A férj tahó, de a felesége kedves velem

2012. március 08. 07:29 - csajokespasik

„A pasas finoman szólva is egy bunkó. A kolléganőm szereti őt. Látom. A pasas meg nem értékeli, de tényleg nem” – Levélírónknak nagyon tetszik a kollegina, aki bár házas, mindig kedves és figyelmes vele, sőt, még munkán kívüli telefonokat is lezavarnak olykor. A férje egy mezei bunkó, aki egyszerű tartozéknak tekinti nejét. De ha véletlenül elválnának, Posztolónk tudná a dolgát.

 

Sziasztok! Gondban vagyok. Tudom, hogy nem a legjobb helyre teregetem ki a szennyest, de olvastam már Tőletek frappáns megoldásokat, jó tanácsokat, hátha most is így lesz. Az én gondom egy 32 éves, gyönyörű és kedves nő, aki egészen véletlenül házas, és még nagyobb véletlen folytán a kollégám. Nem tudom eldönteni, hogy érez-e irántam valamit. Nem szép dolog, de én bizony lecsapnék rá, ha holnap úgy jönne be, hogy válnak. Ha nem, akkor is. Vonz. Már alig tudom visszafogni magam, ha arról van szó, hogy hozzáérhetek "véletlenül".

Egy éve kerültem a céghez. Kevés ember, családias hangulat. Az első napon teljesen elvesztem a papírmunkában. Azt se tudtam, hogy hol a fejem. És akkor valaki megkopogtatta a vállam: "Gyere, kincsem, úgy látom, rád fér egy tea." És ott állt mögöttem ő, és mosolygott rám. Szó szerint a fuldoklástól mentett meg. Beszélgettünk. Olyan kedves és közvetlen volt, hogy azt hittem, rám hajtott. Elég gyorsan kiderült, hogy férjnél van, és három évvel idősebb tőlem. Akkor arra gondoltam, hogy csak kedves. És talán igazam is volt, de.... Azóta is kincsemnek szólít. A születésnapomra pedig egy olyan könyvet szerzett be, amit évek óta keresek. Apró figyelmességek, kedveskedések, munkán kívüli telefonok... De ott a másik oldal: a férje. Nos, a pasas finoman szólva is egy bunkó. A kolléganőm szereti őt. Látom. A pasas meg nem értékeli, de tényleg nem. A szülinapjára mit vett neki? Egy sálat. Személytelen. Ja, és mivel nem hétvégére esett, két nappal később vett csak egy tortát neki. Normális? Ehhez tudni kell, hogy a kolléganőm mindig majd' összetöri magát, hogy valami személyre szóló és kedves ajándékot adjon neki. Nem kevés utánajárással és sokszor saját kezűleg készíti el. Csak azért tudom, mert a munkahelyünkön csinálja. A férj tavaly pl. egy kis könyvecskét kapott, amiben vagy ezer közös emlékük lapult leírva, beragasztva, lerajzolva. Majdnem három héten át készült. És ő meg vesz egy sálat, ezzel el van intézve. Ne értsétek félre, a kolléganőm nem panaszkodik, csak látom, mi folyik abban a házasságban. A férj legutóbbi húzása éppen Valentin napra esett. A kolléganőm egész nap szíves MMS-eket meg szerelmes üzeneteket küldözgetett neki, előbb elszabadult a melóhelyről, kidekorálta a lakást, vacsorát főzött (fogadok, hogy szexi fehérneműbe bújt), úgy várta haza azt a tahót. Másnap megkérdeztem, hogy no, mi volt. Szégyenlősen hebegett. Azt mondta, eddig sem ünnepelték febr. 14-ét, ez most csak az ő kis hülyesége volt, hogy így rákészült. A férje egy szál virágot se vett neki. A dekoráció se tetszett, az üzenetekre meg azt mondta, feleslegesek. Annyira megsajnáltam szegény kis nőt. Nem tudtam uralkodni magamon, megöleltem. Egy pillanatig engedte, még hozzám is bújt, de aztán eltaszított, ezekkel a szavakkal: "Ugyan, nem nagy ügy. Majd akkor vigasztalj, kincsem, ha az évfordulónkat felejti el!". Olyan érzésem van, hogy fogom is. Milyen bunkó már az, aki legalább másnap nem visz neki virágot meg csokit? Ha elsőre nem esett le, bepótolhatták volna. Ha a csajom készül erre a gagyi ünnepre, hát istenem, megtisztelem azzal, hogy legalább valami jelképes ajándékkal meglepem. Vagy valami... Minden mindegy alapon vittem neki másnap egy csokor tulipánt. Teljesen odavolt. Egy hétig állt az asztalán, vázában az a három szál virág. Már hullottak a szirmai, amikor végül megvált tőlük. Kettőnk között semmi nem változott. Talán csak annyi, hogy szaporodtak az érintések. Ha megáll mellettem, amikor épp dolgozok valamit, amíg beszélgetünk, a vállamra teszi a kezét. Amikor megköszön valamit, előfordul, hogy végigsimít a hátamon, vagy az arcomon. Én kevesebbet engedek meg magamnak, de jóval többet szeretnék. Nem tudom, meddig mehetek el. Mindjárt nőnap. Tőlem biztosan kap virágot. Lehet fogadni, hogy a tahó férjétől mire számíthat. Kérdés: akar tőlem valamit? Én akarhatok tőle bármit is? Van jogom bekavarni ebbe a már amúgy is elszúrt házasságba? Ennél mindenképpen jobbat érdemel ez a nő. Nem biztos, hogy engem, de jobbat, az tuti. N.

 
628 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr784296806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JOKKA21 2012.03.08. 15:14:33

@Hipermeno Szupercsaj: Jársz dubajba "modellkedni" menősuna?:)

Caddy 2012.03.08. 15:15:27

@tértivevény: na de most mit takargassam,nem takargatni való az! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.03.08. 15:16:50

@SciNuBob -Jokka próféta követője:

Egy hagyományos radiátorra ha ráteszed a hasad, hasonló mintát lehet létrehozni. A gömb különben is a legtökéletesebb forma.

_Ω_ 2012.03.08. 15:26:09

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: De azért nem mindegy, hogy izmos kockahas, vagy instant kockahas. A radiátoros instant verzió elég fájdalmasan hangzik ám! :P

Papírsárkány 2012.03.08. 15:27:06

@Caddy: akkor ne csodálkozz, ha senki nem drágáz le :)

fumerin 2012.03.08. 15:28:01

Szerintem elég egy toll a kockahashoz. :) Pláne, aki jól tud rajzolni ;)

pretty kitty 2012.03.08. 15:28:47

@gernika: "Rendeznek versenyt transzszexuálisoknak is? :))"

Hat asz nem tudom esz nem isz naon eldekel :)))

_Ω_ 2012.03.08. 15:29:46

@Анна ( fumerin): Ahogy mostanában divat gyerekeknek az arcfestés, strandon lehetne új szolgáltatás férfiak számára: 6-pack festés (természetesen vízálló festékkel). Egy ügyesebb rajzoló betegre kereshetné magát vele a nyáron. :)

JOKKA21 2012.03.08. 15:32:08

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: Válogatott meccseken is kifestik az arcukat.

fumerin 2012.03.08. 15:32:35

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: Arcfestésben már profin tolom, így kösz a tippet ;) Még beszerzek egy csini bikinit hozzá :D

Füredy Fruzsina 2012.03.08. 15:34:37

@JOKKA21: Fosulira jarok marketinget tanulni. Az a celom h minel jobban el tudjam adni magam. :)

cyd 2012.03.08. 15:59:41

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Pedig úgy tartósabb az eredmény.

Frigyesur (törölt) 2012.03.08. 16:00:31

@gernika: Ez tortenik, ha az ember kocsmaban dolgozik... :x

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ne menj haza! :)

dr. gernika 2012.03.08. 16:03:09

@Frigyesur, dagi Vidam mesek tulajdonos: És baze épp kijózanodok, lehajolok a telefontöltőért és mire visszaülök, ott egy teli pezsgőspohár az asztalomon!
Mondom wtf? erre a kolléganő: ennyi megmaradt, ezt már meg KELL inni!

Frigyesur (törölt) 2012.03.08. 16:09:10

@gernika: Mar ismernek. Tudjak, hogy barmennyit megiszol. Az ilyenek hivjak szivacsnak?

dr. gernika 2012.03.08. 16:11:33

@Frigyesur, dagi Vidam mesek tulajdonos: Én ezt nem értem. Nem is iszom sokat. De mikor az egyik srác hozott egy új bort (kéz alatt jut hozzá akciósan, de minőségi), akkor a nagyfőnök engem kért fel a szakértésére, mint exvendéglátóst. Nem is értek a borokhoz. :S

Kytia 2012.03.08. 16:14:06

Mizu, gyerekek?

Anyám felhívott az imént, hogy jól vagyok-e, mert napok óta nem kommenteltem CsP-re, úgyhogy gondoltam, beköszönök.:DDD

Sztorihoz: az egy dolog, hogy milyen a férj, de te ne azt figyeld, hanem azt, hogy a nő még mindig küldözgeti-e neki a szerelmes sms-eket. Ha már nem, akkor vagy megnyílt előtted az út, vagy másvalaki előtt van már nyitva.:)
Amúgy ma nőnap és összeszámoltam, összesen 6 pasitól kaptam ma vagy csokit, vagy virágot, de nincs köztük a barátom (igaz, még nem találkoztunk és már felhívott ezügyben:D). De amúgy a pasik ilyenek, főleg a mi kultúránkban. Előbb vesznek valamit a kolléganőnek, mint az asszonynak otthonra. Már többször megfigyeltem. Meg lusták is. A gesztusok már nem izgatják őket, ha egyszer ott a papír, ami összeköt. Egyébként az ember még viselni is tudja ezt hosszan, egész addig, amíg nem jön valaki, aki csípőből sokkal több figyelmet ad, és akkor aztán nem túl jó színben tűnik fel a kedves pártner. Most volt baráti társaságban ilyen sztori. 8 év után lépett le a csaj, mert jött valaki, aki véletlenül néha megkérdezte, hogy ő mit szeretne, hogy szeretné a dolgokat, amit az amúgy szerintem bunkó pasija sosem tett, és kinyílottak a csipák. Szóval van esély ilyesmire, csak várj türelemmel. Vagy bejön, vagy nem.

Frigyesur (törölt) 2012.03.08. 16:16:11

@gernika: A munkahelyeden tobbet ittal mar par honap alatt, mint en az osszes munkahelyemen. Azert a melohelyen inni eleg alkesz, rajtad kivul nem tudom kinek meg szokasa itt... :x
Milyen italokhoz ertesz akkor? Vagy az V/V% a lenyeg? :))

orozco 2012.03.08. 16:17:55

Hova tunt a tegnapi bejegyzes??? A kommentjeiteket akarom olvasni!

Frigyesur (törölt) 2012.03.08. 16:18:47

@Kytia:
"Anyám felhívott az imént, hogy jól vagyok-e, mert napok óta nem kommenteltem CsP-re"
Gondolom az osszefugges, csak vicc :)

Amugymeg nem hiszem el, hogy olyankor nem jovok, amikor te sem. Valami balszerencses csillagzat alatt szulettem, egyre biztosabb.

Es az agy is leszakadt ejszaka... megint. :S

cyd 2012.03.08. 16:20:03

@orozco: Ha eltűnt, akkor hamarosan megjelenik a szakítoson. Kommentek over.

dr. gernika 2012.03.08. 16:20:56

@Kytia: "Anyám felhívott az imént, hogy jól vagyok-e, mert napok óta nem kommenteltem CsP-re, úgyhogy gondoltam, beköszönök.:DDD"

LOL, csókolom Kytia-anyu! :DDD

@Frigyesur, dagi Vidam mesek tulajdonos: Nekem sem lenne szokásom, ha nekik nem lenne szokásuk, elhiheted. Mélységesen el voltam képedve, mikor először megkínáltak, azóta is emlegetik.
Dehát mindent a beilleszkedésért, tudod. :)

Kytia 2012.03.08. 16:21:49

@Frigyesur, dagi Vidam mesek tulajdonos: Konkrétan azt kérdezte, hogy minden rendben van-e, nem vesztem-e össze veletek.:D Megnyugtattam, hogy csak munkahelyi elfoglaltságaim miatt hanyagolom a világmegváltást, de amint tudok, visszatérek.:))

Leszekadt az ágy? Erre most annyiféle gonoszat tudnék írni, hogy inkább bele se kezdek.:D

orozco 2012.03.08. 16:22:30

@cyd Hat ez egeszen tragikus :(

Frigyesur (törölt) 2012.03.08. 16:28:40

@gernika: Erdekesmod, engem tartanak piasnak egyesek, megis ellenalltam, amikor kinaltak. Meghogybeilleszkedes, cö!

@Kytia: Kytia anyuka: nem banta meg Kytiat?

Ne kezdj, csak azt nem tudom, hogy ennyi opcio eseten maskor miert kezdesz bele? Mindenesetre most kezdtem el erteni miert irsz annyit. Ki tudna annyi gonosz gondolatait kevesre redukalni.

cyd 2012.03.08. 16:36:23

@Kytia: Ugyan hagyd. Már a múltkor kiveséztük, de kiderült, hogy kövér, azért szakadt be alatta.

pretty kitty 2012.03.08. 16:58:30

@Kytia: "Mizu, gyerekek?"

Cijaaaaaaaaa!!!!!!! :DDDD Koconjuk megvaduunk, loccalkodunk mint mindig :)))) Esz te hodvaaaaaad?? :DDD

Elemózsia 2012.03.08. 19:06:25

Sziasztok!
Na, nálunk nem volt sem nőnap, sem virág, viszont van egy Zoltánunk.
Az ér?

Elemózsia 2012.03.08. 19:18:21

Ha már meg lettem szólitva: Boldog Zoltán napot minden kedves Zoltánnak!

HetedikEnVagyok 2012.03.08. 19:22:48

@Elemózsia: Boldog nőnapot kedves Elemózsia :)

Elemózsia 2012.03.08. 19:30:59

Most akartam megnézni a tegnapi irományt, de eltűnt. Biztos azért, mert "szerencsétlen párának" neveztem Rrekát.

Elemózsia 2012.03.08. 19:32:32

@Elemózsia: Ja, és lekritizáltam az öltözködési stilusát. Is.

kiraaaaa 2012.03.08. 19:52:08

Ennek a pasinak, csak savanyú a szőlő.
Azért mert valaki kedves vele a munkahelyen, már dugni akar. Fúj.

_Ω_ 2012.03.08. 21:20:49

@Picicsibe a szexistennő: Jópofa kutyus. :)
Én sem vettem virágot neked, de ezúton küldök 3 szálat:
❀✿❀
⋅\|/'

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.08. 21:23:47

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: De kedves vagy! Köszönöm! Igazán szép! :)

(Ti hogy tudtok ilyeneket csinálni? Én semmi ilyet nemtok.)

_Ω_ 2012.03.08. 21:31:50

@Picicsibe a szexistennő:
( Innen másolj szép unicode karaktereket: panmental.de/symbols/info.htm
a maradék pedig csak a képzeleteden múlik, no meg azon, hogy szóközökkel a blog.hu-n nem lehet beigazítani semmit rendesen, mert 2-nél több mindig 1-nek jelenik meg - persze tudom az okát is, de ettől még kellemetlen, lásd a délelőtti virágom (de inkább meg se nézd, siralmas lett) )

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.03.08. 21:32:55

nem!
Úristen, dehogyis!
Nem a te dolgod, neked itt már csak egy lehetőséged van: epedj halkabban!

:)

mütyür 2012.03.08. 21:37:18

őő.. mi is volt a tegnapi poszt? meg miért is tűnt el? nem lehetne ilyenkor legalább vmi magyarázatot adni? az a poszt, amiben szeretkezésről volt szó?:)

Elemózsia 2012.03.08. 21:40:31

@kiraaaaa: Különben is, férfi nővel duplafúj. :-DDD

_Ω_ 2012.03.08. 21:41:02

@mütyür: "nem_jo_ferjes_asszony_szeretojenek_lenni"

mütyür 2012.03.08. 21:41:07

@mütyür: ó tényleg, akkor már értem is. hát házasságon kívüli szex, meg megcsalás. erkölcstelenség netovábbja. minden erőnkkel harcolni kell ellene:)

mütyür 2012.03.08. 21:43:07

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: kösz, vhogy sikerült egy haldokló agysejtemből regenerálni a tegnapot:)

_Ω_ 2012.03.08. 21:44:14

@mütyür: Pfejj bizony! Erkölcsi ferrrrrtő! :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.08. 21:45:37

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: Dejóóó! Kösziiiiii!

Végre le tudom írni a neved!
Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω

_Ω_ 2012.03.08. 21:46:31

@mütyür: Ez a haldokló agysejt kiégésével járt majd új út keresésével, vagy sikerült megjavítani és így sikerült hozzáférni a tárolt információhoz? :D

_Ω_ 2012.03.08. 21:47:45

@Picicsibe a szexistennő: Köszi! Gondolom ez most a múltban elmaradt 45 alkalom bepótlása volt. :DDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.08. 21:48:13

OMG! Ilyen is van?

"⚀", "⚁", "⚂", "⚃", "⚄", "⚅"

Imádom!!!! :P :P

mütyür 2012.03.08. 21:49:37

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: javításra lehetőség nincs, de a haldoklót még picit megfenyítettem és lám-lám:) a kínzás mindig a legcélravezetőbb módszer:)

_Ω_ 2012.03.08. 21:52:05

@Zsit (nyau és rémizé): Megfejthetem? :D Alább a válaszaid a "gonosz megfejtés" szerint:

∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾
Milyen bunkó már az, aki legalább másnap nem visz neki virágot meg csokit?
"nem!" (vagyis nem bunkó)
∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾
Ha elsőre nem esett le, bepótolhatták volna.
"Úristen, dehogyis!"
∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾
Minden mindegy alapon vittem neki másnap egy csokor tulipánt.
"Nem a te dolgod, neked itt már csak egy lehetőséged van: epedj halkabban!"
∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾∾

_Ω_ 2012.03.08. 21:52:56

@Picicsibe a szexistennő: Mit tettem! Rászabadítottam a világra Csibe kreativitását! :DDD

_Ω_ 2012.03.08. 21:54:41

@mütyür: Ha másik agysejtet is megpiszkálsz, találsz dolgokat március 3-a környékén is? :D

mütyür 2012.03.08. 21:57:23

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: ehgeeeen, tudom, tartozom:S de most nincs sok ihlet, elég fos hangulatban vagyok jelenleg:S

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.08. 21:58:17

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: Má' nyomatom közbe fészen is! Hihihiiii! :D

★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆

_Ω_ 2012.03.08. 21:59:20

@mütyür: Azt ugye tudod, hogy ilyenkor meg foglak próbálni felvidítani? :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.08. 22:03:12

@mütyür: Felvidítalak!

❣ ❤ ❣ ❤ ❣ ❤ ❣ ❤ ❣ ❤ ❣

_Ω_ 2012.03.08. 22:15:33

@Zsit (nyau és rémizé): Remélem tudtál nevetni a szándékos ferdítésen! :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.03.08. 22:22:33

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]:
najó, egy félmosoly a szájsarokban megvolt azért :)
(ma különösen kegyes hangulatban vagyok :D meg telihold is van, tavaszodik is, satöbbi :D)

mütyür 2012.03.08. 22:24:17

mindenkinek ajánlom szíves figyelmébe a We Need to Talk about Kevin c. filmet.

na jóéjt mindenkinek!

_Ω_ 2012.03.08. 22:26:52

@Zsit (nyau és rémizé): Telihold van? Akkor ideje elbújnom a pincébe... Boooombastic múltkor megfejtette a titkom, miszerint farkasember vagyok, úgyhogy ma este vigyáznom kell, jönnek majd a galád emberek és le akarnak vadászni ezüstgolyóval! :)
(Én persze semmiről sem tehetek, szelíd farkasember vagyok... :P )

Elemózsia 2012.03.08. 22:33:28

@Zsit (nyau és rémizé): Félmosoly a szájkosárban... Ez azt jelenti: menj aludni Morzsi, már olvasni sem tudsz :-)

Elemózsia 2012.03.08. 22:34:14

Szóval jó éjt mindenkinek!

_Ω_ 2012.03.08. 22:41:55

@Picicsibe a szexistennő: Ideje belenézned "A vámpír, a vérfarkas és a szellem" c. sorozatba (eredeti címén: Being Human). Nnno! Ezért! :)

_Ω_ 2012.03.08. 22:43:05

@Elemózsia: Jó éjt! Aztán alvás közben nem kirúgni az elemózsiás kosár oldalát!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.03.08. 22:44:20

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]:
nem tudom bizonyosan, de vagy tegnap volt, vagy holnap lesz, mindenesetre senki se normális ilyenkor
Kedvelem a méretes ebeket és a kihívásokat, szóval ha hajlandó vagy nem vicsorogni, megvakargathatom a füled tövét

@Elemózsia:
jóéjt :)

_Ω_ 2012.03.08. 22:47:34

@Zsit (nyau és rémizé): Áűűűűűű!!! Fülvakarás! Én jófiú! Én jófiú! Fülvakarás, moooost! :D

_Ω_ 2012.03.08. 22:48:46

@Picicsibe a szexistennő: Az az érdekes benne, hogy csak ők hárman barátok, de a saját "fajtájuk" gyűlöli a másik fajokat.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.08. 22:54:32

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: Szóval MI (TE+ÉN) különlegesek vegyunk! Értem! :)

❤❣❦♥

2012.03.09. 14:09:40

Ez is ábrándozik, ahelyett fogna magának egy menyecskét és jól megdolgozná! Komolyan, ennyi idiótát! Majd megmenti a férjétől? És konkrétan a férjnek igaza van, hülyeség a Valentin nap. A csaj tipikus szűzkurva, eteti ezt a majmot, aki meg ugrik neki. Semmit se kap a csajtól majd, csak pofára esést, "Kincsem, cukipofa vagy!" Jó kis játékszer, öleb. Abszolút lealázó szöveg a kincsem, a gyerekének tekinti és nem a partnerének.

Hjaj, de sok a hülye!
süti beállítások módosítása