Teljesen elhidegültünk egymástól

2010. augusztus 17. 07:23 - Panni CsP

„Nem tűnt szomorúnak, inkább mintha belelkesült volna az ötlettől, hogy élheti tovább a helyi parasztok alkoholista életmódját” – újabb sziporkázó történet következik, melynek során ismét átlépjük a határt. Nem megyünk messzire, csak újra a szomszédos Ausztriába, ahol hősnőnk dolgozik és panaszkodik a megbízhatatlan, együgyű pasikra. Pedig ő nem pár hétre, hanem örökre akarta magának a férfit. Most megtanulhatod, mit tegyél, ha arra ébredsz, hogy párod csak ágymelegítőnek tart.

 

Kicsit hosszú lesz, előre is sorry... Azt hittem, ez velünk sosem történhet meg és örökké együtt leszünk, mint ahogy a nagy könyvben meg van írva. Ez szerelem volt, legalábbis az én részemről biztosan, az ő részéről meg már nem vagyok biztos benne, mert így utólag sok minden hazugságnak tűnik. Ausztriában dolgozom már jó három éve, és sok zavaros kapcsolat után (szintén megérnek egy-egy misét) megismerkedtem az általam hitt Nagy Ő-vel. Róla azt kell tudni, hogy 36 éves (én 24), és már több, mint egy évtizede ott dolgozik abban a faluban, ahol megismerkedtünk, nagyon jó pozícióban, jó fizetéssel, de embertelen munkatempóban (néha 16 óra egyhuzamban). Az én beosztásom itteni viszonylatokhoz képest normális volt, így többnyire minden napom azzal telt el, hogy éjszakánként rá vártam.

Nagyon szerettem, így elviseltem az állandó várakozást, mert reménykedtem, hogy ez nem tart örökké, és egyszer majd hazamegyünk ketten, lesz esküvő, gyerek, kocsi, kutya, szép ház, stb… ugye, miről álmodik a lány című fejezet. De a legrosszabb, hogy két éven keresztül abban a hitben tartott, hogy minden így lesz, konkrét terveink is voltak, de a lánykérés csak elmaradt, telt az idő és én egyre csak vártam, hogy egy ilyen korú férfi esetleg elhatározza magát és lép valamit egy normális élet felé. Hát nem így lett...nekem közben munkahelyváltások történtek, elég botrányos keretek között, amik eléggé megviseltek lelkileg és már csak szabadulni akartam arról a helyről, hogy ne is találkozzam többé azokkal az emberekkel, akik jól kitoltak velem. De ezt ő nem értette meg. Végignézte azt, hogy már az egész ottlétem szenvedés, depressziós vagyok és rosszkedvű. Mindig azt hallottam, hogy majd valamikor hazamegyünk, és elkezdünk egy normális életet, de konkrét időpontot sosem kaptam. Egyszerűen ennyi idő alatt rabja lett a munkájának, amit semmi áron sem akart feladni, még értem sem, mint ez utólag kiderült.

Aztan találtam magamnak az egyik közeli faluban egy olyan munkát, ami végre változást hozott, szuper emberekkel dolgozhatok együtt - abszolút klímaváltozást jelentett nekem. Csakhogy elég korán kell kelnem, mivel ilyen a munkabeosztás, ergo meg kevesebbet találkoztunk ezután, sőt, mondhatni, hogy amikor ő hazajött én már ájultan aludtam, így a kettőnk közti kapcsolat a minimálisra csökkent. Ő nem akarta észrevenni (vagy lehet, hogy észrevette, csak szokása szerint nem tett semmit) hogy már teljesen elhidegültünk egymástól, nem beszéltünk, nem volt szex, tényleg semmi. Így én is elkezdtem más társaság után nézni, új emberekkel ismerkedtem meg, és azt vettem észre, hogy rá már nem igen van szükségem, jobban mondva inkább beletörődtem abba, hogy sosincs velem.

Ezután jöttek a problémák, hogy én ultimátumot adtam neki, hogy vagy a munkája, vagy én és velem együtt esély egy normális életre. Azt mondtam, hogy ha nem dönt, akkor összepakolok és átköltözök oda, ahol most dolgozok. Valahogy már akkor, mikor ezt előrevetítettem, nem tűnt valami szomorúnak, inkább mintha belelkesült volna az ötlettől, hogy élheti tovább a helyi parasztok alkoholista életmódját. Álmomban sem gondoltam volna, hogy nem jön utánam, vagy nem is keres. Pedig megtörtént. Én elmentem, ő maradt. Mégpedig úgy, hogy nem telefonalt, nem írt sms-t, ennyi volt: 2 év után. A közös tervek után, és azok után, hogy egymásért voltunk, mindent megosztottunk. Legalábbis én ezt hittem. De azután, hogy eljöttem, kezdett megvilágosodni a dolog. Most már tisztább a kép, hogy mi miért történt. Rájöttem, hogy ő két év alatt tulajdonkeppen nem is gondolta komolyan a dolgot, egyszerűen kényelmesebb volt az, hogy van mellette egy olyan nő, aki bármit megtenne érte, tulajdonkeppen az ágymelegítő szerepét tölti be, és tart ameddig tart. Csak ebben az a szomorú, hogy én hittem azt, hogy mi együtt fogjuk leélni az életünket, és most csalódott vagyok, mert az egész hazugságnak tűnik. Ez még a szép emlékeket is képes megmérgezni. Amellett úgy érzem, két évet ellopott az életemből, ott tartott az isten háta mögött, mindezt a legszebb éveim kellős közepén tette. Meggátolta azt, hogy éljem az életemet, csak azért, hogy neki legyen valaki kéznél. Most így érzem, nem tudom, hogy valaha is képes leszek-e ezért megbocsátani neki, az elvesztegetett éveimért… :( Köszi, hogy elolvastátok, mindenki vonja le belőle a tanulságot.

 

 
631 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr412227124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madpapa 2010.08.17. 17:12:57

@Kiralylany77: Fiatal vagy. Teli energiával. Mi a baj? Több is veszett Mohácsnál.
A srác valószínű nem volt egyenes. Volt egy fiatal kényelmipuncija. Nem játszott tisztalappal, bár szerintem te is csak bizonyos fokú kényszerből voltál vele. Isten háta mögött ugye. Az adott szituációban ezt tudtad maximálisan kihozni, ami viszont nem egyenlő azzal amit igazából szerettél volna.
Fel a fejjel és ne nyalogasd a sebed sokáig!

Piszok Alfréd 2010.08.17. 17:12:58

@Kiralylany77: ok, ha arra járunk, benézünk :) Jó munkát!

Piszok Alfréd 2010.08.17. 17:15:41

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: én is így sejtem. Ha olyan strucc típus volt, akkor ez a valószínű.

megitális rózsa 2010.08.17. 17:15:48

Teljesen elhidegültünk egymástól

Jujujujj!

Jujujujj!

Jujujujj!

Én leszarom.

Ezt javaslom neked is.

Puszóka,

én

Piszok Alfréd 2010.08.17. 17:16:54

@kovi1970: kérd meg, hogy szóljon aznap reggel :)))

dzsaszper 2010.08.17. 17:19:39

@Piszok Alfréd: hmm... ezt csak most vettem észre.
Szép csöndben kizárjátok (nem követem, hogy te, vagy Zsu0805) azt, hogy a korábbi kapcsolataiból az ember tanulhat és az a javára válhat?
Egy ex mellett töltött idő lehet elvesztegetett, de lehet nagyon értékes is...

dzsaszper 2010.08.17. 17:21:14

@inci-finci: az az érzésem, te azt gondolod, hogy olyan nézeteket vallok, amiket nem vallok...

2010.08.17. 17:26:40

@alfonzina:

Ez majdnem olyan jo, mint az, hogy tamogatna a halalbuntetest, mert akkor az illeto meggondolna, hogy megegyszer ilyen rosszat tegyen...

2010.08.17. 17:27:15

@kovi1970:

Amig a nevere emlekszel...

2010.08.17. 17:28:47

@dzsaszper:

Hozsanna neked, Jasper, o, csovi, csovi !

2010.08.17. 17:30:48

@Piszok Alfréd:

En atvertem a batyadat felpenzzel,
o atverte a mamamat felpenzzel,
kare--kittyom,
edes tyukom,
megis maradt fel penzem.

inci-finci (törölt) 2010.08.17. 17:32:35

@dzsaszper: kifejtheted a nézeteidet. a ködösítés az árnyékbokszhoz ideális

dzsaszper 2010.08.17. 17:33:33

@inci-finci: az önirónia emlegetése még ideálisabb az árnyékbokszhoz...

jka001 2010.08.17. 18:18:21

Sajna én 3év után jövök rá lassan hogy a párom nem akarja még elkötelezni magát vlm. Még járunk de nem tom meddig.

"Can't Stop The Signal..." 2010.08.17. 18:20:41

"legszebb éveim" (rofl) azóta már nem is jó? :D

jka001 2010.08.17. 18:21:19

Ja igen, én az erősebbik nemhez tartozom. (érzelmileg is erősebb vajon?)

Piszok Alfréd 2010.08.17. 18:21:39

@dzsaszper: tudtam, hogy ha nem teszek szmájlit, valaki félre fogja érteni

Gyümölcs 2010.08.17. 18:22:58

@jka001:
te férfikén mondjuk ráérsz, de azért nem sok jót mutat a közös jövőre nézve :)

VOGAben 2010.08.17. 18:25:59

Nem ártott volna az elején tisztázni, hogy a fickó szeretne-e esküvőt a közeli vagy a távoli jövőben. Sumák dolog tőle, ha hallani sem akar róla és beéri az együttéléssel, de ezt nem hajlandó nyíltan vállalni. Amúgy meg ilyen nyitással milyen házasságot lehet várni a későbbiekben? Megmondom, szart. Az sem derült ki, hogy anyagilag hogy állt a faszi. És pont az efféle cécók elmaradása miatt bírom a már elvált nőket, így harmincon túl. Megvolt már a habos babos élmény, penzum letudva stb, és sokan másodjára már hallani sem akarnak az esküvőről. Amúgy meg minek is azt erőltetni?

jka001 2010.08.17. 18:26:04

Sajna nem érek rá mert már volt egy tönkrement házesságom és "anyát" szeretnék a gyermekeimnek!!!!

jka001 2010.08.17. 18:29:19

@Gyümölcs: Mondjuk nem érek rá nagyon. Mert már volt egy tönkrement házasságom, és a gyerekeimnek "anyára" van szükségük!

Gyümölcs 2010.08.17. 18:33:49

@jka001:
mármint már vannak gyerekeid és veled élnek? Úgy valóban más.

Piszok Alfréd 2010.08.17. 18:35:46

@jka001: ajjaj, az nem egyszerű, akkor érthetőbb is a hölgy húzódozása talán. Pedig a gyerkőcöknek tényleg kéne egy anya. Hány van?

jka001 2010.08.17. 18:40:35

@Piszok Alfréd: 3. 18/ 12/ és 8 évesek az utóbbi kislány.

jka001 2010.08.17. 18:43:31

3 18/ 12/ 8. utóbbi kislány

Csirke72 2010.08.17. 18:45:40

Elöször is a csaj nem tudom mit képzelt.

1. Elvárná, hogy valaki hagyja ott a munkahelyét nyugaton 1 fostos magyarországi állásért....

2. 2 év után gyerek??? Házaság??? ès mindezt 24 évesen....

Hát nem csoda ha a pasi lese tojta.

A pasinak megvolt az esze és nem akarta magát még lekötni. Amugy mire akart a nö magyarországon tervezni???? Gyerek, Auto, Ház...és akoor felébredt, hogy a szaros bilibe lóg a keze...

Aki családot tervez az elmenekül magyarországról, hogy megéljen, ebböl is látszik, hogy a pasinak sokkal több agya volt...

Igazi hülye picsa...

Piszok Alfréd 2010.08.17. 18:48:30

@jka001: 3 gyerekkel egyedül szép teljesítmény, elismerésem.

jka001 2010.08.17. 18:52:00

Köszönöm az elismerést.

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2010.08.17. 19:20:55

Ilyen fiatal férfit házasságba akart kényszeríteni, hát hova tette az eszét ez a lány? Komoly férfiember 40 előtt nem alapít családot.

Commodus 2010.08.17. 19:39:30

@Kiralylany77: :sóhajt Rendben, elfogadom, szépen körbejártuk. A lényeg akkor is az marad, hogy külön utakon jártatok.
Az én véleményem az, hogy a két éved nem elvesztegetett. Sosem az, HA tanulsz a rossz dolgokból. Ez esetben, legközelebb te is kevesebb hibát fogsz elkövetni, okosabban fogod csinálni, és főleg: jobban fogsz párt választani.

Kytia 2010.08.17. 19:40:14

@jka001: Akkor te most lasszózó FILF vagy? Nőben az ilyet utálni szokták itt. Legalábbis, egy nő "apát akar a gyerekeinek", az itt káromkodásnak számít.

Father, hogyhogy nem szóltál még be?:)

Egyébként jka, hány éves a párod?

Piszok Alfréd 2010.08.17. 19:50:42

@Kytia: utálja a fene :D Csak akik utálják, azok hangosabbak. De ők is csak azért utálják, mert félnek tőle.

órarugógerincű (törölt) 2010.08.17. 19:56:09

A pasi max annyiban hibás, hogy hülyeségben tartott, és nem mondta meg, hogy nem akar veled "kutyát, házat, gyereket" blabla.

Ezt az "ellopott az életemből x évet" szöveget meg felejtsük már el könyörgöm, mert unalmas. Felnőtt ember vagy, és ha a pasid nem bilincselt oda a kályhacsőhöz, akkor csakis a te döntésed volt, hogy eddig vele voltál. Ráadásul huszoniksz évesen ez a szöveg még nevetségesen is hangzik.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.17. 20:01:40

@Kiralylany77:

Te már tősgyökeres labanc vagy má' mi? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.17. 20:02:36

@Kytia:

Azért képzelheted, hogy milyen volt az asszony, ha az apának ítélték meg a gyerekeket, ráadásul mindet :)

Kiralylany77 2010.08.17. 20:06:39

@Piszok Alfréd: igen ezt teljesen jol latod en is ilyesmire gondolok,

igen, lehet hogy az elvesztegetett eveket nem kellett volna odairnom, mert belegondolva sok elonnyel is jart, csak egyet sajnalok, hogy pont abban a faluban voltam ennyi ideig, mert nem szerettem azt a helyet, de ez mar lefutott ugy.

nem tehetek rola, rak a csillagjegyem ami egyet tesz: csalad gyerek kutya..:D...ilyen beallitottsagu vagyok, nekem ezek a celjaim..szerintem ez nem korfuggo, hogy valaki mikor akarja..

a szaros magyarorszag meg az otthonom, oda tartozom, az a hazam, es ott szeretnek meghalni, nem a puccos nyugaton, tokmindegy ha kevesebbet is keresek. de legalabb talakozhatom a barataimmal, elmehetek szorakozni, nyaralni, egyutt vagyok csaladommal karacsonykor illetve a tobbi unnepeken.

Kiralylany77 2010.08.17. 20:07:51

@Kedves Nard: nem, pont ezt mondom hogy nem szerettnek idetartozni mert szeretem magyarorszagot..az eltet mikor lephetem at megint a hatart, lathatom a balatont, stb.. hianyzik, na..

Kytia 2010.08.17. 20:09:19

@Piszok Alfréd: :DDD Persze, mert őket csakis önzetlenül, tisztán lehessen szeretni.:) Persze az, hogy ugyanezeket a nőket ők különösebb kétségek nélkül használnák szexre, az más kérdés.:)))

@Kedves Nard: Lehet, anyuka nem is akarta a gyerekeket. Ilyet is láttam már sokat.:)

Kiralylany77 2010.08.17. 20:10:15

@VOGAben: pont ez az h tisztaztuk az elejen ki mit szeretne a kapcsolattol, 2 evig ezt terveztuk, hogy mi lesz ha majd hazamegyunk. o amugyis olyan allast kapna otthon amilyet csak akarna. nem egy ajanlatot kapott mar. kepzelj el valakit aki a csucsgasztronomiaban dolgozik. o a vilag legjobb szakacsnojenek sous chef-je. csak mar beleepult abba akozegbe, es hiaba mondta nekem, hogy valtoztatni akar, nem vbolt kepes megtenn iezt a lepest.

Kiralylany77 2010.08.17. 20:14:05

ha vkit erdekel, errol van szo, ami a munkajat illeti: buvosszakacs.blog.hu/2009/02/06/filzmoosi_anzix

Kytia 2010.08.17. 20:15:56

@Kiralylany77: Én megértelek. És az elvesztegetett éveket is értem. Az ember csak egyszer hudzonnégy. Utána már huszonöt. És így tovább... És 30 körül már mindenki sajnálni kezd, 35-nél meg már szabályosan félnek tőled. Nyilván túlzok...
A hitegetés pedig igenis aljas játék, pont a legpiacképesebb éveidet stoppolja, hazugsággal ráadásul.
Teljesen jogos a felháborodás, viszont azt érdemes tudni, hogy a legtöbb pasi ilyen, és csak magadban bízhatsz, ha ezt el akarod kerülni. Jó, hogy csak két éved ment rá. Évtizedekig is eltarthat egy ilyen játék.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.17. 20:19:19

@Kytia:

Hát én biztos harcoltam volna a gyerekem/gyerekeimért, ha lenne, vagy lett volna és válás van.

@Kiralylany77:

Akkor miért mondtad, hogy "TI MAGYAROK", feltételezi, hogy te nem vagy az.

Ja, hát ha ilyen jó állása van, akkor nem csoda hogy nem akar hazajönni. Én sem jöttem volna haza a helyében, ide a gányba a csaknem 100%os adók országába. :)

Kiralylany77 2010.08.17. 20:21:14

@Kytia: igen en igy ertettem kb az elvesztegetett eveket, hogy lehet pont ezalatt talaltam volna valakit aki nem csak mondja hanem meg is teszi a lepeseket...csak sokan felreertettek ezt. erert ereztem hogy visszafogott..

Kiralylany77 2010.08.17. 20:28:39

itt nem all sehol h TI magyarok :am ezt imadom a magyarokban, mindent mindenkinel mindig jobban tudnak. de nem is baj, ez emeli fel nemzetunket a legnagyobbak koze.

Kiralylany77 2010.08.17. 20:31:31

@Kedves Nard: tudom hogy szar a helyzet magyarorszagon, de akkor is hianyzik, es mondom neki sima ugy lett volna melot talalnia amilyet akar. Nekem sem tema, mert 2 nyelven felsofokon beszelek, nem egy szakkepesitesem van es tapasztalatom..valahogy csak megoldottuk volna.

Frigyesur (törölt) 2010.08.17. 20:31:39

@Kiralylany77: T/3-at hasznaltal T/1 helyett, de sebaj, tudd ezt is te jobban ;)

Kiralylany77 2010.08.17. 20:35:01

@Frigyesur: pfühh...jo bocsanat az elnezesert..akkor: ezt szeretem bennunk magyarokban....

Father Justice (törölt) 2010.08.17. 20:51:54

@Kytia: Rázzuk gatyába a fogalmakat. Lasszózni általában azok a nők szoktak (gyerekkel), akik így látják tutira bebiztosítva a jó partinak mondható férfit. Ők viszont általában gyermektelenek, és szándékosan játsszák ki a férfi védekezésre irányuló törekvéseit, hogy kész helyzet elé állítsák. Ha már van gyereke a nőnek, de egy közös gyerekkel is kedvében akar járni a pótfaternak, az nem tekinthető színtiszta lasszózásnak. Ott a férfi eleve a meglévő gyerek létezésének tudatában megy bele az ismerkedésbe, bevállalva annak kockázatát, hogy nevelnie kell, ha komolyra fordulnak a dolgok. A lasszózás lényege az, hogy az áldozat nem akarja, hogy megfogják, aztán mégis úgy lesz. Természetesen nemcsak gyerekkel lehet lasszózni, hanem a legkülönbözőbb női praktikáktól kezdve az üzleti ügyekbe való befurakodásig sokmindennel, de a gyerek a legkézenfekvőbb módszer, mert szülni a legbutább nők is tudnak.

Ha egy fiatal, elvált nő pótapuka szerepre IS alkalmas férfit keres a meglévő gyerekeinek, az alapvetően nem elítélendő. De ha ez minden mást felülíró szempont nála a párkeresésnél, és emögé kamuzik be mindenfélét (érzelmeket is) pusztán azért, hogy mielőbb legyen egy épelméjű és lehetőleg stabil anyagi háttérrel rendelkező pótfater a képben, azt már nem nagyon komálják a potenciális célpontok. Gondolom, ez nem annyira meglepő.

A FILF pedig a MILF vicces változata lenne férfiakra vonatkoztatva, csak ez a MILF (eredeti) definíciója miatt nehezen értelmezhető. A MILF ugyanis nem tetszőleges korú csinos anyukát jelent, hanem kifejezetten szexi "idősebb" (~40+) nőt, akár van gyereke, akár nincs. A mozaikszóban csak azért szerepel mother, mert a férfiak egy ilyen korú nőről feltételezik, hogy már van gyereke. A tiszteletlenül füttyögő és anyucit kiabáló suhancok sem tudhatják, van-e gyereke a vonzó hölgynek, aki elsétált előttük. Ez csak egy ilyen kifejezés a mindennapokban.

Egyébként lasszózhat is meg nem is, lehet FILF is meg nem is, semmi esetre sem szólnék be neki emiatt. Durva is lenne, hiszen én a legnagyobb MPG-ket felsorakoztató posztból is a nőt hozom ki bűnbaknak végül. Nem tudom, ez feltűnt-e már?!

Természetesen csak vicceltem végig. Itt a szmájli, nem fémből van. :)

Kytia 2010.08.17. 20:59:51

@Kedves Nard: Helyes. Ismertem olyat, aki x év házasság után szerelmes lett és lelépett az új nővel. Felesége úgy cseszett ki vele, hogy a bíróságon közölte, lemond a gyerekeiről. Bíróság közölte, hogy ok, akkor vagy apunál, vagy intézet. Apu közölte, hogy intézet kizárt, akkor inkább nála. Szerető közölte, hogy olyan nincs, akkor ő lelép. És ez lett a vége ennek a szép szerelmi történetnek:)))

@Kiralylany77: Mindig vagdalkozás lesz, ha ezt a témát férfitársaságban bedobod. Mindegyik pasi fiatal nőt szeretne, és nem hajlandók tudomásul venni az ezzel járó felelősséget. Már amelyik, persze ezt hozzá kell tenni. De nagy általánosságban a pasikat nem izgatja a te életutad miután már nem velük vagy, nem aggódnak azon, hogyan találsz majd párt 35 évesen, ez nem az ő problémájuk. Ezért vannak olyan kapcsolatok, ahol a férfi nős, de azért 15 évig hitegeti a szeretőt. Aki a kapcsolat elején még 25 volt, de azóta... Szóval, a lényeg, hogy neked kell foglalkoznod azzal, hogy ne rabolhassák az éveidet, az ő lelkiismeretükben ne bízz meg. Ezt itt elég jól megoldottad, mert azért két év nem olyan vészes és hamar rájöttél, hogy nem fognak változni a dolgok. Sok nő ennél sokkal lúzerebb.

Piszok Alfréd 2010.08.17. 21:07:35

@Kytia: bazz... mondjuk megérdemelte a pasi, de azért ennek az anyának se lennék a gyereke... Micsoda seggfej szülő mindkettő

Kytia 2010.08.17. 21:08:39

@Father Justice: "Durva is lenne, hiszen én a legnagyobb MPG-ket felsorakoztató posztból is a nőt hozom ki bűnbaknak végül."

Az önismeret félegészség.:DDD

szerintem az a MILF, aki anyagi biztonság reményében akar lasszózni, semmiben sem különbözik attól a FILF-től, aki mondjuk háztartási alkalmazottat keres a gyerekeinek + állandó lyukat önmagának. Szegény kicsi férfiak, meg az ő kis törékeny lelkük...:DDD De Alfrédnak van igaza. Az kiabál, aki fél.:)

Father Justice (törölt) 2010.08.17. 21:11:51

@Kytia: Van ilyen, hogy egy anya szimplán lemond a gyerekeiről? Olyankor nem vizsgálják meg, hogy az anyagi helyzete alapján tudná-e nevelni egyedül a gyerekeket vagy sem? Egyébként az a nő, aki kicsinyes bosszúvágyból képes ilyet tenni, nem is igazi anya, hanem egy sumák lasszózó. Mik vannak!

Piszok Alfréd 2010.08.17. 21:14:29

@Father Justice: ha lemond, nem vizsgálnak semmit. Nem kötelezik egyik szülőt sem, hogy egyedül felnevelje a gyerekeket.

Father Justice (törölt) 2010.08.17. 21:18:09

@Piszok Alfréd: @Kytia: Miért érdemelte meg a pasi? Ő egyszerűen csak beleszeretett egy másik nőbe, hiába is küzdött minden erejével az érzései ellen. Kénytelen volt belátni, hogy az igazi érzelmeket nem lehet egy laza mozdulattal szőnyeg alá seperni, ezért a legkorrekt megoldást választotta és lelépett. A nőről viszont minden rosszat el tudnék mondani látatlanban is.

:)

Kytia 2010.08.17. 21:24:30

@Piszok Alfréd: @Father Justice: Hát, bezony. A gyermeküknek apát lasszózó nők után most lehet utálni a gyermekükről lemondó nőket.:P
De mindenesetre van ilyen, és ha te lemondasz a gyerekeidről, nem a bíróság fogja eldönteni a bérpapírod alapján, hogy fel kell-e nevelned őket, akkor sem, ha nő vagy.:)))
Father, azt senki nem mondta, hogy kicsinyes bosszúvágyból mondott le róluk. Sokkal több variáció elképzelhető, szerintem csak új életet akart kezdeni és nem akart a lasszózó anyukák közé sorolódni. Vagy nem kötődött eléggé a gyerekekhez, esetleg a hűtlen férj miatt gyűlölte meg az egész családot.
Ijesztő, mi? Ha véletlen becsúszik a gyerek, nem sózhatod esetleges válás esetén anyu nyakába a kölköt, pedig azért az megnyugtató lenne.:)))

Egy másik történetben, ami ismerőseim között esett, a nő lépett le új fickóval és harcoltak apával a lányokért. Apa megfenyegette anyát, hogy a bíróságon elmondja új fickó börtönös múltját. Ettől még simán anyunak ítélték volna a gyerekeket (nem volt olyan komoly az a börtönös múlt), de anyu nem akarta, hogy újpasi "kellemetlenül érezze magát emiatt", így inkább apura hagyta a dolgot.

Piszok Alfréd 2010.08.17. 21:24:31

@Father Justice: mert simán otthagyta volna a gyerekeit, ha az anya nem trükköz. Amúgy persze, van ilyen, jött valaki, meg minden, ezért nem hibáztatom. De egyrészt rohadtul nem fair úgy kilépni a kapcsolatból, hogy bocs, nekem most jó, te meg akkor duplán szopj, másrészt ennél egy fokkal még nagyobb szemétség a gyerekkel szemben.

deflorator 2010.08.17. 21:25:16

@Kytia: Idős korában az a nő bizonyára számíthat majd a gyerekei támogatására. :)

Kytia 2010.08.17. 21:26:33

@Father Justice: "A nőről viszont minden rosszat el tudnék mondani látatlanban is."

Ebben sosem kételkedtünk volna.:DD

Kytia 2010.08.17. 21:29:49

@deflorator: A vicces az, hogy számíthat. De ez így van apák esetén is. Lelép a friss husival, otthagyja anyut szívni, aztán mégis a 10 éve nem látott lánya ápolja a kemo után.

deflorator 2010.08.17. 21:30:57

@Kytia: Amúgy a férfi volt a hülye. Harcolnia kellett volna a gyerekekért és akkor a HP biztosan ragaszkodott volna hozzájuk, csak hogy jól kib*sszon vele...

Piszok Alfréd 2010.08.17. 21:32:39

@Kytia: az első esetre te mondtad, hogy "úgy cseszett ki apuval", ebből gondoltam, hogy kicsinyes bosszúállás. A többi okot megértem, de nekem még így is furcsa.
A második eset korrektebb (az sem egyszerű, de egy ilyen sosem az).

Sajnos pont most van olyan ismerősöm, ahol hasonló harc folyik, hát rossz nézni, mi megy ott. Anyu lépett le, vitte a gyereket, és ő tulajdonképp higgadtan is viselkedik (persze, szinte tuti győztes a bíróságon), az apa viszont elképesztő, olyan módszerekkel harcol, hogy a gyereknek is rossz, savazza a nőt ahol csak lehet (még az óvodában is!), borzasztó.

Egyetlen helyzetben gondolom helyesnek a lemondást, ha megállapodnak a szülők, valami korrekt láthatásos megoldással. Ez lenne a helyes, csak persze ilyenkor már ellenségek, nem partnerek.

Kytia 2010.08.17. 21:35:13

@deflorator: Már hogy harcolt volna, mikor az új punci (24) bulizni akart és nem gereket pesztrálni?:)) Mellesleg hapsi sem azért lépett le a családtól, mert a gyereknevelés volt a kedvenc hobbija.
Egyébként új nőci is megér egy misét. Sorban ez a pasi volt a negyedik, akit elszeretett a családjától. Jó érzéke volt hozzá, hogy megtalálja az életunt klimaxosokat.:)

Father Justice (törölt) 2010.08.17. 21:36:58

@Kytia: Szerintem egy jó anyának alapértelmezés szerint fontosabbak a gyerekei, mintsem hogy egy nagyobb eséllyel összehozható "új élet" miatt lemondjon róluk. Kötődés, ami addig tart, míg az apjuk eteti őket? Milyen anya az ilyen? Az meg micsoda dolog, hogy a hűtlen férj miatt meggyűlöli a gyerekeket is? Talán azok szerezték be neki az új nőt, vagy mi? Remélem, csak viccelődtél, különben megböklek a fészbúkon! :)

deflorator 2010.08.17. 21:37:57

@Piszok Alfréd: Miért hagyta, hogy vigye a gyerekeket? Addig, amíg a bíróság másképp nem dönt, akár nála is lehetnek, nem igaz? Szóval a gyerekek értelemszerűen az erősebbnél kellene, hogy legyenek...

deflorator 2010.08.17. 21:39:18

@Kytia: Látod-látod? Te sem érted, tehát az említett picsa sem értette volna ezt a remekbe szabott másod szándékú támadást. Azért kellett volna a gyerekért harcolni, hogy anyuci - a kibaszás kedvéért - szintén harcoljon értük. A bíróságon meg nagyvonalúan legyintett volna - vigyed...

deflorator 2010.08.17. 21:42:13

@Kytia: Mondjuk ez igaz. Én is biztosan tudom, hogy a jelenlegit le fogom cserélni pár éven belül. Mondjuk nem vagyok házas sem, csak hitegetek. Ha belegondolok, rólam itt esszét, vagy folytatásos regényt lehetne írni, és minden részben én lennék a genya.

Piszok Alfréd 2010.08.17. 21:44:18

@deflorator: nem volt otthon, a csaj váratlanul összecsomagolt és elment. Nem tudom pontosan a jogi hátterét, de azért nem lehet össze-vissza lopkodni meg cibálni a gyereket ilyenkor.
Amúgy talán jobb helye is van a srácnak az anyánál.

Piszok Alfréd 2010.08.17. 21:45:55

@deflorator: én értettem, de kockázatos megoldás. Meg gondolom, nem sejtette előre anyu lépését. Ha sejti, akkor persze jó taktika, mert rosszabbul ugye nem járhat...

Piszok Alfréd 2010.08.17. 21:47:40

@Kytia: ez hobbi nála? Vagy a pénzre utazik? Mert azt azért nehéz elképzelni, hogy ez zsinórban a 4. igaz szerelem...

Kytia 2010.08.17. 21:48:42

@Father Justice: Milyen anya? Az is csak ember, mint a pasi, aki lelépett. Nem látok sok különbséget. Az anyák is (voltak) emberek.:)
Nem is vagy fészbukon.:)

Kytia 2010.08.17. 21:52:03

@Piszok Alfréd: Hobbi. Gázos gyerekkora volt.

Piszok Alfréd 2010.08.17. 21:53:45

@Kytia: "Gázos gyerekkora volt"
Akkor rendben van (ólszaft)

Father Justice (törölt) 2010.08.17. 21:56:02

@Piszok Alfréd: Tulajdonképpen pont ezért nem volt benne kockázat. Bepróbálkozik a harccal, és ha anyu kapásból rávágja, hogy vigyed csak a kölyköket, lemondhat róluk ugyanúgy. De éppen emiatt nem volt benne kockázat a nő számára sem, hiszen ha neki ítéli őket a bíróság, akkor ő is lemondhat róluk később, nem? Viszont ha csak a válás kimondásakor lehetséges az indoklás nélküli nevelőintézetbe passzolás, akkor bátran blöffölhetett volna a fickó egy jóízűt.

Father Justice (törölt) 2010.08.17. 22:03:29

@Kytia: De látod, nem azt mondod, hogy elhappolta vagy elcsábította a családjától ezeket a férfiakat, hanem ELSZERETTE őket! Nagy különbség! Az igaz szerelem szavára hallgatva cselekedett, és az nem ismer határokat. Nyilván sokat vívódott minden alkalommal, hogy a döntésével épp szétzúz egy családot, de a mély érzelmekkel felesleges hadakozni. Várjunk csak, most egy nőt mentegetek?! Akkor storno az egész.. micsoda egy rüfi! :)

Piszok Alfréd 2010.08.17. 22:04:57

@Father Justice: ez világos, de ha eszébe se jutott, hogy ezen agyalni kell (hogy anyu lemondhat a gyerekekről) akkor nem taktikázik, már csak a maca miatt sem.

Kytia 2010.08.17. 22:05:02

@Piszok Alfréd: Vagyok. Persze, hogy nincs renben. Nem felmentésnek szántam.

Mikrobi 2010.08.17. 22:40:57

Kiralylany: az a 77 a nevedben nem a születési dátumod?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.17. 22:43:15

@Mikrobi:

Gondolom ja, csak a postban szereplő történet játszódott korábban, akkor 24 volt.

Kiralylany77 2010.08.17. 23:23:08

@Mikrobi: nemm..ezt meg regen regeltem, a 77 a szerencseszamom...:D

dzsaszper 2010.08.18. 09:08:29

@inci-finci: először is árnyékra vetődsz, aztán elkezdesz árnyékbokszolni, majd utána minél gyorsabban igyekszel rámfogni a dolgot.
Ügyes csel, de nem dőlök be neki.

Amúgy a klasszikus idézetre (fejből) is kiskátét kiáltasz?
"Kinek virág kell, nem hord rózsaberket,
A látni vágyó napba nem tekint.
Kéjt veszt, ki sok kéjt szórakozva kerget
Csak a szerénynek nem hoz vágya kínt."

dzsaszper 2010.08.18. 09:14:37

@Father Justice: na igen, ez mind bizonyára igaz szerelem volt egytől egyig...

dzsaszper 2010.08.18. 09:25:01

@Kytia: Továbbítsd gratulációmat a szüleinek a gyermeknevelésükhöz.
Továbbítsd gratulációmat neki is, mert a gázos gyerekkort ilyen jól kevesen tudják terjeszteni a szerelmük ja bocs szerelmeik gyermekeire.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.18. 10:17:50

@Mikrobi: tipikus női csel, azt mondja hogy 24 közben meg 33 ;)

VOGAben 2010.08.18. 10:27:57

@Kiralylany77:
Ausztriában csúcsgasztronómia? A selejt németeknek? Kóstoltam én sváb kaját, de rohadt nagy ordítozás lett a vége. Egy szakács akkor is szakács marad akárhogyan is gúnyolják vagy fényezik. Szakmunkás, ami nem szégyen, ha jól alakít, én is voltam inas. Harminchat évesen egy ilyen figura nem idétlenkedik házassággal egyebekkel. Manapság meg a házasságok zöme öt éven belül gallya megy. Ezért sem értem, ha nincs anyagi érdek, mi a túróért kell erőltetni. Nekem ez a hagyományom. Tudom, hogy bunkóság,de nem is forgathatnak ki a vagyonomból, és lesz mit örökölnie a gyerekemnek.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.18. 15:30:43

@VOGAben: mindenhol van jó étel, és kevésbé a szájízünk szerinti. utoljára szlovákiában ettem nagyon rosszat, 10 km-el alrébb egy másik étteremben meg a nyálam is csorgott.
globalizált világban élünk, így alakítják a valamire adó cégek a szolgáltatásukat.

egy másik aspektus - mivel korábban volt szerencsém mellék keresetként a vendéglátásba is belekóstolni, nem egy család barát biznisz. régebben meg nagy hagyományai voltak a magyarföldre látogató osztrák, német csoportok nem csak étellel való "vendéglátásának". konkrétan a pincérek, szakácsok, egyéb szabad f.sz miatt jöttek át, buszokkal.
nem nagyon tudom elképzelni, hogy a srácnak nem volt a háttérben pótp.nci....

sas70 2010.08.19. 10:53:32

"Csak ebben az a szomorú, hogy én hittem azt, hogy mi együtt fogjuk leélni az életünket, és most csalódott vagyok, mert az egész hazugságnak tűnik. Ez még a szép emlékeket is képes megmérgezni. Amellett úgy érzem, két évet ellopott az életemből, ott tartott az isten háta mögött, mindezt a legszebb éveim kellős közepén tette. Meggátolta azt, hogy éljem az életemet, csak azért, hogy neki legyen valaki kéznél. Most így érzem, nem tudom, hogy valaha is képes leszek-e ezért megbocsátani neki, az elvesztegetett éveimért… :( Köszi, hogy elolvastátok, mindenki vonja le belőle a tanulságot."

Te hitted, nem ő mondta, óriási különbség!
Miért hagytad, hogy meggátolja, hogy úgy éld az életed, ahogy neked tetszik? A te életed, a te döntésed!
Ültél te is a híg fosban, mert kényelmes volt, pedig tudtad, hogy miben vagy. Persze mindig más a hibás, mert így könyebb.
Egy dolog becsülendő, hogy nem 10 évig ültél benne, hanem végre képes voltál váltani! Jobb későn, mint soha!

niobeniobe 2010.08.24. 12:27:02

a kapcsolatodat a kozottetek levo kialtoan nagy korkulonbseg tette tonkre elsosorban
keress korodbeli ismeretseget
süti beállítások módosítása