Szerinte túl sokat kérdezek

2022. január 14. 07:28 - csajokespasik

Ez a kapcsolat tavaly ősszel indult, de semerre nem halad, így Posztolónk eltökélte, hogy nem húzná a dolgot idén őszig. A barátnőjelölt mindentől elzárkózik, csupa titok és minden kérdés túl intim számára.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Igazából tavaly ősz óta próbálkozom ezzel a lánnyal, de nem nagyon haladunk. Én olyan családból jövök, ahol lehet kérdezgetni, nálunk nem volt olyan, hogy tabutéma, nyíltan álltunk mindenhez, nekem teljesen természetes beszélni bizonyos dolgokról. És beszélgettem vele, hogy mit szeret, hogy szereti, az előző kapcsolatai miért mentek gajra, stb.. És nagyon kevés konkrét választ kaptam. Igazából már nem is merek kérdezni, mert volt, hogy támadásnak vélte, hogy ez túl intim. Nem kell rosszra gondolni, semmi nagyon intimet nem kérdeztem, mégis a legalapvetőbb dolgokon is lefagy.

Én kívánom őt, de tudom közben azt is, hogy a kizárólag testi vonzalmon alapuló dolog önmagában kevés. Ezért kérdezek, hogy megismerjem, nem azért, hogy visszaéljek vele, hanem a tájékozódás miatt. Idővel úgyis kiderül, ha más személyiségek és más életvitelűek vagyunk, amik sehogy sem egyeztethetőek össze. Ha valaki nem érzi jól magát egy kapcsolatban, lépjen ki, mert felőrli.

Ő a kérdezősködésemet úgy érti, hogy szerintem nem lehetnek neki titkai. Holott nem erről van szó, de neki a legtöbb dolog az életében vagy titok, vagy túl intim. Hozzáteszem, még semmi nem történt köztünk, egy csók sem. Nem miattam, nem a tutyimutyiságom miatt. Valahogy ha megérzi, hogy hangulatot akarok teremteni, akkor rögtön kikanyarodik előle. Nem tudom, mi játszódik le benne, de idén őszig már nem várnék. Inkább nők válasza érdekelne, hogy ezek mit jelentenek?

 
275 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr4416812656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2022.01.14. 08:46:49

Nőként azt tanácsolom hogy lépj le. Ez a csaj nem akar téged. Olvasni is rossz ezt a kinlódást. Ez nem kapcsolat csak tévhit.

Hunterwolf 2022.01.14. 08:55:53

Férfiként írok az igaz, de valóban rossz olvasni. Egy negyedévet már elvesztegettél az életedből teljesen fölöslegesen. Amit felfoghatsz tanulóidőnek. Otthagyni, ahol van. Nem akar téged és nem is enged maga közelébe. Figyu, "Ami úgy néz ki, mint egy kacsa, úgy hápog és totyog, mint egy kacsa, az bizony kacsa."
(És ne haragudj, nem grammar-náciságból: de nem gaj, hanem gally.)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.14. 09:21:08

"Hozzáteszem, még semmi nem történt köztünk, egy csók sem. Nem miattam, nem a tutyimutyiságom miatt."

Hát pedig de.

Egyszer beszélgettem egy lánnyal főiskolás koromban, elmentúnk teázni is párszor. Mivel sosem fogtam meg a kezét vagy smároltam le, így a dologból nem is lett semmi. Vége.

Namost ez 20 évesen elmegy, de később nem nagyon. Ha akarsz valamit egy nőtől, nyomulni kell rá. Mindig csak előre, tovább, tovább, tovább. Ha szende a lány, akkor is. Ha egyszer átölelted és hagyta, legközelebb alap hogy átöleled, és már simogatod is. Ha már ezt is hagyta, legközelebb ez az alap, és megcsókolod. Stb. A legvarangyosabb békát is meg lehet főzni lassú tűzön! Ha nem ezt csinálod, csak vegyes jelzéseket küldesz és elbizonytalanítod.

Másodszor: elő kell venni! Ha egy intim helyzetben vagy valakivel, mindenki gondolkodik azon, hogy mi legyen, akkor nem szabad habozni, elő kell kapni a répát, és így már mindenki tudja, hogy mi a helyzet. Nem baj, ha nem áll, a lényeg az, hogy egy tetszőleges helyzetet egy broki tesz egyértelműen szexuálissá. A visszautasítás ugye eddigre nem valószínű, hiszen minek maradtatok kettesben? Albérletárakról beszélgetni?

Hunterwolf 2022.01.14. 09:51:48

@Peni a Valdes: bocsi, igaz! Jiddisből kissé gyenge vagyok.

God Harald 2022.01.14. 10:24:31

@Peni a Valdes: valaki csak előveszi. Talán a fa..tündér…

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.14. 10:36:46

@Peni a Valdes: dehogynem. Intim helyzetben elő kell venni, ez a pasi dolga.

God Harald 2022.01.14. 10:48:45

@Puerto Prince:
kész színház: a nő széthúzza a függönyt, a férfi adja a darabot

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.14. 11:01:32

@Peni a Valdes: téged megkérdeznek a pasijaid, hogy elővehetik-e?

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.14. 11:03:55

@Puerto Prince: azt megszokták hogy szexelünk e.. persze tőlem eloveheti ha neki kényelmes úgy

bordon 2022.01.14. 11:04:46

Mászol rá, nyomod a gombot, de nála nem indul be a nedvesedés a jelenlétedben. Tiszta ügy, csak te nem látod be. Nem akar téged, se szexre, se komoly kapcsolatra, se semmire.
Ezt pár találkozás alatt le kellett volna vágnod.
Ha második-harmadik találkozáskor nincs semmi, se csók, se töcskölés, se csöcsörészés, akkor ő a háta közepére se kíván téged. A vonzalom az első 30 másodpercben kialakul, aztán esetleg hogy ne nézd ribancnak, két randit vár, mielőtt rabukik a farkadra. Szóval harmadik randin illik szexelni, ha a felek bejönnek egymásnak.
A lány szemében is és valószínűleg a környezete szemében is szánalmas a vergődésed. Képzelheted miket mond rólad a rokonainak, ismerőseinek: "Van ez a nagyon gáz passseeeee, aki folyton liheg a nyakamba, próbálok udvarias maradni, de nem vágja le, hogy irtózom a szájszagától is. Abszolút nem az esetem! Hogy adjam egyértelműbben a tudomására, hogy SEMMIT nem akarok tőle? Folyton kérdezget olyan dolgokat, amiket nem akarok az orrára kötni. Nem akarom megsérteni, de annyira szánalmas, ki tudja hogy reagálna, lehet, hogy agresszívvé válna. Segítsetek! Mint csináljak?" -valahogy így érzehet.

Ami számodra kitartó próbálkozás a csaj megnyitására, az számára ellenszenves nyomulás. Minden sejtjével irtózik tőled és menekülne a kérdéseid elől.

Gondolj bele mások hova jutnak el fél év alatt. Nem mit meg hogy szeretsz, miért mentek tönkre a kapcsolataid a múltban jellegű kérdésekkel puhatolóznak a másiknál, hanem már túl vannak nem csak a kúráson (az harmadik randin megvolt), de már közös ingatlan vásárlását tervezik hitelhez gyűjtik a papírokat, jövedelemigazolást, dolgoznak a gyerekcsináláson.

@Hunterwolf: Az bizony gajra megy lesz.
Miért menne valami gallyra?
A jiddis gojból jön, annak torzulása a gaj. Pogányt, nem zsidót jelent. Negatív értelemben. Tréfli. Nem kóser, rossz.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.14. 11:10:35

Egyébként sosem bírtam azt a kérdést hogy miért ment tönkre az előző, miért ez az amaz

Hunterwolf 2022.01.14. 11:23:50

@bordon: igen, ki is javítottam magam. Pár sorral feljebb megtalálod.

bordon 2022.01.14. 11:30:12

@Puerto Prince: Teljesen igazad van az elővétellel kapcsolatban. Egy haverom amikor kettesben maradt az aktuális lánnyal, amikor a csaj elfordult, a haver ledobott magáról minden ruhát. Egy pillanat alatt. Egyértelművé tette mi lesz, de mégse a csajt kezdte vetkőztetni, mert az ellenállt volna (csak színleg, illedelemből), de ha a férfi kiteríti a kártyáit (farkát), odalép a nőhöz, átfogja a derekát, majd felhúzza a felsőjét és ugyanazzal a mozdulattal másik kézzel lehúzza a szoknyáját, akkor ott már szexelve lesz. Sőt, haverom a lányok felsőjének két kézzel való levételekor álló helyzetben lábbal húzta le a szoknyát, nadrágot róluk. Próbáltam elképzelni hogyan, fél lábon állva. De minél gyorsabban meztelenné kell válnia mindkét félnek, nem szabad időt hagyni, hogy elbizonytalanodjon a nő.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.14. 11:38:01

Hát ha én nem akarok szexelni akkor elokaphatnak bármit meg ledobhatnsk bármit ....l

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.14. 12:00:32

@God Harald: ennyi!

@Peni a Valdes: ezt nem tudom hova tenni, gondolom viccelsz

@bordon: nem kell minden ruhát... az ember nem csak meztelenül szexel. Elő kell venni a pájslit, az már egyértelmű. A ruhaleksakodást sem kell elsietni :)

bordon 2022.01.14. 12:03:01

@Peni a Valdes: A nők akarnak. Csak várják, hogy a férfi kezdeményezzen. Elvárják, hogy a férfi határozott legyen. Például olyan kérdést férfi szájából nem akarnak hallani, hogy akarnak-e szexelni, szabad-e megfogni a kezüket stb.
Nem egy nő szájából hallottam, hogy ők azt akarják, hogy a férfi falhoz nyomja őket és belemarkoljon a melleikbe, seggükbe, letépje róluk a blúzt, bugyit, melltartót. A maszatolás, kétértelmű szituáció kiábrándítóak számukra. A férfi irányít. Ez az alap. És ezzel egyben leveszi a nő válláról a felelősséget, nem a nőnek kell kimondani, hogy dugás lesz, sőt engedélyt se kell adni, mert a férfi teszi a dolgát. Persze ehhez a megfelelő férfi kell, aki beindítja náluk a nedvesedést.
A nők elvárják, hogy le legyenek rendezve.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.14. 12:10:45

@bordon: van terepe a női kezdeményezésnek is, de nem az első dugásnál.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.14. 12:22:58

A párom, férfim szokott fogdosni, de nálam nem minden segg és mellmarkolas vezet szexhez

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.14. 12:25:08

@Peni a Valdes: és akkor megkérdezi, hogy Penike, szabad-e locsolni?

God Harald 2022.01.14. 13:14:03

@Peni a Valdes: az egy látra szóló betét:)

God Harald 2022.01.14. 13:35:40

@Peni a Valdes: amikor Puerto hercege előkapja és beteszi.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.14. 14:04:26

@Peni a Valdes: @God Harald: nem, hanem pl megvacsiztunk, csavargatod a hajad a gyertyafényben, én meg a combjaid közé csalinkázok a lábfejemmel, és trillázok a lábujjaimmal. Vagy előrehajolsz hogy felvegyél egy könyvet, én meg a dudorodó csípőmet a fokhagymáidnak nyomom. Vagy megnyalom a fülcimpádat és megharapom a nyakadat... vagy igen, akár megkavarom a tejeskávédat a plajbászommal... ilyesmik.

MsIreneAdler 2022.01.14. 14:56:19

A poszt gagyi, de ti nagyon mókásak vagytok :)

@Puerto Prince: igazad is van meg nem is. Pl én olyan nő vagyok (voltam...vagymi) hogy csak akkor mentem lakásra, ha már eldöntöttem, hogy (akár) szexelni (is) akarok. Mert ugye bármi más, beszélgetés, bújás, csókolózás abszolút megoldható nyilvános vagy félig nyilvános helyen. Amiért kételkedek az "elő a brét" sikerében az az, hogy nem minden nő gondolkodik úgy, mint én, és vannak olyan naív kis virágszálak, akik azt hiszik a filmezés/főzés/bélyegalbum nézegetés a lakásban tényleg azt jelenti, amit. Na ők zokon veszik, ha előveszed, vagy kérdőrevonod, hogy akkor mi a frászért jött fel. A másik, hogy azért fontos az időzítés, tehát mondjuk smárolás közben megnyílik a slicc, azt mondom ok. De mondjuk elszaladok pisilni, a pasi meg kilógó kolbásszal vár, az inkább vicces, mint izgató.

@bordon: elképzeltem mekkorát lehet zakózni az ilyen akció közben, amit leírtál :D. Két kéz a felsőn, láb a bugyin, szoknyán. Elég egy kis billenés...és bájing.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.14. 15:05:24

@MsIreneAdler: igen, a filmezés főzés stb osszebujas is lehet. Nem feltétlenül szex.

MsIreneAdler 2022.01.14. 16:20:01

@Peni a Valdes: az is lehet, persze. Majd a szex után :)

Reactor 2022.01.14. 16:24:20

Nekem is az a véleményem, hogy ennek a kapcsolatnak nincs jövője, nem érdemes forszírozni a dolgot. Csak pocsékolod a drága időt, amiből úgysincs sok.

@Puerto Prince: @bordon: Az a baj, hogy ez csak akkor működik, ha a szóban forgó pasas nagyon jó pasas, és a csajnak egyből "nedvesbugyi" lesz tőle. De tényleg egyből ám. Máskülönben már azt is kikéri magának & szexuális zaklatásnak veszi, ha csak simán ránézel.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.14. 16:33:09

@MsIreneAdler: nem feltétlenül. Pl van amikor én a nő nem vágyom szexre csak arra hogy odabujjak és együtt nézzünk filmet

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.14. 16:34:02

@Reactor: ez az előkapom stílus inkább vicces mint szexi

Reactor 2022.01.14. 17:28:30

@Peni a Valdes: Szerintem is az :) ilyet elég nehezen tudok elképzelni az ismerkedési fázisban. 2-3 év együttlét után persze már plauzibilis a dolog.
Ezt ám egyébként honnan, miből lehet észrevenni, hogy vágysz is a szexre, vagy csak filmnézés/összebújás szerepel a terveid között? Úgy értem, te magad írtad, hogy a férfiak továbbra se gondolatolvasók... ;)

God Harald 2022.01.14. 17:47:56

@Peni a Valdes: sőt, veszélyes is! Ha már előkerül, mindenképpen vizsgálni kellene a fegyverhasználat jogosságát! Mindegy, hogy csak elővették, csőre töltötték, figyelmeztető lövést adtak le, vagy netalán célzott lövéseket adtak le vele. A szolgálati szabályzatban benne van az intézkedés minden minősített esete:)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.14. 20:48:49

@MsIreneAdler: @Peni a Valdes: @Reactor: nos a dárda elővarázsolását nem úgy gondoltam, hogy a csaj mondjuk berakja a mosást, én meg hopp! Előkapom a semmiből. Hanem mondjuk megy egy kis csókolózás meg valami, esetleg egy ölelgetés egy kanapén, és akkor 90 fokos fordulat, és hopp! Gatya le! A jelenet nem vicces, de ha a nő kuncog, úgy is jó! A szexhez pajkosság kell.

bordon 2022.01.14. 20:57:51

@Reactor: Pont hogy akkor működik, ha nem túl jó pasi az illető. A ruhaledobós haverom nálam jelentősen rosszabbul nézett ki, pont ezért nála nem szabadkoztak a nők, bevállalták a szexet, ha már négyszemközt voltak és a srác meztelenre vetkőzött. Nálam volt inkább olyan, hogy a csajok, mivel jóképűbb voltam, nem akarták, hogy azt higgyem, ők könnyen kaphatóak és ment az időhúzás. A nők, ha nem akarnak tőled mást, csak szexet, akkor bevállalják hamar. Ha azt gondolják, hogy ebből kapcsolat lehet, akkor képesek húzni az időt egy kicsit, nehogy azt hidd, hogy ők olyanok... Megjátsszák magukat, azt hiszik ettől értékesebbek.

Lorrh 2022.01.15. 08:27:32

@bordon: Ez nem megjátszás, hanem a prűd, patriarchális, elnyomó társadalom által rájuk kényszerített szerep. Másképp lekurvázzák őket.
A férfiaknak sem lehet ám soha megfelelni, mert mindig van valami bajuk.

Infomaniac 2022.01.15. 10:10:11

@Puerto Prince: Eddig azt hittem, hogy te itt a kivételesen normálisak közé tartozol, de ez az elő kell kapni...
Na jó, látom, utána puhítottál ezen. Csakhogy akkor nem tartozik a tárgyhoz, mert ott még csók sem volt, nem adekvát előkapni..
Persze smárolás közben más, eljöhet az idő, hogy elő lehet venni, főleg, ha a csaj keze az alhas körül mozog, meg lejjebb - még ruhában. És azért kell ahhoz min. két perc.

Hogy én hogy utálom, amikor fél perc alatt minden ruhámtól meg akarnak szabadítani... Minek fektetek gyönyörű fehérneműbe akkor? :-D

Infomaniac 2022.01.15. 10:14:23

@bordon: Ebben is van igazság, hogy kell a férfi részéről a határozottság, de azért jó, ha nem egy mp alatt történnek a dolgok, mert nem mindig van az ember csőre töltve nőként. Kell egy kis finom előmunka, hangulattaeremtés is általában. És ez tök független lehet a pasi vonzósági szintjétől.

Infomaniac 2022.01.15. 10:17:36

@MsIreneAdler: pontosan. In medias res nagyon komikus lenne egy előkapott, ráadásul kicsit sem álló bré. Onnantól a szememben nem férfi a férni... Ha nem áll, az azt jelenti, hogy oda sem nyúltam addig (vagy rosszabb esetben nem indult be rám), annak meg oka van..

Infomaniac 2022.01.15. 10:24:30

@Reactor: így van. Ismerkedéskor olyat nem csinálunk, már ha volt már smaci és folytatódik az ismerkedés, hogy csak filmnézésre/beszélgetésre/stb jön fel valaki és szex kizárva.
Nálam akkor volt ilyen, mikor betegeskedtem - de azt előre megmondtam, hogy baromi szarul vagyok, alkalmatlan olyasmire, de dumálni jól esne.

MsIreneAdler 2022.01.15. 10:26:15

@Peni a Valdes: persze, de ez az ismerkedési szakasz. Ilyenkor azért egymás testének felfedezése érdekesebb általában, mint bármelyik film.

@Puerto Prince: ja jó. Hát ez így más. Így teljesen okés. Azt hittem ilyen performansz jelleggel mondjuk már a cipőlevételnél egyszercsak megforulok, és zsupsz ott is van a himbilimbi :) .

MsIreneAdler 2022.01.15. 10:29:25

@Infomaniac: na igen. Nem tudnám mire vélni a dolgot. Mondjuk én biztos szakadnék a röhögéstől és nem amolyan pajkosan kuncognék. Nehéz lenne utána komolyan venni a szituációt és úgy alakítani, hogy abból szex legyen.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.15. 11:05:48

@MsIreneAdler: egymás testének megismerése nem feltétlenül szex

Hunterwolf 2022.01.15. 14:30:19

@szamaritánus: Te mi a faszt másolgatsz gugliből, mielőtt elolvasnád, hogy már elismertem korábban, hogy ezt benéztem!

Hunterwolf 2022.01.15. 14:31:40

@szamaritánius: és még frusztrált is vagy. :)

God Harald 2022.01.15. 14:38:21

@Peni a Valdes: szerintem sem. Egyszerű nullállapot felmérés. ITP- t kell készíteni és végre kell hajtani.:))

Infomaniac 2022.01.15. 15:25:29

@Peni a Valdes: itt elvesztettél. Akkor mi?

Oké, ha a szexet a koitusra leszűkítve érted, elismerem, hogy lehet anélkül is. De minek megismerni a másik testét, ha csak kb. nézegetésnél megáll a dolog? Valami örömokozás ki kéne jöjjön eredményként, az meg már a szex tágabb kategóriája, nem?

Almandin 2022.01.15. 15:37:47

@bordon: Ne haragudj, de meg is kell ismerni az illetőt. Egy felszínes első benyomás akármilyen embert takarhat. A randizás elsősorban ismerkedés. Ha a személyisége nem szimpatikus valakinek, akkor nem akarok vele kapcsolatot akkor sem, ha testileg az elején vonzott.
A randizás nem szexuális ígéret. Szerintem gyerekes gondolkodású az az ember, aki azt hiszi, hogy elég egy kis fizikai vonzalom egy tartós kapcsolathoz vagy házassághoz. Ha valaki elkezd randizgatni valakivel, az a legtöbbször nem játszmázás, hogy ne tűnjön ribancnak, hanem a másik személyiségének felmérése. Lehet a legjobb teste valakinek, ha közben pl. le akar húzni (tegnapi poszt), vállalhatatlan világnézete van, stb.
Alkalmi szexnél nyilván nem számít, hogy a másik pl. drogkereskedő-e titokban, vagy szögesen ellentétes világnézete van, stb., de aki tartósabb kapcsolatban gondolkodik, fontos, hogy a randikat mint szűrőt használja. Egy kósza altesti gerjedelem miatt okos ember nem rohan azonnal vagy rövid idő után szexelni. Aki fegyelmezetlen, az ráfaraghat könnyebben.

Almandin 2022.01.15. 15:47:23

@Lorrh: Nincs ma már senkire kényszerítve, hogy megjátssza magát. Legfeljebb csak a bigott vallásos közegben élőkre. De nőként én pl. nem akartam régebben átélni, hogy társkeresés címén átmenjen rajtam egy fél város. Ha egy nő pl. felad egy hirdetést és havonta új pasival randizik, simán elképzelhető, hogy ha minddel legkésőbb a harmadik randin lefekszik, egy éven belül akár 8-10 pasija is lehet. Az elhamarkodott kapcsolatok ugyanis nagy eséllyel gyors csalódáshoz, szakításhoz vezethetnek. Sőt, sok pasinak pont ez a nőcsábász stratégiája, hogy beleugrasztják a nőt gyorsan a szexbe azzal, hogy prűdnek meg álszentnek, inkorrektnek titulálják, a szex után meg arra hivatkozva, hogy nem volt elég jó az ágyban, kidobják. Így egy éven belül sok nőt megfektethetnek.
A legviccesebb, amikor férfiak úgy gondolják, hogy egyrészt a nő VELÜK rövid időn belül szexeljen, de ne legyen több expasija egy-kettőnél még 30-40 évesen se, mert ha több volt, akkor ribanc. Ehhez kell a nagy logika, mondhatom.

Lorrh 2022.01.15. 15:50:59

@Infomaniac: nem ismered az öt másodperces bugyi fogalmát?
Nagyon fiatal és tapasztalatlan lehetsz.
Sebaj!
Itt mindenkinek joga van trollkodni és a másik kommentelőt ekézni, alázni, belekötni. Te is jól hozod ezt a formát.

Reactor 2022.01.15. 17:03:02

@Infomaniac: Erről van szó. Ismerkedéskor soha meg nem fordult volna a fejemben ilyesmi. Szerintem tud várni a dolog :P ha meg annyira kanos, ott vannak a prostik, náluk nem kell fölösleges köröket futni.
Csodálkoztam is, hogy ezt hogy kell elképzelni...hátulról letámadni a főzőcskéző vagy olvasgató csajszit, aztán szerencsére kiderült, hogy nem :D
Ha meg beteg is vagy, érthető, hogy a legkevésbé a hancúrhoz van kedved.
Sosem voltam híve az elkapkodott dolgoknak. Nem ráér a szex? Inkább megmutatom az ásványgyűjteményem helyette ;)

Infomaniac 2022.01.15. 19:03:58

@Lorrh: Nem ismerem az 5 mpes bugyi fogalmát, sajnos. Segítesz kérlek?

Fiatal nagyon nem vagyok, de tény, hogy 20 évig kiestem a piacról, így most sietve pótlok, ahogy tudok

Infomaniac 2022.01.15. 19:07:31

@Almandin:
Oké, lehet, hogy nem vagyok okos.
Vagy azért bőven 40 felett ugye kaphatok felmentést, mert már nem fogok családot alapítani, így nem ilyen szemmel kell nézzem?

Infomaniac 2022.01.15. 19:12:34

@Reactor: Hát, van hogy ráér, van, hogy nem.

Infomaniac 2022.01.15. 19:16:49

@Peni a Valdes: így értem
Meg mondjuk én mást engedhetek meg magamnak, mint a gyermekei leendő apját kereső nők, így nem kell univerzális kinyilatkoztatásnak venni, amit írtam.

God Harald 2022.01.15. 20:28:00

@Peni a Valdes: imádom az ilyen túlfűtött, romantikus, szexőrült nőket mint amilyen te is vagy.:)))

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.15. 20:36:47

@Infomaniac: @MsIreneAdler: @Peni a Valdes: jajj lányok. Azt gondoljátok, hogy ez ilyen komikus "move", ami instant szexre ingerel? Mert én másra gondoltam. A fasz előkapása olyan, mint a crossing the T egy tengeri csatában, vagy a lovassági roham egy szárazföldi csatában. Nem fogod ezzel kezdeni, nem helyettesíti a manőverezést, az ellenfél fegyelmének megbontását vagy a felderítést. Ráadásul csak a döntő pillanatban veted be - maga a pillanat megválasztása is kulcsfontosságú.

Én veletek fehér nőkkel mindig iszonyú béna voltam. Tudom milyen az, ha röhejes vagyok, túlzó, papucs, csicska. Vágom, milyen az, amikor elrontom az egészet, és kínos elutasítást és megsemmisítő megalázást kapok.

De tudom azt is, hogy ez főleg amiatt volt, mert fogalmam sem volt arról, hogy a nőkkel hogyan kell bánni. A csajozás mint olyan egy játék. Az ember felderítéssel kezd, megfigyel dolgokat, ki mit iszik, ki nevetgél felszabadultan, ki keres szemkontaktust, ki bámul maga elé, kinek van jó segge, stb. Namost ha valaki felméri a sajat erejét és céljait, akkor megtalálhatja a gyenge pontokat, ahol könnyű célt érni, de törhet magaslatokra is, jellemzően kettőre :D

Nos tehát amint a célt azonosítottuk, ideje férfiként tenni, azaz cselekedni. Tökmindegy, hogy ez mi, ahány ember, annyi eset, sőt. A lényeg, hogy egy pillanatban eljön az, hogy valaminek történnie kell, különben a csajok azt gondolják, hogy tutyimutyi vagy. Ha ekkor engedélyt kezdesz kérni, meg menthost és fogselymet húzol elő a smároláshoz, a dolog nem működik. A döntő pillanatban tettrekésznek kell lenni, és egyértelművé kell tenni, hogy nem szimplán bejössz neki, hanem hogy a dolognak itt és most testiség a témája. (Erre mondják a csajok később azt, hogy működik köztünk a kémia.) Ez nem egyből a fasz elővételét jelenti, hanem egyértelmű jelzést, hogy az intim zónájába behatolsz. Olyasmit csinálsz vele, ami különbséget tesz egy kellemes beszélgetés és a szexualitás között. Majd amikor ezt jóváhagyta, nem kezded el pl a kezét simogatni, hanem megállíthatatlanul mész a cél felé. Namost van petting persze, de az ilyesfajta férfias fellépésnek egy nő, amennyiben szimpik vagytok egymásnak, nem fog ellenállni az esetek döntő részében (ha meg igen, hát jobb is úgy). Ekkor, mondom

EKKOR

elő kell venni a répát. Gyors, határozott, kissé váratlan módon. Ez működik :)

Sztravinszka 2022.01.15. 20:47:27

A répa egyértelműen keveredni látszik a lőfegyverrel. Nem kéne ezt szétszálazni?
Fegyveeert... lááábhozzz!!!

Infomaniac 2022.01.15. 21:00:56

@Puerto Prince: szerintem nem nagyon írtam mást, már ha elolvastad.
Csak az van, hogy nem elemzem ennyire, hogy mikor kerül elő a répa, mert az általában a dolgok természetes folyamába beleilleszkedik és nem valami meglepetésszerű dolog.
Ha meglepetés, akkor nem oké valami.

Infomaniac 2022.01.15. 21:04:59

@Puerto Prince: szóval a kissé váratlan dolog nem lenne az esetem, bocsi.

De az is tény, hogy ritkán ismerkedek offline, nem feltétlen vagyok otthon annak dinamikájában.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.15. 21:14:35

@Infomaniac: értem, tehát online ismerkedsz. Hogy is van ez nálad? Hány éves is vagy és mik a szándékaid?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.15. 21:23:25

@Infomaniac: ugyan már, ez ilyen nyugati dolog. Egy vérbő, ámde nem kemény pénisz tökéletes halacskázni. Jó hát szerintem egy csaj se villantson cicit ha nagyon gáz, de egy átlagos fütykös még nem harckészen is jobb, ha előkerül, mint ha a gatyában marad! A helyzet az, hogy én sokszor bíztam az elején a csajokra a tempót, de úgy nem történt soha semmi, vagy csak nagyon lassan. Ahol és ahogy én csajoztam, semmiféle szükségem nem volt azokra, akik tartogatták magukat, meg be akartak mutatni az anyjuknak. Ez csak később jött elő elfogadhatónak, mikor már egyre jobban vonzottak a különleges meg nehezen megszerezhető fruskák.

Infomaniac 2022.01.15. 21:30:36

@Puerto Prince: 4x vagyok. Szándékaim? Jól érezni magam. Ha olyat találok, akivel érdemes , kialakítani valami kapcsolat-félét. Hab lenne a tortán, ha tudnék mutatni modellt arról a fiamnak, hogy milyen egy férfi-nő kapcsolat, ami működik, ahol megértés és béke van.

Mondjuk kicsi az esélyem erre, az tuti, mert magasak az elvárásaim. (Értsd: nem kell a pénzét rám költse senki, viszont a velem egy kategóriájú pasiknak vsz nem én kellek) Sebaj...

Infomaniac 2022.01.15. 21:32:26

@Puerto Prince: halacskázni? Mindig tanul az ember

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.15. 21:41:06

@Puerto Prince: én örülök ha bejövök, élvezem is, de attól még nem feltétlenül akarom hogy berakjak akkor ott... nem tudom érted e

God Harald 2022.01.15. 21:45:38

@Peni a Valdes: csak azt tudom, hogy mi a ciki:)

God Harald 2022.01.15. 21:59:11

@Peni a Valdes: az a ciki, ha nem jön a geciki:)

Infomaniac 2022.01.15. 22:22:25

@Peni a Valdes: az jó, ha tudod majd tartani az iramot, hogy boldog legyen

God Harald 2022.01.15. 22:24:52

@Peni a Valdes: majd lehűtöd:)))
Szoci örülni fog!:)

God Harald 2022.01.15. 22:26:16

@Peni a Valdes: nem jellemző. Jobb kint mint bent!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.15. 22:27:39

@Peni a Valdes: honnan tudod, hogy a jövendőbelid? Alakul a magánélet, Penikém?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.15. 22:30:16

@Infomaniac: hát igen nem könnyű így, azért sok sikert kívánok. De ha már itt tartunk, milyenek a tapasztalataid az online pasikkal? Mennyi idő alatt juttok el szexig? Jó a felhozatal? Miért nem offline ismerkedsz? Annyi kérdésem van, te jó ég!

God Harald 2022.01.15. 22:35:13

@Infomaniac: ezt soha nem értettem, hogy egy faszi erről miért egy nőnek beszél. Ha nagyon meg akarja ezt osztani, akkor ott vannak a barátok. De leginkább ezt neki egyedül kell megoldani.

Infomaniac 2022.01.15. 22:53:34

@God Harald: két oka lehet. Az egyik, hogy potenciálisan segíthetek bizonyos szempontból.
A másik, hogy vsz főleg álbarátságok léteznek manapság. Ahol azt kell mutatni, hogy minden rendben, minden szuper, hogy ne legyen lenézve. Vagy hogy a barátja ne kezdje el félteni a csaját tőle..

God Harald 2022.01.15. 23:00:10

@Infomaniac: hát nem tudom…bizonyos kor fölött szerintem barátoknak nem kell mutatni azt, hogy minden rendben. Haveroknak sem.

Infomaniac 2022.01.15. 23:19:20

@Puerto Prince: te miért nem alszol amúgy ilyenkor? Kb csak most kéne ébredezz.

bordon 2022.01.16. 06:47:22

@Almandin: A randizás a legalkalmatlanabb módja a másik megismerésének. Egy felnőtt embernek már ki kellett nőjön az emberismerete, amivel fél perc alatt vágja, hogy a vele szemben álló ember gáz, mű, fals, hamis, akitől semmit nem akar. Hogy pontosan milyen, azt nem kell megfejteni ezalatt a fél perc alatt, csak azt kell felismerni, hogy nem akarsz tőle semmit. Ez az első szűrő, amit sajnos az emberek többsége nem használ, hanem elkezd randizni, hogy majd megismeri a másikat és én majd eldönti, kialakul, egymáshoz csiszolódnak... Ebből adódnak a vállalhatatlan helyzetekbe való belecsúszások, mert a randizás játszmázás, célja a szembenálló fél felpuhítása. Ha sikeres is a felpuhítás, akkor is egy randiszemélyiséget enged magába a nő.
A randizásba azért is megy bele a nő, mert az egy szórakozás, addig se kell otthon ülnie fingszagú melegítőalsóban valami sorozatot nézve. Elviszik étterembe, utaztatják a seggét, ki van szolgálva, bólogatnak mindenre, amit mond, a férfi meg úgy van vele, hogy majd a következő randin lesz szex, ha már belefeccölt ennyi pénzt, benzint, energiát, akkor nem fogja hagyni ezt a nőt, ha nem is akarja feleségül venni, de egy patront megér. Ha most elengedi, akkor az lesz, ami a legutóbbi, két hónapig felpuhított nővel történt, azt mondta neki úgy érzi nem vezet sehova ez a randizgatás, ne rabolják egymas idejét, erre a nő elment fesztiválozni a barátnőivel, ott meg lekúrta valami lazacszínű pólós, fehérnadrágos német használt import AUDI-s menőcsávó két perc alatt. Ezért mennek bele olyan randizgatásokba a nők és férfiak, amiknek meg se kellene történnie.

Erről szól a randizás. Fantáziátlan, semmilyen közös ponttal nem rendelkező emberek akarnak valamit kicsiholni egymásból, ezért aztán előadják a kompatibilis személyt.

Ha meg akarsz valakit ismerni, arra ott az iskola, egyetem, munkahely, baráti társaság.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 07:04:35

@Puerto Prince: konkrét magánéletem nem teregetem ki. De boldogság és közös van

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.16. 07:08:46

@Infomaniac: Batibat miatt gyakran találom magam itt, mivel csendbe kell legyek, magányosan, sötétben, és unatkozom. Általában reggel és délelőtt letudom a nap melós részét, és tudok jönni kommentelni, meg akkor magyar idő szerint késő éjszaka van, nincs itt senki. Mikor hogy. De kérdésedet köszönöm, ritkán alszom 8 órát, vagyis szerintem soha. Egy darabig jó volt ez így, de a korral egyre nehezebben viselem.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.16. 07:10:48

@Peni a Valdes: hát gratulálok, és a párod érdeklődési területéhez meg különösen :)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 07:28:58

@Puerto Prince: Nos nekem offline utoljára gimnáziumban ment, meg egyszer amikor munka után mentem le, de abból sem lett semmi

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 07:30:52

@Puerto Prince: én azt láttam hogy a nem túl vonzó illetve a nagyon bomba hejjespasee akinek ez megy

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.16. 07:32:41

@Peni a Valdes: szóval te is tinderen meg ilyen helyeken vadásztál? Elképesztő. Úgy érdekel ez a világ, mert elképzelni nem tudom, hogy a valóságban hogy lesz belőle huncutkodás

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 08:02:12

@Puerto Prince: természetesen ezt ne vedd általánosnak de valamiért az én volt iskolai körömben pl gyakori. Szerintem az az oka hogy adott esetben reálisan látja a maga lehetőséget.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 08:05:03

@Puerto Prince: Miért elképesztő? Ugyanazzal az ősi módszerrel csinálják mint amivel benépesült a bolygó

Lorrh 2022.01.16. 08:08:21

@Infomaniac: "magas elvárású nő" ez végtelenül súlyosan hangzik.
Ilynekor az szokott lenni, hogy egyoldalúan magasak az elvárásaik, illetve fogalmuk sincs hogy a férfiak mit keresnek egy nőben, mik a számukra vonzó nők.

A másik dolog, hogy elméletben már nem a gyereked apját keresed. Mégis ugyanazokhoz a kiválasztási szempontokhoz regaszkodnak ilynekor az emberek (férfiak és nők is) mint ami a biológiai mintájuk:
A pasi legyen magas (hogy a szavannán meglássa az oroszlánt) - holott teljesen felesleges a magasság, felesleges a testi erő mert ma már mindent robotok és gépek csinálnak.
A férfiak meg a nagy mellett keresik holott nem kell már gyereket szoptatnia egy 40+++ os nőnek.

A tapasztalataim azok, hogy UGYANAZOK a kiválasztási szempontok maradnak. Pedig okosabb lenne változtatni, de nagyon mélyek az evolúciós drive-ok.

Egy zseniálisan jó könyv a témában:
www.libri.hu/konyv/joe_quirk.prudek-es-paraznak.html

bordon 2022.01.16. 09:44:56

@Lorrh: A férfi magassága elsődleges szempont a nő szemében. Fontosabb, mint az izomzat mennyisége, a jóképűség és a farokméret.
Ezt kérem szépen kikutatták. A magasság mindent üt.
Ha magas, akkor persze további előnyt jelent a nagy cerka, jóképűség.

A Bartholin-mirigyeknek magyarázhatod, hogy a magasság és testi erő nem fontos, ha a nedvesedést kizárólag 180 centi feletti férfi váltja ki a nőnél.

A testi erő, főleg a látványos izomzat pedig arról árulkodik, hogy az illető tehetős (van pénze szteroidokra, tápkiegészítőkre, személyi edzőre), ugyanakkor van sok szabadideje is, hogy hobbijának hódoljon.
A golf, tenisz és motorsportok se azért státuszszimbólumok, mert annyira hasznosak, hanem mert mutatják, hogy a gyakorlójuk már csak hobbijának él, minden más rendben van az életében.
Egy pár tízezer forintos Seiko karóra is pont úgy mutatja az időt, mint egy méregdrága svájci műremek. Mégis, aki ki akar tűnni, az utóbbit veszi.

bordon 2022.01.16. 09:51:03

@Lorrh: A férfiak nem a nagy melleket kereskk, hanem a szép formájú melleket. Volt mindenféle mellű nőm, a pici, de feszes mellek tulajdonosainak nem volt bajuk önmagukkal. A nagy mellek tulajdonosai vagy azzal vádolták a férfiakat, hogy csak a melleik érdeklik őket (ja kérem, teccettek volna személyiséget is növeszteni) vagy a megereszkedett melleiket szégyellték, szex csak sötétben, közben végig fenn a melltartó. Aztán persze a komplexusos nő törvényszerűen idegbajos lesz, és nem meglepő módon jobban elkurvul, mint a szép és kiegyensúlyozott személyiségű. Fűvel-fával összefekszik. Alsópolcos nőt ezért (is) könnyebb táncba vinni, de mellette maradni nem szabad, mert idegbajos. Ép testben ép lélek. Akinek baja van a testével, az lelkileg is toprongy lesz.

Lorrh 2022.01.16. 10:04:23

@bordon: általában egyetértek veled, de ez a két utolsó kommented nálam kiverte a biztosítékot.
- whatever -

Infomaniac 2022.01.16. 12:44:44

@Puerto Prince: válaszoltam amúgy a kérdésedre. De nem látom már. Meg egy korábbi hszem felét sem.
Vagy technikai hiba van nálam, vagy kimodiztak, csak érteném, mit vétettem..

Infomaniac 2022.01.16. 12:47:21

@Peni a Valdes: szerintem is vhogy így. Beleértve az akár nagyjából vonzó, de nem magas pasikat. Ők a szűrők miatt vannak háttérben online.

Infomaniac 2022.01.16. 12:54:53

@Lorrh: nem vitatkozom, illetve csak részben.
Ha elfogadod azt, hogy az emberek, nők egy részénél nem tudatos dolog, hogy mi vonzza.

Én az általad írt megfontolásokból próbálok tenni engedményeket abban a részben, amire tudatosan hathatok magamban.

Lorrh 2022.01.16. 13:25:52

@Infomaniac: persze hogy nem tudatos!
Ősi mély ösztönök ráncigálnak minket.
Legbelül primitív őslények vagyunk.
Erre utaltam, hogy a ráció nem játszik szerepet a választásokban.

Lorrh 2022.01.16. 13:54:30

@Peni a Valdes: társkeresőn vannak extra esetek: 150 magas csaj kiköti hogy csak 180nál magasabb pasival ismerkedik.
Megilyesmi.
Túúúúúúúdod: biztonságérzet. Mintha manapság a nőknek kellene félniük a kardfogú tigristől amelyik bejön a barlangba és a nagydarab hős férfinak kellene megvédenie. Olyan reflexeik vannak a nőknek, mintha az őskorban élnénk.

Lorrh 2022.01.16. 14:18:59

@Peni a Valdes: és akkor neki egy 170 magas pasi már nem is jó!?

Anyák! akik alacsony fiút szültök, öljétek meg a magzatotokat, mert a nőknek nem fog kelleni az alacsony férfi. Örök kínra ítélitek ha életben hagyjátok.

_Amatőr_ 2022.01.16. 14:28:31

@Lorrh: Az evolúció a túlélés érdekében az átlagosra törekszik.
A nagyon pici csaj azért akar extrém magas srácot (tudat alatt), mert azt reméli, az utód így eléri az átlagos testmagasságot.

bordon 2022.01.16. 15:09:13

@Lorrh: Az lehet, hogy egy-két nő egy megismert és megszeretett alacsonyabb férfival kivételt tesz, de nagy általánosságban igaz, hogy a legfontosabb a nők szemében a férfi magassága. Második fontos fizikai attribútum a széles vállak. De egy magas, csapott vállú férfi általában előnyben van egy alacsony szélesvállúval szemben. A férfi péniszmérete meg a testmagassága és a vállai szélessége után csak harmadik szempont volt a nők szemében. Volt erről egy komoly kutatás.

bordon 2022.01.16. 15:12:19

@_Amatőr_: Nem, a pici csaj nem ezért akar magas pasit. Hanem mert minden nő (majdnem mind), a magasabb pasikat tartja vonzóbbnak.
Ha neked igazad lenne, akkor a magas nők meg alacsonyabb pasikat akarnának vagy átlagos magasságúakat. De egyszerűen arról van szó, hogy a nők szemében a férfi testmagassága elsődleges és a legfontosabb fizikai jellemző.

_Amatőr_ 2022.01.16. 15:22:03

@bordon: Kérdezz meg magas nőket a párválasztási preferenciájukról! A többség azt fogja mondani, nem zavarja, ha a párja alacsonyabb nála (nyilván nem extrém módon).

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 15:26:51

@_Amatőr_: itt inkább a mennyire legyen magasabb a kérdés.

_Amatőr_ 2022.01.16. 15:32:30

@Peni a Valdes: Ez így igaz.

Tudom, nem mérvadó, de saját megfigyeléseim szerint a nagyon pici csajok kedvelik az extrém magas férfiakat, az átlagosak a pár centivel (8-10) magasakat, az égimeszelőket pedig nem érdekli a férfi magassága.

Reactor 2022.01.16. 16:09:31

@bordon: Elég ha kőgazdag vagy. Az az abszolút dzsoli dzsóker. Ha pénzed van, lehetsz bármilyen alacsony, kisfarkú, lusta, buta, vagy gonosz, a nők sorjázni fognak nálad.

Reactor 2022.01.16. 16:18:31

@Peni a Valdes: Sajnos volt olyanban is részem. Szerencsére az ilyen nők igen hamar el is tűntek. Túl drágán mérték nálam a zsákmányt...

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 16:23:43

@Reactor: értem, tehát te alacsony ronda gazdag férfi vagy

Reactor 2022.01.16. 16:24:56

@Peni a Valdes: A ronda stimmel. A gazdag meg viszonyítás kérdése, nyilván. De elég megnézni a puncs.hu-t, minden nappal egyre több a regisztráció rajta.

Reactor 2022.01.16. 16:29:51

@Peni a Valdes: Nem kell fent lennem hozzá, hogy lássam, mi a helyzet, ez a legszebb :)

Reactor 2022.01.16. 16:36:41

@Peni a Valdes: A kérdés jogos. A probléma az, hogy ez a nőtípus mára gyakorlatilag mindenütt ott van, és sajnos a döntő többség ilyen. Ha csak a puncs.hu-n gyülekeznének, és nem lennénk tele másutt is pénzvadászokkal, feleekkora problémát nem okozna ez a jelenség, és engem se zavarna, no meg másokat se. Azt mondanánk: ott vannak az aranyásók koncentráltan, aki ott regisztrálva van, na azt messzire kell kerülni. Anno az "átkozsban" a nőknek töredéke volt ennyire anyagias, és őket is alaposan lenézték emiatt. Ma pedig egyenesen szorgalmazzák, és erre a politikai garnitúra is rátesz egy lapáttal ilyen lózungokkal, hogy "mindenki annyit ér, amennyije van". Tehát a dologgal már nem lehet nem számolni.

Reactor 2022.01.16. 16:40:56

@Peni a Valdes: Pontosan, magam se gondolom másként. Ezért foglalkozok inkább Dune 2000-rel a csajozás helyett. Hiszed vagy sem, sokkal jobban kifizetődik, és itt még "lehetetlen" fokozaton is van pár százalék esélyem nyerni - plusz még élvezetes is. A csajozás meg jobbára kínlódás, aminek a végén mindig egy nagy kalap szar a jutalmam. Ezt inkább megspórolom...

Lorrh 2022.01.16. 16:43:05

@Peni a Valdes: ez a nap kérdése!
Mert szeret dagonyázni a "hülyenők" - "pénzéhesribancok" - "mindennőkurva" háromszögben.

Reactor 2022.01.16. 16:51:04

@Lorrh: A nők elanyagiasodása nem vitatéma, hanem tény. Nem baj, ha nem látod be, ettől még nem lesz kevésbé igaz. "Dagonyázni" pedig azért "szeretek", mivel már nincs vesztenivalóm, nyugodtan lehetek őszinte és mondhatok ki dolgokat, semmiféle hátrány nem érhet.
Akinek nem inge, az úgyse veszi magára, akinek meg igen, az öltözzön csak fel gyorsan...

Lorrh 2022.01.16. 16:55:32

@Reactor: melyik korban nem voltak anyagiasak a nők??? Már a Dekameron is erről ír.
Lehet hogy a kádári egyenszoclizmusban mindenki szegény volt ezért nem látszott ez a tendencia annyira. Manapság meg őrületes vagyoni különbségek vannak és ez táptalajt ad a nők örökös anyagiasságának. Örökké így volt, ez egy evolúciós drive, mert a gazdag pasira tudnak számítani, amikor a szülés és gyereknevelés miatt otthonra szorulnak.
Evolúciós minta.
De aki meg annyira faék ostoba hogy csak ez a pénz a fontos neki az out of league, tökéletesen keresztül lehet nézni ezeken.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 16:55:36

@Reactor: ok, de teged mint tudatosan magányos embert miért érdekel hogy egyes nők milyenek...kit érdekel...

Lorrh 2022.01.16. 16:56:46

@Peni a Valdes: ha neki ez a jó, hát tegye.

Reactor 2022.01.16. 17:05:45

@Lorrh: Ez lehetséges, viszont ettől még nem lesz kevésbé elítélendő a dolog. És bizonyára már azidőtájt is akadtak emberek, akiknél azért kiverte a biztosítékot a dolog, és szóvá tették. A műveltebbek akár versben vagy prózában is. Anno a lopás, gyilkosság például a világ legtermészetesebb dolga volt.
A másik meg, ahogy írtam, voltak pénzvadász nők, igen, de nem EZ volt az etalon. Attól, hogy a kondászfiú nem kaphatta meg akkor se a királykisasszony kezét, magához illő és való parasztlányt igenis találhatott. Lehet hogy nem elsőre, nem másodjára, de talált. És vedd hozzá kérlek, hogy azidőtájt még internet se volt, a kondászfiú nem tehette meg, hogy két-háromszáz kilométerrel odébb élő lánykákkal csetelgessen Skype-on, tehát nagyon kicsi volt a merítés. A falu, ahol élt, esetleg még pár környező település a "határban". És még így is bőven talált magának parasztlányt vagy vászoncselédet. De még szerintem a tehetős földesúr se igen utazgatta át a fél országot földbirtokosnőre vadászgatva.
A vagyoni egyenlőtlenségek egyértelműen a kormány és a vadkapitalizmus hibája, melyek támogatják eme káros gyakorlatot, de ezért soha nem is hibáztattam a nőket.
Mindazonáltal, attól, hogy valami "evolúciós minta", meg "ösztönös", nem jelenti azt, hogy ne kéne fellépni ellene vagy helyteleníteni. Az is evolúciós minta, hogy a férfi végigkeféli az összes nőt, mert hát akkor jó, ha az ő apai mintája örökítődik tovább, oszt mégse csinálunk ilyet.

Lorrh 2022.01.16. 17:29:42

@Reactor: dehogynem! A macsó alfa, akit itt a neten éltetnek a férfi körök, az bizony végigkeféli a világot.
Ez is evolúciós minta.

Teljesen felesleges elítélni, mint ahogy az anyagias nőt is felesleges elítélni.

A rablást és gyilkosságot miért is kevered ide? totál más liga.

Igen, abban igazad van, hogy az internet és a "könnyű" elérhetőség bizony a nőket arra sarkallja, hogy világszerte keressenek fehérlovasherceget.
Amit persze nem találnak és pofára esik a nő is és a kihagyott férfi is. Ez sajnos kortünet.
És ha te ezt elítéled akkor attól ez meg fog szűnni? Vagy a te életed boldogabb lesz az ítélkezésed által?

Reactor 2022.01.16. 17:56:06

@Peni a Valdes: Ha tényleg csak egyedi, elszigetelt esetekről lenne szó, nyilván nem érdekelne, ahogy a pisikakiszex se zavar túl sok vizet. A gond az, hogy társadalmi szintűvé nőtte ki magát a dolog, majdnemhogy világszerte, és így már nem lehet nem számolni vele. Vagy a következményeivel (rengeteg senkinek nem kellő pasas, akik úgyszintén nem rejtik véka alá a véleményeiket).
Mivel felettem úgymond nincs hatalma már a nőknek, ezért nyilván én fogom kimondani azt, amit a kapcsolatát féltő pasas nem mer, nehogy magára haragítsa az asszonyt. Egy hasonlattal élve: kicsikét olyan ez, mint a Dune 2000 hadvezetés. Vannak az én embereim, van az ellenség, és vagyok én, aki ezt az egészet felülről látja, és amit lát, abból fogalmat alkot, milyen döntéseket hozzon.

@Lorrh: Szerencsére ilyen macsó alfa sose volt olyan sok, hogy tényezővé váljon. Ha csak annyi pénzvadász nő lenne, mint ahány macsó alfa, tizedekkora gondot nem okozna a dolog.
Nem, nem felesleges elítélni egy nyilvánvalóan kártékony és ocsmány dolgot. Ez egyfelől erkölcsi kérdés, másfelől ha mindent hagyunk a régi mederben azzal a megokolással, hogy "há' ez evolúció" meg "jóvanazúgy, má' a Dekameron idején is így vót", azzal 100% hogy nem fog változni soha semmi. Ez csak ücsörgés nyakig a szarban, még örülünk is neki, milyen jó meleg. Igenis tenni kell ellene. Amíg 1 fűzfa van a domboldalban, az lehet hogy meghajlik majd a szélben, de egy szép napon sok-sok fűzfa lesz majd ott, amik aztán útját állják a szélnek. Ez a fűzfa célja.

Lorrh 2022.01.16. 18:17:23

@Peni a Valdes: mert az átlagosan rusnya nők igényei is az égben vannak - mondja az Írás - és nekik nem kell az átlagos pasi.
Az átlagos pasik páriák lettek, kitaszítottak, nem fognak szaporodni és kihalnak.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.16. 18:57:33

@Infomaniac: látod ez kár, mert kíváncsi lettem volna...

Reactor 2022.01.16. 18:57:58

@Peni a Valdes: Ahogy Lorrh mondja. Anno az átlagos férfi talált átlagos nőt. Nem minden erőfeszítés nélkül, ezt aláírom, deeeee talált. Ma ellenben az a helyzet, hogy még egy átlagon aluli lánynak is minimum átlagon felüli pasas kell. Ha külsőre nem is, akkor keresetre.
Ha megnézed az egyedülálló nők többségét, akik úgymond "senkinek se kellenek", az igazság az, hogy nagyon is akadt volna rájuk jelentkező, de nekik egyik se volt elég jó, mindegyikben leltek valami hibát. Az első túl kövér, a második túl sovány, a harmadik csak minimálbért keres, a negyediknek csúnya nagy pattanás van az orrán, az ötödik túl ostoba, a hatodikkal meg pont az a baj, hogy nagyon is értelmes, a hetedik dohányzik, a nyolcadikkal "nincs meg a kémia", a kilencedik mamahoteles, a tizediknek valami krónikus nyavalyája van...
Még szerencse, hogy a nők mind-mind tökéletesek!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.16. 19:00:37

@bordon: jelentem az alacsony férfiak is tudnak ám lucskos mindzsóhoz jutni, legfeljebb nem Hollandiában, hanem ahol kisebb az átlagmagasság, azt' hali. Szóval nem kell egyből a Dunának menni ha valaki nincs egynyolcvan ;)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.16. 19:19:15

@Reactor: @Peni a Valdes: sajnos Reactornak sok igazsága van. Sokat gondolkodtam, hogy miért van ez. Szerintem amikor a nők még félig gyerekek, kapnak egy csomó figyelmet a férfiaktól, mivel lássuk be, 14-16 körül a nők teste már felnőttes, de a személyiségük még egyáltalán nem. És hát mivel a gyerekek vágya és "fizetőeszköze" a figyelem, ezért belekerülnek egy személyiségtorzulásba, amiből kevesen maradnak ki. Amúgy ha megnézitek, társaságban, csoportban a legtöbb fiatal nő sokkal hülyébb, mintha külön beszélgetsz vele. Ennek az oka szerintem az, hogy egy kíméletlen versenyben élnek, ahol a lényeg az, hogy ki tud több figyelmet felhívni magára. Ezért vannak pl a senkinek sem tetsző, teljesen abnormális sminkek és plasztikák is, mivel a testképzavar így ötvöződik a feltűnési viszketegséggel. A figyelemfelkeltésnek az anyagi vonzata azért jelentős, mert az egyetlen gyereket sem érdekel, hogy a hajléktalan vagy a csúnya fiú az oviból megdicséri. A figyeleméhes embernek egy idő után valamiféle autoritásra van szüksége a visszaigazoláshoz. Elsősorban ezért tudja a pénz elnyomni a magatartás és a külalak problémáit, mert a pasik pénzért versenyeznek, amin szabadságot és puncit akarnak venni, és a verseny győztesei csak tudnak valamit. Márpedig ha olyasvalaki elismeri, hogy jó picsa vagy, akit a többi pasas is elismer, hogy milyen jó képességű, akkor az minőségileg más, mint Polcfeltöltő Pali bizonygatása, hogy te vagy a legszebb.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 19:23:07

@Puerto Prince: Ja, csak Polcos Pista sem Eladó Erika után koslat hanem Modell Maja után..eleget láttam ezt sajnos

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 19:28:14

@Puerto Prince: persze sok ilyen van, főleg ott ahol a nő identitása a külsejére épül

Almandin 2022.01.16. 19:35:32

@bordon: Nagyon nem értek egyet. Nő vagyok és sose unaloműzésből randizgattam.
Szerintem pont azok az éretlen személyiségek, akik azt hiszik, hogy egy pár másodperces első benyomás alapján ki lehet választani az életre szóló partnert. Az első benyomás számít valamennyire, de nem mindenható. Elég hülye is az az ember, aki ösztönlényként csak az első bizsergésre kiválaszt egy életre egy embert.
Pont a leggázabb tulajdonságok (manipulatív jellem, pszichopata beütés) nem látszanak az első percekben, sőt, az ismeretség elején sem (első néhány randi).
Én is voltam úgy, hogy első látásra kifejezetten vonzónak ítéltem meg valakit, de ahogy elkezdtem vele beszélgetni, éreztem, hogy nem illik hozzám, sőt, súlyos jellemhibái vannak. Természetesen nem lett belőle semmi.
A randizás, ismerkedés, nem ígéret, nem csak egy látszatjátszma a kötelező szex előtt. A mai emberek az instant, felgyorsult, fogyasztói világban egyszerűen nem akarják beletenni az energiát a jó kapcsolat kialakításába, szájba repülő sült galambot akarnak. Ha pedig csalódnak pár hét múlva a másikban, megy a nyígás, hogy nincs egy megfelelő nő vagy férfi. Tetszett volna türelmesebbnek és válogatósabbnak lenni.

Reactor 2022.01.16. 19:43:16

@Peni a Valdes: Meh, ne gondold...inkább elmennek macskásnőnek vagy beezoterikusodnak :D
Mondom ezt úgy, hogy imádom a cicákat, nekem is van kettő.
Polcfeltöltős Pista lehet hogy titokban Szupermodell Szilvire vágyik, viszont tudja, hogy esélytelen a dolog, épp ezért nem is erre hegyezi ki az egész nők utáni kujtorgást. Na, fordítva ez nem akar működni.

@Puerto Prince: Ezzel egyetértek. Egy ujjamon meg tudom számolni azokat a voltbarátnőket, akikkel tényleg lehetett értelmes témákról beszélgetni, mert hozzá is tudott érdemben szólni. És itt nem kimondottan "fiús" témákra kell gondolni, mint a foci, plazmafegyverek, vagy efféle, hanem akár női témákról is. Vagy bármiről. Erre írtam egy másik cikkben, hogy egy kapcsolat nyilván nem csak arról szól, hogy 24/7 bonyolult nietzschei okfejtéseken polemizálunk a kedvesemmel a létezés kérdését illetően, de ha egy lány a világon semmiféle témára nem vevő, és én vagyok hülyének nézve ha én meg igen, na az a lány tényleg csak egyszerhasználatos lesz.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 19:48:27

@Reactor: az én tapasztalatom más volt a Polcos Pistakkal fiatal koromban

Behaton 2022.01.16. 19:49:04

@Puerto Prince:

Reactornak csak féligazságai vannak. Abban igaza van, hogy átlag Julcsi és a csúnya Betti is álmai hejjespasiját keresi és sok közülük pofára esik. De átlagos pasiként elmondhatom, hogy az asszony mellett rengeteg levarrható átlagos nő közül válogathat aki akar. Sikerrel.

MsIreneAdler 2022.01.16. 19:56:50

Hű ti aztán nem pihentek vasárnap sem :)

@Puerto Prince: szó sem volt arról, hogy én, mint gonosz fehér nő téged kigúnyoljalak, vagy tréfát csináljak belőled. Mindössze fontos volt tisztázni, hogy mikor és milyen körülmények között kerüljön elő a fütykös. Amit leírtál az totál rendben van. Pl egyszer randi végén hazavitt a fickó, búcsúzkodás meg volt, aztán még utánam szólt, én behajoltam a kocsiba és ő meg ott tutujgatta a jancsit. Na most ez mi már? Nem értettem mit akart a költő ezzel mondani. Nem volt második randi.
A másik, hogy van egy sorozat, az Így jártam anyátokkal (HIMYM). Na ennek van egy "pucér pasis" része, ez járt még a fejemben a bré kidobással kapcsolatban.
Csókolózás közben, négyszemközt a kanapén, még jó hogy előveszi egy férfi, ezen nincs mit magyarázni :)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 19:59:32

@MsIreneAdler: nem tudom mi bajod... még meg is mutatta mit csinálj a jancsival

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 20:03:08

Egyébként érdekes de nekem senki nem kapta elő soha a cuccot hirtelen

Reactor 2022.01.16. 20:07:24

@Peni a Valdes: Az egy dolog hogy Polcfeltöltögetős Pista megfarkalná Szupermodell Szilvit nagyon szívesen, de semmi esetre se CSAK őnekik ad esélyt. Úgy értem, ha az átlaglány se áll vele szóba, miért nehezítené a saját dolgát azzal, hogy csak a legjobb topmodellekre vadászik? Ahol ráadásul nem 4-5 konkurense van, hanem alsó hangon is több száz? Érted...

Abban igazad van, hogy a Polcfeltöltögetős Pisták imádják a mindenféle meztelen szupermodellekre, meg Shakirára kiverni, no de hány százalékuk lenne az, aki feleségül is venné ezeket? Lehet hogy anno Britney Spears-re a fél osztály rá volt izgulva, de elenyésző hányaduknak kellett is volna komoly kapcsolatra.

@Behaton: Ez oké, de más az egyszerhasználatos csaj vagy a dugópajti, és más az, akivel hosszútávra is terveznél. Na, átlag Julcsa és csúnya Betti hosszútávra nem átlagos Polcfeltöltőgetős Pistában gondolkodik, inkább beáll sokadiknak Macsó Miska háremébe, vagy dacból macskásnő/ezómatyi lesz.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 20:12:42

@Peni a Valdes: bár egyszer vki hirtelen az első randin...rákérdeztem hirtelen

Behaton 2022.01.16. 20:17:34

@Reactor:

Tévedsz. Az átlagos nők nagy része egy átlagos pasik mellett horgonyoz le, szül neki gyerekeket és él vele akár boldogan....vagy nem.
Átlagos pasiként volt olyan csajom, akiről még ma sem tudom, hogy miért volt, miért élt velem, miért szeretett, mert olyan gyönyörű volt. De a legtöbbet egy kapcsolatban érzelmileg és szex terén is egy teljesen átlagos csajtól kaptam...akit sajnos elengedtem. Életem legnagyobb hibája, de ez van.
És hidd el, hogy a Macsó Miskák élete sem csak öröm és boldogság.

Behaton 2022.01.16. 20:22:43

@Behaton:

Valaki húzza le azt a "k" betűt....

(Az átlagos nők nagy része egy átlagos pasi mellett horgonyoz le, szül neki gyerekeket és él vele akár boldogan....vagy nem.)

Reactor 2022.01.16. 20:39:51

@Peni a Valdes: Szerintem se, nem is ez a célom. Csak eléd tártam a szitut, ahogy innen, felülről látom.

@Behaton: Na ilyenből volt egyre kevesebb. Aztán megjelent a CSOK meg a többi hasonló, és az egyből meghozta a "kedvet" a dologhoz. Erős a gyanúm, hogy a kapcsolatok jó része kőkemény gazdasági érdekek mentén köttetett, legalábbis van egy ilyen sanda gyanúm.
Persze, a Macsó Miskáknak is lehet szar az élete, csak nekik más tekintetben. Őnekik ugye eszük ágában sincs elköteleződni, csak élnek az ölükbe hullott puncikkal.

@MsIreneAdler: Hát nekem nincs most igazán más dolgom. Kora délután belekezdtem egy hadjáratba a Jotundra-hegyekben, de kezdeti sikerek után elakadt a támadásom, és elég hamar visszadobtak, a gyalogságom majdnem 70 százalékát és 35 páncélost veszítettem. A maradékot inkább visszavontam a hegység nyugati oldalára, szóval most áll a front. A keskeny hegyi utakon ők se tudnak eredményesen támadni, meg én se. Patt. ;)

Infomaniac 2022.01.16. 20:54:10

@Puerto Prince: mit csináljak? Én meg szívesen elmondanám, amit el akarok vagy tudok...
Nem tudom, milyen modis irányelvet sértett...

Almandin 2022.01.16. 21:44:31

@bordon: Amúgy: Szia, Örömhernyó!

_Amatőr_ 2022.01.16. 22:00:02

@Puerto Prince: Ilyeneken én is szoktam gondolkodni. :)
A probléma forrását abban látom, amikor a jóindulattal 6-os Átlag Julcsi kitalálja, hogy sárgára szolizza a bőrét, 15 centis karmokat rakat fel, két szilikon tasakot tetet a mellébe, paplan méretűre fújatja a száját, amikre a közösségi oldalakon kap ezer like-ot. Ebből ő azt a következtetést vonja le, hogy ő minimum egy 9-es csaj, tehát neki minimum 10-es pasi jár. Így a férfiak legalább 80%-a láthathatlanná válik egy átlagos nő számára.

_Amatőr_ 2022.01.16. 22:22:36

@Peni a Valdes: Mert az Átlag Józsik bőségesen szórják a "kúrólike"-okat az ilyen posztokra. :D
Talán reménykednek valamiben...

Behaton 2022.01.16. 22:24:08

@_Amatőr_:

Csak a példában hozott paplanszájú Julcsi számára válik láthatatlanná a férfiak 80%-a. És ez a paplanszájú Julcsi nem tudja még, hogy az általa megcélzott 20%-os halmaz 19,999%-ának ő így sem fog tetszeni, hiszen ők nem hülyék, és látják, hogy mi van a cukormáz alatt.

_Amatőr_ 2022.01.16. 22:29:07

@Behaton: Pontosan!
És ezért van tele a társadalmunk magányos Átlag Julcsikkal és Átlag Józsikkal. :(

Behaton 2022.01.16. 22:37:46

@_Amatőr_:

Kevesebb a magányos, mint gondolnád.
Viszont több a boldogtalan, maradékelvű muszájkapcsolatban élő átlag Julcsi és átlag Józsi, aki anno rosszul lőtte be a pozícióját és idővel belekényszerült egy olyan helyzetbe amiért csakis ő a hibás.
Sokan nem párt és társat keresnek, hanem álmokat kergetnek...

Reactor 2022.01.16. 22:52:47

@Peni a Valdes: Nem is gondoltam rólad, hogy csak a Macsó Miskáknak adnál esélyt. Illetve annyiban, hogy ők aztán nem félnek kezdeményezni, és írtad hogy számodra kiemelten fontos, hogy meg akarjon a férfi hódítani téged. Ezen túlmenően mondjuk nem sokat írtál, szóval ez kb. minden második pasasra igaz lehet, akinek tetszel :)

@_Amatőr_: Igen, ez valóban így van. Ha kiszednénk az összes műanyagot az ilyen nőkből, a nagyanyám is jobban nézni ki náluk. Pedig szegény már meghalt 7 éve.

_Amatőr_ 2022.01.16. 23:09:43

@Behaton: Mivel manapság nincs akkora egzisztenciális nyomás a nőkön (el tudják tartani magukat), kevesebben választják a maradékelvű kapcsolatokat. Na, belőlük lesznek a besavanyodott kutyás/macskás vénkisasszonyok.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.16. 23:23:01

@Reactor: aztán a végén egy Átlag Józsi volt az aki meghódította a szívem és egyéb reszeim

God Harald 2022.01.17. 00:09:40

@Peni a Valdes: pontos számokat kérünk! Józsi hanyas/hanyas? Te hányas vagy? 3 tizedes pontossággal! Írd le a maradék-elv egyenletét, béta pöcs/ négyzethüvelyben kifejezve!

Lorrh 2022.01.17. 09:47:32

@Peni a Valdes: gyere elsőzni az új poszthoz!

MsIreneAdler 2022.01.17. 13:44:24

@Peni a Valdes: ja, nem hagyott kétségek között. Igazából nem volt jó randi, gondolom utolsó esélyként bevetette a "nagyágyút":)

Infomaniac 2022.01.17. 16:11:25

@Infomaniac: na ez is eltűnt, szóval akkor a smileyk a hibásak talán. Mert itt csak nevettem, vicces volt. :)

Reactor 2022.01.17. 17:10:17

@MsIreneAdler: Ez hülye kérdés lesz, de mi alapján minősül nálatok "jónak" egy randi? :)

MsIreneAdler 2022.01.17. 17:17:33

@Peni a Valdes: nem tudom, nem néztem jeg tüzetesen :)

@Infomaniac: igen! Ne tegyél emojit, mert eltűnik elvileg a szöveg, legalábbis régen volt valami ilyen bako.

@Reactor: gördülékeny a társalgás, nem merül fel kizáró tényező, jó a hangulat. Nem ördöngősség:)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.17. 17:54:46

@Infomaniac: írd meg újra. Ha nagyon félsz a törléstől tedd ki a blogom utolsó posztjához kommentként. Én tuti nem törlöm ki!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.17. 17:57:00

@MsIreneAdler: ja megnéztem most :D nem erre gondoltam.

Az autós Macsó Matyid elég súlyos... mondhatnám fúj, de nem az illetlenség miatt, hanem hogy a szegény műszerfalat beteríti a szmötty

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.17. 17:58:08

@MsIreneAdler: @Peni a Valdes: ez a randizgatás nagyon izgis, nekem kár, hogy full kimaradt :/

MsIreneAdler 2022.01.17. 19:54:13

@Peni a Valdes: igyekszem, de ennyi év távlatából is kiblőrözi az agyam a jelenetet. Mondjuk lehet, ha valami irtózatos pózna lett volna, emlékeznék :)
Hű, azért most felidéztem a szar randijaimat:D

@Puerto Prince: felesleges volt, amit tett. Mit gondolt? Hogy rábukok a dákóra a házunk előtt a nyílt utcán? :)
Ne sajnáld, hogy kimaradt a randizás nekem púp volt a hátamon. Jó néha vicces volt, néha siralmas, de legtöbbször annyit ért, hogy egy sztorival több legyen.

bordon 2022.01.18. 00:24:20

@_Amatőr_: Ne viccelj, magas nők kifejezetten magas, náluk magasabb párt keresnek. Azok is, akik amúgy arcra nem túl szépek.
A magas pasik viszont, ha nem is jóképűek, akkor is kelendőek nem csupán a magas nők körében, de az alacsonyak körében is. Férfiaknak nincs gondja a nők magasságával, egy magas férfi simán összejön 155 cm-es nővel is, ha az nem csúnya.
A magas férfi az egyetlen, aki válogathat. A magas nők meg kevés férfit tartanak magukhoz valónak. De magas férfi sokkal több van, mint magas nő, így végülis a magas nőknek jut pasi, csak nem mindig olyan, aki a magassága mellett jóképű is.

Infomaniac 2022.01.18. 00:44:02

@Puerto Prince: oké, megpróbálom, holnap. Ma sok dolgom volt, sok meló is, aztán muszáj voltam randizni késő este. ;)

Lorrh 2022.01.18. 09:29:55

@bordon: nekem volt egyszer egy 160 cm alacsony csajom és nagyon kényelmetlen ekkora magasságkülönbség. A 150 centi az meg már törpe méret.

MsIreneAdler 2022.01.18. 12:10:10

@Infomaniac: milyen volt a randi? Elővette :D ?

Infomaniac 2022.01.18. 12:43:21

@MsIreneAdler: :)))))) Nem úgy vette elő, mint fent tárgyalva.
Van egy sokkal menőbb módja is a dolgoknak, ha a tárgyra akarnak térni..

Infomaniac 2022.01.18. 13:16:15

@Lorrh: szóval akkor nem fogom tőled megtudni a válaszokat a kérdéseimre?

MsIreneAdler 2022.01.18. 13:53:08

@Infomaniac: pedig az milyen flash lett volna már, ha olvassa a blogot, és csak úgy előrántja a kardját :)
Na, milyen menő módja van?

Infomaniac 2022.01.18. 14:33:59

@MsIreneAdler: Hát ha olvasta volna és ez történik, abban a pillanatban rájöttem volna, hogy IQ negatív, miután kb egyöntetűen írtuk, hogy azért nemár...
Na erre a kérdésre tőled nem számítottam, neked nincs szükséged ilyen tudásra ;)

MsIreneAdler 2022.01.18. 16:00:03

@Infomaniac: szerintem sosem késő, hogy az ember tanuljon valami újat :)! Kíváncsi vagyok, és szerintem mások is hogy mi a menő módja annak, hogy a másik tudtára adjuk, kellesz!

@Lorrh: ez van... Egyébként világ életemben letojtam, milyen magas egy pasi, nem is értem, hogy fent írják, az alacsony nők kifejezetten magas férfit akarnak. Fordítva viszont van benne valami, nagyon sok magas fickó környékezett meg anno. Egyébként a 185 centis kolléganőm szerint az alacsony nőhöz a magas férfi szimpla pazarlás :)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.18. 17:03:25

@MsIreneAdler: mert védelemre szoruló gyenge tunderbogarnak láttak

Reactor 2022.01.18. 18:15:26

@MsIreneAdler: Szóval akkor nem volt hajóágyú abszolút :D maximum fegyvernek látszó tárgy. Jellemző módon amúgy azoknak szokott kívánnivalót hagyni maga után a férfiasságul, akik a leginkább kérkednek vele. Tudod, rossz bornak díszes címkét csinálnak, lényegében ez a marketing lényege.
Ha engem kérdezel amúgy, simán megcsinált volna téged ott az autóban, vagy akár a parkolóban is. De szerintem buszmegállóban vagy taxis droszton is :D
De még az is meglehet, hogy annyira jó csaj voltál, hogy nem bírta ki hazáig a dolgot... :D

@bordon: Fura, hogy ennyire nincs kereslet az alacsony férfiakra. Kis ember nagy bottal jár...!

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.18. 18:18:33

@Reactor: sosem tudni. Egyes férfiakra hirtelen jön rá a dughatnek

Infomaniac 2022.01.18. 18:40:06

@Puerto Prince: Naszóval megpróbálom replikálni
A tapasztalataim vegyesek, mint ahogy vsz az lenne offline ismerkedéssel is. Az tény, hogy épkézláb kapcsolat még nem lett belőle majd két év alatt, de lehet, hogy nem az volt a szempontom, illetve nem tudtam, hogyan kéne keresgélni.
Miért nem offline? Hát hol kéne? A homeofficeban, vagy a korona miatt sokáig bezárt boltokban és szórakozóhelyeken? :-D
Kb. két offline ismerkedésem volt az idők során, az egyik szórakozóhelyen csak pár perc beszélgetés és telefonszám-csere volt, amúgy nem ismerkedési célból járok szórakozni. (Azóta hétvégén pont volt megint egy klubos barátkozás). A másik meg úgy történt, hogy az utcán leszólított egy huszonéves fiú, miközben vártam valakire. De azért ezek ritka dolgok. Meg a korosztályom azért vsz nem ilyen bátor az utcán, nem tudom.. Online egyszerűbb ez.

Infomaniac 2022.01.18. 18:50:28

@MsIreneAdler: Teljesen ruhában egymással foglalkozva a következő történik: Megfogja a kezem és azt mondja, "Nézd, milyen hatással vagy rám", és finoman odahúzza (nem ráncigálja :-D) a megfelelő helyre.
Na ez hatásos, ha az ember lánya érezhetően hatással van :))) Legalábbis nálam.
Az elővétele jóval később történt, amikor helyénvaló volt.

Infomaniac 2022.01.18. 19:00:24

@Lorrh: mindig megzavarodok, hogy fiú vagy-e, vagy lány, hogy miszerint értelmezzem az olvasottakat. Megpróbálom megjegyezni most már.
Szóval mi az az 5mp-es bugyi?

Infomaniac 2022.01.18. 19:07:32

@MsIreneAdler: Egyetértek a kolléganőddel, bocs, egy alacsony pasi húgaként. Nem könnyű úgy párt találni, már ha kell színvonal. Na de szerencsére végül sikerült neki, egy picit magasabb csajjal.
Nem véletlen amúgy, hogy az offline ismeretségeim nem voltak olyan magasak, mint amit online beállítottam minimumnak (nem nagyon magasat, még mielőtt), azért a személyes varázs felül tudja írni a paramétereket.

Infomaniac 2022.01.18. 19:09:02

@Reactor: hagyjuk a babonákat, nincs ilyen összefüggés, hogy kis ember nagy bot. Vagy igen, vagy nem, mint a magasabbaknál.

MsIreneAdler 2022.01.18. 20:31:27

@Peni a Valdes: tuti. Vár szerintem csak mégnagyobbnak szerettek volna látszani mellettem.

@Reactor: ezt már soha nem tudjuk meg, mit akart volna ezzel elérni :)

@Infomaniac: na ez tényleg tök jó módszer! Nem tolakodó, mégis lényegretörő és izgató.

MsIreneAdler 2022.01.18. 20:36:46

@Infomaniac: nekem egyáltalán nem számít a magasság, szerencsém van, hogy ezt nem kell figyelembe vennem. Mellettem egy 170 cm-es férfi már nagynak néz ki. Viszont csak azért nem utasítottam vissza olyan magas férfi közeledését, aki tetszett, hogy jusson szegény magas lányoknak is pasi. Nem voltam valami jótét lélek, mi :)?

bordon 2022.01.19. 05:02:22

@Reactor: Az alacsonyabb férfiaknak nincs kisebb farkuk, ez igaz, pont annyi nagyfarkú van köztük, mint a magasak közt. Raadásul a testméreteikhez képest optikailag nagyobbnak tűnik rajtuk az átlagos farok is.
De a magas férfiak akkor is vonzóbbak a nők szemében. A magasság mindent visz, az a legfontosabb szempont a férfi külsejének megítélésénél a nők számára.
A második szempont a széles vállak.
A farokméret csak ezután jön. Ha nem túl kicsi a pöcs, eléri az átlag 15-16 cm-t, akkor az elég a nőknek általában. Nyilván kipróbálják a tekintélyesebb méretet is, ha alkalmuk adódik rá, de csak ezért nem lesznek együtt valakivel.

Infomaniac 2022.01.19. 08:18:57

@bordon: az általam olvasott statisztikák szerint az átlag az 13,5-14 cm körül van csak.

bordon 2022.01.19. 08:33:58

@Infomaniac: Jó, akkor úgy írom, hogy a kutatások szerint 16 cm már elég a nőknek, akkor az az átlagnál egy picivel nagyobb. Lényeg, hogy a férfiak magassága sokkal többet számít a nők szemében, mint az, hogy nagy farkuk legyen, átlagosnál picit nagyobb ezek szerint elég.

Infomaniac 2022.01.19. 09:13:53

@bordon: kutatás-linket mutatsz? érdekelne.
Nem szeretem az ilyen általánosításokat.
Lehet, hogy helytelen, hogy magamból indulok ki, de nekem ha megvan a számomra minimum-magasság, onnantól az arc, a kedvesség, ész, mosoly és a széles váll dönt. Aztán a számomra minimum farokméret is persze meg kell legyen.

Infomaniac 2022.01.19. 09:21:54

Eszembe jutott, hogy nekem volt ilyen előkapós élményem.
Nem volt helyénvaló, kértem, hogy öltözzön fel és menjen. Térden állva könyörgött aztán, de nem volt esélye. De azért aztán hagytam, hogy kipanaszkodja magát a nőkről..

bordon 2022.01.19. 10:01:19

@Infomaniac:

www.science.org/content/article/final-word-penis-size

Ami fontos szerintem:

"A man's overall attractiveness to a woman, researchers have found, depends in part on the trio of height, body shape, and penis size."

"An increase in penis size was also a bigger benefit to attractiveness, and a smaller penis was less of a detriment, to the taller, fitter figures than it was to shorter or potato-shaped ones. For example, a model that was 185 cm tall (about 6 ft) with a 7-cm-long (about 3-in-long) penis got an average score for attractiveness. To get that same score, a model that was 170 cm (about 5'6") needed a penis of about 11 cm (about 4.5 in) in length. Boost the taller guy's penis by just about centimeter, and the shorter guy needs double that to keep up and get the same attractiveness score. After that, the shorter male pretty much can't continue to compete. To really reap the benefits of a big penis, a guy needs to be attractive in the first place, Mautz says. If he isn't, even the biggest penis in the world won't do him that much good."

Szóval a nő először a magasság és másodsorban a váll-csípő arány (vállszélesség) alapján dönt, hogy vonzó-e számára a férfi. Aztán jön csak a farokméret. Ha a férfi alacsony 170 cm, akkor (petyhüdt) farokméretének jóval nagyobbnak kellene lennie, mint egy 185 cm-es férfinak, hogy hasonló figyelmet kapjon a nőktől.
Ha a magas pasi farkát egy centivel növelik a kísérletben, akkor az alacsony pasinak hozzá képest kétszeres növekedést kellene felmutatnia, hogy hasonlóan vonzónak találják. Szóval a magas férfi sokkal vonzóbb, mint az alacsony, a picit nagyobb péniszméretből is többet profitálnak a magas férfiak, mint a nagyobb péniszből az alacsonyak.

Ilyen az élet. Az alacsony férfiak viszont tovább élnek egy kicsit (ezt más kutatásokban kimutatták). Csak a nők nem tartják őket közben annyira vonzónak.
Ez persze nem jelenti, hogy ne lehetne nőjük. Csak míg a magas pasik térdig gázolnak a muffban, az alacsonyak annyira nem válogathatnak.

bordon 2022.01.19. 10:08:45

@Infomaniac:

Farokméretre:

journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0133079

A nők ideálisnak a 16,3 cm-es faszt tartják, ha alkalmi kapcsolatról van szó. Tartós kapcsolatban megelégszenek 16 cm-rel.
Összességében ha ekkora farka van egy férfinak és 185 cm körüli a magassága, akkor már nem kellene paraznia, hogy jó lesz-e a nőknél. De a férfiak szeretnek ezen vergődni. Testmagasság és farokméret. Két olyan tulajdonság, amin nem változtathatnak igazán. Persze a nők ezek alapján ítélik meg őket, tehát alapvetően olyan testi tulajdonságok alapján, amin nem tudnak változtatni.

Lorrh 2022.01.19. 10:58:41

@bordon: ez vicces, hogy 3 mm-es különbség bárkinek is feltűnne.
Még ha statisztika akkor is sztem hamis eredmény.

_Amatőr_ 2022.01.19. 11:05:56

@bordon: Még szép, hogy a testmagasság és a váll-csípő arány prioritást élvez, hiszen ezek elsőre kiszúrható fizikai paraméterek.
Normális esetben az ismerkedés nem a farokméregetéssel kezdődik. :)

MsIreneAdler 2022.01.19. 11:32:29

@bordon: ez egy szuper kutatás, csak ugye az a gond, hogy a való életben ismerkedéskor egy nő nem tudja egyszerre ezt a két paramétert egy férfiról (online meg egyiket sem) illetve, ha látja is, nem hord magánál centit, hogy ezeket pontosan le is mérje. Az meg, hogy mi nők milyen pontosan becslünk csak úgy látásra, azt hagyjuk :).
Tehát a statisztika csak arról szól, hogy ha (!) ez a két adat rendelkezésre áll, akkor kit tartanak vonzóbbnak a nők. Illetve ebben az esetben hogyan függ össze a testméret és a péniszméret. Szóval én úgy gondolom, egy ilyen roppant életszerűtlen felmérésből messzemenő következtetéseket levonni nem érdemes. Vekengeni jó rajta max, hogy bezzeg a nőknek még ez is elvárás, fene a pofájujat...:)
De ha egyébként meg a nők úgyis mindig csak a pénzre mennek, akkor az egész fejtegetés felesleges, nem ;):)?
Viccet félretéve, a férfiak sokkal jobban tudják kompenzálni a veleszületett hiányosságaikat mondjuk pénzzel, mint a nők. Tehát nincs ok a csüggedésre.

mgdé 2022.01.19. 12:18:18

@MsIreneAdler:

"kompenzálni a veleszületett hiányosságaikat ...., mint a nők"

Ugyan már!
Ha egy nő nem akar lenyúlni, s szereti a szexet, simán kompenzálni tudja azon hátrányokat, hogy okos és/vagy kedves és/vagy szép és/vagy humoros. :D

Infomaniac 2022.01.19. 12:36:57

@MsIreneAdler: folytatom a sort a pénz után: kisportolt test (=szélesebb váll legalább izomból), stílus, ész/intelligencia, mély szexuális tudás :)

Chendrys19 2022.01.19. 13:01:14

@bordon: "Csak míg a magas pasik térdig gázolnak a muffban, az alacsonyak annyira nem válogathatnak"... ez volt a nap vicce.

_Amatőr_ 2022.01.19. 13:07:18

@MsIreneAdler: Azért a nők is elég jól kompenzálják külsőségbeli hiányosságaikat (pl. kedvesség, háziasság, családcentrikusság, stb.).
Ha nem így lenne, a csúnya nők már rég kihaltak volna és mára már csak szupermodellek járkálnának közöttünk.

bordon 2022.01.19. 13:16:03

@MsIreneAdler: Ez a világ legéletszerűbb felmérése. Az eredmény nyilván egy átlag. Tehát ez az, amit a nők nagy valószínűséggel vonzónak tartanak, ha csak testmagasság, váll-csípő arány és farokméret van terítéken. Korábbi kutatasok is mind azt hozták ki, hogy a férfi magassága a legfontosabb jellemző első körben. Ez nem jelenti, hogy minden magas férfi minden nőnek bejön, hozzámenne, dugna vele. Ez pont annyit jelent, kb. ugyanolyan két férfi, akkor a nőknek a magasabb kell.

@_Amatőr_: Nem értetted a lényeget. A kutatás arról szólt, hogy mi fontosabb a nőknek, ha mindhárom paramétert együtt látják: testmagasság, váll-csípő(derék?) arány (sportos vállak és hát) vagy farokméret. Illetve alacsony férfi tud-e kompenzálni nagy dákóval vagy sporttal (széles vállak). A kutatás megállapította, hogy a három attribútum közül a magasság mindent visz. Az első talalkozáskor simán felmérhető váll-derék(csípő?) arányt is.

Ha tudnál értően olvasni, akkor látnád, hogy a farokméret igenis számít, de nem úgy, hogy azt általában az emberek gondolnák. Úgy számít, hogy egy magasabb (185 cm) férfinak ha 1 cm-rel nagyobb lenne a farka, akkor a 170 cm-es "short king" srácnak két centit kellene növesztenie a farkát, hogy felvegye a versenyt vele a nők szemében. Tehát a magasság sokkal fontosabb, sőt, a vállak szélessége és a picit nagyobb fasz is a magas férfiak kívánatosságát növeli nagyobb mértékben. Még egyszer: a kutatás ennek a 3 fizikai jellemzőnek a nők szemében egymáshoz való viszonyát vizsgálta. Azt korábban is tudtak, hogy a testmagasság mindent visz, az a legfontosabb első körben. Ez a kutatás azt mutatta meg, hogy a kistermetű férfiaknak van-e esélye, ha nagyobb a farkuk vagy a válluk szélesebb. Mint látod, nem nagyon van esélyük. Nyilván két pici termetű férfi közül a vállasabb nyerő. De ha belép a képbe egy magasabb pasi lesz a befutó, nagyjából mindegy mit csinálnak a törpék. Ha a magas pasi még esetleg vállas is, akkor a kistermetű férfiaknak nem sok esélye van.
Ez nem jelenti, hogy a kistermetűek törvényszerűen egyedül maradnak, csak azt jelenti, hogy a magas pasik válogathatnak a nők közt (nyilván ha legalább átlagosan normálisak, a saját szintjükön válogathatnak a nők közt). Az alacsony pasik meg nem nagyon válogathatnak, azt kapják, ami jut. Mivel monogámia van hivatalosan, ezért törvényszerűleg jut nekik valami lepattanó.

Azért én a magyar vidéken járva hallottam a hátam mögött összesúgó negyvenes nőket, akik a testmagasság mellett a vállaim szélességét méltatták, nyaldosták a szájukat. Meg amikor az alkesz traktoros, rosszfogú kamionos, alacsony polgárjenő hivatali dolgozó férjüket csalták, akkor jellemzően vállas, magas helyi autógumis, karosszériás srácokkal dugatták magukat.

A kutatás azt is megmutatta, hogy felesleges olyan dolgok miatt izgulni, mint a magasság és farokméret. Aki alacsony az nem versenyezhet a magasakkal. Neki a hasonló magasságú srácoknál kell jobbnak lennie. Sport (vállak). Meg az élet mas területein (karrier, személyiség), hogy a hálójába esetleg betévedő lányokat meg tudja tartani. Aztán tart, amíg tart a kapcsolat. Jó eséllyel úgyis vége lesz, ritka ma már a holtodiglan kapcsolat.

_Amatőr_ 2022.01.19. 13:21:31

@bordon: Képzeld, tudok szöveget értelmezni és nem is vitattam a kutatás hitelességét. Annyi a bajom vele, hogy nem életszerű.
De köszönöm, hogy rávilágítottál népszerűséged titkára a nőknél: magas vagy, sportos vagy és a farkad mérete a homlokodra van tetoválva. ;)

bordon 2022.01.19. 13:33:12

@_Amatőr_: Nem érted még mindig. Az, hogy elég szép nagy faszom van, az már csak extra. A magas férfiak anélkül is vonzóak. Nem kell sehova tetovlni, hogy 18 cm, mert a magassággal már nyert ügye van az embernek. A széles váll nálam genetika is, ha nem gyúrok is széles, ilyen a csontozatom.
Csak azért írom le ezt, mert teljesen felesleges az alacsony férfiaknak teperni, olyan dolgok miatt izgulni, amin nem tudnak változtatni.
Nekik a hozzájuk hasonló termetű férfiakkal kell felvenni a versenyt a maradék nőkért. Egy magas, sportos, nagyphaszú, többdiplomás, művelt, sármos, jóképű férfival szemben semmi esélyük. Olyan ez, mint azon keseregni, hogy nem tudnák puszta kézzel felvenni a harcot egy tigrissel. Hát nem is kell!

Megjegyzem az én farkamnál láttam sok nagyobbat is. Voltam olyan gruppenszexekben, ahol én voltam a legkisebb farkú férfi. Szóval számomra az, hogy 13-14 cm az átlag, az elég hihetetlen, de ha megkutatták, akkor annyi. Ezen is felesleges pörögni, ezen se tud az ember változtatni. És első körben úgyse ez dönt.

bordon 2022.01.19. 14:04:17

@_Amatőr_: Azért az egy hatalmas tévhit, hogy a nők kompenzálni akarnák a küllembeli hianyosságaikat.
Szép lányok közt legalább annyi házias, kedves, családcentrikus van, mint a csúnyak közt.
Egy időben önbizalomhiányos voltam és alsópolcos csajokkal álltam le. Volt olyan, aki testre elég jó volt, arcra egy ló, dohányzott és ivott (egyetemista életmód, dolgoznia nem kellett) és a pasiját velem csalta. Az milyen kedves, hűséges, családcentrikus dolog?
Tapasztalatom szerint a csúnyább lányok vagy nem tudják magukról, hogy csúnyák, vagy tudják, hogy csúnyábbak az átlagnál, de azt hiszik ha elmennek fodrászhoz, felvesznek egy más szabású ruhát, napszemüveget akkor az kompenzálja a hatalmas valagat, csálé fogakat, ocsmány arcot. Vagy pedig érzik, hogy csúnyák, ezért akkor kurvák lesznek, mint ide Acsád. Mindenkivel leállnak dugni, mert ezzel akarnak elfogadást nyerni, felvenni a versenyt a szép lányokkal.
A legritkább eset, hogy egy csúnya nő a kedvességével, ápoltságával, háziasságával, családcentrikusságával akarna kompenzálni.

Egy nem éppen előnyös külsejű barátomnak mindig szép barátnői voltak. Nem értettem hogy csinálja, biztos rájuk költ egy vagyont, gondoltam. Aztán felvilagosított, hogy azok teljesen normális csajok, csak úgy kell őket kezelni, hogy nem elájulni, megalázkodni, nem ajnározni a szépségüket. Mert hozzájuk vagy ilyen "szép vagy, teccel, járunk?" szöveggel mennek oda pasik vagy oda se mernek menni.
Azt tanácsolta ez a haver, hogy hagyjam az alsópolcos csajokat, komplexusosak, idegbetegek, lelki sérültek. Képzeld el, hogy minden nap bele kell nézni a tükörbe és szembesülni azzal, hogy ocsmány vagy. Ettől besérül az ember. Csúnya, alacsony pasiknál ugyanez a helyzet, lelkileg megnyomorítja őket a fizikai silányságuk. Ez persze nem jelenti, hogy minden szép ember normális, de az se igaz, hogy mind beképzelt szaralak. Sokan közülük hallgatag, szerény, mélyérzésű, esetleg társaságban feszengő emberek. Az pedig egy hatalmas hazugság, hogy a csúnyák kedvesebbek, okosabbak, szorgalmasabbak, hűségesebbek.
A családcentrikussag, hűség, kedvesség jellem és neveltetés kérdése inkább.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.19. 14:12:55

@_Amatőr_: ezt inkább a nem extra jó nők csinálják, nem a bsnyaremek

Lorrh 2022.01.19. 14:21:00

@bordon: hú de fárasztó kezdesz lenni.

_Amatőr_ 2022.01.19. 15:07:14

Mivel rengeteg alacsony, nyeszlett, kisfarkú férfi és bányarém nő él a világban, csak egyetlen következtetést tudok levonni: az alacsony férfiak is szaporodnak és a ronda nőket is megdugják. :)

Reactor 2022.01.19. 16:10:48

@MsIreneAdler: Ezt írtam is korábban, hogy a pénz az a dzsoli dzsóker, abban az esetben a magasság/farokméret elhanyagolható tényező :)
Az intelligenciát, észt, lexikális tudást pedig kb. egy nő se becsülte idáig semmire se.

@bordon: A bányarémek is kapnak azért havi 10 levelet társkeresőn, még ha képet nem is töltenek fel, akkor is. Nincs hát okok miért aggódni. Az átlagférfi az, aki megír évente több ezer levelet, és jó esetben kap 2-3 választ, hogy "bocsikaaa, nem egymást keressük", a többi nő meg simán törli az üzenetét, többnyire olvasatlanul.

MsIreneAdler 2022.01.19. 17:53:41

@mgdé: @_Amatőr_: nem azt mondtam hogy semmivel nem tudják kompenzálni a rútságukat a nők, csak hogy ha egyáltalán akarják, azt nehezebben tehetik meg, mint a férfiak és közel sem olyan eredményesen. Egy gazdag ronda pasi megkaphat egy felsőbb kategóriás nőt minden gond nélkül, de vajon igaz ez a csúnya, ám de kedves nőkre? Ők is megkaphatják a top pasikat? Hát nem. Abban viszont természetesen egyet értünk hogy minden ellentétes híresztelés dacára az alacsony, átlagos péniszméretű férfiak is találnak nőt maguknak. Ha akarnak. Mert ugye szerencsére vannak még olyan emberek, akiknek nem csak a külső számít.

@Infomaniac: ajjaj, mit fogsz te ezért kapni, ezek az elvárások :))). Meg kellene elégedned pedig egy mikropéniszű, törpenövésű csóringerrel, akkor mindenki boldogabb lenne (te mondjuk nem, de hát ilyen az élet :D:)

@bordon: mi életszerű ebben? A való életben, az esetek többségében nem állnak ezek az adatok rendelkezésre ismerkedéskor. Ettől függetlenül érdekes a kutatás, bár én ezt enélkül is megmondtam volna: általánosságban igenis számít a méret. Ki gondolta, hogy nem? Mit vártak? Az meg nem csak nőkre igaz csak, hogy ha van két választásuk, akkor a jobbat választják. Imádom, mikor ezt felrójják bárkinek is. Ha egy pasi választhat egy szép és egy csúnya nő között, akkor nem azt fogja megdugni amelyik jobban szaggatja a nokedlit... és nincs is ezzel semmi gond.

@Reactor: azért szerintem fontos az intelligencia és a jó humor is. Nálam pl ezek bőven előzik a magasságot és a farokméretet...

Infomaniac 2022.01.19. 18:23:49

@MsIreneAdler: nana, nem az én elvárásaimról beszéltem, hanem hogy veleszületett hiányosságokat mivel lehet ellensúlyozni.
Amúgy elképedve nézem, hogy amit meg lehetne tenni ápoltság és vonzerő terén könnyen, azt sem teszik meg a pasik.

Az én elvárásom az, hogy ne legyen veleszületett hiányosság bizonyos mértékig ;) és fent említett dolgok habok legyenek a tortán.

Ha nem találok ilyet, akkor inkább egyedül, vagy keresek egy szingli meleg pasit lakótársnak, akivel szeretetben elvagyunk, minden másra ott a mastercard :-D

Hol lehet Puerto? Tegnap megírtam neki, amit várt tőlem, erre eltűnt...

_Amatőr_ 2022.01.19. 18:46:18

@MsIreneAdler: Attól függ, mire.
Néha egy csúnyábbacska csajnak is összejöhet egy álompasi - egy menetre.

MsIreneAdler 2022.01.19. 19:12:17

@Peni a Valdes: nem tudom, nem én kezdtem, hogy magas-alacsony, kicsi-nagy :)

@Infomaniac: gondoltam, csak vicceltem. Igen, szerintem ha valaki ápolt, az már fél siker. Az a baj, hogy ezt meg semmi nem tudja nálam kompenzálni. Kell egy alap. Ez a nőknek is szól, azért néha ott is látok érdekeseket.

@_Amatőr_: jó, lehet csurran cseppen, de közel sem hasít úgy a másik nemnél a nő a kedvességgel, mint a pasi a pénzzel. Meg aztán, ha nem épp az a cél, hogy szétkúrassa magát egy csúnyácska nő, akkor sovány vigasz, ha néha esetleg egy-egy jobb pali nagy finnyogva levarrja.

_Amatőr_ 2022.01.19. 19:33:25

@MsIreneAdler: Igazad van, de ennyi erővel az alacsony gazdag pasi sem ér semmit a pénzével, ha egy magas gazdag pasi is ugyanarra a nőre hajt.

MsIreneAdler 2022.01.19. 21:15:16

@_Amatőr_: mint ahogy a csúnya-kedvest is kiüti a nyeregből a szép-kedves :) Sőt minél szebb, annál kevésbé kell kedvesnek lennie.
(amúgy a homlokra tetovált farokméretes kommenten hangosan felröhögtem:D)

bordon 2022.01.20. 01:57:23

@MsIreneAdler: Milyen adat nem áll rendelkezésre? A testmagasság? Társaságban áll egymás közelében 5 férfi. A magasságuk és vállaik szélessége, ennek aránya a csípőjükhöz képest egyértelműen megállapítható ránézésre. Elhízott? Egyből látható.
Egy 165 centis nő egyből kiszúrja a 185 centis férfit a 170 centisek közt.

Az általam linkelt kutatást még mindig nem érted. Arra voltak kíváncsiak, hogy a kisebb testmagasságot kompenzálja-e a vállak szélessége és a farokméret. Eredmény: nem igazán. Ráadásul a magas férfinak ha ugyanúgy egy picit nagyobb a cerkája, a nők őt sokkal vonzóbbnak találják, mint az alacsonyakat. Jobbat választani? Ezt senki nem rótta fel senkinek. A kutatás arról szólt, hogy mi a jobb, vonzóbb a nő szemében. Általában. Nagy általánosságban. 3 paramétert vizsgáltak, ezek összefüggését a nőkre gyakorolt vonzerőre.
Senki nem rótt fel semmit a nőknek.

"Ha egy pasi választhat egy szép és egy csúnya nő között, akkor nem azt fogja megdugni amelyik jobban szaggatja a nokedlit" - A férfi alapvetően mindkettőt megdugja, ha tudja. Ha a másik nem tudja meg és nem kell elköteleződnie. És ezzel sincs semmi gond. Ha elfogadná a társadalom, akkor mindkettőt dugná felváltva és a nokedliszaggatót befogná házimunkára. Ez teljesen normális. Mindenki kibontakoztathatná a tehetségét.

bordon 2022.01.20. 02:09:57

@MsIreneAdler: A szép lányok semmivel átlagban sem kevésbé kedvesek, mint a csúnyák. Az egy alapvető tévhit, hogy a nők azért kedvesek, mert valami testi hibájukat akarnák kompenzálni. A kedves emberek kedvesek. Legyenek azok bármilyen kinézetűek. Rengeteg szép és kedves lánnyal találkoztam. Meg sok átlag alatti megjelenésűvel, akik bárcás ribancok, áskálódók, idegbetegek, hazugok, léhák, lusták, buták, sunyik, pénzéhesek voltak.
Igazságot a szép embereknek!
Ép testben ép lélek. Ez aztis jelenti, hogy akinek nem jutott egészséges, normális test, jó külső és ezt tudja magáról, az lelkileg is sérül a legtöbb esetben. Volt egy barátom, aki testi fogyatékos volt. Évekig megjátszotta a kedves, vidám, minden buliban benne lévő arcot, de előtört belőle a féltékeny, irigy jelleme, amikor mi, a barátai becsajoztunk a szeme láttára, aztán egyszer kiöntötte a lelkét, hogy ha neki egészséges test jutott volna... Anyámnak volt egy kolléganője, akinek az egyik lába rövidebb volt, mint a másik, ez nyomot hagyott a jellemén is. Szóval aki nem szép, esetleg fogyatékos, az a legritkább esetben tud jó ember maradni.

A szép emberekkel szembeni negatív előítéletekkel le kellene számolni. Ahogy a csúnyákkal szembeni pozitív előítéletekkel is.

bordon 2022.01.20. 02:23:51

@MsIreneAdler: Intelligencia és humor... Ja, ez a kutatás, amit linkeltem 3 fizikai jellemző egymáshoz való viszonyát vizsgálta a nőkre gyakorolt vonzerőben.
Az általános trendet tudja egy kutatás megállapítani, hogy átlagosan mi a vonzó. Vannak csajok, akik csak hosszúhajú, rocker kinézetű, izzadságszagú, szakállas pasikkal tudják elképzelni a kapcsolatot. Mások meg emo vagy koreai fiúbanda énekes kinézetű fiúkra izgulnak. Ezekkel a kutatás nem foglalkozik külön. Általánosságban elmondható, hogy mire buknak a nők. A magasabb férfiakra. És minden más vizsgált fizikai jellemző javítása a magas férfiakra hatott pozitívabban.
Értsd: ha egy magas pasinak kicsit szélessebb lenne a válla, nagyobb lenne a farka, azzal sokkal vonzóbb lenne egy nő szemében, mintha egy alacsony pasi ugyanennyivel növelné a vállszélességét, farokméretét. Tehát a magas férfiak profitálnak sokkal többet minden más paraméter javulásából is.
Vagyis más megközelítésben: a magas férfiaknak kevésbé kell megmegfeszülni, hogy vonzóbbak legyenek. Kisebb erőfeszítéssel, változással is sokkal nagyobb vonzerőre tehetnek szert, mint az alacsonyak.
Másként kifejezve: a testmagasság olyan attribútum a nők szemében, amit alig-aig lehet mással kompenzálni. De ha a magas férfi kicsit is odateszi magát, akkor abból hatalmas további előnyre tehet szert.
Tehát az alacsonyak ne akarjanak a magas férfiakkal versenyezni, mert gyakorlatilag nincs esélyük, nekik a többi alacsonynál kell megpróbálni jobbnak, vonzóbbnak lenni.

Lorrh 2022.01.20. 11:10:05

@bordon: "ha egy magas pasinak kicsit szélessebb lenne a válla, nagyobb lenne a farka,"
Elárulnád ez hogy történik az életben?
A testmagasság, vállméret messziről láható, megtetszik a csajnak. előjáték satöbbi a végén az ágyban kötnek ki.
Ekkor realizálja a csaj hogy CSAK 16 centis farka van.
És rögtön kirúgja a pasit mert neki 16.3 centis a minimum.
Ez életszerű, ugye?

Válasz: NEM.

A farokméret csak igen extrém esetben válóok.
Teljesen hülyeség a farok mérettel ennyit foglalkoznod.

MsIreneAdler 2022.01.20. 20:50:50

@bordon: értem a kutatást, és bár ugye én nem tudom beleélni magam, sem a magasság miatti, sem a farok méret körüli mizériába, de felfogtam, hogy nagy általánosságban ezek igen fontos tényezők. No de, azt az egyet mondd már meg nekem, ha annyira életszerű ez a felmérés, hogy a farokméretét honnan tudom meg egy férfinak még az előtt, hogy bármi lenne vele? Hogyan befolyásolhat bármit egy olyan adat, amit NEM tudok?
Abban teljesen egyetértünk, hogy a szép emberek is lehetnek kedvesek, ahogy a csúnyák is bunkók. De azért az is marhára igaz, hogy a jobb külsejű embereknek több mindent elnéznek. Egyszerűen hajlamosabbak vagyunk azt hinni, hogy, ami szép  az jobb is. Így működünk. Ahogy olvaslak, te meg pontosan azt szeretnéd igazolni, hogy, aki attraktív, az nemhogy ugyanolyan, de még inkább szebb lelkű, mint, aki meg nem. Hiszen valakinek a saját csúfságának a látványa nap mint nap megmérgezi a lelkét. Mert ugye mindenki egyformán a külsőségek rabja, nincs más ebben az életben, amivel foglalkozni lehet :). Akik így gondolkodnak, azok szoktak 40 felett őrülten botoxolni, műtettni, míg végül nevetséges egyenfejük nem lesz. Erre nem tudok mit mondani. Ezt a problémát sem tudom átérezni, nálam nincs olyan, hogy ronda. Ápolatlanság van max meg visszataszító személyiség.
Csúnyákkal szembeni pozitív(!) előítélet? A mai világban? Ez a hét poénja (mondjuk még van pár napod ezt felülmúlni :)

bordon 2022.01.20. 20:58:01

@Lorrh: Senki nem állította, hogy ennyire fontos a farok mérete. A kutatás se. A másik kutatas meg kimondta, hogy a farokméret fontossága eltörpül a magasság mellett. Pont magas férfiaknál még kevésbé számít a farok mérete.
Ha tudnál értő módon olvasni, rájöhettél volna, hogy pont erről szól az összes hozzászólásom: a farokméret nem változtatható és alapvetően a testmagasság sokkal fontosabb nála.
Alacsony férfiak alig profitálnak abból, ha nagyobb a farkuk. A nők a magas férfit preferálják, ha pedig egy magas férfinak picit nagyobb a farka, a nők akkor is őt választják az alacsony és picit nagyobb farkúval szemben. Erről szólna a kutatás.

Nyilván a kutatás csak 3 testi paraméter egymáshoz való viszonyát vizsgálta, párválasztásnál nem csak ezek számítanak. De fizikai paraméterek közül a nők számára a férfi magassága sokkal fontosabb, mint a farok mérete.

Hogy az idális fasz 16,3 cm-es, az nem jelenti, hogy a 15,5 cm-eseket kidobják a nők. Egyrészt mert mint fentebb leírtam, a farokméret a másik kutatásban vizsgált 3 jellemző közül is csak harmadik fontossági sorrendben, másrészt nemideális partnereket is elfogadhat a nő. Ezer oka lehet, miért van együtt két ember.

Pont azért írom ezt, hogy a férfiak ne foglalkozzanak a farkuk méretével, azon változtatni nem tudnak és a testmagasság mellett annyira nem is fontos. De a testmagasságon se tudnak változtatni... Szóval azon se kellene vergődni, mert felesleges. A magas pasik mindent visznek (ha akarnak), de szerencsére vannak maradék nők, akikért más alacsony férfiakkal kell versenyezni.

bordon 2022.01.20. 21:16:23

@MsIreneAdler: Engem keresztény nagyszüleim úgy neveltek, hogy a külsővel ne foglalkozzak. Ez káros beállítódás. Sajnos sokáig tényleg abban a hitben éltem, hogy aki csúnya, szegény vagy sokat szenvedett az életben, az jobb ember. Ez is hülyeség, de ilyen a keresztény beállítódás.
Aztán felnőve sokféle emberrel találkoztam és sokáig küzdöttem a gondolat ellen, hogy mondjuk a testi fogyatékos barátom lehet egy megkeseredett, irigy ember. Anyámnak volt sánta barátnője, aki emiatt megkeseredett, irigy, pletykás nővé vált.
Van sajnos egy olyan előítélet, hogy a szép ember üresfejű, híú, buta, lusta. A csúnya meg okos, szorgalmas, kedves, házias stb.
Pont azt írom, hogy ne előítéletek alapján ítéljük meg emberek személyiségét. Nekem kereszény neveltetésemnél fogva pozitív előítéletem volt a sokat szenvedett, elnyomott, szegény, testi fogyatékos emberekkel szemben. Nyilván mert nagyszüleimnek se volt könnyű élete, de segítették aki rászorult. Ez sajnos rám úgyhatott, hogy pozitív előítéletem lett arra nem érdemes emberek iránt.

MsIreneAdler 2022.01.20. 22:29:46

@bordon: így azért megértem a csalódásodat, ez így elég félrevezető lehetett.
Ettől függetlenül nagy átlagban akkor sem a ronda (illetve úgy mondanám hogy a modern felfogás szerint nem előnyös külsejű :)) emberek élveznek előnyt. A mai világban a külső a minden.

Lorrh 2022.01.21. 09:32:49

@bordon: okés, vettem.
Igen ez a keresztény óhéber szövegek a szenvedő csúnyák magasabbrendűségéről - ez totál hamis idea.

@MsIreneAdler: külső meg a pénz.
süti beállítások módosítása