Nem merem bemutatni őt a szüleimnek

2010. december 10. 07:49 - csajokespasik

„Nincs ránk írva, hogy egy 23 éves lány ezzel a 42 éves pasival jár” - régen olvastunk már korkülönbséges posztot: a lány beleszeret egy nála jóval idősebb úriemberbe. A frigyet csupán egyetlen kérdés árnyékolja be, ugyanis a csaj nem tudja, hogy bemutassa-e szíve választottját a szüleinek, vagy sem. Mert a szülők egyre jobban érdeklődnek, hogy ki az új szerzemény, ám a bemutatás időpontja egyre csak tolódik.

Ne feledjétek, hogy holnap este startol a CsP Kalap party a Cha Cha Chában. Gyertek, nektek szerveztük. Atomjó lesz, csúcsszuper italakciókkal! Ja, és a kedvenc kalapodat se hagyd otthon!

 

Üdv! Még tavasszal küldtem nektek sztorit utoljára, de mivel új fejlemények zajlottak azóta életemben, úgy gondoltam, bedobom ezt is. Én 23 éves vagyok és van egy pasim, aki 42. Ami a foglalkozását illeti, történelem tanár (nem engem tanított, hanem az egyik barátnőmet). Egy suli utáni borozáson jöttünk össze. Igazi agglegény, a lakása is agglegényes, de nem rendetlen. Többször gondolt már a nősülésre, de anyagi okokból jegelte a témát: szerinte egy családalapításhoz milliomosnak kéne lennie. Hiába vállal el esti sulikat, érettségi előkészítőt meg korrepetálást, épp annyit keres, amivel az autója gurul, meg eltartja magát.

Nem akarok a zsebébe kotorászni, nem is tettem ezt. Csak a sztorihoz, úgy érzem, hozzá tartozik. Én nem akarok hozzá menni, később sem. Most jól érzem magam vele, aztán ki tudja, mit hoz a holnap. Ezen nem agyalok. Nincs ránk írva, hogy egy 23 éves lány ezzel a 42 éves pasival jár. Nem vagyunk utcán kéz a kézben sétáló, vagy parkban smacizó pár. Nem tervezem vele örökre. És azt is sejtem, hogy nem fogja feladni ezt a csajozós életét – még egy érv a házasság ellen. Élvezi, hogy az udvartartásában körülnyüzsgik a fiatal lányok. Viszont mi lassan fél éve együtt vagyunk és a szüleim mindig kérdezik, hogy mikor mutatom be az új barátom. Csak annyit tudnak róla, hogy tanár és persze a nevét, de azt, hogy mennyi idős, nem. Egyelőre nem merem bemutatni őt nekik. Minek? Nem tudom, meddig leszünk még együtt, egyelőre mindketten ragaszkodunk a másikhoz és én nagyon szeretem. Köszönöm, hogy elolvastátok. Szép napot: K. D.

 
286 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr582505929

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Roberta, a szépségkirálynő 2010.12.10. 09:02:42

 A következő, lexikonba írt nevet egy szép(nek vélt) szőke lány viseli. Tényleg formás alakja van, melyet testhez simuló, sok mindent megmutató ruháival állít reflektorfénybe. Ha belép a terembe, biztos minden férfi szem lentről-fölfelé pásztázni ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 08:08:06

Nem is kell hazahurcolni mindenféle öregedő pedagógust. Van elég belőle a zuccán. :) Azért kicsit gáz, hogy a tanárok így rárepülnek a frisshúsra.

tuli _ 2010.12.10. 08:12:52

Ha az ember nagyon szeret valakit, akkor kizárt, hogy ne tervezzen hosszú távon vele, főleg így, hogy nincs elkötelezve. Illetve a poszt írója valószínűleg sejti, hogy a csajozós tanárbácsi nem tervez vele, ezért nem ringatja illúziókba magát.
@Kedves Nard: még mindig jobb, mintha a tanítványával kavarna :) Van elég jelentkező így is.

Caddy 2010.12.10. 08:18:46

Nekem az az érzésem, hogy pontosan tudja a posztíró, hogy mit fognak a szülei ehhez a románchoz szólni, ezért aztán kerüli a szitut. Ebből az következik számomra, hogy szó se sincsen itt nagy szerelemről.

Nutshell 2010.12.10. 08:22:11

Ahh, ezek az idősödő pedagógusok... :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 08:23:52

@Nutshell:

Csak nem van valami személyes érintettség? :)

dr. gernika 2010.12.10. 08:24:38

Szerintem ne mutasd be, ha nem vele tervezed leélni az életed, fölösleges konfliktusoktól kíméled meg magad.
Szülőknek mondd meg nyugodtan, hogy pont ezért: nem ő lesz a férjed.

Hurri Kán 2010.12.10. 08:29:51

Mit is mondhatnék ezen a szép reggelen? Ez remek.... Így ismeretlenül is gratulálok a tanár úrnak :))

www.youtube.com/watch?v=g0XLKcMoXRE

indapass90210 2010.12.10. 08:46:15

@Kedves Nard: egyébként miért lenne gáz. Régi szocialista beidegződés, hogy a jégkrémgyárban gépkezelő a jégkrémet viszi haza, az audinál dolgozó az alkatrészt, egy tanár meg miből fér hozzá a legtöbbhöz???? Különben is, egy fiatal pinának sokkal nehezebb ellenállni, mint egy kardántengelynek.

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.12.10. 08:48:37

Nem is csodálom, én sem merném :)

Hurri Kán 2010.12.10. 08:49:08

@Nutshell:
És majd 42 évesen te is hazaviszel egy 23 éves fiút :DDD?

Kytia 2010.12.10. 08:57:41

Ne is mutasd be, minek? Öregedő, csajozós, csóró pedagógus, aki nem akar családot alapítani és te sem akarsz vele. Minek bemutatni? Persze, rejtegetni sem kell, ha mindenképp látni akarják, lássák. Én anno hasonló helyzetben annyit mondtam apámnak: Most minek rángassak haza minden kóbor pasit, nem vagyunk menhely? Ebből levette, hogy nem a jövendőbelimről van szó, szóval nem erőltette tovább a dolgot. De azért, ha jobban érzik magukat attól, ha látják, mégis kivel fut a lányuk, mutasd be nekik.

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 09:10:41

@tuli _: @Caddy: Csak az lehet igazi szerelem, ami a józan gondolkodást idővel kiüti a ringből? :) Szerintem szépen megfér együtt a kettő, nincs itt semmi probléma. Az úriember anyagi okok miatt nem akar családot alapítani, a lánynál meg valószínűleg csak egy ilyen lehetőséget magában hordozó párkapcsolat érne meg egy bemutatást a szülőknek. (Vagy legalábbis a szülők ilyenben gondolkodnak, és a lány tisztában van ezzel.) Ettől még lehet fülig szerelmes mindkét fél, de ha a 19 év korkülönbséget soknak érzik a családalapításhoz, az anyagi helyzetüket meg kevésnek, kár ezt erőltetni. Viszont ahhoz, hogy időközönként jól érezzék egymást, egyiknek sincs komoly köze.

A tanár úrnak tökéletesen igaza van: a gyerekvállaláshoz manapság tényleg nem árt milliomosnak lenni - legalábbis ha felelősen gondolkodik az ember és nem a "lógjunk bele a világba, aztán majd Isten is megsegít" vonalon halad. Ez nem gonoszkodás, de ha 42 évesen sehogy nem jut ötről a hatra (épp csak fenn tudja tartani magát valahogy), az anyagi helyzete várhatóan nem fog drámaian megváltozni a közeljövőben sem. Ez pedig harmatos alap a komoly tervezéshez, hiába is minden tiszteletem az alulfizetett pedagógusoké.

Ugyanakkor elképzelhető, hogy a tanár úrnál az elsődleges ok a "komolytól" való ódzkodásra egyszerűen az, hogy jól érzi magát ebben a huszonéves csajokat kötetlenül sunázó szerepkörben, ezért amíg csak lehet, ezt műveli. Ettől még igaza van, ami az anyagiakat illeti. Nem füllentett, csak nem mondott el mindent. :) Lehet, hogy túl sok válást, széthullást, elsárkányosodást látott a környezetében harmincas éveiben, ezért inkább az egy pont híján önellátó, öngondoskodó agglegény életformát választotta. Viszont az az egy pont is mindig összejön valahogy: most épp a posztíró személyében.

Szerintem a lány is sejti, hogy nagyjából ez a dörgés: most jól érzi magát vele, nem tervez örökre. Nincs nyűglődés, nincsenek felesleges kérdések, de nem is a lehúzásról szól a viszony: ritka ez ebben a korosztályban. Valószínűleg esze ágában sincs szülni még pár évig, addig meg tényleg majdnem mindegy, hogy egy 24 vagy egy 42 éves fickóval lazázik, ha most csak ez a szándéka.

2010.12.10. 09:13:45

Ez az említett story nem az volt, mikor felment a srác lakására (asszem kulcsa is volt) és azthiszem rányitott amint egy másik csajjal. Vagy valami ilyen gebasz volt, mármint másik csaj volt a képben.
Amúgy azt nem értem, hogy ha nem tervez a sráccal semmi jövőt, akkor a szülőknek minek kell az orrára kötni, hogy van? Inkább azt érzem, hogy a posztíró szeretné a normális kapcsolatot, csak tudja milyen a srác és emiatt elveti az ötletet, de azért reménykedik és vele marad, hogy hátha... Végülis eü szexnek megteszi.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 09:23:26

@Zsu0805:

Elég elbaszott ízlése lehet a csajnak.

2010.12.10. 09:23:43

Jah az angoltanár volt és 31 éves, meg nem is a posztíróé volt a story, hanem megint egy gyp-s barátnő írta meg.

2010.12.10. 09:25:40

@Kedves Nard:
Nem is azzal van a gond, hogy tanár, meg akár még a kor se lenne gond. De hogy nyílt tény, hogy a lány mit akar és a srác meg kb csak kényelmi lyuknak tartja. Az meg hogy még mással is udvaroltat a srác... na neee. :)

Hurri Kán 2010.12.10. 09:25:42

@Zsu0805:
Ha a srác nem akar semmi komolyabbat az időnkénti szuszogtatáson kívül, később sem fog akarni (legalábbis ezzel a delikvenssel), reménykedni ettől még lehet.
Csak nincs értelme.

Devil2 2010.12.10. 09:28:05

De szép is az igaz szerelem.. :D

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.12.10. 09:30:38

Gyerekek, holnap is lesz poszt, gyertek majd!

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 09:31:13

@Zsu0805: "Én nem akarok hozzá menni, később sem." "Nem tervezek vele örökre." Nem reménykedik, de miért is tenné? Ettől még elképzelhető, hogy egyszerre csak egy nővel tolja a tanár úr, tehát "járásnak" tekinthető a dolog.. csak mindketten tudják, hogy nem lesz nagy kifutása.

Devil2 2010.12.10. 09:32:01

Most csak azon gondolkodom, hogy mi tartja igazából őket össze. Szerintem nincsen közös társaságuk se, utcán sem mehetnek kézenfogva. Meg hogy 42 évesen még elég a csak suna és más semmi, háát.. bár mondják, boldogok a lelki szegények.

tuli _ 2010.12.10. 09:32:22

@Father Justice ♋: nem. az az igazi szerelem, amikor szőröstül-bőröstül akarjuk a másikat. még akkor is, ha a realitások azt mondják, hogy nincs értelme. attól még akarjuk :)

tuli _ 2010.12.10. 09:33:04

@Devil2: jaja, ilyen lenne az igazi szerelem?

Devil2 2010.12.10. 09:36:29

@tuli _: Hát nézd, végül is itt nincs szó anyagi kihasználásról, egyik sem hitegeti a másikat, ennek csak kell hogy legyen egy színtiszta alapja, nem?

Hurri Kán 2010.12.10. 09:37:39

@Devil2: A biológia elég sok mindent meg tud alapozni :DD

Devil2 2010.12.10. 09:39:48

@gyvy: Hát valahol az alapokban benne kell lenni a biológiának is, ez evidens, de hogy csak ez legyen az alap, az kizárható.

Sanity 2010.12.10. 09:40:53

Na. Ritka olyat olvasni, hogy a csaj ennyire racionálisan látja a dolgokat.

Te ismered a szüleidet, ha nagyon gáz lenne a szituáció és ez a hátad közepére sem hiányzik, akkor ne mutasd be. Mondd szüleidnek, hogy te tényleg azokat az embereket szeretnéd bemutatni nekik, akikkel olyan szintre ér a kapcsolatotok. Nekik is jobb, ha nem mutatsz be minden srácot, aki elhív egy randevúra - az esetek nagy részében itt úgyis vége a történetnek.

Ez saját tapasztalatból van ez a tanács, anno én szüleimnél működött. Ők sem voltak kiváncsiak minden csajra akit összeszedtem, jobb is ez így szvsz.

2010.12.10. 09:41:53

@gyvy:
Én se azt modntam, hgoy van értelme, de a lány akár hihet benne.

Hurri Kán 2010.12.10. 09:42:19

@Devil2: akkor mi más? Persze ha kizárunk ilyeneket hogy pénz, stb.

Devil2 2010.12.10. 09:42:59

@gyvy: na ez itt a kérdés. :)

2010.12.10. 09:43:28

@Father Justice ♋:
Az írott szavak és a gondolatok között van különbség. Nekem valahogy az az érzésem, hgoy a lány többet szeretne, ha bizonyos tényezők nem gátolnák.

Hurri Kán 2010.12.10. 09:44:01

@Zsu0805:
Félreérted. Ha mindkét félnek jó, akkor magának a kapcsolatnak van értelme, csak a csajnak abban hinni hogy majd valami komolyabb is lesz, na annak nincs értelme.

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.10. 09:44:59

"még egy érv a házasság ellen." Na, itt teljesen összezavarodtam. Most akkor agyalsz ezen vagy agyalsz ezen, kedves posztíró?:-)

2010.12.10. 09:46:30

@Devil2:
Ha csak d-ni járnék össze egy sráccal, és nem terveznék vele jövőt, akkor eszembe nem jutna a szüleimnek elmondani. Szerintem muteromtól megkapnám a "Jajj Zsuzsi nee"-t, ha bejelenteném, hogy ott alszok a Gézunál, de csak szexelünk, semmi több. Bár lehet muterom azonnyomban szívszélütést kapna. :)

bagolybagoly 2010.12.10. 09:49:46

A szerző teljesen észszerűen, őszintén beszél a helyzetéről. Nyílván jó döntést fog hozni az üggyel kapcsolatban. Pont addig lesz majd a tanítóbácsívál, amíg az a bizonyos mérleg átbillen. Nem kap annyi örömöt, ammenyi nyűg számára a szülei unszolása. Szerintem is teljesen felesleges bemutatni. A véleményüket te is tudod, és úgy tűnik egyet is értesz vele. Sőt, azzal is tisztában vagy, hogy az egész nem éri meg, még azta a feszültséget sem, amit egy szimpla első bemutatás jelent.

2010.12.10. 09:50:28

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: @gyvy:
Nah ezaz, hogy a csaj fejében megfordulnak ilyen gondolatok, hogy mi lenne ha... Ha nem akarnék valakitől valamit, pusztán szexet és töltsük el az időt programokat, akkor nem agyalnék azon, hogy ezért meg ezért nem lenne jó férj. Ergo a csaj fejében megfordult, és még most is forgolódik, így én azt mondom, hgoy a lány akarná a srácot, csak az ép esze visszatartja.

tuli _ 2010.12.10. 09:51:30

@Devil2: vonzalom nyilván van. de szerelem? én ezt nem nevezném annak.

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 09:52:40

@tuli _: Igen. Ők is pontosan ezt csinálják. Jelenleg. :)

@Devil2: Márpedig a férfiak többsége - korosztálytól függetlenül - legszívesebben csak sunázna, ha tehetné. Az, hogy kevesen vannak olyan helyzetben, hogy ezt különféle veszteségek (masszív anyagi ráfordítás, a szabadságuk feladása, stb.) nélkül kivitelezhessék, más kérdés. Akárcsak a járulékos női szolgáltatásokra való igény, önellátó képesség hiányában. Többnyire e két tényező kombinációja vezet a megállapodáshoz, amit aztán nagycejinek marketingelnek. A tanár úr önellátó, nem fizet és nem is adja fel a függetlenségét a szexért. Ettől még lehet lelkiekben gazdag. :)

Devil2 2010.12.10. 09:54:23

@Zsu0805: No, hát zavaros a dolog ez tény, ezt próbálom én is megfejteni, mert ha a csaj ott tart hogy be kéne mutatni a szülőknek, akkor elvben ő nem hús-vér vibrátorként tartja a tanár urat. Ugyanakkor azt is mondja hogy nem tervez semmi komolyat sem, bár lehet hogy ez utóbbi kijelentés, csak önáltatás. Egyébként meg miért kéne azt a szülők orrára kötni hogy te mit csinálsz pontosan a Gézunál. Legfeljebb elég annyi infomorzsát elejteni hogy egyelőre csak ismerkedünk, nem biztos hogy belőle vejkó lesz.

Devil2 2010.12.10. 09:58:07

@Father Justice ♋: Köszi Fater :), ennyire nem kell azért a számba rágni a dolgokat. Bár igazad lehet, miért csak a sablonos (sorry) életforma utalhat lelki gazdagságra? (na ezen elkezdek elmélkedni..) :)

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 10:00:02

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: @Zsu0805: Szerintem nem agyal, csak megindokolta, miért nem mutatja be a szülőknek, és miért nem lép a kapcsolat komolyabb - például összeköltözős - fázisba. Mivel látja, hogy ez a viszony úgysem fog családalapításban kicsúcsosodni, akár vágyik rá majd _később_, akár nem, feleslegesnek érzi.

2010.12.10. 10:01:34

@Devil2:
Nah ezaz, hogy nem osztom meg a szülőkkel, hogy mit csinálok egy olyan pasival akitől nem akarok semmit.

Devil2 2010.12.10. 10:01:58

@tuli _: Egyébként abból a meggállapításomból ki kell érezni az iróniát. :)

Hurri Kán 2010.12.10. 10:03:37

@Zsu0805:
Valószínűleg ugyanazt, amit annak idején szüleid is csináltak ;)

2010.12.10. 10:03:44

@Father Justice ♋:
De ha tudja, hogy nem lesz semmi, vagy ha most épp abba a stádiumban áll a kapcsolat, hogy jövőről nem beszélhetnek, akkor miért merül fel benne a házasság gondolata, a családalapítás, a szülőknek való bemutatás, vagy akár az, hogy beszámoljon a szülőknek, hogy xy-nal találkozik, aki "pasija".

Devil2 2010.12.10. 10:05:24

@Zsu0805: Huncut vagy Zsuzsi. :))

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 10:07:16

@Devil2: Így van, a főhős nőkhöz való viszonyából még nem lehet ezzel kapcsolatos következtetéseket levonni. Távol álljon tőlem, hogy sablonosnak nevezzem a klasszikus családmodellt, de jópár olyan családapát ismerek, aki lelkileg és emberileg egy baktérium szintjén van. Amennyiben ez nem képzavar persze. :)

Devil2 2010.12.10. 10:09:06

@Zsu0805: Arra számítottam hogy leharapod a fejem a "Zsuzsiért". :)))

2010.12.10. 10:11:35

@Devil2:
Dehogy harapom. :) Erre nem ugrok. :P

Devil2 2010.12.10. 10:11:41

@Father Justice ♋: A baktérium az biza szapora tud lenni.. :)

nosce 2010.12.10. 10:11:45

Szerintem ez a milliomosnak kell lenni a családalapításhoz szöveg, egyfelől valószínűleg igaz a ráfordításokat tekintve, másfelől meg hatalmas ostobaság, mert az ősember se ejtett el 86 db. mamutot és ásta el a barlangban h biztosítsa öreg napjaiig a megélhetést mielőtt fullra dugta a zasszonyt. Elöre az életben semmi nem játszható le, mert ha igen akkor hamarhirtelen lenne pár ezer milliomos, lottóötössel a hóna alatt, meg pármilliárd öngyilkos.... Az, az igazán érdekes, h minden fordulhat így is meg úgy is. Még akár a posztíró is boldog maradhat a tanárával, élete végéig is...A pókert játszani kell, az életet meg élni és nem nagyonnagyonracionálisan nézni, mert az eleve lehetetlen (úgyse úgy lesz)...

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 10:14:36

@Zsu0805: Mindez nem benne merül fel, hanem a szülőkben, és azokban a rokonokban, barátokban, akik faggatják, hogy terveznek-e valami életreszólót. Meg esetleg a kommentelőkben is, ezért mintegy előre válaszolt egy potenciálisan elhangzó fontos kérdésre. Feltételezi, hogy a többség számára egy párkapcsolat legkomolyabb végkifejlete a házasság, család, ezért alapból lefedte ezt a kérdéskört a posztban.

Devil2 2010.12.10. 10:16:03

@Zsu0805: És huncut se vagy? :)

Frigyesur (törölt) 2010.12.10. 10:16:21

Ha nem mered bemutatni, ne mutasd be. Tok egyszeru. Mit kell ezen tulbonyolitani??! :S Ha meg az utcan sem vallaljatok fel egymast, ertheto, hogy a szuloknel sem, akik velemenye ugye kicsit fontosabb.

O magyarazza a bizonyitvanyat hulyesegekkel, te meg veszteged az idod mellette. Mind a ketten faszagyerekek vagytok.

2010.12.10. 10:17:36

@Devil2:
Ezt még sosem mondták rám. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 10:19:04

@Frigyesur:

Ne kezdjen a zember túlkoros pedagógussal! :)

Devil2 2010.12.10. 10:19:39

@Zsu0805: Én is csak kérdezem.. :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.10. 10:21:33

Nem értem, egyáltalán miért kellett otthon meglengetni,hogy van valakid, ha nem akarod vállalni, és nem tervezel vele komolyan és hosszú távra?
"anyu van valakim, de csak dugunk, érted!?"

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 10:22:58

@nosce: Ha az ősgyerkőcöt ősmagánóvodába, ősiskolába kellett volna járatni, és fedezni a rengeteg pluszban jelentkező őskiadást is, máris másképp nézne ki a hasonlat. Pláne, ha a mammuthús egy részét is be lehetett volna súvasztani az őshűtőszekrénybe. Az akkori átlagéletkorokról és az aktív / nyugdíjas évek viszonyáról már nem is beszélve. :) Kicsit más idők járnak: az emberek egy része szerencsére valamivel felelősebben gondolkodik annál, mintsem hogy legyártson X gyereket, aztán majd lesz velük valahogy.

Devil2 2010.12.10. 10:24:10

@alfonzina, a főnyomi: Csak megkérdezték tőle otthon, hogy hová mész kislányom. Ő meg nem hazudozik. Ez nem hiszem hogy lengetés-kategória.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.10. 10:26:55

Ez a 42 évesen nem akar családot, mert nem milliomos...Jujj bazz.
Ha annyira akarna, akkor 1. kb pont leszarná,hogy nem milliomos. Ha csak milliomosok vállalnának kölköt Magyarországon, akkor igen kevés gyerek születne. 2. már régen váltott volna, és nem tanárként hereverélne. Én is pont ezért hagytam el anno a pályát. Szép munka (cöcö), tiszteletreméltó hivatás (aha), de a fene sem akar egyik napról, a másikra élni.

Mindenesetre a naív, sunázható huszonéves picsáknak tök emészthető duma.

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.10. 10:27:04

@Father Justice ♋: értem én, hogy úgy tervezik a közös jövőt, hogy nem lesz.:-)

Devil2 2010.12.10. 10:28:00

@Father Justice ♋: Pedig vannak ma is akik az ősi családmodellt viszik tovább megőrizve egy kor emlékét. De nem pampogok itt tovább mert rámrepül az ombudsman. :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.10. 10:29:18

@gyvy: pl. az én anyám értené, de nem minden anya ilyen. és egyébként is:nem kell mindent a szülők orrára kötni. de majd ezt is megtanulja a saját kárán a libuska.

@Devil2: akkor ennyi erővel közölhetné azt is,hogy csak paplanpajti a faszi és kész.
ha meg ezt nem akarja felvállalni, akkor simán mondhatná,hogy a haverokkal megy bulizni és pont.

Hurri Kán 2010.12.10. 10:30:05

@Devil2:
????

@alfonzina, a főnyomi:
Miért, szüleink hasonló idősen ugyan mit csináltak ? :)

Devil2 2010.12.10. 10:32:36

@alfonzina, a főnyomi: Jó, hát majd megtanulja ezeket a dolgokat.

Hurri Kán 2010.12.10. 10:34:56

@Devil2: "Pedig vannak ma is akik az ősi családmodellt viszik tovább megőrizve egy kor emlékét. "

Melyikre gondolsz?

Devil2 2010.12.10. 10:36:23

@gyvy: Na ne már, szerintem tök egyértelmű, már ha olvastad Atya 10:22 es hsz-ét.

Hurri Kán 2010.12.10. 10:38:15

@Devil2:
Most már megvan. Csak nem olvastam eddig vissza.

nosce 2010.12.10. 10:39:19

@Father Justice ♋:

„Pláne, ha a mammuthús egy részét is be lehetett volna súvasztani az őshűtőszekrénybe”

na akkor lett volna igazán baj, mert a teleőshűtőszekrényért már csakátnézne a szomszéd horda, és fejben gyorsan meglékelné érte a gazdáját :)

„Ha az ősgyerkőcöt ősmagánóvodába, ősiskolába kellett volna járatni, és fedezni a rengeteg pluszban jelentkező őskiadást is, máris másképp nézne ki a hasonlat.”

Ez meg optikailag látszik így, mert az egyre nagyobb magánfaaszom járatás ellenére is úgy néz ki, a múltkor itt is elhangzott, durván csúszik a színvonal, mint vaddisznó a jégen..tehát nem ez a lényeg

„valamivel felelősebben gondolkodik annál, mintsem hogy legyártson X gyereket, aztán majd lesz velük valahogy.”

Nekem az a gyanúm h ez a "felelősen gondolkodni" meglátás inkább a gyávaság és biztonságkeresés, ami hiába való. Máról holnapra jön egy válság és elsöpör(het) bármilyen vagyont és bármilyen állást, és máris ott áll a zember csupaszfaaszban pedig hűdenagyon megtervezte. Az élet a kockáztatásról szól azért van, nem pedig a biztonságról, mert az a halál

indapass90210 2010.12.10. 10:42:39

Az kiderül a posztból, hogy ki vette a gumit?

Frigyesur (törölt) 2010.12.10. 10:50:35

@Kedves Nard: Inkabb semmilyen pedagogussal. *sunyi somolyogas*

Te, Nard, iszunk egyet a szulinapunkra jovo heten? :)

Rebelde 2010.12.10. 10:50:46

mekkora duma:) biztos vagyok benne, hogy van az a nő, aki miatt nem hangoztatna nettó hülyeségeket a tanár úr a családalapítást illetően, illetve a lány is hozzámenne egy a jövőképet tekintve az övével több azonosságot mutató fickóhoz, rögvest

amúgy meg mindenki adott lelkiállapotának megfelelő párt/alkalmi izét talál vagy éppen kap, most egyik sem akar semmi komolyat, ez látszik is, ennyi

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 10:51:28

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Hol írta, hogy terveznek bármit is? :)

@Devil2: Pedig én is gondolkodtam rajta, hogy felhozom példaként,
de az már messzire vezetne a poszt fő gondolatától. :)

@alfonzina, a főnyomi: És valóban kevés gyerek is születik. Persze akikről nem beszélünk, és azok, akik szó szerint a Jóistenre bízzák, erről nem tehetnek. Ők tényleg igyekeznek.

Viszont ha a tanár úr értelmezésében az a milliomos, akinek nincs hitele, adóssága, a mindennapi megélhetése nem függ másoktól és van pár millió Ft megtakarítása, teljesen igazat kell adnom neki. Ilyen értelemben én is milliomos vagyok, és ez manapság nem tekinthető nagy durranásnak. A felelős családalapítás szempontjából meg szinte kötelező.

Az a baj, hogy a szó évtizedekkel előtt jelentett valamit, amikor 1.000.000 Ft még tényleg komoly értéket képviselt. Ennek ellenére sokan ma is a "kőgazdag" szinonimájaként használják. Igaz, a milliárdost használni helyette egyelőre túlzás lenne, de a Ft gyengülési ütemét elnézve talán már nincs is messze az idő, amikor kiütheti a félreértéseket a ringből. :)

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 10:52:34

@nosce: "Az élet a kockáztatásról szól azért van."

Már majdnem érdemben válaszoltam a hozzászólásodra, de ez a kitétel meggyőzött arról, hogy felesleges. :)

Hurri Kán 2010.12.10. 10:53:25

@Frigyesur: @Kedves Nard:

Ej-ej, ez a léha, hedonista életszemlélet. Ezért tart itt ez a társadalom... :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 10:56:48

@Frigyesur:

Há' ihatunk egy lájtkólát 17-én (az péntek) :)

@Father Justice ♋:

Azért most is komoly érték szerintem, bár ha nem, akkor megdobhatnak ilyen komolytalan összeggel páran! :) Adok számlaszámot ok? :)

nosce 2010.12.10. 11:01:01

Egyébként meg nem értem miért kell oltogatni a pedagógusokat (nem vagyok az), szerintem messze az egyik legtiszteletreméltóbb állás, a nővérek orvosok mellett,…kevés értelmesebb és önzetlenebb dolog van a világon mint tanítani, még ha el is marad a fizetése egy tecso polcmanagerétől is, akkor is…

2010.12.10. 11:01:29

@Father Justice ♋:
De én még mindig nem értem a kérdéskört. Van egy csaj és egy pasi, igazából semmi komolyat nem akarnak egymástól, igazából csak összejárnak d-ni, semminemű jövőt nem tudnak elképzelni, csak tengnek lengnek, aztán lesz ahogy lesz.
Bennem mint csajban (bár 2 évvel idősebb vagyok) fel sem merülne a gondolat, hogy egy ilyen pasiról beszéljek a szüleimnek, pláne nem bemutassam. Főleg hogy a srácnak külön lakása van. Ha meg szülőknek el is mondanám, mert vannak annyira felvilágosultak, akkor egy az egyben közölném velük is, hogy ez nem oylan majd egyszer összeházasodnak a gyerekek kapcsolat. Barátnők meg végképp tudják, hogy mi a véleményem a kapcsolatról, mi a jövőbeni tervem, mert velük aztán tényleg szinte mindent megbeszél az ember. Ha meg tudják, akkor nem fárasztanak a hülye kérdésekkel, hogy komoly kapcsolat stb.

Nekem mondom az jön át az egészből, hogy a lány akarna többet is a pasitól, ha az nem ilyen lenne. Nem csajozna, tervezné a közös jövőjüket (nem 42 éves lenne), és csak várja, hogy a srác megváltozzon, addig meg ül a szarban, ami legalább meleg.

nosce 2010.12.10. 11:03:55

@Father Justice ♋:
akkor félreértetted, a kockáztatás az életben != gambling...:) de nem baj, ne komolykodjuk el :)

Hurri Kán 2010.12.10. 11:05:01

@nosce:
Csináljunk egy póker-blogot is :DDD?

Rebelde 2010.12.10. 11:05:02

@Father Justice ♋:

ha valaki nem a számára megfelelő emberrel él, akkor minden felmerülő alkalommal lesz kifogása arra, hogy miért nem akar gyereket, most jöhetsz itt a felelős gondolkodással, gazdasági helyzettel stb., ezek is kifogások

majd ha lesz autó, majd, ha lesz lakás, majd ha már törlesztettünk, majd ha már lesz megtakarításunk és közben megy idő, és lehet hogy az egyik fél beadja a derekát, de az már csak mentőöv a kapcsolat megmentésére, legtöbbször halott ötlet

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 11:06:16

@nosce:

Az informatikusé a legönzetlenebb szakma.

Hurri Kán 2010.12.10. 11:08:00

@Kedves Nard:
És amíg nem voltak informatikusok addig kié volt? :DD

Hurri Kán 2010.12.10. 11:09:32

@Kedves Nard:

Dehogynem. Szerintem meg a hullamosóké :DDD

Rebelde 2010.12.10. 11:12:09

szívem gyengül a forint, tudom hogy szeded a bogyót, de a biztonság kedvéért húzok gumit is:))

Hurri Kán 2010.12.10. 11:13:07

@Kedves Nard: :DDD

@Rebelde: Attól a forint nem lesz erősebb :)

nosce 2010.12.10. 11:15:29

@gyvy:
akár :), csakhogy éljünk is :)

Hurri Kán 2010.12.10. 11:15:51

@Rebelde:

Próbálom feltárni az összefüggéseket :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 11:17:24

@Rebelde:

Vagy megúszhatják a bogyót és a gumit is, ha csak orál van :)

nosce 2010.12.10. 11:18:30

@gyvy:
viszont 2x biztosítással tuti nem lesz gyerek se, mert nagy lett a bizonytalanság a világbab, sztem erre gondolt Rebelde :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.10. 11:19:37

@Father Justice ♋: posztíró tervez, csak nem tanárúrral, vagy vele de nem örökre. Ő írta - és én sem mondtam, hogy közösen terveznének.:-)

Hurri Kán 2010.12.10. 11:19:46

@nosce:
Vagy nem kell feszt kufircolni mint a nyulak! Persze az meg unalmas :DDD

nosce 2010.12.10. 11:20:42

@gyvy:
ott azért néha befigyel pluszban ez az, arany piercing ilyesmi, amit lenyúlhat :)

nosce 2010.12.10. 11:22:46

@Kedves Nard:
egyébként meg az informatikus is részben tanári állás, a usereket oktatja :)

Hurri Kán 2010.12.10. 11:24:15

@nosce:
Hát szerintem inkább aranyér :DDD

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Ha a két fél külön-külön tervez annak általában diszharmónia a vége. (Mennyire okos vagyok ma is :DDD)

nosce 2010.12.10. 11:26:08

@gyvy:
"Hát szerintem inkább aranyér :DDD
igen, abból valszeg sokat markolhat :)

nosce 2010.12.10. 11:33:06

@gyvy:
persze csak akkor szabad dugni, ha a bux emelkedik épp, egyébként meg max orálba vagy análba :), ,mert különben tutira bux :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 11:33:10

@nosce:

Én nem oktatom őket. Nem az én dolgom :) Nem vagyok jó tanár, türelmetlen vagyok, meg nem bírom a barmokat. Megcsinálom a munkám és kész. Amúgy meg, elvileg nem kéne tanítani őket, ugyanis, ha felvették őket, elvileg rendelkeznek felhasználószintű ismerettel. Persze az esetek túlnyomó többségében ez nem igaz. Elmagyarázom neki 1x, ha az sem elég, akkor menjen továbbképzésre. Ha ezután is segg, akkor szólok a főnökének, hogy imbecilis barmot foglalkoztat.

Kytia 2010.12.10. 11:33:42

@Father Justice ♋: "Márpedig a férfiak többsége - korosztálytól függetlenül - legszívesebben csak sunázna, ha tehetné."

Sosene találkozzak ilyennel. Ráadásul szerintem nem is igaz. A pasik zuhannak meg legjobban a szingliléttől, a nők sokkal jobban bírják. Nemrég olvastam, hogy átlagosan egy nap 6-7 ember lesz öngyilkos, ezek négyötöde (!) férfi, és a legfőbb okok: párkapcsolati krízis, magány...stb.

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 11:42:06

@Zsu0805: Lehet, hogy nem is akart ő beszélni róla a szülőknek, csak azok tudomást szereztek a fickóról. Innentől kezdve meg számtalan variáció elképzelhető. Például ha a kedves mama a "Dórikám, mi az, hogy csakszex?! Amikor én 20 éves voltam, te már mellettem totyogtál, te pedig 23 vagy immáron!" típusba tartozik, jóhogy nincs miről beszélgetni. :)

@Rebelde: Ez pontosan így van, ilyen szituációk is vannak. Többek között ezért is írtam az első kommentemben, hogy a fickónál az anyagi helyzet nyolcadik szempont is lehet, mert simán benne van a pakliban, hogy nem is szeretne gyereket. Sem Dórival, sem mással. Ha Dóri sem akar vele családot alapítani, természetesen megmondhatná a szikár frankót is (=csak csajozni akar), de a pénzhiányra hivatkozás egyrészt kiváló önsajnáltatás, másrészt nem dörgöli Dóri orra alá, hogy bizony, te is csak egy csajszi leszel a sok közül.. pláne, hogy a jelek szerint úgyis tudja. :)

@nosce: Sokan vannak, akiknek az élet szó szerint gambling. Persze akkor is kénytelen kockázatokat vállalni az ember, ha nem akar: rengeteg dologban nem safe bet és total risk között döntünk, hanem kisebb és nagyobb kockázatok közül választunk. Én csak azokkal nem tudok azonosulni, akik a "semmi sem biztos, csak a halál" elvre hivatkozva _mindent_ feltesznek egy lapra - azt is, amit egyáltalán nem lennének kénytelenek kockáztatni. De mivel ez a blog nem azt firtatja, hogy ki a faszább gyerek az életfelfogása alapján, hanem párkapcsolatokat boncolgat, eleve más aspektusban merül fel a kérdés: az szokott problémát okozni, ha ilyen szempontból két, totálisan különböző beállítottságú ember erőlködik egymás mellett. Tipikusan a rózsaszínköd után leszállta után borul nagyot az anyagi bili.

A magánfaszom témához csak annyit: sajnos ma már korántsem arról szól a dolog, hogy bőmösJózsi felesége megvitatja ódisGéza élettársával, hogy ki mennyit áldoz a kis Tifani meg Dzsenifer színvonalas neveltetésére. Sokkal fontosabb, hogy abban a korban, amikor a legfogékonyabb a gyerek, harmonikus közegben fejlődjön, okosodjon, gyarapodjon, és ne az legyen a legmeghatározóbb "élménye" az intézményben, hogyan abuzálták a többiek. Konkrét példákat nem is említek, nehogy megint képbe kerüljön az ombucman..

Kytia 2010.12.10. 11:44:28

@Kedves Nard: Szeretem, ha sunáznak, de ha szeretnek, azt még jobban. A legjobban a kettőt együtt szeretem.:D

nosce 2010.12.10. 11:49:42

@Kedves Nard:

a usereknél is elvileg a szakmájához ért, már ha ért, és nem az adott rendszert vágja mit éppen a cégnél használnak, ami éppen lehet fényévekkel van elmaradva attól amit előtte máshol használt, de az igaz, aki értelmes, az hamar belejön

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.10. 11:51:36

Jaj már! Milyen duma ez!? Nincs pénze, ezért nincs esküvő meg család. Többször GONDOLT már nősülésre! Ahhh! Gondolt már! A nagy lóf@szt! Már bocsánat! Jó neki a digi-dugi de többet nem akar és az ilyen később sem fog többet akarni. Én kukáznám elég gyorsan! Amíg érzelmileg függ tőle, nem fog normális pasit találni.

23 éves a posztoló és rá van szorulva egy 42 éves tanárbácsira? Most komolyan, milyen társaságban mozog? Nem tudom... nekem valahogy egy kis szende, szemüveges, "odateszem ott marad" csaj képe villan be, akinek tanárbácsi kb. a második, ha nem az első pasija, azért ragaszkodik így!

@Zsu0805: "Nekem mondom az jön át az egészből, hogy a lány akarna többet is a pasitól, ha az nem ilyen lenne. Nem csajozna, tervezné a közös jövőjüket (nem 42 éves lenne), és csak várja, hogy a srác megváltozzon, addig meg ül a szarban, ami legalább meleg."

OTT A PONT! Nekem is ez jött át. Várja, hogy a békából mikor lesz királyfi! De ez a béka, béka marad! :D

Hurri Kán 2010.12.10. 11:53:12

@Kytia: :DDDDD

@Bundabandi: tudod, van a vicc. Amikor azt mondja a béka, hogy az az öcsém, engem le kell szo...ni :))))

Amúgy meg van aki erre mondja hogy hajó meg béka...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 11:57:18

@Kytia:

Telhetetlen vagy.

@Bundabandi:

Szerintem a postíró közepesen randa penészvirág kategória, akire a 42 éves pedagógusok fanyalodnak.

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 12:00:31

@Kytia: Az, hogy a pasik zuhannak meg jobban a szingliléttől, önmagában nem cáfolja azt, hogy a többségük csak sunázni akar. A megzuhanást sokaknál nemcsak szeretet- hanem sunahiány is okozhatja, bár nőként valószínűleg könnyű összekeverni a kettőt, főleg mikor ügyesen hazudnak neki szerelmet. ;)

Sosem értettem azokat, akiket annyira megvisel a magány, hogy öngyilkosságot követnek el. (Feltéve, ha tényleg CSAK ez az ok, mert szerintem legtöbbször más tényezők is befigyelnek.) Persze ebben közrejátszhat az is, hogy négy évig olyan kollégiumban laktam, amihez képest az akkori sorkatonai szolgálat is Mikroszkóp színpad kaliberű vicc volt. Aki 14 éves korától megtanulta, mi a rend, fegyelem, önellátás és a társas magány, nyilván értetlenkedve figyelné azoknak a nyűglődését, akik pár nap után picsognak a VV villában, hogy "hiányzik a mama főztje", meg "már majdnem egy hete nem dugtam". :)

This.. is.. Sparta.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.10. 12:04:59

@Kedves Nard: Ja,ja! Pont erre gondoltam és is.

Nálunk a fősulin volt egy tanár. Állandóan egy merő mocsok volt a farmer rajta, zsíros volt a haja. Mégis sokszor bepróbálkozott a csajoknál. pl:
-Tanár úr miért lett ez csak kettes? Teleírtam a lapot!
-Jaj, hát egy üveg bor mellett megbeszélhetjük! Ugorjon fel hozzám!

Bööööáááá! Csak az a szörnyű, hogy volt aki el is ment vele.

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.10. 12:07:10

@gyvy: nagyon.:-) Mondjuk én abban is érzek, ha valaki hangoztatja, hogy nem tervez, közben pedig de.:-)

Hurri Kán 2010.12.10. 12:07:46

OFF: Ezt muszáj vagyok, mert nagyon jó :DD

"Bestohlozott állapotban megdamuzta partnerét, mert nem akart zsanettozni."

Nutshell 2010.12.10. 12:08:20

@gyvy: Igen, már gyúrok is rá. Nézegetem a 9 éves kisfiúkat... :)

@Kedves Nard: Szinte igen :D

Hurri Kán 2010.12.10. 12:08:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Ez kb. olyan, hogy:
-Mondd, szeretjük mi egymást?
-Persze. Én is egy mást, te is egy mást. :)

Kytia 2010.12.10. 12:09:44

@Father Justice ♋: Jajjteszegény. Már érthető, mitől keményült úgy meg a kicsi szüved.:)))

Nem tudom, én általában amolyan védekezőállásban szoktam lenni a pasikkal, ami azt jelenti, hogy megadom, amit akar, de ha ő nem akar többet, én sem erőltetem, sőt. Ezek alapján azt tapasztaltam, hogy a legtöbb pasi többet akar. Ha nem így lenne, mindenkivel maradt volna a suna szint. És a környezetemben sem azok a pasik vannak túlsúlyban, akik nem akarnak társat, csak dugást. Persze lehet, hogy csak kivételekkel találkoztam. De nem hiszem.

Hurri Kán 2010.12.10. 12:13:08

@Nutshell: Most miért kell kiforgatni a szavaimat? :DD

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 12:13:31

@Bundabandi: "23 éves a posztoló és rá van szorulva egy 42 éves tanárbácsira?"

Attól függ. Lehet, hogy a tanárbácsi nem hejjespasee, viszont két nagyságrenddel keresettebb a - tetszőleges korú - hölgyek körében, mint amekkora érdeklődés van tartós sunázásra a posztíróra a korosztályába tartozó hejjespaseek részéről. Másrészt ha a lánynak megfelel a pár éves futamidejű csaksunázós konstrukció igaz szerelemmel kiegészítve, tényleg tökmindegy, hány éves a fickó. Észszerű tartományban persze (20 ~ 50, vagy valami).

Manzanilla 2010.12.10. 12:20:28

Halihó! Na ehhez a poszthoz hozzá kell szólnom, mert hasonló helyzetben vagyok. Ugyan az én tanárbácsim 39 éves és nem magyar, mivel kűfődön élek. Nem tanár-diák kapcsolat, a szomszéd lakásban lakik, a liftben beszélgetve kezdődött a sztori. Asszem meg kéne írnom posztban. :D Mi még csak két hónapja ismerkedünk egymással, az utcán mindig kézenfogva sétálunk, és naiv kislány módjára remélem hogy normális kapcsolat fog belőle alakulni, ellentétben a poszt tolóval.

@Bundabandi:
Hogy miért kell 23 éves lánynak 40 év körüli pasi? Hát, nekem sajnos nem volt szerencsém a korban hozzám illőekkel, egyik sem akart komoly kapcsolatot -és nem hiszem hogy ennek én voltam az oka-, és mellé még sablonosak, egyszerűek is voltak mint az amőba, csak a buli, pia, stb. Az, hogy nem veti fel a pénz, a legkevésbé se érdekel. A mostani pasimnak ezerféle érdeklődési köre van, képben van a világ dolgaival, nekem ez számít, jelentősen megnöveli a beszélgetéseink színvonalát. Ja, és nem zsíros a haja, nem mocskos a farmerja. 40 évesen még nem görnyedt hátú öregember egy hapsi, szerintem nagyon jól tudnak kinézi a férfiak ebben a korban.

nosce 2010.12.10. 12:24:17

@Father Justice ♋:

a haláli biztonságot én két értelemben is használtam egyrészt a bekövetkezése biztos mindenkinél, másrészt pedig ha minden biztos, nincs mozgás, az is halál...
Persze nyilván nem nyakra főre kell kockázatot vállalni, hanem "racionálisan" csakhogy az életben nem úgy van mint a pénzfeldobásban h ismered a kimeneteket és a valószínűségeket és akkor kockáztatsz, mert jószerivel egyiket se ismered se h milyen kimenetek lehetnek, se hogy mekkora valószínűséggel.. Ezért nem egzakt valószínűségekkel játszol hanem szubjektíven becsült jövőbeli valószínűségekkel, ami eleve mindenkinél más lesz tehát mást tart racionális döntésnek, másrészt pedig bejátszik a szubjektum, azaz pl. az életfelfogás, optimista pesszimista stb.
Én azt gondolom mindenki elsősorban a magában levő tulajdonságaiból él, és aszerint érvényesül h mennyire igyekszik ezeket érvényre juttatni, mennyire vállalja be h nekimenjen fejjel a falnak mennyire adaptív, az fog dönteni, Ezt értem kockáztatásnak. Aki folyamatosan meghátrál az veszíteni fog...tanulásban, munkában, stb.

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 12:27:24

@Manzanilla: Rég láttunk errefelé. A posztíró nem akar "komoly" kapcsolatot, ez a nagy különbség a két eset között. Szerelem - az ő részéről - van, szex van. Szerintem most épp egy 42 éves pasee ütötte meg az elvárt szintet külsőre, ráadásul az érdeklődés ezúttal kölcsönös. Ennyi az egész. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 12:32:12

@Manzanilla:

"40 évesen még nem görnyedt hátú öregember egy hapsi, szerintem nagyon jól tudnak kinézi a férfiak ebben a korban."

Azért megy az önáltatás rendesen! :) Ne hazudj magadnak. A korosztályodban azért nincs "szerencséd", mert valszeg ronda vagy. Kell a kűfődi pasee mert az menő, és ha sikerül elvetetni magad, akkor a zanyagi biSZtonság is meglesz. Káejrópaji madjarmajmotska hozzáállást sejdítek :)

Hurri Kán 2010.12.10. 12:34:23

@Kedves Nard:
Nem vagy te egy kicsit hűdenagyon ? :DDD

2010.12.10. 12:34:37

@Father Justice ♋:
Amiről nem akarom, hogy a szüleim tudomást szerezzenek.
Engem számtalanszor hívott a Zoli (utolsó posztalany) úgy, hogy a muter ott ült mellettem a kocsiba/szobába, és elintéztem, hogy ne derüljön ki, hogy pasival beszélek vagy egyszerűen lerendeztem egy visszahívlakkal. Nemhiszem, hogy kivitelezhetetlen, hogy a szülők ne szerezzenek róla tudomást. És nehogy azt hidd, hogy titkoloztam, pusztán úgy intéztem, hgoy nem kell arról tudniuk ami nincs.

Rebelde 2010.12.10. 12:36:09

@Kedves Nard:

jaj már, tök mindegy, hogy te mit sejdítesz:P

2010.12.10. 12:37:23

@Bundabandi:
Hiába csókolgatja és mondja rá az igéket, a béka béka marad. :) Bár... én anno ezt úgy fogalmaztam meg az egyik bnőmnek aki dilemmázott...
Pincébe csókolgattad a békákat, de ez a fránya béka nem herceggé változott, hanem csak a parasztfiúvá. Azért megtarthatod, mert elkel otthon a szorgos kéz... :)

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 12:37:43

@Zsu0805: Az oké, hogy te úgy intézed, hogy tőled ne szivárogjon ki semmi, de a posztíró esetében elegendő lehetett egy évfolyamtárs / csoporttárs szerencsétlen elszólása a szülők jelenlétében, amikor épp náluk járt vendégségben.

Hurri Kán 2010.12.10. 12:39:33

@Zsu0805:
Szabadság van, mindenki azt csókolgat amit/akit akar. Meg aki hagyja :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.10. 12:40:19

@Manzanilla: Nekem is volt 12 évvel idősebb pasim és megértelek. Abban az időben nekem is értettebb férfira volt szükségem. Semmi baj az idősebb pasikkal!

De itt arról volt szó, hogy egy köztudottan csak sunázásra vágyó 42 éves agglegény tanárbácsi az illető! Az azért más tészta!

2010.12.10. 12:40:46

@Father Justice ♋:
Áááá... ez nekem nem állja meg a helyét. :) De legyen...

2010.12.10. 12:42:57

@Bundabandi:
Azért 12 és 19 év korkülönbség között is van különbség. Majdnem egy általános iskolányi.

nosce 2010.12.10. 12:43:15

@nosce:
Father Justice ♋ :

Lefordítva mindezt erre a posztra :), miért ne lehetne jövője a csajnak ezzel a faszival? miért ne lehetne vele boldog, bármennyire is kiégettnek vagy csak sunázásra nyomulónak tűnik is most. Ezek hirtelen változhatnak. Ha nem akarja tutira nem lesz, ha akarja és szereti, akkor pedig van rá esélye nem is biztos h olyan kevés...against all odds..

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 12:44:22

@Bundabandi: Ez a 23 éves hölgy meg jelenleg arra vágyik, hogy szeressék és sunázzák. Ebből a szempontból közömbös neki az úriember foglalkozása és kora is.

Devil2 2010.12.10. 12:47:09

@Manzanilla: @Bundabandi: Azért le a kalappal előttetek, mert kimondjátok hogy mire van szükségetek és vállaljátok is, van aki meg nem teszi mert az vezérli őket hogy "jajjmitszólnának a barinők".

Frigyesur (törölt) 2010.12.10. 12:48:06

@gyvy: Miért is? :O

@Kedves Nard: Akkor majd még megdumáljuk. De light colat meghagyom a netes gyíkarcoknak.

Manzanilla 2010.12.10. 12:50:46

@Kedves Nard: Biztos ronda vagyok, ha te mondod. :) Nem áltatom magam. 40 évesen szerintem te se fogod magadat rondának és öregnek érezni.
Mivel tanár, ezért nagyon rosszul keres, az anyagiakról ennyit.
Azért fogok magamnak külföldi pasit, mert itt élek több mint 3 éve, elég szegényes a felhozatal ha csak a saját nemzetemből valók közt keresgélnék. :) Evvan. Nem azért mert olyan piszkosul menő- nem tudom mennyire az, amúgy.

@Bundabandi: Értem, nyilván más tészta. én is ettől tartottam - és tartok is míg csak kezdeti stádiumban van a dolog- hogy csak sunázásról lenne szó. Szerintem ez a fő kérdés amikor jóval idősebb hapsival jön össze egy lány.

Hurri Kán 2010.12.10. 12:51:30

@Frigyesur:
Helytelenítem hogy emberek dologidőben a felelős munkavégzés helyett máris a következő heti céltalan tivornyára összpontosítanak! :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 12:52:18

@Rebelde:

Látom azért simán beletrafáltam :) De most komolyan, akinek "nincs szerencséje" a nőkkel/pasikkal, azért nem jött össze mert valszeg elviselhetetlen/randa/kiállhatatlan, vagy ezek kombinációi, rossz esetben.

@gyvy:

Őszinte? :)

@Frigyesur:

Te is netes gyíkarc vagy :) Béna szögödi tájszólással! :D

Hurri Kán 2010.12.10. 12:53:33

@Kedves Nard:

...Az átlagosnál némileg cinikusabb és markánsabb véleményt megfogalmazó :))

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 12:55:58

@nosce: Az attól függ, milyen a saját jövőképük, és ebbe hogyan tudják beilleszteni egymást. Persze a mai huszonéveseket ismerve sokan felhördülhetnek a puszta feltételezésen, hogy egyáltalán van jövőkép mindkét oldalon.. de én már csak ilyen jóhiszemű vagyok. :)

De ennek itt úgysem lesz sok jelentősége, mert úgy tűnik, egyikük sem gondolkodik hosszabb távban. Hirtelen változások nem valószínűsíthetőek, de még a fokozatosabbaknak is legfeljebb a lány fejében van némi esélye. Egy 42 éves férfi gondolkodásmódja alapvetően már nem fog megváltozni, és ebben a konkrét esetben vélhetően az életkörülményei sem. Az utóbbi természetesen csak a közös jövő egyik lehetséges ágának levezetése esetén jön számításba, de azért nem elhanyagolható tényező.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 12:56:03

@Manzanilla:

Ha mondjuk azt mondanád, hogy Ulundi külső egyik általánosában tanít, akkor elhinném, hogy olyan rosszul keres :D De nyilván nem Zimbabweben élsz 3 éve. :) Kinn azért a pedagógus is jobban keres, nem úgy mint itt. A többi terelős duma csak magyarázkodás :) Amúgy meg közel is lakik, nem kell költenie az utazásra se sokat, átjár sunázni a szomszédba az auslandert. :) Kényelmes, ez igaz.

Rebelde 2010.12.10. 12:56:30

@Kedves Nard:

azért elég rosszindulatú megnyilvánulás volt:)

Manzanilla 2010.12.10. 12:57:57

@Kedves Nard: "De most komolyan, akinek "nincs szerencséje" a nőkkel/pasikkal, azért nem jött össze mert valszeg elviselhetetlen/randa/kiállhatatlan, vagy ezek kombinációi, rossz esetben."

Nem mindenki találja meg az igazit, legyen akármilyen normális és jóképű/gyönyörű.. sajnos. Ismerek több ilyet is. Neked nyilván szerencséd van, kívánom hogy így is maradjon.

Hurri Kán 2010.12.10. 12:58:47

@Kedves Nard:
Komolyan most mér' vagy ilyen?

Ez így mindkettőnek jó! A tanár úr eldicsekedhet hogy sunáz egy fiatal jércét, a jérce meg eldicsekedhetik a barátnőinek hogy fogott magának egy kűfődi pasit aztán majd mind jól irigyelni fogja!

nosce 2010.12.10. 13:02:26

@Father Justice ♋:
"Hirtelen változások nem valószínűsíthetőek, de még a fokozatosabbaknak is legfeljebb a lány fejében van némi esélye. Egy 42 éves férfi gondolkodásmódja alapvetően már nem fog megváltozni,"

hogy jöhet hirtelen változás a pasinál ? :), ezeket a pasikat szokták megfogni a (szak)irodalom szerint, a hirtelen "véletlenül" jött gyerekkel :) és ezzel nem őtleteket akarok adni :)

Hurri Kán 2010.12.10. 13:03:22

@nosce:
miért, a gyerek az csak úgy hirtelen-véletlenül jön? ;)

Manzanilla 2010.12.10. 13:04:10

@Kedves Nard: Tényleg szarul keres, itt a UK-ban is rosszul keresnek a tanárok. Na meg ha sunázni akar akkor inkább azt kéne mondania a csajszikáknak hogy van lovetta bőven, nem? :)

@gyvy: A barátnőim is nagyrészt külföldiek (az otthoniakkal sajna elég nehézkes kapcsolatot tartani így hogy egyáltalán nem látom őket), így ez annyira nem nagy durranás, hogy kűfődi pasit fogtam :D

Frigyesur (törölt) 2010.12.10. 13:05:55

@gyvy: Csak azért, mert téged nem hívtunk. :DD Pedig biztos jó karaoke párost alakítanátok Narddal ;)))

@Kedves Nard: Nöm vögyök, mört vön özmös böcöpsöm, ös nöm bönö ö töjszölösöm, csök tölö ölkösz ös összövösszö böszöl. :P

Hurri Kán 2010.12.10. 13:06:43

@Manzanilla:
Hát azt lehet mondani hogy van lovetta, de ha oda kerül a dolog, akkor nem a lovettával sunáz a zember!

Szóval az se' gyógyszer mindenre ;-)

nosce 2010.12.10. 13:07:07

@gyvy:
a hirtelen az az ahogy a pasi megtudja, a véletlen meg h a csaj elfelejtette beszedni vagy beszedte, és nem érti :)

Devil2 2010.12.10. 13:10:29

Mekkora tévhit ez hogy sunázáshoz lóvé kell...:O

Nekem erről mindig az jut eszembe, hogy akit le akarnak sz*pni azt Trabantban is lesz*pják.

Hurri Kán 2010.12.10. 13:11:23

@nosce:
nő ilyet ok nélkül nem felejt el beszedni :-)

@Frigyesur: Számtalanszor említettem hogy az egy egyszeri és megismételhetetlen alkalom volt. :)

Rebelde 2010.12.10. 13:12:29

@Devil2:

aki azt hiszi, hogy lóvé kell hozzá, annak anélkül nem is fog menni, kvázi önmaga ellensége lesz:))

Rebelde 2010.12.10. 13:14:10

@Manzanilla:

meg ugye külföldön nagyobb esélye van az ember lányának külföldi pasival összejönni:))

Frigyesur (törölt) 2010.12.10. 13:14:59

@gyvy: Persze, persze, mindenki ezt mondja. Tkp. csak kísérleteztél. Perszepersze. *vigyorgás*

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 13:15:04

@Manzanilla:

Sokáig én is egyedül voltam, de megoldódott. Nyilván nem a pénzembe vagy a szépségembe szeretett bele, mert ugye egyik sem az erősségem :) Ott a UK-ben is szarul keresnek, de megélni meg tud belőle. Jelzem az a szar fizetés kinn elég a megélhetéshez. Itt nem. Nem a pénzzel vág fel, hanem hogy van egy vendégmunkás akit kefél. Olyan mintha itt azzal vágna fel valaki, hogy egy román takarítónőt dugna. :)

@Frigyesur:

Dö, nögyön bönö. Tölönök ögözö vön. :)

@gyvy: @Rebelde:

Nem vagyok rosszindulatú. Csak a realista irányvonalat képviselem. :)

Devil2 2010.12.10. 13:16:03

@Rebelde: Hát jah, saját magát mindenki úgy veri át ahogy akarja. Csak az a baj, hogy ezek a világmindenséget is hamarabb hibáztatják minthogy magukba néznének.

Hurri Kán 2010.12.10. 13:19:25

@Frigyesur:
Télleg így van, de nem bizonygatom tovább. Nincs értelme. *értetlenkedő fejcsóválás*

@Kedves Nard:

Sikeres ember nem büszke egy román takarítónő szerelmére :DDD

nosce 2010.12.10. 13:20:42

@gyvy:
"nő ilyet ok nélkül nem felejt el beszedni :-)"

épp arról beszélek, h a csaj direkt nem szedi be, h kész helyzet elé állítsa a pasit, az csak a terelés h elfelejtette vagy hogy beszedte de mégis a véletlen..:) nézz meg egy tisztességes dél-amerikai szappanoperát ott a prototipus :)

Manzanilla 2010.12.10. 13:21:03

@nosce: Egyik ismerősöm (szintén harmincas pasi) belebonyolódott egy egyéjszakás kalandba. Mindketten tudták hogy ennyi lesz és kész. A csaj azt hazudta hogy nem lehet gyereke, így nem védekeztek. Persze gyerek lett belőle... Na vajon szándékos volt? Azóta sem tud megbízni a nőkben, nincs normális kapcsolata sem.
Na az ilyen csajokat sose fogom megérteni. Mi értelme van? Inkább menne spermabankba,ha annyira gyerek kell neki (olyan akinek nincs apja)

Devil2 2010.12.10. 13:22:24

@Manzanilla: Nem lehet hogy csodadoktor volt a pasi?

Rebelde 2010.12.10. 13:24:57

@Manzanilla:

lehet, hogy a csaj nagy szex és más semmi rajongó volt, változott a forgatókönyv, nyilván nem csányi sándort kapta ki:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 13:24:59

@gyvy:

Ki mondta hogy sikeres emberre vall? :) Inkább ősi román szokás :) Nem, itt a felsőbbrendűségi komplexus, hogy ő a helyi állampógár kegyet gyakorol a sunázással a káejrópai majmotskán.

@Manzanilla:

Én is ismerek ilyet, és gumit használok ha kell ha nem :)

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 13:27:10

Hallottam már ilyen esetekről, állítólag ezt hívják lasszózásnak!

Devil2 2010.12.10. 13:27:24

@Rebelde: De, szerintem a Csányi volt a pasi, mert amelyik nő télleg gyereket akar, annak nem mellékes az apa génállományának összetétele.

Devil2 2010.12.10. 13:28:39

@Father Justice ♋: Atyááám, ezt vártam!!! Végre kimondtad a varázsszóóóót. :D

Hurri Kán 2010.12.10. 13:29:04

@nosce:
ha azt akarom hogy zsibbadjon az agyam inkább háromszor tarkón verem magam egy redőnyhúzóval :DD

Amúgy velem eddig 2X akarták eljátszani hogy megkötött a gipsz, valahogy egyszer sem jött be...

@Kedves Nard: Persze jelen esetben ez , UK-ról lévén szó valamennyire érthető hogy nincs kedve a hazai árut piszkálgatni :))

nosce 2010.12.10. 13:30:26

@Manzanilla:
na igen, de ez a posztbeli, egy tartós kapcsolat nem egy vállaltan egyéjszakás, aminél előtte se volt bizalom miért lenne utána ? Eleve is az egyéjszakásnál a pasi miért nem félt a nemi betegségtől ?? szóval ez a pasi oldaláról nagyon sántító történet :). A posztbeli helyzetben a dél-amerikai szappanopera szakirodalom szerint :) kb. 80% h a pasi bevállalja ha úgy van ahogy a csaj leírta..:), de továbbra is ez egy példa egy olyan kimenetre ami fordíthat a dolgon…és nem tanács..

Kytia 2010.12.10. 13:31:03

@Manzanilla: Egyik barátnőmnek is azt mondták, hogy nem lehet gyereke, gondolta, akkor nem mérgezi tovább magát a fogamzásgátlóval. Teherbe is esett, és amikor ezt számon kérte egy (másik) orvoson, közölték vele, hogy szorri, az előző orvos valószínűleg tévedett. Szóval, csak azt akarom kihozni ebből, hogy nem biztos, hogy szándékos félrevezetés esete forgott fenn.
Egyébként egy éjszakás kaland esetén nemcsak a nemkívánt terhesség ellen kell a védekezés. Amúgy tartós párkapcsolatban sem. Most olvasom, hogy az AIDS-fertőzött nők 80%-a tartós kapcsolatban, vagy házasságban élve kapja el a kórt. Valszeg a kedves urától.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 13:31:23

@gyvy:

Azt szerintem csak a bevándorló pasik piszkálgatják, hátha sikerül ottmaradni :) Kell gyomor hozzá, de a cél érdekében ugye...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 13:32:51

@Kytia:

A zura bisztos a wcülőkén szedte össze a melóban! :) Amúgy számtalan módon meg lehet kapni, pl kórházban.

nosce 2010.12.10. 13:32:59

@gyvy:

"Amúgy velem eddig 2X akarták eljátszani hogy megkötött a gipsz, valahogy egyszer sem jött be...

három a magyar igazság, azt hallottad-é már ? :)

Manzanilla 2010.12.10. 13:33:55

@Kedves Nard: Nyilván vannak ilyen esetek. Viszont én úgy vettem észre hogy annyira lokápatrióták itt az emberek (a skótok), hogy inkább furcsán néznek egy helyire aki külföldivel jár, minthogy menőnek lássák.
Na de majd meglátom mi lesz, úgyis hamar kiderülnek az igazi szándékai.

És nem tetszik nekem hogy káeurópai majmotskának titulálsz. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.10. 13:35:17

@Manzanilla: "Azóta sem tud megbízni a nőkben, nincs normális kapcsolata sem." Most komolyan, hogy tudta elhinni ezt az orbitális baromságot?

@nosce: mint ha ott sem lennének a férfiak.:-)

Hurri Kán 2010.12.10. 13:35:52

@Kedves Nard:
Akkor már inkább Skandináviába vándorolok ott érdekes módon sokkal szebbek a nők!

Bár azok meg isznak mint a göde... :)

@nosce: ugye nem baj ha erre most nem válaszolok :DDD?

indapass90210 2010.12.10. 13:41:14

@gyvy: Skandináviában szép nők? Eszednél vagy? Kb. mint a bajoroknál, annyira szépek.

Frigyesur (törölt) 2010.12.10. 13:42:10

@Kedves Nard: Nöm örtösz tö öhhöz, csök önförmötökös vögy, nöm örtönök özök sömmöhöz, csök ö pödögögösök. :P

Hurri Kán 2010.12.10. 13:42:41

@Dövan:
Amelyik nem szop le téged 10 másodpercen belül az nyilván mind ronda de ez nem mérvadó.

Devil2 2010.12.10. 13:43:10

@Dövan: Szerintem @gyvy: délebbre keresi a térképen Skandináviát. :D

Kytia 2010.12.10. 13:43:21

No meg: "Azóta sem tud megbízni a nőkben, nincs normális kapcsolata sem."

Ezen szétröhögöm magam. Megtolt egy egyéjszakás ribancot, ezért nem bízik a NŐKBEN.

Manzanilla 2010.12.10. 13:46:06

@Kytia: Na ja, én sem értem, hogy egy szerencsétlen eset miatt miért kell bizalmatlanná válni mindenkivel szemben...

Devil2 2010.12.10. 13:46:56

@Kytia: Valamire rá kell fogni, és közben pedig fizetni a gy.t.-t

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 13:47:33

@Kytia: Igen! Még ha egy ilyen eset után válna minden nővel szemben bizalmatlanná, azt megérteném:
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?textencoded=1&userID=15227514 :)

nosce 2010.12.10. 13:47:44

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
lehet h a tanárÚr elolvasva ezeket a kommenteket ezután már csak dupla gumival mer dugni :)

indapass90210 2010.12.10. 13:47:57

@gyvy: nem, ez fordítva van, amelyik ronda, az nem szophat le, de ettől függetlenül, amikor legutoljára Skandináviában voltál (már, ha), akkor sem a csajok ittak, mint a gödény, ha figyelembe vesszük a helyzetértékelésedet :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 13:49:03

@Dövan:

Hát azért vannak jó svéd csajok, csak kár hogy vörösök meg szőkék jórészt! :) Tudod, vörös kutya, vörös ló, vörös ember egy se jó! :)

@Kytia:

Fertőzött vérkészítmény, injekcióstű stb.

@Manzanilla:

A skótok rühellik az idegeneket, de az idegeneknél sokkal jobban rühellik a saját rokonaikat. Meg az angolokat. Azokat főleg. Déli buzibanda. Nyilván elege lett a tanárúrnak a cetnagyságú lóarcú Heatherekbő' oszt az egzotikusabb káejrópai majmotskát sunázza. Megértem teljes mértékben. :)

indapass90210 2010.12.10. 13:51:13

@Kedves Nard: briteknél is vannak jók, legalábbis, ha bírja a piát az ember mája :)

nosce 2010.12.10. 13:52:21

@Dövan:
"amelyik ronda, az nem szophat le, "

és ha álarcosbálban vagy akkor se ? :)

nosce 2010.12.10. 13:55:46

@Kytia:
"Most olvasom, hogy az AIDS-fertőzött nők 80%-a tartós kapcsolatban, vagy házasságban élve kapja el a kórt. Valszeg a kedves urától."

vagy a kertésztől, az nem lehet ? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.10. 13:55:54

@nosce:

Azért annyira nem hülye, hogy ne nézze meg :)

Hurri Kán 2010.12.10. 14:00:08

@Devil2:
Nem, tudom hol kell keresni! Meg aztán minek mennék én oda, lásd Mohamed és a hegy esetét :DD

Kytia 2010.12.10. 14:00:09

@Manzanilla: De ráadásul milyen eset már?:)) Mintha a Josef Fritzl miatt nem bíznék a férfiakban. Ne a legalját tekintsük már alapnak!

@Devil2: De ezt most melyikre írod?

Egyébként az a véleményem, hogy ahhoz képest, hogy állítólag a férfiak remegve rágják tövig a körmüket, nehogy gyerekük szülessen, elég könnyedén hazárdíroznak a témával. Hogy mást ne említsek, az örökös "könyörgöm, húzzál már óvszert" viták és társaik, amikről mindig úgy éreztem, hogy kb. simán elvérezhet rajtuk a kapcsolatom, de a pasim hűsége minimum. Egy pasinak is lehet hasznos, ha sikeresen továbbörökíti a génjeit, miközben nem kényszerül tartós kapcsolatra az anyával, a gyerektartást meg még bevállalja. És akkor a jövőbeni nőknek is magyarázkodhat azzal, hogy "jajj, kedvesem, hát én már nem fogok bízni sohasem a nőkben, ezért nem veszlek komolyan". De persze lehet, hogy csak paranoiás vagyok...

@Father Justice ♋: Jaja, én is néztem ma subbát. Húzós sztori. De hogy a nő új fickója is részt vesz a dologban....Nem fél, hogy hasonlóan jár?

nosce 2010.12.10. 14:00:28

@Kedves Nard:
a wc előtt térdeltetve ?, minek ? így bele lehet képzelni akár Angelina Joliet is :)

Kytia 2010.12.10. 14:01:00

1@nosce: De, az volt a másik tippem.:)

Frigyesur (törölt) 2010.12.10. 14:01:45

@Kedves Nard: Azert a fertozott verkeszitmeny eselye, ha a verado nem hazudik (ablakperiodust is figyelembe veszik) minimalis, a fertozott tu meg kizart. Egyszer hasznalatosak. Es a ver tesztelesenek bevezetesebbn hazank az elsok kozott volt. Szoval nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy szexualisan kaphato el az esetek 99%-ban.

Devil2 2010.12.10. 14:05:05

@gyvy: Áhhá, szóval rád repülnek a svéd nők? Hát akkor ne hagyd ki a lepattanót. :)

Hurri Kán 2010.12.10. 14:07:21

@Devil2:
Nem szeretem ha kiforgatják a szavaimat!
És volt köztük norvég is :DD

nosce 2010.12.10. 14:07:22

@Frigyesur:
és ha kábszeres, míg körbe megy a tű ? Hmm ? :)

nosce 2010.12.10. 14:09:21

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
"vagy sehogysem.:-)"

akkor elmegy szerzetesnek vagy minek, és úgy járt :)

Devil2 2010.12.10. 14:09:36

@gyvy: Nem akartam én kiforgatni semmit, de a rébuszodból ezt lehetett kihozni mint kézenfekvő megoldást. :))

Devil2 2010.12.10. 14:11:44

@gyvy: Egyébként sok félvér csaj él skandináviában (is)... :)

nosce 2010.12.10. 14:12:49

@Frigyesur:
"Nöm örtösz tö öhhöz, csök önförmötökös vögy, nöm örtönök özök sömmöhöz, csök ö pödögögösök. :P"

már rájöttem h miért nem lehet Darth Vader szögedi, míg mondja, hogy Öööö már félbe is vágták a sisakját a fején :)

Hurri Kán 2010.12.10. 14:13:18

@Devil2:
Néha járnak ide turistáskodni meg dolgoznak is itt és szórakázóhelyeken pl. meg lehet velük ismerkedni ;)

@nosce: Ha már megkapta nem tök mindegy? :DDD

Hurri Kán 2010.12.10. 14:14:03

@Devil2: Félvéreket is szeressük :)))

nosce 2010.12.10. 14:14:19

@Devil2:

"Egyébként sok félvér csaj él skandináviában (is)... :)"

a fele svéd, a másik fele meg rozmár ? :)

Devil2 2010.12.10. 14:15:05

@gyvy: Szeressük ám! (illetve szeretnénk..) :)

Devil2 2010.12.10. 14:16:05

@nosce: mi? félvér rozmár? vagy ezt nem értem...

nosce 2010.12.10. 14:16:11

@Devil2:

szeretik azt ott elegen :)

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 14:16:25

@Kytia: És ez még csak nem is a legalja kategória, ez a legmegdöbbentőbb az egészben. Tavaly tavasszal szóba elegyedtem egy csinos lánnyal egy házibulin. Kölcsönös szimpátia, koccintás, jóízű tréfák, ment minden, mint a karikacsapás.. aztán egyetlen elszólással lerombolt mindent: "Jövő héten beülhetnénk valahová, ha van kedved." De nem ám, hogy szívesen összefutna még velem, vagy valami.. nem, ő _beülni_ akar, azaz meghívatni magát. De ne aggódj, én egy huncut garast sem fogok fizetni! Szerintem az ilyen számító nőkhöz képest azok, akik szándékosan bekapják a legyet, még úrihölgynek mondhatók.

( :) )

Devil2 2010.12.10. 14:18:19

@nosce: fene a pofájukat.. :D

nosce 2010.12.10. 14:18:56

@Devil2:
csak vicc volt, nyilván rossz :) (csak ha errefelé a birkába szerelmesednek bele a zemberek arrafelé több a rozmár és nem tud úgy futni :) )

Rebelde 2010.12.10. 14:19:28

@Father Justice ♋:

szóval megbukott a vizsgán:DD

Hurri Kán 2010.12.10. 14:20:07

@Devil2:
Félvér rozmárokat nem szeressük :))

@Father Justice ♋:
Jesszusom! Ilyen lehúzós, számító nők is vannak? Teringettét...

Devil2 2010.12.10. 14:20:39

@Father Justice ♋: Atya, nem lehet hogy te ezt félreértetted?

Devil2 2010.12.10. 14:22:25

@nosce: @gyvy: hogy is gondolhattatok ilyet, nem értem... :D

Devil2 2010.12.10. 14:23:48

@Father Justice ♋: Atya, most nem azért, de jól kitoltál szegény csajjal.. :)

Rebelde 2010.12.10. 14:25:18

@Rebelde:

pedig lehet, hogy simán fizette volna a számla 65%-át:)

Rebelde 2010.12.10. 14:26:30

ja, ez faternak megy:)

Frigyesur (törölt) 2010.12.10. 14:28:05

@nosce: Szerinted kabszeres adhat vert?

nosce 2010.12.10. 14:28:26

@Father Justice ♋:
miért nem itattad le úgy a bulin (ingyért), h 1 hétig rá se bírjon nézni a piára, és akkor már elég lett volna valahol egy teát betolni olcsóba :)

indapass90210 2010.12.10. 14:28:29

@Father Justice ♋: "Jövő héten beülhetnénk valahová, ha van kedved."

Egy barátomnak azt mondta a csaj, amikor meghívta egy italra, hogy: "Én enni is szeretek!"

Kytia 2010.12.10. 14:28:35

@Father Justice ♋: Szerite alapítsuk meg a Paranoiások Boldogságkereső Egyesületé-t.:))))

Kytia 2010.12.10. 14:29:53

+m

Egyébként exemnek meg akkoriban, amikor velem járt, illatos levélben írta meg egy lány, hogy "elvihetnél táncikálni".

indapass90210 2010.12.10. 14:30:14

@Father Justice ♋: egyébként nem értemelsz pinát, ha sóher vagy!

nosce 2010.12.10. 14:31:03

@Frigyesur:
harmadik világban még lehet, itt valszeg nem. Na de viszont

"Szoval nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy szexualisan kaphato el az esetek 99%-ban."

amikor szúrja magát az nem is sex :) és nem is 1 % :)

Devil2 2010.12.10. 14:31:55

@Kytia: Aztán exed meg azóta is táncikál?

Frigyesur (törölt) 2010.12.10. 14:32:14

@nosce: Oke, akkor kihagytam a kabszereseket. Ott gozom sincs hany %. En a korhazra irtam, hogy kvaz 0 az eselye.

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 14:35:21

65%-ot, a mai világban? Én erre semmi esélyt nem láttam, még 4dl tömény után sem. Szerencse, hogy a bemutatkozásra az iszogatás előtt került sor, mert józanul mindig Molnár Józsi vagyok Szentendréről. Egyébként egy igazi hölgy kínosan ügyel arra, hogy az ismerkedés kezdeti szakaszában a lehúzásnak még a gyanúja se merülhessen fel. Így tulajdonképpen nem vesztettem semmit, akár lehúzni akart, akár egy félresikerült megfogalmazásról volt szó.. bár az eset után még sokáig bánkódtam, hogy némelyik nő mind egyforma.

nosce 2010.12.10. 14:37:33

@Frigyesur:
oks, szerintem nagyon sok % lehet több tíz....mintha, ezt olvastam volna

Hurri Kán 2010.12.10. 14:38:45

@Father Justice ♋:
Persze, aztán később gondosan ügyel arra hogy bepótolja azt amit az elején elmulasztott :DD

indapass90210 2010.12.10. 14:42:07

@Father Justice ♋: nem lehet, hogy ótvar vagy, és ezért a csaj, bár jót akart tenni veled, de nem ment volna neki józanul?

nosce 2010.12.10. 14:42:11

@Kytia:

"illatos levélben írta meg egy lány, hogy "elvihetnél táncikálni"."
Dövan kedvéért irhattad volna, h pina illatú levélben :)

nosce 2010.12.10. 14:43:44

@Dövan:

"Egy barátomnak azt mondta a csaj, amikor meghívta egy italra, hogy: "Én enni is szeretek!""

ilyenkor az a válasz, én meg baaszni is :)

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 14:44:59

@Dövan: Ezek a mai nők már csak ilyenek. Mindig ótvar faszikkal akarnak jót tenni.

Manzanilla 2010.12.10. 14:47:15

@Dövan: "Én enni is szeretek!" Anyám, ez de jó.... :D

Hurri Kán 2010.12.10. 14:47:19

Na akkor összefoglalom a randi előtti legfontosabb teendőket, a későbbi meglepetéseket elkerülendő.

1. A hölgytől 1 óránál nem régebbi, közjegyző által hitelesített radarképet kérünk hogy biztosan nem terhes. (Legjobb a közjegyzőt is az ultrahanghoz odarendelni.)

2. Írásban nyilatkozik, hogy evett és 6 órán belül nem fog megéhezni.

3. Írásban nyilatkozik, hogy az este folyamán maximum 3 X 2 deci bort/ pezsgőt vagy ezzel egyenértékű italt fog elfogyasztani.

4. Beleegyezik hogy átkutassuk zsebeit/csomagját hogy ha a fentieket nem tartaná be, van nála elegendő készpénz ezek kiegyenlítésére. :))

Kytia 2010.12.10. 14:49:28

@Devil2: Hát, azt nem tudom. Ha táncikál is, nem azzal a nővel.:))

@Father Justice ♋: Most adtál egy jó tippet, hogy kell mihamarabb kiszűrni a sóher pasikat.:)

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 14:51:50

@Kytia: Adhatok még pár ütős tippet a témában.. szerény díjazás ellenében. :)

Sanity 2010.12.10. 14:52:01

@Father Justice ♋: Nem mondod komolyan, hogy ilyeneken fennakadsz. Azt értette, hogy találkozzatok. Úgyis az lesz, amit te akarsz a randin. Ha nem akarod meghívni, nem teszed meg. Ha ezen parázik, és neked ez gáz, akkor jöhet a goodbye.

Ha ez így megtörténik, akkor van alapod arra, hogy lehúzósnak hidd őt, és ez alapján ítélkezz. Ha ennyi esélyt sem adsz, te is veszítesz egy lehetőséget. Lose-lose situation, ami igencsak kerülendő.

Kytia 2010.12.10. 14:56:42

@Father Justice ♋: Rájöttem a mocskos taktikádra!! Bekommenelsz valamit, ami avatatlan szemnek még hihető is ehet, és ha valaki nem ért egyet, ráfogod, hogy csak vicceltél. Dekissunyííííííí!:)))

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 14:59:50

@Kytia: Nem is. Direkt annak címzem az ilyen jellegű kommenteket, akiről már tudom, hogy érti és értékeli a tréfát. De a biztonság kedvéért egy ideje már odateszem a végére smiley-t, még ha zárójelben is. :)

Kytia 2010.12.10. 15:03:02

@Father Justice ♋: De aztán a rákövetkező kommentedben megerősítetted az előzőt, IMMÁR szmájli nélkül. Wáhhháhháhhháá! Rajtakapva!!

Father Justice (törölt) 2010.12.10. 15:10:50

@Kytia: A másodikban már minek a szmájli? Akinek az elsőben nem tűnt fel, az ott sem venné észre. :) Szerintem csak azért veszik sokan komolyan ezeket, mert szinte mindenkinek vannak olyan "jellemek" a környezetében, amilyeneket időközönként karikírozok.

summerstorm 2010.12.10. 15:33:17

@Father Justice ♋:

atyám drágám, látom osztod a népeket, jó hogy itt vagy :)
én imádom az ironizálásodat, most egy kis mosolyt csalt a fájdalmas kis arckifejezésem helyére...

Hurri Kán 2010.12.10. 15:51:48

@mooon:):

Megint becsapott valamelyik királyfi? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.10. 15:56:56

@mooon:): :-(( Mikor gyógyítják? (Jobbulást.)

summerstorm 2010.12.10. 19:53:00

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

a gyógyítás időpontjánál még nem tartunk...

dr. gernika 2010.12.11. 00:33:31

@nosce: JAJJ NE IS MONDD, HA TUDNÁD, HOGY ÉPP MIVEL DOLGOZOK MOST IS... ELÉG SZERINTEM MÁR AZ A POLICY IS, HOGY ÍRJUNK CSAK BELE ILYEN SZÉP NAGYBETŰKKEL, ÉS NEHOGY EKEZETEKET HASZNALJUNK, MERT AZ ZAVARO! ILYEN OCSKA PROGIT GIMIS KOROM OTA NEM LATTAM....

Joe69 2010.12.11. 01:14:29

Én is hasonló helyzetben vagyok éppen. A gáz ilyenkor az, ha viszonylag fiatalok a szülők. Egy korábbi barinőmmel 19 év volt a korkülönbség, és egyidős voltam a szüleivel, hát igen, falusiak hamar kezdik...a mostanival 25 év a különbség, az anyja 5, az apja 13 évvel idősebb, második házasságból való eresztés a csajszi, ez azért pozitívabb..és ne gúnyolódjatok légyszi a 40+ pasikon, ti is lesztek még ennyi, sőt több, és akkor is kellhet ám csajozni meg pasizni..egyébként meg a legjobb formáját ekkor futja az ember, anyagilag is..a posztolt sztoriban az a gáz, hogy csórónak túnik a tanár kolléga..egyébként meg gratula a csajszinak, persze most hazabeszélek, igenis érett farok a jó farok:))

dr. gernika 2010.12.11. 01:51:04

@Kedves Nard: Ugyanmár ne szerénykedj, te is tudod, hogy akkor vagy a legszebb, mikor leszórom a pucér testedet a pénzeddel. :DDD

dr. gernika 2010.12.11. 02:03:54

@Kytia: "Most olvasom, hogy az AIDS-fertőzött nők 80%-a tartós kapcsolatban, vagy házasságban élve kapja el a kórt. Valszeg a kedves urától. "
Ez így van sajnos. A kedves férjek nagy hányada előszeretettel bonyolódik meleg kalandokba is, sajnos ezt már elsőkézből tudom.

dr. gernika 2010.12.11. 02:05:30

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nekem is mondta már pasi, hogy nem lehet gyereke. Hálistennek nem is lett.

dr. gernika 2010.12.11. 02:42:52

@Kytia: Naigen, sokan vérig vannak sértve, ha az óvszerre emlékeztetjük őket, bezzeg ha "megterhesedik" a nő, akkor hótkomolyan kérdezik meg, hogy mégis ki az apja. Merthogy ők aztán nem lehetnek. Mikor nem húztak gumit.

dr. gernika 2010.12.11. 06:51:35

@Dövan: :DDD Mindennél van lejjebb. :)
süti beállítások módosítása