Nem akartam elvenni: lelépett

2010. szeptember 08. 07:48 - Panni CsP

„Dühömben megmondtam neki, hogy nem az a nőtípus, akit feleségnek képzelek. Erre ordibálni kezdett és még aznap csomagolt, és lelépett tőlem” – összetett kérdés következik, ugyanis azt a pontot keressük egy kapcsolatban, amikor a házasság időszerű és nem egy elkapkodott döntés. Főszereplőnk egy barátja példáján keresztül vezeti le a dupla rossz döntést és a sajátján a „helyeset”.

 

Nem egy dal szól azokról a férfiakról, akik mindig ugyanabba a hibába esnek: egy nő, aki kihasználja, mégis a végtelenségig ragaszkodik hozzá. Mielőtt a magam történetébe belekezdenék, hadd mondjam el, egy barátom hogy járt: ő most 33 éves, és 5 éve hadban áll a volt nejével, akivel ráadásul egy közös kislányuk is van. Rendszeres viták, verekedések, a gyerek idegileg kikészült. A srác, amikor végre elvált, hamarosan össze is jött egy szakasztott ugyanolyan típusú nővel, mint a volt neje! Már meg is csinálta, februárban született meg a fiúk. Ezt én úgy nevezem, hogy a srácnak olyan karmája van, ami felett nincs hatalma. A másik feleségjelölt 21 éves, és a szülei gyűlölik a srácot, mert megejtette egyetlen szemük fényét…. Ja, ráadásul még a törvényes házasság előtt. Bár előtte sem szerették túlságosan. Az apjának elég nagy üzlete van és nem szeretné lánya majdani örökségét megosztani egy ilyen alakkal. A haver alapvetően jó srác, de naiv, gyerekes és megbízhatatlan, olyan, mint aki sose nő fel. Ő minden nőt el akar venni és meg akar ejteni.

Nem is lenne baj, ha anyagilag bírná, de még mindig fizet az asszonynak és a kocsija is tönkrement. 100 forintja sincsen. Az én történetem nem ennyire meredek, de már én is elindultam ezen az úton, aztán gyorsan kijózanodtam, mielőtt még komoly bajba sodortam volna magam. Én időben kapcsoltam. Volt egy lány, akivel összejöttem. Gyanús volt, hogy tapad rám és túlságosan kezelhető. Szinte magától ment minden és ezen akkor még nem is csodálkoztam. Egyszer csak azt vettem észre, hogy hozzám költözött és mos, főz rám. Aztán a háziasszonyság fokozatosan kopott ki belőle a beetetés időszakában. Pár hónap után előállt vele, hogy házasodjunk össze, semmi felhajtás, egyszerű polgári esküvőre gondolt, aztán annyira belelendült a mesébe, hogy már majdnem a gyerekszoba színét kezdte ecsetelni. Erre én leállítottam, hogy nem tervezek még megállapodni, a munkahelyen sem állok úgy, lóvém sincs. Erre felhúzta az orrát és egy kis vitát követően, nem is beszélt velem aznap. Egy darabig duzzogott, majd azt hittem túltette magát a dolgon és jegelte a témát. Ez a vita volt az a fordulópont, amikor végleg elromlott minden. Hamarosan közölte, hogy elhagy. Így is lett. A következő hölgyjelölttel már óvatosabb voltam és én választottam ki. Sokat leveleztünk, sokat beszélgettünk és végül összejöttünk. Én ajánlottam, hogy költözzön hozzám. És amint átlépte a küszöbömet szinte minden forgatókönyv szerint megismétlődött. A végső reakcióm ugyanaz volt. Dühömben megmondtam neki, hogy nem az a nőtípus, akit feleségnek képzelek. Erre ordibálni kezdett és még aznap csomagolt, és lelépett tőlem. Igazából csak azt akarom mondani, hogy sajnálom azokat a férfiakat, akik azonnal belemennek egy házasságba. Ez meggondolatlanság és két életet tesznek tönkre. A házassághoz fel kell nőni és két okos ember kell hozzá. Hallgatni kell a belső hangra, aki a kellő időben meg fog szólalni. Tanulság: csak okosan a nőkkel! A házasság szép dolog, de nem szabad elkapkodni.

 
610 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr262279510

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem akarom "elveszíteni a szakítást." Nem akarom nézni az elégedett vigyorát... 2011.10.04. 23:15:09

Nem bírnám elviselni, hogy az az ember akinek régen én voltam a minden most úgy nézzen rám mint bárki másra, nem azért mert szeretem vagy hiányzik, csak beleőrülnék ha szembesülnöm kéne azzal, hogy nincs olyan akinek ennyit jelentenék. Pedig úgy tudom ...

Trackback: Pszichológus válaszol: Hogy élhető túl a szakítás? 2011.03.28. 16:40:39

Én azt szeretném kérdezni, hogy élhető túl a szakítás?Egy 17 éves lányKedves Levélíró!Idővel, türelemmel. A szakítás olyan, mint mikor gyászolunk, hiszen szakításkor is hirtelen elvesztünk valakit, aki addig az életünk része volt. Sajnos nem lehet megs...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.08. 16:13:03

@Drága IV gernika: nem is fogom eladni, csak a legvégső esetben.:)

@Kósza: á, lejön az pillanatok alatt anélkül is.:) tudod a rutin, meg az évek.:)

@Caddy: jó, oké, de a szocmunkás csaj szintjéhez pont passzol az a pasi. csak rosszabb ne legyen. ennyi. és a szocmunkásnak is el kell fogadnia, hogy ugyan van esély rá az amcsi filmekben, és néhány tizedszázalékban a való életben is, hogy egy dúsgazdag bankár felesége lesz, de inkább ne reménykedjen.:) tényleg elég annyi, hogy a pasi ne álljon anyagilag rosszabbul, mint a csaj. hosszú távon ugyanis mindenkinek szar lesz egy ilyen szitu.

te fehérmájú!:D

Kósza 2010.09.08. 16:14:02

@Kedves Nard: Te is régóta ide jársz, látod a kommentelő hölgyközönség ideírt véleményét,... még nem gondolkodtál el a többnejűségen?! Amit ma itt olvastam, legalább 5-öt feleségül vennék, olyan szépeket ír! :)

dr. gernika 2010.09.08. 16:14:04

@Kata1987: PErsze-persze, ugyanígy álltam hozzá a te korodban. És nem azt mondtuk, hogy nem lehet véleményed, hanem hogy nekünk is volt, de az évek alatt ez megváltozhat.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.08. 16:14:05

@Caddy: a lakástémában igaza van Gerninek. egy nő sosem lehet elég óvatos.
(mondjuk egy pasi sem):)

Piszok Alfréd 2010.09.08. 16:17:52

@Kósza: én már az ősidőkben is támogattam az ötletet!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.08. 16:19:05

@Kósza:

Nem. Egy feleség bőven elég. Az, hogy szépeket ír...egy dolog :)

dex.ion 2010.09.08. 16:19:45

@Caddy: bevallják a többiek is, nyugi. a szívem egyiknek se kell.
:(

dr. gernika 2010.09.08. 16:20:07

@alfonzina: Kellett már kiköltöznöm öröknek hitt szerelem lakásából, és elég szar lett volna, ha nincs hova mennem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.08. 16:21:08

@dex.ion:

Én eladom a fekete szervpiacon, add a szíved bazze! :) Lehet tudok belőle venni egy igazi LV táskát a feleségemnek belőle majd :)

indapass90210 2010.09.08. 16:22:58

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): biztos pakolt a csaj, ha már szó volt a házasságról! Bár, vannak akik sosem tanulnak :)

Caddy 2010.09.08. 16:23:00

@alfonzina: értem én, értem. Csak nyilván a 200 bruttóból vagy annyiból se, éljenek meg ketten. Aha. Hogyne! :)
Hagyd a májam van annak annyi baja! :D:D:D
Lakás téma:én ha szerelmes lennék, tuti bedobnám a közösbe a kuckót, egy percig nem gondolkodnék, de akkor olyannak kell lennie annak a pasinak, akiért ezt meg is teszem, mert akkor amíg a halál el nem választ van. Hm?

Rebca 2010.09.08. 16:23:32

@Commodus: Ezesetben kiradírozom az egyest. :D Nó problémó.

De még mindig nemtom hogy minek tanulságozik mindenki, valahogy engem zavar, mert általában csökött emberek tanulságoznak, hülyéktől meg nem szívesen tanulok. :D

dex.ion 2010.09.08. 16:25:03

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: még pár ilyen magvas gondolat, és gyanús vagy egy bestsellerre.
:)

DocBulywood 2010.09.08. 16:25:08

A srác kezdő, nem ismeri a hármas szabályt:

- megbaszni
- kifizetni
- hazazavarni

És nincs vele több gond!

Caddy 2010.09.08. 16:25:10

@dex.ion: vége lesz a paplanpajti időszaknak is, nyugi. Húzz el az országból kicsit,hátha. Nekem egy kedves barátom Szibériát vagy Alaszkát ajánlotta. Jössz velem? :D

Snowmass 2010.09.08. 16:25:24

Tök egyszerű ez: ha házasodni kell, akkor házasodni kell, ha pedig válni kell, akkor válni kell. És slussz.

dex.ion 2010.09.08. 16:25:38

@Caddy: sajnos már foglalt vagyok.
:)

Father Justice (törölt) 2010.09.08. 16:26:35

A szerelem mindent legyőz. A végső mentsvár kivételével. :)

Az meg hagyján, hogy a nő sosem lehet elég óvatos, de egy férfi pluszba még sosem lehet elég bizalmatlan és ravasz sem!

dex.ion 2010.09.08. 16:29:28

@Caddy: már az odafelé úton megőrülnél tőlem.
:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.08. 16:31:35

@alfonzina: S honnan tudod, hogy a pasi nem visz ennyit? Vagy aki egy laptopnál és pár ruhadarabnál többet visz, azt kizárod, vagy mi?:))
Egyébként lakása válogatja, egy háromszobás (szoba nagyság>30 nm)lakásban simán elférnek a mindenféle felesleges cuccaid :)

Piszok Alfréd 2010.09.08. 16:32:12

@Snowmass: a régi jó pragmatizmus :)))

dex.ion 2010.09.08. 16:34:04

@Caddy: kedves tőled, de adok még egy kis időt, h alaposan átgondold.
:)

Kósza 2010.09.08. 16:38:56

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): ehhh, látod, ezeknek nem kell a vastag buksza, szövegelésben mindegyik olyan kis igazszerelemben hívő, hogy csak na! :)

Father Justice (törölt) 2010.09.08. 16:40:03

@Caddy: Ha kiadod a lakást albérlőknek, tulajdonképpen azzal is bedobod a közösbe, amennyiben a bérleti díj a közös kasszátokba vándorol folyamatosan. Ha olyan ingatlanod van, aminek az értéke előreláthatóan emelkedni fog, de minimum szinten marad, manapság érdemes megtartani inkább. (Kivéve, ha olyan váratlan és nagy összegű kiadás jelentkezik, amit csak annak eladásával lehet finanszírozni. De ez azért elég ritka eset.)

A másik pedig, hogy TE érezheted ugyan a halál el nem választ fílinget, ha ő kicsit rugalmasabban ("amíg a halál VAGY az unalom el nem választ") gondolkodik. Csak az utóbbit olyan apró betűvel írta, hogy a rózsaszínköd szétoszlása után is keresned kell még egy darabig. :) Na, akkor micsodadolgok sülhetnek ki az elhamarkodott döntésből, úgyhogy én is egyetértek azokkal, akik óvatosságra intenek mindenkit a kérdésben.

Kósza 2010.09.08. 16:41:04

@dex.ion: jóvan, csak puncsolj tovább! :)

dr. gernika 2010.09.08. 16:46:10

@Commodus: Az ő korában pontosan így gondoltam, mert akkor ismertem meg azt, akivel összeköltöztünk. Közös jövőt terveztünk, meg távlatban esküvőt is, de a gyakorlati megvalósításától kimondatlanul mind a ketten fáztunk. Jó pár évig nyúztuk egymást, mire nagy nehezen vége lett, ő pedig megismerte a mostani feleségét. :D
Azért elég durva, hogy annyifélék az emberek, mégis megvannak a tipikus sémák.

dex.ion 2010.09.08. 16:46:30

@Kósza: legközelebb majd nagy betűkkel odaírom azt is, h irónia:)

Kósza 2010.09.08. 16:48:24

@dex.ion: elég a viccgomb ON :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.08. 16:50:31

@Caddy: igen, ez az opció simán beleférhet, de csak akkor, ha kölcsönös. vagyis neki is kéró, nekem is kéró és vegyünk egy még nagyobbat közösen pl. az agglomerációban, kis kerttel (amiben el lehet szöszölni-alap), kutyával (alap!:)) és ehhez bedobjuk amink van. mondjuk onnantól már azért oda kell figyelni, hogy ki mit tett oda, mert az ördög sosem alszik.
menthetetlenül óvatos vagyok. evvan.:)

dr. gernika 2010.09.08. 16:55:04

@pocokpocok: :D
Hát ha van gyereked, akkor nem láttam még életed filmjét. :D
A tökéletest inkább finomítsuk arra, hogy a baljós jeleket ne hessegessük el a házasulási pánik miatt, és akkor egyetértek.
Nem lehet mindenki olyan szerencsés, hogy pont 30 körül ismeri meg a tökéletest (mint én). :P

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.08. 16:56:00

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): akinek ekkora lakása van, az nem a magamfajtákra vadászik.:))
annak a dekorszépségű nők kellenek (modellek, celebrityk, pornósból lett dj-k, stbstbstb)
mondjuk nem is kéne. az ilyen magasan pozícionált pasiknál állandóan retteghetnék, hogy mikor nyúlják le tőlem. (fogyózhatnék ezerrel feszt, meg póthaj, meg műköröm, meg szolikondiszilikon..) ráadásul kicsit több sütnivalóm is van (értsd: túl nagy a pofám) egy átlag dekoranyaghoz képest. nem bírna engem egy ilyen pasi hosszú távon elviselni. (de én sem őt)

ahogy apám is mondta: ott lett elbaszva a dolog fiam, hogy eszed is van.:)

természetesen nem zárom ki a pasit több cuccal, csak bizonyos határ felett vámot szedek.:D

lovacska30 2010.09.08. 16:58:20

sajnos ennyi hozzaszólást nem volt idöm vegig olvasni, igy lehet h csak ismétlek vkit.. de Kedves Posztoló, ha lesz egy kis idöd képzeld el, h összejössz egy lánnyal akiért oda vagy, szerelmes leszel és el tudod képzelni h akár vele le is tudnád élni az életed, majd a lány azt mondaná egy bizonyos idö után, (legyen egy-két év), h költözz hozzá, Te oda is költöznél, telik az idö eltelt 1-2 év ismét te ugy éreznéd, h ezzel a lánnyal együtt élni pont olyan amilyennek képzelted és célozgatnál neki rá h akar össze is házasodhatnátok (mar latnad is magad kicsiben- mármint a gyerekeidben) mire a lány közölné h Te amugy sem vagy aza a pasi akihez hozzá menne.. Te hogy éreznéd magad? Eszedbe sem jutna h csak használ es veled szerelteti a polcait a kocsiját és vetet magának szép ruhákat majd ha jön az igazi kidob es mehetsz a fenebe? Nem erezned ugy egy kis gondolkodás után, h akkor mit keresel mellette és költöznél el? Persze lehet h nem pasi fejevel meg soha nem gondolkodtam:)))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.08. 16:59:13

@alfonzina: én jack russel terriert akarok. az olyan vagány kutya :P

kisvi 2010.09.08. 17:00:13

@alfonzina:
ez hülyeség :)
80-100 nm-es lakás nem akkora luxus ám, nem mindegy hogy hol van az a lakás...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.08. 17:03:43

@Drága IV gernika: persze, tudom én is ezt.

én egyszer fél évig laktam szakítás után az ex lakásában, mert nem találtam olcsó, de lakható albit. büntetett keményen. ráadásul ő közben becsajozott és mikor hétvégén hazautaztam muterékhoz ott izéltek a kéróban. vasárnap este meg itt egy melltartó, a fürdőben ott egy doboz tampon, meg ilyenek. kemény volt. megváltás volt elköltözni.

viszont lehet egy pont a kapcsolatban, amikor tényleg össze kéne rakni, ami van, mert mondjuk jön az x.-ik gyerek és már nem fértek sehol. patthelyzet, de nincs más lehetőség. mondjuk ez már csak akkor, amikor tényleg bevág a gatya.

a saját lakás meg abból a szempontból szar, hogy nagyon könnyen hozzászoksz, hogy egyedül vagy, és beleragadsz a saját rituáléidba. (sokáig fent vagy, bizonyos csatornákat, műsorokat nézel, van egy saját bioritmusod, a fürdő csak a tiéd, csak a te mosatlanod gyűlik a mosogatóban, pár cucc amit mosol, ezért elég hetente egyszer mosni, stb.stb.) ha jön valaki az életedbe, ez mind egyszeriben megváltozik, és ha bizonyos ideig csak te voltál magadnak, bizony marha nehéz ezeket feladni.

dex.ion 2010.09.08. 17:04:09

@alfonzina: hajjaj, de még milyen nehéz.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.08. 17:09:35

@kisvi: ha panel, akkor valóban nem luxus. kb. annyiba kerül mint egy új építésű garzon (vagy max. másfél szobás) bárhol (kivéve tán a nyóckert)
egyébiránt szerintem Budán marha drága(még a válságban is). pesti oldalon meg max. még lepukkant bérházakban találsz ilyet, de azok sem annyira olcsók.
az új építésűekben meg a penthouse-ok ekkorák, amikről mondanom sem kell talán, hogy szintén marha drágák.

bár állítólag döglődik a piac a válság miatt, de minden más is döglődik, úgyhogy hiába olcsóbbak a lakások, ha szarok a fizetések, és a bankok csak marha szigorú feltételekkel adnak minimál hitelt is.

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
én akarok egy csivavát. a csivavát méltatlanul fikázza mindenki. nem egy munkakutya, az igaz, de nagyon okos.
a terrierek jó fejek, csak annyira hiperaktívak, hogy szétmenne tőle a fejem. kaparna mint állat, és ha nem lenne valami, amivel lekötheti magát, kicsinálna idegileg.
talán egy tacskó lenne a köztes megoldás. 3 tacsink van az ősöknél, és csak jókat tudok mondani róluk.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.08. 17:10:18

@alfonzina: arról nem beszélve, hogy utána már csak az ágy 50 %-a a tiéd.:)

Cserépke 2010.09.08. 17:10:22

A poszt eszembe juttatta életem egy korábbi szakaszát. 18 évesen ismerkedtünk meg, jött az egyetem, végzés (a párom félbe hagyta, munkát keresett), a nagy szerelem még mindig tart, én albiban, ő otthon; nagyon szerettem volna már vele lakni, évekig ígéretek, hogy a szülei vesznek lakást, meguntam, vettem én, de nem költözött...akkor már több mint 8 éve jártunk, indok: nincs pénze, ő nem tudja hozzátenni a magáét. Nagyon szenvedtem...aztán kezdett megromlani a dolog. Szakítottunk. Egyszerűen nem bírtam elviselni, hogy nem vállal felelősséget, neki álmai voltak, hogy majd mindenünk meglesz és akkor mehet a dolog. Hiába magyaráztam neki, hogy olyan sohasem lesz, a pénz nem minden, megtanultam lemondani sok dologról, és nem rossz egyáltalán. Attól lehetnek az embernek álmai, hogy közben le kell mondania bizonyos tárgyakról stb. Rosszul esett, hogy miközben fizetem a hitelt (ami a fizetésem több mint felét vitte/viszi; mégsem panaszkodom, mert van munkám, van hol lakni stb.), ő azzal takarózik, hogy nincs pénze. Most együtt vagyunk. Változik, próbálkozik. 2 hónapja lakunk együtt. Hónapokon belül 28 évesek leszünk, jövő májusban pedig 10 éve, hogy együtt. Házasság? Mit is mondjak? Hogy nőként milyen nehéz volt ez az időszak, aligha tudom szavakba önteni.

dex.ion 2010.09.08. 17:11:07

@alfonzina: vedd őket magadhoz, elromlik a véleményed.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.08. 17:14:17

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ahol ekkora szobák vannak, az már lakóház, vagy ikerház.:)
(30 nm egy jó kiállású garzon mérete, nem egy szobáé:))
30nm feletti szobák még penthouseban sincsenek, de még a loftokban is megbecsülendő.

szóval neked házad van. :)

és van -e kutyád? mer az alap...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.08. 17:15:48

@dex.ion: most a pasikról, vagy a csivavákról beszélsz?:))

kisvi 2010.09.08. 17:16:46

@alfonzina:

most éremes lakást venni, nekem is van ismerősöm, aki 40%ak adja olcsóbban a lakását, mert meg akar szabadulni tőle (igaz nem iagazn jó a lakás, mert sötét).
Bankok meg örömmel adnak most is hitelt ha van jövedelmed :)

canis 2010.09.08. 17:18:04

Igazából nem is értem, mi ez a nagy gond a házasság körül. Házasság az, ha együtt élsz valakivel huzamosan. (A pecsét csak az államnak kell, az eskü meg az egyházaknak - arról nem is beszélve, hogy vendéglátásnak, virágosnak is, stb. mekkora üzlet.)40 éve élek házasságban (papírral, egyház nélkül) Voltak és vannak nagyon szép és nagyon keserves napok, időszakok. Csakhát egyik fél sem lehet túlságosan - az egészséges mértéket meghaladóan - önző: mindegyiknek fel kell adnia bizonyos dolgokat, kompromisszumok sorozatát kell kötnie mindkét félnek, de ez így van a munkahelyen, a lakókörnyezetben szóval mindenhol. Maga az élet ilyen. Ha valaki felpofozza a főnökét, mert rászólt, hogy késett, hát nem sokáig lesz munkahelye..
Ja és még valami: azt érezni kell, hogy szükséged van-e rá, mint társra és viszont. Sajnos, nagyon sokan kényelmesek

Snowmass 2010.09.08. 17:18:54

@kisvi: Szia:) Mi újság? Régen láttalak errefelé.:)

kisvi 2010.09.08. 17:24:55

@Snowmass:
rég voltam errefele.
Mexikó még mindig nincs meg a fene :) ... de rajta vagyok :D
amúgy semmi változás :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.08. 17:28:03

@alfonzina: csivaváról nincs tapasztalatom. de fox terrierjeim voltak, és mindegyik nagyon okos volt. egyáltalán nem voltak hiperaktívak, azt csak lakótelepi példányoknál láttam. volt Sebaj, Filkó, Pepsi nevű is :DDD

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.08. 17:30:21

@alfonzina: én simán mosok 2x egy héten (2x színes, 2x fehér) pedig van cuccom.

amúgy meg egy szerelem miatt az ember képes változni, bizonyos egészséges szintig...

Snowmass 2010.09.08. 17:32:51

@kisvi:

Nem könnyű eldönteni, hogy ezek most jót vagy rosszat jelentenek a te szempontodból, mindenesetre megelőlegezem, hogy minden klasszul alakul veled kapcsolatban.:D
Tulajdonképpen nálam sincsen túl sok újság, mint mindig, most is szép és jó minden.:))
Mondjuk mexikóban nem voltam azóta sem.:)

tizenot 2010.09.08. 17:35:10

@alfonzina: Szakitas utan ha fel evig ott maradtal a nyakan akkor te abban remenykedtel hogy visszafogad vagy nem volt kedved elkoltozni erdekbol hogy ne kelljen albit fizetni.

Aki igazan el akar koltozni az elmegy szar albiba is, azt majd onnan keres egy masikat.

Inkabb meg kene koszonni neki hogy meg fel evig ingyen nala ronthattad a levegot, nagyon jo fej volt a srac hogy engedte, nem meg kritizalni hogy masik not hoz fel.

Amugy nem csodalom hogy kidobott, kajak eloskodonek tunsz ez alapjan.

kisvi 2010.09.08. 17:36:11

@Snowmass:
jó minden :)
Na, felvettem a legújabb csiniharisnyámat, aranyos kisruhámat és megyek barátnőzni :D
további szép estét :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.08. 17:39:43

@canis: nyilván valakinek a házasság többet jelent, mint papír vagy a vallásos kötelesség... neked meg nem jelent többet papírnál, nem látom az írásodból, hogy miért is. viszont egy picit megkeseredettnek tűnt a hozzászólásod - de lehet csak én magyarázom bele...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.08. 17:43:33

@kisvi: hát nem tudom. pont a bankoktól indult ez az egész szar, és pont az agyatlanul kihelyezett hitelek miatt. persze nyilván adnak hitelt, hiszen kell a zsé, de szerintem sokkal szigorúbb feltételekkel, magasabb jövedelem-elvárásokkal és az apróbetűs részt tán most még jobban el kell olvasni,mint valaha.
másrészt sokan ugye a devizahitelre mentek rá, merthogy az olcsó, meg azt tolták a bankok orrba-szájba. aztán meg lehet nézni, hogy most mi van. szopnak, mint a torkos borz a devhitelesek.
nekem forinthitelem van és még elcsíptem az állami támogatás utolsó lehetőségét, pedig anno nagyon rá akartak venni a bankban az EURhitelre. azóta is áldom az agyam, hogy nem hagytam.

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): oké, ez igaz. akkor kétszer mosok. nem egyszer.:)
egyik ismerősöm foxiját Majlo-nak hívták, mint a Maszkban.:))

@dex.ion: lakásba nem kéne a tacsi (nem pasi!:)),mert volt és bruttó egy hét alatt porrá alázta a kérót. (vakolat le, függöny le, kabátok fogasról le, rituálisan levizelve, minden összeszarva, szétrágva, szétkaparva, az éktelen vonyításról meg nem is beszélek. a lakók rövid idő alatt kiutáltak )
de kertbe nagyon passzol. csak macskád ne legyen mellette, mert azt kikapja a bundájából seperc alatt.:)

dex.ion 2010.09.08. 17:45:21

@alfonzina: aha. lenne nekem olyan macskám, két egyformát lenyomna a száni a kis dögödnek, maga alá húzná fülét farkát.
:)

fumerin 2010.09.08. 17:48:12

Érdekes poszt:)

Én leveleztem sokáig, majd "odakölzöztem" és mostam és főztem és bla-bla...

Aztán ott maradtam és még mindig nem vagyok férjnél...amit nem is bánok:D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.08. 17:48:29

@tizenot: ki nem szarja le mit gondolsz?

másrészt naná, hogy azért laktam ott, hogy kibekkeljek egy normális lakást. és ezt ő is tudta. ő ajánlotta fel, hogy maradjak.
beszálltam a rezsijébe, továbbra is takarítottam a kéróját, mostam a szaros gatyáit, főztem rá abban a félévben míg ott laktam. tiszteletben tartottuk egymást, amennyire az adott körülmények között lehetett.

persze, h reménykedtem, hiszen még szerettem. de másképp alakult és így utólag számát sem tudom hányszor elmondtam már, hogy mennyivel jobb, hogy így lett.
a nőt azóta elvette, gyönyörű gyerekük van.

dr. gernika 2010.09.08. 17:48:50

@dex.ion: Ismerősömék most mentek szét. Hitel is van, gyerek is, a pasi még próbálta is rendbe tenni, de az asszony szart bele. Ezt még én se tudom lekövetni.

@Dr. Jula Watson: Hajjaj, ne is mondd..
@Rebelde: MP-nek is több nő összejött így.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.08. 17:50:41

@dex.ion: az én tacskóim genetikusan kódoltak macska ellen. :)
csak szemléltetésként:

mikor a tacskó (azóta kölykei lettek) deportálva lett muterékhoz 8 (azaz nyolc) macskánk volt.
mostanra egy sincs.:)
nem a tacsik nyírták őket, de tény, hogy aktívan hozzájárultak, hogy nem szerettek (mertek) hazajárni...:)

dex.ion 2010.09.08. 17:52:31

@alfonzina: az én szuperkandúrom még egy pitbullt is szétkap.
:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.08. 18:01:29

@alfonzina: a maszkban a Májló az pont jack russel terrier, amit én szeretnék :DDD

@dex.ion: azt csak hiszed. a foxim 4x nagyobb kandúrt másodpercek alatt tépte szét. a dobermannomnak még a szegény sündisznók sem jelentettek akadályt. meghámozta őket, ha nem voltunk otthon...

dex.ion 2010.09.08. 18:05:40

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): az én macskám 40 lépésről képes megölni egy bernáthegyit. csak ránéz.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.08. 18:17:45

@dex.ion: a bernáthegyi nem veszélyes, olyan mintha ébren is aludna. azt lehet... :DDD

tizenot 2010.09.08. 18:18:31

@alfonzina: Igen, pont ezek azok a dolgok amiket mi rohadtul nem igenylunk, de a nok keretlenul megcsinaljak. Fogjatok mar fel hogy keretlen szivesseg nem szivesseg, hanem kibaszas. LESZAROM hogy kimostad-e vagy nem, senki nem kert meg ra. Csak a lelkiismeretfurdalast akarod gerjeszteni a hulye zoknimosassal.

Persze ha mar analba kene venni a cerkat mindjart lohad a lelkesedes meg a segitokeszseg, na ekkor legyetek inkabb segitokeszek, ez fontos, a koszos zokni kimosasaval csak a lelkiismeretfurdalast gerjesztitek, amitol csak jobban fogunk utalni titeket mikor az arcunkba mondjatok hogy "de en kimostam".

tizenot 2010.09.08. 18:19:33

@alfonzina: "ő ajánlotta fel, hogy maradjak"

Ezt magyarázom hogy jó fej volt, nem még szövegelni kéne hogy ilyen meg olyan szar volt, örülj neki hogy maradhattál és húzd meg magad.

dex.ion 2010.09.08. 18:19:40

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): sokat szemétkecc a macskámmal, elküldöm hozzátok kóborolni...holnap már a blikk címlapján lehet az egész család!
:)

scorpioscorpio 2010.09.08. 18:24:29

...én meg menekülök az állandó lánykérés elől. Frankón....eddig mindig ez volt, volt aki leíratta velem szerződésben h hozzámegyek...:-)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.08. 18:26:30

@dex.ion: mijjaza blikk? :DDD küld csak, ha meg akarsz tőle szabadulni :DD

dex.ion 2010.09.08. 18:27:10

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): húúú most elbasztad. már rakom is irányba.
:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.08. 18:30:32

@scorpioscorpio: na, mesélj! mi olyat az oviban játszottunk, persze írni nem tudtunk csak rajzoltunk :DDD

Kytia 2010.09.08. 19:20:18

@tizenot: Majd amikor te análba veszed az öklömet (én erre gerjedek, bocsi) akkor én is segítőkész leszek veled. Addig se a retkes zoknidat nem mosom ki, se a cerkáddal nem leszek kedves.:DDD

dr. gernika 2010.09.08. 19:26:09

@Commodus: Nálam tapasztaltabb valaki azt mondta, több napos konferenciákon sokkal kelendőbbek a jeggyűrűs férfiak.

@nudlee: :D

Túl sokat írtatok itt, lassan megy a visszaolvasás...

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.08. 19:31:15

@alfonzina: CSak jelzem, hogy a több sütnivaló és a nagy pofa nem áll egyenes arányban egymással ;)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.08. 19:38:36

@Kytia: Húú ezt le kell csapnom: és az enyémmel? :))

Piszok Alfréd 2010.09.08. 19:51:45

@Kytia: izgalmas nő vagy hallod :DDD

Piszok Alfréd 2010.09.08. 19:58:13

Narancs, az utolsó levelemre szándékosan nem válaszoltál, vagy csak nem olvastad?

Dr. Jula Watson 2010.09.08. 20:21:33

@alfonzina: csak 10 pár cipőt? :D akkor te vagy a pasik álma :)

dr. gernika 2010.09.08. 23:50:27

@kisvi: Afrancba, én már alig várom, hogy ilyesmiken veszekedjünk. Eddig akármit mondtam, minden ötletem tetszet neki. (najó, a háromféle csokiszökőkutat túlzásnak tartja)

dr. gernika 2010.09.09. 00:10:00

@Commodus: Jah, a nőnél hátrány, mert ő marad otthon a gyerekkel, ha beteg.

dr. gernika 2010.09.09. 00:20:13

@Kata1987: Én meg zabigyerek vagyok, most merjek megszólalni? :D
@Kósza: :D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.09. 02:50:10

Lehet egy hónap szerelem után összeköltözni, de ezek nem mély kapcsolatok voltak.

A havert meg elkötteni, de azonnal.

Commodus 2010.09.09. 08:38:13

@Drága IV gernika: Jó, ebben is van igazság.

Azon gondolkoztam az este, miért van az, illetve, mi a fő oka annak, hogy ennyire nehéz ma ismerkedni. Átvettem ezt a Párommal is. Arra jutottunk, hogy jó, oké, a helyszín, a felgyorsult világ is persze szerepet játszik ebben az eltolódásban, de az anyagiak sokkal inkább. Csak végigolvasva a kommenteket, ezekben is látszik.
Régen az embereknek nem volt semmijük. Volt két foltos nadrág, meg három póló. Mindent közösen építettek fel az életükben. Ez hatalmas összetartó erő ma is. Ezzel szemben, ma egyeseknek van lakása (szülő besegített), másoknak nincs (szülő nem segített/nem tudott segíteni). És máris megvan a konfliktus. Ki költözzön hová, ki kit nyúl le, kommunikáció hiánya. Azt is megértem, hogy bizonyos emberek miért ismerkednek a gyakorlatban úgy, hogy "milyen autód van, van-e lakásod?" - pláne, ha a csajnak van eleve lakása. Eladják a két lakás idővel, és máris megvan a kertes ház (vagy fel lehet már venni hozzá a hitelt). De így meg nem lehet ismerkedni. Az a baj, én is látom, hogy akinek jól megy, az nem nagyon fog elvenni olyan nőt, akinek semmije sincsen, fordítva meg pláne. Ez így kurva nehéz. Ha meg a csajnak van otthona, a férfinak nincs, akkor a férfinak nagyon kell tepernie, hogy egyrészt összegyűjtsön egy lakásra (=egyenrangú partner legyen), addig viszont veszekedéseknél mindig a rövidebbet húzza (=nem lehet teljesen férfi, mert nincs elég nagy szava, tekintélye). Ugyanez persze fordítva is, a nő meg a férfi seggét kell kinyalja.
Csakhogy egyből nem lehet azzal kezdeni, "Szia, van lakásod? Nincs? Szia!" Vagy kifog az ember egy hasonló anyagi körülményekkel és családdal rendelkező partnert, vagy nagyon könnyen megütheti a bokáját (amennyiben nem elég felnőttesen kezelik a helyzetet). Míg az ember a húszas évei elején jár, még elvan bárkivel, de később, mikor tényleg komolyra kezd fordulni a dolog, bizony keményen előjönnek az ilyen problémák.

f.nero 2010.09.11. 14:38:53

"Te nem az a nőtípus vagy, akit feleségül vennék, hanem csak olyan, akivel pár évig következmények nélkül kúrogatnék, aztán kuka..."
Na persze! Még jó hogy lelépett te szerencsétlen, nagyon okosan tette.
Egy nőnek van biológiai órája, 18-25 között kb. meg kell találja az igazit, és legkésőbb 25-30 között meg kell szülnie az első gyereket. Vagy majd 35-40 évesen járjon a Káli intézetbe lombikbébi programra?

Zsuzsi25 2015.05.07. 12:50:51

Mi ezzel a baj kisbaratom? Volt a nonek egy elvarasa.....te nem tudtad/akartad megadni, hat dobbantott.
teljesen esszeru es jo dontes volt reszerol.
(A duzzogast nem ertem mondjuk a no reszerol, hasonlo helyzetben en pakoltam es mentem)
Ui: Mar ferjnel vagyok!
süti beállítások módosítása