A csillagot is lehazudta az égről

2010. május 31. 07:18 - Panni CsP

„Végigittam a 3 napot és képtelen voltam sírni, csak azt az ocsmány fojtogató fájdalmat éreztem” - addig jó, amíg a főnököddel nem kerülsz egy ágyba. Ha ez mégis megesik, talán oly szerencsétlenül is járhatsz, mint következő Levélírónk: összejött a főnökével, aki cserébe kegyetlenül megtépázta idegeit a bizarr kavarásaival. Tragikomédia 1 felvonásban. Ja, és lehet szavazni a májusi legjobb posztra és kommentre… eredményt holnap hirdetünk!

 

Sziasztok! Legyen az én sztorim okulás minden csajnak, hogy: 1. aki ígérgeti, hogy elhagyja érted a feleségét/barátnőjét, az nem fogja, 2. aki egyszer hazudott, az többször is fog, 3. aki egyszer megcsalt, az meg fog csalni újra és a ráadás: senkit nem kell megmenteni magad helyett, még akkor sem, hogyha a hormonok rabszolgája vagy! És akkor a sztori maga: Mr. Highflyer-t (nyilván nem így hívják) 2008-ban ismertem meg az akkori munkahelyemen (még nem kell készíteni a vascsövet, hogy házinyúlra nem lövünk, lesz még rosszabb is), ő volt egy darabig a főnököm. Éppen kifelé lábalva az akkor véget ért kapcsolatomból nem igazán érdekelt senki, max a tombolós bulik; maga a cég amúgy is attól volt hangos, hogy Mr. Highflyer megnősül. Ez sem érdekelt igazán, mert nem ismertem, nem is volt az esetem, és alapjáraton furának tartottam, hogy miért vesz el valaki néhány hónap ismeretség után egy lányt, aki ráadásul nem is ebben az országban él (persze a kollégák mindent tudtak ott is, és véleményeztek is).

Telt-múlt az idő, ő megnősült, én elvoltam és úgy hozta az élet, hogy ő is és én is más-más munkahelyekre kerültünk. Az utolsó napokban megbeszélte a kis csapat, hogy kéne majd egyet bulizni. 2009 februárjában jött Mr. Highflyer-től egy email: kérdi, hogy vagyok, meg milyen az új hely, és hogy nincs-e kedvem bulizni menni? Mások is mennek. Kicsit fura volt az egész, hirtelen jött keresetlenség (sosem emaileztünk azelőtt), de igent mondtam a koncertre. Végül azonban mégsem mentem el, hát, jött is másnap az email, hogy „milyen kár, meg izé, tök jó volt”. Válaszoltam, hogy majd legközelebb. És akkor most lehet készíteni az üvegszilánkos-vazelines vascsöveket: elkezdtünk emailezni. Először hülyeségekről, majd persze belecsúsztunk abba, hogy egyre személyesebb lett a hangvétel, ahol kiderült, hogy természetesen irtóra egy húron pendülünk, és egyformán gondolkodunk. Kiveséztük a múltbeli csalódásainkat, ki mit szívott meg, röhögtünk (már amennyire emailben lehet), és az is kiderült, hogy bizony a házassága egy tévedés volt, és hogy elválik. Egyre jobban belecsúsztunk, és a napi 100+ (volt ilyen, ez nem vicc) levél mellett elkezdtünk találkozgatni. Egy kávé, egy fagyi, egy kocsikázós este, még egy fagyi, egy sangría, egy borozás, egy akármi és nyáron ott jártunk, hogy én kidobtam az éppen alakulófélben levő kapcsolatomat és egyszer csak ott állt a teraszomon hajnal 4-kor a volt főnököm, miután benyomtuk az együtt főzött pennét meg az üveg bacardit és megcsókolt.

Utólag visszagondolva és összerakva az eseményeket, ott és akkor egy még házas és mindemellett kapcsolatban levő emberrel jöttem össze. Kapcsolat? Ja, igen, ez kimaradt eddig a sztoriból, merthogy nekem is elfelejtett akkor még arról szólni, hogy van az életében egy illető. Azért nem akarom (és nem tudom) máshogyan nevezni, mert az illető természetesen nő volt, ez idáig rendben; 4 éve ismerték egymást, és ilyen se vele-se nélküle sztájlban nyomták, mint az utóbb kiderült. Lényeg a lényeg, a csajt kb. összesen 5 emberrel csalta meg (és nem egy éjszakás kalandokra gondolok, hanem kapcsolatokra, illetve kapcsolatszerűségekre) velem együtt, inklúding ugye az előttem megtörtént házasságot is (jó-jó, tudom, nem kéne súlyosbítani azt, ami amúgy is, és tudom, hogy ilyen emberrel szóba sem kellene állni, dehátugye... ). Engem ezek a dolgok nem mozgattak, mert a házasságáról lehetett tudni, hogy vége lesz (és lett is, mert tényleg elvált). Azt mondta, hogy ő nem is szereti, mert nem is szép, meg nem is okos, meg nincs is szexepilje. Ami meg köztük van, az csak szex. Csillagok lehazudva az égről; én meg totálisan beleszerettem.

Néhány vidám hónap, egy műtét, és némi pénzügyi zűr - egyszer csak ott találtam magam, hogy Mr. Highflyer sehol sincs. Szóval ez az egész nyilván hülyén hangzik, mert mi az, hogy valaki egyszer csak eltűnik. Tudni kell azonban azt is, hogy ő a munkájából adódóan rengeteget utazik. Hát egyszer csak eltűnt. Elment külföldre, majd nem jelentkezett, nem válaszolt semmiféle kommunikációs csatornán, adásszünet. Bírtam 3 hétig, és a rettenet még csak ekkor kezdődött. Írtam neki egy emailt, hogy úgy gondolom, én sosem kamuztam neki, így azt az elemi szívességet megtehetné, hogy nem egy szó nélkül lécel le, hanem legalább annyit vakkant, hogy helló bébi, mással kavarok, vagy bármi. Na, erre az email-re jött a válasz, hogy igen, ne haragudjak, és hogy ő tényleg eltűnt, de hogy (figyelem, vascső alert) ő rettenetesen fél az emberektől (!), szorong (!!) és hogy ő inkább visszament a szub-optimálisba (ez az ő szava, nekem nagyon tetszik, nagyon plasztikusan adja vissza azt a bullshit-et, amit nyomtunk), mert ott nincs kockázat. Fordítok magyarról magyarra: visszament a szexpartnernek (és még csomó egyéb csúfságnak, amit itt nem részleteznék) titulált illetőhöz, aki se nem szép, se nem okos állítólag (ezt nem tudom, a szépség szubjektív, az okosságot se tudom, de helyesen írni nem tud, az biztos), viszont tutira nem hagyná el soha. És hogy ő nagyon szeret, meg élete legszebb és legokosabb nője vagyok, de retteg mellettem. (Vascső? Vascső!) WTF???? Kérdeztem ezután, vagy inkább "akkor most ezt így hogy"? Újabb végeláthatatlan levelezés (avagy megmentés projekt, ahelyett, hogy futva menekültem volna) indult kettőnk között (bocsánat, részemről az irányába) arról, hogy ezzel a húzással boldogtalanná teszi a csajt, akit dug (és aki viszont nem mellesleg szerelmes belé). Mert az a minimum, hogyha valakivel hosszú távra tervezek, az legyen nekem a legszebb meg a legokosabb és ne szub-optimális. Ezzel a húzással boldogtalanná teszi saját magát is, mert jól tudja, hogy kevés lesz és megint meg fogja csalni valakivel, akiről úgy gondolja, hogy megüti az elvárásait; hogy engem nagyon bánt, mert én tényleg szeretem és elfogadom stb, stb, stb, stb. Telt-múlt az idő, közben meghalt a nagymamám, volt hogy olyan idegállapotban voltam, hogy összetörtem magam kocsival, eltelt a Karácsony, eltelt a szülinapom, eljött az Újév, és mi még mindig csak arról leveleztünk (de azt viszont végtelenül kitartóan), hogy noha én vagyok élete szerelme, ő fél, és nem mer belevágni, mert mi lesz ha elhagyom (remélem a dolog oximoron jellege mindenkinek átmegy; én hagyom el, amikor ő lépett le). Elmentem síelni januárban (természetesen nélküle, noha befizette az előleget, jól megszívatva ezzel az összes többi embert velem az élen). Email flood, napi 100 levél külföldön és belföldön egyaránt (vascsövet ide!), reménykedés a részemről (még vascsövet!) míg nem február végén (igen kedves olvasók, jól számoljátok, ekkor úgy 4 hónap várakozó álláspont túlélésénél járunk) megjelent valami áttörés féle, elmentünk egy hétvégére az egyik szomszédos ország fővárosába, ahol leordítottam a fejét, hogy nem leszek senki szeretője (muhaha) és döntsön, mert elég. Elutazott 3 hétre, és úgy volt, ha hazajön, együtt megyünk szintén külföldre. Ultimátumot adtam, hogyha nem küldi el a csajt, nem megyek sehová és ott vége lesz. 3 hét emailben történő szájtépés, skype beszélgetés és egyéb után hozzám jött haza külföldről. Igen-igen, jól érti a nyájas olvasó, megállt 2 bőrönddel az ajtómban, hogy Jó napot, ő elküldte a csajt, de még a lakásában lakik, úgyhogy ő most itt, és irány a hosszú hétvége együtt. (Van még vascső?) Nyilván akkor kellett volna azt mondani, hogy kicsi csillag, akkor van lezárva egy kapcsolat, hogyha a kisasszony elköltözött, megbeszéltétek, és te nem elmenekültél a saját lakásodból, mint egy rablógyilkos; de ezt kultúrembernek nyilván nem kell mondani, és nem lehet írásba adatni sem. Bizalom issue. Nyilván idióta vagyok, hogy azt gondoltam, hogy milyen jó ötlet belemenni abba, hogy fejest ugrunk egy kvázi együtt élésbe mindenféle átvezetés és ráhangolódás nélkül; de azt mondtam, hogy egyrészt szeretem, másrészt jó lesz ez így, legalább majd bemutatom, hogy mennyire jó tud lenni egy együttélés, harmadrészt pedig elfogadtam az érvelést, hogy a csajt mégsem lehet az utcára tenni. (Nyilván bullshit, mert saját magam költöztettem el a legjobb barátnőmet anno, aki 10 nap alatt talált szuper albérletet, szóval csak akarni kell, meghátugye vannak az embernek barátai, akik 2 hétre tök szívesen befogadják ha úgy alakul, meg vannak szülei, meg testvérei, dehátugye...)

Azon felül, hogy a dolog kicsit stresszes volt az ő életviteléből adódóan, azt mondhatom, hogy viszonylag simán ment, rengeteget nevettünk, dumáltunk és élveztük egymás közelségét. Utazgattunk és jöttünk-mentünk erre-arra, megtörtént a bemutatás a családoknak, a Húsvét lezajlott itt is és ott is. A kedves illető kiköltözött Mr. Highflyer lakásából, kaptam kulcsot és végtelen álmodozások vették kezdetüket a lakásfelújításról, hogy nyáron melyikünknél fogunk lakni és miért, és hogy hova megyünk nyaralni, és hogy el kéne költözni külföldre ésésésésésésés....

Amikor is egy szép estén kinn ültem a nappaliban egy könyvet olvasgatva, megnyikkant Mr. Highflyer telefonja, miközben ő aludt. Egy pillanatra elbizonytalanodtam, hogy felveszem, mert pont olyan emberke hívta, akit én is ismerek tőle függetlenül. Végül aztán nem vettem fel mégsem, nem szeretek más telefonjához nyúlni, de hozzábénáztam valamihez, és megjelentek az üzenetek (nem, tényleg nem akartam megnézni, de egyáltalán nem tudom, hogy hogy kell használni azt a bizonyos érintőképernyős készüléket) és csak nem? De! A kedvenc illetőnktől volt ott egy üzenet, meglehetősen félreérthető tartalommal. Persze dührohamot kaptam, mert annyit kértem tőle, hogyha mégis rosszul döntött és neadjisten mégis az illetővel szeretné ezt az ördögi körös játszmát játszani, mely szerint "együtt - nem elég - megcsalom - szerelmes leszek másba - mégsem merem otthagyni az illető adta biztonságot - újra együtt", akkor rögtön szóljon, mert kiszállok, egyszer elég volt.

Magyarázkodás ezerrel, nem, nem akar tőle semmit, meg fogja kérni, hogy ne bomlasszon, stb. Sírás-rívás, összeborulás, majd Mr. Highflyer pár napra erre az esetre elment 10 napra külföldre. Tündér és bűbáj, minden nap sms, email hegyek, skype hívások, közös munka, oké. A 10 nap vége felé éreztem, hogy valami nem kóser, pusztán az email-ek hangvételéből. Múlt hét szerdán hazajött, és olyan volt, mint egy lópokróc. Semmi nem volt jó, ő fáradt, őt felidegesítették a kollégái, 14 óra repülés, volt ott minden. Ráhagytam, hogy majd kialussza. Csütörtökön érintőlegesen megkérdeztem, hogy mik a tervei a hétvégével kapcsolatban, mert Pünkösd, hosszú hétvége. Na, hát kaptam egy olyan hangvételű levelet (sosem tudtunk igazán leakadni az emailezésről, nap közben sem felhívtuk egymást, hanem ezerrel írtuk az emaileket), hogy a fal adta a másikat, hogy neki elege van abból, hogy mindenki tudja, hogy neki mi a jó, és ezt ki is fejti, és hogy ő nem akar semmit a hétvégén, csak egyedül lenni pár napot. Na, a következő dühroham itt tört rám, ugyanis Mr. Highflyer-ről tudni kell, hogy képtelen egyedül lenni. Egészen pontosan fogalmazva: ha nem utazott, akkor mindig együtt aludtunk.

Pénteken sokkos állapotban mentem haza az idegtől, ahol a következő állapot fogadott: elvitte a ruhái és a cuccai 2/3-át, a pipereholmiját. Néhány dolog ott maradt, de ahogy rájuk néztem (lévén hogy én mostam és vasaltam őket hónapok óta), azonnal látszott, hogy kb. ha mérgemben egy máglyát rakok belőlük a kertben, neki akkor sem fognak hiányozni. Elszívtam újabb 2 cigarettát, és megpróbáltam nem nagyon bőgni, viszont kifaggatni őt, hogy ez akkor most micsoda. Jött a duma, hogy semmi, meg izé, meg hogy ő nem költözött el, csak hazavitte kimosni a cuccait (nyilván, addig is én mostam meg vasaltam) illetve hazavitte a téli cuccait, és majd visszahozza a nyárit, és hogy könyörögve kér (!szó szerinti idézet!), hogy csak egy pár napot adjak neki, és rendbe jön. Jó, legyen így. Este fel akartam hívni, csend; sms, semmi válasz. Minden rohadt porcikám tudta, hogy az illetővel van. Igyekeztem aludni, nem sikerült, másnap fél kettőkor jött az email tőle, hogy hát ő úgy készen van, 14,5 órát aludt. Rendben. Telefon? Sms? Válasz? Jajj, hát ő aludt. Jó, de akkor most miért email-t írsz? Izéhozé. Hol vagy? Terelés. Az illetőnél vagy? Terelés, "én soha nem hazudtam neked". Oké, ha nem hazudsz, akkor megmondhatod, hogy hol vagy. Nem merem. WTF? Nem merem. Tehát ott. Igen, ott. Rendben, akkor ki vagy rúgva. Beszéljük meg. WTF? Mit kell azon megbeszélni, hogy annyira nem voltál megint képes, hogy kinyögd, hogy képtelen vagy érdekmentes kapcsolatot fenntartani? És hogy hazudtál és leléptél? Pont.

Az ég stílszerűen éppen leszakadt, én az őrület határán vágtam bele minden ottmaradt cuccát a kocsiba, és vágtattam át a városon a felhőszakadásban 120 km/h átlagsebességgel; bömböltetve a zenét. Bedobáltam mindent az előszobába, a kulcsait is és leautóztam vidékre a barátaim után. Végigittam a 3 napot és képtelen voltam sírni, csak azt az ocsmány fojtogató fájdalmat éreztem. Valszeg annyira durva fejem volt, hogy senki nem merte megkérdezni, hogy mi történt, csak töltötte a következő piát.

Hogy azóta mi van? Csönd, a kulcsomat, amit nekiadtam, megtaláltam a postaládámban. Nem is tudom, hogy az az üresség micsoda, amit érzek. Nem tudom, mi fáj annyira az egészben; hogy naiv voltam, hogy hinni akartam, hogy szeretni mertem, vagy az, hogy ő ezzel ennyire ocsmány módon visszaélt. Szerintem nincs olyan indok, amely mentén bárki feljogosítva érezheti magát, hogy egy másik emberrel így viselkedjen. Vagy csak egyszerűen az idő; ha tavaly nem harcolok érte, nem magyarázok neki érzésekről, és azoknak az akaratlan voltáról, akkor már rég elfelejtettem volna és "felgyógyultam" volna ebből az egész lélekromboló ügyből. Persze akkor most meg az lenne a bajom, hogy "mi lett volna, ha megpróbálom, ha harcolok, ha nem engedem el". Na, hát ez az én legeslegnagyobb hülyeségemnek a története. Életem legeslegcsúnyább pofára esése és csalódása; de tudjátok mit? Nem bánom, szerelmesnek lenni a legeslegjobb dolog a világon, csak meg kell nézni, hogy kibe! ;) Szép napot mindenkinek, köszönöm, hogy elolvastátok ezt a rémregényt.

 

 
142 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr312043890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.31. 12:06:30

@tuli _:

Sok van aki inkább beleképzeli, meg magának hazudik. Nem hiszik el ők sem, csak szeretnék ha igaz lenne.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.31. 12:08:39

@tuli _: minimál önbizalmú emberek szokták beszopni ezt a te-vagy-a-legszebb-legokosabb-úgyszeretlek-majdmegeszlek-de-most-épp-jóllaktam - dumát. (Szerintem.)

Rebelde 2010.05.31. 12:09:12

Akiért ennyien rajonganak egyszerre, az nagy valószínűséggel hosszú távon egy nőt sem tud/na maga mellett tartani, ezzel legtöbbük tisztában is van, ezért játsszák az alfahímet, nehogy csorba essen a férfiasságon és persze tartani kell a látszatot, amihez aszisztencia mindig akad:)

lufi az egész:)

Madpapa 2010.05.31. 12:10:54

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: inkább az érzelmi sivárságban élőkre gondolok

Barry Kent 2010.05.31. 12:15:53

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Franc tudja, ismerek olyat akinek semmi gondja az önbizalmával, mégis folyton ilyenek vadásszák le.

tuli _ 2010.05.31. 12:16:42

@Barry Kent: @Kedves Nard: a posztban szereplő férfi ez a típus.
@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: igen. vagy naivak. egyszer eszik meg. ha van elég eszük.

@Rebelde: úgy gondolod, ezért menekülnek ki ők hamarabb a kapcsolatból? igazad lehet.

tuli _ 2010.05.31. 12:17:36

@Barry Kent: többedszerre is elhiszi?

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.31. 12:18:04

@Madpapa: igaz, ez is lehet motiváció: nagyon akarnak "szerelmesek" lenni, igényük támad a romantikára stb.

Barry Kent 2010.05.31. 12:19:46

@tuli _: @Rebelde:
Vagy épp miért eröltetnének fene komoly kapcsolatot ha (majdnem) bárkit megszerezhetnek. Persze egy bizonyos kor felett ez már inkább szánalmas mint alfahímség.

Barry Kent 2010.05.31. 12:21:08

@tuli _:
El.
Aztán meg ha pofára ejtik, picsog hogy nincs normális pasi. Egy darabig vicces volt, mostanában vagy elmenekülök a sirámok elől vagy relaxálok miközben beszél :)

2010.05.31. 12:36:38

@Father Justice:
úgy érted, hogy én vagány vagyok, te kitartó, tehát szeretlek?:)))
Köszönöm az összefoglalót.:))

summerstorm 2010.05.31. 12:37:40

@Barry Kent:

hümmm.... csak aztán rá ne szokj, hogy omm mani padme huuuuummmmmm-ozol, miközben beszél hozzád, mert egy idő után már nem csak nála fog így működni, aztán majd kapsz a fejedre... :))

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.05.31. 12:38:25

A történetet olvasva valahogy a klasszikus vicc jutott eszembe:

Megy a vadász az erdőben, egyszer csak meglát egy barlangot. Belelő kettőt, kis idő múlva sértetlenül kijön a medve:
- Ejnye vadász, megpróbáltál megölni. Egy módon nem öllek meg, ha leszopsz.
A vadász nem tud mit tenni, megteszi amit a medve kért. Másnap megint megy a barlanghoz, ezúttal egy géppisztollyal. Beleereszt egy sorozatot, kis idő múlva sértetlenül kijön a medve:
- Ejnye vadász, megint megpróbáltál megölni. Egy módon nem öllek meg, ha leszopsz.
Hát a vadász megint megteszi, hogy mentse az életét. Harmadnap teljesen felfegyverkezve megy a barlanghoz. Ráereszt 3 aknát. A barlang teljesen összeomlik, nagy por száll fel. Kis idő múlva sértetlenül előjön a medve a vállát porolva:
- Vadász, vadász te szopni jársz ide...

No, hát a hölgyemény saját kárán tanulta meg azt, ami eddig is evidens volt mindenki más számára. Az összes intő jel ellenére történő ráhajtás kapcsán pedig én is kezdek afelé hajlani, hogy ez a kapcsolat nem pusztán idilli, szűziesen tiszta érzelmekről szólt a posztoló részéről, hanem voltak benne érdekek is (alfahím elcsábítása, anyagiak, posztoló részéről bizonyítási kényszer önmaga számára, hogy meg tudja szerezni azt a férfit, akit akar, stb.)

2010.05.31. 12:39:43

@Rebelde:
az is izgi kérdés, hogy 10-es skálán mennyire becsüli/szereti magát az a nő, aki belemegy ilyen méltatlan szitukba?

Rebelde 2010.05.31. 12:41:54

@tuli _: @Barry Kent:

elképzelhető ez is
bár azt gondolom mindig a kereslet talákozik a kínálattal, nem véletlen, hogy az ilyen fazonoknak kik állnak meg...

nem irigylen őket, és még nem is nagyon találkoztam még ilyennel, ami szintén nem véletlen:)

summerstorm 2010.05.31. 12:42:06

@Madpapa:

a sírás kerülgetett, de azért uralkodtam magamon :)))

Rebelde 2010.05.31. 12:44:01

-még

dekoncentált vagyok ma:)

Rebelde 2010.05.31. 12:44:37

dekoncentrált, áááá kész vagyok:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.31. 12:48:13

@Barry Kent: akkor lehet, hogy mégsincs igazam.:D

@tuli _: ezzel az a baj, hogy utána már emberfiának nem fogják elhinni.:-) Jobb lenne, ha inkább nem szopnák be egyszer sem.

tuli _ 2010.05.31. 12:52:50

@Barry Kent: egész életében azon nyarvog majd, hogy ő milyen szerencsétlen. úgy látszik, őt az ilyenek vonzzák. sosem értettem.
ismerem az alfába lemenés állapotát, hasznos dolog. :)

@Rebelde: Vagy kiket találnak meg. A nyamvadtabbja rácuppan azokra, akikről @Madpapa: írt. A vadászösztönösök pedig mindenkire. :)

tuli _ 2010.05.31. 12:55:16

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: én sem hiszem el az emberfiának, hogy én vagyok a legszebb, legokosabb. pedig de :D

Barry Kent 2010.05.31. 12:56:16

@Traktorka:
Hello Anyjuk :)

@mooon:):
Őőőő, azért olyan már volt hogy kérdezett valamit, én pedig rávágtam hogy igen, aztán meg nézett hogy mi igen :D Szóval ez sem a legjobb megoldás asszem :)))

2010.05.31. 12:59:19

@Barry Kent:
örülsz, hogy megint összefeküdtünk?:))

Barry Kent 2010.05.31. 13:00:47

@tuli _:
Inkább ő vonzza. Azért ha egy nő kettőnél többször csap ilyenbe, annak könnyen híre megy, a csalfa hímek meg tudják hova érdemes kopogtatni :)
De a többiben igazad van, harmincévesen már igen nagyon neki tud keseredni a saját sanyarú sorsán :)

Barry Kent 2010.05.31. 13:02:14

@Traktorka:
Naná hogy :))
Bár most kissé álszentnek érzem magam, hiszen osztom itt a posztolót, oszt' Te mégis férjes asszony vagy :)

dr. gernika 2010.05.31. 13:04:49

Ezennel meg is szavazom a posztot a hónap posztjának, mert amennyire vissza tudok emlékezni, ez volt a legolvasmányosabb, legösszetettebb dilemmákat felvető írás, amit nem valami IQ negatív picsa írt.
A felvezetés alapján én rosszabbra számítottam, már amennyire az önsorsrontás mértékét illeti. Nyilván túlságosan belelovalta magát a posztíró az érzésekbe és nagyobb jelentőséget tulajdonított szavaknak és jeleknek, mint amennyit kellett volna. Nyilván többször hitt inkább a simaszájú herének, mint kellett volna, de azok nagy részét be lehet tudni a szerelem okozta valóságtorzulásnak, valamint annak, hogy ha az ember kötődik valakihez, szereti és felelősnek érzi magát miatta, akkor nem feltétlenül dobálja ki szükséges vagy fölösleges holmikkal együtt az utcára, hogy csak úgy nyekken. Ami viszont zavart, az a mértéktelen vascsövezés. azt majd mi kiosztjuk kérem, nem kell előre nyomni, párszor túlzás is volt, mondhatni önütlegelés. :)

Egyértelmű, hogy bizonyos alapszabályok betartásával elkerülhető lett volna a pofára esés, ezek közül mindenek előtt hallgatni az első benyomásra: "nem is volt az esetem, és alapjáraton furának tartottam"
A másik az, hogy valóban, foglalt pasival nem kezdünk, olyannal sem, akinek már utolsó stádiumban van a kapcsolata, de egyelőre bonyolult a képlet. Ez sajnos olyan szabály, amit sokan csak a saját bőrükön tapasztalva tanulják meg végérvényesen.
Azt a pasik által örömmel hangoztatott közhelyet nem említem, hogy nem kotorászunk más telefonjában, mert úgy vagyok vele, hogy aki ismeri és általában betartja ezt az alapszabályt, ám egyszer valami gyanús jelre, mondhatjuk női intuíciónak is, a saját lelkiismeretét legyőzve áthágja ezt és megnézi a híváslistát/smseket, találni is szokott valamit. Ilyenkor nagyon szánalmas a magánszféra megsértését felemlegetni a megcsaló részéről.
Azt ugye mondanom sem kell, hogy amikor hazatért a drága hímpellér az üzleti útról és szegényke magamagában akart maradni, akkor nyilván lefeküdt mással mondjuk a "bizonyossal" és mivel nyomot hagyott benne, ezen akart morfondírozni.

Még egy dolog, ami nekem is csak az utóbbi időben vált tisztává: azok a pasik, akik a "félek hogy elhagysz, pedig te vagy életem legjobb/legokosabb nője" dumával hezitálnak, azok valóban komolyan gondolják, hogy okos a nő, de ez az adott esetben hátrány. Ugyanis tudják magukról, hogy valószínűleg egész életükben képtelenek lesznek monogámiára, viszont ezt egy bizonyos IQ és büszkeségi szint feletti nővel nem lehet hosszú távon csinálni. Azaz tudják hogy le fognak bukni, és majd jól ki lesznek dobva.

Posztírónak tanácsom, hogy próbálja meg tanulópénzként felfogni ezt a kapcsolatot. Remélhetőleg a típus személyiségjegyei, viselkedésmintái egy életre belevésődtek, és a jövően ki tudja majd őket szűrni idejekorán. Kívánom, hogy mihamarabb kikerüljön a bűvköréből (barátnőm is hasonló szituban van, a hatás még tart, de már sikerült neki többször is nemet mondani a visszatáncolásokra), és idővel majd enyhülni fog a fájdalom.

Barry Kent 2010.05.31. 13:06:21

@mooon:):
Megyek aztán jól meg is kövezem magam :)
Ásótok van? :)))

2010.05.31. 13:10:12

@Barry Kent:
végülis ez csak egy blogházasság.
bemondásra köttetődik és bontódik.:)))

summerstorm 2010.05.31. 13:11:23

@Barry Kent:

áááááá, ne fáradj a kövezéssel :))) áss csak :))
majd jól fejbecsaplak az ásóval (épp van itt egy az asztal mellett) oszt ha má nem vagy magadnál belölklek a gödörbe amit kiástál.... betemetem, és megoldottuk az éneklős gondot....

:)))) beteg e az agyam ma egy kicsit? :))))

Barry Kent 2010.05.31. 13:14:30

@mooon:):
Hát szó se róla, ma azt hiszem kerülni fogom a sötét sikátorokat, nehogy szembekerüljek Veled meg az ásóddal :)))

@Traktorka:
Igaz igaz, kövezés, beásás sztornó :))

2010.05.31. 13:15:30

@Barry Kent:
ássál csak, életem.
ássál nekünk medencét.:))

Barry Kent 2010.05.31. 13:16:16

És tényleg:
Posztoló visszaszolgáltatta a céges laptopot? Ex-főnök pontos volt?

summerstorm 2010.05.31. 13:16:51

@Barry Kent:

hmmmm.... fééélsz :)?
jól teszeeeed :D :D
ez az időjárás kihozza belőlem az állatot...

Barry Kent 2010.05.31. 13:25:50

@Traktorka:
Elég csak beülős medence, vagy szabvány 25/50 méteres kell? :)
Ahogy nézem az ég alját, meg is telik vízzel nemsoká :)))

2010.05.31. 13:32:15

@Barry Kent:

hát legyen egy szolid 25*25-ös mondjuk.

a többiek röhögés helyett nyugodtan segíthetnek ám.:))

Barry Kent 2010.05.31. 13:41:47

@Traktorka:
Már el is kezdtem a munkálatokat, bár nem tudom az Önkormányzat hogy fogadja majd a beruházást :)

Madpapa 2010.05.31. 13:44:00

@Barry Kent: a talajvédelmi szakhatóság véleménye is szükséges, nehogy sérüljön az ősgyep

2010.05.31. 13:45:33

@Madpapa:

akkor te pont el tudsz szaladni a szakvéleményért, amíg a Barry ásik (vagy ás?:).

Barry Kent 2010.05.31. 13:46:01

@Madpapa:
Erre nem gondoltam, most verhetem széjjel a kedvenc perselyem...

Madpapa 2010.05.31. 13:48:23

@Traktorka: na de már bocs 25x25-ös medence? azt ki tankolja teli vízzel? ( jó a vízmű ), de ki csengeti ki az árát?:)
Meg, ez olyan partimedence lesz a fél városnak? Nem lenne jobb egy kis 3x3-as pezsgőfürdős, egymással foglalkozós medence búvárszemüveggel?

summerstorm 2010.05.31. 13:48:53

@Barry Kent:

hozok neked kockás papucsot...
abban jobban tudsz majd ászni :D

summerstorm 2010.05.31. 13:51:28

@Madpapa:

ugyan kérlek, dehogy a fél városnak... Barry ma a blogközösségnek ás :)

dr. gernika 2010.05.31. 13:51:50

@Kedves Nard: Az nincs, de van egy pár vadiúj szandálom. :P

2010.05.31. 13:52:15

@Madpapa:
a búvárszemüveg miért is prioritás?:))
békauszony nem jár hozzá?

most akkor nem mész?:))

Barry Kent 2010.05.31. 13:53:33

@mooon:): :D

@Madpapa: A Duna itt van 10 percre, ások egy összekötő csatornát is :)
Vagy rácsatlakozunk a vízműre, hátha nem veszik észre :)))

Madpapa 2010.05.31. 13:54:22

@Traktorka: ha pezsgőfürdőzés közben valakinek kedve támadna alábukni azért lásson, pipa nem szükséges :)))

Barry Kent 2010.05.31. 13:54:51

De az is lehet hogy leszaladok zárat cserélni a közeli strandon :)

2010.05.31. 14:09:20

@Madpapa:
a pipát másnak olvastam nagy hirtelen.:D

Caddy 2010.05.31. 14:09:38

Ehh.
Összefoglaló a legjobb a végén.Szimpi. Szeretem.

Madpapa 2010.05.31. 14:10:58

@Barry Kent: ok, te intézed a fürdővizet, én a gyepet rendezgetem ( fűnyírok, locsolgatok, napozóágyakat kihelyezek), és a csajok? ők csak élvezkedni fognak? ;-)

Madpapa 2010.05.31. 14:11:50

@Traktorka: mire jár az agyad fogaskereke? :)))

2010.05.31. 14:13:06

@Madpapa:

én nem tudom te mire gondoltál, hogy én mire gondolhattam.:D

2010.05.31. 14:14:55

@Madpapa:
akkor senki nem megy a a talajvédelmi szakhatósághoz?

mi a vízuális élvezet nyújtjuk nektek bikiniben.
ott járkálunk magassarkú papucsban körülöttetek.
nemkő búvárszemüves se hozzánk.:))

Madpapa 2010.05.31. 14:17:48

@Traktorka: de, most jöttem onnan. loholok is a szakvéleménnyel. a tűsarkú papucs jó lesz, azt mondták, a talajt kicsit meg kell szellőztetni, szóval járkáljatok csak keresztbe-hosszába, mintegy kis mini kapálógépek :))

Barry Kent 2010.05.31. 14:22:56

@Madpapa: @Traktorka:
Ne szaladgálj, zárat cserélünk a strandon, így minimális befektetéssel legalább három medencénk lesz :)

De hogy ne offoljuk szét a posztot: a posztoló is jöhet hozzánk dolgozni, heti két alkalommal tematikus programmal várjuk a látogatókat. Miután bánatában a többi napot végigitta, ő lesz a strand viziszörnye :)

2010.05.31. 14:26:29

@Madpapa:

:))) valaki keverhetne nekem egy tequila sunrise-t addig is.
egyébként van olyan gép, hogy gyepszellőztető, vagy valami ilyesmi neve van.

a posztot mindig szétoffoljuk, nemtom mi a problematikátok.:))

Madpapa 2010.05.31. 14:29:03

@Traktorka: olyan traktorra szerelhető kis gép kellene, azt húzogathatnád le s fel :DDDD

Barry Kent 2010.05.31. 14:29:33

@Traktorka:
Csak megszólalt bennem a lelkiismeret :)
Mr. Magasröptüvel nem tudom mit kezdjünk. Bár ha mondjuk repülni tudna, akkor húzhatná a transzparenst maga után, a környék fölött röpködve.

2010.05.31. 14:34:40

@Madpapa:

ja, még nem mondtam, hogy igazából nincs traktor alakom?:D
ez csak egy vicces nick, érted?!:)))))

S0und 2010.05.31. 14:41:37

Azért, mert utólag elismered, hogy itt és itt hibáztál, nem változtatja meg azt adott szituációról alkotott véleményt. A k. uncsi vascsöves dumáról beszélek. Ha vascsőre vágysz, mennyél az arabokhoz, megköveznek, akár leöntenek savval, "tényleg tudják értékelni a hibáidat". agrrr.

Madpapa 2010.05.31. 14:44:04

@Traktorka: fel sem merült bennem, én olyan kis csinos formásra gondoltam mindig is :-) Barry bisztosan megerősít benne :)

2010.05.31. 14:44:29

@Barry Kent:

mióta vagy ennyire lelkismeretes, Apjuk?:)) megszállt a szentlélek?:))

vendriner aladár 2010.05.31. 14:49:58

Hónap postja szerintem is!

Legalább tanulj belőle!

2010.05.31. 14:55:30

@Madpapa:
na azé!:)) egyébként jól gondolod.:))

Father Justice (törölt) 2010.05.31. 15:00:18

@Traktorka: A Homokóra is vicces nick lenne. És nőies! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.31. 15:08:34

A legjobb akkoris ha a pasi aszongya a nőnek, hogy lemegy egy doboz gyufáért a trafikba, oszt nem jön többé vissza :)

2010.05.31. 15:11:57

@Father Justice:

jajmá, most nehogy a nickem legyen a probléma!:))

vagy akartok róla beszélni, hogy ez nektek milyen lelki törtést okozott, hogy nem tudjátok a traktort és egy jóalakú lánnyal összeegyeztetni?:)))

2010.05.31. 15:14:59

@Father Justice:
ja. mert nem gondoltam, hogy többször férhez megyek itten ezzel a nick-kel.:)))

Madpapa 2010.05.31. 15:17:21

@Traktorka: egy olyan háttérben gyertyafényes, sötét tónusú, sziluettes kép igazolásként azért jöhetne :-)

Caddy 2010.05.31. 15:18:39

Hehe.
De az se rossz,ha állandóan mással elfoglalva, ahelyett, hogy a saját boldogságában úszkálna. :D:D:D:D

2010.05.31. 15:35:14

@Father Justice:

Te vagy a tehenész fiú?:))
Egyébként a szinek stimmelnek.:)) De azért már egy ideje (kb 25 felett) nem öltözöm kurvanéninek.:))))

Father Justice (törölt) 2010.05.31. 15:43:51

@Traktorka: Nem kurvás az, hanem praktikus és szexi! És kb. 25 alatt annak öltöztél? Akkor alkalomadtán dobjál fel egy ideje készült fotókat összehasonlítás céljából. Az sem baj, ha a színek nem nagyon stimmelnek, majd fotosoppal korrigálunk. :)

FlybyWire 2010.05.31. 16:25:02

Eldöntöttem, hogy én is tapló hazug gerinctelen köcsög leszek, így majd jól belém esik minden tuti nő... és akkor majd egyszer a végén jól előugrom az álca alól teljes, rendes kis hűségessrác valómban, mikor már ennyire belémzúgtak a sok megalázás miatt, mint a szerző liba ebbe a köcsögbe.

Ti nők (kivétel a t. jelenlevők), miért a köcsögökbe estek bele? Ja hogy az kéne, amit úgyse kaptok meg? Cöcö... fel kéne nőni, nem? :D

2010.05.31. 16:42:49

@FlybyWire:
:))
Azért visszakérdeznék:
neked miért kellenének az ilyen nők?
mert valami problémád van a megszerzésükkel általában?:))

FlybyWire 2010.05.31. 17:10:22

@Traktorka: hát ilyen hülyét még nem sikerült összeszednem, ez tény. Persze lehet, hogy ez tyúk és tojás esete, mivel én sem voltam senkivel soha még negyedekkora köcsög se :D

Max és Ricky 2010.05.31. 17:56:20

Az első értelmes és hihető történet ezen a helyen... hát,nem lehet erre sokat mondani, pár évvel ezelőtt én is így léptem volna minden helyzetben, mint te, de talán még ma is ugyanígy reagáltam volna egy két dologra ahogy itt is történt.a baj szerintem leginkább ezzel a körrel van baj, ahonnan választottál. Munkahely, nagy bulik, gondolom nem kevés pénz, nagy utazások külföldre..., mindezt túl fiatalon, gondolom eléggé éretlen személyiséggel, szóval egy ilyen háttérrel kevés pasi lesz tök normális, hűséges, értelmes, mondjam még? sajnállak, lépj túl rajta valahogy, és más körökben keresd a szerelmet inkább

Mayday 2010.05.31. 18:07:41

Nem leszek népszerű, de aki hagyja hogy így és ennyiszer hülyére vegyék, azt bizony kötelező hülyére venni, "mert Ön megérdemli". Minimális emberismeret és bizalomhiány megmentett volna.

Mayday 2010.05.31. 18:11:43

Azé egy képet megnéznék a szerzőről, meg a pasijáról meg arról a másik nőről is.

Mayday 2010.05.31. 18:14:31

Na újra akkor mert a blogmotor lenyelte: azért érdekelne egy kép a szerzőről, a pasiról meg a másik nőről is, csak úgy miheztartás végett :D

Édes Bosszú 2010.05.31. 18:39:39

Na fiúk lányok! Ide írhatjátok, hogyan álltatok bosszút!!! Mert a bosszú édes :) edesbosszu.blog.hu

csokiájsz 2010.05.31. 18:51:26

szal szerintem a posztoló nem az a kifejezett plázacica stílus, de valószínűleg nem is rossz.Önbizalmát illetően valami hiba lahet, vagy csak eccerűen pont most nem volt barát. Éli az életét. A főni bizonyára felfigyel rá korábban, aztán tesz egy próbát, dumálgatnak, alakul a téma. A leány megörül a kísérletnek, bizonyára jól esik az egójának, hogy a főni foglalkozik vele, ő nem gondolta volna, hogy érdemes erre. Aztán szép lassan egyre szebbnek látja a dolgokat, megszereti önmagát a másikban. Ez most bonyolultan hangzik. A szercsi az egész korrétan önmagad imádata a másik ember tükrében, ha az valamilyen szinten viszonozza az érzéseket.
Na és innentől siklik félre a dolog, ebben az érzelmi állapotban már nincs józan gondolkodás, csak a mindenáron győzni akarás, a bizonyítási vágy, a 120-as belvárosi gokart, a 3 napos ivás. Az üresség pont ebből adódik, hogy nincs meg a tükör, amiben nézheted magad.

Kívülállóként könnyű ezeket leírni, de ez van. Erre nem létezik recept, hogy megtanuld. Az első emailok, az első fagyi még olyan ártatlan, olyan jó. Senkinek nincs ráírva a homlokára, hogy csak dugni/férjet/eltartót/szertőt akar.

Az igazi tiszta érzelmek 18-20 éves kor után, talán még előbb elvesznek. Utána már csak érdekek vannak. Félredugás, másik/gazdagabb férj, fiatalabb nyuszicica, stb. Posztolónk ezt most megtanulta, bizonyára most minden férfi köcsög, és soha többet az életben nem fog egyre sem ránézni. Egy - két év után, majd változik ez az érzés. Távolodni fog minden, már magad sem emlékszel, hogy mi is volt ez. Csak arra emlékszel, hogy valaki megbántott, egyre kevesebb érzelmet vált majd ki belőled.

Amire még felhívnám a figyelmet, hogy bárhogy is próbálkozik a főni, _NEM_ ajánlom az újrakezdést.

Ezt olvastam valahol, nem saját tapasztalat*

Várúr 2010.05.31. 18:52:43

Hm... hát sok nőt farkaltam, de egyiknek se hazudtam szerelmet. Sőt... kifejezetten olyanokkal voltam, akik szexet akartak, nem holdvilágos romantikát. Ezzel együtt a posztolót mélyen megértem. Kifogott egy hazug faszt. Nemtom elítélni, mert szerette a komát és élt benne a remény. Ismeritek a mondást: próba - cseresznye.

igyretorikaltok: 2010.05.31. 18:54:37

Mr. Highflyer?????????????????????????????

broáááááhhhhhhhh

LickMyWounds (törölt) 2010.05.31. 19:03:42

Neked kéne vascső, te elbaszottul hülye picsa...

Ungabunga · http://hatter24.hu 2010.05.31. 19:05:22

Ezt az egészet fogd fel pozítívan! Ha (esetleg) legközelebb is ehhez hasonló kapcsolat jönne szóba, még csak csíra sem lesz az egészből, de jó hála égnek, az elején leírtad, hogy mit nem szabad!

LickMyWounds (törölt) 2010.05.31. 19:25:02

@Ungabunga: Tudhatta mi vár rá, vagy, ha nem tudta, ő a legostobább szőke, akiről valaha is hallottam, mert ő még ki is van kelve magából.

2010.05.31. 20:50:18

@csokiájsz:
ezt nagyon jól összefogalmaztad, tényleg nagyjából így néz ki az ilyen kapcsolat szerkezet és motívációk.:)
éretlen személyiségek (vagy csak simán azok, akik nem látják magukat, és nincs elég ember/önismeretük) hajlamosak szeretni nézegetni magukat ilyen tükrökben a pillantnyi sikerért.
saját tapasztalat.:)
viszont sok munkával tovább lehet lépni. el kell kezdeni kérdezgetni önmagamtól, hogy mit akarok/kit akarok és ki vagyok én, mi a jó nekem. ha ezekre őszinte válaszokat adunk és tartjuk is magunkat a saját magunk által felállított új igazságunkhoz, akkor már nem lehet nagyon tévedni a következő kapcsolatokban.:)

olvasgatok 2010.05.31. 21:50:22

Lassan esik le a tantusz, kedves.
Eleve foglalt palival kezdtél abban a reményben, hogy majd "elszereted". Leginkább a pénzébe és egzisztenciájába voltál szerelmes. Kapcarongynak használt, mert neked az is megérte a "biztonságért". Sokezren vagytok még így, arra használnak csak, amire valók vagytok.
Az "ébredésed" után 3 napig ittál,te buta liba.
Megérdemled a sorsod.

huss 2010.05.31. 21:55:22

Az a bajom a kommentekkel, hogy mindenki olyan okos... visszafelé. Sajnos az élet nem ilyen egyszerű, és ha valaki semmilyen "munkát" nem hajlandó bevállalni a másikért, aki fontos neki és csak a tuti biztosra megy még a végén egyedül marad. Azt hiszem egy csomó ilyen esetből a végén házasság és boldogság lesz. Egy másik csomó ilyen esetből pedig a fenti szívás. Nem lehet előre tudni. És utólag kár okoskodni. Mert mindig a történet vége határozza meg a narratívát. Akinek bejön egy ilyen szitu, az később úgy mesélné, hogy a sokat csalódott pasi végül mégis megbízott benne és a szerelmükben, de hát ez csak természetes, mert ez akkora érzelem, és őket egymásnak teremtették, amit persze ő tudott az első pillanattól fogva, és a pasi is rájött szerencsére....
Így meg azt emeli ki, hogy "tudhattam volna" ebből, abból, amabból.......
Pedig nekem annyi kiderül, hogy a pasi valamiféleképp mégiscsak megpróbálkozott azzal, hogy ők együtt legyenek.. Aztán nem ment neki. És ez akkor és ott dőlt el, amikor újra beindult valamiért a régi nőre... Szóval lehet kevésen múlt a dolog.
Az érzelmi szivattyú nagyon szar. De sokan az egész egzisztenciájukat beáldozzák egy nem biztos kapcsolatba - na nekik járhat a vascső, ekkorát kockáztatni mégsem szabad. A posztoló szegény próbálkozott és nem sikerült. Ilyen van, ne szidja magát feleslegesen ezért.

huss 2010.05.31. 21:57:36

@olvasgatok: bocs, Te nem okos, szimplán tapló vagy.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.31. 22:56:12

@huss:

Pedig nem mondott hülyeséget. Lehet hogy tapló, de őszinte :)

riki97 2010.06.06. 13:12:10

szem hussnak igaza van ha így járt tegyen túl rajta nem élhet élete végéig a múltban
süti beállítások módosítása