Légy kedves, megértő, ápolt, humoros és felnőtt gondolkodású férfi

2011. július 13. 07:13 - csajokespasik

„Aki összeáll velem, az legyen minél kiegyensúlyozottabb, rugalmasabb és türelmesebb, mert csak így bírja elviselni hirtelenségemet, szüntelen variálási vágyamat és újabbnál újabb meglepetéseimet” – állítja magáról egy hölgy, mintegy használati utasítást adva magáról. A célcsoport egyik férfitagja nem hagyja mindezt szó nélkül és válaszol neki. A hölgy nem kér sokat, csak annyit, hogy az udvarlónak legyen saját kérója, legyen lóvéja, fel tudjon nézni rá, csak őt akarja, ezenkívül legyen családcentrikus, nyugodt és céltudatos. Ja, és a hölgy gyereket is szeretne, akinek már a nevét is tudja. Álomnő álompasit keres.

 

Úgy alakult, hogy jelenleg éppen aktív társkereső férfi vagyok, aki él az internet adta lehetőséggel, hátha szerencsével jár a szerelmet illetően. Ez persze egy örökzöld téma, van aki szerint a neten ismerkedni lúzerség, és van, aki szerint a legjobb dolog - ez nézőpont kérdése, mint ahogy van akinek kedvence a borsófőzelék, de van, aki rá sem tud nézni. Ez egy örök vita, ami addig lesz aktuális, ameddig emberek és internet van a Földön. Vannak akik teljesen félreértik ezt a műfajt, és összekeverik a romantikus leányregényekbe illő meseszerű történetekkel. A valóság azonban egészen más. A minap is böngészve az egyik hazai társkereső oldalt, ráakadtam egy hirdetésre az alábbi szöveggel. Alatta olvasható az általam írt válaszüzenet is (annak ellenére, hogy nem szokásom számomra nem megfelelő emberekre időt és energiát áldozni értelmetlenül, de emellett most valahogy nem tudtam szó nélkül elmenni).

A társkereső hölgy bemutatkozása:

Üdvözöllek! Kérlek VÉGIG olvasd el az adatlapom! Csak olyan pasi levelét várom, aki megfelel a leírtaknak! Nagyon igényes vagyok magamra és ugyanilyen magas elvárást támasztok másokkal szemben is. Csak hosszabb idő eltelte után mutatom ki az érzéseimet, és csak ott nyílok meg, ahol biztonságban érzem magam. Humor az életemben elmaradhatatlan. Őszinte vagyok és természetes. Érzékiségem ugyan csak lassan bontakozik ki, viszont mély és állhatatos.

Bár takarékosan bánok a szerelmi fogadalmakkal, számomra az adott szó szent. Ha egyszer elkötelezem magam valaki mellett, lehet rám számítani. Egy kapcsolatban az a legfontosabb számomra hogy az az önkéntességen és az egyenjogúságon alapuljon.

Rendkívül nagy szabadságigényem van.

Független természetem nem bírja elviselni a birtokló ragaszkodást, s mivel partnerem számára meghagyom azt a teret, ami engedi őt kibontakozni, cserébe Én is elvárom, hogy hasonló tiszteletben tartsa térigényemet. Velem élni izgalmas. Merek más lenni, szikrázó, vidám lendületes egyéniség vagyok.

Igazán jó szívű vagyok, és tudok áldozatot hozni, azért akit szeretek.

Kedvességemmel mindenkit leveszek a lábáról. Aki összeáll velem, az legyen minél kiegyensúlyozottabb, rugalmasabb és türelmesebb, mert csak így bírja elviselni hirtelenségemet, szüntelen variálási vágyamat és újabbnál újabb meglepetéseimet. :)

Minden porcikámban türelmetlen vagyok, és ha sok a tétovázás, elvesztem az érdeklődésemet. A megrögzült szokások és az egyhangú hétköznapok nem szerepelnek a szótáramban.

Rengeteget megteszek annak érdekében, hogy jó benyomást keltsek másokban. Pajkos erotikám akkor ébred fel, ha érzem, hogy figyelsz rám, körüldongsz, ha kitartóan csodálsz. :D Nagyon fontosnak tartom, hogy meglegyen a kölcsönös rajongás. Mindent megfigyelek, a környezetemben szeretek finomakat főzni és igyekszem kielégíteni a partnerem igényeit. Ott érzem magamat jól, ahol éppen történnek a dolgok. Érdekel minden, ami új, izgalmas és mozgalmas. :D Amire vágyom: Légy kedves, megértő, ápolt, humoros, intelligens, felnőtt gondolkodású férfi. Rendelkezz saját lakással és egzisztenciával. Leírom miért, fontosak számomra, hogy olyan párom legyen, akinek meg van a saját kis élete: Vannak céljaim, amihez ugyebár pénz szükséges… Szeretnék még tanulni, fejlődni, előre jutni, jól élni. Nem vagyok anyagias, pusztán csak arra vágyom, hogy jómódban éljek és szeretve legyek. És ha idővel közös gyerek születne, megkapjon mindent, amit ÉN nem! Ezt fontosnak tartom, mert én nem szeretnék gyereket szülni, ha nem adottak a körülmények. Nem szabad felelőtlennek lennem (lennünk). Már két szakmám van. Nem vagyok buta és lusta lány. Értékelem, amiben most vagyok, kis dolgoknak is tudok örülni, csupa szív és pozitív gondolkodású ember vagyok. Amit még fontosnak tartok: Fel tudjak nézni rád, csak engem akarj, légy családcentrikus, nyugodt és kiegyensúlyozott, tudd, mit akarsz, legyenek céljaid. Idővel szeretnék gyereket, mint már kiderült előző soraimból. Már a neve is megvan.:) Lassan érett vagyok az anyaságra. Viszont amíg a baba nem érkezik, addig szeretném magam fejleszteni minden téren. Felkészülve várva az anyaságot. Tudom és érzem, hogy megfogom kapni az élettől, amire vágyom. Álmodozni lehet.:) Szerencsés embernek érzem magam, mert amire vágytam és nagyon akartam már nem egyszer teljesült. Hiszek a vonzás törvényében. Visszatérve az anyaságra. Tudom, hogy jó anya és feleség lennék. Rólam még annyit: Nem dohányzom, nem iszom, nem drogozok. Józan életű ember vagyok, helyes gondolkodással. Szeretek mozogni, edzeni. Várom jelentkezésed. :) sok puszi, M.

 

Ez pedig itt a neki írt válaszom a fenti szövegre:

Szia. Nem akarlak elkeseríteni, de ilyen pasi, akit itt leírtál, csak a mesében létezik, Te gyakorlatilag a Tökéletes Férfit keresed - csak éppen az nem derült ki, hogy ezért cserébe te mit lennél képes nyújtani a "tökéletes férfinak"...? Mi lenne az, amitől a Tökéletes Férfi is ugyanúgy érezné, hogy "jó vásárt csinált" veled, mint ahogyan te ő vele? Ez a nagy kérdés... De a valóság az, hogy legfeljebb te csak gondolod, képzeled magadról, hogy te is tökéletes ember vagy, és tökéletesen illenél a Tökéletes Férfihoz.

Valahol itt kezdődik az egoizmus, ami a nem éppen pozitív emberi tulajdonságok egyike. A másik dolog, ha netán tényleg létezne is egy ilyen férfi, sőt, (még észre is venne téged), nos, az biztos hogy itt az interneten nem túl jó helyen keresed! Mert egy tökéletes férfi vagy nő nem is szorul arra, hogy az interneten keresgéljen, méghozzá azért nem, mert már a majdnem tökéletes pasik/nők tucatjával találnak maguknak partner jelölteket internet nélkül is. De azért csak reménykedj, végül a mondás is így szól, hogy a lepény hal meg először, és a remény hal meg utoljára! :) Őszintén mondom, hogy sok sikert kívánok, de azért lélekben inkább csalódásokra készülj fel, hogy ne érjen kellemetlen meglepetés. Afelől nincs kétségem, hogy sok-sok önjelölt, hozzád hasonlóan önmagát tökéletes pasinak aposztrofáló versenyző lesz majd, aki bepróbálkozik, talán akadnak is majd néhányan, akik az elején még egészen ügyesen elő tudják majd adni a nagy tökéletességi mutatványt, de attól még a látszat bizony csal, és nem minden arany, ami fénylik (csak hogy egy régi közhely is elhangozzék). Egyébként ne aggódj, nem vagy egyedüli nő ezzel a tündérmeseszerű, könnyfátyolos leányregénybe illő irreális szemlélettel. Olvastam már elég sok női adatlapot, és akad bőven hozzád hasonló gondolkodású nő, akik valamiért fordítva ültek fel a lóra, és ki tudja milyen indíttatásból azt képzelik, hogy itt az interneten keresztül fog majd eljönni értük a jóképű, gazdag, mesebeli királyfi fehér lova hátán, de fel kellene ébredni, ameddig még nem késő! Igazán két alternatíva lehetséges: ad1, vagy leadsz az irreális, valószerűtlen elvárásaidból, vagy ad2, egyedül fogsz maradni a Tökéletes Férfi iránti álmaidat kergetve és nem érted, hogy miért vagy még mindig egyedül negyven-ötven éves fejjel... Abban a korban pedig már még kevesebb a majdnem tökéletes ember, és még több kompromisszumot kell majd kötni, vagy marad egyedül, kutyával-macskával megöregedés. Na jó, nem rabolom tovább az idődet. Köszi, hogy ezt elolvastad, és ne értsd félre, ez nem egy rosszindulatú beszólás akart lenni a részemről, továbbá nem is azért írtam le, mert savanyú lenne a szőlő (tudom, hogy messze nem én vagyok az ideális számodra és fordítva sem), amúgy is kaptam én már hideget-meleget nőktől, sok meglepetés nem érhet már. Ez egyszerűen csak egy baráti, segítő jellegű magánvélemény volt egy messze nem tökéletes, de a földi valóság, realitás talaján élő férfi tollából (azaz billentyűzetéből) amit vagy fontolóra veszel a saját érdekedben, vagy élből dobod a törölt üzenetek közé - ez csak rajtad múlik (az én életemre nézve egyik változat sincs befolyással, vagyis nekem teljesen mindegy...) További szép napot! Üdv.

 

 
562 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr593062399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Müszélia 2011.07.13. 17:28:32

szia! totál igénytelen vagyok, és semmi sem érdekel. az érzéseimet rögtön kimutatom, ütök, mint a vasököl. a számat csak ott nyitom ki, ahol fix, hogy nem öntenek bele sósavat. hazudozok, és nem vagyok termeszes. érzékiségem csak lassan bontakozik ki (hetekig csak fekszem, mint egy darab fa), de ha igen, akkor nem szállok le rólad többé.
számomra az adott pénz szent. ha egyszer megvettem a kötelet, fel foglak akasztani.
rendkívül nagy szabadságigényem van, azt csinálok, amit akarok, neked meg kuss.
eddig mindenkit levettem a lábáról, de a francba, nem akartak elvenni feleségül. most itt van ez a sok pasi meg a büdös lábak, külön-külön.
további jó tulajdonságaim: türelmetlenség, csodálat, rajongás kierőszakolása. finomakat csak a környezetemben főzök, otthon nem.
legyen villád malibun, a bahamákon, madeirán és a maldiv-szigeteken, ezeket írasd rám, és a továbbiakban éld a saját életedet.
sok macskát akarok tartani, már a nevük is megvan.

ez most tetszik?

cyd 2011.07.13. 17:55:33

@littlerock: Ja hogy nálad a tény=vélemény? Akkor tényleg én vagyok a hülye.
Kibontom, mert nem eszed, egy másik orbitálisan ostoba véleménnyel próbáltam érzékeltetni, hogy a Tied kicsit sántít a valóság talaján. Jáccunk még szövegértelmezőset, vagy innentől már megy egyedül is?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.13. 17:56:46

@Müszélia: Igen. Mindig ilyenre vágytam! Ugyan mi csalódás érhetne melletted? Van barátod?

Annyi probléma van, hogy a malibui házba nem vihetünk macskát. Remélem ezzel nem okozok csalódást!

Müszélia 2011.07.13. 18:24:05

@Köldökszösz (csodalampa): van, de az legyen az ő problémája.
miért,nem elég komfortos a malibui házad? nincs macskaajtó?
tigris mehet?

OrrSir 2011.07.13. 18:27:41

Na az ilyenek miatt fogunk nyom nélkül kihallni.

2011.07.13. 18:37:35

érdemes egy ilyen nővel foglalkozni? egy kis szexért állandóan megfelelni, és pattogni?
ugyanmár. akad elég 30+ milf, aki örül ha benéz a kéményseprő, aztán free, mehet az ember a haverokkal sörözni, vagy egész este nyomhatja a multit / wow / vagy a pókert.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.13. 18:40:46

@Müszélia: Töredelmesen bevallom, hogy azt a házat egyelőre csak bérlem, mert a tulajjal nem sikerült megegyezni az adás-vételről. A szerződésben benne van, hogy háziállatot nem tarthatok.
(Mondjuk én nem nagyon szeretem a macskákat, de Te ezt úgyis magasról leszarod.)

Nagyon sajnálom, hogy megtévesztettelek! Nem akartalak becsapni! Ha még így is érdekellek, akkor kérlek, mindenképpen jelentkezz!
Ha az neked is megfelel, akkor a macskáknak bérelnék egy másik házat a környéken.

cyd 2011.07.13. 18:43:22

@OrrSir: Hát még azok miatt, akik két l-lel írják :P

Kuvik 2011.07.13. 18:46:17

Sziasztok!

Tudom, hogy sokan tamadni fognak a velemenyemert, es fokent, mert azt fogjak hinni, hogy a fent emlitett holgyet vedem, vagy mert feminista vagyok. Nem vedem, es nem is vagyok feminista.

De! Elitelem azokat a fiukat is, akik pl a hazimunkaban nem igyekeznek segiteni. Hat mit varnak? Egyreszt, aki keptelen magara fozni, mostni, takaritani az egy magatehetetlen gyerek. Ki akar egy gyerekkel szexelni? Ha pedig az illeto egy magatehetetlen gyerek, milyen jogon varja el, hogy a noje majd azon gondolkozik, hogyan epitsen fel vele kozosen egzisztenciat? Ha a pasi beleul a keszbe, akkor szerintem a not sem szabad lecseszni ezert. Ez a holgy kinyilvanitotta, hogy milyen pasit var.

Es megmondom oszinten, tapasztalataim azt mutatjak, hogy nagyon sok pasi - foleg a magyar pasik - ilyen magatehetetlen gyerek. Persze, ha egy lany kulfoldi pasival jar, az rogton kurva. Csak azt nem nezik, hogy pl a kulfoldi pasi nem nezi hazvezetononek + kozosegzisztencia-megteremtonek a baratnojet. Vagy egyik, vagy masik. Munkamegosztas. Valahol az is a masik tisztelete, hogy segitek neki a hazimunkaban, mert az nekem is jo, az en lakasom is tisztabb lesz, az en ruham is ki lesz mosva. Nem. Az noi munka.

Hat en kozosen akartam egy pasival egzisztenciat teremteni, nem hajtottam soha a penzre. Sikerul is. Meg is tisztel, es segit a hazimunkaban, nem kell neki mondani. Nem magatehetetlen gyerek, nem vagyok neki takaritono. Csak az a kar, hogy meg nem nagyon beszel magyarul.

Nem vagyok feminista, de nem kene a pasiknak hoborogni, foleg azoknak nem, akik csak testben pasik, egyebkent meg ki kell oket szolgalni, mint egy egyevest. Jo, hogy a cipofuzojuket nem kell megkotni! SZoval van pasibol is ilyen magatehetetlen gyerek, meg nobol is. De meg sosem hallottam a csajokat haborogni. MIndig csak a pasik - legalabbis magyar blogon - jonnek azzal, hogy mert a csaj a penzre hajt, meg nem szop rendesen, meg nem engedi az analszexet, meg kurva stb. Akar no a posztolo, akar ferfi, nagyobb esellyel lesz a no a hibas, es egyben a kurva. Lehet, hogy durva, amit most mondok, de szerintem az ilyen mentalitasu ferfiak nem is baj, ha kihullanak az evolucio szitajan. Persze, remelhetoleg az ilyen csajok is, mint a posztban szereplo.

2011.07.13. 18:50:10

@Kuvik: Ha a pasi magának főz, most, takarit, Te minek kellessz? :) Gondolom, hogy legyen valaki aki egész nap elégedetlenkedik, bírál, elvár.

vázkulcs 2011.07.13. 18:55:00

A csaj elvárásaiban semmi extrát nem találok alap emberi tulajdonságok felsorolása, és legyen egzisztenciája az illetőnek, mindez kicsit bő lére eresztve.

Már persze, ha ezeknek a feltételeknek ő is meg tud felelni, és nem mellesleg igen jól néz ki. Mert ha nem akkor kissé röhejes kisregényt írni az elvárásokról.

Majd miután jól kielemezte az ideálist partnert elméletben, a végén hozzámegy egy narkós csöveshez és élnek boldogan míg meg nem halnak. :)

michaela77 2011.07.13. 18:59:08

@Kuvik: ööö.. most hogy is jön ide a házimunka? Ha jól emlékszem a posztban nem nagyon volt ilyesmiről szó...
De azért mind nagyon örülünk, hogy a te párod süt-főz-takarít, eheh:)

Az azért érdekelne, szerelsz-e autót, konnektort, lefolyót, tévét, számítógépet, illetve ha költözés van te cipeled-e a nagy tölgyfa szekrényt.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.13. 19:00:13

@Kuvik: Te most komolyan el akarod hitetni magaddal, hogy külföldön mások a férfiak?
Kérdezem másképp: Szerinted az általad leírt fájdalmak függnek a férfi nemzetiségétől?

Ha valaki lusta, akkor mindegy, hogy Honoluluban, vagy Háromszéken nőtt fel/él, akkor is ugyanúgy lusta marad. Ugyancsak érvényes, hogy külföldön is ugyanúgy megtalálod a golddigger csajokat, nem csak a kájeurópaimadjarpitsák ilyenek.

2011.07.13. 19:05:55

@michaela77: Mit képzelsz? Főzés, mosás, takaritás mellett szerel, cipel, barkácsol. :) Full extrás arc.

Majd egyes hölgyek /urak is, de nem Mr.Hugh Hefner-re gondolok / lejjebb adnak az elvárásaikból, ahogy a koruk nő. Xar ügy egyedül tengődni, de sokkal jobb, mint egy házisárkánnyal.

Muha 2011.07.13. 19:10:05

@Kuvik: en nem mosogatnek ha lehet. :D

vázkulcs 2011.07.13. 19:10:19

@Kuvik:

Mosás , takarítás ekkora ügy? Automata gépbe bedobod megnyomsz 2 gombot aztán lejárt kiteríted, jó anyag vasalni sem nagyon kell. Na jó takarítás az már embert próbáló tud lenni, de azért rá lehet fanyalodni. :)

Mi ez ahhoz képest állandóan elviselni egy nőt, na az már kemény feladat.

Külföldiek aktívabbak a házimunkában? Vagy úgy tapasztaltad érettebbek bizonyos korban? Lehetséges, de engem fárasztana, ha nem tudnám igazán aprólékosan megértetni vele magam, magyarul azért csak választékosabban lehet káromkodni mint külföldiül. :)

michaela77 2011.07.13. 19:14:18

@Muha: lehet, hogy az a külföldi nem is pasija, hanem a házvezetője, csak a nyelvi nehézségek miatt nem értik egymást:) A srác meg már kezd ideges lenni, hogy sosem kap fizetést, pedig még extra szexet is adott a munka mellé:))

Muha 2011.07.13. 19:23:50

@michaela77: aszondod valami menekültféle és dolgozik a szállásért meg a kosztért?
Defura?!
Nekünk is így kéne. :D

Anti Anyag (törölt) 2011.07.13. 19:24:13

"„Aki összeáll velem, az legyen minél kiegyensúlyozottabb, rugalmasabb és türelmesebb, mert csak így bírja elviselni hirtelenségemet, szüntelen variálási vágyamat és újabbnál újabb meglepetéseimet” – állítja magáról egy hölgy, mintegy használati utasítást adva magáról."

Ja, az ilyenről derül ki, hogy 3 hét után napokig koszos otthonkában mászkál, sokat nyafog, szexben gagyi és 3 év után elhízik.

Hirtelen - nincs türelme, olyan mint egy gyerek, állandóan nyafog, hogy szomjas, éhes és egyebek.

szüntelen variálási vágy - rengeteg ruha, a legtöbbjében úgy néz ki, mint egy madárijesztő, és/vagy egy 16 évesnek álcázott 46 éves.

Szüntelen meglepetések - Tököt, vagy cukkinit tesz a csirkepörköltbe, amikor hátradőlnél bejelenti, hogy 5 perc múlva jön a barátnője aki éjfélig szokott maradni,megjön a fodrásztól egy olyan frizurával, hogy három hétig inkább nem mutatkozol vele.

Joe69 2011.07.13. 19:25:47

@Kuvik:
Az arab-iszlám világ kiesik, az ortodox zsidó is (Izrael), Távol-Kelet nem valószinű, mediterrán se, németet sem hiszem, mert pont ezt csinálják a saját csajaik, és pont emiatt választanak külföldit, talán svédek vagy amcsik, de az is lehet, hogy mingliznek, vagyis 2 külön háztartás van, és vendégeskednek egymásnál...na, nyilatkoznál, kedves Kuvik, milyen náció a párod ?

michaela77 2011.07.13. 19:25:54

@Muha: mármint dolgozni szállásért meg kajáért?:) Ha jobban belegondolok azért dolgozom, mert ahogy megkapom a fizumat, szállásra és kajára költöm.

Az a baj, hogy a házimunka nem imitálható. Én meg orvosi utasításra csak imitálható munkát vállalok:)

michaela77 2011.07.13. 19:28:07

@Anti Anyag: a "hirtelen" szerintem inkább azt jelenti, hogy a fejedre önti a cukkinis csirkepörköltet, mert nem dicsérted meg amikor hazajött a fodrásztól, de utána azonnal megbánja, hogy ilyet tett és főz másikat (mert szeret főzni a párjára). Csak aztán nehogy azt is ne dicsérd meg...

Muha 2011.07.13. 19:28:29

@Joe69: szerintem negró :D

Muha 2011.07.13. 19:29:16

@michaela77: imitálható. megtanítsalak? szuper vagyok benne :D

michaela77 2011.07.13. 19:32:08

@Muha: taníts mester! Hogy tünteted el nyáron a három hetes ágynemű szagát imitálva?:) Vagy hogy lesz imitáltan vízkőtelen minden héten a fürdőszoba?:)

Muha 2011.07.13. 19:34:39

@michaela77: úgy kell megközelíteni, mint egy kísérletet.
pl:
-vajon lehet-e még szagosabb az ágynemű?
6 hét elteltével.
-ennél már nem lehet büdösebb.
-Nah, akkor szépen minden nap készítesz egy fényképet arról, hogy fejlődik a vízkő, majd készítesz egy slideshowt, választasz jó zenét alá, és felrakod youtube-ra mint érdekességet.
Máris kihívás és izgalmas a házimunka.

:D

Joe69 2011.07.13. 19:38:32

@Muha:
Akkor ott is valami nagyon ősi bushman matriarchális kulturából jöhetett, mert másoknál ott is asszonynak hallgass a neve..

Muha 2011.07.13. 19:41:44

@Joe69: egyébként a zsidóknál a csajoknak kiemelt szerepe van.
Meg amúgyis szerintem tök mindegy, hogy milyen nemzetiségű.
Köldökszöszinek igaza van abban, hogy mindegy abból a szempontból, hogy pedáns vagy-e vagy sem, hogy melyik országból érkeztél.

bubo cupropenis 2011.07.13. 19:44:13

Az ilyen nők, akik követelőznek, értékesnek állítják be magukat, általában el vannak szállva maguktól, elhitették velük a szüleik, hogy ők a non plus ultra, csak a muffjukból is megélhetnek, mert ők a világ legjobb női, a környezetük sose mondott egy őszinte kritikát, Szex és New York-on szocializálódtak.
Nem fogják fel, hogy kinyílt a világ, sok millió nőből választhatnak a férfiak és ő már az elején kizárja magát az esélyesek közül a mentalitásával.
Persze mindig van egy-két földhözragadt paraszt, aki nem képes a szomszéd faluba se átmenni rendes nőt keresni, ő csak ezeket a wannabe királylányokat látja, ezeket szokja meg, természetesnek veszi az eszement viselkedésüket, a közhelyeket, amiket szajkóznak összetéveszti az élettapasztalattal és bölcsességgel, ezért alárendeli magát a nőnek. És még elégedett is lesz, hogy milyen jó fogást csinált.

----

A külföldi férfiak meg semmiben sem jobbak, mint a magyarok. Sok női ismerősöm van, akik alig-alig beszélnek franciául, olaszul, arabul, angolul, németül stb. és nagyon jól elvannak a külföldi párjukkal. Pedig aki ismeri őket még Magyarországról, azok házisárkánynak, elviselhetetlennek tartja őket, sok kudarcos kapcsolat után kikötnek egy külföldi mellett, mert az nem látja, hogy miért is gáz a csaj.
Ez a jelenség az, amikor a közös tapasztalatok, nyelv, szókincs hiánya elleplezi a valódi személyiséget, így lehet élni évtizedekig is. Hogy a valódi gondolatokat nem tudjuk megosztani a másikkal, mert nincs közös anyanyelv. A tanult nyelvtudás ezt nem pótolja, ott nem ösztönösen nyilatkozik meg a személyiség, hanem megfontol előtte. Egymás mellett élnek, de nem ismerik egymást, ezért boldognak hiszik magukat. Ehhez is hozzá lehet szokni.
Nekem is volt külföldi nővel kapcsolatom, tudom miről beszélek. Egyszerűen nem lehet olyan mértékben megismerni a másikat, mint amikor egy anyanyelvünk van. Sokszor még az sem elég.

Én sose tekintettem a nőkre úgy, mint házi rabszolgára. Volt mindig is saját életem, elláttam magam, házimunkát elvégeztem, nem nagy ügy, ezért pont nem akarnék elviselni egy nőt a lakásomban, hogy elvégezze helyettem. Mosógépbe bepakolni, teregetni minden hülye tud, nem értem a nők ezt miért állítják be hőstettnek. Jobban főzök, mint bármelyik korábbi nőm, többet keresek. Akkor mégis mit tud hozzátenni egy nő a háztartásomhoz? Muffot fél nap alatt tudok szerezni magam alá, és nem prostiról beszélek. Kicsit túlértékelik magukat a nők manapság.
Az a férfi, aki önálló minden téren, anyagi jólétet teremtett magának, magabiztos, jó humorú, intelligens, nos az ilyen az igazán vonzó a nők számára, ezekre vadásznak. Csak az a bökkenő, hogy az ilyen férfiak szeme már felnyílt, nem mennek le kutyába, megnézik, hogy mit kapnak egy nővel a csomagban és nem engednek be egy parazitát az életükbe.
Aki betegesen vágyik valakire, az általában beteg is lelkileg. Vagy nem kapja meg a szeretetet, amiért töri magát, vagy meg kell alázkodnia egy életen át, hogy megtarthassa.
Önálló, magabiztos, boldog ember nem megy bele párkapcsolatba, csak akinek van valami defektje, nem teljes az élete, valamit vár a másiktól.

Muha 2011.07.13. 19:49:09

@bubo cupropenis: ezt biztosan pontosan így értetted?:

"Önálló, magabiztos, boldog ember nem megy bele párkapcsolatba, csak akinek van valami defektje, nem teljes az élete, valamit vár a másiktól."

Hurri Kán 2011.07.13. 19:54:59

Úgy látom, a meleg, párás idő mindenkinek rátelepedett a nyúltagyára...

Muha 2011.07.13. 19:57:10

@gyvy: neked nem nyullik semmidse a melegtől?

bubo cupropenis 2011.07.13. 19:58:34

@Muha: ha a párkapcsolat alatt azt értem, amit a posztban szereplő hölgy képzel egy párkapcsolatról.
Önfeladástól még nem lett boldog senki, bár a is igaz, hogy az agy képes elhitetni a férfival, hogy milyen tökéletes életet él, csak éppen mindenki más, aki ismeri évtizedek óta, látja, hogy csak vergődik a kapcsolatban.
Sajnos van a baráti körömben ilyen kiherélt és ál-boldog pasas, aki egy nagyon értelmes, jó humorú ember volt, három év múlva már menekülne a kapcsolatából, mert teljesen lehúzza a nője szellemileg, anyagilag, feloldotta a személyiségét sósavban és lehúzta a WC-n.
Akinek önmagában teljes az élete, elégedett önmagával, önálló, értett személyiség, annak nem használ egy ilyen kapcsolat. Aki gyerekes, félszeg, akaratgyenge, defektes, az persze jól érzi magát, ha tud idomulni egy akaratos nőhöz, legalább nem kell gondolkodással fárasztania magát.

Hurri Kán 2011.07.13. 20:00:04

@Muha:
De, a pórusaim sajnos.... A seggemen a vágás úgy megereszkedett, hogy már a térdemig ér és sajnos a szemhéjam is úgy megnyúlt, hogy olyan már, mint a kenguru erszénye...

Kuvik 2011.07.13. 20:04:47

@Joe69: német. :) És a baj az, hogy nem ezt csinaljak a csajaik, hanem ők már - nagyon sokan - rém feministák.

@bubo cupropenis: Szerintem nincs igazad a nyelvvel. Nekem a mostani párom az első, aki mellett nem érzem magányosnak magam, hosszabb idő után sem. Ez egy tudatalatti kommunikáció. És pont azért, mert annyira egy hullámhosszon vagyok vele, minden felé nyitottabb, és megértőbb. EZ csak hajlandóság kérdése, és hogy mennyit szeretnél kommunikálni magadból. Illetve türelem.

Muha 2011.07.13. 20:05:45

@bubo cupropenis: szerintem párkapcsolat a jó is és a rossz is, legfeljebb a párkapcsolat egy minősített esete, amelyben megkérdőjelezhető annak szükségessége. De amúgy egyet értek, csak akkor én ezt a szar párkapcsolatokra értem.

@gyvy: ha ilyen szottyadt vagy akkor most ha találok valami kis feszeskét, akkor az nem számít megcsalásnak szerintem. ezt olvastam a cosmo-ban. :D

Hurri Kán 2011.07.13. 20:05:59

@Muha:
Cssak ha betonon csinálod, akkor nem, és ha köSZben rám gondolsz :D

2011.07.13. 20:06:45

@bubo cupropenis: "Akinek önmagában teljes az élete, elégedett önmagával, önálló, értett személyiség"
én 47 évem alatt bátran kijelenthetem, hogy a fent leírt ember pont annyira reális, mint a posztbeli hölgy kívánságlistája.
Valamilyen szinten mindannyian defektesek vagyunk.

2011.07.13. 20:09:56

@bubo cupropenis: na ezzel viszont egyetértek.

Muha 2011.07.13. 20:12:27

@gyvy: elég ha mondjuk így:

-gyvy, gyvy, hmmmm de ismerős ez a név. hmmmmm, vajon ki lehet? olyan rém ismerős. hmmmmm

Hurri Kán 2011.07.13. 20:14:44

@Muha:
Nem, ez kevés... na jó, közbe nem kell kijabáld hogy ne sértőggyön meg a másik...

2011.07.13. 20:15:15

@vázkulcs: a hetvenes években volt egy nagyon aranyos olasz vígjáték: a csajszi kereste az igazi pasit, de ott még annyival el is volt túlozva, hogy centivel méregette őket, a legmacsóbb legjobb képűbb se volt jó neki valami miatt. A film arról szólt, hogy sosem találta meg az igazit és záró képsorként jött a nő, mögötte csomó kis gyerekük és a sor végén a férj, egy alacsony, kopasz, köpcös, nagyorrú figura, pont olyan, amitől a film elején legjobban ódzkodott a csaj.
Sztem ősrégi ez a figura, ami a posztnak is a témája.

Kuvik 2011.07.13. 20:17:55

@michaela77: képzeld igen. Költözéskor ketten cipeltünk mindent. És mindkettőnk számítógépét én pakoltam össze és én konfiguráltam be. Hogy jön ide a házimunka? Sehogy. Csak azt akartam mondani, hogy ez a nő bele akar ülni a készbe. De mit csesztetjük, mikor a pasik nagyresze is bele akar ülni, csak másképp?
@Muha: lehet. :) Nem is arról van szó, hogy mindent a pasinak kell csinalni, vagy mindent a nőnek, szerintem. De pl egyszer randiztam egy sraccal, 30 eves volt, és az anyjától hozta a kaját, pedig nem két km-re laktak egymástól. Nem értette, miért nem akarom látni többé.
@Köldökszösz (csodalampa): nem azt mondtam, hogy a külföldiek jobbak. Csak azt, hogy más a mentalitás. Sokmindenben. És ezzel csak azt akartam mondani, hogy engem dühít, ha akárkit azért aláznak, mert külföldivel jár, ami itt a blogon sokszor előfordult. Vagy általában a minden nő kurva elmélet rettenetesen dühít. Ilyet még németektől pl sosem hallottam.
@vázkulcs: nem fárasztó a házimunka. De jó, ha engem is embernek néznek egy fárasztó munkanap után. Jó érzés, hogy elismerik, ez is munka, és kapok segítséget.

2011.07.13. 20:19:50

@Kuvik: ha mind a ketten mindent megcsinálnak, akkor hol a női-férfi szerep ? Mert azért egyiküknek mégiscsak fütyije van a másiknak meg nunija, egyik tud gyereket szülni, a másik nem, amíg az egyik anyáskodik, addig a másik a külvilágban termeli az anyagi javakat és a biztonságukhoz megteremti a javakat... tehát NEM egyformák.
Ha a másiknak nincs szerepe, feladatköre, mindkettejük mindent megcsinál akkor miért is van szükség egyáltalán párkapcsolatra.
A szerepek, ez a kulcsszó amit nagyon ügyesen kikerülsz.

Ha egy nő nem sikeres a női szerepeiben, akkor szeret belebújni ebbe az egyenlősdi, egyenjogú, egyenrangú álságos dologba.

De nagy hibát követ el.

Muha 2011.07.13. 20:21:50

@Kuvik: mert ott a manner sind schweine a meno. node viccet félre teszem ám.
mikor én hazamegyek, anyukám mindig tuszkolja, hogy pakoljak kaját. nem szoktam hozni, de csak mert rettenetesen utálok cipekedni. ha hozok, akkor annak oka van. nem érzem úgy, hogy ettől annyira alkalmatlan lennék egy kapcsolatra.
továbbá, a nagyon felnőttek - én mondjuk tini vagyok - is visznek, hoznak kaját. szerintem ez teljesen természetes. a gondoskodásnak egyfajta kifejezése.

Kuvik 2011.07.13. 20:32:12

@Kulics: szerintem a nőiség nem itt nyilvánul meg. A nőiség egyfajta finomság, érzelmi háttér, megértő gondoskodás, aki előtt nem kell megjátszani, hogy ő a nagy szuperhős stb. Nem az, hogy én most minden megcsinálok helyetted. Persze, hogy én is figyelek arra, hogy legyen sör a hűtőben :), meg odaviszem neki, kitalálom, hogy mit főzzünk stb. nem erről van szó. Hanem arról, hogy segít megfőzni, vagy amíg főzök, ő porszívózik. Azzal is többet tudok érdemben vele lenni.

Pontosan ez a baj a német nőkkel - nem mindegyikkel persze -, hogy pasik. Nincs bennük meg a nőiesség, a megértés, a nőies vonások. Utánozni akarják a pasikat, ahelyett, hogy kitalálnák, milyen nőnek lenni. Ezt sosem értettem.

De szerintem, ha egy ferfi attól látja a nőjét nőnek, hogy az megcsinálja a házimunkát helyette, akkor ott van inkább a gond a szerepekkel.

És még egy érdekes probléma. Sok pasi - itt is - küzd azzal, hogy ha ő elveszíti a munkáját, akkor éhenhal a család. Én sosem raknék ilyen terhet a páromra. Valahol ez is gondoskodás. Én utálnám, ha ilyen hatalmas nyomás lenne rajtam, egyedül eltartani egy családot. Vagy tudni, hogy a másik fél sosem tudná eltartani, ha becsapna a villám.

Buci-Bigyo (törölt) 2011.07.13. 20:35:53

@Kuvik: teljesen igazad van.Abban is,hogy a férfi is "bele akar ülni a készbe" a tiszta lakás-mosott,vasalt ing - gyerek rendben -nel, miközben a nők nagy része ugyanúgy dolgozik.Merthogy ő hazahozza a mamutot, ezért miután hazajön, már csak pihenni akar....na ja, csak az a helyzet,hogy a nő ugyanúgy hazahozza a mamutot, csak épp neki otthon esélye sincs pihenni,ha családja/párkapcsolata van.

Kuvik 2011.07.13. 20:37:15

@Buci-Bigyo: pontosan ezt akartam mondani. Köszönöm szépen. És persze, tisztelet a kivételnek.

Kuvik 2011.07.13. 20:38:07

@Muha: persze, egy ideig. De nem egy 30 évesnél. Egy 30 éves pasi ne az anyja szoknyáján üljön, hanem lássa el magát. A randi alatt kicsit körbejártam a házimunka kérdését, és hát nem volt éppen segítőkész. Ezért hagytam.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.13. 20:39:42

@Kuvik: De miért veszed ki a sört, ha ő is ki tudja venni? Ne legyél a rabszolgája!
Az a baj, hogy amitől te most itt durcizol, az bizony már messze nem igaz. A trend, amiről beszélsz, valamikor egy-másfél generációval ezelőtt lehetett. Ha most szétnézek az én, vagy bátyám baráti körében, akkor minden esetben pelenkázó, mosó, takarító férfiakat látok. Segítenek a házimunkában, mert nekik is ez a természetes. Mert ha segít, akkor többet lehet a párjával. Szóval igazán nem értem, miről beszélsz.

Nem tudom, milyen anyagi körülmények között élsz, de a nagy átlagot figyelembe véve, ha bármelyik fél elveszíti a munkáját, akkor bizony veszélybe kerül a megélhetése az egész családnak. (Nem Németországról beszélek, ahol a munkanélküli segélyből is vígan el lehet lenni.)
Arról nem is merek beszélni, hogy egykeresős családmodell, mert azt itthon elég nehéz elképzelni.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.13. 20:43:06

@Kuvik: Igazán remek randi lehetett.

Az a szerencsétlen meg nem akart melegszendvicset vagy spagettit adni vacsorára, erre megkapja az anyámasszony katonája címet.

Muha 2011.07.13. 20:50:13

Megközelíthetjük a kérdést úgy is akár, hogy mondjuk mind a férfi, mind a nő az idejéből X egységet a lakásra szán.
Az egyszerűség kedvéért maradjunk annyiban, hogyha összeköltöznek egy lakásba, akkor arra a lakásra is csupán X időt kell szánni.
Láthatjuk tehát, hogy egy X felszabadul.
Mindezek után, mivel a kettejük egyesüléséből szabadul fel egy X, ezért azt egyikőjük sem sajátíthatja ki magánat. Ez fele-fele.
Node mivel ez kettejük együttes eredménye, ezért az az X közös 'tulajdon'.
Viszont visszájára fordítva, ahhoz, hogy ez az X közös legyen, s fele-fele, a meglévő X-et is mind a kettőnek együtt kell eltöltenie/kihasználnia.
Ez pediglen had legyen a két félre bízva, hogy ezt hogy osztják meg.
Problémát abban az esetben látok, ha például a szükséges X-et egyik 60, másik 40 %-ban látja el, s a nyert X-ből pedig pont a 40-es szeretne többet kivenni, hisz sérti kapásból a ki-ki érdemei szerinti arányos elvet.

Kuvik 2011.07.13. 20:53:38

@Köldökszösz (csodalampa): ennek örülök. Sajnos, én nem ilyen embereket láttam magam körül. Ezért mondtam, hogy van ilyen is, meg olyan is. EZ a nő kiírta, hogy nála elvárás, hogy a pasinak legyen pénze, mert ő jól akar élni. Mondjuk pasiknál még nem láttam olyat, hogy "nálam kérem szépen elvárás, hogy a házimunka az asszony dolga" :). Pedig lehet, hogy akkor egyszerűbb lenne az internetes társkeresés.

Mellesleg én egy pár ex-pasitól megkaptam, hogy ők nem szeretnék, ha a feleségük dolgozna, hanem a nő maradjon otthon - és mindezt Magyarországon! Ennyit az egykeresős családmodellről. És az én tapasztalatom az, hogy a nők sokszor többet kell teljesítsenek egy adott munkakörben, mint a férfiak, illetve rosszabb körülmények között dolgoznak, mint általában a párjuk. Emellett szerintem, elkél a segítség a házimunkában. Ez biztos attól is függ, hogy hol élsz. Sajnos, az én környezetemben ezek szerinte megállt az idő.

Muha 2011.07.13. 20:54:56

@Kuvik: Te biztos velem randiztál, de ha nem, szeretném a tudomásodra hozni, hogy bármilyen eszközzel megpróbállak meggyőzni, hogy Te mosogass.

Amúgy becsszó, tényleg én is ki tudom venni a sört a hűtőből, de kurvajól esik, ha a másik gondoskodóan már pattintja is nekem.
Sőt, csaj is hozott már nekem kaját. és annak is örültem. nem mintha nem tudtam volna megcsinálni magamnak, de az, hogy gondolt rám, az mindennél többet ér.

michaela77 2011.07.13. 21:02:12

@Muha: szerintem is ez a lényeg. A nőknek elvileg a génjeikben van a gondoskodás.
Nekem semmilyen problémát nem okoz, hogy finomat főzzek, rendben tartsam a lakást, stb.. Általában az szokott lenni a gond, hogy túlgondoskodok, vissza kell magam fogni, hogy a másik ne az anyját lássa benne, hanem a társát.
De számomra teljesen elfogadható modell, hogy ha elromlik a redőny, nincs vele gondom, a párom szereli meg, én meg szívesen viszem neki a sört a hűtőből, mert nekem jólesik örömet szerezni neki.
Amelyik nőnek ez teher, az valóban ne csinálja.
Természetesen nem mondom, hogy a férfi ne segíthetne otthon. De ez a rohadt nagy emancipáció, hogy a férfi mosogasson nekem nem tetszik. Szégyellném magam, ha egy férfi mosogatna nálam, ugyanúgy ahogy akkor is szégyellném, ha én cserélném a kereket a kocsin miközben ő pihen.

Kuvik 2011.07.13. 21:05:29

@Muha: Ezzel nincs semmi gond! Visszatérve az X-es példádra. A baj akkor van, ha az egyik úgy érzi, annyi munkája van, hogy nem tudja kipihenni magát, míg a másiknak természetes, hogy nem kell semmit csinálnia. Hogy ez most 60-40%, vagy adott esetben egy munkanélküli - dolgozó párosnál 100-0% az mindegy. A lényeg azon van, hogy nincs olyan, hogy kész van, mert megcsinálja a másik, akkor is, ha beleszakad, és nekem nem kell semmit csinálni, mert... Vagy van, de akkor a pasik se csodálkozzanak, hogy a nő megmondja, neki pénzes pasi kell. Én csak azt mondtam, hogy elítélem mindkettőt. És ha már efölött a nő fölött teljesen ismeretlenül pálcát törünk, akkor nézzük meg a másik oldalt is!

Én azt is utálom, amikor egy dokumentumfilm megy a családon belüli erőszakról, és jönnek a nők és elmondják, hogy mi a problémájuk. Miért nincs egy eset egy pasival? Miert nincs egyeset egy gyerekkel? Nekem nem az a bajom, hogy valamit csinálni kell. Hanem az, hogy se a pasiknak se a csajoknak nincs egyenlősége. Mindegyik csak a másikat szidja, hogy azért ilyen szar az életem, mert a csajok/pasik. Pl. mert minden nő kurva.

Hurri Kán 2011.07.13. 21:07:12

@Kuvik:
Az életed kb. olyan, amilyennek magadnak kialakítod...

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.13. 21:07:36

@Kuvik: Szép dolog a háztartásbeli, de erre nem sok lehetőség van. Ha egy átlag férfi egy átlagmunkáért megkapná a havi 5-600 ezer forintot (2000-2500 EUR), akkor még el is lehetne képzelni.

Mióta élsz kint?

michaela77 2011.07.13. 21:07:59

Ja igen. Szoktak azzal érvelni, hogy az a régi elavult rendszerben működött, hogy a háztartás az asszony dolga. Mostmár kérem más világot élünk.
Igen ám, de észre kellene venni, hogy ebben a más világban nem egész napos program a mosás/centrifugázás, mint régen, nem kell órákig súrolni a kádat, hogy tiszta legyen, hovatovább egyetlen háztartási munka sem olyan megerőltető már, mint régen. Akkor meg mit nyafogunk?
Más kérdés ahol gyerek van, ok, ott a több munka, jobban be kell segíteni. De ott sem kell már textilpelenkát mosni fakádban mángorlóval. A nőknek le kellene már vetkőzni ezt a mártír szerepet.

Kuvik 2011.07.13. 21:11:32

@michaela77: figyelj, nem bántani akarlak, de az én tapasztalatom az, hogy a "túlgondoskodó" nők ezzel akarják megfogni a pasit, kényelemben tartani, hogy ne menjen el. Nekem nincs szükségem ilyen eszközökre. De ha elolvastad volna, amit írtam, én is kiveszem neki sört, sőt, be is hűtöm, mert ő nem gondol rá, én is főzök neki stb. De ő főz velem, hogy gyorsabban kész legyen, és jobban is szórakozunk együtt, illetve van, hogy addig mást (házimunkát) csinál. Ez az "én szégyellném" hozzáállás nekem nagyon arra hajaz, hogy Te ezzel akarsz nő lenni, fontos lenni, hogy a pasinak szüksége legyen Rád.

És tudod mit? Én igenis megkértem már a pasimat, hogy tanítson meg kereket cserélni, mert ha egyedül maradok az úton a kocsival, és kereket kell cserélnem, akkor nem szeretnék ott téblébolni, mint egy magatehetetlen csecsemő. Sőt, ő is megkért, hogy én meg tanítsam meg varrni. JUJ, micsoda fertő! :)

Kuvik 2011.07.13. 21:14:49

@Köldökszösz (csodalampa): én nem vagyok háztartásbeli, nem is tartom egészségesnek. Pontosan azt mondtam csak, hogy szerintem egy férfi akkor gondoljon arra, hogy a nő közös egzisztenciát akarjon teremteni, ha ő meg a "női munkákat" saját feladatának is érzi.

Egyébként 4 éve élek kint. De mondom, nekem a magyar exeim mondták, hogy ők szeretnék, ha otthon maradnék. Én nem akartam.

michaela77 2011.07.13. 21:17:15

@Kuvik: az én tapasztalatom meg az, hogy a túlemancipált nők ilyen "segíts nekem főzni, mert az nem csak az én dolgom" szabályokkal akarnak tiszteletet kivívni, mert mással nem tudnak. Pedig az se nem tisztelet se nem szeretet, hogy a férfi természetével ellentétesen krémet kavargat a tűzhelynél, mert tudja, hogy ez nálad elvárás. A legrosszabb amikor még jópofát is kell vágnia hozzá...
A túlgondoskodásomat pedig tudatosan visszafogom, talán ez a rész elkerülte a figyelmedet, így ezt nem használhatom pasimegtartásra.
Ha a mosogatással akarnék nő lenni, tényleg eláshatnám magam, ezenkívül kevés férfit láttam még, akinek egy mosogatónőre volt leginkább szüksége:)
Azt sem mondtam, hogy nem tudok kereket cserélni. De ugyanolyan fura dolognak tartom, hogy ő mosogat míg én pihenek, minthogy én kereket cserélek, míg ő pihen.
A varró férfi vizualizálása viszont harsány nevetésre ösztönöz, bocs:DDD

Muha 2011.07.13. 21:22:14

émmá vartam vissza ingre gombot.
büszkék vagytok rám? :D

Hurri Kán 2011.07.13. 21:24:06

@Muha:
Nem mer a hátára varrtad :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.13. 21:26:13

@michaela77: Kötök neked egy sálat, amíg te összevágod a fát a kandallóba! :)

@Kuvik: Most akkor a pasid, vagy a barátnőd? :D

További kellemes estét mindenkinek!

Muha 2011.07.13. 21:26:55

@gyvy: és? az én ingemnek az ujját úgyis hátra kell gombolni. :D

michaela77 2011.07.13. 21:29:40

@Muha: én nagyon. Erről eszembe jutott, hogy anyukám egyszer régen reggel sietve varrta meg a tesóm óvodai mamuszának az orrát, aztán szegény tesóm az óvodába érve nem tudta levenni, mert hozzávarrta a zokniját:) Azóta sem bocsátotta meg anyukámnak:)

@Köldökszösz (csodalampa): vicces este lenne:)

Buci-Bigyo (törölt) 2011.07.13. 21:30:51

@Muha: Nagyon!:D Remélem ezt akartad hallani!:D

Muha 2011.07.13. 21:34:23

@michaela77: :DDDDDD

@Buci-Bigyo: persze, hogy ezt. köszönöm. :D
büszke férfiként ki is húzom magam. :D

Kuvik 2011.07.13. 21:34:24

@michaela77: örülök, hogy jót nevettél, akárminek is szántad.

"hogy a férfi természetével ellentétesen krémet kavargat a tűzhelynél"

Ezen viszont nagyot néztem. Mi az, hogy természetével ellentétes? Ez szerintem sokat elárul a személyiségedről, és arról, hogy ezek a gondolatok bizony nem haltak ki 10-15 évvel ezelőtt, sajnos.

És az már régen rossz lenne, ha én szabályokat írnék valakinek, főleg a pasimnak. Ő megcsinálja magától, nem is kell neki mondani. És én nem vagyok túl emancipált, bár ez megítélés kérdése. És még egy logikai hiba abban, amit írtál: szabályokkal nem lehet tiszteletet kivívni. De azzal sem, hogy mindent megcsinálsz a pasi helyett. Ahogy @gyvy is mondta, az életed olyan, amilyennek alakítod.

Ez most átment személyeskedésbe és én senkit nem akartam megbántani. Csak elmondtam a véleményem. Én azt gondolom, hogy a probléma, amit leírtam, valós. Sok nő szenved még mindig ettől. De ha Te úgy érzed, hogy a Te munkád nem fáraszt el annyira, hogy mindezt egyedül csináld, és ha esetleg úgy lenne, beugrik a pasid segíteni, nem szóltam egy szót sem. Csak az ellen emeltem fel a hangom, ha elvárás, hogy mindig minden házimunkát egy nő csináljon, amellett dolgozzon (közös egzisztenciateremtés), és akkor még kapja a fejére, hogy minden nő kurva.

Én ugyanannyi órát dolgozom, mint a pasim, tovább tart az utazás, és este fáradtan jövök haza. Jól esik, ha együtt látunk neki főzni, motiváltabbak vagyunk, sokat nevetünk, közben megkóstoljuk, és jót dumálunk - németül. És nem a tévét bámulja, meg a számítógépes játékot - azt máskor teszi.

Értsd meg, én a poszthoz írtam kommentárt, és nem Neked személyesen üzentem hadat, sőt, nem is a házimunkának. Hanem az egyoldalú bíráskodást akartam egy kicsit más oldlról megvilágítani.

michaela77 2011.07.13. 21:49:49

@Kuvik: nem tudom miért érzed személyeskedésnek, hiszen azt sem tudom ki vagy, csak más a véleményem ebben a kérdésben, mint neked.
Valószínűleg én így vagyok boldog, te meg úgy. Egyikünk véleménye sem jobb a másikénál, csak egyszerűen más.

Én azon néztem nagyot, hogy azt írtad mindent megcsinálok a pasi helyett. Helyette? Ilyen logikával ő nem csinál meg mindent helyettem, amikor elromlik otthon valami, amikor nehezet kell emelni, stb.?
Nem az ellen vagyok, hogy egy férfi ne segíthetne otthon bármit is. De a legtöbb nő ezt úgy képzeli, hogy természetesen vannak tipikusan férfi munkák, és azt még szép, hogy a férfi végezze el, de ezeken felül a háztartási munkában is ugyanúgy része van. Akkor hol itt az egyenlőség?

Abban viszont teljesen egyetértünk, hogy ha egy nőnek a háztartási munka gondot okoz, vonja be a párját. Keressen olyat, aki hajlandó erre, rendszeresen. De az szintén felháborít, ha egy nő eleinte mindent megcsinál, később meg panaszkodik, hogy őt kihasználták.

Abban is egyetértünk, hogy az felháborító, ha elvárás szinten jelentkezik, hogy a nő mindent csináljon meg egyedül tiptop. Én nem várok segítséget, de nem is volt soha beledumálás, hogy nem elég tiszta az a sarok ott.
Valószínűleg más tapasztalataink vannak, én nem találkoztam még olyan párral, ahol elvárás lenne a női házimunka és mellette még megkapja a nő, hogy minden nő kurva, ahogy te fogalmaztál. De ez akkor már nem a házimunkáról, hanem a kapcsolatok minőségéről szól.

Na ennyi nekem bőven elég volt ebből mára, jóéjt:)

Buci-Bigyo (törölt) 2011.07.13. 21:54:15

@Muha: Nem, nagyon meleg van.A kender blogban osztottam az eszet!:D

Muha 2011.07.13. 21:54:18

@michaela77: nah, a nők mennek aludni. biztos elfáradtak.
akkor már csak az izmoskemény férfijak maradnak?
Ez is férfimunka, a virrasztás. :D

Jóéjt.

Frigyesur (törölt) 2011.07.13. 22:39:10

@Muha: En lehetek itt a legizmosabb, legkemenyebb ferfi, ahogy latom :)

Muha 2011.07.13. 22:47:30

@Frigyesur: kétség nem fér hozzád! :D

Frigyesur (törölt) 2011.07.13. 22:50:31

@Muha: Ez igaz :))) De legalabb kapsz egy eros apamodellt, ami kesobb - sokkal-sokkal kesobb egy messzi-messzi galaxisban - jotekonyan hat majd a parkapcsolataidra. :D

Muha 2011.07.13. 22:53:23

@Frigyesur: :D
*sejtettem ám, hogy velem kapcsolatos cselekedeteidet az önzetlen, s atyai szeretettel teli segítségnyújtás és iránymutatás vezérli*

Frigyesur (törölt) 2011.07.13. 23:03:28

@Muha: Epp ezert lassan aludni kell, hogy kuldjelek, betakargatni, kezedbe adni a kis ewokod es nyomni egy joejt puszit a homlokodra :*

Muha 2011.07.13. 23:04:56

@Frigyesur: aztán álmodj ám szépeket édesjóegyetlenapukám.
egy ilyen nap után igazán rád fér és meg is érdemled.
:*

Muha 2011.07.13. 23:06:44

@Frigyesur: valamiféle mese lesz? szeretnék ám. :D

Frigyesur (törölt) 2011.07.13. 23:06:56

@Muha: :D Mi annyira, de annyira egy hullamhosszon vagyok :D

Joejszakat kicsim :)

Muha 2011.07.13. 23:09:50

@Frigyesur: jóéjtjóétj:)
el is bújok kis vackomba. :D

summerstorm 2011.07.13. 23:35:18

hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű mimindenről maradtam le,amíg odavoltam....
azt mondottam már, hogy imádom a teliholdat....
pedig állítólag ma még nincs is az, de már úgy látszik...
és imádom bámulni...
hát ebből így nem lesz alvás :)))

indapass90210 2011.07.14. 00:06:02

Ez mi ez? Szerintem mindkettőre ráférne egy kiadós dugás! Hozzuk össze őket! Vállalom, hogy veszem a gumit!

kzolika 2011.07.14. 00:17:20

@Leningrad: "Leningrad 2011.07.13. 17:11:36

franko lenne egyszer telen nyaralni. A mailcimemet mar tudjatok! :)))"

Küggyé levellet a képes feledrű', oszt majd meglássuk. Meg persze fizesd a magad részét, így legalább én is megúszom az egyágyas felárat. Februárban 2 hét, saját szervezés, Kuba, Venezuela, vagy Fülöp-szigetek. Deal?

2011.07.14. 09:17:37

@Kuvik: igen ez teljesen korrekt és vállalható amit leírsz. Ha ezekben a szerepekben tudsz/tudtok egy finom egyensúlyt harmóniát megtartani akkor az ideálisnak tűnik.

2011.07.14. 09:27:09

@Buci-Bigyo: a mai világ munka szervezése, ár/bér viszonyai úgy vannak kitalálva, hogy a férfiak csak 2 számmal kisebb mammutot képesek haza hozni, emiatt a nőknek is be kell állni a mammut vadászatba. Ez alapvetően borítja az evolúciós szerep megosztást.
És ennek nem egyetlen, de legfőbb kiváltó oka van: a kapitalista, fogyasztáson, pazarláson alapuló kapzsi társ-gazd viszonyok. A feminizmus már egy jól kitapintható igény mesterséges, agymosásos felpumpálása volt.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.07.14. 12:34:48

@Budapesti Brigaderos: Sajnos jegesmedveszor-allergiam van:( Ezert rakhattunk csak zebrat a kandallo ele.
Mondjuk nem volt valami jo valasztas, kva idegesito reggelenkent a nagy forgalom.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.07.14. 12:36:48

@kzolika: Ha a felét án fizetem, neked is be kell érned ezzel a felképpel. Szerintem igy méltányos.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.07.14. 12:43:51

@Kulics: Ha jol emlekszem a feminizmus kezdetben olyan bohosagokert allt ki, mint a noi valasztojog, meg a nok iskolaztatasa. Nem neveznem epp agymosott, mestersegesen felpumpalt igenynek.
Nagyon sajnalom, hogy a feminizmus szo sokakban egy habzo szajjal ordibalo markotanyosno vagy aszott koro kulseju venlany kepet idezi fel. Nem errol szol, hogy mint minden mozgalomnak, ennek is megvannak a maga hulyei, arrol meg nem tehet.
Kivancsi vagyok, hogy a kep kialakulasaban mekkora szerepe van a (foleg regebben) csak ferfiak altal uralt sajtonak, btw.

2011.07.14. 13:37:59

@Leningrad: választójog és ijskoláztatás az teljesen okés. Bennem az a képvan, hogy a nőket azért kellett munkába állítani, hogy így újabb fogyasztó réteget kaparintson meg magának a marketingpiac... otthon ücsörögve ugyanis messze nincsenek akkor igények, mint a mindennapi munkábajáráskor... és emiatt odáig rontották a fizetési viszonyokat, hogy egy férfi már ne legyen képes eltartani egy családot egyedül, kelljen hozzá két kereső.
Én erre a vonulatra gondoltam.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.07.14. 14:58:35

@Kulics: No de ennek nem sok koze van a feminista mozgalomnak, inkabb gazdasagi hadmuveletnek tunik (nem akarok, es nem is tudok allast foglalni a feltetelezes igazsagtartalmarol).
Az, hogy _muszaj_ a noknek dolgozni, valoban nem olyan udvozito. Ugyanakkor ha arra gondolsz, h a feminista iranyzatok nyomtak a noknek a munkahoz valo jogat, nem vennem ugyanezen kalap ala. Mire megyunk a tanulassal, ha utana csak a negy fal kozott ulhetunk vele? En pl fejlesztomernok vagyok. Ugy gondolom, korabban elkepzelhetetlen let volna, hogy egy ilyen poziciora not vegyenek fel. Ma legfeljebb csodalkozva kerdeznek ra, hogy ez megis honnan jott nekem... Szerintem ez eredmeny.
Persze lehetseges, hogy nagyon boldog lettem volna otthon himezgetve-zongorazgatva-noknek valo irodalmat olvasgatva. Mar ha megfelelo helyre szuletek.
Ugyanis en azt is kepzelem, hogy valojaban csak egy rovid ideig, es csak bizonyos tarsadalmi szint felett engedhettek meg maguknak a nok, hogy valoban ne dolgozzanak.
Falun, de akar meg varosban is, nem polgari csaladoknal, a noknek bizony ugyanugy (vagy meg tobbet) kellett dolgozniuk, mint a ferfiaknak. Az, hogy a foldeken valo kapalast, marokszedest vagy (tehetosebb paraszt csaladoknal) a cseledseg iranyitasat, a rajuk valo fozest es a gazdasag ugyeinek intezeset nem tekintjuk munkanak, csak nezopont kerdese. Ha igy vesszuk, igazabol a varosiasodas miatt kell a noknek "dolgozniuk". Kulonben valszeg a nagy reszunk meg mindig a kertben es a disznoolak korul surgolodne, mosna kezzel, dagasztana, surolna gyokerkefevel a padlot.
Meg azt is megkockaztatom, h egy regi kori "nem dolgozo" no a ket kezet osszetenne ha az en kenyelmes, szekben ulos, gombnyomasra mosos es mosogatos eletemet elhetne.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.07.14. 14:59:06

@Leningrad: ennek == ehhez + biztos mast is elirtam, sorry

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.07.14. 15:02:56

@Leningrad: de meg mennyire, szuzanyam, bocs, se fule, se farka + typo-k, igy jar aki munka mellett suttyomban kommentelget:D
süti beállítások módosítása