A csaj túl okos volt hozzám

2010. október 25. 07:51 - Panni CsP

Na, ezt a témát még nem jártuk körbe a blogon: a srác megismer egy lányt, és egészen addig a pillanatig élete szerelmét látja benne, amíg meg nem tudja, hogy a csaj eléggé okos. Történetünk mesélője nem a személyes átélő, hanem annak legjobb barátja, aki egy hibás döntésért ostorozza őt és saját magát. Most megtudhatod, milyen messzire érnek el a rossz gyerekkor csápjai.

 

Hello CsP! Egy érdekes kérdést szeretnék vitába bocsátani. Van egy haverom (nagyon régi barátság, így eléggé ismerem), aki összejött egy 29 éves, nagyon dekoratív és igen okos lánnyal. A problémát az utóbbi jelentette a barátom szerint, mert a lánynak 2 diplomája volt, rendszeresen tanított és mellette spanyol tolmács is volt. Amíg a srác ezt nem tudta róla, élete szerelmét látta benne. A srác 28 éves és ő sem egy utolsó surmó - sofőr egy logisztikai cégnél és nem keres rosszul. Azontúl olvasott és művelt, csak leértékeli magát. Szóval, amióta tisztában van a nője kvalitásaival, visszahúzódott, nem hívja fel, nem keresi, semmi - és nekem elárulta, hogy nem akarja őt a továbbiakban.

Azt mondja, csökkent az érdeklődése, ami tudom, hogy nem igaz. A következő mondat majdnem szó szerint hagyta el a száját: „Tudom, hogy állandó ellentétek lennének köztünk, ha elmélyülnének a dolgaink. Dirigálna és keresné a hibáimat. Állandóan a hátamon érezném a tekintetét, mert várná az alkalmat, hogy mikor teremthet le valamiért”. Ügye, a hosszú barátság titka az, ha nem adsz kéretlen tanácsokat. Nem is tettem, ehelyett magamat okolom, hogy miért nem nyitottam fel a szemét, hogy ez nem így van. Szerintem ennek a rossz beidegződésének az oka, a szülei válása: 15 éves volt, amikor az apja lelépett, az anyjára hagyva egy önfejű kamaszt, a legnehezebb korban. Voltak is összetűzések. Érthető, hogy nem akar újabb, irányító anyát. Kár lenne a lányért, mert nem egy liba. Ha tud valaki használható tanácsot adni, mit mondjak neki, örömmel venném. Üdv: Tamás

 
276 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr142396643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nosce 2010.10.25. 13:07:32

@gyvy:
De ez már egy másik kérdés :), viszont gyanítom h nem csak a diploma által megkövetelt szint esett, hanem az alatta levő szintek is hasonlóan beborultak, azaz valszeg maradt a különbség :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 13:14:25

@Kedves Nard: Nem ertem am, csak igy kaptam anyagot. :D

@nosce: A zseni ettol zseni, hogy maskent latja. De azert a diploma nem art, mert ez ritka. Diplomas emberek kozt is ilyenek kapnak Nobel-dijat es lesznek nagy koponyak.

@tuli _: Koszi, koszi. :)) Egy anatomia tanarom azt mondta, ha le tudod rajzolni, akkor tudod.

@gyvy: Inni nem iszom, es mar igyis keves emberrel talakozom. Egyeb otlet johet!

dr. gernika 2010.10.25. 13:16:58

@Kedves Nard: Én is ott fogom a Harry Pottert.

Rebelde 2010.10.25. 13:19:15

@Kedves Nard:

nem irigyellek, állítólag el is sárkányosodnak egy idő után akik ilyet olvastak, én már magamon is látom a jeleket:)))

Hurri Kán 2010.10.25. 13:20:29

@Frigyesur: sajnos évről-évre romlik az emberanyag minősége. Nem nagyon van más választás mint enyhe felsőbbrendűséget sugalló tekintettel, méla közönnyel vegyülni a nép egyszerű gyermekei között :DD -tisztelet a kivételnek-

@nosce: amikor lépten-nyomon azt lehet olvasni, hogy gimnazisták (!!) nagy része nem tud egy ismeretlen szöveget elsőre helyesen hangsúlyozva és értelmezve felolvasni, ott elég nagy bajok lehetnek. Minden szinten.

dr. gernika 2010.10.25. 13:27:56

@Frigyesur: :D És naugye, hogy olyan vagy mint Nard, csak eddig nem hitted el. Pedig _mindig_ igazam van.
@tuli _: Hm?
@gyvy: Én eddig minden munkahelyemen emberekkel foglalkoztam és mindenhol megtaláltak a zombik. Erre alapozva én is lehetnék már alkesz. :)
@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Lehet diplomás rézmetsző volt. Olyan előítéletes vagy.
@Rebelde: Néprajzos? :)

dr. gernika 2010.10.25. 13:31:27

@Kedves Nard: Nekem közös képem is van vele!
@Rebelde: Szerintem rajtam is látják.

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 13:38:42

@gyvy: Sajnos nalam ez tarsul a 'jeszusatyam' tekintettel. :D

@Drága IV gernika: Nem is iszom light colat. :P Egyetlen kozos bennunk az SW szeretete.

Kósza 2010.10.25. 13:38:43

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): basis swap, ccy swap, risk reversal FX opció?

Hurri Kán 2010.10.25. 13:41:19

@Drága IV gernika: nem mindegy hogy emberekkel vagy zombikkal! Sajnos elég nagy a két halmaz közös metszete...
Még egy módszer, ami nálam zombik ellen bevált: ha kellőleg komoly arccal, határozottan mondtam valamit, lett légyen bármekkora baromság, azt elhitték!

nosce 2010.10.25. 13:41:38

@gyvy:
Na igen, de most hallottam egy felmérésről hogy USA-ban a középiskolát végzettek több mint 60%-a matematikából funkcionálisan analfabéta, nem tud számolni, se a súly, se a hossz mértékkel, se a hőmérséklettel, úgyhogy erős a verseny lefelé :)

Hurri Kán 2010.10.25. 13:42:33

@Frigyesur: meg délutánra némileg ideges szájrángással :DD

dr. gernika 2010.10.25. 13:42:43

@Frigyesur: "Gondoltam, hogy te ilyen vagy. :)) Nagyjabol nalam is ez a helyzet. Szuk korben vagyok nepszeru. Pedig en sokkal finomabb stilusban nyomom, mert nem iszom light colat. :))"
Pont ugyanolyan vagy. Sebaj még kicsit várok, utólag Nard is be szokta látni, hogy igazam volt. :D
@Rebelde: Művszerves? :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.25. 13:49:59

@Kósza: ja, hedge-elem a swapodat :DDDD

@Drága IV gernika: nem hinném. Viszont attól a naptól kezdve nekem is volt Kincses Sziget térképem ékírással :)))

@tuli _: na igen, kit mennyire kényeztetnek el. Volt egy olyan interjúm, ahol a hölgyet csak szívességből hallgattam meg. Illetve hallgattam volna. A zapukájával érkezett, 3 kérdést tettem fel. Kettőre apuka válaszolt, a harmadikat nem értette. A lány meg sem mukkant. Kösz, NEM :D

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 13:50:05

@gyvy: Jah. :D

@Drága IV gernika: Nezd, rontana a renomemon, ha ezt beismernem. (Ez nem Nard ellen szol, egyszeruen csak hivatalbol kikeri maganak az ember.) :D

Hurri Kán 2010.10.25. 13:52:10

@nosce: még egy kicsit fejlesztik nálunk az oktatást és mi is beszállhatunk ebbe a versenybe :((.

Nem mondom, hogy X év távlatából én is kenném pl. a szögfüggvényeket, de pl. az emberek nagy részének az is gondot okoz, hogy fejben összeadjanak mondjuk 3, 2-3 jegyű számot, aminek viszont még értelme is lenne hogy képes legyél rá.

Középiskolás matektanárnőnk mondta, hogy azért igyekszik minél több mindent beleverni a fejünkbe, mert nem mindegy hogy sokból vagy abból a kevésből kezdünk majd elhülyülni :))

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 13:52:34

@Drága IV gernika: Amugy arra celzol, hogy picit onfejuek vagyunk esetleg?

Hurri Kán 2010.10.25. 13:54:53

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): de legalább a női hölgy nem kezdett el vetkőzni!!!

Nem vicc: barátom egy multicégnél interjúztatott, tél volt, női versenyző jő, mondta neki vetkőzzön le, foglaljon helyet, előszedett valami papírt, mire felnézett a jelentkező már gombolta a blúzát...

tuli _ 2010.10.25. 13:58:20

@Drága IV gernika: úgy tűnik, elkattintottam, bocs. :)
@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): ezeket hívják az amerikaiak helikopter szülőknek.egyetemeken már van egy előadássorozat számukra, mikor a gyerekeik felsőoktatásba kerülnek, hogy mit nem szabad csinálniuk. pl. nem megyünk be az oktatóhoz jegyért reklamálni.
az állásinterjú is ide tartozik.
szemtanúja voltam, amikor az egyetemista gyerek beiratkozott a könyvtárba, és anyuka kísérte. közölte a könyvtárossal, hogy be szeretnénk iratkozni. erre a könyvtáros: mindketten? :)
jól kiszúrnak ezek a szülők a gyerekeikkel.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.25. 14:04:44

@gyvy: vetkőzni nem kezdett, de a "bármit megteszek" tényleg úgy hangzott. Nem lehet az ilyeneket felvenni, na! :D

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 14:10:44

@gyvy: Szegeny baratod! Hogy sokkolhatta galamblelket. :(

Hurri Kán 2010.10.25. 14:13:13

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): vagy legalábbis nem a meghirdetett pozícióra...
De olyan is volt, hogy ismerős rendezvényt szervezett, árusoknak regisztráció kellett, ehhez némi adatok. E-mailban ehhez szükséges excel-táblát elküldték, hogy értelemszerűen töltsék ki és küldjék vissza. Hát volt, aki visszaküldte: kinyomtatva, kézzel kitöltve, motoros futárral!

Hurri Kán 2010.10.25. 14:15:21

@Frigyesur: neki nincs galamblelke...

Még azt is mondta (területi képviselői állásról beszélünk egyébként), hogy fényképes jelentkezésre hivatkozva volt aki egészalakos, fürdőruhás képet küldött....

Mind diplomás jányok voltak :DDDD

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 14:19:32

@gyvy: Óóó, neked ilyen barataid is vannak?! :O

Hat, szerintem a fenykepes hirdetes eleve gaz. Ha valaki ilyet ker, eleve nem az esze miatt keres embert. Ilyenre elbol nem is szabad jelentkezni. Ahol ilyet kernek, ott a szemelyisegi jogok... :x Most lehet magyarazni, hogy konnyebb igy megjegyezni, de akkor se.

Hurri Kán 2010.10.25. 14:23:13

@Frigyesur: mondjuk elég sok helyre fényképes önéletrajzot kérnek, mondjuk az én olvasatomban ez arcképest jelent, hacsak eyéb utalás nincs.

Lóháton ülőset mégse küldhetek :DD

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.25. 14:24:28

@Kósza: ja, aztán lesz Harakiri Swap:)

@gyvy: ezt nem nagyon lehet űberelni :)
egyik barátom anyukája munkaügyi központban dolgozik, és megkérdezték a jóembert hogy vállal-e egy bizonyos tréninget hogy majd talán könnyebben találjon munkát. Pasas elvállalta. A tréning napján megjelent edző cipőben, susesz melegítőben :DDD

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 14:28:25

@gyvy: Az addig oke, de az arckepemhez semmi kozuk. Mar richtig bekuldenem Lord Vadert, vagy nemt'om. Osztonos averziom van. Az en szakmamban teljesen erdektelen a kulso. Nem is mennek olyanra, ahol szamit.

dr. gernika 2010.10.25. 14:38:46

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): :D
Az az állásinterjú nagyon durva!

@Frigyesur: Áneeeeeem. :D
@tuli _: "szemtanúja voltam, amikor az egyetemista gyerek beiratkozott a könyvtárba, és anyuka kísérte. közölte a könyvtárossal, hogy be szeretnénk iratkozni. erre a könyvtáros: mindketten? :)" Nem te voltál az? Kitelne tőled. :PPP

@gyvy: Nagyon helyes, legalább nem lehetett utólag hamisítani! :D

"Még azt is mondta (területi képviselői állásról beszélünk egyébként), hogy fényképes jelentkezésre hivatkozva volt aki egészalakos, fürdőruhás képet küldött.... "
Mégmégmég, sírok a röhögéstől!

Hurri Kán 2010.10.25. 14:39:34

@Frigyesur: ha most azt mondom hogy azt kell feltételeznem, hogy azért nem akarsz arcképes pályázatot beadni mert a megjelenésed nem teszi lehetővé akkor fogadjunk hogy mindenféle minősíthetetlen jelzőkkel leszek illetve :DDDD

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 14:40:14

@Drága IV gernika: :D Na jo, gondoltam, hogy a humorunkra celoztal, de meg kellett kerdezni. :)))

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 14:44:26

@gyvy: Nem en. Jomagam is erre celoztam. Gaz vagyok. E'van. ;(

tuli _ 2010.10.25. 14:47:58

@Drága IV gernika: neeehem :) én rendszeresen azzal találkozom, amikor jönnek felháborodva, hogy a könyvek össze-vissza vannak a polcon. először kikerekedett a szemem, nem értettem. kis eszmecsere után rájöttem, hogy leltári szám szerint keresik, a polcon pedig szerzői betűrend uralkodik :)
azt viszont szeretem, amikor valaki elbénáz valami triviális dolgot, és utána a fejére csap, és együtt röhögünk. :)
azt nem szeretem, amikor valaki ostoba, és szerinte át kellene rendezni a könyvtárat az ő igénye szerint. a hallgatóért mindent, de azért ezt nem. :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 14:49:53

@tuli _: Tuli, te nem ertesz ehhez, csak makacskodsz. En pl. teljesen ertelmetlen rendszereket talaltam nehol.

Rebelde 2010.10.25. 14:51:15

@tuli _:

óóh, amikor a bibliát az I betűnél keresik vagy agatha christie műveit az A betűnél vagy a K-nál:))))

tuli _ 2010.10.25. 14:52:05

@Frigyesur: van olyan is, de azt hozzá nem értő alkotta :)
és én tényleg nem értek hozzá, én is gyorstalpalón végeztem :)
az is igaz, hogy ez csak a másod szakom volt, biztos az a gond :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 14:53:08

@tuli _: Minden gond. Foleg az, hogy piasan mentel orakra. Csoda, hogy tudod milyen szakra jartal! :D

Hurri Kán 2010.10.25. 15:03:38

@Drága IV gernika: az is szép eset volt, másik ismerős cége, cégnév. Dentaura Kft. Munkaerőfelvételt hirdettek, másnap irodába érkezik egy atyafi. Kérdezték től mi járatban, mondta hogy a Denta urakat keresi...

Azon egy idő után nem lepődtem már meg, amikor leendő ügyfél adatait vettem fel, név, anyja neve, születési idő: volt aki mondta az anyja születési idejét, volt aki rávágta: há' hajnalba!

tuli _ 2010.10.25. 15:05:06

@Rebelde: hajjaj, ez rendszeres :)
@Frigyesur: :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.25. 15:05:41

@tuli _: azok a szemét könyvek, teljesen összekeverve másztak fel a polcokra :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.25. 15:07:40

@Drága IV gernika: ja, képzelj el egy tipikus hasas, alacsony apukát harcsa bajusszal. A lány meg valami sárga ruciban (egybe szoknya felső), "enyhén" molett kivitelben. festői látvány :)

Kósza 2010.10.25. 15:12:46

@gyvy: te egy vasvillát forgalmazó cégnél dolgozol?

Hurri Kán 2010.10.25. 15:17:17

@Kósza: a kérdés jogos, de nem.

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): enyhe roubens-i idomokkal? :)

Kósza 2010.10.25. 15:27:12

@gyvy: roubens-i,... nana! :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.25. 15:55:17

@gyvy: jaj, ne is mond :) a három grácia :) egy személyben :D

Hurri Kán 2010.10.25. 16:02:55

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): mint a Michelin-baba? Akkor lehetett benne anyag... Bár azon is morfondíroztam, hogy nehezményezted apuka harcsabajuszát, még mindig jobb mintha a lánynak lett volna harcsabajsza...

dr. gernika 2010.10.25. 16:09:58

@gyvy: :DDD
@tuli _: Kemény dolgok mennek a könyvtárban! :D Azért én sem panaszkodom, számtalanszor végignézem, milyen gondokat okoz egy sima bejelentő ív kitöltése.

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Tündérke lehetett.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.25. 16:13:17

Engem az a veszély nem fenyeget, hogy azt mondjam egy nőről: túl okos :D

Kósza 2010.10.25. 16:31:21

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): talán megválogathatnád a társaságodat, esetleg jobb helyekre is járhatnál! :)

Hurri Kán 2010.10.25. 16:40:20

@Kósza: nem akartam erőteljesebben fogalmazni...

Rebelde 2010.10.25. 16:42:07

@Kósza:

hehe:)) te is milyen rendes vagy mostanában:))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.25. 16:50:15

@Drága IV gernika: nem kifejezés :)

@gyvy: :D látod erre a bajusz dologra nem is gondoltam :)

dr. gernika 2010.10.25. 16:51:50

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Lehet, apu azért kísérte el, nehogy véletlenül ne bírj magaddal és molesztáld interjú közben! ;)

Hurri Kán 2010.10.25. 17:02:18

@Kósza: rubensi, na... Hétfő van...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.25. 17:08:02

@Drága IV gernika: nem valószínű :) apu azért jött el: 1. mert ismert egy kollégámat (aki utána csuklott egy darabig). 2. a lány düddő volt - nincs mit szépíteni a dolgon :DDDD

Hurri Kán 2010.10.25. 17:12:02

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): apu a lány nászéjszakáján is megy majd segédkezni :DDD?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.25. 17:18:47

@Kósza: Minek jobb helyre járni okos emberek bandájánál?:)

Hurri Kán 2010.10.25. 17:33:03

@Drága IV gernika: nyaktól fölfelé kissé gyengus...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.25. 17:47:24

@gyvy: azt már nem akarom tudni :)

@Drága IV gernika: együgyű, ostoba :) ahogy @Kedves Nard: írja :)

Hurri Kán 2010.10.25. 18:10:16

@Drága IV gernika: Örömmel segítek embertársaimon. Magamnak is jót teszek azzal ha csökken a düddők aránya :DD

Joe69 2010.10.25. 19:47:11

Vegyük észre, hogy a posztban leírt eset egyáltalán nem különleges, a korábbiakban is előfordult más összefüggésekben, magam is kommenteltem egy csomószor, környezetemben (egyetem, klinikum) mindennapos. Vagyis : adott egy harminc körüli , többdiplomás, kvalifikált , papírilag és netán ténylegesen is szuperintelligens csaj. Akinek viszont az érzelmi intelligenciája, empátiája a nullával egyenlő , ha férfikapcsolatról van szó. Két fő komplexusa van: egyrészt egyre jobban retteg a kortól, másfelől továbbra is retteg attól, hogy lekösse magát egy olyan kapcsolatban, amely vele szemben is elvárásokat támasztana, amelyért neki is tennie kellene valamit. Megoldás: olyan pasit választ, aki fiatalabb nála, és "egyszerűbb underclass". Az ugyanis a kisebbrendűségi komplexusa miatt nem mer bármit is elvárni tőle, az nyilván ideig -óráig hasraesik attól, hogy egy "dokinővel" járhat. A srác feltehetően azért nem meri már keresni, mert rájött arra, hogy nem okoz neki örömet a hideg lekezelés, az, hogy állandóan neki kell alkalmazkodnia. Meg az, hogy állandóan neki kell jelentkeznie, az ilyen csajok általában soha nem keresik a pasijukat, nem az ő dolguk, mondják. Az én ismeretségi körömben a fiatal orvosnő-mentősfiú párosra volt több ilyen példa. A fülem hallatára olyan hangnemben beszélt a dokinő a sráccal, hogy nekem égett a pofám. És aztán nekem magyarázta, hogy hát a srác nem tudja megérteni, hogy neki mennyi dolga van, és hogy ügyelet után őneki pihennie kell, és akkor őt ne zavarja (Mellesleg a srác is 2 műszakban gályázott, dehát az más, ugye, az a munka , a másé, az nem számít) Meg akkor se zavarja, ha ő inkább barinőzik, meg sítáborba megy, joga van kikapcsolódni. Ő viszont nem megy el a srác baráti körébe, mert azok síkbunkók. Amikor azt kérdeztem, hogy akkor mire föl ez a kapcsi, vállvonogatás -"Nem tudom, úgyis csak pár hónapra szántam" - hangzott a szuperintelligens csaj szuperintelligens válasza. Mégegyszer mondom, tipikus jelenségről van szó, a harmincas szinglikór egyik tünete.

Joe69 2010.10.25. 19:59:23

Ja, mégegyszer elolvastam a posztot, de még nagyítóval sem láttam utalást arra, hogy a csaj bármit is beleadott volna a kapcsiba. (Például ő kereste-e a srácot, kíváncsi volt-e arra, miért nem jelentkezik, stb..) Úgyhogy elég nagy valószinűséggel a szokásos sztori..

kerikak 2010.10.25. 20:12:54

attól függetlenül hogy a pasinak mi baja volt a lánnyal megmondhatta volna miért lép le..:P

dr. gernika 2010.10.25. 20:37:14

@Joe69: Azért nem lehetett egyszerű ezt a posztot is teljesen a lány ellen fordítani, veled tényleg komoly gondok lehetnek agyban.
Mégis milyen kapcsolatba kellett volna a lánynak bármit is beleadni? Az ismerkedési fázisban voltak, mikor a srác megtudta, hogy milyen a végzettsége.

A történet amit elmeséltél, tényleg gáz, de semmi okod nem volt arra, hogy a mai posztba belelásd.
Semmit nem tudunk a lányról, mert a barát sem tudott róla -mert annak a barátja esélyt sem adott neki.

SzCsaba 2010.10.25. 20:54:54

Ha a srácban ilyen mélyek a parák, akkor kár vele erőlködni. Egyúttal szeretném elkérni a lány elérhetőségét. Azt hiszem, én tudnám kezelni a szitut és hozzám nem is lenne túl okos :))))

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 20:59:48

@Drága IV gernika: Ja, tetszik a szo. Es mivel gozunk sincs mit jelent, csak annyit, hogy te csinalod, eldontottem, hogy mindig mondani fogom neked. Egyszer csak azt fogod csinalni epp. :D (Tudom, pihent vagyok.)

Frigyesur (törölt) 2010.10.25. 21:03:04

@Joe69: Ojeee, micsoda messzemeno kovetkeztetesek. EQ nulla, nyilvan mindnel igy van, a sztoribol is tokre lejon, hogy mennyire lekezelte. A dokino fiatalabb pasival meg tokre tetszett. :)))

@Drága IV gernika: Szerintem csodalatra melto ahogy egyesek a legkeptelenebb modokon kiforgatjak a dolgokat csak azert, hogy leadhassak a sablon szoveget. :D

Joe69 2010.10.25. 21:09:23

@Drága IV gernika:
Nagyon nem pasis stílus, hogy azért állok le egy csaj keresésésével, mert azon kezdek morfondírozni, hogy túl okos..például azért teszem, mert hideg, mert hintáztat, mert tilitolizik a randikkal, mert "sok dolga van", mert kitér a szex elől, stb..ha jó vele a kémia, ha bevállal,ha jól alakul a szex, akkor kizárt, hogy baj lenne, hogy túlképzett hozzám..szóval ezért fordítom a csaj ellen a dolgot, mert ez egyszerűen így szokott lenni.

dr. gernika 2010.10.25. 21:13:41

@Frigyesur: Kössssz. :)
@Joe69: Attól még, mert rád nem jellemző, az nem azt jelenti, alle zusammen a többi pasira sem. Én nem egyet ismerek, akit igenis frusztrál, hogy a nője képzettebb.

bagolybagoly 2010.10.25. 21:39:45

Ah ilyenek ezek a harmincas szinglik. Még akár egy két évvel fiatalabbat is felszednek megátalkodottan.
Nem úgy, mint a bölcs ötven közeli férfiak, akik 24 évessel kavarnak vagy futnak, vagy mit is kell csinálni.

Sanity 2010.10.25. 22:10:11

" Ügye, a hosszú barátság titka az, ha nem adsz kéretlen tanácsokat. Nem is tettem, ehelyett magamat okolom, hogy miért nem nyitottam fel a szemét, hogy ez nem így van"

Jól látod, bár én másképp fogalmaznám. Lényeg az, hogy mindenkinek először a saját bőrén kell megtapasztalnia a következményeket, és csak utána fog tényleg megváltozni.

Te telebeszélheted a fejét, lehet az is, hogy a logikus következtetéseket fel is fogja, el is hiszi, de zsigeri szinten nem így fog cselekedni. És az ösztönök úgy is erősebbek.

Nem most kell mellette állnod. Ne vádold magad azzal, hogy nem tudsz neki segíteni. Neked akkor kell a barátod mellett lenned, amikor őrlődik, kérdéseket tesz föl magának, keresi a helyét a kapcsolatban - vagy a kiutat. Ez az, amikor érzelmileg nyitottabb, és nem egy kőfalba fogsz ütközni, ha őszintén segíteni akarsz.

-Sanity

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.25. 22:41:34

@bagolybagoly:

Jórészt futnának, mivel már lassan járógépre van szükségük :)

bagolybagoly 2010.10.25. 22:48:30

@Kedves Nard:
Annyira össze-vissza szégyeltem magam, hogy nem tudom, inkább kikerestem, a bölcsesség számottevő mérföldkövét:
"Joe69 2010.10.13 18:39:11
Én lassan 50 leszek, a korom miatt 33-38 közötti csajok hajtanak el, rengeteg 40-es amúgy jó pasit ismerek, aki senkinek se kell. Furcsa módon most egy 24 évessel kavarok, annak nincs ilyen gondja."

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.25. 23:05:27

@bagolybagoly:

Várja a 24 éves mikor patkol már el papi :D Az 50es nő nyilván nem kell neki :D :D :D

bagolybagoly 2010.10.25. 23:13:10

@Kedves Nard: De! De tényleg! Léteznek ötvenes nők? Én kezdem azt hinni (ahogy egyre többet tanulok mesterünktől), hogy csak harmincasszinglipicsák népesítik be az univerzumot.
És tényleg, ez a mai poszt is minősíthetetlen. 29 évesen, egy 28 évessel? Mi ez a fertő? Mi jön most már, az óvoda? Uram bocsá a bölcsi fiútgozata?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.25. 23:23:25

@bagolybagoly:

Igen, ez borzasztó. 50 éves korukban a nők leköltöznek a föld alá, és trollokká alakulnak, néha feljönnek a felszínre némi macskaeledelért.Mint ez köztudott! Nyilván, hiszen csak macskájuk lehet, az viseli el őket csak! :)

kicsilány82 2010.10.26. 01:39:50

Üdv Néktek! :)
Csak becsöppentem.... és jövök kicsit kötözködni ;) :D ugyanis ez a százonakárhány komment pontosan tükrözi a "fórumozók"-ról kialakított képet (lsd "hány fórumozó kell egy villanykörte kicseréléséhez" kezdetű opuszt)... de persze csak viccelek. Cukrok vagytok :) jókat mulattam. Főleg a sztorikon.
Amúgymeg:
@Kedves Nard: TROLLOK VOLTAK!!! :) és ráfolyatták a szemöldöküket a teherautóra...
@Joe69: OMG kombinatórika... :P (de Ti már frappánsan leosztottátok, jól megkapta - én már nem is kellek)
@Frigyesur: Az egyetemen én is sokat szembesültem a "hülyebölcsészezéssel", pláne hogy a BTK elég új a műszaki karokhoz képest (innen már mindenki tudja hova jártam), aztán megesett, hogy megkértem a gépészeket hogy segítsenek néhány matekpéldában - jöttek is csőstül hehe - aztán amikor végignézték a 4 oldalas tételsort amiben ilyen és ehhez hasonló példák (is) voltak: "mi az univerzális kvantifikáció falszifikálása"... hát úgy elpárologtak mint a tisztaszesz... na mostmár azt is lehet kórusban zengeni hogy milyen szakra jártam :D hát igen. Nekem viszont nem volt egyszerű. Azt hittem egy bölcsész-szakkal kibekkelhetem a matekot... ezt benéztem.

Előttem már volt, aki kifejtette, hogy az IQ, az EQ, az elméleti+lexikális tudás, gyakorlati tudás, a streetwise, az olvasottság+műveltség mind más és mégis mind kapcsolódik valahogy ahhoz, amit "okos"-ságnak nevezünk. Na jó, az EQ nem. De ehhez a történethez meg mégis inkább az kapcsolódik jobban. Nekem is volt már olyan fiúm, aki kidobott és a mai napig nem tudom, hogy miért (igen sz@r érzés) - szóval mélyen tisztelt Tomi barátja, (aki nem dürhő): ha már végképp nem akarja még az esélyt sem megadni arra, hogy megismerje a leányzót, ám legyen, éljen a maga kis előítéleteivel tovább boldogan (igen, szerintem sem lenne túl sok esély kettejüknek), de legalább annyira erőltesse meg magát, hogy közölje mi fáj, mi viszket. Aztán menjen Isten hírivel olyant keresni, aki nem frusztrálja. Ámen.

Joe69 2010.10.26. 01:46:47

@bagolybagoly:
Joe69 2010.10.13 18:39:11
Én lassan 50 leszek, a korom miatt 33-38 közötti csajok hajtanak el, rengeteg 40-es amúgy jó pasit ismerek, aki senkinek se kell. Furcsa módon most egy 24 évessel kavarok, annak nincs ilyen gondja

Nahát, kösz , hogy elővakartad ezt a tőlem vett idézetet, nekem sem sikerült volna:)) Mellesleg én csak arra óhajtottam utalni: nem igazán szerencsés , hogy így van. Amúgy lehet, hogy egy 15 évesnek egy 30+ éves vénembernek számít, de mondjuk egy 33 éves csaj azért ne játssza meg a kényeskedő mai csirkét egy 49 éves pasi előtt, az abszolút korkülönbség ugyanaz, a realatív meg pláne a biológiai sokkal kisebb. Azonkívül rakás poszt szólt már itt is arról, hogy 30 körüli csajok az istennek se tudtak lekötelezni fiatalabb pasikat, na akkor Tarnócky Anitásan "ezt most akkor hogy?"

kicsilány82 2010.10.26. 02:45:31

@Joe69: én igazán csak nagyon halkan jegyzem meg, hogy szerintem bagolybagoly nem erre szeretett volna kilyukadni ezzel a beidézéssel, hanem arra, hogy nem nyilatkoztál arról, hogy mi gondod volt a 40-50 körüli nőkkel? Vagyis úgy tűnik, számodra csak 30-as vagy attól fiatalabb hölgyek élnek csak...
bár én tényleg nagyon halkan mondom ezt mert mindig is gyűlöltem a személyeskedést. Csak nekem a szövegkörnyezetből ez jött le...

bagolybagoly 2010.10.26. 09:54:48

@kicsilány82: Fel se tételezzünk ilyet. Biztos simán bevállalna valakit 16 pluszal. Csak a nők bírnak ilyen szemét elutasítóak lenni.

hobbigyuros · http://testepitoedzesnaplo.blog.hu 2010.10.26. 18:53:00

Örülnék ha nálam műveltebb lányt találnék. Na jó, a nyáron egy fiatal, kezdő háziorvost ismertem meg, de sajna betegként mentem hozzá, nem pedig randira. Pedig eléggé "lenyűgözött" ahogy azt a rengeteg szakkifejezést használta...

vadrózsabokor 2010.10.28. 13:52:30

"A srác 28 éves és ő sem egy utolsó surmó" DE, AZ!
Az ostoba pasik egója nem bírja, ha egy nő okosabb.
süti beállítások módosítása