Honnan tudod, hogy ő a nagy Ő?

2010. október 05. 07:45 - Panni CsP

„Én sokáig úgy hittem, hogy az a lány, akivel 9 hónapig futottam, az Igazi. De kárt okozott nekem. Érzelmi és anyagi kárt” - Tegnap a nagy Ő-t kerestük, és ma is a nyomába eredünk, egy sokkal súlyosabb történettel. Levélírónk egy úriember, akinek korára csak bizonyos szófordulataiból következtethetünk: megismer egy lányt, akit először az Igazinak vél, de a lány csúnyán elbánik vele. Most megtudhatod, miről ismered meg a nagy Ő-t.

 

Honnan tudod, hogy álmaid nőjével találkoztál? Sokat beszélünk róla itt a blogon, rossz esetben a kommentezők ész nélkül szétfikázzák a posztokat, de azt senki nem mondja meg, milyen az ideális kapcsolat? Mi kell hozzá? Vagy mik azok a jelek, amiből tudod, hogy az igazi van melletted? Milyen belső és külső jelei vannak? Vannak-e egyáltalán? Mikor van olyan, amikor nem hülyéznek le valakit, mert fut egy szoknya után? De azt is elismerem, hogy valaki egyáltalán nem keresi az Igazit, nem is hisz a létezésébe és útközben belebotlik – de ha nem, az se nyomasztja.

Én sokáig úgy hittem, hogy az a lány, akivel 9 hónapig futottam, az Igazi. De kárt okozott nekem. Érzelmi és anyagi kárt. Én már idősebb vagyok és elég nagy volt a korkülönbség köztünk, mégis azt hittem (mert úgy látszott) tényleg szeret. Amikor hozzám költözött (én ajánlottam fel) hónapokig úgy viselkedett, mint az a nő, akiről addig álmodoztam. Aztán elkezdett húsz ezer forintokat kérni a reggeli, napi bevásárlásokra, majd hazajött néhány kiflivel meg mirelittel. Nem számoltattam el a visszajáróról, gondoltam, elfelejtette, este majd ott találom a konyhaasztalon… De nem találtam soha. Új ruhákat, cipőket annál inkább. És ebből rendszer lett. Egyszer felajánlotta, hogy fizessem ki az angol nyelvtanfolyamát – most iratkozott be, de útközben elfogyott a pénze. Megtettem. Születésnapjára egy laptopot kapott tőlem. Pár nap múlva nem láttam a házban és soha többet. Tudtam, hogy kettős életet él és nem csak nálam lakik. Így is volt. Amikor szaporodtak a számonkéréseim, egyre idegesebb lett és bevallotta, hogy egy „másik nagylelkű úrral is kavar, aki legalább kifizeti neki a tanfolyamot”. Itt lett vége a kapcsolatunknak, simán összepakolt és elhúzott, mintha nem töltöttünk volna együtt annyi kellemes percet. 9 hónap… elszállt, talán nem is volt. Én biztos voltam benne, hogy ő az, akit kerestem egész életemben, de ma már tudom, hogy csak a személyes vágyaim kivetítése volt. Mert nincs arra recept, hogyan vedd észre. Egyszerűen érzi az ember. Visszagondolva, én sok mindent éreztem vele kapcsolatban, de… Ha kívülről szemlélem a történteket, egy független aspektusból, akkor belátom, hogy egy szamár voltam (vagy ha már az állatoknál tartunk, fejős tehén) de belülről mégis egy boldog embernek éreztem magam. A legvégső pillanatig vártam a realitás tudomásulvételével… férfi szokás. 

 
344 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr532345718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Jula Watson 2010.10.05. 13:24:30

@vázkulcs: Hát egy szórakozóhelyen mit vársz? :D
Lehet, csak épp esett az eső és arra volt kiváncsi fel lehet-e csukni a kabrió tetejét :)

@Kósza: Vagy csak annyira ügyes volt, hogy észre sem vetted :D

Dr. Jula Watson 2010.10.05. 13:26:21

@Caddy: Most esett le :DD Szóval a maratonra edzettek együtt? Ezért kellett a luvnyának a sok pénz, edzőcipőt vett :D

Kósza 2010.10.05. 13:27:37

@Dr. Jula Watson: Ez csak a celebeknél működik, akiknek számít hogy hír legyen, vagy éppen hír ne legyen róluk. A posztban vázolt esetben a csaj nem sokra számíthat, ha követelőzik. Akkor tudna a legnagyobbat meríteni, ha szépen beházasodik!

Kósza 2010.10.05. 13:30:31

@Dr. Jula Watson: vagy csak egyszerűen annyi pénzem van, hogy fel sem tűntek a lenyúlások? :)

vázkulcs 2010.10.05. 13:31:07

@Rebelde:

:) most, hogy mondod lehet ezért volt. .) De nem hiszem, mert amilyen jól nézett ki annyira egyszerű volt, nem feltételezem ennyire rafinált lány volt. :D

@Dr. Jula Watson: mit várok? Egy intelligens, házias, csinos lányt akivel értekezhetek a világ dolgairól is egyebek mellett. :D Persze azért nem okozott lelki törést a dolog, csak kicsit direkt volt.

fumerin 2010.10.05. 13:32:27

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Nem panaszkodhatom a zenei nevelésre:D

(eddig vakon voltam ebben a műfajban)

Dr. Jula Watson 2010.10.05. 13:36:12

@Kósza: Lehet, hogy a drága idősödő posztírónk is épp egy celebecske :D

@vázkulcs: Elvégre te is elég direkt voltál nem? :) A világ dolgaiba a szép autók nem tartoznak bele? :D Tegnap mintha pont te linkelted volna :)

Dr. Jula Watson 2010.10.05. 13:39:46

@Kósza: Meglehet. Akkor jelezném, szükségem lenne egy laptopra. A strapabíró fajtából :D

De hát tudod, hogy van a mondás, kétféle ember az, aki őszintén mondhatja, nem érdekli a pénz, az akinek semmije sincs, kinn a feneke a nadrágból, illetve akinek már annyi van, hogy nem tudja hova tenni. :)

Rebelde 2010.10.05. 13:40:13

@vázkulcs:

aki jól néz ki, az csak hülye lehet? ááá :))

Kósza 2010.10.05. 13:42:58

@vázkulcs: na és, megmondod, hogy milyen autód van, a csaj dolga miért kérdezi. Attól még nem kell, hogy lehúzós legyen. Talán arra volt kíváncsi, hogy a saját egzisztenciájához legalább közel áll-e a tied.

vázkulcs 2010.10.05. 13:44:09

@Dr. Jula Watson:

Nem szeretek mellébeszélni valóban. Lehet autókról akart csak beszélgetni, és én értettem félre? :)) Áhh ami engem legjobban ki tud ábrándítani egy nőből az a butaság, főleg ha egy szép lány, de teljesen egyszerű az valami szörnyű.

Dr. Jula Watson 2010.10.05. 13:47:22

@vázkulcs: A buta férfi még kiábrándítóbb. Mert ő még csak a szépségével sem tudja ellensúlyozni :)
A mellébeszélés a legrosszabb emberi tulajdonságok közül való.

vázkulcs 2010.10.05. 13:48:10

@Rebelde:

Női nem területén végzett eddigi kutatómunkám során nem tudtam a szépség és a butaság között összefüggést kimutatni. :D Csak az nagyon lelombozó szép valaki, de egyszerű mint egy faék.

@Kósza:

Mónika show-n szocializálódott példány volt. :D

Muha 2010.10.05. 13:48:44

Erről a történetről, a lányról és a fiúról ez jutott eszembe:

Biztosan hallottál róla, hogy amikor egy békát beledobsz a forrásban lévő vízbe, sutty, kiugrik, anélkül, hogy bármi sérülést elszenvedne! Viszont! Ha a békát beleteszed egy fazék hideg vízbe, alágyújtasz, és szépen, lassan melegíted alatta a vizet, akkor a béka megfő!!! Nem ugrik ki! Mert bár érzi, hogy kellemetlen a helyzet, sőt egyre kellemetlenebb, fokozatosan szoktatja magát a kialakult helyzethez. Persze, mivel ő csak egy béka, nem tudja felfogni, hogy ha ez így megy tovább, akkor halál lesz a vége.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.05. 13:49:32

@fumerin: ha már anyagias poszt, akkor egy újabb...

Cash Rules Everything Around Me (CREAM),
get the money, dollar-dollar bill you all!

Wu-Tang Clan - CREAM

www.youtube.com/watch?v=bjZRAvsZf1g

vázkulcs 2010.10.05. 13:50:42

@vázkulcs:

De ha azt mondod ilyenekkel sem szoktál találkozni akkor már megkérdezem hol szoktál ismerkedni? :D

Father Justice (törölt) 2010.10.05. 13:53:50

@Zabalint: Szerintem itt egy kis félreértés lesz. Nem állította sehol, hogy ezek a paraméterek így függenek össze egymással. Itt mindössze lehetőségekről van szó. Egy ronda, középkorú nő egyszerűen nincs abban a helyzetben, hogy kihasználja a férfit anyagilag (hacsak nincs valami ütős zsarolási kártya a zsebében), míg szép, fiatal társai annál inkább. Ez nem jelenti azt, hogy az utóbbiak mind meg is teszik, de jelentős részük igen. Sőt, akadnak közöttük olyanok is, akiknek még csak színészkedniük sem kell: a kétlaki életmód is simán belefér, ha elég nagy madarat sikerült elcsípni. :) A középkorú csúnyácskák sem feltétlenül őszinték és megbízhatóak, de minimum ezt a látszatot kell kelteniük, ha akarnak bárkitől bármit. Különben mivel tudnának operálni a finom sütin kívül? Szerintem ezt szerette volna közölni.

Dr. Jula Watson 2010.10.05. 13:59:35

@tuli _: Vagy a Dzsonny :D De van még pár ilyen...

Dr. Jula Watson 2010.10.05. 14:00:44

és a végszó: megette
További szép napot!

fumerin 2010.10.05. 14:01:36

@Dr. Jula Watson: Csatlakozom:)

Üdv mindenkinek!

Caddy 2010.10.05. 14:05:25

@Dr. Jula Watson: tudod te milyen drága egy jó futócipő? :D:D:D

Piszok Alfréd 2010.10.05. 14:06:32

@Muha: ez nagyon tetszik, már megérte ma idenéznem :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.05. 14:07:39

@Father Justice: azt gondolom, hogy ez a külső szépségtől teljesen független, az anyagilag lehúzkodós emberek - külsőtől függetlenül- egyszerűen észreveszik, hogy kivel lehet megcsinálni, mert erre jár az agyuk, figyelik. Természetesen tévedhetek.

Caddy 2010.10.05. 14:07:45

@Muha: ezt én nem értem. :D:D:D:D

vázkulcs 2010.10.05. 14:08:11

@Dr. Jula Watson:

Férfiben, ördögnél szebb az már jó külsőleg nem? :D Nem tudom nem vonzódom férfi nemhez , sőt egy homofób rasszizta vagyok, hála az égnek . Azért egy Sean Connerynél már remegnének a női lábak gondolom én, mint témában nem jártas. :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.05. 14:10:15

Korosodó úriember üldögél este otthon a foteljában és így gondolkodik:
- Most menjek el a városba és nézegessem azokat, akiket sohasem dughatok
meg, vagy maradjak itthon és dugjam meg azt, akit látni sem bírok??

Nutshell 2010.10.05. 14:14:36

@Muha: Ezt még nem hallottam. De jóóó :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.05. 14:22:30

@Nutshell: Addig jó, ha már ismersz-kiismersz, érdektelen leszek számodra :))

Father Justice (törölt) 2010.10.05. 14:25:23

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Amit mondasz, abban nem tévedsz, csak két különböző dologról beszélünk. Te arról beszélsz, hogy az emberben alapból vagy van hajlam lehúzásra, vagy nincs - külső adottságaitól függetlenül. Én pedig azt mondom, hogy akinek előnyös a megjelenése, annak több lehetősége van a lehúzás gyakorlati kivitelezésére. Ez viszont sokszor visszafelé is hat. Adott egy szép, fiatal, ám szellemiekben nem jeleskedő, eredendően tisztességes nő. Ha néhány párkapcsolat után belátja, hogy a szerelem úgyis mindig elmúlik, az ő fizetése viszont előreláthatóan nem fog évek alatt megtöbbszöröződni, vajon milyen partnert fog keresni, amíg a fiatalságát és a szépségét "kamatoztatni" tudja? Nagy a kísértés, hogy akármilyet, csak gazdag legyen.

Frigyesur (törölt) 2010.10.05. 14:26:43

@Muha: Ez az egyik választípus a kellemetlen ingerekre. A másik meg a szenzitizáció, amikor annyira érzékennyé válik, hogy a langyos vízből is kapásból kiugrik.

De ebbe a sztoriba nem látnék bele ilyen mélységeket.Valamiért a politika ugrik be inkább a békás-sztoriról. :S :x

Frigyesur (törölt) 2010.10.05. 14:31:10

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Azért lássuk be: a 60 éves Pista bácsinak kevesebb esélye van lehúzni valakit a párkapcsolatában, mint a 20 éves Pirikének. És egy harmonikus arc nagyobb bizalmat kelt az emberekben. Ettől függetlenül tényleg típusfüggő, csak az eredményességi-faktor jelentősen eltérő.

Muha 2010.10.05. 14:43:21

@Frigyesur: Ennyire tudományosan nem tudtam volna megközelíteni a kérdést, csupán azt szerettem volna érzékeltetni, - akár tapasztalatból is -, hogy szép lassan rengeteg mindent le lehet tolni az emberek torkán, amire lehet, hogy egyébként élből mondaná, hogy _soha, mert ez egyszerűen kizárt_.

Netuddki. 2010.10.05. 14:50:58

"A legvégső pillanatig vártam a realitás tudomásulvételével… férfi szokás."

Lefordítsam?
Kényelmesebb volt, mint új muffot keresni.

Azért én a helyedben felkeresnék egy bőr és nemibeteg ügyeletet...

SciNu 2010.10.05. 14:53:13

@Caddy: Hát egy huszasból nem jön ki :(

Netuddki. 2010.10.05. 14:55:19

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: "Szerintem posztíró az Igazi (az egyik) volt a lánynak, simán vissza tudja vásárolni, ha annyira kell. Ha pedig mégsem kell, akkor ez a Jel.:-))"

Persze... :P
+ nevelheti más gyerekét.

SciNu 2010.10.05. 15:00:26

@kovi1970: Az a bizalom jele, hogy rá meri bízni a gyereket míg ő elmegy venni egy pár új cipőt meg ruhát. A pénz nem költi ám el magát valakinek időt kell rá áldozni hogy elfogyjon. :D

Caddy 2010.10.05. 15:03:47

@SciNuBob -I hear you, mon!-: ezért kellett többször kérnie. :)

SciNu 2010.10.05. 15:15:45

@Caddy: Mindegyik lábára egyet :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.05. 15:20:56

@Father Justice: te egy okfejtésen belül is különböző dolgokról beszélsz. Akárhogy néz ki a fiatal nő, a pénz mindenképp számít, hiszen párkapcsolat esetében nem lehet kizárni, hogy sor kerül a gyerekkel lasszózás - mégha adott pillanatban közös megegyezésen alapuló, ámde később szabadon félreértelmezett - aktusára, márpedig ahhoz pénz kell, nem hátrány, ha minél több van.:-) Ezt az eredendően tisztességes, szép, fiatal hölgyek anélkül is elérhetik, hogy ők maguk tisztességtelenné válnának, vagyis ellopnák a visszajáró napi 18 ezret.:-) Fontos kritérium volna továbbá, hogy más eredendően természetesen a makulátlan tisztesség csillagjegyében született, de gonosz társadalmi varázslat hatására tolvajjá változott hölgyek a lehető legminimálisabb eséllyel rövidítsék meg a már kialkudott konyhapénzt holmi akciós laptopok és nyelvtanfolyamok árával.:D Kőkemény érdekek ezek, de lehúzni, lopni akkor sem kell, van tisztességes üzlet is.:-) Tehát nem teljesen mindegy, ki miért keresi a pénzt a partnerénél, a válasz akár döntő érv is lehet.:-)

Muha 2010.10.05. 15:25:50

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nálam bárki keresheti a pénzt. De most komolyan. Egy feltételem van. Ha talál bármit is, akkor legalább felezzen velem. :D

Father Justice (törölt) 2010.10.05. 15:29:33

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ha egy okfejtésen belül csak egy dologról beszélnék, az nem is lenne igazi okfejtés, max. egy egylépcsős következtetés. :) Nem arról beszélünk, hogy vannak olyan nők is, akiknek számít a pénz - szinte mindenkinek számít valamennyire -, hanem amikor kizárólag az számít, sőt, ez a "párkapcsolat" létezésének alapja a nő részéről.

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.05. 15:33:11

@Frigyesur: de két szép 20 évesnek kb. ugyanannyi lehetősége van, de ne már az alkalom szabályozza, hogy kihasználják-e. Ennyi erővel mindenkinek van lehetősége lopni a boltban, mégsem teszi mindenki.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.05. 15:35:28

@Caddy: Jobb dolgunk is volt, mint veled foglalkozni.

pavor nocturnus 2010.10.05. 15:43:33

Dino Buzatti: Egy szerelem története című elbeszélésének vázlatos kivonatát olvashattuk, bár az eredeti mű lebilincselő feszültsége teljes egészéből hiányzik e zanzából.

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.05. 15:50:28

@Muha: :-))

@Father Justice: igazad van, nyilván félreértettem valamit, nem vettem észre, hogy csak egy halmaz van, arról lehet beszélni.:-)

Father Justice (törölt) 2010.10.05. 15:52:00

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: A hasonlatod ott sántít, hogy a bolti lopásnál lebukás esetén megvan a megfelelő mértékű felelősségre vonás. A párkapcsolati lehúzás viszont a legtriviálisabb, büntetlenül művelhető haszonszerzési tevékenység. Mégis, mi történik, ha a citrom már nem facsarható tovább? Keres egy másik balekot, lásd a posztot. Ami haszonnal jár és negatív következmények nélkül (ezen van a hangsúly) megtehető, azt az emberek többsége meg is teszi - ha van rá lehetősége. Ennyi az egész. :)

Anti Anyag (törölt) 2010.10.05. 15:58:00

Peched volt, kifogtál egy kurvát. Pedig nem nehéz megismerni.

Muha 2010.10.05. 16:08:38

@Anti Anyag: Dehogyisnem! Az egyik legnehezebb dolog. Szvsz.

Frigyesur (törölt) 2010.10.05. 16:12:30

@Muha: Persze, olyan kis fifikás menőcsajszik, mint te, biztos tudják így csinálni. Tényleg van benne valami. De bízom benne, hogy a béka egy bizonyos ponton mégis kapcsol. :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ja, én nem arra céloztam, hogy a szép nők mind pénzéhes ribancok. Nem vagyok frusztrált pasi, hehe ;)

TGabi 2010.10.05. 16:37:40

@vázkulcs:

A másik véglet pedig az, amikor hosszú lábú, 95-ös mellbőségű és jól kinézőnek mondott lány vagy - és amikor meghallják, hogy ehhez értelmiségi meló meg pluszban diploma társul, akkor sokan nem bírják a helyzetet agyilag feldolgozni.

Mert ugye sokak részéről elvárás lenne, hogy a magamfajta legyen buta, mint a tök. Hát nem nyert...

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.05. 16:39:54

@Father Justice: a szélhámosság - az ilyen "párkapcsolati" is - civilizáltabb országban büntethető, ha jól tudom. Bár a balekok nem szoktak feljelentgetni, úgyhogy ez lényegtelen szempont - valóban sántít a hasonlat.
Az emberek többsége pedig felőlem úgy gondolkodik, ahogy akar.:-)

@Frigyesur: tudom.:-)

canis 2010.10.05. 16:46:46

De jó nekem. Ha egy huszonéves bombazó belém szeretne, biztosan tudnám, hogy nem a pénzemért és a szépségemért tenné.
:)

Frucsasz 2010.10.05. 16:54:33

én jogosítványt szeretnék szerezni. Van jelentkező, aki finanszírozza? A leggyorsabbnak megengedem, hogy vegyen nekem egy laptopot, úgyis már csak másfél hónap van a születésnapomig :):)

Nutshell 2010.10.05. 16:59:43

@Kedves Nard: Neeeem? Én egyszer éreztem (bár akkor még fiatal voltam és lelkes), azóta csak másokon látom, hogy ezt érzik.

Father Justice (törölt) 2010.10.05. 17:16:37

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Felőlem is, dehát ez megintcsak más kérdés. :) Egyébként tényleg létezik a párkapcsolati szélhámosság fogalma? Hol? Ezt komolyan kérdezem. Nem látom, hogyan lehetne formálisan definiálni, hogy melyik félnek mit kellene adnia kötelezően egy párkapcsolatban. Sőt, hogy mit tekintünk olyan párkapcsolatnak egyáltalán, ahol mindkét fél felé jogi elvárások fogalmazódnak meg adok-kapok viszonylatban. :)

Nutshell 2010.10.05. 17:27:22

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Hát azt bebuktam... :) De örök optimista vagyok :))

odamondó 2010.10.05. 17:28:08

Általában az ember azt látja a barátnőjén amit ő maga is érez. Ha szerelmes vagy akkor azt hiszed ő is. Ez így normális, sajnos.

Most lehet teljesen melléfogok, de valahogy így látom:

öregebb fickó aki barátnőt keres, akkor nyílván jóideje nem volt senkije (főleg ha ilyen könnyen lerántották már elnézést) Pénze az van, leszűrtük az ajándékokból meg hogy nála a napi zsebpénz az 20k. Na de ha van pénze miért nem volt jó ideje nője. Nem volt ideje, mert sokat dolgozik vagy netán nem annyira a női ideál. Én inkább az utóbbira tippelnék. Akkor viszont a "jó" nő felfedezte a pénzeszsákot eset állhat fent. Könnyen ujja köré csavart, mert tudta hogy el fogsz ájulni. (ilyenkor a bajt kiváló önkritikával lehet megelőzni ami borzalmasan nehéz) Innen egyenes út vezet oda, hogy amíg pénzt tud belőled kisajtolni addig "érdekes" vagy utána meg másnap már kit érdekelsz.

A tévedés jogát fentartom.

Muha 2010.10.05. 18:10:24

@Frucsasz: Leptopér szopcsi jár. Jól gondold meg!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.05. 18:43:06

@Nutshell: te már otthon vagy? én még dolgozom :( de lassan félbe hagyom. futás haza!!! :)

Nutshell 2010.10.05. 18:44:45

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Én már itthon, de beadandó dolgozatokat írok szombatra. Meg szakdolgozati témán agyalok. Így jár az, aki munka mellett kitalálja, hogy szeretne még egy diplomát.. :)
Menj haza és pihenj! :)

fumerin 2010.10.05. 18:51:41

@Nutshell: Átérzem nehézségeid:)

Voltam én is így:D

Akkor csak jó ötleteket a szakdogához:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.05. 18:53:10

@Nutshell: én még havi zárok, riportot finomítom.

olyan témát válassz, amiből nincs sok és még lehet alkotni.
amúgy dicséretes :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.05. 18:53:46

@Nutshell: Én is szeretnék még egyet, melyik nő finanszírozza?:)

Az se baj, ha azt képzelgi magáról, hogy jó külseje mellett esze is van.

Nutshell 2010.10.05. 18:56:59

@fumerin: Köszi szépen :)

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Akkor kitartást! Igyekszem olyat találni, legfőképpen a munkámból szeretném írni, abban legalább jártas vagyok :)

tőzegmalac 2010.10.05. 19:11:37

@Nutshell: milyet?:) (én megfogadom, jól el is megyek haza...)

Nutshell 2010.10.05. 19:13:35

@kabátnyúl: Most épp közgazdász. Akkor kellemes estét neked is! :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.05. 20:53:37

@Nutshell: Es az ilyen szakon vegzettek csinalnak is valamit? :))

Frigyesur (törölt) 2010.10.05. 20:54:31

@Frigyesur: Mar persze a nyakkendo vasarlast leszamitva :)))

Nutshell 2010.10.05. 21:01:20

@Frigyesur: Még sosem vettem nyakkendőt :)) De amúgy biztos csinálnak valamit. Legalábbis remélem :)
De azért köszi a bizalmat... :D

Frigyesur (törölt) 2010.10.05. 21:16:15

@Nutshell: Vedd ugy, hogy sajat tajekozatlansagom fedtem fel eme kerdessel. En ezt kabe ugy kepzelem el, hogy egy halom papir kozott ultok es nagy szavakat dobalva jatszotok az abakuszon. :D (Bocsi, valami kulso kenyszerito ero vezerelte az ujjaim, amikot ezt leirtam, nem tehetek rola.)

Es nagyon szivesen, maskor is. :))

PS: Pedig ez a melo ugy hangzik, mint amihez nagyon kell az imidzs. Oltony, nyakkendo, hiperszuper mobiltelefon. Muszaj lecserelned a bolcsesz ruhatarad valami gazdalkodas-menedzsmentesre. :))

Frigyesur (törölt) 2010.10.05. 21:50:43

Hm, valamiert cenzurazta? :O

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.06. 00:24:45

@Frigyesur: én értettem :)

pl. most fejeztem be a munkát :) illetve félbe hagytam :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.06. 09:27:24

@Father Justice: nem gondolom, hogy így megkülönböztetik szélhámosságon belül, de nem értek a joghoz, csak a pontosság kedvéért használtam. A jogi elvárások pedig úgyis megfogalmazódnak, legkésőbb válópernél, ha előbb nem - talán nem hátrány előbb megegyezni ezekben a kérdésekben.:-) A közös kassza közös - értsd: egymás tudtával és beleegyezésével(!) történő - kiürítése belefér, a többi lopás, hogy a jog ezt minek minősíti, azt meghagynám a hozzáértőknek. (Amúgy nem túl nehéz kicsikarni a hozzájárulást a kedvenc cipőm árához, ha arról van szó.:D Lásd posztbéli angoltanfolyam. Ezért is választanám külön a visszajáró zsebre rakásától.)

Nutshell 2010.10.06. 09:30:46

@Frigyesur: Miért szeretnél mindenáron öltönyben és nyakkendőben látni? Hidd el, én jobban szeretem a nőies darabokat :)))

Frigyesur (törölt) 2010.10.06. 10:59:52

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Szombaton direkt vetettem egy pillantast a nyakkendokre, hogy aterezzem a problematikat. :D

@Nutshell: Ooo, csak Da Moonnak akartam kicsit odamondani. :)) Neked termeszetesen kosztum es tusarku dukal. A rozsaszinbol mar sejtettem valamennyire a stilusod. :)) (Szoke? :D)

Joe69 2010.10.06. 15:31:41

Szerintem tipikus sztori. Sok 40-50 közti pasi döbben rá arra, hogy elcseszte az idejét, és szeretne családot alapítani, gyereket.. A korosztály már biológiai okok miatt nem jön számításba. Nézzük a 30-asokat:

a./ Idegbajos szinglik, normális kapcsolatra alkalmatlanok. Nőspasiznak, vagy fiatalabb pasikra hajtanak, mert rettegnek a kortol. És ők öregemberezik le a negyveneseket !

b./Már van gyerekük, ezért azt mondják, nem kell még egy, elég volt a szaros pelusokból, stb. Ezért inkább gyerekes pasival állnak össze, vagy alkalmilag dugatják magukat a szomszéd fiatal sráccal.

És akkor jön egy kedves, hamvas, 20-aska. Akiben nyoma sincs a szinglik bunkóságának, a gyerekes anyák nagyarcának. Akik felnéznek rá..

Persze érdekből. a csajszi most építi a karrierjét, esze ágában sincs elköteleződni, viszont égető szüksége van az erőforrásokra, minél mélyebbről jött, annál nagyobbak az igényei. Az egyetemista csajok nagy része morálisan teljesen elfogadhatónak tartja, hogy "ajándékoznak" 1-2 évet egy vén foszernak, leszedik, aztán a diplomával odébbállnak.

Ki felelős ezért ? Nyilván a túl sokat késlekedő és ezért nem kellő férfiak, másrészt a saját magát kiütő rengeteg 30-as idegbajos szinglicsaj..

Joe69 2010.10.06. 17:12:47

Elszállt a kommentem, újra próbálom, de előbb tesztelek..

Joe69 2010.10.06. 17:13:22

Haha, mégse szállt el:)))

joemann 2010.10.06. 21:19:43

@Joe69: ez így van, tényleg sok későn ébredő hapsi van. Ez a cikk amolyan ébresztő ezeknek az arcoknak vagy akik elzárkóznak a párkapcsolattól a félelmek miatt:

www.puafestival.com/forum/index.php?topic=1225.0
süti beállítások módosítása