Már az is dobta, akiért elhagyott

2022. február 18. 07:33 - csajokespasik

A pasit kidobja az a nő, akiért Posztolónkat elhagyta, de most újra bejelentkezett, mindenféle hülyeséget zúdítva rá. A férfiaknál néha a két szék közé esés aktusa egy teljesen érthetetlen, szürreális tudatállapotot okoz.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Üdv! Gondoltam, beküldöm ezt Nektek is! Nem lesz hosszú. A barátom tavaly hagyott el egy olyan nő miatt, akivel persze csak barátok voltak (ja, nem) és folyton bizonygatta közben, hogy ne féltékenykedjek, ők csak haverok. Azt is elérte, hogy én érezzem magam kínosan, mert milyen gáz, hogy nem bízom bennük. A lényeg, hogy lelépett vele. Másik lényeg: január végén kidobta a nő. Azóta exem nekem írogat. Innen tudom a véget, mert azóta naponta ír és sokat. Mindenről beszámol, mintha muszáj volna. Én meg egy-egy szóval válaszolgatok, mivel már az első bejelentkezésénél megmondtam, hogy kár a gőzért, eszébe ne jusson, hogy visszajöhet, most felejtse el - és azért sem rázom le, mert élvezem a vergődését (tudom, csúnya : D )

Megírta, hogy megint elkezd majd edzeni, mert most ráér. Bár ezt tehette volna a kapcsolatunk alatt is, (ezért legalábbis) nem szóltam volna. Gyakori tünet pasiknál, hogy traumák után változtatni próbálnak magukon vagy az életükben valamit, szakáll növesztés, vagy épp lenyírás, életmód változtatás, valami újat tanulnak... stb..

Egy darabig az volt műsoron, hogy azt a csajt gyalázta nekem, elmondta alkoholistának őt meg az egész családját... és hogy milyen már szerintem az a filozófiája neki, miszerint ha a második randi nem az ágyban fejeződik be, akkor azt megette a fene...- nem lepődtem meg, hogy ezt az elvet vallja a hölgy.

Aztán rájött, hogy hülyeség a nőről beszélni velem, mert azzal se kúszhat vissza, ha gyalázza. Arra jöttem rá, hogy a pasiknál a két szék közé esés egy teljesen érthetetlen tudatállapotba löki őket.

Ennyi lett volna.

Szép napot:

Andi

 
194 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr1617614642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almandin 2022.02.19. 15:21:46

@MsIreneAdler: Nem ugyanaz. Ugyanis akkor láttuk először a másik külsejét, amikor találkoztunk. A neten sajnos a fotó sokat jelent. Ha nem tetszik a fénykép, már nem is ad esélyt a másik.

Almandin 2022.02.19. 15:22:45

@Cirigli Jenő: Úgy kell neki. Nem sajnálom. Cseléd kellett neki, megkapta. De nem annyi ideig, amennyi időre befizetett a szolgáltatásra.

Almandin 2022.02.19. 15:30:53

@Cirigli Jenő: Olvastam régebben egy olyan történetet is, hogy egy északnémet férfi elvett egy meleg éghajlatról származó nőt, hazavitte, a nő meg azon nyervogott, hogy hideg van, nem süt eleget a nap, stb. Na gondoltam, megkapta...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 15:34:48

@Peni a Valdes: számomra a legfeltűnőbb a lelki munka, hogy a szívükre veszik a férjük, gyerekeik sorsát. Ilyen persze mindenhol van, de a nyugati nők nem hagyják annyiban, hogy a családjukat lelkileg megnyomorítsa az èlet.

Mondok egy példát, pl nálunk úgy működik, hogy amikor megkérdezzük a gyerekeket, hogy mi volt az oviban, az anyjuknak arról beszélnek, hogy mit csináltak, nekem meg arról, hogy hogyan erezték magukat. Az a nevelés, ami letrehozza az egyéniseget, az itt kezdődik. Mármint nyugaton, mert ázsiában a sorból való kilógás deviancia és bűn. Namost az egyén és a világ konfliktusához csak a feltétlen szeretet adhat erőt, ebben a nyugati nők verhetetlenek

Almandin 2022.02.19. 15:39:27

@Puerto Prince: Az, hogy a férfi a család feje, a nő meg a nyak, ami forgatja a fejet.
Lefordítva: meg kell hagyni a férfit abban a hitben, hogy ő irányít, de ügyesen kell manipulálni, hogy a végén minden úgy történjen, ahogy a nő akarja.
Én hányok ettől.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 15:47:29

@Almandin: az én házasságom leginkább fej-farok jellegű... gondolom nem kell lelőnöm a poént, hogy ki kicsoda :D

Amúgy mi a bajod ezzel? A paraszti létben sok kérdés eldöntendő, kevés teret ad a kompromisszumoknak és a nehéz fizikai munkához kapcsolódik, ami jellemzően férfimunka. Gondolom az irányítást nem úgy értetted, hogy muskátlit vagy estikét tesznek-e az ablakba.

MsIreneAdler 2022.02.19. 15:58:54

@Real_Time: teljesen igazad van, hogy ez fordítva is így működik. Főleg, amikor arról megy a sirám, hogy "nincs egy jó pasi sem a Földön ". Pedig csak lehet lejjebb kell rakni a lécet mondjuk 185-ről 175-re :D
Nem azt írtam, hogy nincs igazság abban, ami a kommentjeidben van, csak hogy messze nem vonatkozik minden nőre, de még annyira sem amennyire te gondolod.

@Puerto Prince: nem, nyilván ezek így nem boldog kapcsolatok. Mégha próbálok is elvonatkoztatni attól, hogy nekem mi okoz örömet a társas létben, hisz mindenkinek más a jó. Az a baj hogy sok férfi szemében a túlzott igényű nyugati nők mellett az ázsiai lányok engedelmes, egyszerű és tökéletes választásnak tűnhetnek. Főleg azoknak, aki nem hajlandóak nagy engedményre a nő külsejét illetően.
Nem voltak illúzióim afelől, hogy az arab, ázsiai nők is tudnak olyan praktikákat alkalmazni, amikkel az őrületbe tudják kergetni a férjeiket :D.

MsIreneAdler 2022.02.19. 16:09:04

@Almandin: azért nem is a klasszikus élő ismerkedés volt ;)
Szerintem pont annyi az esélye online kifogni egy hülyét, mint élőben. Aki társat keres a mai világban, semmiképp sem javasolnám neki, hogy kerülje el a netes ismerkedési lehetőségeket.

Almandin 2022.02.19. 16:09:50

@Puerto Prince: A régi világban élt asszonyokat nem hibáztatom ezért. A mai nyugati világban élők azonban már nem kényszerülnek erre, a léleknek is jobb az egyenes kommunikáció. A keleti nők is gyakran kényszerből élnek így, ha balszerencsémre az arabok közé születtem volna, valószínűleg én is rákényszerülnék erre.

Cirigli Jenő 2022.02.19. 16:35:13

@Almandin: a tágabb rokonságban az egyik srácnak a barátnője egy franciaországi, részben keleti származású lány. Nagyon szép pár, aranyosak együtt. Ők össze-vissza vannak: Párizs, Budapest, Koppenhága, Németország. Na meg járják a világot. A mai tanult fiatalok már nem olyan elbaszott fóbiás, rasszista, homofób, populista ideológiákba kapaszkodó generáció mint az idősebbek. Hálistennek. Csak hát nehéz örökséget kapnak tőlünk.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 16:39:00

@MsIreneAdler: minden tökéletesnek tűnik, amíg nem kell a hétköznapokat tolni benne. Akkor kiderül, hogy a problémákat megszüntetni nem lehet, csak kicserélni. Ha valaki a Végső és Teljes Igazságra vágyik, az hallgassa a Shagging Around the World podcastot! Tényleg, akkor végülis jössz beszélgetni? :) Márciusban veszem fel az első adásokat

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 16:45:16

@Almandin: a mai urbánus környezetben szerintem is egy meritokratikus rendszer a jó, tehát ha valaki jól főz, az ne vezessen, ha azt meg utálja. Vagy ha valaki jól bánik a pénzzel, akkor intézze a nagy ügyeket ő. A kb hasonló szintű hozzáértés esetén meg nem kell leosztani a szerepeket, el kell fogadni, hogy néha így alakul, néha úgy. A baj abból van, ha valaki hülye valamihez, de kitalálja, hogy őneki muszáj azt csinálni, rosszabb esetben meg azt, hogy ért is hozzá

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 16:47:07

@Peni a Valdes: ha rút lennél, mondanám, hidd el, akkor is csípnélek. De nem vagy

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.19. 16:52:33

@Puerto Prince: szóval nem mondtam hogy rut vagyok, csak az elo huspiacon nem az én árum volt a kelendő

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 17:08:04

@Peni a Valdes: a válogatós fajtáját ezeknek a férfiaknak!

MsIreneAdler 2022.02.19. 17:14:39

@Puerto Prince: jónak mondod, én a szürke hétköznapok után csak az unalmas hétvégéket szeretem jobban :D
Nem hinném, hogy ebbe be tudok kapcsolódni, de nagyon szívesen hallgatom, majd, sőt várom is! Mi lesz a téma, kivel fogsz beszélgetni?

MsIreneAdler 2022.02.19. 17:19:16

@Peni a Valdes: én megértelek abszolút nálam is ez volt a helyzet. Mondjuk élőben is meg volt a varázsa az ismerkedésnek :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 17:44:49

@MsIreneAdler: első téma az internacionális kapcsolatok. Mindig úgy lesz, hogy hárman beszélgetünk, ahol valaki mindig kilóg a sorból. Már volt két értékelhetetlen próbafelvétel is :)

Amikor a legjobb részekbe lendültünk bele, egyszerre beszéltünk és érthetetlen zaj lett a dologból. Továbbá az erős akcentusok miatt normál angol nyelvtudással sem lehetett érteni a dolgokat. Az is nehéz, hogy ha valaki egyszer kifejtette a gondolatait, másodszor nem szívesen jön újra elmondani ugyanazt, illetve a másik álláspontjának ismeretében nem is mondja el azt mint elsőre. De élvezem a dolgot, jobban mint a blogolást. :)

Almandin 2022.02.19. 18:00:53

@Cirigli Jenő: Valószínűleg az a lány európai módra szocializálódott, ezért jó a kapcsolat. Én se vagyok rasszista, nem zavar, ha valakinek idegen, más bőrszínű párja van.
Ami viszont okozhat sok gondot, az a nagyon eltérő neveltetés, szokásrendszer. Általában azok élnek jobban, akik hasonló elvek szerint nevelkedtek, hasonló szokásaik vannak. Én ezért nem választottam volna pl. ázsiai vagy afrikai partnert.

Infomaniac 2022.02.19. 18:52:36

@Almandin: pontosan. A gyakorlatban ez nálam úgy nezett ki, hogy kavartam egy arab származású európai pasival, de azért volt rá lehetőség, mert ateista. Vallásossal soha. Mondjuk ez vonatkozna az erősen vallásos keresztényekre vagy zsidókra is.

MsIreneAdler 2022.02.19. 19:12:23

@Puerto Prince: de jó! Na pedig ide beillenék, ugyanis semmi internacionálisban nem volt részem. Annyi egzotikus élményem volt, hogy belém volt zúgva egy bangladeshi srác, akivel egy ideig egy társaságba jártunk :)

@Infomaniac: ez nálam is kizáró tényező. Mármint a fanatikus vallásosság.

Infomaniac 2022.02.19. 19:18:43

@MsIreneAdler:
Fiatalon én sem voltam túl érdekes a húspiacon, vagy egyszerűen bénácska voltam az érdekeim érvényesítéséhez.
Viszont ismerkedtem, illetve kavartam már akkor is izraeli sráccal meg dél-európaival is.

Rubasov nertárs 2022.02.19. 20:34:46

@Almandin:

'Magyarországon 70-80 éve, a régi paraszti világban is divat volt érdekből házasodni és a nőnek szolgahelyzetet felvenni."

Az érdekházasságok a nemesség, a nagy polgárság és a módos gazdák körében volt divat. Ők nagyon figyeltek a guba-suba elvre. Ha egy módos gazda fia zsellérlányt vett el, az apja kitagadta.
Az érdek annyi volt, a két nem csak együtt tudott életben maradni (a férj hozta haza a nyers anyagokat kemény munkával, az asszony meg feldolgozta azokat), külön-külön éhen halt volna a férfi is és a nő is.
Ma sem a férfiakon, sem a nőkön nincs ilyen kényszer, egyedül is simán életben lehet maradni, sőt adott az előremenetel és a gyarapodás lehetősége is.

Rubasov nertárs 2022.02.19. 20:46:54

@Infomaniac:

"Fiatalon én sem voltam túl érdekes a húspiacon, vagy egyszerűen bénácska voltam az érdekeim érvényesítéséhez." VS. "Viszont ismerkedtem, illetve kavartam már akkor is izraeli sráccal meg dél-európaival is."

Akkor hogy is van ez?

Cirigli Jenő 2022.02.19. 21:00:59

@Almandin: igen, ő gyakorlatilag francia. Nem gondolom, hogy nagyon nehezebb lenne egy normális, értelmes embernek akárhol Európában társat találni. Ha nem egyedül a külsőségekre koncentrál az ember. Hanem meglátod a másik emberi vonásait is. Az agyhalott ribancokat és gátlástalan pinahekkereket meg kell hagyni egymásnak!:)

Almandin 2022.02.19. 21:19:34

@Cirigli Jenő: Igen, én is teljesen így gondolom.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.19. 21:54:13

@Infomaniac: Igen ez így ellentmondás. Kommentjeid alapján több országból-kontinensből felpróbált már valaki.

Cirigli Jenő 2022.02.19. 22:25:49

@The Cortez: ha neked sikerült volna a farkadra húzni minden kontinensről egy-egy puncit, gondolom ünnepelt celebnek éreznéd magad.:)

Lorrh 2022.02.19. 22:39:00

@Peni a Valdes: jaja, én egyszer láttalak. Nincs veled semmi baj.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.19. 22:39:19

@Cirigli Jenő: Nem hiszem. Amúgy meg honnan tudod, hogy nem húztam?

MsIreneAdler 2022.02.19. 22:56:58

@Infomaniac: igen, ez a jó szó! Bénácska voltam én is ;)
Ismerkedtem én is külföldiekkel, de soha egyikkel sem alakult semmi komoly. Kapcsolatról szó sem volt.

MsIreneAdler 2022.02.19. 22:59:54

@Lorrh: Penit már mindenki látta, csak én nem :((((

@The Cortez: na mesélj ;)!

Cirigli Jenő 2022.02.19. 23:32:41

@The Cortez: világlátott embernek nem ilyen földhözragadt a gondolkodása:)

Cirigli Jenő 2022.02.19. 23:33:43

@The Cortez: kivéve ha kényszerből világlátott…

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.20. 01:05:50

@Cirigli Jenő: Te ezt honnan tudnád? Lehet pont egy világlátott, sokat látott embernek reális-földhözragadt a gondolkodása :)

Infomaniac 2022.02.20. 16:22:53

@Rubasov et.: hát simán úgy, hogy alig pasiztam fiatalon, de a kevesek között pont volt külföldi is.
Fiatal voltam, úgyhogy nagyon távol állt az, hogy felpróbáljanak úgy általában, egy-két kivételtől eltekintve.

Infomaniac 2022.02.20. 16:25:16

@The Cortez: Egy külföldi volt fiatal koromban ilyen szinten.
A második, mostani fiatalkoromat meg ne keverjük bele :)))

Infomaniac 2022.02.20. 16:26:18

@Lorrh: hol láttátok ti egymást? És honnan tudtad, hogy ő ő? Tök izgi :)

Infomaniac 2022.02.20. 16:27:02

@MsIreneAdler: hasonlóan, ezért használtam más szavakat, nem a kapcsolatot.

Lorrh 2022.02.20. 18:41:40

@Infomaniac: régen, még az ártatlan hőskorban voltak blog találkozók. Sörözés, IRL beszélgetés. És ilyenkor mentek az infók-fotók körbe körbe.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.20. 19:17:01

@Lorrh: ez egészen elképesztő, mik voltak. Persze a grupi bulik jobban érdekelnek :)

Cirigli Jenő 2022.02.20. 19:20:36

@Puerto Prince: itt, ezen a szent helyen, ahol állunk??!! Szinte hihetetlen…

Infomaniac 2022.02.20. 19:27:42

@Cirigli Jenő: én szerintem nem mernék elmenni egy ilyenre...

Cirigli Jenő 2022.02.20. 20:02:49

@Infomaniac: már miért ne mernél? Korábban azt írtad, hogy minden rendben van nálad, népszerű is vagy a férfiaknál. Mi baj lehet? Jó, nyilván lennének meglepetések élőben: a nagypofájú életcsászárok a valóságban kis nyomorult szerencsétlenek, a kis vékonyhangú érzelmes spirituális szingli anyák gátlástalan, cinikus, hazug ribancok. És fordítva.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.20. 21:03:03

@Infomaniac: Most is a serdülőkorodat éled? A mostaniban mennyi volt?

exilis 2022.02.20. 21:08:44

Na, ismerem én az ilyen női szövegeket, hogy nem a magasság számít. A barátnőim (mármint barátok akik nők) mind ezt mondták amikor vigasztaltak, hogy te olyan jóképű vagy, meg jó fej vagy, meg humoros, okos stb.. De nekik nem kellettem volna, meg érdekes módon mind vigyorogva adta elő, hogy jaj én 162 centi vagyok, a párom meg 195. Komolyan, az a büszkeség ami egy nő arcára kiül ilyenkor, az kb. az mint amikor egy férfi azt mondja, hogy a felesége playboy modell. Nekem 21 éves koromig nem volt barátnőm, de volt több nagyon durva pofára esésem, és mindig a magasságom miatt nem kellettem. Életem egyik legmegalázóbb élménye volt, amikor több hónap udvarlás, közös programok, érintések, kétértelmű poénok után amikor színt vallottam (persze valami alkalom volt, virággal a kezemben, mint egy igazi lúzerhez illik) mondta a csaj az arcomba, hogy nagyon kedvel, és ha 10 centivel magasabb lennék akkor járna velem, de így is én vagyok a legjobb barátja, az nem jó nekem? Hát nem volt jó. Amikor 21 évesen becsajoztam, akkor sem az volt, hogy találkoztam egy lánnyal, aki tetszett, hanem beláttam, hogy aki tetszik annak nem kellek, és kerestem egy csajt, aki kb. ugyanabban a cipőben járt mint én, szépnek nem volt szép, de el tudtam vele képzelni egy testi kapcsolatot. Meg is beszéltük, hogy egyikünknek sem a szíve vágya a másik, de amíg nincs más járjunk. Aztán persze jó kezdőként egymásba gabalyodtunk érzelmileg is, de az már egy másik történet :D

Cirigli Jenő 2022.02.20. 21:30:14

@Puerto Prince: azt hittem, hogy érdemi információval tudsz szolgálni:)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.20. 21:43:12

@exilis: nem biztos hogy jó ötlet éreztetni hogy csak pótléknak van ott a másik, mert éppen nincs jobb. és ez most általános megállapítás, nem a te kapcsolatodra értem

Cirigli Jenő 2022.02.20. 22:50:00

@Peni a Valdes: az igaz, de a csaj is biztosította őt, hogy csak tamponpótlónak használja!

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.20. 22:55:40

@Cirigli Jenő: ilyenkor annyira érzódik hogy sokan mennyire ahhoz kapcsolják az önbecsülésük, hogy tudják e mondani hogy van nójük illetve férfijuk

Cirigli Jenő 2022.02.20. 23:17:09

@Peni a Valdes: jaja! Régen ciki volt, ha van csajunk. Most meg alapszint a feleség!:)

Infomaniac 2022.02.20. 23:42:16

@Cirigli Jenő: :)))))
minden rendben velem, az igaz, de hát elég szabadszájú vagyok igy arc nélkül...

Infomaniac 2022.02.20. 23:43:07

@The Cortez: nem, most a második fiatalkoromat.
Mi mennyi?

Cirigli Jenő 2022.02.20. 23:49:40

@Infomaniac: örülök, ha rendben vagy!:) Akár arcoskodhatsz is!

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.20. 23:54:10

@Infomaniac: Így értettem. Hány éves vagy?
Külföldi vadidegen.

Infomaniac 2022.02.21. 00:10:36

@The Cortez: 40 fölött vagyok.
Ha minden kis rövid ismerkedős randit beleszámolok, olyan 5 biztos.

Rubasov nertárs 2022.02.21. 00:15:32

@exilis:

"Na, ismerem én az ilyen női szövegeket, hogy nem a magasság számít. A barátnőim (mármint barátok akik nők) mind ezt mondták amikor vigasztaltak, hogy te olyan jóképű vagy, meg jó fej vagy, meg humoros, okos stb.. De nekik nem kellettem volna,..."

Ha tényleg jóképűnek tartottak volna nem lett volna de.
Ugyanazt tudom mondani mint a kollégának: a magasság egyértelműen egy good to have feature, de nem mindent eldöntő tulajdonság. Ha egyébként meg lenne a szinted az általad kinézett 8+/10 csajokhoz, pont nem lett volna érdekes, hogy hány centi vagy. A +10 centis csaj, akkor is koptatott volna, ha 2 méter lennél. Ami egyértelműen sokat számít a szint fizikai összetevőjénél az az arcberendezés, testizomzat, intimméret (bár ez nem látszik elsőre), minél napbarnítottab bőrszín. Ha valaki ronda és emellé még nyüzüge/puhos/dagadt, akkor koptatni fogják a csajok, akkor is ha 2 méter.

_Amatőr_ 2022.02.21. 00:29:29

@exilis: Vagy az is lehet, hogy nem a magasságod volt a valódi ok, csak nem akartak megbántani.

Rubasov nertárs 2022.02.21. 00:59:11

@exilis:

Na ez még szöget ütött a fejembe:

"Amikor 21 évesen becsajoztam, akkor sem az volt, hogy találkoztam egy lánnyal, aki tetszett, hanem beláttam, hogy aki tetszik annak nem kellek, és kerestem egy csajt, aki kb. ugyanabban a cipőben járt mint én, szépnek nem volt szép, de el tudtam vele képzelni egy testi kapcsolatot. Meg is beszéltük, hogy egyikünknek sem a szíve vágya a másik, de amíg nincs más járjunk. Aztán persze jó kezdőként egymásba gabalyodtunk érzelmileg is, de az már egy másik történet :D"

Nem akarlak elkeseríteni, de 8/10 alatt így szövődnek a klasszik kapcsolatok.

Semmi különös nem történt, minthogy 21 éves korodra beláttad, hogy az általad kinézett csajokhoz te kevés vagy, és kerestel olyat akinek megfeleltél.
Amikor átlag Gizi összejön átlag Józsival, ott sem arról van szó, hogy Gizi Józsinál nem tudna jobbat elképzelni. És vica versa is így van, Józsi is szívesebben dugna egy fehérneműmodellt, csakhát tükörbenéz és hamar rájön, hogy neki bizony Gizi a realitás és nem P. Barbi.

Rubasov nertárs 2022.02.21. 07:23:02

@_Amatőr_:

A magas férfiaknál a "nincs meg a kémia", "nem érzem azt a bizonyos pluszt" szokott lenni a koptatós szöveg, vagy csak simán nem jelentkeznek a csajok.
Az alacsony termet kézenfekvő ürügy.
A másik, hogy a szárazbarát (pöcsös barinő) ajánlatot élből elutasítja egy minimális tartással és gerinccel rendelkező férfi.
Nekem egyszer volt csak lány barátom. De, ott nem volt semmiféle színvallás, és egy elég speciális élethelyzet volt.

Lorrh 2022.02.21. 08:02:50

@Rubasov et.: hogyan tudsz vitatkozni egy olyan emberrel akinek a szubjektiv valósága eltér a tiedtől? És mi értelme ennek, hogy győzködd?
Az ő traumája valid és senki nem nyer azzal semmit, ha nem ismered el a traumáját.
És igen, a fiatal lányok tudnak végtelenül kegyetlenek lenni és egy érzékeny fiúban traumákat okozni. Ma már érzékennyé nevelik a fiúkat is, akik meg védtelenek a női pszichopátia kegyetlenségeivel szemben.
Mindegy, hogy magasság, csóróság, rosszképűség az oka.
Tényleg lassan férfisegítő mozgalmakat kell szervezni.

Cirigli Jenő 2022.02.21. 08:06:39

@Lorrh: ok, csak ne legyen kötelező mindenkinek hazavinni egyet!:)

Rubasov nertárs 2022.02.21. 09:35:23

@Lorrh:

Nem azzal teszel jót valakinek ha megerősíted őt a vélt, vagy valós (ő esetében vélt) sérelmeiben, hanem felhívod a figyelmét arra, hogy mekkora alter valóságban él.
Igen a fiatal lányok és nők tudnak durvák/kegyetlenek lenni, engem is utasítottal el az életben és nem mindig Kazinczy klasszicista stílusában. Ennek ellenére lett családom és nem egy üveg tömény társaságában írogatok ide, hogy milyen igazságtalan az élet, hogy a 8+/10 csajok, azok nem akarnak tőlem az "átlagjózsitól" csak szárazbarátságot.
Az életben nem egyenlőek a feltételek és a viszonyok. A legtöbben azért ezt 20 éves korukra legkésőbb megértik, és vagy elfogadják és ennek mentén alakítják ki az elvásrásaikat és igényeiket, vagy nem fogadják el és a szintnövelés útjára lépnek, hogy minél magasabban lévő polcra kerüljenek.
Egy biztos a sérelmeken való kesergés eddig még senkinek nem oldotta meg a problémáit.

MsIreneAdler 2022.02.21. 11:00:12

@exilis: a lányok, ha hiszed, ha nem, hazudnak. A magasság miatti pattintások mögött az esetek többségében más áll. Viszont ez az, amibe nem tudsz belekötni, hiszen nem mondhatod, hogy majd megnövök. Vita lezárva, nincs több kuncsorgás, igérgetés...
Nem tudom, akkoriban mennyire voltál eleresztve anyagilag, de ha helyes srác voltál csak "csóró", akkor sajnos azokat a lányokat, akik igazán tetszettek, egyszerűen nem engedhetted meg magadnak. Hidd el, valami menő járgányból pattantál volna ki, egyből nem lett volna gond.
Egyébként @Rubasov et.: vel értek egyet: amit te csalódásként éltél meg, vagyis, hogy egy hozzádillő lánnyal jöttél össze, az az élet rendje. Mondjuk nőként rám semmi de semmi nem hatna lohasztóbban, minthogy a pasi megbeszélné velem, hogy bár el tudná képzelni, hogy jobb nőt dugjon, azért én is megfelelek a célra, mert van pinám, de kb ennyi. Ez nálam a "fél hat" női megfelelője lenne :D. De az egyenes beszédért nálam mindig jár a pluszpont.

Lorrh 2022.02.21. 11:41:06

@Rubasov et.: az, hogy egy ember életszemléletét megváltoztasd, hogy rájöjjön hogy alter valóságban él azt te nem fogod tudni elérni egy blogon ismeretlen kommentelőként.

Rubasov nertárs 2022.02.21. 11:54:05

@MsIreneAdler:

"Rubasov et. vel értek egyet: amit te csalódásként éltél meg, vagyis, hogy egy hozzádillő lánnyal jöttél össze, az az élet rendje."

A hozzám illő feleségemet nem éltem/élem meg csalódásként. Ha visszapörgethetném az idő kerekét sem választanék mást.

"Mondjuk nőként rám semmi de semmi nem hatna lohasztóbban, minthogy a pasi megbeszélné velem, hogy bár el tudná képzelni, hogy jobb nőt dugjon, azért én is megfelelek a célra, mert van pinám, de kb ennyi."

Átlagos, hétköznapi nök is simán fantáziálnak jóképű fiatal színészekről, zenészekről sztárokról stb. Ezt egy férfi, vagy nő sem fogja a másik orra alá dörgölni. De ha egy kapcsolat eljut egy bizonyos mértékig és mély érzelem/bizalom van, meg lehet beszélni ilyen dolgokat.

Rubasov nertárs 2022.02.21. 12:27:47

@Lorrh:

"az, hogy egy ember életszemléletét megváltoztasd, hogy rájöjjön hogy alter valóságban él azt te nem fogod tudni elérni egy blogon ismeretlen kommentelőként."

Az ilyen témájú blogoknak és oldalaknak nem feltétlenül egy adott személy meggyőzése a célja.
Te is írtad és ezzel csak egyetérteni tudok, hogy a mai srácoknak senki sem magyarázza el, hogy működik a randipiac. Nem én vagyok az egyetlen aki kísérletet tesz/tett erre. Ha csak néhányan közülök elolvassák és meg is fogadják az itt leírtakat, sok felesleges pofára eséstől kímélik meg magukat. Mind a filmek, média, család és iskola arra tanítja őket, hogy kedvesnek, előzékenynek, udvariasnak, humorosnak stb. kell lenniük, és akkor akármilyen nőt megkaphatnak. Aztán néznek nagyot amikor a pofátlanul bunkó Baltaarcú Béla simán levarrja azt a csajt, akiket ők hónapokig fűztek eredménytelenül és nem értik, hogy hol a hiba, amikor ők mindent úgy csináltak, ahogy tanították nekik. Sokakban akkor disszonanciát okoz a tanult dolgok és a valóság közt tátongó szakadék, hogy egy életre nőgyűlölő lelki nyomorékok lesznek. Na pont ezt kell(ene) megelőzni.

MsIreneAdler 2022.02.21. 14:39:31

@Rubasov et.: jó, de azért rengetegen vannak, akik csalódásként élik ezt meg és exilis kommentjéből is ezt olvastam ki. Főleg, hogy mindenhonnan az ömlik, hogy megérdemled a legjobbat, meg bármit elérhetsz, megtehetsz és ha meg nem így teszel, akkor gáz vagy....
Én sem bántam meg, hogy arról a polcról válogattam, amit elérek és hogy hamar rájöttem mi az az elvárás, amiből tudok engedni, mi az, amiböl meg nem. Ezt a "szépfiú" "széplány" dolgot a gimiben, tinédzser korban el kell engedni, ha jót akar magának az ember és nem akarja magát örök csalódásra kárhoztatni. Szerintem.
Jó nyilván nézegetheti az ember a szépet, hümmöghet elismerően a kerek popsira, kockahasra, nincs ebben semmi.

Almandin 2022.02.21. 15:06:35

@Rubasov et.: A pofátlanul bunkó pasasok Magyarországon azért annyira sikeresek, mert itt nagyon sok a bunkó lakosságarányosan, a nők között is. Szerinted egy primitív, közönséges nőnek tetszeni fog egy udvarias, kulturált férfi? Nem. Ő egy hasonszőrű primitívet fog választani, mert az az ő szintje (pontszámok nélkül).
Nekem mindig is azok tetszettek, akik olyanok, akik szerinted sikertelenek. Nincs taszítóbb a számomra, mint egy káromkodós, erőszakos bunkó. Sőt, én bírom a humortalanságot is, nem alapfeltétel, hogy a férfi jó humorral bírjon. Nekem jöhet egy komoly, nem viccelődős férfi is, akivel viszont tudok értelmesen beszélgetni nem felszínes témákról.

Almandin 2022.02.21. 15:09:59

@Rubasov et.: Általában nem azért fantáziálnak az emberek sztárokról, mert nem lenne elég jó nekik a társ (bár biztos ilyen is van), hanem azért, mert már elmúlt a lángolás és az ember vonzódhat máshoz is. Szerintem olyan nemigen létezik, hogy valaki sok évtizeden keresztül csak a párját kívánja.

Almandin 2022.02.21. 15:17:56

@MsIreneAdler: Amikor jön a szerelem, érdekes módon nem nézi, mennyire szép a másik. Lehet látni olyan párokat nem ritkán, ahol az egyik fél kifejezetten csúnya, a másik meg akár nagyon szép. A beleszeretés ugyanis nem kizárólag a testi faktorokon múlik. Pl. ha valakinek nagyon vonzó az egyénisége, erős testi vágyat, valódi vonzalmat tud abban generálni, aki az ő tulajdonságaira bukik.
Az alsóbb polcról válogatás tudatosságot sugall. Amikor nem váratlanul beleszerelmesedsz valakibe, hanem tudatosan elindulsz társat keresni. Ilyenkor jobban válogat valaki szűrők, paraméterek szerint.

Lorrh 2022.02.21. 17:44:51

@Almandin: " Amikor jön a szerelem, érdekes módon nem nézi, mennyire szép a másik. Lehet látni olyan párokat nem ritkán, ahol az egyik fél kifejezetten csúnya,"

Ez a dizni mese: egy millióból egy darab ilyen pár van, szóval szóra se érdemes. Mégis ezt emeled ki, mert ez egy vágyfantáziád.

A valóság az, hogy szép emberek szépet keresnek maguk mellé.

MsIreneAdler 2022.02.21. 18:17:21

@Almandin: én ennyire nem vagyok romantikus alkat. Én a jót szeretem. Tehát olyan még nem igazán volt, hogy számomra nem vonzó emberrel kezdtem volna. Az viszont persze lehet, hogy ami engem vonz, mást nem.
Nem alsópolcról volt szó. Arról, ami nekem az elérhető (!) legjobb "árut" kínálja. Olyat, aki a legoptimálisabb nekem. Ez nem valami bűnös dolog, hogy átgondoljuk, mit tudunk nyújtani és ahhoz mérten keresünk társat. Nem csak úgy várjuk, hogy megtörténjen a naagy szerelem.

Almandin 2022.02.21. 20:29:29

@Lorrh: Én láttam már nem egy ilyen párt. Ráadásul én már többször voltam beleesve olyan férfiba, aki egyáltalán nem volt szép, vagy csak közepes külsejű volt, mégis az egész lénye elbűvölt. Volt nálam csúnyább párom is. Engem az átlagosnál jobb külsejű nőnek írtak le az ismerőseim, egyesek szerint kifejezetten szép vagyok. Fiatalabb koromban (még 30 körül is) volt, hogy leszólított az utcán pl. modellügynökség munkatársa is, hogy menjek dolgozni hozzájuk (fiatalabb koromban nemcsak magas, hanem nagyon sovány is voltam, ilyen 15-16-os BMI-t képzeljetek el). Más kérdés, hogy abban a posványban, ami abban a szektorban zajlik, nem akartam volna dolgozni (folyamatos nyomásgyakorlás pl. az escort munka felé). Most is simán letagadhatok 10 évet, jelenleg kb. 21-es BMI-m van, szerencsére már egészségesebb a testalkatom. Én sose a kifejezetten szép pasikat kerestem, hanem azt, akit vonzónak érzek és jó vele beszélgetni. Az se érdekelt, hogy más mit szól a választásaimhoz. Nem presztízsből választottam, hanem magamnak (eleve én fogok vele lenni, nem a rokonság, szomszédság, stb.).

Almandin 2022.02.21. 20:36:01

@MsIreneAdler: Én se vagyok annyira romantikus, mint hiszed. A beleszeretés nem akaratlagos dolog, egyszerűen vagy vonzódsz hozzá, vagy nem. Párt választani van, hogy nem is a legszerencsésebb a legnagyobb szerelem alapján (mivel ilyenkor nem tudod a másikat reálisan megítélni). Baráti alapon is vannak nagyon jó párkapcsolatok (persze valamennyi szexuális vonzás is kell hozzá), ráadásul ilyenkor kezdetben is jobban rálátsz a másik hibáira. A szerelmi házasság is jó dolog, de ajánlott már a lángolás lecsillapodása után megkötni a házasságot.
A beleszeretés amúgy lehet egyoldalú is, vagy olyan, hogy egyik, vagy mindkét fél foglalt. Utóbbi esetben nem biztos, hogy a legszerencsésebb dolog beteljesíteni a vágyakat (minden szerelem elmúlik, akár beteljesül, akár nem).

Almandin 2022.02.21. 20:53:26

Itt van egy cikk arról, hogy sokszor az intelligencia döntő lehet a vonzalom kialakulásában:
7koznapi.hvgblog.hu/2020/10/16/mitol_szexi_az_intelligencia/

Cirigli Jenő 2022.02.21. 21:22:57

@Almandin: hát tényleg nem tűnsz romantikus alkatnak!:)))

Rubasov nertárs 2022.02.21. 22:02:50

@Almandin:

"Nincs taszítóbb a számomra, mint egy káromkodós, erőszakos bunkó."

A pofátlanul bunkó alatt nem egy erőszakos, primitív, alpári állatot értek. Ha megvan a Spanom csaja című film nyitóepizódja, akkor valami olyasmit.

"A pofátlanul bunkó pasasok Magyarországon azért annyira sikeresek, mert itt nagyon sok a bunkó lakosságarányosan, a nők között is."

Éltem nyugaton. Ami a legjobban meglepett az az, hogy az emberek semmivel sem jobbak, vagy rosszabbak mint itt. Különösen igaz ez az USA-ra, ahol sokszor éreztem úgy, hogy egy angolul beszélő Mo-n vagyok, ahol az emberek, vagy víkendházakban, vagy felhőkarcolókban laknak.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.21. 22:19:36

@Rubasov et.: én keleten éltem, és felhőkarcolókban lakni nagyon jó

Cirigli Jenő 2022.02.21. 22:32:40

@Puerto Prince: keleten én is laktam felhőkarcolóban pár napig. Na jó, csak a 32-ik emeleten:)

Rubasov nertárs 2022.02.21. 23:15:32

@Puerto Prince:

Nincs bajom a felhőkarcolókkal, csak azt akartam érzékeltetni, hogy a körítés lehet más, de a hétköznapokban pont azok az emberi gyarlóságból eredő bosszúságok lesznek, mint idehaza, legalábbis, ha az euroatlanti térségben mozog valaki.

Lorrh 2022.02.22. 11:16:38

@Rubasov et.: "Nincs bajom a felhőkarcolókkal,"
Én viszont a felhők nevében, akik össze lesznek karcolva, tiltakozom!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.22. 12:54:44

@Cirigli Jenő: én azon az emeleten ismertem meg a feleségemet :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.22. 12:55:59

@Rubasov et.: tehát rájöttél, hogy a többi ember is ember, annak ellenére hogy nem magyar. Ez szerintem nagyon szép tőled, sokaknak egy élet is kevés

Almandin 2022.02.22. 20:30:29

@Rubasov et.: Nem láttam az említett filmet. Amúgy más országok lakosságáról érdemben nem tudok nyilatkozni, mert nem éltem külföldön, csupán a hazai helyzetet tudom alaposabban elemezni, mivel itt élek. Valóban sok a bunkó. A bunkók pedig egymásra találnak főleg. Itt se mindenki az, tehát egyáltalán nem mindegy, hogy hol, milyen körben ismerkedik valaki. Egy netes társkeresőn kevésbé szűrt közönség van. Egy komolyzenei koncerten, vagy művészeti kiállításon nagyobb eséllyel talál az udvarias, művelt férfi olyan nőt, aki ezt értékeli.

Cirigli Jenő 2022.02.22. 21:34:37

@Almandin: bezonyám! Egyszer a Tannhausert a második sorból élvezhettük. Az első három sor az operák dühöngője! Ott ül a kemény mag! Finom népek voltak, elegáns, jószagú asszonyok. Ott kevés lett volna egy “tetszöl geci, kő kóla?” felvezetés!
süti beállítások módosítása