Munkatárssal soha nem járnék

2010. július 07. 07:24 - Panni CsP

Érdekes kérdést vet fel következő Levélírónk, aki hosszú előjáték után végre összejön a főnökével. Igen ám, de az úriembernek elvei vannak és azt javasolja, tartsák fenn a munkahelyen a látszatot, hogy nincs köztük semmi. Mindketten rettegnek attól, hogy a többiek a szájukra veszik és mindennapos téma lesz életük. A lánynak ez nem tetszik és tőletek várja a tanácsot. Mit lehet tenni egy ilyen kényes szituban?

 

Fél éve van egy nagyon jó munkahelyem, ahol a főnökömmel (S-el) már a kezdetek óta vibrál köztünk a levegő. Szóval elindult valami köztünk. Pontosabban: el is indult, meg nem is. Eleinte csak lopva nézett rám, és erre én is felfigyeltem. Amikor beszélgetésbe elegyedtünk, mindig baráti volt, nem érzékeltette, hogy ő a főnök. Mondjuk csak 3 évvel volt idősebb nálam, 35 éves volt. Hiába volt köztünk a tapintható vonzalom, ő valahogy mindig távolságtartó maradt, amit én meg is éreztem, és próbáltam nem közeledni felé. De a hormonok, ugye… :) és biztos forrásból tudom, hogy ő is hasonlóan gondolkodott. Sok mindent megtudtam róla: nem volt nős, se család, se semmi és ritka jó természettel volt megáldva. Minden adott, de a főnökömmel azért csak nem szerencsés járni.

Miért is? Szerintem a munkatársaim állandóan velem foglalkoznának, és nem túlságosan kedvelnének utána. Most szerencsére mindenkivel jóban vagyok, ami egy pillanat alatt megfordulhat, amennyiben meglépem azt a lépést. De vajon meglépem-e? Vagy emésztem magam? Pár hete S. egy kerti bulit tartott és engem is hívott, de lemondtam. Aztán aznap délután felhívott, és azt mondta, hogy „nélkülem olyan üresnek fogja érezni a bulit és az én lelkemen szárad majd, ha elviszem a hangulatot, gondoljam át.” Jól van, elmentem hozzá. Nagyon örült. Amikor a buli a tetőfokára hágott és már zavart a mindenfelé széthagyott sok mosatlan, szorgalmas lányként összeszedtem némi poharat, tányért és elkezdtem mosogatni. Egyszer csak érzem, hogy valaki áll a hátam mögött. Természetesen S. volt. Egyszerre csókoltuk meg egymást: itt volt a vége, nem bírtuk tovább. Amikor kibontakozott, elárulta, hogy retteg attól, hogy ez kiderül – nem akarja, hogy a többiek a szájára vegyék. Senki ne foglalkozzon velünk, mert ennél szörnyűbbet el sem tud képzelni. Elindultam haza. Reggel felhívott és elárulta, hogy örül, hogy megtettük, ami már úgyis a levegőben lógott, de neki elvei vannak, melyek szerint sosem járna munkatárssal. Titokban kezdtünk el találkozgatni, odabent főnök-beosztott viszonyban voltunk. Nekem ez így elég kényelmetlen és mű volt. Nagyon zavar a kettős élet. Néha ordítani tudnék, vagy bőgni, minta egy rossz komédiában élnék. Idegesít, hogy minden csók előtt körül kell néznünk. Mit csináljak, hogy ez megváltozzon?

 
273 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr252134952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WeryWickedWitch 2010.07.07. 07:35:38

Ezek most tényleg 30as éveikben vannak, vagy az óvódában? Szerintem tényleg a legjobb, ha nem tudódik ki - szereplőknek meg a kapcsolatnak egyaránt. Esetleg lehet új munkát kereseni ha "nem bírod idegekkel". Bár roppant szánalmas ez a nyavalygás - simán ki lehet bírni egy kis bújkálást, még izgalmas is lehet. Egyébként meg szerelmi életet otthon kell élni, nem a munkahelyen.

dr. gernika 2010.07.07. 07:46:55

HÁt először is nem kell munkahelyen csókolózni, és akkor nem kell előtte körülnézni. Vagy hogy utcán? Az tényleg kínos.
Akármilyen megalázó, amíg kiderül, hogy ez egy működő kapcsolat lesz, vagy csak fellángolás, igaza van a főnöködnek, hogy titkolózzatok. Soha az életben nem felejtenék el a kollégák, ha kiderül hogy kavartatok, bármilyen előmeneteledet a cégnél (vagy akár az ELmeneteled is) annak fogják betudni. Mindig a főnök macája maradsz, aki természetesen nem az embert választotta, hanem a pozíciót stb. Szóval az átmeneti időszakban teljes titoktartást javaslok, még csak véletlenül se avass be egy barátos-kolléganőt sem a bizalmadba, mert majd ő is csak egynek adja tovább teljes titoktartás mellett, azaz kb 2 nap alatt körbeér a cégen. :D

Barry Kent 2010.07.07. 08:02:48

Reggelt.
Munkahelyváltás. Aztán kiderül, komoly-e a dolog, vagy csak a főnök úr nem veti meg a beosztott pipihusit.

Barry Kent 2010.07.07. 08:04:34

No meg persze az is kiderül, neked mi a fontosabb.

Barry Kent 2010.07.07. 08:10:20

@Drága IV gernika:
Tapasztalataim szerint a max. titoktartás mellett is elég 48 óra hogy a takarítóktól a főkönyvelőig mindenki tudja :)

JOKKA21 2010.07.07. 08:11:59

Feküdj le a főnökkel, hátha előléptet.

2010.07.07. 08:19:12

húha. ennyire "fontos" a magánélet?
ennyire szenvedsz, hogy lett egy klassz pasid?
mondjuk vehetnéd lazán is, és nevethetnél/tek is rajta, de te inkább bőgsz?:))
tényleg mi mondjuk meg a tutit 32 éves létedre??? (egyébként üdv a klubban.:))
és ha mindenki megtudja, mi van??? pont azért lesz szar, mert ennyire érdekel, hogy mit gondolnak mások.
tudod mikor rejtegetném a boldogságom, csak mert be vagyok szarva, hogy "mi lesz ha"...

Barry Kent 2010.07.07. 08:20:36

@Traktorka:
Hellóbelló :)
Nekem is gyanús ez a fene nagy sunnyogás. Ha szeretek valakit, akkor pont leszarom mit gondol más.

tuli _ 2010.07.07. 08:21:55

Ha a főnök felvállalná, akkor én mondanám, hogy kussoljon még. Ha igai szerelem, és van jövője, akkor majd nem fog számítani, ha kitudódik. Majd szépen lelépsz onnan.
Nagyon úgy érzem, hogy a leányzó úgy érzi, hogy nem vállalja fel a főnök. És most követelőzik.

2010.07.07. 08:27:32

@Barry Kent:
szevasz,apjuk!:)
azt is el tudom képzelni, hogy van egy mézes-mázas illúziója, hogy hogyan kellene kinéznie a nagy cejejemnek, és ehhez képest nagyon nem úgy néz ki. az illúziók elvesztése pedig gecire tud fájni.:)) jó lenne mögé nézni, hogy mitől van ez a hiszti a bújkálás miatt. lehet, hogy nincs is cejejem, vagy csak testi van.
szerintem tök izgi lehet(ne).:D smárolások a budiban, ilyenek...:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 08:28:03

Előbb utóbb úgyis lebuknak. Ha nem buknak le, akkor a munkatársak kezdik el terjeszteni, mert ugyebár a "női megérzés" során sokszor beletalálnak ilyesmibe. :) Szerencsére nekem sosem lesz/volt ilyen, mert férfi főnököm van, és mindketten heterok vagyunk.

Barry Kent 2010.07.07. 08:36:14

@Traktorka:
Szerintem a válasz itt van:
"Reggel felhívott és elárulta, hogy örül, hogy megtettük, ami már úgyis a levegőben lógott, de neki elvei vannak, melyek szerint sosem járna munkatárssal."

2010.07.07. 08:40:35

@Barry Kent:

ja, hogy sose "járna". Csak kettyintene suttyomban?:))

erre ennyit feleltem volna, 32 évem minden tapasztalatával:
- Akkor ne járj. Ég áldjon.
:)))) és mosolyognék rá nagy boci szemekkel a mittingeken, és szivatnám, ahol tudom egy ideig.

JoSé 2010.07.07. 08:40:46

sziasztok, jó reggelt!

Ezt magadban kell letisztázni hogy mi is a fontos neked, és az egyéni értékrended szerint cselekedni. A bujkálásból a lány tényleg azt érezheti és feltételezheti hogy esetleg szégyenli a főnöke, vagy hasonló dolgokat.

@WeryWickedWitch: Hát igen csak ebbe a mai világban mindenki karrierista :D

Az az igazság hogyha tényleg vibrál köztük a levegő akkor tényleg semmi nem szabhatna gátat a dolognak( még a munkahely se), de ezek szerint a posztíró hazudott :D

reggeli ébresztő :) www.youtube.com/watch?v=oQxUfkYzlXk

Barry Kent 2010.07.07. 08:43:30

@Traktorka:
Ja, egyszerű ez mint a faék.
Sunyi kufirc oké, járás nem oké.

2010.07.07. 08:49:22

@Traktorka: @Barry Kent:
Nah igen, ha szeretek valakit mit kell titkolni.

Nem kell a nyelvledugós, mandulamaszírozós csókjelenet, elég egy köszönőpuszi, és persze a többi eltúlzott kapcsolatformátumot is hagyjátok meg otthonra. Vagy nem bírtok ki 8 órát a szerelem ezen megnyilvánulási formái nélkül? Hidd el, egy idő után már unalmas lesz, hogy bent is és még otthon is látod...

Barry Kent 2010.07.07. 08:49:59

@Kedves Nard: @Traktorka:
Egy ideig, mondjuk amig nem repülsz a cégtől :)

2010.07.07. 08:50:50

@Barry Kent:
jó, figyelj, végülis nem áltatta egy percig sem a főnci a csajt, és ez a mai világban becsülendő.

nem mindenki akar holtodiglan-holtomiglant. sőt. :)) inkább csak a könnyebbik részét akarják mindig.

de a csáje meg abbahagyhatná, ha ez neki szar.

2010.07.07. 08:51:46

@Kedves Nard:

nem, mert sajnos így működtök.

2010.07.07. 08:52:53

@Zsu0805:

én sok céges házasságot láttam, és simán működnek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 08:54:19

@Traktorka:

Én simán figyelmen kívül tudom hagyni a bazsalygókat. Nemár tudjad mindenki hogy működik, újabban te vagy az Okos Lány errefelé ? :) (ld Hungaricum)

2010.07.07. 08:57:12

@Barry Kent:

már tök mindegy.:)) ha az ember a főnökére rágerjed és viszont, és nincs csudiszerelem, abból már sehogyse lehet jól kijönni.

dr. gernika 2010.07.07. 08:58:22

@Barry Kent: Ez is igaz. :)
@JOKKA21: Erről beszéltem. :D

Barry Kent 2010.07.07. 09:01:56

@Traktorka:
Éppenséggel áltatja, mert ezekkel a titkos találkozgatásokkal pont hogy adja alá a lovat, miközben neki elve az hogy munkatárssal nincs szerelem.
Én pedig olyat láttam, hogy főnökúr jujdeszerelmes volt a beosztott leányzóba, de csak sunyiztak sokáig mert a munkatársak előtt azért már mégse. Aztán persze kitudódott, mint ahogy az is, hogy még másik három versenyzőért is hű de nagyon odavolt a csóka, így hetekig térdig gázoltunk a kitépett hajtincsekben.

Barry Kent 2010.07.07. 09:05:12

@JOKKA21:
Akkor már jobban jár ha előre, kápében kéri meg az árát, kevesebb rizikó, mint bemondásra felfeküdni az íróasztalra.

dr. gernika 2010.07.07. 09:06:18

@Kedves Nard: Női főnököd van, és úgy hívják, ahogy engem. Ha összejöttök, még az ágyban sem buksz le. :P

2010.07.07. 09:12:07

@Barry Kent:
nem értek egyet, mert úgy beszélsz, mintha nem lenne/lett volna a Mankának választása.
pedig még most is van.
az első az az elves beszóláskor volt. ha nyitvatartotta volna a fülét és azt hallotta volna, amit kellett, akkor már itt visítva futott volna az ellenkező irányba.
a második választása pedig most van, amikor olyan kapcsolatba kényszeríti magát, amitől láthatóan maga is hányik (vagy hány?:)).
ezt úgy hívják ismerkedés. volt egy ígértes jelölt, dehát nem akar elköteleződni és ezt ki is mondja az első randi után --> kuka.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 09:13:00

@Drága IV gernika:

Nem a hivatalos főnököm, ő az itteni projectvezető. :)

2010.07.07. 09:19:59

@Traktorka:
Én is láttam 1-2t, de tény, hogy meg tudják hagyni a házasságrészt otthonra, céges dolgot céghez.

Barry Kent 2010.07.07. 09:25:03

@Traktorka:
Jó de Manka kettőig nem látott a szerelemtől. Plusz Rumcájsz azóta is titkos randikra hívogatja a Jicsini erdőbe (vagy hova a túróba :)), szal szegény pára valószínű ezt a mondatot úgy értelmezi, hogy amikor dolgoznak akkor ő egy beosztott, ha meg otthon vannak, akkor lepedőakrobata.

Caddy 2010.07.07. 09:25:16

Lépj ki, vagy te vagy ő. Vagy ha ekkora elvek vannak, akkor tényleg bele se kell kezdeni. Most még csak egy két csókon kívül semmi nem történt, ha jól értem. Na akkor itt a féket behúzni, és a munkára koncentrálni.

pingpong 2010.07.07. 09:25:45

Sztem a melódat máris kockára tetted. És sztem a főnököd csak testi vonzalmat érez, sorry.

WeryWickedWitch 2010.07.07. 09:29:25

Nekem ez jutott eszembe:

ARTIST: Bonnie Raitt
TITLE: Something to Talk About
Lyrics and Chords

People are talking, talking 'bout people
I hear them whisper, you won't believe it
They think we're lovers kept under cover
I just ignore it, but they keep saying
We laugh just a little too loud
We stand just a little too close
We stare just a little too long
Maybe they're seeing something we don't, darlin'

Let's give them something to talk about
Let's give them something to talk about
Let's give them something to talk about
How about lo-o-ove

I feel so foolish, I never noticed
You'd act so nervous, could you be falling for me
It took a rumor to make me wonder
Now I'm convinced I'm going under
Thinking 'bout you every day
Dreaming 'bout you every night
I'm hoping that you feel the same way
Now that we know it, let's really show it, darlin'

Let's give them something to talk about
A little mystery to figure out
Let's give them something to talk about
How about love, love, love, love

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 09:32:19

"Idegesít, hogy minden csók előtt körül kell néznünk."
Engem az szokott idegesíteni, ha van hozzá bármilyen közönség. Elfogadom, hogy emiatt érezheti úgy a partner, mintha nem vállalnám fel, pedig csak arról van szó, hogy nem kötelező minden boldog-boldogtalan járókelőt/munkatársat/kispajtást beengedni azt intim szférámba. Extrovertált emberek ezt nehezen értik meg, ebből mindig hiszti van már a legelején, még el sem kezdődött, de már arról szól, hogy változzak.:-)

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.07.07. 09:32:53

Óvodás. Nőj fel. Akkor lesz eszed egy kapcsolathoz.

Kytia 2010.07.07. 09:35:29

Hi. Anno én is összejöttem a főnökömmel. De én imádtam titkolózni. Nincs is annál viccesebb, addig jó az egész, amíg nincs kötelező kézenfogvasétálás.:) Utána már csak a megszokott lemez.:(

Szerintem jobb, ha nem tudják a kollégák.

A főnök viszont furán viselkedik. Elég erőszakosan invitált a partira, szerintem, nem kellett volna érzelmileg zsarolni. Ha nem akarsz menni, nem mész és kész. A másik, hogy a csók után felhív, hogy neki "elvei" vannak arról, hogy nem alakít ki kapcsolatot... arról azért felvilágosítottad, hogy az "elveivel" ellentétben konkrétan lesmárolt téged, ha nem vette volna észre??? Kicsit olyan fílingem van, hogy főnök bácsi azt tesz veled, amit akar, amíg neki kellemes, addig mehet a menet, te meg ordíthatsz vagy bőghetsz belül, ő leszarja, mert neki elvei vannak, de azért nehogy már ne menj el a bulira, mert vedd tudomásul,hogy akkor elkúrod a hangulatát. Oda taszigál, ahol épp megfelelő vagy neki. Ha neked ez jó így...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 09:35:48

Végülis lehet összeszop egy laptopra valót a postíró! :)

Kytia 2010.07.07. 09:38:28

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Én is ugyanígy vagyok. Meg is kapom folyton, hogy "szégyellsz?". Pedig nem, csak utálom az ilyesmit.

Barry Kent 2010.07.07. 09:39:18

@Kedves Nard:
Azt ingyen kapja, céges, csak fel kell ugrania érte.

Kytia 2010.07.07. 09:40:13

Ja, és még annyit, hogy nem értem, miért kezdtél el a másik házában mosogatni. Vagy ez már a násztánc része?

alumi 2010.07.07. 09:40:53

Az első dolog, ami eszembe jutott, az az, hogy ilyen nincs!

Nevezetesen, hogy adott egy 35 éves, helyes, független, okos, normális pasi....Cccccc.
Itt valami nem klappol.

Anyukám. 32 évesen, párkereső nőként már tudhatnád, hogy 30 felett már mindig van valami hendikep. Legyen az nő, vagy férfi. Nekem is van pl. Ha a pasi ennyire tökély lenne, akkor nem lenne egyedül. (vagy lehet, hogy nincs is??) Esetleg anyufüggő, netán retardált (nálam ez szokott bejönni a "túl tökéletes" pasiknál) vagy, amit még látok, hogy elkötelezettség-fóbiás. Nyilván nem te vagy az első nőstény, aki megpróbálja a snájdig főnökurat betörni. Tanulj az elődeid nyilvánvaló kudarcából!

A másik dolog, amit okos harmincas csaj betart: házinyúlra nem lövünk. Depláne, ha az a főnökünk. A munkahelyi kapcsolat számtalan rizikót, buktatót hordoz magában. Nem mondom, hogy nem működhet, mert konkrétan itt nálunk a cégnél is van nem egy házaspár, akik itt ismerkedtek meg, DE egyik sem főnöke a másiknak, jellemzően más területen dolgoznak, ergo nincs alá-fölérendeltségi viszony. Ezért működik.

Nem akarom én az álompasifőnökszuperman-ről lehúzni a keresztvizet, de az elveire való kijelentésnél nekem alapból gyanús lett volna, hogy két perce még csőrözünk, majd kijelenti, hogy nála elv, hogy nem kezd munkahelyi kapcsolatba. WTF????

Egy szó, mint száz: a pasi spíler és te lettél a következő játékszere.
Viszont van még egy rossz hírem: ebből semmiképp sem jöhetsz ki jól. Előbb- utóbb le kell cserélned az álom melót, azt remélem tudod...

Barry Kent 2010.07.07. 09:42:01

@Kytia:
Most gondolj bele, ha nem lép mögé a főnök, még a végén port töröl és felmos.

S0und 2010.07.07. 09:50:40

@PeterBlau: ahah az ilyen kommentek miatt olvasom én ezt a blogot. Kb. az mehet végbe a fejedbe, hogy elolvasod a story-t, a végén átgondolod az egészet 1 sec alatt, majd rájössz hogy ezt téged kurvára nem érdekel, majd jól elküldöd az anyjába a postolót. Majd büszkén hátradől az arc, hogy nah jól meg mondtam valakinek az internetrű', pontosan úgy ahogyan én tettem most.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 09:51:59

"az én lelkemen szárad majd, ha elviszem a hangulatot, gondoljam át."
hihihihi, nem csodálkozom, hogy a hapsi főnökpozíciót kapott.:D:D:D

Father Justice (törölt) 2010.07.07. 09:54:13

Odabent akkor is főnök-beosztotti viszonyban kellene lennetek, ha mindenki tudna róla, hogy "hivatalosan" egy pár vagytok. Feltételezem, hogy két 30+ korú ember kibírná nyalifali nélkül is a munkaidőt. Viszont ha nem a csúcsrakúrás jegyében jártál el, hanem érdekmentesen vonzódsz a főnöködhöz, nem érdekelhet a többiek véleménye. Nyilván sokan gondolnák úgy, hogy a fizetésemelés felől fúj a szél, de önmagában ez nem indokolhatná, hogy titkolózni kelljen. Legalábbis akkor, ha MINDKETTEN komolyan veszitek ezt a kapcsolatot - és pontosan itt látom a problémát. "..nem volt nős, se család, se semmi.." A 'se semmi' részre azért ne vegyél túl erős mérget. Adott egy harmincas évei közepén járó, főnöki pozícióban lévő férfi, aki valószínűleg nemcsak a te érdeklődésed kelti fel, hanem más hölgyekét is. Lehet, hogy a munkahelyről még más tetszetős kolleginákat is sunázgat, de lehet egyszerűbb magyarázat is: vannak még nők az életében rajtad kívül, ÉS vannak olyan munkatársaitok, akik tudnak ezekről. Gondolom, így már összeállt a kép, hogy miért retteghet még attól, hogy kiderül ez+az. :) A legjobb persze, hogy még füllentenie sem kellett semmit, hiszen tényleg retteg, tényleg vannak elvei (miszerint a magánéletet nem viszi be a munkahelyre), ráadásul nem látok a történetben arra utaló jeleket sem, hogy sor került volna bármiféle szerelmi vallomásra. Vagyis - ahogy valaki már meg is jegyezte - egyértelmű kinyilatkoztatás híján simán benne van a pakliban, hogy csak fizikai vonzalomról van szó, és részedről is csak ennyit feltételez.

"Wake up! You've been dreaming."

Barry Kent 2010.07.07. 09:54:19

@primula anderson:
A csaj se százas ha 32 évesen megeszi ezt a szar dumát a látszat-elvekről.

2010.07.07. 09:56:54

@Barry Kent:

milyen érdekes, nem, hogy egy mondatot mindenki másféleképpen értelmez.:)) vigyázni is kell, mert ölni is lehet velük.

inkább beszéljünk "komoly" dologkról: Apjuk, gyereket akarok!:D

alumi 2010.07.07. 10:00:54

@Barry Kent: mondtam én, hogy az?:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 10:02:24

Lehet a snájdig főnökúr minden fasztarisznyájának ellövi ezt a dumát a munkahelyi kapcsolatokról, így aztán a többi punetti is kussol. Így nem dől meg azzal, hogy mindet sunázza. Csak egynél boruljon ki a bili, utána lavinaként fog zúdulni kifele az igazság.

alumi 2010.07.07. 10:04:20

Ja és "S", mint SAnyi?:)

A Sanyi az oan cukker név.:DD

Kytia 2010.07.07. 10:04:44

@primula anderson: "30 felett már mindig van valami hendikep. Legyen az nő, vagy férfi."

Szerintem, nem csak 30 felett. Csak a fiatalabbaknál még hiszel benne, hogy változni tud.:)

Barry Kent 2010.07.07. 10:04:46

@Kedves Nard:
Úgy lesz az.
Mondjuk megfelelő logisztika esetén egy kerti parti alkalmával a hintáztatott kolleginák komplett nagytakarítást végeznek.

Caddy 2010.07.07. 10:04:58

Primula jól beszél, ott a pont.
Azokkal értek egyet, akik eleve baromságnak tartják ezt a titok dolgot, ha akkora nagy a szerelem, akkor se határok, se munka nem áll útjába. A kérdés valóban az, hogy újabb játék-e a főnök úrnál, vagy valami több. De a kijelentése, miszerint ő munkatárssal soha, ez azt jelenti, hogy nem ez volt az első neki. :)Hiszen mégis volt nyelvnyalogatás.

2010.07.07. 10:05:01

@primula anderson:
"30 felett már mindig van valami hendikep. Legyen az nő, vagy férfi. Nekem is van pl. Ha a pasi ennyire tökély lenne, akkor nem lenne egyedül. (vagy lehet, hogy nincs is??) Esetleg anyufüggő, netán retardált (nálam ez szokott bejönni a "túl tökéletes" pasiknál) vagy, amit még látok, hogy elkötelezettség-fóbiás. "

ezt komolyan gondolod 2010-ben??????
szóval az a felállás a te felfogásodban nem létezik, hogy van olyan, hogy vége van egy kapcsolatnak két normális ember között és most újra keresgélnek és esetleg sokáig nem találnak egy következő megfelelőt????
mert akkor a te felfogásod szerint kétféle ember van:
1. kapcsolatban lévő tök normális
2. egyedülálló reti.
:))))))))

Állítsuk meg a ......... 2010.07.07. 10:05:34

"Titokban kezdtünk el találkozgatni, odabent főnök-beosztott viszonyban voltunk. Nekem ez így elég kényelmetlen és mű volt. Nagyon zavar a kettős élet. Néha ordítani tudnék, vagy bőgni, minta egy rossz komédiában élnék. Idegesít, hogy minden csók előtt körül kell néznünk. Mit csináljak, hogy ez megváltozzon?"

Hagyd ott!
Ha valóban nincs családja és gyermeke, de nem vállalja nyíltan a kapcsolatot, akkor csak d.. ni akar.
Még azok sem titkolóznak ennyire a munkahelyen, akiknek családjuk van.
Talán a NBH-nál dolgoztok és ez munkahelyi ártalom?

Kytia 2010.07.07. 10:07:45

@Barry Kent: Én hagytam volna, hogy kitakarítson.:D

Kytia 2010.07.07. 10:10:11

@Traktorka: Egyetértek. Nem lehet így kategorizálni. "30 alattiak jobbra, ti lesztek a normálisak, 30 felettiek balra, a levesbe." Manapság az az idióta, aki 30 alatt családot vállal. Számomra legalábbis ezek a furábbak.

Barry Kent 2010.07.07. 10:12:10

@Traktorka: @Kytia:
Én sem értek egyet ezzel, de ettől függetlenül ezek a kategórizálások léteznek.

alumi 2010.07.07. 10:22:52

@Kytia: a hendikepek az élet és a tapasztalások során alakulnak ki. (kivéve, ha valaki retard, tehát alapból vannak mentális, kapcsolati zavarai, amit leginkább szülő-gyerek viszonyokból hoz) Csalódások, kapcsolatok, tapasztalatok sokasága formál egy ember azzá, ami.
egy huszonévesnél még nyilván sokkal kevesebb mennyiségileg ez, mint egy harmincasnál. ezért jönnek ki ezek a dolgok 30 felett jobban.
bár nem általánosítható. van olyan harmincas barátnőm, aki marha mázlista. két kapcsolata volt az életében, mind a kettő hosszú évekig. a második most is tart, immár 7 éve és valszeg ő lesz a férje is. na őt pl. nem sok csalódás érte életében, és nem is sok emberrel volt kapcsolata, hogy minél többféle képe legyen. Kicsit irígykedem is rá néha, hogy legalább a magánélete mennyire nyugis.:)

2010.07.07. 10:24:06

@Barry Kent:

na. pont ezt a akartam magyarázni neked a múltkor, hogy ez a flashem volt két koktél között. kimondod hány éves vagy, és jön a skatulya. az tök mindegy, hogy a kérdezőnél is kurvára lógnak ki a lólábak, mind a 4, de rá nem vonatkozik a saját skatulyája általában persze, mert...és itt jön a blabla, amivel szépen felmenti saját magát a saját maga által gyártott skatulyából.:D
én olyan fáradt vagyok én már ettől...
ménem lehet felfogni, hogy változik a világ és már kurvára nem úgy élünk, mint a szüleink 20 éve? nem is vagyunk még csak megközelítőleg sem olyanok, mint a ők.jóreggelt!:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 10:24:20

@Caddy: itt nem is a titkolózás a legfőbb probléma, hanem a kifogás, ha főninek lennének - az amúgy hangoztatott - elvei rá sem mozdulna a kolleginára.:-)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.07.07. 10:24:43

Ez a munkahelyi titkolózás néha szükségszerű. Egy cégnél dolgozom én is, és a párom is. Itt jöttünk össze, és titkolni kell, mert mind a ketten helyettes cég vezetők vagyunk. Aki nem tudja mit jelent: igazgató távollétében ketten bármit aláírhatunk. Szükségszerű a titkolózás, mert ha kiderül, akkor valamelyikünknek mennie kell. Én nem akarok váltani, és ő sem akar. Mind a ketten negyven fölöttiek vagyunk, és függetlenek.

alumi 2010.07.07. 10:26:25

@Kytia: a hendikepek az élet és a tapasztalások során alakulnak ki. (kivéve, ha valaki retard, tehát alapból vannak mentális, kapcsolati zavarai, amit leginkább szülő-gyerek viszonyokból hoz) Csalódások, kapcsolatok, tapasztalatok sokasága formál egy ember azzá, ami.
egy huszonévesnél még nyilván sokkal kevesebb mennyiségileg ez, mint egy harmincasnál. ezért jönnek ki ezek a dolgok 30 felett jobban.
bár nem általánosítható. van olyan harmincas barátnőm, aki marha mázlista. két kapcsolata volt az életében, mind a kettő hosszú évekig. a második most is tart, immár 7 éve és valszeg ő lesz a férje is. na őt pl. nem sok csalódás érte életében, és nem is sok emberrel volt kapcsolata, hogy minél többféle képe legyen. Kicsit irígykedem is rá néha, hogy legalább a magánélete mennyire nyugis.:)

alumi 2010.07.07. 10:27:03

@Traktorka: olvass már a soraim között könyörgöm, aztán dumáljunk.

2010.07.07. 10:27:16

@Kytia:

jóvan egyetértünk, mit iszol, meghívlak?:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 10:28:19

@primula anderson:

Valszeg megvan az ő hendikeppje is, ő az aki nem tud szöveget értelmezni :)

2010.07.07. 10:30:26

@primula anderson:

írtál egy nagy hülyeséget, amit ezekszerint már te se gondolsz komolyan, de könnyebb most engem csesztetni.
gratula.:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 10:30:59

@Caddy: a titkolózás még önmagában nem baromság - vannak cégek, ahol nem nézik jó szemmel a kapcsolat felvállalását -, de ez a kifogás elég gyanús: ha főninek valóban lennének olyan elvei, amelyeket hangoztatott, rá sem moccan a kolleginára.:-)

2010.07.07. 10:31:55

@Kedves Nard:

végülis ahelyett, hogy értelmesen hozzászólnál a témához, tényleg egyszerűbb engem fikázni. neked is gratula.:))

alumi 2010.07.07. 10:32:20

@Kytia: azért nézz szét.
30 felett kik keresnek társat, és 30 alatt kik.
nem mondom, hogy nincsenek üdítő kivételek, de erősítik a szabályt.
ha egy 30 feletti nő/pasi egyedül van, akkor nagyobb valószínűséggel vannak hendikepjei (amelyekről hangsúlyozom: nem mindig tehet!!!!), mint egy huszaskának.
ha valakiben felmerül a komoly kapcsolat igénye és 35 éves, helyes, tanult, jól pozícionált pasi, akkor az igenis talál magának csajt, lévén elég nagy merítési lehetősége van az adottságai miatt.
meglehet, h ő tényleg egy kőkomoly álompasi, de aligha hiszem, hogy mások ezt ne vennék észre, plusz jelen történetben is beigazolódott, ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor nem is az.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 10:32:44

@Traktorka:

Attól hogy a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye! Olvassad el mégegyszer amit írt, ne csak writeonlyban nyomjad. Már értem miért menekülnek a pasik tőled :)

alumi 2010.07.07. 10:33:47

@Traktorka: eddig is levettem, hogy nincs bennünk túl sok közös, de most végképp igazolni látom.
belekötsz a mondandómba, de egy értelmes, jól megalapozott érvet nem tudsz felhozni, csak sóderolsz itt.
ne beszélgessünk.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 10:35:03

Caddyről tudom, hogy első olvasásra is fel bírja fogni, de ma mindent inkább kétszer mondok.:D (szemét blogmoci)

Caddy 2010.07.07. 10:35:21

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ezt mondom én is. Akkora elvei vannak, hogy azért a sutyiban buliban benne van. Ugyan már!!! Simán lehet,hogy több Aranka (köszi Nard) van, akinek ugyanezt mondja,ugyanennél a cégnél. :)

@Traktorka: hé ez az én dumám. :D:D:D

alumi 2010.07.07. 10:37:04

@Kedves Nard: nem, nem. vele már a negyvenes nők kilátásain is vitáztunk kóristalány posztja kapcsán. akkor is egyből támadt, emlékszem.
sok a füst, kevés a láng.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 10:37:52

@Traktorka:

Hozzászóltam, de a nevedhez méltó agyi kapacitásoddal nem vagy képes FELFOGNI, csak a saját faszságaidat hajtogatod.

Barry Kent 2010.07.07. 10:39:20

@Traktorka:
Mit foglalkozol ezzel?
Mindenki szívesebben szakérti meg a másik életét, minthogy a saját portáján rakna rendet. Ha valakinek az okoz örömet, hogy azon filózik, nekem miért nincs 34 évesen család, gyereksereg, akkor tegye, letojom.

2010.07.07. 10:42:08

@Kedves Nard:
ja, most akkor átmész sértegetősbe is, mert más nem jut eszedbe?:)) egyre jobb, toljad csak had szórakozzam!:))

kzolika 2010.07.07. 10:42:26

Egy szó: függelemsértés.
Mindketten szívhattok miatta. Ha komoly, a fickó vezetője elé odaállni és megoldást keresni (áthelyezés cégen belül, cégváltás).

Barry Kent 2010.07.07. 10:42:37

@batgirl:
És nem lenne fontosabb a nyugalmatok mint a poziciótok?
Merthogy nem csak a munkahelyen "bukhattok le", hanem a tecsóban, nagybevásárlás közben is.

2010.07.07. 10:45:04

@Barry Kent:

ja, mostanra remélem eljutottam oda, hogy lesz@rom ki mit gondol.:)
nem mellesleg neked van egy blogfeleséged, csak szólok.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 10:47:00

@Traktorka:

Az a baj, hogy a vitát úgy fogod fel, hogy az van amit mondasz, érvelned nem kell, mert evidens, hogy neked és csakis neked lehet igazad. Hát kérem, kedves Traktorka, nagy büdös lófaszt. Nem tudsz érvelni, nem tudsz vitázni. Egy nlc-szökevény vagy porontyblog-olvasó lehetsz.

Láda Dáma 2010.07.07. 10:47:22

Szia posztoló!
Velem is ez volt. A főnökömmel estem szerelembe, persze szép lassan kiderült minden, páran lekurváztak, de nem nagyon érdekelt. Azóta mindketten eljöttünk a "Cégtől", és most lesz a 3. házzasági évfordulónk.Nekem bejött:D

dr. gernika 2010.07.07. 10:48:06

@Kedves Nard: Az én kedvenc főnököm sem a hivatalos, pusztán a gyakorlati, mégis ő az egyetlen, akitől érdemi utasítást elfogadok.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 10:49:01

@Caddy: nem kizárt, mert ha az állásaik miatt aggódna, valószínűleg ezt mondaná.:-)
Rosszindulatú munkatársakról csak annyit: ha mondjuk posztíró kezelné a házipénztárt, főnöktulaj pedig elvenné feleségül, ezért megörökölném a posztíró fele munkáját, hát - mi tagadás - én sem örülnék maradéktalanul a boldogságuknak.:-) Aztán meg jönnének a kommentek, hogy irigy vagyok.:-)

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 10:49:45

@Traktorka: Igen, szerintem komolyan gondolja. Aki 30-on túl már nem törekszik egy életre szóló kapcsolatra, azzal 2 probléma lehet:

1. olyan elviselhetetlen, hogy nem köll senkinek
2. annyira éretlen, hogy azt hiszi, 30iksz évesen még mindig bulizásról szól az élet.

Egy adott kor után már az ember tudja, hogy kit keres, mik az igényei, mi a reális. Aki még ekkor is álomvilágban él, hogy létezik egy tökéletes ember, akivel semmi probléma sincs, és tisztára olyan, mint a filmekben... nos, annak ideje felnőni. :)

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 10:52:09

@Kedves Nard: Na, kérlek, én is enelcé szökevény vagyok. :)))

alumi 2010.07.07. 10:52:57

@Barry Kent: vicces ez a szakértő dumás izé pont itt, vagy más hasonló blogokon.
ezek pont arról szólnak ti., hogy az emberek elmondják a véleményüket egy adott ügy kapcsán. azzal lehet egyetérteni, vagy nem (ekkor jöhet az érvelés, a másik meggyőzése akár), de nem ez a lényeg. pont az a szép, hogy a vélemények eltérnek. de hogy ezt pont egy aktív kommentelőnek kell magyarázzam?

Láda Dáma 2010.07.07. 10:53:13

@Frigyesur:
3. igényes
4. keveset jár el otthonról

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 10:56:16

@Láda Dáma:

3. Igényes. Jelentése: azt hiszem magamról, hogy tökéletes vagyok, és ezt a szintet nem ütheti meg közönséges halandó.

4. Keveset jár el otthonról. Jelentése: halálba dolgozza magát, mert nincs élete, és inkább a munkába menekül. Vagy annyira nyomi, hogy szórakozni sincs kivel.

Természetesen sarkítok.

Barry Kent 2010.07.07. 10:58:24

@primula anderson:
Pont ezért írtam, nekem is könnyebb belebubogni más dolgaiba ;)

alumi 2010.07.07. 10:59:24

@Láda Dáma:

3. ezzel vitáznék. ez madjnem beleillik abba, amit Frigyes az álomvilágban élőkről írt.
nem azt mondom, hogy ne legyenek elvárások. legyenek! sőt, ragaszkodni kell hozzájuk, de ehhez az kell, hogy az ember ismerje magát, és tudja, definiálja magában, hogy mit tud adni és ezért cserébe mi az, amit elvár attól, aki a társa lesz, ergo meg tudja határozni, kit is keres.
viszont manapság az igényesség kimerül abban, hogy a másik legyen überfasza, miközben maga az elvárásokat támasztó sem jobb egy gyenge közepesnél.

4. ha társat szeretnék, eljárok. megoldom. legyen az diszkó, olvasói klub, netán főzőiskola....
aki nem jár el, az nem is akar igazán társat, vagy totál frusztrált, ami már retard kategória.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 10:59:35

@Barry Kent: "belebubogni" :D:D:D Nagyon jó kis szó.:D

@Frigyesur: Egyes, stipistopi.:-)

Kham 2010.07.07. 11:00:13

"Idegesít, hogy minden csók előtt körül kell néznünk. Mit csináljak, hogy ez megváltozzon?" Én például szerkesztenék egy homlokon hordható visszapillantószerűséget, vagy extrémebb esetben széleslátószögű halszemoptikát operáltatnénk a prímitiv csak előretekintő majomszemek helyére és már meg is oldódott a probléma: körbe lehet látni 360 fokot fejmozdítás nélkül:)

alumi 2010.07.07. 11:00:45

@Barry Kent: merthogy ettől -is- szép az élet.:)

Láda Dáma 2010.07.07. 11:01:47

@Frigyesur:
ezek a fogalmak NEKED jelentik azokat a szituációkat, attitűdöket,amit leírtál, nekem pl. meg tök másokat, de ez így van rendjén.
Szerintem érdemes kivárni azt a lényt, akivel az élet lehető legkevesebb kompromisszumot követeli, akivel jókat lehet röhögni, enni, inni, dumálni, dugni, akivel szívesebben töltöd az idődet, mint bárki mással a világon. Ja, és akit nem unsz meg.

2010.07.07. 11:03:14

@Láda Dáma:

:)) Gratulálok nektek!:))
("páran lekurváztak": annyira jellemző!.:))
De jó ilyen pozitív kifejleteket hallani.:)

Father Justice (törölt) 2010.07.07. 11:04:33

@Traktorka: @primula anderson: Szerintem badarság ezen összeugrani. Egyrészt ha a "30 felett már mindig van valami hendikep" mondatban a 'mindig' helyett 'többnyire', vagy 'az esetek 99%-ában' szerepelne, mindjárt nem ugrana rá senki, aki 30 feletti és netán hendikep-mentesnek gondolja magát. :)

Másrészt megeshet, hogy eleve különböző fogalmaitok vannak a hendikepekről, legalábbis arról, ahogy a párkeresés vonatkozásában ez a kifejezés felmerülhet. Van, aki olyan súlyos defektet ért alatta, ami miatt a delikvens kizárólag maradékelven választható "normális" ember számára. Mások meg mindenféle, specifikusan náluk nem nyerő bagatell dolgokat is ide sorolnak. Akkor meg máris két szálon fut a beszélgetés. Például a félelmet az elköteleződéstől kis szódával nevezhetjük hendikepnek, csakhogy vannak, akik nem AKARNAK elköteleződni. Félelem vagy akarat: nem mindegy, még ha egy adott értékrend szerint csakis az előbbiről lehet szó.

A definíciók gatyába rázása után talán nem is lenne félreértés.
Előbb a kávé... aztán jöhet a radar!

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 11:04:45

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Tkp. elég ijesztő lehet, ahogy előadod, hogy képzeletbeli vidrákat láttál, nem csoda, hogy menekülnek. Egy dolog egy egészséges lököttség, de szabályos hallucinációk az már elég kemény. :D

Father Justice (törölt) 2010.07.07. 11:07:17

@Traktorka: @primula anderson: Szerintem badarság ezen összeugrani. Egyrészt ha a "30 felett már mindig van valami hendikep" mondatban a 'mindig' helyett 'többnyire', vagy 'az esetek 99%-ában' szerepelne, mindjárt nem ugrana rá senki, aki 30 feletti és netán hendikep-mentesnek gondolja magát. :)

Másrészt megeshet, hogy eleve különböző fogalmaitok vannak a hendikepekről, legalábbis arról, ahogy a párkeresés vonatkozásában ez a kifejezés felmerülhet. Van, aki olyan súlyos defektet ért alatta, ami miatt a delikvens kizárólag maradékelven választható "normális" ember számára. Mások meg mindenféle, specifikusan náluk nem nyerő bagatell dolgokat is ide sorolnak. Akkor meg máris két szálon fut a beszélgetés. Például a félelmet az elköteleződéstől kis szódával nevezhetjük hendikepnek, csakhogy vannak, akik nem AKARNAK elköteleződni. Félelem vagy akarat: nem mindegy, még ha egy adott értékrend szerint csakis az előbbiről lehet szó.

A definíciók gatyába rázása után talán nem is lenne félreértés.
Előbb a kávé... aztán jöhet a radar!

Barry Kent 2010.07.07. 11:08:15

@primula anderson:
És addig sem a saját sebeit nyalogatja az ember :)

@Frigyesur: @Láda Dáma:
Minden eset egyedi, végtelen variáció létezik.
Pl. az is egy lehetőség hogy a harminc feletti illető a húszas éveit párkapcsolatban töltötte, majd tizenéves kapcsolat után egyszer csak egyedül marad, és egy olyan világba csöppen, ahol már előtte ugyan járt, csak épp már régesrég elfelejtette hogy az a világ létezik.

Netuddki. 2010.07.07. 11:09:01

@WeryWickedWitch: "Ezek most tényleg 30as éveikben vannak, vagy az óvódában?"

Ja, ja. Fotosopp. Ugyanis magyarországon az a szokás, hogy a főnök baszogatja a beosztottját, rohadtul nem érdekli mit mondanak róla.

Láda Dáma 2010.07.07. 11:09:27

@Traktorka:
Köszi Traki!:)

Az ember utolsó 1200 évében túl sok lett a magyarázó definíció, kevés az ösztönös viselkedés.
A posztoló engedje magának megérezni, a főnöke-e az a kan, aki az alfa. Ha ő az, akkor ki nem szarja le, mi a véleménye a többieknek.
Kicsit veszélyes pontokba szedni, hogy a 30-on túliak, a terhes, féllábú anyák, vagy kos jegyűek miért, vagy miért nem kötnek hosszútávú kapcsolatokat.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 11:09:59

@Frigyesur:

Látszik is! :) Gernika egyébként megint lezúzott egy nyuggert, eltörte a karját a vasútállomáson! :)

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 11:11:05

@Láda Dáma: Nem azt mondtam, hogy nem érdemes kivárni. De ha valaki 30 év alatt sem találja meg, akkor vszeg valamit rosszul csinál. Vagy az igényeivel van gond, vagy nem is akarja igazán megtalálni, vagy rosszul áll az egészhez. Primula jobban megfogalmazta. Sajnos az emberek hasonló sablonokkal takaróznak, és a működési elvek, motivációk is elég hasonlók.

Sarkítottam a tipikus szövegeket, amik megmagyarázzák, hogy miért nincs bennem hiba, miért is nem kell változtatnom esetleg.

2010.07.07. 11:11:10

@Kham:

annyira hülye vagy!:)))))))

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.07.07. 11:11:47

el kéne dönteni, hogy csak dugtok vagy több van annál köztetek. Ha komolyra fordul a dolog úgy is felvállaljátok, ha meg nem akkor sanyi.

alumi 2010.07.07. 11:12:31

@Láda Dáma: teccik a szóhasználatod (lény, dugni).
olyan ízesen cosmolányos...:)

zoli28 2010.07.07. 11:12:48

Sztem vkinek mindenképpen ott kell hagyni a céget. 3 okból is.
Egyrészt, ha sima kollegiális viszony lenne, akkor sem egészséges, hogy egy helyen dolgoztok, mert ez hosszútávon nagy eséllyel tönkretesz egy kapcsolatot. Valszeg megunjátok egymást, nem lesz közös témátok csak a munka.
Másrészt, a munkatársak fognak rossz szemmel nézni mindkettőtökre, és mindkettőtök karrierjét veszélyeztetitek.
Harmadrészt, ha kiderül, hogy nem működik, akkor már utána sosem lesz rendes főnök-beosztott viszony.
Szóval mivel elkezdtétek (a csókkal), vkinek ott kell hagynia a céget. Azt már döntsétek el, hogy ki legyen.

Father Justice (törölt) 2010.07.07. 11:13:25

@Kham: Ebből póló lesz, már látom. :)

Láda Dáma 2010.07.07. 11:14:24

@primula anderson:
na, ezt is rosszul szűrted le (ha már személyeskedünk).

alumi 2010.07.07. 11:14:30

@Father Justice: azok többsége, akikkel régi kommentelők vagyunk főként a megboldogult Szakítós kommentelői, értik, hogy mit jelent, mikor hendikepekről, frusztrációkról, stb. írunk.
aki meg nem érti, talán előbb kérdezzen.

igaz, ahhoz is fel kell tudni nőni.

alumi 2010.07.07. 11:15:28

@Láda Dáma: ha annak vetted, te bajod.:)

Oleg Gontar 2010.07.07. 11:15:35

dada: Munkatárssal soha nem járnék -> Mutánssal soha nem járnék

Láda Dáma 2010.07.07. 11:16:07

@primula anderson:
csak egy egyszerű, vidéki lány vagyok

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 11:18:37

@Barry Kent: Perszepersze. Minden eset egyedi, pl. hogy ki mit és mennyit reggelizett, de ettől még a lényeg, hogy evett.

Aki meg huszas évei vége felett is egy sehova sem vezető párkapcsolatban nyűglödik: az vagy fél egyedül lenni, vagy tudja, hogy nem kelendő, vagy nem képes reálisan látni a dolgokat.

Persze a kép árnyaltabb, de nagyjából ezeket a hibákat szokták az emberek elkövetni. Nem olyan sokfélék az emberek. A kövérek is mindig ugyanazzal a szöveggel takaróznak, hogy miért nem tudnak lefogyni. Már mindet kívülről fújom, akár én is tudnék mellette érvelni. :))

2010.07.07. 11:20:39

@Láda Dáma:
Az életet általában veszélyes pontokba szedni, mert még a végén kiderül, hogy nem volt igazunk, oszt akkor majd nézünk.:))
Néha elkövetem azt a hibát is, hogy meg akarom tanítani a tyúkokat biciklizni, de remélem leszokom hamar erről.:))
A jelen szituban szerintem már eldőlt, hogy mi a stájsz, csak még talán nem esett le a posztolónak. Egy jó kapcsolat sosem szenvedéssel kezdődik, meg koppanással az első csók után.
Egyébként nálunk kifejezetten TILOS a főnök-beosztott felállás. Akiről kiderül, annak mennie kell, ez a szabály.

Láda Dáma 2010.07.07. 11:20:42

@Frigyesur:
akkor minden bizonnyal defektes, ha élete célja az, hogy párt találjon, és hosszú évtizedek során sem sikerül neki, hiába tesz meg mindent.
Ha egyébként a boldogságához nem hiányzik a(z állandó) párkapcsolat, akkor nem törnék pálcát.

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 11:22:12

@Kedves Nard: Genya. :P Sok okosságot meg tudtam ott, csak irigykedsz rá :P

Gernika sosem változik, egyre keményebben nyomja. Már értem miért vagy vele: bárkitől megvéd. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 11:22:58

@Traktorka:

Ez ám az érv.

@Láda Dáma:

Neked mit jelentenek azok a fogalmak? :)

Láda Dáma 2010.07.07. 11:23:05

@Traktorka:
:)hát biztos szakmája válogatja, hol van esély a bimbózásra:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 11:24:19

@Frigyesur: párválasztási alapszabály: nem kezdünk főnökkel/beosztottal/haverral/ismerőssel/ismeretlennel, de legfőképp olyannal, aki nem látott még vidrát. Ez elvi kérdés.:D:D

Rebelde 2010.07.07. 11:25:48

nem kellene lehülyézni valakit, azért mert más a véleménye valamiről, győzködni meg pláne nem kéne:)

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 11:26:16

@Láda Dáma: Olyan nincs, hogy hosszú évtizedeken át küzd az ember, és mégsem sikerül. Akkor a stratégián kell változtatni.

Tfh. elfogadom nem hiányzik a boldogsághoz, de a teljes élethez igen. Vagy az illető annyira magának való, hogy ne panaszkodjon, hogy nincs senki, mert nem akar. Vagy még éretlen. De az meg gáz harminc felett szerintem.

Father Justice (törölt) 2010.07.07. 11:26:36

@Rebelde: Ez hülyeség! Meggyőzzelek róla? :)

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 11:30:27

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :DDD

@Rebelde: Na majd pont azt fogjuk meghallgatni, aki az SW-t sem szereti. :P

Láda Dáma 2010.07.07. 11:30:35

@Kedves Nard:
erre csak a saját tapasztalataim, személyiségem viszonylatában tudnék nyilatkozni (mint bárki más), arra meg nem hinném, hogy bárki is kiváncsi:)
röviden:
igényes=nem adja alább, megfullad a nem "tökéletes" kapcsolattól, nem tud hazudni magának, inkább menekül (nekem 26 éves koromig -ekkor ismertem meg a férjemet- max. fél éves kapcsolataim voltak)
nem jár el otthonról= mára gyakorló szociofób vagyok, régebben pedig kétnaponta jártam el a barátaimmal, de sohasem pasiztam be ilyenkor, mert ilyenkor csak a cimbikkel foglalkoztam...jó is volt.:)

Barry Kent 2010.07.07. 11:31:38

@Traktorka:
Ha nem is tiltja a házirend, azért felnőtt embereknek érezniük kéne, hogy ez nem természetes állapot.

alumi 2010.07.07. 11:34:11

@Láda Dáma: oda is begyűrűzött a dugni szó?:))

Láda Dáma 2010.07.07. 11:34:26

Ami megnehezíti a pár találást, hogy kurta kevés olyan emberrel hoz össze általában a sors, akivel azonos az alap, a bázis, ami mentén él, gondolkozik, beszél, viccelődik az ember.Szerintem.

Láda Dáma 2010.07.07. 11:35:25

@primula anderson:
ja ám. állandóan dugványozunk:) netuddmegmimegyitt.

alumi 2010.07.07. 11:36:30

@Láda Dáma: nem lehetetlen olyannal találkozni.
nekem sikerült is így 30on túl. róla azonban kiderült, hogy szerepjátszó és éretlen. :)

Láda Dáma 2010.07.07. 11:39:53

@primula anderson:
:) a szerepjáték jópofa, irgalmatlanul színes fantázia kell hozzá és megfelelő szókincs (persze,a dugni nincs benne). :)

Láda Dáma 2010.07.07. 11:40:53

(és most iszom egy sört, egészségetekre!)

2010.07.07. 11:44:02

@Láda Dáma:

A bimbózást sehol nem tiltja semmi szerintem.
nálunk is csak a főnök-beosztott felállásra érvényes. és ez sem dráma, különsebben. két felnőtt ember tud mérlegelni, hogy mi van. és előfordulhat, hogy váltani kell, nyilván nem a főnöknek, de még ez sem szentírás. (egy ismerősömék ezt kérdezték egymástól: te mész, vagy én?)de olyan is van, hogy azt beszélik meg, hogy nem olyan komoly ez, hogy az állásunkba kerüljön, szóval finító. kellő intelligenciával mindent meg lehet beszélni, szerintem.
két egyenrangú, vagy más osztályon dolgozónál már senkit sem érdekel ki mit csinál, és példa is van dögivel. csak azok kárognak rájuk, akik irigyek.:))) a többi zokszó nélkül elfogadja.

blacklord 2010.07.07. 11:48:25

Szerintem a helyzetet normálisan kezeled, ez már plusz pont (értsd: látszik, hogy nem az előléptetésért akarod magad megrakatni). Ugyanakkor ha tényleg biztos akarsz benne lenni, hogy ne is legyen soha ebből gond, akkor azt javaslom, hogy beszéld meg a főnökkel, hogy próbáljon meg neked hasonló állást szerezni vagy a cégen belül máshol, vagy egy másik cégnél. Ez lenne a legtisztább. Ellenkező esetben előbb-utóbb mindenképp belekerülsz abba a nagyon kellemetlen helyzetbe, amitől félsz. Sok szerencsét!

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 11:50:55

@Traktorka: akkor a titkos szexuális viszony megengedett.:-) Mecsoda egy álszent munkahely!:D

alumi 2010.07.07. 12:03:24

@blacklord: onnantól, hogy a főnök szerez neki másik állást, le nem fogja mosni magáról, hogy csak azért jött vele össze, hogy...

Tamarian 2010.07.07. 12:05:16

Apám, ennyi komment... hát van nekem más dolgom is, ennyit elolvasni.... :))) Látom mindenre jutotta :S
A poszthoz: Első olvasatra nekem az jött le, hogy a pasi eléggé kívülről vezérelt egyed; az határozza meg, amit _mások_ gondolnak róla. Impresszió, szóval lehet vitatni, én így érzem. A többi másodlagos. Mert egy talpig férfi azt ismeg tudja oldani/beszélni, hogy melóhely, kulturáltság, stb. De a tálalása a dolgoknak a személyiségről árulkodik. A tesze-toszaság is. Bár zsák a foltját :) És ez most nem negatív kritika.

Kytia 2010.07.07. 12:05:28

@primula anderson: A jelen történettől eltekintve én egyáltalán nem látom, hogy a húszasok normálisabbak lennének. Nekem egy 24 éves pasim volt a legfiatalabb a listán és pont ugyanolyan hülye volt, mint amilyen harmincas éveiben lesz. Ráadásul pont ugyanúgy a 16 évesekre gerjedt, mint ahogy majd 40 évesen fog, csak 24 évesnél még nem tűnik úgy fel, ill. nem gondolod olyan undorítónak. Apám egy beteg állat, holott 23 évesen vette el anyámat. Már akkor is beteg állat volt, csak hát a fiatalságbolondság címszó sokak éberségét elaltatta.

"A kivétel erősíti a szabályt." Ezt az okosságot mindig utáltam. Mi a szar értelme van ennek? A kivétel az kivétel. Azt bizonyítja, hogy nem lehet minden esetet egyformán kezelni, nem lehet 100%-ban rámondani egy helyzetre néhány kósza információ alapján, hogy ez ilyen, vagy olyan lesz. Newton axiómái, érdekes módon, nem szorulnak kivételek általi megerősítésre.

A harmadik, amit nem értek az a hendikep fogalma. Mi számít hendikepnek? Egy olyan személyiségjegy, amivel nem vagy maximálisan elégedett? Hát, azt aztán mindenhol találni. Attól még lehetsz összeillő valakivel, a lényeg, hogy a hendikepetek passzoljon egymáshoz.:) A kozmó szerinti tökéletes pasikat nyilván már húszas éveikben elhappolják a kozmó szerinti tökéletes nők, de ettől még azok a kapcsolatok sem boldogabbak.

Az én hendikepjeim is megvoltak már korábban is, nem hiszem, hogy az élet rontott el. Illetve az rontott el, de már csecsemőkoromban elkezdte.:))

Az egyetlen dolog, ami magyarázat lehet erre a harmincasok gázok elméletre, hogy azt feltételezzük, az, aki nem talált párt ilyen sokáig, azt vagy mindenki kukázta, mert nagy gáz van vele, vagy egyáltalán nem akar párt, ezért van még egyedül. Ebben van valami, de szerintem ez mára kitolódott. 30 évesen manapság alig hagytad el az egyetemet és kezdtél el dolgozni, javában az önállósodásra, meg némi anyagi biztonságra gyúrsz, esélyed nem volt még elgondolkodni az életeden. Persze, más eset, ha anyuék alád tolták a lakást, meg a melót, és életed szerelmét már a gimiben megismerted. De ki ilyen mázlista???

Láda Dáma 2010.07.07. 12:11:46

Egyébként,ki mosogatott már buliban???
Milyen ember az olyan?!:)

mütyür 2010.07.07. 12:12:45

bizti nincs felesége? esetleg másik tosznivaló bnője a lelkes munkáscsapatból??

Father Justice (törölt) 2010.07.07. 12:13:32

@Tamarian: Vagy mindössze eljátssza, hogy meghatározó, amit mások gondolnak róla, holott csak a vasának párhuzamosan több tűzben tartása miatt kell a titkolózás. Ha főnök lennék egy cégnél és tényleg fontos lenne nekem a nő, aki történetesen a beosztottam, baromira érdekelne, mit szólnak a viszonyunkhoz a többiek. Ha egy fokkal rafkósabb lenne, azt mondta volna a nőnek, igazából miatta kell titkolni a dolgot elsősorban. (Ugyanis nehezen viselné, ha a viszony miatt csúcsrakúrással vádolnák meg a kollégák.) Ezzel egyúttal nagy pirospontot is szerezne Gizinél, aki azt hinné, hogy S. a szívén viseli a sorsát. De lehet, hogy lesz még ilyen is, csak a következő fordulóban.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.07.07. 12:14:17

Szerintem mindketten idióták vagytok hendikeppel vagy anélkül. És ez tény. Hehe

2010.07.07. 12:15:22

@Láda Dáma:

:D:D:D Ja!:)))
Ez kb ilyen:
Fiú -Veled nem táncol senki?
Lány: -Nem.
Fiú-Akkor feltennéd a virslit főni? :)))))

mütyür 2010.07.07. 12:15:29

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): most miért? sztem a főnök jól csinálja.:)

Láda Dáma 2010.07.07. 12:18:09

@Traktorka:
:D
és hozzá má még egy rekesz sört a benzinkútról...gyalog...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 12:24:43

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Minden szabad ott, amíg ki nem derül.Minden munkahely álszent, mivel az emberek 95%-a álszent.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 12:27:55

@Láda Dáma: pl. én, és az egyéb munkákat is kiosztom az egybegyűlteknek gyakorló házisárkány módjára.:-)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.07.07. 12:28:36

@Barry Kent: Nem tudom, lehet hogy fontos lesz, ha végleg egymás mellett kötünk ki. Még nem döntöttem erről. Ha összeköltözünk, akkor valószínűleg el kell mondani, és lépni kell. Nos, én nem szeretnék kilépni, és újra munkahelyet keresni, ugyanis egyre nehezebb. Szeretek itt dolgozni, és azt hiszem Ő is így van ezzel. Úgy gondolom, hogy majd kialakul. Vagyis, majd a sors eldönti, hogyan tovább:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 12:30:35

@Kedves Nard: tudom, de nem jól van ez így, ahogy van.:-(

@kabátnyúl: nagy a hajtás?:-)

ekSÜN 2010.07.07. 12:34:06

Hogy mit csinálj??? Nos, mondj fel, menj el, és utána a mi a csövön kifér.
Ha maradsz akkor mindenkit magad ellen fogsz haragítani, mert előnyösen fog a főnököd megkülönböztetni, és egy munkahelyen ahol munkatársak is vannak, ez nem túl jó dolog
De természetesen ez csak az én véleményem....

Tamarian 2010.07.07. 12:39:39

@Kytia: :)) tetszel te nekem, és ezt én legalább minden hátsó szándék nélkül mondhatom.
Én úgy általában nem hiszek a "normálisabb" kategóriában. Valaki olyan, amilyen. Idővel legfeljebb az derül ki, mennyire életképes; "megtanul"-e olyan fogásokat, magatartást, problémakezelést, amivel boldogul, vagy sem.
A korhatáros hendikeppek meg... Az a baj, hogy egyre kevésé akar bárki is felelősséget vállalni magáért, másért, a tetteiért (igen, jelenlévők default kivételek ;-)). Makacsul gyermekien akarnak élni; móka, vágyak, "kell", stb. Adja magát, hogy még 30 közelében sem válik alkalmassá arra, hogy hosszútávon merjen akár saját magával kalkulálni. Hogy ki mikor lesz érett személyiség... Pffffffffff....... manapság nincs garancia. Kipróbálás, megfigyelés alapján :D

@Father Justice: Nekem inkább úgy tűnik, hogy az angyali természetéből adódóan -értem ezalatt, hogy kockázatmentes, biztonsági, állóvíz élet- simán nem tudja kezelni azt, amit érez, egyeztetni azzal, amit bebiflázott - lsd. elvek címszó alatt... Őszinte leszek; nem ellenszenves feltétlenül, de nekem túlságosan puhapcsnek tűnik :) Bocsánat.

Láda Dáma 2010.07.07. 12:40:03

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
ez esetben...ööö...:)
ha nálunk van (ritkán) valami kerti bula, kifejezetten tilos házimunkázni és a másikat kiszolgálni.

Bambano 2010.07.07. 12:40:50

másik jó állást hamarabb szerzel mint másik jó pasit.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 12:43:57

@Tamarian: nem az elvei vezérlik, az tuti.:-)

@kabátnyúl: lassíts!:D

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.07.07. 12:44:39

a kommentelők miért vesznek össze azért, mert egy csaj a főnökével kavar? röhejesek vagytok.

tőzegmalac 2010.07.07. 12:47:33

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: nem lehet:-)
már megint abba a hibába estem, hogy érdekel a meló...

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 12:48:28

@Kedves Nard: :D Muha volt? :DD Be volt rugva, vagy egyatalan: kikkel baratkozol, te, Lenke neni, te?! :D

virus 2010.07.07. 12:49:42

Szerintem nem akarja a pasi felvállalni ennyi...
és lehet, hogy a cégnél még van pár szerelme :)

Barry Kent 2010.07.07. 12:55:34

@Tamarian:
Vagy nagyon is tudatos: tökéletesen megfelel neki ez így. Legalábbis számomra ez a hozzáállás, hogy munkatárssal soha, de titokban azért mégis, inkább erre utal.

Father Justice (törölt) 2010.07.07. 12:56:06

@Tamarian: Ha mégis visszaolvasod a kommenteket, látni fogod, hogy nemcsak nekem vannak erős fenntartásaim a főszereplő angyali természetét illetően. :) Lehet, hogy S. alapból nem ajtóstól a házba típusú férfi ugyan, de esetleges puhapöcs mivoltát azért több tényező is cáfolja. Egyrészt ragaszkodott hozzá, hogy a nő elmenjen a házibuliba (érzelmi manipulációval érte el méghozzá), ott meg már rá is mozdult karakánul. Másrészt mesterien rángatja a szálakat a szigorú elveire hivatkozva, kár is lenne tagadni. :)

Szóval nem biztos, hogy az évek óta nyugodtan, kiszámíthatóan, agglekényként élő főnök úrra most olyan viharosan törtek rá az elementáris érzések, hogy egyszerűen nem tud azokkal mit kezdeni. Sajnos az a gyakoribb szituáció, hogy csak kötetlenül akar sunázgatni kicsit a beosztottjával, minimalizálva a komplikációk lehetőségét.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 12:57:58

@Frigyesur:

Erőteljesen Gergely Róbertre hasonlító jóbarátom volt, aki kocsmatulajdonos, úgyhogy munkahelyi ártalom nála a retkes poharak elmosása. :) Mondjuk ő is skorpinyó mint Muha. Ez közös bennük :)

Láda Dáma 2010.07.07. 13:00:26

@Kedves Nard:
nekem olyan haverom van aki fél éve egyáltalán nem mosogat, csak leönti a halmot domestosszal. (erősen 30-as, városi, egyedülálló, egyszóval hendikep-fullos):)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 13:04:27

@Láda Dáma:

Látod, ez tényleg hendikepes. Szerintem máshol is ilyen jellegű higiénia honol nála. :)

Láda Dáma 2010.07.07. 13:07:00

@Kedves Nard:
egyébként kutató biológus, munkahelyén tök steril:)

Minotaur 2010.07.07. 13:08:34

Na kedves posztíró, megmondom gyorsan:
a) új munkahely
b) vállaljátok fel nyíltan
c) fejezzétek be és legyen vége.

Ennyit lehet tenni. Egyik sem könnyű, mérlegelj és válassz. És akármit döntöttél, legyél következetes, mert egyik sem könnyű. Sok sikert!

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 13:09:08

@Kedves Nard: Miben hajaz rá? :D
www.youtube.com/watch?v=kEOqgmDzkB8

?? :)

Pont azért nem kéne, mert melóban is azt csinálja. Én pl. utálom hallgatni mindenki baját, ami sokszor gusztustalan, de nekik meg kell osztaniuk... :S Bár én kétségtelenül fertőtlenítenék mindent. :D

A horoszpók gondolod számít a mosogatásban? :))

@Láda Dáma: Broáf. :S

Barry Kent 2010.07.07. 13:12:25

@Kedves Nard:
Én pultosoktól lestem el a mosogatás fortélyait, azóta sört csak üvegből :)

2010.07.07. 13:14:28

@Láda Dáma:
ez jó szó: hendikepp-fullos.:D ez egy gyűjtőfogalom, ahová a 30 feletti egyedülállókat be lehet kategorizálni. és gyakorlatilga bmivel be lehet kerülni (mosogatási/hajmosási szokásokkal is:) ma se keltem fel hiába.:))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.07.07. 13:14:56

@mütyür: Nem a főnök, hanem a baromságokon itt összevesző két punis.

Láda Dáma 2010.07.07. 13:16:33

@Traktorka:
na ez az, bárki a gombostű végére kerülhet, attól függ, hogy ki szúr és mi alapján kategorizál.:)

Tamarian 2010.07.07. 13:26:49

@Barry Kent: Akkor itten van az ő hendikeppje; a sunnyogás ;D harminc+ ember, aki komolyan érdeklődik, és - várhatóan - már nem csak kósza numerát keres, az nem csinál úgy, mint a kamaszok. Vagy nekem van igazam, lásd első pont ;)))

@Father Justice: Áh, elolvastam én, csak sokáig tartott ;-)
A tökély természetet a hölgy után szabadon elfogadtam - mi másból is indulhatnék ki... ;))) -, de az is marha gyanús... És így igaz; aki 30+ és hosszútávon tökéletes, ám páratlan, annak oka van....
Amúgy totál el tudom képzelni, hogy elmolyolgatja úgy napjait-éveit, hogy komolyabb reakviót nem vált ki belőle semmilyen XX. Ha visszahúzódóbb, akkor tolakodni sem fog, viszont ha főnök, annak nyilván ára volt -idő, energia. Így élnek ma az emberek...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 13:30:35

@Frigyesur:

Primula mondta, hogy hasonlít rá :) Mivel nlc-szökevény vagy, tudhatnád igazán, hogy a horoszpók _mindennel_ összefügg! :)

@Láda Dáma:

Az nem számít mi a munkája, ott kirúgják ilyesmiért, otthon meg nem számít. (Ugye ez igényesség kategóriába tartozik?)

prérikutya 2010.07.07. 13:33:17

A munkahelyi kapcsolatok előbb, vagy utóbb úgyis kiderülnek. Max az érintettek azt hiszik, hogy senki sem tud róla, közben meg mindenki erről dumál, és ők tudják meg utolsónak. Én már jártam így.
Lebukni meg elég könnyű, mert kicsi a világ, de elég ehhez egy szemfüles kolléga, aki utánajár a dolognak.

Egyébként értem a főnök hezitálását. Hiszen, ha a kapcsolat nem tart sokáig (mert kiderül, hogy a kezdeti vibrálás hosszútávra nem elég), akkor fölöslegesen pletykáltak, és fognak pletykálni róluk. Ha meg működik, elég, ha mindenki akkor tudja meg (hivatalosan), amikor komolyra fordul a dolog.

alumi 2010.07.07. 13:35:49

@Kytia: a hendikep az én értelmezésem szerint egy korábbi kapcsolatból származó sérülés, le nem zárt szerelem, párhuzamos kapcsolat, netán olyan sérülések, melyek a szülők által érték az illetőt (rossz viszony, a szülők szar házassága, válása, kóros anya-fia kötődés), előző házasság, gyerekek, szabadságmánia, kapcsolatfóbia, esetleg más mentális probléma (depresszió, pánikbetegség, stb.), mely eleve mínuszból indíthatja a kapcsolatot egy másik emberrel.
mindannyiunknak van. mint írtam, nekem is. sajnos. nálam a bizalmatlansági faktor játszik be pl.

ez nem elrendelt rossz és sok esetben nem is tehetünk róla.

ám észre kell venni, hogy a látszólag tökéletes mögött szinte mindig (99 %) ott húzódik valami. a felszínt megkapargatva előjön valami probléma. ez nem gond, hisz tökéletes nincs, de ne higgyük el feltétel nélkül, hogy pl. egy 35 éves, tanult, jóképű, vezető beosztású férfi azért független, mert épp most szakított és nem találja az igazit, pedig miután hazahajt a Lexussal a melóból a II. kerületi penthouse apartmanjába, amiből panorámakilátás van a Parlamentre, és megeszi a Gundelből rendelt vacsoráját, balalajkájával kivonul a 30 nm-es balkonra, és a feszített víztükrű medence mellett sóhajtozva szerelmes dalt penget a csillagokat bámulva. Vagy amikor tíz picsagatyás bombatestű táncoslány tolja neki magát a Bed Beach viprészlegében, akkor ő épp a nagy ő-ről álmodik, aki lobogó hajjal nyargal a tengerparton...

ez a naívság magas foka. és az emberek, a világ, a viselkedésminták ismeretében naívság azt hinni (feltétel nélkül), hogy egy ilyen pasi csak és kizárólag ránk várt eddig...

csak ismételni tudom magam: ami túl szép, hogy valós legyen, az nem is az. ott mindig lesz valami bibi. az már más kérdés, hogy tudok-e ezzel együttélni, vagy sem, de a lényeg, hogy ne utólag picsogjak már, ha kiderül, hogy az alma belül rohadt.
legyen egészséges bizalmatlanság az emberben.

ami általános, az nem véletlenül lett az. általában nem az a jellemző, hogy 35 éves álompasik, vagy álomnők pár nélkül vinnyogva várják az igazit...ugye? na ennyi.

és ebbe bőven beleférnek a kivételek is, csak az ritka mint a fehér holló.

Láda Dáma 2010.07.07. 13:38:14

@Kedves Nard:
Nem feltétlenül. Ha a babám ilyen lenne (lett volna), nem érdekelne, elmosogatnék. Ez nem kifogás. :) bleee:)

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 13:42:39

@Kedves Nard: Ja, pont azért szedtem le az információt, mert már mindennel összefüggött :D Egy dologban van csak igaza: a nyilas a legklasszabb jegy kétségkívül. :)))

Kytia 2010.07.07. 13:46:34

@Tamarian: Wow, tenksz. Azért ne udvarolj, még zavarba jövök.:D Az emberek szerintem azért (sem) mernek még magukkal sem kalkulálni, mert semmivel sem lehet mostanság kalkulálni. Pislogsz kettőt és már nem találsz haza, annyit változott körülötted minden. Nekem állandóan átmenetiség-érzésem van. Pedig a sok Popperek is megmondták, hogy így nem szabad élni, de akkor is. Nem bízom a munkahelyemben, a pasikban, a képességeimben, a szerencsémben. Nem mintha bármelyikkel baj lenne, csak annyi rohadtsokan vannak, akik legalább majdnemolyanjók, mint én, hogy nehezen bízom a jövőben. Azt tapasztaltam, hogy sokan ez ellen kifejlesztenek mindenféle túlélő filozófiákat. Pl. "én übermensch vagyok, engem mindig el fognak ismerni, nem kerülhetek szarba", vagy "a sorsomat nem én irányítom, és a dolgok úgyis jönnek, ahogy jönniük kell, odafent majd elintézik, hogy nekem jó legyen". Hát, nekem ez nem megy, én fosok továbbra is. Ezért tuti, hogy még harminciksz évesen sem fogok megállapodni, pedig persze, hogy illene.:)

Barry Kent 2010.07.07. 13:51:04

@primula anderson:
A második (harmadik?) bekezdés forgatókönyvért kiált :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 13:51:52

@Frigyesur: Maximálisan egyetértek veled. Tényleg, most hogy nyertek a németek, Kitty vetkőzik? :)

@Láda Dáma:

Ha valaki mocsokban él, az azért az igényesség egyik indikátora. (vagy a nemlétéé).

@Kytia:

Akkor majd maradékelven fogsz elkelni.

alumi 2010.07.07. 13:55:55

@Barry Kent: levédettem, ha valaki akarja, jó pénzért csinálhat belőle filmet :)

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 13:58:18

@Kedves Nard: Meg nem nyertek, bar valoszinu, hogy fognak. ;( Erdekes, tobb pasi is kerdezi... :S :D Majd megerdeklodom, hogy mik a tervei. Ha igen, biztos lehetsz, hogy megorokitem. :D

Barry Kent 2010.07.07. 13:59:10

@primula anderson:
Hát ha egyszer felnövök és filmrendező leszek, feltétlenül megveszem ;)

Barry Kent 2010.07.07. 14:00:06

@Frigyesur:
Bocsánat hogy közbeszólok, de a spanyolok is a pályán lesznek ;)

Láda Dáma 2010.07.07. 14:01:05

@Kedves Nard:
Akkor már inkább a nemlét, ha egy részinfármició nyomán már megint csak kétesélyes a következtetés. Ez esetben, aki ilyen kockán gondolkodik, az elfoglalt vagy kispolgár.

alumi 2010.07.07. 14:05:31

@Barry Kent: sikeres, 30-as, hercig filmrendező, aki az igazira vár..:DDD

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 14:07:13

Nard, ezt ne olvasd! :)

@Barry Kent: Utolsó reményeim. ;) Bár a hollandok is mentálisan stabilnak tűnnek, de lélekben már felkészültem a legrosszabbra. A brazilok kiesése óta hitem vesztettem. ;( De este német ellenszurkolás lesz. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 14:10:57

@Frigyesur:

Remélem is! :)

Amúgy mióta nézel focit Frici? :) Nem valami férfias dolog! :)

Barry Kent 2010.07.07. 14:14:30

@Frigyesur:
Én már tizensok éve szurkolok a derék spanyoloknak, de vannak félelmeim az esti meccsel kapcsolatban. A brazilokat én is döntőbe vártam volna.

@primula anderson: :D

Kytia 2010.07.07. 14:20:37

@primula anderson: Azért a hendikep-felsorolásodban egy csomó olyan van, ami elfogadható egy olyan ember számára, aki, ahogy említetted, nem a tengerparton nyargaló, fehér paripás félistent várja, csak egy embert, aki naná, hogy tele van problémákkal, mint mi magunk is. Ráadásul egy csomó ilyen már a huszonéveseken is látszik (pl. szülők szar házassága). Persze a feszescici, és az idétlen vihogás, illetve pasiknál a böfögve-fingva röhögés, és a bulikirály imidzs elhitetik velünk, hogy ez a csaj/csávó gondtalan és boldog, és ilyen is marad és minket is azzá tesz majd. Aztán harminc fölött vagy előjön a valódi én, minden depivel együtt, vagy olyanok maradnak, mint a húszas éveikben, de akkor meg jön a hendikep, hogy "gyerekes". Nehéz megfelelni ennyi elvárásnak, én sem tudnék. És ha én nem tudnék, hogy várjam el a másiktól?

Naivság azt hinni, hogy valaki ránk várt eddig, aki túl jó, hogy igaz legyen, de azért vannak véletlen találkozások, amikből kisülhet valami. Az egyik ismerősöm szakítás (vagy talán válás) után, nagy bánatában lement egyet berúgni a barátnőivel egy kocsmába, majd a vécéből kijövet véletlenül pofán csapta az ajtóval a jelenlegi férjét.:) Persze, naivság azt hinni, hogy a boldogság egy kocsma budijának ajtaja mögött vár rád, csak jól pofán kell csapni, de azért létezik ilyen.:)))

Az egészséges bizalmatlanság jól jön, de nem az általános információkra kell alapozni (pl. túl jóképű, túl kedves). Szerintem a bizalmatlanságot ott kell elővenni, amikor VALÓBAN érzed, hogy valami nem kóser. Pl. "Néha ordítani tudnék, vagy bőgni, minta egy rossz komédiában élnék." á la posztíró. Itt valaki kurvára szenved, ez az, amivel foglalkozni érdemes, nem azzal, hogy amúgy a csávó főnök, és kedves a modora. Ráadásul a srácnak voltak fura megnyilvánulásai, amik akkor is zavaróak lennének, ha ocsmány, húszéves raktárosfiú lenne. Ezzel kell foglalkozni, nem az általánosságokkal, mert a végén nem látod az erdőtől a fát.:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 14:21:54

@Kytia: "Mi a szar értelme van ennek? A kivétel az kivétel."
Nos: a kivétel próbára teszi a szabályt - tartja sok nyelv szólásgyűjteménye, a magyarok összekombinálták a "teher alatt nő a pálma"-mondásukkal, és egyből kiderült, hogy így a szabályt a kivétel csakis erősítheti.:D
Kivétel eleve akkor lehet, ha szabály is van, így erősítik, szerintem.

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 14:23:07

@Kedves Nard: De csak a te videodert adom! :D

Igazabol csak par meccset neztem meg, a sportot nem nezni szeretem, de egy kerti parti helyett bevonultunk Kittyvel, es azota kommentalom. :D Csak azert, hogy bosszantsam. Pl. betenni a szerb himnuszt, mert megvertek a nemeteket. :D

@Barry Kent: Ugye, a brazilokat nezni is elmeny, es egyszeruen nem ertem, hogy hagyhattak otthon a vilag legtechnikasabb jatekosat. Ezt elkepeszto hulyesegnek erzem. Ronaldihno meg rossz formajaban is ubereli a focistak donto tobbseget. :x Masreszt ok eleg jok ahhoz, hogy megverjek a nemeteket, ami ugye fontos. :)))

Felelmeim nekem is vannak. Sajnos el kell ismernem, hogy a nemetek jok. Bar tegyuk hozza: a nemet csapat 80%-a nem is nemet. :D

Kytia 2010.07.07. 14:24:13

@Kedves Nard: Akkor majd így lesz. Még mindig jobb, mintha tutijó elven kelnék el, majd tíz év múlva lennék kukázva valami fiatalabbért, mert időközben lelöttyedt a fenekem. Illetve pontosítok: nem "még mindig jobb", hanem pont ugyanolyan.:) Azért azzal ugye mindenki tisztában van, hogy azok a jelenleg cuky kislányok is meg fognak öregedni, akik most még gyorsan elkelnek?... Nem tudom leláncolni az ágy lábához a pasit, hiába fogtam meg még szexuális hatalmam teljes birtokában.:)))

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 14:25:09

@Barry Kent: De a vb tele van meglepetesekkel. Sosem az nyert, akit vartam. :S Nem tudom mi van. Zavar az Eroben?! :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 14:25:28

@Frigyesur: Kitty Nationalelf-drukker? Keblemre!:-)))) Na, jó, visszafogom magam, mit iszik?:D

dr. gernika 2010.07.07. 14:26:05

@Kedves Nard: Igen, bennem is valami hasonló fogalmazódott meg, de a női szolidaritás eddig visszatartott a hangoztatásától...

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 14:27:05

@Frigyesur: Na Ronaldinho, ha le tudnam irni a nevet. :D

Allin(HUN)Gary 2010.07.07. 14:30:02

Nos, nekem életszerű példám van erre.

Én is a cégnél a legszebb kolleginával jöttem össze és kb 2 hónapig tudtuk tartani a frontot, de hát ugye elöbb vagy utóbb minden kiderül. Ez ellen nincs mit tenni. Akik azt hiszik, hogy nem fognak észre venni semmit az vagy nagyon hülye vagy nagyon szerelmes... :)))
Szóval kiderül.
Két út van, ha ebben a stresszben nem tudtok élni:
1. Valaki felmond
2. Szakítotok.

Én otthogaytam a munkahelyem és azóta a legjobb párkapcsolatban élek.. Köszi drágám!

Ezek a tanácsaim.

Allin

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 14:32:31

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Jah, az. De azert meg szeretem, neki ez a handycap-je :D Olelgessetek egymast, ha nyernek is, akkor sem a nemetek nyerik meg, hehe ;)

Meccs alatt csakis sort. A pucer maratonhoz szerintem abszint es rum is befigyel majd. :)))

PS: Most mar tudjuk, hogy a vidra-latok nem normalisak, bah! :P (:)))

Barry Kent 2010.07.07. 14:34:59

@Frigyesur:
Az biztos, volt egy pár meglepetés.
Még a vb előtt kitaláltam, hogy egy-két meccsre fogadok (nem szokásom amúgy), de szerencsére lusta voltam belefogni :)

Beefboneknock (törölt) 2010.07.07. 14:37:57

A történet magyarázata: Büdös a csaj szája és a pasi ezt nem mondta a szemébe hanem aludt rá egyet hátha mégis meg tud evvel barátkozni így nem döntött elhamarkodottan. Másnap reggel úgy érezte, hogy a büdös szájú lánnyal nem akar együtt lenni.

Kytia 2010.07.07. 14:40:28

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: "Kivétel eleve akkor lehet, ha szabály is van, így erősítik, szerintem."

Igen, de a szabály nem a fán nő, hanem mi találjuk ki a folyton kombinálós kis agyunkkal, és a rossz tapasztalatainkkal. Ha az a szabály, hogy minden néger sárgát szarik, akkor az első néger, akinél azt tapasztalom, hogy nem így tesz, megdöntötte a szabályt. Ezek után a szabály max. a statisztika szintjén maradhat, és azt mondhatom, hogy a négerek 90%-a sárgát szarik. Ez viszont már azt eredményezi, hogy a velem szembejövő négerről máris nem tudom megmondani, hogy sárgát szarik-e, vagy sem. De az mindenképp eléggé fals logika, hogy azt mondom, "emberek, a négerek mind sárgát szarnak, ezt onnan tudom, hogy ismerek kettőt, aki barnát szarik, de ők kivételek, és így erősítik a szabályt". Szóval, összefoglalva: szerintem ez hülyeség.:))

tőzegmalac 2010.07.07. 14:41:23

Fújd ki vidra! Fújd ki!

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 14:42:41

@Barry Kent: Kar, hogy nem kellemes meglepetesek. :D
Aaaa, fogadni nem szabad. Eleg a nemet-anol meccs birohibajara nezni. :S

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 14:49:52

@Frigyesur: ezek a Fräuleinok is szívesen párkapcsolatoznak külföldiekkel, nem csak a hüjemadjarpitschák, ugye.:-)

PS: Ha én lennék A normális, mindenki más kivétel lenne.:D

Kytia 2010.07.07. 14:54:38

De sokat szájalok! Ez minimum hendikep.:)

alumi 2010.07.07. 14:59:19

@Kytia: alapvető felfogásról megy a vita.
én ilyen vagyok, te olyan. én így gondolkodom, te úgy. ez lehet számodra hülyeség, de a te felfogásod ugyanúgy lehet más számára érthetetlen.

Tamarian 2010.07.07. 14:59:49

@Kytia: Én azt hiszem, fordítva látom a kocsit meg a lovat. Milyen stabilitást várok a világtól, ha a bennem lévő világot nem látom át? Ha minden körülöttem kifordul is, egy valamibe kapaszkodhatok; az a stabilitás, ami engem meghatároz. Mindaz, amit hiszek, gondolok, vallok. Kell, hogy valamit érteni véljek a világ működéséből ahhoz, hogy el tudjam fogadni, magyarázni a történéseket. És ha megértem, akkor máris nem zavar annyira, bár az előjelen nem változtathatok. Ha _értem_, akkor nem vagyok elveszve. De érteni bármit anélkül, hogy magamat érteném, nem hiszem, hogy lehet. (nem, nem a 6+5=? problémára gondolok)
Nem hiszem, hogy fontos az, hogy más milyen. Én számítok. Nem a "tolom az egóm" értelemben. Magammal van dolgom, magamért, a döntéseimért, tetteimért felelek. Nem gondolom, hogy a valóban lényeges tulajdonságok összemérhetőek. Nincs "jobb". Én vagyok döntési pozíciókban minden pillanatban, ezzel evezek erre vagy arra. És az, hogy az objektív, általam nem befolyásolható történéseket hogyan kezelem, az is egy döntésemen múlik. ;-)

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 15:06:55

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: A nemetek olyan randak, hogy ez nem is meglepo.

Aszem szavazast fogok kiirni:

Szerinted leteznek a vidrak?

- Nem, senki sem latta meg oket.
- Nem, meg a kerdes is serto.
- Nem, es szerintem tarquinnak elvonora kenne mennie.
- Nem, kizart.
- Nem, egyszeruen csak nem.
- Nem, de a Mikulas igen.
- Igen, tarquin vagyok.

jkf 2010.07.07. 15:09:46

mondj fel, és legyetek boldogok.....

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 15:12:50

@Kytia: igazad van, ha és amennyiben minden kivételre külön szabályt akarunk gyártani, és azt elfogadtatni. Na, ennek nincs értelme.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 15:12:59

@Frigyesur:

Az a video nincs a birtokomban. Primula az őrizője eme ereklyének :) Amúgy a németek elvesztették mindkét világháborút! :) (csak hogy egy kis Faulty Towerst is vigyek bele) :)

@Drága IV gernika:

Mert áldott jó szíved van :) A nyuggereket meg mint a répát... :) Szegény néni, most is fájlalja a kis kezét biSZtos :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 15:22:01

@Frigyesur: na, Vödörnagyúr demokratára pihente magát.:D:D

gpetersz 2010.07.07. 15:27:12

1. 35, egyedülálló, jó természet? Lószart mama.
2. Mit tegyél? Menj máshová dolgozni. Simple.

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 15:34:21

@Kedves Nard: Jaj, tényleg ez jó szöveg. :D Majd elkéred primulától, nekünk Muhával nem adta oda. :D

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :D Jogos, tuti zavar van az Erőben. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.07. 15:35:50

@Frigyesur:

Remélem nekem se adja oda, mert nem akarom visszanézni magamat, ahogy modoros apukának öltözve, szódásszifon szemüvegben házipálesztől kábultan karaokezok :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 15:38:17

"ritka jó természettel volt megáldva." Az én főnim is épp ilyen, amikor magáról beszél.:-))

számá 2010.07.07. 15:45:03

kedves levéliró, mondanám azt, hogy mondj fel, dehát hiába is tenném mert ahhoz te sem vagy elég, hogy is mondjam elég ............. "erős" .......,
meg aki belédtette minden reménységét az se az

ugyhogy

bátran folytassátok tovább ahogy eddig is és higgyétek el, hogy nem tűnik majd fel senkinek

nem tűnik fel a jutalomosztásnál, sem meg az előléptetésnél

és főleg nem tűnik fel az egész ország teljesítményénél

alumi 2010.07.07. 16:09:31

@Kedves Nard: @Frigyesur:

vannak képeim is. jó pénzér...:D

szerintem nard cukker volt a szarukeretes szemüvegében. a vicces az volt, hogy pár ember azt hitte, hogy ő tényleg így néz ki a hétköznapokban. pláne, mikor megmondta, hogy it területen dolgozik..:DDD

Frigyesur (törölt) 2010.07.07. 16:09:48

@Kedves Nard: Óóó, most kedvet akarsz csinálni hozzá?! ;(

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Höhö, jellemző. :D

alumi 2010.07.07. 16:10:20

@Kedves Nard: szerintem majd ajiba megkapjátok a felvételt a dzsemborin hamarosan.:)

leviathan99 2010.07.07. 16:25:57

Ha biztos vagy benne, hogy a fonok baratnot akar es nem egy-ket hancurozos estet, akkor:

a, mondj fel
b, mondjon fel o

Es minden problemad meg van oldva.

JohnHenry 2010.07.07. 16:27:20

"Néha ordítani tudnék, vagy bőgni, minta egy rossz komédiában élnék. "

képzeld el, ha nem lenne titkokban, akkor meg egyes pofájukat befogni nem tudó kollegák miatt éreznéd ugyanezt.
némileg egyszerűbb lenne a helyzet, ha egyenrangúak lennétek a munkában, de így sok szívás vár még rátok.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 16:32:42

@Frigyesur: ugyan kérlek, pusztán a valóság mond ellen a szavainak, de ilyen apróságokon nagyvonalúan túl lehet lépni.:-)

Én lennék terrorista! 2010.07.07. 16:33:41

:D 32 évesen még itt tartasz? Csak kefél valaki, azután mehetsz a picsába. Idióta suna!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.07. 16:42:50

Kár, hogy nem tudod elválasztani a magánéleted a munkától. Minden esetre családi vállalkozásba ne vágj, mert vagy egyik, vagy a másik megszűnik a másik rovására.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 17:01:42

@számá: végre egy optimista ember!:-) Azért megsúgom, hogy a főnök-beosztott kapcsolattal, vagy annak visszautasításával nem csak nyerni lehet.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 17:03:35

@kabátnyúl: romantikus pillanatok. Bár elég szédült feje van ehhez képest.:-)

Öreg Sam 2010.07.07. 17:29:26

Nagyon fiatalok,ezzel együtt nagyon amatőrök vagytok!
Soha nem a főnökkel dugunk,hanem a főnök főnökével!!!
És mindenki boldog/kussban lesz..)))

BlackCaty 2010.07.07. 17:31:34

Ha rám hallgatsz sürgősen keresel egy másik munkahelyet és lelépsz, ha fenn akarod tartani a kapcsolatot. Ha pedig a langyos víz effektust választod, akkor ne szeress bele, csak használd ki a helyzetedet, és tűrd, hogy nem lehetsz nyilvánosan is az övé! :)

Kham 2010.07.07. 17:32:03

@Kytia: "A kivétel erősíti a szabályt." Ezt az okosságot mindig utáltam. Mi a szar értelme van ennek?" Leginkább semmi értelme sincs:) Igazán érdekes az eredete a mondásnak:
hu.wikipedia.org/wiki/A_kiv%C3%A9tel_er%C5%91s%C3%ADti_a_szab%C3%A1lyt

Father Justice (törölt) 2010.07.07. 17:39:35

A "kivétel erősíti a szabályt" ugyanolyan makkság, mint a "kurvából lesz a legjobb feleség" és a "rablóból lesz a legjobb pandúr" kaliberű mondások. Közös jellemzőjük, hogy mindegyik kiváló felvezetése lehet különféle önigazolás-kísérleteknek. Mindenki hallotta már őket ezerszer, így keveseknek jut eszébe eltűnődni rajta, hogy mekkora baromságokról is van szó. Ahol kivétel van, az már legfeljebb szabályszerűség lehet. Kis jóindulattal.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 17:49:45

@Father Justice: "Ahol kivétel van, az már legfeljebb szabályszerűség lehet. Kis jóindulattal."

Behajtani tilos, kivéve célforgalom - ez meg ilyen tájékoztató jellegű információ?:-)) Pár ezerért elmagyarázza a rendőr bácsi, hogy mégiscsak szabály lesz ez.:-)

Father Justice (törölt) 2010.07.07. 17:58:04

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nem, ott eleve a szabály része ez a kitétel is. Nem erősíti, nem gyengíti azt, hanem egyszerűen része annak. Nyilván egyszerűbb így megoldani, mint kitenni egy behajtani tilos táblát, és alá kétszer akkora, "behajtani szabad" táblákat, a megfelelő esetek feltüntetésével, amelyekre a legfelső tábla által jelzett szabály nem vonatkozik.

Vagyis a konkrét példád nem állítható párhuzamba a szólásmondással, amely általánosságban (ha érvként hangzik el egy vitában) viccnek tekinthető csupán. A szónak nem abban az értelmében beszélünk kivételről itt, mint ott.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.07. 18:47:45

@Father Justice: ebben egyetértünk, azonban csak vita során derülhet ki, hogy az emberek mit tartanak kivételnek és szabálynak. Ha megegyeznek, és mindketten - vagy többen - elfogadják, hogy ez egy betartandó valami például, onnan már beszélhetünk szabályról, szerintem, bár elfogadom, hogy látható önigazolásnak is. (Az ilyen "eb ura fakó"-szólásokat azért nem bírom megállapodásnak, vagy szabálynak tekinteni.:-))

Naphoz holddal 2010.07.07. 18:56:16

Szerintem ne mondj fel. Beszéld meg a főnökkel, hogy bejelentitek, hogy együtt jártok, de tartsa magát az elveihez és ne különböztessen meg téged előnyösen a többiekhez képest. Eleinte nehéz lesz, mert a munkatársak biztos fognak beszélni a hátatok mögött, de ha tartjátok magatokat a szabályokhoz, akkor előbb utóbb mindenki számra nyilvánvaló lesz, hogy nincsenek hátrányosabb helyzetben mint te és akkor majd megbékélnek. Én legalábbis hiszek az emberi jóságban. Vagy ne tegyem?

Tamarian 2010.07.07. 19:07:22

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Mit ittál ma reggelire? Nagyon tömény lehetett, mert ma te is taroltál :))) (ez itt most dicséret volt. Mielőtt... Ma nagyon forrt a hangulat ;-) )

belagezabela 2010.07.07. 19:20:16

sztem dugjatok az irodában nyugodtan.

dr. gernika 2010.07.07. 19:34:56

@Kytia: '"A kivétel erősíti a szabályt." Ezt az okosságot mindig utáltam. Mi a szar értelme van ennek?'

Ez kérlek egy fordítási hiba. Nem vagyok teljesen képben a latin(?) eredetivel és annak pontos fordításával, úgyhogy nem okoskodok, de valahol olvastam, hogy az igét valójában pont az ellenkező előjellel kellett volna fordítani.

dr. gernika 2010.07.07. 21:35:38

@primula anderson: "de ne higgyük el feltétel nélkül, hogy pl. egy 35 éves, tanult, jóképű, vezető beosztású férfi azért független, mert épp most szakított és nem találja az igazit, pedig miután hazahajt a Lexussal a melóból a II. kerületi penthouse apartmanjába, amiből panorámakilátás van a Parlamentre, és megeszi a Gundelből rendelt vacsoráját, balalajkájával kivonul a 30 nm-es balkonra, és a feszített víztükrű medence mellett sóhajtozva szerelmes dalt penget a csillagokat bámulva. "

Oké, nekem ez a hónap kommentje. :D

dr. gernika 2010.07.07. 21:36:44

@Frigyesur: Közvetlenül az Oroszlán után. ;)

dr. gernika 2010.07.07. 23:12:16

@Kytia: "Az egyik ismerősöm szakítás (vagy talán válás) után, nagy bánatában lement egyet berúgni a barátnőivel egy kocsmába, majd a vécéből kijövet véletlenül pofán csapta az ajtóval a jelenlegi férjét.:)"
No ez is filmvászonra kívánkozik. Ha a főhősöd pölö Primula levédett karakterét csapja pofán a vécéajtóval, tuti a kasszasiker. :)

dr. gernika 2010.07.08. 00:26:23

@Naphoz holddal: Dehogynem. A karácsonyfát meg a Jézuska hozza.

dr. gernika 2010.07.08. 00:30:12

@Tamarian: Egyébként kábé ilyen posztokra számítok ezen a blogon. Ha mind ilyen lenne, szavam se lenne.

Piszok Alfréd 2010.07.08. 00:40:54

@Drága IV gernika: az eredeti kb. úgy hangzik, hogy a kivétel a szabály próbája. Nyilván, ha a szabály kiállja a próbát, "erősödik", azaz megerősítettük.

számá 2010.07.08. 14:42:05

tarquin, igazad van, ha a posztban szereplők közül véletlenül nemet tudna bármelyik mondani és a munkájával foglalkozna annak lenne következménye

HALADNÁNK

vadmacska1995 2010.07.14. 22:26:18

Keress másik munkát, ebbe még segíthetne is neked.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.07.15. 23:25:13

Ez nagyon izgalmas történet. Én másik munkahelyre lépnék, onnantól fogva már senkinek semmi köze, kivel vagyok együtt. Sok sikert! :)
süti beállítások módosítása