Nem érdekel, mennyi pénzed van!

2018. november 09. 07:34 - csajokespasik

Levélírónk soha senkit nem ítélt el, mert unalmas, vagy mert közönyös a világ iránt. Nála a külső is csak annyiban számít, hogy ne legyen kirívó, vagy szakadt, vagy koszos. Nem nézi a ruha, a cipő, vagy a kocsi márkáját sem, nála nem ezek a társasjáték kellékei. Íme az ország legrövidebb elváráslistája.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Üdv,

Amikor a férfiak felsorolják, hogy szerintük miért vannak egyedül, attól néha a falra mászom: „mert a nők csak a megtakarításaimra hajtanak, válogatnak, mert nekik a főnyeremény kell, meg egy olyan hapsi, aki nem beszél sokat, de jól néz ki, van stílusa. Mert a nőnek kitartóan udvarolni kell, mert egy nőnek egy kemény férfi kell, mert egy nőnek egy problémamentes férfi kell, egy szórakoztató férfi, akinek sok barátja van.” - azt mondta egy srác egyszer, hogy nektek nőknek fontos, hogy egy férfi meg tudjon nevettetni – ha 10 éves lennék, ez tényleg fontos lenne. De engem ennyivel mindenesetre megnevettetett, ha ez számít valamit.

Engem senkinek nem kell lenyűgöznie, az én elváráslistám nagyon rövid, mindig úgy voltam vele, hogy élőben minden megtudható, és eldönthető egyszerű őszinte beszélgetéssel és tudati jelenléttel. De ha már az elejétől fogva olyan mérvű sértettséget áraszt a delikvens, hogy minden eddigi csalódását rám vetíti, abból hamar ki lehet ábrándulni. Pedig én nem csináltam vele semmit.

- Soha senkit nem ítéltem el, mert unalmas, közönyös, vagy mert nem érdekli a világ, vagy más foglalkoztatja, mint engem. Ő dolga. Nem egymást keressük, és kész. Nálam a külső annyiban számít, hogy ne legyen kirívó, vagy szakadt, vagy koszos, ennyi. Nem érdekel a ruha, a cipő, a kocsi márkája. Nálam a társasjátéknak nem ezek a kellékei.

- Én azt az embert nevezem páromnak, aki mellettem van - ez is egy súlyos, pofátlan feltétel, tudom-tudom - már ha össze akarom kötni vele az életem, mert a „társ” fogalma nekem azt jelenti, hogy van kire számítani (várok ezzel kapcsolatban ellenvetést, ha akad, érdekelne). Nem támaszkodni, hanem számítani. De ha egy férfi arra nem képes, hogy este legalább a buszmegállóba kikísérjen, az is egy infó nekem.

- Azt sem tartom korrektnek, ha valaki egyéjszakás kapcsolatban gondolkodik az elejétől fogva, s ezen szándékáról a másik csak utólag értesül. Addig kapja a vetítést meg a szépet.

Jobb lenne, ha minden kritikus panaszkodó előre nézne, nem hátra, és inkább a maga háza előtt söprögetne, mert minden elváráslista folyton változik az idő előrehaladtával, és nem bővíteni, inkább szűkíteni kéne mindkét nemnek.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr5414361383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása