Halloweeni bulin jöttünk össze

2010. október 29. 07:24 - Panni CsP

”Ági élőben még tüneményesebb volt. Egész este beszélgettünk és még éjfél előtt el is csattant az első csók.” - Szégyenszemre mindössze 1, azaz egy darab halloweeni sztori érkezett, amit stílszerűen mára tartogattam. Csámcsogni való nem sok lesz rajta, de legalább kapcsolódik az ünnephez és hepiendes.

 

Igenis lehet a neten szerencsével járni, én 34 évesen találtam meg innen életem párját. Két éve együtt élünk már és tervezzük a közös utódot is. Egy társkereső portálon adtam fel egy hirdetést kb. két évvel ezelőtt. 1 hónapig volt kint és az utolsó pillanatban, amikor már éppen le akartam venni - lévén nem jártam sikerrel - beesett 3 levél. Az első két hölgy Marika és Judit volt. Marika fiatalos 47 évesnek mondta magát, de a fotó, amit küldött, nem ezt támasztotta alá. Judit 28 volt, de nem az esetem. Fiatal kora ellenére túl van az első váláson. Két gyermek anyja és rövid levelezésünk alatt elég sokat panaszkodott, hogy mennyire nincs pénze meg egzisztenciája. Ezt nem akartam hallgatni: senkinek nem akarok a pszichológusa lenni.

Aztán jött Ági. 31 éves, független és lelkileg is rendben van. Mi többet akarhat a férfiember? Megvolt a „nem szoktam a neten ismerkedni, de most valahogy jó ötletnek tűnt”-szöveg és a „Nem ígérek semmit”- körök. A fotója, amit küldött magáról pedig még inkább rendben volt. A fotócsere után hosszas levelezés indult meg köztünk. Vélhetően Ő is elégedett volt az én képemmel, hiszen akkor nem levelezett volna velem olyan lelkesen, mint ahogy. Aztán felvetődött, hogy ideje lenne a személyes találkozónak. Az első randi helyszínét és idejét rábíztam, válasszon. Mivel küszöbön volt a Halloween, azt javasolta, hogy nézzünk ki valamit. Azon a társkereső oldalon, ahol mindketten reggeltünk egy baráti csoport elkezdett szervezkedni. Mi is becsatlakoztunk. Eljött az este: izgatottan megérkeztem a pub elé, ahol valami koktélakció is volt. Korábban kérdezte Ági, hogy miről ismer majd meg? Én azt mondtam, hogy meg fog ismerni (később rájöttem, hogy ez elijesztő is lehet, nem gondoltam bele, a nagydarabok szokták ezt mondani). Én érkeztem elsőnek, megkerestem a szervezőket, majd leültem közéjük. Várom Ágnest, de sehol… Eltelik 10 perc, 15, majd 20. Most már rácsörgök - gondoltam. Amikor hívom, hallom, hogy hosszan kicsöng. Valahol a hátam mögött a helyiségben hangosan csörög egy telefon. Lerakom. Mire a másik készülék is elhallgat. Egy nő szalad ki a vécéből, majd felkapja. Meglátjuk egymást. Ági volt. Odalép hozzám. Mindketten pirulunk. Végre élőben. Elnézést kért, de rendbe akarta tenni magát mielőtt találkozik velem, mert munkából jött és fel akart dobni egy szolid sminket. Ami félig meddig sikerült is - vallotta be. Ági élőben még tüneményesebb volt. Egész este beszélgettünk és még éjfél előtt el is csattant az első csók. Éjfél után valami jelmezes őrület vette kezdetét, de hamar leléptünk. Hazakísértem. Az utána következő napokban szinte két méterrel a föld felett jártam. Számos e-mail váltás és személyes találkozó mélyítette tovább kettőnk dolgát és még mindig együtt vagyunk, boldogságban és a dolog egyre komolyodik. Vajon lesz még idén leánykérés ? :) Lehetséges. Bízom benne, hogy másnak is van hasonló pozitív élménye a netrandikkal kapcsolatban.

 
116 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr902406869

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Halloween party 2010.11.02. 14:47:46

Méghozzá a durvábbik fajtából :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tuli _ 2010.10.29. 09:11:58

@Frigyesur: a sminket csak javította, nem teljes sminket csinált. szerintem.

@Dr. Jula Watson: nem tudjuk, hol lakik a munkahelyhez, és a vendéglátóipari egységhez képest. úgy jött ide. lehet, hogy messze.

mit össze nem kötözködtök :)

Dr. Jula Watson 2010.10.29. 09:13:50

@tuli _: Oké, de az én kérdésem az volt, miért nem sminkelt a munkahelyén? Ha túlórázni lehetett, akkor nyilvánvalóan nem lökdösték ki az ajtón, hogy bezárnák.

@Kósza: Azt, azt, bár nekem most kávé és tea az amira szükségem van. :)

2010.10.29. 09:13:51

@Frigyesur:

Vedd le a bilit a fejedrol, es konnyebben fog menni a sminkeles, o sotet sisak !

haruka 2010.10.29. 09:13:56

Én azt mondtam, hogy meg fog ismerni (később rájöttem, hogy ez elijesztő is lehet, nem gondoltam bele, a nagydarabok szokták ezt mondani).
Ezt mégis mi a jóistent jelent? Vagy csak nekem lassú az agyam?

Amúgy meg gratula, kérd meg a kezét, csináljátok a gyerekeket!

2010.10.29. 09:14:35

@Kósza:

O szerelem, szerelem,
szerelem a biciklim.

Nutshell 2010.10.29. 09:18:30

@haruka: Szerintem csak annyit jelent, hogy hasonlít arra a fényképre, amit küldött magáról. Tehát hogy nem 15 évvel ezelőtti koszorúcska képét küldte el.

2010.10.29. 09:18:40

@Dr. Jula Watson:
A sminkdolgon ne akadj fenn, azt mindenki másképp, más helyen csinálja. :P

2010.10.29. 09:19:16

A story jó, hajrá. :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.29. 09:19:54

@tuli _: "fel akart dobni egy szolid sminket" Ez nekem azt jelenti, hogy nem csak javitotta. Amugy meg tokmindegy. Vigyazok a szemere, koszos bore siman fel lehet vinni ugy, hogy aztan szepen elkeveredjenek a bakteriumok maradek festekben. :x

De az o dolga.

@Budapesti Brigaderos: Nem bili, amugy is tokmindegy mi van alatta, es legalabb konnyu megismerni. :P

Dr. Jula Watson 2010.10.29. 09:20:58

@gyvy: Pedig én olyan kedves, aranyos, bájos, és legfőképp komoly nőszemély vagyok :)

@Zsu0805: Jó, akkor mi a helyzet a táskával? Azt csak úgy ott hagyta a széken, miközben elment a mosdóba sminkelni?

tuli _ 2010.10.29. 09:21:54

@Frigyesur: egy kis kosz sosem árt, azt mondják okos brit tudósok. :)

tuli _ 2010.10.29. 09:22:55

@Dr. Jula Watson: nálunk kilökdösnek. nem lehet bennmaradni bizonyos idő után.

Frigyesur (törölt) 2010.10.29. 09:22:58

@tuli _: Jah, csak nem a szemednek. Annak alig van vedekezokepessege.

haruka 2010.10.29. 09:23:33

@Nutshell: De mi az, hogy ezt nagydarabok szokták mondani? Egy 50 kilós ember nem mondhatja? Vagy akárki más? Nem értem az összefüggést.

2010.10.29. 09:23:42

@Dr. Jula Watson:
Biztos volt vele valaki, aki figyelt a cuccaira. :)

2010.10.29. 09:25:04

@Frigyesur:
Lehet lemosta az arcát előtte. Minden megeshet. De amúgy jogos felvetés. :)

Hurri Kán 2010.10.29. 09:25:06

@Dr. Jula Watson: Hát persze! Az elején mind ezt mondja magáról :))! Tényleg, bármerre nézek csupa földre szállt angyalt látok magam körül :))

Nutshell 2010.10.29. 09:26:17

@haruka: Mert az nincs :)
Csak neki hangzott úgy, hogy "nyugi, meg fogsz ismerni", mintha akkora nagy darab lenne, hogy nem lehet eltéveszteni.

Dr. Jula Watson 2010.10.29. 09:27:02

@gyvy: Dehogy, én azt mondom, velem csak a probléma van. Mert ilyen hihetetlen vagyok :D

Hurri Kán 2010.10.29. 09:29:13

@Dr. Jula Watson: Az a gyanús ami nem gyanús :)))....

Frigyesur (törölt) 2010.10.29. 09:32:55

@Zsu0805: Gondolom biztosan, de azert egy szorakozohely mosdojaban nemigen uralkodnak tul felemelo allapotok. De en nem is viszem tulzasba a sminkelest. Meg amugyis jobb szeretek otthon, nyugodtan. Igazabol, ha az ember jo alapanyagot hasznal a szemen siman fentmarad, szajrol ugyis lekopik, szoval tok felesleges bonyolitani.

tuli _ 2010.10.29. 09:38:49

@Frigyesur: okéoké.
ez legyen a legnagyobb baj a lánnyal. :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.29. 09:45:50

@tuli _: Figyu, nekem8. Engem nem visel meg, ha elso alkalommal szempillaspiral (rajtam altalaban ennyi van) nelkul latnak. :D

A zasszony egyszer beszolt, hogy miert nem sminkelek sosem. Mondom epp most is van rajtam. Na, ennyire szoktak eszrevenni. :x :D Ja bocs, ha szajon van, eszreveszik. Olyankor nem akarnak csokot adni. :))

Kósza 2010.10.29. 09:49:57

@Caddy: jellemző, a szerelem, az smafu,...
Hol a pálinka? Hol lenne, otthon van a demizsonban. :)

Father Justice (törölt) 2010.10.29. 09:52:15

"Aztán jött Ági. 31 éves, független és lelkileg is rendben van. Mi többet akarhat a férfiember?"

Ha hosszas, tartalmas beszélgetésekre vágyik a magánéletüket, szeretteiket és az emberiség jövőjét érintő témákról, ez valóban elegendő lehet. Ellenben ha valami komolyabbat is tervez, képbe kerülnek még a formás combok, a vadszex, és végül, de elsősorban a kiváló házikoszt, hogy csak a legfontosabbakat említsem. De azt hiszem, Ági ilyen téren is hozza a szintet, hiszen különben fel sem merülne a leánykérés gondolata. Az online társkeresőkön valószínűleg a férfiak szoktak üzenni a hölgyeknek, de a posztíró nyilván sok szempontból hozza a szintet, ezért kis fáziskéséssel ugyan, de felfigyeltek rá a nők és kezdeményeztek is. De az is lehet, hogy ő volt az egyetlen a mezőnyben, aki arcképet tett a profiljába az ágaskodó cövek helyett. :) "Végre élőben pirulunk!"

Hurri Kán 2010.10.29. 09:53:35

@Father Justice: :DD Brilliáns összefoglalás!

Caddy 2010.10.29. 09:57:04

@Kósza: a szerelem, ugyan már! Ma péntek van, buli, mit szerelem. :D Pálinkám nekem is volt, de a galád bandája a múltkor megitta. :D (nem magatokra venni, szívesen adtam) :)

@Father Justice: ismerek egy fickót, aki azt vallja, hogy legyen nagy melle, ha nincs legyen nagy segge, az se, akkor tudjon jól főzni. :D:D:D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.29. 09:58:36

ez olyan halál unalmas volt, hogy nem bírtam elolvasni.....:P

Kósza 2010.10.29. 09:59:14

@Father Justice: már elnézést, de mi az a két fontos tényező, amit mi férfiak nézünk egy nőn? Legyen csinos, és legyen rend a fejében.
Mivel a poszt toló úgy fogalmazott, hogy lelkileg IS rendben van, ez számomra egyértelművé teszi, hogy az alap, a külcsín eleve rendben volt.
Vagy csak én olvasok így a sorok között?

tuli _ 2010.10.29. 10:00:06

@Frigyesur: szegény, utána nyilván nem mert egy mukkot sem szólni :) az én koromban már muszáj a smink, de nem kapok idegbajt, ha anélkül látnak. sőt, ha vacakul vagyok, eszem ágában sincs feltenni semmit, látszódjon csak rendesen :))

@Father Justice: fogadjuk már el, hogy Ágival minden rendben van. :)

Kósza 2010.10.29. 10:02:05

@Caddy: "a szerelem, ugyan már! " Te is rögtön a csúnyábbik végén kezded? :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.29. 10:02:29

@Frigyesur: különben is, mit lehet sminkelni ezen a fekete sisakon? :)))

Hurri Kán 2010.10.29. 10:04:48

@tuli _: na jó, péntek van, legyen, fogadjuk el :))
Ha meg kiderül hogy mégsem volt minden rendben szerintem úgyis kapunk róla itt hírt...

Kósza 2010.10.29. 10:05:35

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): nana, azért arra is ráfér néha egy kis kalapácslakk, és rendszeresen WD-40 -el kell fújni.

Frigyesur (törölt) 2010.10.29. 10:05:39

@tuli _: Na csak ne panaszkodjon, egyszer a munkahelyi parkoloban megcsokoltam, erre rogton a szajat torolgette. :O :@ ;( Aztan persze magyarazta, hogy nem a tolem valo fizikai undor/cikisegem miatt. :DD

Az en fejemmel is muszaj lenne. :D Szerintem te ne nagyon probalkozz, csunya dolgok tortenhetnek, ha 3 deci tutuke utan nekiallsz. :))

Frigyesur (törölt) 2010.10.29. 10:07:50

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Szerintem csak irigykedtek a stilusos sisakomra. :P

@Kósza: Na pl. ezt.

Father Justice (törölt) 2010.10.29. 10:10:08

@Kósza: Én meg úgy értelmezem, rendben volt a kora, a státusza (független) és a lelke is. Később kapott fotót is - ez volt a hab a tortán. Nem egyszerű kérdés, de Rebelde majd igazságot tesz. :)

Father Justice (törölt) 2010.10.29. 10:17:45

Iménti feltételezésem arra is alapozom, hogy az első bekezdés végén pont arról panaszkodott, hogy egy (szerinte) pszichológust igénylő anyuka is rámozdult. Logikailag úgy kapcsolható össze a két gondolat, hogy Ági - Judittal ellentétben - nem volt zűrös eset.

Kytia 2010.10.29. 10:19:41

Na, ettől most végre felvidultam.:)

"Az utána következő napokban szinte két méterrel a föld felett jártam." Ezt egy 34 éves férfi? Vannak még csodák, látod Father?:)

Dr. Jula Watson 2010.10.29. 10:21:31

@Kytia: Biztos csak úgy járt, mint a reklámban a pasi, aki nem vett be valami gyógyszert, és lufivá fújódva majdnem elszállt :)

Hurri Kán 2010.10.29. 10:21:35

@Kytia: én is ott járok. Felvettek vásári mutatványosnak... Kaptam gólyalábakat :DD

tuli _ 2010.10.29. 10:25:35

@Father Justice: a pszichológust igénylő anyuka mindenkire ráakaszkodik. ez nem a posztoló hibája.
tényleg. nem értem azokat az embereket, akik mindig negatívak. egy idő után rájön az ember, hogy hiányzik a francnak a folyamatos nyekergésük. teljesen független a helyzetüktől, mindenben megtalálják a nyarvognivalót.

@Kytia: na, ezt elárulhatom, nem korfüggő a szerelmes lebegés :)

@Frigyesur: mingyá megjelenik, oszt leszkapsz :)

Father Justice (törölt) 2010.10.29. 10:30:18

@Kytia: A fickó csaknem két méter magas, ez mindössze ennyit jelent. További probléma, hogy nem derült ki a történetből, összeköltöztek-e már a főszereplők? ("Együtt vagyunk.") A sok személyes találkozó arra utal, hogy még nem élnek együtt, hiszen abban az esetben triviális lenne, hogy sűrűn összefutnak. :) Így aztán simán megeshet, hogy József csak az egyik a sok potenciális befutó közül, akit Ágnes immáron két éve tart talonban. Közben masszívan ismerkedik, csak egy másik társkeresőn..

Csak tréfáltam. :)

Kytia 2010.10.29. 10:36:57

@Dr. Jula Watson: :)))

@gyvy: Te már eddig is ott jártál. Illetve ültél. Meg mások fején utazol.:)

@tuli _: Eddig azt hittem, hogy nemfüggő. De akkor az sem.:)

Father Justice (törölt) 2010.10.29. 10:37:14

@tuli _: Ez tényleg így van. Pedig ha összekapják magukat és maximálisan pozitívan állnak mindenhez (mint például én), akkor mindjárt megnő irántuk is a kereslet. Segítenek magukon és a társkereső is megsegíti őket. :) Sokaknak persze nehéz belátni, hogy a gyermekek megléte miért masszív hendikep a válogatás során, de a megfelelő részhalmazból azért ők is tallózhatnak.

Kytia 2010.10.29. 10:37:49

@Father Justice: Látom, a misztikus bájodat azóta kikezelted.:DD

Kytia 2010.10.29. 10:38:22

Mármint bájadat...sorry

tuli _ 2010.10.29. 10:46:34

@Kytia: ma is okosabb lettél :))

@Father Justice: nem sok esze van annak, aki társkeresőn nyarvog. ha már mindenáron ezt akarja, annyi fórumot talál arra, hogy egymást túllicitálják a létező/nem létező bajaikkal.
de képzeld el, IRL mennyire idegesítőek? normális ember azonnal kilövi a halmazból.
bár, vannak megmentő típusok, jellemzően elsősorban nők, akik vigasztalnak, és így nyerik el az energiavámpírokat. szép leendő kapcsolatnak néznek elébe.

Kósza 2010.10.29. 10:50:37

@Caddy: óóóó, az kizárt, akkor te egy kitalált személy lehetsz! :)

Hurri Kán 2010.10.29. 10:51:07

@tuli _: lelkileg karitatív fehérszemély és energiavámpír hím eszerint hosszútávon működőképes kombó ? :))

_John_Doe_ 2010.10.29. 10:51:31

Biztosan velem van a baj, de ezen a romantikus ismerkedésen csak röhögtem. Kínomban.

"Bízom benne, hogy másnak is van hasonló pozitív élménye a netrandikkal kapcsolatban."

Igen van. Mondjuk azok dugással végződtek.

Frigyesur (törölt) 2010.10.29. 10:55:43

@tuli _: Csatlakozom, megorulok toluk. De legalabb ilyenkor erzem, hogy tkp. egy pozitiv szemelyiseg vagyok. :D

A zasszony tudja hol a helye, nem rendetlenkedik. :))

Kytia 2010.10.29. 11:12:02

@_John_Doe_: Ha egy sztori nem dugással végződik, akkor neked kínodban röhögnöd kell? Szar ügy. De legalább vidám fickó lehetsz.:DDD

Father Justice (törölt) 2010.10.29. 11:15:47

@Kytia: Igen, azóta már csak misztikus bajaim vannak. :)

@tuli _: Attól még más fórumokon is kereshetnek panaszládákat, de a társkeresőkön talán könnyebb felmérni, ki a leginkább vevő erre a szerepkörre. Kiküld pár önsajnáltató sablonlevelet és sorba rendezi a válaszokat együttérző faktor alapján. :)

tuli _ 2010.10.29. 11:17:07

@gyvy: igen, lehet az. bár én nem csinálnám, ezek szerint nem vagyok lelkileg karitatív? :)

@Frigyesur:
a zord álarc mögött érző szív dobog :D (a direkt képzavar tükrözi a gondolat mélységét:))

tuli _ 2010.10.29. 11:18:16

@Father Justice: ha ennyi eszük lenne... de szerintem nem válogatnak, adják mindenkinek, akik egy röpke pillanatra nem figyelnek, és érdeklődnek. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.29. 11:21:58

@Kósza: retikülben elfér az is, főleg a kis kiszerelés:)

@Nutshell: neeeem is:)

@Frigyesur: hát igen, irigykedünk :)

@_John_Doe_: de ki szeretne dugni egy ismeretlen hullával?:P

Hurri Kán 2010.10.29. 11:26:42

@tuli _:
én sem... Bár az engem ismerők azt mondják hogy egy báránybőrbe bújt g@@i vagyok, ez csak a személyemet érő nemtelen támadások sokaságának egy része amit már fel sem veszek ( :DD),
szóval akinek van valami búja és tudok annak segítek.

De aki állandóan siránkozik annak nem azt nem bírom. Meg van a mondás, hogy aki sír attól el kell venni...

Kham 2010.10.29. 11:28:35

hehe, hát ennek a történetnek annyi köze van Halloweenhez, mintha azt mondanám, hogy az utolsó barátnőmmel egy atomháborúban jöttem össze. Mikor elcsattant* az első csók, éppen a BBC: Hiroshima dokumentumfilmje ment a Discoveryn a háttérben.

*(nyugi, a csattanás szó használatáért kiosztottam magamnak egy akkora fülest, hogy vákum keletkezett a szemgolyómban)

Nutshell 2010.10.29. 11:37:01

@gyvy: Aki sír attól el kell venni? Milyen mondás ez? :)

nosce 2010.10.29. 11:37:35

@Frigyesur:
„Azt se ertettem mi ez a szoveg, hogy 'meg fogsz ismerni'”

Biztos arra gondolt, hogy előtte már elküldte fényképét, arról meg már nem olyan ördöngösség valakit felismerni :) (legalább is a posztolót nem :) )

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.29. 11:41:43

@Kham: sőőőt, akkorát csattant az a csók, mint Nagasaki...:P

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.29. 11:41:43

@Nutshell: olyan, mint a "Ne sírj, fiam, mert kapsz egy sallert!":D

Hurri Kán 2010.10.29. 11:43:23

@Kham: az kevés!

Százszor leírod ide, hogy: többet nem használok ilyen közhelyeket és jobban odafigyelek a fogalmazásra hogy óvjam és védjem édes anyanyelvünk tisztaságát.

Persze kézzel, és várjuk szkennelve, kopi-pészt nem ér :DD

tuli _ 2010.10.29. 11:47:44

@gyvy: @Nutshell: igaz mondás. tapasztalat. erre vonatkozik az is, hogy jó dolgában nem tudja már, mi a baja. azok panaszkodnak leginkább, akiknek van.

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.29. 11:48:32

@Kósza: ahogy a csövön kifér! (Orosz hangmérnök-bölcsesség):D

Hurri Kán 2010.10.29. 11:48:50

@tuli _:
Igen. Mint ahogyan azt is mondják, minél koszosabb a disznó, annál jobban vakarózik...

Kósza 2010.10.29. 11:50:40

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: a csöves erősítők a mai napig a high end csúcsán vannak, nem mondtál rosszat!

Nutshell 2010.10.29. 12:39:44

Szeretek idejárni. Mindig tanulok valami újat :D

Hurri Kán 2010.10.29. 12:41:48

@Nutshell: Látod? Már csak ezért is érdemes.

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.29. 12:47:48

@Kósza: hát igen, épp ez jutott eszembe a csőről és a csúcsról.:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.29. 13:07:02

@Dr. Jula Watson: kérlek. Kinek a pap, kinek a csöves erősítő. És van, akinek mindkettő egyszerre.:-)

Hurri Kán 2010.10.29. 13:09:54

@Dr. Jula Watson: @tarquin - menő, de nem árulkodós:P: hogy ti mindahányan milyen rosszak vagytok... Nagyon helyes :DD

Dr. Jula Watson 2010.10.29. 13:17:45

@gyvy: én csak rossz vagyok, helyes nem ;)

Hurri Kán 2010.10.29. 13:19:18

@Dr. Jula Watson: azt nem is mondtam hogy helyes vagy! Így látatlanba' hogy is mondhatnék ilyet :DD?

Caddy 2010.10.29. 13:42:50

sálálá....... :)

Hurri Kán 2010.10.29. 14:33:26

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): szoktam én olyat? ;)

Néha ezt-azt félreérteni igen. Kötekedni nem. :D

Ugyandehogy (törölt) 2010.10.30. 09:15:15

@Pilled: nekem is összejött. nem lehetetlen:)

hobbigyuros · http://testepitoedzesnaplo.blog.hu 2010.11.01. 16:08:34

Jó ezeket olvasni, hogy van akiknek összejött a netes ismerkedés. Nekem 9 hónapig tartott, ez a mi fiatal korunkban nem számít rossz időnek,sőt... :)

Mi lesz az utód neve? :D
süti beállítások módosítása