A kedves menyasszonyom korábban szexmunkás volt

2011. augusztus 03. 07:27 - Panni CsP

„Még aznap este közölte, hogy beszélnünk kéne valamiről, amit „csak most van bátorságom elmondani”, de én azt mondtam, hogy nem derülhet ki olyasmi, ami miatt aggódnom kéne” – pedig ki fog! Mai posztolónk egy meglehetősen rázós történetet hozott, ezen belül is a tanácsotokra lenne kíváncsi egy küszöbön álló, meghatározó döntés kapcsán. Megtalálta élete párját, ám olyan dolog derült ki róla, ami mindent felülírt.

 

Sziasztok! Kissé szokatlan problémám van, ezért a tanácsotokat szeretném kérni. A kommenteket mind el fogom olvasni, de hozzászólni nem szeretnék majd. 25 voltam amikor megismertem életem nőjét, aki egy évvel volt idősebb nálam. Eszes volt, csinos, közvetlen, de kissé visszahúzódó eleinte. Csak jót tudok róla elmondani, talán még a ti acélkemény kritikátok sem találna rajta fogódzót. Mindenben tökéletes társaknak bizonyultunk: soha nem volt lelki vagy anyagi problémánk, kevés veszekedésünk végén is mindig megtaláltuk a közös hangot. Igazi támasz és társ volt, mindig egymás mellett álltunk, de tudtunk együtt örülni a közös eredményeknek is.

A gyerekvállalás vagy a házasság sem jelentett problémát, egyforma módon és időben képzeltük el a dolgot. Sok és gyakran extrém szex (ennek később szerepe lesz), illetve egymás testi-lelki szeretete mellett szociális életünk is jó volt. Bár már ekkor is meglepett, hogy részben a legvadabb fantáziámnak is azonnal enged, másrészt viszont ráunás nélkül a gyöngéd szeretkezést élvezi igazán. Évek után is. Sohasem voltunk egymásra féltékenyek, pedig neki több oka is lett volna erre, mivel 53 nő mellett dolgozom két férfi kollégámmal, akik mindketten hatvan fölöttiek. Sohasem éltem vissza a szabadságommal, mert korábbi kapcsolataimból okulva nagyon megtanultam értékelni. Ő pedig, tudva, hogy milyen csinos és mennyire szeretem, soha nem tett szóvá és nem is viselkedett furcsán semmilyen munkahelyhez köthető programmal kapcsolatban, még akkor sem, amikor két és fél hónapon át túlóráztam kettesben egy fiatal kolleganővel. Röviden, minden szépnek látszott, és egyik évfordulónkon meg is kértem a kezét. Még aznap este közölte, hogy beszélnünk kéne valamiről, amit „csak most van bátorságom elmondani”, de én azt mondtam, hogy nem derülhet ki olyasmi, ami miatt aggódnom kéne. Annyira bíztam benne. Az eljegyzésre sok embert hívtunk el. De hadd álljak meg itt egy pillanatnyi közbevetésre. Ezt a meseszép képet csak egy dolog árnyékolta be kissé. Nagyon rossz viszonyban volt a szüleivel, soha nem is beszélt velük, de nem miattam, már évekkel azelőtt, hogy megismerkedtünk volna. Kérleltem, hogy jöjjenek el ők is, hiszen tíz éve nem beszéltek már. Hosszas győzködés után kötélnek állt. Talán nem kellett volna annyira győzködni. Az eljegyzés első fele szuper volt. Aztán megpillantottam a szüleit, és igazán kíváncsi voltam rájuk, odamentem, bemutatkoztam és érdeklődtem felőlük is, de olyan képet vágtak, mintha rohadt paradicsomot árulnék egy láda lószarból. Semmi sem vehette el aznap a kedvemet (legalábbis akkor még így hittem). Körülbelül öt perc alatt kiderült, hogy mi okozta ezt az ellenségeskedést. Tudniillik az, hogy a kedves menyasszonyom az egyetem alatt a megélhetéséről szexmunkásként gondoskodott. Mondanom sem kell, hogy az első hitetlenkedés után kérdőre vontam, és mondta, hogy ezt akarta már akkor is elmondani, amikor komolyra fordultak a dolgok, de igazából mindig el szerette volna mondani, csak nem merte. A bulinak vége volt, mire hazaértem, elköltözött egy barátnőjéhez, és kivett egy hét szabadságot, kérte, hogy bocsássak meg neki, ha akarom, egy hétig kereshetem, utána eltávozik az életemből. Azóta három nap telt el. Nem akarok más nőt, mert ha most félrelépnék, nem tudnám tiszta szívvel újjáépíteni a bizalmat köztünk. Az első két nap folyamatosan részeg voltam, de most már lépnem kell. Egyfelől életem nője, másrészről egy kurva. Segítsetek…

 
995 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr323121971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

#szájbergyerek# 2011.08.04. 10:35:10

@gfjfhj467676768: Mindenki másra gerjed. Azokat meghagyom neked. :)

nuclearpower 2011.08.04. 10:36:44

@gfjfhj467676768: Na látod , erről beszéltem. Ha már nem tudsz elérni semmit a trágár szavakkal, ki is fulladtál az ötletelésből. Megjelentél a munkaerőpiacon? Tudod ki jelenik meg a munkaerőpiacon? Aki egy munkáltatónak sem kell. Egyébként kit érdekel, hogy te mikor jelentél meg a munakerőpiacon? Senkit!

gfjfhj467676768 2011.08.04. 10:43:38

@#szájbergyerek#: Nem a gerjedésről van szó hanem a hibás állításodról.

@nuclearpower: Próbáltam közölni hogy el vagy tévedve. Akár az anyád szidom akár visszafogottan írom le nem érted meg. Sötét pöcs. :D

Brigi1981 2011.08.04. 10:48:45

nuclearpower : A saját tapasztalatomból beszélek. Az első kapcsolataimnak a tapasztalatlanságom miatt lett vége.Azért van abban egy kis ellentmondás, hogy a férfiak szűz lányokat akarnak, de az ágyban meg azért persze legyen jó. Tudja mit kell csinálni, legyen orgazmusa stb... Volt egy időszak, amikor csak élveztem az életet (természetesen nem pénzért és csak azzal aki tetszett). Nekem kellett ez az 1-2 hónap. Ma már nem ugranék rá egy másik nadrágra sem.

#szájbergyerek# 2011.08.04. 10:49:50

@gfjfhj467676768: Látom figyelsz: "legtöbbje".
Számodra mit jelent ez a szó okoska?

gfjfhj467676768 2011.08.04. 10:52:17

@#szájbergyerek#: "Ha mondjuk 50-en, továbbjutnak, akkor az alapján fogunk dönteni, hogy a jelentkezőnek hány gyereke van, milyen idős és így mennyi lehetősége van új szakmát találni'- mondta Földi Ágnes, a Prostituáltak Érdekvédelmi Szervezetének szóvivője.

A szervezet európai uniós pályázaton nyerte a pénzt a tanfolyamra. Így azonban alapfeltétellé vált az érettségi bizonyítvány, ami viszont a legtöbb lánynak nincs. Az érdekvédők azonban néhány éven belül minden örömlánynak szeretnének esélyt adni a pályamódosításra."

Az azt jelenti hogy a többsége, több mint 50%-a. Mivel érettségije sincs a legtöbb lánynak, ezért maximum az élet egyetemén tanulhattak, ott ahol te is :D

nuclearpower 2011.08.04. 10:59:41

@Brigi1981: Úgy beszélsz, mint egy 30 éves :-)

#szájbergyerek# 2011.08.04. 11:00:57

@gfjfhj467676768: Ez azokról a prostikról szól, akik az utcán "dolgoznak", én meg nem azokról beszélek te agyoniskolázott. :)

gfjfhj467676768 2011.08.04. 11:03:11

@#szájbergyerek#: Általánosságban írtál és elbasztad.

#szájbergyerek# 2011.08.04. 11:05:22

@gfjfhj467676768: Akkor általánosságban vagy agyoniskolázott. :D

Azx 2011.08.04. 11:05:38

A pasik azért lennének pasik, mert képesek lennének átgondoltan, érzelmeket kizárva döntést hozni.
1. Egy nő ha eladja magát (teljesen mindegy hányszorés milyen mértékben) érzelmileg sérül. Vagy görcsösen ragaszkodik valakihez, mindenben azonosul vele csak azért, hogy ne csak használják, vagy épp ellenkezője: elutasító, "öntudatos", menekül az igazi érzelmek elöl, közben váltogatja partnereit és keresi a megnyugvást, csaka saját kialakult defektje miatt elmenekül ha megtalálja.
Ha van bűntudata, ha nincs bűntudata kisebb, vagy nagyobb személyiségtorzulása lesz neki.
2. Aki a könnyű utat válassza azért, hogy a jövőben jobb legyen neki, az nem változik meg. Aki testileg kiszolgáltatja magát másoknak, az később is hajlandó lesz erre, hogy előrébb jusson (az esetek többségében azonban már magasabbra teszi a lécet)
3. RENGETEG!!! egyetemista és nem egyetemista fiatal, jobban kinéző lány többször vagy kevesebbszer bizony pénzért odaadja magát ahelyett, hogy dolgozzon.
4. Az esetek 90%-ban nem tudja a szülő sem lánya titkos életét. A férfi feszít és boldog a szép barátnője mellett és fogalma nincs és nem is lesz, hogy kurva volt, hogy esetleg azért néha még ezzel-azzal lefekszik. Akinek pedig megvolt a hölgy, az jót mosolyog a kapcsolaton.
Ne sajnáljuk már meg szegény nőt!
Senki nem mondta neki, hogy ne azt az utat válassza, melyet átlagosan kinéző hölgytársai. Tanulhatott volna jól és kaphatott volna ösztöndíjat. Ha jó jegyei lettek volna középben akkor állami finanszírozott képzésre jelentkezhetett volna az kisebb költségekkel jár.
Könyörgöm, hány egyetemre járó pasi árulja a testét, hogy finanszírozza a tanulását????????????????
Hány férfi árulja a testét előrelépésért????????
Hány férfi vállal el méltatlan munkát, de nem szexmunkát?????
Hány férfi lesz kapcsolatban idős, vagy idősödő pénzes nővel és szeret bele a nő pénzébe, eltartásába, gondatlanságba de nem a nőbe?

Ezeken gondolkozzál el kedves posztíró!

#szájbergyerek# 2011.08.04. 11:17:33

@gfjfhj467676768: Mondjuk a 70 jelentkező is komoly létszám okoskám. :)
Ebből azért még nem vonnék le következtetéseket iskolázottságra vonatkozóan.
Csak egy portálon több "főiskolás lány" szókapcsolatot tartalmazó hirdetés található de legyen neked igazad. :)

Frigyesur (törölt) 2011.08.04. 11:24:26

@#szájbergyerek#: Nyilvan ha ezt mondjak magukrol, az igy is van! :) Mi masert menne valaki biologusnak, jogasznak, epiteszmernoknek, tanarnak, ha nem azert, hogy k*rvalkodjon?! :D

Mentel mar te valaha felsooktasi intezmeny kozelebe? Mert ha ezt teljes meggyozodessel allitod, akkor tobb, mint hihetetlen.

gfjfhj467676768 2011.08.04. 11:25:58

@#szájbergyerek#: Ezt bárki megmondhatja aki jártas a témában. A főiskolás lány pedig olyan szófordulat mint a szexi nővérke, érett negyvenes, édes tini. Marketingfogás ostoba barmoknak mint te :)

#szájbergyerek# 2011.08.04. 11:31:07

@Frigyesur: Először nekem is hihetetlennek tűnt...

gfjfhj467676768 2011.08.04. 11:34:00

@#szájbergyerek#: Nyilván tesztelted, végig angolul beszéltetek. Ja bocs az natúr francia volt befejezéssel :D

#szájbergyerek# 2011.08.04. 11:34:20

@gfjfhj467676768: Kb. akkora baromság, mint 70 emberből álló mintából ilyen messze menő következtetéseket levonni.
És te még tanult embernek vallod magad. :D

phaszfej 2011.08.04. 11:34:29

Sajnos a legtöbb mai csaj kiélt ribi, amit el akarnak titkolni, ezzel őrizve szűzies arculatukat. Az, hogy kefélnek fűvel-fával, külföldiek faszát szopkodják, megbocsátható, de ezt eltitkolni nem megengedhető. Amelyik lány ezt teszi, az csalás útján akar boldogsághoz jutni. Annyira tipikus ez a ha nem beszélünk róla, meg sem történt, majd én jobban tudom, hogyan kell a dolgoknak lenniük hozzáállás a nők részéről. Az ilyen nőnek nem volt apja, aki tisztességre nevelte volna, de nem is csoda, hiszen a házasságokban a feleségek 99 százaléka egyáltalán nem szereti a férjét, a gyerekei apját. legyen minden csaj őszinte az elején, a csávók ne éljék bele magukat nagyon az óriásszerlembe, ha rájukmosolyog egy csaj.

gfjfhj467676768 2011.08.04. 11:36:18

@#szájbergyerek#: Én nem ebből vontam le következtetést. A prostik érdekvédője aki maga is prosti ezt állítja és én is úgy látom hogy főként nem atomfizikusok alkotják a gecinyelő malackák tízezres halmazát :D

Frigyesur (törölt) 2011.08.04. 11:36:43

@#szájbergyerek#: De aztan meglattad diplomajuk hiteles masolatat es bebizonyosodott! :D

Csak tudnam ez miert jelent pluszt. Jobb az az illuzio, hogy nalad vszeg intelligensebb novel csinalod azt, amit akarsz, alazhatod satöbbi?

gfjfhj467676768 2011.08.04. 11:38:44

@Frigyesur: Ott is a pont :D
Bizonyára azt is elhiszi hogy "most kezdtem pár hete és a beteg szüleimet támogatom ebből"

#szájbergyerek# 2011.08.04. 11:40:40

@Frigyesur: Te elkérnél egy "készülő" diplomát bemutatásra? Neked sem lehet sok eszed. :)

#szájbergyerek# 2011.08.04. 11:41:20

@gfjfhj467676768: Te kurvapecér! Mindet felpróbáltad? :)

gfjfhj467676768 2011.08.04. 11:41:56

@#szájbergyerek#: Azért a neptunba beléptek előtted ugye? :D

#szájbergyerek# 2011.08.04. 11:45:19

@gfjfhj467676768: Hogyne! Még a zh eredményeket is megmutatták nekem. :)

Azx 2011.08.04. 11:45:22

@phaszfej: Áhh ha a feleség nem szereti a férjét, annak megvan az oka és ez fordítva is igaz. Ez pedig nem zárja ki a gyereknevelést. Csakhogy ma a serdülők, kamaszok, fiatal felnőttek 10%-a nevelhető fel rendesen. Pont nem érdekli a nagy részét a büntetés, ha pedig verés jön, akkor a gyermekvédelem a szülőt bünteti. Ha a büntetés hatásos, akkor is folytatják a hülyeségeiket, csak hazudnak és rejtettebben teszik. A szülők pedig igen nehezen tudják felügyelnia gyerekeiket a napi jó esetben 8 óra munkaidejük alatt...
Mostanában legkevésbé a szülőt kell hibáztatni a gyereke miatt, a társadalomban kell keresni a hibát. A szülők nagy része a megélhetésért küzd és a családja napi betevője rengeteg energiáját felemészti.

Frigyesur (törölt) 2011.08.04. 11:50:25

@#szájbergyerek#: Nem en hiszem el, hogy a k*rvak tobbsege foiskolarol kerul ki ;) Neked nem nyilvanvalo, hogy arra celoztam, hogy bemondasra elhitted?

De csak, hogy legyen valaki elkepzelesed:
1. Komolyabb egyetem mellett nincs ilyesmire ido, lehetoseg.
2. Komolyabb egyetemre nem szepsegkiralynok jarnak.
3. Aki jelentkezik a felsooktatasba, jo esellyel azert teszi, mert eszevel akar ervenyesulni.
4. Aki csinos es okos is, az szted komolyan ribancnak megy el?
5. Te a penisznagyobbito spameknek is hiszel? :DDD

Azx 2011.08.04. 11:52:18

Egyébként pedig a kísértés nagy: ha egy hangtechnika prof. azt mondja a vizsgázónak (egy nagyon jó fősuliban), hogy ha miniszoknyában jött volna be kedves, akkor rögtön négyest adok magának, megszólalnia sem kellett volna. Könnyű a könnyebben szerezhető dolgok felé hajolni. Jellem kell az egyenes tartásért. Manapság a jellem lassan a nullával konvergál.
Jellemtelen pedig házasodjon hasonszőrűvel, megérdemlik egymást.

#szájbergyerek# 2011.08.04. 11:54:27

@Frigyesur:
Azért vannak "komolytalan" felsőoktatási intézmények is ugye?
Véletlenül pont azokban a kerületekben nagy az egy négyzetméterre jutó kurvák száma, ahol ilyen van. ;)
Persze lehet, hogy nincs összefüggés... csak tipp.

Azx 2011.08.04. 11:58:15

@Frigyesur:
1. van lehetőség
2. az átlagnál jobb csajok 80-90%-a a komolyabb egyetemeken és főiskolákon is szexmunkát vállalnak a tanulás mellett, csak okosabban csinálják.
3. ész az is, hogy könnyen megszerzi a megélhetéséhez/tanulásához szükséges pénzt. Egy fiatal ritkán látja a következményét a tettének.
4. 80-90% igen!

Frigyesúr kicsit kelj fel és nézz körül az országban! Lesújtó a valóság!

Frigyesur (törölt) 2011.08.04. 11:59:26

@#szájbergyerek#: Ezeket is bemondasra gondolod igy, vagy reszletes ellenorzest vegeztel, vagy ugy atlagban mire alapozod?

phaszfej 2011.08.04. 12:01:26

@Azx: butuska vagy. ne válaszolj nekem többet.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.08.04. 12:03:07

Kurvából lesz a legjobb feleség.

Szerintem békülj ki vele.

Frigyesur (törölt) 2011.08.04. 12:03:11

@Azx:
1. Aha, van am. Akkor kerdezz meg valakit, aki jart az orvosira vagy az epiteszmernokire. Marhara meg fogsz lepodni. Vagy elvegezted es mellette k*rvalkodtal, hogy ezt allitod?
2. Ezt honnan szeded?
3. Aha. Akkor a bankrablok, adocsalok, rablok mind agytrosztok. Vilagos.
4. Ezt honnan szeded?

Hat figyu: nem en hiszem el, hogy a k*rvak alkotjak a felsooktatasban tanulok nagy %-at! Tan azert, mert jartam oda, tan mert nincs is igy.

#szájbergyerek# 2011.08.04. 12:03:30

@Frigyesur: Há' vazze... Néz szét te is a neten.

kiraaaaa 2011.08.04. 12:04:34

Mégis mennyi idő kell a szexmunkához? komolyabb egyetemre járók nem szexelnek?

Frigyesur (törölt) 2011.08.04. 12:06:32

@#szájbergyerek#: Igen, a vilaghalon szereplo prostitualtak hirdetesei 100%-ban valos es hiteles adatokat tartalmaznak. Ez az egyik profiljuk :)))

1+1+1 2011.08.04. 12:06:53

Nem sikerült elolvasni 900 kommentet, ezért talán csak egy korábbi álláspontot ismétlek. Gondolom a posztoló sem jut el idáig, de ha mégis, akkor talán egy újabb adalék a fentiekhez az alábbi.

A posztoló (és az általam olvasott kommentelők is) abból a premisszából indulnak ki, hogy igaz az az állítás, ami szerint a lány: a posztoló "élete nője" és a "tökéletes társ". Ezzel együtt az is kiderül, hogy komoly anyagi vagy érzelmi probléma még nem merült fel a kapcsolatban. Ez a két információ azonban meglehetősen ellentmondó. Komoly próbatétel nélkül nem állítható még csak nagy valószínűséggel sem egy kapcsolatról, hogy az ennyire nagyszerű. Az ilyesmi akkor derül ki, ha baj van.

A lány reakciója a bajban az volt, hogy elment és adott egy rövid határidőt. A posztolónak érdemes lenne tisztáznia az illetővel, hogy miért tett így, és pláne, miért adott 1 hét határidőt? Mi történik 1 hét elteltével? Miben fog megváltozni a lány gondolkodása vagy miben változnak az érzései egyetlen hét alatt? Biztos, hogy aki 1 hét határidőt az annyira szerethet, mint amennyire a posztoló gondolja?

A posztoló reakciója ebben a helyzetben, hogy az addigi (látszólag?) idilli kép szétfoszlása miatt zavarba jött. Ennél azonban súlyosabb foltok is lehetnek egy ember múltjában, akár az adott lányéban is. Kérdés, hogy tényleg érdemes-e a másikat mint valami tökéletes, a fantáziákat megtestesítő lényt látni.

Ezek így együtt lényegében annak a kérdésnek a körüljárását igényelnék a posztíró részéről, hogy _valóban_ olyan boldog volt-e az a kapcsolat, amiről ő ír, vagy a lány rajongása csak valami általa elképzelt dolog volt?

Általánosságban a kérdés viszont az, hogy a posztoló megmarad-e a naiv idealistának vagy hajlandó kinézni a csigaházából és észrevenni, hogy a világ olyan, amilyen, tele érdekes, de nem feltétlen felemelő jellemzővel. Előbbi esetben az önbecsapás vagy a cinizmus szükségszerű következmény. Utóbbi esetben meg el kell felejteni, hogy van tökéletes ember.

#szájbergyerek# 2011.08.04. 12:07:38

@kiraaaaa: Frigyesúr szerint nem és azok bányarémek is. :)
Lehet, hogy gépészmérnöki karon ez tényleg így van de mondjuk kommunikáció szakon már nem biztos ;)

gfjfhj467676768 2011.08.04. 12:08:00

@kiraaaaa: Hogy megéljenek ahhoz azért idő kell. Tandíj, albérlet, ruhák, étel.. és itt is válság van, várni kell a vevőkre.

phaszfej 2011.08.04. 12:11:46

@Azx: nincs időm megindokolni, de többek között éppen a szülők alkotják a társadalmat. szerintem neked sem volt apád.

#szájbergyerek# 2011.08.04. 12:15:31

@Frigyesur:
De ugye számosságukat te sem vitatod.
Meg ugye ezt sem, hogy kor szerint akár felsőoktatási intézménybe is járhatnának.
És ugye azt sem, hogy felsőoktatási intézmények közelében lelhetők fel.
Túl sok az összefüggés. :D

Azx 2011.08.04. 12:15:47

@Frigyesur:
mikor jártál?
Naív vagy!
Nézd így: a magyar nők ÁTLAGBAN szépek. Nos az ÁTLAGNÁL szebbekről írtam.
Ugye nem gondolod, hogy bármelyik fiatal lány majd szanaszét kürtöli, hogy egyszer-kétszer-sokszor "escortozott, masszírozott, ágyba bújt pénzért"??
Nem mellesleg én azokat a fiatal felnőtt lányokat is szexmunkás kategóriába sorolom, akik pénzes koros pasikkal keverednek kapcsolatba, azt pedig főleg, ahol család is van a koros férfi oldalán.
Szerinted a dolgok rálátására csak úgy van az embernek lehetősége, hogy szexmunkát végzett a felsőoktatási intézményben eltöltött idő alatt?
Egy bankrabó, adócsaló és rabló sok esetben igen intelligens, a környezete nem tudja mit tesz, jól fedi magát és bevédi magát a lebukás alól. Igaz jellemtelen, igaz a társadalomra káros stb.

kiraaaaa 2011.08.04. 12:17:49

@#szájbergyerek#: ja, akkor innen az a sok frusztrált arrogáns jobb egyetemet elvégzett ifjú, szegények.

@gfjfhj467676768: akkor sajnáljuk a szexmunkásokat is.

Frigyesur (törölt) 2011.08.04. 12:18:10

@#szájbergyerek#: Ennel a resznel temettem az arcom a kezembe. A koruk alapjan a foiskolasok prostitualtak lehetnek.
Koszonom, nincs tobb kerdesem :DDDDD

gfjfhj467676768 2011.08.04. 12:21:01

@kiraaaaa: egy feleséghez képest rossz dolguk van! :D

#szájbergyerek# 2011.08.04. 12:22:39

@Frigyesur: Igen azok lehetnének csak nem mindegyik található meg különböző szexpartner kereső portálokon.... de ott is van több, mint elég. Talán még neked is jut egy. ;)

gfjfhj467676768 2011.08.04. 12:23:29

@kiraaaaa: mosni úgy is kell, mosogatni is. Ők meg többet szopnak :D

Frigyesur (törölt) 2011.08.04. 12:24:31

@Azx: A magyar nok atlagban a nemet es angol sukar kis viragszalakhoz kepest szepek. Ez azert nem tul nagy kihivas :))))
Nem ertem, tfh. ha nem kurtolik szet, akkor te honnan veszed? Telepata vagy?
"Szerinted a dolgok rálátására csak úgy van az embernek lehetősége, hogy szexmunkát végzett a felsőoktatási intézményben eltöltött idő alatt?"
Sztem ralatasa csak ugy van az embernek, ha tenylegesen ralat horribile dictu. :D Szoval legalabb legyen valami fogalma arrol, hogy mirol beszel.
Nofene, most megtudtuk, hogy a Mensa az alvilagi alakok gyujtohelye. Hogy mik vannak! Az meg egy dolog, hogy a szexhez esz kell, na de meg ez is!
Egyeni besorolas a te dolgod, de oket szeretoknek szokas hivni. A prostitualt az, aki penzt ker a szexert es ezt hivatasszeruen uzi. De valamiert az a fixa ideatok, hogy a nok szexet csak penzert uzhetik.

Frigyesur (törölt) 2011.08.04. 12:25:39

@#szájbergyerek#: :DDD Azt megneznem, ahogy nekem jut egy. :DDD

gfjfhj467676768 2011.08.04. 12:26:00

@Frigyesur: dr sztojka és ifj dr hab med phd md dsc bc kolompár strigó bt :D

Azx 2011.08.04. 12:28:57

@phaszfej:
a kifejtést nekem sincs időm leírni. A társadalmat a szülők is alkotják valóban. Egyébként megoldás egyszerű: nem érdekből házasodni, nem kiszolgáltatottságból, de egy házasság nem csak ezért nem lehet megfelelő, sok oka lehet....
De! Az apuka dolgozzon úgy, hogy az anyuka otthon jó családi légkört tudjon biztosítani (na persze az anyának erre alkalmasnak kell lennie), felügyelni tudja a gyermekét stb.
Lehet a szülőket hibáztatni ennél a fiatal lánynál is.
De lehet, hogy nem tudták amikor elkezdte a lányuk, hiszen azért valószinű nagykorúan kezdte el. Lehet mindketten két műszakban dolgoztak és a megélhetésért küzdöttek.
A posztban említésre került, hogy gyerek és szülő között nincs jó kapcsolat....hát én is kitagadnám a lányomat, ha ilyet tenne és kiderülne, főleg ha én megtettem mindent azért és az apuka is, hogy normális felnőtt legyen.

#szájbergyerek# 2011.08.04. 12:33:08

@Frigyesur: Valamelyik kifejezetten a dártvéderes szerepjátékot szereti. ;)

Azx 2011.08.04. 12:36:35

@Frigyesur:
Hát én több nemzetet tudnék felsorolni, akiknél a magyar fiatal lányok szebbek.
Kiforgatod amit írtam és lesarkítod... rendesen frusztrál téged..
Inkább húzd ki magad, hogy te nem voltál ilyen, sok fiatal csajnál aki hazudik többet érsz....sokkal-sokkal többet!

#szájbergyerek# 2011.08.04. 12:37:02

@kiraaaaa: Ha ennyire ismered őket, nyilván te is jobb egyetemen végeztél. :)

phaszfej 2011.08.04. 12:38:33

@Azx: Nem bántom a szülőket, mert a szülők is zombicsaládokban nőttek föl, de azért az lenne normális, ha egy gyereket tisztességre és emberségre nevelnének. Pillanatnyilag senki sem foglalkozik a nevelésben a gyerekek lelki világával, senki sem mutat nekik utat, sem vígaszt, csupa tudatlan ember beszél összevissza marhaságokat nekik. Így nem csoda, ha tévelyegnek a fiatalok és felnőttek, mindenki. Vállalja mindenki a tetteit és következményeit. Ez a lány meg akarja úszni ezt, előre eldöntötte a fiú helyett, hogy ő nem kell neki, ezért adott csak egy hetet. Másrészről valszeg nem szerelmes a fiúba, csak nyugodtságot akar. Hazugság árán. Ez itt nem nő-férfi kérdés, ez már tisztesség kérdése a nőnél, a tisztességet pedig az apától tanulja az ember. Az anyától csak ügyeskedést, hazugságot, fortélyokat lehet tanulni a legtöbb esetben. Hogyan kell megúszni dolgokat. A lány anyja minden bizonnyal egy hárpia, egy dagadt ősnő, aki a férjét bútordarabnak használja. Az apja háttérbe van szorulva a baszatlan, ronda mama mellett. Biztos tündéri a lány, jószívű is, de bassza meg, azt a nőt, aki hazudik a férjének, az első kezed ügyébe eső tompa tárggyal agyon kell verni és elásni legalább 6 méter mélyre.

Frigyesur (törölt) 2011.08.04. 12:44:05

@Azx: Nem frusztral es nem is akarom magam kihuzni. Csak netto hulyesegnek tartom, hogy a k*rvak nagyresze foiskolas. Vagy hogy egy csinos no csak k*rva lehet.

Azx 2011.08.04. 12:45:08

Azért nem árt ha azon egy kicsit elgondolkoztok, hogy ha lemegy egy szórakozó helyre egy férfi átlagos ruházatban, átlagos fogyasztással, azt mennyire veszik észre a lányok....semennyire. ÁÁÁm ha már egy jó autóval érkezik és márkás ruházatba öltözik és szépen fogyaszt nem olcsó italokat, akkor a jobbnál jobb nők szemeznek vele, mosolyognak rá és egyiktől sem kap visszautasítást. Lehet a férfi agresszív, lehet egy bunkó akkor is el tudja vinni magával a kiszemelt nőt egy-két koktél után. Az első alkalommal nem feltétlen kell a szex, de egy jó vacsora után simán ágyikóba tehetők.

phaszfej 2011.08.04. 12:45:21

Azért titkolta a csaj a múltját, mert nem akarta elveszíteni a fiút, de ugyanakkor van benne egy fatalista érzület is, hogy ő úgyse lehet boldog már, nem lehet senkije. Ezért az egy hét. Mert ő erősnek képzeli magát, akinek akár már férfi se kell több, hiszen még a vőlegénye is elutasítja. A gyerek legyen megértő, bíztassa, meséltessen el vele mindent, érje el, hogy a lány tényleg megértse, mit miért tettm, milyen lelki motivációi voltak. Nem szabad hagynia a lánynak, hogy kikerülje az önmagával szembenézést. Meg kell győződnie a fiúnak róla, hogy a lány már nem menekül, nem azért ismeri be a hibáit, hogy utána megkapja a tutit. Sokmindent kell kiírtani és átírni ennek a nőnek a lelkében, ami évekig is eltarthat. Napi munkával talán rövidebb ideig. És eközben a srác is hatalmas önismeretre tehet szert. Ha erre képesek, akkor lesz idejük eldönteni, hogy mit akarnak egymástól. Ha nem képesek rá, akkor a srác értékelje át a nőkhöz fűződő viszonyát és hagyja a gecibe a csajt. Annyi nő van a világon, mint a szemét, csak le kell szólítani őket.

Azx 2011.08.04. 12:49:57

@Frigyesur: a szép fősikolások/egyetemisták nagy része kurva. Ide pedig az egy alkalmas "megmasszírozlak" és pénzt fogadok el is bele tartozik.
Tehát tényleg hülyeség hogy a kurvák nagy része főiskolás és én ezt sosem írtam.
Nem mindegy a szóred...más a jelentése.

Azx 2011.08.04. 12:58:59

@phaszfej:
Ez az egyik lehetőség a viselkedésére.
Ennél azért több változat is elképzelhető.
A megoldási terápiád jó lenne, de én a lehetőséget NEM adnám meg a nőnek. Nagy valószínűséggel lennének gyermekek is, a múltból bármikor bármi kiderülhet. A gyerekekre milyen hatással lesz/lenne? Az ilyen nőt anyának..
Ha az ágyikóban minden vágy teljesülve van, akkor igencsak átszellemülve végezhette a munkáját a hölgy annak idején..
No és nem mellesleg igen hitelesnek kellett mutatnia magát az őt használók előtt.

rokafogtacsuka 2011.08.04. 13:03:57

Elsőre azt írtam volna, hogy nem vagy normális, ha otthagyod. Másodjára, hogy ez az egész tuti fék. Harmadjára: senki nem fogja tudni megmondani, lehet még te sem, hogy teljesen túl fogsz-e tudni lépni rajta. Gondolom, azért gondoltam az elsőt, mert azt gondolom, hogy én gond nélkül tudnék. Márcsak azért is, mert szerintem nincs megbocsáthatatlan hiba (a hiba nem kérdés akármiről is tárgyal Frici meg ph.szfej). De csak gondolom, lehet évekkel később jönne elő a tüske a hiba megbocsáthatósága vagy sem ide vagy oda.

Sokat segítettem, tudom.

phaszfej 2011.08.04. 13:08:28

@Azx: Igaz, de így drasztikusan le fog csökkenni a népesség. Talán nem is baj. Feleségesdi szempontjából a felső korhatár, amíg egy nőt érdemes elvenni, az 21. életév. Utána már csak egy csapongó, helyét kereső, "boldogulását" a pinájával megszerző lénnyé változnak. Amelyik csajt nem veszik feleségül 22-23 éves koráig, azt már nem is nagyon fogják, mert eleve gyanús. Max. valami papucs, aki bármit megtesz, ha egy nő rápillant. Nem véletlenül van a vénlány kifejezés. Én sajnálom az ilyen csajokat. Már megbaszni sincs kedvem az ilyeneket. Nálam a felső korhatár nőzés szempontjából a 23. Afölött már úgyis hullanak szét a csajok, bármennyit sportolnak és aktiviáznak. Aki meg még 25 évesen is jól néz ki, az genetika.

kiraaaaa 2011.08.04. 13:09:42

@rokafogtacsuka: valahogy én is azt érzem, hogy most, ha a tündérmesékre alapozva el is veszi a lányt, később, bármilyen sérelem, vita esetén odabaszós kiszólás válhat a lány múltjából.

Azx 2011.08.04. 13:19:18

@phaszfej:
én úgy gondolom, hogy az arany középút a legmegfelelőbb mindenre. Egy túl erős és szigorú apai nevelés mellől is kerülnek ki jellemhibás gyerekek. Nem csak nők! Férfiak is.
Nem mellesleg, ha egy férj agresszív, akkor egy akaratlan, jószándékból eredő véletlen véteket naná, hogy elhallgatja nő, hogy retorziót ne kapjon. Egy jó házasság nemcsak a férfin, a nőn is múlik.
Hazugság és ügyeskedés terén pedig a férfiak ugyanolyan rosszul állnoak, mint a nők. Sokszor más téren, sokszor más súllyal, de mégis a mérlegi egyensúly majdnem megvan.
Zsák a foltjával házasodjon.
Erkölcsös embernek erkölcsös párt. Megbocsájtónak megbocsájtó stb. Ha valamerre billen a mérleg, akkor valaki sérül lehet az lelkileg és testileg is.
Ez az eset bogarat ad a fülbe, bizalmatlanságot szül és kételyt a kapcsolatban.
Hagyni kell a nőt a francba.
Ha még a férfi megy utána, akkor előbb-utóbb kinyílik a nő csipája és rájön, hogy a férfivel mindent megtehet, mert szereti őt. Ez fordítva is legtöbbször igaz. Ez egy könnyebb utat választó nő, akinek el kellett játszania, hogy milyen jól érzi magát a szexpartnerével. Álnok....

phaszfej 2011.08.04. 13:26:09

Én is pofánköptem volna, az biztos. És levezetésképp szétvertem volna az éttermet.

Azx 2011.08.04. 13:29:07

@phaszfej:
én maradok a nőknél 28 felett, addig olyan hülyék és olyan baromi okosnak képzelik magukat tapasztalatlanságuk miatt! A fiatal lányokkal max szórakozás, de komoly kapcsolat?! Nem akarok én megörögedni egy fiatal picsa okoskodásától, butaságától, tapasztalatlanságától, ráadásul pusztulat hazugok és magukat megjátszók, törtetők és mindemellett észre sem veszik, hogy egy felnőtt férfi azért átlát rajtuk és ezért helyén kezeli őket. Utána meg csodálkoznak, hogy csak használják őket. Szép is a tapasztalatszerzés időszaka, rájönni, hogy mindenkit hülyének nézni azért nem lehet.

phaszfej 2011.08.04. 14:21:12

@Azx: Szerintem a fiatal csajok sokkal könnyebben nevelhetők, nem olyan erősek még a berögzüléseik. Minél öregebb valaki, annál nehezebben alakítod. Szerintem egy öregebb nő (25 felett) inkább csak azt tanulja meg, hogyan adja a látszatot a legélethűbben, hogyan tévesszen meg.

Almandin 2011.08.04. 14:37:30

Kár, hogy nem derült ki a posztból, hogy a lány anno miért prostituálódott. Prostituálódni alapvetően 4-féle okból lehet:
1.: Luxus életszínvonalért (pl. mai dubajozók).
2.: Tanulmányok finanszírozásáért.
3.: Éhezés, hajléktalanság elkerülése végett.
4.: Kényszerítés útján (bűnbanda elrabolja és munkára kényszeríti).
Az első kettő esetben nem kényszeríti semmi az illetőt, hogy prosti legyen. A kapzsiság az alapvető ok. Pl. diplomát szerezni sem kötelező. Érettségivel vagy szakmával is el lehet dolgozni menni, ma pedig sokan 40-50 évesen is szereznek diplomát, tehát arról se kell a legtöbb esetben végleg lemondani. Attól még lehet valaki értékes ember, hogy nincs diplomája.
A harmadik, sőt különösen a negyedik esetben pedig nem tartható bűnösnek a prosti sem.
A posztoló szerintem az érzelmeire hallgasson. Ha nem bírja a párja múltját elfogadni, lépjen ki a kapcsolatból, ha pedig megbékél a múlttal, éljen vele boldogan. Egy prosti is rendelkezhet értékes emberi tulajdonságokkal, még egy dubajozó típus is. Az ember nemcsak a nemi erkölcséből áll.

Büszke_troll 2011.08.04. 15:45:47

@Azx: "ha már egy jó autóval érkezik és márkás ruházatba öltözik és szépen fogyaszt nem olcsó italokat, akkor a jobbnál jobb nők szemeznek vele, mosolyognak rá és egyiktől sem kap visszautasítást."

Na ezt a baromságot a kisfaszú lúzer hülyegyerekek találták ki önigazolásul, hogy miért sikertelenek a nőknél.

Én néhány céggel a hátam mögött, a magyar átlaghoz képest korlátlan fogyasztással (se a boltban, se étteremben, szórakozóhelyen nem nézem az árakat, ami megtetszik megveszem) új (egy éves) sportkocsival, SUV-val, drága ruhákkal, milliós Rolex Breitlinggel a karomon sikertelenebb vagyok a nőknél, mint csóró egyetemista koromban.
Megkérdeztem 19 éves ismerőst (kocsi, lakás, ruhák, telefon a minőségibb kategóriából), ő sem tapasztalt ilyet (mármint azt, hogy ostromolná a sok ribanc a pénze miatt).

Azx 2011.08.04. 16:02:33

@Büszke_troll:
Aha, akkor személyes varázs biztosan, no meg persze csak is abba trafálás aki kapható:)Te mire gondoltál? Leülök és rögtön ölbe ülnek?
Nem beülök és lerohannak kategória, hanem beülök, fogyasztok és figyelek, gesztikulációkat adok. Arcmimika elkapva kb 2 óra tartózkodás után, az összes tekintetből ki lehet választani a megfelelő példányt. Az tényleg orbitális lúzer, aki tehetős és nem érti a nőket.
Még a ribik nagy része is szereti eljátszani a szüzies kislányt, vagy a megközelíthetetlen nőt.

Müszélia 2011.08.04. 16:52:16

@gfjfhj467676768: de pontosan tudod, mi történk, hogyan történik. melyik végén vagy a szopóágnak?

gfjfhj467676768 2011.08.04. 19:16:38

@Müszélia: Csak sokat néztem a natgeot! :D

Mikrofarád 2011.08.04. 21:40:47

Kedves Posztos!

Elolvastam az összes hozzászólást, mielőtt regisztráltam volna, hogy válaszoljak Neked. Talán több alappal, mint az észt osztók többsége...
Egy VOLT szolgáltató az életem párja. Könnyebb volt a helyzetünk, mert 'vendégként' ismertem meg. Nehezebb is, mert el kellett hinnie, hogy lehet emberi élete, hogy valaki önmagáért, mindennel együtt szereti. Nekem pedig azt kellett elhinnem, hogy nem csak egy palimadarat lát bennem, hogy vissza tudja nyerni az önbecsülését, hogy be tud illeszkedni a társadalomba. Megharcoltuk, keservesen és áldozatokkal, de sikerrel.
A Te barátnőd egyedül is kilépett, volt ereje kilépni ebből a szakmából. Hidd el, hogy ehhez több erő kell, mint leszokni a dohányzásról vagy a drogról. Évekig normálisan éltetek egymással. Tudod, hogy mit adhat Neked. És mégis értem, hogy most csalódottnak és megalázottnak érzed magad.

Néhány meglátás a részemről:
- Egy kislány sem arról álmodik, hogy így keressen pénzt. Aztán sokan mégis belekeverednek. Azoknak van igaza, akik azt írják, hogy kell hozzá 'egyfajta' családi háttér, neveltetés(hiány) és szeretethiány.
- A 'könnyű út' csak az elején látszik annak, valójában irgalmatlanul nehéz.
- Ha egy nő pénzért oda is adja a testét valakinek, a lelkét nem adja oda vele. Ezért mindegy, hogy hányan voltak. A lelkét csak az ördög (szégyenérzet, önértékelési zavar, depresszió, kilátástalanság, alkohol, drogok) akarja elvenni nagyon erősen. Ha igaz, amit írtál, a barátnőd a lelkét nem adta oda.
- Aki tényleg kilép ebből az iparágból (nem csak alkalmilag szünetelteti), az soha nem fog visszatérni, mert tudja, milyen lelki sebeket szerzett. Nincs mitől tartanod.
- Sajnálatos, de érthető, hogy életének ezt a szakaszát nem mondta el Neked. Szégyelli, és félt hogy elveszít miatta. Valószínűleg sokszor el akarta mondani, de mindig egyszerűbb volt elhalasztani egy 'megfelelőbb' pillanatra, mint ott és akkor vállalni a konfliktust. A lánykérésnél rászánta volna magát, Te nem hagytad, hogy elmondja, ő meg örült, hogy nem kell. És az eljegyzés előtt és alatt abban bízott, hogy senki sem lesz olyan ünneprontó, hogy előálljon ezzel a történettel. Sajnos tévedett, és azt vélelmezem, hogy Te pont úgy reagáltál, amitől rettegett.
- Másokkal ellentétben teljesen értem az elköltözést és az egy hetes határidőt is. Nem akart megalázottan és szégyenérzettel a közeledben lenni, még több megalázásnak és rettegésnek, valamint a Te kiszámíthatatlan reakcióidnak kitenni magát. Tudta azt is, hogy a tényeken a jelenléte nem változtat, a feldolgozásukban pedig a jelenléte nem segít Neked. Nyilván nem azt várja, hogy két nap után azzal menj hozzá, hogy 'Édesem, végiggondoltam, semmi baj, nem történt semmi', csak azt, hogy felnőttként beszéljétek meg a helyzetet. Azt is tudja, hogy ha erre néhány napon belül nem érzel erőt, akkor sosem fogsz, elveszített Téged. Ezért tűzött ki egy reális (!) időtávot, és ezzel Neked akar könnyű, konfliktusmentes kilépési lehetőséget adni. És csak hogy tudd: most éppen önmagát okolja a történtekért, lelkifurdalása van a múltja és a Veled szembeni gyávasága miatt egyaránt, jobban bűnhődik, mint amennyire megérdemli.

És mit tegyél?
Először is hagyd abba az ivást (remélem, ezt már megtetted), az első érzések lecsendesítésében már segített, a továbbiakban már nem tud.
Aztán döntsd el, hogy ha minden jól alakul, akkor együtt tudsz-e élni a tudattal, hogy a Szerelmedet mások 'használták' egykor, régen, amikor még nem is tudtad, hogy a világon van. Ez az alapvető kérdés, a kommentelők többsége is rámutatott. Ha NEM tudod elfogadni, akkor ne is keresd, használd ki a kiskaput, amit ő adott neked az egy hetes határidővel és tanulj az esetből önismeretet: a nagy szavak mögött sunyi kis alak vagy, akinek a szeretete nem olyan erős, mint az egója, akinek a számára igenis kiderülhetett olyan, ami szétbombázza a kapcsolatotokat, aki az interneten vár tanácsot egy olyan helyzetben, amiben neki kéne döntenie és aki fél a világ véleményétől. És azt is tudd, hogy Labancznak van igaza: NEM jön másik, soha, épp azért nem, mert nemet mondtál.

Ha a válasz IGEN vagy TALÁN, akkor zuhanyozz le, szedd össze magad és rendezd a gondolataidat, aztán keresd meg a lányt és beszéld meg vele mindazt, amit ilyenkor meg kell beszélni:
- Hogyan kezelitek azt a helyzetet, ha valahol kiderül a múltnak ez a része? (Mi sem reklámozzuk sehol, de ettől még felvállaljuk, ha muszáj, zsarolásról szó sem lehet) Nyugi, igen ritkán fog bekövetkezni ez a kellemetlen helyzet.
- Érettek vagytok-e annyira, hogy ne vágd a fejéhez veszekedések alkalmával? És mi lesz, ha mégis megteszed?
- Hogyan kezelitek a kérdést a majdani gyerekeitekkel szemben?
- Elfogadjátok-e, hogy egyiktek sem lehet politikus vagy más közszereplő?
- Szeretitek-e egymást annyira, amennyire gondoltátok?
- Mit vártok el a másiktól a történtek után, a múlt ismeretében?
Aztán döntsetek együtt, hogy hogyan tovább. Barátsággal és szép emlékekkel, de külön úton indultok, vagy együtt folytatjátok azt, amerre elindultatok. Nincs biztosíték rá, hogy sikerülni fog, de egyet mondhatok: ha most kiállsz mellette, erősebb alapról építkezhettek, mintha sosem derült volna ki a múltnak ez az elfeledni való darabja.

Almandin 2011.08.04. 22:12:42

@Büszke_troll: Pedig sajnos ma gyakori az anyagiasság a párválasztásnál. A te eseted kivétel lehet, ami erősíti a szabályt. De ne aggódj, egyszer neked is összejön. Mindenesetre az ismerkedésnél ne nagyon mutogasd a státuszszimbólumaidat, mert az a pénzéhes nőket fogja vonzani.

Almandin 2011.08.04. 22:16:02

@Mikrofarád: A tiéd itt a legértelmesebb és a leghumánusabb hozzászólás.

Julius-002 2011.08.04. 22:33:44

@gfjfhj467676768: Folyamatosan butaságokat beszélsz.
Azok, akik Földi Ágnestől kérik a segitséget, biztosan nem diplomások és igen valószinű, hogy a prostituáltak alsóbb rétegeiből kerülnek ki.
Azon lányok, akik jól néznek ki, emellett képesek voltak elvégezni egy egyetemet, fősulit, soha nem fognak Földi Á. segitő keze után áhitozni. Talán csak elvétve egy-kettő közülük, nyilván olyanok, akiknek kicsúszik a kezük közül a tulajdon sorsuk.

Julius-002 2011.08.04. 22:38:01

@phaszfej: "Az, hogy kefélnek fűvel-fával, külföldiek faszát szopkodják, megbocsátható, de ezt eltitkolni nem megengedhető."

Erre csak a nicked jut eszembe: Nomen est omen.

2011.08.05. 09:51:24

@Brigi1981: milyen férfiak akarnak szűz lányokat??? Sztem nagy ívben kerüld ezeket. Ők arabok.

2011.08.05. 09:54:48

@Mikrofarád: végre egy értelmes komment. riszpekt.

Madpapa 2011.08.05. 10:31:59

Avassuk szentté a hölgyet szerintem, a pasit meg kövezzük meg.

Brigi1981 2011.08.05. 11:58:48

Kulics : Siettem és kicsit rosszul fogalmaztam. A szűzies lányokat, tudod aki kívülről úgy néz ki, mintha ő lenne a bűnbánő Szűz Mária, közben meg belülről pont az ellenkezője.

szajhos 2011.08.05. 12:26:22

Kedves Vőlegény!

Nem olvastam végig a eddigi hozzászólásokat mert nem akarom, hogy befolyásolják a véleményem.

Érdekes egy történet!
Első pillantásra én a kedves após- és anyósjelölteket kérdezném meg, hogy miként jutott ide a lányuk. Miért hagyták őt olyan helyzetben, hogy ilyen utat kelljen választani az egyetemen. (Engem anyám egyedül nevelt apám halála után még is az erejéhez képest támogatott az egyetemen, amit sikeresen befejeztem.)

Persze egy ilyen kitérő nyomot hagy a menyiasszonnyodban, de ettől ő még nem biztos, hogy kevesebb, vagy (bocsáss meg a kifejezésért) esetleg "szaralak". Mindenkinek van múltja amit, majd történelem könyvben olvasgathatunk.

Én azt javaslom, hogy HAGYD ABBA AZ IVÁST!! Nem segít és még drága dolog is!
Kezdjétek el közös életeteket és meglátod, hogy a mindennapokban (azokban az apró kis konflikut helyzetekben) miként hat ez az új tény a kapcsolatotokra a tudat alatt. Ha engeded, hogy beférkőzzön közétek ez mint probléma akkor értelmes ember módjára végét kell vetni a dolgoknak. Ha nem és működik a történet tovább akkor sok boldogságot.
(És ne felejtsd el, hogy anyós nem fog csesztetni!!! :) )

karchi 2011.08.05. 13:04:24

Nem olvastam el a kommenteket, de ha ő életed nője és a kapcsolatotok alatt nem volt semmi probléma, akkor szerintem ezen lépj túl és éljetek boldogan.

Üdv karcsi

Almandin 2011.08.05. 22:04:40

@Kulics: Én ismerek egy 30 körüli magyar értelmiségi férfit, aki szűz feleséget szeretne. Teljesen átlagos külsejű ember, okos.

Amúgy eszembe jutott, hogy egy orális szexre szakosodott kurva lehet, hogy el tudja szűz feleségnek adni magát, hiszen abban a nyílásban még nem járt senki. Olvastam, hogy amcsi vallásos fiatalok körében ma sikk lett szüzen házasodni, ezért orálisan szexelnek, akár nagyon sok partnerrel is, de a hüvelyükbe nem engednek senkit. Képzeljétek, szűz menyasszonyok, akik akár már több tucat pasit leszoptak. Hihetetlen, de így van. Bár ne hibáztassuk őket, exelnökük már felvilágosította őket, hogy az nem szex.

Burgyán János 2011.08.06. 00:01:43

ezen ne akadj fenn, menj hozzá. Azonnal!

Zsogaby 2011.08.06. 05:47:20

Szia, szerintem es felesegem szerint ne aggodj ezen, hallgass csak a szivedre es ne torodj azzal mi volt ezelott. Nem melletted csinalta ezt titokban a hatadmogott becsapva teged. Ez a mult lep tul rajta, nem tett semmit ellened! Mindannyiunkat egyfajta cel iranyit a tuleles! Ne hibaztass senkit ezert. Nem artott neked semmit, ha szereted es O is szeret, ne gondolkozz, elvezzetek az eleteteket! Sok Sikert!

Zsogaby

lancfureszesfavago 2011.08.07. 20:22:29

Olyan rózsaszín, JuliaRoberts feeling a történet.
A komentező mehet vagy maradhat (később nehéz megállni, hogy a veszekedéskor ne kerüljön elő a "te büdös kurva" - főleg, ha majd a nő félredug, vagy gyanúba keveredik).

Én mindenesetre kifaggatnám a múltról, részletekkel.
Ezenkívül PRÓBÁRA TENNÉM (ami nem okoz maradandó sérülést).
Pl. Álljon ki a főtérre, táblával a nyakában, hogy "kurva voltam, de már régen csak téged szeretlek Pisti" (Mondjuk ez nem jó, mert ezt lefényképezik, s megy fel a netre, ott is marad örökre).
Vagy csináltasson extrém frizurát (lila haj, vágassa le tövig, stb.).
Vagy extrém szex (ja, az már volt).
Vagy nem tudom, mittudomén. Lehet ötletelni

Noel55 2011.08.09. 00:46:57

A lényeget senki nem kérdezte meg. Lassan lejár az egy hét. Ennyi észosztás és igehirdetés után mit döntöttél?

taktikázó (törölt) 2011.08.10. 22:45:03

Kurvából lesz a legjobb feleség :) De a viccet félretéve, mi van akkor, ha nem tisztességes a csaj, ergó nem közli veled a múltját? Lehet, hogy rá sem jössz évekig, úgy, ahogy az együttjárásotok évei alatt sem jöttél rá és csak a jó oldalát érzékelted a múltjának: miszerint tudja a csaj, hogy mitől döglik a légy :) Így legalább tisztában vagy vele, hogy "mizu" és nem évek múlva jössz rá, hogy átvert, amikor véletlenül a neten egy pornóoldalon az Ő fotóját látod meg... Nézd a jó oldalát a múltjának: ezután a legvadabb erotikus fantáziádat is kiélheted vele, mert tudod, hogy úgysem utasít vissza :) Másoknak meg nem kell tudnia arról, hogy mivel is kereste annó a kenyerét a feleséged. Különben is, ha rögtön a megismerkedésetek napján közli veled a múltját, akkor biztos, hogy rögtön menekülőre fogtad volna és sosem tudod meg, milyen álomnő is Ő valójában. Nagyon nehéz megtalálni az igazit a mai világban, amikor szinte minden nő (tisztelet a kivételnek) csak lehúzni akarja a pasikat. Ha Te nem vagy egy milliomos fajta, akinek szíve vágya eltartani a csaját élete végéig, akkor örülj neki, hogy egy normálisra akadtál. Hibátlan ember nincs, mindenki csinál fiatalon kisebb-nagyobb hülyeséget. Ha úgy érzed, hogy ezek után is szeretni tudnád és nem hánytorgatnád fel neki a dolgot (mert akkor Ő nem tudna majd szeretni téged), akkor bocsáss meg neki. Ha az eljegyzést el is napolod, amíg feldolgozod a "sokk"-ot, attól még együtt maradhattok, aztán majd alakul valahogy...

zundapp 2011.08.11. 10:57:15

Tiszta egy betegség, hogy blogon akarod megoldani, a vélemények alapján, hogy elvégy-e egy dubajozót, vagy ne.

Ha mégis bírsz dönteni, akkor legnagyobb mérgedben se vágd a fejéhez a múltját.

Ha gyereketek születik, akkor óvni kell a jóakaróktól, akik esetleg kedvesen tudatják a gyerekkel....

Kedves menyasszonyodnak az elején közölni kellett volna hogy mi a helyzet.

Igyál nyugodtan, azzal mindig mindenki mindenhol megoldja a problémát?
Szal nem itt kell az ilyesmit feltárni, mert ez az egyik legnagyobb magánügy. Barátnőd olvas netet?

McZozo 2011.10.26. 17:32:41

Akkor jo volt a csaj mikor az agyban extrem volt most meg kurva? Nem ertem en ezt. Nem azido alatt tortent a kurvalkodas mikor veled volt? Akkor meg miert kurva neked? Szerintem ez az egesz nagy problema hulyeseg. Ha megtalatad benen azt a not akit szeretsz akivel megertitek egymast egyutt kepzelitek el ajovot a gyerekeket akkor rohanj vissza hozza es becsuld meg hosszutavon.
Viszont ha neked ez lelki sebeket okoz akkorviszont hagyd az egeszet mert az a kapcsolat elore halalra van itelve amiben minden masnap azt vagdosod majd a fejehez hogy te kis kurva. Gondold el hogy fog ez neki esni meddig fogja ezt birni mennyire mergezi ez meg a kapcsolatotokat.
Tehat en azt mondom az egesz mondvacsinalt problema es rohanj vissza viszont ha ezen nem tudod tultenni magadat es elfelejteni akkor hagyd az egeszet mert csak elrontanad kesobb a kapcsolatotokat.
Amugy meg kedves szuloket meg csokoltatom, hogy ok kopik be a lanyukat az eljegyzesen. Az ilyen megerdemelne hogy hassal temessek, hogy feltamadaskor majd lefele kezdjen el asni.
süti beállítások módosítása