Gyereket nem akarok tőle

2010. április 22. 07:16 - csajokespasik

Következő történetünkben a korkülönbség csak másodlagos tényező, ugyanis az első helyen a pasi bizonytalan természete áll. Nehéz rajta kiigazodni, haragudni rá pedig lehetetlen, mert mindig kivágja magát. A lány 9 hónapja van együtt párjával, aki mellett „állóvíz” az élet. Most megtanuljuk, hogy vannak helyzetek, melyekben nincsenek se győztesek, se vesztesek…

 

Sziasztok! 19 éves csaj vagyok. Kilenc hónapja van egy pasim. Mit is meséljek róla, anélkül, hogy kiadnám és elárulnám? Gondoskodó és figyelmes, de érzem, hogy mindez a nehezére esik, nem passzol a személyiségéhez. Az utóbbi időben sajnos a kedvezőtlen oldala dominált, ugyanis megbízhatatlan lett és egyre ritkábban láttam. Nem hív fel napokig, nem is ír. Egyszerűen eltűnik. Nem mondja meg, hova és kivel ment. Viszont, ha mindezt számon kérem tőle, azonnal készségesen válaszol, egyet ért velem, elmondja, hol volt, mit csinált és annyira bűnbánó, hogy képtelen vagyok haragudni rá. Százszor megbocsátanék neki. De nem ezerszer. Ő májusban lesz 29 éves. Igen, tudom: korkülönbség, de szerintem ez nem számít.

Nem uralkodni akar rajtam, én sem akarom elnyomni őt - még csak azt sem tudom mondani, hogy neheztelek rá egy konkrét ok miatt, vagy valami, mert nem erről van szó. Az bosszant, hogy nem tudom őt kiszámítani. Ha hibát követ el, azonnal beismeri, nem lehet vitázni vele. Nehéz vele kapcsolatban egyértelműen dönteni, mert nincs viszály. Állóvíz – így tudnám jellemezni. Se előre, se hátra. És ez nem jó. Elfogadom, ha nélkülem megy szórakozni és szó nélkül lelép a városból. Nem együtt lakunk, megteheti. Nem tudom, mitől fél, talán attól, hogy egy 10 évvel fiatalabb csajszi letolja? Csak mondja meg, hova megy, és megértem. Nem vagyok gyerek. Ő egy teljesen átlagos srác: van egy régi Audija, azt szereti bütykölni, fura szokása mindössze annyi, hogy a mobiltelefonok és kütyük megszállottja: elég sűrűn vesz új telefont, mindig a legjobbat, egy csomó olyan funkcióval, amit sosem használ. GPS-ből legalább 4 van neki. Én elfogadtam olyannak, amilyen… de vajon jól tettem-e? Talán fölöslegesen aggódom, nem mintha azonnal el akarnám magam vetetni vele, bár anyám az én koromban már terhes volt. Állóvíz…nem fejlődik egyikünk sem, csak ázunk a langyos tóban. Egyre biztosabb, hogy nem akarok gyereket tőle.

Pár hónapja levelezek a neten egy sráccal. Nagyon jó fej, képet is cseréltünk már. Érzékeny és kedves fiúnak tűnik… és nem tudom, hogy találkozzak-e vele. Mert ha találkozom vele, akkor elindultam egy irányba és lehet, hogy onnan nincs visszaút. Ha lépek egyet, lépek még egyet. Ártatlan találka is lehet, ahogy az ellentéte is.

Várok még egy kicsit, és hamarosan meghozom a döntést. Nem lesz könnyű. Köszönöm, hogy elolvastátok a levelem, és ha kapok segítő szándékú tanácsot, megköszönöm. Adrienn.

 

 
87 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr561941678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madpapa 2010.04.22. 08:12:09

@csillag×: nem bírtál már aludni tovább? :)

boss888 2010.04.22. 08:18:57

@csillag×: héj te első, van rajtad felső?:P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.22. 08:24:15

Szerintem ha ennyire zavarja a postírót, hogy egy aránylag stabil kapcsolata van, kukázza az audispasit, és reppenjen rá a nethuszár, érzékeny, kedves, képcserélő emora. 19 évesen nem hinném, hogy a családalapításon kéne gondolkodni, meg kiválasztani a gyerek apját. Tanuljon, szórakozzon amíg lehet. De szerintem az áll a háttérben, hogy amíg ropiseggű, addig meg akarja fogni a gazdag hejjespasiiiit, felcsináltatni magát, aztán meg abban élni.

Madpapa 2010.04.22. 08:33:26

Nos, ha úgy érzed valami nem stimmel akkor az úgy van. Ha nem elégít ki ez a kapcsolat, mire vársz? A pasid folyamatosan átbasz a palánkon. Mindent beismer, azaz elég jó meggyőzőképességge, hogy úgy alakítsa a dolgokat ahogyan az neki tetszik. Te meg benyalod. A srác tipikus belső bizonytalanságban szenvedő puhapöcs, aki a saját kis világában érzi igazán jól magát, körbevéve minden haszontalan kis szarsággal. Ettől érzi magát igazi férfinak. Téged csak arra használ, hogy időnként a szükségleteit kielégítse és mindezt olyan kis bociszemekkel, hogy egyből elalélsz, bármilyen kis gennyalak.
Ha annyira stabilak lennének az érzelmeid az irányában, vajon elkezdtél volna-e levelezni a kiszemelttel?
Állóvíz? Ne nagyzoljunk már. Ez egy langyos kis pocsolya, brekegő békákkal.
Bizony, ezen dolgok ismeretében valóban nagyon, de nagyon komoly döntés előtt állsz. Javaslom, hogy vonulj el egy hegyi barlangba meditálni, hogy tiszta fejjel és szívvel tudd meghozni életed talán legsúlyosabb döntését. Ha ez nem megy, talán Józsi barát lehet a következő lépés lévén Maunika már befejezte áldásos tevékenységét.
A kedves mama egyébként egy jó kis MILF remélem.

summerstorm 2010.04.22. 08:54:48

ami nem megy, azt nem kell erőltetni....

OFF: szépjóreggeltet mindenkinek :D :D

summerstorm 2010.04.22. 08:57:26

ja, és bocs, de ha azt érzed, amit itt most nekünk leírtál....
akkor ez nem megy...
ez úgy van, de mindek.

summerstorm 2010.04.22. 08:58:49

ej de korán reggel van... szóval... a mondat úgy hangzik, hogy van, de minek...
:) :)

kóristalány 2010.04.22. 09:00:20

Fiatal vagy még a családalapításhoz, inkább keresgélj még, hogy megtaláld az igazit.
Ezt a pasit sürgősen felejtsd el. Akit 29 évesen is csak a kocsi meg a kütyük érdekelnek, az nem is fog megváltozni. A nő csak arra kell neki, hogy kielégítse a szükségleteit, a gyerek meg legfeljebb 'szükséges rossz' kategóriába tartozhat. Ha családot szeretnél, véletlen se kezdj ilyen pasival.

Devil2 2010.04.22. 09:12:39

@kóristalány: Na álljunk meg egy percre, szóval egy pasi már huszas évei közepén jobb ha letesz az addigi hobbijairól meg feladja az érdeklődési körét és erős családcentrikus szemlélet uralkodik el rajta? Megkérdezem Tőled, hogy a Te pasid ebbe a (amúgy néptelen) kategóriába tartozik?

Devil2 2010.04.22. 09:15:17

@mooon:): Csak nem megzavarták az álmodat? :)))

vendriner aladár 2010.04.22. 09:27:32

Kedves Adrienn!

Örülök, hogy megtiszteltél bennünket leveleddel. A párod, hogy is mondjam még 29 éves korára megrekedt egy 15 éves gyerek szintjén. Az előzmények ismeretében javaslok neki egy önismereti tréninget, ami a Csillag börtön kettes blokkjában ingyen átélhető.
A másik fiú, ha már most érzékeny, akkor mi lesz vele később?? Gondolom te szereted az ilyen típust, s gondoskodásra vágysz. Azt ettől a fiútól meg is fogod kapni, bár predesztinálok egy kis emosht, aki csak olt.
Neked javaslok egy alapos berúgást, másnap tisztán fogsz látni és mennyivel jobb lesz, hidd el! 19 éves vagy, ilyenkor ne Audikra vadássz, hanem tanulj és élvezd az életet.

Üdvözlettel: Makk atya

kóristalány 2010.04.22. 09:28:04

@Devil2: Természetesen nem. A hobbikkal nem kell felhagyni, de nem kéne, hogy ez töltse ki az egész életét. És ennyi idősen már igenis legyen annyira érett, hogy el tudja dönteni, mit akar az élettől. Ha családot akar, az lemondásokkal is jár, ezt tudomásul kell venni. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy mindent fel kéne adnia, át kell rangsorolni a dolgokat.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.22. 09:33:59

"Ártatlan találka is lehet" Hogyne lehetne: ha csecsemőkorotokban találkoztok.:-)) Tavaszt mindenkinek!:-)

2010.04.22. 09:41:45

@Devil2:
Szia, Drágám!:))
Hogyan vagyol?
Tartózkodás mellett szeretném kijelenteni, hogy ha nem ilyen pasira vágyik a posztoló, akkor talán lépjen le, ahelyett, hogy 9 hónap után gyerekcsinyáláson agyal, mert már a kedves mama is régesrégen terhes volt ilyenkorában (meaning 40 évvel ezelőtt, tök más világban).
DE: mindenekelőtt teremtesn tiszta helyzetet, és őszintén beszélgessen el a kapcsolatukról és annak jövőjéről azzal, akit érint. Mer' itten a kommunikácijó teljes hiányát látom.
Csak bátran, mert nincs vesztenivaló. Csak az idő.:)

2010.04.22. 09:46:48

Jah, el tudom képzelni, hogy eleve azért választ egy 29 éves fiú egy 19 éves lányt, hogy NE kelljen még sokáig elközeleződnie. Csak most kicsit visszanyalhatott a fagyi, de ez ebből a posztból nem derül ki, mert csak nagyon zanzásítva kaptunk 1 nézőpontot az 1000-ből.

summerstorm 2010.04.22. 09:47:38

@Devil2:

sajnos nem úgy ahogy gondolod :).....
mostanában rosszul alszom... nemtom ki zavarja, de már abbahagyhatná, mert ezt rosszul viselem :(. (házimanó, szellemek, woodoo-zós ex, jótündér... ja az nem, az nem ébresztene fel álmomban....)

Devil2 2010.04.22. 09:47:40

@kóristalány: Milyen alapon várod Te el azt bárkitől is hogy X évesen legyen alkalmas család vállalására és pláne milyen alapon törsz pálcát felettük?

Devil2 2010.04.22. 09:55:57

azt az Internal Server Error anyádat..............

Devil2 2010.04.22. 09:57:49

@Traktorka: Pardon.. Szia Drágám! :)) Fájt a fejem kicsit, a hüle idő miatt, de már jobb. :)

2010.04.22. 09:58:33

@Devil2:
naaaa!:))
olyan szépen süt a nap, te meg itten káromkodol?:))

Devil2 2010.04.22. 10:00:33

@Traktorka: Miért tartózkodsz ha van konkrét véleményed?
Egyébként nem tudom hogy megfigyelted e, de a fiatal szülők gyermekei szintén elég hamar "felnőnek". Lehet hogy a génjeikben van a fiatalon gyermekvállalás.

2010.04.22. 10:00:49

@Devil2:
Én rózsaszínben látom a világot, mert szabin vagyok.:)))
annyi dógom lenne, de tök jó pizsiben netezgetni!:))

Devil2 2010.04.22. 10:02:11

@Traktorka: De jó Neked :), itt meg lóg az eső lába, de már esett is. Persze hogy káromkodok, mert mikor jön az error? Hát akkor amikor hosszabbat írok..

2010.04.22. 10:03:43

@Devil2:
Még nem figyeltem meg, de az biSZtos, hogy a lányok hajlamosak akkor szülni, mikor az anyukájuk. Ennyire szorosan követjük a családi mintákat, ha nem toljuk tudatosban.:)
Kivéve én, mert akkor, mikor ilyenekt kellett vóna csinálnom, én kérem buliztam épp 5000-el, és 3 pasim volt egyszerre. (fú, gáz voltam tudom...:)))

dr. gernika 2010.04.22. 10:03:50

"nem mintha azonnal el akarnám magam vetetni vele, bár anyám az én koromban már terhes volt."
áááájjjjááájjjj...
"Egyre biztosabb, hogy nem akarok gyereket tőle."
Mi a francért kell 19 évesen gyereken gondolkodni? Aztán meg írod, hogy liánozni tervezel? Gondolod, hogy a srác, akivel hónapok óta ismerkedsz a neten, már a gyermekei anyját keresi? Egyáltalán elmondtad a te mindig hibázó barátodnak, hogy mit csinálsz a háta mögött? Egyből, miután már nem csak egy beszélgetőpartnert láttál benne? Mert egyértelmű, hogy alternatívaként gondolsz rá. Szóval szerintem te most csak próbálod összegyűjteni az eddigi kapcsolat ellenérveit és felmentést kapni az alaposan előkészített váltásra.
Szerintem szakíts most, még a másikkal való találkozás előtt, főleg ha már most ennyi bajod van a barátoddal. Akkor tiszta lappal kezdhetsz. Vagy ennyire riasztó az a pár hét szex nélkül, vagy annak rizikója, hogy a másikkal nem jöttök össze? :)

Devil2 2010.04.22. 10:04:13

@mooon:): Sajnos? Óóóó... Te szegény parlagon heverő nő. :))

kóristalány 2010.04.22. 10:05:31

@Devil2: Én nem várom el senkitől, hogy alkalmas legyen bármire is, pláne nem török pálcát senki fölött. Egyszerűen elmondtam a véleményem.

Van, aki még 40 körül se elég érett ahhoz, hogy családot alapítson. Nincs ezzel semmi baj, ha ezt tudja is magáról és ennek megfelelően alakítja az életét.
Ami fontos, hogy megértsük, ha valamit várunk az élettől, azért tenni is kell, nem csak várni, hogy a szánkba repüljön a sült galamb.

Devil2 2010.04.22. 10:05:36

@Traktorka: Na de nemhogy akkor lett volna legnagyobb esély hogy sokasodj? :)

Devil2 2010.04.22. 10:09:18

@kóristalány: Sőt jobbat mondok, van aki egész életében alkalmatlan erre, csak az a gáz, hogy ennek ellenére mégis (széteső) családot alapít. Bár ott már erősen sántít a másik oldal is, mert azt azért fel lehet ismerni hogy alkalmatlan az apajelölt,már ha fel tudják vagy akarják ismerni.

2010.04.22. 10:11:41

@Devil2:
Hát amilyen fürtökben lógtak rajtam a faszik (most bocs az őszintéért, de tényleg így volt, de tettem is érte mondjuk) végülis besikeredhetett volna, HA nem ügyeltem volna rá mindig kínosan, hogy véletlenül se essek teherbe.
De tulképp el tudtam volna képzelni, hogy ha lett volna akkor egy boldog kapcsolatom, akkor simán szültem volna 23 évesen.

Devil2 2010.04.22. 10:15:30

@Traktorka:
Oké, én is őszinte leszek, rajtam nem lógtak fürtökben a nők, így nem is merült fel a probléma hogy korán apa lehetnék. :))

2010.04.22. 10:16:06

@kóristalány:
Az a baj, hogy a világ annyira tökéletlen, hogy a benne élők 90%-ának (most lehet, hogy keveset mondtam) lövése sincs, hogy mit akar tulajdonképpen.
Az élet az csak úgy "megtörtnénik" velük.:)

2010.04.22. 10:17:37

@Devil2:
Pedig ezt láttad otthon? Mármint apud fiatal volt, amikor születtél?
Az enyém 22.:)) Szóval nekem nagyon csini, fiatal apukám volt.

Devil2 2010.04.22. 10:19:09

@Traktorka: Apám 26, anyám majdnem 23 volt.

summerstorm 2010.04.22. 10:20:10

@Devil2:

áááá, neeeem, nem parlag :D :D :D....
de éjjelente 10szer nem a miatt ébredek fel... :D :D :D...

Devil2 2010.04.22. 10:22:04

@mooon:): Akkor jó, de a "sajnos" szóból az jött le. :))

Devil2 2010.04.22. 10:24:12

No, átmenetileg búcsúzom, kora délután még benézek.
Everybody have a nice day.

summerstorm 2010.04.22. 10:25:58

@Devil2: @Traktorka:

Na várjunk, annak alapján amit jól összeokoskodtatok, ezek után nekem még 7 évet kéne várni???
én nem akarok mintakövető lenni... és nem akarok 7 évet várni :).... (hűűűű éreztem némi hisztériát a hangvételemben.... ez biztos csak a mai nap hozta ki, meg a közelgő eső, hogy a fene egye meg)
Ez az életkorbeli szakadék szerintem nem könnyített meg nálunk semmit :((..

2010.04.22. 10:26:18

@Devil2:
Hát igen. Klasszik családmodell.:))
Mé nem lógtak fürtökben a nők rajtad?
Nem akartad? Vagy sose vótá ilyen?
Nem mintha nekem ez hosszú időszak lett volna, és akkor is szanaszéjjel rángattak az érzelmeim, úgyhogy hamar leálltam ezzel.

kóristalány 2010.04.22. 10:26:58

@Devil2: Fel lehet ismerni, ha alkalmatlan az apajelölt, de ehhez kell némi tapasztalat és emberismeret, meg az, hogy tiszta fejjel tudj gondolkodni és ne homályosítsa el az ítélőképességed a szerelem. Ez azért ritkán szokott összejönni.

2010.04.22. 10:29:49

@mooon:):
Ne hisztériázzál.:)
Nem érted. Tudattalanul működik így. Nekem semmit sem KELL csinálni. De egyet igen: ésszel gyereketvállalni, amikor SZERINTED ideje van.

kóristalány 2010.04.22. 10:30:50

@Traktorka: Igazad lehet (bár én kicsit optimistább vagyok).
Nem nagy, magasztos és távoli célokra gondoltam én, csak mindennapi aprócskákra, amik előre viszik az embert.

2010.04.22. 10:38:58

@kóristalány:
Mindennapi aprócskából nem áll össze az "életkép".:D Fú, de szépen fogalmaztam.:)
Az már egy nagyon magas szeretetszint, amikor kvázi céltalanul tud együttlenni két ember, pusztán csak azért, hogy áramoltatssák a szeretetet maguk között anélkül, hogy abban bármilyen elvárás lenni (a kölcsönösség is egy elvárás pl).
Vagyis miután nyomnak minket jobbról balról (társadalmi nyomás), plusz a saját elvárásaink közepette nem jön rosszul, ha a távlati célok kristály tiszták. Vagy legalábbis egy stabil kapcsolatban előbb-utóbb kikristálysodnak.
Sejj, de faramucin fogalmaztam.:)))
Bocsánat.:)))
El is megyek felöltözni.:))))

Rebelde 2010.04.22. 10:41:11

jaj már, a mobiltelefon mánia és olyan, mint az autó, motor képregény, szalvéta satöbbi gyüjtögetése, ezen kiakadni tök felesleges, mindenkinek van valami dilije, a csajnak "19évesen-anyám-már-megszült-engem-lemaradok mániája" van, ennyi

Rebelde 2010.04.22. 10:42:56

@Traktorka:

nincs mindenki tisztában a vonzás törvényével és nem is egyszerű alkalmazni azt, de ha az ember egyszer rákap az ízére, akkor nincs határ semmiben:)

Rebelde 2010.04.22. 10:43:46

"jól" alkalmazni, akartam mondani

summerstorm 2010.04.22. 10:44:04

@Traktorka:

nah, szóval azt tuggyuk mostmán, hogy nem véletlen hogy eddig nem volt... most meg majd szépen tudatosan alakítom, hogy mikor lesz/legyen...

Sookie Stackhouse 2010.04.22. 10:44:42

Egyszerűen nem illetek össze. Ő egy uncsi kütyümániás emberke...te meg egy fiatal leányzó vagy, akinek ilyenkor még csak tanulnia, szórakoznia, pasiznia kell...én azt tanácsolom, hogy keress mást és ne gondolkodj még a családalapításon..de legbelül, te is tudod, hogy lépned kéne, ha már elkezdtél másokkal is ismerkedni..
Jó reggelt!

Tamarian 2010.04.22. 10:49:55

Kedves Adrienn, az első hullámban már jónéhányan összefoglalták az ügy érzékenyebb pontjait. Nekem az elejéről az a mondatod hangzik nagyon visszásnak, hogy mit is írj, ha nem akarod elárulni, kiadni. Az általad vázoltak fényében szerintem attól totál függetlenül, hogy ő mit csinál(t), mit nem, azzal, hogy pasi(k)ismerettségét keresed - és itt most fontos, hogy pasi, mert olyan minőségében veszed számításba -, már el is árultad. Legalapabb szerintem, hogy amíg él a kapcsolat, addig ne kacsintgasson senki szanaszét. Ha gáz van, akkor vele beszéld meg, mert HA megoldani akarod, akkor az rajta kívül senki mással nem fog menni. Ha annyira gáz, hogy már NEM akarod, akkor néhány kerek mondatban összefoglalni a történetet számára, hogy értse, mi miért történik vele, és hogy neked miért nem megy tovább, aztán szevasz, kimondani, hogy ennyi, és AKKOR érdeklődni. Ami a gyakorlatban a problémát realizálni-megbeszélni-rendezni/nem tudni rendezni-elbúcsúzni-csápokat eregetni más felé - lépésekben nyilvánul meg, azt elvi síkon elemi tisztességnek hívják.

Amúgy a leírtak alapján - és elhangzott, hogy ez csak a gömb egy vetülete, meg hogy vajon valóban az egészről így, ahogy van, beszéltél-e már vele, és valóban inkább tessék nőni még ehhez a kapcsolat-gyökerezés projekthez -, ha 29 évesen valóban ekként nyilvánul meg, akkor ott csodát már ne várj. Nem minősítem, a leendő párjának kell eldöntenie, hogy ezt keresi, vagy sem. Úgy tűnik, te nem.
Nnnnnnnnnna. Éhes vagyok :)

Madpapa 2010.04.22. 10:55:27

@Traktorka:

"Az már egy nagyon magas szeretetszint, amikor kvázi céltalanul tud együttlenni két ember, pusztán csak azért, hogy áramoltatssák a szeretetet maguk között anélkül, hogy abban bármilyen elvárás lenni (a kölcsönösség is egy elvárás pl).
"

Ez számomra olyan nesze semmi fogd meg jól. A céltalan együttléte két embernek az állóvíz, a pocsolya. A céltalan lét, önmagát megszüntetni igyexik, ami lehet destruktív is. A szeretet áramoltatás az már valahol cél, hogy áramoltassam, ergo az valami mozgatóerőt feltételez. Nem kötöSZködni akarok, de jelen kultúrkörnyezetben ezt nehezen találom kivitelezhetőnek. Persze ha tucc rá példát... :-)

summerstorm 2010.04.22. 10:59:55

hűűűű már a kávék mennyisége növekszik...

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.22. 11:06:11

@mooon:): tessék visszavenni, ne etesd a fejfájásod.:-)

summerstorm 2010.04.22. 11:18:38

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

nem azt etetem én... :)
csak próbálok emberi vérnyomást produkálni....

2010.04.22. 11:38:54

@Madpapa:
Arról a szintről, amiről te beszélsz, valóban megszünteti magát a céltalanság.
A szeretetszintekkel kapcsolatban ezekre gondoltam:
Erósz
Szimpátia
Empátia/Fília
Agapé

A nagytöbbség a szimpátia szinten éli le az éltét.
De ezt most csak én mondom, lehet, hogy nincs igazam.
Lehet, hogy ha Váradi Tibor ezt elolvasná felállna a hátán a szőr, de remélem nem.:))

csillag× 2010.04.22. 11:40:20

@Madpapa: dehogy neeem, az simán ment volna...csak hát ma 8kor indult az élet :)

@boss888: hát látod ez jó kérdés...visszaemlékezve, lehet, h akkor épp nem ;) Este beugorhatnál...kíváncsi vok :$

@Panni CsP: ez az új szlogen? :D

tőzegmalac 2010.04.22. 11:44:57

nem olyan bonyolult az, járni is megtanultál - gondolom

Stupidella 2010.04.22. 11:47:28

Ha köcsög a pasi, az a baj, ha langyosvíz, az a baj...

Ha nem ő az igazi, lépj le, de ne a netjancsi miatt (főleg mert a netjancsik többsége kamus), hanem magad miatt.

summerstorm 2010.04.22. 13:27:09

Na mijahelyzet...
pang a blog?

Kham 2010.04.22. 13:46:53

Az de kemény, tizenkilencévesen már lepetézésen gondolkozik, mert már az anyu is kihordott ennyi idős korára egy fél nomád törzset haszonállatállományostól. Nem látok a srácban semmi felhördülni valót: el van a kis életével, sikeresen varrogat egy tizenévest, akit láthatólag nem vesz túl komolyan, ezért aztán megmaradt a szabadság íze is, némi utólagos hantával fűszereve...Erősebben drukkolok, mint Napóleonnak Waterloonál, nehogy elkapja a kis szivolakezdemény a srácot, aztán mobiltelefon helyett gyűjthetne eldobható pelenkát, pedig az félannyira sem menő.

2010.04.22. 13:58:31

@Kham:
Nyugoggyá meg, a csávónak is olyan csaj kell, aki elszámoltatja.
Gondolom, anyukája is mindig ezt tette, ő meg bociszemekkel mondta, hogy "de anyuka, higgy nekem, nem csináltam semmi rosszat!" anyuka meg ellágyult, adott egy nagy cuppanóst a fiacskája pofájára, aztán minden el volt intézve.
Szóval annyira ne sajnáljad.:)) Ha nem fiatalkorú szivola kellene neki, akkor rég egy vele egykorú, "szabad" NŐVEL élne nagy cejelemben, békességben, hajmónijában.:))

Devil2 2010.04.22. 13:58:47

@Traktorka: Hogy miért nem lógtak rajtam?
Egyszerű. Először is nem születtem cuki hejjespasinak.
Na de ez még csak-csak. Nem voltam viszont elég cool sem.
Fokozva a "bajt", több érzelmi intelligenciával áldott meg az ég, mint ami a fürtökben lógáshoz már elég lett volna (bár ez utóbbira később jöttem rá.) . A hab a tortán pedig az előbbi dolgok miatti gátlásosság... volt.

csillag× 2010.04.22. 14:13:23

@Devil2: koktélcseresznye volt a habtortáján-e?:)

2010.04.22. 14:13:31

@Devil2:
A "nem voltam elég cool" mit jelent pontosan?
Mitől lettél volna "elég cool", amire nem voltál hajlandó, vagy csak simán nem tetted meg?

2010.04.22. 14:14:40

@csillag×:
ehh...elkaptad a lényeget!:D

csillag× 2010.04.22. 14:23:39

@Traktorka: most csak erre futotta :D

Devil2 2010.04.22. 14:27:19

@Traktorka: Hűha, ezt nehéz lenne most itt kifejteni, de képzelj el egy cool pasit, na olyan nem voltam. :)

2010.04.22. 14:27:53

@csillag×:
:)) erőltessed meg magadat, légyszives, itten 500 m mély dolgokról beszlgetünk, te meg elvicceskeded, szégyeljed magadat jól.:))

Devil2 2010.04.22. 14:28:21

@csillag×: Lesből támadunk koktélcseresznyére?! :)))

2010.04.22. 14:29:34

@Devil2:
hárításból 5-ös.:))
okés.:)) most mennem kell fodrihoz, meg megwellnesselem magam úgy, hogy a fülem is kettéáll.:))

Devil2 2010.04.22. 14:29:39

Fene vigye, már megint mennem kell, van egy kis motoroznivalóm mára.

Devil2 2010.04.22. 14:32:14

@Traktorka: Wellness? Hmm.. az rám is rámférne.. az enyém viszont csak egyfelé állna... Ja..., a fülem az persze nekem is kétfelé.. :)))

Kham 2010.04.22. 14:54:07

@Traktorka: Nekem ebből "a nem hív fel napokigból és elmegy a hétvégékre szó nélkül, de ha kérdezem beszámol"-ból inkább az jön le, hogy éli a srác vidáman a saját életét, amiben nincs sok titkolnivaló, de nem is akarja nagyon belevonni az ifjúságot. Úgy látszik mindenki saját élményeivel dúsítja fel a háttértörténetet:D

csillag× 2010.04.22. 14:56:03

@Traktorka: jóvanna... :$ nem akart ez a mondat olyan modortalanul hangzani.. Éreztem a kilogrammokat Devil hsz-án *fülét-farkát behúzva térdepel a kukoricán a sarokban*

@Devil2: hi-hi..simán ;) De csak is a kinézete miatt, mert szerintem az íze nem olyan jó, mint a külseje. Szóval ha a tortádon van marcipán, akkor inkább arra vetem rá magam :))

alumi 2010.04.22. 14:58:53

"nem mintha azonnal el akarnám magam vetetni vele, bár anyám az én koromban már terhes volt."

de igen. el akarod vetetni magad.

de nyugi: minden nő ezt akarja egy bizonyos kor után, és egy kiegyensúlyozott, normális kapcsolatban. a kapcsolat vagy fejlődik, vagy stagnál és szép lassan meghal.

de te még túl fiatal vagy ilyen marhaságon agyalni. nem vagy az anyád, ez egy másik kor, más helyzet. élj még, ismerkedj, randizz a netes pasival, és hagyd a bizonytalan 29 évest másra. keress olyat, akivel egyet akartok, jól megvagytok, akivel összepasszoltok.

ha a mostani fickód ennyi idős korára is ennyire kiszámíthatatlan, akkor sokkal jobb már aligha lesz tartósan.

alumi 2010.04.22. 14:59:59

@primula (the original): ja és még valami. a kapcsolatnak valóban fejlődnie kell, de siettetni sosem szabad. abból nem sül ki semmi jó.

summerstorm 2010.04.22. 15:38:33

na back...

na hát igen... 19 évesen nem kéne még a holtomiglan holtodiglan részt erőltetni, inkább arra kéne koncentrálni, hogy ez mennyire klappol, vagy mennyire nem... és mennyire csak szabadidős pótlék szerepet töltesz be az életében...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.22. 15:42:13

@primula (the original):

Ja még a végén szívecske-botrány is kialakulhat! :) Meg feltűrt fürdőnadrág! :)

Snowmass 2010.04.22. 15:55:42

Az lenne az életvezetési tanácsom a posztíró számára, hogy dobja ki a fickót, lehetőleg minél előbb, mert úgyis közeleg a nyár, amelyet vétek lenne egy ilyen reménytelen tócsában eltölteni.:)

angelarosso · http://www.q98.eu 2010.04.23. 20:59:28

q98.eu

szerintem kb már azzal elindultál egy irányba, hogy levelezgetsz egy pasival a neten..

Dikó64 2010.04.25. 04:35:13

Kedves Adrienn! Fuss, fuss jó messzire!

W. A. Lucky 2010.04.25. 09:29:26

Ha már csak belegondoltál... Ha már levelezni kezdtél... Már rég elindultál egy másik úton, csak még ragaszkodsz valami megszokotthoz. De tény, hogy írásodon sem érződik, hogy akár egy picit is lángolnál a "régi, jól bevált" iránt, ám az "ismeretlen újdonság" vonz :)
Ilyenben tanácsot? Viccelsz? :)
süti beállítások módosítása