Csak a volt férje nem kopik le

2013. február 22. 07:22 - csajokespasik

Levélírónk végre talált volna egy normális kapcsolatot, és minden rendben is menne, ha a nő volt férje nem tolakodna be hozzájuk rendszeresen. Az exnejnek mintha még tetszene is, ahogy a két kan acsarkodik egymásra, ugyanis nem veszi el az exe kulcsait, az pedig szabadon bejárhat szemétkedni. Semmi sem tökéletes.

 

Nagyjából 1 éve járok egy nővel, a neten ismertem meg, közvetve bár. Ha pontosítani akarok, a neten keresztül megismert lány barátnője volt ő. Valahogy Nő1-el nem jöttünk össze, én akartam volna, kétszer találkoztunk kettesben, majd a harmadik randi már többesben zajlott és abban a társaságban – Nő1 társaságában – ismertem meg a szóban forgó hölgyet. Panaszra vele kapcsolatban nincs ok. Nagyon jól megvagyunk. A problémát a nő volt férje jelenti, aki elég egy tirpák alak.

A nőnek van egy kislánya, ő is szeret, elfogadott, ahogy én is őt. Viszont a csaj ex-férje állandóan a nyakunkra jár, ha jön, nem merek a nő mellett mutatkozni, mert akkor úgy néz rám, mint a véres rongyra. A cinikus beszólásaival, meg a gyomorforgatóan keserű mosolyával kikészít. Gyakran a lánya és a nő előtt is erősen bántó kijelentéseket tesz, melyeknek a célpontja én volnék, amiket én mosoly mögé rejtve lenyelek, mi mást csinálhatnék. Nem értem, miért nem hajtja el a nő, miért hagyja, hogy ránk járjon, miért tartja vele a kapcsolatot? Ha a lányát akarja látni, rendben van, annak is meg van a módja, vigye magához. Vagy akkor hívja át, amikor én nem vagyok. Ez tényleg ilyen nehéz? De. Van-e jogom beleszólni, hogy kit fogadjon? Ha ezt magától nem veszi észre... az is gáz. Nem hiszem, hogy neki ez jó. Tudom, hogy őt is zavarja a pali, de akkor miért nem hanyagolja? Miért kedves vele, ha ő tapló? Legutóbb, amikor a volt férj újfent felvette a szokásos foghegyről odavető, ál-nyegle stílusát, azt mondta nekem, hogy a felesége valójában gáznak tart engem… én viszont kétlem, hogy téma lennék kettejük között. Nem volt mása, hát ezzel szúrt. De miért? Nem érzi a nagy macsó szánalmasnak a próbálkozásait? Mit vár tőle? Miért nem lép tovább, ahogy a normális, érett felnőtt emberek, mond le erről a nőről és keres magának mást?

---

Ha tetszett a poszt, kommentelj, ha viszont inkább saját élményekre vágysz, gyere a Csajok és Pasik társkereső oldalára. A több százezer ismerkedni vágyó közül sokan szívesen megismerkednének Veled. Nézegess fotókat, levelezz, böngéssz, flörtölj!

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr725097771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása