Éjszaka önbiztató SMS-ekkel bombáz

2014. március 17. 07:44 - Panni CsP

„Egy volt barátnőm szerint ez csapda, és hagyjam a csodába, belátta, hogy hibázott és vissza akar kúszni” – Levélírónk nem meri azt feltételezni, hogy nője anyagi okokból lépett le, de nem tud másra gondolni. A pasi elvesztette a melóját és innentől kezdve meginog a biztonság. A nő most közeledni látszik.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik (CsP) egy igen népszerű társkereső oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk a www.csajokespasik.hu oldalon! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Eljött az ideje, hogy az én történetem is idekerüljön. Sokáig gondolkodtam rajta, hogy beküldjem-e, mit érek vele, de hátha kapok pár jó tanácsot. 36 éves vagyok, férfi. Az én családom olyan volt, (olyan ma is) hogy mindenki csak a saját dolgával törődött, a problémákat sose beszéltük meg. Ha volt, elhallgattuk és tereltünk inkább. Így jóformán magamat kellett felnevelnem, érzelmi szinten is. Így aztán valamit vagy megértettem, vagy hagytam.

Utóbbi barátnőmmel kettő évig voltunk együtt. Ő 29. Egyszer megcsalt, megbocsátottam, visszafogadtam, magamban azzal magyaráztam, hogy „oké, akkor nem voltatok jóban és te is tehetsz a kialakult helyzetről”. Úgy egy hónapja külön vagyunk. Mostanában, éjszaka olyan sms-eket szokott küldeni, amikkel tulajdonképpen magának magyarázza meg, hogy miért én voltam a hibás, mintha magát győzködné velük. Számtalanszor tapasztaltam már nála azt, hogy szűklátókörű, és hirtelen ítél, ugyanakkor magával engedékenyebb és elnézőbb. Pont akkor hagyott el, amikor megszűnt a munkahelyem és a kiadásainkat is csökkenteni kellett, de itt felhívom a figyelmet, hogy NEM feltételezem, hogy anyagi okokból hagyott el, csak fura egybeesés. Aztán több társkeresőn is jelen voltam, ma már csak itt. Most az van, hogy nekem úgy tűnik, mintha vissza akarna jönni. Egyre érdeklődőbb, kérdez a szüleimről, meg hogy lenne itt-ott egy-egy program és társaságot keresne, de nincs senki, akinek kedve lenne, vagy akivel szívesen menne… tehát ez a puhatolózás van, amit nem tudok hova tenni. Egy volt barátnőm szerint ez csapda, és hagyjam a csodába, belátta, hogy hibázott és vissza akar kúszni. Jóvátenni valamit: mármint a maga érdekében, hogy újra legyen hol laknia. Említettem neki, hogy kialakulóban egy új munka. Erre különösen lelkesedett. Szóval, nem tudom, mit kéne tennem. Szerettem őt, de ha tovább folytatjuk, akkor ugyanott tehetjük majd, ahol abbahagytuk. Az a pont pedig nem volt túl termékeny.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr155865487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása