Hisztis kis muffnak nevezett és lelépett

2011. március 29. 08:17 - csajokespasik

„Nem titkolt vágyam, hogy ma este csajozni fogok, te csinálsz, amit akarsz!” – ezt az SMS-t találja meg a barátnő a pasi mobilján, és szintén ezek a sorok indítják el a lavinát. Az elhanyagolt barátnő szeme végre felnyílik és lerázza magáról a port: lazán összecsomagol pasijának és kitolja a lakásból. Most megtudhatod, hogy néha életmentő lehet a levéltitok megsértése. Mai posztolónkból egy múlt heti levél csalogatta elő az élményt.

 

Sziasztok. A csütörtöki posztról jutott eszembe, hogy nekem is volt egy nagyon hasonló esetem. Hat éve éltünk akkor együtt a párommal, Danival. Akkor ő 24 volt, én pedig 23. Volt egy haverja, Laci, akivel sokat lógott, kapcsolatunk lecsengő fázisában pedig egyre többet. Volt olyan, hogy egész hétvégékre tűnt el Lacival. Először és utoljára tettem olyat, hogy belenézzek valaki mobiljába, de nem bírtam tovább. Danival már nem lehetett beszélni, könnyedén lerázott, az sem zavarta, ha sírva vágtam be magam mögött a fürdőszobaajtót. Amikor egyszer lement a boltba, és ott felejtette a telefonját, megnéztem pár SMS-ét.

Az ötödik vagy hatodik üzenet a sorban Lacinak szólt és ennyi állt benne: „Nem titkolt vágyam, hogy ma este csajozni fogok, te csinálsz, amit akarsz!” - gyakran megfordult a fejemben, hogy azért járnak ezek annyit együtt, mert felfedezték a buziság örömeit, de másról volt szó. Esküszöm, inkább azt kívántam, bárcsak homárok lennének, könnyebben elviselném. De ahogy mindez felszínre került, megalázónak éreztem. Mit gondolhatnak rólam mások, ha összefut véletlenül közös ismerősökkel? Amikor visszajött, nem szóltam neki, rám sem nézett, ledobta a cuccot a konyhai asztalra és leült a tévé elé. Próbáltam visszavezetni, hogy hol és mikor volt életünkben az a pillanat, amikor visszavonhatatlanul elromlott minden. Nem tudtam. Eltelt 1 hét, 2 hét. Nem bírtam tovább. Egy darabig megfordult a fejemben, hogy a barátnőimet, szüleimet is beavatom, csakhogy kibeszélhessem valakivel a dolgot. De annak nem lenne semmi értelme, csak sajnálnának és átkoznák Danit, akit annak idején ők is kedveltek. Úgy döntöttem, az lenne a legjobb megoldás, ha már a kész tényeket közlöm velük, azaz, kiraktam Dani szűrét. Így nincs sajnálat és pletyka. Dani volt, nincs. Mindezt egyedül kellett véghezvinnem, ami nagyon megviselt. Egyik nap szépen összecsomagoltam a holmiját és kiraktam az előszobába. Amikor hazajött és meglátta, kérdezte, hogy mi van, takarítok? Mondom, igen, most söpröm ki a szemetet éppen. Amikor értetlen arcot vágott, elmondtam neki, hogy tudom, hova jár hétvégenként, olvastam az SMS-eit, és az utóbbi időben hozzám sem nyúl. Nem kiabált, nem mentegetőzött, csak suttogva annyit mondott, hogy egy hisztis kis muff vagyok, majd fogta a cókmókját és lelépett.

Miért maradt velem, ha mást keresett? Hogy képzelte a jövőnket úgy, hogy folyamatosan kalandozik mellettem? Csak a szállást jelentettem neki? – hiszen ő lakott nálam. Miért nem vettem észre hamarabb? Talán azért, mert kezdetben minden szép és jó volt…

Megkönnyebbültem, nem bántam semmit, úgy éreztem, kitisztult a levegő. Nem is láttam többet. Azóta már van egy másik barátom, aki egyelőre még nem lakik nálam (nem is akar, nem is tudna) – nagy a távolság köztünk, de remélem, ez is megoldódik hamar.

 
270 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr582781018

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudom, hogy tudod, hogy tudom. És, ha mégsem? 2011.03.30. 08:29:42

Legutóbb arról beszéltünk és vitatkoztunk, milyen módozatai léteznek a nyílt hűtlenségnek, ami megcsalásnak igazán nem is nevezhető, hiszen a partner tudtával, beleegyezésével, sőt, sokszor biztatására történik, esetleg a jelenlétében, sőt, aktív részv...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2011.03.29. 13:25:21

@Kytia:
Már értem hogy velem miért viccelnek állandóan :DDD

Kytia 2011.03.29. 13:26:13

@Muha: Hánaés?:D Ha mán úgyis hajnali 4-kor jött haza, nem mindegy? Még örülni is fog, hogy a szomorú kötelességét áthárítottam a kertészre.:DD

Kytia 2011.03.29. 13:28:24

@gyvy: Én csak az ideális esetet vázoltam. Azért sok a tapintatlan ember.:DDD

Frigyesur (törölt) 2011.03.29. 13:28:36

@mooon:): Dehat ez tenyleg vicces. Akkor nem lenne vicces, ha komolyan mondana. De igy eloadva mindenkepp poennak szanja. En azon is nevettem, amikor a testverem satorponyvanak nevezte a teregetendo ruhaim etc.

@Kytia: Szerintem a sajat hibainkon is lehet nevetni. Morcos tekintetet, kicsit megjatszott sertodest imitalva. Ki is borulnek, ha nem cikizhetnem a baratom. :D

Dr. Jula Watson 2011.03.29. 13:29:30

@gyvy: biztos vagy benne, hogy veled és nem rajtad? :D

@Muha: Buta az, aki olyat vesz el feleségül, akitől csak szabaulna :D

Frigyesur (törölt) 2011.03.29. 13:29:46

@Nard: Ooo, akkor sutok nekik melle egy kis meggyes pitet. Vegye csak el az osszesset, Alf.

Muha 2011.03.29. 13:31:15

@Dr. Jula Watson: akitől csak szabadulnánk, az a buta feleség. :D

Kytia 2011.03.29. 13:33:10

@Frigyesur: Jaja, nekem is alap. Szükségem van rá, mint egy falat kenyérre. De amúgy jól szokták viselni, csak az érzékeny témákat kell kerülni.:DD

@Muha: Buta az, aki butát vesz el.:DD

Rebelde 2011.03.29. 13:35:02

@Frigyesur: @Nard:

minden jel arra mutat, hogy a következő évben nem kell tovább nélkülöznünk, Sisynek hála...

igyunk az elkövetkező 1929-es esztendőre

Dr. Jula Watson 2011.03.29. 13:35:10

@Muha: Nem sok észre vall buta feleséget keríteni :D Szépet, okosat szexiset kell :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.29. 13:35:32

@Frigyesur:

Köszönöm Blanche, maga egy kincs! Szeretném látni a mosolyt a kis szutykos arcukon! :)

summerstorm 2011.03.29. 13:35:44

@Frigyesur:

Szerintem meg abban a helyzetben ez nem volt vicces... és őt is bántotta. Sőt tovább megyek, szerintem a pasija is inkább a határokat próbálgatja, hogy mi az, amit még megtehet vele büntetlenül, semmint hogy viccelődni akart volna.

De igazatok van, nem ismerem a viszonyrendszerüket, azt hogy hogy beszélgetnek/viszonyulnak egymáshoz, hogy ennek mennyire része egymás ugratása, vagy viccesen cikizése...
Vannak szituk, amiben lehet húzni egymást, cikizni, ironizálni, de ezek olyan témák kéne legyenek párkapcsolatban, amiről tudjuk, hogy a másik is viccnek veszi, és mi viccnek is szánjuk... és még úgy is sülhet el rosszul a dolog...
ne mondd,hogy te még sosem találkoztál ilyen helyzettel...

Rebelde 2011.03.29. 13:37:05

@Kytia:

"Buta az, aki butát vesz el.:DD"
ez a lényege a sokat hangoztatott pontrendszernek, nem? kettes a ketteshez, hatos a hatoshoz, buta a butához:))

Kytia 2011.03.29. 13:38:44

@mooon:): "pasija is inkább a határokat próbálgatja, hogy mi az, amit még megtehet vele büntetlenül"

Ebben lehet valami. Egyébként sokat elárul a másik reakciója. Ha x éve megy ez már és a lány falnak megy tőle, akkor nem vicceskedés, hanem sértegetés van.

Dr. Jula Watson 2011.03.29. 13:41:05

@Kytia: Egyébként sok vcceskedésben bizony van valóság is, sokan a vicc mögé bújva sértegetnek. Azt hiszik így megúszhatják a számonkérést emiatt.

Frigyesur (törölt) 2011.03.29. 13:43:13

@Kytia: Erzekeny temakat az embernek maganak kell kifiguraznia, es onnantol mar kvazi vedve van.

@Nard: Ooo Alf, maganak aldott jo szive van!

@mooon:): Miert nem? Mitol nem volt vicces? Nem ranezett es undorodva mondta, hogy 'egy diszno vagy'. No, en lennek az egyetlen no itt, akinek nyugodtan lehet mondani, hogy egy dejno, aki elerte a vagosulyt. Nema'! Kytia, neked is lehet? :)

De, mar talalkoztam. Csak nem ertem, hogy a masik sulya mitol ennyire erzekeny tema, hogy kapasbol lebunkozzuk.

Rebelde 2011.03.29. 13:43:44

@Dr. Jula Watson:

milyen igaz, én is így szoktam:)))

Dr. Jula Watson 2011.03.29. 13:51:06

CYRANO

Lássa,

Ez szimplán hangzik... Így nincsen hatása!
Mondhatta volna szebben, kis lovag,
Más-más hangnemből... Így ni, hallja csak:
Kihívón: „Én nem járnék ám vele!
Sebészt hivatnék, hogy metélje le!”
Barátilag: „Hisz findzsájába ér!
Igyék vederből, abba belefér!”
Leírón: „Csúcs, mely veri az eget!
Hegyfok! Mit hegyfok? Roppant félsziget!”
Kíváncsian: „Mit rejt e hosszú tok?
Tollszár van benne, vagy gyaníthatok
Papírvágó kést, ollót is talán?”
Kecsteljesen: „Ön nagy barátja, lám,
A madaraknak! Póznát tart nekik,
Hol magukat jól kipihenhetik!”
Kötődve: „Kérem, ha pipázik ön,
S a füst orrán át gomolyogva jön,
Kéménytüzet szomszédja nem jelez?”
Intőn: „Vigyázzon túlsúlyára! Ez
Lehúzza önt s fejjel bukik előre!”
Gyöngéden: „Lássa, megfakul a bőre
Színét a napfény durván szívja ki
Egy kis napernyőt venne tán neki!”
Pedánsul: „Hallott az Arisztofánesz
Nagy állatjáról uraságod? Tán ez:
A Hippokampelefantokamelosz,
Hordott ilyen hús-díszt elől... e rossz
Hangzású lényen volt ily hosszu csont!”
Gavallér módon: „A manóba, mondd,
Ez a fogas jött most divatba? Ej,
Kalap számára pompás kicsi hely!”
Föllengzően: „Hatalmas, büszke orr,
Egy teljes náthát csak a bősz, komor
Mistráltól kapsz! Más szél ott meg sem érzik!”
Tragikusan: „Vörös tenger, ha vérzik!”
Bámulva: „Ó, eszembe jut, ha nézlek:
Micsoda cégér egy illatszerésznek!”
Lírailag: „Kagyló ez, s ön Triton?”
Naivul: „Mondja, mert én nem tudom,
Mikortájt nézik ezt a műemléket?”
Mély tisztelettel: „Gratulálunk néked
Tornyos házadhoz, nagyságos barátom!”
Parasztosan: „Hékás, a számat tátom!
Orr az? Fenét orr! Ördögadta dolga:
Kis dinnye jaz, vagy óriás iborka!”
Hadászilag: „Szuronyszegezve áll!
Lovas-roham ilyet készen talál!”
Üzletszerűn: „Tán lutrit rendez? Én
Sejtem, hogy ez lesz a főnyeremény!”
Végül, torzítva Pyramus kriáját:
„Ez dúlta szét az arc harmóniáját,
E szörnyeteg!... Pirul az áruló!”
Így ömlött volna szájából a szó,
Ha volna önben szellem és tudás.
De szellemet, boldogtalan dudás,
Ön sose látott s tán azt tudja csak,
Hogy hülye fráter is lehet lovag!
De hogyha önben annyi lelemény
Lett volna mégis, hogy kivágja szépen
Mindazt, amit most összehordtam én
E díszes, úri hallgatók körében:
A kezdő mondat első negyedét
Éles kardommal vágtam volna szét!
Mert magamat kigúnyolom, ha kell,
De hogy más mondja, azt nem tűröm el!

Kytia 2011.03.29. 13:53:24

@Dr. Jula Watson: Igen, és az is érződik, ha erről van szó. És akkor lehet baszogatni utána a megsértődött másikat, hogy "jajjmá, nincs humorod".

@Frigyesur: Na ja, az is egy jó módszer. Egyébként még az ismerkedési időszakban is sokat le lehet szűrni abból, hogy hogy reagál a másik, ha szóba kerül, hogy mivel nem vagy elégedett magadon. Persze, ilyesminek eleve nem szabadna szóba kerülnie, de csak előfordul.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.29. 13:54:19

@Frigyesur:

Engem meg mindig izmos fűszálnak hívsz, meg csenevész kis kórónak :(

Kytia 2011.03.29. 13:56:34

@Frigyesur: Hát, van, amit lehet nekem mondani, van, amit nem. És van, ahogy lehet, és van, ahogy nem.:) És van, amit én sem mondok, mert nem akarok bántani, van, amit meg igen.:)

Rebelde 2011.03.29. 13:58:23

@Dr. Jula Watson:

ez ugye neten még aljasabb, mert a szemétkedés végére odateszünk egy szmájlit:)

Dr. Jula Watson 2011.03.29. 13:59:22

@Kytia: Na meg azt sem lhet humornak tekinteni, ha egy bizonyos tulajdonság miatt túl sokszor, túl hosszú időn át ugratják az embert. Mert akkor azt sem a pillanat hevében elsütött viccnek lehet tekinteni.

Dr. Jula Watson 2011.03.29. 14:00:12

@Rebelde: még ha csak egyet teszünk! :)

Muha 2011.03.29. 14:00:14

@Kytia: Hozzám jössz? :DDDDDDD

@Dr. Jula Watson: bizony. meg mosogatósat. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.29. 14:01:08

@Rebelde:

Vagy nádcukorba forgatunk (sima cukor helyett persze) egy paleontológust és elfogyasztjuk! :D

Dr. Jula Watson 2011.03.29. 14:02:27

@Muha: na igen, az is egy szempont lehet :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.03.29. 14:02:55

@mooon:): Nyilván a határokat próbálgatta, egyértelmű. Ez az eset kb. 5 éve volt, ha nem régebben. Tényleg fintorogva néztem magamon a babahájat (kb. 55 kiló lehettem, a 168 cm-es magasságomhoz), erre kezdett el röfögni. Utalva arra, milyen hájas is vagyok! :) Akkor ez a beszólás szarul esett, az tény, hiszen éppen keseregtem a hájakon. De egyébként is ilyen csipkelődő stílusa van, néha túllő a célon. Én is szoktam beszólógatni neki, de pont a természete miatt nem veszi komolyan.

Rebelde 2011.03.29. 14:04:21

@Nard: @Frigyesur:

na megálljatok,jöttök ti még az én uccámba:P

Kytia 2011.03.29. 14:05:58

@Dr. Jula Watson: Igen, ha folyton ugyanazt mantrázza, akkor azzal erősen mondani akar valamit.:))

@Muha: Mosogatni?? Soha!:DD

Rebelde 2011.03.29. 14:06:00

@Bundabandi:
és még a rokonaidat is utálja, nem megy el veled egy esküvőre se...de legalább házias:)

Muha 2011.03.29. 14:06:40

@Kytia: jaaaaaaaj, dehogy te kis butus. bíz bennem. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.29. 14:06:42

@Rebelde:

Nohiszen! :) Megdobálsz minket paleolitikus cukrokkal? :)

Rebelde 2011.03.29. 14:08:01

@Nard:

félsz, hogy még egészséges leszel?:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.29. 14:08:42

@Rebelde:

Majd megvárom amíg bevonzom az egészséget meg a cukormentes cukrot! :)

Rebelde 2011.03.29. 14:10:55

@Nard:

majd gernika hazaviszi:)

Frigyesur (törölt) 2011.03.29. 14:15:19

@Kytia: Hat en az ismerkedesi fazisban addig cikiztem, amig latni se akart tobbe. Aztan megis ittmaradt. :D

Na jo, betegseggel pl. nem illik.

@Nard: Meg netes gyikarc is vagy, szilfid kis testeddel. De hat felsz eros bicepsemtol, barmit mondhatok rad. ;

Frigyesur (törölt) 2011.03.29. 14:16:41

@Rebelde: Narddal a feny gyermekei vagyunk, sosem jutunk a pokolra, Rebelde asszonysag. :P

@Nard: :DDD

Kytia 2011.03.29. 14:17:00

@Muha: Okos nő nem bízik.:/

Rebelde 2011.03.29. 14:17:42

@Frigyesur:

pedig már ott vagytok:))

Frigyesur (törölt) 2011.03.29. 14:18:55

@Nard: Csodas uj reklam egyike 'Nezd meg mit muvel a testeddel a cukor es a so'. Na mit vajh mit megis, tapanyagok. :D Esetleg letfenntartanak. Ezt inkabb latni se akarom, megrazo kepsorok lehetnek. :))

Frigyesur (törölt) 2011.03.29. 14:19:45

@Rebelde: Hm, en a szerafok eneket hallom. Ez nem a pokol lesz, az tutifix.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.29. 14:21:57

@Frigyesur:

Kihagytad a lájtkólát! :) És valóban félek a bicepszedtől :( Lehet majd kapni lehet paleo levegőt is, mert a simában lehet cukor meg minden! :D

Frigyesur (törölt) 2011.03.29. 14:22:03

Csipet-csapat:
Sziporka: Uuu, ennek valami fortelmes ize van!
Kvark Lipi: Ez a jo a reform kajaban: nem lehet sokat enni belole.

Rebelde 2011.03.29. 14:23:11

@Frigyesur:

el vagy tévedve frici, amúgy se hallhatsz semmit a dárt véder sityaktól,ha mégis, azok más hangok:)
sajnálom, hogy tőlem kell megtudnod...

Frigyesur (törölt) 2011.03.29. 14:26:28

@Nard: Jah, a netes gyikarcok italat.

Szted lugosito nem cukor nyirfacukor van mar?

@Rebelde: Ez gyenge volt, Reb.

Muha 2011.03.29. 14:27:48

@Kytia: egy pincukrát azér reménykedhetnél. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.29. 14:28:24

@Frigyesur:

Lúgosító sav és képzeld el a medvecukrot....Szegény macik, ahogy hidrolízissel kivonják belőlük a cukrot! :(

Kytia 2011.03.29. 14:36:35

@Muha: Okos nő nem reménykedik.:)

Kytia 2011.03.29. 14:39:57

@gyvy: Igen. Csak azuok hamar felkötik magukat bízás és reménykedés hiányában.:DDD

Muha 2011.03.29. 14:41:24

@Kytia: akkor Te mégiscsak bízol meg reménykecc.
Hallod eszt gyvy!
:D

Hurri Kán 2011.03.29. 14:41:29

@Kytia:
Szegények.. :)))))

Asszem egy kis délutáni szieszta jót javítana a komfortérzetemen :D

Hurri Kán 2011.03.29. 14:42:27

@Muha:
Hallom hát. Mivel ezt teszi, nem okos nő :DDDDD

Kytia 2011.03.29. 14:43:47

@Muha: Épp készültem felkötni magam.:D

@gyvy: Kikérem magamnak. Én nem vagyok buta, csak hülye.:D

Hurri Kán 2011.03.29. 14:47:43

@Kytia:
Nem tudtam még meggyőződni sem egyikről, sem annak ellenkezőjéről :P

Kytia 2011.03.29. 14:54:10

@gyvy: Ezé mondom. Te már ne fáradj a nyomozással.:D

Hurri Kán 2011.03.29. 14:55:44

@Kytia:
Te is mindég mást mondol. Most honnét tuggyam mi az igasságí? :)

Rebelde 2011.03.29. 15:01:42

@Frigyesur:

csak helyén reagáltam egy gyenge poénra

Muha 2011.03.29. 15:08:53

@gyvy: @Kytia: jóvan. a hüjéknek még van eséjük. :D
Eszt is hallod gyvy? :D

Rebelde 2011.03.29. 15:09:42

@Frigyesur:
dehogy, csak unatkozom, kötekedek ma:)

Hurri Kán 2011.03.29. 15:12:53

@Muha:
Nem hallok én itten semmit :DDD

Muha 2011.03.29. 16:15:20

@gyvy: ha én te volnák, akkor kimosnám a fülemet meg kipiszkálóznám is. :D

jadviga79 2011.03.29. 16:43:31

Frappáns megoldás volt a posztoló részéről 23 évesen!

@Kytia:

de ez a beszólás is tréfás lett volna ebben a szituban...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.03.29. 20:34:07

Sziasztok.
Hat éve éltünk akkor együtt a párommal, Brigivel. Akkor ő 23 volt, én pedig 24. Van egy haverom, Laci, akivel sokat lógok. Egyszer lementem a boltba, és ottfelejtettem a telefonom az asztalon, mire Brigi megnézett pár SMS-t. Ezt akkor még nem tudtam.
Egyik nap szépen összecsomagolta a holmimat és kirakta az előszobába. Amikor hazaértem és megláttam, kérdeztem, hogy mi van, takarít? Mondta, igen, most söpri ki a szemetet éppen. Ezt úgy mondta, mint valami szappanoperahős. Ekkor értetlen arcot vágtam, mire elmondta, hogy tudja, hova járok hétvégenként, olvasta az SMS-eimet, és az utóbbi időben hozzá sem nyúltam. Persze, hogy nem, hisz folyton csak visszautasítást kaptam, vagy maximum kegyelemszexet. Nem kiabáltam, nem mentegetőztem, hisz csak füvezgettünk hétvégén, megcsalásról szó sem volt. A csajozás meg, amit kiolvasott a neurotikus liba, az azért van, mert nem írogat az ember olyat, hogy megyek füvezni... Csak suttogva annyit mondtam, hogy egy hisztis kis muff, majd fogtam a cókmókom és leléptem. Teljes a bizalomhiány, elhidegülés és nem megbeszéljük, hanem összerámol. Nem javítani próbáljuk, hanem jelenetet rendez. Kinek kell ez?!

Kytia 2011.03.29. 20:59:58

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Igazad van, senkinek. Ezért is raktam ki a cuccodat, hogy vére elhúzz a francba, te senki. Brigi

Nutshell 2011.03.29. 21:00:08

@gyvy: Hogy neked mindig be kell szólni... :)

Hurri Kán 2011.03.29. 21:03:26

@Nutshell:
Nem kell hogy beszóljál :DDDD

Hurri Kán 2011.03.29. 21:07:30

@Nutshell:
Nem kell hogy beszóljál :DDDD

Nutshell 2011.03.29. 21:09:08

@gyvy: Most nyomatékosítasz? :D

Hurri Kán 2011.03.29. 21:15:28

@Nutshell:
A blogmotor is a zén barátom :D

Nutshell 2011.03.29. 21:18:20

@gyvy: Erről az jut eszembe, amikor gyerekkoromban fogászatra kellett járni és ott volt egy hatalmas plakát, egy hatalmas fogorvossal és hatalmas szerszámokkal a kezében. És fölé volt írva, hogy "A fogorvos a te barátod". Azóta is összerándul a gyomrom, ha eszembe jut... :)

Hurri Kán 2011.03.29. 21:20:52

@Nutshell:
SZerintem nálunk az iskolafogász -Berci bácsi- gyomra rándult össze amikor meglátott minket.
A tükrét állandóan beleheltük, volt aki műanyag vámpírfoggal a szájában ült be a székbe :DDD

Kytia 2011.03.29. 21:23:01

Neeee, fogászatról ne is beszéljünk.:'((((

Nutshell 2011.03.29. 21:36:24

@gyvy: Igazi álomosztály lehettetek :)
Te is ilyen rosszkisfiú voltál? :)

@Kytia: Érzékenyen érint?

Hurri Kán 2011.03.29. 21:42:15

@Nutshell:
Én nagyon jó kisfiú voltam. Igazából most is az vagyok. Most még jobb, mint kiskoromban.
Az iskolafogásznál már csak kedvenc gimnáziumi énektanárunk, Csík tanár úr rettegett tőlünk jobban :DDD

Nutshell 2011.03.29. 21:43:55

@gyvy: Hahh, el tudom képzelni. Az a baj, hogy nem én voltam az angol tanárotok... :D Bizti vicces lett volna, szeretem a kihívásokat :)

Hurri Kán 2011.03.29. 21:47:38

@Nutshell:
Ó, én angolból jó vagyok, nyelvvizsgáltak is belőle :)))

Énektanárunkkal mindössze annyi történt, hogy egyszer, amikor nekiállt egy dalt hegedűn előadni, odamentem hozzá a padból és belecsúsztattam egy ötvenest az ingzsebébe :DDD

Nutshell 2011.03.29. 22:00:28

@gyvy: Neeeeee, ez durva :)))
Legalább adtak értek szaktanárit? Szegény Csík tanárúr....

Nutshell 2011.03.29. 22:09:18

@gyvy: Ott rontották el a nevelésed... :)

Hurri Kán 2011.03.29. 22:13:02

@Nutshell:
Az egy hosszabb lélegzetvételű folyamat volt :DDD

Nutshell 2011.03.29. 22:27:19

@gyvy: Biztos mindent rádhagytak, az volt a baj :)

Hurri Kán 2011.03.29. 22:29:42

@Nutshell:
Nem, de az értelmetlen utasítások ellen már akkor is lázadtam! :)

Nutshell 2011.03.29. 22:33:47

@gyvy: Be kellett volna iratni téged vm katonaiskolába, amivel az amcsi filmekben mindig fenyegetik a szülők a lázadó kölyköket :)

Hurri Kán 2011.03.29. 22:37:06

@Nutshell:
Nem Amerikában vagyunk, másrészt ha katona lettem volna, hazánk NATO csatlakozása alighanem csúszott volna 40-50 évet :DDD

Alikam 2011.03.29. 22:40:23

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: ezen mit akartatok javítani? Gyanítom az exed ugyanolyan unott állandóságban vergődött mint te.

Az nem természetes, hogy 17-18 éves korban letelepedsz aztán 24 éves korodig egy helyben vagy. Az előbb vagy utóbb megbosszulja magát.

Nincs itt katasztrófa sem a megcsalással, sem semmivel. Ki az aki elítéli, hogy 17-18 éves emberek 6 év után megcsalnák egymást? Ugyan, ilyen az ember.
A gond az, hogy életetek egyik legmozgalmasabb szakaszát elpocsékoltátok egymásra.

Nutshell 2011.03.29. 22:41:22

@gyvy: :DDDD
Erre nem is tudok már mit írni, ezért elmegyek aludni :)

- LA - 2011.03.30. 00:21:11

Elnézést, de kiabálni fogok.

KURVÁRA KIBASZOTTUL ELEGEM VAN ABBÓL, HOGY NEM AKARNAK A MAI EMBEREK ALKALMAZKODNI. HA VALAMI NEM STIMMEL, AKKOR MEG KELL BESZÉLNI A PROBLÉMÁKAT. NEM KIBASZNI A MÁSIK CUCCÁT AZ ELŐSZOBÁBA, HOGY TAKARODJ, ÉS ÚJ TÁRSAT KERESNI!!!!!!!!!!

Attól még, hogy nálad lakott, ki a ************nak gondolod magad, hogy ilyet tegyél? Szeretted őt, akit szeretünk, azért meg is kell küzdeni (de nem 1 oldalúan)!!!

Az rendben van, hogy ő is hibás valószínűleg (ezt nem vitatja senki). De az már nincs, hogy az Istent játszod 23 évesen. Mit tudsz te a világról??????

Gratulálni tudok, semmi több. Csak így tovább.

ez van: szprájt

indapass90210 2011.03.30. 08:00:16

"„Nem titkolt vágyam, hogy ma este csajozni fogok, te csinálsz, amit akarsz!”"

Hát ez meg mi a fasz?

A haverjának általában annyit ír az ember, hogy "Menjünk sunázni!"

zseni.info · http://www.zseni.info 2011.03.30. 08:32:00

Teljesen igazad van! Nem értettem én sem! Elég szégyen lehet az ember:D

sikeres online pénzkeresés, fent a linken érhető el! Nem kell fizetned csak szánj rá öt percet!
süti beállítások módosítása