Az apukája szeretője tönkretette az életünk

2011. március 21. 08:05 - csajokespasik

„Amikor rajtam csattan az ostor, és a barátom napokig zombi, mindig elindítja bennem azt a gondolatot, hogy ennek így semmi értelme. Nem fogom feláldozni magam” – a srác apja bevallja, hogy évek óta szeretőt tart. A vallomástól a fia megkergül és minden haragját a barátnőjére zúdítja. A lány egy darabig toleráns, de rövidesen a lelépést fontolgatja. Most kiderül, mennyire meg tud égetni a családi tűzhely. Dráma nyaklevessel.

 

Szép napot! Az én történetem meglehetősen drámai, nem sok vicces rész lesz benne. Nekem legalábbis tragédia volt mindezt testközelből átélni. 24 éves lány vagyok és van egy barátom (26), immár két éve. Annyi általánosság lesz a történetben, hogy a mi kapcsolatunkat is egy másik férfi tette tönkre… aki nevezetesen a pasim apja volt. Egyik nap elmesélte, hogy balhé volt otthon: az apja egybehívta a családot, hogy drámai bejelentést kíván tenni. Mindenki leült az asztal köré. A pasim először azt hitte, hogy valami családi tragédia történt, vagy valami, de egész másról volt szó. Az apuka bevallotta az egész családnak, hogy évek óta van egy barátnője. A viszonyuk már visszavonhatatlanul elmélyült. Nem akar tovább titkolózni. Viszont nem akar elválni, sem a szeretővel megszakítani a kapcsolatot – mindenki fogadja el és kész. Szerinte 20 év házasság után ez a járható út.

A barátom elmondása szerint sokáig senki nem szólt semmit az asztalnál, a nagyszájú húgát is beleértve, majd az anyja végül felcsattant, hogy de, bizony van más választás: válás holnap és menjen csak az új nőjéhez a francba. Mindez csak 10 másodpercben. Mindenesetre nem volt akkora hiszti, mint ilyen esetekben gondolná az ember, vagy a tévében látja. Eleinte inkább a súlyos csend dominált. Még az anya felszólalása után is.

Pár nappal később a pasim felhív magukhoz. Kicsit vonakodok, mert korábban az a ház a vendégszeretetet, a pasim kedves szüleinek fészkét jelentette, ahol felnőtt - de most csak egy bizarr dráma helyszínét. Megváltozott a látószögem. Nagy bátorság kellett az apjának, hogy kitálaljon, mégsem tudtam tisztelni ezért. Ülünk a konyhájukban, apuka borozik, majd elindul egy laza párbeszéd. Az apuka próbál jófejkedni, egyszer csak szóba hozza a politikát, hogy ez és ez mennyire hazug politikus és a lakosságra is át fog ragadni ez a mentalitás.

Aztán valahogy szóba került az örökség és a saját családja, mármint az, hogy mi marad ő utána. A pasim nem bírta tovább és amikor eljött a dramaturgiai helye, beszúrta: „Hát, a hazudozást volt kitől örökölnöm.”

Apuka felugrik, korát meghazudtoló fürgeséggel és lekever egy nyaklevest a fiának, majd elviharzik. A fia nem szól semmit, nem kiabál utána. Mindenki tudja, az apja is, hogy igazat szólt. A szemem előtt zajlott mindez és életemben nem éreztem még valahol ennyire nem odavalónak magam. Ha pszichológust akarnék játszani, azt mondanám, hogy ez volt a pasim életében az a pillanat, amikor valóban felfogta az apja vallomását.

Innentől kezdve a viszonyunk jelentősen megváltozott, sajnos negatív irányba. Nem lehetett hozzá szólni, nevetni nem láttam sokat, befordult és magában duzzogó lett. Az tette be nála a kiskaput, amikor a kedves apuka felajánlotta, hogy ha van kedve, szívesen bemutatná neki a szeretőjét. Persze, nem kívánta az élményt.

A legtöbb beszélgetésünket az ő értelmetlen kötekedése szülte. Sokat veszekedünk, még ma is. Szeretem őt, de nem lehet vele beszélni. Én pedig nem fogok kitartani mellette a végsőkig, amíg végre feldolgozza magában a történteket, vagy egyszerűen elfogadja – mi mást tud tenni? Tudom, hogy nem rám haragszik, hanem az apjára, aki annak ellenére, hogy egy szemét házasságszédelgő és hetente kétszer látni, még mindig van képe eljátszani családja előtt a családfőt, az apát. Ez nevetséges.

Mégis, amikor rajtam csattan az ostor, és a barátom napokig zombi, az mindig elindítja bennem azt a gondolatot, hogy ennek így semmi értelme. Nem fogom feláldozni magam. Segíteni próbálok neki és még időt is adok neki, hogy megnyugodjon. De ez nem a végtelenségig szól. Szerintetek mi lenne a helyes lépés? Várni még, vagy otthagyni őt a gyötrődésben? Számomra mindkét út nehéz, mert megértem és szeretem őt… azonkívül ismertem a dráma előtti énjét, és tudom, milyen alapjáraton.

 

 
130 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr572757798

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Párosítás, párosodás: ki kivel kavarjon? 2011.03.21. 08:51:15

A klasszikus szitu talán még mindig a nős férfi-független nő párosítás. A nős férfiaknak több idejük és alkalmuk van szeretőt keresni, mint a férjes nőknek (főleg, ha a gyerekekkel nekik kell foglalkozniuk). Talán a pasik igénye is nagyobb a változatos...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.21. 09:44:18

A hazugságot nyilván genetikai úton örökítik tovább. :) Ja. Meséljetek, hogyan lehet birkavesével földrengést megelőzni? :)

Kytia 2011.03.21. 09:44:38

@Igazság a legfelsőbb szinteken: EMBEREK! EMBEREK! EMBEREK! Ugye nem gondoljátok komolyan, hogy a srác eme elkeseredett megjehgyzése egy önvallomás a saját személyiségére nézve? Ezzel az apján akart szúrni, nem jelent semmi egyebet. Ha én rábaszok az ujjamra a kalapáccsal, majd felkiáltok: "A rohadt életbe, de egy béna fasz vagyok!", azt sem fogom szó szerint érteni.:DDD

Kytia 2011.03.21. 09:47:30

@Nard: Az hagyján, de már most tudja, hogy 20 év múlva hazudni fog. Érzi a kis vériben.:D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.03.21. 09:48:00

@Kytia: Igaz. Helyesbítek: Ezt most megúszhatod vele, ha lelépsz.

Sanszos, hogy így is ez lesz. De legalább nem ezzel a szánalomhuszárral. Hol van már a sírig tartó, meg a holtodiglan (azért ugye csak bízik benne titkon az ember, hogy a végén még lesz egy pár jó éve és nem a holtomiglan lesz előbb).

Father Justice (törölt) 2011.03.21. 09:51:23

@Kytia: Mit gondolsz, miért nem tudunk meg a fickóról semmit azon kívül, hogy a posztíró "pasija"? (Ja, de megtudunk: tud duzzogni és veszekedni.) Miért nem szarja le nagy ívben az apja szemétségeit - amin ráadásul már úgysem tud változtatni - ha ő maga nem olyan?

Kytia 2011.03.21. 09:54:30

@csodalampa: Igaz. Lehet, megéri lecserélni egy újabb illúzióért a már elfostosodottat.

Kytia 2011.03.21. 09:57:35

@Igazság a legfelsőbb szinteken:
1.) Azért, mert a poszt megértéséhez nem kellett több információ.

2.) Azért, mert a családja beborult ettől a dologtól.

Szerintem gázabb lenne, ha leszarná. Az azt jelentené, hogy természetesnek tekinti. Nekem ígéretesebb, hogy padlóra került. Az is kiborítja az embert, ha apu otthon veri anyut. Ha leszarná, az azt jelentené, hogy ő majd nem fogja verni a saját asszonyát? Szerintem pont fordítva.

Devil2 2011.03.21. 09:57:38

@Kytia: Hát jah, ha jó vele a szex, akkor nem éri meg.

Kytia 2011.03.21. 10:03:40

@Devil2: Miért, másokkal nem lehet jó a szex?

Devil2 2011.03.21. 10:16:13

@Kytia: Jót jóra cserélni? Hát az nem egyszerű, mert ahhoz azért kellenek valamiféle érzelmek is, na ezt a részét nem könnyű megtalálni.

Nutshell 2011.03.21. 10:20:36

@Frigyesur: Én még sosem voltam pszichológusnál, de úúúúgy elmennék egyszer. Biztos izgi, magadról beszélhetsz és közben rájöttök, hogy milyen szar gyerekkorod volt és azért vagy olyan, amilyen, mert gyerekkorodban zaklatott a nagybácsikád egy sötét, füstös szobában.
Szóval én támogatom a pszichológushoz-menést :)

Father Justice (törölt) 2011.03.21. 10:21:48

@Kytia:
1) Szerintem kell. Tudnunk kell valamit, hogyan viselkedett korábban a hölggyel, hogy tudjunk viszonyítani.

2) Az, hogy a család beborul tőle, szomorú dolog, de nem ok arra, hogy a barátnőjén vezesse le a feszültséget.

Nem arról van szó, hogy tekintse természetesnek. Az apjához való viszonyát akár alapjaiban is megváltoztathatja az ügy, de a párkapcsolatára semmiképp nem nyomhatja rá a bélyegét - ilyen értelemben továbbra is magasról tennie kellene az esetre. Én továbbra is úgy látom, az a bizonyos családi esemény egyfajta görbe tükröt tartott a fickó elé. Csakhogy attól, hogy belátta, ő is hasonló jellem, még nem lesz szimpatikusabb. (Egyébként az apjában is van némi lelkiismeret-furdalás-szerűség, mert a saller után elviharzott, és nem kiselőadást tartott. De ennek sem szabad nagy jelentőséget tulajdonítani: a szar akkor is szar, ha kevésbé büdös és kakának becézed.)

Én azt mondom, itt azonnal szakítani kell. Most, rögtön!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.21. 10:22:06

Nekem szerintem szükségem van egy pszichiáterre.

Kytia 2011.03.21. 10:30:01

@Igazság a legfelsőbb szinteken: Igen, de ez azért még mindig csak feltételezés. Attól, hogy valaki rosszarcú, még nem viszik rögtön be a sittre, csak ha el is követett valamit. Én nem vagyok egy túlzottan megbízós fajta, de azért ha valaki még semmi arra utaló jelet nem adott, hogy át akarna verni (leszámítva, hogy szarul érzi magát, mert a családjában történt ilyesmi), azért nem veszem készpénznek, hogy meg fog történni. A hirtelen bizalomvesztéshez több kéne. Azt mondjuk én sem tudom, hogy miért a lányon vezeti le a dolgot. Épphogy a lánynál kéne egy kis megnyugvást találnia, és örülnie, hogy van valaki, aki kitart mellette a szarban. Persze arról sem sokat tudunk, hogy a lány hogy reagált a dolgokra. Lehet, hogy nem elég jó támasz a fiúnak a nehéz időkben, és burkoltan valójában azt veti a szemére a kis basztatásokkal.

Devil2 2011.03.21. 10:32:05

@Nutshell: Pedig valójában felesleges dolog. Mert lényegében a döntésképtelenségeddel szembesít. Kibeszélni meg egy jó baráttal, vagy megbízható ismerőssel is lehet. Ha a pszichomókustól várod a problémád megoldását akkor várhatsz rá életed végéig, mert a te életed a saját kezedben van (csak ezt gyakran fájdalmas felismerni).

Father Justice (törölt) 2011.03.21. 10:39:21

@Kytia: "Lehet, hogy nem elég jó támasz a fiúnak a nehéz időkben.."

Még egy ok a szakításra. :)

Kytia 2011.03.21. 10:41:01

@Igazság a legfelsőbb szinteken: Ja, csak ez esetben a fiú részéről.:)

Father Justice (törölt) 2011.03.21. 10:47:32

@Kytia: Mindegy, melyik oldalon hány ok gyűlik össze, a végeredmény a fontos. :) Egyébként én is pont azt tartom a leginkább árulkodónak, ahogy a lánnyal viselkedik. Lehet, hogy náluk is megy a hazudozás rendesen, mert klasszikus felállásról van szó (napjában 20x elhangzó "szeretlek" a felerezsi + suna kombinációért cserébe), csak a fickóban most megszólalt a lelkiismeret. Sőt, ha jobban belegondolok, biztos.

Nutshell 2011.03.21. 10:52:53

@Devil2: Valszeg ezért nem voltam még én sem. Megbeszélni van kivel, változtatni csak én tudok, szóval ennyi. Eddig mindig megoldottam a problémáim, vagy megoldódtak maguktól...
De akkor is kipróbálnám egyszer :)

dr. gernika 2011.03.21. 10:54:58

@Devil2: A jó barát nem pártatlan. Sokat tud segíteni, de nem úgy, ahogy egy pszichomókus, akinek kívülről van rálátása a dolgokra, ráadásul szakértői szemmel.

Kytia 2011.03.21. 10:59:35

@Igazság a legfelsőbb szinteken: Nekem nem ez a benyomásom. Sokkal inkább az, hogy csajszi csak mérsékelten foglalkozik a fickó problémájával, inkább menne bulizni, fiút meg ez sérti.
Persze, mindenki magából, illetve a maga által tapasztaltakból indul ki.:)
Egyik ismerősöm volt úgy, hogy annyira beleszeretett egy nőbe, hogy elhagyta érte a családját. Lángoló szenvedély, romantika, atomszex, minden... Csakhogy pasinak pont akkor halt meg az apja és befordult. Csaj hogy reagált? Ahelyett, hogy támogatta volna, azon veszekedett vele, hogy nem mennek eleget bulizni.
Szó szerint ez a párbeszéd zajlott le:
Pasi: Csak még egy kicsi időt adj, még fel kell dolgoznom.
Csaj: Most azt gondolod, hogy itthon fogok fonnyadni miattad, ilyen fiatalon?
Vagy valami ilyesmi.

Szóval, a lényeg, hogy azért (is) nehéz jó társat találni, mert aki a habzsidőzsiben jó partner, az nem biztos, hogy a bajban is az lesz. Nők a terhesség alatt és az az utáni időszakban gyakran szembesülnek ezzel.:)
És szerintem ebben az esetben is lehet, hogy ez volt. Az is lehet, hogy szólt egy nagyon rosszat a lány az egész mizéria elején, amivel elárulta a részvétlenségét, és ezt nem tudja megbocsátani a srác.

Mindenkori szellemi vezetőm gondolatai a témában:
www.youtube.com/watch?v=WmhVeS6io4s

:))

Frigyesur (törölt) 2011.03.21. 11:02:21

@Nutshell: Ooo, en enelkul is tudom, hogy milyen traumakbol eredeztetheto egesz szemelyisegem. :)) Semmi penzert nem mennek. Van eleg bajom anelkul is. :D

@Devil2: Tokre egyetertek.

@Kytia: "Mindenkori szellemi vezetőm gondolatai a témában" :DDDDDDDDD

Frigyesur (törölt) 2011.03.21. 11:03:05

@Nard: Neked inkabb egy orvosszakertore van szukseged gernika bantalmazasai miatt.

indapass90210 2011.03.21. 11:05:23

@Igazság a legfelsőbb szinteken: "napjában 20x elhangzó "szeretlek" a felerezsi + suna kombinációért cserébe"

Nem tudom, én inkább 5 nőnek szállnék be a rezsijébe, a változatos sunáért cserébe.

Atrox 2011.03.21. 11:06:45

A srác 26 éves és így reagálja le a történteket?
Nálunk sokkal korábban bekövetkezett ez, és mégis túléltem :)
26 évesen meg már úgyis mindegy, a srác már felnőtt, minek ezt az egészet így a barátnője nyakába varrni? Oké, nem szép dolog, amit a faterja művelt, de nem is példa nélkül való. El kell fogadni, hogy fater-muter között a kémia már nem úgy működik, mint 30 éve, azt kész. Ettől még haragudhat az apjára (sok értelme ennek sem lenne), de a barátnőjére ezt kár kivetíteni. Én nem csodálkoznék, ha a nő leépítené. Persze akkor nézne, de akkor már késő lesz. Baj nem jár egyedül :)

Más: sokan írják, hogy a pofon után milyen keményen visszavágtak volna. Tényleg mindenki agyonverte a saját szüleit, miután kapott egy nyaklevest? Ezt nem nagyon hiszem...

Tóthi 2011.03.21. 11:07:17

@Devil2: Akkor van igazad, ha az illető van annyira felnőtt, hogy szembe tud nézni önmagával és a problémával, plusz szorult belé némi önkritika. Szerintem ez a lakosság jelentős részére nem igaz.
A többségnek az kell, hogy egy pszichomókus szépen szembesítse a valós okokkal, és rávezesse, hogy a terelés hátráltatja a megoldásban. Ahhoz a felismeréshez kell a szakember, hogy senki nem fogja megváltani, saját magának kell kézbe vennie a sorsát. (Jó pszichológus nem ad receptet, nem mondja meg, hogyan és mit kellene tenni a páciensnek.)

Father Justice (törölt) 2011.03.21. 11:09:39

@Kytia: "..a hazugság is lehet megnyerő.." Igaza van. :)

Rebelde 2011.03.21. 11:12:47

szegény srác, azért a posztíró várjon még, erről szól az egész, hogy nem mindig happy minden, vagy nem?
mondjuk 24 éveseknél előfordul, hogy jaj már nem olyan mint az elején, menjünk tovább...

apu meg no comment

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.03.21. 11:13:49

na. a család életét nem a szerető tette tönkre, hanem apuci faszfejkedése.

anyuka egy szerencsétlen lúzer, aki valószínűleg az egész életét a fasz férjére tette fel. és valószínűleg bántalmazva van, mert aki a felnőtt fiát megüti, az az asszonyt is meg fogja ütni, ha az nem hajlandó a hites urát egy fazék töltött káposztával a kurvájához elengedni.

a szerető egy szerencsétlen lúzer (és ostoba kurva), mert leállt egy nős faszival kúrni, és sokadik év után is elhiszi, amit apuci bead neki mesének. eléggé valószínű, hogy nincs tisztában a ténnyel, hogy apuci mindkét lukat kúrni óhajtja a továbbiakban.

a gyerekek (akár kiskorúak, akár felnőttkorúak) az áldozatok között is az áldozatok, mert nyilvánvaló, hogy apucika ezt a családot, meg a pluszkurváját (merthogy ugye tisztában vagyunk azzal, hogy itt nem tiszta szerelemről, lovagias románcról van szó, hanem arról, hogy apuci igényt tart még egy házikurvára) nemes egyszerűséggel a tulajdonának tekinti, és mindenféle viselkedésére vonatkozó kritikát, család feletti hatalmának megkérdőjelezését vagy szóbeli erőszakkal, vagy fizikális erőszakkal fogadja.

megfelelő megoldás: második számú házikurvát tájékoztatni, hogy apuci nem akar lelécelni, úgyhogy jól gondolja meg.
anyuci pedig váljon el, ha akar még valamit az életből, de jól gondolja át, mert egy válás az ilyen hierarchikus-patriarchális apucikból kihozza a legrosszabbat (lsd: család tulajdonjogának, apuci kizárólagos hatalmának megkérdőjelezése) szóval simán befigyelhet anyucinak egy verés, vagy akár zaklatás, gyilkossági fenyegetőzés is.

fumerin 2011.03.21. 11:13:54

26 éves férfit a nője előtt pofán verni rohadt megalázó, pláne úgy, hogy még ott a barátnő is, akinek fel kéne néznie a pasijára. Így már nem olyan könnyű :S
Posztolónak egyet tanácsolhatok, hogy türelem. Ha tényleg szereted, akkor most egyedül te jelented a biztonságot és az állandóságot a férfid életében. Minden eddigi "otthona" romokban hever. Ha nem akarod magad "beáldozni", akkor bennem az az érzés motoszkál, hogy még sem szereted olyan nagyon az embered.
Persze nem életed végéig kell mártírt játszanod, de egy bizonyos időnek el kell telnie, hogy feldolgozza ezt a családi széthullást, és vissza találjon a hétköznapokba.

Kytia 2011.03.21. 11:15:16

@Nard: Inkább pszichopata.:)

@Frigyesur: Nem veszel komolyan. Ez fáj.:D

@Igazság a legfelsőbb szinteken: MINDENBEN igaza van.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.21. 11:16:28

@Frigyesur: @Kytia:

A kettő kombinációja. 18-as EQ-m van 54-es SQ-m. Az autisták általában 20-as EQ-val rendelkeznek. Egy szar vagyok.

Tóthi 2011.03.21. 11:17:18

@Atrox: Mai szemmel nézve bántalmazott gyerek voltam. :-S Apám a testi fenyítést addig alkalmazta, míg el nem kezdtem kinőni a kamaszkorból. (Anyám röviddel a nagykorúság elérése előtt vágott életében először és utoljára szájon. Azt majdnem visszakapta, de időben leállítottam magam.) Fiatal felnőttként egyszer ütött meg (20-22 éves lehettem), látszott a szemén, hogy az erőfölényét akarja fitogtatni. Valami pénzről volt szó, ledobta elém. (Nem emlékszem, talán kértem kölcsön 1-2000 Ft-ot, vagy esetleg visszajáró volt.) Megalázónak találtam, beszóltam, ütött. Megfordultam, és közel egy évig nem álltam szóba vele. Ő keresett meg. Tudja, hogy nincs másik dobása, éppen elég, hogy a gyerekkorom jelentős része a tőle való rettegésről szólt.

Rebelde 2011.03.21. 11:18:17

@Igazság a legfelsőbb szinteken:
mi lesz a legközelebbi nicked? "bölcsek köve nálam"??
ezek szerint eljutottál a törzsfejlődés következő szintjére?:)))

Frigyesur (törölt) 2011.03.21. 11:20:28

@Nard: Mijaza 'SQ'? Super Quality? :D Es ki kenyszerit mindenfele tesztek kitoltesere es hol? :D

@Kytia: Ki ne venne komolyan Halasz Judit tanitvanyat? Ugyan. Ne legyel ilyen negativ. :))

Rebelde 2011.03.21. 11:22:23

@Nard:

mivan? a szcik rádkapcsolták a stresszmérőt??
ez valóban a vég:D

Frigyesur (törölt) 2011.03.21. 11:22:35

@Rebelde: Nezd Reb: van akinek ott a lehetoseg a nev fejlodeseben. Nem mindenki a maximumrol indul, mint pl te. A Rebeldenel mar nincs gonoszabb, ez a csucs. A Frigyesnel mar nincs okosabb, ez is a hasonloan maximalista. De kb. ez az egyetlen kozos bennunk.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.21. 11:23:57

@Tóthi:

fn.hu-n van ilyen teszt.

@Rebelde:

Dehogyis :)

@Frigyesur:

Az a rendszerező képességem. Az átlag feletti. Az EQ-m meg még az autisták alatt :)

Rebelde 2011.03.21. 11:25:02

@Frigyesur:

igaz, és még lehetsz egyszer lány is:)))

Frigyesur (törölt) 2011.03.21. 11:27:03

@Nard: Pusztan vedekezes gernika zsarnoksaga ellen. No vagy te, hogy adsz ilyen tesztekre? :D

@Rebelde: Kikerem magamnak! :D

Rebelde 2011.03.21. 11:30:25

visszatérve a témához: a bölcsek köve nálam van,( hétfőnként:))

Tóthi 2011.03.21. 11:31:45

@Nard: Ejnye már, jó, hogy nem a Nők Lapja Caféra jársz. ;-)
Van benned egy adag egocentrikus vonás, ezt már megbeszéltük, de erre egy teszt alapján ráhúzni az autizmust erős túlzás.
Ha aggaszt a dolog, első körben olvass utána alaposan, és ha úgy veszed észre, hogy a pályafutásod hasonlít egy-egy esetre, akkor tényleg menj el szakemberhez, de az biztos nem egy teszt alapján fog diagnosztizálni.

Devil2 2011.03.21. 11:32:43

@gernika: Nem az a jó barát aki mindig helyesel. Az pedig aki valóban keresi a saját problémája gyökereit, meg is fogja találni. Ha nem elég kitartó a keresésben, akkor menjen p.mókushoz.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.21. 11:34:01

@Tóthi:

Aggaszt, mivel igen sok közös vonásom van ismert aspergeresekkel :(

Tóthi 2011.03.21. 11:35:01

@Frigyesur: Még jó, hogy a sámlin ülök, így nem koppant akkorát az állam. :-) És kommentel is? ;-)

Rebelde 2011.03.21. 11:35:42

@Nard:

de ők nagyon okosak is, vigasztaljon ez, hogy bár antiszoc vagy, de nem hülye:) nem lehet mindenki tökéletes:)

Devil2 2011.03.21. 11:36:07

@Tóthi: A "lakosság" jelentős része nemhogy önkritikus hanem túlkritizálja magát, túl görcsös, de erre majd rájön mikor nem megy semmire ezzel a görcsöléssel.

Frigyesur (törölt) 2011.03.21. 11:37:38

@Tóthi: Aham. ;) (Meg gondolkodnom kell ki lenne a legcikibb hozzaszolo. :)) De tenyleg azt mondta, hogy irt oda, csak nevet nem arulta el.)

Tóthi 2011.03.21. 11:41:19

@Nard: Akkor tényleg nézesd meg magad, ártani nem fog. Keress olyan szakembert, aki ezen a területen működik. (Van aspergeres ismerősöm, megkérdezzem, tudnak-e ajánlani valakit?)

Gyerekkorodban kezelhetetlen voltál? A helyedben gyerekekkel kapcsolatos történeteket nézegetnék, és ott keresnék párhuzamot, ha van. Pont tegnap olvastam aspergeres felnőttekről, de nem emlékszem az oldalra, az Indexről kerültem oda.

Rebelde 2011.03.21. 11:42:18

@Tóthi: dívány az nlc, tesója:))

Tóthi 2011.03.21. 11:46:25

@Devil2: A túl görcsösben egyetértünk, az önkritikusban nem. Önkritika alatt nem azt értettem, hogy valaki ész nélkül fikázza magát, mert nem elégedett az alakjával/teljesítményével/karrierjével, hanem azt, hogy képes többé-kevésbé reálisan felmérni a saját képességeit. Semmi nem jó, ha túlzásba viszik.

Igazad van, önértékelést kellett volna írnom, azzal szerintem elég csehül állunk.

Dr. Jula Watson 2011.03.21. 11:50:05

Van egy olyan sejtésem, hogy itt apuka lehet az, aki a nagy pénzt hozza a házhoz. Ezért érzi úgy, hogy még mindig diktálhatja a feltételeket, és bármit megtehet. És valószínűleg ezért nem hajították még mindig ki.

Tóthi 2011.03.21. 11:53:49

@Rebelde: Megnéztem, tényleg. :-)
A barátnőm gyereke és a lányom egyik ovistársa is érintett, úgyhogy beleolvasok a témába, ha látom.

Devil2 2011.03.21. 11:57:02

@Dr. Jula Watson: Ez megmagyarázza hogy miért nem akar válni, az asszony pedig mégis, mert ugye övé lenne a fele királyság..

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.03.21. 11:59:24

a posztíró készüljön fel arra, hogy a pasija hasonló értékrendet fog vallani, mint az apucika, és abból túl sok jó nem fog kinézni neki, ha majd a pasija is az általuk kialakított családban hatalmi pozíciót vesz fel (mondjuk, amikor a posztíró otthon van gyesen a kölykökkel, és anyagilag ki lesz szolgáltatva a pasijának), akkor ugyanúgy fog viselkedni, mint az édes jó apja.

a posztíró pasija meg készüljön fel arra, hogy apuci ezek után, ha újra meg merészeli kritizálni apuci kurvatartási szokásait, akkor ugrik az autó, ugrik a lakás, ugrik az anyagi támogatás, és ha mondjuk az anyját lelkileg merészeli támogatni az apja ellenében (mármint, hgoy ez tényleg tűrhetetlen, és apuci tényleg egy faszfej), akkor ne csodálkozzon, ha apuci nemhogy megvon minden családi támogatást a kicsi fiacskájától, de még arra is képes lesz, hogy a saját gyerekét kicsinálja.

nehogy abban a fals hitben létezzen bárki is, hogy egy ilyen embernek bármiféle vérségi vagy családi kötelék jelent bármilyen felelősségtudatot.

az ilyen emberek a családot egyszerűen a saját szükségleteik és igényeik kielégítésére használják, és amikor már nem kell, akkor egyszerűen eldobják. de ha a tulajdontárgy esetleg saját véleménnyel bírna, vagy bele akarna szólni a használatának körülményeibe, akkor azt megfelelően büntetik.

az ilyen családok nem különbek egy rabszolgatartó feudális önkényuralomnál. és az alkotmány ennek a szentségét akarja most kőbe vésni.

Dr. Jula Watson 2011.03.21. 12:04:26

@Devil2: Meg így kényelmes is neki, ráadásul ugye kifelé megtarthatja a tisztes családapa imidzst.
És ezért nem ütött vissza a fiú sem. Csak rágja magát. Főleg, hogy pont az örökségen indult a vita.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.21. 12:07:08

@Tóthi:

Nem, gyerekként teljesen jó magaviseletű voltam. Állatokat sem nagyon kínoztam (krumplibogarakat max, amiket össze kellett szednem anno).

Tóthi 2011.03.21. 12:12:55

@Nard: Ez jó hír, az autizmus már gyerekkorban jelentkezik. Ezzel együtt a saját megnyugtatásod miatt menj el egy piciáterhez, legfeljebb majd jól megkapod, hogy csak morózus, antiszociális, és egy hangyányit hipochonder vagy. ;-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.21. 12:19:19

@Tóthi:

Az antiszociális igaz, hypochonder biztos nem vagyok :)

dr. gernika 2011.03.21. 12:39:18

@Nard: Mesélj az egerekről, bizonyos macskákról és a nagyanyád csivavájáról is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.21. 12:44:10

@gernika:

Az egér kártevő volt. A macskákat meg a kutya kapta szét, a csivava is az öregségbe halt bele.

dr. gernika 2011.03.21. 12:47:32

@Nard: Szegény kártevőkre festékpatronokkal vagy mi a francokkal vadásztál, a macskák kutya általi eutanáziáját élvezted és üdvözölted, a csivava protkója viszont a vasalt orrú bakancsodba halt bele. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.21. 13:05:15

@gernika:

Apám fújta le neoluxxal az egeret. A macskákat sosem kedveltem, ha elég balfékek voltak, hogy a kutya elkapja őket, az az ő dolguk volt. Jó, egyet durván lerúgtam, mert elkapott egy madarat, amit megmentettem tőle. A csivava valóban így történt, nem tehettem arról sem, csak ráharapott a bakancsra én meg leráztam róla.

blah 2011.03.21. 13:44:17

és mennyire igaza volt apukának, tényleg átragad a társadalomra ez a viselkedés...

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.03.21. 14:01:40

Nekem szükségem van piszológusra, ugyanis gyermekkoromban kiheverhetetlen trauma ért a teniszpályán...:S
Ja igen és vernek is, de élvezem:D:D:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.21. 14:12:28

@Kool Kitty Kat:

Gyere, pityeregjünk együtt a műkörmösnél! :)

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.03.21. 14:17:49

@Nard: nekem fodrászhoz kellene mennem...
van egy tuti fodrászom, csak nagyon kell koncentrálni hogy a szemébe nézz:D:D:D:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.21. 14:23:03

@Kool Kitty Kat:

Az enyémet Lajosnak hívják :) Simán a szemébe tudok nézni :) Bazz milyen kis emos vagy! :D

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.03.21. 14:31:55

@Nard: Én tehetek róla hogy jók a képességeim?
Ez még nem jelenti azt, hogy nem használom fel a saját javamra:D:D:D

Frigyesur (törölt) 2011.03.21. 14:43:26

@Kool Kitty Kat: Nyah, total oszinte voltam: 29 es 6 :DDD Azert ez igen erdekes ismerve magam. :)) De legalabb kiegyensulyozott az agyam, meg ha total atlag alatti is vagyok.

Frigyesur (törölt) 2011.03.21. 14:45:01

@Kool Kitty Kat: :D Pedig megmondtak, hogy nagyon elvezted. :)))
Ki ver teged? :P

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.03.21. 14:57:33

@Frigyesur: Az iq tesztem is magasabb lett a tiednél:D

Hazudnak, hogy ne kelljen elismerniük a sok gonoszságot:D
Pedig már csak napjaim vannak hátra, előrehaladott légmellényem van a jobb tüdőmben:D:D:D:D

Frigyesur (törölt) 2011.03.21. 15:05:03

@Kool Kitty Kat: Ez van, szebb is vagy, okosabb is, szexisebb is nalam. Mit lathatsz bennem. *sohaj*

Nyilvanvaloan. A yorkshire-i fenevaddal valo banasmodon is latszik milyen gonosz emberek. ;))
Mi is a legmelleny? :)

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.03.21. 15:28:50

@Frigyesur: a légmellény?
Az a kormány által eltitkolt szuper betegség amit úgy akartak az útjára engedni, hogy megfertőzték a legkedvesebb/legszimpatikusabb/szeretetreméltóbb embert a bolygón!
Engem:D
De a szervezetem ellenáll, és nem engedi a fertőzést elszabadulni.
Ezt is nekem köszönhetitek:D

Szegény fenevad sántít...
biztos megverték:S
Ahogy te engem, vagy ami még rosszabb, ahogy Gernika Nardot...
:D:D:D:D

Joe69 2011.03.21. 16:53:51

Két dolog tűnt fel a sztoriban:

1. Az elejétől eltekintve szó sincsen a pasi anyjáról. Márpedig a srác nem az apja miatt viselkedett úgy, hanem a megalázott anyja miatt, aki kavarta kínjában a szart a háttérben, és valószinűleg ezerrel oltotta belé bosszúból a "minden nő büdös kurva" mantrát. (A feleségek szótárában a "büdös kurva" azt a nőt jelenti, akivel a férje megcsalja.) És fúrta a posztírót is,lefogadom, nőknél jobban senki sem ért a nőgyűlölethez.

2. Lehet, hogy a posztíróban a srác elvesztette a hitelét, amikor szemeláttára a fater megütötte a fiát. Elvesztette a domináns hím ninbuszát, ennyi, és egyszerűen megveti. A kökorszakban a belevaló fiú ilyenkor agyonütötte az apját, ő lett a hordavezér, övé lett mindkét nő és kész. A posztíró atavisztikus génjeiben még ez a kép lakozik.

nemvagyokhelyespasee 2011.03.21. 20:34:40

No akkor a blog "ügyeletes nőgyűlölője" is megszólal:

A srácot meg tudom érteni, mivel egy világ omlott össze benne. Érthető, hogy egy introvertált, magába forduló alak lesz belőle. Ott viszont nagy hibát követ el, hogy a nőjére tolja rá minden búját baját, gyakorlatilag (a leírtak alapján) egy jól működő kapcsolatot tesz így tönkre. A megoldás: Tartsatok egy kis szünetet, de mindenképpen tartsd vele a kapcsolatot, barátként! Értem ezalatt nem jössz össze másvalakivel, mert annak a srácra nézve beláthatatlan következményei lesznek.

A posztban szereplő apukáról meg annyit biztosan nem csóringerek, ha örökségről is szó van a posztban ez biztosan bevonzza a fiatal pénzéhes pipiket (valamelyik alkalmazottja, titkárnője a munkahelyen). Szóval mind a kettő tipikus jellemzője magyar társadalmunknak, még az egyik "jeles miniszterelnökünk" is "öregecskedő" feleségünk lecserélésére buzdított. Leginkább az ilyen nőktől tudok hányni, no és persze nem utolsósorban az "ilyen" apuka féléktől, sajnos ezekkel van tele az ország, hála a kereskedelmi csatornák butító műsorainak. A posztban szereplő hölgyet csak azért nem aposztrofálnám pénzéhes ribancnak, mert egyetlen szóval nem mondja, hogy tehetős barátja van, számomra ez az "örökség" kifejezésből derült ki.

nemvagyokhelyespasee 2011.03.21. 20:37:03

Még nem olvastam a naplopó fikakommandó hozzászólásait, kíváncsi vagyok miért hülye a posztoló: úgyhogy neki is látok...

Tóthi 2011.03.21. 20:57:48

@Frigyesur: EQ:52, SQ: 38. Tulajdonképpen kiegyensúlyozott agy, de csak azért mert mindkét irányban szélsőséges vagyok. :-)

deflorator 2011.03.21. 21:30:53

Egy férfi nem csak addig akar dugni, amíg születik két gyereke. Ezt tudomásul kell venni. Ha a felesége dagadt mangalicává válik ahelyett, hogy élete végéig keményen küzdene, hogy szép maradjon, akkor teljesen ésszerű, hogy a férj a szexuális együttlétre immár teljesen alkalmatlanná vált felesége helyett mással létesít szex kapcsolatot.

deflorator 2011.03.21. 21:32:39

Szerintem egy apai pofon csak akkor megalázó, ha utána sírva fakad tőle. Vagy ha visszaadja. Ha rezzenéstelen arccal fogadja akkor nem.

Tóthi 2011.03.21. 21:40:13

@deflorator: Természetesen ez áll a férfire is, igaz? Miszerint nem növeszt sörpocakot, nem felejt el borotválkozni, hajat vágatni, fitt, üde és fiatalos marad, és rendszeresen apró figyelmességekkel lepi meg élete párját, hogy ne szürküljön el a kapcsolat, stb.

deflorator 2011.03.21. 22:42:46

@Tóthi: Az állításod első részét különítsük el a másodiktól! Magára valamit is adó férfi nem növeszt csüngő disznó hasat, fitt és fiatalos marad. Ami a figyelmességet illeti, azt viszont ki kell érdemelni.

Tóthi 2011.03.21. 23:12:16

@deflorator: Nézőpont kérdése, szvsz a figyelmesség alap mindkét fél részéről, és rég rossz, ha patikamérlegen kell adagolni. Nekem a "kiérdemelni" is elég rosszul cseng, de biztos van olyan nő, aki szeret pedálozni a teremtés koronájánál.

Almandin 2011.03.22. 14:14:57

@Nard: Nyugodj meg, valszeg nem vagy aspergeres, csak kissé hipochonder (megjelenik egy-két cikk a témáról, és máris beképzeled). Olvasd el ezt:
samtelen.freeblog.hu/archives/2010/02/18/ENFP/
süti beállítások módosítása