„Különben nem lesz jó vége”

2021. december 23. 08:00 - csajokespasik

Viszonylag ritkán fordul elő, hogy szakítás után a férfi nem a barátnőjét hibáztatja, hanem saját magát, de a legkínosabb az, amikor az igazság mindenki számára nyilvánvaló.

Kellemes ünnepeket minden olvasónknak & levélírónknak !

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sokat szapulják a nőket, hogy párkapcsolatban hogyan viselkednek, de a szidalmazó mindig igyekszik úgy hajlítani a sztoriját, úgy előadni magát, hogy ő MINDIG tisztán jöjjön ki. Minden szakításnak, minden konfliktusnak megvan a forrása, a párkapcsolatok nem kötelező alapon vannak és nem egy garantált recept szerint működőképesek. Mindig kell tenni érte. Gyakran még utána is.

Sajnos egy sértett férfi sokkal bosszúállóbb, mint egy sértett nő. Egyik exem imádta a főztömet, külön kérte, mit főzzek, azt ette rendszeresen (tehát nem csak udvariasan elviselte és megemésztette) mindent megvalósítottam neki a konyhában. Erre szakításkor mit hallok vissza? Lusta vagyok és nem tudok főzni, és állandóan a mobilomat nyomkodom. K nagy hazugságot.

Mindhárom vád inkább rá volt érvényes, de teljesen. Én voltam érte, és nem fordítva. De hát a haverok előtt nem akar beégni, előttük mindig a győztes képét kell hozni, ... mi mást is lehet beadni büszkén? A világtörténelemben még sose volt olyan, hogy egy pasi azt mondta volna, „belátom, én rontottam el, van még fejlődni valóm”. Gerinc, emberek, gerinc.

Az igazság magától kiderül. Mindig. Úgy, hogy mindenki számára nyilvánvaló lesz.

Végül is most a saját szennyesem teregettem ki, nem így terveztem, így sikerült, de a lényeg, amiért elkezdtem:

 

Ha két ember szereti egymást, az annyit jelent, hogy két ember szereti egymást. Ennyi, ilyen egyszerű. Aztán lehet jönni a nem működő kémiával meg sok más kifogással. Ha meg nem működik, és csak évődés meg nyűglődés van, azt is észre kell venni időben, és pont. De azt sosem értettem, miért kell még szakítás után belerúgni a másikba. Most akár férfiakról, akár nőkről van szó, mindkettőre láttam már példát. Előjelek:

* ha a párod neked mindig rövidebb időt ad, amikor fontosabb dolgokban kell döntést hoznod, de magának bármennyi időt hagy hasonló dolgokra, az még csak egy kicsi rossz előjel. De amikor azt mondja, hogy jobban járnál, ha visszavennél, ha alázatosabb lennél (pontosan ezekkel a szavakkal) „különben nem lesz jó vége” akkor felteheted a kérdést, hogy vagy önszántadból elindulsz vele lejjebb, vagy kiállsz magadért.

- Ha szakítás után – amit esetleg ő kezdeményezett - sem csillapodik valaki, az már kóros, főleg ha olyat ír neked 1 hónappal utána, hogy azért nem mondta eddig, hogy van már más, nehogy rosszul érezd magad, ...ezen csak nevetni lehet, de nagyon. Amikor egy pasi annyira rohadt fontosnak érzi magát, hogy még utána is kapsz egy adagot a narcizmusából.

Itt a végén megismételném: Ha két ember szereti egymást, az annyit jelent, hogy két ember szereti egymást.

 
63 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr7816791340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2021.12.23. 09:02:13

Nem értek egyet a cikkel!
Ezerszer többször kér bocsánatot egy férfi, mint egy nő.
A nők ezerszer magasabb arányban lesznek nárcisztikusak.

A nők egója az egekben van, ők a mártírok, a feminizmus pátyolgatottjai, a modern nyugati világ piedesztálra emelt aranyborjai.

Pont a férfiak lesznek lassan az elnyomottak.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.12.23. 09:15:34

Unalmas ez az állandó férfizas meg nozes

Lorrh 2021.12.23. 09:52:27

@Puerto Prince: az általánosítás baromi unalmas. Hogy en bloc férfiak meg nőkről beszélünk. Holott rengeteg különbség és árnyalat van.
A primitív emberek sajátossága a sematizálás.
Akik ésszel fel sem mérhetik az Isten által teremtett világ sokszínű ragyogását, milliárdnyi árnyalatát.

MsIreneAdler 2021.12.23. 10:04:21

Az alávalóság, gerinctelenség nem válogat, ugyanúgy szedi áldozatait férfiak és nők között. Nem figyeltem meg, hogy egyes férfiak bármennyivel is aljasabban viselkednének szakítás után, mint egyes nők. Ez tényleg alaptermészet kérdése. Én elhiszem, hogy veled (meg mondjuk velem is :) csak férfiak szakítottak, de azért, ha nyitott szemmel, füllel jársz érdekes dolgok derülhetnek ki a nőkről is ám...nem kell elfogultnak lenni.
A két ember szereti egymást az meg nem csak ennyi. Pont ez a baj , hogy sokan azt hiszik, ezért nem kell tenni vagy hogy ezt nem kell akarni. Hogy majd csak úgy jön, és magától örökre beáll az idilli állapot, azt jóvan....

@Lorrh: ilyenkor mindig megkérdezem, hogy vajon kik emelik piedesztára a nőket?

Olasz Bazsa 2021.12.23. 10:39:38

@MsIreneAdler: Na igen, ott a pont az utolsó mondatnál! Mert amikor arra panaszkodunk, hogy a nők ezt meg azt csinálnak, akkor meg kellene azt is vizsgálni, hogy hol van ebben a férfiak felelőssége? Mert bizony van.
Csak egy példa: A nő semmit sem akar tenni a kapcsolatért? Csak itt vagyok és szeressél? Dolgozzon meg a kapcsolatért a férfi?
Ennek a minőségnek a kialakulásáért azok a férfiak a feleősek, akik elhitetik a nőkkel, hogy a pinája hozzáadott érték egy kapcsolatban. Pedig nem az! Én sem tekintem a farkamat hozzáadott értéknek. Amelyik sügér már annyira "éhes", hogy a csillagokat is lepakolja a hercegnője lába elé, csak jusson már egy kis esti punci, pont az ilyen albéta helyettesek generálják a semmirevaló életképtelen királylányokat. A full beteg feminim propagandáról meg ne is beszéljünk, amelyik még hergeli is a nőket, hogy ez meg az nektek "JÁR". Jár a lóf@szt. Mindig kettőn múlik a vásár, ha csak az egyik ló húz, az a szekér biza félremegy.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.23. 10:57:02

Azt azért ne felejtsük el, hogy a hősszerelmes férfi alternatívája nem a macho férfi, hanem a herbivór férfi, ami Japánban kb. a férfiak kétharmada. Ebből kifolyólag az történik, hogy a nők elvesztik a nőiességbe vetett hitüket, amit csak a maradék karnivór férfi adhat vissza nekik... :)

Olasz Bazsa 2021.12.23. 11:00:46

@Puerto Prince: Ezt a herbivór - karnivór férfit nem értem. Ezek mit jelentenek?

Örömhernyó 2021.12.23. 11:22:34

@Lorrh: Igen, a viták 80%-a úgy ér véget a kapcsolatokban, hogy a férfi meghunyászkodik, hízeleg, bocsanatért esedezik, a nő meg durváskodik, ezzel kiharcol magának egy pozíciót, ahonnan kegyelmet oszthat, ha kap érte valamit. Ez a tipikus a kapcsolatokban, hogy a sértődés lesz a valuta, amit később át lehet váltani valamire, ajándékra, pozícióra stb. Ezzel üzletiesedik el a kapcsolat, amellett, hogy persze a konkrét pénzügyek túllihegése is szerepet játszik, de ugyanilyen fontos az, hogy mindent számontartanak, hogy ki és mikor bántott meg kit, mennyire esdekelt utána a bocsánatért, mennyit tett meg a másikért, amikor én ezt tettem érte, akkor ő mivel viszonozta. Mindent grammra kimérnek, nehogy a mások jobban járjon. Ennek a nők a mesterei és ennek evolúciós okai vannak, a nőt termékeny időszaka rövidebb és ezalatt a nőknek kell biztosítani a maguk számára a férfi támogatását, az erőforrásait, ezért ők racionálisabban, anyagiasabban állnak a kapcsolathoz. Ha pedig jót akar magának a nő, akkor a termékeny időszaka végével is biztosítani akarja magának a férfi erőforrásait, ami a férfinak nem áll feltétlenül érdekében, neki az öregecskedő helyett már egy új, fiatalabb asszonykába kellene fektetni.

MsIreneAdler 2021.12.23. 11:26:26

@Olasz Bazsa: nos igen. Sokan, még itt a blogon is, olyannyira szeretnek az elnyomott férfi áldozati pózában fetrengeni, hogy észre sem veszik, a saját felelősségüket a kialakult helyzet miatt. Furcsállom, hogy rajtam próbálják 'leverni", hogy a nők hogy el vannak szállva maguktól, mikor én még egy nőnek sem nyújtottam előnyt soha a külseje miatt, de még egy celeb, modell izét sem lájkoltam, hogy ezzel tornázzam az amúgy sem kicsi egóját. Mi a fészkes fenéért változnának meg a nők ha a férfiak ezt erősítik bennük, hogy semmi másra nincs szükségük a boldoguláshoz, csak csinos külsőre? Egyébként ez az állapot nem csak a férfiaknak szar hanem a normális nőknek, akik nem a seggük mutogatásával akarnak megélni, és elérni valamit az életben....

MsIreneAdler 2021.12.23. 12:23:04

@Örömhernyó: komolyan kérdezem: mi az elvárt, elfogadható, kívánt viselkedés egy nőnél? Azt vettem észre hogy ha az evolúciós örökségét teljesíti : plgyermeket szül, próbálja biztosítani a társát maga mellett, akkor amiatt ekézik. Ha pedig a modern kor lehetőségeivel él : pl nem szül, váltogatja a partnereit, karriert választ a család helyett, akkor meg az a baj. Kicsit ilyen Mátyás király meg az okos lány című mese fílingem kezd lenni...

Lorrh 2021.12.23. 15:56:21

@MsIreneAdler: Ugyanmár! Kinek kellene megfelelni? Buta kommentelőknek?
Itt mindenki kiokádja a lelke salakját.

@Örömhernyó:
Nekem ez az "erőforrás" szemlélet elég bénának tűnik, olyan technokrata, lelketlen. Te így élsz? Hogy méred mit fektetsz be és mi a megtérülési rátája? Hány forint egy szopás, mennyi egy jó vacsora amit az asszony főz és mennyit ér a vasalt ing?

Ez nekem Moldova György „Ferencvárosi koktél” című kötetének azt a történetét juttatta az eszembe, amelyben Virág Zsiga, a zseniális, ám „kissé” anyagias center egy árlistát nyújt át új csapata vezetőnek (forintos labda: 1.50, tért ölelő passz: 3.20, sima csel 1.10, cselsorozat 2.50, stb., hozzátéve, hogy ezen irányárakon bizonyos körülmények – lejtős pálya, kampós fűszálak – változtathatnak), majd amikor azok felháborodottan megkérdezik, hogy na, de Virág úr, hol a szív, hol a lelkesedés, a középcsatár nyomban a fejéhez kap, és ráírja a papírra: szív: 100 forint, lelkesedés 150 forint.

MsIreneAdler 2021.12.23. 16:59:21

@Lorrh: a kérdésem természetesen elméleti, amit az esélytelenek nyugalmával tettem fel :). Elhiheted, hogy nem én akarok megfelelni, nem is tudnék. Csak rettenetesen kíváncsi vagyok, hogy mi az, ami jó? Milyen a megfelelő nő? Szül, de nem babázik le, hűséges, ragaszkodó, de csak mondjuk kéthetente péntekenként... Ilyesmi listát várok.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.23. 17:30:41

@Olasz Bazsa: növényevő meg húsevő, de így magyarul semmi értelme nincs, illetve mást is jelent. A herbivore guy az, aki otthon nézi az animét és nem mer elhívni egy kávéra. A carnivore guy az, aki csibészesen kacsint egyet, és egy italra hív meg a bárba, és foghegyről odaveti, hogy öltözz ki, mert nagy estére számítok! :)

Lorrh 2021.12.23. 19:25:31

@MsIreneAdler: én miattam bármelyik életpálya lehet jó, ha az önazonos és őszinte. És ugyanaz a modell egy másik nőnek totál vállalhatatlan baromság, ha neki nem való az.
Szerencsére én még annak a kornak a szülöttje vagyok, amikor normális nők éltek és ez a túltolt feminizmus nem mérgezett.

Lorrh 2021.12.23. 19:28:49

@MsIreneAdler: és azt látom, hogy amelyik nő nem vállal gyereket, mert kellenek az anyagiak, meg a karrier, meg mindenpasiszemét... az 40 után megbolondul és bármi áron gyereket akar majd. Ezt súlyos problémának látom, már a gyerek szempontjából is.
Amúgy nem vagyok megmondóember, majd tanult kollégáim elmondják a wishlist-et.
Ja, amúgy ezek az elvárásteli férfiak szoktak gúnyt űzni a női párkeresők elvárás listájából... hahaah

VOGAben 2021.12.23. 20:34:31

Sajnos rá kell döbbennünk, hogy ma már az értékrendi válság vagy vakság elérte a plafont. A fogyasztói (fogyi.) társadalom irányelvei célt értek. Butul-pusztul a fehér, ha még lehet ilyet, faj. Keveredik, hígul stb. Csak a végletek számára nem okoz gondot ez csupán. Egy adott életkor fölött csak sérült emberek találkozhatnak. Elenyésző a szerencsés találkozások esélye. Az elvárásaink az egekben, az ellenoldalon meg csak nyugodt normális(nak hitt) életet szeretnénk. Ez működésképtelen. Nem ma lett beteg ez a föld, ezt örököltük. Ezt ego-öreglányok és nárci-marcik nem fogják tudni meggyógyítani! Ha szivárványt hugyoznak se!

Örömhernyó 2021.12.23. 22:47:53

@Lorrh: Nem én mérek mindent forintra, hanem a nők jó része. A felháborodásuk is sok esetben álsértődés, amivel lábhoz idomítják a férfit, későbbi vitákhoz kreálnak muníciót maguknak. Az egésznek a célja, hogy van a fejükben egy bevétel-kiadás lista, nem csak anyagiagról, de szívességekről, megosztott időről is. És a hiszti, sóhajtozás, szex sok esetben ebbe kerül felírásra. A nő el akar valahova jutni az életben, akar egy pár gyereket, lakást, autót, évente nyaralást. És ehhez keres támogató partnert. De ezt a partnert sokszor úgy akarja betörni, hogy manipulál.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.24. 06:25:03

@VOGAben: "fogyi.) társadalom irányelvei célt értek. Butul-pusztul a fehér, ha még lehet ilyet, faj. Keveredik, hígul stb."

Ez a blog hajadon korában valami fajvédő klub volt? :D

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.24. 06:28:21

@Örömhernyó: ha alapból azt feltételezed, hogy mindegyik gonosz.

Persze hogy el akarunk érni dolgokat az életben, a nők is, férfiak is. Tartós kapcsolatokat meg azért hozunk létre, hogy ezeket együtt érjük el. Bizonyos értelemben a szeretet is manipuláció

Örömhernyó 2021.12.24. 09:09:39

@Puerto Prince: Nem gonosz. Ezt a kategóriát te aggatod rájuk. Én azt mondom, ami a valóság. A férfiak számára huszadrangú kérdés, hogy mennyit keres a nő, milyen karrierje van, amíg az őt kielégíti. A nő szemében az egyik legfontosabb a férfi anyagi teljesítőképessége. A nő el akar jutni valahova és ehhez akar keresni egy ebben segítő társat (balekot sok esetben). Vagy ritkább esetben több férfit, de ezt csak a legügyesebb nők tudják megjátszani. A férfi meg maga fog eljutni oda az életben, ahova akar, a legritkább esetben utazik egy nő hátán. De fenntartja magának a jogot, hogy több partnere legyen, akikkel utódokat nemz.

Igen, a szerelem is manipuláció, amivel a férfi hűségét akarjak biztosítani, fenntartva a monogámiát. Szerelem nem létezik. Van vágy (szexuális), meg van megszokás, pszichés függés, egyéb jelenségek, amikkel ki akarják tolni a vágy elmúlása után a kapcsolat időtartamát.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.24. 09:53:12

@Örömhernyó: ha olyan kategóriákat használsz, mint hogy nők meg férfiak, akkor érdemes abból kiindulni, amit a többség csinál. Ez pedig Magyarországon a következő: a nő elmegy tanulni, aztán dolgozik egy átlagos munkában, valahol 150 és 350 között keres, és azt veszi észre, hogy itt a gyerekvállalás ideje (25-35 év), illetve ha a szüleitől nem kap, akkor vesz egy lakást hitelre, lehetőleg (350) vagy szükségből (150) a párjával.

Namost akiből az átlagnő választani tud, az az átlagférfi. Az átlagférfi kb ugyanannyit keres, mint az átlagnő, csak kevésbé iskolázott. Az átlagnőnek hiába imponálna egy gazdag pasas, nem jön össze. Az átlagnők döntő része átlagpasikkal fog összejönni.

Hasonló az átlagférfiak története is. Ők is el akarnak érni dolgokat (család, jó nő, stb.), ami a nők nélkül nem jön össze. Két ember egy háztartásban sokkal költséghatékonyabb, mint két ember két háztartásban. Ami az átlagférfit a padlóra küldi, az az, ha az átlagnőtől elválik, nem az, ha összejön vele.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.24. 09:54:05

@Örömhernyó: fú hát szerintem van szerelem, bár nem állítom, hogy mindenkinek van rá receptora

Alick 2021.12.24. 11:49:38

Nem kell mindenáron párkapcsolat - MGTOW.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.24. 13:01:30

@Alick: ja, és máris egy zsákutcában van az ember

Billy Hill 2021.12.24. 16:39:51

@Puerto Prince: Miért? Ha vannak abban a zsákutcában olyan házak is, ahol feslett szinglinők és kezelésre váró MILF-ek nyitnak ajtót az egyszeri kopogtatónak, akkor lehet az is élvezetes séta. ;-)

Reactor 2021.12.24. 16:54:05

@Puerto Prince: Miért lenne zsákutca? Megspórol több emberre való lelki sérülést és idegbajt, ráadásul pénzügyileg sokkal jobban kijön, mintha egybekel valakivel, aki aztán lehúzza, végül pedig elválik tőle, viszi a fele királyságát.
Aki a saját boldogságát kizárólagosan egy másik embertől teszi függővé, az definíció szerint társfüggő, és pszichiáterhez kellene mennie. Amíg nem késő.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.24. 17:13:31

@Billy Hill: ez nekem is szimpatikus tanösvénynek hangzik :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.24. 17:35:36

@Reactor: a MGTOW szerintem azért egy zsákutca, mert abban a pillanatban, hogy ha az ember nem erőlteti túl magát, elkezdi önmagának élvezni az életet, van ideje, pénze, energiája a hobbijainak élni, kiteljesedik testben, fejben, lélekben, anyagiakban, valamint beletanul a szex fortélyaiba is, akkor olyan mértékben megnő a párkapcsolati értéke, hogy egészen elképesztő lehetőségek ugranak majd elé. Ezeket pedig csak nagyon súlyos traumák vagy fanatikus ideológiai agymosás következtében utasítja vissza.

Bizonyos értelemben én is MGTOW voltam, de amint összeállt és kiteljesedett a személyiségem, heteken belül belefutottam egy olyan nőbe, aki nem csak a magyar, de még a pinoy szintelmélet szerint is ligákkal van fölöttem mind külső, mind szociális státusz, mind anyagiak terén. És én, aki korábban mégoly alkalmas partnerjelöltekkel sem gondoltam semmi komolyat, nem tudtam aludni ennek a nőnek még az emlékétől sem.

A MGTOW egy figyelmeztető tábla kéne legyen, hogy a férfi-női együttműködésnek bizony vannak a férfiak egy nagy csoportjára nézve hátrányos oldalai, nem pedig ez a reakciós gondolat. Kicsit olyan mint amikor valaki lerasszistáz másokat, bizonyítva ezzel, hogy ő maga is rasszokban gondolkodik, ergo rasszista.

sdani 2021.12.24. 23:48:45

Jajj, micsoda elbaszott egy iras ez... mégis mi a tökömért lenne az a legkínosabb "amikor az igazság mindenki számára nyilvánvaló"?? Mi ez az ostobaság? Ezt honnan vetted?

Reactor 2021.12.25. 04:36:17

@Puerto Prince: Az ember tudja élvezni az életet és kiteljesedni párkapcsolat nélkül is. Rengeteg olyan hobbi és időtöltés van, ahol a párkapcsolat kifejezetten csak kerékkötő tudna lenni. Nyilván vannak olyanok, akik párkapcsolatban tudnak kiteljesedni, de szerencsére egyre kevesebben. Mind a párkapcsolat, mind a szex egy olyan dolog, ami lényegében semmiféle hasznot nem hoz, adott esetben kifejezetten antiprofit is lehet (ha valaki ebből keresi a kenyerét, az nyilván más, viszont ő se azért csinálja, mert neki ez olyan nagyonnagyon jó). A nagyon súlyos traumákkal kapcsolatban véletlenül igazad van - idővel ez össze fog jönni a legtöbb embernél, aki úgy határozza, párkeresésre használja fel csekélyke életidejét. Időt, energiát és pénzt visz. Minél többet foglalkozik vele az ember, annál többet.
Teljesen mindegy, hogy most 1 nagy traumáról vagy sok kicsiről beszélünk, előbb vagy utóbb szakad a cérna, mármint az értelmes, gondolkodni tudó és akaró embereknél. Az erőforrások nem végtelenek. A társfüggőknek pedig, akik ennek ellenére is erőltetik a dolgot, orvoshoz kellene fordulniuk, olyan agykúrász fajtához - ahogy más függőséget, ezt is lehet gyógyítani. Természetesen van az az 5 százalék, akin a terápia sem segít - nos, ők szoktak a félhetes intersziti elé ugrálni.

Ennek ellenére nem vitatom, hogy VAN esély arra, amit leírsz. A gond csak az, hogy az emberiség alig 2 százaléka ilyen szerencsés vagy előrelátó. A maradék 98 szív mint a torkos-borz.

Mellesleg a MGTOW-ban a férfiak pont hogy NEM akarnak együttműködni a nőkkel, ezért járják inkább a saját útjukat.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.25. 09:23:50

@Reactor: Sok dologban egyetértek, meg szerintem az alapprobléma is valós. A nők nem elhanyagolható, és egyre növekvő része számára a férfiakkal való együttműködés nem igazán profitábilis. Ahogy a férfiaknak a nőkkel való együttműködése sem. Emellett minden aránytalanul kockázatos. Ehhez képest az egyéni létmód egy reális alternatívának tűnik.

Amivel nem értek egyet, az az, hogy a párkapcsolati életet aránytalanul rossznak írod le, az egyéni létet meg aránytalanul jónak. Én úgy gondolom, hogy mindegyiknek megvannak a maga előnyei és hátrányai, és az az önismeret kérdése, hogy ki melyikből akar többet. Ráadásul az életkor is eléggé befolyásoló dolog, pl. én 22 és 34 éves korom között szélsőségesen MGTOW voltam, senkit nem engedtem közel magamhoz, és úgy éltem, ahogy akartam, azzal foglalkoztam, ami érdekelt, dolgozni meg éppencsak bejártam az első pár év után. De most már nem tudnék visszamenni oda. Kizártnak tartom, hogy ne lennének MGTOW emberek, akik egy ponton "kiugrottak" a szektából, és ma az egykor vallott elméleteikkel teljesen ellenkező életet élnek.

Persze vannak traumák, de itt jön be az önismeret, hogy az ember mit is akar valójában az élettől. És szerintem ez életszakaszról életszakaszra változik. Például velem hiába találkozott volna a nejem 22 éves koromban, biztosan nem esem szerelembe iránta. Először is, nem is tudtam volna túl sokat értékelni belőle a testén kívül. Másrészt olyan mértékig tombolt bennem a tesztoszteron, hogy volt, hogy kúrtam egy lánnyal pár órát reggel, de délután meg este már annyira nem bírtam magammal, hogy ki kellett verjem.

Aztán nyilván vannak, akik válás és szétzilált egzisztencia miatt úgy döntenek, hogy ebből az egészből ők kiszállnak. Ezerféle élethelyzet lehet, ahol ez a logikus lépés, de nagyon sok embernek meg épphogy az sül el jól, ha a nőkkel van. Pl abban szerintem tévedsz, hogy "Mind a párkapcsolat, mind a szex egy olyan dolog, ami lényegében semmiféle hasznot nem hoz". Vagy nem egyeznek a fogalmaink arról, hogy mi a "haszon".

2021.12.26. 13:29:16

Poszter, a történet elég problémás, már csak onnan nézve is, hogy a nárcisztikus elsősorban önmagát szereti, nem a párját. Szóval az alaptézis már meg is dőlt. Nárcisztikustól hiába várod, hogy téged szeressen és partner legyen.

A legtöbb pali pedig igen, alázatos, szanaszéjjel alázott, önbizalomhiányos nőt akar magának, aki remeg már azért is, hogy csak széjjel dugják, de lehetőség szerint függő típus legyen és bármit - igen, szó szerint bármit - elviseljen. Lásd a legtöbb kommentelő lelkivilágát.

MsIreneAdler 2021.12.26. 14:54:50

@Lorrh: úgy néz ki nem lesz kielégítve a kíváncsiságom :(. Szomorú vagyok.
Mondjuk elfelejtettem, hogy csak a nőknek vannak elvárásaik.. :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.26. 20:28:03

@Lady Scarlett: az alázatosság egy olyan erény, ami szerintem nyugati nőben maximum az eredeti visszangjaként maradt meg, mert hozzád hasonlóan keverik a "szanaszét alázott"-tal, ezért nem is tekintik erénynek. Az önbizalomhiány pedig minden normális embert érint, mivel tökéletes alakú, szélsőséges testi és szellemi paraméterű, illetve kőgazdag embereket tolnak minden nap az arcunkba. Ezért azt gondoljuk, hogy ez a normális, illetve szorongunk amiatt, hogy a többségünkben semmi olyan nincs, amiért Oscart, Nobelt vagy szépségkirálynői címet kaphatnánk, vagy foglalkozna velünk a Forbes. Illetve vannak még azok, akik előadják, hogy az önbizalomhiányra a beképzeltség a gyógyszer.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.26. 20:28:34

@MsIreneAdler: amíg csak a kíváncsiságod, addig nagy baj nincs :)

MsIreneAdler 2021.12.26. 22:49:58

@Puerto Prince: nincs gond, szerencsére :).
Egyébként nagyon egyetértek azzal, amit fentebb írtál.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.26. 23:08:23

@MsIreneAdler: hát engem sem az ünnepi menü tartott fent reggelig :)))

Hjáj. Imádom a trópust, vitalizál ez az állandó meleg és pára. Viszont ez a tájfun tényleg brutál volt, úgyhogy lesz valóságalapja a kamunak, és a végén tényleg jótékonykodni fogunk. Már csak hajót kell szereznem.

Reactor 2021.12.27. 02:24:50

@Puerto Prince: Pontosan ezért népszerű a MGTOW. Csekély veszteséggel sokkal nagyobb hasznot könyvelhet el így az ember, mint megfordítva. Nincs párkapcsolata - hát aztán? Legalább nem lesz egész életében másra utalva. Ha meg szex kell, ott a Rosszlányok, nem igaz? Aki szereti a tejet, az se vesz egy egész tehenet.

Azért írom a párkapcsolatot aránytalanul rossznak, mert volt benne részem éppen elegendő, és így a vállam felett visszanézve, tapasztalaton kívül mást nem nyertem vele. Ellenben az egyedüllétből rengeteget profitálhat az ember. Ez persze egyéni motiváció kérdése is, de a lehetőség adott rá. Sok-sok embernek (főleg házasoknak) már az is hatalmas nyereség lenne, ha nem kéne egy lábára csomózott ólomgolyót elviselni életfogytiglan.
Az ellenpropaganda rendszeresen valami félelmetes mumusnak festi le a magányt és a szingliséget. Jellemzően pont azok, akik soha életükbe nem próbálták, még egy évig se. A társfüggőket kérdezni meg kb. olyan mint a narkóst a heroinról. Naná, hogy dicsérni fogja. A véleményük ennélfogva nem releváns.

Biztos van pár "hitehagyott" aki 15-20 év elteltével újból esélyt ad a dolognak, aztán jobbára megint kudarcot vall.
Haszonnak hívok minden olyasmit, ami direkt vagy indirekt módon pozitív számomra. Az is haszon, ha nem jössz valakivel össze és megkíméled magad a lelki sérülésektől & az idegbajtól.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.27. 08:00:51

@Reactor: az én életemben és a tapasztalatomban volt jó magány és rossz magány, meg volt jó kapcsolat és rossz kapcsolat is. Másokon is kb ezt látom. Szerintem semmi baj nincs az önálló életmóddal (nem szeretem a magány szót, mivel az egy érzés, nem egy állapot). Látom azt is, hogy Magyarországon nem nagyon dívik az önálló életmód. A legtöbben kényszerből vagy sikertelenségből önállóak, klasszikus az elvált szülő. Ja és azzal is egyetértek, hogy az egész világon erősödik az emberek öntudata, mindenki egyre akaratosabb lesz, ráadásul a net miatt egyre bunkóbb és nemtörődömebb is. A túletetett egó márpedig nem engedi meg, hogy saját döntésből azt mondd, hogy jó, ezt a hülyeséget elengedem a fülem mellett, vagy elviselek ezt-azt, és akkor is önazonos, ép lelkű ember maradok. Lásd Scarlet kommentjét.

A prostik világa érdekel, bár én sosem voltam. Sokan dicsérik a magyar prostikat, de szerintem van hozzáadott értéke egy alkalmi vagy visszajárós szexpartnernek is egy fizetőshöz képest.

Különben (nem rábeszélni akarlak) próbáltad már nem nyugati nővel?

Kubszrok Hadnagy 2021.12.27. 09:18:52

@Reactor: Én annyira MGTOW lennék, amennnyire az a nagykönyvben meg van írva. Mondhatni nálam nagyobb MGTOW-t nagyítóval sem találnál, mert maximálisan egyetértek azzal, amit az ólomgolyóról írtál az átlag Betty esetében. Hátmég Gerda (Jane, Pamela, etc..) esetében...na az aztán igazán durva lehet, nem győzök szörnyülködni.

DE! A legjobb dolog az életemben ami velem történhetett, az az volt, hogy találkoztam a feleségemmel. A lehető legjobbat hozta ki belőlem, nélküle sehol sem lennék ott, ahol most vagyok. Se anyagilag (pedig nem örököltünk tőle semmit), sem karrierileg, sem sehogyan. Nem azt mondom, hogy néha nem kellett itt ott csiszolgatni, de alapvetően összehasonlíthatatlanul jobb vele, mint nélküle. Úgyhogy FUCK MGTOW, VANNAK MÉG IGAZI NŐK, CSAK MEG KELL TALÁLNI ŐKET!

Kubszrok Hadnagy 2021.12.27. 09:28:00

@Puerto Prince: "Különben (nem rábeszélni akarlak) próbáltad már nem nyugati nővel?"

Nem fikából kérdezem. Lehet velük beszélgetni? Úgy értem igazán mélyen. Nem a nyelvi akadályokra gondolok, hanem a kulturális különbségekre. Megérti, hogy miért teszem a pontyot a kádba karácsonykor? Én azért, mert otthon gyerekkoromban így láttam.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.27. 10:03:47

@Kubszrok Hadnagy: ööö nem nagyon tudom, mert kapcsolatot nem építgettem velük :D

De amúgy ez egyrészt kultúrától, másrészt családtól, harmadrészt egyéntől is függ. Pl. fekete partnerem sosem volt. Indiánból is igazából csak mesztic. Egyszer töltöttem pár hetet Bangladesh-India vonalon egy kolléga-haverommal, bár partnereim voltak, az egész alkalmi volt. Az indokínai-félszigeten Vietnam kifejezetten szimpatikus, ma meg már állítólag az a legjobb hely DK-Ázsiában, ráadásul a magyarokat kifejezetten szeretik, mert küldtünk nekik segítséget a háborúhoz, meg a leghíresebb tábornokukat (Võ Nguyên Giáp) Magyarországon gyógykezelték a háború alatt. Ezt onnan vágom így, mert egyszer vendégül láttak egy hétig, mikor megtudták, hogy magyar vagyok. Meg így jöttek a csajok is érdeklődni :)

Ezeken a helyeken amúgy főleg a vallás és a gazdasági helyzet határozza meg az embereket. Japánban, Koreában és Kínában van saját kultúrájuk, ami sok mélységet ad, de sok nehézséget is okoz, cserébe - ellentétben az előző helyekkel - nagyon széles az a réteg, ahol középosztályosan élnek az emberek.

Értelmi szinttől függően lehet velük beszélgetni. Namost ilyen hülyeségekről, hogy hova rakod a pontyot bazdmeg, szerintem nem lehet, de tévedhetek ebben is. Én nem erről szoktam :D

Általában véve viszont azt látom, hogy a nyugati társaikhoz képest egy buddhista vagy ateista vietnami nő sokkal visszafogottabb, ha tetszik alázatosabb, de ugyanakkor el is várja, hogy a férfi klasszikus férfi legyen. Ha járt megfelelő iskolába, akkor kb. mindenről el lehet vele beszélgetni.

Indonézia, Fülöpök, a Raj, stb. esetén ez max a felsőbb társadalmi rétegekben jelentkezik, de olyan nők nem nagyon állnak szóba átlagos nyugati emberekkel, vagy nyugati emberekkel általában.

Japánban van egy 5-10% aki nyitott a nyugatiakkal való kapcsolatra, ezeknek a nagy része viszont idióta gajin hunter. A legjobbak azok a japán nők, akik tanultak nyugaton, és ahhoz már túl nyugatiasan gondolkodnak, hogy otthon elvegye őket bárki, de ahhoz meg elég konzervatívak, hogy nem ők voltak a yellow cabek a koliban. Sokakat azért nem vesznek el, mert van bennük valami japán társadalom számára elfogadhatatlan faszság, amit mi fel sem veszünk. Pl egy ismerős házaspárban a nő egy kicsit szeleburdi. Tehát mittudomén, elindul tejért meg kenyérért, és hoz szalámit. Namost az ismerősöm ezt leszarja, és amilyen erős viszony köztük van, az párját ritkítja. Ezek a nők nagyon jól öregszenek, értelmesek és kiszámíthatóak. Bár a többségük nem igazán izgalmas személyiség, de van lelki mélységük.

Korea kicsit igénytelenebben és sekélyesebben kb. ugyanez, csak sokkal több a plasztikai műtét.

Kína az már más, itt a pénz az isten. Japánban és Koreában is megnézik a fizetésed, mielőtt hozzád mennek, de ami Kínában megy a pénzzel, az nagyon kemény. A nők viszont itt elég sokfélék. Rengeteg értelmes van, és igazából semmiben sem hisznek, csak abban, hogy az élet értelme az anyagi gyarapodás. Bár az utóbbi időben megjelentek azok is, akik már élvezni szeretnék az életet.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.27. 10:30:49

" Namost ilyen hülyeségekről, hogy hova rakod a pontyot bazdmeg,"

Ki mit lát hülyeségnek. Te ezt, én meg a toleranciát:-) Nyilván nem a pontyról akarok velük beszélgetni, hanem azért hoztam fel a példát, hogy ezen keresztül mutassam be, hogy a kulturális identitásom számomra fontos és nagyjából az élet minden területén meghatározza a gondolkodásomat. Ettől függetlenül szerintem az egzotikus nők érdekesek lehetnek az ágyban, de szerintem csak ott. (Hülye gimis osztálytársam bemagyarázta anno, hogy maláj meg a thai nők a legegzotikusabbak, mert nekik nem függőlegesen van a vágat, hanem vizszintes, hahaha, azóta sem volt alkalmam leellenőrizni, pedig ez nem tegnap volt) A latinák meg igazán _gyönyörűen_ ropják a salsát, az embernek már attól merevedése van, hogy csak nézi, volt is szerencsém az egyikhez, de amit az ágyban nyújtott az már nem volt akkora. A vele való együttélés meg azért pláne nem vonzott.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.27. 11:13:50

@Kubszrok Hadnagy: szerintem ez senkit nem zavar, hogy hova rakod a pontyot, esetleg akinek ponty fétise van. Vagy kád fétise. A karácsony ünneplése már neccesebb, vallási ünnep lévén azt sokan nem csinálják, vagy nem 24-26án, vagy nem azt jelenti számukra. Egyébként miért rakod a kádba a pontyot? Most már érdekel :D

Egzotikus nők általában nem olyan jók az ágyban, ebben a régióban meg pláne. A női szex változatosságát az öntudat irányítja, az meg a nyugatiaknál a legerősebb. Úgy is mondhatnám, hogy az egzotikus országokban a szex annyira jó, amennyire a nők nyugatizáltak. Elég kevés a helyi íz a nőkben, ami nem hal. Ha érted mit akarok mondani. Az egzotikus nőkből a legkülönlegesebbek a kvázi törzsi viszonyok közt élők, de ilyenből ma már alig van.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.27. 11:32:28

@Puerto Prince: Azért rakom a pontyot a kádba, amiért 'rántottát' eszek reggelire, nem 'tortillát', meg amiért elvárom magamtól hogy többet keressek, mint a párom, meg amiért én vezetem az autót, nem a feleségem, stb, stb: mert otthon így láttam, ez ivódott belém, ezt tartom helyesnek, ez a kultúrám. A pontynál maradva: nem Szenteste vesszük meg, hanem előtte. Viszont szenteste esszük meg. Mivelhogy élő hal, hogy friss maradjon valahova kell tenni. Igaz, levághattam volna előző nap is, és utána tehettem volna a hűtőbe is, de mint mondtam, otthon anno nem azt láttam, úgyhogy nem vágom le 23-án, és nem teszem hűtöbe.

"Egzotikus nők általában nem olyan jók az ágyban, ebben a régióban meg pláne."
Akkor ne kopogjak át a vietnami szomszédaimhoz? :-)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.27. 12:20:41

@Kubszrok Hadnagy: és akkor hol fürödtök 23án?

Nem tudom amúgy, vannak jó élményeim nyilván "egzotikus" nőkkel, vietnamiakkal is. Csak arra utaltam, hogy a szex velük is csak szex. Nekem pl a fehér nők egzotikusak :)

Na velük nincsenek is jó élményeim. Haverok vannak, persze, de a fehér csajok esélyt sem adnak az olyanoknak, mint én. Ha Magyarországon maradok, már én is egy keserű, megtört alkesz lennék szerintem, vagy valami szánalomszexen élő papucs.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.27. 13:16:01

@Peni a Valdes: főiskola után már szólni sem mertem a nőkhöz, úgy féltem a megalázástól és elutasítástól. Nem voltam egy vidám vagy életrevaló ember, mégis mitől lettem volna? Senkinek sem kellettem, és ezt teljesen meg is tudom érteni, hiszen magamat is utáltam. Láttál rólam képet kb. 30 és kb. 40 évesen is, na 20 évesen ugyanez volt, csak méginkább kölyökképem volt és nem mosolyogtam szinte soha. Ja és ezen kívül volt egy állásom, amit már akkor is 90%-ban nők végeztek, mert olyan szarul fizetett, hogy családot eltartani belőle lehetetlenség volt. Így látom is magam előtt, ahogyan előkapom az előkémet, és végigszántom a fél Dunántúlt :DDD

Kubszrok Hadnagy 2021.12.27. 14:07:31

@Puerto Prince: Sehol. 23-án nincs, és nem is volt fürdés. A kölkök szeretik, gyerekkorban én is szerettem.

MsIreneAdler 2021.12.27. 15:05:57

@Kubszrok Hadnagy: én tökéletesen megértem a pontyot, annak az a dolga, hogy ott ússzon a kádban, míg utól nem éri a végzete! Sajnos manapság már nem mindenhol adják őket oda élve, a pultban végeznek velük. Fogalmam sincs mit gondolnak, hogy mi, ennél rosszabb várna rá az otthonunkban. ;)

@Puerto Prince: két fürdő. Problem solved :).

Egyébként ez szerintem tök jó dolog, hogy ahelyett, hogy itt maradtál volna nyűszíteteni a lyuk mellett inkább felvetted a segged, és megkerested azt a helyet, ahol olyan nők teremnek, akik neked is megfelelnek, akiknek te is megfelelsz. Én baromira tudom értékelni az ilyen hozzáállást, és talán ezért nehéz elképzelni hogy itt nem termett volna neked babér. De a lényeg, hogy most jó neked.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.27. 15:51:06

@MsIreneAdler: Na ugye. Szerintem még azt is tudod, hogy mi az a 'cerbona'. Itt nincs cerbona. De mégis azt mondtam a feleségemnek, hogy hozzon nekem két cerbonát a boltból. Ha nem egy kultúrkörből származnánk, akkor irhattam volna körül, hogy hozzon nekem "műzliszeletet, ami kb akkora mint a két hüvelykujjam, legyenek benne gyümölcsdarabok is, és legyen mézzel összetapasztva, de ne legyen benne csoki". El tudnám ezt mondani külföldiül? El. De azért sokkal könnyebb, ha a kultúrkör azonos. Ilyesmire gondoltam.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.27. 18:19:38

@Kubszrok Hadnagy: ezt igaz. Bár a példádban a nejed rá is guglizhatott volna, hogy mi az a cerbona ;)

Ami amúgy gyakran szül vicces helyzeteket. A Fülöpökön van egy nagyjából faszméretű, fehér kolbász, amit mindenki úgy ismer, hogy Hungarian sausage. shopee.ph/Hungarian-Sausage-(500g)-i.200064493.5924810956

Ugye nem kell ecsetelnem az ebből származó szóvicceket és csajozós dumákat? :D Mindenesetre ez egy német Wurst, ízre talán bajor. Na mindegy is! Mindenesetre apósomék minden alkalommal süttetnek ilyet, mióta családtag vagyok, illetve hozatnak kenyeret (amit ők amúgy sosem esznek), és sört isznak hozzá. Évek óta nem szólok nekik, hogy ez német szokás, nem magyar.

Amúgy nagyon vicces, pár magyar arc néhány éve valóban magyar kolbit is csinál, nem tudom, mennyire veszik, de jó látni, hogy valaki behatolt ebbe a résbe...

m.facebook.com/pg/gandahungariansausage/posts/

Kubszrok Hadnagy 2021.12.27. 18:51:21

@Puerto Prince: Ez itteni német virsli.Annyira 'Hungarian' mint amennyire a Brandenburgi kapu.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.27. 19:24:34

@Puerto Prince: "faszméretű"

-Doktor Úr, kérem segítsen, óriási a baj, csecsemőméretű a faszom.
-Nyugodjon meg kedves páciens, manapság ezen könnyen lehet segíteni méretnövelő műtéttel. De tudnom kell a pontos méretet.
-Három kiló, hetven deka.

Reactor 2022.01.13. 06:44:06

@Puerto Prince: Lehet hogy rosszul fogalmaztam, egyedüllétet kellett volna írnom "magány" helyett. Magány lehet társas is, egyedüllét viszont nem :)
Én őszintén szólva sose találkoztam "rossz" magánnyal, úgy értem, ha van mivel lefoglalnom magam és nem unom meg az életem is, sose éltem meg rossz élményként.

A kolbász amit említettél amúgy, legyen cimboráinknál is kapható "kielbasa" néven. Legalábbis főleg ott látni. Telente mindig elutazok Lengyelországba bevásárolni, ott látni sok ilyet. Talán a zsurekben (lengyel nemzeti leves) is ezt használják, nem tudom.

@Kubszrok Hadnagy:

A Cerbonához annyit fűznék hozzá, hogy eléggé elterjedt dolog az, hogy az ember már kapásból márkanevet használ köznév helyett. Gyakorta hallom például az általad említett cerbonát is müzli/müzliszelet helyett. A jeges tea helyett sokan Nesteát mondanak. Mogyorókrém helyett Nutellát, fertőtlenítő helyett Domestost, fejfájáscsillapító helyett aszpirint, és így tovább. Ez valami új szokás lehet.

eMeL · http://emel.blog.hu/ 2022.02.06. 09:47:48

@Örömhernyó: "Szerelem nem létezik. Van vágy (szexuális), meg van megszokás, pszichés függés, egyéb jelenségek, amikkel ki akarják tolni a vágy elmúlása után a kapcsolat időtartamát."

Ebben nincs igazad.
Létezik egy biokémiai folyamat amit szerelemnek nevezünk és teljes változást okoz a viselkedésben, értékítéletben, célokban.
Nekem egy fél és egy egész jutott ki ebből.
Ez valóban nem hosszú, az "igazi" az tartott egy max két évig.
Aztán átalakul szeretetté és szép emlékekké (amit szexel továbbra is visszaidéz az ember, ehhez a nőhöz tartozik az emlék).
Tapasztalatom szerint, amíg erős a szerelem, addig eszébe sem jut a pasinak másik nőt keresni. Amíg fiatalok és sok és jó a szex (a szerelem is visszaköszön emlékben), addig sem igazán.
Aztán ha kihül a szexuális vágy a partnerrel, akkor egyszerű párkapcsolattá szelidül, szeretettel, közös érdekekkel és gyerekekkel, vagyonnal... egy közös élettel, amiből akkor érdemes kilépni, ha van valami más, valami jobb... egyébként miért tennénk?
Aztán ha nem jön új szerelem, csak szexuális vágy, akkor azt szép csendben, szolídan le lehet tudni, anélkül, hogy felborítana az ember mindent.

Ez az egyik, amit a keresztény etika örökségből nagyon ki kellene már önteni, a szex és a házasság összekapcsolását. Az elején --ahogy írtam, ideális esetben-- ez úgyis összekapcsolódik, később meg csak frusztrációt okoz és kárt, ha összeerőltetik.
süti beállítások módosítása