Bocs, de nem te vagy az igazi!

2010. június 23. 07:23 - Panni CsP

„Miért van az, hogy némely pár szenvedélyesen ölelkezik a buszmegállóba, könnyekig szerelmet vallanak egymásnak, aztán egy 1 hónap múlva pattintja egyik a másikat?” – kérdi kétségbeesetten Levélírónk, aki személyes példával is alátámasztja elméletét. Úgy véli, hogy a modern világunk arra motiválja a fiatal párokat, hogy gyorsan legyenek túl egymáson és szálljanak a következő virágra, nehogy lemaradjanak a távolban lebegő ködös, bizonytalan célról. Érdekes érzelmi tanulmány következik egy szédült világból…

 

Sziasztok! Én most nem is igazán egy történetet hoztam, inkább egy kérdést szeretnék bedobni a közösbe. Csaj vagyok, 23 éves és csak nézem, mi forog körülöttem. Sűrűn mozgok fiatalok között, tapasztalatból beszélek, mert sokat látok. Sok barátnőm van, aki már nem egy alkalommal áradozott nekem arról, hogy most megtalálta az igazit, rengeteg SMS-szerelmi vallomás, e-mail stb-stb. Aztán rövid időn belül kirakta az álompasi szűrét: „Bocs, nem te vagy az igazi!”. Amikor rákérdeztem, miért, azt felelte, hogy benézte a fiút: rendes srác, de valahogy nem akarta tovább. Válasz ez? Szerintem ő sem tudta, miért lökte el magától. És nagyon-nagyon sok ilyen esetről tudok, még fordított nemekkel is.

Amit hiányolok a mai világból, az egy „érzelmi tájékoztató”, amit mindenkinek kötelező jelleggel végig kéne ülni, mint egy előadást – hogy megismerje önmagát és tisztázza a saját érzelmeit, viszonyát a másik emberhez. Azért egy viszonylag rövid időn belül nem fognak megmutatkozni egy kapcsolatban a nehézségek, előnyök-hátrányok, és semmi sem derül ki a másikról, ennyi idő alatt nem lehet megismerni a másikat, csak átszaladni rajta. Szerintem valami görcsös, feltáratlan pánik mozoghat ezekben a fiatal csajokban és pasikban: valamit keresnek, de sosem fogják megtalálni, amíg önmagukat nem találják meg. Rohanunk valahova. Félünk valamitől, félünk megnyílni, őszintének lenni és önmagunk lenni, bevállalni a saját arcunkat: eltakarjuk egymást egymás elől. Szerintem egy szexuális kapcsolat egyfajta energiacsere: mindkét fél ad valamennyit a lelkéből a másiknak és ez egy szent dolog. Amíg ezek a kalandozó illetők nem tisztázzák magukkal, hogy mit is akarnak és merre haladnak, addig kényszerpálya van. Egyre rosszabb lesz nekik. Kergetik az élményeket, a szexet, az oly izgalmas évődést, majd 27 évesen érzelmileg kiégnek, ott állnak a nagy semmi közepén, semminek nem látják már értelmét, a droghoz, vagy a piához nyúlnak, vagy belemenekülnek egy bizonytalan házasságba, mert attól várják a változást (kipróbáljuk ezt is: jó buli lesz!), ám azzal csak felelősséget vonnak a felkészületlen fejükre és még rosszabb lesz minden. Mert akkor már nem csak a saját életüket b@sszák el. Miért van az, hogy némely pár szenvedélyesen ölelkezik a buszmegállóba, könnyekig szerelmet vallanak egymásnak, aztán egy 1 hónap múlva pattintja egyik a másikat? Ugye, ezt a jelenséget nem csak én látom, hanem ti is? Persze, nem szeretnék általánosítani - és nem is lehet - minden tiszteletem a kivételeknek.

 
293 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr142102805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megitális rózsa 2010.06.23. 13:25:28

"És ez is az egymáshoz csiszolódás része, hogy pl. tudom, hogy ha meggebedek, akkor is órákat késik a másik, de én már csak röhögök rajta; "

Ehhez külön gratulálok.

2010.06.23. 13:27:29

@megitális rózsa:

2 hónap, sőt 5 év után is kell beszélni alapvető dolgokról, igen.
Jó reggelt!:D
Vagy te soha nem változol?
A körülményeid sem változnak soha?
Az érzéseid sem változnak soha?
A párod azt hiszed, soha nem változik?
Vagy nem érdekel, ha igen?:))

gic33 2010.06.23. 13:28:15

@Drága IV gernika: Én amúgy imádom a közhelyeket, de most visszaolvastam és nem találtam az írásomban... Világosíts fel légyszi, hol olvastál tőlem közhelyet?! (Tényleg érdekel!)
@Tamarian: Háááát, most félek, hogy értem, mire gondolsz, de az ilyen "hiába akarjátok ugyanolyan nagyon, szükségesek a szavak" dolgokban én kevésbé hiszek. Az akarás inkább a tettekben nyilvánuljon meg, különben lehet róla beszélni heteken, hónapokon át, nyíltan is, de változni nem nagyon fog semmi. Persze lehet, hogy tévedek...

Piszok Alfréd 2010.06.23. 13:33:22

@Traktorka: "asse tudják a népek, hogy eszik-e vagy isszák azt, hogy önelfogadás, önszeretet."

Ezzel annyiban vitatkoznék, hogy szerintem nem így van :D
Bővebben: amennyire én látom, manapság ezt hirdetik az életmód magazinok, a Cosmo-tól a Playboyig, szeresd magad, megérdemled a sok jót meg élvezeteket. És sok ember így is érez, magáévá is teszi ezt. A baj inkább csak az, hogy mindez csak a felszínen van meg, inkább önzésben nyilvánul meg mint valódi elfogadásban. Szerintem ugyanis ez a jobb szó, az önszeretetnek nem igazán szeretetet kéne jelentenie, hanem azt, hogy elfogadjuk amik vagyunk és legyünk vele boldogok.

Piszok Alfréd 2010.06.23. 13:36:15

@megitális rózsa: simán. Sőt, az ilyen a jó kapcsolat. Minden változik, az emberek, a körülmények. 10 évig nem zavart, hogy ott voltak a büdös zoknik, most valamiért el kezdett zavarni. Miért ne beszélnétek meg?

gic33 2010.06.23. 13:37:53

@megitális rózsa: Látom, te nagyon belém akarsz kötni. :)
Ki mondta, hogy 10 év után kell a büdös zoknikról és társairól beszélni? (Egyébként a büdös zoknit példaként hoztam, mivel tapasztalataim szerint a férfiak 90%-ánál problémát szokott okozni a levetett ruhadarabok megfelelő elhelyezése).
A másik dologról: éppen ezt próbálom elmagyarázni, hogy kinek mi a fontos! Én el tudom nézni a páromnak, ha mondjuk elmegy vásárolni fél órára, és ottfelejtődik; vagy a "most indulok haza a buliból" az valójában még másfél órát jelent. Ismerem, ilyen, elfogadtam. Eleinte zavart, szóltam egyszer, kétszer, most már csak annyit kérek, hogy lehetőleg mindig tudjam, hol van...
Cserébe ő is tolerálja egy csomó hülyeségemet - mert van bőven.
Ellenben van egy csomó olyan dolog, amit nem viselnék el, pedig látszólag apróság, nekem mégis létkérdés...

Piszok Alfréd 2010.06.23. 13:38:25

@gic33: Gernika pont azt mondta, hogy értelmeset mondtál és nincsenek benne közhelyek. Ellentétben a posztíró írásával, amiben vannak (és még csak nem is annyira értelmes, de ez magánvélemény).

2010.06.23. 13:39:46

@Piszok Alfréd:

én nem tekintem érdemi információ forrásnak (sem semmilyen forrásnak) a Cosmo-t, sem a Playboy-t. Ugyanis ezek az üzleti alapú önkényesztetést hírdetik, én pedig az szívalapú önszeretetről beszélek, ami egy filléredbe sem kerül. Fájdalomba annál inkább, mert amikor elkezd egy ember magával foglalkozni, úgy fogja érezni, hogy az előző 20-30 évét kidobhatja a kukába, mert "alvással/játszmázással/menőzéssel" töltötte, ahelyett, hogy fejlődéssel (valódi, értékálló minőségek megteremtésével) tette volna.

gic33 2010.06.23. 13:40:08

@Piszok Alfréd: Hmmm, ezt most vajon bóknak vegyem, vagy sértésnek?! :D
(Egyébként a férjem előtt pár korábbi kapcsolatomat jótékonyan letagadtam azért - tudja, hogy volt pár pasim, de azt nem, hogy mennyi. Nem örülne neki, pedig az előnyeit élvezi annak, hogy tapasztalt nőt vett el...)

Tamarian 2010.06.23. 13:42:45

@gic33: Eh... A párommal az idők kezdete óta vagyunk együtt, egymásnak. Nagyon sokáig biztos voltam benne, hogy mindenkinek az ILYET kell kivárnia, hisz ez maga a csoda, naponta 24 órában. Nem szólsz, és tudja, és érzi, úgy a konyhában, mint a melóban, és a szexben - ami igen, valószínűleg az a mennyország, ahová mindenki tart ;-) Aztán néztem-figyeltem a körülöttünk élőket, és egyszerre éreztem azt, hogy burokban születtem, és azt, hogy vannak dolgok, amiket ha megTESZÜNK -tehát ez már eleve aktivitás hozzánk képest ;-) -, akkor működhet minden tökéletesen. De dolgozni kell rajta. Minél idősebb az ember - és ezen inkább azt értem, hogy minél több a berögződés, megszokás -, annál inkább kell beszélni arról, hogy kinek-mi. Erre mondtam, hogy ne tévesszen meg az, hogy te élsz valahogyan; attól még másnak megint máshogy, de működhet. Nem lesz az rosszabb, vagy job, mint a te módszered, sorsod, életed, csak más. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.23. 13:43:06

@gic33:

Szóval nem voltál őszinte. A pár az egy kozák lovasezred lehet, lovakkal együtt gondolom :)

Piszok Alfréd 2010.06.23. 13:44:15

@megitális rózsa: én a könyvet olvasni szoktam, a betűk érdekelnek belőle. Mindaddig, míg az olvasást nem akadályozza, leszarom a kávéfoltokat is. De mást is mondok: a gyűrött könyvet feltehetően sokan olvasták, lehet, hogy jó :)

Ernoke 2010.06.23. 13:44:29

@Ilya: 10 pont.

@WeryWickedWitch: hát én megfogadtam, az biztos.

a házasság valóban a gyerekek felnevelésére szolgáló érdekközösség - is. ellenkező esetben a gyerek kirepül, és ott áll egymás mellett 2 idegen, akik 25 évig csak arról beszéltek, h ki vigye ki a szemetet, és előttük áll még min. 20 év szenvedés. dehát ki kell tartani egymás mellett jóban-rosszban, nemde?:D

a szüleim most isszák meg annak a levét, h annak idején nem merték kitalálni, megtapasztalni maguktól, kire van szükségük, hanem a csordaszellemnek engedelmeskedve "kitartottak" egy korai és ezért rossz választás mellett. és most nekem sírnak, mert nincs másnak, h mennyire rossz az életük, és mit fognak csinálni az elkövetkező 20 évben. arról nem is beszélve, h mennyire rossz volt felnőni egy kényszer által összetartott házasságra épülő családban.

részemről örülök, h kiszakadtam ebből, és a felületes, infantilis, posztíró-félék sem tudnak meggyőzni az ellenkezőjéről.

gic33 2010.06.23. 13:48:59

@Kedves Nard: De, őszinte voltam. Elmondtam, hogy sok kapcsolatom volt előtte (kizárólag humanoidok, és nem kizárólag szexuális kapcsolatok - olyan is volt egy-kettő, de nem túlnyomórészben), de konkrét számot nem mondtam - nem is tudnék.
Egyébként komolyan kérdezem, senki nem járt közültetek felsőoktatási intézménybe nappalin? Nem bulizta/pasizta/csajozta végig azt a 3-4-5 évet?! Mert az én környezetemben valahogy ez volt a természetes, és nem volt több kapcsolatom, mint bármelyik évfolyamtársamnak... (pár kivételtől eltekintve...)

Piszok Alfréd 2010.06.23. 13:50:48

@Traktorka: nem is gondoltam, hogy te a cosmoból vetted volna :)
Bár én Müller Péternek is inkább csak a fiát kedvelem, MP könyvei ügyében Kedves Nard véleményéhez állok közelebb.
Ezzel együtt ebben a kérdésben nincs vita köztünk, egyetértek :)

@gic33: ha valahogy, akkor inkább bóknak :)
De igazából az eredeti kijelentés kifigurázásához használtalak fel aljas módon, utólag is elnézést érte :)

gic33 2010.06.23. 13:53:07

@Tamarian: Szerintem ebben maximálisan egyetértünk.

gic33 2010.06.23. 13:54:55

@Piszok Alfréd: Ezzel így, ebben a formában semmi gond nincsen, nem vettem sértésnek! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.23. 13:55:30

@gic33:

Erről eszembe jut egy jelenet a Shop stopból....

2010.06.23. 13:58:38

@Ernoke:
Azért azt se felejtsük el, hogy a szüleink világa még egy más értékeken alapuló világ volt. Nem volt olyan egyértelmű az ő esetükben, hogy merre volt az előre. Akkor az volt az érték. A család meg a vagyon bármi áron.
Mostmár ez nem működik. Nagyon gyorsan változik a dolog és sokan nem is tudják lekövetni, csak körül kell nézni.
Mindenki olyan kurvára tudja, hogyan kellene élni, de aztán jön a mondat, hogy ja, de ez rám azért nem érvényes, mert...és itt jön a bla-bla, amivel megmagyarázza a bénáskodását.:D Ezen olyan jókat röhögök.:))
Szóval a lehetőség mindenkinek adott MA hogy a fejéhez kapjon és ne álszenteskedjen, meg képmuatóskodjon, hanem valódi minőséget vigyen az életébe a kapcsolatai terén.

gic33 2010.06.23. 14:02:10

@Kedves Nard: Már megbocsáss, de a te fantáziád jár folyamatosan az állatszex körül... Most akkor melyikünkkel is van gond?!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.23. 14:04:46

@gic33:

Milyen állatszex? A Shop Stop című filmben volt egy jelenet amiben a csaj előadta, hogy neki csaj 2 pasija volt. A pasija megnyugodva ül, majd közli hogy 67et orálisan tett boldoggá, az nem számít bele! :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.06.23. 14:04:59

@Panni CsP: bocs, de Zsu0805-nek van igaza. Ez a poszt egy általánosító katyvasz. Nem szerelemről szól, hanem inkább laza kapcsolatok közti vándorlásról.

gic33 2010.06.23. 14:07:32

@Kedves Nard: Azt hittem, másra gondolsz. :) Mert hát a lovakkal is te jöttél...
Egyébként komolyra fordítva: az amerikai tinik körében most valóban van egy ilyen trend, hogy úgy maradnak szűzek, hogy csak orálisan szexelnek. Szóval ez sajnos nem vicc...

alumi 2010.06.23. 14:07:57

@gic33: én jártam fősulira, egyetemre, pasiztam is eleget, de ettől még nem adom elő a femme fatale-t.
ráadásul tapasztalat ide, tapasztalat oda, ha a kapcsolatba porszem kerül, akkor b.hatod.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.23. 14:12:27

@gic33:

Az a második részben volt. Kotrevák Kelly és a szexi dög.

gic33 2010.06.23. 14:17:07

@primula anderson: hát ez igazán aranyos tőled, de ha megnézed, a posztra reagálva egyetlen egyszer leírtam, hogy bizony a házasságom előtt sok pasim volt (mégsem égtem ki), és azóta a kedves kommentelők ezen lovagolnak - szó szerint. ;)
A tapasztalat pedig - nem a szexuális - arra is jó, hogy az esetleges porszemeket kezelni tudd. Ettől függetlenül bármikor beüthet a krach, ezzel maximálisan egyetértek.

Ernoke 2010.06.23. 14:31:43

@Traktorka: én pont ezt mondom. örüljünk, h ma már megvan a lehetőségünk a javításra, változtatásra. felesleges erről többet beszélni, csak csontrágás lenne.:)

Father Justice (törölt) 2010.06.23. 14:54:09

@gic33: Nem azon lovagolnak, hogy sok hímtagon pörögtél a házasságod előtt, hanem hogy ezt önigazolásra használod egy merőben más téma kapcsán. Ha tényleg ahhoz kellett ez a sok trófea, hogy meghatározd a Zigazitól elvárható szintet, vajon miért kell kozmetikázni a számadatot a férjed előtt? Pedig hogy dagadna a melle a büszkeségtől, mikor megtudná, hogy évek után is ő a nonplusz-ultra bika - még 30+ excsődör produkciójának viszonylatában is! :) Szóval nem kell Sherlock Holmesnak lenni, hogy észrevegye az ember: itt némi kakesz van a palacsintában.

Ha már fekáliával dobálózom, a saját végtermék egyenletes szétkenése mindenki máson szintén elég tipikus momentum ilyen esetekben - mintha csak parlamenti közvetítést néznénk. ("Nem bulizta/pasizta/csajozta végig azt a 3-4-5 évet?!"). Hát nem, dehát úgyis idióta az, aki nem szopta végig a fél koleszt, hanem csak 2-3 párkapcsolata volt ez idő alatt. Ők nem is éltek igazán, tehát mindenképp elbaszott kapcsolatba menekültek később. (Én személy szerint súlyos pöröllyel szolgáltatnék igazságot az ilyen élni nem tudó egyedeknek most azonnal! Csak azért nem fejtem ki bővebben, mert tudom, hogy a kommentelők többsége sokkal békésebb természetű nálam.)

Caddy 2010.06.23. 14:54:18

@gic33: @Kedves Nard: "Próbálj meg a buszmegállóig senkit nem leszopni!" :D

2010.06.23. 15:01:24

@Father Justice:
minek veszekedni, mikor verekedni is lehet??:)))

dr. gernika 2010.06.23. 15:08:53

@darkmirjam: Én pont akkor estem ki a nyeregből, mikor odaköltöztem valakihez...

dr. gernika 2010.06.23. 15:10:39

@gic33: Pont pozitív példának állítottalak mások elé, mert közhelyek nélkül mondtál okosakat. :D Konkrétan azoknak céloztam, akik szerint a posztíró közhelyparádéját értelmi-érzelmi sekélységünk miatt nem értékeljük. :)

2010.06.23. 15:16:32

@Father Justice:

Húúúúha!:D Most aztán jóóól rámijesztettél, bakker.:D
Kiugrottam a bugyimból, ijedtemben.:D

Father Justice (törölt) 2010.06.23. 15:17:48

@Traktorka: Épp ez volt a cél, mehet is a fészbúkra a fotósorozat. De gyorsan, mert újabban órákon belül törlik az ilyesmit. :)

WeryWickedWitch 2010.06.23. 15:19:13

@Father Justice: Jaja, azt én is láttam. De ettől még nem szeretem a brazilokat, túl felkapottak, és a műsorvezető is folyamatosan nyalta a seggüket, pedig most egyáltalán nem olyan jók. Hajrá Uruguay!

De egyébként is igazad van. :-)

2010.06.23. 15:20:28

@Father Justice:
reméltem, hogy nem marad a labda lecsapatlanul.:D
dehogyis csinyálok (és/vagy csinyátatok) róla fotókat!

gic33 2010.06.23. 15:30:13

@Father Justice: Szóval szerinted akinek 2-nél több kapcsolata volt, az egyenértékű azzal, hogy orálisan kielégített egy egész koleszt, valamint egy kapcsolat kizárólag hímtagon pörgésből állhat?! :D
Korábbi kommentjeid alapján igen érdekes nőkkel hozhatott össze a sors, úgyhogy ezt annak tudom be. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.23. 15:34:06

"Szerintem egy szexuális kapcsolat egyfajta energiacsere: mindkét fél ad valamennyit a lelkéből a másiknak és ez egy szent dolog."

Na, még egy idiótaság, amire szektát lehetne alapítani. Halleluja, szent szex.

Piszok Alfréd 2010.06.23. 15:35:57

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: jó ötlet! És mindenkinek kötelessége minél többet áldozni! :D
Lányok, ki ad egy darabot a lelkéből? :D

gic33 2010.06.23. 15:37:06

@Drága IV gernika: Bocs, nyilván azért nem értettem, mert a sok hímtagon pörgéstől teljesen elsekélyesedtem érzelmileg. ;) Na megyek, belövöm magam, mert ÚGY kiégtem... :D

Father Justice (törölt) 2010.06.23. 15:37:47

@gic33: Borítékoltam is, hogy az érdemi kérdésre nem lesz válasz, csak személyeskedő fricsi-fröcsi következhet, némi csúsztatással ötvözve. Korábbi kommentjeim alapján nyilván többet tudsz rólam, mint én magam, úgyhogy nyugodtan tudj be bármit bárminek - ha csak ennyire futja. :)

2010.06.23. 15:42:25

@Piszok Alfréd:
aggyá személyleírást magadról.
nem ám csak így ukkmukkfukk hübele balázs módjára mondunk Á-t vagy B-t neked.:D

gic33 2010.06.23. 15:43:48

@Piszok Alfréd: Egyébként kövezzetek meg, de valahol azért egyetértek ezzel a "szent szex" dologgal. Igaz, nem abban az értelemben, ahogy itt írták, hogy adok egy darabot a lelkemből, meg ilyenek; de éppen azért nem tudnám megcsalni a férjemet, mert a mi szexuális kapcsolatunkból már gyermek is fogant... és védekezés ide vagy oda, amióta átéltem az anyaság szentségét, el nem tudom képzelni, hogy olyannal feküdjek le, akinek nem szülnék gyereket.

gic33 2010.06.23. 15:46:50

@Father Justice: Mi volt az érdemi kérdés? Szívesen válaszolok.
A személyeskedő fröcsögés pedig nem az én műfajom...

Piszok Alfréd 2010.06.23. 15:49:14

@Traktorka: Álompasi vagyok, legyen ennyi elég :D

gic33 2010.06.23. 15:49:24

@Father Justice: Mi volt az érdemi kérdés? Szívesen válaszolok.
A személyeskedő fröcsögés pedig nem az én műfajom...

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.23. 15:52:12

@Piszok Alfréd: ugyan, kérlek, egy jó schnell simán felülmúlja a sok ember sekélyes lelkét.:-)

2010.06.23. 15:57:05

@Piszok Alfréd:

ja, gondoltam, hogy nem Woody Allen-t fogsz írni.:D

de ha álompasi vagy, akkor én feltétlenül szeretnék neked adni egy darabot a lelkemből.:D:D:D

gic33 2010.06.23. 16:00:42

@Traktorka: Miért, van, akinek Woody az álompasi. :)

Piszok Alfréd 2010.06.23. 16:05:31

@Traktorka: ok! Remélem, te meg álomnő vagy :D

@gic33: nem is kevesen! Tekintve, hány nője volt, valamit tudhat :)

2010.06.23. 16:11:19

@Piszok Alfréd:

Hát hogyne.:)))
Teri Hatcher 32 éves kiadásban. Remélem szereted a barnákat.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.23. 16:11:55

@gic33:

"mióta átéltem az anyaság szentségét,"

Modorosblogra érett ez a mondat :)

gic33 2010.06.23. 16:17:02

@Kedves Nard: Hát ha a szex szent, akkor az anyaság még inkább... ;)

Piszok Alfréd 2010.06.23. 16:17:41

@Traktorka: Teri Hatcher? Ő bejön, rendben. És minden hajszínt szeretek :D

gic33 2010.06.23. 16:18:37

@Piszok Alfréd: @Traktorka: Mindig csak az a fránya szex, meg az elvárások! Nem féltek, hogy kiégtek?! ;)

2010.06.23. 16:24:05

@gic33:
ha valamitől nem félek, az a kiégés.:D

Piszok Alfréd 2010.06.23. 16:25:38

@Traktorka: ne járass le, még el se kezdtük!!! :D

@gic33: a szent cél érdekében tesszük :)

gic33 2010.06.23. 16:27:58

@Traktorka: Pedig mennyi veszélye van! Drogos leszel, meg alkoholista!!!!
;)
Egyébként meg jó "lelkizést" nektek! ;)

2010.06.23. 16:28:02

@Piszok Alfréd:
5 perc alatt még a géphez is vissza tudtunk ülni és kommnetelgetni, mintha mise történt vóna.:D

gic33 2010.06.23. 16:29:09

@Traktorka: Hát én ezzel nem dicsekednék! :b

Piszok Alfréd 2010.06.23. 16:31:59

@Traktorka: mondom, le akarsz égetni :DDD

2010.06.23. 16:33:29

@gic33:

én se mondom el senkinek, hiszen kaptam egy darabot a lelkéből és soha nem árulnám el.;)))

2010.06.23. 16:34:33

@Piszok Alfréd:

ááá, sokkot kaptam, olyan jó vót.:D

gic33 2010.06.23. 16:35:03

@Piszok Alfréd: @Traktorka: Ha már papnővé lettem avanzsálva: áldásom rátok! :D

Piszok Alfréd 2010.06.23. 16:39:01

Már a neten is van lélekvándorlás :D

Piszok Alfréd 2010.06.23. 16:40:19

@Traktorka: ezzel a produkcióval akkor jelentkezem a Budapest TV-be, lelki távsokkolónak :D

2010.06.23. 16:42:18

@Piszok Alfréd:

tulajdonképpen valóban figyelemreméltó teljesítmény ez, kedves Alfréd.:D:D
csak néhány perc és máris van eörömebódottá!:D

Piszok Alfréd 2010.06.23. 16:48:42

@Traktorka: Sajnos nekem nem volt annyira jó, tulajdonképp nem is éreztem semmit. Talán kezdek kiégni.

2010.06.23. 16:50:22

@Piszok Alfréd:

ja, most az én égetésem következik, miután az egekbe magasztaltalak, kedves "Lelkitárs"?:D

alumi 2010.06.23. 16:55:49

@gic33: nagyképűnek hatottak a megnyilvánulásaid. erre céloztam.
lehet, nem annak szántad, mégis úgy hatott.

Piszok Alfréd 2010.06.23. 16:57:56

@Traktorka: nem, a posztírót igazolom. Te fergeteges voltál, szinte a közreműködésem nélkül is a csúcsra jutottál. Én vagyok a hibás, velem van a baj, valahogy nem tudom már ugyanazt érezni, mint régen. Üresség van bennem, mintha meg sem történt volna az egész. Kiégtem, kiüresedtem, állok a nagy semmi közepén és nem látom az értelmét. El kéne kezdenem drogozni.

gic33 2010.06.23. 16:58:40

@primula anderson: Nem annak szántam. :) De ha már választani lehet a femme fatale és az MNK között, akkor inkább az előbbi... ;)

gic33 2010.06.23. 16:59:58

@Piszok Alfréd: Várjál, a kérdés az, hogy szerelmet vallottatok-e egymásnak?! Mert ha nem, akkor elég lesz az alkoholizmus is...

2010.06.23. 17:01:47

@Piszok Alfréd:

mongyuk a személyes varázsom télleg "kicsit" nagyobb a netesnél...:D

most megyek szelek egy kis Duna habot.:))
árrivedercsi

gic33 2010.06.23. 17:05:02

@primula anderson: Egyébként arra tényleg büszke vagyok, hogy a "múltam" ellenére soha nem csaltam meg a párom - és nem azért, mert nem volt rá lehetőségem (de lehet, ez most tényleg nagyképűen hangzott. :) )

Piszok Alfréd 2010.06.23. 17:24:14

@Traktorka: evezel? úszol? vízibiciklizel? ártéren laksz?

dr. gernika 2010.06.23. 17:26:33

@1jó?: Nem rossz komment, csak lehetett volna kicsit részletesebben, alaposabban kifejtve...

dr. gernika 2010.06.23. 17:29:14

@gic33: Ne kérj bocsit, kiélt nő is lehet értelmes. :D
Jó drogozást. ;)

JoSé 2010.06.23. 19:39:19

ej ha.. hát nem semmi...ennyi hsz... nektek aztán van életetek mit ne mondjak...

régi_cimborátok 2010.06.23. 19:46:23

@Piszok Alfréd:

Piszok Alfréd 2010.06.23. 13:13:48
@anyám: MajomPásztor? :DDD

xxxxxx

Ne szennyezz be egy legendát! : >>

dr. gernika 2010.06.23. 21:27:59

@gic33: "Egyébként komolyan kérdezem, senki nem járt közültetek felsőoktatási intézménybe nappalin? Nem bulizta/pasizta/csajozta végig azt a 3-4-5 évet?!"
Dedede, de azért én még meg tudom számolni a szexpartnereimet.
Félre ne érts, ettől függetlenül és továbbra is értelmes nőnek tartalak és sok mindenben egyetértünk.
Kivéve, hogy én azokat is elmondtam a mostaninak, amikről azt hittem, hogy örökké titkolni fogom. Nem terveztem, egyszerűen csak így alakult. És szerencsére nem ér ezek miatt semmiféle hátrányos megkülönböztetés, sőt, ő is megosztotta velem azokat a húzásait, amikre nem büszke. Ezért (is) gondolom, hogy ő már megmarad...

dr. gernika 2010.06.23. 21:43:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: A legtöbb szektavezér ezen az alapon dugja körbe-körbe a híveket.
@JoSé: Annyira imádom, mikor valaki egy kommentben fikázza a többi kommentelőt a tevékenységéért. :)
@régi_cimborátok: ;)

gic33 2010.06.23. 21:49:50

@Drága IV gernika: Azért ez a pasimennyiség sem a fősulis éveim alatt jött össze nekem, hanem mondjuk kamaszkoromtól addig, amíg a férjemet megismertem. ;) És ismételten hangsúlyozni kívánom: NEM kizárólag szexpartnerekről van szó, sőt, elsősorban nem azokról, hanem hosszabb-rövidebb (többnyire rövidebb) "együtt járásokról".
Számot pedig két okból nem mondtam a férjemnek: 1. nem tartom számon 2. tapasztalataim szerint egy pasi önbizalmát jelentősen rombolja az, ha a párjának több partnere volt, mint neki. (Egyébként tudja, hogy több partnerem volt, ezt nem titkoltam előtte, de azért nem bocsátkoztam részletekbe. És egyébként megmondom őszintén, én sem vagyok kíváncsi az ő múltjára - persze bizonyos mértékig igen, amennyire engem érint, de azért a részletek nem igazán érdekelnek. Ahogyan őt sem érdeklik az én múltam részletei, és szerintem ez így jó...)

Piszok Alfréd 2010.06.23. 22:25:16

@régi_cimborátok: óóóó :D
Rég jártál errefelé :)

dr. gernika 2010.06.23. 23:11:11

@gic33: Én is az összest értem, akikkel lefeküdtem, és kapásból tudok számot mondani strigulázás nélkül. :D
Mindegy, nem elítéltelek, szóval nem kell magyarázkodni, csak ez egy olyan infó volt, amiről már rögtön tudtam, hogy rá fog kattanni a jónép, és bevallom, nagyon jól szórakoztam a reakciókon oda-vissza. :)

2010.06.24. 07:05:20

Mivannma koranreggel, Popper utoda ide ir tortenetet? Sok ez az en oreg gyomromnak ilyen koran...

@Drága IV gernika:
Nem ugy vettem eszre, hogy te magyarazkodnal. Egyebkent szerintem csak az szamolja, akinek bizonyitasi kenyszere van, vagy nem erti... Esetleg trofeakat gyujt.

@gic33:
Vegigcsajozni/pasizni az egyetemet... hat igen, nem mindenki tanulni jart oda :P

2010.06.24. 07:07:18

@Kedves Nard:

En meg ilyet nem hallottam harmincas anyatol...

dr. gernika 2010.06.24. 07:11:09

@Budapesti Brigaderos: Nem, én is úgy értettem, hogy ő magyarázkodik, és szerintem neki se kell.

2010.06.24. 07:13:49

@Drága IV gernika:

Csak azt nem ertem, miert ir ide sztorikat? Esetleg felmerult a valoper ? ;)

2010.06.24. 07:18:27

@gic33:

Ez a stilus inkabb a batyus bolcseszekre jellemzo, nem a vegzet asszonyara...

JoSé 2010.06.24. 08:06:47

nem mintha gondom lenne veletek.. de azért 20000 hsz és hasonlók már jelentenek valamit, nem ítélkezek senki fölött mert nincs is jogomban.. ez csak egy szimpla kijelentés volt..

Sunshine89 2010.06.24. 09:45:58

Kedves szerző...
20 éves vagyok, az elmúlt egy évben nem volt 3 hétnél hosszabb kapcsolatom, bár első ránézésre lehet mindegyik "tök jó"-nak tűnt... De aztán úgy sorra kiderült, hogy birtokolni akarnak, időelszámolást kérnek a nap 24 órájáról, minden szabadidőmet akarják, sértődések voltak abból, amikor azt mondtam, bocsi drága, de nekem barátaim is vannak.
Tudom, hogy mit akarok az életemtől, saját magamtól és attól a férfitól, aki majd egyszer végre hosszabb távon lehet az életem része. És keresem ezt az embert. A keresésnek pedig része az, hogy ismerkedek, megpróbálom srácokkal... Nagyon gyorsan kibukik az, ha valaki nem az a bizonyos ember. Ami nem egyenlő azzal, hogy egismerünk valakit, mert - közhellyel élve - arra egy élet is kevés. De az eldönthető rövid időn belül, hogy egyáltalán meg akarod-e ismerni azt a másikat attól jobban.
Azt mondjuk soha nem értettem én se, mi értelme már a kapcsolat elején a hatalmas ömlengéseknek... a magam részéről felettébb riasztónak találom, amikor valaki már a második randin halálosan "belém van zúgva".

Zerlina 2010.06.25. 10:06:10

@Sunshine89: maximálisan egyetértek.
Miért akarnál megismerni valakit, ha már az elején látod, hogy balfasz, önző, hisztériás, függő, stb.?
Kedves szerző! Demagóg szöveget nyomtál. próbálj meg saját gondolatokat is megfogalmazni!

Sólyom Bátor 2010.06.26. 12:47:34

A szerzőnek:
Zerlinának teljesen igaza van. Ezek demagóg, ráadásul modoroskodó közhelyek.
Egy olyan nézőpontot választottál magadnak, ami kortünet: viszont nem a 23 éveseké, hanem az erős 50-eseké. Neked az égvilágon semmi bajod nincsen, minden mondatod így hazug (ha nem is tudsz róla)Szépen éljed az életedet (hogy én is közhellyel szóljak :-)), szeressél, sírjál, olvassál sokat (de ne lányregényeket és feminista irodalmat :-)). Ennyi.

vadmacska1995 2010.07.14. 23:25:06

Ez egy elég érdekes kérdé, nem tudom hogy van ez, az érzelmek furák és kiszámíthatatlanok és nem mindig egyértelműek. De mindenképpen meg kell válogatni hogy kivel jön össze az ember szerintem.

popkiler 2010.07.20. 17:02:26

@gic33: Azért jó lenne ha egy számot leirnál,mégis hány pasival feküdtél le,mert azért egy szám felett,az már nem bulizásnak,meg fősulis kicsapongásnak,hanem sajnos kurvaságnak számit,és ilyen alapon persze,hogy nem vallod be férjednek,és mi az,hogy neked biztos több volt mint neki?Akkor vmi fajta összeadás-kivonás csak volt.Régen rossz ha már számon se tudod tartani hányan mártották beléd:)20 alatt vagy 50 alatt van ez a szám az nem mindegy azért.
süti beállítások módosítása