Amikor a Királynő kincstárnak nézi a lovagot

2012. január 10. 07:47 - csajokespasik

„Felajánlottam, hogy hagyjuk abba. Azt hittem világosan elmondtam, és ő fel is fogta. De a mai napig keres” - ha kerek perec megmondod a lánynak, hogy vége, de ő elengedi a füle mellett, nem sokat tehetsz. Mai levélírónk pontokba szedte nekünk a tutit. Most megtudhatod, miért érdemes pénzügyileg leárnyékolni magad egy nő előtt.

 

Mit jelent az, ha zűrös egy csaj? 4 pontba szedtem és a saját példámon fogom levezetni. 2011 januárjában ismertem meg őt (a példázat tárgyát). 25 éves lány. Kb. velem egyidős. Nem mellesleg elég sok biztatást kaptam részéről. Próbálkoztunk. Minden tiszteletem a női nemé, nálam senki nem imádja őket jobban, és a világért sem szeretnék általánosítani, pláne megbántani valakit, de ha magára ismer egy ilyen kaliberű hölgy, legalább kicsit a fejéhez kap. Illetve a pasik is hamarabb észhez térnek, ha néha leveszik azt a rózsaszín hiper 3D-s szemüveget, és megnézik, kivel is vannak együtt. Akkor felteszik a kérdést: érdemes-e ezt így folytatni? Én így látom:

1. Simán kivarázsolja a pénzed, és te észre se veszed. Mert úriember próbálsz lenni, vagy gáláns. Eset: közös nyaralás tavaly nyáron. Állunk a vasútállomás pénztára előtt. Ő előttem. Szépen bemondja a pénztárosnak milyen jegyet kér, majd hirtelen kilép a sorból. Hahó, fizetés? Ja, én vagyok a következő, vettem az utalást is. Én fizetem. Lehetsz gáláns, csak fejőstehén ne. Később a vonaton szembesítettem vele, hogy ez nem volt túl ízléses. Megdöbbent. Nem értette, miért. Egy darabig terelt, majd belátta, és azt mondta, visszafelé majd ő fizeti a jegyem. Erre nem került sor, (de akkor legalább a sajátját ő fizette). Nem ért váratlanul, hiszen előtte is, meg utána is bátran hagyott már ott engem ital és kaja számlákkal. Mosolyogva fizeted ki az életét. Többször mondtam neki, hogy nem vagyok túl gazdag. Egyszer még azt is mondta, hogy megadja majd. És többet nem fordul elő. Szerintem ne adja meg, csak ne forduljon elő többet. Így korrekt.

2. Túl közvetlen más pasikkal: folyton azon aggódsz, vajon kivel fekszik le, azután, hogy begyűjtötte más férfiaktól az elismeréseket. Bár biztosít arról, hogy csak játszik, mégis nyugtalan vagy, amikor a szemed előtt flörtöl csávókkal. Eset: nyáron elmentünk szórakozni. Ülünk, iszogatunk és amikor a mellettünk lévő asztalnál ülő kanok beszélgetést kezdeményeznek vele, nem rázza le őket, simán belemegy, már majdnem odaülteti őket hozzánk. Lúzernek éreztem magam, mert ha azt mondom a barátnőmnek, hogy ne beszélgess vele, akkor paraszt vagyok. Ha azt mondom a srácoknak, hagyják a nőmet, ne is nézzenek rá, ne szóljanak hozzá, akkor meg egy féltékeny nyomi vagyok. Patt helyzet.

3. Ha szembesíted a hibáival, 5 percig mintha észhez térne: hogy nem Londonban van. Ez Budapest, egész mások a szabályok, mit pl. Londonban. Hallottam történeteket a londoni nőkről. Hát, nagyon finoman fogalmazva, sok az egy négyzetméterre eső Királynő. Amikor a barátnőmnek elmondtam, hogy mi a bajom vele, bólintott, igazolt és azt mondta, megváltozik. Mondta, de nem lett semmi…

4. Nem lehet vele tervezni: könnyű bedőlni neki, én is bevettem, amikor azt mondta, szeret és fontos vagyok neki. Ennek ellenére nem változott semmi. Engem zavar, hogy nem tudok vele tervezni – most hosszú távú lesz, vagy sem, mik a szándékai? Vagy csak úgy élünk bele a világba és majd lesz valami?

Végül úgy döntöttem, hogy elég. November közepén felajánlottam, hogy hagyjuk abba. Azt hittem világosan elmondtam és ő fel is fogta. De a mai napig keres, hívogat, írogat és olyan stílusban, mintha semmi sem történt volna. Mintha nem venné komolyan, hogy elmondtam neki, részemről ennyi.

 

 
613 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr493533174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2012.01.10. 16:03:19

@Чапаев: Lehet mazochiszta fumelin esz PAINKODla gondolt :O

;))))

fumerin 2012.01.10. 16:05:20

@Чапаев: Pilllllanat Elvtárs!
Még mindig az A betűről beszélünk?
:D

JOKKA21 2012.01.10. 16:13:31

@Чапаев: Csapágy kis fasz vagyok szerinted?:D

@Peetee: Minden nőhöz lóvé kell, nem csak a bombaribikhez.

@Aphelion: Nem akarlak, szexelj csak a milliomos hejjespaseekkal és keserítsd az ő életüket.Ha nyernék a tippmixen biztos hejjesebb paseenak látnál.:D

@Dövan: Nem baj, ha sokáig kell mosni?

@( o_o ): Szerintem ritka az olyan hejjespasee és bombanő, akik nem élnek vissza a külsejük adta előnyökkel.

@gernika: Tényleg, Jenny a szőke suna.Jó film, igaz benne, hogy hiába kedves a Forrest és nem csak dugná a szép szőke bombázót, neki nem jó a nem hejjespasee, csak már akkor, amikor már beteg lett a hippiskedés után.Mi volt a baja?Aids?

Чапаев 2012.01.10. 16:17:44

@gyvy: Hogyhogy mire? Minimum vezérezredesi ellátmány kapok, például! :D

Αphelion 2012.01.10. 16:18:56

@JOKKA21: "Szerintem ritka az olyan hejjespasee és bombanő, akik nem élnek vissza a külsejük adta előnyökkel."

Mit jelent "visszaelni a kulsod adta elonyokkel" ?

Чапаев 2012.01.10. 16:19:17

@fumerin: Pilllllanat Elvtárs hibát követett el, úgyhogy most épp Szibériában múlik el! Szerintem ne is feszegessük, milyen viszony volt köztetek! ;)

Чапаев 2012.01.10. 16:21:26

@Aphelion: Szerintem egy terepbringás biztos tudna erről beszélni.

Чапаев 2012.01.10. 16:22:39

@gyvy: Szép halál nincs, de elkerülhető annál inkább! ;)

dr. gernika 2012.01.10. 16:23:11

@JOKKA21: Az. Sajnos így van, de az a csaj okkal volt defektes.

Hurri Kán 2012.01.10. 16:25:10

@Чапаев:
Elkerülhető sincs. Legfeljebb szebbé tehető az odáig vezető út. :D

fumerin 2012.01.10. 16:27:43

@Чапаев: Köztünk nem volt senki, nem szeretem a tömeget!
:D

Чапаев 2012.01.10. 16:29:19

@gyvy: Na igen, ilyen pesszimista hozzáállás mellett nem is csoda, hogy nem sikerül! ;)

fumerin 2012.01.10. 16:32:10

@gyvy: Fognád a kezem az úton? Tudod, nekem még botom sincs és vak is vagyok :)

pretty kitty 2012.01.10. 16:32:56

Allatkelti latogataszla jinvitallak bennetekeeeeeeeeeeeeet!!!! Konkletan Iszten allatkeltjebe, hihihi:

www.facebook.com/fun7.hu/posts/303204053048675

Van ed kepecke, lajta jec cajci jaki jeppen szil. A kezebe iPhone dobozocka, talan azel mel odaphotoszoppoltak, talan masz mijatt, mindedd. Kepecken kamu felilat. Esz akkol jonnek a kommentelok ... esz komiznak ... esz komiznak ... esz komiznak ... esz komiznak ... esz a 99%uk tok flankon eljacca h becopta ja felilatooooooooooot!!!!

Meg kene kelni joket h a legkozelebbi valasztaszokon ne jaccak mal el ien flankon h becoptak a Fidec dumajat, mel en udan cejetek allatkeltet latogatni, de azel lakni nem ott akaloooook.....

Чапаев 2012.01.10. 16:35:00

@fumerin: Hát, akkor így jártál, legfeljebb markolhatod más botját! ;)

fumerin 2012.01.10. 16:38:14

@Чапаев: Aki nagyot markol keveset szop...vagy hogyis? :D

Hurri Kán 2012.01.10. 16:38:17

@fumerin:
Szívesen kölcsönadom az enyémet. Tuod, kis ember...;-)

fumerin 2012.01.10. 16:40:09

@gyvy: Kösz, józanul nem kell vezetni, azért van a bajszom :D

Hurri Kán 2012.01.10. 16:42:46

@fumerin:
Azt nem ígértem meg, hogy nem iszom. :D

cyd 2012.01.10. 16:43:43

@Kiszlanyocka: Mucika! Ha az nem is igazi, de a jelenség sajnos igen.

Hurri Kán 2012.01.10. 16:45:28

@cyd:
Ne mucikázd, megint megsértődik. :D

dr. gernika 2012.01.10. 16:49:51

@cyd: Basszus, ha politikus leszek, te fogsz megbuktatni. :D
Valóban, mikor ezt leírtam, a hazai viszonylatokra gondoltam.

Hurri Kán 2012.01.10. 16:58:42

@cyd:
Ne haragudj. Nem tudtam, hogy ennyire érzékenyen érint. .D

JOKKA21 2012.01.10. 17:05:32

@gernika: Igen, mert dugta az apja.

@Aphelion: Azt, amit a mai és tegnapi posztban is olvashattál, hogy lehúzta a csávot a csaj.

Kytia 2012.01.10. 18:05:18

Csóringer nyomi felsőkategóriás bombázót talált, de nem tudta fenntartani, vagy mi itt most a gond? Ez van, ecsém, ne vegyé' béemvét, ha nem tudod tankolni. Túl jó volt hozzád a csaj (mármint piaci értéke szempontjából), van ilyen.
Mellesleg ha minimálisan is proaktív lennél - ami a mai férfiak 90%-áról ugyanúgy nem mondható el, mint rólad - akkor nemcsak előre tisztázod a vonatjegy-finanszírozási politikát, de ráadásul még TE állsz be a sorba és TE kéred ki a jegyeket, te irányítod a dolgokat, nemcsak alvasztod a tejet a szádban, míg más majd elintézi. Mint valami férfi, vagy afféle, you know. És akkor majd talán számít is valamit a szavad egy kapcsolatban és nem történik ez: "Mintha nem venné komolyan, hogy elmondtam neki, részemről ennyi."

JOKKA21 2012.01.10. 18:44:50

@Kytia: Pasi a hibás csak, a csaj itt is ártatlan, mint a tegnapi menyasszony.:D

fumerin 2012.01.10. 19:05:52

Nem idén lesz világvége?

kiraaaaa 2012.01.10. 19:25:50

Egy tisztességes királynőnek ez a feladata.Nem értem a posztolót mért van meglepve!
Nyomi!

Hurri Kán 2012.01.10. 19:32:01

@kiraaaaa:
Én jobb szeretem a tisztességtelen királynőket. :)

fumerin 2012.01.10. 19:38:34

@Picicsibe a szexistennő: Nem fontos, csak fel kell készülnöm, be kell pótolnom az elmaradt vágyaim :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.10. 19:44:35

@fumerin: Hagyd! Elmarad!

m.velvet.hu/celeb/2012/01/01/2012_szar_ev_lesz/

Picsába, de komolyan! Az ember felad mindent... Bazdmeg és akkor benyögik, bocsesz mégse!

Szerinted visszafogad a családom? Remélem nem gond, h az egész testem tele van tetkóval, és h már van faszom. E' van! Ki akartam próbálni! És? :D

pretty kitty 2012.01.10. 19:44:59

@Picicsibe a szexistennő: Nem tudom kikle gondolc, de jattol h vki jo telcic cejetne maganak attol meg kolok meg nem jelenszeg... A lengeteg loccindulatu idijota kommentelo, nah *az* a jelenszeg!!!!

fumerin 2012.01.10. 19:46:07

@Picicsibe a szexistennő: Van farkad? És csak most szólsz? :D
Ha megen átbasztál, akkor maradunk a fagyi fílingnél :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.10. 19:47:47

@Kiszlanyocka: Én konkrétan senkire. Csak leírtam cyd szerintem mire értette.

Mi a baj, húgi? Mesélj!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.10. 19:50:05

@fumerin: Igazság szerint csak elő vagyok jegyezve a műtétre... De nem szeretném lemondani! Hajj, döntések! Eccerűbb volt, amíg azt hittem, h ez az uccsó év... Fene! :D

fumerin 2012.01.10. 19:51:52

@Picicsibe a szexistennő: Ne parázz, kétvégű fegyverek is vannak :D
Ha maracc nő, akkor sem lesz gond :D

Чапаев 2012.01.10. 20:01:11

@fumerin: Sőt, vannak többlövetűek is! Katyusa, hovatovább! :D

Чапаев 2012.01.10. 20:03:26

@fumerin: Tuti van farka, sőt, még bojt is van rajta! Meg szarva is, és cuki kis patácskái! :D

fumerin 2012.01.10. 20:12:29

@Чапаев: Most nem azt akartad mondani, hogy csata szünetében a lovából pom-pom lányt csinált? :D

Joe69 2012.01.10. 20:17:28

Hihetetlenül éretlen stílusban megírt poszt. És ez a posztolót minősíti. Mondjuk, egy 25 éves nő is lehetne több, mint egy primitív kis lehúzós ribanc, de a posztoló méltó hozzá. A vonatos szitu meg hogy közvetlen más pasikkal..azért az, kisapám, mert pasi vagy a számára és nem férfi. Bár anno én ezt a posztot, elsősorban 28+ szinglikről írtam, ahol ez a fajta magatartás rendkívül irritáló

csajokrol.blog.hu/2010/04/14/szinglik_1

de a "pasi" definíciója itt is áll, csak ebben a korban még sok csaj számára ez természetes, és főleg a korabeli tapasztalatlan srácok gyakran bedőlnek ennek

"E szó alatt sokan esetleg a monogám párkapcsolat hím tagját (különírva !) értik, olyan szavak szinonímájaként, mint „pár”, „partner”, esetleg”vőlegény”. Sőt, még a Beckham-et is a pasik mintaképeként szokás emlegetni, pedig férj és családapa. De azért nem véletlenül találták ki ezt a külön szót ! Én a pasit, a pasizást a barát, barátkozás fogalmak egyfajta elfajzott változataként értelmezem. Vagyis: a pasi a szingli olyan férfibarátja, akivel a szingli kihasználja a férfikapcsolat bizonyos specifikumait, úgymint: kezdeményezés, udvarlás, bizonyos szolgáltatások önkéntes nyújtása, laza együttjárás, esetleg némi szex, de ugyanakkor szigorú távolságtartással a szingli részéről. Vagyis benne van a pasi lehúzása is, de csak egy kicsit, éppen hogy ne érezze annak, hanem egy kezdődő kapcsolat reményét nyújtsa. Több pasit kicsit lehúzni, ez a lényeg, a szinglinek tehát pasijai vannak, ill. „pasifelhője” van. Ne felejtsük el, a barátkozásból van levezetve a dolog, az pedig poligám ! "

Mégegyszer, bizonyos korig ez a legtöbb csajnál természetes viselkedésforma, a környező hülyepasiktól függ, mennyire játszhatja a "királynőt". A posztíró totális infantilizmusát mutatja a "londoni nőkről " szóló rész, vazze, ez nem tudja, miről beszél. Alátámasztja a gyanúmat, hogy szó sincs szexről , intimitásról, ha van, alibi lehet, és pasikám ezt beveszi. Úgy kell neki, majd benő a feje lágya.

Pont a nyugat-európai , érettebb társadalomban élő csajokra jellemző, hogy öntudatosak, ők választanak, és ők irányítják a dolgokat, és magától értetődően viselik a rájuk eső terheket. Sok,akár rövid, de komolyan végigcsinált, egymást követő kapcsolat jellemzi őket, és nem ez a szánalmas párhuzamos pasizgatás, ami divat nálunk, és alapjában véve arról szól, hogy a felek csak saját magukkal törődnek, és díszletnek használják a másikat.

pretty kitty 2012.01.10. 20:22:51

@Picicsibe a szexistennő: Nincbaaaaaj :DDDD Ecek icok fejcbukozok, jok a posztockak, jok a poglamok ... cak szok a kocog!!!!

Hihihihihiiiiiiii, iszmelted udeee? ;)))

youtu.be/eXHCaPu7UIc

Hurri Kán 2012.01.10. 20:48:56

@fumerin:
Inkább, mint kolbászt... :D

Kytia 2012.01.10. 20:50:36

@JOKKA21: Tegnapit nem olvastam.:) Itt miért lenne hibás a nő? Máshogy szocializálódott, mint a pasi, ennyi. Még csak nem is ő rúgta ki.

@Joe69: A "pasi" szó nem egy új találmány. A "pasas" szó becézett formája. Ezer éve létezik, de mondjuk a 80-as évek óta biztos, amikor huszonéves, de már többgyerekes anyáink minden szívfájdalom nélkül lepasasoztak, lepasiztak mindenkit, aki szóba került és ez senkit sem zavart. Semmi más, csak a "férfi" egy köznyelvi, enyhén szleng formája, igaz, manapság eléggé elterjedt a "férfi" szó helyett való használata, ami részben szerintem annak is köszönhető, hogy míg 20 évvel ezelőtt egy egyetemet frissen elvégzett "fiatalember"-t már jó érzéssel férfiak lehetett nevezni érettsége és életmódja alapján (azelőtt meg fiúnak), addig manapság húszas, harmincas, akár negyvenes éveikben járó hímneműek is gyakran valami furcsa elegyét képezik a férfiembernek és a kiskamasznak, és valahogy akárhogy forgatjuk őket, nem férnek bele a "férfi" kategóriába. Ugyanez talán a nőknél is megvan a "csaj", "csajszi" szavakkal. Van akit már nem neveznél lánynak, mert ahhoz öreg, de még a "nő" szó sem passzol rá igazán.
Az általad belinkelt szöveg teljesen fals. A pasizás/csajozás alatt egyaránt érthető kötetlen ismerkedés és komoly társ keresése is. Például gyakran mondják valakire, hogy bepasizott/becsajozott úgy értve, hogy az illető párkapcsolatba lépett valakivel. Hogy milyen jellegű, mennyire monogám, mennyire tartós, illetve milyen problémákkal küzdő, vagy nem küzdő kapcsolatról van szó, azt ebből a kifejezésből nem tudod meg.

Чапаев 2012.01.10. 20:50:44

@Kiszlanyocka: Szar. Mint úgy általában azok, amik oda kikerülnek. Kábé ez a hűtőmágnesen élt családi élet webes verziója.

Kytia 2012.01.10. 20:53:06

@Kiszlanyocka: Az, hogy akármire is haj a pasi, ha ez a köröm tetszik neki, akkor nem normális.:D

cyd 2012.01.10. 20:53:27

@Kiszlanyocka: A hisztis elkényeztetett kölykök. Volt youtube videó liba 16. születésnapjáról, ahol szülőktől egy zsírúj kocsit kapott. Vendégsereg, apa videóz. Picsa meglátja az autót, majd fejhangon visítva nekiáll hisztizni, hogy mi ez a szar, mert neki nem kell szürke, hanem piros és vegyék tudomásul, hogy ezzel elbaszták az egész életét.

fumerin 2012.01.10. 20:54:20

@gyvy: Értem én, de fel nem érem :D Vagyis mijjért kell ló oldalához kissámlit kötözni? :D

Hurri Kán 2012.01.10. 20:57:18

@fumerin:
Arról könnyebb a darálót kezelni? :D

fumerin 2012.01.10. 20:58:55

@gyvy: Akkor az darálszex lesz? :D

Hurri Kán 2012.01.10. 21:00:01

@fumerin:
Így van. Ecceri és megismételhetetlen. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.10. 21:02:18

@Чапаев: Meg piros orrom? Én vagyok Rudolf?

Vagy te az ördögre gondolsz????

Picicsibe az ördög maga... Hmm. Teccik! :)

pretty kitty 2012.01.10. 21:02:37

@cyd: Hatnemtudooooom, bejiltam youtubeba h "birthday car" esz cupa oan videjo jott ki ahol tokle olul a kisz unnepeltecke ja veldanak. Coval bocika de jez mosz lecedlol FAIL!!!!!

Чапаев 2012.01.10. 21:07:42

@Picicsibe a szexistennő: Figyu, a "szarv" meg az "agancs" két külön dolog, biológiailag! :D
Párkapcsolating mondjuk ganz egal! xD

fumerin 2012.01.10. 21:10:23

@gyvy: Mármint hogy én? Vagy a fétisem? :D

Hurri Kán 2012.01.10. 21:15:29

@fumerin:
Hát a darálszex. Legalábbis adott eszközzel... Szóval jól kell csinálni. Nincs második esély. :D

fumerin 2012.01.10. 21:17:35

@gyvy: Húúú, akkor nem kell gondolkodnom :D Tök jó, majd sodor az ár :D

kiraaaaa 2012.01.10. 21:18:56

esik a hó, csúszik a ló, seggen csúszik az igazgató!

pretty kitty 2012.01.10. 21:23:33

@Picicsibe a szexistennő: Oldogi cekcisztenno vaaaaaaaaad!!!! :DDDDD

cyd 2012.01.10. 22:10:47

@Kiszlanyocka: Hogy nem tudsz keresni, arról nem én tehetek.
itt van pl egy www.youtube.com/watch?v=-JvtlB_NzI8

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.01.10. 22:30:45

ember, te ennyire befolyásolható vagy?
jesszumpepi
milyen lelke lehet az ilyen csókáknak? egyszer vallásos (rom.kat, szci, attól függően, kivel találkozik később), másszor ateista - bele se merek gondolni ....

na, jóccak

JOKKA21 2012.01.10. 22:41:14

@Kytia: Mert egy lehúzós kis ribanc, aki kihasználta a pasit.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.10. 22:42:44

@Zsit (nyau és rémizé): Mi volt ebben a posztban? Én ilyesmire nem is emlékszem! De má' el nem olvasom megint...

Hurri Kán 2012.01.10. 22:43:58

Az, hogy kommentelünk egy posztot, még nem ok arra, hogy elolvassuk. :D

JOKKA21 2012.01.10. 22:45:36

@Kiszlanyocka: Örüljön a kis ribanc, hogy kap valamit, ezért nem kell elkényeztetni a sok tini picsát, mert ezért hiszik, hogy nekik minden jár!

JOKKA21 2012.01.10. 22:46:53

@Joe69: Én csak annyit írnék a csajokról, hogy pénzéhes dögök.:D Nem lenne hosszú cikk.

Чапаев 2012.01.10. 22:52:59

@Zsit (nyau és rémizé): aza rom.kat milyen vallás, romantikus katatónia? :D

tőzegmalac 2012.01.10. 23:04:56

@Picicsibe a szexistennő: legjobb ha nincsenek elvek, így nincs is mit feladni:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.10. 23:10:29

@tőzegmalac: Nem. Még ígysenem értem...

A 69-ről persze beugrik valami. De nem értem h az hogy jön ide...

Vagy hogy Joe69? Na azt nem olvastam. Az túl hosszú! :))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.10. 23:15:08

@gyvy: Ja, csak úgy írunk? OK!

Bazdmeg poszter. Csak azt nem értem, hogy miért tartasz női cipőket az ágyad alatt?! Elég gáz!

Bandibacsi34 2012.01.10. 23:15:36

@Kytia: A pasi szot nok meg homik hasznaljak, bar az utobbi evtizedben par idiota is atvette(errol mindig Kina jut eszembe, ahol ugy tudom a csaszari udvarban a noknek volt egy kulon nyelvezete, hogy a ferfiak ne ertsek mirol beszelnek, szoval nem uj dolog, hogy egyes szavakat ferfiak nem hasznalnak).

Bandibacsi34 2012.01.10. 23:23:25

A poszthoz:

1. Ha mar megvan a csaj, dontsd el, hogy kozos kassza vagy ki-ki a magaet. Ezt tudatositsd is vele.
2. Ha o mas csavokkal flortol, hagy ott es kezd el nokkel ismerkedni, beszelgetni.
3. Ha nem vagy vele elegedett es nem valtozik, akkor kukazd. Ha egy autot allandoan javitani kell, egyszerubb venni egy ujat es ettol megszabadulni. Ha kiralynobek erzi magat banj ugy vele, mint egy kurvaval.
4. Dontsd el mit akarsz! Kurni, osszekoltozni vagy kolkeket? Ha nem megy vele, akkor kukazd es keress masikat. Ha "nem all keszen"akkor azonnal kukazd.
Na ennyi, oszt jonapot!!

_Ω_ 2012.01.10. 23:52:01

Kedves Posztoló!

A 4 pontod érdekes volt, de úgy gondolom, ezekből már kettő megléte is elég lehet ahhoz, hogy zűrös legyen egy csaj.

A végéhez annyit tudnék hozzáfűzni, hogy ha a volt barátnődben nem tudatosult, hogy már csak volt barátnőd, ülj le vele valami semleges helyen még egyszer utoljára és ne felajánld a kapcsolat befejezését, hanem egyértelműen - ámde udvariasan - jelentsd ki, mint kész tényt. Azt írtad, azt hitted, a legutóbbi próbálkozásnál felfogta ezt, a tények viszont makacs dolgok. De ha meggyőzően adod elő a saját tényeidet, ott már nem lehet félreértés; az előző alkalomra visszagondolva biztosan megtalálod, mit kell változtatnod ahhoz, hogy így legyen.

Kytia 2012.01.11. 09:37:25

@Bandibacsi34: Számomra tök elkeserítő jelenség a pasiknak ez a nyivákolása ezen a szón. Mert az, hogy a nőknek néha nincs értelmesebb témája, mint az "ügyi-bügyi, tündi-bündi, jajjdecuki, hellokitty", az még oké, de amikor az én hőseim, a férfiak is, ahelyett, hogy a világ megváltásán fáradoznának, átmennek picsogásba, hogy miért ez, meg miért az a kifejezés, amivel őket illetik (kivéve persze, ha valami valóban sértő), az számomra a világvégét vetíti elő.:(
Ki fogunk halni, az van.:(

Bandibacsi34 2012.01.11. 14:46:51

@Kytia: Ha egy kisgyerek gugyog, az termeszetes, ha egy felnott az nem. Ha egy kisgyerek okoskodva beszel, az is termeszetellenes.
Ha egy "csaj"(aki meg nem no csak szexualisan) turcsi, furcsi, pasi, nuni stb. szavakat hasznal, az termeszetes, ha himnemukent teszi ezt, akkor szellemileg degeneralt. Nem az o hibaja, mert erre maganak kell rajonnie.

Reactor 2021.12.12. 23:29:14

Nos, kedves cikkíró, belefutottál abba, amibe a férfiak 90+ százaléka élete során: pénzvadász nőbe. Sajnos azt kell mondjam, manapság ez a standard: a nőnek az egzisztenciád, a pénzed számít, te csak egy szükséges rossz vagy, aki mindezt előteremti neki. Remélem volt eszed, és sikerült végleg elhajtanod. Azóta vélhetően a puncs.hu-n kínálgatja magát.

@JOKKA21: Ez stimmel. Úgy a 2 százalékuk az, akivel tényleg érdemes lenne foglalkozni, csak hát ezeknek meg akkora a várólistájuk, hogy reálisan a jövő század végére kerülnél sorra.

@penelope garcia: Értem. Neked is javaslom a puncs.hu-t akkor. A párkapcsolat elvileg nem adásvétel, a barátnő pedig nem adószedő.

@Kytia: Aham. A nő az aranyásó, deeee természetesen most is a férfi a hibás. Mert a pénzvadász, pióca felfogás a nőtől teljesen korrekt. Asszem fölösleges a hozzászólásod kvintesszenciájához bármit is hozzátenni...
süti beállítások módosítása