Hiányzik neki a szabadság

2022. február 04. 07:38 - csajokespasik

Amikor minden egzisztenciális alap adott a jó élethez, nem hiányzik egy olyan pasi, amelyik mindebbe belerondít azzal, hogy állandó érzelmi bizonytalanságban tartja a barátnőt. Levélírónk szerint az ilyesmiken mostanra túl kellene lenniük.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Nekünk szerencsésen úgy alakult az életünk, hogy 23 évesen már össze tudtunk költözni közös anyagi ráfordítással, ám jelentős szülői támogatással mindkét oldalról, elég jó környéken. Eleinte nagyon jól ment minden, de a barátomnál most az jött elő, hogy még mindketten fiatalok vagyunk, és hiányzik a régi független élete, amit úgy vezetett fel, hogy megkérdezte, nekem nem hiányzik-e a régi életem? És ez valahol szíven ütött. Amikor látta rajtam, azt mondta, pont attól félt, hogy félreértem. De ezt nem tudtam nem félre érteni.

Azt mondta, úgy érzi, hogy most egyetlen dolga, hogy a közös életünket szervezze - nekem ez meg úgy jött le, hogy nem áll készen a közös életre, gondot jelent neki. Amikor itt, most minden adott és irigylésre méltó helyzetben vagyunk. Mindig is úgy voltam az anyagiakkal, hogy nem a pénzzel van a baj, hanem azzal, amikor felvág valaki vele. Mi arra költünk, amire kell.

Ő nem fejtette ki, hogy mit ért régi élet meg hiányzó szabadság alatt, de sejtem.

Általában akkor érdeklem, ha magammal foglalkozom és úgy érzi, őt kihagyom, aztán utólag akarja megoldani. Hogyha - szerinte - kihívó ruhát veszek fel, utólag mondja, hogy azzal nem tisztelem őt. Pedig bevonom mindenbe, kikérem a tanácsát.

Elvileg nem sürget minket semmi, mégis úgy érzem, hogyha ez neki nem elég, bármikor vége lehet, és akkor szét, mindent. Az ilyesmiken mostanra túl kellene lennünk. Én sokkal többet tűrök, ő a nyafogósabb, én vagyok a higgadtabb, főleg én nyugtatom őt, ha baja van.

 
113 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr8617153430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bordon 2022.02.04. 21:42:29

@horrorpornó bábszínház: Igen, erre jött most rá a posztoló pasija. Hogy unja a nőjét, aki amúgy nem csúnya csaj, pláne ha normálisan felöltözik (amit ő kihívónak nevez). Ráadásul a csajnak vagyona is van, ami ugye a közös ingatlanban áll. A pasi félredugna, de a jelenlegi nője ezerszer esélyesebb, hogy új kapcsolatot találna (ha akar és van esze, és nem a jelenlegi kapcsolat válságán keseregne), míg a pasi csak alacsonyabb szintű, alsópolcos csajokból válogathatna, már ha egyáltalán válogathatna...
Szerelem az már nincs, de a közös ingatlan még összetart. A férfi félrekúrna, de a mostani nője túl jó ahhoz, hogy a bizonytalanért otthagyja. Sunyiban, a nője háta mögött fog kurvázni a pasi, hogy a jelenlegi kényelmes életét ne rúgja fel.

A posztoló kezdjen csinosan öltözni, sminkelni, neki tetsző férfiakra mosolyogni, aztán a legmegfelelőbbel új életet kezdeni.

frikazojd · http://kocs.ma 2022.02.04. 22:34:19

nem, de ha kiteszed ne rinyálja ha megnézik.

horrorpornó bábszínház 2022.02.04. 22:46:47

@bordon:
Még jó, hogy ennyire ismered a helyeztet.
Gondolj bele, mi lenne, ha látatlanban hordanál össze hülyeségeket két ismeretlen emberről.
Belegondolni is szörnyű, nem:

Real_Time 2022.02.04. 22:57:00

Azért azt itt is le kell szögezni a sztorival kapcsolatban, hogy manapság senki sincsen kényszerházasságra rákényszerítve. Tehát a modern nő önként dönti el, hogy kivel bútorozik össze, ahogy azt is hogy kinek a faszát szopja. Egyszóval a pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el. Ugyanez igaz arra is aki erőszakos férfit választ, aki pl. hetente elveri: sorry, de senki nem tartott fegyvert a fejéhez, hogy neki azzal kell összeállni.

Cirigli Jenő 2022.02.04. 23:05:39

@horrorpornó bábszínház: simán lehet, hogy ismeri őket. Mo lakossága kevesebb mint 10 M. Pár éve jártam egy városban, melynek lakossága több mint 26 M. Ott is járja a mondás, hogy ismeri a fél várost. Azaz…ugyehogy ugye?!

Cirigli Jenő 2022.02.04. 23:11:01

@Real_Time: aha. Láttál ilyen kapcsolatot, ahol erőszak van? Ha ennyi az elintézése, hogy senki nem tartott pisztolyt a fejéhez, akkor megnyugtat a gondolat, hogy úgyis kipusztul az emberiség előbb, vagy utóbb.

Reactor 2022.02.05. 02:24:36

@Real_Time: @Cirigli Jenő: Általában az a szitu, hogy a csaj azt hiszi, ő majd betöri a vad csatamént, mellette a "pasee" kezesbáránnyá válik majd. Mert hát izé, a Romana-ban is meg vagyon írva, na meg a Sailor Moon-ban is mindent legyőz a szerelem ereje.
Aztán rádöbben, hogy az életet sajna nem forgatókönyvírók komponálják, akiket azért fizetnek, hogy ötvenmillió folytatás után örök időkre összehozzák a két főhőst.

bordon 2022.02.05. 06:07:40

@Real_Time: Az erőszakos, bántalmazó, kontrolláló természet lassan szokott a felszínre jutni. Ahogy a posztoló pasija esetében is történt. Beletolták a fiatalok lakásába a pénzt a szülők, aztán idővel elkezdte a pasika azt érezni, hogy ő aranykalitkában van. Van muff, van lakás, van egzisztencia, csak azt gondolja, hogy ő ennél a muffnál jobbat, többet kaphatna. Ami lehet, hogy igaz is, de a párválasztás statisztikái, a női hipergámia és szexpiaci kereslet-kínálat törvényei azt mutatják, hogy ha szakítanak, a posztoló csaj tizedannyi idő alatt kaphat másik pasit, esélyes, hogy jobbat is, mint a jelenlegi pasija. Pláne, ha ki is rittyenti magát. Ettől tart a jelenlegi bántalmazó, korlátozó faszi, hogy ugyan ő vágyik "szabadságra", ami más muffot jelent, de a végén még ő lehet az, akit lecserélnek, ha a nő szépen, szexin öltözik.

Én az eddigi nőimnek öltözködési tanácsot csak úgy adtam, hogy javítottam a kinézetükön, szexibbé, előnyösebbé próbáltam tenni a megjelenésüket, ha előnytelenül öltözködtek. Nem vagyok homokos, de a stílushoz van érzékem, de nem az aktuális, múlandó divathoz, hanem ahhoz, hogy kinek mi áll jól. Egyszer valaki azt mondta nekem, hogy egy leszbikus szíve lakozik bennem, ezért értem, hogy hogyan működnek a nők és egyből egy hullámhosszra tudok kerülni velük.

@horrorpornó bábszínház: Mindent leírt a posztoló, ami az ítéletalkotáshoz szükséges, elég egyértelmű a helyzet.
A szülők által alájuk tolt anyagi jólét ellenére vagy pont amiatt, a pasi úgy érzi, hogy be van zárva egy aranykalitkába. Ki akarja élni magát, azt hiszi, hogy kaphat jobb, de legalább más muffot. Csakhogy a nője csinosan öltözködik, valószínűleg hamarabb kaphatna új fickót, mint amilyen hamar a pasi kaphatna új nőt. Ráadásul vinné a fele vagyont a csaj. A maradék fele királysággal azért annyira nem ficánkolhatna a posztoló pasija. Úgyhogy sunyiban fog félredugni. A pasi próbálja befegyelmezni a nőjét, hogy ne öltözön vonzóan, mert még a végén ő előbb pasizik be, mint amilyen gyorsan a faszi becsajozhatna. Nőként nagyságrendekkel könnyebb új partnert találni, ezt a pasi is tudja.
Titokban félredugás lesz a pasi részéről, vagy pedig fel lesz ajánlva a nyitott kapcsolat, nagyvonalúan, valami olyan szöveggel, hogy ha szeretjük és tiszteljük egymást, akkor megadjuk egymásnak a bizalmat és szabadságot. Persze a posztoló pasija agyérgörcsöt kapna, ha a posztoló másnap felvinne egy új pasit bemutatni, mint a nyitott kapcsolat első külső résztvevőjét, a nagyfaszú házibarátot.

bordon 2022.02.05. 06:12:56

@Reactor: A nők igénylik az asszertivitást a férfi oldaláról. Csak bizonyos IQ szint alatt az agresszivitást összekeverik az asszertivitással. Azt hiszik, aki bunkó, törtető, erőszakos, rámenős, az mindenki mással, az élet más területein ilyen lesz, de majd a nővel pont nem. Súlyos tévedés ez.

Pont olyan, mint amikor egy férfi azt hiszi, hogy egy mindenki babája jellegű lokálisan hírhedt ribanc majd lenyugszik mellette. Nem fog. Akinek múltja van, annak a jelene és a jövője is a legritkább esetben lesz gyökeresen eltérő.

Infomaniac 2022.02.05. 07:54:11

@bordon: de könyörgöm, a csaj 23-24, a srác is akkor ilyesmi korú lehet és már jó ideje együtt vannak. Valóban elég korai az ilyen elköteleződés a mai világban. Még nem is alakult ki a személyiségük teljesen.
Persze lehet, hogy működőképes a kapcsolat olyan 10 évre, aztán majd akkor mennek inkább külön utakra. Nem tudom, melyik a jobb vagy rosszabb.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.05. 08:00:38

Szerintem a szülőknek nem kellett volna megvenni a lakást. El lett ez sietve

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.05. 08:10:11

@Infomaniac: azért annyira nem fiatal. Nem 18 éves egyik sem. Viszont egyik élethelyzetbol hirtelen átugrani a másikba nem szerencsés

bordon 2022.02.05. 09:18:50

@Infomaniac: Nem, nem 23 évesek, hanem akkorra sikerült a lakást összehozni, gyakorlatilag egyetemről kilépve, szülői alápakolással.
Most szerintem már idősebbek pár évvel. Mondjuk 25-26? Az már mindenképp felnőtt. Csak hát a pasi úgy látja, a nője mellett kaphatna mást is, másba is belehelyezhetné a bizalmát, farkát, anyagi erejét. Csakhogy a csajjal közös a jó környéken lévő lakás.
A csaj ha szexibben öltözik, eszébe jut a pasinak, hogy ebből a kapcsolatból a csajnak van nagyobb esélye egyből egy másikba beleugrani, mert ugye egy szexi nőnek elnézi majd az új párja, hogy csak egy fél lakással rendelkezik. A pasi meg szakítás esetén ott áll fél lakással, megfőve. Ezért akarja bekorlátozni a nőt, öltözködésében is, miközben a pasinak kifelé vannak igényei, neki jár a szabadság.

Infomaniac 2022.02.05. 10:54:12

@bordon: értelek, nem is vitatkozok.
De valamikor 20-22 évesen jöttek össze, az elég korai, hogy ne legyenek kíváncsiak másra.

Cirigli Jenő 2022.02.05. 11:29:04

@Brigante: már miért ne lehetne?! Az Alaptörvény garantálja minden állampolgárnak, többek között, a butasághoz való jogát! Április 3-án erről tanúbizonyságot is teszünk!:)

Sztravinszka 2022.02.05. 11:42:42

Poszternek: nehéz helyzet, de ez egyelőre csak egy jelzés, nem válóok. Ez a fajta hiányérzet a fiatalon létrejött kapcsolatok velejárója. Bár jobbára titokban marad, és idővel erősödik. Majd gondold át mielőtt gyereket is vállaltok, hogy ő a megfelelő partner-e. Amúgy fura helyre jöttél tanácsért :)))

bordon 2022.02.05. 13:13:55

@Sztravinszka: A legjobb helyre jött tanácsért. Én hosszan elemeztem és kimerítően, komolyan válaszoltam a posztra. Ami amúgy kamu poszt, ezt tudjuk. Soha, egyetlen posztoló se jön ide kommentezni, soha egy posztoló se kéri ki magának a kommentekben leírtakat, se köszönetet nem mond, se nem pontosít stb. Lehet bárcás ribancozni, mindenférfi bántalmazó típusú általánosításokat dobálni, lehet a komolyan válaszolni, mélyelemzően, ahogy én is teszem, a férfi-nő kapcsolatok rétegzettségét felfejtve.
Tökmindegy, mert ha valós is a poszt tartalma, a beküldő sose olvassa vagy nem válaszol rá, ami több, mint furcsa.

dekás dezső 2022.02.05. 13:23:20

Apu azért iszik mert te kihívóan öltözködsz.
És Tinderezel.

Motorogre 2022.02.05. 13:51:30

@Real_Time: Teljesen igaz, ahogy a Dakota Mondás is írja:
Ki milyet szakított olyat szagol !

De mindennek van határa, az igazságnak is: ha már gyerek(ek) is van(nak)... más a leányzó fekvése (szintén dakota :) )

Cirigli Jenő 2022.02.05. 13:53:49

@Sztravinszka: fura hely fura fazonokkal. De nem mondhatja a meseíró, hogy hosszabb-rövidebb, haszontalanabb-értelmetlenebb tanácsot nem kaptak a kis mesehősök. Ha ezekért az oldalnak fizetnie kéne, pl karakterenként, a nagyfaszú már a Kajmán-szigeteken lenne két bőrönd zöldhasúval.:)

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2022.02.05. 14:47:42

@Cirigli Jenő: nem, nem, nem. A posztoló konkrétan egy olyan szituációba nyomja be az levél íróját amiből szerintem dobbantania kellene mielőtt 2 gyerekkel a nyakában nézné, hogy a párja otthagyja, mint eb a szaharát.

Mindenkinek joga van hülyének lenni, de senkinek nincs joga mások életét tönkre tenni.

Április 3.-án szerintem pedig akárhova teszi az ember az X-et csak hülyeséget csinálhat.
Ha jobbra teszi, olyan tolvajokat ültet vissza a trónara akik legalább tudják, hogy merre mennek (még ha az az irány mindenkinek szar kivéve nekik).
Ha balra akkor meg olyanokat aki azt se tudják, mit akarnak..., de már nagyon régen loptak és már hiányzik nekik.

antisocialnetwork 2022.02.05. 18:02:47

Ezt most Google fordítóval lett valahonnan kimásolva, vagy mi ez a zagyvaság.
Vagy az algoritmus ezt hozta össze? Csodálkoznék ha ezeket a sületlenségeket , mindíg beküldené valaki, hogy ilyen problémái vannak.

antisocialnetwork 2022.02.05. 18:13:22

Ja és a piacon lévő képeket, is illene már lecserélni. Mert "Ők is nálunk ismerkednek " Hát nem nagy sikerrel, ha még mindíg kint vannak a húspiacon.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.05. 21:05:02

@Infomaniac: " a csaj 23-24, a srác is akkor ilyesmi korú lehet és már jó ideje együtt vannak." - na und? A párom 17 volt, amikor összejöttünk, és majdnem 25 éve együtt vagyunk...
Mondjuk az is igaz, hogy engem egyáltalán nem zavar, ha kihívóan öltözködik, hagy lássa csak mindenki, hogy ez a jó nő velem van...:))

Andy73 2022.02.06. 08:45:34

Az összeköltözés még nem házasság, csak egy élettársi kapcsolat, ami bármikor véget érhet. Persze a házasság is gyakran válással végződik, de az már egy komolyabb elköteleződést jelent. A férfi még nem érzi erre késznek magát, a nő már igen. Tipikus helyzet. Közös tulajdonú ingatlant éppen ezért csak házasságban érdemes vásárolni, különben eséllyel nem az irigylésre méltó felhőtlen élet, hanem a veszekedések forrása lesz, ha nincs meg a kölcsönös elköteleződés.

MsIreneAdler 2022.02.06. 09:42:05

Szerintem nem olyan őrülten fiatalok ám a posztban szereplők, ahhoz, hogy együtt éljenek és belekezdjenek egy közös életbe. Itt inkább az a baj, hogy az egyik fél még boldogan nosztalgiázna a régi életén, a másik már másfelé, előre haladna.
Az jutott eszembe a poszt kapcsán, hogy általában ugye a nők vannak elővéve amiatt, hogy későn szülnek. No de akkor mutasson már nekem valaki olyan potenciális pasikat, lehetőleg tömegével, akik harminc alatt képesek családalapításra és szívből erre vágynak...

Real_Time 2022.02.06. 10:14:46

@MsIreneAdler: Ilyesmikre csak ti vágytok, írtam már ezt is. Másfelől aggyal rendelkező férfi nem akar már 30 évesen elváltan valami albérletben, a gyerektartást nyögve kínlódni. Szóval ez lehet például az oka, hogy nem látsz tömegével ilyen 30 alatti "pasikat". Örülök ha segíthettem (ismét).

_Amatőr_ 2022.02.06. 10:56:54

@MsIreneAdler: Ha nem is tömegesen, de léteznek ilyen srácok. A probléma ott kezdődik, hogy ebből a halmazból még kevesebben vannak azok, akik anyagilag is megengedhetik maguknak a családalapítást.

Cirigli Jenő 2022.02.06. 11:00:51

@_Amatőr_: azért nem kell túlmisztifikálni a gyerekvállalás anyagi követelményeit! Persze, lemondással jár, de két átlagember simán meg tudja oldani. Ez Európa, nem Banglades!

_Amatőr_ 2022.02.06. 11:12:34

@Cirigli Jenő: Rendben, végezzünk egy durva számítást:
- budapesti agglomerációban kecó, ahol van hely minimum 1 gyereknek 50-60 millió Ft,
- esküvő: 4-5 millió Ft,
- gyerek egyéb költségei (bababútorok, doki, stb.): 1-2 millió Ft.

Melyik fiatal párnak van ma ennyi indulótőkéje (szülői segítség nélkül)?

MsIreneAdler 2022.02.06. 11:21:18

@Real_Time: ok én ezt vágom, hogy szerinted a férfiak nem vágynak utódra. De pl más platformokon is pont ezek a férfiak ekézik azokat a nőket akik nem vállalnak korán gyermeket....
Egyébként nagy aranyos tőled, hogy azt hiszed, bármiben is segíteni tudnál nekem :))

Cirigli Jenő 2022.02.06. 11:23:58

@_Amatőr_: ez hülyeség! Annak idején mi is albérletben kezdtük Budapesten. Autónk sem volt. Az esküvő olcsón kijött. Mindketten pályakezdők voltunk, alacsony fizetéssel. Egy éve sem dolgoztam, amikor megszületett az első gyerek. Viszont tudtam, hogy a családért mindent meg fogok tudni oldani. Vállaltam egy kis
plusz munkát, fizikait. Tudtam, hogy a fizetésem sokat fog emelkedni. És persze az asszonyé is. Úgyis lett!

_Amatőr_ 2022.02.06. 11:27:03

@Cirigli Jenő: Te magad írtad le a választ: "annak idején". ;)

MsIreneAdler 2022.02.06. 11:30:46

@_Amatőr_: na igen. Én csak azt mondom, hogy nem csak az egyik félen múlik ez a dolog.
Szerintem soha nincs úgy, hogy minden kész, minden tökéletes a gyermek érkezéséhez. Én úgy tapasztaltam egyébként, hogy a legtöbb "elengedhetetlenül szükséges " drága dolgot, csak elhitetik velünk, hogy valóban kell. Nyilván kell hol lakni, és munkahely sem árt. De, ami a legnehezebb, amit @Cirigli Jenő: is mond: a lemondás. És erre nem készül fel sok pár.

Cirigli Jenő 2022.02.06. 11:39:35

@_Amatőr_: gondolod, hogy régen bármiféle külső segítség nélkül könnyű volt?! Úgy, hogy semmink nem volt? Az a baj a mai gyerekekkel, hogy kibaszott kényelmes, jóléti világot teremtettünk nekik! Nem tudnak küzdeni, nem tudnak lemondani századrangú kényelmi dolgokról sem. Én még “szerencsére” megtapasztalhattam milyen az éhség, milyen fázni. Nem, nincs szükség csili-vili bababútorra, elég egy babaágy pelenkázóval. Egy olcsóbb vagy használt is kiszolgál 1-2 gyereket.

_Amatőr_ 2022.02.06. 11:50:51

@Cirigli Jenő: Persze, de azért, mert te fáztál és éheztél, fázzon és éhezzen a mai fiatal generáció is?

_Amatőr_ 2022.02.06. 11:53:47

@MsIreneAdler: Én csak arra reagáltam, hogy vannak fiatalok is komoly családalapítási szándékkal. Sőt, én azt látom, hogy újra divat lett fiatalon gyermeket vállalni a kiemelkedő anyagi háttérrel rendelkezők körében.

Cirigli Jenő 2022.02.06. 11:59:29

@_Amatőr_: nyilván nem. Csak azt akartam ezzel mondani, hogy az anyagi lehetőségek igen széles skálán mozognak. A nincstelenség nem ott kezdődik, hogy nincs 50-60 millás lakásod és min. 3-6 millás autód!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.06. 12:36:04

@Cirigli Jenő: össze sem lehet vetni azt, hogy mi volt 30-50 évvel ezelőtt, meg mi van ma.

Jogos lehet például az a felvetés is, hogy az elöregedő társadalmakban az idősebbek vagyonát és hatalmát fokozatosan vissza kell vezetni a fiatalabbak felé. A világon nem volt még ilyen hosszan, szépen csendesen kihaló társadalom, úgyhogy váratlan húzásokat is el tudok képzelni.

Egyébként ez a gyerekeket pénzért dolog nagy hülyeség, de amennyire látom, nem lőttek ki a magyar születési számok. Ami meg a jólétet illeti, a világ jelentős része felemelkedett anyagilag, míg pl pont a magyar fiatalok nem annyira.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.06. 12:47:40

@_Amatőr_: én ott láttam ezt a korai gyermekvállalást, ahol a két fél kb gimi első évében összejött

Cirigli Jenő 2022.02.06. 13:40:06

@Peni a Valdes: az tényleg korai! De szerencsére ritka is. Jó-e, hogy emberek 40-es korukig szerencsétlenkednek a párválasztással? Nos … nézzük meg ötvenéves korukban!

Cirigli Jenő 2022.02.06. 13:49:50

@Puerto Prince: van benne igazság! De, a magyar fiatalok felemelkedtek anyagi értelemben, a szüleik estek vissza! A mai fiatalok türelmetlenebbek mint mi voltunk. Mindent azonnal és készen akarnak. Csakhát, ahogy volt főnököm mondta: 40 év tapasztalatot 40 év alatt lehet összeszedni!:) Viszont a mai fiatalok sokkal toleránsabbak egymással szemben és nyitottabbak is a globális problémák megoldásában:)

_Amatőr_ 2022.02.06. 13:52:09

@Peni a Valdes: Igen, meg ez főleg kisebb településeken jellemző, ahol kevesebb a választási lehetőség.

Real_Time 2022.02.06. 14:07:13

@MsIreneAdler: Hát ha szerinted olyan nagy számban vannak fiatal férfiak, akik huszonévesen már babakocsit akarnak tologatni, akkor meg igazából nem értem a kérdésedet.

Cirigli Jenő 2022.02.06. 14:13:17

@Real_Time: az a baj, hogy minden érvelésedet a fóbiáid köré építed!

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.06. 14:21:07

@_Amatőr_: az összes akit ismerek városi. De nem is ez a lényeg

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.06. 14:22:19

@Cirigli Jenő: Persze a gyerek, esküvő az már huszonévesen történik meg

_Amatőr_ 2022.02.06. 14:31:00

@Peni a Valdes: Azért írtam települést és nem falut vagy várost. Demecser is város a maga 4 ezer lakosával. Gondolom, nincs túl sok huszonéves arrafelé.

MsIreneAdler 2022.02.06. 14:36:35

@_Amatőr_: na igen, kiemelkedő anyagi háttérel több lehetősége van az embernek. Viszatérve a költségekre, szerintem a világraszóló lagzi is tipikusan egy olyan dolog, amit a környezetünk és az erre épülő iparágak hitetnek el velünk, nélkülözhetetlen.

@Real_Time: pont azt írtam, hogy nem, a fiatal pasik nem tolonganak apává válni, így azért nehéz a nőknek fiatalon szülni, szóval ez nem csak és kizárólag az ő hibájuk.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.06. 14:45:51

@_Amatőr_: nem tudom. De akiket ismerek azok megyeszékhely nagyságú helyeken laknak. Viszont ők sem érettségi idején szültek, hanem diploma után. Vagyis az első randi és a gyermek között eltelt X év. A probléma az hogy sokan Ugyanezt akarják és csinálják huszonev második felében.

_Amatőr_ 2022.02.06. 14:48:55

@MsIreneAdler: Sok lány egészen kicsi korától kezdve hetedhét országra szóló lagziról álmodozik, szóval ez szerintem valami szociokulturális berögződés lehet.

MsIreneAdler 2022.02.06. 14:49:16

@Puerto Prince: ráadásul azért nem árt elolvasni az apróbetűs részt sem ezeknél a támogatásoknál...;).
Aki nem szívvel, lélekkel vág neki ennek a projektnek, hanem valami anyagi előnyt remél az hihetetlenül ostoba és csalódni fog. A buta, elkeseredett emberek meg vajon milyen gyermeket nevelnek...? Pontosan.

_Amatőr_ 2022.02.06. 14:50:27

@Peni a Valdes: Igen, de itt az a kérdés, hogy szültek-e volna korábban, ha az anyagi lehetőségek korábban rendelkezésre álltak volna.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.06. 15:08:24

@_Amatőr_: mégha nem is hetedhét országra szóló, de minden nő számára az egy nagy pillanat. Én is tervezgettem évek óta

_Amatőr_ 2022.02.06. 15:30:34

@Peni a Valdes: "De akiket ismerek azok megyeszékhely nagyságú helyeken laknak. Viszont ők sem érettségi idején szültek, hanem diploma után. Vagyis az első randi és a gyermek között eltelt X év." - ők.

_Amatőr_ 2022.02.06. 15:31:45

@Peni a Valdes: És mennyi lett a végszámla? ;)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.06. 15:31:46

@MsIreneAdler: azért ha mindenki végiggondolná a gyerekvállalást, már tök kihaltunk volna :)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.06. 15:38:43

@_Amatőr_: az első gyerek idején átlag 23 éves volt a női oldal

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.06. 15:41:23

Egyébként én szívesen szültem volna 24 évesen, de letorkoltak, hogy mégis hogy képzelem....

_Amatőr_ 2022.02.06. 16:01:29

@Peni a Valdes: És volt szülői támogatás? Vagy 5 év alatt összerakták, ami családalapításhoz szükséges?

_Amatőr_ 2022.02.06. 16:02:50

@Peni a Valdes: Örülök, hogy jól állsz anyagilag, de ettől függetlenül a legtöbb huszonévesnek nincs pénze álomesküvőre. :)

_Amatőr_ 2022.02.06. 16:04:09

@Peni a Valdes: Sajnálom. Pedig rengeteg előnye van a fiatal korban történő babavállalásnak.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.06. 16:39:30

@_Amatőr_: nem rózsadombi fiatalok voltak. Átlag, középosztály. Szerintem fiatalon talán bátrabb az ember

Cirigli Jenő 2022.02.06. 17:14:49

@Puerto Prince: hát fejtsd ki azokat a tapasztalatokat!

Cirigli Jenő 2022.02.06. 17:17:16

@_Amatőr_: az álomesküvőket sok esetben az örömanyák szeretnék.

Reactor 2022.02.06. 17:34:53

@_Amatőr_: Vagy ez, vagy külsőre olyanok, hogy az átlagnő levegőnek nézi őket.

@Peni a Valdes: Hát kérem, szép is a diákszerelem :))))) nincs is jobb, mint matek témazáró alatt pelenkázni a pulyát, földrajz felelés közben meg szoptatni :D

@Cirigli Jenő: Ne gondold. Egy kezemen meg tudtam volna számolni, hány olyan velem egykorú fiatal volt, akit kicsit is érdekeltek a globális problémák. A fiúk legnagyobb problémája az volt, hogy el tudnak-e menni jóóóóóól bebaszni szombaton a "Blekk Trészibe", a lányoké meg az, hogy vajon Britni Szpírz együtt marad-e a Dzsásztin Timbörlékkel.
Jellemzően az átlagtól magasan eltérő, szubkultúrákat követő (pl. darkerek) fiatalok voltak azok, akikkel tényleg lehetett értelmes témákról beszélgetni úgy, hogy válaszolni is tudtak, mi több, hasonlóan érdekes kérdéseket vetettek fel. Szomorú.

Cirigli Jenő 2022.02.06. 17:41:15

@Reactor: hát…ez is egy tapasztalat:)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.06. 17:47:21

@Reactor: Azért ezek normális esetben egyszerre is meg tudnak lenni

Reactor 2022.02.06. 17:48:25

@Peni a Valdes: A diákszerelem részével sajnos volt tapasztalatom...és nem túl pozitív.
A többi részét illetően, nos, a mi osztályunkból ugyan nem, deeeee a városból akadt rá példa. Általában az se derült ki, hogy ki az apa, mert sokan voltak a buliban. Nálunk "csak" abortusz volt, mikor az érzelmek lángolása közepette a gumiról és a baszpirinről is elfeledkeztek.

semmi hatalmat senkinek 2022.02.06. 18:42:07

@Peni a Valdes: Hála az égnek, a párom ebben is kivétel... mint írtam már, 25 éve vagyunk NEM házasok... ettől még persze az ingatlantól a bankszámláig mindenünk közös... egyszerűen meg van a nem túl pozitív véleményünk a házasság intézményéről, meg mindketten ateisták vagyunk, úgyhogy az egyházi áldás sem hiányzik...

semmi hatalmat senkinek 2022.02.06. 18:45:36

@Cirigli Jenő: Így bizony... anyám hónapokig qrogatott az eskövő-témával...

MsIreneAdler 2022.02.06. 19:11:46

@_Amatőr_: igen, ezt abszolút a nők szokták túltolni :). De én úgy gondolom lehet szép egy egyszerű esküvő is és nem az a fontos, hogy a fényűzést mutogassuk.

@Puerto Prince: ez is igaz. Ezt nőként csak mégjobban meg tudom erősíteni :).

@semmi hatalmat senkinek: rossz hírem van, az én szememben házasabbak vagytok, mint azok akik az álomesküvő után 5 perccel már a váláson gondolkodnak :)

semmi hatalmat senkinek 2022.02.06. 19:23:31

@Peni a Valdes: " de minden nő számára az egy nagy pillanat. Én is tervezgettem évek óta" - írtad... hát nem, szerencsére nem minden nő számára az, max a legtöbb nő számára...:)))

Cirigli Jenő 2022.02.06. 19:29:40

@semmi hatalmat senkinek: szerencsére! Mi lett volna, ha el kellett volna venni?!

semmi hatalmat senkinek 2022.02.06. 19:32:54

@MsIreneAdler: "rossz hírem van, az én szememben házasabbak vagytok," - hát ettől nem fogok harakirit elkövetni, azzal is megbékéltem már, hogy -ha nem is "jogilag" - azért anyósom van:))) A lényeg az, hogy nem kellett talpig nyakkendőben egy felszallagozott ember előtt bájologni, és hallgatni, hogy "én önöket Magyarország családjogi törvénye értelmében":)... mert, hoyg őszinte legyek, teszünk magasról a földi meg az égi hatalmak véleményére is, a saját kapcsolatunkban mi magunk mondjuk meg, hogy mi hogy legyen, nem egy retkes körmű törvényhozás, meg nem is valami vallás...

semmi hatalmat senkinek 2022.02.06. 19:33:54

@Cirigli Jenő: Nem tudom, valszeg megszökünk, vagy ilyesmi:)))

semmi hatalmat senkinek 2022.02.06. 19:36:36

@MsIreneAdler: De tudod, van az az ősi murphyzmus is, miszerint egy házasság várható hossza forditottan arányos az esküvő költségeivel... én is voltam már olyan gigaesküvőn - Mátyás templom, stb - ahol a pár 3 hónapot sem bírt ki együtt...

MsIreneAdler 2022.02.06. 20:05:39

@semmi hatalmat senkinek: szerintem sem muszáj feltétlenül házasodni, pláne hogy így sem úszod meg az anyóst :). Nekem sosem volt ezzel gondom, nem volt ellenemre. Külön soha nem készültem rá vagy nem álmodoztam róla.
"De tudod, van az az ősi murphyzmus is, miszerint egy házasság várható hossza forditottan arányos az esküvő költségeivel... "

Az a baj hogy néha a nagy terv, a csillogó külsőségek közt elvész a lényeg. Mégpedig, hogy kivel köti össze az ember az életét. Ha a megfelelő személy meg van onnantól meg már mindegynek kellene lennie, hogy esküvő vagy együttélés.

Real_Time 2022.02.07. 06:03:19

@Cirigli Jenő: Lehet hogy én a "fóbiáim" köré építek mindent, bár én ezt inkább hogy úgy hívnám hogy a tények. Rajtad viszont látszik, hogy a munka, karrier-házasság, gyerekgyártás-majd végül a temető szentháromságtól nem tudsz elszakadni, például hogy esetleg más életet is lehet élni. Szóval inkább 1-1.

Lorrh 2022.02.08. 07:52:46

@Real_Time: Számodra a tények azok, amiket TE kiszemezgetsz a világból. Milliónyi tény van, de csak azokat veszed figyelembe, amik az elméletedet, világnézetedet támogatják. Olyanokkal barátkozol, akik a te nézeteidet vallják. Buborék képzés

Frh 2022.02.09. 12:37:51

@Infomaniac: Mindketten fiatalok. A srác még nem élte ki magát, az a baj. Most próbálná, de már el van köteleződve. Anyagilag is. Szivacs.

Frh 2022.02.09. 12:41:36

@bordon: Egyetértek. Ha valaki tényleg igazi posztokat írna, az idejönne utána, megnézni a válaszokat, neadjisten hozzászólni, pontosítani, vitatkozni, megköszönni. De én még itt ilyet nem láttam több év alatt sem, azért mert nem igaziak a posztok.
süti beállítások módosítása