Már azt hittem, nincs normális nő

2012. január 11. 07:48 - csajokespasik

„Amikor már azt hittem, nincs normális (nekem való) nő, és kész, ezt fogadjam el, akkor jött egy hívás. Egy ismerősöm szülinapi bulijára” - hepiend érkezik. A szakítás után Levélírónk hamar lebirkózza önbizalomhiányát és néhány rossz randi után beújítja az Igazit. Állítása szerint nem igaz, hogy a normális férfiak magányra vannak ítélve. Szerelem-szerda!

 

Sziasztok! Amikor szétmentünk a barátnőmmel, pár hónap szünet következett, majd nagy nehezen belevetettem magam a társkeresésbe. Nekem ez elég nehezen megy, nehezen ismerkedem, ráadásul (ahogy az ilyenkor lenni szokott) a múlt is rendesen élt még bennem. Keresgélésem során túlnyomó többségben voltak a rossz tapasztalatok. Hamarosan önbizalomhiány alakult ki nálam. De nem akartam 24 évesen (akkor ennyi voltam) egyedül lenni. Viszont elég tapasztaltnak sem éreztem magam, hogy minden buktatót ismerjek.

Sok ismerősömmel ellentétben, én csak akkor keresek társat, ha nincs. Ugyanis van pár ismerősöm, akik az állandó kapcsolatuk mellett is ismerkednek. Amikor ezzel kapcsolatban beszélgettem velük, azt mondták, hogy csak levelezni akarnak velük és ez nem megcsalás… Szerintem meg csak további megerősítést akarnak, hogy milyen fasza gyerekek is ők. És nem hiszem, hogy nincsenek terveik velük és sosem fognak találkozni. Ez undorító. Ja, és hazugság a részükről. Tehát randizgattam: az egyik hölgy kijelentette, hogy legalább 3 hónapig ne számítsak semmire. Így, az elején. Kérte, hogy vegyem figyelembe, hogy ő mennyire elfoglalt, majd szabályos órarendet diktált le, mikor vihetném valahova… egy idő után azt kérdezte, miért nem hívom, máskor meg azt, miért hívom ilyen sűrűn? Összesen ha 4 alkalommal találkoztunk, majd feladtam őt. Nekem ő nagyon összetett személyiség volt, és ennyire nem tudnék rugalmas lenni. Egy másik lány nagyon sokat beszélt és nem tudtam figyelni mindig, sűrűn elkalandoztam. Észrevette. Aztán találkoztam egy 38 éves nővel is, aki rendben volt, de én vonultam vissza – ha el is kezdjük a kapcsolatot, egy idő után előjönnek a korkülönbségből adódó problémák. Biztos benne lett volna az egyéjszakásba is, de ez nem az én műfajom. Átverni sem akartam. Amikor már azt hittem, nincs normális (nekem való) nő, és kész, ezt fogadjam el – akkor jött egy hívás. Egy ismerősöm szülinapi bulijára. Itt ismertem meg Őt. Spontán és macera nélkül. Ő vállalta a mosogatást, én pedig segítettem neki (persze, ha nem ő mosogat, nem tettem volna). Beszélgettünk, majd együtt távoztunk, hogy elérjük az utolsó metrót. Hát, nem értük el… az éjszakai buszok között rohangálva és fél órákat várva… volt alkalmunk beszélgetni! Telefonszámcsere. Megbeszéltük, hogy 2 nap múlva találkozunk. Akkor este alig bírtam aludni, végig ő járt a fejembe és a találkozónk. Hova vigyem, mit csináljunk, hogyan ne baltázzam el? Végül mozi lett és utána egy bár. Mivel itt üvöltött a zene és nem hallottam, mit mond, átmentünk egy csöndesebb helyre. Nagyon sokáig beszélgettünk. Összejöttünk. És 2 éve együtt vagyunk és minden rendben. Tehát nem igaz, hogy a normális férfiak magányra vannak ítélve. De az sem jó, ha kapálózik az ember, hogy legyen valakije, mert ha görcsöl, akkor nem jön, aminek jönnie kell. Üdv: S.

 
743 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr183536035

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vajnágh Domokos: Villanyszerető 2012.01.11. 10:35:28

Megint bizsergést érzett. Ott legbelül. A vágyak, melyek napközben békésen szunyókáltak láthatatlan rejtekükben, az este közeledtével előbújtak és kígyóként tekergőztek rajta. Érezte selymes bőrüket, amint végigsiklottak végtagjain, s kúsztak egyre csa...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2012.01.11. 16:15:48

@Köldökszösz (csodalampa): :D Az volt a mai reggelije. És a holnapi is. :D
@Frigyesur: :DDD

Joe69 2012.01.11. 16:16:06

Ja, még a poszthoz annyit, hogy a 38 éves néni hárítása pedig kardinális hiba volt. Olyan jót és kötetlenül az életben mással talán sosem fog dugni. Fogja ezt még bánni a t. posztoló.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 16:17:08

@gernika: :DDD
Ha sosem eszi meg, akkor sokáig kitart! :DDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.01.11. 16:17:13

@( o_o ): Én nem tartottam tőle. Ha itt vagyok, mindig van min vitatkozni. :D

Frigyesur (törölt) 2012.01.11. 16:17:42

@Köldökszösz (csodalampa): Az biztos. Nem szeretnek Nardy lenni holnap reggel. :x

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.01.11. 16:17:57

www.youtube.com/watch?v=Ik1wfStNShE

Ez a Pataky "ripacs" Attila a Fidesz majma, frontembere. Nézd meg a stílusát, jellemét, arroganciáját! Ilyen görényekkel menjél tüntetni a bóvlistáért!

Orbán takarodj végre, 260 ft lesz az euró és fellélegezhetünk!

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 16:18:04

@Joe69: Leszopta volna a lelkét is, az hótziher!

Frigyesur (törölt) 2012.01.11. 16:19:14

@Köldökszösz (csodalampa): Kapucnis pulover. :x Nagyon lila. LILA! Cuki kep, neked pro gratis elkuldenem, de sajnos meg van kotve a kezem. :S

dr. gernika 2012.01.11. 16:19:27

@Köldökszösz (csodalampa): :D Nemm, lesütöttem egy adagot és kiporcióztam külön dobozokba, 3 napig elég kettőnknek. :)

Joe69 2012.01.11. 16:20:11

@Köldökszösz (csodalampa):
Bezony, az kell ilyenkor ! Sikerélmény mindkét félnek.

Frigyesur (törölt) 2012.01.11. 16:21:02

@Köldökszösz (csodalampa): :D Addig nem kap mast, amig a hörcsög... akarom mondani Nardy meg nem eszi (majdnem lebuktattam Nardyt :S).

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 16:22:50

@Frigyesur: Á, csak megvakulnék! :D

@gernika: Ha Nardyn múlik, elég lesz az egész héten! :DDD
Répás vagy sonkás-sajtos?

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 16:24:46

@Frigyesur: Én azért szétnéznék az erkély alatt is! :DDD

cyd 2012.01.11. 16:24:52

@Frigyesur: Most őszintén: mikor szeretnél Nardykicsiszív lenni? Orálisan megrépáznának, lilát kell viselned és ha ránézel egy varrógépre három hétre benardingolsz.

dr. gernika 2012.01.11. 16:25:54

@Köldökszösz (csodalampa): Imádja, tudd meg. :)
Répás ha mondom, ezt szereti jobban. De a hétvégén bevezetem a narancsos browniet is a köztudatba. :P

Frigyesur (törölt) 2012.01.11. 16:26:39

@Köldökszösz (csodalampa): Napra lehet nezni, de Nardra nem,
foleg ha pozol lila puloverben.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 16:27:32

@gernika: Tudom, mondta! :DDD
A brownie az jó! És "azzal" a liszttel csinálod? És érződik valami különbség?

Tóth Ágas 2012.01.11. 16:29:09

nahát, hihetetlen sztori!

Rájön Közlegény 2012.01.11. 16:29:55

@gernika: Az nincs. (A saját szakmámat sztem hagyhatjuk.) De villanyt szerelni csak kell nálatok is... Kisegítő-gondnok? Tudnám pl. emelgetni a dobozokat a takarítónőnek, amíg vaxol... Fasztudja! Csak feltalálnám magam... Amíg tart a dobozbélés... XD

cyd 2012.01.11. 16:30:16

@Köldökszösz (csodalampa): És nem ártana kikérdezni a hajléktalanokat otthontól a munkahelyéig.

Frigyesur (törölt) 2012.01.11. 16:30:19

@Köldökszösz (csodalampa): Nem jo. A repas muffint meg a galambok se eszik, eszrevenne a tudjukki, aztan lenne haddelhadd.

@cyd: :D Jogos. Csak egy szofordulat volt. Valoban szornyu sors. Es akkor meg nem is beszeltunk a wellness dolgokrol. :x

dr. gernika 2012.01.11. 16:30:42

@Frigyesur: Dög :D
@Köldökszösz (csodalampa): Nem csináltam még ezt a receptet, de olyan kevés liszt kell bele, hogy szerintem kizárt. Majd beszámolok. Most indulunk.
Pusza

Muha 2012.01.11. 16:32:11

Mit nem adnek ha mar fel ot lenne

pretty kitty 2012.01.11. 16:32:29

@Tóth Ágas: Culke kiszegel talal maganak maszik culke kiszegelet. Ninc ebbe szemmi hihetetlen, szemmi cokatlan, szemmi jizgalmasz, szemmi jeldekesz...

pretty kitty 2012.01.11. 16:33:14

@Muha: Meik idozonabaaaaaaaan? ;)))

Rájön Közlegény 2012.01.11. 16:36:40

@barbie83: Megsemmisültünk mind. Tiéd a trófea! (Lenne pl. ötletem, mit csinálj vele... :P)
Nos, emlékszel, mit írtam az orgazmusodról? Tegnap se vót, ma is csak ennyi jutott. Szánlak.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.01.11. 16:52:37

jó. áttérítem a köcsög farkast a paleolit táplálkozásra és mivel toleráns világban élünk, összejöhetnének a tyúkkal pár menetre, és meg van oldva.

egyébként is, a farkas csak piroskával, három kismalaccal, és hét kecskegidával táplálkozik, szal a tyúk szempontjából indifferens. :)

dr. gernika 2012.01.11. 19:04:46

@Frigyesur: Amiket nagyon élvez újra és újra. :D

cyd 2012.01.11. 19:19:42

@gernika: merne máshogy tenni

Szöszi 28 2012.01.11. 19:41:38

@gernika: Jó, ne foglalkozz velük, engem nyugodtan örökbe fogadhatsz és örömmel fogom enni az update kaját:D

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 19:56:11

@cyd: Én azt hittem, csak vicceltél valamelyik nap a rondarandi.hu-val, de tényleg van ilyen. Hát, ez beszarás! :)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 19:57:58

@Picicsibe a szexistennő: Most csak azt nem értettem, hogy a panaszos egyedül neveli a kölkeit és apuka csak szopatni, enni meg szarni jár haza?
De alapjaiban értem, mire akar rámutatni.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 20:01:21

@Köldökszösz (csodalampa): Ezt most mire fel írod? Azt írja szeressék egymást. :)

cyd 2012.01.11. 20:05:21

@Köldökszösz (csodalampa): látod látod, lassan te is megtanulod, hogy amit mondok az úgy is van

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 20:08:49

@Picicsibe a szexistennő: Hiteltelenné tette a picsogása. Nekem egyáltalán nem az sugárzik belőle, hogy faszán érzi magát a bőrében.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 20:11:19

@cyd: Egy életre megjegyeztem Mester! Nem is értem, hogy merülhetett fel bennem. Szégyellem magam.

pretty kitty 2012.01.11. 20:14:29

@Picicsibe a szexistennő: "Nemvadoklonda nemvadoklonda nemvadoklonda nemvadoklondaaaaaaaaa!!!!!" De kiszanyam az vad hijabajisz tagadod. Hihihiiiiiiiii :)))))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 20:15:18

@Köldökszösz (csodalampa): Ebben egyetértek! Sajnálom szegényt. De am sok igazság van abban amit ír.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 20:17:23

@Kiszlanyocka: Mert láttad hogy néz ki? Vagy abból tudod, h nem hasonlít azokra, akiket felsorolt? :)

dr. gernika 2012.01.11. 20:17:44

@cyd: Tz, ez az örök válasz, pont az előbb kérdeztem meg, hogy ízlett-e neki a rendelt kajához adott tartár: igen.
- Jobban, mint az enyém?
- A tiéd jobb
- ...mernél mást mondani :)
- Mernék
:)

@Köldökszösz (csodalampa): Jóvan ne hidd el, de ha nem válaszolsz, nem jelöllek vissza.

@Kata1987: :D Rendben, hogy állsz? :)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 20:18:08

@Picicsibe a szexistennő: Igen, erre mondtam, hogy értettem, mire akar rámutatni.
Persze az igazi nő nem akar mindenkinek tetszeni, csak annak, aki ezt megérdemli! :)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 20:19:10

@gernika: A muffinod buktatott le végérvényesen! De tagadhatatlan, hogy guszta!

pretty kitty 2012.01.11. 20:20:48

@Picicsibe a szexistennő: Cak elgondolkodtam lajta h vaon mi motivalta jalla h edd egec posztot iljon allol h "*londaszag malpedig niiiiiiiinc!!!!!!*"

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 20:22:17

@gernika: Most már annyira rápörögtem a témára, hogy holnap bemegyek a U-boltba! :) Azért a brownie-ra kiváncsi leszek!

cyd 2012.01.11. 20:22:47

@Picicsibe a szexistennő: Egen, de amit szösz ír az a "lényeg": picsog. Aki oda regisztrál az tudja, hogy mit csinál. Amit a nő mond az OK, de a levelében citált "ideálok" és azok "követői"-nek ez úgy is egyik fülén be másikon ki. Így marad érdemi résznek a picsogás.

Szöszi 28 2012.01.11. 20:22:57

@gernika: Nem tudom...Vennem kell egy mérleget és akkor fogom tudni dokumentálni:D

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 20:24:45

@Kiszlanyocka: Szerintem az, hogy nevel két lyukast, és szeretné, ha nem diszkóbudibanszopó majdugyaneztfészbúkraposztoló tiniribik lennének, akiknek a műköröm és a mobil annyira fontos, hogy lényegében a dörtiszancsezt is bevállaják némi kp reményében.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 20:27:44

@cyd: Yep!

Bár őszintén szólva, én nem említeném Rubint Rékát és Sarka Katát egy lapon.

pretty kitty 2012.01.11. 20:30:33

@Köldökszösz (csodalampa): Ha jez motivalta volna akkol eszt ilta volna meg, nem pedig aszt h "Kikelem magamnak h balkit isz londanak nevezzeneeeeeeek!!!!!!! En sze vadok londaaaaaaaaaa!!!!!!!" Logika judebal ;)))))

cyd 2012.01.11. 20:33:03

@Köldökszösz (csodalampa): Mé'? Mindkettő egy saját területén sikeres, ámde irritáló pöcshöz ment hozzá.

dr. gernika 2012.01.11. 20:33:04

@Köldökszösz (csodalampa): Mé, az publikus? Aszittem, csak a profilképek azok.

dr. gernika 2012.01.11. 20:34:02

@Köldökszösz (csodalampa): Menj, már van olyan liszt is, amit kutyulni sem kell, csak állandóan hiánycikk. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 20:34:28

@Kiszlanyocka: Nő írta, miért akarsz logikát keresni benne?

Szerintem csak szimplán azon akadt ki, hogy rondarandi. Vagyis a weblap címe alapján rondák találhatnak egymásra. Holott ez nyilván csak egy fosadék marketingfogás. Hogy rákattintsanak. Meg regisztráljanak. Mert most minél nagyobb gyökér vagy, annál nagyobb a királyság és a respekt. Elég csak a napiszart megnézni.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 20:36:06

@Köldökszösz (csodalampa): Aki megérdemli? Azzal kefél! De nem olyan rossz úgy végigmenni az utcán, h elismerő tekintetek kísérik suhanó lépteidet! :D
Vagy? ;)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 20:37:07

@gernika: Titok! Láttam a muffinodat, láttam a muffinodat! Bibibííííííííííííííí! :)
Nem a te oldaladon, hanem ahova kiposztoltad!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 20:38:57

@cyd: Gondolom frusztrálja a +10 kg. Oszt mindenhol csak nyomatják a tökéletes nőket. És bepöccent a "ronda" társkeresőn. :)
Hát ja. Kiírta magából. Jól tette. Ahogy nézem sok pozitív kommentet kapott. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 20:40:42

@Picicsibe a szexistennő: Én mindig magam miatt akartam jól kinézni (vagy sikerült, vagy nem), vagy annak akit éppen füli szerettem. De pont leszartam, hogy megnéznek-e. (Persze megnéztek, lopva elkapták a tekintetüket, lehet ezért is vagyok ilyen rezignált a külvilág felé. :DDDDDD)

dr. gernika 2012.01.11. 20:42:58

@Köldökszösz (csodalampa): Oppá. :)
Najó, visszajelöllek, de kezeld diszkréten az identitásomat. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 20:46:33

@Kiszlanyocka: A rondaság szubjektív dolog...
Nyilván nőben és ffiben is vannak egyedek, akiket a nagy többség szépnek, ill. csúnyának lát... De azért ízlés dolga.

Nem feltétlen gondolnám, h ronda...
Inkább amit Szösz írt.
Pl nem rég olvastam egy cikket, már a 6 éves gyerekek között is sokan anorexiásak/bulémiásak... Azért ez elég gáz! :/

pretty kitty 2012.01.11. 20:47:32

@Köldökszösz (csodalampa): Te, en nem az ilazba keleszek logikat, hanem a *szajat* logikammal lajottem h mijelt ilta! ;))) Pelce h kijakadt azon h londalandi, de pont azel mel ennek o a celkozonszegee!!!! Vki neven neveszte ja deleket, esz ettol moszt eltolott a mecesz ... ennyilol van co :))))

Asz nem tom honnan vetted h "minel nadobb dokel vad annal nadobb a kilalyszag", esz kulvala nem id vaaan!!! Cepnek cekcinek szpoltosznak kell lenni, ez moszt a divaaaaaaat! Londaszag nem jaccik, szajnaljuuuuuuuuuuuk :PPP

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 20:49:28

@Picicsibe a szexistennő: De erre én mindig azt mondom, hogy a szülőnek lenne dolga rendet tenni a fejekben.
Tegnap hallottam, hogy az átlag családban egy nap alatt összesen 7 azaz hetes percet kommunikálnak a szülők a gyerekkel. (kamasz gyerek).
Ez durva.
És utána megy a sopánka, hogy drogozik, hogy ribi, stb.

cyd 2012.01.11. 20:49:38

@gernika: általában a júzerek kezelik a legindiszkrétebben a saját identitásukat
99,9%-uk béna pöcs, kérdezd Nardot

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 20:53:11

@Köldökszösz (csodalampa): Épp testben épp lélek... :D
Szóval, ha észrevetted, h egy csinos csaj figyel, de mikor látta, h látod, pirulva elkapta a tekintetét rólad... Nem esett jól. Leszartad. Ühümm. ;))

dr. gernika 2012.01.11. 20:54:03

@Köldökszösz (csodalampa): ... ja és azokét is, akiket a képekhez írt kommentekben beazonosítasz. :D
@cyd: Jaj ne is mondd, én diktáltam neki a privacy settings-t de még mindig nem az igaz.

cyd 2012.01.11. 20:56:01

@gernika: jut eszembe! hülyeséget kérdeztem tőle? utál? vagy csak nem nézi a bloguseréhez tartozó mailt?

pretty kitty 2012.01.11. 20:58:28

@Picicsibe a szexistennő: Nekem asz szut az ilazbol h ez a no londanak taljta magat, esz pont ezel cejetne letagadni h a cepszeg eddaltalan camit.

En isz linyalhatnek h "kisz mellek malpedig ninceneeeeeek!!!!" de jez nem valtosztatna jazon h nekem B a koszalmeletem maszoknak meg D. Pelce jen meg novezbe vadok, meg belolem isz lehet Dsz caj, hihihiiii ;)))) de nem ez a lenyeg. Az a lenyeg h fogd aszt amid van esz abbol hosz ki ja leheto legnadobb cekciszeget, ne pedig picogosz posztokat iljal amiben madalazod a bizonyitvanyt h mel nem vad cekci. Asz h "fenyt ecek de cakazelisz lajtam malad a 10 kilo" pl. phizikaji lehetetlenszeg, balki jaki hallott az enelgijamegmaladasz tolvenyelol (hetedikesz anyaaaaaag!!!) tudda h esz kamu duma.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 20:59:18

@Kiszlanyocka: A sportosságért, szexiségért tudsz tenni, de a szépségért nem. Amennyiben a szépet szépnek értelmezzük. Mert ugye: Szép az, ami érdek nélkül tetszik. :)

Valamivel ki kell tűnni, mert észre sem vesznek. És a barma nem is gondolja, hogy amit megosztott 3 barinővel, azt már azóta hasszázezren látták. Utána meg megy a picsogás, hogy ő nem így gondolta, meg szedjék le.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 21:00:55

@Köldökszösz (csodalampa): Nem tudom. A logika azt mondja igen! De gyakorlatban még nem tartok ott!

Am pont ez az! Ha a szülő is csak azzal foglalkozik mit eszik, mivel, kiborul, h nincs ideje edzésre menni, jaj hízott egy kg-ot, jaaaajjj, de nagy a hasam... Akkor miért gondolná a gyerek másképp? Hisz a tv-ben, rádióban, osztálytársaktól, szülőktől is csak ezt látja/hallha. (erről is szól amit a nő írt)

Egyet tudok! Ahogy abban a korban vannak a kölkeim, mennek sportolni. Ő választ. De valamit kell. Akkor úgy nő fel, h a mozgás az élet része... A testének, közérzetének jó. És így még csokit is ehet! A csoki az fontos! :))

_Ω_ 2012.01.11. 21:01:13

@Picicsibe a szexistennő: Nem akarok nagyon beleszólni, de nem inkább "Ép testben ép lélek..."? A te verziód továbbragozható úgy is, hogy "Épp testben épp lélek, de ha 5 perccel korábban vagy később keresed, senki sincs otthon odabent." .

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 21:02:51

@Picicsibe a szexistennő: Nem véletlenül beszélnek életmódváltásról. Akkor se te, se a gyerek nem állandó kényszernek és megfelelésnek érzi, hanem a mindennapi rutin részének.
Minden fontos, csak mérték legyen. (Kivéve a szexet, mármint a mértéket tekintve :DDD)

pretty kitty 2012.01.11. 21:07:05

@Köldökszösz (csodalampa): "Mert ugye: Szép az, ami érdek nélkül tetszik. :)"

Jah, iszmelosz, ezzel inditott iden a madaltanalunk ... De ctem abban a posztban nem ien fajta "cep"szeglol van co, hanem naddabol vehetjuk ud h cep = cekci. Melt a londalandi ha jol szejtem pont allol col h nemcekci jembelek kelesznek oanokat akiknel eszelyuk van (= cinten nemcekci jembelek)...

pretty kitty 2012.01.11. 21:08:37

@Picicsibe a szexistennő: "Egyet tudok! Ahogy abban a korban vannak a kölkeim, mennek sportolni. Ő választ. De valamit kell. Akkor úgy nő fel, h a mozgás az élet része... A testének, közérzetének jó. És így még csokit is ehet! A csoki az fontos! :))"

Nah latod novelkem, id kell esz cinalni!!! :DDDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 21:12:24

@Kiszlanyocka: Pont a velveten is beírtam. Nem feltétlen gondolom, h hú de szarul néz ki a nő. Végülis sportoló volt, lehet, h tök tuti alakja volt. Na azon +10kg még lehet el is fér úgy, h szexi maradt. De ettől még zavarhatja, hiszen tudja volt ennél jobb is. Azért a korral nehezebben mennek le a kg-ok. Nem derült ki mennyi idős. (vagy igen? nem emlékszem) Klimax korban már a hormonok is geciznek a nőkkel. Bezony nem eccerű ez! Előre rosszul vagyok mi vár még rám! :D

Szóval lehet nem maximálisan elégedett. És valószínű aggódik a lányaiért. És talán ideje sincs magára annyi amit szeretne. Talán geci szar napja is volt...
És a kurva rubint meg épp a tv-ben vigyorgott a 100 fogával, kata meg nyilatkozott a rádióban, aztán a vv-t is megnézte... Majd meglátta a ronda társkeresőt.... Na! Egy kis empátiát már lécci! ;))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 21:18:32

@Kiszlanyocka: Igen. De ebben nincs benne az, h anyunak is van ideje a sportra! ;))

Na, de majd valamit kitalálok arra is...

pretty kitty 2012.01.11. 21:20:31

@Picicsibe a szexistennő: En sze vadok makcimaliszan elegedett. En isz aggodok a hazam jovoejelt. Esz idom szinc magamla jannyi jamic cejetnek. Esz ma lett ed ketteszem foldlajzbol, accem esz kimeliti a "geci cal nap" kategolijajat ;)))) Esz megisz ha meglatom Lubint Lekat az gondolom "Wow, ez jol cinal vmiiiiit!!!" sztb., ha meg meglatom a londa talszkeleszoc cak moszolygok, mel nekem van annyi jonbizalmam h tuddam nekem nem oda kell legisztlalni. Coval ... esz cak hozzaallasz keldeszeeee ... ha a cajnak isz lecc oan hozzaallasza mint nekem akkol maj lecc empatija jisz. ;))))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 21:22:14

@Köldökszösz (csodalampa): Nemtom. Az én első életmódváltásom a két kölök volt. De még ezt is tanulom... Egy darabig más biztos nem fér bele. :)
Gondolom azért nem olyan egyszerű az elején.
Meg én asszondom a sport a legtutibb!

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 21:27:11

@Kiszlanyocka: Én azért védtem Rubint Rékát, mert ő tesz valamit. Népszerűsít egy sportot, egy életmódot, ami segít az embereknek egészségesebbnek, vékonyabbnak, szexisebbnek lenni. Nem feltétlenül értek vele mindenben egyet, de ezerszer többre értékelem, mint Sarka Katát, aki .. Mi is?

Mondjuk a magát túlértékelő, túlzott önbizalommal rendelkező bányarémek és lamantinok megérnének egy külön fejezetet. :)
Anuta megmondta, hogy ő a legszebb királykisasszony. :DDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 21:30:28

@Kiszlanyocka:
1. Mert esetleg nincs önbizalma, nem jelenti azt, h ronda.
2. Rubinttól, mint anyától kiráz a hideg! Am ismertem őt régen, még Norbi előtt. Szerintem sokkal jobban nézett ki, mint most. Asszem ők már az ortorexia nervosa tökéletes példái. Ja, és Rubint karja ijesztő! :D
3. Empátia nem függvénye annak, h milyen az aktuális személy hozzáállása. Az vagy van benned, vagy nincs!
4. Máskor tanuj húgi, mert beköplek anyunak! Most még aláírom neked... ;))

pretty kitty 2012.01.11. 21:38:03

@Picicsibe a szexistennő:

"Mert esetleg nincs önbizalma, nem jelenti azt, h ronda."

Igen, nekem isz vannak iszmeloszejim akik tok jol neznek ki mexinc onbizalmuk. Dejazel oxe vennek magukla jaszt h "londalandi"...

"Empátia nem függvénye annak, h milyen az aktuális személy hozzáállása. Az vagy van benned, vagy nincs!"

Hmmm ... hac cak ud hozzaallasztol fuggetlenul *niiiiinc*!!!! En azzal tudok edduttelezni jakivel vmennyile jazonoszulni jisz tudok ... esz ha vki ud all hozza mint ez a posztel akkol azzal ecem agaba szinc azonoszulni. Szajnalom, ez van....

"Máskor tanuj húgi, mert beköplek anyunak! Most még aláírom neked... ;))"

Oxa jakkol leptem tanulni. Joejcakat teszokaaaaaam!!!! :DDDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.11. 21:42:21

@Kiszlanyocka: Nem hiszem, h kell azonosulni... De mindegy!

Jó éjt! :)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.11. 21:46:48

Jó éjt! Kezeket a paplan alá! :)

dr. gernika 2012.01.11. 22:00:40

@cyd: WOW-ozik. Átüvöltöttem neki, válasz: Faszvanmá
- cyd írt neked, láttad?
- Neeeem

Na, majd ha visszatér a való életbe, megnézi. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.01.11. 23:08:11

@gernika:

Valóban így történt. Épp Dragon Soulban voltam. És már válaszoltam is el cydnek. :D

JOKKA21 2012.01.12. 00:28:03

@Aphelion: Nem irigylem a gazdag hejjespaseed.

Αphelion 2012.01.12. 07:16:49

@JOKKA21: Rengetegen vannak akik irigylik, szoval az h te irigyled-e az nem oszt nem szoroz
süti beállítások módosítása