A félrelépés hagyománya

2021. december 07. 07:38 - csajokespasik

Posztolónk egy folyamatos megcsaláson alapuló kapcsolatból szabadulva újra társkeresésre adta a fejét, és kapásból egy olyan férfiba botlott, aki már a levelezéskor ugyanazt a hímsoviniszta dumát nyomja, mint csapodár exe.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! Mivel így 30 felé nincs kedvem egyedül lenni, hát újra belevágtam a társkeresésbe. Válogatósnak nem érzem magam, mégis belefutottam egy úr kapcsán ugyanabba a vitatható elméletbe, amivel az exem hagyott ott: ő mellettem folyamatosan félrelépett, és amikor beismerte, azt mondta, hogy vegyem tudomásul, hogy minden férfi ilyen, egyik se bírja a monogámiát, olyat nem találok. Még azzal is megtoldotta, hogy szerinte még az olyan pasik is ilyenek, akik nem néznek ki jól, nem a nők álmai, a vágy ott lappang bennük, csak nincsenek lehetőségeik és idővel elpárolog az önbizalmuk is, így maradnak. Szerinte ennyi a tartós kapcsolatok magyarázata.

Szóval, levelezésbe kezdtem nem rég egy férfival. Még csak nem is úgy történt, hogy rázúdítottam volna a korábbi sérelmeimet, csak ha már rákérdezett, leírtam neki. És amikor leírtam az előző kapcsolatom, némi megértésre számítottam, de inkább megerősítette a marhaságokat azzal, hogy ő is azokat nyomta nekem, azzal kiegészítve, hogy biztos találok majd egy olyan pasit, aki elél mellettem akármeddig egy szexmentes kapcsolatban és papucsot csinálhatok belőle...

Jó, biztos vannak olyanok, akik csak azért regisztráltak, hogy ilyeneket nyomhassanak egy nőnek, mert élőben nem merik, ez is a férfi versenyszellem része, vagy mit tudom én. Azt írta, meg kell értenem (utálom, amikor valaki így kezd mondatot!) hogy a férfiak már az ősidőktől kezdve ilyenek, mert nekik kell tovább vinni a vérvonalat, és ez már-már hagyomány, önmaga továbbörökítése, és a nők „egy gyerek után kifújnak”. Erre azt írtam neki, hogy fordított helyzetben is elfogadná ezt, mondjuk ha a nője futna rendszeresen pasik után? Erre úgy reagál, hogy nem értem, buta vagyok, nő vagyok és kiforgatom a szavait... : D

Szerintem semmilyen félrelépésre ez nem indoklás, csak hímsoviniszta maszlag és hamis önigazolás. Van olyan „hagyomány”, ami a kicsapongók és hűtlenek generációjának kedvez? Szóval emiatt, mert ezt nem osztom, tényleg válogatós lennék?

 
39 komment
Címkék: megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2116775622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.07. 08:18:28

Nem vagy. Ami a lényeg: ha valaki kvázi nyílt kapcsolatot akar, akkor hülye leszel úgy belemenni, már ha bele akarsz, hogy te meg majd otthon kavarod a főzeléket. Bár szerintem van különbség aközött, hogy szökőévente diszkréten elcsattan egy futó kaland, meg aközött, hogy valaki eleve nyomja ezt a paleopszichológiai fost, hogy a vérvonal. Mikor én huncutkodom, az utolsó dolog, ami a fejemben jár, az a vérvonalam. Kivéve, ha benyit...

nOniCk 2021.12.07. 08:24:25

Azt nem tudom, hogy buta vagy-e, de nőnek nő, ez minimum 50% találati arány. Innen nézve akkor mindennek a fele is igaz, amit állít, csak nem tudom melyik fele, ezt a döntést rád bízom. :D

MsIreneAdler 2021.12.07. 08:38:08

Na ja, ha nem értesz egyet maximálisan az unalomig szajkózott baromságokkal, előkerül az ultimate érv: nő vagy. Bravo.
Egy ilyen"nyert" szócsata után szerintem két dolog zajlódik le az úriemberben: egyfelől roppant büszke, hogy őt bizony nem palizta be egy nő holmi hosszú kapcsolatra, amiről mindenki tudja (de főleg, akinek soha nem is volt), hogy szexmentesek, másfelől ismét megállapítja, hogy bár ő ismerkedett volna és benne hiba nincsen, azoknak a fránya nőknek semmi sem elég jó :D

Rubasov nertárs 2021.12.07. 12:10:49

Az, hogy az "exed" (volt háremtartód) és a neten (jóval) szintalatti, könnyen kapható nőkre vadászgató sumák alfa ennyire nyersen az arcodba tolta, hogy te legfeljebb egy háremhölgy lehetsz a sok közül, arra enged következtetni, hogy alsó hangon 3 kategóriával válogatsz magad fölött. Míg te 6/10 vagy (átlagnál csinosabb, de még messze nem jó csaj) az általad kinézett fickók szintje 9<=/10. Ezek után egy amőbának is világos hol csúszott bele Smith-ügynök a mátrixba.
Jó tanácsot itt nem igazán lehet adni, hiszen a szintbelövés már megtörtént. Igyekezz minél jobban tartani magad és vigyázni az alakodra, hogy legalább háremhölgyként szóba jöhess a csúcskanoknál. Sajnos azonban így is az idő előrehaladtával egyre inkább csak egy laza saxi erejéig leszel jó, majd 35 fölött végleg lekerülsz az alfák radarernyőjéről hiába a pilátesz meg a szemre gondosan felpakolt kígyóuborkaszeletek.
Talán egyetlen jótanácsként annyit tudok mondani, hogy amíg lelkesen jelentkezel n+1. kapcarongynak a következő alfánál, addig gondolkodj el azon, hogy melyik a kedvenc kutyafajtád és hogy hol vannak jó kutyaiskolák (nem árt ha a kutyus nem pisil a sarokba és nem kaparja le a falat).

||| 2021.12.07. 12:42:00

Azért a megcsalás sokkal bonyolultabb dolog, mint elsőre látszik, olyat mondani, hogy a nők nem csinálják, az ugye vicces.
A statisztikák szerint (válás, házasságon kívüli kapcsolatok) egyértelműen nem stimmelnek a párok egymáshoz a legtöbb esetben.
Az kétségtelen, hogy egy ideig a nők kicsit kisebb arányban csalnak, viszont a 40-50 évesek körében (de egyébként is), a kapcsolatok megszakítását ők kezdeményezik.
Ráadásul a megcsalásnak állítólag genetikai okai is vannak:

marieclaire.hu/lelek/2020/11/22/9-tudomanyosan-bizonyitott-teny-a-megcsalasrol/

Szóval vicces a csávó az kétségtelen, de kb. ugyanolyan vicces a "fordított esetben" érv is.

MsIreneAdler 2021.12.07. 13:06:46

@Rubasov et.: az a baj, hogy általában nem azok a férfiak beszélnek így, akik úgymond megtehetik, mert akkora alfák. Tudod ők szép csendben sorra levarrják a nőket, mindenféle kiselőadás nélkül. Ez olyan pasik dumáját, akik oda is csak nehezen jutnak el, hogy egy darab megcsalható partnert szerezzenek maguknak
A hűség pedig döntés kérdése.
Egyébként abban teljesen igazad van, hogy érdemes jól belőni a célcsoportot, és nem futni bradpitt után, ha a tükörből nem angelinajolie mosolyog vissza. Még egyéb szempontok alapján is lehet ám dönteni....

Rubasov nertárs 2021.12.07. 14:24:48

@MsIreneAdler:

Valóban létezik a kicsit kövér (100kg<), kicsit alacsony (170 cm>), kicsit büdös, kicsit szőrös de legalább hangos incel, aki a nyomorát ilyen dumával enyhíti valamelyest. Itt azonban nem erről van szó.
Ha figyelmesen elolvassuk a szöveget akkor világos, hogy a nő kezdeményezet az online sviháknál:
"Szóval, levelezésbe kezdtem nem rég egy férfival."
Na most ahhoz, hogy egy nő próbálkozzon be egy férfinál, ahhoz IRL is markáns szintkülönbség kell a fickó javára. Ez URL, ahol kb. 3-4× annyi férfi keres társat, mint nő a poszterina korosztályában, halmozottan igaz.

kenyércsücsök 2021.12.07. 22:22:27

@Rubasov et.: Vazzeg, te MINDENT erre vezetsz vissza. Megjegyezném, hogy Vincent Cassel is pont ezt a dumát tolta, pedig egy olyan nő volt mellette, mint Monica Bellucci. Ennyit a 3 kategóriával feljebb válogató nőkről.

VOGAben 2021.12.07. 22:57:10

Szép dolog harminc felé még a válogatási helyzetük csúcsán lévő fickók hadáról ábrándozni. Itt a példa, hogy nekik a maradék állományból nem biztos, hogy üdvös a választás. Mert nekik ott vannak a tanulmányaik végeztével még független fiatalkák. Persze a harmincas is fiatal, ugyebár, de kötődni már képtelen a kellő mértékben... ripsz ropsz válik stb... gyerekkel is a legkisebb gebasz miatt, vagy egy izgi kampelló felbukkanása esetén, mert ez ma a trendi. Nos ez egy pár negatív esetet átélt férfinek már nem kell. Az, hogy ki csal először stb értelmetlen megközelítés. Az elmúlt 20 év megfigyelése után nyugodtan kimondhatom, hogy a csinosabb feleségek kivétel nélkül nullázták le a házasságaikat a környezetemben. Legutóbb kettő huszonéves asszonyka dugott vidáman félre, amíg a házastársuk éppen dolgozott a megélhetésük érdekében. A szerencsésebbik esetben még nem volt gyerek legalább. Meg kellene tanulni alkalmazkodni és nem az agyhalott nőtársak szar döntéseit fix tippeknek venni. Az életünk kompromisszumok sorozata. El lehet üldözni bárkit, megtartani viszont nem negyvenévesen kell a 28 éves szerencsétlen balekot. Ez is tipikus ma. Röhejes. Én már túl minden családos kálvárián, csak bámulok a sok eleve halálraítélt kísérleten. Az értékrendi válság már évtizedes probléma. A minap voltam egy házibuliban: Egy negyvenes kis fancsali arcú de egyébként jó alakú nő, aki épp helyrejött valami halálos nyavajából, ekézett fennhangon egy udvarlóját, hogy de milyen teste van már "nekije" stb!? Mi van? A rák majd' megeszi és még játsza az agyát... elképesztő. Szóval vannak gondok. Ostoba ez a magyar mentalitás, hogy nem tudunk a meglévőnek örülni. Az természetes, hogy a férfi tetszőleges alkalommal kezdjen új életet, mert mi az neki. Mondják ezt csupasz valaggal érkezve és szerencsére sokszor úgy is távozva. Estemben jó nagyot koppanva. Csak! Utódot nem ilyenektől szeretnénk! A felelősség nem csak minket érint! Lehet itt koptatni... felelősség, mi az? A nem reál végzettségő nők 99%-a tisztában sincs a fogalom súlyával. Demagóg voltam? Szerintem csak tárgyilagos. Már megtehetem.

MsIreneAdler 2021.12.08. 07:50:41

@Rubasov et.: nekem nem egyértelmű, hogy a nő szólította/szivecskézte/bökte (vagy mittudomén mit kell manapság csinálni :) meg a pasit. Belekezdett, belebonyolódott egy levelezésbe. Ha mégis, a nő kezdeményezett, az max annyit jelent, hogy a fickóról előnyös képek voltak fent, de hogy alfa lenne... Onnan tudom, hogy egyszerűen ez a rossz duma nyomatása és a nők halomraprütykölése kizárja egymást. Nem mondom, hogy nincs olyan nő aki erre bukik, de általában azért ismerkedéskor mi szépeket szeretünk hallani, nem azt, hogy "ha nem érted meg, hogy meg foglak csalni, hülye vagy". Mint ahogy a "jó a melléd, kő kóla"és a "gyüssz topogni, gecó" frázisokkal sem lehet nagy sikert aratni :D

Rubasov nertárs 2021.12.08. 09:32:49

@kenyércsücsök:

A modern szintelmélet semmi újat nem mond, csupán adoptálja a mai 21. századi társadalmi környezetre a régi öregek nagy igazságát: "Suba a subával, guba a gubával". Persze ma -látszólag- sokkal lazábbak a társadalmi viszonyok mint 100 éve, de ha szétnézek a környezetemben azok a kapcsolatok/házasságok működnek jól ahol a két fél közel egy szinten van (mind külsőre, mind társadalmi helyzetet tekintve).
A szintelmélet nem állítja azt, hogy ha két fél azonos szinten van, akkor tuti az ásókapa. Úgy is mondhatjuk, az azonos, vagy legalábbis közel azonos szint, szükséges, de nem elégséges feltétele a klasszikus hosszútávú párkapcsolatnak.
Amit biztosan ki lehet jelenteni, hogy markáns szintkülönbség esetén vagy létre sem jön a kapcsolat, vagy maximum dugópajtásig jut el a történet.

Rubasov nertárs 2021.12.08. 09:38:32

@MsIreneAdler:

Abban biztosak lehetünk, hogy az online sviháknak legalább 3-4 a poszterinával legalább megegyező szintű nő van a tarsolyában. Ezért is a lazázás. Neki mindegy, hogy a poszterina összejön-e vele vagy sem, ugyanis az egoboost-hoz az a tény, hogy ráírt a poszterina "Szóval levelezésbe kezdtem..." bőven elég volt. Abban is biztos lehetsz, hogy nem csak a posztolónak adta elő ezt a dumát és az is biztosra vehető, hogy még így is akadt olyan online Julcsika aki szívesen felajánlkozott neki.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.12.08. 11:01:00

@MsIreneAdler: En amikor kezdeményeztem egy férfinál akkor mindig nálam "rosszabb" alakoknak írtam.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.08. 11:33:31

@Rubasov et.: Elmondom röviden az én elméletemet a nőkről, aminek semmi köze a szintekhez.

Persze nem árt, ha van, de a nők többsége nem elsősorban pénzre, nagy faszra vagy lélegzetelállító külsőre vágyik, sehol a világon. A nőknek játék kell. Nevetgélni akarnak, belevonódni a hangulatokba, és jól érezni magukat. Ebben az oldott, laza állapotban készséggel tesznek olyasmiket, amiket másnap letagadnak. De egyébként évek múlva is, akár gyerekekkel, stb a hátuk mögött a nők vágyják a szexualitással kevert pajkosságot, és nincs az a házimunka, amit fintorogva végeznének el, ha a pasijuk tud velük játszani, és este jól kielégíti őket.

Az elméletem szerint a probléma kettős. Az egyébként jóravaló férfiak gyakran "nem értenek a nők nyelvén", ráadásul amikor megmutatják magukat, megalázó elutasítással találkoznak, amitől megkeserednek és / vagy dühösek lesznek. Ezért a nők egyszerűen nem érzik jól magukat velük.

A másik gond, hogy a férfiak nem szeretnek hallgatni és figyelni. Nem igazán érdekli őket, hogy a nők világába mi kell. Hogy mi hiányzik onnan. Márpedig ha a keresletet sem értjük meg, ne csodálkozzunk, hogy a látszólagos túlkereslet és a látszólagos túlkínálat nem találkozik. (A nők értik a férfiak igényeit, csak leszarják. Kb. ez a nyugati nők önállósági törekvéseinek az alapja.)

A szintekről.
Namost elméletileg a nők szarabbul keresnek mint a férfiak, de mivel minden tapasztalatom az ellenkezőjét mutatja, ezért induljunk ki abból, hogy kb egyformán keresnek a nemek. Namost ha egy alsóbb osztálybeli nővel való játékhoz (hívjuk flörtnek) anyagi szempontból elég egy felfújható gumimedence, akkor teljesen mindegy lesz neki, hogy vannak a palinál gazdagabbak és helyesebbek is. Csúnya és nem túl tehetős emberek is tudnak boldogok lenni. Ahogy megyünk felfelé a társadalomban, az értelmesebb középosztályos nőkkel való flörthöz már kell több és disztingváltabb szellemesség is. Ezek a nők már nem csak hülyülésre vágynak, hanem kalandra és mélységre is, hiszen alapjában véve a konszolidált középosztálybeli lét elviselhetetlen. És persze vannak a nagyon magas szinten álló nők. Akik egyébként legalább annyira csalódottak a hasonló pasikban, mint alsóbb szintű társaik, szóval egy megfelelő fellépésű, őket boldoggá tenni képes pali ugyanúgy össze tud velük jönni, tartósan is. Az általam ismert nagyon gazdag és nagyon csinos nők kb fele középszerű, de életvidám és nagydumás pasival van.

Kb ennyi. Figyelni kell, fejlődni, gyakorlati tapasztalatot szerezni és csiszolgatni az önismeretünket. És persze nagyon sokat dugni. Az olyan, mint amikor a vizsgán jelest kapsz :)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.12.08. 11:44:43

@Puerto Prince: biztonság. Ez a kulcsszó. Na meg hogy udvaroljansk

Rubasov nertárs 2021.12.08. 12:13:49

@Puerto Prince:

Minaz amit írtál igaz, de azzal a felütéssel kezdődik, hogy egy szexuálisan vonzó férfival akarják mindezt átélni => azaz bizony kell a szint.
Ezt a saját tapasztalataim is alátámasztják. Én nem vagyok sem különösebben szellemes, sem túl szociális, táncolni sem tudok és nem is szeretek. A sort még hosszan lehetne folytatni. Mégis van feleségem és gyerekem, de előtte is voltak kapcsolataim.
Sok nálam alacsonyabb szinten lévő fickónál láttam azt, hogy ők aztán tényleg beletettk apait-anyait, hogy kellemes társaság legyenek a nők számára. Nem egy közülük szinte profin megtanult táncolni. Viszont még mindig szűzek. Ennyit arról, hogy mi a perdöntő.
Nyílván a poszterina is örülne, hogyha az általa kinézett alfák nevetgélnének vele a naplementében ez nem vitás.
Továbbmegyek: biztos a feleségem sem venné rossz néven ha jobb lenne a humorom, vagy ha felszántanám vele a táncparkettet.
Csak hát nem ezeknek a skilleknek a megléte/nemléte a döntő.

_krampampuli_ 2021.12.08. 12:31:56

Kedves posztoló, igen, tényleg válogatós vagy. Szerintem ezt jól teszed. Még ha társ nélkül maradsz is, egy alapvető igényességhez ragaszkodni kell szerintem.
Azzal viszont mélységesen nem értek egyet, hogy hímsovinizmust emlegetsz. Ez egy feminista, vad, undorító kifejezés. A nőket is nősténynek nevezed?

MsIreneAdler 2021.12.08. 14:51:48

@Rubasov et.: meglehet, hogy így történt. Sőt azok a nők, akik összekeverik a férfias határozottságot az alpári bunkósággal, akár horogra is akadhatnak. Én azért még mindig remélem, hogy ők vannak kevesebben.
A szexuális vonzalom a nőknél nem függ annyira a külsőtől, mint a férfiaknál. Találkoztam olyan, kifejezetten előnytelen külsejű pasikkal, akiket vonzónak találtam, és az előnytelen nem összetévesztendő az ápolatlansággal! Nekem az ész és a humor a gyengém, hamar rájöttem, hogy ha ezek megvannak, jócskán tudok engedményt tenni a külső, de még az anyagiak terén is. Szerintem mindenki el tudja dönteni, mi a jó neki.
Tehát jó hír a férfiaknak, hogy ők sokkal több dologgal tudják kompenzálni, ha nem nyertek a genetikai lottón, mint a nők. Egy nő, ha nem csinos, annak reszeltek. Illetve örüljön, ha reszelik egyáltalán.

MsIreneAdler 2021.12.08. 15:11:30

@Peni a Valdes: én soha nem mertem kezdeményezni, max bátorítani.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.08. 21:59:32

@Rubasov et.: elhiszem, amit írsz, bár a tánctudást szerintem túlértékeled. Ráadásul két éve nincs is hol, szóval...

Amiben nem egyezik a tapasztalatunk, az az, hogy amit te szintnek hívsz, az számomra másodlagos. A hajós klubomban van pár nagyon gazdag pasas, akiknek topmodell nőik vannak, akiknek elég fontos a pénz. Mégis mindig velünk akarnak hajókázni, mert mi folyton jó bulikat csinálunk. Ha akarnám, kb minden másodikat le lehetne csapni a pasija kezéről, úgy, hogy én nem nézek ki jól, pénzem meg egyáltalán nincs. Más kérdés, hogy én sem szeretek unatkozni :)

De van amúgy gazdag nő ismerősöm is pár. Persze van köztük, aki subaguba elven párosodik, de mondom, kb a felük nem, hanem olyan palijuk van, akinek van valami értékelhető munkája, amit imádnak (bár nem lesz belőle sok pénz), és utána élvezik velük az életet. Ez fontos mert a pali munkája tartást ad, a nő meg tiszteli érte. Továbbá elfoglalja magát, amíg a nő is dolgozik, általában nem keveset.

Az elképzelés, hogy a jópasival akarja megélni a nő a jó élményeket, ez evidens. Mi is a jónővel szeretnénk kávézni reggel. Csak az van, hogy a jópasik és jónők egyrészt elég ritkák, másrészt döntő többségük egyszerűen nem rak bele annyit, ami ahhoz kell, hogy a másiknak is jó legyen a viszony. Ez nem az ő hibájuk, egyszerűen így nőttek fel. Pl a feleségemnek is voltak ilyen sztárallűrjei, de részben az egyik exe részben a velem töltött évek lekoptatták róla.

#szájbergyerek# 2021.12.09. 21:54:18

Szóval csak ilyen hímsoviszta hímek közül tudnál válogatni és ahelyett, hogynád a 'csába őket leállsz velük vitatkozni és meggyőzni őket a saját igazadról. Aztán írsz egy posztot arról, hogy ez nem sikerült. Köszönjük Emese.

Lorrh 2021.12.10. 09:41:59

@MsIreneAdler: "A hűség pedig döntés kérdése"
aaahhhhhhhhhhhh, ez súlyos kijelentés.

A papságnál is döntés, sőt törvény kérdése a szexmentesség. És? Sikerül megtartaniuk???
A vágyak milliárdszor erősebbek a logikai döntéseknél.
Amíg a vágyak a megcsalásra sarkallnak addig az fog győzni.
Az éretlen, őskőkorszaki személyiség a primer vágyak síkján mozog: evés ivás, baszás.

MsIreneAdler 2021.12.10. 13:07:49

@Lorrh: nézd, eldöntötte, hogy papnak megy, elvileg tudnia kellene az előnyeit és a hátrányait is ennek a hivatásnak. De szerintem ezt ne hasonlítsuk össze azzal, ha valakinek van kivel "kiélnie" a vágyait (barátnő, feleség), de mégis inkább úgy dönt, ezt mással teszi meg.
Mert ugyebár civilizált emberként a dolgunkat sem ott végezzük, ahol ránk jön, hanem elslattyogunk a WC-re. Biztos az olyan alfapasi, aki nem bírja megállni, hogy félre ne menjen, szanaszét szarik a lakásban, amúgy ösztönből, mint az ősember... Ja nem :)

Lorrh 2021.12.10. 13:13:54

@MsIreneAdler: szerintem elképesztően vékony a kulturális máz rajtunk és nagyon közel állunk az ösemberhez, az állati ösztönökhöz.
Ezzel nem mentegetem a megcsalást, hanem inkább szomorúan konstatálom, hogy van hova fejlődnünk.
Amúgy a megcsalás egy hazug és betarthatatlan és kívülről ránk kényszerített egyezség eredménye: a holtomiglan holtodiglan baromsága. Nem?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.10. 14:07:16

@Lorrh: az állati ösztönöktől a legtöbben baromi messze vannak Magyarországon :)

A magyar emberek 99%-a csupa olyan dolgot csinál, ami meg van nekik engedve és a többiek nem akadnak ki rajta nagyon. Az igazi állatias viselkedés, amikor folyik a szád széléről a frissen a fáról lekapott mangó szaftja, le a nyakadon, hogy édesen megüljön a kulcscsontod gödrében... és a fésületlen, írástudatlan lány lenyalja, és habzsoljátok egymást, amíg a testetek nem bír már többet élvezni, közben néznek a nipakunyhókból, és míg csípőddel ütemesen locsogva a csúcsra jutsz, a lábadat sósan áztatja a Csendes-óceán. Vagy amikor éjszaka a dzsungel szélén máglyát raktok, körbejár a lambanog, és bódult vagy, és mindenkin kevés a ruha, tánc van, éneklés valami érthetetlen nyelven, és a dal hullámzó ritmusa egybeolvad a kép és a lányok csípőjének hullámzásával... és nem akarsz te dugni, pláne nem a harmadik lánnyal, aki a tűzkör fényétől kissé odébb húz magához, és kacag a mulya igyekezeteden, hogy elmagyarázd, nincs több koton... úgysem tudja, mi az... és csak húz, húz magába, nem számít semmi, csak a testet átjáró elemi ösztön, hogy a kardnak a hüvelyben a helye, és nem számít semmi.... semmi más.

Reactor 2021.12.10. 19:22:38

@MsIreneAdler: Óóó, ne gondold. Nagyon is szeretnek hetvenkedni a hódításaikkal - csak nem mindegy, hogy hol. Kricsmiben, fesztiválon, haveri körben gyakorlatilag frakcióskodhatnának is már, ki hány százalékát dugta meg a megye női lakosságának-alapon. Oké, nagy nyilvánosság előtt kevésbé dicsekvők, nem csinálnak Live! adást róla a jewtube-n, de igenis szeretnek hencegni azzal, hogy hány csaj "volt meg" nekik. A kevésbé sikeres férfiak pedig látják, hogy ez jó, ez népszerűséget hoz, így utánozzák.

@Rubasov et.: A dugópajtás megítélése sem kimondottan negatív. Ha választani lehet egy elviselhetetlen partner/házastárs, és egy jóbarát között, akivel néha-néha mást is játszotok, nem csak Red Feksönt meg kopogósrömit, én inkább az utóbbira voksolnék. Kevesebb lelki sérülést okoz. Természetesen ez csak addig igaz, amíg mindketten tiszteletben tartják a barátságot, és nem akarnak többet.

@Puerto Prince: Ez jó volt, de mi az a nipakunyhó meg lambanog? :D

Egyetértek egyébként krampaprumplival is: a cikkíró túlságosan is válogatós.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.10. 20:35:32

@Reactor: a nipakunyhó cölöpökön álló, mangrovepálma (nipapálma) "leveleivel", valójában gyékénnyel vagy hajtással fedett trópusi vagy szubtrópusi kunyhó. Vannak, akik a falát bambusszal rakják ki. Régen, amikor kalandoztam a csendes-óceáni szigeteken, még nagyon sokan laktak ilyenekben, mivel olcsó elkészíteni, könnyű újraépíteni, sőt, bayanihannal (kalákában) még szállítható is.
A lambanog meg kókuszpálinka :)

MsIreneAdler 2021.12.10. 21:46:40

@Lorrh: nem is tudom. Nekem inkább azzal van bajom, hogy a pacák a fűtött lakásából az okostelefonját nyomkodva adja elő, hogy ő micsoda ősvadállat, meg őt olyan szinten hajtja a fajfentartási ösztön, hogy nem tud parancsolni a vágyainak.... De egyébként az is mindig zavar, ha valaki a saját gáz döntéseit valamiféle rajta kívülálló erőnek tulajdonít, és nem vállalja a felelősséget.
Szerintem csak akkor van baj egy kapcsolatban a kizárólagossággal, ha ez valamelyik félnek gondot okoz.

MsIreneAdler 2021.12.10. 22:25:53

@Reactor: persze vannak olyan körök, ahol ez valóban menőnek számít. Hamis tollakkal ékeskedni, viszont mindenhol ciki.
Node: tetszett-e az új Dűne film :)?

Reactor 2021.12.10. 22:37:24

@MsIreneAdler: Hihi ;) eddig egész jó! A teljes értékeléshez viszont meg köll várnom a befejező részt. Az biztos, hogy sokkal jobb a 2000-ben készült miniszériánál!
A megcsalással kapcsolatban pedig ugyanaz a véleményem: undorító, ocsmány dolog, akármennyire is próbálja legitimalizálni ez a XXI. századi közmegítélés (lásd: "Még sosem volt ilyen egyszerű a megcsalás! 20XX legjobb félrelépő alkalmazásai ITT!" hirdetések).

MsIreneAdler 2021.12.11. 17:47:40

@Reactor: hú, én elaludtam rajta, mire Zendaya megjelent :)
Pedig pont mostanság lehetne, kellene hűségesnek lenni, mert el lehet válni, sőt még megházasodni sem szükséges. Szabadon, magunk választhatjuk a partnereinket, nem kényszerít senki. Semmi nem indokolja a megcsalást...

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.12.11. 20:58:58

@MsIreneAdler: a párom elvitt rá... szerintem az a film rémes

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.11. 23:14:33

@Peni a Valdes: én most betegen a Foundationt néztem végig. Gyerekkoromban nagy Asimov rajongó voltam.

A sorozat nem rossz.

Csak kurva szar.
süti beállítások módosítása