A tartós kapcsolat eddig kimaradt az életemből

2016. május 11. 07:28 - csajokespasik

Ha szakításkor a nők zárómondataiból próbálod összerakni, hogy mi is volt veled a probléma, azzal nem mész sokra, mert főleg mellébeszélést és kerülgetést kapsz. Posztolónk megpróbálta megfejteni, mi lehet az oka annak, hogy a nők pár hónap után lelécelnek mellőle, de a tanulság elmaradt.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Idén leszek 30, és eddig úgy alakult az életem, hogy még nem volt normális (komoly, tartós) kapcsolatom, csak szexkapcsolatok. Kerestem magamban a hibát, a világban, a nőkben, de nem jutottam előbbre. Nem vagyok hanyag, se lekezelő a nőkkel, és ha képesek velem lefeküdni is, akkor a külsőmmel sem lehet olyan nagy baj. Adok magamra, de nem viszem túlzásba, mint a divatmajmolók. Lassan a családtervezés is esedékes, vagy legalábbis annak kéne lennie. Annyira nem sújt le a dolog, mert most megvagyok egyedül is, de nem szeretném, ha megszokássá válna és örökké így maradna.

Az ismerkedések során figyelmes vagyok és sikeresnek érzem magam. Nem tudom, mi lehet a rejtett oka, hogy később egyik nő se kötődik hozzám? Biztos okot nem tudok, mert mindegyik mást mond szakításkor: - van másvalaki, - most egyedül akar lenni, - nincs rám ideje, - nem illünk össze, - mást keres, stb. ... ezekkel így megnehezítik nekem a tanulságok magamra vonatkoztatását, felismerését.

Esetleg a korombeli nők már úgy vannak vele, hogyha elmúlt a szerelem, a fellángolás, gyorsan mással próbálkoznak, hátha az új lovon tovább megmarad az érzés, mint velem. De egy szerelem elmúlásához, meg a kiábránduláshoz szerintem nem elég pár hónap, legalább pár év kell hozzá. Nem lehet egy kapcsolat egyetlen pillére. Nem vagyok alkalmatlan a tartós kapcsolatra, igényem is van rá. Csak nem úgy alakulnak a dolgok.

És most már én is egyre nehezebben nyílok meg és fogadok el valakit, mert ezek az élmények óvatosságra késztetnek.

Zoli

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr28703608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása