Lehet egyszerre kettőt szeretni ?

2018. július 05. 07:46 - csajokespasik

„Szerintetek lehet egy nő részéről két embert egyszerre szeretni? Képes rá? Mármint őszintén? Én ezt nem tudom elképzelni, ezt a lelkiállapotot” - ugyanúgy szeretni semmiképp. Posztolónk szerint csak a nők képesek arra, hogy egyszerre két pasit szeressenek, jelentsen számukra a szó bármit is. De ha komoly párkapcsolatra készülünk valakivel, ott nem létezik édes hármas.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Az ígéretekről írnék pár szót.

Huszonöt éves vagyok. Próbálok párt találni magamnak, de újra és újra azt látom, hogy megint zsákutcában vagyok. Előfordul, hogy akadnak olyan lányok, akikkel lehetne valami, de általában elég hamar kiderül, hogy ki mit akar: Nem engem.

Akkor elgondolkozom, hogy talán valami velem nem stimmel. Ez náluk azt jelenti, hogy egyszerűen nem éreznek valódi vonzalmat. Vagy a körülményeim nem felelnek meg az elvárásaiknak.

Új helyzet, új jelölt: velem egyidős lány. Az elején elmondta, hogy szeret engem - is (bár még semmi nem történt) de szeret egy másik pasit is (állítólag még vele sem volt semmi) lehet, hogy a „kedvelem” szót kellett volna használnia. De nem azt használta.

Szerintetek lehet egy nő részéről két embert egyszerre szeretni? Képes rá? Mármint őszintén? Én ezt nem tudom elképzelni, ezt a lelkiállapotot. Mert szerintem ugyanúgy szeretni semmiképp. Elsődlegesen kötődni egy személyhez talán, de az a mi esetünkben már meghaladott. Magyarán, nem azt érzem, hogy csak megtűr.

Én nem tudnék két valakit egyszerre szeretni, erre talán csak nők képesek. Van, akivel bizalmasabb vagyok, de nem akarok tőle többet. Sokféle embert szerethetünk sokféleképpen, de ha párkapcsolatra készülünk valakivel, akkor ott nincs kettő. Nem lehet. Én nem hiszem, hogy van ilyen, de ez én vagyok. Miért nem tud akkor dönteni határozottan, mint inkább ilyenekkel szédít? Két emberben egyformán megbízni és elköteleződni nem lehet.

Ez egyirányú dolog. Most vagy szeretünk valakit, vagy nem. Nem ígérgetünk.

Mi miatt nem tud tartóssá válni köztünk? Mindezzel nem magamat sajnáltatni, meg siránkozni akarok itt, csak azt szeretném tudni, hogy mikor változhat meg ez egy nőnél. Vagy épp én értem félre ezt az egészet. Nem akarom megszakítani vele a kapcsolatot, mert így is nehezen találok olyan lányt, akivel jól érzem magam, és aki velem is jól érzi magát.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr5614094103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása