Nehezen dönt, mert a csalódás még benne él

2012. február 21. 07:32 - csajokespasik

„Amikor jöttem haza este a melóból, a csaj egy másik sráccal szeretkezett az ágyunkban, szóval kiadtam az útját” - néha az albi mellé csajt is kapsz. Levélírónk egy csúnya in flagranti után azt hiszi, magányosan tölti majd a Szilvesztert. Ám új jelölt kerül a képbe, akivel átcsókolózza magát az Újévbe. A lány nem vállalná a komolyat, mert még erősen él benne a volt pasija. Most egyelőre visszamentek barátba. 

 

Sziasztok! Sokat gondolkodtam, hogy írjak-e nektek, de aztán rászántam magam, mert nemrég egy igen nagy dilemmába kerültem. Van egy lány, akit szeretek, ő is hasonlókat érez irántam, szeretném ha kialakulna köztünk egy kapcsolat, ám ő az előző kapcsolata óta (amely 3,5 évig tartott) nem akar újabb kapcsolatot. Na de a sztori! Az egész még tavaly kezdődött, amikor új albit kerestem Sz.-ben, és találtam is egy igen jó lakást, az ott lakók (2 lány, 1 fiú) jó fejek voltak, így hát kivettem a szobát. Az egyik lány, - nevezzük itt K.-nak - már akkor megtetszett nekem, ám akkor még benne voltam egy kapcsolatban, neki is volt barátja, ezért nem is kezdeményeztem, megmaradtunk a barátság szintjén. Tavasszal aztán K. barátjáról nem éppen épületes dolgok derültek ki, szóval a lány dobta a srácot, eléggé ki is volt, mert 3,5 évig jártak, meg már tervezgettek ezt-azt, szóval K.-nak újra kellett értékelnie az életét.

Nyáron befejezte az egyetemet és hazaköltözött Bp-re, de tartottuk a kapcsolatot egymással. Közben én is dobtam az akkori barátnőmet, majd összejöttem egy másik lánnyal, akit a munkahelyemen ismertem meg, össze is költöztünk, akkor a fellegekben jártam, azt hittem megtaláltam az igazit, aztán november környékén, amikor jöttem haza este a melóból, a csaj egy másik sráccal szeretkezett az ágyunkban, szóval kiadtam az útját. Ismét új lakásba költöztem, de közben K.-val folyamatosan tartottuk a kapcsolatot, sokszor e-maileztünk. Eléggé magam alatt voltam, nem egyedül terveztem a Karácsonyt, Sz.-en meg nem lett volna kedvem szilveszterezni, ezért december közepén felhívtam K.-t, nem-e szilveszterezhetnék vele Pesten. Belement. A szilveszter jó volt, jól éreztük magunkat, aztán úgy éjféltájban azt vettük észre, hogy vadul csókolózunk. Ennél több nem is volt köztünk, de baromi jól éreztem magam vele. Hajnalban hazakísértem, de megbeszéltük, hogy a következő héten megint talizunk, amint kapok szabadnapot. Szerencsére kaptam, mentem is fel hozzá Pestre. Szintén nagyon jól éreztük magunkat, akkor felvetettem, hogy miért nem járunk? Mondtam neki, hogy bár ez egy durva távkapcsolat lenne, de hetente mindig tudnánk találkozni, hiszen vagy ő jönne le Sz.-be vagy én fel Pestre. Akkor azt mondta, hogy bizonytalan, mert még a 3,5 éves kapcsolatán nem tudott túllépni, mármint a csalódáson nem. Mondta, hogy nagyon jól érzi magát velem, de ő most nem akar új kapcsolatot, mert nem tudna szívvel-lélekkel benne lenni, megbántani meg nem akar, szerinte maradjunk csak barátok. Nem tudom, mit csináljak... egyelőre most ez a helyzet, hogy "visszamentünk" barátba, pedig én megőrülök érte, és pár hónapon belül el is tudnám érni a cégnél, hogy áthelyezzenek Pestre. Nem akarom elveszíteni őt, nekem ő kell, nem kell más lány. Mi a fenét csináljak?

 
741 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr744153278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 20:16:52

@_Ω_: Honnan szereztél másoktól szemet?! Én is akarok!!! Elvégre, szemesnek áll a Világ! :)

_Ω_ 2012.02.21. 20:16:53

@Анна ( fumerin): Mármint megpróbálhatok összeveszni veled privátban, vagy bátorkodhatok személyesebb kérdéseket feltenni, amire itt a nagy közösben csak simán letépnéd a fejem úgy fél mikroszekundum mérlegelés után? :)

Hurri Kán 2012.02.21. 20:17:39

@Köldökszösz (csodalampa):
Igen... Meghalt a törzsfőnök felesége. A törzs saját halottjának tekinti, és nem ad belőle senkinek.

_Ω_ 2012.02.21. 20:18:40

@Köldökszösz (csodalampa): Csak kölcsönbe adják. Ha megpróbálod elvenni tőlük, ott leszek a hátad mögött egy jókora bunkósbottal! :D

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 20:18:47

@gyvy: Szegény, de állítólag az öreg is már fél lábbal a zsírban van!

kiraaaaa 2012.02.21. 20:19:21

Kukk:)
gondolom nincs értelem elolvasni, hozzászólni, bekapcsolódni.

fumerin 2012.02.21. 20:20:13

@_Ω_: Velem nem lehet összeveszni, mindig nekem van igazam! :D
Viccet félre téve, személyes dolgaim, pláne gyermekeim az már nem a nyilvánosságra tartozik. Amúgy nem tudom miért érdekelne, de ha mégis, szívesen válaszolok arra, amire továbbra is csak önszántamból akarok vagy nem akarok.:)

_Ω_ 2012.02.21. 20:20:43

@kiraaaaa: De van, de van, devandevandevan! De ne tépd le a fejem, az előbb ragasztottam vissza...

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 20:20:45

@_Ω_: Bunkósbot! Hahaha! Szerénységet, egy kis szerénységet! :)

És akik kölcsönadják, azok addig szemtelenek lesznek?

kiraaaaa 2012.02.21. 20:21:50

@_Ω_: már beléd is beléd kötnek
atya világ, mi van itt?

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 20:21:59

@kiraaaaa: A poszthoz nem, de amúgy bármit, bármikor, bármihez. :)

Szöszi 28 2012.02.21. 20:22:43

@kiraaaaa: Összefoglalva a mai témákat:

-Férfi és nő között van vagy nincs barátság?
-Szerelem nélküli szex
-Netes ismerkedésből lehet nagy szerelem, illetve szerelmes lehetsz e olyanba akivel még nem találkoztál?

Ööö...Asszem ennyi így hirtelen:D:D

JOKKA21 2012.02.21. 20:23:52

@Kiszlanyocka: Ja más lánynak nincs.:)

@_Ω_: Ezt úgy írtad, mintha a legrosszabb dolog lennék, ami egy nőt érhet.:D

@Dr. Jula Watson: Azért, hogy sok jó csaj bele férjen.:)

_Ω_ 2012.02.21. 20:24:05

@Köldökszösz (csodalampa): Vakok között félszemű a király. Aki kölcsönadja az egyik szemét 5 percre, az a sok vak között még így is király marad, nem szemtelen.

_Ω_ 2012.02.21. 20:24:59

@JOKKA21: Szerencsére ez nincs így, de még mindig dobogós helyen állsz. Különben is, sportban fő a részvétel! :D

_Ω_ 2012.02.21. 20:25:41

@Picicsibe a szexistennő: És ugye nem fogsz megölni, ha visszajöttél?

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 20:26:04

@JOKKA21: Igazad van, a sorrend:
1. Meddőség
2. Jokka
3. Felszaladt szem a harisnyán
4. Hüvelygomba, mikor végre valaki ki akar nyalni

mütyür 2012.02.21. 20:26:19

@_Ω_: épp letépték a fejed, mit aggódsz?

Hurri Kán 2012.02.21. 20:26:29

@Köldökszösz (csodalampa):
Természetesen. Készítik elő a lakomára. :D

_Ω_ 2012.02.21. 20:27:44

@kiraaaaa: Úgy lett letépve, hogy még belém se kötött előtte... De utána visszaadta és a ragasztót is a kezembe nyomta, szóval nincs nagy baj.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 20:27:51

@JOKKA21: Természetesen @Köldökszösz (csodalampa): :DDD
csak lemaradt a nagy siettségben!

Hurri Kán 2012.02.21. 20:28:17

Mi ez a fejetlenség itt? :D

mütyür 2012.02.21. 20:29:43

@gyvy: aki nem fejet, az eszet vesztett, kész botrány, lassan velvet fog rólunk bulvárcikket írni:D

_Ω_ 2012.02.21. 20:30:00

@mütyür: :) Tőle nehezebben viselném.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 20:30:23

@_Ω_: Ha tovább szemezgetsz a témából, belinkelem neked Jimmy királyunk (látod, pedig nem is volt félszemű) méltán legszebb slágerét, a Szemeddel lááááááccccccccc, szííveddel éééééérzel-t. De ettől megkímélnék mindenkit.

kiraaaaa 2012.02.21. 20:31:15

@_Ω_: de akkor helyreállt a béke:)

Hurri Kán 2012.02.21. 20:34:34

@mütyür:
Rólam nem. Én nem tudom az eszemet elveszteni. :D

@Köldökszösz (csodalampa):
Kevés dolognak örülnék jobban, minthogy ezt a számot nélkülözzük most. Pár éve egy ismerős esküvőjén énekeltük. Nem egészen eredeti szöveggel. Nem egészen szomjasan. :D

_Ω_ 2012.02.21. 20:35:26

@Köldökszösz (csodalampa): Ezzel nem tudsz megfélemlíteni! Ahhoz, hogy linkelni tudj, előbb fel kellene áldoznod a szemed amikor 1 másodpercre ránézel a google találati listán. :)

JOKKA21 2012.02.21. 20:39:50

@Tetovált lány: Nekem sikerül olyan picsát szeretni, akit csak képen láttam, azt hittem majd kinövöm, de nem.

fumerin 2012.02.21. 20:41:37

@JOKKA21: Nézd, az egyik ismerősöm ma panaszkodott, hogy még ennyit nem várt egy nőre, mint ma. 2 napja tölti a filmet le :D

JOKKA21 2012.02.21. 20:42:46

@_Ω_: :) Igen, de nyerni is kell néha.:)

@Köldökszösz (csodalampa): 5. Te lennél?:D

Hurri Kán 2012.02.21. 20:45:21

@mütyür:
Az nem hírérték. :D

@Анна ( fumerin):
Vannak könnyebben és nehezebben kapható nők. :D

JOKKA21 2012.02.21. 20:46:18

@Анна ( fumerin): Az igen.:DDD Youtube-on sok film fent van egyben, youtube downloaderrel előbb leérne a filmje.:D
Üzenem neki, hogy nincs az a nő, akiért megéri ennyit várni!:)

fumerin 2012.02.21. 20:46:34

@gyvy: Ismered az értelmi szerzőjét :D

mütyür 2012.02.21. 20:47:41

@gyvy: akkor én sem leszek híres:'(

Hurri Kán 2012.02.21. 20:49:01

@Анна ( fumerin):
Mondd neki, rossz ló... nőre tett. :D

@mütyür:
Igen. Ma már ahhoz, hogy híres legyél, ennél több kell. :D

mütyür 2012.02.21. 20:51:16

@gyvy: hm. te direkt arra gyúrsz, hogy ma még feltétlen bőgjek:D

Hurri Kán 2012.02.21. 20:54:02

@mütyür:
Érzem, ezt szeretnéd ma. Próbállak orientálni.Önzetlenül teszem. Mert barátod vagyok. Érted. :D

JOKKA21 2012.02.21. 20:54:18

@mütyür: Akkor hagymát pucoltatna veled.:D

mütyür 2012.02.21. 20:55:08

@gyvy: @JOKKA21: folyamatosan gonosz emberekbe botlom:D

Hurri Kán 2012.02.21. 20:57:20

@mütyür:
Gonoszság meg én fogalmilag nem összeegyeztethető. :D

mütyür 2012.02.21. 20:58:15

@gyvy: se fej, se ész nem volt benne, akkor mi a baj, nem értem:)

Hurri Kán 2012.02.21. 21:01:16

@mütyür:
Látod. Semmit nem értesz. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 21:03:44

@JOKKA21: Én a nulladik típusú találkozás vagyok! :D

JOKKA21 2012.02.21. 21:05:10

@mütyür: Nem vagyok gonosz, azért nem kellek a nőknek.:)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 21:05:35

TV2 Bőrnyakúak

Ajánlom, aki még nem látta.

mütyür 2012.02.21. 21:06:25

@JOKKA21: figyu, megvárom, mi lesz, de egyelőre simán lehet, hogy lassan egyetértek veled:D

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 21:08:00

@mütyür: Gyere át, ígérem nem kapcsolom el! :)

Dr. Jula Watson 2012.02.21. 21:10:52

Kicsit nem figyelek, aztán mi van itt? :D

Elemózsia 2012.02.21. 21:11:14

Sziasztok!
Asszem, ma is csak egy bejelentkezésre futja csak, mert minden este összeomlik a Firefox, és egy óra mire elindul, és ma nagyon fáradt vagyok. De azért elolvastalak Benneteket. Tegnap is (többé-kevésbé).

mütyür 2012.02.21. 21:11:29

@Dr. Jula Watson: nem tudom, miért mi van?:D

najóéjt mindenkinek.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 21:11:58

@mütyür: Az nagyon sokba kerül! :P
(Az elkapcsolást arra értettem, hogy nem szörfözök a tévén, mikor valami jó van benne és Te éppen nézni szeretnéd)

Hurri Kán 2012.02.21. 21:11:59

@Köldökszösz (csodalampa):
Akkor az első randi egyből a második, vagy hogy? :D

mütyür 2012.02.21. 21:12:14

@Elemózsia: 1. válts firefoxról 2. írtam mélt:)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 21:13:27

@mütyür: Basszus, gyorsan összepakolok, nagy a kupi.

Neked is jó éjt! ;)

mütyür 2012.02.21. 21:14:56

@Köldökszösz (csodalampa): :D

@_Ω_: te meg olvass, ne csak jóéjtezz, grr:)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 21:15:17

@gyvy: A nulladik már a második volt, úgyhogy az első már ugye AZ! :)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 21:16:26

@Dr. Jula Watson: Á, csak a "jutalomfalat" miatt szoktam rá erre! :DDD

_Ω_ 2012.02.21. 21:17:24

@mütyür: E-mailt, vagy úgy általánosan a nagy közöst, és csapjak szét köztük? :)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 21:18:02

Na de most átadom magam a tévézésnek!

Jó éjt mindenkinek!

_Ω_ 2012.02.21. 21:20:40

@Köldökszösz (csodalampa): Jó tévézést, jó éjt neked is!

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 21:21:32

@Dr. Jula Watson: Tanítható vagyok, nem szégyellem! :P
(Meg én sem rajongok, ha elkapcsolják, ha nézek valami számomra érdekes műsort.)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.21. 21:22:23

@_Ω_: Szintén! De kuffantani is ér, ha van lehetőség! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.21. 21:34:02

@_Ω_: Mondd már meg nekem, h azzal, h leírom a véleményemet, kit bántok meg?

Azzal, h ragaszkodok az igazamhoz, azzal kit sértegetek?

Én itt még CSAK ÚGY senkinek nem ugrottam neki. Senkit nem sértegettem, senkit nem küldtem a picsába, és senkit nem oktattam ki, még csak nem is minősítettem. (na jó, Fathert a múltkor, de már a komment végén elnézést is kértem)

Én már mindet megkaptam. Bevallom az már a hangulatomtól függ, h elengedem e a fülem mellett, vagy felveszem a stílust. De kezdeményezni ilyesmit nem szoktam!

Néha megütközöm emberek milyen ellenségesek itt, néha erről is formálok véleményt.
De még soha nem jöttem azzal, h jahajj, Csibe is érző ember a nick mögött.

Én senkit nem ismerek itt igazán. Nekem alapból itt mindenki csak egy nick. Egy-két ember megkeresett (nem vettem rossz néven, bár először meglepődtem) és kicsit megismertük egymást, nem is bánom. Aki ír privátba, mindig kedvesen fogadom. 
De az összes többi ember itt... Fogalmam sincs, h kicsoda, mit csinál, hány éves, fiú, lány... Blablabla. 
Bevallom azt is, h nem is igazán érdekel (persze már tudom, h fordítva ez nem így van).

Emberi reakciókat váltok ki... Nem is azzal van a gond. Inkább azzal, h rendszeresen "megvádolnak", h én győzködök másokat, mikor engem győzködnek pont a többiek. Hiszen ők szólnak hozzám, ők kezdik el...

Naggggyon szeretnék, h bólogassak: "igen, igazatok van". De ha nem úgy érzem, nem teszem meg.
Aztán jön a kioktatás, apró kis megjegyzések...

Amúgy itt az egyetlen dolog, amit eddig komolyan vettem, az a gyerek pofozása volt. 
Az összes többi témát leszarom. Barátság, virtuális szerelem, megcsalás, nők kurvák... Ez mind csak szórakozás. De emberek néha odáig elmennek, h privátba győzködnek tovább. Kinek is fontos ez?

Miabüdöspicsáért olyan kurva fontos, h Csibe is úgy gondolja, ahogy ők?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.21. 21:36:54

@mütyür: Nem kenődök. Csak unalmas már.

Jaja, azt tudom, h neked az a gyengéd. Abba a témába félre is értettél, mert azt hitted azt fújom, amit a többiek. :))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.21. 21:40:17

@_Ω_: "Gyorsan hozzátenném, hogy a fentiek mellett is nagyon kedvellek ám!"

Uez!

@Aphelion: "Amennyit megismertem beloled azt szeretem. Ez ilyen egyszeru! ;)"

Az nem túl sok! :)
De tudod, h én is komázlak. Meg a kiscsajt is! ;))

mütyür 2012.02.21. 21:47:55

@Picicsibe a szexistennő: :✶

ha vki meg privátban is győzköd, ugye nem kérdés:))

na én tényleg megpróbálom megalvadni a jövőt (vagyis a holnapot, az is épp elég), mindenkinek további nyugalmast!:)

_Ω_ 2012.02.21. 22:04:31

@Picicsibe a szexistennő: Jajj... Ez így elég húzós... De belevágok a válaszba, meglátjuk mi lesz... Mondjuk lehet nem itt nyilvánosan kellene válaszolnom, de mivel te itt tetted, mást már nem nagyon tehetek.

Az igazadhoz ragaszkodással azt sérted meg, aki úgy gondolja, az ő igazát semmissé teszi az állításod. Ezt még akkor is nehéz lenne feldolgozni, ha ő is látná, hogy neked van igazad és eddig tévedésben élt, de úgy pláne, ha a saját tapasztalatai pont a tiéddel ellentétes eredményre vezetnek és nincs rá hiteles cáfolata (hisz a saját esetében működik - lehet csak látszólag, de ez az ő valósága). Az emberek így működnek.

Engem biztosan nem sértettél meg (most sem!), remélem fordítva sem történt meg ugyanez, bár tény, konkrétan rólad írtam amit írtam, nem általánosságban, de igyekeztem objektív lenni.
Egyszerűen az van, hogy sokan nem tudják kezelni a stílusod. Én tudom, sőt, tetszik is, mert ki mersz állni magadért ha épp az kell, illetve felvállalod a véleményed. Itt az elvről van szó, arról, hogy milyen ember is vagy, nem pedig a konkrét véleményről.
De a többiek nem olyanok mint én, ők könnyebben fennakadnak a vélemények különbségén.

Az, hogy érző emberek vannak a nick mögött, általában kimondatlan, de ettől még érvényes dolog. Te is az vagy. Ezt kölcsönösen el szokták felejteni az emberek, én igyekszem észben tartani.

Másokat mindig is érdekelni fogsz, mert olyan személyiség vagy, akivel nem lehet nem foglalkozni. Számomra jó értelemben érdekes vagy, mások számára lehet épp idegesítő, de mindenképp olyan, akivel érdemes és kell foglalkozni. Ezt nem találom rossz dolognak, az viszont tényleg gond, ha mások arra próbálnak rávenni téged, hogy lényegében behódolj az ő elképzeléseiknek és gondolataiknak. Ezt sosem éreztem felőled, tényleg nem próbáltad konkrétan valakire ráerőltetni a saját világképedet, csupán tisztán és kontrasztosan felfestetted előttük. Ezt viszont sokan tekinthetik úgy, hogy mivel az egész látómezőjüket ez fedi le, egyfajta rájuk erőltetés; csak nem veszik észre, hogy akár el is fordíthatnák a fejüket, vagy léphetnének kettőt hátra, mert távolról látszik az állvány és a vászon kerete is.

Számomra az a fontos, hogy önmagad maradj a saját véleményeddel, különben megszűnnél érdekesnek lenni a számomra. Jó, ez sem teljesen így van, mert az eddig a közösben feldobott kérdések esetén ha változna a véleményed, attól még mindig érdekes lennél a többi dologban amiről itt épp nem beszélünk, de kétségtelenül egy picit kevesebb lennél tőle.
Tehát épp NEKEM nem fontos, hogy te úgy gondolj dolgokat, ahogy ők. E' van.

Dr. Jula Watson 2012.02.21. 22:17:09

Jajajaj, elmondtam a véleményem, és másnak meg más a véleménye, és még ki is áll érte. Micsoda galád világ! :D És az már külön szemtelenség, hogy egy fórumon az emberek véleményeket ütköztetnek!

Igen, igen, most valóban gúnyos és gonosz voltam. :) Még ezt is vállalom.

_Ω_ 2012.02.21. 22:20:52

@Dr. Jula Watson: Én olyan vagyok, hogy szépen hátralépek, meghallgatom a két tábort, aztán belátásom szerint alkalmazom mindkét eredményt a saját életemre. Van saját véleményem is, de sokszor inkább megtartom magamnak. Persze ha mindenki olyan lenne, mint én, akkor ezek a fórumok mind csendesek lennének, mert mindenki azt várná, hogy mások okosakat mondjanak, amiből lehet tanulni.
Furcsa vagyok. Csibe is.
Te pedig gonosz, de majd elmúlik.

Dr. Jula Watson 2012.02.21. 22:26:20

@_Ω_: nem vagy furcsa, csak konfliktuskerülő. :)
Csibe sem furcsa, még csak nem is különleges, csak kissé ... (és itt most nem írom le, mert még a személyeskedés csapdájába esnék).
:)

És igen, remélem sosem múlik el a gúnyolódásra való képességem, mert így tudom magamat is kívülről látni, magamat is kifigurázni. :)

_Ω_ 2012.02.21. 22:28:30

@Dr. Jula Watson: Majd egyszer elmesélem, mi a "különleges" definíciója nálam, illetve szerintem mitől lesz valaki különleges. :)

Dr. Jula Watson 2012.02.21. 22:31:31

@_Ω_: persze, én szívesen meghallgatom, mint ahogy bárkit, bármiről :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.02.21. 22:35:08

Én már nem is mondok semmit, mindenhez túl későn érkezem - de gondolom senki nem is szorul rá (se posztra, se kommentre nem releválok, nem olvastam vissza, így nem lenne elegáns)

Jóccak!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.21. 22:45:59

@_Ω_: Így igaz. Nem én sértegetek. Ez róluk szól...

Nem én győzködök, én csak válaszolok az újabb és újabb érvekre.

És nincs bajom más véleményével, azzal se ha írják nekem, mivel szórakoztat a kommunikáció.

Az egyetlen dolog, ami zavar, ha azt mondják én győzködök mindenkit. Mivel ez nem igaz.

De látom, ezt se sikerült mindenkinek felfognia...

Am te írtál ide először.

Maradok olyan, amilyen. Tudok változni, ha akarok. Szeretteimért tettem már meg. De egy blogon? Kizárt! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.21. 22:51:44

@_Ω_: Szerintem se vagyok furcsa. Csak Csibe! :))

_Ω_ 2012.02.21. 23:10:40

@Picicsibe a szexistennő: Azt le se tagadhatnád, hogy Csibe vagy! :)

_Ω_ 2012.02.21. 23:30:37

Lassan én is megyek aludni. Jó éjt!

JOKKA21 2012.02.21. 23:32:15

@mütyür: Még a végén összejövünk?:D

JOKKA21 2012.02.21. 23:35:25

@Köldökszösz (csodalampa): Ha Scully ügynökkel találkozol üzenem neki, hogy lávoltam régen.:D

pretty kitty 2012.02.22. 03:09:16

@Picicsibe a szexistennő: "De tudod, h én is komázlak. Meg a kiscsajt is! ;))"

Azafontoooooooosz!!!!!! ;))))))

szopoklész 2012.02.22. 14:12:39

Hokizzál! Az mindig bejön :D
süti beállítások módosítása