Megtiltom, hogy találkozz azzal a lánnyal!

2011. június 10. 07:46 - Panni CsP

„Egyre gyakrabban kaptam tőle a „többször nem szólok…” és a „ha egy kis eszed volna…” kezdetű mondatokat. Ugye, ezek nem egy szerelmes nő szavai” – egy kapcsolat néha olyan, mint a rossz házipálinka, ha rendszeresen mérgezed magad vele, hamar kikészülsz. Levélírónkat a tegnapi poszt ihlette meg, a története hasonló szerelmet dolgoz fel, csak kisebb pofára eséssel. Most megtudhatod, hogy ha kölcsönadsz egy nőnek, várj a szakítással, míg visszaadja.

 

Sziasztok! A tegnapi történetről jutott eszembe a sajátom, hasonló szitu - leírom, ha már az exek kibeszélése téma lett feldobva. Úgy 3 éve jártam egy lánnyal, szerencsére nem költöztünk össze, de lehetett volna. Én mondtam, hogy várjunk még, nem állok rá készen, tapétázni kell a falam, meg nyílászárócsere stb. – valójában azért, mert egyre inkább kezdett nem tetszeni az, ami köztünk történt. Mint a tegnapi történetben, nálam is, eleinte a lány teljesen okés volt, love, minden. Aztán, amint megszokott, és az élete részévé váltam, beépültem oda, egyre gyakrabban kaptam tőle a „többször nem szólok…” és a „ha egy kis eszed volna…” kezdetű mondatokat. Ugye, ezek nem egy szerelmes nő szavai. Lenézve, használati tárgynak éreztem magam.

Ha ő benézett valamit, vagy tévedett, soha nem ismerte be és csodával határos módon valahogy mindig képes volt azt elérni nálam, hogy én keveredjek ki bűnösként - ÉS még én kérjek bocsánatot Tőle. Fantasztikusan meg tudott sértődni. Sokszor éreztette velem, hogy már megint én vagyok a rossz, de amint józanul megvizsgáltam a történetet, láttam a valódi ludast. Az akkori munkahelyemen volt egy kolléganőm, akivel naponta többször beszéltem és méleztem otthonról, munkából kifolyólag. A csajom, amikor éppen nálam volt, felfigyelt erre és nyíltan kimondta a következő mondatot, így, ahogy írom: Megtiltom, hogy találkozz azzal a lánnyal! – mint valami ósdi, század eleji lányregényben. Miiii van? A kolléganőmmel? Megtiltod?? Semmi nincs köztünk, nem is volt, nem is lesz. Azt mondta: „túl kedélyesen beszélsz vele.” Miért, hogy kéne beszélnem egy kollégával? Anyázva? Ekkor bevágta a durcát. 1. Mi az, hogy megtiltja? 2. Meg se hallgat, egyből jön a parancs. 3. Miért nem rúgtam ki azonnal? Az utóbbi kérdésre tudok válaszolni: 250 ezer forinttal lógott nekem, amit kölcsön kért. Ha kiprovokál egy balhét és lelép, viszi a lóvém is. Így hát elnézően mosolyogtam, bólogattam, igen, megint szemét vagyok… A pénzt határidőre megadta, 4 hétre adtam neki oda, utána mind egybe visszaadta. Na, utána raktam ki. Bőgött, hisztizett, értetlenkedett, magyarázatot követelt. Végül eltűnt. Röviden ennyi volt a kaland. Köszönöm a figyelmet: K

 
272 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr562972283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.10. 11:24:38

@gernika: engem sem, aztán mégis van egy otthon...

Dr. Jula Watson 2011.06.10. 11:27:09

@Devil2: akkor most te érzed úgy, ahogy én szoktam magam, amikor nem értelek :D

Dr. Jula Watson 2011.06.10. 11:27:58

@gernika: Mennyivel jobb, ha egy erős akaratú teszi azt, amit mondunk neki :D

Kytia 2011.06.10. 11:29:38

@Nard: Rá kellett volna erősen fókuszálni a cicikre, majd feltenni ugyanazt a kérdést: "Használhatoooom?" :DDD

@Father Justice: Na, ezzel mostan egyetértek, bár meg kell mondjam, el sem hiszem, hogy ilyen elhangzott tőled: "Ha a fickó tényleg szereti..."
Még a feltételezés is merész.:)

Amúgy azért nem bízott, mert a lány exe korábban a cégnél dolgozott (már akkor jártak, együtt kerültek a céghez, később a srác felmondott) és jóindulatú kollégák, akik mindkettőt ismerték, olyanokat súgdostak az új fickó fülébe, hogy látták őket kézen fogva sétálni. Ami nem történt meg, de a kollégák jóindulatára az ember mindig számíthat.:) Amúgy az exet ezért a pasasért hagyta ott, akiről viszont tudva levő, hogy nem adja fel egykönnyen, még mindig teper. Ez kicsit azért megnehezítette a dolgokat az új pasival.
Szóval, relatíve volt oka nem bízni, ugyanakkor általában felnőtt ember nem szűzen kapja a partnerét, szóval, az embernek magának kell eldöntenie, hogy ha a másik semmilyen gyanús jelet nem produkál (én mondjuk tudom, hogy nem is tett semmit, de nyilván nem tudom írásba adni a pasinak), akkor feltételezze a szavahihetőséget. Máshogy nem megy, mert bárki, bármikor, bárhogy átverhet, ha nem előlegez meg az ember semennyi bizalmat, akkor ez lesz belőle.

Másrészt én sem hiszem, hogy a bizalmatlanság ekkora változást eredményezhet. Ha valaki szeret nőt fogdosni, az fog, akkor is, ha bizalmatlan.:)

Hű, az olasz csődörrel most lehet, hogy adtál neki egy jó tippet...:PPPP

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.10. 11:31:59

@Kytia:

Annyira nem volt jó. Enyhén tacskófül jellegű volt, még nem az, de úgy 5 év és az lesz :) Meg szőke. Meg otthon kiherélnek, plusz varánuszarc. :)

Kytia 2011.06.10. 11:32:23

@gernika: De ugyehogyugye?? Olyan szemét dolog a könyörgés. Ráadásul szerintem önző dolog, mert a másik a te akaratodat figyelmen kívül hagyja, csak az a lényeg neki, hogy meggyőzzön arra, amit ő szeretne.

Kytia 2011.06.10. 11:34:46

@Nard: Azért az nem vall laza emberre, aki azért nem dug meg egy nőt, mert hogy fog kinézni 5 év múlva.:DD
De persze, egyetértek én, nem is megdugni kellett volna, csak kicsit megsérteni.:) Ma gonosz vagyok, mert engem is megsértettek reggel, szóval a világ pusztulására fogok törni hamarosan.:)))

Dr. Jula Watson 2011.06.10. 11:36:13

@Kytia: Engem ma nehéz megsérteni, mivel alig hallok :D Mégsem vagyok túl kedves. Lehet már sosem változom meg? :D

Kytia 2011.06.10. 11:36:51

@Bundabandi: Aki azt mondja, hogy "dönts te", az szerintem már nem is akar semmit.:) Bár ezzel most ellent mondtam magamnak. Fenébe, énsenem tudom, mit akarok, bakker.:DD

Kytia 2011.06.10. 11:37:47

@Dr. Jula Watson: Lehet, hogy a múltban már annyiszor megsértettek, hogy örökre felvetted a varánuszarcot.:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.10. 11:38:17

@Kytia:

Elég sértő volt neki szerintem, hogy 0 hatással volt rám a mellbedobása :)

@Dr. Jula Watson:

Az a baj, hogy te nagyon gonosz vagy. Sosem mondod el AZT :(

dr. gernika 2011.06.10. 11:38:58

@Kytia: Szerintem kicsit megsértette.

Dr. Jula Watson 2011.06.10. 11:41:46

@Kytia: Ez jó. Akkor én felteszem a kezem, saaajnos nem tehetek róla, így maradtam, ne is számítsanak jobbra. :D

@Nard: Letétbe helyezem az ügyvédnél, és halálom után felbonthatjátok. Hogy lássd milyen kedves is tudok lenni :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.10. 11:42:06

@Kytia: :D Sokat segítettél, igazán! XD XD XD

Kytia 2011.06.10. 11:44:19

@Dr. Jula Watson: Azért még tedd hozzá: "és amúgy ti vagytok a hibásak".:))

@Bundabandi::DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.10. 11:44:34

@Kytia:

Az olyan mintha a férfi kerülné a dekoltázsod látványát. És látod hogy néha öklendezik ha mégis valahogy véletlenül ránéz :)

Dr. Jula Watson 2011.06.10. 11:44:51

@gernika: Csak szólok: nálunk családi baj az alzheimer, úgyhogy nehogy elfelejtsem :D

Kytia 2011.06.10. 11:45:03

@Nard: Úristen, mit nem mond el!!! Most már én is tudni akarom.

Dr. Jula Watson 2011.06.10. 11:45:42

@Kytia: természetesen. én nem tehetek róla. :D

Dr. Jula Watson 2011.06.10. 11:46:46

@Kytia: Neked sem mondom! Mert gonosz vagyok :DD

Kytia 2011.06.10. 11:47:54

@Dr. Jula Watson: Ahhh, gonosz az hagyján, de egyenesen kegyetlen...már-már szadista. Legalább azt mondd el, mit nem mondasz el..:DDD

Dr. Jula Watson 2011.06.10. 11:49:49

@Kytia: Egy vadista szandál...
természetesen AZT...

Azt hiszem ez az oxigénhiányos állapot nem tesz jót nekem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.10. 11:54:20

@Kytia:

Én sem tudom, és nem tudom kiszedni belőle. Pedig tudok úgy nézni mint a Csizmás Kandúr a Shrekben. Az sem hatotta meg :( A szomorú kiskutyaszemek sem gyakorolnak rá hatást. Gernika cukisága sem. Pedig annak kurvanehéz ellenállni.

dr. gernika 2011.06.10. 11:57:42

@Dr. Jula Watson: Lehet már el is felejtetted, csak élvezkedsz itt, ahogy könyörgünk. :)

Bicikliző medve 2011.06.10. 11:58:37

Ember, nem lehet, hogy ugyanaz a lany volt a baratnonk? Nekem is volt egy detto ilyen csajom, kb 5 evvel ezelott :)

Dr. Jula Watson 2011.06.10. 12:04:32

@Nard: Sorry, de a szőkék nem hatnak rám. :D Meg a nők se :D Majd ha izgalmas latin macsó figurát tudod hozni, akkor talán... :D

@gernika: Nem hagyjátk, hogy feledésbe merüljön :D

@ċsirke72: Nocsak, téged is ennyire érzékenyen érint 250 000 Ft? :D

hany eves a kapitany 2011.06.10. 12:09:38

Jah, arra azért én is kíváncsi lennék, hogy a poszttoló szólt-e a leányzónak, hogy nagyon nem tetszik a viselkedése. Mostanában amúgy is dívik ez a hozzáállás, hogy aszongya, tudnia kéne, hogy hülye, de igazából nem olyan fontos, hogy megbeszéljem vele, inkább kibaszom a gecibe. Fontosak is az ilyen mély érzelmek az életben, ugye:D

Bicikliző medve 2011.06.10. 12:09:49

@Frigyesur: jellemfejodesrol hallottal mar? Nekem is volt egy ilyen korszakom, amikor nyuszimuszi voltam, aztan egyszer meguntam, kib*sztam a *csaba, azota nem hagyom, hogy barki ezt csinalja velem. Lehet, hogy o is itt tanulta meg, hogy milyen egy szivola.

Bicikliző medve 2011.06.10. 12:11:11

@hany eves a kapitany: Nem tartozott, csak ilyen karakan parancsolgatos csaj volt. Aztan kidobtam egy masik miatt, na ott aztan volt siras-rivas, ajulas, minden :D

Bicikliző medve 2011.06.10. 12:13:21

@hany eves a kapitany: probalkoztal mar egyutt elni egy olyan novel ,aki, ha mondasz valamit, hogy mit csinal rosszul, mindig kihozza a beszelgetesbol ,hogy te voltal a szar? Na ilyenkor egyszer betelik a pohar, es ott ko kovon nem marad.

dr. gernika 2011.06.10. 12:18:51

@Kytia: Egyszer mikor undik voltunk a blogon valakikkel, Jula megszellőztette, hogy lesújtó véleménnyel van rólunk de inkább nem részletezi. Na ezt akarjuk belőle azóta is kiszedni. :)
@Dr. Jula Watson: Na majd bevetjük Nard barátait, ők elég latinosak. :)

hany eves a kapitany 2011.06.10. 12:23:56

@ċsirke72: Véletlenül sem azt akartam ezzel mondani, hogy nincs olyan, amikor ott kell hagyni a másikat. Elhiszem, hogy tud olyan idegesítő lenni a másik, hogy egy idő után a falra mászol tőle, és bármit teszel, nem változik semmit, nyilván ott kell hagyni. Csak azt mondtam, hogy ebből a viszonylag rövid posztból nekem az az érzésem, hogy ez a pasas fülét-farkát behúzva tűrte ezeket a jeleneteket, aztán, amikor betelt a pohár akkor szépen lapátra tette. Ráadásul 3 éve jártak. Képzelem mennyit beszélgettek az érzéseikről, úristen. Ja, nővel még nem éltem együtt, és nem is tervezem:D

Dr. Jula Watson 2011.06.10. 12:24:16

@gernika: Nem, nem, a történet nem pontosan így van. :) Épp nem undokságról volt szó.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.10. 12:26:36

@Dr. Jula Watson:

Van egy lationos kinézetű ismerősöm. Lófarkú herceg. :D

Dr. Jula Watson 2011.06.10. 12:27:41

@Nard: Meggyőződtél róla, hogy valóban az? :DD

dr. gernika 2011.06.10. 12:30:27

@Dr. Jula Watson: Ó a francba most még kíváncsibb vagyok!! :S

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.10. 12:33:27

@Dr. Jula Watson:

Igen, 32 év alatt láttuk már egymást meztelenül. :)

2011.06.10. 12:38:03

@kabátnyúl:
Szia Drága Nyuszifül! :)
Dehogy vagyok szűkszavú. :) Csak most erről a posztról mit írjak?

summerstorm 2011.06.10. 12:38:13

@Nard:

és 32 év felett :))?
azóta lehet hogy lerágta egy tengericsikó :D

summerstorm 2011.06.10. 12:42:02

@Zsu0805:

helló Zsu :)
még mindig csini a ruhád :D

Dr. Jula Watson 2011.06.10. 12:44:55

@Nard: 5 éves kori állapot nem számít :D

summerstorm 2011.06.10. 12:51:39

@kabátnyúl:

mondjuk úgy, hogy nálam "szerezte":)...
ha ezt virt világban lehet így megközelíteni :))
azéé is mondtam....
jó az a kép :)

Kytia 2011.06.10. 12:55:01

@Dr. Jula Watson: Miért, épp hegyet mászol?:DD

@Nard: Látod, te nem engedted a géphasználatot a szőke nőnek és most visszaszállt a fejedre a saját kegyetlenséged. A könyörgésed süket fülekre talál.:DDDD

@gernika: Jaaaaa. De azt miért nem mondja el, hisz fikázni jó!:DD

dr. gernika 2011.06.10. 12:57:02

@mooon:): Nem, az egyik barátnőm tanúsítja, hogy megvan még. :)

Kytia 2011.06.10. 12:57:59

@hany eves a kapitany: "csodával határos módon valahogy mindig képes volt azt elérni nálam, hogy én keveredjek ki bűnösként"

Imádnék egy ilyen partnerrel lelkizni. Lehetőleg hosszú órákon keresztül. Szeretném folyton azt hallgatni, hogy megint én voltam a hibás, még azért is, mert ő követelőző bunkó.:))

2011.06.10. 13:06:05

@mooon:):
Szia Moon! :)
Köszi, a Te ruhád is csini. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.10. 13:08:22

@Kytia:

Nem is, sokkal régebb óta könyörgöm Julának :( De olyan kegyetlen! El sem tudod képzelni milyen gonoszan vihog!

tőzegmalac 2011.06.10. 13:11:02

@mooon:): tetszik is :)
"nem lesz a háremem tagja" :D

summerstorm 2011.06.10. 13:11:40

@Zsu0805:

pont hogy néztem a tiéd, az jutott eszembe, hogy lassan megint át kéne öltözni :))

ÉÉÉÉS
SÜÜÜTAAANAAAP :))!!
IGEEEN!!!

tőzegmalac 2011.06.10. 13:13:29

csak tudnám, hogy miről megy a vita :)

Kytia 2011.06.10. 13:19:10

@kabátnyúl: Segít, ha elolvasod.:DD

hany eves a kapitany 2011.06.10. 13:19:55

@Kytia: :D jó, lehet, hogy igazatok van:) Igazából baromi sokszor csak találgatni lehet az olvasottak alapján, hogy mi hogyan történhetett. Persze, lehet, hogy itt a barátnő egy elviselhetetlen picsa volt, de simán el tudom képzelni, hogy a srác egyszer sem fogalmazta meg, hogy mi a lánnyal a valódi problémája, hanem újabb és újabb veszekedésekbe bonyolódtak, ami aztán szakításhoz vezetett. Nehéz úgy "összecsiszolódni", hogy nem tudod mit kéne magadról lecsiszolni, csak azt látod, hogy egy kicsit sok a feszkó.

summerstorm 2011.06.10. 13:23:01

@kabátnyúl:

Pont nem... gondoltam legyen most portré :)

summerstorm 2011.06.10. 13:23:38

vagy valami más színű csodaruha :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.10. 13:25:07

@hany eves a kapitany: Szerintem meg neked van igazad. Nekem is az jött le a posztból, hogy a srác egyáltalán nem mondta ki a dolgokat. Magában morgott, majd mikor nem bírta tovább, akkor kidobta a csajt. Imádom, mikor azt várják szavak nélkül tudjuk, mit is csinálunk rosszul!

tőzegmalac 2011.06.10. 13:27:23

@Kytia: kizárt ;)
ilyen sportidőben énnem olvasok :D

summerstorm 2011.06.10. 13:27:29

@Bundabandi:

szerintem ezt mindkét oldal remekül nyomja adott helyzetekben....
lássuk be, a lyányok is szoktak olyat, hogy a f@szé nem képes kitalálni, hogy mi a bajom, mikor egyértelmű... (szerinte. és ezért, mivel szerinte egyértelmű, így nem is mondja...)

mondom ezt úgy, hogy én is csináltam már ilyet...

hany eves a kapitany 2011.06.10. 13:31:07

@Bundabandi: Köszönöm:) Azt is el tudom képzeni, hogy a srác próbálta őt rávezetni, hogy ez így nagyon nem frankó, de a csaj enyhén szólva sem volt nyitott arra, hogy változtasson a viselkedésén. A franc tudja. Na, kicsit sokat rugóztam a témán, nézzétek el nekem, ez az első kommentem, pedig már régóta olvaslak titeket:)

summerstorm 2011.06.10. 13:32:11

@kabátnyúl:

hajszín változhat :)
a szem nem :)
szal az természetesen marad zöld :))

Kytia 2011.06.10. 13:39:45

@hany eves a kapitany: Igen, de én úgy vagyok vele, hogy ez sem véletlen. Lehet, hogy a következő barátnőjének gond nélkül el tudja majd mondani, ha baja van.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.10. 13:40:32

@mooon:): Persze, hogy szoktak. Van, hogy én is. Viszont ha nem érti, akkor kimondom. Nem szeretem a "Mi a bajod?" "Semmi!" párbeszédeket.

Kytia 2011.06.10. 13:42:34

@hany eves a kapitany: Jajj, ne legyél lámpalázas.:DDD

hany eves a kapitany 2011.06.10. 13:49:05

@Kytia: Persze. És az is lehet, hogy a csaj a következő barátjával szépen fog beszélni és cudálatossz lesz köztük a harmónia:). Szerintem sokszor (nem mindig!) nem az van, hogy az egyik vagy másik totál elviselhetetlen, egyszerűen csak kettejük párosítása nem nyerő. Persze ezt nehéz felismerni, és egy darabig próbál zöld ágra vergődni az ember az adott kapcsolatban. Inkább ez legyen, mint a második rossz húzásnál azt mondani, hogy hát sajnos nem illünk össze, lapát.

indapass90210 2011.06.10. 13:50:31

Védőfelszerelés maratoni BÚCSÚSZEXhez: 799 Forint
Egy időben kirúgott barátnő: 250000 Forint
312.89 doboz 3-as lifestyles skyn: 250000 Forint
Az tudat, hogy innentől azt és akkor viszek fel a lakásra, akit és amikor én akarom: felbecsülhetetlen

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.10. 13:51:49

@hany eves a kapitany: A végeredmény ugyanaz, csak közben "elpazaroltál" x időt az életedből, és elszalasztottál n+1 potenciálisan jobb partnert.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.10. 13:52:35

@Dövan: Most már csak megkérdezem:
Voltál katona? :DDD

Kytia 2011.06.10. 13:54:28

@hany eves a kapitany: Hát, azért attól a "rossz húzás"-tól is függ... Én már éltem olyan rossz húzást, hogy ott azonnal dobbantani kellett, mert azt mondtam, aki erre képes, az inkább maradjon távol.:)
De egyébként érzi az ember. Amíg van remény, úgysem szakít.

@Dövan: "Az tudat, hogy innentől azt és akkor viszek fel a lakásra, akit és amikor én akarom..." Hehe, álmodik a nyomor.:DD
Szóval hogy volt Zsu-val? Megvolt már a búcsúszex?

indapass90210 2011.06.10. 13:54:30

@Köldökszösz (csodalampa): nem, de terepjáróm van, így sokkal keményebbnek tűnök, mintha csak katona lettem volna :D

dr. gernika 2011.06.10. 13:55:55

@Dövan: Te nem vagy normális. :D Szerintem ha kifejezetten a gyártótól vagy a hazai forgalmazótól rendelsz 250000 Ft értékben Lifestyles skint, sokkal többet kapsz. :) (más kérdés, hogy simán lejár a minősége, mire a végére érsz :D)

Joe69 2011.06.10. 13:57:50

Most már értem, mi volt a gondom egy csomó csajjal: nem vettem - vagy nem akartam venni - a lapot, amikor a kapcsi legelején jöttek a célozgatások szar anyagi helyzetükre. Én bizony alapból csak természetbeni szolgáltatásokat nyújtottam mindig, ha kellett , megdugtam, megvacsiztattam ha meg szerettem is, kifestettem akár az ablakkereteit is, és persze cipeltem a cuccait, ha kellett. Pénzt soha, de komoly kapcsiban nem is volt példa arra, hogy kölcsönt kértek volna tőlem. Azt én is kiszúrtam rögtön, ha valaki nyilván felelőtlen életvitele további finanszírozását akarta volna.

A csajszi viselkedéséről még annyit, hogy sokan tényleg azt hiszik, hogy így drágábban mérhetik magukat, de lehet a dologban az is, hogy megunta a pasit és így akarta kiprovokálni, hogy ő szakítson, az utána következő "magyarázatkövetelés", stb. csak színjáték volt.. Nekem is volt ilyen "hercegnő csajom anno, ott az volt a gond , hogy a családjában az összes nő baromi fiatalon férjhez ment és szült, viszont baromi hosszú életűek volak, így mama+nagyi+dédi together osztotta neki az észt, a felmenő papusok persze már régen kinyiffantak, hiszen azonkívül, hogy keresték nekik a pénzt, ja meg megcsinálták a kötelező utódokat, semmi más funkciójuk nem volt a nyomorultaknak, mintha nem is léteztek volna. Hallani kellett volna az összgenerációs rikácsot, amikor a kis "hercegnő" a kukában landolt...

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.10. 13:58:30

@gernika: Még reklámarc is lehet a cégnél! Vagy nem arc, nem tudom, mit használnak ilyen termékprofil esetén.

hany eves a kapitany 2011.06.10. 14:01:34

@Köldökszösz (csodalampa): Jajj:) de hát pont azt mondom, hogy azért többnyire nehéz megállapítani, hogy az éppen aktuális kapcsolatban eltöltött idő az pazarlás-e. Nyilván sok mindentől függ, hogy mikor mondod azt, hogy ez már így nekem nem kell. Különösen, amikor a problémák ellenére szereted a másikat. Hoppá, ez ugye eddig fel sem merült. Egy kapcsolat kezdetén viszonylag könnyen dönti el az ember egy pár gázos szitu után, hogy ajjaj, tipli van gyorsba. De évek múltán csak van annyi érzelem, hogy nem hagyod a fenébe az egészet azzal a felkiáltással, hogy úristen, lehet, hogy épp most szalasztom el az n-nedik potenciálisat.

indapass90210 2011.06.10. 14:03:59

@Kytia: Áááá, igazából akármilyen szexet veszünk, még mindig a Karácsony van gyakrabban!

hany eves a kapitany 2011.06.10. 14:04:09

@Kytia: Naná, nekem is volt olyan, hogy azt mondtam, hogy akkor most találkoztunk utoljára:)

indapass90210 2011.06.10. 14:04:57

@gernika: most szerintem az általad javasolt 12-es csomaggal is úgy járnék! :D

indapass90210 2011.06.10. 14:06:39

@Dövan: úgy értem az idei Karácsony!

Kytia 2011.06.10. 14:11:07

@hany eves a kapitany: "azzal a felkiáltással, hogy úristen, lehet, hogy épp most szalasztom el az n-nedik potenciálisat"

Pedig szerintem manapság kb. ez a vezérmondata az emberek 90%-ának. Szerintem is gáz. Főleg, hogy az időről példaképem, Halász Judit már korábban kimondta az egyetemes igazságot:

"Pazarlod, vagy nem pazarlod,
így is elfogy, úgy is elfogy.":)

hany eves a kapitany 2011.06.10. 14:22:39

@Köldökszösz (csodalampa): Az is igaz, hogy ha viszont elmondom az emberemnek, hogy van valami, amit rühellek a viselkedésében, és szarik bele sokadszorra is, akkor felesleges ragaszkodni, lépni kell. Szal: kommunikációó!!!:D ezzel egy csomó felesleges dilemmától kíméli meg magát az ember.

dr. gernika 2011.06.10. 14:25:03

@Dövan: Sose lehessen azt tudni. :)

Hurri Kán 2011.06.10. 15:38:56

Fáztam, felvettem egy kabátot. Kb. ennyi jelentőséget érzek a leírtakból az egész kapcsolat tekintetében.
süti beállítások módosítása