Már az is dobta, akiért elhagyott

2022. február 18. 07:33 - csajokespasik

A pasit kidobja az a nő, akiért Posztolónkat elhagyta, de most újra bejelentkezett, mindenféle hülyeséget zúdítva rá. A férfiaknál néha a két szék közé esés aktusa egy teljesen érthetetlen, szürreális tudatállapotot okoz.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Üdv! Gondoltam, beküldöm ezt Nektek is! Nem lesz hosszú. A barátom tavaly hagyott el egy olyan nő miatt, akivel persze csak barátok voltak (ja, nem) és folyton bizonygatta közben, hogy ne féltékenykedjek, ők csak haverok. Azt is elérte, hogy én érezzem magam kínosan, mert milyen gáz, hogy nem bízom bennük. A lényeg, hogy lelépett vele. Másik lényeg: január végén kidobta a nő. Azóta exem nekem írogat. Innen tudom a véget, mert azóta naponta ír és sokat. Mindenről beszámol, mintha muszáj volna. Én meg egy-egy szóval válaszolgatok, mivel már az első bejelentkezésénél megmondtam, hogy kár a gőzért, eszébe ne jusson, hogy visszajöhet, most felejtse el - és azért sem rázom le, mert élvezem a vergődését (tudom, csúnya : D )

Megírta, hogy megint elkezd majd edzeni, mert most ráér. Bár ezt tehette volna a kapcsolatunk alatt is, (ezért legalábbis) nem szóltam volna. Gyakori tünet pasiknál, hogy traumák után változtatni próbálnak magukon vagy az életükben valamit, szakáll növesztés, vagy épp lenyírás, életmód változtatás, valami újat tanulnak... stb..

Egy darabig az volt műsoron, hogy azt a csajt gyalázta nekem, elmondta alkoholistának őt meg az egész családját... és hogy milyen már szerintem az a filozófiája neki, miszerint ha a második randi nem az ágyban fejeződik be, akkor azt megette a fene...- nem lepődtem meg, hogy ezt az elvet vallja a hölgy.

Aztán rájött, hogy hülyeség a nőről beszélni velem, mert azzal se kúszhat vissza, ha gyalázza. Arra jöttem rá, hogy a pasiknál a két szék közé esés egy teljesen érthetetlen tudatállapotba löki őket.

Ennyi lett volna.

Szép napot:

Andi

 
194 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr3117614642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2022.02.18. 10:02:59

Andi andi andi, milyen szép egy randi... sáláláá

Cirigli Jenő 2022.02.18. 11:29:23

Tehát kúszás, tartós folyás. :) Szerintem ez diszlokációs kúszás. Nagy feszültség alatt tartotta a női főhős a férfi főhőst, ennek hatására elmozdult egy másik nő felé. A kúszás második szakaszában van, a kúszási sebessége egyenletesnek mondható.

Végre egy szép sztori!

Real_Time 2022.02.18. 12:08:43

Megvan 190 centi magas a csávó? Az alatt nincsen férfi, úgy el se olvasom a sztorit :D

Rubasov nertárs 2022.02.18. 12:13:56

@Real_Time:

A magasság a szintnek csak az egyik összetevője a sok közül. Egy 175 cm magas, kisportolt, napbarnított, jóképő fickó simán talal minden ujjára nőt. Egy 190 cm magas nyüzüge, vagy éppen dagadt fickó pedig incel lesz.

Real_Time 2022.02.18. 12:33:32

@Rubasov et.: Persze lehet sportos egy alacsonyabb ember is, sőt az izmok sokkal hamarabb meglátszanak egy alacsonyabb emberen. A modern nő agya még nem jutott el viszont erre a következtetésre, még kell hozzá kb. 1000 év evolúció, ismerve ezeket.

Rubasov nertárs 2022.02.18. 12:46:48

@Real_Time:

A szintben nem a magasság lesz a perdöntő, az csak amolyan "good to have". Egy egyébb fizikai jellemzők: arcberendezés, izomzat és intimméret határozzák meg elsősorben a külső komponenst. De ezek is így együtt csak az 50%-át teszik ki, a másik 50% az anyagi-társadalmi helyzet, ami ha különösen jó akkor szinte 100%-ban meghatározza a szintet. Például egy gazdag, nagyhatalmú, befolyásos férfi szintje minden más paramatértől függetlenül 10/10.
És akkor ott van a harmadik komponens, ami persze összefügg a másodikkal (státusz). Ez pedig, hogy mennyire maxolja ki valaki a sötét személyiségnégyest (pszichopátia, nárcizmus, machiavellizmus és szadizmus).
Sztálinnak fiatalkorában sem voltak csajozási gondjai az alacsony (162 cm) termet, gnóm test és himlőhelyes arc ellenére sem, pedig ekkor még csak egy pitiáner bajkeverő volt az Orosz Birodalom peremvidékén.

Almandin 2022.02.18. 13:39:12

@Rubasov et.: Teljesen kihagyod a képletből a személyiség vonzerejét (nem a Dark Triadra gondolok). Sokan nem jönnének össze olyannal, aki műveletlen, primitív, a nők helyzetéről maradi gondolatokat vall (ki akarna cseléd lenni?). Akkor se, ha dúsgazdag, vagy nagy hatalma van, extrém jóképű, stb.
Engem pl. a férfiak magassága cseppet se érdekel. Többször vonzódtam életemben nálam jóval alacsonyabbakhoz.
Dark Triadossal meg aki jót akar magának, ne jöjjön össze. Nyilván a pszichopata báj az elején vonzó lehet, de egy ilyennel szó szerint pokol együtt élni. A státusz se minden. A Dark Triad valóban előnyös lehet a társadalmi ranglétrán való feljebb jutásban, de a vezetők közül se mindenki ilyen, csupán magasabb köztük az arányuk, illetve ilyen személyiségjegyekkel nem ritkán alacsony státuszúak is rendelkeznek.
Ez a pontozás, szintelmélet amúgy is egy merev, életidegen szemlélet. Minőségi különbségek nyilván vannak az emberek között, de ezt nem lehet százalékosan meghatározni, pontozni, ez szerintem őrültség és az embereket árucikkek szintjére fokozza le. Másrészt ma nagy üzlet az ilyen-olyan PUA meg egyéb kurzusok, amik felfedezték a piaci rést (sok mulya, nőt szerezni képtelen férfit), de ahelyett, hogy szakemberhez (pszichológushoz) küldenék őket, mindenféle áltudományos elméleteket alkotnak, mert azzal százezrekkel le lehet húzni a reménykedő magányosokat. Egy valós ismerkedésnél nem a százalékok kattognak a másik fejében, meg pontszámok, hanem ismerkednek, aztán vagy jön a vonzalom és a szimpátia, vagy nem.

exilis 2022.02.18. 13:48:21

@Rubasov et.: Ezt a nem a magasság határozza meg dolgot csak magas férfiak mondják.....

Én kibaszott jóképű vagyok. Komolyan. Amikor kisgyerek voltam, anyámat megállították a nők az utcán, hogy milyen szép gyerek, micsoda szemek, üldözni fognak a nők. Én voltam mindenhol az óvónők, tanítónők kedvence. Aztán kamaszodni kezdtem, és megálltam a magyar átlag alatt 5cm-el. Na, ki lehet találni hányszor estem pofára, és hányszor hallottam a nagyon jó fej, vagy de legyünk barátok, sőt, az őszintébbje kerek-perec megmondta, hogy milyen kár, hogy nem vagyok magasabb. Tudjátok hányszor esett meg velem buszon, hogy elkezdett szemezni velem egy csaj, én vissza, mosoly stb. aztán felállok, és látom a csalódást? Egy idő után már nem is viszonoztam. Nem mondom, hogy nem érdeklődtek utánam nők, érdeklődtek, de nem olyanok akik jól is néztek ki. Ők barátzónába soroltak egyből. Szerencsére a korral ez változik, most már az egzisztencia fontosabb, és tényleg megkaphatok jobb nőket is, de most meg már annyira nem is érdekel.

Almandin 2022.02.18. 13:50:35

@Almandin: Itt van pl. egy olyan Dark Triados, aki nem magas státuszú:
moszkvater.com/a-sakktablas-gyilkos/

_Amatőr_ 2022.02.18. 13:51:27

@Almandin: Én pont úgy képzelem el a szintelméletet, mint egy rugalmas rendszer, mint egy soktényezős egyenlet. Az egyik oldalon szerepel az összpontszám, a másik oldalon viszont rengeteg faktor szerepel (fizikum, intellektus, vagyon, stb.)
És ebben az a szép, hogy bárkinek adott a lehetőség, hogy egyes tényezők fejlesztésével (tanulás, sport, karrier) feljebb tornázza az összpontszámát.
Illetve párkeresésnél is érthető, ha az egyenlet bizonyos elemei más-más súllyal esnek a latba a másik félnél.

Almandin 2022.02.18. 13:55:23

@exilis: Én 180 cm vagyok (nő). Nekem egyszer volt velem egymagas partnerem, a jelenlegi 7 cm-el alacsonyabb, boldog vagyok Vele, sose cserélném le magasabbra. Egyszer próbált nekem udvarolni 185 cm-es, az első benyomás szimpatikus volt, de aztán olyan ellenszenves személyiségvonásokat villantott (pont Dark Triad gyanúsakat), hogy megutáltam és elmenekültem tőle (pedig még nagyon jóképű is volt).

Almandin 2022.02.18. 13:59:18

@_Amatőr_: A személyiség fejlesztése valóban vonzóbbá tehet valakit, az egészségesebb testalkat is (pl. nagy túlsúly leadása). Mégis azt látom, hogy főleg az önbizalomhiányos, önértékelési és kommunikációs zavarokkal küzdő férfiak maradnak egyedül leginkább. Ezért nekik egy jó pszichoterápia ajánlott, mert sokszor még a gyermekkorban összeszedett lelki sérülések, traumák a felelősek azért, hogy felnőttként nem tud társat találni valaki. Ezt mindenféle pénzéhes "kócs" meg hasonló parazita tanfolyamain nem lehet elsajátítani, ehhez komoly szakember kell.

exilis 2022.02.18. 14:01:03

@Almandin: Téged megértelek, fura mód nekem is volt lehetőségem egy 180 cm körüli lánnyal járni, rajtam múlt az egész, engem zavart volna. A magasabb lányoknál az lehet, hogy náluk sok srác alacsonyabb, és megszokják, hogy lejjebb is van élet, de pont a hozzám passzoló, nekem ideális 160-165cm magas lányok azok, akik el nem tudják képzelni, hogy 180 alatti pasijuk legyen. És mindezek amikről beszélek a húszas évekre igaz, harminc felett kezdenek megváltozni a dolgok, és kezd a magasság nem annyira elöl lenni a listán, de húszas évei elején egy alacsony srácnak csajozni rémálom.

Rubasov nertárs 2022.02.18. 14:11:30

@exilis:

A legtöbb alacsony srácnak, akiket ismerek sosem voltak csajozási gondjaik. Persze nem a Palvin Barbi és barátnői körből szemezgettek, de bőven vállalható női voltak mindegyiknek. Mondjuk mostanra már családapák.
Két alacsony srácot ismerek akik kűzdenek a nőkkel, de az ő esetükben a magasság a legkisebb probléma.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.18. 14:59:55

@_Amatőr_: a probléma gyakran ott van, hogy sokan csak a külsőt fejlesztik fel, mondván hogy ők jó nőt, jó pasit akarnak.

MsIreneAdler 2022.02.18. 15:26:47

@exilis: soha nem érdekelt a magasság, sőt engem zavar ha nagyon magas a pasi, 160 alatti vagyok. A személyes tapasztalatom az, hogy annál a pasinál okoz ez gondot, aki teljesen ráfeszül erre a témára. Rengeteg alacsonyabb srác környékezett meg olyan hozzáállással, hogy " na ennek aztán már nem lehet kifogása ellenem, hisz egy fejjel magasabb vagyok nála". Sajnos, ez átérződik, hogy nem azért jön oda valaki, mert igazán meg akar ismerni, hanem mert szerinte stimmel a centi, nyert ügye van. Aztán, ha mégsem tetszett a közeledés, akkor én voltam a beképzelt amiért biztos(!) a magassága miatt kukáztam őt. Akik rá vannak pörögve erre, azok el sem tudják képzelni, hogy más egyéb baj is lehet velük. Meg aztán könnyebb széttárni a kezünket és olyan dologra fogni a sikertelenségünket amiről nem tehetünk így nem kell időt szánni rá, hogy azt fejlesszük magunkon, amivel igazán probléma van.
Nem mondom vannak ilyen magasság fetisiszta nők is szép számmal. Azokat hagyni kell had várják a daliás herceget. Meg kell találni a célcsoportot. Én nőies nő vagyok, nem fogok olyan férfiak után futni, akik az izmos, atletikus, hosszúcombú, magas nőket szeretik, nem fogok leállni sajnálkozni, hogy de miért nem tetszem nekik, vagy nem fogom követelni, hogy azonnal változtassanak az ízlésükön. Egyszerűen keresek olyat, akinek bejövök. Nem, nem rohanok fejjel a falnak, hogy mindig és mindig lepattanjak, majd ezért a másikat hibáztassam...
De ez csak az én véleményem.

Rubasov nertárs 2022.02.18. 15:46:47

@Almandin:

A szintelmélet valóban nem számol a belső értékekkel, mert nem ez a dolga. A szint a szükséges, de nem elégséges feltétele egy klasszikus kapcsolatnak. Ha viszont nincs meg a szint, akkor nem jut el a történet a belső értékek felfedezéséig.
A dark quartettnél kihagytam az intelligenciát. A primitív, buta erőszakos férfi nem lesz vonzó valóban, de ha mindez kimagasló intelligenciával párosul az a nők 80%-át isntant beindítja. Sajnos az emberek 80%-a faék logikával működik, férfiak és nők vegyesen, van 20% aki azért nézi a személyiséget IS.
Egy dúsgazdag, nagyhatalmú és/vagy extrém jó fizikai adottságokkal rendelkező férfi szintje független attól, hogy egy adott nő (abból a fentebb említett 20%-ból) lefeküdne-e vele vagy sem. Az ő szintje azért lesz 10/10, mert abból a 80%-ból kedvére válogathat, és bizony ez a 80% simán bevállalja az "aranykalitkát".
A PUA úgy ahogy van nettó lehúzás. Teljes tagadása nem csak a szintelméletnek, de az emberi értelemnek is. Azt állítja ugyanis, hogy minden csak kiállás és hozzáállás kérdése. Egy festékes nadrágos segédmunkás akármekkora dumával odaléphet egy nőhöz, visszakézből akkora sallert fog kapni, hogy fal adja a másikat. Ettől függetlenül egy jó szöveg javíthatja az esélyeket, de megintcsak a tapasztalat azt mutatja, ha megvan a szint akkor nincs az a béna duma, amivel el lehet rontani. Ahhoz tényleg az kell, hogy elküld melegebb éghajlatra a csajt. Megjegyzem nekem még így is volt olyan exem, aki nehezen kopott le.

Real_Time 2022.02.18. 15:48:36

@MsIreneAdler: Aha, tehát nem az addigi nőkkel kapcsolatos tapasztalatokból gondolták a srácok, hogy ha nálad legalább magasabbak akkor nálad legalább érdemes lehet próbálkozni. Nem, csak a hasukra ütöttek, aztán azért gondolták így. Bírom hogy egyfolytában fordítva ültök azon a kibaszott lovon.

Rubasov nertárs 2022.02.18. 16:03:25

@Real_Time:

Pedig az érződik, ha valakihez azért mész oda, hogy na ennek már csak jó leszek. Nálam próbálkoztak csúnyácska lányok, akikkel nem a kinézetük volt a primér problémám, hanem az, hogy lerítt a "na ez már csak meg fog dugni engem" hozzáállás. Amikor beszélgettem velük nem is igazán érdekelte őket, hogy milyen ember vagyok, vagy mi lenne a jó nekem. Az egyik például állandóan szórakozóhelyre akart elráncigálni, pedig kb. az volt az első mondatom, hogy inkább a főbelövés, minthogy én ilyen helyekre járjak. Aztán amikor mondtam, hogy nem, akkor persze azzal jöttek, hogy én is csak egy felszínes pasas vagyok, aki Palvin Barbinál nem adja lejjebb.

Almandin 2022.02.18. 16:05:34

@MsIreneAdler: Igazad van, a VALÓDI vonzalom nem centiken alapul. Ennek ellenére ma tényleg több nő fetisizálja a magasságot, mint régen. Sajnos sokan a környezetüknek választanak párt, nem elsősorban maguknak. Az ilyen nők pl. azért mennek bele egy párkapcsolatba 16-17 évesen, mert "ebben a korban már illik, hogy legyen egy lánynak barátja", később azért köteleződnek el egy, a környezetükben "hozzá illőnek" ítélt férfival, mert úgy érzik, X éves korban ez a társadalmi elvárás. Mivel a korlátolt emberek szerint a férfinak 5-10 centivel magasabbnak illik lennie, mint a nőnek, aki megfelelési kényszeres, az nem fog leállni még középtermetű férfival se, nemhogy alacsonyabbal.
Érdekes, hogy még időnként tanult, művelt emberek is foglyai ennek a magasságfétisnek. Pl. tizenévesen nekem nagyon tetszett egy férfi a környezetemben, anyám is ismerte. Nem értette, mit eszem azon a "mitugrászon" (alacsony termetű volt), bár elismerte, hogy kedves, művelt az illető. Volt egy kedves idős jó barát néni, aki nagyon művelt is volt, ő is megjegyezte, amikor 15-16 évesen már látta, hogy nagyon magas leszek, hogy "nem fogsz férjet találni, ha ennyire magasra nősz". Szerencsére én már akkor tettem magasról az ilyen gondolkodásra. Érdekes, apukám kb. 15 cm-el magasabb, mint anyukám volt, az említett néni meg vénkisasszony volt. Valószínűleg sose volt senkije.
Érdekes viszont az, hogy statisztikai adatok szerint a magas nőknek és az alacsony férfiaknak kevesebb gyermekük születik, nagyobb eséllyel lesznek gyermektelenek, mint az alacsony nők és a magas férfiak. Ez azért arra utal, hogy valóban hátrány lehet nőként túl magasnak, illetve férfiként túl alacsonynak lenni. Van olyan férfi, aki azt vallja, hogy a nő 170 cm-nél és 60 kg-nál végződik, afelett nem nő.

Almandin 2022.02.18. 16:15:18

@Rubasov et.: Egy primitív buta ember is sikeres lehet egy hasonlóan primitív, buta nőnél, ha erőszakos. Az uzsorás, zsákfalusi strici körül donganak a falujabéli, tanulatlan nők, egy lepusztult településen még jó parti is lehet. Ott már sokszor az is siker, ha nem közmunkás valaki és naponta jóllakhat. Sok nő ráadásul összekeveri (vesztére) az erőszakosságot a férfias erővel, sajnos közülük nem egy a bűnügyi rovatban köt ki az agyonverte/leszúrta a párja típusú híradásokban.

MsIreneAdler 2022.02.18. 16:25:23

@Real_Time: de. Pontosan azt írtam, hogy az eddigi tapasztalatai alapján jött oda bepróbálkozni. A magas nők elhajtották, kézenfekvő megoldás, hogy az alacsonynak bejön. Hisz csak a centi számít semmi más. Más kérdés, hogy valójában lehet nem a magassága miatt nem jöttek össze a dolgai, hanem például az őt körüllengő negativitás és nőgyülölet felhő miatt :);). Mert sokan azt hiszik tudják palástolni, de neeeem.

Real_Time 2022.02.18. 16:39:06

@MsIreneAdler: Honnan tudod hogy magas nő hajtotta el őket, mikor a 90%-otok ezen rugózik, függetlenül attól hogy őmaga ténylegesen magas-e egyáltalán?

MsIreneAdler 2022.02.18. 16:49:35

@Almandin: igen sajnos ez a fene nagy szabadság nem azt eredményezte, hogy az emberek szívünk szerint válasszanak, hanem mégjobban béklyóba köti őket a megfelelési kényszer. Egyébként pont valamelyik poszt alatt elmélkedtem, hogy ez a túltolt, retusált világ mennyire torzítja az emberek látását, ítélőképességét.
Amúgy mindenki el tudja dönteni, hogy neki mi a fontos. Mi az, ami muszáj hogy meglegyen a partnerben. Nekem ilyen az észbeli képességek, a jó humor és (később) a jó szex. Ezek mellett a külső már nem érdekel, nyilván ápoltság az legyen. Viszont ezek nélkül nem tudnék közeledni egy férfihez, legyen az bármilyen szépséges. Jó de ez én vagyok, valaki meg simán bevállal mondjuk egy tökfejet ha magas vagy kockás a hasa.

MsIreneAdler 2022.02.18. 16:51:25

@Real_Time: te rugózol ezen csak ;). Egyébként ott érthetted félre a dolgot, hozzám képest minden nő magas :).

Sztravinszka 2022.02.18. 16:51:28

1 perc alatt az intellektus kevésbé tud úgy megcsillanni, mint a magasság. Egy véletlen találkozásnál. Szerintem létezik fizikai vonzalom, amit egy adott magasság vált ki, egy sweet point. Az más kérdés, hogy ez mennyire tartós vonzalom. Ez olyan lehet, mint férfiaknak a kedvenc mellméret vagy forma. Egy rákattanás, egy beindulás.

Sztravinszka 2022.02.18. 16:56:00

@MsIreneAdler: Egyszer mesélte egy pasi, hogy az utcán szembejött vele egy törpe nő, és erekciója lett. Amit nem értett, de ez mindegy is. Úgyhogy óvatosan reklámozd az alacsonyságod :)))

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.18. 16:58:49

@MsIreneAdler: sajnos az van hogy alacsony pasiként nem leszel sohasem az igazán nyerő parti. A magyar csajok általában 160-170 magasak, és szeretik, ha a pasijuk magasabb, úgy 180 körüli. Nem azt mondom, hogy kisebb termettel nem lehet csajozni, de ez egy elég komoly szempont

Sztravinszka 2022.02.18. 17:00:33

@Puerto Prince: egyetértek, nagyon kell tudni kompenzálni az alacsony termetet, mert nem előny.

MsIreneAdler 2022.02.18. 17:01:34

@Sztravinszka: nos egyszer volt egy pasi, aki kifejezetten ezért volt rámkattanva (lehet más is, de rajta nagyon látszott:). Ő maga egyébként ilyen hegyomlás volt. Lehet tetszett neki, hogy mellettem még nagyobbnak látszik.
De egyébként nem vagyok törpe vagy ilyesmi szóval egy freak show-ba nem válogatnának be :)

Sztravinszka 2022.02.18. 17:09:45

@MsIreneAdler: ...mint Jason Momoa és neje :) ilyet látva mindig eltöprengek, vajon milye lehet kicsi a pasinak, vagy miért? :) fura ezt látni kívülállóként. Kvázi bármikor agyonnyomhat az ágyban :)

antisocialnetwork 2022.02.18. 17:20:33

Ó Andi, meghallgattatott a kommentelők kívánsága, és név is került a történet alá.
ui.: a storyval kapcsolatban: Oztmostakkomiva?

Cirigli Jenő 2022.02.18. 18:34:43

@Almandin: ne fikázd a szintelméletet. Bár teoretikus, de azért komoly tudomány. Apropó, múltkor olyan fáin nukleáris szintmérőket szereztünk be, hogy hat tizedes pontossággal megmondaná a szintedet! Utána sugárzó lenne a mosolyod is!

Real_Time 2022.02.18. 18:48:44

@MsIreneAdler: Ti nők rugóztok ezen basszátok meg, én csak a tényeket közöltem. Nem véletlen került itt is már szóba, hogy egyszerűbb a feminista a gettót hátrahagyva egy másik kontinensre költözni, ahol normális nők élnek, normális igényekkel. Meglepődnél hogy mennyi svájci, német, osztrák férfi költözött ki Thaiföldre például, az agyhalott nyugati nők miatt. És nem mindegyik csak bulizni, vannak akik családot is alapítottak ott, amit egy itteni nővel soha nem léptek volna meg.

Almandin 2022.02.18. 19:00:02

@Real_Time: Szerinted az a normális női igény, hogy htb legyen valaki és egész életében azt lesse, mi az ura óhaja és azt kiszolgálja? Ha neked ez a normális, akkor te is egy nőelnyomó vagy. A feministát szitokszóként használod. Nyilván az egyenjogú nő nem egyenlő a véresszájú radikális feministával.
Amúgy sok thai hölgyike direkt vadászik a nyugati odatelepült pasikra, a vagyon miatt. A férfi személyisége, az, hogy vonzódik-e hozzá, mellékes, csak a pénztárca számít. Akinek ez kell, tegye. Lelki szegénységre utal, hogy valaki együtt van egy aranyásóval, nem számít neki a nő lelke, csak a teste és a szolgalelkűsége.
Amúgy te is odamehetsz, ha erre van szükséged. Nem fogsz függeni többé attól, Putyin küld-e gázt télire, ott nem kell fűteni, és olyan nőt kapsz, amilyet szeretnél.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.18. 19:03:04

@Puerto Prince: igy van, az a legjobb ha eltakarja a Napot is, hogy nehogy leégjen az asszony

kofolafan 2022.02.18. 19:03:58

Az a pasi, aki az exéhez bármilyen okból visszakérezkedik, megérdemli, amit kapni fog :)

Real_Time 2022.02.18. 19:06:26

@Almandin: "Szerinted az a normális női igény, hogy htb legyen valaki és egész életében azt lesse, mi az ura óhaja és azt kiszolgálja"

Ezen szerintem már kb. a 80-as években sikerült túllépni, a modern kori feminizmus már a kvótákat szeretné, meg a férfiakat minél jobban ellehetetleníteni, ami szemmel láthatólag egyre inkább sikerül is. A vagyon miatti érdeklődés meg aztán nem csak a thaiföldi nőkre igaz.

Sztravinszka 2022.02.18. 19:17:53

@antisocialnetwork: aztatat nem tudhatom, nem én voltam abban a bugyiban, szóval a férfinak, de jogos az érdeklődés :o)

MsIreneAdler 2022.02.18. 19:37:21

@Real_Time: te hoztad szóba a magasságot most is :). Nem lepődök meg. Miért szenvedjen, keseregjen valaki itt, ha máshol megtalálja a boldogságot? Ők az élő bizonyítékai annak hogy nincs lehetetlen csak tehetetlen. Vagy nem tudom, mit vártál, mi mást lehet erre mondani?

MsIreneAdler 2022.02.18. 19:43:42

@Sztravinszka: azért meg lehet oldani hogy ne nyomódjon össze az ember:)

Real_Time 2022.02.18. 20:29:56

@MsIreneAdler: Mondjuk azt is lehetne mondani, hogy talán a nők is elkezdenek logikusan gondolkodni. De én sem lepődök meg, hogy nem állt össze a kép. Ez sajnos a feminizmus sokadik hulláma ellenére sem változott, ezért is van kevés nő az informatikusok között :)

Almandin 2022.02.18. 20:34:43

@Real_Time: Elolvastam a munkásságodat. Olyan, mintha a férfihangról copypaste-elted volna össze, ismerős a nő-és feminizmusellenes terminológia. Szerinted minden nő csak lehúzásra megy, szörnyű feminista terror van, stb. Te, tényleg jobb, ha kimennél Thaiföldre, ott találsz szolganőket és minket se boldogítasz a jelenléteddel.
blog.hu/user/1535802/tab/activity

Almandin 2022.02.18. 20:37:06

@MsIreneAdler: Általában azok az alacsony pasik nyivákolnak, akiknek nincs sármjuk, ami ellensúlyozza a kis magasságukat. Egy sármos alacsony férfi amúgy sokkal vonzóbb lehet, mint egy magasabb, de ellenszenves valaki, egyáltalán nem B tervek azoknak a nőknek, akik beléjük szeretnek.

Real_Time 2022.02.18. 20:38:27

@Almandin: Óhh, tán zavar az őszinteség, vagy mi a gond? Túl életszerű és valósághű a téma?

Cirigli Jenő 2022.02.18. 20:54:43

@Real_Time: teljesen igazad van! Fontos az őszinteség, de neked is akarnod kell azt, hogy kigyógyulj ebből a nőgyűlöletből! Bele fogsz őrülni és rosszabb esetben nőket fogsz bántalmazni. Aztán megnézheted magad…

Cirigli Jenő 2022.02.18. 20:58:04

@Almandin: “én nem tudom, hogy kinek a vére van benne, de mintha az állatkertből jött volna!”
Az én környezetemben még ilyet nem láttam, pedig sokszáz kollégám van, a nagy többség férfi. A baráti körben meg pláne nem:)

Real_Time 2022.02.18. 21:02:04

@Cirigli Jenő: Őszinteség=nőgyűlölet. Valami újat légyszi, ez a "nőgyűlölő" duma csak arra jó, hogy ki lehessen térni a téma lényege alól valami huszárvágással.

Almandin 2022.02.18. 21:05:29

@Real_Time: Te a rengeteg hozzászólásod 99%-át a mai nők, a feminizmus és a mai társadalom gyalázásából hoztad össze. Téged a világból se érdekel más? Ennyire megkeseredett, nőgyűlölő és antifeminista figura vagy? Amit írsz, az nem a valóság, az a te megkeseredett lelkedből fakadó sötét szemüveg következménye.
Akinek a nők két lábon járó menstruátorok és a gyerekeik kis utánfutók, akik csak terhet és nyűgöt jelentenek, annak tényleg jobb, ha nem lesz társa, családja, mert hogy bánna velük?
Üdv, egy (még néhány évig) menstruátor. (Hahaha, a klimax utániak milyen névvel illethetőek?)

Almandin 2022.02.18. 21:06:29

@Cirigli Jenő: Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés... Az a benyomásom, hogy a blogokon a legalacsonyabb, annyi pszichiátriai eset kommentel.

Cirigli Jenő 2022.02.18. 21:06:55

@Real_Time: te tényleg nem veszed észre, hogy milyen szánalmas ez az állandó siránkozás? Édesanyádra miket mondsz? Vagy tojásból keltél ki? Őssejtből növesztettek?

Real_Time 2022.02.18. 21:38:09

@Almandin: Dehogynem érdekel más, sőt ez az ami már a legkevésbé sem érdekel valójában. Ugyanakkor ez az a téma ami kommentelésre méltó :D Ezúttal is elnézést azoktól akik felismerték magukat az eléjük tartott tükörben :)

Cirigli Jenő 2022.02.18. 22:49:50

@Real_Time: “ezért is van kevés nő az informatikusok között :)”
Igen, ez egy érdekes kérdés. Egyrészt azért mert az informatikusok között rengeteg az esőember, másrészt pedig lássuk be: nem egy kifejezetten férfias munka!:)

MsIreneAdler 2022.02.18. 23:51:24

@Real_Time: férfi műkörmös is kevés van, no de hogy jön ez ide...?
Elvileg ugye te nem, nem akarsz nőt, mégis többet bíbelődsz velük, mint akinek van, vagy akarna :). Nekem meg ez nem tűnik logikusnak. Amit kerülök, azt nem szidom, nem dícsérem, azzal egyszerűen nem foglalkozok.

MsIreneAdler 2022.02.18. 23:55:50

@Almandin: semmiképpen nem B kategóriásak az alacsony pasik. De mint mondtam, mindenkinek joga van eldönteni mit preferál. Én azt mondom csak a magasság miatt nem adni esélyt valakknek, baromság. De mindenki úgy fecséreli el az esélyét a boldogságra, ahogy akarja.

MsIreneAdler 2022.02.18. 23:56:57

@Cirigli Jenő: ja, IT: kapcsold ki, kapcsold be és ennyi :D

Almandin 2022.02.19. 00:04:27

@Puerto Prince: Nem is rád meg a feleségedre gondoltam. Nem húzom rá a sémát minden európai pasi-délkelet-ázsiai nő házasságra, de a leírt jelenség létezik, sok ilyen pár van. Az a szomorú, hogy emiatt azok a párok is meg vannak bélyegezve, akik valóban szeretik egymást és nem érdekből jöttek össze.
Ez a sztereotípia amúgy megvan a kelet-európai nők és nyugat-európai férfiak vegyes házasságainál is. Nem teljesen alaptalanul, de sok pár valóban érdekmentesen jött össze.

Almandin 2022.02.19. 00:08:09

@MsIreneAdler: Hülyébbnek tartja a nőket a férfiaknál, ez sajna Magyarországon gyakori tévhit.

Cirigli Jenő 2022.02.19. 00:47:16

@MsIreneAdler: nyilván nem ennyi. De egy férfias munka sem ezt jelenti, szerintem. De ezt mindenki döntse el maga. Én személy szerint szeretek olyan helyeken dolgozni, járni, ahol kevesen fordulnak meg, amilyen körülmények nem hétköznapiak. Föld alatt, több tíz méter magasban, stb. Az adrenalin sokat jelent.

Real_Time 2022.02.19. 06:05:56

@Almandin: Ezt is szeretem amikor valamit ami soha, sehol nem hangzott el, csak a kis fejetekben született meg, de ti már tényként kezelitek, mint például hogy szerintem a nők hülyébbek. Szerintem fussunk neki mégegyszer. Én azt értem hogy te mondjuk vagy 180cm magas, ezért értelemszerűen magasabb férfiakat keresnél, de a társkeresőkön például (mint amelyiknek a blogjára írogatunk éppen)minden nő 190-220cm(ebből főleg sok lehet :D) magas hapsit keres. Minden: a 150-160cm közötti is beletartozik, igen, és nem a férfiak keresgetnek magas nőket, hogy direkt kibasszanak magukkal. Továbbra sem kell nekem elhinni, fel lehet regelni körülnézni. A legjobb az egészben hogy én leszek bolondnak beállítva itt is amiért ezt leírom, de még véletelenül sem azok a nők akik ezt csinálják. Csak úgy elképzelve kicsit mondjuk a 150 centis csajt a 195 centis ideáljával egymás mellet állva :D Hát most ezek után akkor mit írjak róluk, rendkívül okos intelligens lények?

Real_Time 2022.02.19. 06:08:42

@MsIreneAdler: Nem tudtam hogy a társadalomkritika is a nőkkel való "bíbelődés" közé tartozik :D

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 06:44:03

@Almandin: én elég sok ilyet ismerek a boldogtalanság különböző stációiban. Aki egy együttélésre alkalmatlan seggfej, azzal persze esetleg összejön a másfajta kultúrából érkezett nő, meg lehet, hogy pár évig el is vannak, de szerinted milyen lesz ott a szex, a hétköznapi intimitás vagy hogyan lehet úgy élni, hogy soha nincs otthon egy nevetés vagy egy szerető mosoly vagy egy kinyalt punci?

Persze, többnyire ott marad a csaj, de higgyed el nekem te is meg mások is, hogy nem csak a nők nyugatiak, de a férfiak is. Elvárjuk, hogy szeressenek minket, hogy jónak képzelhessük magunkat szexben, hogy legyen köztünk vonzalom és bizalom. A nyugati nő és a keleti nő között nem az a különbség, hogy az utóbbit nyugodtan le lehet szarni és boldogtalanságban tartani, hanem hogy ha így is bánsz vele, nemigen lép le. És akkor ki lehet próbálni, milyen fasza is az a házasság, amiben az emberek rosszul érzik magukat, és mégsem válnak el.

Az emberi viszonyok alapvető szabályait éppúgy nem lehet felülírni, mint ahogy azt sem, hogy a 2020as években élünk. Párválasztási preferenciákat felül lehet írni, de azt nem, hogy minden kapcsolat annyit ér, amennyit beletöltünk.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 06:57:18

@Puerto Prince: még egy gondolat a WMAFhoz: az a sok duma, hogy régenjobbvolt, meg a nők a hibásak, meg rendszerszintű probléma van, Ferihegyen még meggyőződés, a repcsin még tartja magát, majd az első bárlátogatást követően olvadni kezd, aztán úgy tart még két órát, míg a kiválasztott csajt elviszi a hotelig a hősünk.

Az embereknek nem az a baja, hogy milyen rendszer van nyugaton, hanem hogy a tápláléklánc alsó szintjén állnak. 100 férfiból 99 nem akar itt elvből, szűzen elvenni egy átlagos csajt. Ez egy férfimese csupán.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.19. 07:38:16

@Real_Time: a 190 220 cm az nagyon magas. Amikor még néztem a magasságot akkor is 180 185 volt az ami esetleg ideál volt, de igazából ha már felcentivel több volt akkor nem vágtam az arcokat....bármint nálam több

Andy73 2022.02.19. 07:38:54

A posztoló nő most elégtételt érezhet, ezért tkp. dicsekszik. Azért ez egy szomorú történet minden érintett számára. Nem derül ki, hány évesek, meddig tartott az eredeti kapcsolat, de elég komoly sebeket lehet így szerezni fiatalabb és idősebb korban is. Addig jobb, amíg nincsenek gyerekek, akkor legalább ők nem sérülnek.

Lorrh 2022.02.19. 08:06:08

@Real_Time: ott csúszol félre, hogy ez kizáróülag a te világodban tények. Más ember számára nem ez a valóság. Nem objektív tények.
A saját világodat akarod ráhúzni a 8 milliárd emberre.
Fail.

Real_Time 2022.02.19. 08:07:30

@Peni a Valdes: Én tisztában vagyok vele hogy irreális, de hát nem is én állok elő ilyen igényekkel, és ez csak a magasság, hol van még a többi... Szóval a netes társkereső az én átlagos 173cm-el teljesen felejtős, ha 70db képet feltöltök is le van szarva. Ha nincs meg az előírt magasság akkor a képeket már meg sem nézik, lehetek én sportos vagy bármi. Tehát nem megalapozatlanok azok az állítások hogy az egész netes társkeresés átlagos férfiaknak sima időpazarlás mindössze.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.19. 08:37:46

@Real_Time: persze, de élöben sem leszel magasabb. azok, akik interneten rád sem néznek, mert jaj ez csak 173 centi, és az kevés az én 160 cm-hez élöben is a magas nagy ermbereket fogják keresni

MsIreneAdler 2022.02.19. 09:53:57

@Real_Time: ahhoz, hogy társadalomkritikának lehessen tekinteni a posztjaidat, ahhoz a társadalommal szemben kellene megfogalmaznod kritikát. Tudod, a férfiak is ennek a társadalomnak a tagjai. Amit csinálsz, az szimplán "nőkritika" amivel nincs is semmi gond, csak ne gondolj ebbe többet.
Fordítsuk meg ezt dologot. Neked(!) kellene olyan ostoba nő, aki szimplán a magasságod miatt utasít vissza? Ha nem, akkor mire ez a vergődés a magasságon? Nem mindegy mit akar? Azzal, hogy hogy ezt mindenféle ok nélkül (pl ő maga nem 2m) kikötötte, elárulta magáról, hogy felszínes és szűklátókörű. Még azt is belátom, hogy az emberek többsége ilyen, tehát a nők többsége is.
Csak nehéz ezt nekem megérteni, én sosem tudtam leállni azon hisztizni hogy azok a férfiak akik nekem nem jönnek be, én sem jövök be.... kit érdekelnek?

J.a.t 2022.02.19. 11:28:10

Sziasztok!Szoktam olvasni a blogot,de főleg inkább a kommenteket

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 11:41:38

@Peni a Valdes: minden rendszer vonzónak tűnik elsőre, amiben még sosem éltél, és bizonyos szempontok alapján előnyökhöz juttathat. Hajlamosak vagyunk ilyenkor más szempontokat figyelembe sem venni.

Pl nem egy és nem kettő, hanem kb száz olyan esetet ismerek, mikor az alsópolcos nyugati pasas elvett egy 10-20-30-40 évvel fiatalabb, vékony, életvidám ázsiai lányt, majd hazavitte. A csaj azonban mint egy virág, amelyiket kitéped a virágföldből és sivár, savanyú talajra rakod, elkezdett elhervadni. Egyre inkább a neten lóg, mert a minimális életörömöt onnan szerzi be, de az egész világ, amibe csöppent, nem ad neki semmi pozitívat azon kívül, hogy nem kell nélkülöznie. Az igazán durva, hogy még a gyerekeivel sem tud boldog lenni, mert azokat nem az ő értékei és fogalmai szerint neveli a társadalom (iskola, stb.). A pasas sem boldog, mivel egy vidám, "tradícionális" társ helyett lesz egy felesége, aki természetesnek tekinti hogy féltékeny és nem elég, hogy nem vagy csak kelletlenül szól hozzá napokig, de ráadásul nincs is miről beszélni vele.

Az a nő, akinek az életcélja az egyirányú, egységsugarú szex, a korai szülés és a házimunka, attól nem várható el egy sor dolog, amit alapnak tekintenek a nyugati férfiak. Ilyen a színes, rétegzett személyiség, az önállóság, a szenvedély, a gyerekek társadalmi előmenetelének gondozása vagy a szellemes humor. Van egy sor olyan dolog - nem csak ezek -, amire a nyugati nők döntő része természeténél fogva képes és hajlamos, amikről nem tudunk normálisan beszélni, mert a feministák valamiféle áldozat-felmutatást csinálnak belőle, a hímsoviniszták meg szóra sem érdemes alapnak tekintik.

Amit még ehhez akartam, az az Ázsiában élő virágtipró fehér pasas, aki miután elhasználta az első virágot, netán feleségül is vette, de pár év múlva már ugyanúgy fűzögeti az újabbat és újabbat a bárokban... undorító

Real_Time 2022.02.19. 12:55:22

@MsIreneAdler: Itt ez alatt a blog alatt csak nőket kritizáltam, de azért amikor a femkó lobbi vagy épp a "családtámogatási" rendszerekről szóltam abban azért bőven van politika is. Abban pedig többségében férfiak vannak, tehát érezzék csak nyugodtan lebaszva magukat. Ő döntésük volt alapvetően, hogy mit engednek a lobbistáknak és mit nem, vagy hogy melyik nemet kezelje egyenlőbbnek a társadalom.

Almandin 2022.02.19. 13:21:07

@Puerto Prince: Ezt magyarázhatod azoknak, akik lelkileg szegények (nem Jézusi értelemben). Sok olyan férfi van, akinek a nő csak szexuális tárgy, cseléd és gyerekszülő gép. Nem kíváncsi a gondolataira, sőt, eleve azt hiszi, hogy hülyébb nála, nincs igénye lelki kapcsolatra. Az ilyenek vágynak arra, hogy akár pénzért megvegyenek egy engedelmes keleti szolganőt, aki kussol és nem hagyja el. Ha boldogtalan (akár pont azért, mert ő teszi azzá), nem érdekli. Te biztos a saját kapcsolatodban fontosnak tartod a lelkieket is, mert neked van olyanod (lelked). De sok ember úgy működik, mint egy rideg automata, csak testi igényekkel.

Almandin 2022.02.19. 13:34:54

@Real_Time: Azt elhiszem neked, hogy a netes társkeresésben sokan nőként valóban nagyon magas egyedeket keresnek. Ez tényleg hülyeség.
A fő probléma inkább azzal van, hogy a netes ismerkedés életidegen, elidegenítő jellegű. Az emberek jobban tennék, ha inkább élőben ismerkednének és nem a neten, vagy az csak egy másodlagos ismerkedési terep lenne. Akkor a magasságnak se lenne akkora szerepe.
Magamról meg annyit, hogy soha nem volt szempont a magasság. Én azokba lettem szerelmes, akiknek a kisugárzása tetszett. Felőlem alacsony is lehetett. Inkább a környezetem akart volna abba az irányba befolyásolni, hogy csak magasakkal álljak szóba. Én már akkor is hülyeségnek gondoltam az ilyet. Az emberrel lelkileg olyan kevés ember kompatibilis. Ha egy nagyon magas nő kizárja alapból a nála alacsonyabb férfiakat, nagyon lecsökkenti annak az esélyét, hogy megtalálja azt, aki a személyiségéhez passzol. Amúgy ha szerelmes az ember, vagy spontán vonzódik, az jön magától, nem kérdezi, hogy hány centi a másik. Sok párkapcsolat eleve nem a katalógusszerű társkeresős ismerkedésből indul, hanem két ember ismeri egymást, aztán egyszer csak elkezdenek többet érezni egymás iránt.

Almandin 2022.02.19. 13:39:13

@Puerto Prince: Az ilyenek megérdemlik a sorsukat és egymást. A férfinak csak egy fiatal test és egy szolga kell, a nőnek meg egy vastag pénztárca. Ha nem lesznek tőle boldogok, akkor egyék meg, amit főztek. A lelkileg igénytelen embereknek ez a sorsuk.

MsIreneAdler 2022.02.19. 13:41:30

@Real_Time: hát nem tudom, a feministákkal és a "családtámogatással" kapcsolatban is inkább csak a nőket láttalak ekézni. Holott a családalapításhoz két ember kell. Eddig még soha nem láttam nálad leírva, hogy bizony a férfiak is hibásak a kialakult helyzetért. Ami azért is lenne fontos, mert ugye nem mi nők hajbókolunk egy egy csinosabb társunk előtt és nem mi csúszunk mászunk nyelvlógatva egymás kegyeiért....
Apropó nők. Én úgy látom ez a gyűjtőnevet sokszor nem a női társadalom egészére alkalmazzák a pasik, hanem csak arra a csoportra, akik számukra vonzók, akikre felfigyelnek és megdugnának. A többi női nemű lényt egyszerűen nem tekintik nőnek, nem látják őket, fogalmuk sincs róluk. A hangos kisebbségből, akik elérik az ingerküszöböt, alkotnak véleményt a csendes többségről. Pl ilyen láthatalanok a 40 felettiek, kisgyermekes anyukák boldog kapcsokatban élők, ha csak nem tesznek valami oltári kirívó dolgot.
Szóval nincs gond a kritikáiddal, de tudd, hogy amikor leírod, hogy "a nők", én gondolatban mindig odateszem, hogy "akiket én megdugnék". Mert ez a valóság.

Almandin 2022.02.19. 13:48:50

@J.a.t: Szia! Nyugodtan szállj be a kommentelésbe, érdekelnek a gondolataid.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.19. 13:50:16

@Almandin: élőben szerintem nehezebb azoknak akik nem a legjobbak. Én szerintem ma is egyedül lennék ha élőben ismerkedtem volna

Almandin 2022.02.19. 14:13:32

@Peni a Valdes: Bejöhet a netes társkeresés is. Viszont amiről Real_Time ír, valószínűleg létező jelenség. A személyes ismerkedés sokkal természetesebb, nem görcsös, nem katalógusszerű. Spontán. Szerintem több jó kapcsolat indul belőle, mint a mesterkélt netes változatból. Az utóbbi se zárható ki. Én pl. a páromat még hagyományos, nyomtatott hirdetésben (fotó nélkül) ismertem meg. Mégis bevált, de ehhez véletlen szerencse is kell. A korábbi kapcsolataim személyes találkozással indultak (tanfolyam, munkahelyi ismeretség), nem terveztem az ismerkedést. Amúgy a párommal se direkt, szisztematikus kereséssel ismerkedtem meg, hanem csak lapozgattam az újságot és feltűnt a hirdetés és felhívtam telefonon.

MsIreneAdler 2022.02.19. 14:35:54

@Almandin: várjál, lehet pont minket akar @J.a.t: tiltani :D

@Puerto Prince: igen én is valami olyasmit akartam írni mint Almandin, hogy nagyon kedves vagy, de tényleg sok pasi pont telibeszarja, hogy lehet-e nevetni vagy beszélgetni a nővel. Arra ott vannak, voltak a haverok eddig is. Főleg, akinek mondjuk egyébként is volt valami defektje és még többévnyi kudarcélmény is torzít a személyiségén. Esetleg lehet benne egy hangyányi bosszúvágy is, hogy végre most megmutatja, hol a nő helye és mire kell "használni "...

Real_Time 2022.02.19. 14:43:51

@MsIreneAdler: Ezt most úgy írtad mintha nálatok a férfiak kifejezés alatt nem azt a bizonyos felső 10%-ot kéne érteni.

MsIreneAdler 2022.02.19. 15:02:20

@Almandin: ez is online-nak számít :)! Nekem is bejött a netes társkeresés.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 15:14:46

@Almandin: @MsIreneAdler: Ezek nem boldog kapcsolatok, higgyétek el, kb 3-5 év alatt csak a váz marad meg belőlük. Minden annyit ér, amennyit beleraksz. Ezért nem egyforma értékű az anyád által kötött mellény meg a bolti, illetve a horgász által kifogott hal, meg a teszkós. Az ázsiai nők, de amúgy az arabok is ahogy hallom, rendelkeznek bizonyos praktikákkal arra, hogy a pasijaikat hogyan kedvetlenítsék el nemhogy a szextől, de a fizikai közelségtől is. Vagy ti talán azt hittétek, hogy a tradícionális világban a nők jogfosztott rabszolgaként élnek, ahol semmit de semmit sem tesznek, és átszellemült arccal, birkaként tolják oda az erőszakos, érzelmi nulla párjuknak a szaftost, majd kavarnak egyet az afritádán? :D

Aki nem konkrét pszichopata, az persze megveri esetleg az asszonyt, de tartósan ez nem megoldás. Amúgy én azt látom, hogy 10-ből 9 nyugati pasi megtörik egy hét tampo után. Az arab nők állítólag nem fürdenek, ha a férjüket akarják lekoptatni.

Félreértitek ezt. Elsőre jól hangzik ez a jogfosztott, önállótlan nő + leszarom férfi kombináció, de higgyétek el, ez NEM a tradícionális családmodell és nem is működik.

Almandin 2022.02.19. 15:15:25

@MsIreneAdler: Igen, van ilyen fajta. Amúgy Nyugaton már nagy divat a feleségimport, sokan oda se mennek, hanem hazavitetik a katalógusból vett nőt Angliába, Németországba. Azok a nyugati férfiak választanak így, akik nem szeretik az emancipált nőket és a kapcsolatban nem érdekli őket a másik lelki világa. Nálunk is sok ilyen van, de itt még azért nem akkora divat a feleségimport, mert M.o. nem elég gazdag ország egy keleti aranyásónak.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 15:16:23

@Peni a Valdes: Peni te egy helyes lány vagy, mégis miről beszélsz?

Almandin 2022.02.19. 15:20:08

@Puerto Prince: Igen, azokban a társadalmakban, ahol a nők alárendeltek, passzív-agresszív módszereket találnak arra, hogy elérjenek valamit, hiszen nyíltan nem mondhatnak nemet.
Magyarországon 70-80 éve, a régi paraszti világban is divat volt érdekből házasodni és a nőnek szolgahelyzetet felvenni. Ők is a "női praktikákkal" éltek, ha el akartak érni valamit, jött a fej-nyak álbölcsesség meg társai (vannak olyan beházasodott rokonaim, jó sunyik is, akik ma is a fej-nyak elvet vallják). Ez a nők alárendeltségéből és az érdekházasságok szokásából adódik.

Cirigli Jenő 2022.02.19. 15:21:02

@Almandin: bezony, a mesés kelet! Rokonom kollégája Németországból Thaiföldön dolgozott. Megtalálta ott álmai hercegnőjét, aki “mindent megcsinált” neki. Miután No-ban meg lettek a papírjai,
már nem mindent csinált meg. Aztán otthagyta a szerencsétlen tulokját. Aki otthon sem kell senkinek, az jó eséllyel a világ másik felén sem jár sikerrel:)

Almandin 2022.02.19. 15:21:46

@MsIreneAdler: Nem ugyanaz. Ugyanis akkor láttuk először a másik külsejét, amikor találkoztunk. A neten sajnos a fotó sokat jelent. Ha nem tetszik a fénykép, már nem is ad esélyt a másik.

Almandin 2022.02.19. 15:22:45

@Cirigli Jenő: Úgy kell neki. Nem sajnálom. Cseléd kellett neki, megkapta. De nem annyi ideig, amennyi időre befizetett a szolgáltatásra.

Almandin 2022.02.19. 15:30:53

@Cirigli Jenő: Olvastam régebben egy olyan történetet is, hogy egy északnémet férfi elvett egy meleg éghajlatról származó nőt, hazavitte, a nő meg azon nyervogott, hogy hideg van, nem süt eleget a nap, stb. Na gondoltam, megkapta...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 15:34:48

@Peni a Valdes: számomra a legfeltűnőbb a lelki munka, hogy a szívükre veszik a férjük, gyerekeik sorsát. Ilyen persze mindenhol van, de a nyugati nők nem hagyják annyiban, hogy a családjukat lelkileg megnyomorítsa az èlet.

Mondok egy példát, pl nálunk úgy működik, hogy amikor megkérdezzük a gyerekeket, hogy mi volt az oviban, az anyjuknak arról beszélnek, hogy mit csináltak, nekem meg arról, hogy hogyan erezték magukat. Az a nevelés, ami letrehozza az egyéniseget, az itt kezdődik. Mármint nyugaton, mert ázsiában a sorból való kilógás deviancia és bűn. Namost az egyén és a világ konfliktusához csak a feltétlen szeretet adhat erőt, ebben a nyugati nők verhetetlenek

Almandin 2022.02.19. 15:39:27

@Puerto Prince: Az, hogy a férfi a család feje, a nő meg a nyak, ami forgatja a fejet.
Lefordítva: meg kell hagyni a férfit abban a hitben, hogy ő irányít, de ügyesen kell manipulálni, hogy a végén minden úgy történjen, ahogy a nő akarja.
Én hányok ettől.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 15:47:29

@Almandin: az én házasságom leginkább fej-farok jellegű... gondolom nem kell lelőnöm a poént, hogy ki kicsoda :D

Amúgy mi a bajod ezzel? A paraszti létben sok kérdés eldöntendő, kevés teret ad a kompromisszumoknak és a nehéz fizikai munkához kapcsolódik, ami jellemzően férfimunka. Gondolom az irányítást nem úgy értetted, hogy muskátlit vagy estikét tesznek-e az ablakba.

MsIreneAdler 2022.02.19. 15:58:54

@Real_Time: teljesen igazad van, hogy ez fordítva is így működik. Főleg, amikor arról megy a sirám, hogy "nincs egy jó pasi sem a Földön ". Pedig csak lehet lejjebb kell rakni a lécet mondjuk 185-ről 175-re :D
Nem azt írtam, hogy nincs igazság abban, ami a kommentjeidben van, csak hogy messze nem vonatkozik minden nőre, de még annyira sem amennyire te gondolod.

@Puerto Prince: nem, nyilván ezek így nem boldog kapcsolatok. Mégha próbálok is elvonatkoztatni attól, hogy nekem mi okoz örömet a társas létben, hisz mindenkinek más a jó. Az a baj hogy sok férfi szemében a túlzott igényű nyugati nők mellett az ázsiai lányok engedelmes, egyszerű és tökéletes választásnak tűnhetnek. Főleg azoknak, aki nem hajlandóak nagy engedményre a nő külsejét illetően.
Nem voltak illúzióim afelől, hogy az arab, ázsiai nők is tudnak olyan praktikákat alkalmazni, amikkel az őrületbe tudják kergetni a férjeiket :D.

MsIreneAdler 2022.02.19. 16:09:04

@Almandin: azért nem is a klasszikus élő ismerkedés volt ;)
Szerintem pont annyi az esélye online kifogni egy hülyét, mint élőben. Aki társat keres a mai világban, semmiképp sem javasolnám neki, hogy kerülje el a netes ismerkedési lehetőségeket.

Almandin 2022.02.19. 16:09:50

@Puerto Prince: A régi világban élt asszonyokat nem hibáztatom ezért. A mai nyugati világban élők azonban már nem kényszerülnek erre, a léleknek is jobb az egyenes kommunikáció. A keleti nők is gyakran kényszerből élnek így, ha balszerencsémre az arabok közé születtem volna, valószínűleg én is rákényszerülnék erre.

Cirigli Jenő 2022.02.19. 16:35:13

@Almandin: a tágabb rokonságban az egyik srácnak a barátnője egy franciaországi, részben keleti származású lány. Nagyon szép pár, aranyosak együtt. Ők össze-vissza vannak: Párizs, Budapest, Koppenhága, Németország. Na meg járják a világot. A mai tanult fiatalok már nem olyan elbaszott fóbiás, rasszista, homofób, populista ideológiákba kapaszkodó generáció mint az idősebbek. Hálistennek. Csak hát nehéz örökséget kapnak tőlünk.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 16:39:00

@MsIreneAdler: minden tökéletesnek tűnik, amíg nem kell a hétköznapokat tolni benne. Akkor kiderül, hogy a problémákat megszüntetni nem lehet, csak kicserélni. Ha valaki a Végső és Teljes Igazságra vágyik, az hallgassa a Shagging Around the World podcastot! Tényleg, akkor végülis jössz beszélgetni? :) Márciusban veszem fel az első adásokat

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 16:45:16

@Almandin: a mai urbánus környezetben szerintem is egy meritokratikus rendszer a jó, tehát ha valaki jól főz, az ne vezessen, ha azt meg utálja. Vagy ha valaki jól bánik a pénzzel, akkor intézze a nagy ügyeket ő. A kb hasonló szintű hozzáértés esetén meg nem kell leosztani a szerepeket, el kell fogadni, hogy néha így alakul, néha úgy. A baj abból van, ha valaki hülye valamihez, de kitalálja, hogy őneki muszáj azt csinálni, rosszabb esetben meg azt, hogy ért is hozzá

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 16:47:07

@Peni a Valdes: ha rút lennél, mondanám, hidd el, akkor is csípnélek. De nem vagy

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.19. 16:52:33

@Puerto Prince: szóval nem mondtam hogy rut vagyok, csak az elo huspiacon nem az én árum volt a kelendő

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 17:08:04

@Peni a Valdes: a válogatós fajtáját ezeknek a férfiaknak!

MsIreneAdler 2022.02.19. 17:14:39

@Puerto Prince: jónak mondod, én a szürke hétköznapok után csak az unalmas hétvégéket szeretem jobban :D
Nem hinném, hogy ebbe be tudok kapcsolódni, de nagyon szívesen hallgatom, majd, sőt várom is! Mi lesz a téma, kivel fogsz beszélgetni?

MsIreneAdler 2022.02.19. 17:19:16

@Peni a Valdes: én megértelek abszolút nálam is ez volt a helyzet. Mondjuk élőben is meg volt a varázsa az ismerkedésnek :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.19. 17:44:49

@MsIreneAdler: első téma az internacionális kapcsolatok. Mindig úgy lesz, hogy hárman beszélgetünk, ahol valaki mindig kilóg a sorból. Már volt két értékelhetetlen próbafelvétel is :)

Amikor a legjobb részekbe lendültünk bele, egyszerre beszéltünk és érthetetlen zaj lett a dologból. Továbbá az erős akcentusok miatt normál angol nyelvtudással sem lehetett érteni a dolgokat. Az is nehéz, hogy ha valaki egyszer kifejtette a gondolatait, másodszor nem szívesen jön újra elmondani ugyanazt, illetve a másik álláspontjának ismeretében nem is mondja el azt mint elsőre. De élvezem a dolgot, jobban mint a blogolást. :)

Almandin 2022.02.19. 18:00:53

@Cirigli Jenő: Valószínűleg az a lány európai módra szocializálódott, ezért jó a kapcsolat. Én se vagyok rasszista, nem zavar, ha valakinek idegen, más bőrszínű párja van.
Ami viszont okozhat sok gondot, az a nagyon eltérő neveltetés, szokásrendszer. Általában azok élnek jobban, akik hasonló elvek szerint nevelkedtek, hasonló szokásaik vannak. Én ezért nem választottam volna pl. ázsiai vagy afrikai partnert.

Infomaniac 2022.02.19. 18:52:36

@Almandin: pontosan. A gyakorlatban ez nálam úgy nezett ki, hogy kavartam egy arab származású európai pasival, de azért volt rá lehetőség, mert ateista. Vallásossal soha. Mondjuk ez vonatkozna az erősen vallásos keresztényekre vagy zsidókra is.

MsIreneAdler 2022.02.19. 19:12:23

@Puerto Prince: de jó! Na pedig ide beillenék, ugyanis semmi internacionálisban nem volt részem. Annyi egzotikus élményem volt, hogy belém volt zúgva egy bangladeshi srác, akivel egy ideig egy társaságba jártunk :)

@Infomaniac: ez nálam is kizáró tényező. Mármint a fanatikus vallásosság.

Infomaniac 2022.02.19. 19:18:43

@MsIreneAdler:
Fiatalon én sem voltam túl érdekes a húspiacon, vagy egyszerűen bénácska voltam az érdekeim érvényesítéséhez.
Viszont ismerkedtem, illetve kavartam már akkor is izraeli sráccal meg dél-európaival is.

Rubasov nertárs 2022.02.19. 20:34:46

@Almandin:

'Magyarországon 70-80 éve, a régi paraszti világban is divat volt érdekből házasodni és a nőnek szolgahelyzetet felvenni."

Az érdekházasságok a nemesség, a nagy polgárság és a módos gazdák körében volt divat. Ők nagyon figyeltek a guba-suba elvre. Ha egy módos gazda fia zsellérlányt vett el, az apja kitagadta.
Az érdek annyi volt, a két nem csak együtt tudott életben maradni (a férj hozta haza a nyers anyagokat kemény munkával, az asszony meg feldolgozta azokat), külön-külön éhen halt volna a férfi is és a nő is.
Ma sem a férfiakon, sem a nőkön nincs ilyen kényszer, egyedül is simán életben lehet maradni, sőt adott az előremenetel és a gyarapodás lehetősége is.

Rubasov nertárs 2022.02.19. 20:46:54

@Infomaniac:

"Fiatalon én sem voltam túl érdekes a húspiacon, vagy egyszerűen bénácska voltam az érdekeim érvényesítéséhez." VS. "Viszont ismerkedtem, illetve kavartam már akkor is izraeli sráccal meg dél-európaival is."

Akkor hogy is van ez?

Cirigli Jenő 2022.02.19. 21:00:59

@Almandin: igen, ő gyakorlatilag francia. Nem gondolom, hogy nagyon nehezebb lenne egy normális, értelmes embernek akárhol Európában társat találni. Ha nem egyedül a külsőségekre koncentrál az ember. Hanem meglátod a másik emberi vonásait is. Az agyhalott ribancokat és gátlástalan pinahekkereket meg kell hagyni egymásnak!:)

Almandin 2022.02.19. 21:19:34

@Cirigli Jenő: Igen, én is teljesen így gondolom.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.19. 21:54:13

@Infomaniac: Igen ez így ellentmondás. Kommentjeid alapján több országból-kontinensből felpróbált már valaki.

Cirigli Jenő 2022.02.19. 22:25:49

@The Cortez: ha neked sikerült volna a farkadra húzni minden kontinensről egy-egy puncit, gondolom ünnepelt celebnek éreznéd magad.:)

Lorrh 2022.02.19. 22:39:00

@Peni a Valdes: jaja, én egyszer láttalak. Nincs veled semmi baj.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.19. 22:39:19

@Cirigli Jenő: Nem hiszem. Amúgy meg honnan tudod, hogy nem húztam?

MsIreneAdler 2022.02.19. 22:56:58

@Infomaniac: igen, ez a jó szó! Bénácska voltam én is ;)
Ismerkedtem én is külföldiekkel, de soha egyikkel sem alakult semmi komoly. Kapcsolatról szó sem volt.

MsIreneAdler 2022.02.19. 22:59:54

@Lorrh: Penit már mindenki látta, csak én nem :((((

@The Cortez: na mesélj ;)!

Cirigli Jenő 2022.02.19. 23:32:41

@The Cortez: világlátott embernek nem ilyen földhözragadt a gondolkodása:)

Cirigli Jenő 2022.02.19. 23:33:43

@The Cortez: kivéve ha kényszerből világlátott…

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.20. 01:05:50

@Cirigli Jenő: Te ezt honnan tudnád? Lehet pont egy világlátott, sokat látott embernek reális-földhözragadt a gondolkodása :)

Infomaniac 2022.02.20. 16:22:53

@Rubasov et.: hát simán úgy, hogy alig pasiztam fiatalon, de a kevesek között pont volt külföldi is.
Fiatal voltam, úgyhogy nagyon távol állt az, hogy felpróbáljanak úgy általában, egy-két kivételtől eltekintve.

Infomaniac 2022.02.20. 16:25:16

@The Cortez: Egy külföldi volt fiatal koromban ilyen szinten.
A második, mostani fiatalkoromat meg ne keverjük bele :)))

Infomaniac 2022.02.20. 16:26:18

@Lorrh: hol láttátok ti egymást? És honnan tudtad, hogy ő ő? Tök izgi :)

Infomaniac 2022.02.20. 16:27:02

@MsIreneAdler: hasonlóan, ezért használtam más szavakat, nem a kapcsolatot.

Lorrh 2022.02.20. 18:41:40

@Infomaniac: régen, még az ártatlan hőskorban voltak blog találkozók. Sörözés, IRL beszélgetés. És ilyenkor mentek az infók-fotók körbe körbe.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.20. 19:17:01

@Lorrh: ez egészen elképesztő, mik voltak. Persze a grupi bulik jobban érdekelnek :)

Cirigli Jenő 2022.02.20. 19:20:36

@Puerto Prince: itt, ezen a szent helyen, ahol állunk??!! Szinte hihetetlen…

Infomaniac 2022.02.20. 19:27:42

@Cirigli Jenő: én szerintem nem mernék elmenni egy ilyenre...

Cirigli Jenő 2022.02.20. 20:02:49

@Infomaniac: már miért ne mernél? Korábban azt írtad, hogy minden rendben van nálad, népszerű is vagy a férfiaknál. Mi baj lehet? Jó, nyilván lennének meglepetések élőben: a nagypofájú életcsászárok a valóságban kis nyomorult szerencsétlenek, a kis vékonyhangú érzelmes spirituális szingli anyák gátlástalan, cinikus, hazug ribancok. És fordítva.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.20. 21:03:03

@Infomaniac: Most is a serdülőkorodat éled? A mostaniban mennyi volt?

exilis 2022.02.20. 21:08:44

Na, ismerem én az ilyen női szövegeket, hogy nem a magasság számít. A barátnőim (mármint barátok akik nők) mind ezt mondták amikor vigasztaltak, hogy te olyan jóképű vagy, meg jó fej vagy, meg humoros, okos stb.. De nekik nem kellettem volna, meg érdekes módon mind vigyorogva adta elő, hogy jaj én 162 centi vagyok, a párom meg 195. Komolyan, az a büszkeség ami egy nő arcára kiül ilyenkor, az kb. az mint amikor egy férfi azt mondja, hogy a felesége playboy modell. Nekem 21 éves koromig nem volt barátnőm, de volt több nagyon durva pofára esésem, és mindig a magasságom miatt nem kellettem. Életem egyik legmegalázóbb élménye volt, amikor több hónap udvarlás, közös programok, érintések, kétértelmű poénok után amikor színt vallottam (persze valami alkalom volt, virággal a kezemben, mint egy igazi lúzerhez illik) mondta a csaj az arcomba, hogy nagyon kedvel, és ha 10 centivel magasabb lennék akkor járna velem, de így is én vagyok a legjobb barátja, az nem jó nekem? Hát nem volt jó. Amikor 21 évesen becsajoztam, akkor sem az volt, hogy találkoztam egy lánnyal, aki tetszett, hanem beláttam, hogy aki tetszik annak nem kellek, és kerestem egy csajt, aki kb. ugyanabban a cipőben járt mint én, szépnek nem volt szép, de el tudtam vele képzelni egy testi kapcsolatot. Meg is beszéltük, hogy egyikünknek sem a szíve vágya a másik, de amíg nincs más járjunk. Aztán persze jó kezdőként egymásba gabalyodtunk érzelmileg is, de az már egy másik történet :D

Cirigli Jenő 2022.02.20. 21:30:14

@Puerto Prince: azt hittem, hogy érdemi információval tudsz szolgálni:)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.20. 21:43:12

@exilis: nem biztos hogy jó ötlet éreztetni hogy csak pótléknak van ott a másik, mert éppen nincs jobb. és ez most általános megállapítás, nem a te kapcsolatodra értem

Cirigli Jenő 2022.02.20. 22:50:00

@Peni a Valdes: az igaz, de a csaj is biztosította őt, hogy csak tamponpótlónak használja!

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.20. 22:55:40

@Cirigli Jenő: ilyenkor annyira érzódik hogy sokan mennyire ahhoz kapcsolják az önbecsülésük, hogy tudják e mondani hogy van nójük illetve férfijuk

Cirigli Jenő 2022.02.20. 23:17:09

@Peni a Valdes: jaja! Régen ciki volt, ha van csajunk. Most meg alapszint a feleség!:)

Infomaniac 2022.02.20. 23:42:16

@Cirigli Jenő: :)))))
minden rendben velem, az igaz, de hát elég szabadszájú vagyok igy arc nélkül...

Infomaniac 2022.02.20. 23:43:07

@The Cortez: nem, most a második fiatalkoromat.
Mi mennyi?

Cirigli Jenő 2022.02.20. 23:49:40

@Infomaniac: örülök, ha rendben vagy!:) Akár arcoskodhatsz is!

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.20. 23:54:10

@Infomaniac: Így értettem. Hány éves vagy?
Külföldi vadidegen.

Infomaniac 2022.02.21. 00:10:36

@The Cortez: 40 fölött vagyok.
Ha minden kis rövid ismerkedős randit beleszámolok, olyan 5 biztos.

Rubasov nertárs 2022.02.21. 00:15:32

@exilis:

"Na, ismerem én az ilyen női szövegeket, hogy nem a magasság számít. A barátnőim (mármint barátok akik nők) mind ezt mondták amikor vigasztaltak, hogy te olyan jóképű vagy, meg jó fej vagy, meg humoros, okos stb.. De nekik nem kellettem volna,..."

Ha tényleg jóképűnek tartottak volna nem lett volna de.
Ugyanazt tudom mondani mint a kollégának: a magasság egyértelműen egy good to have feature, de nem mindent eldöntő tulajdonság. Ha egyébként meg lenne a szinted az általad kinézett 8+/10 csajokhoz, pont nem lett volna érdekes, hogy hány centi vagy. A +10 centis csaj, akkor is koptatott volna, ha 2 méter lennél. Ami egyértelműen sokat számít a szint fizikai összetevőjénél az az arcberendezés, testizomzat, intimméret (bár ez nem látszik elsőre), minél napbarnítottab bőrszín. Ha valaki ronda és emellé még nyüzüge/puhos/dagadt, akkor koptatni fogják a csajok, akkor is ha 2 méter.

_Amatőr_ 2022.02.21. 00:29:29

@exilis: Vagy az is lehet, hogy nem a magasságod volt a valódi ok, csak nem akartak megbántani.

Rubasov nertárs 2022.02.21. 00:59:11

@exilis:

Na ez még szöget ütött a fejembe:

"Amikor 21 évesen becsajoztam, akkor sem az volt, hogy találkoztam egy lánnyal, aki tetszett, hanem beláttam, hogy aki tetszik annak nem kellek, és kerestem egy csajt, aki kb. ugyanabban a cipőben járt mint én, szépnek nem volt szép, de el tudtam vele képzelni egy testi kapcsolatot. Meg is beszéltük, hogy egyikünknek sem a szíve vágya a másik, de amíg nincs más járjunk. Aztán persze jó kezdőként egymásba gabalyodtunk érzelmileg is, de az már egy másik történet :D"

Nem akarlak elkeseríteni, de 8/10 alatt így szövődnek a klasszik kapcsolatok.

Semmi különös nem történt, minthogy 21 éves korodra beláttad, hogy az általad kinézett csajokhoz te kevés vagy, és kerestel olyat akinek megfeleltél.
Amikor átlag Gizi összejön átlag Józsival, ott sem arról van szó, hogy Gizi Józsinál nem tudna jobbat elképzelni. És vica versa is így van, Józsi is szívesebben dugna egy fehérneműmodellt, csakhát tükörbenéz és hamar rájön, hogy neki bizony Gizi a realitás és nem P. Barbi.

Rubasov nertárs 2022.02.21. 07:23:02

@_Amatőr_:

A magas férfiaknál a "nincs meg a kémia", "nem érzem azt a bizonyos pluszt" szokott lenni a koptatós szöveg, vagy csak simán nem jelentkeznek a csajok.
Az alacsony termet kézenfekvő ürügy.
A másik, hogy a szárazbarát (pöcsös barinő) ajánlatot élből elutasítja egy minimális tartással és gerinccel rendelkező férfi.
Nekem egyszer volt csak lány barátom. De, ott nem volt semmiféle színvallás, és egy elég speciális élethelyzet volt.

Lorrh 2022.02.21. 08:02:50

@Rubasov et.: hogyan tudsz vitatkozni egy olyan emberrel akinek a szubjektiv valósága eltér a tiedtől? És mi értelme ennek, hogy győzködd?
Az ő traumája valid és senki nem nyer azzal semmit, ha nem ismered el a traumáját.
És igen, a fiatal lányok tudnak végtelenül kegyetlenek lenni és egy érzékeny fiúban traumákat okozni. Ma már érzékennyé nevelik a fiúkat is, akik meg védtelenek a női pszichopátia kegyetlenségeivel szemben.
Mindegy, hogy magasság, csóróság, rosszképűség az oka.
Tényleg lassan férfisegítő mozgalmakat kell szervezni.

Cirigli Jenő 2022.02.21. 08:06:39

@Lorrh: ok, csak ne legyen kötelező mindenkinek hazavinni egyet!:)

Rubasov nertárs 2022.02.21. 09:35:23

@Lorrh:

Nem azzal teszel jót valakinek ha megerősíted őt a vélt, vagy valós (ő esetében vélt) sérelmeiben, hanem felhívod a figyelmét arra, hogy mekkora alter valóságban él.
Igen a fiatal lányok és nők tudnak durvák/kegyetlenek lenni, engem is utasítottal el az életben és nem mindig Kazinczy klasszicista stílusában. Ennek ellenére lett családom és nem egy üveg tömény társaságában írogatok ide, hogy milyen igazságtalan az élet, hogy a 8+/10 csajok, azok nem akarnak tőlem az "átlagjózsitól" csak szárazbarátságot.
Az életben nem egyenlőek a feltételek és a viszonyok. A legtöbben azért ezt 20 éves korukra legkésőbb megértik, és vagy elfogadják és ennek mentén alakítják ki az elvásrásaikat és igényeiket, vagy nem fogadják el és a szintnövelés útjára lépnek, hogy minél magasabban lévő polcra kerüljenek.
Egy biztos a sérelmeken való kesergés eddig még senkinek nem oldotta meg a problémáit.

MsIreneAdler 2022.02.21. 11:00:12

@exilis: a lányok, ha hiszed, ha nem, hazudnak. A magasság miatti pattintások mögött az esetek többségében más áll. Viszont ez az, amibe nem tudsz belekötni, hiszen nem mondhatod, hogy majd megnövök. Vita lezárva, nincs több kuncsorgás, igérgetés...
Nem tudom, akkoriban mennyire voltál eleresztve anyagilag, de ha helyes srác voltál csak "csóró", akkor sajnos azokat a lányokat, akik igazán tetszettek, egyszerűen nem engedhetted meg magadnak. Hidd el, valami menő járgányból pattantál volna ki, egyből nem lett volna gond.
Egyébként @Rubasov et.: vel értek egyet: amit te csalódásként éltél meg, vagyis, hogy egy hozzádillő lánnyal jöttél össze, az az élet rendje. Mondjuk nőként rám semmi de semmi nem hatna lohasztóbban, minthogy a pasi megbeszélné velem, hogy bár el tudná képzelni, hogy jobb nőt dugjon, azért én is megfelelek a célra, mert van pinám, de kb ennyi. Ez nálam a "fél hat" női megfelelője lenne :D. De az egyenes beszédért nálam mindig jár a pluszpont.

Lorrh 2022.02.21. 11:41:06

@Rubasov et.: az, hogy egy ember életszemléletét megváltoztasd, hogy rájöjjön hogy alter valóságban él azt te nem fogod tudni elérni egy blogon ismeretlen kommentelőként.

Rubasov nertárs 2022.02.21. 11:54:05

@MsIreneAdler:

"Rubasov et. vel értek egyet: amit te csalódásként éltél meg, vagyis, hogy egy hozzádillő lánnyal jöttél össze, az az élet rendje."

A hozzám illő feleségemet nem éltem/élem meg csalódásként. Ha visszapörgethetném az idő kerekét sem választanék mást.

"Mondjuk nőként rám semmi de semmi nem hatna lohasztóbban, minthogy a pasi megbeszélné velem, hogy bár el tudná képzelni, hogy jobb nőt dugjon, azért én is megfelelek a célra, mert van pinám, de kb ennyi."

Átlagos, hétköznapi nök is simán fantáziálnak jóképű fiatal színészekről, zenészekről sztárokról stb. Ezt egy férfi, vagy nő sem fogja a másik orra alá dörgölni. De ha egy kapcsolat eljut egy bizonyos mértékig és mély érzelem/bizalom van, meg lehet beszélni ilyen dolgokat.

Rubasov nertárs 2022.02.21. 12:27:47

@Lorrh:

"az, hogy egy ember életszemléletét megváltoztasd, hogy rájöjjön hogy alter valóságban él azt te nem fogod tudni elérni egy blogon ismeretlen kommentelőként."

Az ilyen témájú blogoknak és oldalaknak nem feltétlenül egy adott személy meggyőzése a célja.
Te is írtad és ezzel csak egyetérteni tudok, hogy a mai srácoknak senki sem magyarázza el, hogy működik a randipiac. Nem én vagyok az egyetlen aki kísérletet tesz/tett erre. Ha csak néhányan közülök elolvassák és meg is fogadják az itt leírtakat, sok felesleges pofára eséstől kímélik meg magukat. Mind a filmek, média, család és iskola arra tanítja őket, hogy kedvesnek, előzékenynek, udvariasnak, humorosnak stb. kell lenniük, és akkor akármilyen nőt megkaphatnak. Aztán néznek nagyot amikor a pofátlanul bunkó Baltaarcú Béla simán levarrja azt a csajt, akiket ők hónapokig fűztek eredménytelenül és nem értik, hogy hol a hiba, amikor ők mindent úgy csináltak, ahogy tanították nekik. Sokakban akkor disszonanciát okoz a tanult dolgok és a valóság közt tátongó szakadék, hogy egy életre nőgyűlölő lelki nyomorékok lesznek. Na pont ezt kell(ene) megelőzni.

MsIreneAdler 2022.02.21. 14:39:31

@Rubasov et.: jó, de azért rengetegen vannak, akik csalódásként élik ezt meg és exilis kommentjéből is ezt olvastam ki. Főleg, hogy mindenhonnan az ömlik, hogy megérdemled a legjobbat, meg bármit elérhetsz, megtehetsz és ha meg nem így teszel, akkor gáz vagy....
Én sem bántam meg, hogy arról a polcról válogattam, amit elérek és hogy hamar rájöttem mi az az elvárás, amiből tudok engedni, mi az, amiböl meg nem. Ezt a "szépfiú" "széplány" dolgot a gimiben, tinédzser korban el kell engedni, ha jót akar magának az ember és nem akarja magát örök csalódásra kárhoztatni. Szerintem.
Jó nyilván nézegetheti az ember a szépet, hümmöghet elismerően a kerek popsira, kockahasra, nincs ebben semmi.

Almandin 2022.02.21. 15:06:35

@Rubasov et.: A pofátlanul bunkó pasasok Magyarországon azért annyira sikeresek, mert itt nagyon sok a bunkó lakosságarányosan, a nők között is. Szerinted egy primitív, közönséges nőnek tetszeni fog egy udvarias, kulturált férfi? Nem. Ő egy hasonszőrű primitívet fog választani, mert az az ő szintje (pontszámok nélkül).
Nekem mindig is azok tetszettek, akik olyanok, akik szerinted sikertelenek. Nincs taszítóbb a számomra, mint egy káromkodós, erőszakos bunkó. Sőt, én bírom a humortalanságot is, nem alapfeltétel, hogy a férfi jó humorral bírjon. Nekem jöhet egy komoly, nem viccelődős férfi is, akivel viszont tudok értelmesen beszélgetni nem felszínes témákról.

Almandin 2022.02.21. 15:09:59

@Rubasov et.: Általában nem azért fantáziálnak az emberek sztárokról, mert nem lenne elég jó nekik a társ (bár biztos ilyen is van), hanem azért, mert már elmúlt a lángolás és az ember vonzódhat máshoz is. Szerintem olyan nemigen létezik, hogy valaki sok évtizeden keresztül csak a párját kívánja.

Almandin 2022.02.21. 15:17:56

@MsIreneAdler: Amikor jön a szerelem, érdekes módon nem nézi, mennyire szép a másik. Lehet látni olyan párokat nem ritkán, ahol az egyik fél kifejezetten csúnya, a másik meg akár nagyon szép. A beleszeretés ugyanis nem kizárólag a testi faktorokon múlik. Pl. ha valakinek nagyon vonzó az egyénisége, erős testi vágyat, valódi vonzalmat tud abban generálni, aki az ő tulajdonságaira bukik.
Az alsóbb polcról válogatás tudatosságot sugall. Amikor nem váratlanul beleszerelmesedsz valakibe, hanem tudatosan elindulsz társat keresni. Ilyenkor jobban válogat valaki szűrők, paraméterek szerint.

Lorrh 2022.02.21. 17:44:51

@Almandin: " Amikor jön a szerelem, érdekes módon nem nézi, mennyire szép a másik. Lehet látni olyan párokat nem ritkán, ahol az egyik fél kifejezetten csúnya,"

Ez a dizni mese: egy millióból egy darab ilyen pár van, szóval szóra se érdemes. Mégis ezt emeled ki, mert ez egy vágyfantáziád.

A valóság az, hogy szép emberek szépet keresnek maguk mellé.

MsIreneAdler 2022.02.21. 18:17:21

@Almandin: én ennyire nem vagyok romantikus alkat. Én a jót szeretem. Tehát olyan még nem igazán volt, hogy számomra nem vonzó emberrel kezdtem volna. Az viszont persze lehet, hogy ami engem vonz, mást nem.
Nem alsópolcról volt szó. Arról, ami nekem az elérhető (!) legjobb "árut" kínálja. Olyat, aki a legoptimálisabb nekem. Ez nem valami bűnös dolog, hogy átgondoljuk, mit tudunk nyújtani és ahhoz mérten keresünk társat. Nem csak úgy várjuk, hogy megtörténjen a naagy szerelem.

Almandin 2022.02.21. 20:29:29

@Lorrh: Én láttam már nem egy ilyen párt. Ráadásul én már többször voltam beleesve olyan férfiba, aki egyáltalán nem volt szép, vagy csak közepes külsejű volt, mégis az egész lénye elbűvölt. Volt nálam csúnyább párom is. Engem az átlagosnál jobb külsejű nőnek írtak le az ismerőseim, egyesek szerint kifejezetten szép vagyok. Fiatalabb koromban (még 30 körül is) volt, hogy leszólított az utcán pl. modellügynökség munkatársa is, hogy menjek dolgozni hozzájuk (fiatalabb koromban nemcsak magas, hanem nagyon sovány is voltam, ilyen 15-16-os BMI-t képzeljetek el). Más kérdés, hogy abban a posványban, ami abban a szektorban zajlik, nem akartam volna dolgozni (folyamatos nyomásgyakorlás pl. az escort munka felé). Most is simán letagadhatok 10 évet, jelenleg kb. 21-es BMI-m van, szerencsére már egészségesebb a testalkatom. Én sose a kifejezetten szép pasikat kerestem, hanem azt, akit vonzónak érzek és jó vele beszélgetni. Az se érdekelt, hogy más mit szól a választásaimhoz. Nem presztízsből választottam, hanem magamnak (eleve én fogok vele lenni, nem a rokonság, szomszédság, stb.).

Almandin 2022.02.21. 20:36:01

@MsIreneAdler: Én se vagyok annyira romantikus, mint hiszed. A beleszeretés nem akaratlagos dolog, egyszerűen vagy vonzódsz hozzá, vagy nem. Párt választani van, hogy nem is a legszerencsésebb a legnagyobb szerelem alapján (mivel ilyenkor nem tudod a másikat reálisan megítélni). Baráti alapon is vannak nagyon jó párkapcsolatok (persze valamennyi szexuális vonzás is kell hozzá), ráadásul ilyenkor kezdetben is jobban rálátsz a másik hibáira. A szerelmi házasság is jó dolog, de ajánlott már a lángolás lecsillapodása után megkötni a házasságot.
A beleszeretés amúgy lehet egyoldalú is, vagy olyan, hogy egyik, vagy mindkét fél foglalt. Utóbbi esetben nem biztos, hogy a legszerencsésebb dolog beteljesíteni a vágyakat (minden szerelem elmúlik, akár beteljesül, akár nem).

Almandin 2022.02.21. 20:53:26

Itt van egy cikk arról, hogy sokszor az intelligencia döntő lehet a vonzalom kialakulásában:
7koznapi.hvgblog.hu/2020/10/16/mitol_szexi_az_intelligencia/

Cirigli Jenő 2022.02.21. 21:22:57

@Almandin: hát tényleg nem tűnsz romantikus alkatnak!:)))

Rubasov nertárs 2022.02.21. 22:02:50

@Almandin:

"Nincs taszítóbb a számomra, mint egy káromkodós, erőszakos bunkó."

A pofátlanul bunkó alatt nem egy erőszakos, primitív, alpári állatot értek. Ha megvan a Spanom csaja című film nyitóepizódja, akkor valami olyasmit.

"A pofátlanul bunkó pasasok Magyarországon azért annyira sikeresek, mert itt nagyon sok a bunkó lakosságarányosan, a nők között is."

Éltem nyugaton. Ami a legjobban meglepett az az, hogy az emberek semmivel sem jobbak, vagy rosszabbak mint itt. Különösen igaz ez az USA-ra, ahol sokszor éreztem úgy, hogy egy angolul beszélő Mo-n vagyok, ahol az emberek, vagy víkendházakban, vagy felhőkarcolókban laknak.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.21. 22:19:36

@Rubasov et.: én keleten éltem, és felhőkarcolókban lakni nagyon jó

Cirigli Jenő 2022.02.21. 22:32:40

@Puerto Prince: keleten én is laktam felhőkarcolóban pár napig. Na jó, csak a 32-ik emeleten:)

Rubasov nertárs 2022.02.21. 23:15:32

@Puerto Prince:

Nincs bajom a felhőkarcolókkal, csak azt akartam érzékeltetni, hogy a körítés lehet más, de a hétköznapokban pont azok az emberi gyarlóságból eredő bosszúságok lesznek, mint idehaza, legalábbis, ha az euroatlanti térségben mozog valaki.

Lorrh 2022.02.22. 11:16:38

@Rubasov et.: "Nincs bajom a felhőkarcolókkal,"
Én viszont a felhők nevében, akik össze lesznek karcolva, tiltakozom!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.22. 12:54:44

@Cirigli Jenő: én azon az emeleten ismertem meg a feleségemet :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.22. 12:55:59

@Rubasov et.: tehát rájöttél, hogy a többi ember is ember, annak ellenére hogy nem magyar. Ez szerintem nagyon szép tőled, sokaknak egy élet is kevés

Almandin 2022.02.22. 20:30:29

@Rubasov et.: Nem láttam az említett filmet. Amúgy más országok lakosságáról érdemben nem tudok nyilatkozni, mert nem éltem külföldön, csupán a hazai helyzetet tudom alaposabban elemezni, mivel itt élek. Valóban sok a bunkó. A bunkók pedig egymásra találnak főleg. Itt se mindenki az, tehát egyáltalán nem mindegy, hogy hol, milyen körben ismerkedik valaki. Egy netes társkeresőn kevésbé szűrt közönség van. Egy komolyzenei koncerten, vagy művészeti kiállításon nagyobb eséllyel talál az udvarias, művelt férfi olyan nőt, aki ezt értékeli.

Cirigli Jenő 2022.02.22. 21:34:37

@Almandin: bezonyám! Egyszer a Tannhausert a második sorból élvezhettük. Az első három sor az operák dühöngője! Ott ül a kemény mag! Finom népek voltak, elegáns, jószagú asszonyok. Ott kevés lett volna egy “tetszöl geci, kő kóla?” felvezetés!
süti beállítások módosítása