Néha se a kocsi, se a lé nem elég

2016. március 01. 08:00 - csajokespasik

„Amikor folyamatosan azt a filmet játszom magamban, hogy miként utasíthatom vissza, ha egyszer csak megkéri a kezem, újra kell értékelnem a viszonyunkat” - Levélírónk két év után döbben rá, hogy a pasi csak birtokolni akarja és teljesen megszállta már a magánéletét. A drága kocsi és a vastag bankszámla nem minden nőnél tarol, és reméli, hogy az ex talál majd egy olyan nőt, akiből sikerül házi robotot csinálni.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Erősnek mutatja magát a férfi, a nő hisz neki. Eljátssza, hogy megbízható, és a jó barátnő hisz neki. Mindent elnéz neki, mert nyár van, vagy épp tavasz, vagy ha épp esik az eső, mert tudja, hogy párja mennyi mindent megtesz érte, és milyen sokat fektet ebbe a kapcsolatba. A munkája is fárasztó, ezt is meg kell érteni. Mennyi mindenről lemond érte – ahogy szereti állítani. A nő elnézi, ha ő másra néz, hallgatja, amikor másnak bókol, és tűri, amikor az alakját kifogásolja. A nő szakít vele és mindent elveszít. Magányos lesz, mindenki elhagyja. Egyedül van, barátok nélkül, nem érti. Hogyan történhetett ez?

Hogyan képes egy férfi elérni, hogy fenekestül felfordítsa a volt barátnő életét? Még pár ismerős is beleszólt és tanácsokat adtak, mintha kértem volna. Az említett úr életéből 2 és fél év után léptem ki. Az okokat megpróbálom érthetően és röviden összefoglalni, ami nehéz lesz, mert egyrészt ő nagyon ért hozzá, hogy bárkit elbizonytalanítson, másrészt ezek főleg érzések bennem.

Ő 12 évvel idősebb nálam. Rávett, hogy költözzek hozzá, amit megtettem, bár így messzebb kerültem a munkahelyemtől és a családomtól. Nem mondta, nem tett rá utalást, de azt éreztem, hogy be akar zárni. Ragaszkodott hozzá, hogy új telefont vegyen nekem. Nem dobozban kaptam, ki tudja, mit telepített fel rá. Úgy kétszer használtam. Mindenhova kocsival akart vinni, még akkor is, ha nem kértem, azt mondván, hogy az ő nője ne járjon tömegközlekedéssel. Ha eltervezett valamit, szóba se jöhetett, hogy nemet mondok, nekem rá kellett érni, nincs olyan, hogy nem. Folyamatosan azt éreztem, hogy ő abban a hitben van, hogy sínen mennek velem a dolgok. Egy biztos pont voltam neki, de inkább főleg magát szereti. Nem tudtam olyat érezni, amit elvárt, mert nem tudtam, mit vár el. Két év kellett, hogy jobban megismerjem, és jobban megismerjem egyben magamat is. A drága kocsi és a vastag bankszámla nem minden nőnél jelent állandó értéket. Sok olyan nő van, aki pont ilyen férfit keres.

Amikor folyamatosan azt a filmet játszom magamban, hogy miként utasíthatom vissza, ha egyszer csak megkéri a kezem, újra kell értékelnem a viszonyunkat. (Lehetett volna számomra olyan opció, hogy nem?)

A főztöm nem ízlett neki, felajánlotta, hogy egy barátja majd megtanít. Elmesélte azt is, hogyan kell jól mosni és mivel...

Remélem, talál majd egy olyan nőt, akit ezekkel el tud kápráztatni és sikerül belőle egy bólogató házi robotot csinálni, akire vágyik.

Ha leegyszerűsítem, ezek a dolgok, meg a túlzott birtoklási igény zavart, de ez sem fedi teljesen azt, amit éreztem vele kapcsolatban.

Ezek után sem adta fel, hogy visszaszerezzen. Nincs visszaút, azok után képtelen lennék az egykor közös barátok szemébe nézni... Nagyjából sejtem miket mondhatott nekik rólam a hátam mögött... és ő még azt is ki tudná magyarázni nekik, hogy eltévelyedett a kis barátnő, de most már megjavult...

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr178431164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása