Mindig a pasi dolgai számítanak közösnek

2022. január 31. 07:35 - csajokespasik

„Általában mindig a pasi dolgai válnak közössé, a nőké valahogy nem. Bizonyos beállítottságú kérdéseknek pedig mindig ugyanaz a sorsa” – Posztolónk feltette egyik barátnőjének a kérdést, hogy összeköltözzön-e a párjával úgy, hogy tudja, neki kevesebb tartaléka van. A válaszon elkattogott kicsit.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Azt valahol eddig is sejtettem, hogy nőkkel nőkről nem lehet beszélni, mert rögtön belehelyezkednek a kérdésbe, és általában egyoldalúak bizonyos dolgokkal kapcsolatosan. Egy ismerősömnek (nő) feltettem nem rég a kérdést, hogy összeköltözzek-e a párommal, noha aggaszt, hogy nekem több tartalékom van, mint neki. És erre kapásból rávágta, hogy amíg úgy gondolkozom, hogy „enyém és tiéd”, addig semmiben se közösködjek vele. Értem a masszív női összetartást, és ezt a hozzáállást, de ez valahogy nincs nagyon végig gondolva és általánosító. Én nem így érzem, nekem mindig lesz enyém és mindig lesz neki is övé. Valahogy ez így normális.

De általában mindig a pasi dolgai válnak közössé, a nőké valahogy nem. Bizonyos beállítottságú kérdéseknek pedig mindig ugyanaz a sorsa. Én eddig mindenkivel teljesen külön kasszán voltunk, és minden másban is, ami olyan, és nekik is így volt jó.

Oké, ha valaki úgy közösködne, hogy a haszonelvűségen túl nincs közben egyéb érzelem, az megint más.

Én sosem tudtam azt mondani, hogy nem számít, mindig számontartom a kiadásaimat, az egészen kicsiktől kezdve. Ez az évek múlásával nyilván nem fog változni.

A szerelem se vakított el soha annyira, hogy ezeket az elveket eldobjam ...Azt hittem, ez a normális. Nekem az az (elsősorban női) indok teljesen hasztalan, hogy a pasi rakjon több lóvét bele, a nő meg legfeljebb más téren törleszt majd. Szerintem ez nem az ideális kapcsolatok képlete. Attól, hogy valaki szereti a másikat, még nem kell a saját érdekeit totál elengednie.

 
249 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr9916992634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.31. 08:15:07

Az is normális,. amikor teljesen külön kassza van, bár nekem fura, de az is amikor közös, vagy felkozos a kassza. Számomra olyan a poszter mint aki kitalálta, hogy márpedig minden körülmények között így meg úgy kell lenni, és egyébként is eddig minden csajomnak jó volt, hát ennek miért nem..

Sztravinszka 2022.01.31. 08:20:13

Nehéz lehet egy spreadsheet menedzserrel együt élni, bár a kettős könyvelés áthidalná a felvetett problémát :)))

Lorrh 2022.01.31. 08:30:36

@Peni a Valdes: "amikor teljesen külön kassza van, bár nekem fura, de az is amikor közös, vagy felkozos a kassza."
Ebből az jön le hogy neked minden fura. Ha közös, ha félközös, ha negyedközös meg ha tizenhatodközös, az is.
Újabb kamuposzt.
A poszter nem a párjával beszéli meg, hanem idegen nővel. Vicc.

_Amatőr_ 2022.01.31. 08:59:00

Engem az érdekelne, a piosztoló hogyan képzeli el a gyermekvállalást. Egyik héten ő veszi a pelenkát, a másik héten a párja? Az anyatejet milyen költségen számolja el? :D

_Amatőr_ 2022.01.31. 09:24:10

@Peni a Valdes: Én meg azt hittem, a 2.8%-os tehéntej rögzített árát veszi alapul :)

Cirigli Jenő 2022.01.31. 09:34:45

@Peni a Valdes: legyen az anyatej is hatósági árplafonnal védve! A magyar csecsemők ne legyenek már kiszolgáltatva a népnyúzó ügyeskedőknek, Brüsszel elhibázott anyatej-árképzése miatt!

Sztravinszka 2022.01.31. 09:37:10

Stop. Anyatej. Áremelés.

Ugyanitt: Márki-Zaj monnyon le.

Cirigli Jenő 2022.01.31. 09:44:59

@Sztravinszka: mindenki monnyon le! A posztok írója is!

Lorrh 2022.01.31. 10:29:00

Hahaha szakadok a kommenteken :-)

Cirigli Jenő 2022.01.31. 10:45:24

Boldogok a sajtkészítők!

Cirigli Jenő 2022.01.31. 11:05:38

@_Amatőr_: ez egy érdekes kérdés. Külön kassza gyermekvállalás idején. A nő legalább két évre kiesik a munkából. Ez hogyan van rendezve? A házimunkával mi a helyzet? Mert ismerek olyan párt ahol külön kassza van. A férfi semmilyen munkát nem végez otthon, ezért rengeteg szabadidőt fordíthat a hobbijára. A nőnek meg nincs ideje magára. Kérdés: miért tűri? Másik kérdés: mekkora tahóság kell ahhoz, hogy a másikat ilyen szinten leszarjam?

Real_Time 2022.01.31. 11:11:20

@Cirigli Jenő: Jelen pillanatban ha egy nő anya lesz, vagy legalábbis azt tervezi hogy anyává válik, akkor kb. 520-féle támogatást kaphat az államtól. Ha férfiként apa leszel, akkor meg kapsz 5 nap szabadságot.

Lorrh 2022.01.31. 11:22:03

@Real_Time: szemetek! megölték kennit!
-------
nem gondolod hogy infantilis nyávogás ez?
próbáltál már szülni?

Cirigli Jenő 2022.01.31. 11:27:03

@Real_Time: elég ha 10-t felsorolsz azokból, amit dedikáltan az anya kap!

Cirigli Jenő 2022.01.31. 11:27:59

@Real_Time: adókedvezményt nem kapsz apaként?

Lorrh 2022.01.31. 11:30:41

pár éve olvastam egy könyvben egy utópiát olyan társadalomról, ahol a nőket támogatja a társadalom a gyerek nevelésben és nem szorulnak rá a férfiak kegyeire. Sztem is az normálisabb világ lenne.
Nem is kell férjhezmenni, meg a pénzért kuncsorogniuk.
A férfiaknak csak a baszás szerepe marad, amit úgyis szeretnek.
win-win.

Real_Time 2022.01.31. 11:34:11

@Lorrh: Miért, most nem így van?

Cirigli Jenő 2022.01.31. 11:41:41

@Lorrh: gondolom az “apák” meg elviszik egymást moziba, étterembe…és meghatódva figyelik ahogy felnő a kutyájuk.
Nem a védett férfiak volt az?

Real_Time 2022.01.31. 11:44:10

@Cirigli Jenő: CSOK, diákhitel elengedése, jogosítvány és nyelvvizsgaszerzési hozzájárulás, életfogytig tartó SZJA mentesség...

Lorrh 2022.01.31. 11:59:14

@Real_Time: az orbánrendszer nem tart ki életfogytig - csaxólok.

@Cirigli Jenő: nem! A védett férfiak, az egy remek könyv, ez meg egy szar volt irodalmilag. Csak a témafelvetés volt jó benne.

Cirigli Jenő 2022.01.31. 12:10:46

@Real_Time: a CSOK az célzottan nőknek jár, vagy családoknak? A jogosítvány és nyelvvizsgaszerzési hozzájárulásról még nem hallottam, az passz. A diákhitel egy befektetés a jövőbe, vagyis a megszerzett diplomával kell utólag kitermelni. A mentesség 3 vagy több gyerek után jár. Csak három gyereknél 6-8 évre esik ki a munkából. Ez azt jelenti, hogy egy legalább 15 éves időszakban nem tud szakmailag érdemben fejlődni. A gyerekek még nagyobb korukban is betegek időnként. Egy tíz évessel még olyankor a kezdeti 1-2 napban otthon marad, jellemzően az anyja. Ennek fényében a diákhitelt visszafizettetni utolsó fillérig azért üzletileg sem etikus. SZJA mentesség 4 vagy több gyerek után jár. Ennyi gyerek minőségi felneveléséhez némi pénzre van szükség. Ezeknek a nőknek, ha van is állandó munkahelyük, valószínűleg nem topmenedzseri fizetésük van. Fentebbi okokból. Nyilvánvaló, hogy aki négy gyereket bevállal külön kasszázással az nem teljesen normális.

Lorrh 2022.01.31. 12:12:49

@Cirigli Jenő: ez volt. Írtam róla negatív kritikát de nem jelentették meg. Ez a moly ilyne kis ballibsi safe-space a hópihe generációnak.
Irodalmilag értékelhetetlen volt.

moly.hu/konyvek/constantinus-a-p-2221

Cirigli Jenő 2022.01.31. 12:13:20

@Lorrh: Ja, Merle papa tudott írni. Lehet, hogy elolvasom megint, úgy emlékszem megvan.

Cirigli Jenő 2022.01.31. 12:15:15

@Lorrh: hát ezt lehet, hogy nem olvasom el!:)))

Sztravinszka 2022.01.31. 12:38:17

Védett férfiakról is azt hallani, irodalmilag nem egy remekmű. Sematikus, ilyesmi. Megvettem nemrég, most már elolvasom tényleg.

Real_Time 2022.01.31. 12:40:00

@Cirigli Jenő: Értelemszerűen a gyerekek számához (is) van kötve a támogatások nagy része, de kérdésem továbbra is fennáll: mi illeti meg ebből a családapákat? A Csok az elvileg családoknak jár, ami igaz is, egészen a 3-5 év múlva automatikusan bekövetkező válásig. Utána láthatóvá válik hamar, hogy kinek is nyújt tulajdonképpeni támogatást.

Infomaniac 2022.01.31. 12:45:13

@Real_Time: ó, eddig azt hittem, hogy csak megkeseredett és rosszindulatú vagy. Most már látszik, hogy információ értelmezésben, logikában és matektudásban a nullához konvergálsz.
IQ teszttel ne nagyon próbálkozz..

Cirigli Jenő 2022.01.31. 12:46:35

@Real_Time: automatikusan bekövetkező válás???? Ez jó volt! Talán a leendő gyerekek anyját nem úgy kellene kiválasztani, mint a szombat esti diszkó utáni töcskölő partnert. Persze garancia semmire nincs, de hogy automatikus lenne a válás… Ti tényleg nem ismertek normális nőket? Ha nem is a haveri körből.

Bandibacsi34 2022.01.31. 12:50:13

Kérem Tisztelettel! En, mint a Független Kisgazda Part vezetoje, hiszek az Isten-Haza-Csalad elveben. Mindenki monnyon le!!
A temahoz: el kell dönteni ki mit akar!Ha csak szignli szórakoztató kapcsolatot, akkor maradjon a kulon kassza! Ha gyereket, akkor arra penzt kell aldozni(meg titokban DNS tesztet csinálni)! Ha van lakas, egeszseg meg munka akkor johet a gyerek. A penz mar nem fog szamitani, az ugyis inflalodik meg fogyoeszkoz. Gyerekkel kevesbe valnak el az ertelmesebb emberek, de az akkor is megmarad ha a penz mar mind elkoltodott. Közös kassza mellett kell sajat titkos bankszamla is a nehez időkre(a jovedelem 10-20%-a arra menjen).

Lorrh 2022.01.31. 12:53:56

@Bandibacsi34: Franciaországban azt a férfit, aki az anya tudtán kívül dns tesztet csinál a gyerekről, azt sokezer euróra megbüntetik.

Bandibacsi34 2022.01.31. 12:55:37

@Lorrh: @Real_Time: A segelyeseknel pl Angliaban igy van. A legtöbb gyerek bűnöző(tolvaj, autotolvaj stb) vagy kabszerkereskedo lesz, mert egesz nap az utcan lognak. A magas tandijat a jobb iskolaba nem tudjak megfizetni igy maradnak nekik a rossz munkak(a tandijas jobb es az allami rosszabb kozepiskolak rendszere hamarosan bevezetodik nalunk is a fizetos magan egeszseguggyel).

Real_Time 2022.01.31. 12:57:04

@Infomaniac: óh, ezek aztán az ellenérvek :D

Bandibacsi34 2022.01.31. 12:57:20

@Lorrh: Ja erre mar kitalaltak az amerikai apasagi cegek, hogy lehet ezt elkerulni. De az csak egy (felkomcsi) orszag.

morgó55 2022.01.31. 13:05:16

Szerintem, ha nem költözöl vele össze, az teljesen rendben, sokat nyer vele a hölgy. De így az életben nem lesz gyereked, ne is legyen, mert a végén még azzal is közösködnöd kell!

Cirigli Jenő 2022.01.31. 13:14:31

@Sztravinszka: el kell olvasni! A könyv próbája az olvasás. Néha az égetés…de inkább az előbbi:)

MsIreneAdler 2022.01.31. 13:19:53

Egy kapcsolatban az van, amit a felek megbeszélnek egymással. Fogslmam sincs honnan veszi a poszter, hogy összeköltözésnél önként át kell adnia a spórolt pénzét... Leülnek összeköltözés előtt, és szépen összeírják mennyi közös kiadásotok lesz, amit közösen kell fizetnetek és ez hogyan történjen. A rezsi egyszerűbb, jön a csekk, azt kettéosztjátok. A kaja neccesebb, de nem lehetetlen.
Nem igazán értem a problémát....

MsIreneAdler 2022.01.31. 13:32:49

@Real_Time: egyedül a négy gyermek után járó szja mentesség nem vehető igénybe férfiaknak. Más kérdés, hogy ennyi gyerekkel a háztartásban nem igazán vállalhat az ember 8 órás melót, vezetői beosztást meg végképp nem. Szóval ha ennek fényében kiszámoljuk micsoda zsíros lóvét visz haza anyuka, hát van ok az irigységre....
Ez a pár tízezer forint kedvezmény is csak arra jó megint, hogy lehessen vele hergelni a jónépet meg összeugrasztani a gyerekest a gyerektelennel.
De mint mondtam: hiába próbálod bizonygatni az ellenkezőjét, az összes támogatás, kedvezmény dacára még mindig te jársz jobban anyagilag, hogy nem vállalsz gyereket. Bár ha ekkora bizniszt sejtesz benne, nem értem miért nem vágsz bele ;)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.31. 13:40:38

@MsIreneAdler: vagy nem osztják ketté, hanem közös bevétel közös háztartás

Lorrh 2022.01.31. 13:48:28

@Peni a Valdes: azért a pénzköltési szokások különbségén elég jól el tud vérezni egy kapcsolat.
Egyik ugye állandóan spórol, meg le fel kapcsolgatja a villanyt a helységekben ahol ki be jár... a másik meg havonta új felni szettet vesz a sportkocsijára többszázezerért.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.31. 13:50:22

@Lorrh: ok,.én is járkalok a párom után mint vmi kísértet

Lorrh 2022.01.31. 13:58:59

@Peni a Valdes: egy modern led lámpa annyira keveset fogyaszt hogy a le fel kapcsolgatás sokkal több kárt okoz és megrövidíti az élettartamát.
Nem érdemes kapcsolgatni csak este lefekvéskor.

MsIreneAdler 2022.01.31. 14:00:50

@Peni a Valdes: ja persze, azt is lehet, de ahogy elnéztem a posztot, nem a poszterrel... Ő szeretné, hogy ami ő keres az az övé legyen, punktum. Erre jó megoldás, hogy legalább a fix költségeket megfelezik. Mondjuk szerintem a posztbéli fickó a joghurtot is fel fogja címkézni a hűtőben hogy azt ő vette. De tegye, nincs ezzel semmi baj, ha a nő partner ebben. Ismertem ilyen házaspárt, ahol a cipőről bútorokról, mindenről meg volt a számla, hogy ki mikor, melyik bankszámláról vette. Nem is volt gond válásnál hogy mi kié legyen....

MsIreneAdler 2022.01.31. 14:02:25

@Lorrh: köszönöm!!
Üdv.: egy notórius lámpaégvehagyó :)

Real_Time 2022.01.31. 14:07:51

@MsIreneAdler: Ezzel a biznisszel csak az a gondom, hogy én nem tudok szülni. (legalábbis még egyenlőre :D)

MsIreneAdler 2022.01.31. 14:22:41

@Real_Time: azért biztos akadna olyan, aki meg tud. A nulladik pillanattól maradhatsz ám a bébivel otthon, felmarkolva a gyedet, családit, adókedvezményt, meg később a gyest is. Azért caribi kiruccanást ne tervezz a sok lóvéból :)

Real_Time 2022.01.31. 14:35:56

@MsIreneAdler: De te hozhatsz ilyen döntést ha akarsz, férfiak esetében ez a kérdés fel sem merül. Abban volt igazuk a feministáknak amikor azt mondták hogy: "mostanra elértük hogy a nők szabadon dönthetnek arról hogy anyák szeretnének lenni, vagy inkább a munkában teljesednének ki. Ezzel egyúttal felszabadítottuk a férfiakat is a kényszerű kenyérkereső, családfő szerepe alól."
Én személy szerint inkább az utóbbi jótanáccsal élek :)

Infomaniac 2022.01.31. 14:40:05

@MsIreneAdler: csatlakozom, ugyanezt akartam írni.
Az exem heppje volt ez a lámpaoltogatás. Közben, amikor beszabadult pl az aldi akciós sorra, hazahozta a haszontalan, felesleges cuccokat... :D

Infomaniac 2022.01.31. 14:41:33

@MsIreneAdler: aranyos vagy, hogy próbálod magyarázni neki.
Nem úgy látom, hogy lenne értelme...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.31. 15:14:25

Én életem meghatározó részét olyan helyen töltöttem, ahol nincsen támogatás a gyerekszülésre, sőt, a legtöbben nem hogy CSOK-ot még a seggükre egy csókot sem kapnak az államtól. Tízmilliók élnek utcanév nélküli utcákban, személyi nélkül.

Százhúsz éve annyian voltak, mint a magyarok.

Most 110 millióan vannak.

És ott is meghaltak és megerőszakolódtak annyian a világháborúban, mint Magyarországon.

A lényeg az, hogy a gyerekszülés nem valami állami feladat, illetve régen rossz, ha az. Pontosítok: ha már az, akkor csináljuk rendesen. A szülők és kapcsolataik nagyobb része mindenütt, értsd MINDENÜTT a világon alkalmatlan a gyerekek felnevelésére. A Fülöpökön tilos a válás, akárcsak a Vatikánban. Ezért az egyik szülő, jellemzően a fater, lelép. A gyerekek fele ugyanúgy nem látja az egyik szülőjét, mint Magyarországon - mint már mondtam, teljsen más demográfiai folyamatok között.

Namost szerintem, ha már mindenáron állami gyerekelletést akarunk, akkor jelöljünk ki minden nőnek 1 vagy 3 kvótát gyerekre. 1-et szülnek azok, akik kevésbé egészségesek elvégre a szaporodási jogot tőlük sem vennénk el, 2-t az átlagosak, 3-at a nagyon jó genetikájúak. A nők teljes korábbi bérükön mehetnek szülni, és hosszú ideig nem lehet őket kirúgni szülés után. Aztán ezután az összes gyereket elvesszük az anyáktól, és odaadjuk őket közös neveldékbe, ahol magasan képzett, kulturált nevelők gondjaira lesznek bízva.

Milyen szép ötletek is ezek, ugyebár.

Lorrh 2022.01.31. 15:22:22

@Puerto Prince: Kvótaügyileg aztán majd dr.mengele eldönti kinek jó a genetikája és kinek nem :D

Sztem ne akarjunk itt ejrópában visszamászni a fára és utánozni a törzsi szinten élő előembereket - bocsánat az előemberektől.

Motorogre 2022.01.31. 15:54:29

@Cirigli Jenő: hogy hol ? Látom még nem váltál el vagy nem láttál ilyet közelről (nem kívánom egyiket sem).
A hölgy otthon feszít, költi a zsét : hétfőn müköröm, kedden szoli, szerdán masszőr, csüt ionfotorézis, péntek fodrász. A lakást bejárónő takarítja, a gyerekeket a nörsz neveli.
A férj gürizik - és váláskor "közös vagyon" és a nő viszi mindennek a felét.
Aztán ha sikerül neki, a sok piperétől még kívános darab (külsőre, a lelke setét..) mégegyszer férjhez meg - idős korára szép vagyont összeszed ...
Többre lehet becsülni azt ki az út szélén áll és becsületesen megmondja, mit fog adni ötezerért - és adja is. Korrekt.

Lorrh 2022.01.31. 16:23:31

@Motorogre: bocsánat, de aki ennyire ostoba férfi, hogy cicababát tart otthon, akivel reprezentálhat meg az egóját fényezteti, az meg is érdemli a sorsát.
Milliárdnyi sztori szól erről a forgatókönyvről és a férfiak a mai napig ennyire ostobák, hogy hagyják ezt?
Akkor meg is érdemlik a sorsukat.

Billy Hill 2022.01.31. 16:24:58

@Motorogre: "Többre lehet becsülni azt ki az út szélén áll és becsületesen megmondja, mit fog adni ötezerért - és adja is."

(Lásd Pokolgép: Vérszívó asszony c. nóta.)

Reactor 2022.01.31. 16:28:06

@Peni a Valdes: Aki nem gyanús, az gyanús. Aki nem ludas, az lesz a ludas! "Biztos te vagy a Ludas Matyi, me' nem úgy nézel ki..."

@Cirigli Jenő: Már többször kitárgyalásra került, hogy előbb futsz össze pingvinnel mint normális nővel, ez itt a probléma.
Momentán arra, hogy a férfiból és a nőből elváltak, vagy egymást maró-gyűlölő kényszerházasok lesznek, sokkal nagyobb, minthogy szépen megöregednek együtt, és majd az unokájukkal játszanak a házuk előtt a zöld pázsiton.

@Motorogre: Ezzel egyetértek.

Billy Hill 2022.01.31. 16:30:06

@Lorrh: Mindenki cicababa, aki fodrászhoz, körmöshöz és masszőrhöz is jár? Vagy akár személyi edzőhöz is meg szoliba?

Cirigli Jenő 2022.01.31. 16:30:25

@Motorogre: nem, nem váltam még el. Mondjuk ilyen “hölgy” sem feszít otthon. Csak az átlagos igényű: fodrász és kozmetikus, műköröm nincs.:) Öltözni szeret, de a nők már csak ilyenek. Dolgozik, igaz nem annyit időben mint én, viszont nem keres sokkal kevesebbet és jól csinálja, fontos is a munkája. Elég sokat is tanult érte. Én azért töltök több időt a munkával, mert több munkakör feladatait látom el. Ez érdekes és hasznos tapasztalatokat gyűjtök. A lakásunkat magunk takarítjuk, a gyerekeinket magunk neveltük. Aki ilyen általad felvázolt semmirekellő ribanccal összeáll és még gyerekeket is csinálnak, azt nem tudom sajnálni.

Cirigli Jenő 2022.01.31. 16:32:10

@Lorrh: na kb. ezt akartam, csak elkapott a frazeológiám.:)

Lorrh 2022.01.31. 16:37:41

@Billy Hill: Miért nem olvasol értő módon?
A felvetésben olyan nőről volt szó aki nem csinál otthon semmit, mert a bejárónő és a nörsz elvégez mindent, a feleség csak cicababáskodik.
Amelyik férjnek ez a heppje, hogy neki iylne feleség kell az vállalja is ennek terheit, ugyebár.
De miért is féltjük ezeket az ökröket?

Cirigli Jenő 2022.01.31. 16:49:27

@Reactor: kinek milyen a környezete. A baráti körünkben mindenki hasonlóan él. Annak ellenére, hogy vannak olyanok akik kifejezetten jómódúak és olyanok is akik viszonylag szerényen élnek. Nagyjából ugyanaz az értékrend. Más baráti körökben meg mást tartanak fontosnak. A közös érdeklődés összehozza őket.
Kevés a normális nő? Kevés a normális ember! Ha nem talál valaki hosszú ideig nőt, annak egyik oka lehet az, hogy a nők nem normálisak. A másik lehetséges ok az lehet, hogy vele kurva nagy bajok vannak.

Infomaniac 2022.01.31. 16:58:14

@Lorrh: nem lehet milliárdnyi, mert az ilyen nők nagyon max a nők 5%-át teszik ki. És ebből lesz, A Nők, általánosítva..

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.31. 17:01:38

@Infomaniac: mert óket veszik észre..és ha a fasz feláll, az ész megáll

Cirigli Jenő 2022.01.31. 17:05:29

@Peni a Valdes: sajnos idősebb korban mindkettő meszesedik!

MsIreneAdler 2022.01.31. 17:49:33

@Real_Time: azért még egyelőre két ember kell a gyereknemzéshez. Én egyedül ha akarnék sem hozhatnék ilyen döntést, hogy terhes leszek. Meg ugye az ember általában ezt nem egyedül szeretné csinálni.

@Infomaniac: minimális pénzt spórol az ember viszont maximálisan tudja rombolni a légkört az állandó figyelmeztetés.

@Peni a Valdes: igen. Elvileg pedig tökéletes pár voltak....

@Motorogre: ezek az úgynevezett magas fenntartási költségű nők, nem olcsó mulatság az ilyen, senki ne csodálkozzon a végén a számlán :)

antisocialnetwork 2022.01.31. 18:26:48

Mikor szűnik már meg ez a kamu oldal?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.31. 18:32:54

@Peni a Valdes: nekem akkor indul be az agyműködésem. Az álló pélót puncihoz juttatni nem kis dolog

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.31. 18:34:13

@Lorrh: én gondolkodtam már különféle Taigetosz-előválogatókon, pl. sebzett lelkű kommentkatonai szolgálat pluszpontokat ér

_krampampuli_ 2022.01.31. 20:49:24

Kedves posztoló, valamennyire átérzem a problémádat.
Amennyivel úgy érzed, hogy több pénzed van, mint a párodnak, a különbségből vegyél például aranyrudakat, azokat archiváld valahol, aztán tiszta lappal belevághatsz a házasságba.
Volt probléma - nincs probléma.
De a legjobb, ha hasonló értékrendű nőt választasz, ugyanis attól tartok, hogy ha a házaságban kiderül, hogy teljesen mások a pénzköltési szokásaitok, még az esetleges aranyrudaid tudatában is folyton zsörtölődni fogsz.

Cirigli Jenő 2022.01.31. 21:20:33

@Lorrh: ez jó volt!:))) Na jó, nem néztem végig. Remélem valami pénzt kap ezért, a szánalmas marhája! Kár érte, az ilyen, házikoszton tartott jó erőben lévő gyerekekre nagy szükség lenne a munka világában. Nálunk akárhány is elférne, a 20 kilós kalapácshoz nem kell ész.

Reactor 2022.01.31. 22:23:17

@Infomaniac: Pont ez a baj - hogy messze nem csak 5 százalékról van szó. 5 százalékból semmiképp nem lenne általánosítás. Ugyanúgy, ahogy a kisebbségieket is inkább Kolompár Teszlatrooperrel azonosítják, nem Mága Zoltánnal.

@Cirigli Jenő: A PUA a sikertelen férfiak MLM-átverése. Alapból az, hogy igény van rá, jelzi, mennyire fel van borulva a párkapcsolati piac egyensúlya.

Cirigli Jenő 2022.01.31. 22:40:54

@Reactor: no, azért Mága Zolival is komoly bajok vannak, de tényleg nem Kolompár Ármándósan.
Az ilyen tanítgatások eleve kudarcra vannak ítélve. A szerencsétlenből hogy legyen szerencsétlen hülye:) Olyan reménytelen, mint nekünk volt magyar csajozási etikettre tanítani a mongol srácot a diszkóban.:)

Infomaniac 2022.01.31. 22:49:50

@Reactor: oké, ha az agyatlan plázacica kategóriában keresgélsz, ott elhiszem, hogy 80% felett van. De a nők egészében ez a típus max 1 a 20-ból, hidd el

kenyércsücsök 2022.01.31. 23:44:57

@Motorogre: Na és amikor jöttök az amerikai ötvenes évekbeli háziasszonyképzővel*, hogy jajdejóisvót, amikor még tudta a nő, hogy hol a helye, nem gondolkodtok el rajta, hogy ez ugyanannak a családmodellnek az istenítése, amiért most az "anyagias ri*bancokat" ostorozzátok?
El kéne dönteni, hogy az a baj, ha egy nő a férjétől való függésre rendezkedik be (és akkor nem kérhető számon rajta, hogy belenéz a potenciális férjek pénztárcájába), vagy az, ha nem (akkor meg, mivel nem múlik a túlélése azon, hogy van-e férje, lelép a boldogtalan házasságból).
*maimoni.cafeblog.hu/2009/02/15/jotanacsok-haziasszonyoknak/

kenyércsücsök 2022.01.31. 23:49:13

@Real_Time: "De te hozhatsz ilyen döntést ha akarsz, férfiak esetében ez a kérdés fel sem merül."
Mintha nem a vakkomondor/minekmentoda/ésnokedlitszaggatnitud?-ország férfiai tiltakoznának a leghevesebben az apagyes és társai ellen.

bordon 2022.02.01. 02:12:05

Erre a problémára megoldás, ha nem köti a nő orrára a férfi, hogy mennyi pénze van. Bár ez esetben nem lesz tartós kapcsolat, mert a nők szemében ez elfogadhatatlan titkolózás. Rosszabb, mint a megcsalás. A nő meggyőzhető, hogy osztozzon a férfival egy másik nővel, de a vagyonán nem osztozik. Legalábbis azonos szintű eltartást vár el, mint amit a másik nő kap. Erről szól a valódi poligámia.

Vagy válasszon a posztoló gazdagabb lányt. Amíg csóró egyetemista voltam, minden lány, akivel jártam, gazdagabb volt nálam, de nem mert megdolgoztak érte, hanem mert a családjuk alájuk pakolta. Persze ez egyetem alatt elmegy, elég a jóképűség, sárm, intelligencia, nagy és mindig kemény farok. De aki igazán ügyes, az be tud újítani egy pénzesebb nőt később is. Fordítsuk meg a játékot végre, legyen a fiú a szegényebb! Idegeskedjen a csaj családja, amiatt, hogy a fiúnak nincs pénze!
Amelyik nő nem tud a férfiével összemérhető vagyont felmutatni, azt úgy hívjuk: szerető, ágyas, szexpartner. Ide venném a vagyon összemérhetőségén túl a képzettség, életmód hasonlóságát. Ha ezek nem egyeznek, akkor nem lesz egyensúly a kapcsolatban. Maradhat szexpartner. Szeretni, dugni lehet, összeköltözni, házasodni annyira nem érdemes ilyen nővel.

Real_Time 2022.02.01. 05:50:30

@kenyércsücsök: A fideszes életébennemdolgozott milliárdos NyER képviselők álláspontja és szemléletmódja az nyilván mindenben megegyezik egy magyar átlagférfiéval. Jah, mégsem.

Sir Gombóc 2022.02.01. 08:10:35

@Lorrh: ez inkább disztópia, nem utópia..

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.01. 08:27:49

@Reactor: oh én ismertem, sőt ma napig ismerek Pua fickokat

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.01. 08:58:30

@Cirigli Jenő: Ja velem nem próbálkoztak. egyébként normális srácok voltak

semmi hatalmat senkinek 2022.02.01. 09:09:24

@Lorrh: "nem gondolod hogy infantilis nyávogás ez? próbáltál már szülni?" Na nézzük, hogy megy ez a real worldben...
A nő elkezdi a nyávogás-halmazát, hogy ő még 30 éves kora előtt meg akarja szülni az első gyerekét, nem "pocsékolni" az idejét... a jobbik esetben kivárja azért, hogy a sarokba szorított férfi rábólintson, a rosszabbik esetben átmegy "okos nőbe" és "elfelejt" szólni, hogy abbahagyta a fogamzásgátlót... aztán televinnyogja a fél világot, hogy a párja nem eléggé lelkesedett a pozitív tesztjén, amikor közölte, hogy "szülök NEKED gyereket"... Nekem???? Ő taposta ki, neki volt fontos, válásnál foggal-körömmel magának akarná, de "nekem" szül... Ugyan mi a kórságtól "nekem", amikor a valóságban keményen önmegvalósít??? Én hiába mondom el, hogy egy abortusz ezredannyi költség, tizedannyi kockázat, századannyi fizikai megterhelés, ő ragaszkodik hozzá, hogy szülni akar... és akkor ezek után asszisztáljon az ember ahhoz, hogy szenté avassa magát, mert "ő MÁR ANYA", "Ő SZÜLT"??? Úgyhogy nekem is tele a hócipőm az anyaság hipeolásával...
Persze a társadalom meg szokás szerint farizeuskodik... látszólag szentté avatja az anyákat, a valóságban meg sokkal-sokkal könnyebben talál párt egy nő 5 abortusz után, mint 2 gyerekkel, 2 szülés után. Tehát a valóságban nincs még egy dolog, ami olyan szinten devalválná egy nő megítélését, mint a szülés. Persze sajnálni sem kell őket, mert szerencsére minden nő saját dötése Magyarországon, hogy szül-e.
Na, ilyenek mennek...

Motorogre 2022.02.01. 09:15:04

@Lorrh: értem én, de még az okos hiúz is belép a jól álcázott csapdába.
Amit láttam: a pályakezdő SzépGesztenye szelid, de lelkes tanárnő, hogy megszeretteti a diákokkal a mai magyar irodalmat. De az élet nem habostorta, a kamaszok nem angolkisasszonyok..tíz év után csalódás, kiégettség - miközben a testnevelő tanár férj szépen halad előre, siker, dicsőség ...
A gyógyszerészlány kutatómunkáról álmodott, verte magát minden helyen, próbálkozott - de tehetségéből nem futotta: mondhatjuk Eladónő lett egy külvárosi patikában - a doki férj meg hasít!
És ezek a nők 35 felé sértődöttségükben, világfájdalmukban ... a többit leírtam már.

Motorogre 2022.02.01. 09:21:48

@MsIreneAdler: nem azok, hanem azzá váltak, az okokról Lorrh-nak reflektálva írtam. Nem lenne szabad egy-egy felszínre törő személyiségzavar miatt terhelniük a családod, férjet, gyerekeket. Hogy a zugivókról (tudod, a lisztes doboz mögött van a pálesz a konyhaszekrényben) nem is írjunk.
De - nem minden hölgy ilyen, szerencsém van,
- sok férfi se képes egyenes gerinccel végigmenni az
Életen, kell néha egy kis pia stb.
És: mit látnak mindezekből a gyerekek, milyen példát visznek magukkal ...

Motorogre 2022.02.01. 09:27:09

@kenyércsücsök: Csücsök, kösz hogy elolvastál - de hogy kerül a az USA családmodell az asztalra? Amiről én írtam, az félresiklott női sorsok pár esete (lásd Lorrh-nak válaszom), nagyon reméljük nem tipikus.
Nem éltem az Államokban, nem volt amerikai nejem se - de feltételezem hogy bár nem vállaltak főállású munkát, igencsak helyt álltak a háztartásban, a gyereknevelésben. És ha ott és akkor egy kereset elég volt a tisztes léthez - ok.
Most a Nagysága hátaslovának a koszt-kvártély 600 euró havonta, persze keres egy kandurt ... akarom mondani egy csődört.

Cirigli Jenő 2022.02.01. 09:35:14

@semmi hatalmat senkinek: azért 5 abortusz után egy nőnek minden esélye megvan arra, hogy soha többet ne essen teherbe.
Illene már az embereknek szakítani a tizenéves hülyegyerek koncepcióval, hogy a “diszkóbalesetekre” az esemény utáni tabletta és az abortusz a megfelelő kúra!

Lorrh 2022.02.01. 09:36:46

@semmi hatalmat senkinek: igen igen, össze lehet kaparni az élet mocskát és csak erre fókuszálva feketére festeni a világot.
Mi magyarok kurvajók vagyunk ebben a negatívizmusban.

Képzeld az én életem totál nem ilyen volt, hanem boldogan várt gyerekekkel és kedves szerető családban éltünk. Ezért is lettem ennyire örömteli kiegyensúlyozott szerethető személyiség, mindenki mosolyog a környezetemben.

Szevaaaaaaaaaaaasssssssssz!!!!!

semmi hatalmat senkinek 2022.02.01. 09:43:11

@Cirigli Jenő: "azért 5 abortusz után egy nőnek minden esélye megvan arra, hogy soha többet ne essen teherbe." - és? Szerintem ettől nem fog nehezen párt találni... (egyébként ez inkább a magzatvédő-legendárium része, amióta nem a kaparás a standard ab módszer - szóval olyan 21 éve - inkább ritkaság mint tipikus az efféle mellékhatás)
"hogy a “diszkóbalesetekre” az esemény utáni tabletta és az abortusz a megfelelő kúra!" - miért, akkor szerinted mi??? Ugye baleset az, amikor nem működött a standard fogamzásgátlás...

semmi hatalmat senkinek 2022.02.01. 09:45:21

@Lorrh: Örülök neki, ha neked pozitív tapasztalataid vannak... pusztán arra kívántam felhívni a figyelmet, hogy a "szülök NEKED gyereket" az esetek 90%-ban ótvar hazugság, a nők első sorban önmaguknak szülnek, amikor nekik igényük van rá.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.01. 09:46:55

@Peni a Valdes: iért, szerinted el lehet? Létezik már 100%-os fogamzásgátlás? Én nem hallottam róla...

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.01. 09:48:59

@Motorogre: ok, de a magjai annak a szemelyisegnek nem látszodtak...kérdem

Cirigli Jenő 2022.02.01. 09:49:06

@Lorrh: mától minden más lesz! Még a nyugdíjasok is elégedett csecsemőként gőgicsélnek az olcsó farhát miatt.:)

Lorrh 2022.02.01. 10:06:38

@Cirigli Jenő: álgya mega lyóisten drága doktor miszterelnö kurunkat mega drága csalággyát nekije.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.01. 10:26:50

@Peni a Valdes: bocs, de ezzel pont a létezés egyik legfőbb értelmét kérdőjelezed meg...

Cirigli Jenő 2022.02.01. 10:55:17

@Lorrh: Elios fényeskedjék útjukon!

vizigizi 2022.02.01. 12:11:31

@Infomaniac: tényleg nem igazán érti amiről ír. komikus.

Cpt. Flint 2022.02.01. 16:01:30

@Lorrh: "bocsánat, de aki ennyire ostoba férfi, hogy cicababát tart otthon, akivel reprezentálhat meg az egóját fényezteti, az meg is érdemli a sorsát.
Milliárdnyi sztori szól erről a forgatókönyvről és a férfiak a mai napig ennyire ostobák, hogy hagyják ezt?
Akkor meg is érdemlik a sorsukat."

Üssem le a magas labdát? Hogy a megcsalt. elhagyott, megvert nőkről mennyi történet van, és mégis mindig van újabb, aki "majd megváltoztatja" álmai hercegét... megérdemlik a sorsukat, igaz-e? Házhoz mennek a pofonért, esetenként szó szerint.

Cpt. Flint 2022.02.01. 16:05:55

@MsIreneAdler: "azért még egyelőre két ember kell a gyereknemzéshez. Én egyedül ha akarnék sem hozhatnék ilyen döntést, hogy terhes leszek. "
Hmmm, valami külföldi celebnek vagy minek volt most az a sztorija, hogy az alkalmi(nak tekintett) csajszija kitúrta a gumit a szemetesből és feltette a tartalmát... a pasi valamit sejthetett, mert becsilizte, emiatt derült ki az egész, mivel a nő feljelentette... szóval de, akad nő, aki egyedül dönt úgy, hogy terhes lesz.

MsIreneAdler 2022.02.01. 16:24:53

@semmi hatalmat senkinek: aki nővel hál, az bizony gondoljon arra, hogy magvai termékeny talajra hullhatnak. Gumi, vaszektómia. Csak kettő a lehetséges védekezési módok közül, azoknak a férfiaknak akik sarokba szorítva érzik magukat és semmiképpen nem akarnak apukák lenni. De leginkább azt ajánlanám, ha a szaporodással kapcsolatos tervei nem egyeznek a zasszonyéval, váljon el. Nem kell túlhájpolni az anyaságot, de a férfiak szerepét sem kellene alábecsülni a megtermékenyítésben.

MsIreneAdler 2022.02.01. 16:27:07

@Cpt. Flint: mint ahogy van olyan pasi is, aki habizti felhúzza a gumit... Egyik sem általános jelenség szerencsére.

Reactor 2022.02.01. 16:42:45

@Infomaniac: Épp ez az, hogy nem. Mint ahogy a férfiak legjava se. Eleve kinek kellene célirányosan egy agyatlan misspicsa hosszútávra? Még a bulikirály menőmanóknak se.
Ez itt a gond, hogy a problémás nő lett az átlag, a normálisak meg már huszonévesen gyűrűs menyasszonyok, és ha fel is szabadul az egyik, kapásból 4-5000 jelentkező van rá. Nem pár ezer sikertelen férfiról van szó, hanem hatalmas tömegekről - pár ezer flótásra nem lehet komplett üzletágat (PUA) alapozni. Ha a PUA ilyen sikeres tud lenni, ez elég sokat elárul a helyzetről.

@Lorrh: SZVSZ ő csak átlagolt. Szóval még csak nem is a legpesszimistább forgatókönyvet tárta eléd. Azzal, hogy csak a hurráoptimista szcenárióknak adsz hitelt, ugyanúgy torzított az álláspontod.
Azt pedig már megbeszéltük, hogy a hirtelen jött gyerekvállalási kedvnek mostanság 90%-ban kőkemény gazdasági okai vannak.

@semmi hatalmat senkinek: Létezni létezik - a méheltávolítás. Ezt viszont csak igen indokolt esetben végzik el, és kicsit túlzásnak is érzem (kb. mintha atombombával mennél bankot rabolni).

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.01. 16:55:08

@Reactor: a PUA ott tud sikeres lenni, ahol jó az alapanyag

MsIreneAdler 2022.02.01. 17:08:15

@Reactor: bocsi, csak ne maradjon itt ilyen téves infó. Nem magát a méhet, hanem csak a petevezetéket metszik ki lc műtéttel vagy császármetszés közben. Ezt harmadik gyermek után, illetve 40 év felett lehet kérvényezni, nem csinálják ám meg mindenkinek. A kérelem beadása után eltelik 6 hónap, ami után újból nyilatkozni kell, hogy biztos-e a dolog, ugyanis ezt nem lehet visszacsinálni. A tb csak részben finanszírozza az akciót.

Lorrh 2022.02.01. 17:19:45

@Reactor: A méh eltávolítás súlyos hormonális krízissel jár, mint a kiherélés.

A gyerekvállalásnak nem fideszkormány/gazdasági okai vannak, ez tévedés. Persze biztos van egy százaléknyi végtelen ostoba réteg aki azt hiszi jól jár a csokkal.

Nem csak a hurráoptimistáknak adok hitelt, de ellent kell tartani nektek, akik full pesszimisták.

A normalitás mind a nőknél, mind a férfiaknál ritkaság. Te csak a nőket tartod hülyének, én meg a full mostani világot mindenestül. A normalitás hiánycikk.

saihulud 2022.02.01. 17:30:02

@_Amatőr_: Az anyatej nem alapvető élelmiszer? Nem tartozik a rezsicsökkentés vagy árcsökkentés alá? :D

Reactor 2022.02.01. 18:03:45

@Peni a Valdes: Ezt tudom. Az MLM-átverés is ott tud sikeres lenni, ahol sok a szegény (vagy a kapzsi tökfej).

@Lorrh: Hát pedig, ha megnézed az születési/házasodási mutatókat a CSOK előtt és után, ég és föld lesz a kettő. Lehet, hogy véletlen egybeesés, de nekem kicsit "sus", hogy pont ezután az intézkedés után jött meg a házasodási-gyerekvállalási kedv.
Hát amint látod, nem csak pár százaléknyi ostoba ember van. In fact, a kommented végén magad jegyezted meg, hogy hiánycikk a normalitás. Ez így is van: az emberek döntő többsége meg nem lát tovább az orránál, annyi jön le neki a dologból, hogy kapok húszmillát, juhé (igaz, hogy ebből 10 millió az hitel, de úgyse fogja visszafizetni egyik se "ha adnak fogadd el, ha ütnek szaladj el" alapon). És ha azt nézzük, hogy alapesetben ennyi pénzért 15 évig kellene valakinek güriznie napi 8 órákat, hidd csak el bátran, hogy elég sokan bevállalják. Hogy AZTÁN mi lesz? Az kit érdekel. Carpe diem és, és kész!

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.01. 18:06:11

@Reactor: szerintem nem biztos hogy ugyanarra gondolunk

Cirigli Jenő 2022.02.01. 18:35:23

@Reactor: hát ez az! Huszonéves korban kellett meggyűrűzni a normálisabb nőket. Pl. egyetem végén. Persze voltak bulibárók, akik bölcsen úgy döntöttek, hogy kimaxolják a haverokbulifantát. A legkitartóbbak 40-es éveikre elmagányosodtak a haveri körben. Kezdett megtetszeni nekik a család idillje. A huszas kiscsajok már kefélni se nagyon álltak össze a kiöregedett partiarccal, a harmincasok még/már javában buliznak. Marad a 40-es. Egészen megkímélt, egykor tetszetős példányokat adnak vissza…1-2-3 gyerekkel. Van nő, van gyerek. Kész család! Csakhát jó lenne egy saját gyerek. A nő meg negyvenesen vagy akar/tud szülni vagy nem. Fordítva nem tudom, hogy jellemző-e?
Fontos a jó időzítés!

semmi hatalmat senkinek 2022.02.01. 21:37:11

@MsIreneAdler: Pedig igaza van, csak a méh/herék/petefészkek eltávolítása 100%-os, a petevezetők klippelése meg az ondóvezeték elkötése NEM AZ, az csak 99,x%-os, nem is vállalnak rá garanciát. Voltaképp a legtutibb, ha kerülöd az abortusz-ellenes partnereket, mert akkor bármi is történik, még mindig ott van a tudatos döntés alapú korrekció lehetősége, ha nem működött a prevenció.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.01. 21:48:22

@MsIreneAdler: Kérdés az,, hogy kinek van TUDATOS döntési lehetősége... mert jól hangzik ez a "ha nem egyeznek a családalapítási tervek" - de most őszintén, honnan tudjam egy lány családalapítási terveit, amikor 3 órája ismerem, mondjuk? Épeszű nő ugye nem is beszél az első randikon erről a témáról, mert nem elriasztani akarja az úriembert, hogy 1-6 napos ismerettség után már a baba-témánál tart... az, hogy szexuálisan passzolunk-e, az időben kicsit előrébb való, előbb eldöntendő kérdés, mint a babázás...
Egyébként az általad említett 2 családtervezési módszer minden, csak nem ideális módszer... az óvszert ugye a párok(!) zöme utálja, a vasectomia meg rossz eséllyel visszafordítható (cc 20%)

MsIreneAdler 2022.02.01. 23:53:35

@semmi hatalmat senkinek: nem. A méhet csak nagyon súlyos esetben veszik ki. A petevezetékek kivétele (nincs már klippelés: nyisszantás van) pedig 100%-os, mert a megérett petesejt a petefészekből nem tud a méhbe jutni, ahol megtermékenyülhet és beágyazódhat. De hagyjuk a bioszórát, a részleteket ki tudod guglizni magad is, ha nekem nem hiszel (elég frissek az infóim a témában pedig).
Úgy gondolom, hogy amint két test egyesül gondolni kell a teherbeesésre. Ha tetszik, ha nem ez van. Amint egy pasi bedugja, bizony számolhat azzal, hogy "besikerül" valami. Épp ezért, mindent meg kell tenni nekik is, hogy elkerüljék a nemkívánt terhességet. Értem én, hogy nem kényelmes a gumi, meg ne babráljon senki a fütykössel...de na. Akkor lehet inkább dajkálni a babát :).
Nem az egyéjszakás kalandokról volt szó, hanem megzsarolt férjekről.... ( csak tudnám mivel lehet gyereket kizsarolni abból, aki nem akar)
Pl a 3 órás ismeretség után gumi nélkül, bemondásra szedett gyógyszerrel, hát az nagyon bátor megmozdulás ;) Ha baba nem is, de egy jó kis kankó befigyelhet....
Nyilván ha meg van a "baj" még utána is lehet orvosolni a helyzetet, de ha nem muszáj senki ne jusson el idáig.

MsIreneAdler 2022.02.01. 23:57:08

@Cirigli Jenő: azért örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, hogy a pasik, akik normális nőt akarnak és klasszikus családi életet szeretnének élni azok szintén nem érnek annyira rá, hogy 40 felett is valami playboyt játszanak meg csak bulizzanak.

Real_Time 2022.02.02. 06:05:09

@MsIreneAdler: Akkor had segítsek: ilyen apasági ösztönök, meg a médiából jövő faszságok nem léteznek. Ez csak nálatok van, hogy ketyegni kezd az óra meg az anyai ösztönök. A férfiak (főleg ha béta) a nő magához kötése miatt vállalja be a gyereket, csak a nő miatt, de kurvára nem azért mert ő most "családapa" akar lenni. A legtöbbször inkább az van amit a fentiekben is leírnak, hogy egy szép napon beállít ezzel a nő, hogy terhes, aztán szevasz te meg mától apa vagy. Az ilyen modern kori "férfiak is családot akarnak" feminista dumákon mindig jókat röhögök.

Almandin 2022.02.02. 06:36:11

@MsIreneAdler: Nagyon ritka esetekben regenerálódhat az elkötött petevezeték. Aki tutira akar menni, az az elköttetés mellett használjon még gumit is, az kizárja a terhességet. Tartósan együttélő pároknál az is jó lehet, ha mindketten elköttetik magukat. Így védve vannak az esetleges orvosi műhibáktól is.

Almandin 2022.02.02. 06:38:26

@semmi hatalmat senkinek: Amúgy én abortuszellenes vagyok. Pont ezért szimpatikus nekem a művi meddővé tétel (természetesen csak azoknak, akik már biztosan nem akarnak gyereket, túl fiataloknak emiatt ez nem ajánlott, inkább a 40 felettieknek való).

Almandin 2022.02.02. 06:42:14

@Cirigli Jenő: Nehogy azt hidd, hogy a negyvenes férfiak öregek. Sok nő odavan értük, a fiatalabbak is, csak ma nem trendi a jóval idősebb partner, főleg nem hosszabb távra. Sok nő minden kincset megadna egy facér, negyvenes, vonzó férfiért, és nemcsak a 40 felettiek.
Másrészt sok partiarc nemcsak úgymond kiöregszik, hanem meg is komolyodik. Sok pasinak csak 30-40 felett nő be a feje lágya. Nem ritka, hogy egy férfi fiatalon kitombolja magát, aztán lehiggad.

Almandin 2022.02.02. 06:44:50

@Real_Time: Valóban, kevesebb férfi vágyik családra, mint nő. Viszont ez nem fekete-fehér. Vannak nők, akik sose akarnak gyereket, és vannak férfiak, akik igen. Az arányok viszont valóban eltérnek. Több nő vágyik családra, mint amennyi férfi. Ezért is csökken Európában a népesség, mert ma a férfiakon nincs nyomás, hogy nősüljenek, alapítsanak családot, ezért kevesebben teszik meg.

MsIreneAdler 2022.02.02. 07:27:14

@Real_Time: nem tudom, hogy ezt milyen segítségnek szántad, nem írtam ilyet, hogy apasági ösztön. Tehát te úgy gondolod, hogy a férfiak egyáltalán vágynak utódra, csak a tartós szex reményében lúzerségből belemennek. Én meg azt gondolom, hogy ez a gondolat inkább onnan ered, hogy másoknak könnyebb így megemészteni azt, hogy saját elhatározásból ugyan de nem támasztott utódot. Mennyivel jobb azt gondolni, hogy a világon az összes apuka egy csőbe húzott vesztes, mint hinni a szemünknek, mikor azt látjuk, hogy nagyon sok férfi igenis akarja, várja, hogy apa legyen és örömmel foglalkozik a kis ivadékaival.

Real_Time 2022.02.02. 07:28:53

@Almandin: Azon túl hogy ez kevesebb férfit érdekel, ugyan miért is lenne vonzó az apaság egy modern férfi számára? Fizetheti a gyerektartást, vagy mi lenne a motiváció? Erre utaltam fentebb is már, a hazai politika is egyedül a nőket tolja pénzzel (persze az eredmény nem éppen olyan szuper mint azt előadják), miközben lefekteti még az alaptörvényben is, hogy a család az csak apa meg anya lehet. De ha a családtámogatásokról van szó, akkor lényegében csak az anya marad kiemelve. Európa szerte hasonlóan nem akarják felfogni, hogy a férfiakra is szükség van egyébként a családokhoz nem csak a nőkre. De ehhez persze a femkó lobbi ellenszelével kellene folyamatosan szembehugyozniuk.

Real_Time 2022.02.02. 07:56:25

@MsIreneAdler: A te szemléletetben valószínűleg sikernek számít összeállni egy olyan nővel, aki csak azért érdeklődik utánam mert ketyeg neki az óra, az én szemléletemben viszont a tökéletes recept a hátralevő életem tönkretételéhez. Tehát én ki is hagytam mindig ezt a dicsőséget, köszi de inkább élek egyedül.

Lorrh 2022.02.02. 08:02:34

@Real_Time: igen, élsz egyedül és ezt fennen hirdeted egy párkapcsolati blogban. Ahova nem vagy való.
De szükséged van az állandó önigazolásra, ezért a családi életnek csak a rossz oldalát vagy hajlandó meglátni. Ezekhez képest te vagy a nyerő.
Önbecsapás, buborék fújás, ön-agymosás. Ez a te világod.

Cirigli Jenő 2022.02.02. 08:33:33

@Real_Time: “ A férfiak (főleg ha béta) a nő magához kötése miatt vállalja be a gyereket, csak a nő miatt, de kurvára nem azért mert ő most "családapa" akar lenni.”
Orbitális faszság:))) Küzdesz a démonaiddal.

Cirigli Jenő 2022.02.02. 08:35:50

@Almandin: szerintem valahol a megkomolyodás is kiöregedés, de egyetértek.

Cirigli Jenő 2022.02.02. 08:56:47

@MsIreneAdler: egy értelmesebb embernek 40 fölött rengeteg munkája van. Nem teheti meg, hogy estétől hajnalig menjen a dáridó. Pláne zsinórban. Másnap a vezető nem tud értelmes döntést hozni, a mérnök nem tud épkézláb szakvéleményt írni, az orvos rendesen műteni, az asztalos jó minőségű bútort készíteni. A gázszerelő pedig nem tud rekordhasznot produkálni a szerencsésen elnyert állami beruházáson.
Aki pedig ebben a korban lúzer akar maradni, annak a családalapítás lesz a legkisebb gondja.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 09:23:13

@MsIreneAdler: "Pl a 3 órás ismeretség után gumi nélkül, bemondásra szedett gyógyszerrel, hát az nagyon bátor megmozdulás ;) Ha baba nem is, de egy jó kis kankó befigyelhet...." - khmmm... tudod a Doxicyclinen van TB támogatás, a Viagrán nincs.:)

MsIreneAdler 2022.02.02. 09:27:20

@Real_Time: nem, ez nem számít sikernek, ezt soha nem írtam. Nincs semmi de semmi gond azzal, hogy egyedül akarsz élni. Az más kérdés, hogy miért gondolod azt, hogy te csak a spermád és/ vagy az anyaigak miatt lehetnél érdekes egy nőnek, az meg egy megint másik, hogy miért hiszed, hogy mindenki így működik. Ha nem ismerkedsz, nem tudom honnan ez sok rossz tapasztalat, ha pedig nincs rossz tapasztalat miért ez a hozáállás...

MsIreneAdler 2022.02.02. 09:28:35

@semmi hatalmat senkinek: akkor nincs több kérdésem, a hülyének is megéri :D...

Lorrh 2022.02.02. 09:36:00

@MsIreneAdler: kóros önbizalomhiány, kevés gyerekkori támogatás és sikerélmény, megfejelve a hópihe generáció virtuális világba menekülésével.
Pár napja volt egy rádióriport, hogy azok a computeres játékok amiket a fiatalok nagy része játszik, végtelen primitívek: le kell lőni egy másik mozgó tárgyat, embert. És ezt tolják napi sok sok órán át és elcsökevényesedik az agyuk ettől.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 09:45:16

@Real_Time: "aki csak azért érdeklődik utánam mert ketyeg neki az óra" - látod, ezért kell ragaszkodni az első randis szexhez, egyből eldöl, hogy az illető nő nemi ösztöneire is erősen hatsz, vagy csak a fészekrakó ösztöneit birizgálod. A "klasszikus, konzervatív" ismerkedésnek az a nagy hátránya, hogy abszolút az utóbbira épít... márpedig vagyunk jó páran, akik nem a "férjnek és apának való" (másként spermadonor és ATM) kategóriába szeretnénk kerülni:))
Az meg ugye az elmúlt hetek celeb-mizériáján is egyértelműen látszik, hogy ma egy férfinak a házasságból csak kára lehet:
index.hu/fomo/2022/02/01/kulcsar-edina-szabo-andras-csuti-valas-koltozes/
Ez a való világ és nem Böjte Csaba klerikális agymenései...

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 09:49:44

@MsIreneAdler: Meg az okosnak pláne:) Tudod, az ember azért szexel, hogy élvezze, nem azért, hogy rosszul érezze magát...
(egyébként még írtam volna a bölcsellethez:))), csak a blog az enter-re nem új sort kezdett, hanem elküldte...)

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 09:51:50

@Cirigli Jenő: "szerintem valahol a megkomolyodás is kiöregedés" - tökéletesen egyetértek:)

Infomaniac 2022.02.02. 09:56:54

@Real_Time: de, létezik ez férfiaknál is, ha nem is olyan nagy arányban, mint nőknél. Sajnálom, hogy a világ egy jelentős része rejtve marad előtted..

Infomaniac 2022.02.02. 10:02:43

@Cirigli Jenő: ez egyéni habitustól és energiaszinttől is függ, lehet kivétel. Engem pl. energetizál egy szombat esti buli a következő napokra.

Infomaniac 2022.02.02. 10:07:32

@semmi hatalmat senkinek: ja, hogy te a magyar populáció 0,2 ezrednyi celebjeiből vonsz le következtetést az egész társadalomra? Nincs kérdésem...

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 10:12:33

@Infomaniac: Nem... csak tudod Kovács 223 Béla esete nem jelenik meg sehol, hogy linkelni tudjam, mire gondolok...

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 10:17:09

@Infomaniac: De ha gondolod, kezdheted sorolni, hogy szerinted ma, Magyarországon egy férfinak milyen haszna van egy házasságból... (legyen az celeb vagy nem celeb)... vagy gondolod, hogy nem celebeknél ma a nőn lenne a költözési nyomás, ha már ő ujított be magának új párt???

Cirigli Jenő 2022.02.02. 10:22:51

@Infomaniac: nem a szombat esti lázra gondoltam. Meg nem is arra, amikor elmegyünk a baráti családokkal pár napra valahova, ahol hajnalig ropjuk a retrot. Hanem arra, amikor valaki a vidám egykori egyetemisták életét éli negyvenesként.

Infomaniac 2022.02.02. 10:46:48

@semmi hatalmat senkinek: oké, hogy 40-es korosztály, de igen, két ilyen barátnőm is van, aki elköltözött és én is elköltöztem, bár énnekem senki sem volt beújítva.
Az ellenpéldánál a férj megcsalta asszonyt, még jó, hogy nem ő maradt, hogy beköltöztesse oda az új csaját.
Csak ezekről sincs cikk, ugye..

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 10:57:10

@Infomaniac: Nézd, sajnos a kvázi-automatizmus úgy néz ki, hogy ha van gyerek, az az anyával marad, tehát a gyerek+anya marad a lakásban, és a férfi lépjen, oldja meg magának... a mai házasság intézménye arra van kitalálva, hogy szinte minden esetben a gyereknek és a nőnek kedvezzen, a férfinak csak a vesztes szerepe jut. Már magától attól némileg jobb helyzetbe jut a férfi, ha nincs házasság... (pl. legalább nem anyakönyvezhetnek rá gyereket a megkérdezése nélkül)

Infomaniac 2022.02.02. 10:57:43

@semmi hatalmat senkinek: A férfinek milyen haszna származik?
Kérdés, hogy most anyagiakra gondolsz, vagy belefér-e a világlátásodba, hogy mást is haszonnak tekints..

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 11:15:12

@Infomaniac: nyilván létezik más típusú haszon is. A lényeg, hogy valóban haszon legyen:)

Lorrh 2022.02.02. 11:16:20

@semmi hatalmat senkinek: az emberiség ős evolúciója is azt mutatja, hogy a férfi értéktelen, mert csak a megtermékenyítéshez van rá szükség. Egy férfi elég egy egész falu megtermékenyítéséhez.
Egy kakas is elég egy teljes baromfiudvarhoz.
Ezért pusztítják el a kiscsibéket, ha hím születik, mert csak a tojóra van szükség.
A nő és a gyerek meg értékes. Veszély esetén is a nőket és gyerekeket mentik először.
Ez evolúciós stratégia. Ez ellen akarsz valami vékony kultúrmázzal hadakozni? Nemár.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 11:35:38

@Lorrh: nézd, mint helyesen leírtad, az is elvolúció, hogy a férfi alapösztöne az, hogy minél szélesebb körbe hintse a magját... na most, a nők mást sem csinálnak pár évezrednyi " valami vékony kultúrmázzal", mint ez ellen harcolnak, és megpróbálják a férfira erőszakolni a monogámiát, abból az aljas indokból, hogy a saját szaporulatuknak több jusson...

MsIreneAdler 2022.02.02. 12:03:41

@Lorrh: évek óta, ahogy a tecnika lehetővé tette, imádok játszani. Még anno a tv-re köthető ping pong is lenyűgözött, lekötött. A legtöbb ismerősöm játszik, igaz főleg férfiak. Egyik sem erőszakos. Ez, hogy a videojáték tesz azzá, ez csak amolyan felmentés a szülőknek, hogy neeem nem ő a hibás amiért egy gyökeret nevelt, hanem a játék... Mint ahogy, aki az én generációmban idióta az meg a tv miatt lett ilyen. A gyereknek példamutatás kell, ha azt látja otthon, hogy apa és anya kutyázzák egymást, édesmindegy hogy van-e xbox, ps vagy pc a házban.
Nyilván meg van az ideje a játéknak, a munkának és minden másnak is az életben. Valamint igenis korlátozni kell a hozzáférést egy gyereknél ami kinek is a dolga...? Ja meg van a szülőnek.

@semmi hatalmat senkinek: tudom, miért szexel az ember ;), de azt is, hogy egy kellemesen eltöltött éjszakának lehetnek olyan következményei, amik megváltoztatják az ember életét. Kicsi odafigyelés mindkét (!) részről, és máris felhőtlen a buli.
A kulcsár-csuti-mzperx-melánia (?) ügynek igenis vannak tanulságai a pór népre nézve is, de nem az amit írtál. Messze nem.

Cirigli Jenő 2022.02.02. 12:04:35

@semmi hatalmat senkinek: fondorlatos gonosz kurvák! A mai modern férfi viszont alaposan kibaszik velük: a fegyvert vaktöltényre tölti, az éleset meg megtartja magának.

Lorrh 2022.02.02. 12:27:38

@semmi hatalmat senkinek: Teljesen hibásan látod!
A monogámiát a férfi erőszakolta rá a nőre, hogy biztosan tudja, hogy az ő dns-ét örökli a gyerek. Hogy nem kakukkfiókát nevel. Ezért kellett szűzen férjhez menniük a csajoknak.

A pasik sosem voltak monogámok. Meg persze a nők sem, csak sokkal nagyobb titokban csinálták.

@MsIreneAdler: egy kamaszt kb nem tudsz korlátozni. Ott a szobájában a gép és passz. vagy a telefonja. Neked hány éves gyereked van?

Real_Time 2022.02.02. 12:51:53

@MsIreneAdler: A rossz tapasztalat nyilván a praxisból jött, nem írtam olyat hogy soha életemben nem ismerkedtem. Ezen a téren a férfiak már tinédzser korban átesnek olyan buktatókon, amiken a nők először csak 30,40 felett.

Lorrh 2022.02.02. 13:06:58

@Real_Time: na látod, pont ez az evolúció! Amelyik férfi kibírja fiatalon a csajok genyóságát, az majd szaporodik. A többiek nem.

Real_Time 2022.02.02. 13:16:37

@Lorrh: Hát szaporodjon, csak akkor finanszírozza is.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 14:02:10

@Lorrh: de manapság ki a fenét érdekel még a szaporodás a férfiak közül? Ez legfeljebb pont arra példa, hogy miért nem lehet az emberre alkalmazni a biológiai evolúció-alapú modelleket... az állatvilágban ugye az evolúció hajtóereje, hogy a hímek küzdenek a szaporodás jogáért... na, ezzel szemben az ember hímje egyre nagyobb százalékban max a dugás jogáért küzd, a szaporodás inkább a kiküszöbölendő történet...
Látom, arra senki sem tudott reagálni, hogy mi a jó manapság egy férfinak a házasságban...

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 14:10:02

@Lorrh: " Teljesen hibásan látod!
A monogámiát a férfi erőszakolta rá a nőre, hogy biztosan tudja, hogy az ő dns-ét örökli a gyerek. Hogy nem kakukkfiókát nevel. Ezért kellett szűzen férjhez menniük a csajoknak." - valójában a kettő egymástól függetlenül igaz... amit te leírsz, az az örökölhető magántulajdonon alapuló gazdasági-társadalmi rendszer kialakulása. (arról is megvan a véleményem, röviden az, hogy marxista vagyok:))
Bár elgondolkodtató, hogy a mai rendszerek ugye már odáig aljasultak, hogy ha mégis bebizonyosodik a kakukkfióka-probléma, Mgyarországon akkor sem követelheted vissza jogi úton a már kifizetett tartásdíjat...de tőlünk nyugatabbra van olyan aljas szisztéma is, ahol még nem is kontrollálhatod, hogy a nő jogosan kopaszt-e.

Cpt. Flint 2022.02.02. 14:15:27

@semmi hatalmat senkinek: "Látom, arra senki sem tudott reagálni, hogy mi a jó manapság egy férfinak a házasságban"
Nem beszélhetek mindenki nevében, csak a sajátomban.
Szerintem az, amiért az ember társas lény. Azaz a társaság. A humor. A szeretet. A biztatás, gondoskodás, támogatás. Az érintés, összebújás, a szex. Az, hogy közösen könnyebb anyagilag és érzelmileg is túlélni.
És természetesen mindez oda vissza, nem számolgatva, nem mérlegelve, örömmel. Azt nem mondom, hogy önzetlenül, mert igenis azért csinálja az ember, mert nagyon jó érzés.
Hát, ez lehet a jó. Ha összejön. Azt nem állítom, hogy könnyű ilyen társat/kapcsolatot találni, azt sem, hogy mindenki és biztosan talál, sőt. Nagyon sok buktató van, és ebben szerintem többnyire az első és legnagyobb az önismeret és az önmagunkkal való őszinteség hiánya, illetve a kifelé való megfelelési kényszer.
És nyilván vannak, akik jól elvannak magukban. Én is ezt hittem magamról, míg rossz kapcsolatokban voltam. Most meg tudom, hogy nem akarok többé a társam nélkül lenni.

Cpt. Flint 2022.02.02. 14:21:04

@semmi hatalmat senkinek: "de manapság ki a fenét érdekel még a szaporodás a férfiak közül?"
Hmmm, ahhoz képest, hogy marxista vagy, igencsak magadévá tetted a hanyatló, fogyasztás- és egyénközpontú nyugati ideológiát...
Azért a Földön van még pár milliárd férfi, aki akar gyereket, az is érdekli, hogy az övé-e, fel is neveli valahogy. Tudod, azok az elmaradott népek, ezek okozzák a népességnövekedést (még).

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 14:24:11

@Cpt. Flint: Bocsi, én nem azt kérdeztem, hogy mi a párkapcsolat előnye, hanem azt, hogy mi a HÁZASSÁG nevű iNTÉZMÉNY előnye a férfiaknak... (mi is együtt vagyunk a párommal 25 éve, abban pontosan tudom, mi a jó)

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 14:28:08

@Cpt. Flint: "semmi sem idegen tőlem, ami emberi" - mondotta volt Marx a kuplerájból kifelé menet (legalábbis így szól az ismert történet:))

Cpt. Flint 2022.02.02. 14:41:35

@semmi hatalmat senkinek: Ha ilyen jó a kapcsolatod, akkor mi a PROBLÉMÁD a házassággal? De legyen:
1. A házassággal kifejezed, hogy a feleséged mások számára tabu.
2. A házasságban született gyermekek után te is automatikusan jogosult vagy a kedvezményekre. Beiskolázási támogatás, gyereknevelési támogatás, családi adókedvezmény, családi pótlék, pótszabadság.
3. A feleséged egy csomó hitelnél alapból az adóstársad lesz.
4. A közösen szerzett javakból egyenlően részesültök. Te is.
Stb.
Elvileg ugyanazok az előnyeid (és a "hátrányaid"), mint a nőnek.
Tudom, most jön az, hogy "de a bíróságon, meg legtöbbször"... Az a baj, hogy erre nem lehet vitát alapozni. A jog szerint a legtöbb esetben megvan az egyenlőség.
És ha jól választasz, és csak akkor házasodsz, amikor biztos, hogy jól választottál, akkor egyáltalán nem merül fel az a kérdés, hogy kinek előnyös a házasság.
Szerintem az intézménnyel nincs baj. Az emberekkel van.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 15:01:08

@Cpt. Flint: "Tudom, most jön az, hogy "de a bíróságon, meg legtöbbször" - jöhetne valóban az is, de nézzünk inkább egyszerűbb dolgokat:
1, Miért akarnám tabusítani?
2, Ez inkább a gyereknek jó, az automatikus apasági vélelem, vagyis mindenképp rendezett apaság.
3, az meg a büdös banknak jó, több helyről is be tudják hajtani a lóvét
4, ehhez nem kell házasnak lenni, az élettársi kapcsolat ugyanúgy vagyonközösséget eredményez
"Elvileg ugyanazok az előnyeid (és a "hátrányaid"), mint a nőnek." - leszámítva az apasági vélelem intézményét.
Szóval lássuk be, manapság a házasság a GYEREK érdeke, leginkább... a férfinek saját magának nincs sok előnye belőle...

Almandin 2022.02.02. 15:06:41

@Real_Time: A saját szemléletedet vetíted ki az összes férfira. Ha ez így lenne, egyetlen generáció alatt kihalna az egész emberiség. Itt azért nem tartunk. Amúgy nem szégyen a tudatos gyermektelenség se, nem baj, hogy nem akarsz gyereket, de azért a világ nem teljesen úgy működik, ahogyan ezt gondolod.

Almandin 2022.02.02. 15:27:46

@semmi hatalmat senkinek: Vannak azért sokan, akiknél inkább attól alakul ki a "kémia", hogy a férfi személyiségét tartják vonzónak. Ez első látásra nem mindig jön át. Kivétel, ha a férfi egy ismert ember, mondjuk színész vagy politikus, aki interjúkat adott, sokszor nyilatkozik, ezért valaki már ismeri valamennyire az első randi előtt is (más kérdés, hogy az interjúk és az internetes benyomás csalókák is lehetnek). Nem tartom jó ötletnek az ismerkedés legelején szexelni. Ezt általában kétféle férfi erőlteti: az egyik a nőcsábász, aki ezzel a trükkel fektet meg rövid idő alatt sok nőt, a másik a mai világ türelmetlenje (ez nő is lehet), aki rászokott, hogy a neten az információkat egy kattintással eléri, nem kell erőfeszítést tenni.
Aki nagyon hamar ágyba bújik, kilencven százalékosan rövidre zárja a kapcsolatát, akár az akarata ellenére. Ha a jellembeli-gondolkodásbeli nagy eltérések csak később jönnek elő, sokkal nagyobb a kiábrándulás, ha már szexeltek is. Kiégettséget is okozhat, ha valakivel ez rövid időn belül több emberrel megtörténik. A könnyűvérű nőket leszámítva ez nem való a nőknek. Kivéve, ha el akarják magukról mondani, hogy átment rajtuk egy fél város.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 15:46:52

@Almandin: OK, ez is egy vélemény. De arra is van javaslatod, hogy az általad leírtak szerint hogyan lehet kezelni az általam említett problémát, tehát a társkeresőket elkülöníteni a "férj-, és apajelöltet" keresőktől?

Almandin 2022.02.02. 15:57:21

@semmi hatalmat senkinek: Mondd el nekik az első randin, mit szeretnél (gyermektelen maradni). Hidd el, több olyan nő van, aki nem akar gyereket, csak ezt M.o.-n ciki beismerni. Az őszinteség a legjobb stratégia. Sokan pl. akarnak társat, akár férjet is, de gyereket nem.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 16:11:07

@Almandin: Félreérted... itt a kulcskérdés nem a gyerek mint személy. A kulcskérdés az, hogy tőlem valóban a bugyija nedvesedjen, és ne a fejében lévő számológép kattogjon. Ne járjak úgy, mint a már szóba került celeb-páros még véletlenül se...tudod, Edinácska a megfelelőnek ítélt genetikájó-eltartóképességű kannal legyártatta a babukáit, és most már foglalkozhat azzal, akitől tényleg beindul... tehát magyarul az exe megkapta belőle a felelősséget-kötelességet-terhességi idegbajt meg mindent, ami rossz egy kapcsolatban, a jelenlegije meg megkapja a haverok-buli-fantát, szóval azt, ami pozitív egy kapcsolatban...

Infomaniac 2022.02.02. 17:09:39

@semmi hatalmat senkinek: csak ami adhoc eszembe jut, például:
a feleség meghallgatja az aznapi munkahelyi problémákat és áhítattal tekint hősére :) - egotuning, jóérzés (kölcsönösség mondjuk nem árt)
Feleség összeszedi a széthagyott szennyes cuccokat és megfelelően szétválogatva kimossa
Feleség menedzseli a csekkeket, adminisztratív teendőket
Feleség segít, hogy hol talál valamit az ember fia otthon vagy a hűtőben
Van normalis élelem a hűtőben
El lehet menni a feleség kezdeményezésére néha kultúrát fogyasztani
Feleség közreműködésével egyedül nem kivitelezhető tisztaság érhető el a lakásban
Szex és bújás lehetőség

Persze szupermanek ezt szinte mind tudják egyedül is, de kevés szupermen van, jó inkább a szinergiákra építeni a normál halandóknak

Infomaniac 2022.02.02. 17:18:44

@Cpt. Flint: de jó, hasonlókat is írtam, úgy, hogy a tiéd nem is olvastam

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 17:21:48

@Infomaniac: Idézve magamat az egyik fentebbi hozzászólásból:"Bocsi, én nem azt kérdeztem, hogy mi a párkapcsolat előnye, hanem azt, hogy mi a HÁZASSÁG nevű INTÉZMÉNY előnye a férfiaknak... (mi is együtt vagyunk a párommal 25 éve, abban pontosan tudom, mi a jó)"

Lorrh 2022.02.02. 17:31:45

@semmi hatalmat senkinek: tényleg egy ilyen erkölcsi hulladéktól kell példát venni? Lehet egyáltalán ez érv normális emberek diskurzusában? Csak azért mert ez van az arcunkba nyomva? A tudjukkik által?

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 17:36:14

@Lorrh: Nézd, attól, mer magvan a privát véleményünk a szereplőkről, attól még egy abszolút létező jelenség, legfeljebb nem ennyire direkt módon... az izgalmas szerintem a jelenség, nem a konkrét páros..

Reactor 2022.02.02. 17:43:30

@Lorrh: Jajjj, megint a régi lemez. A kompjúteres játékok a Sátán műve, immár sokadszorra. Kérlek nyugtass meg, hogy ezt te sem hiszed el. Ez az állítás legutoljára az "ataris" időkben állta meg a helyét - igen, azok a játékok valóban ilyenek voltak. Spaceship shoots lazor, BOOM! Persze, eme műfaj rajongóinak ma is készülnek ilyen játékok, ahol az az egyetlen cél, hogy mindenkit meg kell ölni - de ezek rétegjátékok. Bőven van ellenpélda is, ahol gondolkozni kell, nem ajtó kinyit-szörny lelő-kincs összeszed. A kétezres években magam is készítettem egy ilyet.
Hidd el, a videójátékok nemcsak "gétéából" meg Call of Vérpistikéből állnak ám.
Az evolúciónál már megbeszéltük, hogy nem feltétlenül fedik egymást a homeosztázissal. Nem kellene mindennek szabad folyást engedni, ami evolúciós törekvés, legalábbis a mai modern társadalomban nem kellene, és nem is lehetne. Egy törzsi társadalomban persze működhet a dolog.

@semmi hatalmat senkinek: Ez igaz, viszont sok esetben, ha felhozod az első randin a szexet, második már nem lesz belőle.

@Infomaniac: A haszon definícióját már korábban kitárgyaltuk hasonló témában: bármit annak lehet nevezni, aminek pozitív hozadéka van az adott ember számára. Szóval nem csak az anyagiakra kell itt gondolni.

@MsIreneAdler: Pontosan :))) erről van szó. Nem minden videójáték szól a cél nélküli rombolásról, de amelyik erről is szól, az se nevel hülyét a gyerekből. Legalábbis nagy átlagban nem. Akiből mégis, nos, az eredendően is egy mélyhülye kretén volt, őérte pedig úgysem kár.
Lásd a Dragonball-mizériát anno: az ORTT betiltotta ugye, mert egy hülyegyerek kiugrott a tizedikről miközben hívta a Varázsfelhőt, és szétkenődött a flaszteron alant, mert a Varázsfelhő nem jött. Igen, voltak ilyenek is. A bő 99%-nak meg esze ágában se volt, csak szerette nézni, ahogy Son Goku püföli Dermesztőt, és élvezte az izgalmas kalandokat. De sebaj, tíccsuk be a Dragonball-t, mert LYáLY, csúnyarossz erőszakos rajzfilm, adjunk le helyette valami Szerencsétlen Nyomi Kalandjai-t, amit a lőtéri kutya nem néz...
Persze érthető a dolog: egy rajzfilmet be lehet tiltani, a hülyéket nem.

@Almandin: Ez a "kémia" dolog hülyeség, női bulvárszemét terméke. Nincs semmiféle bizonyítható "kémia", a női magazinok találták ki az olvasótábor ezoterikusabb részének. Erre az égvilágon semmit nem lehet alapozni.

Cirigli Jenő 2022.02.02. 17:46:51

@Infomaniac: kicsit konzervatív a feleség szerep nálad:)

_Amatőr_ 2022.02.02. 17:48:34

A házasság intézményének (és a monogámiának) az volt az előnye, hogy a nem alfa hímeknek is garantálta a nőt. Persze, ezt mára a válás intézménye megsemmisítette.

Cirigli Jenő 2022.02.02. 17:49:46

@Reactor: hát pedig gyűrű van a kémiában is és a párkapcsolatokban is!

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 17:53:11

@Reactor: "sok esetben, ha felhozod az első randin a szexet, második már nem lesz belőle." - ideális esetben a nő hozza fel:)
" Ez a "kémia" dolog hülyeség, női bulvárszemét terméke" - dehogy is, pont az a jól működő kémia, amit leírtam az előbb:) - ha a nő akarja letépni a gatyádat:)

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 17:54:57

@Cirigli Jenő: Hogyne, pont az az alattomosan, lassan ölő halálos méreg... (benzol:))

Cirigli Jenő 2022.02.02. 17:56:30

@_Amatőr_: ugyan hogy garantálta a nőt? A házasellátó kiutalt nekik egyet?

Cirigli Jenő 2022.02.02. 17:59:35

@semmi hatalmat senkinek: nemcsak benzol, a többi aromás vegyület is, mint az aromatol, toluol, stb. De tény, hogyha megérzed a jellegzetes benzolszagot, akkor le kell lépni!

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 18:03:33

@Cirigli Jenő: Egyensúlyt teremtett a keresleti és a kínálati oldalon...

_Amatőr_ 2022.02.02. 18:10:43

@Cirigli Jenő: Pontosan! Az európai kultúrában a "házasságellátót" úgy hívják: keresztény egyház.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 18:15:26

@_Amatőr_: jaja, a vallások liberalizálták a szaporodás jogát, és egalizálták annak az esélyét...

_Amatőr_ 2022.02.02. 18:29:44

@Cirigli Jenő: Nincs így. Ma már egy nőnek nincs szüksége férfira az egzisztenciához.

Infomaniac 2022.02.02. 18:30:52

@semmi hatalmat senkinek: jó, azt utána olvastam.
Kolléga válaszolt.
Amit hozzá tudok tenni, hogy sok emberben van egy ösztönös birtoklási vágy. Így papír is lesz a birtoklásról :-D

Cirigli Jenő 2022.02.02. 18:31:52

@_Amatőr_: esetleg egy család alapításához?

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 18:36:48

@Cirigli Jenő: abszolút nincs így... a házasság valaha garantálta a férfinak a hosszútávú, aránylag biztos párkapcsolatot, és benne a szexet is... a válással és a házasságon belül is értelmezett szexuális erőszakkal mindkét, a férfiakra vonatkozó előnye megszűnt. Ma már csak a nőknek meg a gyereknek jó, mert az átkozott automatikus apasági vélelem viszont a mai napig megmaradt...

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 18:38:00

@Infomaniac: amit ma már a hajadra kenhetsz, lásd előző válaszom...

_Amatőr_ 2022.02.02. 18:40:30

@Cirigli Jenő: Ahhoz sincs szükség férfira. Ott a mesterséges megtermékenyítés.

Cirigli Jenő 2022.02.02. 18:42:01

@semmi hatalmat senkinek: tehát jól működő házasságok nincsenek, ahol a férfi is jól érezheti magát?

Cirigli Jenő 2022.02.02. 18:43:15

@_Amatőr_: de hátha van még olyan nő, aki természetes megtermékenyítést szeretne.

_Amatőr_ 2022.02.02. 18:59:09

@Cirigli Jenő: Rengeteg ilyen van, viszont ehhez nincs szükség házasságra.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 19:02:29

@Cirigli Jenő: Biztos van, én is hallottam már ilyesmiről, csak látni nem láttam még túl sokat:) Az ember végülis lelheti örömét értelmetlennek tűnő dologban is:) Meg végülis, ha a gyerek a fő cél, még nem is értelmetlen...

Cirigli Jenő 2022.02.02. 19:20:23

@_Amatőr_: hát hálistennek nem kötelező házasodni. Aki akar megteszi, aki nem nem. Aztán olyanokat kijelenteni, hogy a másik tábor döntése baromság, az teljesen értelmetlen.:)

Cirigli Jenő 2022.02.02. 19:22:27

@semmi hatalmat senkinek: Bohus se látta a doki néni picsáját, mégis elhitte, hogy van neki!

_Amatőr_ 2022.02.02. 19:28:24

@Cirigli Jenő: Szerencsére semmi sem csak fekete vagy fehér. Annyit kell megérteni, hogy az elmúlt évtizedekben a párkapcsolati piac nagyon megváltozott. Ez a változás olyan, mint egy vonat: van, aki lekési, van, aki felszáll rá, van, aki eléugrik, de megállítani úgysem tudja. :)

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 19:33:05

@Cirigli Jenő: amint látod, én is elhiszem... csak az ember egy olyan állatfaj, aki mindenben igyekszik értelmet keresni:)

Real_Time 2022.02.02. 19:46:05

@Infomaniac: Jól látod, ezek a dolgok mennek egyedül is, nem csak "a feleséggel", nálam legalábbis mindenképpen lassan 40 éve. De máshol sem jobb a a helyzet, ahol a feleség baszottul nem ér rá ezekre, mert vagy ugyanolyan elfoglalt mint a férje, vagy akár még jobban. Ugyanakkor ha gyerek születik, ott a férj kötelessége ugyanaz mint 60 éve is volt, pluszba ma már besegíthet az általad felsorolt dolgokba is a férj, mert hát a feleség ugye is elfoglat, aztán meg "egyenlősdi" van. A 60 évvel ezelőtti állapotokhoz képest viszont a feleség bármikor beadhatja a válópert, különösebb komolyabb indok nélkül. Ezért is hívják a modern femkó rendszerben kötött házasságokat Házasság 2.0-ának.

Cirigli Jenő 2022.02.02. 19:49:23

@semmi hatalmat senkinek: hát de így???:))) Persze ha nincs kihívás a szakmai életben, akkor érdemes új tudományok után nézni!:)

Infomaniac 2022.02.02. 19:51:15

@Reactor: ó, dehogynem létezik a kémia. Tudnék példákról mesélni.

Almandin 2022.02.02. 19:54:53

@semmi hatalmat senkinek: Van egy rossz hírem: a szexuális vágy változó. Ha valaki kíván téged, évekkel később már lehet, hogy nem fog, sőt, mást fog. Másrészt sokan összekötik a kellemeset a hasznossal. Attól, hogy testileg vonzó nekik egy férfi, még házasodni olyannal akarnak, aki még lehúzható is. Amíg testileg jó nekik az ágyban, megtartják, utána lecserélik. Természetesen ez nem az egész női nemre igaz, én pl. sose akartam férfival eltartatni magam.

Almandin 2022.02.02. 19:55:52

@Infomaniac: Te inkább cselédet akarsz, nem társat.

Reactor 2022.02.02. 19:57:22

@Cirigli Jenő: Hát bizony, és akárcsak a benzol, a házasság is lassan ölő, sorvasztó méreg :)

@Infomaniac: Tudományosan nincs megalapozva, hogy létezne ilyesmi, azért írtam, hogy ez teljesen az ezotériába, illetőleg a parapszichológiába való dolog. Ugyanúgy, mint a "bevonzás", a karma, a többi. Hinni lehet benne, persze, de ettől még nem lesz létező dolog.

Almandin 2022.02.02. 19:57:51

@Real_Time: A nagyszüleim kábé 60 éve váltak el, de már 70 éve szétköltöztek. Magyarországi értelmiségi pár voltak. Ennyit arról, hogy azt hiszed, hogy akkor nem voltak válások.

Almandin 2022.02.02. 19:59:35

@Real_Time: Amúgy te nem a Férfihangról szedted össze ezeket az antifeminista nézeteidet?

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 20:03:58

@Cirigli Jenő: Hogy a már említett kedvenc filozófusomat idézzem: "The philosophers have only interpreted the world, in various ways. The point, however, is to change it."
A valódi kérdés ugyanis az, hogy hogyan lehetne a férfi-nő viszonyában a felborult egyensúly helyett egy új, működő egyensúlyt teremteni...

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 20:05:25

@Almandin: arányaiban sokkal kevesebb. Fenn van a KSH-n az idősoros válási statisztika a népmozgalom címszó alatt...

Cirigli Jenő 2022.02.02. 20:14:09

@Reactor: próbáltad? Mármint a házasságot? A benzol sokkal gyorsabban öl. Persze minden attól függ, hogy milyen rákot okoz.

Infomaniac 2022.02.02. 20:14:33

@Almandin: ?? Ezt miből szűröd le?

Almandin 2022.02.02. 20:15:09

@semmi hatalmat senkinek: Ebben igazad van. Viszont ennek az is az oka, hogy 60 éve faluhelyen még nagyon elítélték a válást, emiatt sokan nem merték megtenni. Sok nő eltartani se tudta magát egyedül. Ez azért szerintem nem követendő minta, vagy úgy gondolod, hogy baj, hogy a nők nagy részét már nem lehet benne tartani akár egy rossz házasságban, mert képesek eltartani magukat?
Az olyan házasságokért nem kár, amelyek felbomlanak. Azok a jó házasságok, amelyek akkor is megmaradnak, ha nincs kényszer az együtt maradásra.

Infomaniac 2022.02.02. 20:16:56

@Reactor: naggyon nagyon távol állnak tőlem az ezo meg spirituális dolgok.
De a szex viszont nem. És ott vannak megmagyarázhatatlan vonzódások és megmagyarázhatatlan nem-vonzódások.

Almandin 2022.02.02. 20:19:18

@Infomaniac: A hozzászólásodból. Miért, te nem tudod elvinni a szennyest a tartójába, nem vagy képes figyelni, mennyi élelem van otthon, megvenni, ami kell, esetleg feltakarítani magad után? Azokból a funkciókból, amit egy feleségnél összeírtál, alig szerepel valami emberi kapcsolatra utaló mondat, ott is az a lényeg, hogy TÉGED hallgasson meg, ha hazaérsz (neked legyen hallgatóságod). Őt ki hallgatja meg? Érdekelnének egyáltalán a gondolatai? Amúgy téged anyád szolgál ki, vagy egy nő, vagy bejárónőt fizetsz, vagy netán ellátod magad? Szerintem az a legvalószínűbb, hogy anyád, a legkevésbé valószínű, hogy te saját magad.

Real_Time 2022.02.02. 20:19:46

@Almandin: Nem, oda én viszem őket néha, szintúgy komment formájában ;)

Cirigli Jenő 2022.02.02. 20:27:12

@Infomaniac: és miért pont kémia? Kémiai potenciál?

Reactor 2022.02.02. 20:28:59

@Cirigli Jenő: Isten ments, nem ment el az eszem! Előbb fog befagyni a pokol, minthogy megházasodjak! Szerencsére ez a veszély nem fenyeget :)
Egyébként meg ismered a mondást: az okos a más kárán tanul, a hülye a sajátján se.

@Almandin: Na ilyen házasságból van egyre kevesebb, és azoknak is legfeljebb a fele az, amit tényleg tartósnak és őszintének lehet nevezni.

@Infomaniac: Ebben nincs semmi megfoghatatlan "kémia", az egészet le lehet vezetni tudományosan biológiai és pszichológiai okokra. Azt sem misztikus hatalmak okozzák, ha valaki hirtelen megkívánja mondjuk a csokoládét, pedig alapból mondjuk nem is szereti.

Almandin 2022.02.02. 20:43:08

@Real_Time: Igen, éreztem annak a társaságnak a hatását a hozzászólásaidon. Szoktam őket olvasni, pedig nagyon más a világnézetem.

Almandin 2022.02.02. 20:51:03

@Reactor: Pedig van a vonzalomnak, szerelemnek kémiája. Biokémiailag levezethető, mi zajlik az emberben, milyen hormonok termelődnek, stb.
utikalauzanatomiaba.blog.hu/2020/06/24/a_szerelem_biokemiaja

Cirigli Jenő 2022.02.02. 21:08:52

@Reactor: szerencséd, hogy megmenekültél! Nagyobb veszélyben voltál mint sir Robin Rossznyavaja várában!

Cirigli Jenő 2022.02.02. 21:11:01

@Almandin: köszönöm, kedves tőled!:) Így könnyebb a dokumentáció ellenőrzés. Be kell vallanom, kicsit most munkaalkoholista vagyok:)

Infomaniac 2022.02.02. 21:13:15

@Almandin: nő vagyok, bocsika, a feministább fajtából és voltam nagyon hosszú kapcsolatban.
Csak mondtam pár dolgot, ami eszembe jutott, néhány saját tapasztalat, néhány nem.
Férfi és nő egyenlő, de nem egyforma. A szinergiákat kell kihozni a dologból.
A férfi oldalra koncentráltam, mert az volt a kérdés. A másik irányra is lenne példám, természetesen. (Nem ATM meg hasonlók)

Infomaniac 2022.02.02. 21:18:13

@Almandin: volt takarítónőm is jó ideig, amikor tényleg nagyon sokat dolgoztunk és nem volt menedzselhető a dolog.
Pedig szeretek takarítani. Az exem meg főzni szeret.

Infomaniac 2022.02.02. 21:20:44

@Cirigli Jenő: Mert így nevezte el valaki. :))
De amikor ilyen objektíve megmagyarázhatatlan dolgok vannak, akkor én a feromonokat gyanúsítom, az meg biokémia.

Almandin 2022.02.02. 21:28:55

@Infomaniac: Ez érdekes. Úgy látszik, hiába vagy egyenjogú nő, erősen hatott rád a mai magyar mentalitás. Az ugyanis kábé ezt gondolja a feleség funkcióiról. Nálad a tudatos és a tudat alatti én ellentmondásban van.

Cirigli Jenő 2022.02.02. 21:34:17

@Infomaniac: ám legyen! Biztos csak poszttraumás állapotban vagyok még ennyi idő után is a háromfázisú egyensúlyi rendszerektől! A lelki egyensúlyomba kerültek!:))

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 22:55:45

@Infomaniac: "Férfi és nő egyenlő, de nem egyforma" - ebben tökéletesen egyetértünk.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.02. 23:05:14

@Infomaniac: most eltekintve attól a fontos ténytől, hogy mi 25 éve vagyunk NEM HÁZASOK:
"a feleség meghallgatja az aznapi munkahelyi problémákat és áhítattal tekint hősére :) - egotuning, jóérzés (kölcsönösség mondjuk nem árt)"
Mi mindketten itthonról csináljuk a saját vállalkozásunkat, úgyhogy az egyik ha elkáromkodja magát az egyik szobában, a másik már pontosan tudja, mi a baja... bizony, ha az emberek majd 24 óra/napot töltenek együtt, ez már csak így müxik...
"Feleség összeszedi a széthagyott szennyes cuccokat és megfelelően szétválogatva kimossa" - pipa, bár mosni a mosógép mossa...
"Feleség menedzseli a csekkeket, adminisztratív teendőket" - ez az én feladatom, a párom és a hivatal/netbank reménytelen párosítás lenne, nem bírná idegekkel...
"Feleség segít, hogy hol talál valamit az ember fia otthon vagy a hűtőben
Van normalis élelem a hűtőben" - pipa
"El lehet menni a feleség kezdeményezésére néha kultúrát fogyasztani" - pipa
"Feleség közreműködésével egyedül nem kivitelezhető tisztaság érhető el a lakásban" - én genetikailag allergiás vagyok mindenféle rendszerre és rendre
"Szex és bújás lehetőség" - pipa.
Szóval látod, ehhez egyáltalán nem kell a házasság...

Cirigli Jenő 2022.02.03. 00:25:48

@Infomaniac: be is baszna, ha a munkahelyi problémákat mesélné az ember otthon!:)

Infomaniac 2022.02.03. 02:03:55

@Almandin: @Cirigli Jenő: hát, van, akinek szüksége van ilyenre, van, akinek nem. Milyen jó, hogy nem mindenki egyforma.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.03. 02:05:33

@Cirigli Jenő: szerintem nincs vele semmi gond, amíg az ember nem megy át vele energia-vámpírba...

Reactor 2022.02.03. 06:16:32

@Almandin: Persze, ez eddig se volt titok, hogy hormonok termelődnek a szerelem hatására, a dopamin, oxytocin stb. szerepe, a "rózsaszín köd effektus" meg effélék. Ez viszont maximum a saját "kémiád", a másikéról nem tudhatsz semmit. Meg aztán, ha "kémia" dolga lenne az egész, egyetlen online társkereső se működhetne, hisz a "kémia" nem terjed netkábelen.

Ez a "házicseléd" téma már felmerült egyszer. Oké, a nő nem fogja a pasas koszos gatyáját mosni, és hurkakóbászt meg pörkűttöt csinálni. Ezek szerint akkor az egyedülálló nők mindennap étteremben kajálnak, otthon meg szalad az egész ház?

Real_Time 2022.02.03. 06:39:48

@semmi hatalmat senkinek: A házasság ma már nem szól másról, mint egy papír ami feljogosítja a nőt a férj anyagi lehúzására, válás esetén. Ez persze csak azzal a férfival fordulhat elő akiről van mit lehúzni. Amelyik férfiból viszont nincsen a nőnek bármilyen vagyoni vagy más haszna, azzal el sem jut a dolog a házasságig (hipergámia).

Cirigli Jenő 2022.02.03. 09:29:43

@Real_Time: teljesen igazad van! Ezek a rohadék ribancok ott lesekednek mindenhol. Én annak idején átvertem az asszonyt: dzsentri életmódot folytattam, fokhagymás szelet helyett Zala felvágottat reggeliztem, Borsodi helyett Drehert ittam… Észre sem vette, hogy semmim sincs. Esküvő után kérdezi, hogy hol a takarékbetétkönyv? Mondom nincs. Hol a kocsikulcs? Az sincs. Hol a lakás tulajdoni lapja? Hááát…albérlet. Úgy meglepődött, hogy teherbe esett!

Cirigli Jenő 2022.02.03. 09:42:14

@Peni a Valdes: óvakodj tőlük, borzasztó már amit művelnek! Van hogy rontást tesznek rád:(

Infomaniac 2022.02.03. 12:25:41

@Reactor: én szívesen mostam a koszos gatyáját, meg mostam utána a wc-t, ő meg főzött például. Szinergiák, mint mondtam.

A lakásom tiszta, amikor tehetem, de igen, a főzés sokszor rendelés vagy mirelit.

Almandin 2022.02.03. 13:41:59

@Reactor: Szerinted csak nő végezhet háztartási munkát? Nyilván az egyedülálló nők is végeznek házimunkát. Ha viszont egy családban többen vannak, az a fair, ha megosztják a munkákat.

Almandin 2022.02.03. 13:43:21

@Reactor: Amúgy a kémia kábelen is kialakulhat (vagy filmvásznon, stb.) Sok nő esik bele híres színészekbe pl. úgy, hogy csak filmen látta.

Infomaniac 2022.02.03. 14:08:23

@Almandin: az spec nem a kémia kategória. Nálam a szerelem és a kémia nem ugyanaz legalábbis.
süti beállítások módosítása