Nem akarok ilyen apóst!

2010. október 27. 08:24 - Panni CsP

„Megértem, hogy elnéző az apjával és szórakoztatónak tartja, amikor Jani bá olykor vaskosakat beszól nekem, és az alatt a kis idő alatt, míg nála vagyok, gőzerővel igyekszik éreztetni velem, hogy nem lát szívesen.” – nincs tökéletes kapcsolat: amikor egy rajtunk kívül álló ok választ szét minket (ami jelen esetben egy idegesítő apa), akkor két út áll előttünk: menekülés vagy harc. A főszereplő lány nem harcos típus, így egyelőre az előbbi utat járja. A harmadik út a vudu.

 

Hello Mindenki! Történetemet nehezen tudom múlt időben írni, mert még jelenleg is aktuális, tehát végkifejlet nélküli. Van egy barátom, akivel 3 éve együtt vagyunk. Ő 29 én 27 éves vagyok. Május végén az eljegyzés is megvolt. Mivel az nem egy fölbonthatatlan szövetség, szabadabban kezeltem a véleményem és a látásmódom, persze nem hisztiztem… illetve, amikor hisztigyanússá váltam, annak meg volt az oka. A barátomnak M.-nek van egy lakása és ott éldegélünk. Nyáron meglátogattuk Sopronban az apját. Az anyja sajnos már nem él, és talán ez is bele játszik abba, hogy M. apja egy igazi tahó. Talán előtte (és mindig) is tahó volt.

Jani bá már 3 évvel ezelőtt, amikor M. bemutatott neki, akkor is hozta a formáját, úgymond szépen bemutatkozott. A párom szerint sem vágta földhöz apját túlságosan a gyász, mert neje halálát követően szinte azonnal egy új nőt szerzett, együtt is élnek nála – fogalmam sincs, a nő hogyan viseli el. Még azt sem mondanám, hogy Jani bá alkesz és azért bunkó… nem láttam még töménytelen mennyiségben vedelni, néha lelök egy-egy pohár bort, de annyi. Persze lehet, hogy reggel pálinkával indul, de azt nem láthatom. Nem tudom, mit kellett elviselnie a volt feleségnek, nem ismertem, de azt látom, hogy a jelenlegi csajával úgy beszél, mint valami cseléddel. Nem értem, hogy a nők miért hagyják ezt. Amikor innen-onnan hallom, hogy Xy a nejét minden nap megveri, mindig felteszem magamban a kérdést, hogy akkor miért nem lép le az érintett hölgy? Miért nem megy el? És van egy olyan gyanúm, hogy nagyon sok nőnek egyszerűen szüksége van arra, hogy egy férfi uralkodjon felette és időnként elgyepálja. Valami perverz okból igényli. Más magyarázat nincs, vagy ha mégis, azt tőletek várom…. E kis kitérő után kanyarodjunk vissza szépen: M. tahó apja elérte a célját, mert minden alkalommal, mikor meglátogattuk őt (részemről kényszerből) hazafele veszekszünk a kocsiban M-el. Én elég sokáig képes vagyok nyelni, de a legutóbbi alkalommal eldurrant az agyam. Megértem, hogy elnéző az apjával és szórakoztatónak tartja, amikor Jani bá olykor vaskosakat beszól nekem, és az alatt a kis idő alatt, míg nála vagyok, gőzerővel igyekszik éreztetni velem, hogy nem lát szívesen, fia feleségeként pedig pláne nem akarna. Egyszer az én jelenlétemben ezt mondta a fiának: „Tudod, neked amolyan tenyeres-talpas asszonyka kéne, nem egy ilyen úripicsa. Ha veled kedves, máshoz is az lesz, meglép és b*szhatod, ha elmegy!” Nem is tudom, hogy eme szép paraszti bölcsességet követően miért nem léptem le azonnal, egyszerűen leblokkoltam, tudjátok, nem hittem a fülemnek, ahogy mondani szokás. Nem hittem, hogy ez valóban elhangzott a tuskó szájából. De hamarosan betelt a pohár. Legutóbb annyira összevesztem M-el, hogy szeptember elején közöltem vele, hogy elhagyom és összedobáltam néhány cuccomat majd elrohantam. Mondtam, hogy ennyi volt, vége. Nem attól félek, hogy M. esetleg örökölte az asszonyalázás művészetét, annyira azért ismerem, tudom, hogy apja ellentéte, jámbor, szerény fiú. M. teljesen kiborult, minden nap hívogatott, és abban maradtunk, hogy időt kérek, tartsunk egy kis szünetet. A napokban újból közeledni kezdett felém, felhívott magához… és nem tudom, megoldás lenne-e, ha újra kezdenénk. Vagy vuduzzam meg az apját, hogy takarodjon a föld alá?? : )

 
129 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr602402139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2010.10.27. 10:33:50

@Frigyesur: A faszi meg olyan, amilyen.
Nekem anyám a telefonomba is sárkánynak van beírva, úgy is hívjuk. Megszoktuk, elfogadtuk olyannak, amilyen. És ezekkel a tulajdonságaival is szeretjük, mert megláttuk benne a sok jót is:D
@tuli _: Így van. Az az igazán értelmes ember, aki ebben a szituációban is megmarad embernek és kihozza a legtöbbet a tréből. :D

Kósza 2010.10.27. 10:34:56

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Üdv Manschaft! :)
Nem tehetek róla, de meggyőződésem, hogy ilyan apa nincs, aki így beszél a fiam menyasszonyával/ról. Márpedig amiről én nem tudok, az nincs is. Gumicsontnak tartom a témát, ezért emeltem ki az egyetlen használható elemet! :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.27. 10:39:10

@tuli _: Ez rendben is van.

@fumerin: Oke, van akinek kell ilyen tutyimutyi faszi, nekem aztan nem. Az apos meg mindig nem erdekel. Na, tenyleg nem akarok ferfibb lenni a paromnal, es ennel ferfibb vagyok meg en is. :D

tuli _ 2010.10.27. 10:40:40

@Kósza: hogyne lenne ilyen. főleg, ha az illető úripicsa :)

Kósza 2010.10.27. 10:46:02

@tuli _: ne haragudj, de én kedvelem az úripicsákat, mer azok nem köpködnek! :)

tuli _ 2010.10.27. 10:50:50

@Kósza: az igaz, ellenben egyéb gonoszságokra képesek :)
apropó. ha egy nő köpköd, az már mindennek az alja.
egy férfi se köpködjön, mert pofánvágom :)

Kósza 2010.10.27. 10:53:33

@tuli _: pfúúúújjjjj,... Asszem nem érted miről beszéltem! :)

fumerin 2010.10.27. 10:54:05

@tuli _: Mert egy úrinő mindent lenyel :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.27. 11:03:25

@Frigyesur: @Kedves Nard:
így látom én is.

továbbá nem értem miért szakított vagy kért időt, ha nem mondta el a problémáját. megint az a fránya kommunikáció hiánya....

@tuli _: nem, akkor ezt nem írta volna "fölbonthatatlan szövetség" mert az felbonthatatlan szövetség. de ne legyek már grammar nazi ennyire ;)

dr. gernika 2010.10.27. 11:05:49

Na végre sikerült elolvasni...

Kérdésre kérdés: te miért mész el újra és újra meglátogatni a vén tahót? Mi az hogy kényszerből? Nem kötelező. Ugyanúgy, ahogy a vert asszonynak sem az eltűrni az ütlegelést. Ő van otthon, úgy él ahogy akar, nem fog a kedvedért jópofizni veled, főleg ha még a fia sem áll ki érted. Ha kibékültök, mondd meg előre, hogy többet nem mész vele családlátogatni, találsz magadnak jobb programot is az alázásnál. Mást nem tehetsz, a vérségi kapcsolatot nem szüntetheted meg. Ha pedig mégis lemész, akkor tessék magadat megvédeni. Igazából nem is fair ilyenkor azt villámhárítónak használni, aki mindkettőtöket szereti és két tűz között őrlődik. Nektek van bajotok egymással, rendezzétek le egymás közt, szólj vissza neki. De azt ne feledd, hogy az ő házában vagy.

tuli _ 2010.10.27. 11:08:55

@Kósza: @fumerin: khm. tényleg nem értettem, de mán igen :)
@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): mindkettő helyes. alakváltozatok. felénk pedig használatosabb a föl :)

indapass90210 2010.10.27. 11:14:08

Mondtam ma már a lényeget?

dr. gernika 2010.10.27. 11:27:50

@Zsu0805: Így van, az én apám se lesz meghívva. Egyébként láttam már olyan dupla lagzit, ahol a srác elvált szülei olyan szinten nem jöttek ki egymással, hogy az apja rendezett egy külön bulit a saját rokonsággal, és a fiataloknak kellett a két helyszín között rohangálni egyazon este. Azért ehhez pofa kell...

@fumerin: "Nekem anyám a telefonomba is sárkánynak van beírva, úgy is hívjuk."
:DDD

summerstorm 2010.10.27. 11:30:26

szerintem az első ilyen eset után max még egy látogatás, aztán többet nem menni családlátogatni...
az teljesen érthető, hogy szeretné látni az apját... de neked nem kell elviselni, ha bunkónak érzed a viselkedését...

egyébként meg helló mannschaft :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.27. 11:35:18

@Drága IV gernika: az bebaszna, ha én a saját esküvőmön rohangálnék két helyszín között. nincs ott semmi intelligencia, ahol pár órára nem tudják félre tenni a régi megélt vagy vélt sérelmeket. bakker ;)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.27. 11:39:13

@tuli _: mindig tanul a zember, még ha nem is áll rá a szám. ahogy a tsókra sem :D

Father Justice (törölt) 2010.10.27. 11:41:35

@kóristalány: Nekem egyből a 4. pontod jutott eszembe, kis kiegészítéssel: nemcsak van rá esély, hogy a fickó idővel felveszi ezt a stílust, hanem elég valószínű is. Ha hagyja, hogy az öreg így beszéljen a menyasszonyával, annak még mindig túl nagy beleszólása van az életébe. Amint sikerült bármilyen értelemben függővé tennie magától a csajt, lassan előjön majd belőle is az állat. Ez az idő viszont még nem érkezett el, hiszemn a csaj képes volt összecuccolni és faképnél hagyni. Ezért egyelőre nyájaskodnia kell, bármilyen megterhelő is ez a szerep neki. Sajnálom a lányt, hogy egyáltalán gondolkodik a közös folytatáson.

tuli _ 2010.10.27. 11:45:24

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): a kettő nem azonos, a tsók idegesítő, ha a régi használatból vették elő, akkor modoros. a fel-föl kérdéshez. a nyelvészek a föl változatot szeretik jobban, úgyis eléggé mekegős a nyelvünk.
no, vége az órának, ingyé nem tanítok tovább :)

Joe69 2010.10.27. 11:45:44

Mások is utaltak erre előttem, ezért én is bátorkodom felhívni a posztíró figyelmét, hogy határozottan különítse el harcos öntudatos genderista-feminista aktivista lényét (amit ha a partnerén "edzeget", garantált a kapcsolat bukása) és a személyét esetleg ért konkrét sértéseket Jani bá részéről. Ez utóbbit nyilván nem köteles tűrni, de azért a tapasztalat az, hogy maximum beszólásokról van ilyenkor szó, amit a beszóló a maga módján viccesnek tart, az érintett viszont nem. Ha valakit kedvelünk, jó fejnek tartjuk, akármit mondhat nekünk (néhai _Hofi Géza azzal kezdte egyik műsorát: helló, bunkókáim), ha viszont eleve utáljuk, akkor már az is baj, ha el kell viselni a jelenlétét. és ugrunk minden gesztusra. Ez aztán generikus családi haragokat tud gerjeszteni. Úgyhogy hiszti konyec, üvöltse ki ezt a problémát a barinőkkel, azért vannak, szidják ott a bunkó férfiakat.

dr. gernika 2010.10.27. 11:47:37

@tuli _: Nekem is megvolt a tanulópénz. És a végén már én se nagyon jártam haza az akkori anyósékhoz, persze abból is (mű)sértődés volt, de azt kimagyarázta azzal, hogy "takarítok". Ez az exemnek tetszett is.

tuli _ 2010.10.27. 11:53:22

@Drága IV gernika: érdekes kérdés ez. valóban van olyan, amikor elviselhetetlen akár az anyós, akár az após, de láttam már olyat is, amikor teljesen jó fej családra ugat be folyton a fiatal. a szülők csak abban bíznak, hogy a lányuk majd kinövi az alkalmazkodni képtelen fiatalembert.

dr. gernika 2010.10.27. 11:58:26

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Hát szánalom a köbön. Inkább nem kérek a rokonoktól egy fillért sem az esküvőre, de az olyan legyen, amilyennek én... izé *pirul* mi akarjuk. :)

@Father Justice: "Amint sikerült bármilyen értelemben függővé tennie magától a csajt, lassan előjön majd belőle is az állat."
Ez milyen igaz. Csodálom azért, hogy a lányt sajnálod, és szóba se került a lasszó. :D

@Joe69: "Ha valakit kedvelünk, jó fejnek tartjuk, akármit mondhat nekünk (néhai _Hofi Géza azzal kezdte egyik műsorát: helló, bunkókáim), ha viszont eleve utáljuk, akkor már az is baj, ha el kell viselni a jelenlétét. és ugrunk minden gesztusra."
Ez is nagyon igaz. Exem sleppje teremtett olyan hangulatot, hogy a végén már nemhogy önmagam adni, megszólalni nem mertem. Akkor meg azért voltam bunkóbeképzelt, mert hozzájuk se szólok.

dr. gernika 2010.10.27. 11:59:56

@tuli _: A mostanira nincs is panaszom, teljesen jófejek, ha a nagymamát nem tekintjük családtagnak.
Miért érzem azt már másodjára ma, hogy a személyes érintettség szól belőled? :))

fumerin 2010.10.27. 12:02:58

@Drága IV gernika: A lagzi mindenképp minősíti a párt:) Lufi, galambok, giccsek...és még sorolhatnám mi mindent fogok kihagyni:D

fumerin 2010.10.27. 12:07:19

@Drága IV gernika: Ezen röhögtünk már:D

Nekem még fehér ruhám sem lesz:)Hol vagyok már rá méltó?!? :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.27. 12:09:49

@Joe69: szerintem akkor kezelte volna jól a lány a helyzetet, ha valami hasonló bunkósággal visszaszólt volna. arra a pár percre kivetkőzhetett volna magából.

@tuli _: nem tudom mit akarnak a nyelvészek, gondolom megerőszakolni a nyelvet. én az ö-s verziót nem csipázom, nem használom, nem reklámozom. oszt csokoládé vanília:)

nosce 2010.10.27. 12:31:40

Szerintem, ha túllendülünk azon, hogy ez egy fék, státuszbeli problémák is vannak. Az apa meg szeretné csáklyázni ezt a kapcsolatot, talán mert tökösebb menyet vizionál és még úgy véli nem késő. De ha a fia elveszi, akkor már valószínűleg nem fog széllel szemben pisálni és benyugszik, ha pedig unokák is lesznek meg méginkább….meg az is lehet hogy nem :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.27. 12:35:34

@nosce: "talán mert tökösebb menyet vizionál" nyihihi:D:D:D

dr. gernika 2010.10.27. 12:39:28

@fumerin: Sajna nem tudom meghallgatni bentről.
@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Tudom, csak a galambokról eszembe jutott. :D
@nosce: Szerintem pont nem tökösebb menyet, hanem szófogadóbbat, valamint parasztosabbat akar. Mivel neki arra van igénye, feltételezi, hogy a fiának is az lenne jó. Valszeg érzi, hogy ez a lány nem fog majd úgy ugrálni, ahogy ő fütyül neki.

tuli _ 2010.10.27. 12:41:48

@Drága IV gernika: aztat én hunnan tudnám? :) amúgy pedig perszehogy :)
@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): mert nem szoktad mög, azé'

dr. gernika 2010.10.27. 12:47:59

@tuli _: Nem is csodálom, akinek olyan hejjespasi fia van, van mitől tartania. :)

nosce 2010.10.27. 12:50:20

@Drága IV gernika:
Jó hát a kérdésben az döntene, ha tudnánk mit szól az öreg, ha a csaj is keményen ráreagál a beszólásra, lehet az a baja az öregnek, hogy sokat picsog, de lehet hogy igazad van és az a baj hogy nem kussol eléggé :), de továbbra is ott feszül, hogy ha változik a státusz, változhat az apa is...

fumerin 2010.10.27. 12:55:33

@Drága IV gernika: De ne hagyd ki, ha haza értél:)

tuli _ 2010.10.27. 13:01:16

@Drága IV gernika: a hejjespasi választottjaival sosem volt gond :)
akivel igen, az neki sem volt hosszútávú, de nem miattunk :)

dr. gernika 2010.10.27. 13:23:55

@nosce: Az öreg már nem fog változni szerintem.
Esetleg ha jó keményen helyreteszik, visszavesz. De akkor meg áskálódni fog.

@fumerin: Okés :)

@tuli _: Áhá, akkor a lovagjelöltek szemtelenek. ;)

tuli _ 2010.10.27. 13:29:31

@Drága IV gernika: aham, egy. de úgyis én győzök :D

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.10.27. 13:44:42

Ha a posztoló legalább egyet is elolvasott volna a kommentekben annyira lehúzott Csernus-könyvekből, biztos, hogy nem írt volna olyat, hogy a bántalmazott nőknek ez igazából valamilyen perverzitása.
Sőt, tovább megyek. Akkor azzal is tisztában lenne, hogy az após nem csak vele és a mostani barátnőjével viselkedik így, hanem a párjának a megboldogult anyjával is ezt tehette. Akkor már nem kell messzire menni a gondolatmenetben, hogy a fiával hogy viselkedhetett.
Szerinted mitől annyira nyámnyila az a fiú? Miért nem tud kiállni érted, főleg az apjával szemben?
Nem mindenkinek adatik meg, hogy jó családban nőjjön fel. Természetesen ezek csak feltételezések, de lehet érdemes néha a színfalak mögé nézni.

Joe69 2010.10.27. 13:45:03

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
Igen, lehet, hogy valami élesnyelvű, de humoros visszavágás lett volna jó, ehelyett veszekedett hazafelé a párjával..és gondolom (annak alapján, amit írt) a fő téma az volt, hogyan bánik szerinte a függő nővel, és elképzelem az emelt hangú kiselőadást pergő nyelven az elnyomó maszkulin tradícionális társadalomról, ami ellen neki aztán keményen fel kell lépnie, a pasija meg a kormányt markolva meg az utat figyelve hallgatja (beszélni már férfi lévén nem nagyon tud ezek után) és a maradék szabad kapacitását igénybe véve azon tűnődik , miért is mondják ezt neki, figyelmeztetésül, bűntudatkeltés szándékával, vagy mi a faszom van, és nem kéne-e katapultot szerelni abba a kurva anyósülésbe:)))

Frigyesur (törölt) 2010.10.27. 13:56:51

@Joe69: Oszinten ajanlom, hogy ha veled ilyen tortenik menj hisztizni a baratidhoz, hehe. ;)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.27. 13:57:17

@Pilled: érdekes, pedig direkt figyeltem az érzékeny rajongókra, most nem írtam róla egy rossz szót sem.:-)

fumerin 2010.10.27. 14:01:31

@Pilled: (nagyon zárójelben, de én bírom a stílust:D )

Az biztos, hogy vannak olyan férfiak(nők), akik életük végéig függenek (érzelmi szálon) anyu-apu közül valamelyik ősön.

Ehhez kell elég erő és kitartás, hogy azt a rohadt köldökzsinórt végre elvágja a partner.

Én azt vallom, hogy születés után nem olyan fájdalmas a fokozatos elválás, mint később. Az a jó szülő, aki rájön, hogy nem ő érte született a gyermeke, hanem ő az, aki egy darabig modellként szolgál. Segítheti és támogathatja, de nem helyette kell élnie.

tuli _ 2010.10.27. 14:08:55

@fumerin: nem a partnernak kell elvágnia. normális szülő maga engedi el a gyerekét. ha van partner, ha nincs. le kell válni egyedül is.

Joe69 2010.10.27. 14:10:53

@Frigyesur:
Akár hiszed, akár nem, ezt szoktam tenni, és nem a partneremen verem le..

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.27. 14:12:02

@Joe69:

Leginkább az dühítheti, hogy egy gyáva szar, aki nem tud/mer ellentmondani apucinak. A többi általad leírt dolog bullshit.

Frigyesur (törölt) 2010.10.27. 14:13:03

@Joe69: Aha. Szoval ha a partnereddel van bajod, a barataidnak panaszkodsz, ahelyett, hogy vele beszelned meg. Höhö, nagyon praktikus.

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.10.27. 14:18:50

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Kedves vagy, hogy figyelsz a rajongók lelki világára :) Nem vagyok egy közülük, csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy ha már annyira nem is tartjátok sokra ezeket a könyveket (szinte mindegy, hogy most ebben itt mi a véleményem), ha legalább egy ilyet elolvasott volna, már másképp állhatott volna a barátjához és annak apjához. :)
Tehát azért annyira mégsem lehet rossz :))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.27. 14:32:50

@tuli _: ja, hát Szögedön öttem könyeret möggyel :)

@Joe69: ebben a kapcsolatban a kommunikáció is alap probléma, és úgy érzem nem kerek ez a történet ;)

Kósza 2010.10.27. 14:34:43

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): höhöhö, jut eszembe, tudod miért jobbak a szegedi lyányok a dunántúliaknál?

Kósza 2010.10.27. 14:38:53

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): mert dugás után az egyik azt mondja, na még eccer, a szegedi meg azt, hogy na még öccör!

tuli _ 2010.10.27. 14:40:41

@Kósza: wáááá :P :D

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): ha nem teccik, tödd el, majd mögöszöd röggel :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.27. 14:43:36

@tuli _: Helyesen: 'hö nöm töccök, tödd öl, möjd mögöszöd röggöl' A mosolyjelet jol raktad. :P

tuli _ 2010.10.27. 14:45:01

@Frigyesur: egyes, leülhetsz :)
reménytelen vagy, feladom :D

Frigyesur (törölt) 2010.10.27. 14:48:00

@tuli _: Nem vagy a tanarom, ködvös tölöpön. :P Kulonben is: 5os es mar ulok. :D

Nem baj, annyi pia hatasara, amit egy nap beviszel, meg az is csoda, ha artikulalni tudsz es gepelni. :)

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Ne higgye' neki, nem tud szögödöösön. :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.27. 14:50:45

@tuli _: Ös külömbön ös csök örögykösz röm tölöpön, mör ön tödök szögödösön, tö mög nöm. :P

Sanity 2010.10.27. 14:51:19

@Frigyesur: Félreértesz. A postíró logikával akarta megadni a választ arra, hogy miért nem hagyja el a nő a férfit. Erre a kérdésre logikai úton nem fog tudni választ adni.

Természetesen egyetértek abban, hogy mind a nők, mind a férfiak érzelmek (hormonok) alapján cselekszenek. Véleményem szerint ez jobban vonatkozik a nőkre.

@fumerin: Nem ez az optimális eset, én teljesen elítélem, ha egy férfi így bánik a feleségével. De hidd el, ez mégis vonzóbb egy nő számára, mint ha kinyalják a s***ét és minden kívánságát teljseítik.

tuli _ 2010.10.27. 14:52:16

@Frigyesur: na, ez már mindenek a határa :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.27. 14:56:46

@Kósza: :D:D

@Pilled: pedig még a feltett kérdések is hasonlítanak. Divatos felfogás, hogy az válik áldozattá, aki hagyja - ezt én azonosítom drCsernussal, amivel természetesen lehet vitatkozni.
Amúgy fenntartom, hogy most nem szóltam meg a dokit, posztírót annál inkább, de csak így egyes számban.:-)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.27. 15:17:05

@tuli _: no, öz maaar mindönök a hataara :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: nekem nincs bajom Csernussal, mint témához nem értő...

tuli _ 2010.10.27. 15:24:32

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): szerintem ne erőltessétek :)
(ja, és mindennek. ilyen orbitális hibát hogyan követhettem el? :S)

Frigyesur (törölt) 2010.10.27. 15:32:54

@tuli _: Latod @Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): ? Nem bir vele szembenezni, hogy nem ert ehhez. Gyorsan elterelte a szot a pia hatasa alatt elkovetett helyesirasi hibara, hogy errol lapozzunk.

Lögyön tölöpön, löpözök. :)

dr. gernika 2010.10.27. 15:36:29

@tuli _: Ebben nem kételkedtem. :)
@Pilled: Meglehet, egyenesen a sírba tette a mamát.
@Joe69: :))) Ismertem ám olyan szegény férfiakat is, akik autóban veszekedés közben kishíján zebrán gázoltak gyalogosokat, vagy hátraforgolódtak szívbaj nélkül, hogy kellő nyomatékot adjanak szavuknak a hátul ülő felé is.

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.10.27. 15:40:47

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Szerintem csak egy bizonyos szintig igaz az, hogy akkor leszel áldozat, ha hagyod.
Ha pl. éjszaka az utcán 8-an körbeállnak és kirabolnak, megvernek, bántalmaznak, abban én sehol sem vagyok hibás.
Annyit azonban el kell ismerni, hogy mindenki a saját sorsáért felelős, de sokmindent nem lehet befolyásolni.
Van amit kapsz, és van amit te alakítasz, az utóbbival kell tisztában lenni (és ez egyébként azért nehéz ám!) :)

dr. gernika 2010.10.27. 15:41:54

@Pilled: Olvastam a Nőt és bólogattam párszor. Gondolom, mindenkit máshogy talál meg, barátnőmnek katartikus élményt okozott. Szerintem is igaz volt, amit leírt, de csak egy sémát ismételgetett újra és újra, amiből nem nehéz kitalálni, hogy milyen volt Csernus szüleinek kapcsolata. :)
Ugyanakkor a házasságok, párkapcsolatok jóval összetettebbek és sokrétűbbek, mint a Nő szerint. De akinek az újdonság, amit beleírt, természetesen gondolkozzon el rajta, mert érdemes. Egy és igaz útnak nem tartanám.

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.10.27. 15:50:58

@Drága IV gernika: Egyébként igaz, egy és igaz út nem létezik, szerintem. :) Az hogy egy könyvben egy sémát emleget, szerintem nem baj, hiszen azzal akar valamit belesúlykolni az emberbe (hozzáteszem szerintem nem annyira buta dolgokat), a baj nekem azzal volt, hogy a továbbiakban is ezen a sémán maradt. Mintha nem lenne más.
Az pedig már nem a könyvet vagy a szerzőjét minősíti, ha valaki nem úgy fogja fel az ott leírtakat, ahogy azt szánták. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.27. 15:54:28

@Frigyesur: nem is piálok :) viszont most értelmezési gondokkal küzdök :)

dr. gernika 2010.10.27. 16:12:08

@Pilled: Igen, nekem is az volt a gondom vele.

tuli _ 2010.10.27. 16:13:15

no, én húzok, szép estét mindannyiótoknak :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.27. 16:15:45

@Kósza: ja! ok :)

@Frigyesur: köszi :)

végre elment a könyvvizsgáló, így kevésbé vagyok leterhelt megint :)))) yupi :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.27. 16:15:53

@Pilled: "áldozat típus" írja a doki, épp azzal kapcsolatban, hogy kit támadnak meg a sötét utcán. Nem én találtam ki, nem szerintem.
Kicsit leegyszerűsíti a problémát, de hallottunk már Übermenschről, azt is félreértették. Természetesen Nietzsche ártatlan ebben. Vagy mégsem?:-)

Cinkes 2010.10.27. 16:22:01

Nem is tudom, talán kiállhatna magáért a posztoló kislány...

dr. gernika 2010.10.27. 16:25:25

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Müllert sok mindenért lehet cikizni, de azzal mélységesen egyetértek, hogy Nietzschenek az volt az első tiszta pillanata, mikor összecsókolta azt a lovat.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.27. 16:31:23

@Drága IV gernika:

Nietzsche>Müller. Egy lapon sem lehet őket említeni. Kikérem magamnak Nietzsche nevében! Azzal a vén Captain Obvious-el összehasonlítani :)

Rebelde 2010.10.27. 16:33:20

miért nem szól be az apósnak ő maga?
kiállhat magáért ő is

egyébként úgy látom a posztíró jobban szeret mással foglalkozni mint saját magával, nem értem, hogy jön ide a hogy tudják elviselni a lesz apóst kérdéskör, a sztori szempontjából lényegtelen,viszont láthatóan érzékenyen érintette hogy leúripicsázták:)

dr. gernika 2010.10.27. 16:42:40

@Kedves Nard: Egészen addig az incidensig Nietzsche gyakorlatilag pszichopata volt. :)

@Rebelde: Úgy látom, ma egyetértünk.

Hurri Kán 2010.10.27. 16:43:01

Apukának is kell egy fiatal menyecskét intézni, hátha leköti az energiáit.

Rebelde 2010.10.27. 16:49:23

amúgy meg mióta pöstön lakom anyukámtól én is megkapom, hogy úripicsa vagyok, de nem szoktam kikérni magamnak, tényleg el vagyok puhulva, ilyenkor magamba nézek és hamut szórok a fejemre:))

dr. gernika 2010.10.27. 16:52:07

@Rebelde: Na hétvégétől én is beképzeld, bunkó pesti leszek. :)
Kivéve a határozatlan névelőt személynevek előtt, annak ellenállok.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.27. 17:07:12

@Rebelde: mert a lány ezzel kompenzálta a vélt vagy valós sérelmeit. azt hiszi, mindenki megrekedt óvodás szinten...:P

dr. gernika 2010.10.27. 17:11:19

@Rebelde: Legalábbis hosszú távon. :)

indapass90210 2010.10.27. 18:59:19

"A napokban újból közeledni kezdett felém, felhívott magához… és nem tudom, megoldás lenne-e, ha újra kezdenénk. Vagy vuduzzam meg az apját, hogy takarodjon a föld alá?? : )"

Nízzítek má feleim, a zúripicsa kifogásokat keres, megmagyarázza, hogy miért nem M.

Esztétikus Kritikus 2010.10.27. 22:16:32

drága posztoló! Mint vérbeli tőrőlmetszett úripicsa, a következőket tudom mondani: nem kötelező apukával találkozni. Gondolom a bűnös városban, Budapesten éltek - ehhez képest Sopron messze van. Ideális esetben az év 365 napjából mondjuk 330-350 biztosan a tiétek. Amíg a pasid családi életet él, addig te legalább lazíthatsz otthon.

Én nem várnám el senkitől, hogy megtagadja az egyetlen élő felmenőjét. Azt viszont lehet kérni, hogy ilyen helyzetben védjen meg; ha megtette, az persze más, de erről nem írtál.

A helyedben ezeket a kérdéseket tenném fel: szeretem ezt a fickót? Ő maga kell nekem? Látok rá bármi jelet, hogy akkora suttyó lesz, mint Kedves Papa?

ha igen-igen-nem a válasz, akkor legyen ez a mosolyszünet egy tanulság leendő közös életetekre nézve, ámen.

Hurri Kán 2010.10.27. 23:20:49

Egy kedves ismerősömnek van az úripicsákra egy megjegyzése de azt inkább nem tenném közzé :)

Jamesboci 2010.11.03. 16:17:00

nem tudom mia baj, az öreg ismeri a fiát.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.11.08. 16:35:15

posztoló,

téged a párod apja verbálisan bántalmazott. ez a kisebbik baj. a nagyobbik baj, hogy a párod ezt viccesnek és okénak találta, annak ellenére, hogy te kifejezted, hogy téged ez mennyire bánt. a párod ezzel semmibe vette és elbagatellizálta az érzéseidet, amelyek az apja szóbeli bántalmazására voltak reakciók.

tekintve, hogy a párod leszarta az érzéseidet, amikor támogatást kerestél volna nála az apja bántalmazásával szemben, tekintve, hogy ha a párod a szóbeli bántalmazást poénnak fogja fel, tekintve, hogy nem támogatott érzelmileg, tekintve, hogy a tisztelt apucit nem lehet majd kihagyni az életedből, ha összeházasodtok, és gyereketek lesz, mert ha nem mész el hozzá, vagy nem engeded el a gyereket, akkor te leszel a bunkó kurva, és tekintve, hogy ha mégis a sarkadra állsz, és nem mész el, akkor a kedves apuci mindennnek el fog mondani a párodnak, és feszültséget fog majd gerjeszteni közöttetek, és tekintve, hogy a párod nem tiszteli az érzéseidet, hát jól gondold meg azt a házasságot-gyerekcsinálást. egyelőre még szabad vagy. de házasságot felbontani iszonyú nehéz, és ha gyereket is szülsz, akkor a büdös életben nem fogsz elmenekülni apóspajtás bunkósága elől.

egyébként a perverz, magukat bántalmaztatni szerető nőkkel kapcsolatban van egy jó kis olvasmány, ami esetleg megváltoztatja a felfogásodat:
www.nane.hu/kiadvanyok/kezikonyvek/miertmarad/miertmarad.pdf
süti beállítások módosítása