Túl elfoglalt volt hozzám

2010. szeptember 28. 07:36 - Panni CsP

Következő posztunk szerzője arra panaszkodik, hogy pasija időbeosztása lehetetlenné teszi az intim pillanatokat. Lassan neki is előre be kell jelentkeznie hozzá, mint a hivatalba, felvetetni magát az előjegyzési naptárba. Meddig futhat az a szekér, melynek gazdája túl gyorsan hajtja a lovakat ahhoz, hogy párja is felkapaszkodhasson mellé?

 

Sziasztok! Párommal, akiről a mese szólni fog, még mindig együtt vagyunk. Sem panaszkodni, sem kibeszélni nem akarom őt, pusztán felvázolni nektek egy helyzetet. Mert kíváncsi vagyok a véleményetekre. Párom külsős ügyintéző két cégnél. Egy vállalati bulin ismertem meg: olykor lopva felé pillantottam, amint a barátaival beszélgetett. Nem tudtam, hogy észrevette, csak akkor, amikor odajött hozzám. Megkérdezte, hogy ismerjük-e egymást? Mondtam, hogy nem találkoztunk még, köszönés szintjén sem, de én is az egyik cégnél dolgozom. Beszélgetni kezdtünk.

Összejöttünk és járni kezdtünk, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. A gondot az jelentette, hogy valahányszor kerestem, mindig arrébb tologatta az időpontokat. Elmondta, hogy nagyon sajnálja, ő is szeretne sűrűbben találkozni velem, de a munkája nem engedi, nem tud rugalmasabb lenni… Nem ura az idejének. Kétszer megcsinálta azt is, hogy megbeszéltünk egy találkozót valahol a városban és ő előtte 5 perccel lemondta. Amikor neki volt jó az időpont – lehetetlen időpontokról van szó, este tíz és hajnali kettő között! - akkor én mondtam le, mert akkor már semmihez nincs kedvem. Abban egyeztünk meg, hogy jó előre szólok neki, mikor tudok felmenni hozzá, és majd jelez, ha közbe jön valami. Így a legsikeresebb találkozóink a lakásán zajlottak, ilyenkor főzött valamit és elég jól elvoltunk. De ezek az alkalmak elég ritkák. Nekem ez a kapcsolat így elég kényelmetlen. Amikor kicsit számon kértem, hogy vázolja fel a jövőre vonatkozó elképzeléseit, elmondta, hogy az egész élete rohanás, korábban nehéz volt nőznie is, a vicces kedvű barátai pedig sokszor azt hitték róla, hogy valójában látens meleg. Ezt értsem meg. Én megértem, de meddig kell még ezt elviselni, mert hosszútávon – bármennyire is aranyos fiú – nem tudom ezt tolerálni. Üdv: Anita.

 
378 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr492328653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Jula Watson 2010.09.28. 15:11:43

@Father Justice: Hát nem tudtad poénra venni a megjegyzést? Ilyenkor rá kell tenni még egy lapáttal a szégyenkezés helyett :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 15:13:17

@Kedves Nard: "Szép és vonzó" Tokre te vagy. Tudnak valamit ezek a kinaiak.

Azt tudtam, hogy eszerint mi vagyok, csak ezt a dupla dolgot nem. "A Kutya a legsegítõkészebb csillagjegy" Ez en vagyok. Tokre. "Gyakran választ olyan pályát, ahol segíthet a betegeken" Viszont itt mar jocskan mellelott. A legtobb ember szerint az en szakmam segit a legkevesebbet rajtuk. :D

Kittyre is tokre raillett az ove.

Es tokre kimuvelodtem ma! Tokre tokre minden. :D

tuli _ 2010.09.28. 15:14:21

@Frigyesur: majdnem. de csak majdnem :D
@Nathan D'Xantine:
egy buta pasi nem lehet szexi.

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 15:16:20

@Nutshell: Nem bantasbol, de ha elkezdenel szorosan olelni es harapdalni, komolyan megijednek. Semmi szemelyes, tenyleg. :DD

Gondolkodj kerlek.

A ribi azert nem jo, mert nekem lazannyavval azert fizetnek, hogy ne kelljen semmilyen kozelsegbe se kerulniuk velem. :)))

Nutshell 2010.09.28. 15:16:36

@Nathan D'Xantine:
Olyat én nem csinálok :) Vagy legalábbis nincs rá mód... :)))

@Frigyesur:
És tökre mivel foglalkozol? Apeh-ellenőr? Halottaskocsi vezető?

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 15:17:47

@tuli _: Szoval meg titkolod. Egyszer ugyis lebuksz. Egyszer mindenkit elkapnak. :P

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 15:19:30

@Nutshell: Dehogykerlek. A magyar eü.-t taszitom meg melyebb valsagba.

Father Justice (törölt) 2010.09.28. 15:20:57

@Dr. Jula Watson: Azért eltemetni nem akartam én.. még emiatt sem. :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Egy lovagias, figyelmes férfi nem bántalmaz hölgyeket, ezért igen. halak.network.hu/blog/halak_klub_hirei/a-csillagjegyek-apro-csepro-hibai :)

tuli _ 2010.09.28. 15:21:32

@Nutshell: a halottakocsi vezetője lefizeti, hogy hozzá vigyék a szállítmányt. :)

@Frigyesur: ártatlan vagyok. :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 15:23:27

@tuli _: Mindenki ezt mondja. :P

A masik meg: nem is tudod mi a munkam. :P

tőzegmalac 2010.09.28. 15:24:00

@fumerin: téged se tejben fürösztenélek :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.28. 15:26:49

@Frigyesur: az már régi, de nem tetszett mert 3D-s csilli-villi :) én meg az oldskuul játékokat szeretem.

@Budapesti Brigaderos: játékélmény, kedves Brigadéros :) játékélmény :)

tuli _ 2010.09.28. 15:27:04

@Frigyesur: de. tudom. vagy a blogon írtad egyszer, vagy magánban, már nem tudom. :)

BKC 2010.09.28. 15:27:42

@Dr. Jula Watson: ok, de azért a gondok és nagy megalkuvás meg az egetrengető nagy fellángolás az nagyjából a skála két vége. és az egetrengető nagy fellángolás egyáltalán nem garantálja, hogy nem lesznek hamar gondok és megalkuvás.
de ez megint csak az igényekről, meg az elvárásokról szól. nálad sosem lesz egy laza haverkodásból igazi párkapcsolat, másnál attól még lehet simán.

Nutshell 2010.09.28. 15:28:18

@Frigyesur:
*szipog, de megérti*
Harapdálni csak a szerelmemet szoktam. Bármennyire is kedves és jó fej vagy, és "értékellek, mint embert", erre most nem sok esélyt látok. Nem a te hibád, tényleg, velem van a baj. De azért maradjunk barátok :)))

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Hogy nem általam készített bort iszol :) De tényleg sok jó pincészet van errefelé... :)

Nutshell 2010.09.28. 15:31:51

@tuli _:
Teljes mértékben egyet kell értsek a kijelentéseddel! :)

Akkor Frigyesúr patológus? Vagy emberkísérletekkel dolgozik?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.28. 15:34:48

@tuli _: megnéztem a linket. agypusztító, kérlek szépen! agypusztító!

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 15:34:56

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Jojo, elrontottam, rajottem. :P En a 2vel jatszottam utoljara, de tul kedves volta benne. :x

Regi jatek? Mint a Day of tentacle??? :))) Meg hogy hivtak azt, amin egy kis sarga fej zabalt fel mindent? Meg volt egy falepitos, amire nekunk meg palyat is kellett csinalnunk. Tokre idegesit, hogy nem jut eszembe.

De nagy kedvencem az Eye of the Beholder 2 volt.

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 15:37:28

@tuli _: Igeeen?! Mar kihagy az agyam. :)

@Nutshell: Fajo szivvel, de magamba temetem az erzelmeim, es elek a baratsag opcioval, csakhogy kozeledben maradhassak. :))))

(Durva, hogy en is kb. pont ilyeneket irnek be, mint te. :O)

Nutshell 2010.09.28. 15:38:09

@Frigyesur:
A sárga fejes a Packman. A többi passz.

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 15:39:49

@Nutshell: Jajdehogy patologus. Patologian arrol lehetett megismerni, hogy o allt a legtavolabb a holttestol.

Elmeleti palya. A tobbi zupertitkos. :))) Legalabbis nyilvanosan.

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 15:42:51

@Nutshell: Jaj tenyleg a Packman. Gyerekkent majdnem raszoktatott a felkaru rablora. Meg volt egy karrierepitos, valami s betus aszem. Sok fogodzkodot tudok adni, mi? :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 15:45:18

@Nutshell: No, es te mikent dontod romba az emberiseget? :)

Nutshell 2010.09.28. 15:45:36

@Frigyesur:
Remélem nem fog majd fájni ahogy végignézed, hogy másokkal is kapcsolatba kerülök. Tudom, nehéz ez, de én sem tudnék lemondani magamról a helyedben, így megértelek. :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.28. 15:48:42

@Frigyesur:

Nekem van egy patológus barátom :) Nem Packman, hanem Pacman. Amúgy a Civilization V most jelent meg nemrég :) (elég fos, és buta lett, a IV jobb volt) :) De hát mi csajok, Kittyvel warcraftozunk :)

Nutshell 2010.09.28. 15:49:40

@Frigyesur:
Alapvetően szupertitkos, de tanár vagyok.
Bár jelenleg a legkevésbé sem tanítok, inkább egy hivatalban dolgozom a pénzügyi osztályon (és mellette a közgázra járok).

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.28. 15:56:27

@Frigyesur: @Nutshell: ja, packman. a falépítős nem ugrik be. Istenem, amikor a kétszázegypár megabyte-os vinyó csúcstechnika volt :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.28. 15:57:05

@Nutshell: Hát nem tudom, hagyjam magam meghívatni?:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.28. 15:58:39

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Széjjel kellett particionálni, mert csak fix értéket tudott egybe kezelni :) MFM vinyók a maguk diszkrét 2,5 kilójukkal + fél méteres vezérlő :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 15:59:51

@Nutshell: Majd eros leszek. Igerem nem fogsz sirni latni! (Max. magamban pityergek. :(

@Kedves Nard: Jo, tenyleg rajottem. A tesom mondta es rosszul emlekeztem. :P

Mijer baratkozol te patologusokkal, lanyka?

Az en laptopomon egeszen egyszeru jatekok mennek csak, Prince of Persiat nyomtam utoljara. Az asztali gepen ment komolyabb is, de abban allandoan eltevedtem. :@

Na ja, az olyan egyszerubb jaktek valo nekik csajoknak. :P

Nutshell 2010.09.28. 15:59:51

@Kedves Nard:
Multifunkcionális vagyok, mellette remekül számolgatok és utalgatok... :)

@Kósza:
Bizony-bizony-bizony :)

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Most konkrétan meghívatod magad? :)

tuli _ 2010.09.28. 16:02:53

@Nathan D'Xantine: mert nekem az eszes pasik a szexik, még a beesett váll sem kizárt :)
semmit, de semmit nem hat rám a kinézet, ha mellé ostobaság párosul. azé.

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): :) úgy látom, felesleges volt közölnöm, hogy nem reklám. innen nem fognak tömött sorban jelentkezni hozzá :D

@Nutshell: nem patológus, de ne engem faggass, itt van az illetékes :)

Kósza 2010.09.28. 16:03:35

@Nutshell: juhéjjj,... Szopcsi tanszék működik még? Cafe Pelle? :)

Nutshell 2010.09.28. 16:03:37

@Frigyesur:
Prince of Persia milyen jó volt! Számtech órákon azzal játszottunk, amikor óra végén maradt 10 perc.
Múlt héten megnéztem a belőle készült filmet a régi idők emlékére.

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 16:04:40

@Nutshell: Sosem gondoltam volna rolad, hogy tanar vagy. :O A penzugyest se. Ezek szerint te vagy az APEH-ellenor. :))) Ezt jobb is ha titkolod. :D

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Azt se tudjatok, amikor egy kis vonalat kellett mozgatni, hogy lebontsd vele a falat? Ezekamaifiatalok! Nem is tudjak milyen csodajatekokat hasznaltunk mi oregek!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.28. 16:06:45

@Nutshell: utalhatsz nekem is :) majd adok csokit :DDD

@Kedves Nard: látod, most meg már a tera byte is elérhető :) ne is említsem a magnós c64/16/plus4-ket, ahol állandóan a fejet állíthattam :D

tuli _ 2010.09.28. 16:07:34

na, további jókat, én húzok haza

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 16:10:41

@Nutshell: Azert szep, hogy nalatok a szamtech. ora jatszast jelentett! Jellemzo. A filmmel meg jocskan lemaradtal. Meg nyaron volt a bemutato, vagy nem?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.28. 16:11:29

@Frigyesur: ja! olyan a szomszéd gyereknek volt. dehogy nem. csúnya zöld színű doboz volt, és csak ez az egy játék ment rajta. a srác rohadt menő volt, mindenki hozzá akart menni játszani a környékről.:)

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 16:11:48

@Kósza: Lyukkartyat meg en is lattam. Kis pisisek ezek.

fumerin 2010.09.28. 16:12:32

@Nathan D'Xantine: Nekem meg azért maradt meg(könyvek), mert a volt férjem szerint csak a port szedi össze:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.28. 16:12:45

@Father Justice: :D:D (Én pedig tányérokat tördelek hobbitevékenységként. :D:D)

Kósza 2010.09.28. 16:13:46

@Frigyesur: Fortran IV, Hollerith lyukkártya,... néha végtelen ciklus, egyes, jöjjön újra :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 16:15:45

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): De mi volt a neve? Es tenyleg a regi jatekokat szereted. :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.28. 16:21:09

@Frigyesur: nem emlékszem :) @Kósza: jól van, arról nem volt szó hogy visszamegyünk az őskorig :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 16:23:19

@Piszok Alfréd: Ööö, pontosan erdekel? Nem eleg, hogy eü es elmeleti? :D

Nutshell 2010.09.28. 16:32:03

@Kósza:
Szopcsi tanszék?? Azmiaz? :)
Most Tudásközpont-projekt van, ott voltak utoljára órák.

@Frigyesur:
Egy Apeh-ellenőr mióta utalgat pénzt?? :)
Én sem gondoltam, hogy tanár leszek. De aztán megszerettem. Onnan tudok olyan hasznos kifejezéseket, mint "szercsipuszcsi".
De a BTK-t ellensúlyozni kell valamivel, onnan jött a közgáz :)
Jah, és persze, csesszél le nyugodtan, amiért nem időben néztem meg a Prince of Persiat... :)))

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
Előbb a csoki, aztán az utalás... :)

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Nem azt mondtam :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.28. 16:33:01

@fumerin: Istenem! Hiszen ha tényleg összeszedné a port!
:D
Kidobhatnám a porszívót!

Kósza 2010.09.28. 16:38:46

@Nutshell: Sopianae söröző, a négysávos túloldalán, pont a közgáz alig használt főbejáratával szemben.

Piszok Alfréd 2010.09.28. 16:41:33

@Frigyesur: nem hát :D megírhatod privátban is :)

Nutshell 2010.09.28. 16:43:48

@Kósza:
Mivel szombatonként vagyok ott és egész nap órák vannak, így sajna kimarad ez az élmény. De megvanni megvan (ez de gyönyörűen, magyarosan hangzik...)
Te mikor jártál a közgázra?

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 16:45:00

@Nutshell: Pl. ha berug. Ne kotekedje'! :P
Ne ne vagj fel ilyen szavakkal, mert en is tudnek olyat mondani, hogy hamulus ossis hamati. :P Ha megtetszett miert hagytad ott?
BTKt ellensulyozni, hmm. Lehet azt? :)))
Ooo, nem cseszlek en le, eleg buntetes volt neked ez onmagaban is. :))

fumerin 2010.09.28. 16:46:18

@Nathan D'Xantine: Jogos:)

Bár én megint találtam egy újabb beszerzendő darabot:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.28. 16:49:08

@fumerin: Én az elmúlt egy év alatt egy egy polcnyit vettem itt-ott...
Reménytelen...

Nutshell 2010.09.28. 16:49:09

@Frigyesur:
Jaah, értem, a részeg APEH-ellenőr, aki nagyon vadul pénzt utalgat össze-vissza. Hogy ez egyből nem ugrott be... :)
Mert Gyes-en lévő anyuka helyén voltam, aki visszajött. Nem önszántamból tettem :( *hüppp*
BTK egy élmény volt, csak valahogy nem tudtam beilleszkedni. Mondjuk itt a közgázon is vannak durva arcok...

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 16:54:12

@Piszok Alfréd: A blogon keresztul jo?

@Nutshell: Aki kivancsi, annak hamar baja esik. :))) Amugy semmi izgalmas, sracok. De egyefene, csak, mert joarc vagyok: a blogon keresztul mehet neked is?

tőzegmalac 2010.09.28. 16:55:10

@fumerin: na állj inkább ki az esőre :P

Nutshell 2010.09.28. 16:55:30

@Frigyesur:
Jöjjön (aminek jönnie kell... :) )

fumerin 2010.09.28. 16:56:35

@Nathan D'Xantine: Az jó, ha nem zavarja a partnert, hogy mellette késő éjszakáig ég a pilács:)

Amúgy nagyon rákaptam Ken Follett-re, most egy újabb darab jelent meg tőle:)

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 16:57:40

@Nutshell: Latod, latod. Nem tudsz elvonatkoztatni es tullepni az egyszerubb logika keretein. :)))
Jaa, ertem. Es kis huliganokat tanitottal, vagy nagyobbakat? Enek-zene, rajz, testneveles, irodalom, miben mutattad meg nekik hianyossagaikat.
A beilleszkedest hagyjuk... A legtobb helyen az ember inkabb nem is akar beilleszkedi. :S Bele sem merek gondolni, hogy mi lenne, ha olyan lennek, mint az evfolyamtarsaim. Juj.

Nutshell 2010.09.28. 16:58:57

@Kósza:
Nappalisként biztos más/jobb volt, mint levelezősként. Így munka mellett szombatonként lejárni és egyhuzamban végigülni nem nagy fun. De azért szeretem :)

Kósza 2010.09.28. 16:59:53

@Nutshell: levelező volt, háromhetente hétfő-kedd :)

fumerin 2010.09.28. 17:00:33

@kabátnyúl: Elég magas vagyok, minek nőjek tovább? :D

Kósza 2010.09.28. 17:01:01

@Nutshell: előtte a jóhírű Boszorkány úti intézmény padjait koptattam 4 évig :) Ha érted?

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 17:01:28

@Nutshell: @Piszok Alfréd: No, tessek, elment. Ha egyeb kerdesetek van, ne fogjatok vissza magatokat! :D

Kósza 2010.09.28. 17:04:22

Kellemes estépítést, sziasztok!

Nutshell 2010.09.28. 17:06:12

@Frigyesur:
:))
Nagyobbacska huligánokat. Középsuliban, angolra. És tökre hiányoznak... (megint *hüpp*)
Hát igen, vicces lennék tarisznyával, hosszú lenes szoknyában, a semmibe révedő tekintettel. És különben is most cserélhetném le az egész dizájnomat valami közgázosra.

Nutshell 2010.09.28. 17:15:09

@Kósza:
Jóhírű, mi? :)

@Frigyesur:
Húú, nagyon izgi. Jobb, mintha halottaskocsi-vezető lennél, tényleg :)))

Piszok Alfréd 2010.09.28. 17:20:01

@Nutshell: nekem meg egyszer még hasznomra is válhat :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 17:23:19

@Nutshell: Biztos nekik is hianyzol. :))) Bocsi, elhiszem amugy. 17 eves koromig nyelvtanar akartam lenni. Aztan rajottem, hogy utalok kiallni es beszelni, es turelmem sincs hozza. :)) De tanitottam mar angolul en is ismerost, kiscsoportban jo.
:D Hat igen, fontos, hogy az ember aszimilalodjon Jut eszembe: milyen a kozgazos design? En csak konferenciakon lattam, hogy az ilyeneken mindenki oltonyben, a mienken meg mindenki lazan es mindenki 60 eves. (Mondjuk anno a feherkopenyes, fonendoszkopos flangalas bejott, de a feher papucsot, azt nem tudtam megszokni, meg labzsakkal sem.)

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 17:25:33

@Nutshell: :D Hat koszi. Ezert tanultam 6 evet, hogy ezt vegre valaki kimondja! *szipp-szipp*

Nutshell 2010.09.28. 17:37:09

@Piszok Alfréd: :)))

@Frigyesur:
Én sem vagyok az a "kiállok és megmondom a frankót" típus, ezért is tartottam tőle, hogy hogy fog ez nekem menni. Amúgy sem szeretek szerepelni, sem a középpontban lenni.
Nem úgy mint a kedves ex-kollégáim, akik egymást túllicitálva hisztériáztak a tanáriban a szünetekben. Tőlük jobban zúgott a fejem, mint a vicces-laza-jófej tinédzserektől :)
Közgázon mindenki trendi (és láthatólag gazdag...) Vagy a férjük gazdag. Vagy valaki tuti gazdag, mert a nagy többség menő.
Én nagyon büszke vagyok rád és a foglalkozásodra! Megérte az a 6 év!! :)))

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
:)

Megyek, találkozok a 3D-s barátaimmal. További szép napot! :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 17:42:50

@Piszok Alfréd: Vegre valamire jo vagyok! :)))

@Nutshell: :) Jo szorakozast 3D-ben!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.28. 17:42:53

@Frigyesur: én meg számteket tanítottam, meg marketinget érettségizett suttyóknak...:P még buktattam is, de hát a mentő kérdés mentő kérdésére sem tudta kipuskázni a választ...:S

Piszok Alfréd 2010.09.28. 17:45:46

@Frigyesur: azért remélem, pár évig még haszontalan maradsz :)))

Dr. Jula Watson 2010.09.28. 17:49:27

@Kedves Nard: na és a jó öreg Commodore? :) A magnókazettával? :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 17:50:52

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Kegyetlen vagy. :D

@Piszok Alfréd: Utana is mondhatod, hogy a baratod egy baratjanak kene informacio. :D

Piszok Alfréd 2010.09.28. 17:52:30

@Frigyesur: nem vagyok én olyan, majd egy barátomat küldöm inkább, hogy egy barátjának kell :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.28. 17:52:46

Nagyon faradt lehetek, mert elkezdtem Excelben olvasgatni, hogy az egyes szinek milyen elnevezessel birnak. :S
süti beállítások módosítása