Miért voltál hozzám olyan kedves?!

2010. november 16. 07:45 - csajokespasik

„Elmosogattam, rendbe szedtem a gönceit: ennek ellenére hamar egy hülye lotyó voltam” - Hányszor lehet büntetlenül elhitetni a szomszéddal, hogy flörtölünk vele? Levélírónk túl kedves volt a szomszédban lakó férfival, aki közeledésnek vélte a gondoskodást. Amikor a csaj köszöni szépen, de nem kéri az ostromot, elszabadul a pokol…

 

Lány vagyok, 31 éves. Tavaly lakott mellettem egy pasi, aki egy darabig a szomszédom volt. A tőlem jobbra lévő albérletet vette ki. Rólam tudni kell, hogy szeretek gondoskodni másokról és az életstílusom, a lelkem is nagyvonalú. Sokan mondják, hogy egyszer ez lesz a vesztem: a volt barátomat az őrületbe kergettem, amikor felmentem hozzá, rendet csináltam, főztem-mostam, takarítottam. Persze nem emiatt mentünk szét. Kivasaltam az ingeit, főztem vacsorát, utána desszert is volt – más ilyenkor maharadzsának érezné magát, de ő nem. Azzal ugratott, hogyha most lenyírom a füvet is, elkalapál. Ennyit a múltamról és rólam. Szóval a szomszéd férfi… Ő 35 éves volt, két éve elvált, szenvedő alanyként regisztrált gyerek szerencsére nem szerepelt a történetben.

Mivel akkor még viszonylag szingli voltam, nekem pedig létszükséglet, hogy valakivel törődjek, nem bújtam el előle. Úgy ismerkedtem meg vele, hogy amikor beköltözött, egyedül akart felszuszakolni egy kisebb íróasztalt, én megfogtam neki a liftajtót, beszenvedtük végül sikerrel felvittük. Amikor felértünk, meghívtam egy kávára. Aztán ebből rendszer lett – imádta a kávém, majd ő is meghívott engem magához. Remek barátság kezdete lehetett volna, és én így is álltam hozzá. Aztán egyszer megfázott és naponta 3x mentem át hozzá, húslevest vittem neki, meg teát főztem ott nála. Semmit nem akartam tőle, pusztán segíteni, nekem fontos, hogy gondoskodjak valakiről, de ezt már írtam. Amikor jobban lett és minden visszatért a régi kerékvágásba, egy szép napon áthívott borozni. Mondta, hogy hálája jeléül vett nekem egy pulóvert. Narancssárga volt, egész szép, nem látszott használtnak, de nem láttam rajta semmilyen bolti cetlit, az volt a gyanúm, hogy az ex-neje tulajdona volt egykor. A konyhaablakban cigiztünk, egyszer csak megcsókolt. Nem lepődtem meg, nem volt visszataszító figura, de közöltem vele, hogy maradjunk barátok, mert kialakulóban van egy kapcsolatom egy másik férfival - ez igaz is volt. Nem értette meg, mit akarok. Sajnáltam őt, csalódottnak látszott. „Akkor miért voltál hozzám olyan kedves, ha nem akarsz tőlem semmit?!” – kérdezte többször, többféleképen. Elmagyaráztam neki, hogy ilyen vagyok. (Ezek a férfiak!) Látszólag elfogadta a dolgot, majd hazamentem. Aztán jöttek az ajtó alatti üzenetek, hogy beszéljünk, hívogatott telefonon is. Nem féltem tőle, csak kellemetlen volt. Néha az ablaka alatt lopakodtam el, amikor dolgozni mentem. Elmosogattam, rendbe szedtem a gönceit: ennek ellenére hamar egy hülye lotyó lettem a szemében. 2010-ben nem lehet pusztán barátságos egy nő egy középkorú férfival, minden elkötelezettség nélkül? Azonnal le kell vele feküdnie, különben lotyó? Miért törvényszerű ez?

 
252 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr892450039

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kotász Zoltán - EGY LÁB NEM ELÉG 2010.11.17. 08:00:11

Vásárolni vagy sokfélét és nagy mennyiséget, vagy csak egy konkrét valamit szeretek. Ha két hétre vásárolok, meglódul a fantáziám, stratégiát alkotok – túlélésit –, és a megvalósításkor a felhalmozás ősi ösztönét kielégítve robogok a polcok...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 08:00:40

Amúgy pöcs volt a fickó, én simán hagytam volna takarítani, mosogatni meg minden. Még csak meg sem kell dugni. Szerintem durván Miss Röfi jellegű a csaj, azok kompenzálnak ezzel általában. Normális nő, nem fog csak úgy takarítani meg főzni :) Valami taszító biztos van benne, de ennek ellenére a fickó megdugta volna. Gyanítom a lápiboszorkány szindróma volt életben. :)

CyberPunK 2010.11.16. 08:18:52

Fake, méghozzá erősen.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 08:26:02

@CyberPunK:

Én nem érzem hogy fake lenne, vannak ilyen nyomik.

tuli _ 2010.11.16. 08:27:02

Sem 2010-ben, sem előtte, sőt, még a jövőben sem. Ha túl nagy energiát fordítasz egy férfire, egészen biztos, hogy azt gondolja, hogy lehet több belőle. Szerintem fordított esetben is így lenne, ha a nőnek tetszene a szomszéd. Akkor az ő kérdése lenne, hogy de akkor miért vergődött vele ennyit a férfi? Ha már annyira nagy barátságot akart, akkor hogyhogy nem merült fel a csók előtt, hogy milyen féle kapcsolatot szán a nő a pasinak?
Van egy gyanúm, hogy volt itt talonban tartás. Ha nem alakult volna a nőnek, lehet, hogy nincs visszautasítás. Viszont ilyenkor fordul elő sokszor a két szék közül a pad alá. Még jó szomszéd sem marad.

fumerin 2010.11.16. 08:27:42

Reggelit!

Nekem is kell egy ilyen szomszédasszony! Vagy nőknek nem jár? :((

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 08:39:43

@fumerin:

Addig állj féllábon amíg egy férfi takarítani fog meg mosogatni, csak úgy, mert gondoskodni akar :) Hacsak nem homár. Abban az esetben viszont nincs kilátás az eü szexre :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.16. 08:40:39

"viszonylag szingli voltam" nyihihihi.:D Ez tetszik, így 2010-ben.:D

Dr. Jula Watson 2010.11.16. 08:40:53

Jajj. Hosszútávon az ilyen emberek, akik ennyire beletolakodnak kéretlenül az ember életébe, átjárnak és kimossák a szennyest, rém idegesítőek tudnak lenni. Aztán meg ők vannak felháborodva, ha az ember köszöni szépen, de nem kér belőle, hogy helyette akarják kitalálni és megszervezni az életét.

Kedves posztoló, te nem segíteni akarsz, hanem így érezheted önnön fontosságod. Ha ennyire benned van a segítség, men el valami segélyegyletbe, és ott végezz érdemi munkát. Ja hogy ahhoz már nem füllik a fogad?

fumerin 2010.11.16. 08:42:11

@Kedves Nard: Nem kell eü. szex, de egy gondoskodó szomszédasszony nem jönne rosszul! Ha már a mamidat nem adtad oda:)))

Devil2 2010.11.16. 08:47:05

Hejjjj, garantált a min. 500 komment ma. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 08:50:47

@fumerin:

Neked adom nagymutert. Ilyen remek gyermekeid lesznek mint én, ha netán eltörik valamelyik keze, akkor lefekteti aludni, nem viszi orvoshoz. :) De ha akarod, neked adom :)

Devil2 2010.11.16. 08:51:10

Ha nem mondja a posztoló hogy 31 éves, nem hiszem el.
Aszongya: "lakott mellettem egy pasi, aki egy darabig a szomszédom volt"- igen, aki mellettünk lakik azt szomszédnak hívhatjuk.. lol

"viszonylag szingli voltam" hát igen, Einstein is megmondta, minden relatív.. :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.16. 08:51:50

"egyszer csak megcsókolt" Pedig posztíró nem akarta?

Devil2 2010.11.16. 08:52:23

@Dr. Jula Watson: Jaja, itt a háttérben valami súlyos önértékelési zavar állhat.

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.16. 08:54:04

@Dr. Jula Watson: tőlem kapsz egy CSP-pontot vagy pirosat, amelyik tetszik.:-)

CyberPunK 2010.11.16. 08:55:16

@Kedves Nard: Nem az a fake, hogy vannak ilyen nők, hanem az, hogy pislog kifele a fejéből, és nem érti, hogy mire kattant a pali. Ekkora barom nem létezhet 31 éves korában.

haruka 2010.11.16. 08:55:57

Aki mellettünk lakik, az a szomszédunk? Na, ezt se tudtam eddig.
És mi az, hogy valaki viszonylag szingli?

Egyébként vegyél kiskutyát, azzal lehet foglalkozni eleget, és nem idegesítesz vele halálra senkit.

fumerin 2010.11.16. 08:56:48

@Kedves Nard: Semmi baj nincs veled:)))

Akkor reggel 5-kor csengethet a mami forró kávéval:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 09:00:04

@fumerin:

Haha! Nem ad kaját, nem főz semmit (ha igen, abban nincs köszönet) :) Csak magára költ és leszar mindenkit, és persze ugat, ha kell ha nem.

Devil2 2010.11.16. 09:00:27

Egyébként tipikusan "szűzk**va" szindrómában szenved a csaj. Ezt azért általában ki szokták nőni, de hogy még 31 évesen se, ez már gáz.

2010.11.16. 09:01:14

Őőőő... a férfi helyében én se gondoltam volna mást. Nem tisztáztad le előre, hogy neked más van a láthatáron, meg azt sem, hogy csak barát, így végképp azt hihette, hogy akarsz tőle valamit.

Barry Kent 2010.11.16. 09:01:37

Tompika hiába tagadja, valszeg bejött neki a szomszédúr, csak időközben viszonylagszingliségét behálózta egy szőke herceg, akit picivel jobban szeretett volna. Normális ember nem jár át a szomszédba takarítani, hacsak nem pszichó vagy Magdianyus, de ő tutira nem lehetett, hisz már elhunyt.

Devil2 2010.11.16. 09:01:39

@haruka: Csak a kiskutya fog dagadt gömböccé hízni max. (szegény pára..)

fumerin 2010.11.16. 09:02:48

@Kedves Nard: Kutyánk sincs! Ugat? Akkor jöhet:D

(a macskáinkat sem tépné szét)

fumerin 2010.11.16. 09:05:56

@Kedves Nard: Ja, és sokkal nagyobb eséllyel tudnék túladni rajta az apróban:

Balatonra néző nagymamát elcserélném kapálógépre.

:D

Müller őrmester 2010.11.16. 09:08:39

Mégis, mit hitt volna a pasas ? Ezt csak félreérteni lehet.

Hurri Kán 2010.11.16. 09:09:12

@Kedves Nard: milyen kis gonosz vagy:DDD

Egyébként csajok, valaki árulja már el nekem hogy hogyan lehet "viszonylag szinglinek" lenni????

nosce 2010.11.16. 09:09:50

Szerintem teljesen rendben van a posztíró, meg is mondta, segíteni szeret és ez nem jelenti azt h dugni is akar vele. Ha egy macskáról gondoskodik valaki azzal se akar dugni, miért ne lehetne ezt az érzést transzponálni emberre ? :)

tuli _ 2010.11.16. 09:10:54

@gyvy: úgy, hogy ácsingózik valaki után.

mindenkivel egyet értek :)

Devil2 2010.11.16. 09:11:34

@gyvy: Férfiként is lehet "viszonylag" szinglinek lenni, néha van dugópajti, de nincsen fix. (szerintem)

Hurri Kán 2010.11.16. 09:13:28

@tuli _: ???

@Devil2: ha néha van dugópajti, amúgy egyedül élek akkor nem viszonylag vagyok szingli hanem egészen, de lehet hogy rosszul értelmezem a dolgokat.

Devil2 2010.11.16. 09:13:39

@gyvy: Illetve talán van egy kis érzelem is a dugópajti felé, aki azt nem viszonozza.
Jah, ahogy @tuli _: mondja. :)

Caddy 2010.11.16. 09:14:43

Hogy nekem miért nincs ilyen szomszédom, aki tulajdonképpen vezetné a háztartásomat! :D:D:D:D
Kedves posztíró, talán az elején kellett volna tudatni a 35 évessel, hogy szívesen leszel nála házvezetőnő, de ennél többre ne számítson. :) Egyébként meg az a véleményem, hogy elégunalmas életed lehet,ha ráérsz a szomszéd -tulajdonképpen senkivel- foglalkozni, annyira nagyon, hogy naponta háromszor is átmész. :D
Ez nekem kicsit bizarr. Pláne hogy a pasi nyilván pont erre vágyik, egy törődő nőre.
Ehhh NŐK!!!!

tuli _ 2010.11.16. 09:14:47

@gyvy: "kialakulóban van egy kapcsolatom egy másik férfival"
magyarul tetszik neki valaki, oszt majd lesz valami.

Hurri Kán 2010.11.16. 09:16:38

@tuli _: magyarra lefordítva ez azt jelenti, ha komolyabban szeretnél tőle valamit de még nem biztos a dologban, akkor időt kell nyerni, ilyenkor lesz egyből valami kialakulóban. Arra a kurva migrénre mégse lehet állandóan hivatkozni :)

Barry Kent 2010.11.16. 09:17:32

@gyvy:
Nem vagyok csaj, de ötletem van.
Szerintem a kifejezés annyit tesz, hogy van aki dugja, viszont kötelezettségek nélkül.

Cirus 2010.11.16. 09:18:14

A 35 éves az miért középkorú???

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.16. 09:19:05

@fumerin: ez rendben, de akitől nem akar csókot, azt miért engedi lövési távolságon belülre?:-) Szóval így technikailag gondoltam.

Hurri Kán 2010.11.16. 09:20:03

@Barry Kent: hogyhogy kötelezettségek nélkül? Nem kell érte fizetni?

Vagy csak simán eü. karbantartásról van szó...

Hurri Kán 2010.11.16. 09:21:34

Amúgy pedig meg kell becsülni a főzni tudó nőket, sajnos egyre kevesebben vannak :(!

Barry Kent 2010.11.16. 09:21:37

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Nem tudom elképzelni a szitut hogy nekiállok más mocskát takarítani, csak úgy, barátságból.

Devil2 2010.11.16. 09:21:47

@tuli _: Ha jól sejtem akkor pont ez a stáció lehetett a szomszéddal is. DE! És itt a nagy különbség, hogy a másik pasiról nem tudott gondoskodni, mert nem a szomszédban volt, így az ő életét még nem tudta "beragyogni", ergo egyelőre megoldatlan feladat volt a csaj számára. És mint tudjuk az ismeretlen az mindig vonzóbb egy felfedező szellemű számára.

Caddy 2010.11.16. 09:22:46

@Cirus: :D:D:D:D:D Sajnos ez van. :D

@tuli _: nem lesz ma nagy vita, már én is látom. :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: na de nem is mosol arra, akivel nem akarsz többet.

Barry Kent 2010.11.16. 09:23:35

@gyvy:
Eü szex. Dugni lehet, csak nehogy többet akarjon.
De Tulinak is igaza lehet, talán Tompika beleszeretett az eü-karbantartóba.

Caddy 2010.11.16. 09:25:03

@gyvy: na de az rendben is van, hogy ha jönnek a barátok, akkor áthívjuk a szomszédot, na de ez!!!!!!!!!!!

nosce 2010.11.16. 09:25:19

@gyvy:
szerintem a „szingli” ez egy kicsit elvi felfogás is, a sex és New York értelmében, nem igazán akar elköteleződni, a szerelem meg nem ejtette rabul, a viszonylag ennek egy kevésbé core változata lehet :)

tuli _ 2010.11.16. 09:25:55

@gyvy: úgyvalahogy. ráadásul meggyőződésem még most is, ha nem lenne a másik, simán esélyes lett volna a szomszéd. ő ne akarjon semmit, csak akkor, ha már nagyon egyedül lesz a csaj. akkor lépett volna elő. roppant módon bosszantja a poszt íróját, hogy nem akkor kezdeményezett a szomszéd, amikor már ő is eléggé ki van éhezve, akárkire.

dr. gernika 2010.11.16. 09:26:56

Végre egy poszt, ami az írójáról szól. Akinek mellesleg 100 évvel korábban egy kis faluba kellett volna születnie, ott ő lenne a legnépszerűbb. Engem speciel halálra idegesítene, ahogy tette azt az exem is, aki szex után a teljesen logikus alvás vagy minimum pilledés helyett felkapta a gatyáját és valóban kiment lenyírni a füvet.

Teljesen megértem a fickót, hogy benézte a dolgot, ennyi gondoskodással tényleg nem halmozunk el egy majdnem idegent, ha nem akarunk tőle semmit. Lehet, azt hitte, a posztíró annyiradeannyira régimódi, hogy udvarolni is több körben kell neki, mert elsőre élből visszautasít. Persze aztán jött a sértett önérzet és a lotyózás - ezek a férfiak! :)))
De a kettős mérce befigyel itt is: "31 éves lány vagyok" "Ő 35 éves volt" "nem lehet pusztán barátságos egy nő egy _középkorú_ férfival"
Ehe. Nem is tudtam, hogy 4 év alatt ennyit öregszik az ember. :P

Hurri Kán 2010.11.16. 09:26:58

@nosce: Akkor lehet velem van a baj, bizonyos dolgokban kissé régimódi vagyok és szeretem nevén nevezni a dolgokat :)

dr. gernika 2010.11.16. 09:29:45

A bolti cetli meg gondolom azért hiányzott, mert azon volt az ár, és a jól nevelt férfi levágta. Szimatolással el lehet dönteni, hogy új szaga van még, vagy már kimosták.

Devil2 2010.11.16. 09:30:25

@Drága IV gernika: Vagy símán egy turiban vette..

tuli _ 2010.11.16. 09:30:59

@Devil2: "beragyogni" :DDD
@Caddy: én a helyében nem lennék felháborodva, hanem összehúznám magam. a nők mindig azt mondják, hogy ők nem kezdeményeznek, jeleket viszont adnak, értse a férfi. hát ez a nő, egy férfi szemszögéből már olyan füstjeleket adott, amitől még a kerület is fulladozhatott. nem csodálom, ha félreérthető volt.
ha ezt elrontotta, legalább szálljon magába, és ne a szomszéd legyen a hülye.

Hurri Kán 2010.11.16. 09:32:49

@Caddy: Ha hozzám jönnek, nem hívom én át a szomszédot, mert nem a szomszéd hívta őket vendégül látni, hanem én. Szerintem :)

@tuli _: ez férfi-nő között örök konfliktusforrás, hogy nem ugyanakkor van mindkettőnek kedve ;)

Ezért kell olyat keresni akinek mindig van :DD

Barry Kent 2010.11.16. 09:32:56

@Devil2:
Az előző szomszéd felejtette ott, tavaszi nagytakarításkor.

dr. gernika 2010.11.16. 09:33:12

@Kedves Nard: Ne hülyéskedj már, add oda neki, amíg gyanútlan. Legalább megtanulnak a büdöskölkök üvöltve köszönni.

tuli _ 2010.11.16. 09:34:16

@gyvy: ha várnak 20 évet, lehet, hogy összejön. :D

nosce 2010.11.16. 09:34:19

@gyvy:
"kissé régimódi vagyok és szeretem nevén nevezni a dolgokat :)"
na jó, de te is egy koktélra vagy mire hívod meg a csajt, és nem baaszni :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 09:34:47

@Cirus:

Mert pont a 70 fele.

@Drága IV gernika:

Közelítek a középkorúság felé! :)

Devil2 2010.11.16. 09:35:42

@Barry Kent: Igen, mindegyik verzió elég költségtakarékos.

Hurri Kán 2010.11.16. 09:36:17

@nosce: nem pont erre értettem. Ha nem is baaszni, aszondom pl. hogy mi lenne ha fuzionálnánk :DD?

fumerin 2010.11.16. 09:36:49

@Drága IV gernika: Hidd el, kemény kiképzést kapnak a büdös kölkök:)

A mamák is inkább telefonon érdeklődnek:D

Gyanútlan Nardi nagyi:)))

Barry Kent 2010.11.16. 09:38:05

@Devil2:
Ja, meg biztosítani kell munkaruhát.

Engem csak az érdekelne még a sztoriból, hogy ha Tompika megint egyedül marad, akkor elköltözik, vagy újra elszegődik cselédnek a 'középkorú' szomszédhoz?

Hurri Kán 2010.11.16. 09:38:12

@fumerin: kemény kiképzés helyes!

Bár legfeljebb azt éred el vele, hogy nem 10, hanem 15 éves korukban nőnek a fejedre :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 09:40:03

@fumerin:

Jó, viheted a vén gennyládát, bármikor átveheted. Ja, rákos. Szóval sok-sok vitamint kell neki adni, az jóttesz :)

tuli _ 2010.11.16. 09:40:19

@Barry Kent: majd jön új szomszéd, ez lejárt. :)

Devil2 2010.11.16. 09:40:46

@Barry Kent: Ja igen, a kukások is narancssárga mellényben nyomják. :))

Barry Kent 2010.11.16. 09:42:28

@Frigyesur: :)
Szomszédomat ingyencselédre cserélném. Jelentkezéseket "én nem piszkállak, te felmosol" jeligére várom.

Hurri Kán 2010.11.16. 09:44:00

@Barry Kent: :DD

Egyébként én is mondom a barátnőmnek hogy vegyünk fel egy húsz éves mexikói szobalányt de nem rajong az ötletért...

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 09:45:30

En szeretem a rendet, meg a valakirol valo gondoskodas igenyet is, de eszembe nem jutna olyan helyen takaritani, ahol nem elek. Es a masik felet is ertem: utalom ha a cuccaim kozt matatnak. Ezert sem lesz soha takaritonom. Csak en tudom mit hogyan mikor kell csinalni.

A szomszedot viszont nem ertem: gondolta, hogy valaki takaritassal akarja ot behalozni?! Hat kinek jutna ilyesmi az eszebe?!

nosce 2010.11.16. 09:45:38

@gyvy:
vagy egy jam sessionra a free kategóriában :)

tuli _ 2010.11.16. 09:46:00

@gyvy: apám akarta elcserélni folyton 40 éves feleségét két 20 évesre :)

Devil2 2010.11.16. 09:46:59

@gyvy: Na most erre csak egy kérdés: Miért nem egy 20 éves mexikói szobalány a barátnőd?

Barry Kent 2010.11.16. 09:47:23

@gyvy:
Esetleg ha felvennétek egy latin-amerikai kertészt, sofőrt is? :)

Father Justice (törölt) 2010.11.16. 09:47:32

Márpedig ha a magyar férfiak átlagéletkorát vesszük alapul, 35 évesen pont középkorú volt a szomszéd bácsi. Már az első mondat alapján tudtam, hogy a posztíró kizárólag kapuzárási pánikoló értelmiségi lehet, aki huszonéves csődörökkel kezelteti magát! Némelyik 30 körüli hölgy mind egyforma! Ez a "viszonylag szingliség" is elég árulkodó: van 1-2 arc a pasifelhőben, akiket végső esetben el tudna képzelni állandóra is, de azok ezt még nem tudják. Nem véletlenül, hiszen azért egyik sem igazi tutiparty, ezért még tart a keresgélés. Elég szomorú, hogy rengeteg - tehát mindegyik - értelmes, csinos, fertilis nő ezt a játékot játssza manapság. Ahelyett, hogy megnézné a baloldali szomszédot is: a 46 esztendős Géza bácsi személyében egy komoly, megfontolt, érett úriember jelentkezne szigorúan belső értékeken alapuló, sírig tartó kapcsolatra. Végre megtapasztalhatná a posztíró, milyen az, amikor két ember kölcsönösen hordozza a tenyerén egymást. Az az igazi öömbódottá!

tuli _ 2010.11.16. 09:47:39

@Frigyesur: gondolta. különben minek főzött/mosott/vasalt/takarított volna rá? neked sem jutna eszedbe csak úgy. :)

nosce 2010.11.16. 09:48:46

@Kedves Nard:
szerintem nem vitamint, Béres cseppet kell letolni a torkán literszám, na az kigyógyiccsa, vagy nem :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 09:49:14

@gyvy: Ezt a fozni tudast sem ertem. Ha nem mutattak meg neki gyerekkoraban, akkor is ott a szakacskonyv, csak kovetni kell.

@Barry Kent: Mert most milyen a szomszedod? :)

Barry Kent 2010.11.16. 09:49:54

@Frigyesur:
Na ja, én is agyvérzést kapnék ha egy idegen a cuccaim közt turkálna, bármilyen jó kávét is főz.
Azt hiszem ajándékba nem pulcsit, hanem valami segédeszközt adtam volna neki, aztán gyors zárcsere és három riasztó beszerel.

Hurri Kán 2010.11.16. 09:51:16

@nosce: akár :))

@Devil2: az ötlet nem elvetendő :))

@Barry Kent: nincs kertünk, vezetni meg én is tudok.

nosce 2010.11.16. 09:51:45

@Frigyesur:
igaz roppant idegesítő lehet ha valaki olyannál tesz rendet a csaj, aki uralkodni szeret a káoszon, de azt nem írta, hogy ha elküldik a faaszba, akkor ott rugózna napokig az ajtó előtt hogy lécci lécci lécci :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 09:52:14

@Cirus: Miert ne lenne? Fiatalkor max. 30-ig tart. Utana illik megallapodni, de legalabbis megkomolyodni. Aki ezutan is boho, az szimplan eretlen. 60-tol meg mar ott az oregkor. Megis minek kene tartani a 35 evest?!

@Kedves Nard: :DDDD Remek erveles, ifju padawan!

Barry Kent 2010.11.16. 09:53:28

@Frigyesur:
Nincs velük semmi baj, csak felmosni nem akarnak a mocskok :D

@Father Justice:
Kereshetett volna egy homár szomszédot, az nemigen piszkálja.

fumerin 2010.11.16. 09:54:28

@Frigyesur: Szakácskönyv első mondata: végy egy üveg sört:D

Egyébként nem minden recept kivitelezhető, amit leírtak:)

Ilyenkor hallllló mami, és elmagyarázza:

két marék liszt, egy olyan jól belenyúlsz cukor...és mérleg sem kell hozzá:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.16. 09:54:42

@Caddy: meg sem fordul a fejemben, úgyhogy felmentésem van, szerintem.:D:D

Hurri Kán 2010.11.16. 09:56:06

@Frigyesur: elvileg igen, gyakorlatilag van aki képtelen rá...

Dr. Jula Watson 2010.11.16. 09:56:36

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Köszi, köszi. Nem is tudom, hogy háláljam meg :)

tugezőőr uuuii uuillö 2010.11.16. 09:58:10

A csaj játszmája: Előbb még (intimitás elkerülése: előbb még mosogatok, előbb még takarítok, stb.)
A fickó játszmája: Rúgj belém (sz@rul akarom érezni magam, hogy legalább érezzek valamit)

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 09:59:09

@tuli _: Nem, de az sem, hogy barkit meghoditsak vele. :D

@Barry Kent: :))))) Viszont ugy vettem eszre, hogy az emberek imadjak maceralni a masik dolgait. Ha mutatsz nekik valami, rogton meg kell fogdosniuk. :S

@nosce: Ex tkp. elkuldte, de tovabb csinalta, ha jol ertem...

nosce 2010.11.16. 09:59:13

@Frigyesur:
"Miert ne lenne? Fiatalkor max. 30-ig tart. Utana illik megallapodni, de legalabbis megkomolyodni. Aki ezutan is boho, az szimplan eretlen. 60-tol meg mar ott az oregkor."

Ha így halad a zorvostudomány akkor a 30 éves fiatalkorú lesz, a 60 éves meg kamasz, a spájzban meg nem befőttet hanem az előre leklónozott szerveit tárolja majd :)

Caddy 2010.11.16. 10:00:36

@tuli _: persze.Teljesen egyet értek. Mondjuk azt írta is, hogy a csók nem lepte meg. :)Hát akkor?????? És azoknak lesz igaza, akik azt mondják, hogy talonba tartás volt. Hiszen a figura nemvolt visszataszító. Hehe, csak éppen a másik volt a befutó. :)

@gyvy: na de annyira jóban vagy vele, akkor áthívható. Hiszen ő is haver,de naponta 3x átmenni????

Hurri Kán 2010.11.16. 10:01:26

@Caddy: Ha naponta 3X akarok vele jóban lenni:DDD?

nosce 2010.11.16. 10:02:22

@Frigyesur:

szerintem nem küldte el, hanem csak a desszertre tartott igényt :), de ugye úgy meg nem tudott volna a csaj élvezni, mert nála a rendrakás, főzés stb. az az előjáték :)

2010.11.16. 10:03:01

@gyvy:
A viszonylag szingli lét... hát érdekes megfogalmazás. Én inkább az alakul valami, de még semmi komolyat szoktam használni. :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 10:03:59

@Barry Kent: Felveteted mar nekik, hogy nem ellenedre? :))

@fumerin: Nem kell ragaszkodni a receptekhez. Mondjuk en mar elertem azt a szintet, hogy nem is kell recept (szerenyseg bekapcsolva :)), de a kivitelezessel nem volt problema, max. rossz izu alapbol az etel. Viszont ez konnyen elkerulheto azzal, hogy amit nem szeretsz, azt lecsereled/kihagyod. Nekem idaig a legnagyobb problemam az volt, hogy szetfott a gomboc/nem kotott meg a zsele. Azert a fozes nem atomfizika.

@gyvy: Mit nem lehet azon erteni, hogy vegy 20 deka cukrot es keverd ossze 3 tojassargajaval?! Nem ertem. :S

Caddy 2010.11.16. 10:05:06

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: még jó, ez olyan egyértelmű.Mi a fenét keresnék én a szomszédban takarítás céljából? :)

dr. gernika 2010.11.16. 10:05:08

@gyvy: Hát úgy, hogy nincs senkri konkrét, csak kinézve. :)

Cinkes 2010.11.16. 10:05:12

Vannak bizonyos társadalmi szabályok amiket be kell tartani hogyha nem akar az ember félreértést. Ha ennyire lételeme a gondoskodás akkor ezt nem ártana előre közölnie mert ez 99%-ban tuti ide fog vezetni. A csajnak 31 éves korára ezt fel kellett volna fognia már réges rég...

tuli _ 2010.11.16. 10:05:16

@Caddy: a talonban tartást is én mondtam, tehát nekem van igazam :D najó, mondtam már, ma mindenkinek igaza van :)

még @Frigyesur: -nak is :))))

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 10:06:06

@nosce: Annyira nem halad. Szerintem egy bizonyos kor utan mar csak az eletet hosszabitjak meg, az eletminoseget meg nemigen tudjak biztositani. Nekem sokkal humanusabbnak tunne, ha hagynanak elhalalozni, mint ezer bajommal szenvedni meg 20 evig.

Hurri Kán 2010.11.16. 10:06:36

@tuli _: "még @Frigyesur: -nak is :)))) "

Az kizárt :DD

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.16. 10:07:24

@Adaptive-Biocinetic-Reactive-Ablative-QuantumArmor: te ezeket honnan veszed? Ezzel foglalkozol?

@Dr. Jula Watson: nagyon szívesen.:-) Szerintem posztíró unatkozik, mindenesetre rengeteg szabadideje van, ha még másnál is ráér takarítani, mosni stb, időigényes hobbi ez.:-)

Barry Kent 2010.11.16. 10:08:32

@Frigyesur:
Én kérjem meg őket?! És a törődés, felebaráti szeretet? :D

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 10:09:05

@gyvy: Nekem ez fel se tunt, amig nem irtatok.

@nosce: A csajhoz kell menni, ahol mar ki van takaritva. Problema megoldva.

@tuli _: Nekem mindig. Az a bajom, hogy tul okos vagyok. ;( (:)))

dr. gernika 2010.11.16. 10:10:17

@gyvy: Én ezt akkor alkalmaztam, mikor nmagyon nem tetszett a srác, aki amúgy nagyon normálisan próbálkozott. Sikerült olyan finoman lekoptatnom, hogy végül megköszönte az őszinteségemet. :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 10:10:22

@Barry Kent: Ezek a fogalmak mar reg kihaltak, modern, sivar idoket elunk. *sohaj*

fumerin 2010.11.16. 10:10:22

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Időigényes hobbi:)

Szerintem sokkal szebben hangzik az is, hogy szoliban és konditeremben töltöttem a nyarat, mintha natúrba odavágom, hogy a kapálástól vagyok izmos és barna:D :))

nosce 2010.11.16. 10:10:49

@Frigyesur:
szerintem meg viszonylag rövid időn belül (történelmileg) ki fogják tolni 120 évre, persze nem a Gangeszban mosók meg fürdők számára lesz ez egy opció....öket majd hagyják időben elhalálozni hogy neked is igazad legyen...

Barry Kent 2010.11.16. 10:11:51

@Cinkes:
Dehogy lételeme, tök jó lett volna neki a szomszéd, csak amikor az a balfék bepróbálkozott, épp akadt jobb.

dr. gernika 2010.11.16. 10:11:55

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Lehet hogy csak fülé hajolt megigazítani a párnáját. :P

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 10:14:13

@nosce: Kitolni persze lehet, de milyen aron?! A kitolas meg boven nem eleg...

Barry Kent 2010.11.16. 10:14:45

@Frigyesur:
Ne is mondd, nincs ezekben semmi tisztelet.
Asszem odaköltözöm a posztoló mellé, igérem nem fogom Tompikának hívni, csak ha nincs ott.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 10:16:20

Nálunk is lehetne egy ilyen szomszéd, akit nem kell megdugni, viszont főz mos és takarít :) (és mosogat) :)

Caddy 2010.11.16. 10:19:09

@gyvy: akkor fixen dugod,az más kérdés. :D:D:D

@tuli _: :D:D:D

tuli _ 2010.11.16. 10:19:19

@Frigyesur: én nem akarom, hogy kitolják. nem akarom, hogy gondoskodjanak rólam. nem akarok senki terhére lenni.

@gyvy: :DD

Barry Kent 2010.11.16. 10:19:27

@Kedves Nard:
Költözzetek Ti is a posztoló mellé, róla már tudjuk hogy milyen önzetlen :)

fumerin 2010.11.16. 10:19:46

@Kedves Nard: Tudod mennyivel csendesebb egy mosogatógép a szomszédnál? :D

Azt sem kell megdugni:)))

Caddy 2010.11.16. 10:21:31

@Kedves Nard: hát tessék szépen megismerkedni velük,és ezt így beállítani. Egyébként nem főz az asszony, vagy mi a probléma? :)

dr. gernika 2010.11.16. 10:22:07

@nosce: A Szex és New Yorkban is talán csak Samantha volt az egyetlen, aki nem a szerelmet kereste. A többiek azért vágytak egy kiegyensúlyozott kapcsolatra.

nosce 2010.11.16. 10:22:10

@Frigyesur:
Egy ilyen kitolt azért 100 éves korában is simán lenyomna majd pl. golfban :), meglesz az életminősége ne aggódj, az ár meg borsos lesz :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 10:24:01

@Caddy:

Dehogynem főz, meg minden, csak nehogymár ő fáradjon, ha van rabszolga aki megcsinálja helyette :)

nosce 2010.11.16. 10:24:25

@fumerin:
na de szomszéd mindenképp van, akkor meg miért ne mosogatna ? :) pl. kevesebb lesz a villyanyszála, talán :)

Rebelde 2010.11.16. 10:26:26

azért ennyire nem kellene oltani a csajt, mindenféle lelki defektusokat, súlyos önértékelési zavarokat vizionálni, talán tényleg gondoskodóbb az átlagnál. azért csodálkoztok ennyire, mert ma szinte mindenki elvár valamit a másiktól jogosan, de többnyire jogtalanul? ez szerintem sokkal fájóbb, mint az, hogy valaki csak úgy segítőkész, és igen ez a legritkább

lehet persze, ha nem figyelt volna be a 3. ember akkor nem utasította volna el a pasit, most tökmindegy

a legtöbb emberrel kedvesek vagytok ti is, de kétlem, hogy lefeküdnétek mindegyikükkel:)

a kérdés az, hogy miért ne lehetne valaki pusztán barátságos a másik nemmel, ja mert félreértik? ez annak legyen a problémája aki félreérti

fumerin 2010.11.16. 10:26:31

@nosce: Nekem többet ér(ne) a nyugalmas gépzaj annál, mint számolgassam az elfogyasztott árammennyiséget:D

nosce 2010.11.16. 10:26:40

@Drága IV gernika:
óóó hát a filmet csak azért említettem, mert ott ez verbálisan is megfogalmazódott, a szingliség :), a többiek meg még őskövületek voltak :)

nosce 2010.11.16. 10:30:27

@fumerin:
na de arra gondoltam, hogy szomszédod általában úgy is van, mert van, és az meg olyan amilyen, ha nincs akkor egy tanyán laksz ott meg nem fenyeget h átugrik a szomszéd mosogatni vagy megetetni a malacot helyetted :)

indapass90210 2010.11.16. 10:30:59

Bazmeg, hogy nekem miért nincs ilyen szomszédom....

dr. gernika 2010.11.16. 10:31:32

@Devil2: Hát azt meg végképp ki lehet szagolni.

Caddy 2010.11.16. 10:32:21

@Kedves Nard: hát segíts neki te. Egyébként valóban, ha van aki megcsinálja, miért ne. :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.16. 10:32:47

Utálom az ilyen nyíltan provokatív bérposztokat.

Kedvesség és kedvesség között is van különbség.
Ha a történet igaz lenne, azt tudnám javasolni a posztírónak,hogy tartson kutyát és azt nyomja agyon a tőrődésével.

fumerin 2010.11.16. 10:33:46

@nosce: Nekem jó szomszédom van, csak hozzám hasonlóan kellően leterhelt:)

Nem hinném, hogy a 2 tál sütiből, amit megsüt,jutna hozzánk is:)))

Barry Kent 2010.11.16. 10:34:21

@Rebelde:
Azért ez sokkal több mint egyszerű kedvesség. Egy átlagember a barátaival nem ennyire gondoskodó, nemhogy egy idegennel.

Rebelde 2010.11.16. 10:35:43

@Dövan:
gondolom hegyekben állnak nálad a natasák narancssárga pulcsijai, amiket szívesen elajándékoznál a jólszituált takarítónőknek:))

dr. gernika 2010.11.16. 10:36:20

@tuli _: "a nők mindig azt mondják, hogy ők nem kezdeményeznek, jeleket viszont adnak, értse a férfi. hát ez a nő, egy férfi szemszögéből már olyan füstjeleket adott, amitől még a kerület is fulladozhatott."
:DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 10:37:09

@Caddy:

Jó, persze, de akkoris jó lenne ha más csinálná helyettünk :)

dr. gernika 2010.11.16. 10:38:06

@tuli _: Alap.
Sajnos nem vak, így néha kiszúr minket az udvaron, mikor előle bújkálunk.

tuli _ 2010.11.16. 10:38:27

@Rebelde: erre mondtam, hogy ha barátnak tekintette, akkor nyilván kellett (volna) beszélgetni, és akkor szépen kiderül, hogy mire számíthat a másik. de utólag megsértődni a félreértésen, nem ér. nekem is volt olyan barátom, akire sütöttem-főztem. de pontosan tudta, hogy nem akarok tőle semmit. az más kérdés, hogy ő akart, és mi lett belőle idővel :DD

Fviktor76 2010.11.16. 10:38:53

Már régebben írtam, hogy egy egészséges gondolkodású független férfi egy független nőhöz alapból nem tud "csak barátként" viszonyulni. Ha úgy érzi a férfi, hogy a nő átlép egy határt (szubjektív), akkor már többet vár a kapcsolatból.
Egy ilyen mértékű gondoskodást már minden normális férfi többnek gondol. És nem feltétlenül csak a lyukat látta benned, mivel a csókig valószínű 1-2 hét eltelt, és addig majdnem minden nap találkoztatok...

Namost,
-kialakulóban volt egy kapcsolatod, tehát még nem volt kialakulva :-)
-a srác ezt honnan tudta volna???
-kellemetlenségeket elkerülendő, az elején tisztázni kellett volna.
-nyílván, ha nem lett volna független, nem állsz neki gondoskodni róla. :-)
-és nem csodálkozni hogy a pasik ilyenek! :-)

Na, csak ennyi gondolat, így elsőre...

Rebelde 2010.11.16. 10:43:52

@Barry Kent:

valóban nem? képzeld velem gondoskodóak a barátaim, és én is viszont:) ha a legjobb barátod döglődne, rá sem nyitnád az ajtót mer'nehogy már????

itt sem idegenként főzött neki húslevest a csaj egyébként.
nálunk otthon az emberek szívesen szóba elegyednek egy idegennel, van aki behívja egy kávéra is, és nem azért mert nincs saját életük, hanem mert egyszerűen kiváncsiak rá, hogy mi merre stb.

mondjuk itt pesten erre nem látok tendenciát, ez tény

tuli _ 2010.11.16. 10:46:48

@Drága IV gernika: nekem van egy nagynéném (egyébként szeretem), aki nagyot hall, és mindig kiabálni kell neki. nade, ha az orrunk alatt elmormogunk egy mondatot, ami róla szól, azt kiválóan meghallja :DD
jó dolog ez a szelektív hallás :))

kóristalány 2010.11.16. 10:48:04

Középkorú nő vagyok, két fiatalkorú sarjjal. Keresek egy másokról gondoskodni szerető,nagyvonalú életstílusú, és lelkű szomszédot, aki alkalmanként besegítene a házimunkába. Jelige: ígérem, nem akarlak megcsókolni.

tuli _ 2010.11.16. 10:49:22

@Rebelde: tudni kell, milyen a viszony.azt azért nem kell figyelmen kívül hagyni, hogy nem egy letisztázott régi barátságról volt szó, hanem odaköltözés után szinte azonnal így alakultak a dolgok, a poszt írója jóvoltából. ez bizony félreérthető.

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.16. 10:49:49

@Caddy: poszt szerint nem mindenkinek egyértelmű.:-)

@Drága IV gernika: nyiff.:D:D:D

dr. gernika 2010.11.16. 10:51:02

@Frigyesur: Basszus, öreg vagyok. :(
@fumerin: Szerencsések vagytok. Így bezzeg sosem leszel meggyanusítva, hogy szeretőt tartasz a fiacskája mellett, mint Nard anyja. :P

Fviktor76 2010.11.16. 10:51:59

@tuli _: Nekem is van olyan lánybarátom, akivel szerettem volna többet, de pontosan tudtam, hogy ő nem akar többet, és semmi konfliktus nem volt. Ő is elég gondoskodó típus. Volt viszont olyan, akivel majdnem sikerült összevesznem, és csak azóta normális a viszonyunk, mióta nekem van komoly párom, és ő is nyitni tudott egy másik rendes :-) srác felé, akivel aztán összejött...

tuli _ 2010.11.16. 10:55:45

@Fviktor76: min sikerült majdnem összeveszned?

Dr. Jula Watson 2010.11.16. 10:57:30

Rájöttem. A csaj azért járt át takarítani, hogy a pasi vegye a jelzéseket, és ő is pókhálózzon nála. De lassan esett le neki, hát besértődött. :)

dr. gernika 2010.11.16. 11:01:34

@fumerin: Én a "késhegynyi"től tudok kiakadni. Basszus, mettől meddig tart egy kés hegye? Meg azok sem egyformák. Vettünk az Ikeában egy kívülről teljesen ártalmatlannak látszó készletet, hát akkora disznóölő macheték lapultak benne, hogy újraéledt a késfóbiám. Mondjuk a csirkemellet úgy szelte, mint a vajat *önhátbaveregetés*, de most ha azzal nyúlok bele a szerecsendióba, egész más mennyiséget veszek ki, mint egy gyümölcshámozóval.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.11.16. 11:02:47

Nem lepődtél meg azon, hogy megcsókolt ... hmmmm - de azért a faszi értse meg, hogy ccsak felebaráti szeretetből, meg jófejségből dzsuvázod.
Kisanyám, te nagyon is tudtad, mit akar a faszi (és továbbra sem álltál le a "segítéssel") és tetszett neked ez az állapot. 1személyes pasifelhő, mi?
Hát, nem t'om, minek nevezzelek

fumerin 2010.11.16. 11:03:32

@Drága IV gernika: A család feje gondoskodik róla, hogy időm ne maradjon szeretőre!

Tegnap kikérte a véleményem arról, hogy mi lenne, ha a szegény, kórházban hagyott Jancsikát örökbe fogadnánk:O

Barry Kent 2010.11.16. 11:03:38

@Rebelde:
"ha a legjobb barátod döglődne, rá sem nyitnád az ajtót mer'nehogy már????"
Nyilván nem, de sokkal kevesebbért is kaptam már meg hogy biztos hátsó szándékaim vannak.
Egyébként sanszos hogy rosszul válogatom a barátaim, elég húzós időszak van mögöttem, de ezalatt kb. három darab barátom vette néha a fáradtságot hogy egyáltalán megkérdezze hogy mi van velem, nemhogy idejárjon takarítani rám. Hozzáteszem, nem is engedném.

dr. gernika 2010.11.16. 11:04:55

@Kedves Nard: Hát komoly dilemma lenne idegent beengedni a lakásba, de ha onnan nézzük, hogy a megmaradt időt és energiát dugásra használhatjuk, asszem belemennék. :P
@fumerin: Ugye??? Én is ezt mondogatom neki. :) Bár most nagyon belelendültem a mosogatásba, a melóhelyen is megcsináltam ma és tegnap is.

Dr. Jula Watson 2010.11.16. 11:09:39

@Rebelde: Azért mondod ezt, mert te még nem találkoztál ilyen emberrel, mint a posztíró. Aki nem rossz szándékkal, pusztán segíteni akarással telepszik rá teljesen az emberre. Aki kérés nélkül átjön, és kimossa a szennyesed, amikor nem vagy otthon, aki személyes sértésnek veszi, ha nem úgy rendezed be a lakásod, ahogy azt ő már kitalálta és leszervezte, és már a TE leendő házadat is megtervezte, hogy milyennek kell lennie. Nem tudsz rá haragudni, mert segíteni akar, csak megfojt vele. Mert neki lételeme, hogy ő mindenki más életét a kezében tartsa, mindent megszervezzen, megoldjon, kitaláljon.
És ez nem arról szól, hogy beteg a barátod, és viszel neki levest.

Caddy 2010.11.16. 11:11:00

Jajj de hányingerem lett.

tőzegmalac 2010.11.16. 11:11:30

@Rebelde: szerintem kiállok az esőre:)
hátha megfázok picit:)

fumerin 2010.11.16. 11:12:25

@Dr. Jula Watson: Ez nem az anyósok szerepköre? :)))

tuli _ 2010.11.16. 11:13:05

@Dr. Jula Watson: @Zsit (nyau és rémizé): úgyúgy.

@fumerin: mondd neki, hogy túl sokan pályázna rá :. különben sem örökbe adható.

@Barry Kent: lehet, hogy nem igazi barátok. ők a haverok.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 11:13:59

@Drága IV gernika:

Persze csak akkor ha obszerváljuk a tevékenységet, majd elkullog. :)

A mosogatás nagyon jó :) Jobb mint a porszívózás :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.11.16. 11:14:51

@Caddy:
kérsz egy fogkefét? (mégse má' az ujjad dugd le :D)

Barry Kent 2010.11.16. 11:17:34

@tuli _:
Tökmindegy, csak azért hoztam fel, hogy amit Rebelde írt, az jó dolog, csak nem éppen általános. Ráadásul nem hiszem hogy a posztoló és a szomszéd között olyan fene nagy barátság lett volna.
Nem akartam panaszkodni ezzel, nem is tartozik ide.

Rebelde 2010.11.16. 11:21:18

@Dr. Jula Watson:

de nem mosta ki a fickó szennyesét?! teát főzött meg vitt neki húslevest amikor beteg volt, ennyi...
ha valaki számomra már terhesen szervezi az életemet, kinyitom a pici piros számat és megkérem, hogy ne tegye, nem pedig hálám jeléül meginvitálom az ágyamba

a példa amit mondasz erősen sarkít

Kham 2010.11.16. 11:22:45

Nekem csak egy kérdésem van a posztíró hölgyeményhez: Betonyozni tudol-e? Nagy szükség van nálam egy gondoskodó női lélekre aki gyorsan tud lapátolni, hálám jeléül kapnhatna egy narancssárga melósruhát (palotaszerte közismert tény, hogy az a menő, mert az saválló is) eskü nem a volt feleségemé. Csókolozni nem kell, legfeljebb majd ha elkészült a fellegvár, de akkor sem szerelemből, hanem az elkészült erőd látványa miatt érzett extázis miatt.

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 11:23:19

@tuli _: Detto igy vagyok vele. Nem akarok jarokerettel tipegni, 5 fele gyogyszert szedni, hogy mar furdetni kelljen, mert nem tudok beszallni a kadba satobbi. Addig akarok elni, amig tudok gondoskodni magamrol. Ebbe mindenfele betegseg is belertendo.

@nosce: Aha, es megis hogy? Mert anelkul, hogy atmennel kiborgba, ez eleg nehezen elerheto. A sejtek kapacitasa veges.

@Drága IV gernika: En meg azt nem ertem, hogy ezen mit kell problemazni. Keshegyni=nagyon pici. Nem erdekel, hogy csipetet irnak, vagy akarmit. Egyertelmu, hogy suti tesztaba alig kell so.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 11:26:15

@Frigyesur:

Én süketnek tettetem magam majd, hogy mindenkit idegesítsek. :)

Caddy 2010.11.16. 11:30:08

@Zsit (nyau és rémizé): köszi rendes tőled. :) De nem kell segédeszköz, már csak a gondolat is elég volt :)

tuli _ 2010.11.16. 11:32:53

@Barry Kent: ezért kell ismerni a másik határait. azt, hogy meddig mehetek el vele. ez olyan dolog, mint a közelség. sikítófrászt kapok attól, ha simogatnak, megérintenek, az arcomba beszélnek, túl közel jönnek hozzám olyanok, akik nem közvetlenül a szeretteim.

fumerin 2010.11.16. 11:35:36

@tuli _: Tudod, én azért elérzékenyültem:(

Pedig már igazán nem kéne nosztalgiáznom a pelenkán:D

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 11:37:08

@Kedves Nard: A szelektiv suketseg tenyleg rohadt idegesito. :@ :D

@tuli _: Ne is mondd. Pedig az emberek 80%-a ilyen. Tobbek kozt a kolleganoim. :x (Afenebe is, hogy ennyire cuki vagyok. :( :D)

tuli _ 2010.11.16. 11:44:10

@fumerin: nyilván nagyon sajnálatra méltó az a kisfiú. én szigorítanám a törvényeket. ha rendszeresen nem látogatja a gyerekét, ráadásul megakadályozza, hogy normális családban nőjjön fel, azzal veszélyezteti. és akkor sutty, örökbe adhatóvá válna.

@Frigyesur: nem győzöm a hátrálást :P

fumerin 2010.11.16. 11:50:07

@Frigyesur: Ilyenkor is jól jön a sisak!

Azt csókolgathatják:)

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.11.16. 11:54:30

Azért hitte a pasi, hogy akarsz tőle valamit kedves posztíró, mert általában az emberek nem szoktak a szomszédjuknál teázgatni, ápolni, mikor beteg!
Ja és legutolsó sorban, ha ennyire kedves vagy valakivel, akkor minden férfi így reagál, hogy biztos tetszik neked...
De kövezzetek meg, ha tévedek :)

Azon viszont nem gondolkodtatok még, hogy egy nő nem csak akkor lotyó, ha mindenkivel lefekszik, hanem akkor is, mikor nem akar??? Milyen ez már? :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 11:56:30

@tuli _: En sem. :P

@fumerin: Azt se. Hajat igazitanak, megpuszilnak, kilogo derekamra teszik a kezuket, ramallnak, aztan meg ok neznek furan, hogy miert dolok fura szogben, miert osonok el furgen. :S Juj, nagyon nem birom, ha hozzamernek.

summerstorm 2010.11.16. 11:59:09

helyde érdekes egy poszt...
mondjuk az én szomszédaim csak sasolják, hogy ki mikor mit csinál, és utána mószerolnak.... de ha valamit ellopnak, megrongálnak, akkor ők nem láttak semmit (hát peeersze hogy látták, nade mindegy)

fumerin 2010.11.16. 12:02:42

@Frigyesur: Meg tudlak érteni!

A dezodorodat, rúzsodat, harisnyádat még nem vették ki a táskádból:)
Az visz mindent:D

Barry Kent 2010.11.16. 12:06:19

@Pilled:
Gondolom a "lotyózást" jelen esetben nem szó szerint kell érteni, ha egyáltalán elhangzott.

Hurri Kán 2010.11.16. 12:07:40

"Azon viszont nem gondolkodtatok még, hogy egy nő nem csak akkor lotyó, ha mindenkivel lefekszik, hanem akkor is, mikor nem akar??? Milyen ez már? :)"

Ezt a mondatot valaki segítene dekódolni? Ez valami újmagyarul van...

Barry Kent 2010.11.16. 12:14:15

@gyvy:
Arra gondolhatott, hogy olykor férfiak ugyanazt a jelzőt használjuk a ribanc típusú nőkre, mint azokra a hölgyekre, akikkel nem különösebben szimpatizálunk. :)

Hurri Kán 2010.11.16. 12:16:18

@Barry Kent: Az nem úgy van. Ribanc amelyik mindenkivel lefekszik, büdös ribanc az, aki mindenkivel, csak velem nem! :))

Barry Kent 2010.11.16. 12:18:27

@gyvy:
Ja, a hülye ribanc meg a franc tudja kivel fekszik le, de velem nem :D

mmonitor 2010.11.16. 12:20:30

Az milyen szar amikor egy viszonylag középkorú szingli dagadt picsa az egyik nap kimossa a szaros gatyát és miután rájön, hogy meg akarják dugni már csak négykézláb képes közlekedni az ablak alatt.. Megértem ha nem akar szexet de akkor ezt megfelelő határozottsággal kell közölni a fiatalemberrel és nem kopik el a nadrág térde nem beszélve a gerincességről.

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.16. 12:26:46

@Pilled: ez már nekem fel sem tűnt.:-( Mindenképp lotyó, az a biztos.:-)

dr. gernika 2010.11.16. 12:36:48

@fumerin: Az, hogy a szeretőtartásnak minden reális érv ellentmond, nem számít! Az van, amit ő mond, azaz kitalál. :)

Hurri Kán 2010.11.16. 12:39:26

@Drága IV gernika: mik azok a reális érvek amik ellentmondanak a szeretőtartásnak :))?

dr. gernika 2010.11.16. 12:55:02

@Kedves Nard: Hogy száradna le a kis keze...

@Frigyesur: Hát a nagyon pici is nagyon szubjektív. Mikor anyám azt mondta kicsikoromban, hogy pici sót tegyek a mittommibe, akkor én azt komolyan vettem és a pici ujjacskámmal picikét tettem bele. Aztán mikor kiragadta a kezemből és rendesen megsózta, az nekem rengetegnek tűnt.
Ok, mostmár ráérzek a mennyiségekre azoknál, amiket szoktam csinálni, de új dolgoknál jobban szeretném az objektív mennyiségeket olvasni, nem olyanokat, hogy "ízlés szerint".

Kham 2010.11.16. 13:03:01

@gyvy: azt jelenti hogy: mindennőkurva :D

dr. gernika 2010.11.16. 13:10:50

@gyvy: Boldogság, időhiány, stb.

Hurri Kán 2010.11.16. 13:17:17

@Kham: Jelentős részük hajlamos rá, de azért nem mind!

Amikor éppen velem van akkor semmiképpen! Előtte meg utána lehet :DD

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 13:18:45

@tuli _: @Kedves Nard: @fumerin: Csak tudnam akkor miert minket taperolnak. :x

Mondjuk a a ruzsos, harisnyas sztori tenyleg durva.

@Drága IV gernika: Nem tudok azonosulni a problemaval. 6 eves koromban mar kuktaskodtam, jobban fozok, mint anyam, nekem abszolut egyertelmuek ezek a dolgok. Uj kajanal se problemazom a mennyisegeken, de nem is fozok receptbol. Elolvasom mi kell bele, hogyan, aztan csinalom. Fog a fene mericskelni, max. sutinel. Az izles meg valtozo, en sosan-fuszeresen szeretem a hust, nekem aztan mondhatjak a csipetnyit.

Hurri Kán 2010.11.16. 13:20:17

@Frigyesur: Ilyenek ezek a nők... Mind csak a testünket akarják :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 13:21:02

@gyvy:

Az hogy nincs koncepciója, valaki mindig sérül. Nem szimbiózis, hanem obligát parazita üzemmód :)

@Frigyesur:

Mert én olyan kis cuki vagyok :(

Hurri Kán 2010.11.16. 13:23:10

@Kedves Nard: szerintem aki belemegy, annak már az elején tisztában kell(ene) lenni a dolgokkal, akkor nem sérül. Vagy már eleve sérülten megy bele...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 13:24:42

@gyvy:

Persze, de az egyik fél mindig hitegeti a másikat. Általában a nős/párkapcsolatban élő pasi a hitegető, a másik a reménykedő. A reménykedő rákúr. Jórészt.

tuli _ 2010.11.16. 13:27:56

@Frigyesur: nem mindenki olyan tökéletes, mint egyesek :))
én sem tudtam főzni, ugyanis nem érdekelt. amikor rákényszerültem, akkor gyorsan megtanultam, (najó, volt egy kis ára :D) nem lényeges, ki, mikor tanul meg főzni.

ők mindenkit taperolnak, csak nem mindenki akad ki rajta. a múltkor ültem, és a hajamra adott egy puszit a főnöknő!!. lekéstem azzal, hogy hátravágjam a fejem, és betörjem vééééletlenül az orrát. mondjuk csúnyán néztem rá :))

Hurri Kán 2010.11.16. 13:29:45

@tuli _: Főnöknőddel az első, vagy a második fázisban vagytok?

@Kedves Nard: Még jó hogy soha nem volt párkapcsolatban élő pasi szeretőm. :))

tuli _ 2010.11.16. 13:30:20

@gyvy: reménykednek, hogy ők lesznek a kivételek, az a 10%, akinek sikerül másodikból (nem egyszer harmadikból)elsővé előre lépni. kockáztatnak, sérülnek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 13:31:42

@gyvy:

Nekem sem! Egy pasim se volt! Frigyes büszke is rám! Nem úgy mint Muha, a pusziribi! :)

@tuli _:

Én pofánbasznám Krisztiánt ha puszit akarna adni! :)

tuli _ 2010.11.16. 13:37:05

@gyvy: ha pasi lennék, akkor se kéne :D
@Kedves Nard: :DDDD

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 13:42:27

@tuli _: Nem mondtam, hogy tokeletes vagyok, csak nem ertem mi okoz ebben gondot. :P Le van irva lepestol-lepesre. Nekem alap, hogy valaki el tudja latni magat. Legyen ferfi vagy no. Egy ferfinak sem kell tudnia mindent megszerelni, egy nonek sem 6 fogasos vacsorat fozni, de a minimumot azert teljesitse az ember. Nekunk gimnaziumban volt haztartasi ismeretek ora, otthon meg kellett fozni a csaladnak, amit ott csinaltunk, ok meg pontoztak. :))

Imadok enni, az izlesem szerint meg leginkabb en tudok fozni, de tkp. szeretek is, ha nem kell kenyszerbol.

Nem, nem, masnal nem lattam, hogy fogdosnak. Legalabbis eloszeretettel vagyok celpont. ;( Na ja, lesbol tamadas a legaljasabb :@

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 13:43:22

@gyvy: Hajaj, ne is mondd! Nem birnk magukkal, ha ott vagyok. *sohaj*

@Kedves Nard: Ugyanez az atok sujt. ;(

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 13:45:52

@Kedves Nard: :DDDD

Engem a volt fonokom egyszer megpuszilt, de csak mert aggodott ertem, hogy korhazban voltam. Meg egy kollaganom, amikor bucsuzott. Az iroasztalomnal sarokba szoritott. ;( Mondjuk a masik eltavozonal mar rutinos voltam, es metakommunikativan erosen jeleztem, hogy meg sem probalja, mert balhe lesz.

Szöszi 28 2010.11.16. 13:45:55

Húhaa...
Egyrészt ezekszerint bizonyos nők minden korban képesek totál idióták lenni/maradni.
Másrészt a poszt szerint megállapíthatom, hogy viszonylag szingli vagyok:D
Hát ez szánalmas volt...

Hurri Kán 2010.11.16. 13:48:43

@Frigyesur: Ez az! Nekünk emelt fővel kell tűrnünk az ilyesfajta zaklatást, de ha egy szórakozóhelyen esetleg megfogom valamelyik nő fenekét, az egyből visít!

Feltételezem, hogy nem vagyok egyedül azzal a szerény, de megalapozott véleményemmel, hogy ez bizony rendkívül súlyos diszkrimináció!

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság állásfoglalását fogom kérni az ügyben. Hát hogy jön mindenféle gyüttment liba ahhoz, hogy simogassa pl. a hajam ha kell, ha nem, meg hogy igazgassa a nyakkendőmet anélkül, hogy erre feljogosítottam volna?

Skandallum...

tuli _ 2010.11.16. 13:51:44

@Frigyesur: hát azért én az első adag tésztámat 4 edényben főztem :DD
szóval az elején a kevésbé kitartóaknak elmehet a kedve :)
vagy, ha valaki folyamatosan megcsinálja helyette. én szeretek főzni, és meggyőződésem, hogy az főz jól, aki szereti is elkészíteni az ételt. különben érdekes ízek lehetnek :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 13:56:10

@gyvy:

Azért van hogy kellemetlenül érint. Ma is elszenvedője voltam ilyen zaklatásnak! :( Pedig csak egy visszamountoltam egy driveot, és tapogatta a hátamat! :(

iissttvvaann 2010.11.16. 13:56:37

31 eves lany vagyok, 35 eves kozepkoru ferfinek kedveskedem. Meg 4 ev es megoregszel. :)

Hurri Kán 2010.11.16. 13:58:06

@Kedves Nard: mit csináltál hova a mijafaszommal???

Magyarul beszélünk vagy mi :))

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nem főzőblog, éppen téma a férfiakon a nők által elkövetett permanens szexuális zaklatás :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 13:58:19

@gyvy: Inditvanyodhoz csatlakozom, jomagam is a skandallum szot hasznalnam. Sajnos ha az ember mar kicsit is jokiallasu, sarmos, izmos ferfi, allando zaklatasnak van kiteve. A nok gyenge teremtmenyek, rogton segitsegukre sietnek, de minket, ferfiakat, senki sem vesz komolyan. Nekunk mindent el kell turnunk, el vagyunk nyomva.

@tuli _: En nem voltam elkenyeztetve. ;))

Nalam ez ugy mukodok: Frigyes szeret enni--> hogy ehessen foznie kell-->Frigyes szeret fozni. :D

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 14:01:02

@Kedves Nard: Perelhetnel szexualis zaklatasert a munkahelyeden. ;(

Hurri Kán 2010.11.16. 14:01:18

@Frigyesur: Nincsen ez így jól...

"Nalam ez ugy mukodok: Frigyes szeret enni--> hogy ehessen foznie kell-->Frigyes szeret fozni. :D "

Na, ez nálam is így működik... Mire elmagyaráznám hogy egy étket hogyan kell tisztességesen megcsinálni, addigra megcsinálom magamnak...

tőzegmalac 2010.11.16. 14:10:22

@Kata1987: Harmadrészt megkívántam egy jó húslevest:)

Hurri Kán 2010.11.16. 14:11:20

@kabátnyúl: narancssárga pulóvered otthon van-e?? :)

tuli _ 2010.11.16. 14:12:37

@Frigyesur: én imádok főzni azoknak is, akiket szeretek. akiket nem, azoknak direkt olyat főzök, amit mi szeretünk, de ők nem annyira :DD

@gyvy: arról nem beszélve. és még a konyhát is összedzsuvázzák :D

tőzegmalac 2010.11.16. 14:13:58

@gyvy: húúú
múltkor odaadtam a szomszédasszonynak:D mire jön, addigra visszakérem

dr. gernika 2010.11.16. 14:14:28

@Frigyesur: Nekem ez nincs benne a génjeimben, már anyáméiból is hiányzik. A begyakoroltakat izomból, és mindenkinél jobban, a frissen tanultakat viszont csak centizve, mert a kreatívkodás visszafelé sül el. Ittam már a levét...

Háztartástan nekem is volt, de az otthoni tesztelés nem valósult meg. Nem rossz ötlet pedig.

Hurri Kán 2010.11.16. 14:16:52

@tuli _: Így van. Meg főzés közben különben is mindenkit kizavarok a konyhából, mert:

1. Lásd fentebb tárgyalt szexuális zaklatás miatt.

2. Nem kell senkinek szörnyülködni hogy akár 3 pohár vörösbort is megiszom amíg elkészül az étel. Javítja az ízérzékelést, meg a konyhában meleg van. Az ember izzad, pótolni kell a folyadékveszteséget. Hát most azt akarják hogy legyek rosszul?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.16. 14:21:14

@gyvy:

A melegben fogyasztott alkoholtól még rosszabbul leszel, továbbá az alkohol dehidratáló hatású, pont az ellenkező hatást éred el :)

Hurri Kán 2010.11.16. 14:22:19

@Kedves Nard: több alkalommal a gyakorlatban bizonyítottam be ennek az ellenkezőjét!

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 14:22:48

@gyvy: Sajnos en minden munkaval igy vagyok. Nehez ennyire rendkivul jonak lenni *sohaj*

@tuli _: Kis gonosz. :))) En idaig nem kenyeztettem el Kittyt eteren, de igy is agyondicser. (Na jo, ebbol vonjunk le minimum egy tizest. :D)

@Drága IV gernika: Nekem mindket agrol, anyamnal atugrott egy generaciot, apam meg az erintett generacio. :) Amit nem szeretek, azt mondjuk nem csinalom jol.

Nalunk nem volt rossz: tanultunk elsosegely nyujtast, fotozast-elohivast, szerelest, kotes-horgolast, gyerekfurdetest. Kar, hogy csutortok reggel volt a nulladik oraban, kevesse szocialis hangulatban. :x

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 14:24:17

@gyvy: :DDDDDDDDDDDD Mondjuk egyszer a sokadik rumos cola utan, mar olyan borsost hust csinaltam, hogy fel liter vizet megittam 1 szelethez. :))

@Kedves Nard: Ez nyilvan igy van, de nem celszeru hangoztatni. ;)

Hurri Kán 2010.11.16. 14:24:50

@Frigyesur: Tudom. Azért valahogy feldolgozom...

Frigyesur (törölt) 2010.11.16. 14:24:56

No pa fiatalok, legyetek jok, kulonosen a kis fiatalka alkeszunk, tulika. :))

Joe69 2010.11.16. 14:26:29

Father Justice meg a többiek is sokan megmondták a tutit, poénok lelőve. Csak annyit: a szakirodalom is beszél "mamatípusú" gondoskodó nőkről, akik olyanok, mint a Spielberg-Kubrick AI-filmben a nörszrobot. Csakhogy ezek nem a szomszéd nőre éhes kan előtt riszálják magukat, hanem a szomszéd gyerekekkel, vagy tinicsajokkal működtetik kis magán-óvodájukat, azokkal bandáznak. Férfiakkal gátlásosak, amúgy meg ha egy pasi meglátja a lerázhatatlan gyerekhadat, az infantilis stílust, az ormótlan léggömb testüket, úgyis elhúz. Aki meg nem, mert annyira nincs más, meg egyszer szerét ejti, hogy megdugja, meg még egyszer-kétszer, hogy gyereket csináljon, mert ezeknél a szex szigorúan csak arra való, az lesz a férje.

Itt nem erről van szó. Fel akarta szedni a pasit, ám végre bejött neki egy nála is fiatalabb, 29 éves
tökbunkó, de fiatalság látszatát keltő csávó, vagy bejött neki a nős főnöke éppen (akár+20 évesen), akitől kapott is ezt azt. Ezért minősült a 35 éves magányos pasi neki aztán nem kellő "középkorúnak" egyből. Hülye picsa, az ilyeneket pofozhatná fel valaki.

dr. gernika 2010.11.16. 14:28:38

@Frigyesur: Engem már az első napomon a leszbikus kolléganő puszilt le. Aztán azzal fordult el, hogy nem tudja miért csinálta, ő ilyet nem is szokott.
Áááá, nem lett annekdota a többiek körében már 2 hét alatt. :)

tuli _ 2010.11.16. 14:38:45

@gyvy: ízlés dolga. én maradok a jó hideg sör mellett :)

@Frigyesur: hidd, el, jó módszer. mint a király ajánkéka. kapnak is enni, meg nem is :D

Lui_78 2010.11.16. 15:26:52

Nem lett olyan meleg mint tegnap...ki a felelős?

Kytia 2010.11.16. 15:38:19

Hehe, fickó benézte. Azért nem nehéz az ilyesmit félreérteni, szerintem. Főleg, ha tetszettél neki. Fordított esetben gyakran elég egy kedvesebb mosoly egy férfitól és az ember lánya máris számon kér.

dr. gernika 2010.11.16. 16:02:16

@Frigyesur: hát, amit én nem szeretek, azt szimplán nem csinálom. Bár valamelyik nap felajnálottam Nardnak, hogy megfőzöm neki a gombás (:S) tortellinit, ez nagy haladás volt részemről.

Tökjó volt az oktatásod, nagy tetszettek a témák. Kérdésem, hogy a gyerekfürdetést babán gyakoroltátok, vagy kaptatok egy kísérleti példányt? :D

dr. gernika 2010.11.16. 16:29:40

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): Nem tudom, de ha megtalálod, nekem is lesz hozzá egy-két szavam. Nem győzöm egész nap a kendőmet magam köré csavargatni.

indapass90210 2010.11.16. 16:43:41

@Rebelde: nekem vannak narancssárga cuccaim, mert megy a kocsi színéhez :)

hopp-hopp 2010.11.16. 18:26:13

KEDVES POSZTOLÓ HÖLGY, te HÜLYE vagy, de komolyan. -
és ha önkénteskedési rohamaid vannak - menj el önkéntesnek. ilyen egyszerű. öregek, gyerekek ezt nem értik félre.

NEM KELL SEMMILYEN ELANYÁTLANODOTT FÉRFI SEGGÉT TÖRÖLNI - ha nem akarsz tőle bármit is - mert IGEN, FÉLREÉRTI.

és kapcsold le magad. valószínűleg egy szociális kettes vagy hatos vagy - születési dátumod szerint. aki nélkülözhetetlenné szeretné tenni magát a környezetében. sajnálatos stratégia -.

audrey* 2010.11.16. 21:04:15

Én csaj vagyok, de agyfaszt kapnék minden pasi helyébe, ha a nőm fellibbenne hozzám és takarítana-mosna-főzne stb. Hadd döntse már el mindenki, mikor és hogyan akarja mindezeket elvégezni...
Ráadásul ez milyen önző hozzállás már: "NEKEM SZÜKSÉGEM VAN arra, h vkivel foglalkozak" :D És ha köszi, nem kér belőle? WTF...

audrey* 2010.11.16. 21:05:16

*helyében, foglalkozzak

fúdefáradtvagyok

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.16. 23:12:28

hehe, ez a sztori már volt:

The Big Bang Theory, Serial 3, Episode 4 - The pirate solution

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.16. 23:13:56

@hopp-hopp: úgy látom, csirke más néven visszatért....

Lökött Tigris 2011.04.02. 01:59:33

Nem ertem hogyhogy meg ez a csaj van felhaborodva...!!! Meg szep hogy felreertette ez a szegeny frater, ki a l*f*sz megy at egy ismeretlenhez rendszeresen fozni, takaritani ha egyszer semmit sem akar tole. Ennek a csajnak nulla a szocialis erzeke. Egyebkent meg tenyleg nagyon unhatta az eletet ha erre volt ideje.
süti beállítások módosítása