„Nem megyek nyaralni a gyerekeddel”

2019. augusztus 01. 08:48 - csajokespasik

Anita nem érti, miért lécelnek le a férfiak mellőle 1 hónap után, és miért nem képesek gerincesen elmondani a problémájuk valódi okát? Ő tisztán játszik, már az elején elmondja, hogy gyereke van, és azt is, hogy ettől még nem halt ki belőle a romantika.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Üdv,

Nem tudom, volt-e itt már korábban téma, de ha nem, akkor íme: - Az nem újdonság, hogy gyerekkel sokkal nehezebb a társkeresés, ismerkedés, csak azt nem gondoltam, hogy ennyire. Én a női oldalt képviselem most, de biztos a pasiknak is nehéz lehet ebben a cipőben. Én a következőt tapasztaltam: a férfiak megértése kb. 1 hónapig tart. Az elején elmondom, hogy van gyermekem, nem tudom, probléma-e számodra... „Áá, dehogy, imádom a gyerekeket, majd elleszünk”. Ezt így minden lovag rávágja. Minden jó, nem baj a gyerek, de 1 hónap múlva elhúznak.

És magamban már számolom a következő úrnál, hogy, na mindjárt letelik a hónap és ugrik a nyúl. Tavaly megkaptam ezt is, hogy „Nem megyek nyaralni a gyerekeddel”. Velem igen, szívesen, a gyereket meg passzoljam le valahova. Igen, ha olyan anya lennék, akkor ez nem is okozna gondot, de nem olyannak neveltek. Szóval, nehéz gyerekkel ismerkedni, de azt nem értem, miért nem tudnak bizonyos férfiak tisztességesen válaszolni, és gerincesen megmondani szakításkor a valódi okot. Jó, kipróbáltak ezt a nőt is, aztán mehetünk tovább. Nyilván attól félnek, hogy csak a gyerekkel foglalkozom majd, és így is van, de szakítok időt rá is, gyerek mellett is tudom mi az a romantika.

Van az a vicces mondás, amit főleg férfiak puffogtatnak, hogy: „Ha minden férfi egyforma, akkor a nők miért válogatnak?” és ez ugyanúgy visszafordítható.

Anita

 
232 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr7414989650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enrikokaruszo 2019.08.02. 11:12:33

sokváltozós egyenlet ez
nyilvánvaló, hogy nem más gyerekéért vág bele egy új kapcsolatba
annyira jó kell legyen, hogy ellensúlyozza a felmerülő problémákat

Etniez 2019.08.02. 11:14:46

@Captain Admin: a kivétel erősíti a szabályt, alkesz apám csak a halálos ágyán érdeklőtt irántam. És ő az igazi apám, úgy nézek ki, mint ha fénymásoltak volna.

2019.08.02. 11:27:59

@Etniez: a leírásodból nem derül ki, hogy anyád mitt tett annak érdekében, hogy apád ne tudjon/akarjon találkozni veled.

2019.08.02. 11:42:42

@whale: nagyon kedves vagy, pedig harapok ám és karmolok is!

@Captain Admin: szépcsillagom, előjött belőled a zsigeri utálkozás! Egyáltalán NEM arról van szó, mint az elvált férfiak 1. számú fóbiája, hogy az ex magára költi a gyerektartást. Ha van egy család és annak egy életszínvonala, akkor a válás (ami a két hülye felnőtt baromsága) miatt ne büntessük a gyereket hogy most a földön aludjon. Nem kell az anya kezébe adni a pénzt, az is tökjó, ha a jólkereső apa VESZ maga a gyereknek ezt-azt. De egy 150ezres fizetésű anyának a 30ezres edzőcipő fele-fele arányú elosztás kurvára nem fair, hogy a pasi meg 600ezret visz haza. Stimmt?
Ehhez semmi köze hogy ki és miért akart válni. Kizárólag a gyerekről van szó és az esetek nagy részéről, ahol a nő van 90%ban a gyerekkel és a pasi meg kéthetente vagy elviszi vagy nem.

És most hagyjuk ezt a "miért nem keres többet az anya" és egyéb demagóg fasságot.

2019.08.02. 11:53:04

@Daenerys Targaryen: "ami a két hülye felnőtt baromsága"

Eddig olvastam. Ez, és így az utána következő alapból hülyeség, de ha átfogalmazod annak fényében, hogy a válást legtöbbször az EGYIK fél kezdeményezi, nem pedig kettő, így az esetleges negatív következmények miatt is csak az EGYIK felet terheli felelősség elméletileg.

Az lényegtelen,h ki hibázik a kapcsolat fenntartása szempontjából és ennek következtében ki válik, a lényeg az,h az ok mindig egy emberre vezethető vissza. Nincs olyan bmeg,h pl pont egyszerre szeretnek bele másba és válnak. :D Ne legyél sokat a napon! Árt.

Etniez 2019.08.02. 11:54:17

@Captain Admin: Nem, inkább ment inni a kocsmába meg kurvázni.
Mondjuk jobb is volt ez így.

Valaki írta, hogy alkesz fia alkesz lesz, nem így van, tele volt az előző generáció alkeszokkal, sem mi, sem unokaöcséim nem lettek azok, sőt.

CleanYourRoom 2019.08.02. 11:56:57

30+-os elvált gyerekes anyuka lehetséges kapcsolatai:
1. 20-as tapasztalatlan fiúka, aki még nincs tisztában a párkapcsolati piac törvényeivel és nem érte el még a teljes értékét
kilátások: hosszú távon határozottan rosszak, a fiatal bika előbb-utóbb rájön, hogy ez neki nem pálya, ennyi erővel lassan az a saját mamájával is lehetne, egészséges férfi pedig az ilyesféle asszociációk elől
2. béta eltartó, aki nem is veszi észre, hogy mennyire át lett verve, hogy más gyerekének nevelésére és eltartására használja a nő (illetve nincs gerince beköltözni az előd házába, befeküdni az ágyába, használni a volt férj szerszámait, művelni a kertjét, jópofozni vele, mikor hozza-viszi a gyereket, lenyelni, hogy a házban továbbra is minden arra emlékezteti, hogy ezt a nőt előtte egy másik férfi dugta), mert örül, hogy végre puncihoz jutott
kilátások: nem túl jó, tekintve, hogy az elvált nő korábbi pasijával összehasonlítva egyértelmű vesztesként kerül ki az összehasonlításból, garantálva a nő hosszú távú boldogtalanságát, illetve az alfa-özvegység szindrómát
3. egyéjszakás kalandok/dugópajtik
kilátások: nem jók, mert a nő érzelmi kiégéséhez és önbecsülésének rombadőléséhez vezetnek
4. elvált pasi gyerekkel
kilátások: a leginkább reális kompromisszum, amikor mindkét fél hozza magával a csomagot a kapcsolatba, egyik fél sem sértődhet meg olyan negatívumok miatt, amik nála is fennállnak, a kapcsolat alapja a kölcsönösség és viszonosság, ha te pótapa vagy, én is pótanya leszek, ha te sem, én sem, viszont az már más kérdés, hogy nagyon szerencsés csillagzat szükséges ahhoz, hogy ez össze is jöjjön, és egy-egy aljas ex ilyenkor is megkeserítheti az életüket

2019.08.02. 11:58:56

@Etniez: ja, te meg pont tudod,h kurvázni ment ugye? Véletlenül sem anyád szavai ezek, amit 12 milliószor hallottál amíg felnőttel.

De(!), ha apád valóban egy alkesz kurvapecér volt, akkor mégis ki a hibás, hogy egy ilyen apával kellett felnőnöd? Szerintem anyád, mert neki volt ennyi esze, hogy egy ilyennek vállalt gyereket.

2019.08.02. 11:59:04

@Captain Admin: rendben.
De a kommentemnek nem ez volt a lényege.
Ügyesen kicsúszol a válasz elől. Igazi libcsi komcsi orbánista mentalitás.

Almandin 2019.08.02. 12:01:22

@vegán kukta: Elég nagy baj lenne, ha nem a gyerek lenne neki az első ilyen helyzetben. Sajnos vannak olyan nők is, akik azt se bánják, ha az új nevelőapuka molesztálja a gyerekeket, mert simán beáldozza őket a kapcsolat érdekében. Normális anya a gyerek érdekeit helyezi előre.
A poszthoz: úgy lehetne megoldani a problémát, ha megváratja az érdeklődő férfiakat. Valószínűleg azért fog ki sorozatban lelépős pasikat, mert túl hamar lefekszik velük. A nőcsábászok addig könnyen szerepet tudnak játszani. De ha hónapokig kell udvarolni, akkor az ilyenek még a szex előtt lelépnek, mert nem akarnak sok energiát feccölni egy nőbe.
Gyerekkel valóban nehezebb társat találni, ez tény, de szerencsével lehet. Másrészt a gyerekek is felnőnek egyszer, kirepült, felnőtt gyerekekkel már könnyebb társra lelni, mert nem kell a partnernek nevelni őket. Arra kell vigyázni, hogy nem csúnyuljon meg jelentősen, ne hagyja el magát, mert akkor valóban magára fog maradni.

2019.08.02. 12:02:31

@Daenerys Targaryen: ha értelmes kommentet intézel hozzám, arra válaszolok. Eddig is így volt. De az egetverő faszságot el sem olvasom. Ettől jóval értékesebb az ebédem. ;)

2019.08.02. 12:05:26

@Captain Admin: ne fáradj. Ha képtelen vagy megérteni mit írtam, az rád nézve probléma. Én elvagyok nélküled. na pá aranyom!

CleanYourRoom 2019.08.02. 12:05:57

@Daenerys Targaryen: Te hülye vagy? Milyen korábbi életszínvonal? Az az életszínvonal egy háztartásra vonatkozott, amiből most kettő lett, két külön háztartás fenntartásának jóval nagyobb költségei vannak, mint egynek, mert egy csomó mindenből, amiből eddig egy is elég volt, innentől kettő kell, ez szimpla közgazdaságtan. De hiába, úgy látom, a nőknek magyarázni, hogy a pénz nem fán terem. És ne gyere a szokásos "jaj a szegény gyerekek" virnyogással sem, a valóság és a közgazdaságtan törvényeit ugyanis még a porontyod két szép szeme sem fogja átírni. A válások 2/3-át a nők kezdeményezik, de mikor a következményekről van szó, akkor persze egyből a jaj a szegény gyerekekkel jönnek egyből, csak nehogy felelősséget kelljen vállalni a saját tetteikért és elhatározásaikért. Arra ott vannak a férfiak, takarítsák ők a szart. A felelősségvállalás a nők kriptonitja.

2019.08.02. 12:08:08

@Almandin: "ha megváratja az érdeklődő férfiakat"
Igen, ez határozottan jó ötlet! Megváratja amig felnem nőnek a gyerekek. Simán kibírja egy sámlin is. Mi az a tíz éve? Leüli a wécén - hogy klasszikusat is idézzek.

Szerintem a tied a nap kommentje díj gyémántokkal ékesített coelho fokozata.

2019.08.02. 12:12:01

@CleanYourRoom: sikerül azt a részt félreértened ami triggereli a te gyűlöletedet is. Gratulálok ehhez a lényeglátáshoz.
Kívánom, hogy ne legyél gyerek egy olyan háztartásban ahol a kis keresetű anyára marad a gyerekek eltartása miközben a milliomos apa karibi utakra járkál és húsz ezer gyerektartást fizet. Bizots boldog leszel, hisz a közgazdaságtan az bizony rideg egy dolog.
Ja nyilván az anya a hibás a válásért és akkor rohaggyon meg mindenki. Értelek. Köszönöm, hogy ma is tanultam valami hasznosat.

Almandin 2019.08.02. 12:19:07

A posztoló nem írt semmit a családi állapotáról, se a koráról. Lehet egyedülállóként gyereket vállaló nő, lehet özvegy is. A kora lehet 25, 35, vagy 45 év is. Nyilván a kora is sokat befolyásol az esélyein.
Probléma, hogy a kommentelők azonnal ráhúzzák az átlag kaptafát, sőt sokan rosszindulatúan azt feltételezik, azért van egyedül, mert azt az áldott jó férjét ok nélkül kirúgta.
Nos, a válások általában nem akkor következnek be, ha olyan nagyon jó a házasság. Nyilván vannak elégedetlenkedő nők is, de sokszor pokoli házasságokat bontanak fel, amikor már az egyedüllét is jobb a rossz kapcsolatnál.

Sesquatch Hegyi 2019.08.02. 12:20:36

@Medgar: "Nem értem az értetlenkedésed. A nő elmondja a felállást ezzel elfogadja, hogy ingyen ribanc lesz. "

Mekkora egy paraszt vagy...

Almandin 2019.08.02. 12:26:31

@Daenerys Targaryen: Miért, most szexeljen minden szembejövővel?
Nem azt írtam, hogy teljes önmegtartóztatásban éljen, hanem azt, hogy ha néhány hónapot megváratja a jelentkezőket, a legtöbb csak szexelni akaró, átvágós barom lekopik, mert nem lesz türelme.
Arra a lehetőségre meg fel kell készülni, hogy sokáig egyedül marad, mert nem lehet tudni, mikor találkozik megfelelő férfival. Hogy közben ő maga létesít-e egy-egy könnyed szexuális kapcsolatot, azt ő dönti el. De Admin tanácsa, hogy ribanc üzemmódba menjen át, sok nőnek nem megoldás. Aki nem ribanc típus, az lelkileg tönkreteszi magát azzal, ha rövid időn belül átmegy rajta egy fél városnyi férfi. Az önbecsülés is lenullázódhat vele. Ribancnak születni kell.

Etniez 2019.08.02. 12:30:44

@Captain Admin: láttam, hogy kurvázott, mert hazahozta.

CleanYourRoom 2019.08.02. 12:36:25

@Daenerys Targaryen: Ja, mert a válások nagy részénél tipikus probléma, hogy a milliomos apuka a Karib-szigeteken tolja, miközben az anyuka a gyerekkel otthon koplal? Sikerült egy extrém példát felhozni, ami a kis buksi fejedben felülírja az általános magyar valóságot? Arról nem is beszélve, hogy nem a magasabb társadalmi státuszúak között a legjellemzőbb a válás, hanem inkább az alacsonyabb státuszúaknál? (Mert az okos emberek inkább megoldják a problémáikat, a hülyék meg elválnak. Ezért is mondják szociológusok, hogy a házasság manapság már a felső-középosztály és az 1% kiváltságává vált...) Te hülye vagy? Ja várj, ezt már kérdeztem.

akármik 2019.08.02. 12:37:07

@Eugene Horse: Itt szerintem is egyszerűen egy pasifogó projekt van folyamatban a posztoló részéről. Mindent elmond erről, hogy az aktuális partnert "következő úr"-nak nevezi

Nevem Senki Most 2019.08.02. 12:40:25

@Almandin: Egy valamit magára adó férfi nem fog hónapokat várni egy nőre. Esetleg valami ordas nagy balfasz. Az meg ugye nem lesz megfelelő.

2019.08.02. 12:41:28

@Etniez: tehát kapcsolatban voltatok. Szóval ez már nem igaz amivel kezdted, hogy nem érdeklődött felőled.

Az,h otthon dugta a nőket semmin nem változtat. Anyád volt okos, amikor ilyen emberrel vállalt gyereket. Természetesen ha úgy érzed,h apád nem foglakkozott veled olyan mértékben, mint amilyen mértékben megtehette volna, akkor persze ő is fasz.

Én is dugtam otthon nőket amíg kapcsolatban voltam, de olyankor nem volt a közelben sem az asszonyállat, sem a gyerek. És ettől függetlenül lehet foglakozni a saját gyerekkel bőven. (Igazság szerint egy félredugó apuka jóval motiváltabb a gyerekkel való foglalkozásban, mert egy alkalmi vagy tartósabb szexkaland van annyira pozitív élmény, hogy plusz energiát, jó kedvet, kiegyensúlyozottságot stb adjon az apának.)

2019.08.02. 12:45:03

@Daenerys Targaryen: "Igen, ez határozottan jó ötlet! Megváratja amig felnem nőnek a gyerekek. Simán kibírja egy sámlin is. Mi az a tíz éve?"

Hamarabb úgy sem lesz reális esélye párkapcsolatra, csak egymás utánban nyeli újabb ismeretlenek spermáját.

2019.08.02. 12:50:08

@Daenerys Targaryen: ha már ilyen palinak sikerült szülni, akkor mégis ki a hülye ha elválik a nő? Hozzáment és szült is a pénzért, akkor tessék szépen kitartani az eredeti terv mellett az illúzió (csakénvagyokneki) eloszlása után is A GYEREKEK ÉRDEKÉBEN. Aki nő ezt nem teszi meg a gyerekeiért, az szimplán szaranya.

2019.08.02. 12:53:55

@Almandin: "De Admin tanácsa, hogy ribanc üzemmódba menjen át, sok nőnek nem megoldás. Aki nem ribanc típus, az lelkileg tönkreteszi magát azzal, ha rövid időn belül átmegy rajta egy fél városnyi férfi."

Jajj, itt mindig tanulhat az ember. Te, áruld már el nekem, hogy melyik nő nem ribanc típus? Van pinája? Van. Akkor tud ribanc lenni, ha akar.

Egy nő sem megy tönkre lelkileg sem attól, ha rövid időn belül sokan megdugják. Abba mennek tönkre, ha ezzel nem jutnak elég előnyhöz.

Almandin 2019.08.02. 12:55:42

@CleanYourRoom: Miért, szerinted aki gazdag, az okos, aki meg szegény, az hülye? Nagy logika. Kicsit Lázár Jánoséhoz hasonlít.
Inkább arról lehet szó, hogy a gazdagok azért válnak ritkábban, mert lehet, hogy azzal csökkenne az életszínvonaluk, amit nem akarnak. Inkább diszkréten szeretőznek.

Almandin 2019.08.02. 12:57:07

@Captain Admin: Akkor én nagyon rendellenes vagyok, mert nem prostituált logikával gondolkodom. Te eléggé utálod és lenézed a nőket, csupán tárgyaknak tekinted őket.

Elementáris 2019.08.02. 12:58:02

@Daenerys Targaryen: Minden válás más, a tesóm egy forintot se fizet, de lelépett a budai házból- mindent otthagyva a volt családnak. Az ex nem keres jól, de van egy hitelmentes háza- amihez egyébként sose jutott volna hozzá.
A gyereknek a különóráiba beszáll a tesóm, és kerékpárt is vett neki :),nyaralni is elviszi,de a mindennapi költségek az exet terhelik. Megegyezés kérdése.A tesómnak nincs lelkifurdalása, mert megegyeztek. Igen, változhat az anyagi helyzet, de meddig kell a másik fél miatt plusz felelősséget vállalni?Ha az elvált férj munkanélküli lesz, akkor is jár a gyt, és ha az anyuka milliomosodik meg, akkor is.

2019.08.02. 13:00:30

@Almandin: nem? Te ingyen dugsz ezek szerint bárkivel? Mesélsz konkrétumokat? :D

Pl a férjed melyik aluljáróból szedted össze még csöves korában, hogy kiemelhesd a nyomorból? Persze csak miután alaposan lecuppantotad.

Érdekelne az is,h mi az alapja ennek az önzetlenségnek. Jajj tudom; a szereteted. :D

Almandin 2019.08.02. 13:01:35

@Nevem Senki Most: Instant világ, instant kapcsolatok, instant szakítások-
Fogyasztói, vagy inkább eldobói társadalom a kapcsolatok terén is.
Türelem rózsát terem, ezt a mai ember egyre kevésbé vallja. Aztán jól meg is issza a levét, de még az összefüggésekre se jön rá.

Almandin 2019.08.02. 13:04:15

@Captain Admin: Hozod a szokott alpári szintedet, látom.
A magánéletemet nem blogokon tárgyalom ki, hanem a barátaimmal, élőben. A véleményemet szeretem leírni, szeretek beszélgetni az emberekkel mindenféléről.
Őszintén szólva a te magánéleted se érdekel.

2019.08.02. 13:08:45

@Almandin: ja értelek. Szóval bármiféle alátámasztás nélkül említheted ellenpéldaként a magánéleted ("Akkor én nagyon rendellenes vagyok, mert nem prostituált logikával gondolkodom"), de ha ezt kérdőre vonják, vagy csak konkrétumot kér valaki, akkor megsértődsz és újfent szarral dobálózol. Sok agyad van, nehezen hihető,h nem a pináddal boldogulsz. ;) Amúgy nem is feltételeztem.

Pfdd 2019.08.02. 13:16:21

Legalább van aki egy-egy hónapig foglalkozik veled, van szexuális életed, van gyereked. Sokan összetennék a kezüket már ezért is.
Érdemes lenne megvizsgálni a sok rinyálónak akinek nem jut kapcsolat pedig ugye járna hogy mi az amit ő nyújtana a másik félnek. Lehet hogy ha képes lenne magába nézni akkor rájönne hogy mégsem olyan főnyeremény és nem a másik nem képviselői az értetlenek.

Almandin 2019.08.02. 13:26:21

@Pfdd: Az ilyen kapcsolatok, pláne sorozatban, inkább rombolóak, és a reményt is elveszik, hogy még boldog lehet. Az egy hónap alatt érzelmi kötődés alakul ki, utána meg jön a csalódás. Egy idő után nem lesz képes elhinni, hogy még másmilyen férfi is van.
Ennél még az is jobb, ha válogatós és évekig nem szexel.

Elementáris 2019.08.02. 13:29:18

@Almandin: Talán rossz helyen keresgél :), valami oka van annak, hogy csakis ilyen pasasokkal ismerkedik meg.

Pfdd 2019.08.02. 13:32:21

@Almandin: Akkor ne feküdjön le 2 hónapig, aki kibír vele annyit az már nem csak a szex miatt lesz vele.
Boldogság meg nincs. Legfeljebb a fejében van egy elképzelés hogy mi az amitől majd ő boldog lesz, és persze a valóságban nincsenek színészek akik eljátsszák egy életre azt a szerepet. Egészséges érzelmi kötődés meg nem alakul ki csak évek alatt. Ő legfeljebb az illúzióhoz kötődik a másik személyt illetően pár találkozás után.

whale 2019.08.02. 13:50:31

@Captain Admin: Szóval kibaxtak, mint macskát xarni. Tippem szerint meg is szopattak a bíróságon, azót nyomod a nőgyűlölő dumát, igaz? :))

liberalnazi dickheads 2019.08.02. 14:12:16

Más kölykét kurva nehéz ám elviselni. Tapasztalatból mondom. Nagyon nagy csillag együttàllás kell ahhoz hogy működjön a dolog.. én másodjára már 8 éve csinálom, de lehet nem érte meg. Elbasztam.

2019.08.02. 14:28:44

@Almandin: néhány hónapot váratja? ööö... szerintem mi nem egy csillagrendszerben élünk. Már a nők sem várnak hónapokat, nem hogy a pasik.
Szerintem te nem mostanában randizgattál. De hogy nő se vagy, az is biztos.

2019.08.02. 14:34:30

@Elementáris: "Ha az elvált férj munkanélküli lesz, akkor is jár a gyt, és ha az anyuka milliomosodik meg, akkor is."
Mint írtam az ilyen nagy arányú változások esetén újre lehet tárgyalni a válási megállapodást. Nem csak két év múlva hanem bármikor, ameddig tartásdíjra kötelezett. Ez a gyerek felsőfokú tanulmányainak vége... vagy lehet van életkori limit is talán.

Felsőmocsoládi 2019.08.02. 14:35:36

Te valamit rosszul csinálsz vagy a gyereked egy gyökér.
Az ismerősi körömben az elvált anyukák, mind rövid időn belül találtak férfit maguk mellé.
És nemigen látni a kompromisszumot.
A pasik mind jobban néznek ki, mind az exférjek, jobb jármüpark, jobb lakhatási körülmények, utazások, a nők mind kivirultak.
35-45-ös nők!!! Átlagosak, semmi extra sem testben, sem arcban. Van ahol 2-3 éves gyerekek vannak és van, ahol szülési sérült, huszonéves pelenkázós "gyerek" van.
Ezek a nők mind kivirultak az új palik mellett, és egy kivétellel, mind sok éve együtt vannak.
Persze lehet, az új kanok verik őket, kicsi pöcsűek, vagy a hátuk közepén kell betolni a kaját... a nőik meg jól sminkelik a boldogságot...

whale 2019.08.02. 14:41:38

@Daenerys Targaryen: 25 év. És nem felsőfokú tanulmányok, hanem bármilyen első végtettség, ami az életkezdéshez szükséges. De 25 év felett csak különösen indokolt esetben. És ha van kiskorú testvér, akkor ő megelőzi a nagykorút a tartásra való jogosultságban.

2019.08.02. 14:42:50

@Felsőmocsoládi: teljes irrealitás amit írsz.

PPK™ 2019.08.02. 14:48:03

@Daenerys Targaryen: te vagy nagyon naiv vagy, vagy a karakterlapodon a képmutatás nevű skill mesterfokon van megjelölve.

Természetesen a mellett, hogy váratja a hosszútávra kijelölt hímet, semmi akadálya nincs annak egy nőnél, hogy közben a jóképű sunátorokkal múlassa ezt az időt.

Ezek azok a dugások, amikről beszéltem pár napja, hogy egy nőnél nem érnek ilyen-olyan okokból kifolyólag és amik egyszerűen meg nem történtté lesznek nyilvánítva, amikor felmerül a "hányan dugtak meg eddig?" kérdéskör.

whale 2019.08.02. 14:48:50

@liberalnazi dickheads: Bármikor leléphecc. Mi tart vissza?

2019.08.02. 14:51:13

@whale: az ő házában lakik mindenki.

@PPK: én ilyet sosem tennék. A zuramnak hűséget esküttem a templomban isten színe előtt. És nem is támogatom az összevissza dugást.

whale 2019.08.02. 14:51:39

@Daenerys Targaryen: Nem. Ez a dolog logikája, gondolj bele. Miért lépnének le a csajok, ha nem a jobb életért/nagyobb faxért??? Mároedig a válások bő kétharmadát, háromnegyedét a sunások indítják...
Szerintem ez az általános és az a ritka, ha akkora szar van a palacsintában, hogy anyu inkább egyedül tolja tovább...

whale 2019.08.02. 14:53:12

@Daenerys Targaryen: Pláne. Különvagyon, újanyunak semmi köze hozzá. Akkor tegye ki. Egy élete van, hülyeség elbaxni...

Nancsibacsi 2019.08.02. 15:03:04

@Daenerys Targaryen: Azért az ha a válást túl kényelmessé tesszük nem lesz túl jó. Mert a gyerek nem csak 30 ezres edzőcipőt várhatott volna el ha a 600 és 150 ezres keresetű szülők együtt maradnak, hanem mondjuk egzotikus nyaralást is. Akkor az hogy legyen: apa fizesse anyuka és a gyerek nyaralását? Mert az gondolom nem tetszene, hogy apa nem csak minden második hétvégén van a gyerekkel, hanem minden nyáron 2 hétre elviszi hol Japánba, hol meg Karib tengeri körútra.

mel gibson 2019.08.02. 15:03:19

Mondjuk, ha vki ennyire remeg azon, hogy a gyerek nélkül sehova, akkor ott valószínű, hogy a gyerek egy kis kretén, bújik anya seggébe és olyannal nehéz barátkozni. Nem hülyék, vágják, hogy dugod a muttert és utálnak is érte.
Ki akar ilyen szituban együtt nyaralni? Tipli.

2019.08.02. 15:06:33

@whale: A női oldalról indokok a válásra:
1. férj hűtlensége
2. agresszió, fizikai-lelki erőszak, elnyomó kapcsolat
3. anyós kérdés

A férfiak meg pofon egyszerűen úgy fordítják le, hogy velük semmi baj, a számító ribanc új faszra vágyik, a fenti indokok hazugságok.

2019.08.02. 15:10:20

@Nancsibacsi: nagyobb eséllyel viszi el egzotikus útra az elvált apa a gyerekét, mert azzal nagyobb benyomást tesz a gyerekrem hálásabb lesz, mint hogy a mindennapi élet kinlódását jobban segítse. Az nem annyira látványos. És itt is a marketing a lényeg.

whale 2019.08.02. 15:11:57

@Daenerys Targaryen: OK, de ezek az indokok általában akkor kerülnek elő, amikor valamilyen új perspektíva nyílik, csodálatos módon.:)
Illetve ahogy körülnézek, nagyon ritka az eset, amikor ezek az indokok annyira erősek, hogy anyu a szingli létet válassza.

Nancsibacsi 2019.08.02. 15:13:07

@Felsőmocsoládi: Ez mese habbal, abszolúte nem reális. Az én ismertségi körömben van pár elvált anyuka, ezek közül 1, azaz 1 fő az, akinek van hosszú távú kapcsolata gyerek mellett (plusz karrierje is). De ő az egészet úgy kezdte, hogy keresett egy bébisintért, aki nagyon szimpatikus volt a gyereknek is, magának is, és bármikor ugraszthatja. Máshogy ez simán nem megy. Ő meg a pasija a gyerek előtt is kb azonos szintet képviseltek, szóval még csak lefelé se kellett választania. De borzasztó sokat kellett szervezkednie, dolgoznia, és a bébiszitternek fizetnie ezért a kapcsolatért, amit a gyerek előtt ingyen megkaphatott volna.
A legtöbb anyuka azon bukik el, hogy úgy gondolja, hogy ha egy pasinak 10 ével (meg 1-2 gyerekkel) ezelőtt kellett volna hosszú távra, akkor most is ugyanúgy kelleni fog. Ez butaság. Akinek 10 évvel ezelőtt kellett volna a nő hosszú távra, azt valószínűleg most is megdugná - de a hosszú távú kapcsolatért baromi sokat kell tenni. Ezért van az, hogy az ismeretségi körömben is van bombázó anyuka, aki gazdag is, kedves, jó humorú, de van gyereke, és nem tud összehozni egy hosszú távú kapcsolatot. Hozzá van szokva, hogy elég domborítania egyet, aztán jönnek a kandúrok. Hát jönnek is, csak nem azért amit ő gondol.

Nancsibacsi 2019.08.02. 15:17:27

@Daenerys Targaryen: Nem, a nagy esélye annak van, hogy az anyuka a bírósági döntésre hivatkozva simán nem engedi el a gyereket az apjával 2 hétre. Pontosan azért, mert esetleg jó benyomást tenne rá, ami egy elvált nőnél sose cél, hiszen hogyan fogja elfogadni akkor az új pasiját.
Maradjunk annyiban, hogy egy válás után amire a törvény kötelez, annyit kell adni, a többit meg oldja meg a nő. Max a gyereknek nem lesz 30 ezres edzőcipője - na bumm. Meg kellett volna kinek szül gyereket, ugyebár...

whale 2019.08.02. 15:17:36

@Nancsibacsi: Hát az én ismeretségi körömben az összes nőstény akkor dobbantott, amikor szép perspektíva nyílt rá. És egyik sem járt rosszul, míg az elvált hímek szopnak, mint a torkosborz...

2019.08.02. 15:18:41

@whale: rossz helyen nézel körül Életem! Amiket leírtam az a baráti körömből jövő infók. És egyik esetben sem liánozott át másik pasira. Egyszerűen számára elviselhetetlen volt a szitu és minden jobb volt mint a házasságban maradni.

whale 2019.08.02. 15:23:57

@Daenerys Targaryen: Az szívás. Én is az ismeretségi körömről beszélek, természetesen. Mást nem ismerek. 10:1 a Jane-ek (lián:)) aránya a szingli mom-okhoz képest.

2019.08.02. 15:24:40

@Nancsibacsi: bizony! Jól mondod! Keményen kell bánni ezekkel a ribancokkal!
Miért nem nézte meg a dnsét a pasinak hogy van-e benne látens agresszió, pszichopátia!
És olyan sem létezhet, hogy egyszer csak megváltoznak az emberek és gyökeresen mások lesznek, mint a házasság első éveiben. Midlife crisis, kapuzárási pánik, bögyös új titkárnő.. ááá ilyen sincs, csak a kabarétréfákban. Az életben soha!
Nyilvánvalóan minden a hülye nők hibája, rohaggyanak meg a büdös kölkeikkel együtt, járjanak mezitláb a tarlón át a tanyasi iskolába gyalog.

Nancsibacsi 2019.08.02. 15:25:49

@Daenerys Targaryen: Ezek az indokok legalább ugyanúgy fennállnak a férfi oldalról:
1. Sokkal több nő kefél félre, mint férfi (a matek úgy jön ki, hogy kevés férfival sok nő kefél félre). Miért? Mert a női orgazmus nehezebb műfaj, mint a férfi. A nők ösztönlények - ez van.
2. A nők is verik családon belül a férfiakat, csak a legtöbb férfi ezt eltitkolja, mert simán ÉGŐ. Lelki erőszakban meg eleve ők a jobbak, hiszen a manipuláció, az ármánykodás az ő szakterületük.
3. Anyós van mindkét félnek.
A diff annyi, hogy a férfiak sokkal többet eltűrnek, mivel egy válást egy férfi - akkor is ha ő kezdeményezte - bukásként, vereségként él meg.

Nancsibacsi 2019.08.02. 15:29:20

@Daenerys Targaryen: Olyan sincs hogy a nő a jófiút elutasítja, mert nem indul rá be a pöcke, és a hejjespashee felesége lesz, annak ellenére hogy minden barátja és családja óvja tőle, mert látszik rajta hogy a börtönben fog kikötni. Nincs ám, sose volt ilyen.
Mindenki felelős a saját életéért, a törvények szabályozzák, hogy mennyire. A nőknek semmi se elég - a gyerektartás se -, holott senki se tartott fegyvert a fejükhöz, hogy szüljék meg azt a gyereket, ha nem biztosak az apjukban. Persze ami biztos, az olyan UNALMAS, ugye?

2019.08.02. 15:32:28

@Nancsibacsi: mindenki bukásként él meg egy válást, hatalmas trauma.
Neked is valami mély zsigeri utálatod van a nőkkel szemben, mintha ők nem is érző szenvedő lények lennének, hanem a férfiak tönkretételére szövetkezett ragadozók. Ösztönlények.
Nehéz lehet neked ezzel a lélekkel élned.
El is hallgatok, játszatok csak tovább, pá fiúkák.

Aranytorkú Károly Művész Úr 2019.08.02. 15:34:57

A kandúrok meg is fojtják a korábbi alomból való kölyköket, hogy újra tüzeljen a nőstény, s bele tudják plántálni a magjukat. Ami veled történik, az ennek az ősi evólúciós viselkedésmintánák az elkorcsosult maradványa.

whale 2019.08.02. 15:34:59

@Daenerys Targaryen: Nem erről van szó, de az azért mindenképpen érdekes, hogy amíg a házasság tart senki nem kéri számon apun a 300000-es csukát, utána viszont bíróság kötelezi olyan mértékú tartásra, amit a házasság alatt senki nem várt el tőle- anyu sem...

2019.08.02. 15:44:22

@whale: oké ezt túltárgyaltuk. Még pár nullát írhattál volna, úgy drámaibb és nagyobb igazad lenne.

whale 2019.08.02. 16:01:44

@Daenerys Targaryen: Bocs, elütöttem. :) De érdekes, nem? :)

Janed0e 2019.08.02. 16:29:11

Ezt az egész posztot az összes hozzaszolassal egyutt kötelező olvasmánnya kellene tenni minden gyereket vállalni akaró párnak. Ez egy tragédia. Én 3 megoldást latok: 1) lányok, ne szuljetek. Ha vki miatt (bármelyik fél miatt) tönkremegy a kapcsolat, egy életre megszivjatok, mert ahogy ma megtanultuk: egy elvalt no gyerekkel értéktelen, max uritesre jó, amúgy is ribanc mind. 2) ha mégis úgy dönt a nő, h szül, akkor válás után a gyerek költözzön az apjahoz, és az anya legyen a hétvégi szülő. Itt úgyis mindegyik pasi nagykepuen hangoztatja, h milyen jó apák, meg gyerekkel könnyebb nőzni, szóval ez mindenkinek win-win. 3) keruljon a gyerek inkább neveloszulokhoz, ha a verszerintiek képtelenek megegyezni, m csak pokollá teszik a gyerek életét. Miért nem fog a gyakorlatban egyik sem megvalosulni? 1es eset: mert kurva naivak. Mert mindig nagy a szerelem az elején és képtelenek elfogadni, h egy kapcsolat nem fog 20, 30 évig tartani, mint régen. Szóval persze, h jön a gyerek. 2-es eset azért nem fog megvalosulni, m a nők anyatigriskent ragaszkodnak a gyerekukhoz. 3-as, lásd 2-es+inkabb tönkreteszik a szülők a gyerekük életét, mint beismerjek, h szar szülők. Biztos nehanyatokban felmerul a kérdés, h miert nincs 4-es opció, amikor a szülők boldogan élnek a gyermekükkel, míg meg nem halnak? Hát azért, m nem hiszek a mesékben.

2019.08.02. 16:50:22

@Janed0e: az 1. pont lassan de biztosan kezd megvalósulni. Én is ezt támogatom.

PPK™ 2019.08.02. 17:01:43

@Janed0e: "2) ha mégis úgy dönt a nő, h szül, akkor válás után a gyerek költözzön az apjahoz, és az anya legyen a hétvégi szülő.
(...)
2-es eset azért nem fog megvalosulni, m a nők anyatigriskent ragaszkodnak a gyerekukhoz"
-
Azért nem fog megvalósulni, mert válás után anyuka mehetne a híd alá azzal az egy szem hátizsákkal, amit az évek során önerőből sikerült összehoznia. Tehát valójában nem arról van szó, hogy anyatigrisként ragaszkodnak a gyerekükhöz, hanem a gyerekre hivatkozva legombolják a volt férjüket anyagias tigrisként.

Janed0e 2019.08.02. 17:04:51

@PPK: neked csak ilyen nőismerőseid vannak? Hol élsz te, nyockerbe?

8cmYUMYUM 2019.08.02. 17:05:55

MNK, nem kell szépíteni, egyik jobban takarja, másik nem.

Nancsibacsi 2019.08.02. 20:12:32

@Daenerys Targaryen: "Neked is valami mély zsigeri utálatod van a nőkkel szemben"
Ja, mindenki hülye - te vagy csak helikopter:-) Mégis mivel gyűlöltem őket, azzal hogy ösztönlények? Hát de ha 1x azok - ez nem gyűlölet kérdése. Nézz már meg egy huszonéves csajt: "fontos hogy meglegyen a szikra". Ezzel szemben egy huszonéves pasit: "a legyet is, röptében". Ezért a pasi tud érvek, értelem alapján válogatni, a nő meg mindenképpen azt választja, akitől leesik a bugyija. Hányszor hallottam már azt pasitól hogy, "k.rva jó csaj, de nem feleségnek való". Egy nő mit mond ilyenkor: "ő az igazi, igaz mikor iszik akkor kicsit durva, de majd MEGVÁLTOZTATOM". Szerinted melyik az ösztönlény? :-)

Nancsibacsi 2019.08.02. 20:18:38

@Janed0e: A 4. opció létezik - egyetlen dolog kell hozzá: egy gondolkodó nő. Aki gondolkodik, és hosszú kapcsolatra alkalmas párt választ, nem pedig olyat akitől bár leesik a bugyija, de a világ egybehangzó véleménye szerint apának, férjnek alkalmatlan. Ritka, NAGYON ritka - de van ilyen.

Almandin 2019.08.02. 21:39:32

@Daenerys Targaryen: Csak azért, mert nem mindenki áll be abba a sorba, ami a rapid ismerkedést-szexelést és a valószínűsíthető gyors szakítást jelenti, attól még megoldja az életét.
Aki nem tud várni, fogadja el, hogy nagy eséllyel gyorsan odébbáll a másik.
Természetesen dönthet úgy is valaki, hogy könnyű kalandokat akar, ez esetben nem okos döntés túl gyorsan kapcsolatba kezdeni, mert nagyon gyorsan jöhet a csalódás. Pl. egy-két hét alatt nem tudod megismerni a másik világnézetét, jellemét annyira, hogy el tudd dönteni, jó-e tartós partnernek.
Minél gyorsabban bújnak ágyba egymással a randizók, annál több szakítás lesz rövid időn belül. Néha nem így van, szerencsével összejöhet életre szóló partner is a gyors összejövésből, de nagy eséllyel nem ez a jellemző.
Ez a gyakorlat inkább a szoknyavadászok malmára hajtja a vizet.
Abszolút nem jelent prüdériát, apácás hozzáállást, ha valaki hosszabb ismeretség után fekszik le valakivel. A csak a nászéjszakán szexelős bigott hozzáállás és az egy-két randi utáni lefekvés közt van egy arany középút is.

Almandin 2019.08.02. 22:09:03

@Nancsibacsi: Miért, szerinted jó olyannal szexelni, aki nem kívánatos? Párválasztáskor igenis szempont, hogy a másik szexuálisan vonzó legyen, mert ha nem az, szenvedés lesz az együtt élés. A barátságtól pont az különbözteti meg a párkapcsolatot, hogy szexuális oldala is van.
Az meg sokak téveszméje, miszerint valaki vagy vonzó, vagy rendes. Van normális, tisztességes férfi és nő is, nem is kevés, akik még szexisek is.

Almandin 2019.08.02. 22:12:24

@Janed0e: @Daenerys Targaryen: Ti azt akarjátok, hogy kihaljon az emberiség?
Ez ugyanolyan beteg álláspont, mint a kormány családpolitikája, meg "a női princípium a szülésekben teljesedik ki".
Alexandria Ocasio-Cortez megdicsérne benneteket.

2019.08.02. 23:19:14

@Almandin: a nyugati embernek a legnagyobb az ökológiai lábnyoma, miatta megy tönkre a bolygó. Bár épp jönnek fel a kínaiak és indiaiak is.
Nem fog kihalni az emberiség csak ha saját maga teljesen tönkre nem teszi a bolygót. De bőven elég lenne 1-2 milliárnyi ember is.

Szerencsére megjelentek a globálisan és jövőben gondolkodó fiatalok is már. Ők erre a világra (ebbe az országba) nem akarnak gyereket szülni. Teljesen megértem őket. Ez nem az én elhatározásom. De szívből örülök az ilyen okos önkorlátozásnak, akik nem ösztönlényként mindenhová szétszórják a magvaikat mint a macsóállatok. Vagy buta önzésből szaporodnak, hogy orbánék nyugdiját megtermeljék a most három meg többgyerekesek. Csakis ostoba közgazdasági érveik vannak a szaporodásra. Mellette meg utáljuk egymást mi magyarok és kurvahosszú a sor így is a postán meg az okmányirodában. Francnak ide még több sorbanállót szülni.

Almandin 2019.08.03. 00:12:43

@Daenerys Targaryen: Az emberiség ki fog halni, pont a környezetszennyezés miatt. De sokan, akik nem akarnak gyereket, inkább személyes okokból nem akarnak. Tény, hogy nehéz élete lesz a következő generációknak. Viszont ha egyetlen nő se szülne (nyilván ez elméleti kérdés), akkor néhány évtized alatt megvalósulna a kihalás.
Az jó lenne, ha világszerte kevesebb gyerek születne, mert akkor mérséklődne a probléma, viszont épp a szegény országok járnak elöl a mértéktelen szaporodásban. Ők meggyőzhetetlenek ennek káros voltáról, mert vallási képzetek foglyai.

2019.08.03. 07:46:23

@Daenerys Targaryen: valóban, nagyon okos döntés a fehér ember részéről, hogy tudatos önkontrollal nem szaporodik. Az tény, hogy a fehér ember átlag intelligenciája jóval magasabb, mint a színesbőrűeké, és egyelőre még a globális hatalom a tudást birtoklók kezében van. De a kérdés az, hogy ez meddig marad így, és mikor jön el a fordulópont, amikor a fehér embernek már nem lessz annyi tölténye a fegyverébe (és fizikai felkészültsége sem az önvédelemhez), mint amennyi agyatlan kannibál ront rá?

Én úgy látom, hogy arra felé haladnak a történések, amikor egy szép napon mindenkit erőszakkal kirángatnak majd a valóságból. A nyugati (fehér) társadalom tudatos elkorcsosítása (különböző raszok vegyítése, degeneráltság/homoszexualitás stb elfogadottá tétele stb) nem más, mint egy teszt. Aki áldozatául esik ezeknek a folyamatoknak pl azzal, hogy biszex vagy homár lesz, színesbőrűvel vállal gyereket stb, az kiesik a rostán és megy a levesbe a szinesek milliárdjaival.

Ez a globális népességtisztítás már ma is le tudna játszódni pár hét alatt, elég csak egy globális járványra gondolni, ami bármiféle külső segítség nélkül napok alatt elburjánzhat, hála a rekordokat döntögető légiforgalomnak. Mindez végén maradnak majd a tiszták, és az őket kiszolgáló párszázmillió identitástudat nélküli vegyes. Szép új világ, de a földnek más esélye nincs az emberrel együtt.

Janed0e 2019.08.03. 09:43:44

@Captain Admin: Ennyi faszságot, rasszizmust és homofobiat h tudtál 1kommentbe osszesüríteni? Te fizetett troll vagy, ugye? Vagy amúgy h tudsz 24/7-be ide irogatni? Akár akarod, akár nem, az "agyatlan kannibálok" jönni fognak, m egyszerűen a klimavaltozas miatt (ami az uberintelligens fehér ember bűne) élhetetlenné válik az országuk. India és Afrika jelentős részén mar ma sincs víz. Az észszerű megoldás az lenne, ha szervezett keretek között engednenk be, sőt hivnank őket, akár válogatva is (most meg lehet). Az európai populáció, a magyar főleg, már túlságosan belterjes, szükség van a verfrissitesre, m pont a magyar a korcs. Elkorcsosulunk, mint a 100 év magányban, már te is a 90 éves nagynenedet fogod dugni lassan, a gyerekek meg malacfarokkal fognak születni. Kiváló követendő példa Ausztrália, ahol a bennszülött népességet erővel asszimilaltak (stolen generation). Mondjuk a módszer nem vmi humánus, de ez a genetikai turmix hozzajarult ahhoz, h az ausztrálok a világ asszem 10.legnagyobb gazdaságaval rendelkeznek, az eletminoseg és innováció tekintetében is benne vannak a top 10-ben. Sőt, annyira bejott nekik a turmix, h azóta is tart karokkal fogadják a bevandorlokat, uis a migrancsok a népesség 29-%át teszik ki. De te a dolog gazdasági és társadalmi aspektusabol gondolom nem értesz semmit, ugyh más módon próbállak ravezetni az elonyeire: az aussie fiúk kurva jól néznek ki. A legatlagosabb, legcsunyabb férfi is úgy néz ki, mint egy félisten roganantihoz meg szijjartohoz képest.

2019.08.03. 10:02:58

@buttercup13: a kommentedde egyetértek, de a fehér embernek nagyságrendekkel nagyobb az ökológiai lábnyoma minden más rassztól. Ezt nem is értem, hogy felnőtt embernek, hogyan nem lehet egyértelmű.

Melyik használ több szolgáltatást, technikai eszközt, ruhát, élelmiszert. Egy átlag 120 kilós amerikai, nagy házzal, 2 pickuppal, évenkénti repülőúttal, túlzabálással, túlfogyasztással, vagy egy etióp mezítlábas, földönfutó nyomorult?

2019.08.03. 10:05:28

@Janed0e: "A legatlagosabb, legcsunyabb férfi is úgy néz ki, mint egy félisten roganantihoz meg szijjartohoz képest."

Hozzám képest meg kb mint a faszom. Hopp én nyertem. :)

Most, hogy azonos színvonalon ütköztettük az érveinket, további kellemes 7végét, de előbb mihamarabb cigány és afrikai szomszédokat kívánok Neked!

Almandin 2019.08.03. 12:28:55

@Captain Admin: Ha ismernéd a világ IQ-statisztikáit, akkor tudnád, hogy a távol-keleti népeknél a legmagasabbak az átlagértékek. Amúgy se jó az IQ abszolutizálása.
Szerintem ez nem bőrszín, hanem kultúra kérdése. A harmadik világbeli bevándorlás azért veszélyes, mert olyan kulturális hátterű emberek özönlenek be tömegesen, akik vallásilag türelmetlenek, a nőket molesztálják, általánosságban nem tudnak jól beilleszkedni az európai kultúrába.
A rasszkeveredés egyébként évezredek óta zajlik, csak most felgyorsult, mivel ma az utazási lehetőségek mások, mint régen. Évszázadokkal ezelőtt a legtöbb ember a települése határát se nagyon hagyta el soha. Olyan területeken, mint Amerika, a rasszkeveredés évszázadok óta erős. A határterületeken is (Észak-Afrika, Közép-Ázsia). Nem kell biztatni az embereket, keverednek ők maguktól is.
A nagyfokú környezetszennyezésben meg pl. Kína eléggé ludas, mert most ott van a világ műhelye, az ipari környezetvédelmi előírások meg gyermekcipőben járnak. A kínai középosztály egyre szélesedik és egyre többet fogyaszt. A nyugatiak se tudnak leállni a túlfogyasztásról, sőt, fokozzák azt, minden figyelmeztetés ellenére.

Almandin 2019.08.03. 12:39:23

@Janed0e: Merkel asszony már behívta őket, a következményt ismerjük.
Most attól függetlenül, hogy sok muszlim és fekete-afrikai ország túlnépesedett, nem tehetjük meg, hogy tömegeket eresztünk be ide. Egyrészt nem tudnak kulturálisan beilleszkedni (naponta erőszakolnak meg nőket, egyéb bűncselekményeket is elkövetnek), aminek az az oka, hogy sok száz évvel le vannak maradva civilizációsan. De ha kompatibilisek is lennének, Európa eltartóképessége nem lenne elég annyi emberre.
Minden népnek joga van megvédeni magát, ha veszély fenyegeti. Ez nem rasszizmus, nekem pl. nem a bőrszínnel van problémám.
A magyar nép meg épp nem belterjes, eleve keverten érkeztünk a Kárpát-medencébe, azóta is keveredünk folyamatosan, főleg a környező népekkel. Nekem is van legalább 8 féle nemzetiségű ősöm, de elég megnézni, hány magyar visel szlovák, román, szerb, német stb. eredetű családnevet.

2019.08.03. 15:46:30

@Janed0e: Lenne egy kérdésem hozzád.
Felvezetésként annyi hogy tényleg fontos a fajta keveredés olyan helyeken ahol túl belterjessé válik az élet, pl Izland szigetén, ahol már mindenki mindenkinek a rokona unokatestvére és ez tényleg gond. Egy 60 milliós Németországban biológiailag nem szükséges a négerekkel, arabokkal keveredés szerintem.
Na de.
Tételezzük fel, hogy milyen szép humánus dolog a sok éhező, háborúból menekülö afrikait befogadni Európába, osszuk meg amink van, végülis mi, fehérek (főleg a férfiak) a bűnösek a történelem minden szemétségéért, ideje lakolnunk.
És akkor mennyi menekültet fogadjunk be számszerűleg te szerinted? Ezret? Annyit simán elbír a többszáz milliós Európa.
Egy milliót? Akkor már lesznek problémák a beilleszkedéssel.
Vagy ha száz millió afrikai indul útnak az ngo szervezetek segítségével akkor mind a száz milliót be kell fogadnunk?
Van létszám limit szerinted?
A humánumnak van ilyen felső határa?
Te hogy látod csupán ezt a mennyiségi kérdést?
Köszönöm, ha végiggondolod és érdemben válaszolsz.

Hobo Fischer 2019.08.03. 16:44:20

@Almandin:
"Ti azt akarjátok, hogy kihaljon az emberiség?"
Igen! Hogy miert? Tobbek kozott ezert:
"Beware the beast Man, for he is the Devil’s pawn. Alone among God’s primates, he kills for sport or lust or greed. Yea, he will murder his brother to possess his brother’s land. Let him not breed in great numbers, for he will make a desert of his home and yours. Shun him; drive him back into his jungle lair, for he is the harbinger of death." :(
(Planet of Apes)
---
" A harmadik világbeli bevándorlás azért veszélyes, mert olyan kulturális hátterű emberek özönlenek be tömegesen, akik vallásilag türelmetlenek, a nőket molesztálják, általánosságban nem tudnak jól beilleszkedni az európai kultúrába."
Ezt a magyar tortenelem mar parszor lejatszotta, neha sokkal durvabban. Eredmeny: pl. a kunokra roppant buszkek vagyunk, jobban, mint az Arpaddal elsokent erkezettekre. Pedig ha tudnak, miket muvelt Kötöny es Száján kánok befogadott, migrancs nepe az orszagban! De aki csak egy kicsit is ismeri a vilagtortenelmet, tud felhozni hasonlo peldakat szinte minden neppel, orszaggal kapcsolatban. Arrol, hogy a befogadott barbarok hogyan jarultak hozza es lettek szerves resze egy orszag kulturajanak. A "social engineering"-et regota es tobbe kevesbe sikeresen alkalmazza az uralkodo osztaly.
Ettol fuggetlenul utalom a bevandorlokat, migrancsokat, menekulteket annak ellenere, hogy en is barbar menekultkent erkeztem egy degeneralt libsi orszagba. :)
---
@Janed0e:
"Ennyi faszságot, rasszizmust és homofobiat h tudtál 1kommentbe osszesüríteni?"
Who's talking avagy bagoly mondja ... ! :)
---
Világ proletárjai egyesüljetek! :)
“Drink, fuck and smoke plenty of cigarettes.”
(Charles Bukowski)

PPK™ 2019.08.03. 17:46:46

@Daenerys Targaryen: Én, mint hozzá nem értő, józan paraszti ésszel gondolkodva így látom a dolgokat: az ok valójában gazdasági és nem emberi.

Nem jófejségből várja Németország sem tárt karokkal a bevándorlókat, hanem mert az aljamunkát el tudja velük végeztetni minimális befektetéssel, összességében nagy haszonnal. Nagyobb haszonnal, mintha ezeket tősgyökeres németekkel kellene elvégeztetni. És annyit engednek be, amekkora létszámhiány van az aljamunkáknál. Merkel sem kretén, tudja jól, hogy nem közülük kerül ki az új Einstein, vagy az új Röntgen, hiába állítja az ellenkezőjét.

Persze lesznek új Mesut Özilek is, meg lesznek közöttük olyanok, akik orvosokká, vagy bankárokká válnak, de ezek száma elenyésző, ők a kivételek.

Játsszunk el a gondolattal, hogy Németország nem engedi be a bevándorlókat! Nem kérdés, hogy a sok egybites kretén azonnal teljes Németországra (újra) rányomná a náci bélyeget attól függetlenül, hogy a döntéshozók mivel magyaráznák határaik lezárását. A többi ország képmutató vezetői háborognának és teljes elhatárolódásukat hangoztatnának Németország döntésével szemben, a nemzetközi kereskedelemre is rossz hatással lenne, az export és az import is destabilizálódna. Kihatással lenne a tőzsdére is. És ne feledjük, hogy Németország Európa gazdasági motorja, ebből egyenesen következik, hogy valamilyen szinten az Unió összes országára negatív hatással lenne.

Így Németország több legyet is üt(ött) egy csapásra:

1. olcsó munkaerőt foglalkoztathat jóval nagyobb haszonnal
2. végleg lemoshatja magáról a náci-bélyeget
3. a gazdasága valamelyest stabilabbá válik, de legalábbis nem destabilizálódik

Mint mindennek, ennek is két oldala van, de hát el kell viselni a következményeket is, nem igaz? A héten a vonat elé lökött kisgyerek, a Kölnben megerőszakolt nők, a tömegbe hajtott furgonok áldozatai, vagy a késsel/bárddal hetente ledöfködött németek pedig járulékos veszteségként vannak elkönyvelve.

2019.08.03. 18:20:28

@PPK™: szerintem más a jelenség oka, amit te mondasz az egy látványos réteg csak, de a felszín és nem igaz. Óriási bajok vannak a beilleszkedéssel és ez szét fogja verni a társadalmakat.
Nem kell aljamunkás már, robotok vannak. és bőven vannak saját törökjeik meg délszlávjaik akik beilleszkedtek és aljamunkások. Más a jelenség oka, de kiváncsi vagyok mi lesz Jane válasza. /ha válaszol egyáltalán/

Janed0e 2019.08.03. 19:24:26

@Daenerys Targaryen: Hó, ho, hó, állj! Te engem felreertettel. Sajnalom, ha csalodast okozok, de én nem vagyok annyira liberális, h udvozoljem és tapsikoljak tomerdek csőcselék beengedesehez az országba. Se a hajléktalan drogosokat, se a munkakerülő cigokat, se az ész nélkül a semmire szülő, de albérletet követelő!! magyar luzereket nem toleralom, miért tennem többmilliós ismeretlen migranscsordával? Én azt mondtam, h válogatva kell őket behivni (orvosokat, tudósokat, szakmunkásokat, stb). ha lehet minél fiatalabbakat, még egyedulalloakat. Azért, h itt telepedjen le, magyar lánnyal alapitson családot, remélhetőleg így nem dobbantana nyugatra. Ugyanis ezek kurvara nem akarnak Mo-ra jönni. Max az ugrodeszka lehetősége miatt. Nem tudom, te h vagy vele, de nekem kívan a micsodam mar attól, h sorban kell állni nemcsak az orvosnál, de a villanyszerelőnel, meg lassan mindenhol. Autoszereles egy vagyonba fáj és ott is időpontra kell mennem... Burkolot már nem is hivok, megcsinaljuk inkább otthon a párommal. Ez tarthatatlan. Rengeteg a betöltetlen állás, a magyarok többsége a belpolitikai helyzet miatt a lábával szavaz, külföldre menekül. Az itt maradtakat pedig nehezen lehet szulesre bírni. Nagyon nagy szükség van a külföldiekre. Ezt V-ek is felismertek, kezdtek behivni az ukránokat, románokat, de azok már velünk egy szinten vannak sajna, nekik sem felel meg az ehber. Olyanokat kell hát hívni, akik eddig kb. eheztek. Amugy már elkezdodott. Minden reggel munkába menet egy nagy építkezés mellett sétálok el. Idén télen meg főleg feherek, tavasszal cigok is, most nyáron meg a munkások döntő többsége vmi pakisztanira/afganra hasonlító népség. Kérdésed, h mennyit fogadjunk be? Hát annyit, amennyire szükségünk van, h feltoltsuk szakképzett emberekkel az üres állásokat. Nem tudom valaszoltam- e ezzel a kérdésedre.

2019.08.03. 20:07:37

@Janed0e: ja, nekem az jött ki az előző kommentedből hogy te ilyen nyitott társadalmas soros liberális vagy az elte bölcsésszakról.

Az agyelszívás minden társadalmat tönkretesz. Ha mindenki eggyel nyugatabbra lép: mi angliába-németbe, az ukránok ide, ukrajnába a mongolok és akkor mitől lesz jobb a világ? Egy idő után mindenki a legjobb, leggazdagabb helyre akar menni és minket itthagy majd minden kikupálódott melós.

Sok éve épitkeztünk amikor az ide áttelepülő erdélyi munkások még igazi becsületes megbizható emberként viszonylag olcsón dolgoztak. Nem kellett két három év hogy olyan mértékben elpofátlanodjanak, hogy végül elzavartuk őket amikor újra kellett volna csinálni valami melót.

Ne legyen illúziód: az emberi kapzsiság feneketlen kút.

Almandin 2019.08.03. 22:25:17

@Hobo Fischer: Az, hogy mi lesz egy bevándorlás kimenetele, mindig változó. A kunok esetében jól sült el a dolog, a cigányokkal kevésbé. Minden nép átgondolhatja, mennyire engedi a bevándorlást és milyen népeket enged be a területére.
Sokszor a bevándorló népcsoport kiszorítja a befogadót vagy a fejére nő. Máskor jól integrálódik. Ezt minden gyűlölet nélkül mondom.
Manapság a muszlim bevándorlás uralomra tör, ezt sok libbant nem látja, tévesen rasszizmusnak hiszik, ha valaki figyelmeztet a veszélyre (van, ahol már figyelmeztetés se kell, Malmőben pl. veszélyes a nőknek utcára menni, a muzulmánok olyan gyakran erőszakolnak svéd nőket).

Almandin 2019.08.03. 22:37:21

@PPK™: Az összes fejlett országban probléma, hogy az őslakosság nem akar fizikai munkát végezni. Gyári munkásnak, takarítónak, de még akár idősgondozónak vagy szerelőnek lenni ciki, ezért vendégmunkásokra és bevándorlókra vannak utalva. A helyiek vagy fehérgalléros munkát végeznek, vagy képesek egész életükben segélyen élni (tisztelet a kivételnek).
Ez hozzánk is kezd begyűrűzni. A fiatalok szinte mind diplomát akarnak, alig van olyan köztük, aki hajlandó fizikailag dolgozni, szakmát szerezni szinte szégyen, földet művelni úgyszintén. Román és ukrán vendégmunkások melóznak.
Nyugaton tulajdonképpen hasonló a helyzet, mint a gyarmatosítás idején, csak most hozzájuk megy a szegényebb munkaerő, nem fordítva. Ma is az megy, hogy a gazdagok lepasszolják az 'aljamunkát" éhbérért azoknak, akiknek nincs más lehetőségük.
A migránsok többsége azonban még dolgozni se akar, csak élősködni a befogadó államon.

2019.08.03. 22:49:28

@Almandin: azért ez így túlzás. Kizárólag sötétedés után veszélyes utcára menni és csak bizonyos kerületekben. Mondjuk télen ciki amikor 10-15 óráig van csak napfény.

PPK™ 2019.08.03. 23:24:33

@Almandin: így van, maximum azzal lehetne vitatkozni, hogy az őslakos megfelelő pénzért megcsinálná-e az aljamelót, vagy sem. De a lényeg az, hogy ha van bevándorló, amelyik a töredékéért megteszi, akkor gyakorlatilag tök fölösleges ezen elmélkedni.

Almandin 2019.08.03. 23:44:35

@Daenerys Targaryen: Az is épp elég. Rendesen dolgozni nem lehet úgy, hogy északon télen délután háromra legyél otthon, mert veszélyes közlekedni.
Ez egy 2005-ös cikk, már 2006-ban is ajánlottam másoknak, sajnos igaz:
cikkek.soti.ca/immigrant-rape-wave-in-sweden.html

Almandin 2019.08.03. 23:49:03

@PPK™: Nem fölösleges, mert nemzetközi balekvadászat, kizsákmányolás zajlik.

2019.08.05. 22:35:07

@Torokhang:
a kis mellel semmi baj nincs te fasz, kevésbé ereszkedik meg, de azzal hogy van egy kezelhetetlen félrenevelt kis geci kölke valakitől az már nem hogy probléma de kizáró ok.
nekem is volt egy exem a 2 éves szaros kölykével, mikor ott volt nem lehetett létezni mellette mert rohangált, felborogatott mindent, ha a közelébe mentél ordított ha megfogtad ordított, ha az anyját fogtam meg ordított s csapkodta a lábam.

A hülye picsa tulajdon anyja is megmondta neki hogy simán barom a csaj a neveléshez, aztán egyszer kiráztam a szaros pelenkából a kis gecit és bebasztam a kádba ázni, akkor meg az anyja sértődött meg hogy mit szólok a nevelésbe.
Aztán utána hagytam ott mind a két balfaszt, de láttam azóta se vol képe hapit keríteni magának. Na most ez is ugyanilyen lehet.

Almandin 2019.08.07. 10:13:42

@Kritikus Intrikus: Hát olyat ne is kerítsen, mint te vagy. Olyan gyűlölettel beszélsz arról a kisgyerekről, mintha maga lenne az ördög. Egy kétéves gyerek valóban a legnehezebb korban van, dackorszakos, valóban vannak nehéz természetű gyerekek is.
süti beállítások módosítása