Úgy érzem, engem csak talonban tart

2015. március 17. 07:38 - csajokespasik

„Mit néz meg egy nő először egy férfin? Helyettem válaszolt: azt mondja, hogy a nők először a mobiltelefonját nézi meg a pasinak, utána a cipőjét” – Posztolónkat az sem zavarná, ha a kiszemelt pasinak ötezer forintos mobilja lenne és talpig kínaiban járna, ha abbahagyná végre a bénázást. Ha elhívsz magadhoz egy lányt, de semmit nem akarsz tőle, aludjatok külön szobában, és 100%, hogy nem fog történni semmi!

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok,

Egyre közelebb kerülök ahhoz, hogy lemondjak valakiről, aki eddig csak hitegetett és ígérgetett. Az átlátszó pasi-dumákból lassan tanulmányt írhatnék: ha zavarban van, vagy lebukott, vagy hazudik, két reakciót figyeltem meg: vagy csak vigyorog szó nélkül, vagy hirtelen dühbe gurul és elkezd érvelni, de nagyon átlátszóan, hiszen akkor, ott helyben találja ki. Hitegetés, meg a szép szavak, ezeket megkapom, így nehezen igazodom el rajta. Alaphelyzet: én 24 éves vagyok, a srác 26. Folyton szép dolgokat mond nekem, és arról győzköd, milyen szerencsés ő, hogy megismert egy ilyen normális lányt, mint én.

De többet nem kapok tőle. Azt viszont látom, hogy a neten aktívan flörtöl más nőkkel, én meg csak nézem, ahogy egyre több női ismerőse lesz, akikre szintén csak a szavakat szórja, illetve, remélem, hogy többet nem tesz. Azt hiszem, ezért a kapcsolatért nem nagyon küzd. Egyszer kerültünk olyan helyzetbe, hogy közelebb kerülünk egymáshoz, de csak aludtunk, nála, külön szobában... nem próbálkozott. Tudja, hogy nézem az FB oldalát, és szinte várom, mikor tilt le, mert gyakran húzom azzal, hogy „na, látom, bővült a hárem”. De persze azt mondja, csak barátok. És ugye sokat tudunk a férfi-nő barátság szilárdságáról, és arról, hogy abból bizony soha nem lehet több. Amikor erről beszélgetünk, azt mondja, óvatos, mert sok nő használta már ki.

Megkérdezte tőlem, mit néz meg egy nő először egy férfin? Helyettem válaszolt: Azt mondja, hogy a nők először a mobiltelefonját nézi meg a pasinak, utána a cipőjét, és akkor dönt. Anyagiak alapján. Ezzel mintegy általánosított, vagy nekem üzent, hogy attól fél, én is anyagias vagyok, persze tudja, hogy nem, különben nem beszélt volna nekem ezekről ilyen nyíltan, hanem csendben kialakítana rólam egy véleményt. Úgy érzem, engem csak talonban tart és vagy megszakítok vele minden kapcsolatot, vagy nyíltan elmondom neki, mit szeretnék tőle és mit nem. Ha ötezer forintos telója lenne és talpig kínaiban járna, engem az sem zavarja, mert én sosem azt néztem egy férfin. Félek, hogy kiábrándult és nem mer lépni, nem csak nálam, hanem másnál sem. De minek mond nekem ilyen bókokat rendszeresen, ha nem akar semmit. Kb. elmondja, mit nem szeret egy nőben, tehát nem néma gyerek, de azt még teheti azért is, mert nem érzi magát egyenrangúnak velem.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr547276797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása