Brutálisan kívánlak!

2010. szeptember 17. 07:32 - csajokespasik

„Amikor újra láttam, a tárgyra tértem és kicsit csókolóztunk. Annyira jó volt, hogy majdnem elmentem a nadrágomba” – van, amikor a férfi nem képes elfojtani a benne tomboló ösztönöket és önkéntelenül is a felszínre engedi érzelmeit. Az is sűrűn előfordul, hogy a századik visszautasítás sem érdekli. Az viszont már a csaj aljassága, ha bátorít egy olyan srácot, akivel igazából nem is kíván foglalkozni.

 

Hello Mindenki! Elsősorban a fiúkhoz szólok most… (de persze kicsit a lányokhoz is). Volt már olyan érzésetek, hogy ránéztetek egy lányra, és annyira megkívántátok, hogy szinte elszédültetek, hogy úgy mondjam, a szemetekben összefutott a nyál? Nekem volt. Egyszer egy ilyen hasonló kaliberű angyalkával volt már kalandom, de érzelmek helyett csak egy nem túl kedvezményes árlistát kaptam tőle…Ezúttal megfogadtam, hogy nem adom ki magam, de éreztem, ahogy ruhájának érzéki kivágásai kinevetik minden erőfeszítésem.

Egy koleszba járunk, és amíg nem kérdeztem meg, hogy hány éves (23) bőven egy tízest rádobtam még magamban. Brutálisan kívántam. Szóval sokáig semmi részemről, csak mindent a szemnek. Aztán az egyik bulin elég bátorságot kortyoltam magamba ahhoz, hogy odalépjek és megszólítsam őt. Egyszer csak azon vettem észre magam, hogy kellemesen beszélgetek vele. Amikor már menne el, a telefonszámát kérem. Azt mondja, nem adja meg, mert éppen most cserél számot (nem ezt mondta, de mindegy, mit hazudott, nem is emlékszem, a lényeg, hogy KAMUzott nagyon). Na, most már nincs vesztenivaló, jöhet a pofátlansági rohamosztag: legközelebb a folyosón és a koli előtt kapom el. Végre megadja a számát. Felhívom. Idegen hang veszi fel. Átvert a csaj. Amikor a szemére vetettem, hogy ez nem túl vicces és nem is túl érett viselkedés, kacagott, majd megadta az igazi számát. Békülésként egy puszit is kaptam az arcomra. Nem hazudok: merevedésem lett. Megbeszéltünk egy randit. Jól éreztük magunkat, de hiányzott valami… valami. Talán az őszinteség. Aztán jött a tél, a karácsony, mindenki hazament, sokáig nem láttam. Amikor hívtam, nem vette fel, de legalább az sms-ekre válaszolt. Már ha a közhelyek válasznak számítanak, amik talán már előre megírva lapultak a telefonjában. Amikor újra láttam őt, a tárgyra tértem és kicsit csókolóztunk. Annyira jó volt, hogy majdnem elmentem a nadrágomba. Most már nyeregbe éreztem magam. A következő alkalommal a csaj mosolyogva közli, hogy csak csókolóztunk, esze ágában sincs velem járni. Nem ezekkel a szavakkal, de ez volt a lényeg. Puff. Ezek után… ? Sokáig csak hitegetett, én pedig olyan lépésre szántam el magam, amit már régóta nem tettem: kézzel írtam neki levelet. Amikor erre válaszolt, a levelem hátuljára leírta, hogy sajnálja, de hagyjuk a dolgot, majd bedobta hozzám. Majmot csinált belőlem. Lehet, hogy a férfiak néha bunkók a nőkkel, de senki nem tudja belőlünk kihozni a bolondot úgy, mint egy nő. Tudom, hogy nem egy vitaindító történet, de örülök, hogy elolvastátok. Elnézést, ha feltartottam valakit, szép napot mindenkinek! 

 
206 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr462302373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.17. 11:41:09

@Dövan: és itt jön a jó öreg önismeret, amit szintén a múltkor mondtam.
ha én tudom ki vagyok, mennyit érek, nagyjából be tudom tenni magam egy kategóriába, hogy pl. "ja, hát nem vagyok egy bombázó, de átlagos vagyok, normál testalkattal, és átlagos arccal", vagy " nem vagyok egy matyóhímzés, de sok barátom van, imádom az embereket, jó a humorom, és jó velem dumálni", stbstb. akkor könnyebben fogom tudni azt is, hogy kik azok az emberek, akikkel úgymond van reális esélyem egy hosszabb távú, normális kapcsolatra. nyilván nem egy felületes, ámde szobor szépségű embert keresek, mert hosszú távon nem fogunk tudni együtt működni. egyrészt mert ő lehet hogy le sem áll velem, vagy ha igen, akkor én fogok ráunni a buta fejére fél év után.

volt egy srác régebben, aki udvarolt. annyira nem jött be, nem volt egy klasszik szépség, viszont iszonyat sportos volt, az a nem szteroidos kigyúrt, hanem az a sporttal felépített arányos testű srác. mindemellett igen okos is volt. (ez utóbbi a gyengém.:)) szóval, habár az első randira némileg szkeptikusan mentem, úgy belezúgtam, mint vakló a gödörbe. mérnök volt, és kiselőadást tartott a hidak fajtáiról. amilyen élvezettel, de érthetően azt elmesélte, és amilyen figyelmes volt a randin velem, gyakorlatilag elég volt, hogy meggyőzzön. de volt itt valami: nem volt egy érzelmes fajta. sőt nagyon nem. igazából, mint egy darab kő. a randin még minden oké volt, de hosszú távon nem tudta megerőltetni magát és bizony kiderült, hogy hideg-rideg, és még humora sem nagyon van. ezek pedig ilyen-olyan módon, de szépen megölték a kapcsolatot egy idő után. apró szögek voltak ezek a koporsóba úgymond. ha már az elején nem tekintek el a ténytől, hogy a humor és némi empátia is kell ahhoz, hogy valakivel jól érezzem magam, akkor mindjárt más lett volna a gyerek fekvése.
mindenesetre tanultam belőle. a megismerési folyamat része volt.

a probléma az, hogy sokan egyszerű kompromisszumnak tekintik a másik alapvető, látható hiányosságaival való megbékélést is, ami nem baj, ha az a hiányosság valóban nem olyan fontos.

Rebelde 2010.09.17. 11:47:46

@alfonzina:

nem tudom ki mire gondol a kategóriát illetően, mert én sem a kinézetre gondolok elsősorban, egyetértek egy ember jóval több ennél, van aki azt gondolja itt, hogy egy embernek elég pusztán gazdagnak vagy szépnek lenni, hogy "előkelő" pozícióban legyen, pedig ez nem igaz...azt, hogy ki passzol pl hozzám azt én döntöm el és nem más, ha rosszul döntök és sírok miatta az is teljesen rendben van, ha folyamatosan rosszul döntök az is nekem fáj, hogy egy vadidegen hova sorol engem azt teljesen irreleváns

és igen, van olyan akinek meg senki se jó, és akkor mi van? szerintem semmi

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.17. 11:52:43

@Dr. Jula Watson: Miért lennék? Ha kivágom, akkor inkább sok-sok szívem van:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.17. 11:54:48

@Kedves Nard: ja, ez a fő probléma sztem. de ezt már a múltkor is elmondtam.
harmincas emberek egyszerűen nem ismerik magukat. ami azért durva.

Caddy 2010.09.17. 12:04:22

Ahhh azok a bizonyos szintek és kategóriák.Régi jó barátom mind. :D:D:D

@alfonzina: de az a durva,hogy sokszor lefelé és nem felfelé kategorizálják magukat.Ami legalább olyan rossz.

dr. gernika 2010.09.17. 12:06:17

@Kedves Nard: Ófúj. Pont ebéd közben kellett ezt elolvasnom. :S

Piszok Alfréd 2010.09.17. 12:07:01

@Caddy: na, legalább ez a veszély nem fenyeget engem :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.17. 12:32:21

@alfonzina:

Persze, mindkét irányba torzíthat az önkép, nagyjából 64%ban felfelé, a 34%ban meg lefelé. A 64esekk a borzalmas okádékok akikért "meg kell küzdeni és ki kell érdemelni" a 35ösök meg azok a jónők akik rossznak tartják magukat, mert van narancsbőrük, és 4 szál ősz hajuk és esetleg nem 90-60-90esek.

A maradék 2% meg tisztában van önmagával teljesen :)

Caddy 2010.09.17. 12:35:47

@Piszok Alfréd: mármint a lefelé kategória? :)

@Kedves Nard: ez legalább olyan tökéletes, mintha brit tudósok csinálták volna. :D:D:D Mik ezek a százalékok, ez valami önkéntes felmérés?????

Piszok Alfréd 2010.09.17. 12:45:13

@Caddy: igen, hogy arra tartsam magam :)))

dr. gernika 2010.09.17. 12:46:36

@Dövan: :D
Bemutatkozni meg akkor fogok, ha hazajössz. Vagy én zarándokoljak el Odesszába?
@Kedves Nard: :*

indapass90210 2010.09.17. 12:46:47

Bassza meg mindenki a fűnyíróját, a wiw-es és itteni alkalmazásos szkór szerint is 10-ből 3-as vagyok. Pedig pont jelentkezni akartam pornószínésznek, de így már nem teszem.

Szóval, keresek 10/3-as csajokat laza kapcsolat céljából.

Jelszó: mindig legyen veled valami tömény, ha jössz.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.17. 12:46:59

@Kedves Nard:

Bah, 34-eseket akartam írni a 35 helyett :)

indapass90210 2010.09.17. 12:52:57

@Drága IV gernika: gyertek, majd leitatunk aludni, amíg mi odabaszunk Narddal!

Frigyesur (törölt) 2010.09.17. 12:53:02

@Kedves Nard: Perszepersze. Inkabb ismerd be, hogy nem erosseged a matematika. :))

Frigyesur (törölt) 2010.09.17. 13:10:29

@Rebelde: Nem az a lenyeg, hogy mit mond rolam a KovacsPisti. En is kaptam mar 2tol kezdve 9ig szamokat. Nyilvan a ketto kozt van az igazsag, realis onkeppel konnyu belatni. Csak korbe es tukorbe kell nezni, es maris lathato. Nehezen hiszem el, hogy egy minden szempontbol szuperpasi azt mondja ram, 10es vagy baby, nyomassuk. Valami olyasmirol szol a pontozas, hogy mennyire tudod elhelyezni magad kozegtol fuggetlenul. Nem is a szamrol szol az egesz, amit persze lehetoseg szerint minnel feljebb kell tornaszni szvsz. Ha belegondolsz egy szinesz megitelese mennyire valtozik szereptol fuggoen (kulsossegek es viselkedes), nagyon keplekeny az egesz. Nagyon sok pofont kap az ember, ha nincs tisztaban sajat magaval.

Es ha ezt megegyszer be kell irnom, akkor nem irom be. :@ :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.17. 13:11:40

@Kedves Nard: Ilyen latinfejjel nem is csoda! :)

Szöszi 28 2010.09.17. 13:14:21

@Kedves Nard: Most eszembejuttattátok, hogy holnap suliba kell mennem:S Jjáááj!

Caddy 2010.09.17. 13:22:27

@Piszok Alfréd: egyébként szerintem butaság ez a kategória téma, mert tényleg arról van szó, hogy két ember passzol-e. Tegnap pont arról beszélgettem az egyik barátommal, hogy nem az a fontos egy párkapcsolatban, hogy mit akarsz kapni egy kapcsolatban, hanem, hogy te mit akarsz adni. Mennyire tudod áttolni magad(ezek az ő szavai:)) Nem elvárások mentén kell nézni, hogy leviszi-e a szemetet, hanem, hogy te meg tudsz-e vele osztani mindent. Na ezen logika mentén viszont teljesen mindegy, hogy a külvilág szerint, vagy a saját önértékelésünk szerint hányasok vagyunk, és passzolunk-e. Lehet, hogy igen, lehet, hogy nem. A lényeg, hogy 100%-ban önmagunk legyünk egy kapcsolatban. Hm?
(bocs kicsit belemelegedtem)

Szöszi 28 2010.09.17. 13:32:26

@Kedves Nard: Brutálisan nem kívánom:D

Fviktor76 2010.09.17. 13:35:14

"Majmot csinált belőlem." Hát, barátom, amit leírtál azt kell mondjam, te magadból. :-)

@alfonzina: Azért én már találkoztam olyan nővel, akit lekurváztam volna, mivel az volt a baj, hogy nem dugással indítottam.

De a lényeg, ha egy nőnek szimpatikus vagy, és vevő a közeledésedre (1), egyértelmű jelét adja. Olyan zöld jelzést kapsz, hogy mindenki a környezetedben tudja, hogy neked szól! :-)
Lesznek olyan nők, akik nem akarnak párkapcsolatot létesíteni veled, annak ellenére, hogy te velük igen, de szívesen barátkoznának veled (2). Ezzel önmagában nem lesz semmi baj, te eldöntheted, hogy akarod-e, a baj azzal van, hogy nem minden nő képes egyértelművé tenni számodra ezt a szándékát(2/A). Itt egyet kell figyelembe venni: @alfonzina:"ha egy nő nemet mond, akkor az nálunk is NEMet jelent"
Aki pedig kurva típus (3), azt az első alkalommal, amikor rájössz erre, el kell felejteni...

De a posztodból ítélve ez a csaj, a 2/A kategóriába tartozott.
Kár, hogy túlmentél egy ponton, pedig akár értékes is lehetett volna a kapcsolat, még ha csak baráti is...

Piszok Alfréd 2010.09.17. 13:39:01

@Caddy: ó, én ugyanezen vitatkoztam pár napja, kár, hogy nem voltál itt, segítettél volna :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.17. 13:50:40

@Dr. Jula Watson: Egy mosoly ezen nem segít. (Háttérben élezi a kés mellett a bárdot is) :)

Father Justice (törölt) 2010.09.17. 13:51:58

@Caddy: A párkapcsolatban tényleg más fontos kérdések is felmerülnek a külsőségeken kívül, de a posztban szerintem egész másról van szó. (Már leírtam, hogy ezt miért gondolom így.)

Viszont egy kapcsolatban is problémás, ha nagy a szintkülönbség, csak ez általában akkor ütközik ki, amikor elkezd oszladozni a köd. Ekkor rendszerint a magasabb szinten álló fél - aki a környezetében a hasonló szintet megütő ellenkező neműek részéről folyamatosan kapja a pozitív visszacsatolásokat - elkezd félrekacsintgatni. Van kivétel, de elég kevés.

"..nem az a fontos egy párkapcsolatban, hogy mit akarsz kapni egy kapcsolatban, hanem, hogy te mit akarsz adni."

Erről rengeteg pofára esett, orránál fogva vezetett, hintáztatott palotapincsi tudna búskomor szonetteket zengeni. :) Mindkettő ugyanolyan fontos ugyanis, tökéletes önzetlenség ide vagy oda.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.17. 14:01:56

@Father Justice:

Ha ő kevesebbet kap mint ad, akkor valóban kellemetlen érzése lehet. Lehet kevesebbet kell adni, vagy legalábbis ugyanannyit mint a másik fél. Ha az ezen elkezd pattogni a másik, aki eddig többet kapott, és kevesebbet adott, akkor gond van. Bár ez a sok-kevés is viszonyítás dolga. Tőlem pl nagy dolog lenne, ha elmennék egy rendőrfesztiválra. De nem fogok, mert utálom és megvetem őket. Más meg simán elmenne, nem lenne nagy áldozat :)

Caddy 2010.09.17. 14:20:13

@Piszok Alfréd: ne haragudj, Prágában voltam. :D

@Father Justice: igazad van, nem is vitázom, csak ezek hamar kiderülnek, már ha felszállt a köd. Én azt mondom, hogy általában mit kellene várni egy párkapcsolattól. Globálisan.

Cinkes 2010.09.17. 14:26:41

@alfonzina: A csávó tényleg pincsiként nyomult, ez meg csak kissé imponáló de inkább szánalmas vagy zavaró, szar ha nincs valakinek önkritikája. Viszont van olyan, hogy a nő nemet mond de később meggyőzhető, mert ugye az önismeret hiánycikk lehet a fogadó oldalon is. Ehhez persze jókora emberismeret kell meg pszihológiai érzék. Ilyennel meg kevés versenyző rendelkezik. Szóval önismereti tréninget mindenkinek :)

Caddy 2010.09.17. 14:35:52

@Piszok Alfréd: csak volt. Sajnos haza kellett jönni. Bár megbeszéltük a srácokkal, hogy nem lenne feltétlenül olyan nagyon rossz odaköltözni. :)

dex.ion 2010.09.17. 14:45:49

"olt már olyan érzésetek, hogy ránéztetek egy lányra, és annyira megkívántátok, hogy szinte elszédültetek, hogy úgy mondjam, a szemetekben összefutott a nyál?"

összeszámolni se tudnám, hányszor...

Kytia 2010.09.17. 15:03:42

Most itt ki hülyített kit? A csaj eléggé egyértelmű volt végig, ahogy elnézem a sztorit.:)) Bátorításnak nyomát sem látom.:))

indapass90210 2010.09.17. 15:12:29

@alfonzina: lehet, hogy a gyerek egyszerű szociopata volt, amit bár nem vagyok pszichomókus - az intelligenciájával remekül pótolni tudott. Csak ugye nem lehet mindig szerepet játszani, néha elfárad az ember és elfelejti a szöveget. Ezért is jó oltárira bebaszatni az új embert a társaságban. Mert akkor tényleg sok minden kiderül, hogy kivel is állunk szemben. Mennyire vadul, ölelget, töri a berendezést, vicceskedik, röhög, sír estébé.

Tehát Dövan randis tanácsa: Kocsmába kell menni, és rendesen berúgni már az első találkozáskor.

Piszok Alfréd 2010.09.17. 16:15:20

@Caddy: ezen már mi is gondolkoztunk. Jó kis város

Father Justice (törölt) 2010.09.17. 16:16:21

@Kytia: A cikkel nagyjából egyetértek, csak elég lényeges dolgok maradtak ki belőle. A nyers eredményeket ismerteti, viszont a klasszikus ok-okozati összefüggéseket sehol nem látom. Sebaj, most felvázolom őket én. :)

"Azok az átlagosnál vonzóbb férfiak, akik egy átlag alatti nőt vettek el, elégedetlenebbek voltak házasságukkal és a problémamegoldásnál is kevésbé konstruktívan viselkedtek."

Itt alapvetően két eset van.

Vagy azért választott szinten alul, mert saját magát is átlagon alulinak látta (átlagon felül férfi esetén ez súlyos önértékelési zavarra, önbizalomhiányra vall) a házasságkötéskor, kiscsikó korában. Aztán egyre inkább rájött, hogy hülye volt, és az asszonynál kategóriákkal jobb nőket is megkaphat (vagy egyetlen jobb nőt, ha monogám típus - igény szerint), ha akar. Ilyen nyomasztó gondolatokkal a fejében hogy a csudába' ne lenne elégedetlen a férfiember? :)

A másik classic scenario: érdekházasság. Gazdag após, jelentős hozomány, anyagi problémák kipipálva. Csak idővel kiderül, hogy nem mindig könnyű gördülékenyen szervezni a félrekeféléseket. Jönnek a gyerekek, fokozódnak az elvárások, egyre kevesebb a szabadidő, amit huncut kalandokra lehetne fordítani. Viszont válás esetén csak a házasságkötés óta szerzett vagyon feleződik, tehát ha Mr. 10/7 beleült a jóba Ms. 10/3 saját házában, szívás van. :) Itt sem nagyon lep meg az elégedetlenkedés a férfi részéről.

Nézzük a másik irányt: "Azokban a párokban viszont, ahol mindkét fél kifejezetten pozitív hozzáállást tanúsított, általában a feleség volt gyönyörű és a férj átlag alatti a többi férfihoz képest."

És ezen manapság ki lepődik meg - kérdem én? A feleség ilyenkor tulajdonképpen egy palotapincsit tart. Az már változó, hogy melyik nőnél milyen szempont kerül előtérbe: vagy a pénz felől fúj a szél, vagy az a fontosabb, hogy bármit le lehessen nyomni a férfi torkán. Persze anyagilag az utóbbi esetben is elég jól kell állnia a fazonnak, különben nem sok értelme van a műsornak. :) Van aki bármit eltűr, csak hogy klasszisokkal jobb nője legyen, mint amilyen férfi ő maga: akár azt is, hogy az asszony nyíltan csalja fűvel-fával. Az ilyen egyszerű lélek persze, hogy elégedett, hiszen a nő nagy kegyesen neki is megengedi, hogy hébe-hóba megdugja, ráadásul szép sunával villoghat bármilyen társaságban. A nő meg miért lenne elégedetlen, ha mindent megkap ebben a kényelmes konstrukcióban? Az, hogy különböző férfiaktól, már részletkérdés, így miért is térne ki rá külön a cikk.. :)

Kytia 2010.09.17. 17:08:18

@Father Justice: Köhömm! Merőben csúsztatós a magyarázat. Nem értem, hogy ezzel a magyarázattal ugyanaz a helyzet miért nem ugyanazt váltja ki a két nem tagjai közül.

Idézek:
"Jönnek a gyerekek, fokozódnak az elvárások, egyre kevesebb a szabadidő, amit huncut kalandokra lehetne fordítani." (férfi esetében)

Ez fordított felállásban, ahol ugye "az asszony nyíltan csalja fűvel-fával" még inkább él, hiszen a nőket a gyerek még jobban leköti. Náluk is nőnie kéne az elégedetlenségnek az idő előrehaladtával, hiszen nem jut idejük a nagyfarkú kanokra. De ez csak egy példa, a többi rész sem áll.

Én mást gondolok. Egy pasi hozzáállása megszépítheti, vagy tönkreteheti a kapcsolatot. Márpedig a csúnya pasik jobban megbecsülik amijük van, tudják, nem terem minden bokorban olyan mázli, amiben részesültek, így igyekeznek a lehető legtöbbet megtenni a kapcsolatért. És az bezony nagyon sokat számít, hogy egy kiborult nőnek a pasija úgy reagál-e, hogy "mit rinyálsz már, kit érdekelnek a hülyeségeid, menj pszichológushoz", vagy hogy "jajj, drágám, mi a baj, segíthetek valamit?".

Olvastam a cikk angol eredetijét, ahol részletesen leírták, hogyan vizsgálták a párokat. Különböző problémahelyzetekben megnézték, hogyan reagálnak. Azt tapasztalták, hogy a vonzó pasik a nő problémája esetén gyakrabban mondtak olyanokat, hogy "ez nem az én problémám", "ezt oldd meg magad", míg a ronda pasik a jónő feleségüknek olyanokat mondtak, hogy "szólj, ha segíthetek valamiben"...stb.
Ez önmagában még nem papucsság, csak a minimálisan elvárható együttműködési készség. Amelyik pasiban nincs az asszonya felé, azzal kurvára nem kéne járni senkinek, de persze mártír nőkkel tele van a világ.

Persze, felmerül, vajon fordított helyzetben mi van, mármint, ha a férfinak vannak problémái. Nos, én úgy tapasztaltam, hogy egyrészt a nők segítőkészebbek, szociálisabbak. Ritkán hagyják cserben a párjukat, bár nyilván olyan is előfordul. Másrészt a férfiak ritkábban keresik a támaszt a nőkben, általában a problémamegoldásuk egész más, egyedül szeretnek megküzdeni a nehézségekkel. Az ő boldogságuknak ezért egész más a kulcsa, mint egy együttműködő partner. Mondjuk egy gyönyörű nő.:))

Piszok Alfréd 2010.09.17. 17:13:21

@Kytia: mivel az Atyával én már vitatkoztam ezen, sőt ezt a cikket is hivatkoztam (nem linkkel, csak "olvastam valahol" szinten), nem is akartam beleszólni a reagálásába, de a tiédhez muszáj.
Respect, tetszik az elmélet :)

Father Justice (törölt) 2010.09.17. 17:45:37

@Kytia: A nőket még jobban leköti a gyerek.. ha van. :) Ugyanis elég tipikus ilyen kapcsolatokban (jó nő + ronda férfi), hogy a hölgynek esze ágában sincs szülni, vagy legalábbis minél tovább ki akarja tolni a gyerekvállalás idejét. (= amíg jó suna és van rá kereslet, sunáztatni is akarja magát serényen. És nyilván nem ronda férfiakkal..) Másrészt pedig ha a zseton miatt választotta a férit, nem ritka a takarítónő, dada felfogadása, nagyihoz lepasszolás és más módszerek alkalmazása, miközben ő valóban nagyfarkú alfakanokkal kefélteti magát rendületlenül. A leghuncutabb meseköny maga az Élet! :)

A következő bekezdésben azt írod, mást gondolsz, nekem meg úgy tűnik, ezt ugyanúgy gondoljuk. :) Én is pontosan azt mondom, sok csúnya férfi valóban úgy érzi, megfogta az Isten lábát egy jó nővel, ezért szinte mindenre képes, hogy megtartsa az asszonyt. Sajnos itt is muszáj belekevernem az anyagiagat, elnézést: amennyiben csúnya barátunk kőgazdag, természetesen már nem kell annyira strapálnia magát, mert 10 másik jó nőt is megvehet kilóra, ha az asszony a folyamatos rinyái miatt kiesik a ringbű'. Most nem akarok a celebek világából példákat felhozni, de nemcsak onnan lehetne.

A minimálisan elvárható együttműködési készség elég relatív, de elképzelhető, hogy azt is hasonlóan körvonalaznánk. A minden szituációban automatikus "jajj, drágám, mi a baj, segíthetek valamit?" reakció azonban már erősen súrolja a pincsiség határát. Ennek a reakciónak kontextusfüggőnek kell lennie, az meg pláne szánalmas, mikor a nő folyamatos álpicsogásokkal el tudja terelni a figyelmet a sumákságairól.

A fordított helyzet alatt a csúnya nő + átlagon felüli férfi, vagy a bármilyen nő + bármilyen férfi felállást érted? Nem mindegy. :) Nyilvánvalóan a csúnya nők is sokat megtesznek azért, hogy a jó megjelenésű férjüket meg tudják tartani, és azzal kompenzálnak, amivel tudnak. A különbség kb. valóban az, hogy a nők ilyenkor nemcsak többet elviselnek, hanem figyelmesebbek, empatikusabbak is, olyasmit is meg akarnak adni nagyobb kaliberű párjuknak ilymódon, amit Jónő Ivett nem tud, vagy nem akar. Ekként próbálják meg növelni az összpontszámukat a ringben maradásért.

Egyébként én is egyedül szeretem megoldani a problémáimat. Lehet, hogy tulajdonképpen mindenben egyetértünk? :)

Piszok Alfréd 2010.09.17. 18:01:15

@Father Justice: lehet, hogy csak én nem vagyok elég ronda, de nagyon nem így látom :)

Father Justice (törölt) 2010.09.17. 18:15:05

@Piszok Alfréd: Én sem azért látom így, mert ronda vagyok, hanem mert rondaságom miatt állandóan a belső értékeim hiányára panaszkodnak azok a nők, akik tetszenek! "Jójó, hogy se csinos fizimiska, se vaskos pénztárca, de hogy még belső kisugárzás se?! " Így méltatlankodnak! :)

Piszok Alfréd 2010.09.17. 18:20:33

@Father Justice: nem így értettem :) Az én feleségem 10+, mégsem érzem ezt az alárendelt pincsikutya helyzetet. Ezért mondom, talán nem vagyok elég ronda hozzá :D

indapass90210 2010.09.17. 18:25:52

@Piszok Alfréd: hehe, itt mindenki felesége, barátnője 10+ :D

Father Justice (törölt) 2010.09.17. 18:27:23

@Piszok Alfréd: Akkor valószínű, hogy tényleg nem. Persze pincsizés nemcsak szintkülönbség miatt állhat elő, hanem azért is, mert az egyik fél egyszerűen ilyen: a rózsaszín köd automatikusan a másik körbeugrálására hajlamosítja. (Ritkább esetekben az is előfordul, hogy pont az előnyösebb megjelenésű viselkedik így.) De akármi is az ok, én mondom nektek: a pincsi egy nyomott fejű, sumák, alattomos eb! :)

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 18:29:47

@Piszok Alfréd: mert ha éreznéd, akkor már nem lennél boldog :)

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 18:31:02

@Father Justice: Jobban szeretjük a nagy, erős, bozontos fajtát :D

Piszok Alfréd 2010.09.17. 18:35:17

@Father Justice: én a kuvaszt és hasonlókat szeretem :)
@Dr. Jula Watson: akkor biztosan nem

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 18:39:58

Anno, mikor még állatokkal dolgoztam, hoztak be egy macskát. Annak volt igazi gonosz feje. Egyszerűen sütött róla.

Father Justice (törölt) 2010.09.17. 18:54:06

@Dr. Jula Watson: Egyetlen igazán gonosz fejű macskát láttam életemben, de az tényleg 10/10-es gonoszságú volt minden körülmények között. Kivéve a gazdájával, vele "csak" 10/8. :) De nemcsak a feje, minden mozdulata azt sugallta: "bárcsak elhúznátok már a lakásból a p**ba." :)

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 18:58:23

@Father Justice: ez olyan igazi perzsa volt, széles fej, nyomott orr... És kandúr :DD Viselkedésre nem tudom milyen volt.
Az enyémnek sincs kedves feje, de nem is hízelkedik senkinek.

Kytia 2010.09.17. 19:37:00

@Father Justice: "amennyiben csúnya barátunk kőgazdag, természetesen már nem kell annyira strapálnia magát, mert 10 másik jó nőt is megvehet kilóra"

Így van. Ezért vonhatjuk ki a képletből a kőgazdagokat. Ők nem tartoznak ide. A kedvesferik a 100+-os nőiket is halomra csalják, utána meg újabb 100+-os nőt újítanak maguknak, ha az előző berinyál, megtehetik. Szerintem csak az átlagos, korlátaikkal tisztában levő pasikra, de inkább mondjuk, hogy emberekre igaz a statisztika. És ezzel a takarítónőt/dadát felfogadókat is nyugodtan elfelejthetjük.

Hát, akkor ha másban nem, a pincsiség határában mindenképp eltér a véleményünk. Én nem tartom pincsiségnek, ha a pasi segíteni próbál, annyi helyzetben, ahányban csak tud. Csak akkor pincsiség, ha ez a dolog nem kölcsönös, ha a másik semmit sem viszonoz ebből az odaadásból, csak elvárja a másiktól. De arról nem szól a fáma. A vizsgálatban a párok mindkét tagját megkérdezték, mennyire boldogok, és mindketten egységesen nagyon elégedettek voltak. Pincsiség esetén szerintem hiába örül a pasi, hogy jó nője van, boldognak nem nevezi magát. Vagy, ha mégis, akkor az a fair üzlet kategóriája. Senki sem elítélendő, mindenki kapja, amit akar.

@Dr. Jula Watson: A perszák mind gecik.:)

Father Justice (törölt) 2010.09.17. 20:28:47

Ész a pöszék isz! :)

Az szerintem sem pincsiség, ha mindenféle _észszerű_ helyzetben segíteni próbál. Ez az alap. Direkt azért próbáltam kidomborítani a kontextusfüggő jellegét a dolognak: az a férfi, aki mindenféle picsogó, nyafogó, se ez nem jó, se az nem jó jellegű szituációban is azonnal csak segíteni akar a nőnek, ahelyett, hogy elgondolkodna kicsit azon, hogy sanszosan nem a társ, hanem kb. egy lábbeli szerepét tölti be a kapcsolatban, az pincsi. Szerintem.

Ha viszont nem gondolkodik, akkor az öröm, hogy jó nője van, számára könnyen egyenlő lehet a boldogsággal. A saját kis világa szabályai szerint ugyanis boldog is. Akárcsak az igazi pincsi: futkos a kertben, jókat eszik a kutyatápból, nagyokat alszik, de sosem ivott jóféle söröket. Ráadásul mindenki csak egy kis pincsinek tartja. Mégis boldog. :) Szerintem sok boldog, ronda papucs volt abban a kérdezz-felelekben..

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 20:35:34

@Father Justice: De nem mindegy, hogy mit nevezünk "mindenféle picsogós szituációnak". Mert ha alapból a semmisem jó hozzáállása van a nőnek a dolgokhoz, az eleve nem lehet főnyeremény. Viszont nagyon sokszor előfordul az, hogy a férfiak a nő bárminemű problémájához úgy állnak hozzá, áá, hisztizik, menstruál, ahelyett, hogy esetleg egy picit is odafigyelnének, mi is a gond. Ezzel a mondattal nagyon könnyű lerázni, hárítani mindent.

Father Justice (törölt) 2010.09.17. 20:48:31

@Dr. Jula Watson: Ebben igazad van, egy magára valamit is adó férfinek egy ilyen természetű nő eleve nem lehet főnyeremény. Egy pincsi számára viszont simán. És máris adott az ööm-bódottá. Aki meg a nő bárminemű problémájához úgy áll hozzá, ahogy felvázoltad, pont a másik végletet képviseli: ő a (brad)pitbull. De legalább megvéd a többi kutyától, és ez sok nőnek fontos! :) Az igényesebbeknek meg ott a kuvasz. :)

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 21:12:45

@Father Justice: A kuvasz pont nem jó. Azt csak nagy térben lehet tartani, mindentől és mindenkitől távol. Nem is nagyon szelidíthető :D

Father Justice (törölt) 2010.09.17. 21:23:53

@Dr. Jula Watson: Eleve hoz egy hatalmas birtokot és kastélyt a kapcsolatba, így a tér nem probléma. Mivel mindentől és mindenkitől távol kell tartani, eleve nem kell azon agyalni, hogyan fogadja el majd a barátaidat. A szelídség hiánya meg kifejezetten jópont lehet a vadseks szempontjából. :)

Piszok Alfréd 2010.09.17. 21:30:10

@Father Justice: nem egyszerűsíted icipicit túlságosan le a dolgot? Ki a fene lenne évekig babán hepi csak azért, mert csinos nője van? És miből gondolod, hogy csak pincsi módra lehet segítőkész az ember? Akiről te beszélsz, az egy idióta zöldség, nem egyszerűen egy csúnya férfi :D Ilyen nincs, vagy csak percekig, nem tovább.

Piszok Alfréd 2010.09.17. 21:32:19

@Dr. Jula Watson: tökéletesen szelidíthető kutya, volt barátnőmnek kettő volt, imádtam őket :) Igazi karakterek és remek házőrzők. És szőrösek és nagyok, igazi kutyák :)

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 21:44:41

@Father Justice: :DD Eddig jól hangzik. Már csak az a kérdés, engem kienged-e a házból:D

@Piszok Alfréd: Alapvetően ilyen téren megbízhatatlan fajta. Házörzőnek remek, elvégre arra lett kitalálva, hogy védje a tanyát, miközben embert alig lát. Még a gazdáját se. Az, hogy épp van 1-2 ami épp szociális, még nem jelent semmit. :)

Az enyém is nagy, meg szőrös :P

Father Justice (törölt) 2010.09.17. 21:59:37

@Piszok Alfréd: "És miből gondolod, hogy csak pincsi módra lehet segítőkész az ember? " Semmiből, ellenkezőleg: "Az szerintem sem pincsiség, ha mindenféle _észszerű_ helyzetben segíteni próbál."

Egyébként jóval több egységsugarú ember van, mint gondolnád. Egyesek babán hepik akár 3-4 évtizedig is, ha kellő mennyiségű pia / drog / .. van folyamatosan kéznél. Nemhogy egy gyönyörű nő miatt.. még ha elviselhetetlen is a természete. :)

@Dr. Jula Watson: Azért ennyi mindent ne akarj már egyszerre. :)

Piszok Alfréd 2010.09.17. 22:01:20

@Dr. Jula Watson: amelyik rendszeresen látja a gazdáját, az szociális lesz. Amelyik nem, az mitől lenne, még a palotapincsi is elvadul, ha egyedül él :D
Volt valami sztori, egy tanyán, ott komondorok voltak, kettő, a gazda elment pár napra, a tolvajok meg úgy gondolták, itt az alkalom. Vasvillákkal mentek, mert óvatosak voltak, tudták, hogy kutyák vannak. Lényeg a lényeg, mikor a gazdi 2 nap múlva hazament, a 2 kutya baromi büszkén trónolt a 2 tolvaj teteme mellett.
Nekem ez tetszik, nem idióta harci kutyák, hanem rendes őrzők, fölöslegesen nem ugrálnak, de ha kell akár egy medvének is nekimennek.

Piszok Alfréd 2010.09.17. 22:04:04

@Father Justice: rengeteg egységsugarú ember van, ebben egyetértünk. De azt ne mondd nekem, hogy csodanők ilyenekre gerjednek és leélik velük az életüket, csak mert tisztára nyaldossák a cipőjüket cserébe. Ennél találnak jobbat is, nem biznisz ez nekik.
Nem életszerű a helyzet amit felvázolsz, ez a bajom vele.

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 22:09:51

@Father Justice: szóval nem lehetek maximalista? :)

@Piszok Alfréd: Na, erre mondom én, az embernek tudnia kell, mire kell neki a kutya, milyen körülmények közé, ő maga milyen természetű, és ez alapján kell kiválasztani a fajtát. És nem úgy, hogy mi tetszik. A kuvasz sehova máshova nem való, mint vidékre házörzőnek. Önálló, ez tény. Erre találták ki.

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 22:11:07

@Piszok Alfréd: Csodanő vagyok, pincsit vállalok :D

Piszok Alfréd 2010.09.17. 22:13:46

@Dr. Jula Watson: mi másra való egy kutya? Mármint az olyanok, amiket én szeretek :D
Nem vagyok öleb párti. Volt egy erdel terrierünk, az nagyon jó fej volt, aranyos, okos, de ha nem voltunk otthon, egész Rákospalota zengett tőle, úgy ugatott. Pedig Moszkvában nem ugatott, de mikor áthoztuk, igen, talán az idegen környezet, nem tudom, de pedig megszokta, megszerette, de mégis. És nagyon sajnáltam amikor elpusztult, de meg is könnyebbültem.
Szerintem lakásba halak valók, vagy kígyó :D

Piszok Alfréd 2010.09.17. 22:16:09

@Dr. Jula Watson: jól van, nőknek más :D Kis kutya, érdes nyelvvel :D

Father Justice (törölt) 2010.09.17. 22:16:48

@Piszok Alfréd: Ja, hogy ezért volt hihetetlen ez a konfiguráció. Azt nem tudom, te kit tekintesz "csodanőnek", de rengeteg szép nő van, aki pincsit választ. Ugyanis kb. két nagyságrenddel több szép nő van, mint igazán vaskos pénzespasee. (A kereslet és a kínálat nincs összhangban.) Annak meg, hogy kire gerjednek és kivel képesek leélni egy életet, miért kellene kéz a kézben járnia? :) Gerjednek és dugatják magukat az alfákkal, és közben leélik az életüket a pincsivel. Ne mondd már, hogy csak a filmvászonról ismered ezt a felállást.

Piszok Alfréd 2010.09.17. 22:23:34

@Father Justice: nem ismerek egy ilyet sem személyesen, de elhiszem, hogy sok van. De pincsiből is van szebb is, szóval az alaphelyzetben (amiről Kytia írt) továbbra sem hiszem, hogy a te elméleted lenne a nyerő.
Ha se nem szép, se pénze nincs, se dugni nem jó vele, mire tartaná otthon? Valamit csak tudnia kell mégicsak, hogy érdemes legyen tartani, nem?

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 22:27:58

@Piszok Alfréd: Hát igen, a kutya legyen legalább 30 kiló. :) De vicces volt, mikor az ajtónkban feküdt 200 kiló színhús :D Multkor már mutattam, nekem milyen van. :)

Lakásban sosem tartanék kutyát. Arra nincs is kapacitásom.

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 22:28:39

@Piszok Alfréd: érdes nyelve meg a macskának van. Mint a reszelő olyan. :)

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 22:29:23

@Piszok Alfréd: Mi másra? Nálunk játszópajtás.

Father Justice (törölt) 2010.09.17. 22:29:49

@Piszok Alfréd: Nem szép és nem jó vele dugni. SOK pénze nincs ugyan, de ANNYI van, hogy kényelmi balfütyinek állandóra tartható legyen. Míg nem jön egy pénzesebb, a hasonlóan orránál fogva vezethető típusból.

V.ö: Father Justice 2010.09.17. 16:16:21

"Persze anyagilag az utóbbi esetben is elég jól kell állnia a fazonnak, különben nem sok értelme van a műsornak. :)"

:)

Piszok Alfréd 2010.09.17. 22:33:55

@Father Justice: hát, biztos igazad van, de én tényleg egy ilyet sem ismerek, pedig elég széles ismeretségi köröm van, köztük rengeteg 10-es nővel (szépek, okosak, aranyosak, nőiesek). Biztos születési rendellenesség náluk, de nem ilyenek.

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 22:34:44

@Father Justice: azt nem tudom eldönteni, valóban így állsz-e az élethez, vagy ezek csak hangzatos elméletek? Mert ilyen prekoncepciókkal hogyan mész bele egy kapcsolatba?

Piszok Alfréd 2010.09.17. 22:37:06

@Dr. Jula Watson: játszópajtásnak is kiválók, ez igaz, de annak is jobb egy olyan, amibe bele lehet markolni, lehet dögönyözni, hátára ülni (mármint kisgyereknek), amelyik el tud húzni egy szánkót... :)
200 kiló??? Az ló D

A macska nyelve túl érdes. A palotapincsié állítólag pont jó :D

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 22:42:39

@Piszok Alfréd: 3 kutyából jött ki :D picit több, mint 200

Piszok Alfréd 2010.09.17. 22:47:06

@Dr. Jula Watson: ja :D Azért azok se lehettek picik, 70 körül darabja :)

Dr. Jula Watson 2010.09.17. 22:53:40

@Piszok Alfréd: egyí igencsak megtermett angol masztiff, egy hatalmas újfullandi, és a bobtail. valóban nem pincsi egyik se :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.09.18. 16:16:25

Kardhal: egy harmincas férfi bizarr kalandjai hamvas leányzókkal.

kardhal.blog.hu

Joe69 2010.09.18. 22:11:35

Jóestét ! Hát igen, az alapsztori az átlagos éretlen férfi magatartását tükrözi. Az érettebb férfi arra figyel, melyik csajszi figyeli ki őt és még nem bányarém, és arra indul. Csak olyan csajjal szabad kezdeni, aki valamilyen szintű pozitív érdeklődést tanusít az emberfia iránt és kitüntetetten őt.. Persze aránytalanul sok pénzzel, idővel, stb. bárkit fel lehet szedni. El lehet venni feleségül, talán még lelkiismeretes nej is lesz, de azért végig áldozatnak érzi majd magát, és ha felbukkan egy utolsó szar tróger, aki mégis hasonlít a kedvenc hejjespasijára, borul minden. Sajnos, a nők a kapcsolataikban élik ki a változatosság iránti igényeiket, a férfiak ott inkább megpihenni akarnak (az élet egyéb területein kitombolhatják magukat), és rá is faragnak sokszor.

Dr. Jula Watson 2010.09.19. 09:36:33

@Joe69: "férfiak ott inkább megpihenni akarnak (az élet egyéb területein kitombolhatják magukat)"

Ezt ugye úgy értetted, hogy otthon akarnak tévézni sörrel a kezükben, és minden más teljesítményt, "tombolást" máshol visznek végbe. :DDD
Mert ha nem úgy vagy nagyon el vagy tévedve, vagy hatalmas nagy gúny volt benne.

Father Justice (törölt) 2010.09.19. 10:32:22

@Joe69: Az aránytalanul sok pénz az esetek 90%-ában minimális befektetett idővel is nyerő, de az aránytalanul sok idő önmagában csak folyamatos húzásra, szívatásra, talonban tartásra elegendő (mármint a nő műveli mindezt, értelemszerűen). Az utolsó szar hejjespasee-klón tróger felbukkanása miatt sem borul szükségszerűen minden, legfeljebb a gyerekek jobban hasonlítanak majd rá, mint Mr. Pincsee-re. :)
süti beállítások módosítása