E-mailben éltünk nemi életet

2011. január 25. 07:48 - csajokespasik

„Levelezésünk érdekesen alakult, mert hamar megnyíltunk egymásnak. Sosem találkoztunk, csak hónapokig irkáltunk” – lehetséges, hogy következő Levélírónk megfejtette a hosszú távú és harmonikus kapcsolatok titkát? Nincs testi jelenlét, csak virtuális, így nincsenek problémák sem. Ám a gondot nehezíti a lány előző kapcsolata, melyet még mindig nem zárt le. Illik találkoznia az új jelölttel, amíg nem zárta le a múltat?

ÉS: Küldjetek sztorikat, mert kissé fogyatkozik a kincseskamra!

 

Sziasztok! Már lassan fél éve fasírtban vagyok a párommal. Ez annyit jelent, hogy négy év után szétköltöztünk, mert nem jöttünk ki már egymással. Egyre többet szólogattunk be egymásnak (én is neki). Engem sok minden zavart benne, rendetlen volt és néha a semmiből képes volt vitát kavarni. Hivatalosan még mindig együtt vagyunk, csak külön költöztünk, hogy kicsit mindketten fellélegezhessünk. Olykor találkozunk, barátkozunk, de valami mintha meghalt volna már. Mivel szeretem őt a mai napig, de bosszant, hogy így megromlott kettőnk között a viszony, bánatomban elkezdtem chat-elni. Nem párkeresés céljából, csak azért, hogy valakivel beszélhessek, akit nem ismerek. A barátaim erre nem voltak alkalmasak, ők különben is első kézből értesültek mindenről.

Nem tettem kivételt: mindenkivel szóba álltam, fiatallal, időssel, férfival, nővel. Így került a képbe a Levelezőpartnerem. Hamar felkeltette az érdeklődésem, és e-mailezni kezdtünk. Egyelőre magamról nem árultam el sokat: Andreának hívnak, 27 éves, Budán lakom, szeretem a cicákat stb. Levelezésünk érdekesen alakult, mert hamar megnyíltunk egymásnak. Sosem találkoztunk, csak hónapokig irkáltunk: a munkahelyemen külön program volt, hogy vele indult a nap. A napi rutin részévé váltak sorai. Egyszer azt írta, hogy szívesen küldene képet magáról, de nem kértem, mert nem akartam viszontküldeni – ha ő ajánlotta fel a képet először, biztosan rendben van, nem lehet egy 60 éves vén kéjenc. Levelezésünk sokat segített átvészelni a párom elköltözése alatti fél évet. Beleszerettem, pedig nem tudtam róla sokat, csak annyit, hogy Csabának hívják, belsőépítész, 31 éves, és egyszer majdnem megnősült, de elmenekült a dolog elől. Sok közös pontunk volt, ami a kettőnk érdeklődését illette. Megnyíltunk, így hamar eljutottunk a szexualitáshoz is. Eleinte viccből írtunk egymásnak pajzán szöveget – szinte e-mailben éltünk nemi életet. Aztán volt egy kis katasztrófa, mert egyszer csak 3 hétre eltűnt. Azt mondta, később, amikor újra jelentkezett, hogy két dolog miatt nem jelzett: elutazott pár napra, és mire visszajött kikapcsolták valami miatt a netet. Később eszembe is jutott, hogy mondott valami ilyesmit, hogy vidékre megy a szüleihez. Utánanéztem, igaza volt.

Fél éve tart mindez és nincs változás - a 3D-s kapcsolatommal sem. Se vele, se nélküle. Csaba viszont egyre többet mászkál a fejemben. Tudom, hogy lassan döntésre kell jutnom és vagy rendezni a párommal az életem, vagy teljesen megszakítani vele a kapcsolatot, és más felé fordulni.

Mondjuk Csaba felé… Találkozzak vele? Az még nem jelent semmit.

 

 
329 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr902611552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 08:06:44

Nyilván nem elég nagy a cat5-ös végpont hogy megdugja, igen találkozz vele.

Nutshell 2011.01.25. 08:35:35

Egy újabb Andrea. Bár ő cicaszerető.

Hogy lehet másfél évig fasirtban lenni? Az rengeteg idő, hogy az ember ne érezze jól magát benne. Teljesen felesleges ezt tovább húzni.

Devil2 2011.01.25. 08:41:36

Persze találkozzál, a régi kapcsolat már egyszer megromlott abból nem lesz semmi, legfeljebb nyűglődés. Add meg az esélyt magadnak is, hátha bejön. De mondjuk elég fura hogy kép nélkül bele tudtok bonyolódni a szexbe, lehet hogy lesz meglepi az első IRL talákozáskor.

CyberPunK 2011.01.25. 08:45:09

@Nutshell: Miért, vannak akik egy élet során fasirtban vannak a párjukkal. :)

Amúgy ilyen levelezőtársas csajt honnan lehet összeszedni, nekem valahogy sose sikerült. :(

Nutshell 2011.01.25. 08:47:38

@CyberPunK: Ami nem megy, azt nem kell erőltetni, lesz majd ezerszer jobb is :)
Látod, chat-en.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 08:48:38

@CyberPunK:

Minek ilyen nő amúgy? :) Mármint semmire nem jó.

2011.01.25. 08:49:03

Régi kuka.
Újtól képkérés és utána tali.

CyberPunK 2011.01.25. 08:58:00

@Kedves Nard: Baromira kíváncsi lennék arra a 27 éves nőre, aki fél évig képes húzni az agyát. Aztán meg arra, ha fél év agyhúzás után eljutnánk az ágyba. Érdekes lehet.

@Nutshell: Nincs az az isten, hogy én chat-re felmenjek. Már 10 éve is ciki volt.

Nutshell 2011.01.25. 08:59:16

@CyberPunK: Akkor miért irigykedsz a posztoló csajra? :)

nosce 2011.01.25. 09:00:03

@Kedves Nard:
"Minek ilyen nő amúgy? :) Mármint semmire nem jó."

Ha azt mondjuk, hogy a "valóság" a "világ" (illetve ennek képe) az agyadban képződik, akkor nincs elvi különbség h az ingerek az érzékszerveidhez a valóságban jutnak el vagy virtuálisan kapsz (akár neten) valamilyen becsatolást. A kapcsolat tehát a sexet illetve előzményeit és következményeit kivéve lehet ugyanolyan intenzív és teljes...

nosce 2011.01.25. 09:03:24

@Nutshell:
"Ami nem megy, azt nem kell erőltetni, lesz majd ezerszer jobb is :)"

persze, a fák meg az égig nőnek :)

Devil2 2011.01.25. 09:05:47

@CyberPunK: Ha levelezőtársat se tudsz összeszedni... ....az gáz.

Elstron 2011.01.25. 09:07:03

Ez a post nagyon photoshop-gyanús! Nincs az az épelméjű pasi, aki fél éven keresztül csapja a szelet egy nőnek, aki még képet sem küld magáról. Mindketten defektesek, rondák és/vagy dagadtak. Andi meg magába nézhetne, egyrészt mert külön költözés után is együtt van a korábbi pasijával (kefélgetni azért jó még, ugye?), másrészt mert több vasat tart a tűzben. Amúgy sem értettem soha az ilyen embereket: összeköltöznek, nem jön be, de azért dugni még járjunk össze? Belsőépítész barátunk pedig közben - ha van egy csöpp esze - szépen kezelgette a csajokat, amíg neked kialakult a rózsaszín köd. Ez a csaj nagyon buta...

Nutshell 2011.01.25. 09:09:19

@CyberPunK: Naugye :)

@nosce: Miért, nem?
Belerondítasz az optimista/lelkes világképembe? :D

summerstorm 2011.01.25. 09:10:27

A régivel kár foglalkozni.
tudod, van az a mondás a káposztáról...

nosce 2011.01.25. 09:12:07

@Nutshell:

oooppppsss, akkor már el se mondom mit gondolok a Mikulásról :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 09:12:31

@nosce:

Az lehet, akkor lakj jól egy képpel mondjuk egy lazannyáról. :) Én maradok a realitásoknál :)

nosce 2011.01.25. 09:13:15

@mooon:):
"tudod, van az a mondás a káposztáról..."

arra gondolsz h a kecske is jól lakik, meg a káposzta is megmarad ? :)

dr. gernika 2011.01.25. 09:14:20

A régi kapcsolatot lezárni, a chatessel találkozni. Mondjuk úgyse lesz belőle semmi, de legalább történik veled valami értelmes. Tovább kéne végre lépned.

kóristalány 2011.01.25. 09:14:41

Ezzel a levelezgetéssel csak magadnak teszel rosszat, méghozzá nagyon. Egy álomvilágot/álompasit teremtesz magadnak, ami lassan beszippant, elveszíted a realitásérzékedet, és esélyed se lesz egy normális kapcsolatra.
Szerintem szakíts a régi pároddal, hagyd a levelezgetést és ismerkedj élőben. Nincs baj a cseteléssel se, amíg megmarad szórakozásnak és nem viszed túlzásba.

summerstorm 2011.01.25. 09:16:00

@nosce:

tulajdonképpen tőled számíthattam volna erre :DD...

Nutshell 2011.01.25. 09:16:45

@nosce: Kedves bácsi, egyszer ültem az ölében :)

nosce 2011.01.25. 09:17:07

@Kedves Nard:
"Az lehet, akkor lakj jól egy képpel mondjuk egy lazannyáról. :)"

nem a képpel laksz jól hanem h stimulálják az agyad lazannyáért felelős részét :), megjegyzem csak ne becsüld le, pl. ha így harapod be a lasannyát, nem kell utána szálkásítanod :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 09:18:40

@nosce:

De én az igazit szeretem. Csöcsökből is meg lazannyából is :) Nekem nem az agyamat kell stimulálni :)

deflorator 2011.01.25. 09:19:53

Másfél év fasírt után jól esik egy kis rántott hús.

nosce 2011.01.25. 09:20:24

@mooon:):
jó érzés, ha nem okozok csalódást :)

summerstorm 2011.01.25. 09:21:12

@kóristalány:

csatlakozom....
pasit olyan tulajdonságokkal felruházni, amik nincsenek is, így, a virt világban, túl könnyű... tali élőben... erősen 50 - 50% az esély, de majd kiderül.

deflorator 2011.01.25. 09:24:18

@mooon:): Hát még fordítva! Amint meglátja a ronda, kövér (és büdös, veszekedős) lányt, egyből végigfut az agyán, hogy úristen, ezzel a tehénnel éltem nemi életet chat-en fél éven keresztül!

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 09:24:59

A levelező partner az pont jó volt arra, hogy mindenféle kötelezettség nélkül élhessed ki magad, segíthet elszakadni a régitől. De ezek után új dolgok felé kell nézni, mert ahol ennyi idő alatt nem született vágy a találkozásra, ott bizony ha össze is jön, már csak a ló nincs esete lesz. És amíg az energiáid a virtualitásban éled ki, addig a való életben nem látod meg a lehetőségeket.

Devil2 2011.01.25. 09:26:20

@CyberPunK: Akkor meg minek akarsz levelezni? :)

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 09:26:26

@mooon:): én 10-20%-nál többre nem tenném, hogy a találkozó hozná az elvárásokat. A virtuális maradjon meg csak annak.

Nutshell 2011.01.25. 09:26:30

@deflorator: Neked picit tehén-fóbiád van, nemde?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 09:28:45

@deflorator:

Ha törli a maileket, meg a logokat akkor el is felejti hamar! :) Viszonylag biztonságos így a szex is, mert nem kapsz el semmit!

nosce 2011.01.25. 09:30:56

kedves Posztoló,,
"Találkozzak vele? Az még nem jelent semmit."

Jól látod h kockázatos Csabával találkoznod, nem azért mert az jelentene valamit vagy sem lenne IRL folytatása vagy sem, hanem mert biztosan bukod az eddigi kapcsolatod Csabával, ami az általános megítélés ellenére nem kevés....

CyberPunK 2011.01.25. 09:30:59

@Devil2: Akar a fene most, csak érdekelt, hogy mi a nyitja.

deflorator 2011.01.25. 09:31:27

Lefogadom, hogy még szemölcsei, bibircsókjai is vannak, különben nem chat-en élné a nemi életét. Nem véletlen, hogy nem mert képet küldeni magáról. A másik előnye a netes kapcsolattartásnak, hogy nem lehet érezni a szagokat. Ez a lány maximálisan igyekszik kihasználni ezeket az előnyöket...

nosce 2011.01.25. 09:32:33

@Nutshell:
"Kedves bácsi, egyszer ültem az ölében :)",

Én nemtom, nem ültem még az ölében, szerencsére :)

summerstorm 2011.01.25. 09:34:12

@deflorator:

ne legyél dög :)...
ez pasira és csajra egyformán igaz lehet, ha chat-en ismerkedik, de:
ki tudja, lehet hogy jön majd a boldog happy ending, mert mindketten teljesen egymás esetei élőben...

nosce 2011.01.25. 09:38:25

@Dr. Jula Watson:
"én 10-20%-nál többre nem tenném, hogy a találkozó hozná az elvárásokat."

szinte 0% hogy hozná az elvárásokat, de ez nem jelenti azt h nem esnének hamar egymásnak :)

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 09:41:04

@nosce: az egymásnakesés a 10-20 %. Így pontosabb. Ha meg nagyon aktív a lány, hát belemegy a lássuk az lesz-e alapon, de akkor is csalódni fog.

Nutshell 2011.01.25. 09:41:57

@nosce: Silány gyerekkorod lehetett :)

@Dr. Jula Watson: Én azért csak találkoznék vele, márcsak kiváncsiságból is. Nem szeretem a titokzatos, bizonytalan dolgokat :)

deflorator 2011.01.25. 09:43:47

A szövegből az derül ki, hogy igen jó véleménnyel van az ismeretlen chat-előről, pedig soha nem látta. Szerintem ha normálisan nézne ki, akkor nem chatelne, hanem az index blogján trollkodna, ahogy a hazai kultúra krémje, azaz mi, tesszük.

Father Justice (törölt) 2011.01.25. 09:44:52

Nyilvánvaló, hogy a hölgy nincs komoly válogatási helyzetben, ha fél év alatt sem rezsipajtást, sem búfeledtető sunátort nem tudott összeszedni magának. Ha Budán lakik, valószínűleg elég nagy halmazból tudna meríteni. Az sem épkézláb magyarázat, hogy állítása szerint még szereti a "hivatalos" (LOL) párját, hiszen azt is megtudtuk, hogy látatlanban is belezúgott az online szexhuszárba. Akkor hogy is van ez? Belsőépítész barátunk viszont nem akar tőle semmi komolyat (de még komolytalant sem), hiszen akkor legkésőbb a második beszélgetés alkalmával kiharcolta volna magának a képeket. Kinek van kedve fél évig flörtölni egy olyan nővel online, akiről végül az is kiderülhet, hogy Zámbó Árpy címlaplány hozzá képest? Feltehetően van annyi furfangja, hogy nem azért nem küldtél fotókat magadról, mert olyan bomba vagy, hogy tüstént belédzúgott volna ő is, hanem pont az ellenkezője miatt. Viszont a fantáziáját jól polírozod, és talán még gyakorlati hasznát is veszi egynémely pajzán ötletednek, amikor a fasírt-szindrómától mentes, ellenben csinos és sunázható chates hölgyekkel a megvalósítás fázisába lép a dolog.

De legalább ezúttal a végső következtetés rendben van:
"Találkozzak vele? Az még nem jelent semmit."
Mindezeket figyelembe véve tényleg nem. :)

summerstorm 2011.01.25. 09:46:16

@Nutshell: @Dr. Jula Watson:

igen igen :)

Ha nem találkozik vele, akkor a pasi köré szőtt fantáziaképei maradnak, ami azért is gáz, mert egy esetleges következő versenyző helyzetét is megnehezítheti, mert ki tudja mikor villan be neki, hogy de lehet, hogy mégis a Csaba fiú kellett volna neki (tök mindegy is, hogy egy szexre, vagy kapcsolatra...)

nosce 2011.01.25. 09:46:53

@Nutshell:
"Silány gyerekkorod lehetett :)"

jah, például pap ölében sem ültem :)

nosce 2011.01.25. 09:48:12

@Dr. Jula Watson:
én meg azt tippelem, 70-80% :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.25. 09:49:14

@Elstron: Már csak azért is cáfolnám a photoshop dolgot, mert én így jöttem össze barátommal, akivel most kezdtük a 10. évet együtt, szóval van ilyen!

Azt hiszem hasonló a helyzetünk a lánnyal. Annyi különbséggel, hogy nálunk nekem éppen nem volt senkim, neki meg ott volt a barátnő, akivel már régen fasírtban voltak, igazából a szex miatt voltak együtt. És szintén chat-en ismerkedtünk meg (10 évvel ezelőtt még nem volt annyira gáz szerintem, mint most. Most nagyon tele van hazug alakokkal és trollokkal) Egyikünk sem volt kövér és csúnya, nem azért chateltünk, mert nem lett volna a "való világban" kínálkozó alkalom. Egyszerűen unatkoztunk és jó volt olyannal dumálni, akit nem ismerünk.

Mi kb. 3 hónap után találkoztunk, addig csak sms, meg telefon volt. Nem láttuk egymást. Aztán kért tőlem egy képet, hogy már szeretne látni, én is kértem tőle. Végül ő nem küldött csak én. Ezt mérgesen számon is kértem tőle, mire felajánlotta, hogy találkozzunk. Gondoltam miért is ne, ha nagyon csúnya, majd legfeljebb nem megyek oda. Messziről lecsekkolom, aztán elmegyek ha nem jön be. Nagyon fura volt látni egymást. :D De mindenképpen jó volt! Mondtam is a barátnőimnek, hogy ha kicsit is tetszik majd, akkor én menthetetlenül szerelmes leszek! És így is lett! És rá kellett jönnöm, hogy ha nem így ismerkedünk meg, valószínűleg soha nem találkozunk, mert teljesen más körökben mozgunk. Rá sem néztem volna, ha szembe jön velem az utcán, mert egyáltalán nem az a típus, aki nekem bejön. Nem csúnya, csak nem az esetem, de így először belülről ismertem meg, utána már nem számított. :D

Szóval Andi szerintem találkozz vele! Nem veszítesz semmit! Lehet, hogy ti is összeilletek!

Nutshell 2011.01.25. 09:50:08

@mooon:): Teljesen egyetértek, akkor inkább derüljön ki, hogy Csaba ronda/bunkó/műveletlen, mintsem ott legyen a kérdőjel, hogy "de mi lett volna, ha Csabával minden szépésjó lett volna?".

@nosce: Oké, azért vannak határok :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 09:51:10

Az nem Andrea, aki a macskakat szereti. Elarulhattad volna a rendes neved. :P

Neten meg nem lehet szexualis eletet elni. Akinek a flort az, annak tenyleg silany lehet a nemi elete...

Amugy meg kepet se akartal, neked ideal kell, nem Csaba. A paroddal ugy tunik kifult. Mi a kerdes? Talalkozhatsz vele, ha szakitasz/nem partnerjeloltnek. Bar igazabol sztem ez sem volt tisztesseges a parod fele. Mondd el neki, o meg kirug, mint a sicc, dontes kipipalva.

shiver23 2011.01.25. 09:51:33

Ajjjaj, az ilyen csaj mint a posztoló, na az ilyenektől mentsen meg az ég, pedig párszor már belefutottam ilyenekbe :-).
Tipikus önmarcangoló, lelki sérült, az első lépést képtelen megtenni típusú csajoktól feláll a szőr a hátamon :-).
Hajlamosak szenvedni évekig egy rossz kapcsolattól mintsem tovább lépni, fújjj, és egyre több ilyen csaj van, sajnos! Szerencsétlen bolondok, lételemük a szenvedés, elszenvedik a kapcsolatot mert akkor érzik jól magukat ha sajnálhatják az életüket, pfff...

Devil2 2011.01.25. 09:51:59

@CyberPunK: A nyitja? Emberi kommunikáció.

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 09:52:02

@mooon:): Szerintem ezt egyénre válogatja. Tudni kell a helyükön kezelni a dolgokat. Mondjuk ez a lány nem tudja, hiszen beleszeretett a nemlétező Csabába. Így neki lehet kellene a csalódás. Viszont ha úgy fogja fel, mintha az egész egy interaktív olvasmányélmény, vagy egy játék, akkor jobban jár, ha nem talékoznak. Könyv után is mindig csalódás a film :)

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 09:53:18

@nosce: Lehet, én csak magamból indulhatok ki, a lányok ilyedtén viselkedését nem ismerem :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 09:55:30

@Devil2: De lesz am megleptes, hehe. ;))

@nosce: Ha lattad volna a Pusztitot, akkor te is tudnad, hogy ez nincs igy. Muvelodje'!

deflorator 2011.01.25. 09:56:17

Gyakorlati tanácsként annyit tudok mondani, hogy ha találkoztok, akkor előző nap a chat-en keresztül alaposan izgasd fel a legvadabb szexuális fantáziáit tárva elé (amit mostanra valószínűleg már jól ismersz), így talán leküzdi magában a látványod okozta viszolygást és legalább egyszer szexre is sor kerül.

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 09:56:49

@nosce: Na de 1 fő az nem reprezentatív :P
Én jobban hiszek a személyes vonzásban. :) A túl sok szó az más irányba viszi a dolgokat.

Devil2 2011.01.25. 09:57:22

@Frigyesur: Hát most én is meglepődtem.. Megszólított az Úr. :)

szellemnyulszellem (törölt) 2011.01.25. 10:00:14

Tele nemiéletezitek a levelezőszervert, aztán csodálkozunk ha eldugul!

nosce 2011.01.25. 10:00:44

@Dr. Jula Watson:
Ez nem a lányokról szól, hanem az emberi elméről, az ember szinte mindig a jövöben él (ez mire lesz jó, kivel mi lesz jó stb.) és nem a mában, és ez már eleve egy képzet/képzelet, mert a jövőt senki sem ismeri, tehát aki azt gondolja 2 lábbal áll a földön, az se...mindjárt belebújok egy hordóba tovább okoskodni :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 10:03:39

@Devil2: Neked is lehet egy jo napod. :D

nosce 2011.01.25. 10:05:08

@Frigyesur:
"Ha lattad volna a Pusztitot, akkor te is tudnad, hogy ez nincs igy. Muvelodje'!"

ok, megfogtál, valszeg művelődnöm kell :)

tejcsokoládé (törölt) 2011.01.25. 10:05:57

valahol megértem. szomorú, de így van. van olyan, hogy az ember még szereti a régit, vágyik valami újra, de valamiért képtelen meglépni. nem vagyunk egyformák,nem mindenki tudja egy nap alatt kiüríteni a fejét, és beleugrani egy másik kapcsolatba. főleg nem, ha őszintén ragaszkodott a régihez.
tudom, hogy nem ez a jó. az életben sok nem jó dolog van, amin nagyon nehéz változtatni.

nosce 2011.01.25. 10:06:51

@Dr. Jula Watson:
"Én jobban hiszek a személyes vonzásban. :) A túl sok szó az más irányba viszi a dolgokat."

Nem láttad a mátrixot, vagy nem elégszer :), el kell engedned magad :)

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 10:11:03

@nosce: Ezt elfogadom, hogy az ember gondolkodik ilyeneken. Nyilván nem ismerjük a jövőt, de azért bizonyos paraméterek alapján egy irányt, egy szegmenst be lehet azért lőni. Általában.
Viszont itt a kérdés az, a csalódás hol, melyik lépésnél következik be. Ha már ott, hogy amikor meglátja Csabát, nem tetszik neki, nagyon nem jön be, nagyon nem az, mint amit elképzelt, akkor valószínüleg már itt menekülni fog. Ha a lány kicsit nyitotottabb, és Csaba sem annyira taszító, akkor lesz szex, mert hát akarja azt, ami a fantáziájában már volt. És ez viszont 100% hogy nem az lesz, és akkor itt fog csalódni. Aztán ha nagyon naív, és vallja az első sosem lesz igazán jó, akkor ad még egy esélyt... És ha szeret szenvedni, akkor benne ragadhat a kapcsolatban úgy, hogy végig azt várja, mikor bújik elő a levelekből ismert lovag, és közben haragszik a srácra, és az egész világra.

Devil2 2011.01.25. 10:11:32

@Frigyesur: Igen, már látom is a világosságot az alagút végén. Jajj, csak nehogy megint a vonat legyen az. :D

eMJe 2011.01.25. 10:16:06

"Egyre többet szólogattunk be egymásnak (én is neki)." Ha ilyen hülyének nézed a másikat, ne csodálkozz hogy fasírtban vagytok. Elég egyértelmű, hogy te is fikázod őt, hiszen nem azt írod, hogy ő szólogat be neked.

"bánatomban elkezdtem chat-elni. Nem párkeresés céljából, csak azért, hogy valakivel beszélhessek, akit nem ismerek." Aha, hogy valakik fényezzék az egod, nyaljanak neked. Végső soron pedig de, párkeresés céljából is, csak hazudsz.

Összegezve: tipikus mai kis beteg ribanc vagy, kapsz még majd nagyobb pofont is. Lehet, a chates dugópartneredtől?

deflorator 2011.01.25. 10:20:08

@Dr. Jula Watson: Pont ugyanúgy látatlanban ítélsz, csak te pesszimista vagy. Az egyedüli veszély szerintem az, hogy nagyon rosszul néz ki az egyikük, vagy mindkettejük. A többi nehézséget le lehet küzdeni alkalmazkodással és elfogadással. A külső az, amin nem lehet változtatni.
A legtöbb ember a szerelmét is idealizálja (ezért a szerelem vak), pedig nap mint nap látja. Akkor ez azt jelentené, hogy a nap minden percében amikor találkoznak ezek az emberek újra meg újra csalódnak? Természetesen nem. Ennyit az elméletedről.

nosce 2011.01.25. 10:22:35

@Dr. Jula Watson:
"Viszont itt a kérdés az, a csalódás hol, melyik lépésnél következik be. "

A csalódás mindig bekövetkezik, a teljesen IRL-ban is :) akár így akár úgy, de ezt ne mondd el Nutshellnek :)

Elstron 2011.01.25. 10:24:10

@Bundabandi: A te sztorid még inkább fotosoppos. Hihetetlen, hogy már 10 éve is ment ez a netpatkánykodás, a pasid meg egy igazi lúzer, hogy még képet sem mert küldeni magáról. Online belezúgni valakibe ősi román szokás, biztos ilyen 16 éves kis csitri lehettél, és azóta sem jött jobb... Gratulálok a 10 éves nyomisághoz! Van még egyáltalán olyan ember, aki nem a neten bohóckodik...?

nosce 2011.01.25. 10:25:03

@Dr. Jula Watson:
"Ó tudom, nincs kanál! :)"

Vagy még inkább, ki a faaszt érdekli h van-e kanál vagy nincs :)
De mára ez már túl tömény volt :), ilyenkor kell sexelni :)

summerstorm 2011.01.25. 10:28:29

@Dr. Jula Watson:

igen, pozitív megerősítésként is felfoghatná, ami tovább viszi az előző feldolgozása felé, és egy új kapcsolat fele, de én is azt vettem le, hogy itt a sötétben ücsörögve álmodozás van...

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 10:30:13

@deflorator: Nem, én nem hiszek a szépen lassan megszeretni, meghódítani elvben. Ami nem az elejétől alakul, az elvetélt dolog. Ha már az elején alkalmazkodni és kompromisszumokat kell kötni, akkor mi lesz később? Bőven ráérnek ezek a dolgok az alaposabb megismeréskor, és a közelebb kerüléskor.

@nosce: Csak ott kisebbek az előzetes elvárások. Már akinél. Mert ha minden szembejövőben élete szerelmét látja, akkor sokat, és nagyokat csalódik. De megőrzöm a titkot. :)

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 10:32:29

@nosce: Szexelni akkor kell, mikor jön az inger :P

@mooon:): Igen, a baj valóban az, hogy légvárakat kerget a lány. Így viszont a mit veszíthetek kérdésre a válasz az, hogy az álmait.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.01.25. 10:32:44

Nagyobb összeget tennék rá,hogy oltári nagy pofáraesés lesz a találkozó..:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.25. 10:34:30

@Elstron: Ha elhatároztad, hogy nem hiszel nekem én nem fogok itt neked magyarázkodni. Gondold ezt! Ha neked így jó...

Én nem mondom, hogy nem lehet csalódni a netes ismerkedésben, de van pozitv példa is. Ráadásul a ismerőseim között több olyan is van, aki így ismerkedett és bejött neki.

Tudod, ez is csak egy csatorna a kommunikációra! Én pl. utáltam discoban, pubban ismerkedni, mert csak arról ítéltek meg, hogyan nézek ki és olyan pondrók és IQ bajnokok próbálkoztak be néha, hogy hányingerem volt. Beszélgetni egy percet sem lehetett velük! Vele meg így neten keresztül sokat beszélgettünk és megkedveltük egymást. Van ez így. És ha ősi román szokás, hát örülök, hogy akkor románkodtam egy kicsit.

nosce 2011.01.25. 10:35:33

@Dr. Jula Watson:
"Szexelni akkor kell, mikor jön az inger :P"

És ha valakinél mindig megvan az inger ? :)

deflorator 2011.01.25. 10:41:13

@Dr. Jula Watson: "Ha már az elején alkalmazkodni és kompromisszumokat kell kötni, akkor mi lesz később?"
Mi lenne? A kapcsolat legelejétől alkalmazkodni kell, de az alkalmazkodás nem egyenlő a kompromisszummal. Ha valaki nem alkalmazkodik, azaz nincs tekintettel a partnerére, abból nem lesz tartós kapcsolat, de még talán dugás se.

2011.01.25. 10:43:08

jesszus, ez egy 27 éves nő? EMBERISÉG, végünk!

deflorator 2011.01.25. 10:43:49

@Bundabandi: Bizony ez így van. Aki nagy testű, az be kell érje azzal, ami jutott. Nem nagyon válogathat.

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.25. 10:46:54

"Sok közös pontunk volt, ami a kettőnk érdeklődését illette."

Máris múlt idő?:-)

"Találkozzak vele?"

Kérte? Írta? Akarja?

Elstron 2011.01.25. 10:49:37

@Bundabandi: Tudod, a kommunikáció nagy része normál esetben nonverbális. Gesztikuláció, testbeszéd, hangsúly. Mindez hiányzik a netes ismerkedésnél, mindenki a legjobb arcát mutatja, és esélyed sincs kiszűrni a hazugságokat. Egy valódi szerelem pedig ezekből alakul ki, a kis nüanszokból...

Egyébként sem vagyok teljesen ellene, de ez a "hónapokig nem küldünk képet" mentalitás szánalmasan hányingerkeltő. Ha már egyszer ismerkedek valakivel, akkor legyen már tököm ahhoz, hogy vállaljam a pofámat.

Pontosan ezek miatt nem lehet interneten ismerkedni. Arra jó, hogy rátalálj a másik emberre, hogy aztán élőben folytassátok, nem ez a "hónapokig rinyálunk a billentyűzetünk fölött" elv.

Mégis, az, hogy közben beleestél valami illúzióba, és élőben nem hánytad el magad a pasitól csak azt bizonyítja, hogy ez a taktika működik... más dolog, hogy én hányok az ilyen trükközésektől. Persze én már csak ilyen régimódi, konzervatív pöcs vagyok...

Barry Kent 2011.01.25. 10:52:43

No hát először is, ez a "beleszerettem" egy marhaság, ahogy már az előttem szólok is említették. Semmit nem tudsz róla, tehát te inkább a Csabáról szőtt álmaidba szerettél bele. Mindenképp találkoznotok kellene, hogy megtudd ki is ő valójában.
Másrészt azért sem ártana irl találkoznotok, mert ezeknek a levelezgetéseknek általában az a sorsa, hogy az egyik fél megunja, a másik meg baromi sértett lesz. Amúgy az érdekelne, hogy pl. Csabának miért nem jutott még eszébe hogy találkozzatok. Nekem kicsit fura hogy egy felnőtt férfi számára kielégítő lenne egy e-mail kapcsolat. Persze lehet hogy hónapok óta tartó krónikus hasmenése van, akkor nem szóltam :)
Azt már meg sem említem, hogy amennyit tudtok egymásról, ez a 31 éves Csaba lehet hogy egy hetvenéves kőbányai kisnyugdíjas...

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 10:54:51

@nosce: Akkor mindig csinálni kell :)

@deflorator: A tekintettel lenni a partnerre az nem ugyanaz, mint az alkalmazkodás, és kompromisszum. Elvégre minden emberre tekintettel kell lennünk, akikkel ilyen-olyan módon érintkezünk.De legalább az elején legyen minden 100%, hogy legyen honnan kiindulva összecsiszolódni. Ami döcögősen indul, az döcögős is marad.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.01.25. 11:00:24

Nem értem.

1. Fél évig fasírtban lenni - ez azt jelenti, hogy két olyan szerencsétlen hülyéről van szó, akik még ennyi idő után sem tudnak szembenézni azzal, hogy vége a kapcsolatnak. Hogy lehet így élni?

2. Pusztán levelek meg cset alapján belezúgni valakibe, vagy legalábbis azt állítani, súlyos tévedés. A levélíró nem abba a valakibe zúgott bele, akivel levelezik, hanem az önmaga által kialakított eszményképbe. A csávó átküldi egy szép nap a képét, vagy találkoznak, és kiderül, hogy már az első élőszóban elmondott mondata alatt úgy gesztikulál, hogy az a világból kergeti ki a csajt.

Szóval sajnálom szegény csajt, egy álomvilágban él. Dehát kinek mi...

Barry Kent 2011.01.25. 11:02:39

@tejcsokoládé:
Márpedig ki kell ürítenie a fejét.
"Olykor találkozunk, barátkozunk, de valami mintha meghalt volna már." Ennek vége, tovább kell lépni, a saját érdekében.

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 11:05:48

@nosce: "akár így akár úgy, de ezt ne mondd el Nutshellnek :)
"

deflorator 2011.01.25. 11:06:43

@Dr. Jula Watson: Az alkalmazkodás sem kompromisszum. Ha elmegyek horgászni, csendben maradok, nehogy elriasszam a halakat. Ez kompromisszum? Nők számára talán, merthogy számukra komolyan megterhelő csendben maradni.
Ami a kompromisszumot illeti: A kapcsolat indulhat döcögősen, ha a szerelem a valóságnál szebbnek láttatja, akkor nem okoz problémát megszokni. Mire a szerelem enyhül, addigra összeszoktak. Ez tehát egy komoly előnye a gyors agyműködésnek. Ugyanis ha van probléma, az a kapcsolat elejétől jelen van (hacsak nem egy baleset következménye), csak az agyműködés fürgeségétől függ, hogy mikor veszik a felek észre. Jobb előbb, mint később.

Szöszi 28 2011.01.25. 11:07:57

@deflorator: Neked túlsúly-fóbiád van?

summerstorm 2011.01.25. 11:08:22

@Barry Kent:

jah, ez a barátkozunk, meg találkozunk... minek??
zárja le, és keressen mást, akivel barátkozhat meg találkozhat.
hülyeség visszafelé nézelődni.

Barry Kent 2011.01.25. 11:10:44

@mooon:):
Ja. Éppen lehetnek jóban, felőlem barátok is akár, de előbb le kéne zárniuk a kapcsolatot, mert szemmel látható hogy a csaj nem mer (vagy nem is akar) továbblépni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 11:13:00

@Kata1987:

Te meg pszichóleszbi vagy, ő meg súlyfóbiás! :)

nosce 2011.01.25. 11:17:17

@Dr. Jula Watson:
rendben :), érzem, megbízhatok benned :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.25. 11:18:37

@deflorator: Nem is ismersz bakker, ne dumálj! Annyit beszélsz erről a dagadt és csúnya berögzödésedről, hogy tutira te vagy ilyen. Neked valami testképzavarod van, hogy ezen lovagolsz!

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 11:20:10

@deflorator: Hogy a pédádnál maradjak: Csenben maradsz, mert szeretsz horgászni, és ez hozzá tartozik, ezzel együtt szereted. De ha nehéz csendben maradni, akkor az bizony kompromisszum, mert olyat kell tenned valamiért, ami neked tulajdonképpen nem jó.
A szerelem az nem olyan, hogy azonnal van. Az erős szimpátia, a vonzás van meg azonnal. Viszont hogy lehet erős szimpátia úgy, hogy hááát, tulajdonképpen nem is az esetem, nem is tetszik, de próbáljuk meg, hátha vágykeltő lesz később... Vagy hát annyira zavar, hogy mindig kiabál, de majd megszokom, mert amúgy szimpatikus....
Nem hiszem, hogy az ilyenekből hosszútávon értelmes kapcsolat lesz. Az elején legyen feltétel nélküli elfogadás, tetszen amit látok. Ráérünk később találkozni a problémákkal, és azokat összecsiszolni. De egy erős alap az kell hozzá.

deflorator 2011.01.25. 11:20:11

@Kata1987: Nincs túlsúly fóbiám, de szerintem nem szép, ha egy ember dereka közel olyan vastag, mint a csípője, vagy ha a csípője szélesebb mint a válla. A nagy fenék is csak akkor szép, ha nem a háj nagy rajta, hanem az izom. Valamint ha ügyesen tudja rázni a gazdája, és azért nem nagy annyira, hogy begombásodjon a bőr, mert folyamatosan összeér és izzad. Továbbá a narancsbőrös, karfiolos segg sem szép, a büdös fenék pedig akkor is taszító, ha szép.
Ami a mellet illeti, lehet, hogy a nagytestű emberek melle nagyobb, de rálóg a hasukra. Abból a szempontból ez praktikus, hogy a hason lévő hájredők melltartó nélkül is megtartják a mellet, ezzel pénzt spórolva gazdájuknak. Ugyanakkor ennek a férfipartner orgazmusa látja kárát.
Ami szintén taszító, ha a sok háj hatására még az lány vénuszdombja is puffadt és lógós, ha négykézlábra áll, akkor olyan formát vesz fel a puncija, mint egy elefántnak: lóg a lába közt. Vagy amikor a lány csinál egy széles terpeszt, hogy kinyalják a punciját, de a combjai még így is összeérnek, ezzel akadályozva a korábban említett műveletet. Ilyenkor nagy erőfeszítéssel még szélesebbre nyitja a combjait és az addig levegőtől elzárt területen összegyűlt "aroma" azonnal leteríti a szerencsétlen áldozatot.

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 11:23:07

@nosce: csak óvatosan ezzel a netes bizalommal :)

deflorator 2011.01.25. 11:24:47

@Dr. Jula Watson: A probléma kezdettől fogva ott van, kizárólag rajtad áll, hogy mikor veszed észre. Attól, hogy később, még lehet éppen olyan zavaró. Ha meg valaki jó emberismerő (ez egyfajta adottság ám, nem szükséges hozzá, hogy millió kapcsolata legyen korábban), az hamar kiszúrja. Ha valaki folyamatosan kiabál és az zavar, abból kialakulhat az is, hogy pár hét múlva már vonzónak tűnik, hogy milyen izgató, hogy folyamatosan kiabál. (Mintha olasz lenne.)
Míg ha később kezd el kiabálni, akkor már csak az jut neki, hogy ne kiabálj bazd meg.

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.25. 11:26:40

@deflorator: rájöttem: anorexiás vagy, és azért nézegetsz ilyen nőihölgyeket, hogy ne kelljen ledugnod az ujjad.:D:D Vagy tévedek.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.25. 11:26:45

@Elstron: "Arra jó, hogy rátalálj a másik emberre, hogy aztán élőben folytassátok"

Hát erről van szó! Ha most találkozik Csabával és folytatják élőben, lehet, hogy tök jó pár lesz belőlük. Ezt akor tudja meg, ha találkozik vele.

A nonverbális kommunikációról meg annyit, hogy soha nem azért tetszett meg valaki, mert teaivásnál kifelé tartja a kisújját! Kis nüanszok írásban és szóban, látatlanul is vannak!

"Mindez hiányzik a netes ismerkedésnél, mindenki a legjobb arcát mutatja, és esélyed sincs kiszűrni a hazugságokat."

Élőben ne mond már, hogy te nem a legjobb formádat akarod nyújtani, mikor odamész egy lányhoz! Miért baj, ha neten ugyanezt teszi valaki? A hazugságot meg egy kis netes tapasztalattal nagyrész ki lehet szűrni. Sokan nem bírnak folyvást hazudni és saját maguknak mondank ellent, itt meg kibukik az egész. Ezért kell többet dumálni és nem ez első "szia" után találkát szervezni.

summerstorm 2011.01.25. 11:29:53

@deflorator:

Mondd, sok túlsúlyos barátnőd volt korábban? Mielőtt elkezdtél állandóan edzőtermekben leledzeni és gyúrni?

Egyébként meg az, hogy kinek mi tetszik, az szubjektív.
Szóval, hogy a férfiember orgazmusa hogy alakul egy ilyen méretű hölgy társaságában, az pl függ attól, hogy úgynevezett etető" e, akik köztudomásúan addig etetik a partnerüket, amíg eléggé meg nem híznak, mert nekik a kövér csajok tetszenek. Meg a hurkák.
Te nem vagy etető, ezt már rég levettük itt mindannyian :).

A büdös emberektől meg fel szokott kavarodni a gyomrom, ebben egyetértünk. De szerintem ezzel még vannak még így néhányan a földön.

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 11:30:11

@deflorator: Na épp erről beszélek. A később kialakul az nálam nagyon nem játszik. De úgy látom direkt nem akarod érteni, hogy mit írok.

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 11:34:16

@nosce: ezesetben természetesen nem :) De ez csak a jószerencséd :)

nosce 2011.01.25. 11:35:09

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
"rájöttem: anorexiás vagy, és azért nézegetsz ilyen nőihölgyeket, hogy ne kelljen ledugnod az ujjad.:D:D Vagy tévedek."

jah, az ujjat inkább bedugni kell mint le, ellentétben a faasszal amit le is lehet dugni :)

deflorator 2011.01.25. 11:35:30

@mooon:): Majd minden nőm túlsúlyos volt, persze nem ennyire. A magyar nők 95%-a ronda és dagadt, de szépnek tartja magát, még a 60 kilósok is.

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 11:37:17

@deflorator: Na most ennyire megalkudtál? Mindenkinek olyan jut, amilyet választ.

nosce 2011.01.25. 11:37:34

@Dr. Jula Watson:
éééreztem h te vagy a kivétel :)

nosce 2011.01.25. 11:39:19

@Dr. Jula Watson:
de a moon is szép kerek most, vagy már fogy ? :)

deflorator 2011.01.25. 11:40:08

@Dr. Jula Watson: A furfangos ruhákban nehéz eldönteni. Azóta tapasztaltabb lettem, már nem hagyom magam megtéveszteni.

nosce 2011.01.25. 11:41:23

@Dr. Jula Watson:
maximum olyan jut :), télleg, Róma bejött ?

Szöszi 28 2011.01.25. 11:43:14

@deflorator: háhá:D Potyognak a könnyeim a röhögéstől:D El kell ismernem, hogy van benne igazság:) De csak az ilyen kirívóan durva esetekben, mert nem hiszem, hogy 5-6 kiló súlyfelesleg annyira taszító lenne:D

Szöszi 28 2011.01.25. 11:44:01

@Kedves Nard: Nem vagyok leszbi, szakad el ettől a gondolattól:D

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 11:44:05

@nosce: A hold az sajtból van, nem tudtad? :D

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 11:45:26

@deflorator: Olyan ruha azért nem nagyon van, amelyik a 60 kilósból 40 kilósat csinál

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.01.25. 11:45:34

@deflorator:
szerintem simán csak fénytörési hibás a szemed (azért ennyire ravasz ruhák nincsenek, hogy túlsúlyt normál testalkattá konvertáljanak), szóval nyomás a szemészetre :D

deflorator 2011.01.25. 11:46:09

@Kata1987: 6 kiló felesleg az már rengeteg. Egy még éppen elfogadható (50 kiló) tömegű nőnek ez több mint 10 százaléka, ami azt jelenti, hogy betegesen satnya, az izomzata zsírsejtekből áll. Az ilyen már csak alkalmi kapcsolatra jó, hébe-hóba.

Szöszi 28 2011.01.25. 11:47:22

@deflorator: De, kétségkívül túlsúly-fóbiás vagy. Ezt most bizonyítottad:)

deflorator 2011.01.25. 11:48:07

@Zsit (nyau és rémizé): De van ilyen ruha! A mellét és a seggét kiemeli és álló farokkal nem jut időm a részleteket megvizsgálni. Mire rájövök, hogy engem tulajdonképpen átvertek, eltelhet akár pár hónap is.

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 11:51:26

@nosce: Hát, ha valakit nem választunk akkor az akárhogy is akarja nem lesz a pasink/nőnk :) Az már más kérdés, hogy abból a halmazból, hány lesz az, aki szintén minket választ.

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 11:53:53

@nosce: Róma szép város :) Szeretem. A dal is kellemes volt.

kóristalány 2011.01.25. 11:56:43

@deflorator: Most egy világ dőlt össze bennem! Eddig azt hittem, hogy a 175 cm-es magasságomhoz a 62 kg normális, most meg kiderül, hogy semmire se jó hájas tehén vagyok. Át kéne értékelnem az önképemet?

nosce 2011.01.25. 11:57:05

@Dr. Jula Watson:
te ettél már belőle ? :)

summerstorm 2011.01.25. 11:58:37

@nosce:

:DD dilis :DD
egyébként meg múlt héten voltam csak kerek, már rég fogyóban vagyok :D...

@deflorator:

A szépet csak kilóhoz kötötten definiálni elég érdekes hozzáállás....
Csak mert mondjuk a 60 kg 180 cm-hez egyáltalán nem olyan sok...
Az arcukat egyáltalán nem is nézed?

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 11:59:45

@nosce: este 7 után már nem eszünk, és a hold általában csak ez után kerül elő :)

dr. gernika 2011.01.25. 12:03:05

@Bundabandi: Maga a metódus nálam is hasonló volt.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 12:04:50

@Kata1987:

Vajh mitől van ez a konok tagadás? :) Gyanús, felettébb gyanús!

@kóristalány:

Mindenki hájas büdös taplótehén deflorator szerint. Aki minyimum 195 cm 90kg csupa izom címlapfijjú. :D

deflorator 2011.01.25. 12:06:02

@mooon:): "Az arcukat egyáltalán nem is nézed? " Hogyne nézném! Az első amit nézek, hogy van-e tokája. :-)

Szöszi 28 2011.01.25. 12:08:18

@Kedves Nard: Ez az igazság, nem tagadás:D De deflorator szavain elgondolkozva lehet, hogy csajokra váltok, nehogy egyszer véletlenül defloratorral feküdjek le és romokba döntse az önbizalmam:D

Elstron 2011.01.25. 12:09:20

@Bundabandi: Hogy jön ide az ujjeltartás? Köze nincs a témához, a nonverbális kommunikációhoz meg főleg, de látom nem értetted a dolgot. Az első "szia" és a több hónapos nyüsszögés között hatalmas időbeli különbség van. Nem értem, hogy miért kell így kisarkítani a dolgot. Fél év után találkozni akkor is szánalom kategória marad...

Murderface 2011.01.25. 12:13:56

Régit kirúgni. Nincs reális esély a kapcsolat megjavulására.

Chat-s pasi necces, de egy próbát megér. Chat-en, társkeresőn ha ismerkedek, minél előbb megpróbálok személyesen találkozni a másikkal, mert írhat akármit magáról, meg mutathat akármilyen képet, a face-to-face találkozás dönt úgyis.

summerstorm 2011.01.25. 12:18:26

@nosce:
nem kannibál... hogy evett volna belőlem :D...

@kóristalány:
:))

@deflorator:
rájöttem. te Nard értelmezése alapján törpe vagy (X<180), így az alacsony csajokat preferálod, akinél valóban az 50 kg lehet a normális....
Én 50kg-al már úgy nézek ki, mint aki nagyon keményen beteg...
(merthogy voltam annyi, emlékszem is, meg fénykép is van róla...)

hajtűkanyar 2011.01.25. 12:20:20

@deflorator: testképzavarod van. csak az idealizált forma a bejövős. de ez felvet egy gyakorlati kérést: mersz boldog lenni egy nem ideális partnerrel?

summerstorm 2011.01.25. 12:20:23

azaz nem a normális mer az relatív, hanem az átlagos/vékony...

Tomasz_a_gozmozdony 2011.01.25. 12:25:34

cseten en is tudok lenni 31 eves belsoepitesz. sot, meg maga Orban Viktor is tudok lenni. Nagy barom aki ott ismerkedik.

summerstorm 2011.01.25. 12:26:35

@deflorator:

te mennyi ideig voltál nem izomagy?
neadj isten kövér...?

deflorator 2011.01.25. 12:29:12

@mooon:): Nem vagyok izomagy, de kövér sem. Intellektuális művészlélek vagyok mély empátiával.

TGabi 2011.01.25. 12:30:02

Kedves Hozzászólók!

Valahol nagyon-nagyon melléfogtok itt- egy 60 kilós nő max. akkor túlsúlyos, ha 145 cm magas.

A kilót és a testmagasságot együtt érdemes nézni, az a helyzet.

summerstorm 2011.01.25. 12:38:18

@deflorator:

tyűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűasztabüdösmindensééégiiiit :D
művészlélek, empátia...

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 12:38:54

@deflorator: és ez már elegendő a tökéletes testhez? :)

Elstron 2011.01.25. 12:40:43

@Luella Menendez: Szerintem még vegyük oda a testzsír %-ot is... ugye az izom sokkal nehezebb, mint a ZSÍÍÍÍR :D

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 12:40:52

@mooon:): lehet a szag nem is a lányokból, hanem az ételmaradékos szakállából jön :) Ezért üldözi mindenüttt :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.25. 12:41:37

@nosce: kétségtelen, mégis van abban némi önsanyargatás, ha ennyire részletgazdagon képzelődik valaki arról, amitől elvileg undorodik.:-)

summerstorm 2011.01.25. 12:47:16

@Dr. Jula Watson:

:DDDDDDDDDDDDDDD
vváááááááááááááááááá de undiiii :D

deflorator 2011.01.25. 12:53:14

Úgy olvastok a lelkemben mint egy nyitott könyvben :-)

De az igazságot akkor sem lehet elhallgattatni. A narancsbőr és a karfiolos fenék főleg a férfiakat zavarja, mert a nők ritkán látják saját magukat hátulról. De ez ugyanolyan csúnya, mint a visszeres láb. De a legrosszabb a nagy, redős has. Az is lehet, hogy az ilyen nők azt hiszik, hogyha kicsit előredőlnek akkor kockás a hasuk, márpedig az újságokban olvasták, hogy az milyen szép. Sajnos nem ezt nevezik kockás hasnak...

nosce 2011.01.25. 12:54:35

@mooon:):
mééérrrrrr, a tökéletes testet keresi mint Leonardo, mégis csak művészlélek vagy mi :)

nosce 2011.01.25. 12:56:10

@Dr. Jula Watson:
vacsi sincs ??? akkor honnan lesz a kalória ? :)

nosce 2011.01.25. 12:57:56

@deflorator:
"6 kiló felesleg az már rengeteg. Egy még éppen elfogadható (50 kiló) tömegű nőnek ez több mint 10 százaléka, "

Attól félsz h letörik, ha 6 kilóval többel ugrál a farkadon ? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 12:58:07

@deflorator:

Akkor sok szerencsét az álomvilághoz amiben élsz :)

deflorator 2011.01.25. 12:59:36

@nosce: Attól még nem tökéletes egy test, hogy nem kövér, nincs menthetetlenül elhízva, nem tunya, lusta. A tökéletességhez megfelelő arányok, izmos, ágaskodó mell, kevés anyajegy (vagy egyéb bőrhiba) stb. is hozzátartozik. Az ilyen test nem gyakori, az, hogy még értelmes, kedves, humoros, életvidám is legyen mellette a nő, az meg már valóban ritkaság számba megy.
Én a testtel szemben csak annyi követelményt állítok, hogy nekem tetsszen. :-) Hát olyan sok ez? :-)

nosce 2011.01.25. 12:59:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
sztem az számít elsősorban h jól érezze magát a bőrében (bizonyos határok között), ha 6 kilóval többel, akkor úgy...

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:01:19

@deflorator: Hogy all az izomzat zsirsejtekbol? :))

nosce 2011.01.25. 13:02:28

@deflorator:
"Attól még nem tökéletes egy test, hogy nem kövér, nincs menthetetlenül elhízva, nem tunya, lusta. A tökéletességhez megfelelő arányok, izmos, ágaskodó mell, kevés anyajegy (vagy egyéb bőrhiba) stb. is hozzátartozik. Az ilyen test nem gyakori, az, hogy még értelmes, kedves, humoros, életvidám is legyen mellette a nő, az meg már valóban ritkaság számba megy."

Ilyen sztem nincs :), esetleg Leonardo a plasztik sebész tud ilyet csináni :), de agyat meg lelket még ő se :)

deflorator 2011.01.25. 13:04:47

@Frigyesur: Úgy, hogy amit izomnak nevez, az valójában zsír.

@Kedves Nard: Látod ezt magyarázom nap mint nap. Az általad hivatkozott kommentemben megfogalmazott követelmény:
- ne legyen karfiolos feneke (azaz ne legyen nagyon kövér segge)
- ne legyen redős (kövér) hasa
- ne legyen visszeres lábú, narancsbőrű
Szerinted ez már álomvilág, mert ilyen nő Magyarországon nincs is. Na látod az a szomorú, hogy ebben talán igazad is van.

nosce 2011.01.25. 13:05:27

@deflorator:
"Én a testtel szemben csak annyi követelményt állítok, hogy nekem tetsszen. :-) "

Ez nem sok :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:06:50

@mooon:): A ferfiak sokkal jobban nezik az alakot. Ha mar jo a test, akkor az extrem randa fejtol eltekintve jo nonek tekintik az illetot. Mar ha ugyis van oltozve. Ezt sztem mar mindenki megfigyelte. :)

@Luella Menendez: Sztem olyan 165-ig ha nem is tulsulyos, de nem is kárcsú.

Amugy meg nem tokmindegy ki mit mondd? Ha az ember edz, sokkal szigorubban tekint az alakra, ennyi.

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:08:30

@deflorator: Jahogy.

Azt azert tudtad, hogy a narancsbor a noi kotoszovet sajatossagabol ered? Azaz sportos, vekony lanyokon is lehet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 13:08:36

@deflorator:

Minden nőnek van valami kis szépséghibája. Nincs tökéletes. El kell ezt fogadni, vagy verheted a photoshopolt képekre életed végéig :)

nosce 2011.01.25. 13:09:05

@deflorator:
mellesleg azt tudod, h az agy nagy része vízből meg zsírból áll? szal ha szálkásítasz az agyadat is gyalulod, nem véletlen mondják h izomagy....

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 13:09:21

@nosce: természetesen fényevésből :) Vsci helyett meg van jobb program estére :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.25. 13:11:06

@nosce: igaz, úgyis mindig megmondják kívülről, melyek volnának azok a bizonyos határok.:D

@Dr. Jula Watson: :-)

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 13:11:49

Szerintem meg lehet akárkinek akármilyen tökéletes, hibátlan teste, ha nekem nem tetszik, esélye sincs :D Mármint nálam.

nosce 2011.01.25. 13:12:27

@Dr. Jula Watson:
"Vsci helyett meg van jobb program estére :)"

ahhoz kéne a kalória, nem ? :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.01.25. 13:12:43

@nosce:
mos' méééé'? Pont ilyen vagyok :)))) (és semmi közöm semmilyen Leonhoz :DD)

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 13:14:18

@nosce: Elhasználom a tartalékaimat a karfiolos fenekemből :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:14:34

@nosce: Na pardon?

Az izomagyat a megnovekedett teszteroszteron szintbol fakado agresszio miatt mondjak...

nosce 2011.01.25. 13:18:18

@Frigyesur:
Ezen ne vesszünk össze, hát nemtom ki mi miatt mondja, megjegyzem a kemény edzés pont égeti a tesztoszteront, legfeljebb a regenerálódás után emelkedhet a nyugalmi szint...

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:21:01

@nosce: Kimutattak, hogy a gyoztesekben megnovekszik a tesztoszteron szint a meccs utan, valami hasonlo jatszodhat le egy szimpla sportteljesitmeny utan.

A agy vs zsir dolgot nem ertem. A feherallomany sejtjeit tenyleg lipidburok veszi korbe, de extrem esetben jon letre demyelinizacio. Pl. anorexiasok. Hulye lenne a test onnan szerezni zsirt...

summerstorm 2011.01.25. 13:21:55

@Frigyesur:

Ezt épp múltkor magyaráztam el neki...
egyébként meg relatív... alapvetően inkább magammal szemben vannak egyre keményebb elvárásaim...

Hogy más hogy gondolja, meg hogy érzi jól magát, az az ő dolga, bár azt, hogy ez pl a szivének milyen megterhelést jelent, azt mondjuk reklámoznám azoknál, akiknél extrém a helyzet.
Egyébként meg én sok viszonylag nagyobb darab leányzót látok a teremben, aki kutya keményen küzd, hogy fogyjon, de ne csak koplalással... Nekik inkább a respect,(semmint elvárás) hogy ott van, és csinálja.

@deflorator:
én is Magyarországon élek, ne tessék mááá kirekeszteni :).

deflorator 2011.01.25. 13:22:39

@nosce: Teljesen mindegy mi van a fejedben, mert azt úgyse látja senki.

nosce 2011.01.25. 13:23:01

@Zsit (nyau és rémizé):
És Leonardo még nem látott ?? Te lehetnél pedig a Mona Zsit :)

nosce 2011.01.25. 13:25:08

@Frigyesur:
"Hulye lenne a test onnan szerezni zsirt..."

pedig szerez, de az is elég h nem jut oda utánpótlás mert eleddzik útközben :)

kóristalány 2011.01.25. 13:27:09

@deflorator: "Intellektuális művészlélek vagyok mély empátiával. "
Ez bizony tükröződik is a hozzászólásaidból. :)
Azt hiszem, neked Kaliforniában kellene élned, tele van olyan csajokkal, amilyenekre vágysz. (külsőleg)

deflorator 2011.01.25. 13:28:09

@nosce: Te már egészen szép kis ideológiával akarod alátámasztani a tunyaságodat. Ezzel sajnos nem vagy egyedül.

nosce 2011.01.25. 13:28:15

@Frigyesur:
"Kimutattak, hogy a gyoztesekben megnovekszik a tesztoszteron szint a meccs utan, valami hasonlo jatszodhat le egy szimpla sportteljesitmeny utan."

Milyen győztes ? legyőzted fekve nyomáskor a 150 kilót ? vagy mire gondolsz ? :). AZ euforia az meg egy másik kérdés (sport siker) Amúgy izomnövelésre nem véletlenül visznek be doppingként tőbblet tesztoszteront, szted ? :)

nosce 2011.01.25. 13:30:25

@deflorator:
"Teljesen mindegy mi van a fejedben, mert azt úgyse látja senki."

2 mondatodból kiderül mi van a fejedben :), még a vak is látja :)

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 13:30:28

@nosce: Nem véletlenül tiltják a férfiaknál a fontos versenyek, meccsek elött a szexet. Ez növeli a teljesítményüket.

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:30:34

@nosce: Dehogy. Ezeket honnan szedted?! :S

nosce 2011.01.25. 13:31:43

@Frigyesur:
szakirodalom, olvasgasd :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:31:49

@nosce: Nem euforiarol beszelek, hanem merheto tesztoszterin szint novekedesrol. :x Az utolso mondat nem ertem hogy mit akar cafolni. :S

kóristalány 2011.01.25. 13:32:42

"Teljesen mindegy mi van a fejedben, mert azt úgyse látja senki."
Sőt, nem is kívácsi rá senki, ha külsőleg nem ütöd meg a mércét.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.01.25. 13:34:16

@nosce:
szegény feje nem élte túl a tökéletességemet :DDD

nosce 2011.01.25. 13:34:55

@Frigyesur:
gyözelem után növekedhet a tesztoszteron de annak más a hatásmechanizmusa...mint egy kemény alapozó edzésnek...

deflorator 2011.01.25. 13:37:09

@kóristalány: Bizony, külsőleg meg kell ütni a mércét. Aki mást mond, az hazudik. Hányszor, de hányszor utasítottak vissza fiatal koromban, mert azt gondoltam, hogy nem a ruhámban hordom a lényegemet és olcsó ruhákban mentem szórakozni... Pedig ugyanolyan érzékeny és empatikus voltam mint ma, valósággal ragyogott a szellemem.

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 13:37:10

@Zsit (nyau és rémizé): ez a napra lehet nézni, de rád nem esete? :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:37:18

@nosce: :O :S Jah, telleg, kosz, hogy szolsz, nem szoktam. *biccentes* Mondj mar egy szakirodalmat, hogy tudjam mit kene olvasnom, leci! :DDDD

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:37:56

@nosce: Psziches visszacsatolas. Szted edzes utan nincs?! :S

nosce 2011.01.25. 13:38:05

@kóristalány:
mennél jobb egy nő (és persze okos is) annál kevésbé érdekli h hogy néz ki a pasi , bizonyos határok között...

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:39:09

@mooon:): Franc tudja, oke, hogy az ember magaval kritikusabb, de azert sztem alapnak kene lennie, hogy az ember a testere is adjon.

indapass90210 2011.01.25. 13:41:04

Kiderült, hogy ki vette a gumit?

deflorator 2011.01.25. 13:41:17

@nosce: Lófaszt nem. A legtöbb embernek határozott elvárása van. Bizonyos külsőhöz bizonyos tulajdonságokat társít. Attól, hogy nem egy atléta a nő barátja, nem jelenti azt, hogy nem volt komoly elvárása a megjelenését illetően.

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:41:24

@nosce: Faktor vagy-e? O szokott jonni okossagokkal a netrol. :D

kóristalány 2011.01.25. 13:43:27

@deflorator: Azt hiszem ez valamiféle 22-es csapdája. Régen azért nem volt nőd, mert nem kellettél senkinek, most meg azért, mert nem kell senki. (bocs a kisarkításért)

nosce 2011.01.25. 13:43:54

@Frigyesur:
nem az vagyok, és nem netes okosság lesz, rendes szakkönyv, szal ne vidámkodj :)

kóristalány 2011.01.25. 13:44:46

@nosce: "mennél jobb egy nő (és persze okos is) annál kevésbé érdekli h hogy néz ki a pasi , bizonyos határok között... "

Én inkább úgy fogalmaznék, hogy minél okosabb egy nő... :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:46:19

@nosce: Eppenseggel de, vidamkodom. Ne tanitsd a sast repulni. ;)

nosce 2011.01.25. 13:48:02

@kóristalány:
pl. a menő manökenek között, sok az okos nő is....

nosce 2011.01.25. 13:48:39

@Frigyesur:
nem mernék ilyet tenni :)

deflorator 2011.01.25. 13:49:32

Na mindegy. Az a lényeg, hogy 18 évesen még általában nem annyira elhízott az ember (még akkor sem, ha nő), ezért van az, hogy a 30-40 közötti férfiak is jobban szeretik a 18-28 közötti korosztályt, mint sajátjukat, ahol a nők már zsírsegget és mangalica testet növesztenek.

nosce 2011.01.25. 13:49:38

@Frigyesur:
de ha sas vagy, találd meg magad :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:51:07

@nosce: De most telleg. Szted nem lenne, logikusan vegiggondolva, gaz, ha a mozgastol, ami termeszetes letformaja volt az emberisegnek, csak elsatnyultunk, az ember agya leepulne? De most komolyan kerdem, szted ez nem abszurd? Extrem dieta eseten persze szinten mindenhonnan mobilizalja a szervezet a zsirt, de hogy az edzes tonkrevagni a neuronalis kapcsolatokat, az sajnalom, de netto hulyeseg.

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:51:46

@nosce: He? Hogy talaljak meg egy hulyeseget?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 13:51:52

@Frigyesur:

Imádom amikor az önjelölt weborvosok a wikipediából okítanak ki téged :) Olyan mint amikor a user mondja meg nekem hogy miként kell spanning treet konfigurálni! :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:52:31

@nosce: De tovabbra is orommel latnam, hogy okuljak.

kóristalány 2011.01.25. 13:53:37

@nosce: és nekik csúnya pasijaik vannak?

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 13:54:54

@kóristalány: Nézd csk meg, minden ronda focistának milyen nője van :) Okosok, mert mennek a pénz és a hírnév után :)

deflorator 2011.01.25. 13:55:09

@Frigyesur: Ez egy manapság egyre népszerűbb seggnövesztő ideológiai irányzat. Nem tesz jót a mozgás, mert elhülyülünk tőle. Csak a kövér, zsírseggű embereknek vannak belső értékei. Nagy has, nagy belső, nagy belső érték. Logikus, nem?

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 13:55:11

@Kedves Nard: :DD Na de telleg, ilyenkor ollllyan kivancsi lennek az illeto szakmajara. En meg nem tudom mirol beszelsz, de szivesen megmondom neked hogy csinald! :D

nosce 2011.01.25. 13:55:14

@Frigyesur:
az evoluciónál szabad irányok vannak, nincs az agy kitüntetve, ha funi kell gyorsabban futsz ha gondolkozni akkor általában keveset futsz így megy ez :)

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 13:55:30

@nosce: Mára nincs hallgatni való házifeladatom?:)

indapass90210 2011.01.25. 13:55:32

@deflorator: ahogy elnézem, te sem szeretsz a nő hátára pinát hajtogatni.

hajtűkanyar 2011.01.25. 13:56:22

@deflorator: azért vitatom. attól függ, mi célból kell az utánfutó. csak sunára is érdemes olyant nézni, akiben nem csak a kasztni fényezése az érték. különben egyszerűbb, ha kiveri az ember.

nosce 2011.01.25. 13:56:58

@kóristalány:
nem a pasi kinézete a fontos, csak ezt mondom...

deflorator 2011.01.25. 14:00:12

@hajtűkanyar: Bármilyen célból kell az "utánfutó", a külsőnek mindenképpen elfogadhatónak kell lennie. Kritikus helyzetben hogy mozgósítson az ember magában nagy energiát (például egy olyan projekt esetén, ahol napi 2-3 óra alvás mellett kell szellemi munkát végezni hetekig), ha tudja, hogy elcseszett élete van egy selejtes zsírpacni mellett? Egy szép és okos nő felfrissíti az embert. Egy akármilyen csúnya nőről ez nem mondható el (csak ha szeretőt tart mellette).

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 14:05:02

További szép napot, elmentem jógázni, mert még kicsit húzódik, amikor a nyakamba rakom a lábam :)

deflorator 2011.01.25. 14:05:19

Persze akinek ronda és kövér felesége van, az dicséri az ilyen nőket, ezzel is magát mentve. Ciki lenne beismerni, hogy neki csak ilyen jutott, vagy idő közben sajnos ilyenné vált. Országos összefogással átnevelőtáborokba kellene küldeni minden elhízott feleséget, ahol egész nap futtatnák és edzenék őket, esténként meg szorgalmasan magolnák a szakkönyvekből a furfangos szexuális technikákat. Az ily módon átképzett nők a gyerekeiknek is átadnák a sport szeretetét (nehogy ők is ide kerüljenek) és idővel mindenki szép lenne, ezzel nagyobb számú dugásra ösztönözve a férfi lakosságot, ami a népesség növekedését és maga után vonná.

deflorator 2011.01.25. 14:06:01

Persze akinek ronda és kövér felesége van, az dicséri az ilyen nőket, ezzel is magát mentve. Ciki lenne beismerni, hogy neki csak ilyen jutott, vagy idő közben sajnos ilyenné vált. Országos összefogással átnevelőtáborokba kellene küldeni minden elhízott feleséget, ahol egész nap futtatnák és edzenék őket, esténként meg szorgalmasan magolnák a szakkönyvekből a furfangos szexuális technikákat. Az ily módon átképzett nők a gyerekeiknek is átadnák a sport szeretetét (nehogy ők is ide kerüljenek) és idővel mindenki szép lenne, ezzel nagyobb számú dugásra ösztönözve a férfi lakosságot, ami a népesség növekedését és maga után vonná.

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 14:06:08

További szép napot, elmentem jógázni, mert még kicsit húzódik, amikor a nyakamba rakom a lábam :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 14:06:14

@nosce:

De ez nem 2-20-30 év alatt hanem évezredek alatt alakul ki.

hajtűkanyar 2011.01.25. 14:09:05

@deflorator: igazat adok, kell az elfogadható külső. nyilván nem áll össze az ember olyannal, aki számára nem elfogadható. ám arra célzok, hogy nagyon sarkosra állítod az elfogadhatóság határát. annyira, hogy szinte lehetőséget sem látok a működésre. nem bírállak, csak érdekel, hogy mi is a valóság az ideák mögött.

Dr. Jula Watson 2011.01.25. 14:09:20

hupsz, nem akartam duplázni

nosce 2011.01.25. 14:20:19

@Frigyesur:
"???? :S Jáj. ;("

szeretem az ilyen érveket :), jól megalapozott, de télleg hagyjuk, hülye voltam h bármit is mondtam nem ide való téma, ezer bocs :)

nosce 2011.01.25. 14:22:05

@Kedves Nard:
"De ez nem 2-20-30 év alatt hanem évezredek alatt alakul ki."

ezzel mire gondolsz? mit állítasz vagy mit cáfolsz ?

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 14:24:35

@nosce: Nezd, mit mondjak ra, ha egyszer hulyeseg? Ha esetleg arra gondoltal, hogy ha az ember nem visz be zsirsavakat elegendo mennyisegben a szervezetebe, akkor karos, persze. De hogy az edzes miert karos es hogy es egyatalan... Bocs, de olvastam olyat is, hogy kifejezetten pozitiv hatasa van a szellemi kepessegekre.

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.25. 14:28:41

@deflorator: szerintem elég kifizetni a jóképű személyi edzőjüket és mindenki ragyog majd boldogságtól.:-)

nosce 2011.01.25. 14:31:48

@Frigyesur:
"Bocs, de olvastam olyat is, hogy kifejezetten pozitiv hatasa van a szellemi kepessegekre."
és hol olvastad a neten ? :), vizsgákra is úgy készültél h előtte nap marathont futottál, gondolom :)

deflorator 2011.01.25. 14:35:22

Sajnos a kövérség olyan szintű népbetegség, amit gyökerestül csak úgy lehet kiirtani, ha a káros ideológiát terjesztő embereket kiközösítjük, börtönbe vetjük. Ezek az alamuszi emberek saját magunk kövéren elfogadására buzdítanak, miközben a mozgás káros voltát hirdetik.
Ne higgyünk nekik, ezek az emberek többnyire buzik!

nosce 2011.01.25. 14:35:52

@Frigyesur:
de nem akarok savazni, te viszont megteheted nem vágok vissza :), egyszerűn más időhorizontokról beszélünk úgy érzem, ha belebotlok a könyvekbe majd mgírom, igérem

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 14:38:57

@nosce: Mifele mas idohorizontok??? :S

Nem savazas az, hogy ha leirom: az altalad irtak ellentmondanak a jozan esznek es a tudomanyos eredmenyeknek...

kóristalány 2011.01.25. 14:40:58

@deflorator: Ezt megint de szépen mondtad! :)
Nem írsz te választási beszédeket véletlenül?

nosce 2011.01.25. 14:41:24

@Frigyesur:
ok. írd , ez nem savazás.

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 14:42:23

@nosce: De mi a rak az a bizonyos masik idohorizont? :D

deflorator 2011.01.25. 14:50:10

A chat huszárkodás érdekes kihívásnak tűnik. Hol lehet ilyen érdekes emberekkel chatelni?

Hurri Kán 2011.01.25. 14:57:38

Megin egy nemnoooormális... Azt tudja valaki, hogy e-mailben is el lehet kapni a trippert?

A d r y (törölt) 2011.01.25. 14:58:58

@gyvy: mennyi perverz van manapság:D

Hurri Kán 2011.01.25. 15:07:29

@A d r y:

Részemről jobb szeretem élőben csinálni ;-)

A d r y (törölt) 2011.01.25. 15:14:56

úgyúgy, de látod micsoda perverzek vannak manapság!:D
Remélem attól nem fél, hogy terhes lesz:D

Hurri Kán 2011.01.25. 15:16:26

@A d r y:
Én nem félek :DDD

Vagy ez lenne manapság a biztonságos szex?

A d r y (törölt) 2011.01.25. 15:19:46

@gyvy: tényleg!még óccsó is!Így az orientálódást más alapokra kell fektetni:D

Hurri Kán 2011.01.25. 15:21:39

@A d r y:
Milyen orientálódást? Milyen alapokra? :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 15:23:59

@nosce:

Az evolúciós elméleted. Nyilván ha a fizikai adottságok a fontosak, akkor arra koncentrál a szervezet, mint pl a gepárdnál (én sem hallottam még matematikai eredményt produkáló gepárdról). De hogy az agyból vonjon el bármit is....nonszensz.Pedig orvos sem vagyok. Az agynak tolja állandóan a tápanyagokat, a mozgatóizmaidat előbb bontja le a szervezet semmint az agyhoz nyúljon. Ha már az agyból kéne kivonni a tápanyagot, addigra már belehalt az alany a többi szövődménybe :)

nosce 2011.01.25. 15:26:00

@Frigyesur:
a tesztoszteron szint, terhelés intenzitás és idő függése...

A d r y (törölt) 2011.01.25. 15:26:31

@gyvy: jajj!tudod te aztat!:D
A fektetést meg ismered:D

nosce 2011.01.25. 15:29:17

@Kedves Nard:
mégis ha megnézed akkor a középkorban az ember (ffiak) jóval erősebbek voltak, az IQ-juk meg jóval kisebb volt.
Evolúcióról beszéltem, egy ember életében elhanyagolható az evoluciós hatás...

Hurri Kán 2011.01.25. 15:29:35

@A d r y:
Én senkit se nem orientálok emailban :DDD

nosce 2011.01.25. 15:31:43

@Kedves Nard:
"De hogy az agyból vonjon el bármit is....nonszensz.Pedig orvos sem vagyok"

nézd ha a raktáraid végesek/kimerültek és x az energia bevitel akkor vagy vagy van, ha futni kell akkor futni fogsz és nem nobel dijat gründolni :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 15:31:57

@nosce: Jáj. Egyreszt: honnan tudod, hogy butabbak voltak? De mindegy is. Az fejlodik, amit hasznalnak. Ez meg nem jelenti, hogy forditott aranyossag all fenn a ketto kozott. :D

Hurri Kán 2011.01.25. 15:34:23

@nosce:
Pedig az sokkal könnyebb futás közben. Ugyanis futás közben az agy vérellátása is jobb ergo serkentve vagyon a gondolkozás :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 15:36:43

@nosce: Szerinted meddig kene futni ahhoz, hogy minden raktar kimeruljon (maj, izom, zsir)? :D Fizikai keptelenseg. :D

nosce 2011.01.25. 15:36:52

@Frigyesur:
"áj. Egyreszt: honnan tudod, hogy butabbak voltak? "
azért ezt lehet mérni/következtetni még utólag is, olyat mérsz ami erősen korrelál az IQ-val :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 15:36:56

@nosce:

Tesztoszteron nélkül úgy néznél ki mint Justin Bieber, vagy bármelyik kis buzi emosköcsög. A tesztoszteron jó, ettől is vagy férfi. Hát én láttam dokkmunkást (Németországban), aki agyilag is rendben volt, napi szinten tonnákat mozgatott, és mégsem épült le az agya :D És nehogy azt mondjad, hogy a terhelése nem akkora mint egy nyomi kis testépítőé :) Mert a testépítés lófasz és esti fény egy dokkmunkáséhoz képest.

Nem is beszélve a növekedési hormont szedőkről, azoknak plusz tesztoszteront is kell szedniük hogy ellensúlyozzák az ösztrogént :)

nosce 2011.01.25. 15:37:47

@Frigyesur:
nem jelenti, de valahogy úgy tünik :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 15:38:26

@nosce:

Nincs olyan terhelés, ami annyi ideig tart, hogy elfogyassza a testem. Ha meg igen, meghalok ott helyben, nincs idő arra, hogy leépüljön az agyam.

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 15:39:34

@nosce: Latom az erdemi reszet cselesen kikerulted. Hogy lehet merni utolag?

Nem tudom eldonteni, hogy most szivatsz minket, vagy tenyleg komolyan gondolod ezeket a blodsegeket. :D

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 15:40:52

@Kedves Nard: Es ha Kiszel Tunci kergetne, az eleg nagy terheles lenne? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 15:41:03

@nosce:

Akkor mivel magyarázod Thálészt? Vagy Caesart? Vagy sok nagy uralkodót, aki speciel harcokban is részt vett? Az nem volt bunkó, és fizikailag is okésnak kellett lennie.

Egyszerűbb lenne belátnod, hogy faszságot mondtál. Megspórolnád a további vergődést és megszégyenülést. Meg hogy Fricivel tovább röhögjünk rajtad :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.25. 15:42:30

@Frigyesur:

Nem, ugyanis erőszakos halála lenne, attól meg nem merülnék ki túlzottan :)

nosce 2011.01.25. 15:43:23

@Frigyesur:
eleve ugye a jól kinézésről indult a vita, ahhoz izomnövelés kell (nem futás) és szálkásítás....

nosce 2011.01.25. 15:45:30

@Kedves Nard:
mennyi idő alatt bizonyítod be ma a thales tételt ?

nosce 2011.01.25. 15:46:50

@Kedves Nard:
Sztem tökre elbeszélünk egymás mellett, de belátom h faszságot mondtam :), így jó ? :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 15:47:59

@nosce: Und? Mar irtam, hogy ha dietarol beszelsz az mas, mint a mozgas. De te vegig a fizikai aktivitasrol irsz...

nosce 2011.01.25. 15:49:43

@Kedves Nard:
"Tesztoszteron nélkül úgy néznél ki mint Justin Bieber, vagy bármelyik kis buzi emosköcsög. A tesztoszteron jó, ettől is vagy férfi."

Ez meg mennyiben mond ellent annak amit mondok ?

Hurri Kán 2011.01.25. 15:49:50

@Frigyesur:
A diéta is egy fizikai aktivitás.

nosce 2011.01.25. 15:50:57

@Frigyesur:
akkor olvasd vissza, szálkásításról írtam...:)

nosce 2011.01.25. 15:52:10

@gyvy:
így van, kerülgeted az ételt :)

nosce 2011.01.25. 15:56:31

@Frigyesur:
bzzz tisztázni kéne hogy mit is állítunk ? ti meg min röhögtök ? :)
tehát azt állitod h nem nőtt mondjuk a középkortól az átlagos IQ pl. európában napjainkig ?

Hurri Kán 2011.01.25. 15:58:00

@nosce:
Nem kerülgetem. Speciális fatness-passivity-diétán vagyok. Tudod mekkora önuralom kell hogy zabkása helyett füstölt sajtot és sült kolbászt egyek? Nincs neked arról fogalmad :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 16:00:37

@nosce: Most konkretan magadnak mondasz ellent:
"pedig szerez, de az is elég h nem jut oda utánpótlás mert eleddzik útközben :)"

"pedig szerez, de az is elég h nem jut oda utánpótlás mert eleddzik útközben :)"

satöbbi...

Attol, hogy vigyorjelet teszel a vegere meg nem tekintem kisebb hulyesegnek.

summerstorm 2011.01.25. 16:01:24

jesszus...
mit csináltatok amíg dolgoztam:)?

nosce 2011.01.25. 16:01:44

@Frigyesur:
egszerre csak egy vita, pls
válaszolj az IQ-ra :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 16:03:48

@nosce: Nem tudom. A tortenelem soran felhalmozodott kollektiv tudas not es az agyi igenybevetel.

Azon nevetunk, hogy kepes vagy olyat leirni, hogy az agymukodes es a fizikai aktivitas kozott forditott aranyossag all fent, mert fogyasztja az agybol a zsirt. Most komolyan: valld be, hgoy csak szivatsz! :D

Hurri Kán 2011.01.25. 16:07:13

@mooon:):

Sok hülyeséget beszélnek itt :DDD

nosce 2011.01.25. 16:08:03

@Frigyesur:
'Azon nevetunk, hogy kepes vagy olyat leirni, hogy az agymukodes es a fizikai aktivitas kozott forditott aranyossag all fent, mert fogyasztja az agybol a zsirt. Most komolyan: valld be, hgoy csak szivatsz!"

ilyet nem mondtam és nem is gondoltam, ha ez így volt érthető akkor faszul fogalmaztam, így jó ? :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 16:08:59

@nosce: Te valami pszichologus-fele vagy?

nosce 2011.01.25. 16:10:31

@Frigyesur:
az IQ hipotetikusan nőtt, majd keresek erre vonatkozó tanulmányt...
az IQ-val korreláló dolog amit mérni lehet, mmegnézni mondjuk a korabeli egyetemen tanított tananyagot például...

deflorator 2011.01.25. 16:11:03

Gondolom nosce arra céloz, hogy mivel az agyban is van zsír, és ugye az aggyal gondolkodunk, aki a testére is zsírt növeszt, az az egész testével is tud gondolkodni és ezért sokkal okosabb...

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 16:14:29

@nosce: Ez a kolelktiv felhalmozodott tudas, mint irtam.

Es azert pszichologus, mert azok szoktak suletlensegekkel magyarazni, kiterni a valaszok elol. Na kivele, mi a szakmad? :D

Itt all feketen-feheren, nem tudom mit lehet rajta felreerteni:
"nézd ha a raktáraid végesek/kimerültek és x az energia bevitel akkor vagy vagy van, ha futni kell akkor futni fogsz és nem nobel dijat gründolni :)"

Es meg volt egy hsz., de most nem talalom.

nosce 2011.01.25. 16:16:29

@Frigyesur:
"Ez a kolelktiv felhalmozodott tudas, mint irtam. "
Ez hülyeség (bocs), ez az egységnyi 5 év alatt megtanult anyag mennyiség ami korrelál az IQ-val...

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 16:18:43

@nosce: Nem. Az, hogy mennyivel komolyabb ma egy tananyag, es mennyire ertheti meg a ma embere, az annak koszonheto (elsosorban), hogy a tudast felhalmozta az emberiseg.

A szakmad meg mindig titok?

nosce 2011.01.25. 16:21:13

@Frigyesur:
Megint rossz :), a felhalmozott tudásnak is köszönhető és a gyorsabb tanulásnak is...

találd ki :)

nosce 2011.01.25. 16:24:09

@Frigyesur:
több is van, de a (bio)fizika benne van...

Hurri Kán 2011.01.25. 16:25:12

@nosce:
Kitalálom: tengerimalacokat inszeminálsz :DDD

nosce 2011.01.25. 16:29:11

@gyvy:
Ha ilyen jó vagy, fogjunk össze és csináljunk valami nagyot :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.25. 16:29:48

@nosce: Aaa, ne segits, inkabb nem talalom ki. :D Abban biztos vagyok, hogy biologia es orvosi nincs kozte. Ha ezeket komolyan gondoltad, igen sajnalatos. Azt hiszem mindenkinek illene legalabb alapszinten tisztaban lennie az emberi mukodes fiziologiajaval.

Amit produkaltal igen faraszto volt. Emlekeztetett egy pirez vitezre.

nosce 2011.01.25. 16:34:48

@Frigyesur:
Az IQ fejéődést komolyan gondolom, egészen :)

nosce 2011.01.25. 16:35:46

@gyvy:
nemtom, valamit ami odabaasz :)

Hurri Kán 2011.01.25. 16:37:02

@nosce:
Pár perc és jön az ihlet ebben biztos vagyok :D

nosce 2011.01.25. 16:40:02

@gyvy:
de pénzre gyujunk vagy nóbel díjra ? :)

Hurri Kán 2011.01.25. 16:41:36

@nosce:
Valami teljesen újra... Ezek engem nem érdekelnek :D

nosce 2011.01.25. 16:45:43

@gyvy:
aakkor, fedezzünk fel UFO-t :)

nosce 2011.01.25. 16:55:52

@nosce:
na jó, akkor én elmegyek éjszakai UFO lesre :)

Dávid a góliát 2011.01.26. 22:13:38

Persze, találkozz. De kérj előtte képet róla, úgy sokkal izgalmasabb lesz. :)

sas70 2011.01.27. 11:59:34

Az előző pasi kuka, értelme sincs már. Az új pasit meg ismerd meg, és utána dönts. A netszerelemből is lehet valódi szerelem.
süti beállítások módosítása