1 év után meguntam az udvarlást

2011. november 15. 07:38 - Panni CsP

A lány 1 éven át hülyíti a szerencsétlen udvarlóját, aki magából többszörösen majmot csinálva, hagyja, hogy az orránál fogva vezessék a semmibe. Biztatásul csak csókokat kap, de semmi többet. Levélírónk szerint a tétovázás egyik lehetséges oka, hogy a lánynak pasija van - netán több is. Ha ez igaz, akkor a hazugságoknak egy olyan labirintusa előtt áll, amelybe nem kíván belépni. Végre most tökös döntést hozott.

 

Sziasztok! Gondoltam megírom nektek, hogyan jutottam döntésre a napokban egy nagyon „érdekes” (más szót is használhatnék. Durvábbat) lánnyal kapcsolatban. 25 éves vagyok, a lány 23. Nagyjából 1,5 éve ismertem meg, barátokon keresztül. Sokat találkoztunk, minden jel arra mutatott, hogy járni fogunk. Elfogadta a bókokat, és tőlem az apró ajándékokat. Nem egyszer csókolóztunk is. De semmi több nem volt… 1 éven át. Csak ez az üresjárat és bizonytalanság. Egy értelmes férfi ilyenkor vagy lelép, vagy beszél a nővel.

Én beszéltem is: elmondta, hogy szeret, és csak engem, de kell még neki némi idő - nem kérdeztem vissza, hogy mihez, mert úgysem tudott volna rá felelni. Tehát: a szerelmemet, az érzelmeimet visszaigazolta, de kapcsolatunk 1 évig nem állt másból, mint baráti találkozásokból. Így nem tudtam előre tervezni vele. És ő sem velem, de ezek szerint nem is akart. Meghívtam egy étterembe, végig szerelmesen néz rám, aztán kéz a kézben andalgunk sötét kis utcákon. Minden romantikus. De semmi több. Gondolkodtam: ha az volt a tétovázásnak oka, hogy pasija van, netán több pasit vizsgáztat velem párhuzamosan, akkor hazudott - és ha akkor képes volt erre, akkor az esetleg kialakult kapcsolatunk alatt is hazudott volna. Léptem. Három héttel ezelőtt feladtam. Nem hívtam, nem kerestem többet. Elment tőle a kedvem. És mintha a lány erre várt volna, elkezdett közeledni, írt, hívott. Olyan szerelmes leveleket küldött, amiket addig még sosem kaptam tőle. De én ez alatt az 1 év alatt annyira meguntam a kilátástalan küzdelmet, hogy nem akartam többet látni őt. Lehet, hogy most sikerülne, amit annyira vártam…. De már nem kell… Elmúlt belőlem a szerelem. És nem értem, miért csinálta. Üdv és köszönöm hogy elolvastátok: Zoltán.

 
670 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr363383932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.11.15. 18:33:10

@ST83:
1.Ha teszem azt megerőszakolták vagy kiskorában molesztálták a csajt vagy épp csak úgy elkúrták az elsőt, hogy azóta se, akkor húzódozhat a szextől.
2.Kapott az élettől egy olyan frenetikus családot, ahol képtelen volt eltanulni a helyes kötődési mintákat. Azóta meg vagy sikerült némiképp javítani a helyzeten vagy minden maradt ugyanúgy.

Remélem te is ilyen dolgokra gondoltál, mert én igen. És ezeken egy mind lelkileg, mind érzelmileg felnőtt társ -igaz borzasztó sok türelemmel és odafigyeléssel- de tud segíteni. Na most az, aki 1 évig caplat a bukszusban és még értelmesen ki se bírja deríteni a dolog okát, nem ez a kategória. Szerintem.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 18:34:01

@Picicsibe: "Ha mégis, nem fáradnék a képeslappal se... :P"

Ez legalább őszinte! :DDD Én azért gondolnék rád, mikor szürcsölöm a margarítát. De tényleg csak egy kósza gondolat erejéig. Na jó, lehet hogy el is mosolyodnék, de nem vinném túlzásba. :DDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 18:34:17

@Joe69: Tudod mennyi homoszexuális ember szeretne "kigyógyulni" a fasz társadalom miatt abból, amiből nem is kell? Simán lehetne ez is egy verzió. A lány "normális" akart lenni, mert elhitették vele, h csak ez lehet a normális.

Father Justice (törölt) 2011.11.15. 18:35:19

@Joe69: "Igen, nagyon valószínű megfejtés." Ezzel próbáltam jelezni, hogy cinizálok, de Kytia tanácsára inkább mégis áttérek a szmájlizásra.

:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 18:36:18

@ST83: Baszki, most én nem tudom, h ezt most mire... :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 18:38:31

@Köldökszösz (csodalampa): Kedves vagy!
De am én nem vernélek át. Nem szokásom. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 18:41:00

@Picicsibe: "Nem szokásom. :)"
Nem akarok én lenni az első! :DDD

Nem is feltételeztem volna rólad! :*

ST83 2011.11.15. 18:42:28

@neccharisnyás útonálló: Akkor sem ertunk egyet. Reszleteket meg nem tudunk. Azt hiszem, ha vki var ram egy evet, megnyilnek neki. Fejlodni meg magunktol is akarni kell, de itt most nem kezdek el szemelyeskedni.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 18:42:40

@Köldökszösz (csodalampa): Igaz. Pénzben nincs barátság! :)

Tudom csak viccelgetünk! :*

Hurri Kán 2011.11.15. 18:42:57

@Picicsibe:
Ilyenek is vannak? :D Én nem tudom, nem értek ennyire a nőkhöz. Semennyire se értek. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 18:43:38

@Picicsibe: Először megrökönyödött a szókimondó csibétől, de aztán ráérzett az ízére. Mégsem írhatta, hogy "Ez az Picicsibe, csapkodd a popsimat! Úgy! Még! Teee, te kis huncit csibe, teeee!"
Azért. :DDDDDDDDDDDDDD

ST83 2011.11.15. 18:46:10

@Picicsibe: Jot nevettem a "seggnezos" kommenten. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 18:49:38

@gyvy: Milyenek? :))

(1x utalt rá valaki, h lehet tudni ki melyik kommentre reagál. lehet így van, de én telóról írok. semmi ilyen nincs.)

Hurri Kán 2011.11.15. 18:51:27

@Picicsibe:
Hát hogy valójában leszbi, és csak bizonyítékként mutogat szülei előtt, hogy még sem az. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 18:53:29

@Picicsibe: "Na jol van, ennyi eleg volt:):):):) Vagyis nem! :):)"

Hát ez nem úgy hangzik, mint mikor ellenkezik, de azért mégiscsak húzza magára a másikat? Hirtelen én erre asszociáltam, bár én perverz vagyok és aberrált. :DDD

Hurri Kán 2011.11.15. 19:04:05

@Köldökszösz (csodalampa):
Figyelj. Hagyod magad, előbb szabadulsz. HA meg rájössz, hogy jó, akkor nem hagyod, akkor később. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 19:04:09

@gyvy: Vannak. De nem csak nők. Pasik is. Még házasodnak is. Nagy a nyomás a társadalom felől. :/

ST83 2011.11.15. 19:08:13

@Köldökszösz (csodalampa): Feltem, hogy a folytatastol esetleg hangosan rohognek, es itt bent a meloheylen annyira nem neztek volna jo szemmel. Majd rajottem, hogy szarok ra:)

ST83 2011.11.15. 19:10:26

@Köldökszösz (csodalampa): Amugy jo is az ilyen "Jajj nem akarom!", aztan megis es akkor meg jobban is mint elotte. Regi szep idok :):)

_Ω_ 2011.11.15. 19:11:33

@Picicsibe: "(1x utalt rá valaki, h lehet tudni ki melyik kommentre reagál. lehet így van, de én telóról írok. semmi ilyen nincs.)"

Technikai tipp: ha jól nevelt telefonod van jól nevelt böngészővel, akkor a téged citáló kommentben bökj rá/válaszd ki/előszóban utasítsd/gondolatátvitellel vedd rá, hogy kövesse a @Picicsibe részt, jó esetben újratölti az oldalt, és odaugrik ahhoz a kommenthez amelyikről szó van. Azért kellene működnie, mert ez egy kutya közönséges link, mint a főoldalon a posztokra mutatóak. Persze ha valami sátáni készüléked van, akkor nem szóltam, ott a link nyit meg téged...
Technikai rovatunkat hallották, köszönjük figyelmüket!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 19:17:07

@_Ω_: Óóó. És tényleg! De jó! Nagyon szépen köszönöm!

Meghajlok előtted... :P

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 19:23:49

@ST83: Ne is törődj velük! :D Jó sokáig dolgozol! Vagy későn kezdesz? :D

@Picicsibe: Akarsz róla beszélni? :DDD
Egyébként tényleg akkor látsz különbséget, ha eljutsz egy olyan országba, ahol ezt a kérdést toleránsabban kezelik.
Bár ott is vannak olyanok, akik két gyermeket és egy feleséget hagytak ott, mire felmerték vállalni. Van, hogy hiábavaló a társadalom toleranciája, ha a szülők vaskosan ragaszkodnak a "hagyományokhoz". Na, ez megint egy újabb besztszeller lesz, majd dolgozunk rajta. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 19:26:07

@gyvy: @ST83: Igen, az a legjobb, mikor nem akarsz szabadulni. Pláne, amikor ő sem akar szabadulni. :D

Hurri Kán 2011.11.15. 19:29:23

@Köldökszösz (csodalampa):
És ha mindez térben és időben összehangolva történik, az sem baj. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 19:39:11

@Köldökszösz (csodalampa): A hagyományokhoz ragaszkodó szülőket is a társadalom tette olyanná, amilyenek. És ugye az ember ált. a szüleinek akar megfelelni. Na meg a barátoknak, kollégáknak...

Jaja, jó kis könyv lesz ez is! :DDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 19:41:38

Baszki, ez a rábökök a kukacos névre, működik! De király! :D

(igen, szőke, és?!)

Hurri Kán 2011.11.15. 19:44:15

@Picicsibe:
Az volt, igen. :DDD És lekközelebb is az lesz :DDD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 19:46:18

@Picicsibe: Végülis igaz. Bár megkockáztatom, hogy egy szülőnek ezt nem kellene elvárásként támasztania a gyermekével szemben. A kolléga meg foglalkozzon azzal, hogy a haverja sámfázza a nőjét, azért fáj minden este a feje. :D

Szemtelenül gazdagok leszünk. El sem hiszem! :DDD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 19:47:20

@gyvy: Az egészséges önbizalom (és a tartós erekció) fél siker! :DDD

feszítővas 2011.11.15. 19:49:52

Szar szex-pasiknak..Mitől lehet szar? A nőtől? Ha ronda, ha fadarab, ha nem tetszik a szaga stb ? Ilyesmikre gondolok.
Nem tudom, most elgondolkodtam, velem pont most volt olyan, hogy menet közben veszített a keménységéből,no nem standard,csak átmenetileg. De én élveztem és a keménység gazdija is.:)
Állítólag ha erősen koncentrálva,vissza kell tartaniuk, akkor is lankadhat kicsit.
Nekem nem úgy tűnt, hogy szar lenne neki..Most kezdjek aggódni, hogy csak egy éjszakára kellettem? :)
Amúgy 1 hónap után engedtem be a bugyimba. :-)

Hurri Kán 2011.11.15. 19:53:27

@Köldökszösz (csodalampa):
Vagy egész...;-)

@feszítővas:
Rajtad is múlik, h csak egy, vagy több éjszakára kellesz -e. Mint annyi minden, ez is (általában) két emberen múlik. :)

_Ω_ 2011.11.15. 19:53:44

@Picicsibe: Örülök neki, hogy így örülsz neki :)
Mondd, hogy nem festett...

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 19:56:08

@feszítővas: Kivette és csapkodta vele a ráját, mintha ez is a műsor része lenne? :DDD
Ne foglalkozz vele, biztosan derivált, hogy ne valljon szégyent az első alkalommal, és egy kicsit elmélyült a saját gondolataiban.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 19:56:32

@Köldökszösz (csodalampa): Nem. A szülőnek mindenképp el kell (ill. kéne) fogadnia a gyermekét. De sajnos szerintem a legtöbb családban nem így van. "nem, az nem lehet, hogy az én fiam/lányom is..."

Kolléga... Más problémája mindig szembetűnőbb, és eltereli a figyelmet a saját gondokról.

Azok leszünk. Fejben már költekezek... (ML350; iPad, ház, takarítónő, magán repülő...)

:DDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 19:59:17

@_Ω_: Nem. Néha egy kis melír. Amúgy olyan mézszőke, asszem. :)

Tényleg örülök neki. :))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 20:01:53

@Köldökszösz (csodalampa): "egy kicsit elmélyült a saját gondolataiban."

Ja, matekozni nem kéne... :D

Hurri Kán 2011.11.15. 20:03:44

@Picicsibe:
Én nem tudom, miről beszélek. :DDD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 20:04:10

@Picicsibe: Viccelsz, most találtam egy remek kis házikót a svájci Alpokban. Távol a nyüzsgéstől. :DDD

A szülő még elfogadná, csak attól tartanak, mit szólnak az ismerősök, rokonok. Nem a gyerek miatt aggódnak, hanem hogy az ő hibájuknak fogja titulálni mindenki, hogy meleg a gyerek. Hogy elrontották a nevelését.
Viszont más problémáját egy pillanat alatt meg lehet oldani, csak a sajátokat nem. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 20:06:42

@Picicsibe: Pedig a két (sok gyakorlás után már három) számjegyű számok összeszorzása remek késleltető módszer! Mondjuk kellemetlen pillanat, mikor már negyedjére más végeredmény jön ki, ezért kiszaladok a számológépért. :DDDDDDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 20:10:02

@Köldökszösz (csodalampa): Szerintem sok szülő alapból nem fogadja el. Nem tudja elfogadni. Tájékozatlanság... Azt hiszi a homoszexualitás aberált dolog.

Alpok... Gyönyörű lehet! Piros muskátli az ablakokban... Hajj!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 20:12:49

@gyvy: Na jól van. Akkor már ketten vagyunk. Mert azt én se, h te miről. :DDD
De bírlak, szóval, nem zavar! ;)

Hurri Kán 2011.11.15. 20:13:55

@Picicsibe:
Hidd el, ha zavarna, akkor sem tudnám. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 20:16:50

@gyvy: Nehéz lehet neked. Te aztán tényleg egy megnemértett emberke vagy! :D

Hurri Kán 2011.11.15. 20:19:28

@Picicsibe:
Hozzászoktam már, nem zavar. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 20:24:34

@gyvy: "Hozzászoktam már..."
Jajajajajaj! Te kis te... :)

(megsimogatja a kis kobakodat)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 20:26:02

@Picicsibe: Meglehet. Hétvégén, szombaton volt Czeizel Endre műsora a TV2-n. 9 hónap a címe, esetleg próbálj meg rákeresni. Baromi érdekes volt. Felmérések szerint, ha kimutatható lenne, hogy az utód homoszekszuális lesz, a várandósok 91%-a megszakíttatná a terhességet. Közel annyian, mint a Down-szindrómás esetekben. Időközben megleltem:
tv2.hu/9honap/video/9-honap-7-adas

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 20:28:48

@Picicsibe: Be is fejezem, a csúcson kell abbahagyni! :DDD

Jó pihit mindenkinek, aki teheti, az kufircoljon egyet alvás előtt/helyett.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 20:30:27

@Köldökszösz (csodalampa): Hú, köszi. Megnézem majd laptopon.

Durva adat! Még jó, h nem lehet...

kiraaaaa 2011.11.15. 20:45:19

Ehhez csak ennyit tudok hozzáfűzni:Zoltán, fázol tán?

Αphelion 2011.11.15. 20:45:33

@fumerin: Velem a nok nem nagyon szoktak eljutni az agyig, inkabb a nappaliban vagy a konyhaban allunk le unga-bungazni, mert ott sokkal tobbfajta hujjesegre nyilik lehetoseg. :P

feszítővas 2011.11.15. 20:45:57

@gyvy: Igaz..De olvasva a kommenteket kicsit elbizonytalanodtam.:)

@köldökszösz: nem csapkodta,( ez, hogy jutott amúgy az eszedbe?? )de azért már megbocsáss máshol is volt nem folyamatosan bent a barlangban, így volt rálátásom ráfogásom, rábukásom a dolgokra.. :D

Hurri Kán 2011.11.15. 20:47:24

@feszítővas:
Megértően bólogattál? :DDD

fumerin 2011.11.15. 21:05:38

@Aphelion: Darab-darab. Felőlem a bejárati ajtónak is...de hát még mindig csak beszélsz róla. Majd ha a kilincs böki a hátam ráérek foglalkozni ezzel :D

feszítővas 2011.11.15. 21:07:32

@gyvy: Valahogy úgy..:D
Rendes csajok bevetnek mindent a cél érdekében.
Ha felhív 24 órán belül, akkor nyert ügyem van?? :D

indapass90210 2011.11.15. 21:30:54

@feszítővas: Ha felhív 24 órán belül, akkor nyert ügyem van?? :D"

Ja! Akkor van esélyed még egy sunázásra!

Αphelion 2011.11.15. 21:38:31

@fumerin: Majd ha megnoveszted a hajad elgondolkodok hogy ne csak beszeljek rola :P

feszítővas 2011.11.15. 22:05:08

@Dövan: Köszi.Bízom benne, mert nekem való a pasi.De mi van ha nem csak egyet akarok?Heti kettőt rendszeresen, mondjuk.:) Eléggé nekem való az ember, jók a paraméterek és lehet vele dumálni is. (előtte + utána)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.15. 22:21:10

@feszítővas: Ez csak olyan poénféle volt. Egy időben (gyakorlaton voltam) együtt dolgoztam néhány idősebb fazonnal, azok mondtak ilyen fenomenális megoldásokat.
Ha úgy érzed puhul a furulya, vedd ki és csapkodd vele a nunit. A csaj észre sem veszi, hogy ez nem a műsor része. Na, ez jutott most eszembe. :D
Ő mondta azt is, ha félrekúrsz, akkor még jobban szeretned kell az asszonyt és még jobban oda kell tenned magad, akkor nem fog gyanút.
Persze ő nem számolt azzal a nem elhanyagolható tényezővel, hogy a nők sem hülyék ám.

Akkor mondd meg neki, hogy kell neked és jól érzed vele magad. Hidd el, a férfiaknak is jólesik, ha tudják, kívánják őket. (Ennek ellenkezője is előfordulhat, de te ismered, hogy milyen módon közelítsd meg a témát. Egy biztos, a taktikázás ritkán vezet eredményre.

Sok sikert!

Most már tényleg elpályázok! :D

indapass90210 2011.11.15. 22:21:44

@feszítővas: nos, feltehetőleg ez már eleve eldőlt, hogy lesz-e belőle valami, vagy sem. Hagyd meg neki a vadászat örömét, vagyis, várd meg, amíg keres. Az irreleváns, hogy te keresed-e, nem befolyásol semmit. Ha tetszel neki, szereti a szagod, úgy általában testileg megfelelsz (nincs harangozás meg nem tetszően álló csöcsök, stb), plusz szerinte is lehet veled beszélni, akkor az első dugás milyenségétől sem fog függeni a folytatás.

Száz szónak is egy a vége: várj, aztán vagy minden megy magától, vagy nem ő az embered.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.15. 23:36:23

@feszítővas: @Köldökszösz (csodalampa): @Dövan:

Szakadok a röhögéstől. Na így kérj pasiktól tanácsot!

"Akkor mondd meg neki, hogy kell neked és jól érzed vele magad."

"Hagyd meg neki a vadászat örömét, vagyis, várd meg, amíg keres."

:DDD

De am azt azé' ugye tudjátok, h érezni bent, ha már nem kemény... De a pinacsapkodás alkalmanként nem rossz. ;))

fumerin 2011.11.16. 06:19:08

@Aphelion: Mert simán beszoptad azt, amit múltkor írtam? :D
Elég hosszú :D

Αphelion 2011.11.16. 06:24:42

@fumerin: Jah hogy csak Jokkanak tetted a rondat? :D Mindegy en is ugy vagyok vele hogy csak a bizonyitekoknak hiszek, nem a szobeszednek. Szoval ... mutacc egy keped magadrooooool? ;)

fumerin 2011.11.16. 06:32:24

@Aphelion: Nem. Privibe elküldöm a fész linkem, jelölj be, ha látni akarsz :D

Burgenlandi opelos 2011.11.16. 07:26:27

@fumerin: Küldd el nekem is légyszi légyszi

feszítővas 2011.11.16. 10:49:59

@Picicsibe: Ja, igen ebből is látszik a pasik sem egyformán működnek, hál'isten. :)
Nem kenyerem a taktikázás, ahhoz már "öreg" motoros vagyok, meg túl is pár elcseszett randin.Ezért is örülök, ha egy nekem való fickó kerül az utamba, ágyamba.
Nah, remélem ma azért rámcsörög!
Ja, és örülök, hogy megtudtam milyen kizáró tényezők jöhetnek szóba a második suna esetében. "harangozás, tetszőlegesen álló csöcsök és a szagok" :D

nademiért??? 2011.11.16. 17:39:23

@kabátnyúl: akkor azt már tudjuk, hogy te nem vagy Zoli :)

Szerintem igaza van a srácnak, nehogy már akkor kezdjen el valaki teperni, ha elhagyják és amíg ott van neki, meg mellette, akkor kb. langyulás van, meg én még nem vagyok kész erre dumák stb. Ne csak akkor jöjjünk rá, hogy kell nekünk valaki, ha már eltűnt a balfenéken és nem érdeklődik irántunk többé, értékeljük azt, amink van és jó is, légyszi...

tőzegmalac 2011.11.16. 17:43:32

@nademiért???: másról is ilyen könnyű meggyőzni?:)

nademiért??? 2011.11.16. 19:00:57

@kabátnyúl: tőlem lehetsz az, de akkor vállald h degeci születésű is vagy :D ez következik az elméleti levezetésedből :) de egyébként a kérdésedre a válaszom: igen :D

nemvagyokhelyespasee 2011.11.16. 20:16:31

Tisztelt posztoló!

Javaslom nézz körül az egyes szexoldalakon (pl. ahol lakásos prostik hirdetik magukat).
Ha felismered az arcát igazam van, valószínűleg a hölgy a testéből élt (23 évesen, fősulis, vagy nettó 80-nál nem kereshet többet ha van melóhelye), valamiből kell tengődni!

SAJNOS AZ ISMERETSÉGI KÖRÖMBEN RENGETEG LÁNY CSINÁLJA EZT, olyan is például akiről az ember az álmában sem gondolná...
FÉRFI TÁRSAIM NYITOTT SZEMMEL JÁRJUNK!!!

nademiért??? 2011.11.16. 21:32:12

@nemvagyokhelyespasee: bocs, de fura egy 'ismeretségi köröd' lehet akkor......

tőzegmalac 2011.11.16. 21:53:38

@nemvagyokhelyespasee: minek ez a nagy lárma?:) csak nem kihagytak belőle? :D

nademiért??? 2011.11.16. 21:56:26

@kabátnyúl: ordít róla a fájdalom, szó szt :D

tőzegmalac 2011.11.16. 21:59:51

@nademiért???: vállalom, hogy degeci vagyok:D
szeretek hiábavaló köröket futni, úgyhogy nem győzködlek túl vehemensen:P

nademiért??? 2011.11.16. 22:06:31

@kabátnyúl: amúgyis már meggyőződtem :)csak még azt nem fejtettük meg, hogy mi bajod a Zolikkal :D

tőzegmalac 2011.11.16. 22:09:19

@nademiért???: nem is kérdés, hogy akarlak-e:), de titokban kell tartanunk ez előtt a helyespasee előtt:D

nademiért??? 2011.11.16. 22:12:16

@kabátnyúl: nem tartozom az ő köreibe (hálaistennek :), szal nem befolyásolja a véleményalkotásomat, ha kell, ha nem, habarok :D

nademiért??? 2011.11.16. 22:16:33

@kabátnyúl: csak a Zolik? ne diszkrimináld csak őket azért... :)

nademiért??? 2011.11.16. 22:26:10

@kabátnyúl: én egyéb nevűeket diszkriminiznék, ha már... :)
többet ne igyál :D

savanyúUbulka 2011.11.17. 10:06:38

zolikám, röviden:
te egy akkora világnagy seggfej agy akit már ketrecben kéne mutogatni. pont

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.11.17. 12:37:28

@ST83: Alkatfüggő, de valóban, addig nem fogják meg a másik kezét, míg ki nem nyújtja. Max. ott lézengenek körülötte.

Ismét átgondolva a posztot, rájöttem, hogy piszkosul nulla az info benne. Poszter rábízza, hogy mindenki lásson bele azt, amit akar, azt csók. De ha nem akarja nyilvánvalóan leírni a teljes történetet, akkor minek küldte el egyáltalán..? Nomindegy.
süti beállítások módosítása