Az első randi után felszívódott

2022. február 24. 07:21 - csajokespasik

„Arra is gondoltam, hogy valójában foglalt volt, mert ma ez a trend, hogy minden harmadik ember simán csalja a párját” – Levélírónkat felültette egy csaj, és már elege van azokból, akik másokat félrevezetnek, minimális tisztelet nélkül.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

21 éves férfi vagyok, nem rég volt egy elég ígéretesnek induló randim egy velem egyidős lánnyal. Végig nagyon jó volt a hangulat, sok közös téma, sok nevetés, 4 órán át. Utána még váltottunk pár üzenetet, majd már csak én írtam neki, merthogy ő eltűnt. Nem válaszolt, én meg nem keresem többet. Kerestem eleget. Arra gondolok, amire ilyenkor minden férfi: nem én voltam az egyetlen jelölt és mást választott, de erről meg gyáva volt tájékoztatni.

Azt hittem, ha valakivel megismerkedem, és első pillanattól jó minden, akkor abból még nyilván nem lesz örök szerelem, de tisztességes választ azért megérdemelnék ilyen helyzetben. Nem tudom lazán kezelni az ilyet, sosem tudtam. Nem tudok szó nélkül túllépni ezen, mert úgy érzem, nem vagyok emberként kezelve.

Arra is gondoltam, hogy valójában foglalt volt, mert ma ez a trend, hogy minden harmadik ember simán csalja a párját. Semminek nincs értéke, csak a pillanat számít - nem akarok általánosítani, de ez van. Szerintem a média tartalmak nagyban felelősek ezért, hogy ez így alakult, sokan lélek nélküliek, és felszínesek, csak egóból élnek. A tisztelet és minimális megbecsülés már a múlté?

 
175 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr5017764964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2022.02.24. 08:48:01

"A tisztelet és minimális megbecsülés már a múlté?"
Igen!
Az már a múlté!
Ahogy az ukrán "függetlenség" is már a múlté.

Sztravinszka 2022.02.24. 09:41:37

Istenem, micsoda veszteség ez a nőknek, hogy még csak 21 :)
Tök jó fej, normális poszter.
A média tartalom örök kérdése a tyúk-tojás probléma: de hiszen ti a pinára kattintgattok! Kereskedelmi tévék, valóságsók begyűrűzése. Puzsér egy ordad barom tud lenni ezer oknál fogva, de azért írtja a bulvárt, mint kevesen. No persze termeli is egyben. 2in1

Cirigli Jenő 2022.02.24. 10:45:41

@Sztravinszka: most idegállapotba kerültél!:)

Chendrys19 2022.02.24. 11:31:21

Igen... valószínűleg több jelölt volt képben, és más lett a befutó. Elég nagy időpocsékolás és nem is igazán hatékony egyszerre csak egy emberrel ismerkedni. Eltűnni pedig egyszerűbb...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.24. 12:02:35

Ezért preferáltam én a bárból az szobára randikat! Izlandon is így megy ez, előbb a szex, aztán jöhet a beszélgetés meg nevetgélés. Néha sajnálom, hogy nekem ez a randizgatás kimaradt, de azt látom, hogy jó 80%-ban hintáztatás az egész. Egy kávé vagy pár korsó sör után el lehet dönteni, hogy van-e valaki annyira gáz, vagy megvan-e a minimális szimpátia egy kis hetyegéshez. Nem véletlenül lesz egy csomó dühös, sértődött ember ezektől a sehova sem tartó randiktól, miközben megfelelő diszkók mögött és fesztiválokon ugyanezeket a lányokat meg lehet kuffantani gyakorlatilag zéró extra körrel.

Chendrys19 2022.02.24. 12:09:32

@Puerto Prince: Ez pontosan így van. Csak ehhez "megfelelő" szinten kell lennie az adott férfinak...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.24. 12:36:19

@Chendrys19: nem. Nem az a lényeg, hogy a nőt "megszerezd". Ez egy tizenéves mentalitás, illetve tovább élhet egy kicsit, ha a kamaszkor nem sikerült. A szexualitáshoz való hozzáállásban van a probléma, ami miatt mindenki túlfeszül. Nézd meg a kommenteket. Olyan elvárások vannak, olyan körülményeket támaszt a legtöbb ember, ami nem teljesíthető. Az emberek tömegei egyszerűen nem elég jók ahhoz, hogy megfeleljenek ennek az ellentmondásos és idealizált képnek.

Ezért kezdődik el a nagy hazudozás és a szexualitás társadalmi kontroll alá vonása, ami körülbelül azt jelenti, hogy a szexhez nem köthető dolgok veszik át a szex helyét. Ezzel párhuzamosan a szex túlfetisizálásával (holott a legtöbb embert ennyire nem érdekli) azt érjük el, hogy olyan lett a szex, mint a hagyma bele. Egy emberi viszonyban húsz réteget le kell fejteni, mire a lényeghez jutsz. Ezt a húsz réteget már a nyugati nők, meg a férfiak is elfogadták, csak másképp hívják. Arról ritkán esik szó, hogy pont ez a túlkomplikálás okoz mindenkinek problémát.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.24. 13:48:11

@Puerto Prince: így van, második randin strandra mentünk, aztán szobára. Bele közepébe

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.24. 14:48:43

@Puerto Prince: ez alapján kb minden randimnak hetyegessel kellett volna véget érnie....de nem így történt

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.24. 14:52:04

@Peni a Valdes: ez a te döntésed volt, és nyilván megvolt rá a nyomós okod, de ettől én még úgy látom, hogy egy olyan randira felesleges elmenni, amiben nincsen benne a szex lehetősége, és én mindenképpen átbaszásnak érezném attól függetlenül, hogy ki fizeti a bambiba a szódát

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.24. 15:07:15

@Puerto Prince: a másik oldal sem akarta. Arra akartam utalni hogy attól mert jól elvagytok egy randin meg nem biztos hogy lesz bármi folytatás. Nekem pl talán 3 olyan randim volt ami picit gáz volt, de az összes többi jó volt
De ez csak azért mert én kb mindenkivel tudok beszélgetni akár órákon át...

Rubasov nertárs 2022.02.24. 15:07:23

@Puerto Prince:

"Nem véletlenül lesz egy csomó dühös, sértődött ember ezektől a sehova sem tartó randiktól, miközben megfelelő diszkók mögött és fesztiválokon ugyanezeket a lányokat meg lehet kuffantani gyakorlatilag zéró extra körrel."

Egy korábbi posztban kifejtettem, hogy mi okozza ezt a frusztrációt. Röviden: a fiatal fiúk/férfiak által nőkről tanult dolgok és a valóság köszönőviszonyban sincsenek egymással. Ezt nem tudod azzal orvosolni, hogy a max. 5/10 szintű Dezsőt elirányítod a legközelebbi diszkóig/fesztiválig. Ahhoz ugyanis, hogy valaki sorozatban, lényegében erőfeszítés nélkül varrja le a kis köldökpiercinges fesztivál/diszkó 3,14csákat, ahhoz alsó hangon (!) 9/10 szint kell. Szóval szegény Dezső a dizsiben/fesztiválokon varánuszarcot/pofont fog futószalagon kapni, nem puncit.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.24. 15:20:34

@Peni a Valdes: ja félre ne érts, nem mondtam, hogy a te hibád lenne. Csak szerintem az ember ha elhív valakit randira, az azért van, mert le akar vele feküdni. És ha valaki igent mond, az azt mondja, hogy lehet róla szó. A randi meg azt dönti el, hogy nincs-e a másikkal valami súlyos, kizáró ok.

Például gyémántmilliárdos.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.24. 15:23:56

@Rubasov et.: aha biztos. Én nem voltam ilyen helyeken, de hallottam már ezt-azt, nem top külsejű emberektől.

Az viszont tényleg igaz, hogy a magyar nők egy része úgy vigyáz a puncikájára, mintha szappanból lenne és el tudna kopni.

_Amatőr_ 2022.02.24. 15:34:58

@Puerto Prince: Vagy csak úgy tűnik, hogy vigyáz rá.
Közben meg titokban kijárogat Dubai-ba, Svájcba "takarítani" vagy beáll valami menő csávó háremébe. ;)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.24. 15:36:38

@Puerto Prince: nekem nem udvsroltak a randikon miközben további randikat akartak.... sajnos pozitív jelzést a nálam jóval vonzóbb férfiaktol kaptam, de ugye az nem számít

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.24. 15:41:29

@_Amatőr_: én tudnék dönteni eme három opcióból :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.24. 15:44:09

@Peni a Valdes: én ismerem ezt az állapotot... pláne ha már nagyon akarnál répázni, nem tudsz rendesen viselkedni, kiesnek a szavak a szádból, ostoba leszel és unalmas. Összehasonlíthatatlanul jobb fej szinte mindenki egy kiadós kefélés után

Cirigli Jenő 2022.02.24. 15:53:38

Ez így van, ahogy mondod! Egy mai aktív “párkereső” nő, olyan mint a legmodernebb légvédelmi radarrendszer: több tucat célt képes bemérni és követni egyidőben, miközben újak után kutat!:) Nem kerültél fel a dobogóra (2-ik és 3-ik hely tartaléknak arra az esetre, ha a bajnokkal valami történik), innentől kezdve megszűntél létezni. Jó hír viszont, hogy csak 21 vagy. Lassan majd kitanulod a játékszabályokat.

_Amatőr_ 2022.02.24. 15:56:57

@Peni a Valdes: Na, ez nekem új! Az ingatlanozás az új dubajozás? :D

Infomaniac 2022.02.24. 16:09:06

@Puerto Prince: részben egyetértek, de jó lenne egy jó középút.
Van egy barátom, aki sikeres a nőknél. Azon filozofált, hogy sokszor van úgy, hogy leszólítja és két orán belül szex van, de hogy rájött, hogy soha nem bízna igazán ezekben a nőkben.
Illetve hogy van egy lány, aki tetszik neki, de a csaj mindig pattintja a közeledését, esélyt sem kap randira hívni. És ha majd egyszer sikerül a szex, az nagy érzés lesz, mert megdolgozott érte. Szóval kell a beletett munka a pasiknak néha az élményhez.

Infomaniac 2022.02.24. 16:12:09

@Puerto Prince: Második-harmadik randira igazad van. Első randira, főleg ha online lett megbeszélve, ez nem igaz. Kedves ismeretségektől estem volna el így.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.24. 16:44:49

@Infomaniac: minden annyit ér, amennyi energiát belerakunk, de ez nem függ össze a bizalommal, ami szerintem részben ösztönös, részben meg ki kell próbálni. Alkalmi partnerek között is lehet ösztönös bizalom, sőt, velem egyszer az is megtörtént, hogy egy lányt elvittem a nagyvárosba, szereztem neki munkát meg lakást, és azóta majdnem barátok vagyunk. Igaz, többet nem is dugtunk soha

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.24. 16:48:29

@Infomaniac: lehet, nem ismerem ezt a világot. De én nem tudom elképzelni, hogy elhívnak randira és utána jó ismerősök leszünk. Azt esetleg el tudom képzelni, hogy valakivel szívesen elbeszélgetek, és nem szexelünk, de nem egy randi után

Reactor 2022.02.24. 17:46:08

Kár volt emiatt cikket írni. Az első randik mindig is így működtek: ha valamelyiknek nem jött be a másik, többnyire egyetlen szó nélkül eltűnt. Az még a jobbik eset, ha ír egy üzenetet, vagy felhív és elmondja, hogy nem vagy az esete. Igen, könnyen meglehet, hogy több "paseeval" is kavart, és nem te lettél a befutó. Ilyenkor nincs más hátra, mint előre - némi sajnálkozás után felbontani egy doboz "mántengyú"-t, és elindítani a Dune 2000 nevű programot.
Hidd el, ha a legnagyobb lángolás közepette jelenti ki, hogy talált mást, az sokkal nagyobbat tud ám ütni...!

@Lorrh: Red Alert 4 - Putyin's Revenge

@Rubasov et.: Ez sajnos valós probléma. Átlag Ádám nemigen rúg labdába a köldökpiercinges diszkós misspicsáknál a dizsiben. Maximum akkor, ha már pocsolyarészegek. Csak hát ilyenkor mással is elmennek, nem csak vele...

@Puerto Prince: Az egész párkapcsolatosdi erről szól, hogy "X" le akar feküdni "Y"-nal, ha lecsupaszítjuk teljesen, és csak a lényeget nézzük. Akinek ez nincs ínyére, nem is értem, miért keres társat. Gondolom nem azt várta, hogy rabló-römizni fognak minden este.

@_Amatőr_: Végülis AKKORÁT nem hazudnak, csak pontosítaniuk kellene, hogy takarítás alatt náluk kizárólag kefélés értendő.

@Infomaniac: HA sikerül majd egyszer...gond akkor van, ha sosem jut el odáig, illetve ha eljut, és rájön, hogy nem érte meg ennyit szőrözni miatta. Az elvesztegetett időt sose kapja vissza.

Infomaniac 2022.02.24. 17:53:21

@Puerto Prince: akkor lehet, hogy más a definíciónk a randira. Nekem az egy nagyon tág fogalom.
Csak annyi az alapvetés, hogy nemi identitásuk és vonzódásuk szerint elvileg kompatibilis emberek találkoznak. (Egyszerűsítve egy nő és egy férfi, de LMBTQ-friendly vagyok).
Az egyik fajtája az ismerkedős randi, ahol online kapcsolatfelvétel után jön az offline találkozás.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.24. 17:54:32

@Reactor: na na, velem rabló romizni akartak....te olyan rendes lány vagy szöveggel...

Reactor 2022.02.24. 18:00:39

@Peni a Valdes: Látod, én haladok a korral :) Te olyan rendes lány vagy, nincs kedved Dűnézni egyet? Lehetsz a Harkonnenekkel, és te választhatod ki a csatateret is :D

_Amatőr_ 2022.02.24. 19:17:33

@Peni a Valdes: Ez olyan, mint az "átjössz netflixezni"?

Lorrh 2022.02.24. 20:01:44

@Puerto Prince: "ha elhív valakit randira, az azért van, mert le akar vele feküdni"
dehogyis!!!
Ez még férfiként sem igaz. Simán kiderül egy randin, hogy olyan visszataszító vagy gáz személyiség amelyiket bottal se. Nem is értelek, honnan jön ez a túlhormonizált ejaculatio praecox.

_krampampuli_ 2022.02.24. 20:34:25

Kedves posztoló, hidd el, hogy ez nem is a legrosszabb forgatókönyv, ami veled történt.
Az sokkal rosszabb, ha a kedves leányzó hazudik. Nem kicsit:nagyon.

Cirigli Jenő 2022.02.24. 20:45:21

@Infomaniac: 2 óra? Rendszeresen? Nekem ennyi volt a rekordom…de az nem ér, mert egyrészt a csaj szólított le, másrészt meg 1001 éve volt az az éjszakai mese!:)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.24. 21:39:19

@_Amatőr_: nem, ez olyan hogy tényleg az aszott sáskagyüjteményt akarja megmutatni, mikozben te felvetted a legszexibb ruhád és csinibe vágtad magad...aztán nem érti mi baj a sáskával

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.24. 21:41:49

@Reactor: nekem a Dünéböl elég volt az a két és fél óra, amit elvett az életemből.

_Amatőr_ 2022.02.24. 21:56:19

@Peni a Valdes: Ó, te szegény! :(
Mondjuk, a levélutánzó sáskák tényleg szépek :)

Reactor 2022.02.24. 22:12:16

@Peni a Valdes: Na jó de ez más! Ez a játék! És nagyon is jó ;)
Az imádkozó sáskák roppant érdekesek, ezt elismerem, bár randin nem célszerű döglött rovarokat mutogatni, ez is tény. Hát...nekem ásványgyűjteményem van, de gondolom ha kicsíped magad, felveszel szexi ruhát, vélhetően a mindenféle színű csillogó kövek se igen kötnének le.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.24. 22:59:21

@Reactor: a sáska csak metafora volt, de egyszer egy kedves úriember azt akarta, hogy minden hétre készüljek fel egy általa kijelölt bibliai igeversböl, amit a heti találkozokon megvitatunk. mondtam neki, hogy no no.

Infomaniac 2022.02.24. 23:16:53

@Cirigli Jenő: nem számoltattam vele össze a pontos adatokért :). De jó pasi, az biztos.

Cirigli Jenő 2022.02.24. 23:26:53

@Infomaniac: hát én még csak gyerek voltam akkor, 18 éves.
Apropó, szinte gyereknek érzem magam, most, hogy végre felszabadulunk a covid börtönből! A járványőrület óta nem ültem repülőn, most úgy várom mint kisgyerek az első vattacukrot.:)))

Oleg Gontar 2022.02.25. 00:27:56

Nem ertem ezt, volt egy randi, mit magyarazkodjon miert nem jottel be neki? Es minek? Nem tetszett a fogad arnyalata. Megvaltoztatod, vagy megmagyaraod miert fogadja el megis?

antisocialnetwork 2022.02.25. 04:51:45

Nincs is olyan, hogy 21 éves férfi. Max gyerek. Ezzel a mentalitással, meg főleg. Nem a kor tesz férfivá, hanem az Élet. Öcsém, Bendegúz.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.25. 07:16:57

@Lorrh: " szerintem az ember ha elhív valakit randira, az azért van, mert le akar vele feküdni. És ha valaki igent mond, az azt mondja, hogy lehet róla szó. A randi meg azt dönti el, hogy nincs-e a másikkal valami súlyos, kizáró ok."

Egész pontosan ezt írtam, szóval a kettő nem zárja ki egymást.

Más kérdés, hogy ha az elméleti lehetőség, a zsigeri vonzalom nincs meg, akkor minek megy valaki randizni? Nem nagyon randiztam, úgyhogy lehet, hogy az emberek igaz barátokat és kedves ismerősöket keresnek... nekem ez minimum kiborító lenne, de leginkább meg is alázna

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.25. 07:19:51

@Cirigli Jenő: @Infomaniac: 2 óra valóban kicsit kevés, ez dögevésnek hangzik, nem ragadozásnak

Sztravinszka 2022.02.25. 07:57:07

@Oleg Gontar: Egyetértek, de rutin flegmán elviselni a szó nélküli lepattintásokat, főleg egy 4 órás kellenes randi után. Én biztos nem szánnék valamire 4 órát amúgy, amit nem akarnék folytatni.

Cirigli Jenő 2022.02.25. 08:33:58

@Puerto Prince: mint mondtam 18 voltam akkor. A csaj jelezte, hogy szeretné ha beteljesedne a szerelmünk. Úgyis lett!:)

Infomaniac 2022.02.25. 08:37:38

@Puerto Prince:
Nagyon általánosítasz.
Az első randi az még tök más kategória. Ha online ismerkedés volt, amiatt. Ha kutyafuttában számcsere csak, akkor amiatt.
Az, amit te írsz, csak akkor áll elő, ha előtte ismerték egymást a felek rendesen.
És igen, van olyan is, hogy valaki előzetesen tök semlegesen áll a másikhoz, és ad egy esélyt, hogy ez a randin változni fog. Ha nem, akkor meg volt egy jó esetben kellemes beszélgetős este.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.25. 09:08:04

@Cirigli Jenő: 18 évesen én csupán álmodoztam ilyesmiről :/

Ma szívesen visszamennék, és meglapajgatnám a vállát az akkori önmagamnak, hogy ne félj, tesó, minden rendben lesz

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.25. 09:09:18

@Infomaniac: szakirányú ismeretek hiányában persze, hogy általánosítok.

Ezért vagytok itt ti, randizók, hogy felvilágosítsatok :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.25. 09:14:49

@Infomaniac: Nekem a randijaim általában abból álltak, hogy cseverésztem egy pár mondatot a lányokkal, ittunk valamit, aztán jöttek fel kúrni. Az idő java azzal telt el, hogy kiszúrjam a prédát. Később sem lett ez sokkal bonyolultabb, csak felhőkarcoló helyett hajó lett, matrac helyett hajópadló, bár helyett meg a galley

Lorrh 2022.02.25. 09:23:35

@Puerto Prince: és? rendben lesz? Itt Harkovban lőnek és bombáznak az oroszok.
Путин хреновый диктатор!

Lorrh 2022.02.25. 09:26:26

@Cirigli Jenő: Jöhettek elsőzni az új poszt alá.

inebhedj - szerintem 2022.02.25. 09:44:50

@Puerto Prince:

Teljesen offtopic, de honnan van ennyi időd?

Ha ugye első randin szex (ez így rendben is van, ha a körülmények adottak, miért kéne várni vele, hosszútávon csak halottak az emberek), és jó vagy, akkor ugye lesz megint és megint, hol férnek ebbe bele időben és energiában újabb és újabb randik és szexek újabb és újabb lányokkal?

Ezt nem vágtam annál a "fogalmam sincs, hogy hívják" műsorvezető jellegű celebfiúcskánál sem, aki elmondása szerint néhány év alatt több száz csajjal szexelt, nekem erősen coming out izű a beszámolója, ti. ha jó lett volna az ágyban, akkor a lányok visszajöttek volna, tehát egészen egyszerűen nem lett volna több százra ideje / energiája (még 150+-os IQ-val és szociopata vonásokkal sem kivitelezhető), amiből elég logikusan az következik, hogy senki nem akart mégegyszer belefutni hősünk szexuális teljesítménye jelentette pofonba (a B változat, hogy swinger-klubba járt hetente kétszer-háromszor, ami megint csak teljesen rendben van, csak éppen ebben az esetben ennek semmi köze az ismerkedéshez, egyéni kvalitásokhoz, stb).

Lorrh 2022.02.25. 10:07:34

@Puerto Prince: Rakétaelhárító tűzvezetési ponton szolgálom a Hazámat az agresszor elleni háborúban.

Rubasov nertárs 2022.02.25. 10:16:02

@antisocialnetwork:

"Nincs is olyan, hogy 21 éves férfi. Max gyerek. Ezzel a mentalitással, meg főleg."

Biológiailag ilyenkor van a csúcson egy ember nemtől függetlenül. Posztmodern társadalmunk hozadéka, hogy 21 évesen még gyereknek számít valaki. 100 évvel ezelőtt a poszter már házas lett volna, lett volna már legalább 1 gyererek és már évek óta dolgozott volna.

Cirigli Jenő 2022.02.25. 10:18:09

@Puerto Prince: én meg akkoriban babaarcú, ártatlan szemű lányokról álmodoztam. Mert nem tudtam, hogy azoktól a ribancoktól kell a legjobban tartani!:)))

Sztravinszka 2022.02.25. 10:22:21

@inebhedj - szerintem: Szerintem ezek a médiás nagyipari pinaheckelések alapból nem a minőségről és visszajárásról szólnak, hanem a bőség zavaráról. Többségük pár év után beháby ettől az életformától, magához tér. Földi átlaghalandónak idegen ez az életforma.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.25. 10:52:02

@inebhedj - szerintem: hol van időm, hol nincs időm, ez mindig változik, és nem igazán tudni előre, ugyanis tőlem tök független dolgoktól függ. Van, hogy hónapokig nem jövök fel magyar netre, van, hogy naponta több órám van. Sok éjszaka a feleségemre kell vigyáznom, és akkor ráérek, van, hogy egyáltalán nem is alszunk, csak hajnalban zuhanyzunk egyet. Van, hogy a melóban békén hagynak, van, hogy egész nap basztatnak valamivel, tízpercenként hoznak egy papírt, hogy írjam alá.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.25. 10:53:51

@Rubasov et.: Nekem nincs ilyen emlékem 100 évvel ezelőttről

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.25. 10:56:48

@inebhedj - szerintem: @Sztravinszka: Ez így van. Én iszonyatosan szerettem volna puncizni, és rohadtul nem sikerült, szánalmas, béna, csicska senki lúzer voltam. Aztán amikor végre sikerem volt a nőkkel, nem hagyhattam, hogy lecövekeljek egy mellett. Meg aztán akikkel jó volt a szex és belém látták a nyugati pasit, akartak volna valami komolyabbat is egy idő után, legalábbis a többség. Egy idő után, értsd úgy 2-3 éjszaka után. Erről szó sem lehetett, bár volt pár visszajárós, nem sok. Meg tudod nagyon élveztem, hogy kellek a nőknek és sikereim is vannak velük. De tény és való, hogy relatíve rövid idő után gyomorrontást kaptam ettől és abbahagytam, egyre vadabb lettem, stb. Úgyhogy a kifinomultabb dolgok felé fordultam.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.25. 10:58:23

@Lorrh: Ha ez nem vicc, akkor nagyon sajnálom. Nem tudtam, hogy katona vagy.

Lorrh 2022.02.25. 13:08:42

@Puerto Prince: mindenki katona amikor beviszik. Itt ugandában nehéz az élet

Almandin 2022.02.25. 16:18:19

@Lorrh: Lélekben veled vagyok. Ez a Putyin olyan, mint Hitler. Ezt már 2000-ben is láttam rajta. Fordulna fel. Most attól tartok, akár világháborúba is sodródik a világ.
Sok lelkierőt kívánok neked.

Cirigli Jenő 2022.02.25. 16:33:11

@Almandin: ő nyugdíjas vegyészmérnök vénkisasszony! De azért én is mellette állok lélekben.

Burgermeister 2022.02.25. 16:35:24

Orulj neki, olcso tanulopenz volt. Alap az elso randin a smaci, a fogdosas, a csoszoreszes, faszmarkolas a csaj reszerol. Ha ez nincs akkor hagyd a faszba, abbol semmi nem lesz. Es nem kell draga etterem meg faszom ilyen olyan draga randi. Talalkozas egy kave, ha latod hogy mosolyog, csillog a szeme akkor az jo jel. Ha nem akkor 10 perc utan felallsz es otthagyod. Tanulj baszod,mer csicska maradsz vegig.

Reactor 2022.02.25. 16:52:14

@Peni a Valdes: Na az még rosszabb. Akkor már inkább a rovargyűjtemény.
Valláskárosultakkal egyébként se hiszem, hogy jó ötlet lenne összejönni, hosszú távra legalábbis nem. A vallásossággal semmi baj nincs, még a mély vallásossággal se, viszont ha az ember mindent erre tesz fel, az csúnyán a visszájára fordulhat.

@Burgermeister: Ha az adott csaj még kis szendeszűz, elsőáldozó, ott sajnos az első randin még nem várható smárolás, tapperolás, meg effélék, velük lassan kell haladni. Chaten mindig írták is, hogy "én nem vagyok olyaaaaaan...". Volt étterem is, igaz, nem túl drága, de volt. Aztán csak összejöttek a dolgok. Azt sajnáltam, hogy kevés dolog van, amiről érdemes nekik beszélni, és érdekli is őket.

Cirigli Jenő 2022.02.25. 16:58:32

@Reactor: jó, de ő hétpróbás kurvákra gondolt!

Reactor 2022.02.25. 17:14:12

@Cirigli Jenő: Jóóóóó hát az más. A rutinos csajoknál már tényleg lemérhető első randevún, hogy lesz-e más is, vagy mindenki megeszi a maga kis somlóiját, megiszogatják az itókájukat, oszt ennyi volt, mese volt.
Azt is olvastam - asszem a Sorozatrandizónál - hogy sose szabad készpénznek venni, amit a csaj mond, mert a nők mindig más mondanak, amit gondolnak. Sok esetben az "én nem vagyok olyaaaaaan..." csajszik tudnak a legolyanabbak lenni. Pont emiatt nem egyszerű műfaj a randizás, egyébként hót sima ügy lenne.

Cirigli Jenő 2022.02.25. 20:39:57

@Reactor: hehehe…”szeretnék hozzád bújni, de nem fogok lefeküdni veled!” :)))

Cirigli Jenő 2022.02.25. 20:49:05

@Lorrh: kollégák ma gondterhelten beszélgettek arról, hogy ha nálunk rosszra fordul a KGB-s pszichopata viselt dolga, akkor minket behívnak-e frontszolgálatra? Arra jutottak, hogy mivel stratégiai helyen dolgozunk, ez nem fog bekövetkezni! Rávilágítottam, hogy minket fognak első körben porig bombázni.:))))

Sztravinszka 2022.02.25. 20:59:35

@Cirigli Jenő: látom magam előtt az ikonikus képsorokat, ahogy Jenő cilinderét fújja a szél a romhalmaz tetején :) CNN, b&w :)

Almandin 2022.02.25. 21:04:25

@Reactor: Szerintem ez a legjobb cikk a témában:
divany.hu/eletem/2020/05/09/elso-szex-uj-kapcsolatban/
Nem kell erre merev szabályokat alkotni. Minden ember más és minden kapcsolat is. Van, aki szeret azonnal az ágyban kikötni, más berzenkedik attól, hogy túl hamar szexre kerüljön sor (és nem prüdériából).

Cirigli Jenő 2022.02.25. 21:08:27

@Sztravinszka: ott nem lesz már cilinder, de legalább a hamvasztás grátisz:))) Amúgyis keménykalapot hordok odabent:D

Sztravinszka 2022.02.25. 21:10:55

@Cirigli Jenő: tudom, látom, de az nem rímelt :)))

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.02.25. 21:15:35

@Reactor: de mi van ha tényleg nem olyan.....ez már meg szokta haladni a képességeket

Sztravinszka 2022.02.25. 21:15:54

@Cirigli Jenő: azon töprengek, a vas hány fokon robban :)

Infomaniac 2022.02.25. 21:30:58

@Burgermeister: odáig, hogy csók, smaci, oké. De ne várjuk már el minden 20 éves csajtól, hogy gyakorlott faszfogdosást adjon elő első randin, atyaég..
Elég gáz, ha csak erre van kereslet.

Cirigli Jenő 2022.02.25. 21:32:44

@Sztravinszka: nem a vas robban, hanem ami benne van! Mármint az acélban:)

Cirigli Jenő 2022.02.25. 21:34:19

@Infomaniac: legfeljebb fogdossa magát! Lényeg a prosztata egészsége:)

Infomaniac 2022.02.25. 21:36:25

@Cirigli Jenő: na, oké, megnyugodtam, hogy van némi kémiai alapérzékem..

Infomaniac 2022.02.25. 21:37:50

@Cirigli Jenő: az egészséges, ha fel van húzva és úgymarad?

Cirigli Jenő 2022.02.25. 22:18:05

@Infomaniac: működik köztünk a kémia?:))))

Cirigli Jenő 2022.02.25. 22:19:48

@Infomaniac: happy finish-sel gondoltam! Mert ha már minden szentnek maga felé hajlik a keze…:)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.25. 22:55:30

@Puerto Prince: Te tényleg mindent elhiszel ennek a unatkozó trollnak, vagy csak te is trollkodsz? :)

Almandin 2022.02.25. 23:30:52

@Cirigli Jenő: Ezzel azért nem kellene tréfálkozni. Más kérdés, hogy ti is addig lesztek vicces kedvetekben, amíg esetleg (remélem, soha) át nem terjed ránk ez az egész.

Cirigli Jenő 2022.02.25. 23:39:52

@Almandin: mindenki maga dönti el, hogy miként reagál dolgokra. Hidd el láttam kemény dolgokat, agyaltam nehéz döntéseken hosszú ideig álmatlanul. Ha meg kell baszódni, akkor meg kell baszódni!:)

Burgermeister 2022.02.26. 04:50:21

@Infomaniac: Nem a 20 evesekre gondoltam, inkabb a MILF kategoriara. De hidd el, hogy nemelyik 20-25 eves tudna neked is meglepetest okozni!

Cirigli Jenő 2022.02.26. 10:52:23

@Cirigli Jenő: na de az még odébb van! Örüljünk az életnek, a mának! Az apró kis dolgoknak. Hogy lassan hátunk mögött hagyjuk a Covid őrületet és újra szabadok leszünk. Két és fél év után úgy várom, hogy repcsire üljek, mint kisgyerek a falunapi vattacukrot.:)

Infomaniac 2022.02.26. 11:50:48

@Burgermeister: Akkor érdemes differenciálni a hozzászólásodat, mert a poszt írója 21 éves. Csak mondom.
Igen, tudok, hogy vannak olyan fiatal csajok, erre írtam, hogy ne ez legyen már az elvárás.
Ha majd MILF-ek témában jön poszt, akkor írd be újra, lehet, hogy egyet fogok érteni :))))

Sztravinszka 2022.02.26. 11:56:03

@Cirigli Jenő: Vas_karbon ötvözet, Nelson diagramm, mélység és magasság, védőruházat. Csak nem valami istenverte atomerőműben vagy?

Cirigli Jenő 2022.02.26. 12:55:12

@Sztravinszka: nem. Bár az is jó hely, tetszett is, de ott nem lehetnék a tüzek papja!:)
HTHA, szuperduplex, reboyler, ferrites plattír, amin regenerálás, VEM, szkimmingelés, savazás, passziválás:)))

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.26. 16:25:52

@Cirigli Jenő: Dehogy leszünk szabadok. Véget ér a járvány és jön a háború. Éljenek a 2020-as évek!

Cirigli Jenő 2022.02.26. 16:53:32

@The Cortez: a háború hozzánk még nem most jön. Most még csak a NATO elleni harc főpróbája zajlik. A Covid meg már nagyjából lecsengett. És végre utazni is lehet!

Reactor 2022.02.26. 17:04:30

@The Cortez: Igazság szerint valószínűtlennek tartom, hogy Ukrajna miatt bármiféle világháború kirobbanna. Egy kis nép léte vagy nem léte nem sokat nyom a latban a világpolitika boszorkánykonyhájában. A finnek mellett se állt ki a Népszövetség anno - annyi történt, hogy a SZU-t kizárták, és slussz (az más kérdés, hogy a finnek csúnyán elpáholták a szovjeteket). Mellettünk se állna ki se az EU, se a NATO, simán odadobnának a kutyáknak. SZVSZ a Vicctor se teljesen meggyőződésből van jóban Putyin pajtival, inkább félelemből.
Na meg, Brüsszel egy erősebb fröccsenésére Putyin pajti szépen elzárja a gázcsapot, és akkor lesz majd itt nagy vacogás.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.26. 20:22:02

@Cirigli Jenő: Hanem majd később. Bár remélem kimaradunk belőle. A Covid meg tényleg lecsengett, májusra a végét jósolják. Lehet utazni, én is jártam külföldön, persze röhejes feltételek mellett.

@Reactor: Világháború szerintem sem, bár azon sem lepődnék meg. Amerikának tetszene egy újabb véhá. Az biztos, hogy Putyin bácsi elég nagy hatalmi pozícióban van. A múlt éjjel jött egy levél Orbántól, hogy ők támogatják Ukrajna függetlenségét és nem akarnak háborúba vonulni. Ez kurva jó, de közben amúgy jóban vannak Putyinnal is.

Cirigli Jenő 2022.02.26. 20:47:56

@The Cortez: nyáron mindkét évben voltunk tengerparton, de az kocsival. Meg szintén kocsival szomszédos országban, meg No-ban. De repülővel 2,5 éve nem utaztam. Tegnap, amikor elküldték a repjegyeket, bepárásodott a szemüvegem. Pedig rajtam sem volt. Nem egy interkontinentális, de mégiscsak repülés.

Infomaniac 2022.02.26. 21:17:52

@Cirigli Jenő:
Én nem voltam nyaralni külföldön sajnos a covid miatt, önkorlátozásként.
Én is repülök nemsokára, bár sajnos nem nyaralni valami meleg helyre. De remélem az is lesz nemsokára.

Cirigli Jenő 2022.02.26. 21:40:25

@Infomaniac: hát biztos van jelentősége az önkorlátozásnak…bizonyos esetekben. Nekem nem volt.
Én sem nyaralni megyek, munka lesz. Egy kicsit melegebb hely mint itthon.:) Mindegy is, most olyan lelkes vagyok, hogy gondolkodás nélkül felülnék egy 10-12 órás járatra. Persze 4 óra után megbánnám!:)
Merrefelé mész?

Reactor 2022.02.26. 22:15:48

@The Cortez: Ez így van. Ámeriká minden alkalmat megragad, hogy felkavarja a szart, aztán meg eljátssza a világ csendőrje szerepét Nem véletlen, hogy ekkora közutálatnak örvendenek. Kíváncsi vagyok, megint elsüti-e majd a "deklaráljunk semlegességet, oszt majd egyszercsak jóóóóóól hadbalépünk" trükkjét. Óvodás trükk, ennek ellenére kinézem belőlük.
Személy szerint egyik oldallal sem "vagyok". Se az ukránokat nem szívlelem, se az oroszokat.
Amit Orbán művel, azt hintapolitikának nevezik. Hinta-palinta. Anno Kállay is ezzel kísérletezett, neki is milyen jól bevált...

Cirigli Jenő 2022.02.26. 22:38:05

@Reactor: de azért az USA csendőrködése jól jött a töketlen Európának a két világháborúban, meg a dél-szláv háború lezárásához.:)

Reactor 2022.02.27. 00:31:43

@Cirigli Jenő: Európának bizonyára jól jött (különös tekintettel a franciákra, angolokra), nekünk már kevésbé. Arról nem is beszélve, hogy az akkor még "semleges" USA irdatlan mennyiségű hadianyagot transzportált a Szovjetúniónak 1942 során. Hát ezekkel aztán meg lehetett nyerni a moszkvai csatát ám...

Reactor 2022.02.27. 02:10:09

@Cirigli Jenő: Elolvastam. A cikk hellyel-közzel megáll, bár akadnak azért benne tévedések, fals állítások, vagy echte hülyeségek. Szóval aki olvassa a cikket, kezelje azt egy csipet sóval azért.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.27. 06:58:51

Én ebből annyit érzékelek, hogy az évek óta amúgy is dömpingszerűen megjelenő ukrán nők elkezdenek megjelenni a "párkapcsolati" piacon, és aki az ilyesmit szereti, annak kinyílnak a lehetőségek és combok egyaránt. Most jön jól az a másfél szobás panel Nyíregyháza-külsőn, amiről korábban nem értettem, hogy miért olyan elengedhetetlen kelléke a szerelmi életnek.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.02.27. 18:33:13

@Puerto Prince: Meg az orosz nők is megjelennek már évek óta. Mindegyik Irina csak egy pénzes eltartót keres magának.

Cirigli Jenő 2022.02.27. 18:39:38

@The Cortez: most jó lesz Irina Kurnikovához a rubel árfolyam!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.27. 22:19:36

@The Cortez: hát ilyen ez, amikor nem a szerelemben hiszünk

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.27. 22:24:35

@Cirigli Jenő: a yüannak kéne bedőlnie, és akkor menne hozzátok Európába a sok elhivatott kínai csajóca :)

Cirigli Jenő 2022.02.27. 22:42:44

@Puerto Prince: nekem személy szerint nincs rájuk szükségem. Elég sokat láttam belőlük kínai nagyvárosban. Volt köztük egy két csinosabb, de nekem alapvetően nem jön be a testalkatuk.

Cirigli Jenő 2022.02.27. 22:46:04

@Puerto Prince: a moszkvai csata? Szerintem az áthúzódott 42 elejére is. Utána indultak meg Sztálingrád felé. 42 nyarán.
Istenem, de jó film volt az!

Reactor 2022.02.27. 22:53:37

@Puerto Prince: 41-ben keződött? Akkor rosszul emlékeztem, bocsánat. Annyi maradt csak meg teljes bizonyossággal, hogy az USA azidőtájt úgymond "semleges" volt még, és hogy cefetül hideg tél volt, a németek ezen szívták meg: a nagy precízióval készült fegyvereik rosszul vagy egyáltalán nem működtek a brutális hidegben, míg az orosz "zötyögő alkatrészes", ócskának tűnő PPSh-k kifogástalanul helytálltak. Oké, hát célozni egy valódi művészet volt velük, de legalább el lehetett sütni. Ugyanez volt a helyzet a német Kar, Mauser és a szovjet Tokarev, Simonov puskákkal (ez utóbbi módosított változatát gyártotta a brit FireScape cég HT-28 "Turmoil" néven egy ideig, a PAMR széria megjelenése előtt).

Cirigli Jenő 2022.02.27. 23:01:18

@Reactor: emlékeim szerint a Barbarossa hadművelet 1941 június 22-én indult meg. Három fő csapásiránnyal: északon Leningrád bekerítésével és talán 43 végéig tartó ostromával, délen a Kaukázus az olajkészletek megszerzéséért. A középső hadseregcsoport feladata volt Moszkva elfoglalása.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.27. 23:31:34

@Cirigli Jenő: :( sajnálom. Az orosz nők jobban bejönnek?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.27. 23:37:26

@Cirigli Jenő: @Reactor: ennyire nem tudom, meg őszintén, Moszkvában nincs tenger, de azt tudom, hogy a Csendes-óceáni csaták mikor voltak meg hol... nem kis részben azért, mert sok helyszínen hajóztam jómagam is. És innen ugrott be a dolog, hogy 1941 végén volt a nagy japán támadás... a feleségem családja most gyászolta meg a nyolcvanadik évfordulót, szóval hasonló időben az amerikaiak még olyan veszett sok cuccot nem küldhettek a szovjeteknek. Nade most megyek dolgozni, ezt addig valaki bogozza ki :)

Reactor 2022.02.27. 23:46:37

@Puerto Prince: Igen, a Csendes-óceánon elég komoly csaták voltak a japánok és a jenkik között, a Midway-szigetek (találó elnevezés) volt a fordulópont, onnantól a japánok gyakorlatilag minden csatát elveszítettek. Jómagam sose jártam a Csendes-óceánon, de olvastam róla ezt-azt, és nem épp pozitív dolgokat. Elég sok hajó szőrén-szálán eltűnt, és sok furcsaság is megesett arrafelé.
Nansei Shoto vágtázó kísértetéről hallottál már? Ez egy elég különös jelenség volt, amit a jenkik Okinawa térségében tapasztaltak. A hajóradarok egy nagy méretű, nagyon lassan mozgó tárgyat fogtak be. Mikor vadászgépek szálltak fel, hogy kiderítsék, mi az, a jel zavarossá vált, és mire odaértek a gépek, semmit nem találtak. Ha ismerős vagy arrafelé, érdemes kérdezősködni a mindenféle tengeri misztériumokkal kapcsolatban...akad ám bőven...!

Cirigli Jenő 2022.02.28. 00:01:01

@Puerto Prince: orosz nők között van sok szép. A nagyon karakteres, kiugró pofacsontú orosz nők nem tetszenek. Ami meg pláne nem, hogy nincs meg sokukban a nőies lágyság. Kemény időszakokban szerintem fontos a férfiembernek a női gyengédség. Náluk azonban több dolog miatt is ez másképp alakult…részben történelmi okok miatt.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.28. 08:25:32

@Reactor: várjál, várjál :)

Okinawa nagyon fasza hely, ott strandolni voltam, de Midway, Pearl Harbor meg ezek viszont nagyon messze vannak :))) Nagyon-nagyon.

Nem, én ilyen helyeken voltam, mint a Leyte-öböli csata meg a Samar-i csata

Lorrh 2022.02.28. 09:34:18

@Cirigli Jenő: ezt már blokkolta a face mint gyanús álhír

Sztravinszka 2022.02.28. 09:45:41

@Cirigli Jenő: milyen az ukrán nők testalkata?

Cirigli Jenő 2022.02.28. 10:39:39

@Sztravinszka: az kizárt dolog, mert nem tudom!:)
Nekem nincsenek releváns tapasztalataim nőkkel kapcsolatban! Mindig félénk kisfiú voltam. Nem egy pinahekker típus.

Sztravinszka 2022.02.28. 10:44:46

@Cirigli Jenő: lebuktam, gyorsan és szelektíven olvasok, a kínai nőkre írtad :)

Reactor 2022.02.28. 17:56:04

@Puerto Prince: "Nem volt a Szása egy moszkvai nagy dáma..." :D

Nekem ám nem kéne ukrán vagy orosz Natasa se.

Cirigli Jenő 2022.02.28. 20:23:56

@Sztravinszka: igen, a kínaiakra. Nekem nem igazán tetszettek. Persze ha vacsorákhoz nem kici kínai ujjackákra való gyűszűnyi pohárból kellett volna inni a rizspálinkát, akkor lehet, hogy megszeretem őket:)))

Cirigli Jenő 2022.02.28. 20:28:21

@Sztravinszka: van a hozzászólásodnak összefüggése a neveddel?

Sztravinszka 2022.02.28. 21:08:43

@Cirigli Jenő: nem, semmi, fullos magyar a származásom, csak anno Sztravinszkiről olvastam valamit és megtetszett a neve.

Sztravinszka 2022.02.28. 21:09:15

@Sztravinszka: már amennyire itt bárki lehet fullos magyar

Cirigli Jenő 2022.02.28. 21:33:25

@Sztravinszka: hát bennem nem buzog annyira a kurucz vér!:)

Sztravinszka 2022.02.28. 21:49:29

@Cirigli Jenő: hidd el ott van az, csak megszunnyadt kicsit a teher alatt, de amúgy is csak a színe számít, úgyhogy nóworri :)

Cirigli Jenő 2022.02.28. 22:08:31

@Sztravinszka: na jó, az évszázadok során megkurucosodott a sok labanc vér:)))

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.28. 22:15:29

@Cirigli Jenő: Ez érdekes kérdés, mondok rá valamit.

Az északi kínaiak alapból nem alacsony népek, mármint nekem nem azok. Nem ritka a 180-as kínai sem. De kb. velem egymagas a legtöbb velem egykorú vagy fiatalabb férfi (bár európai szemmel nézve én alacsony vagyok, 173cm).

A hanok ugyan valamivel alacsonyabbak, de nem ANNYIVAL. A testmagasság összefüggést mutat a gyerekkori táplálkozással, és sok alacsony populáció nem genetikailag alacsony - az én vagyok - hanem a túletetés hiányában kisebb.

Cirigli Jenő 2022.02.28. 22:39:15

@Puerto Prince: nekem nem a magasságukkal van gondom. Talán a testfelépítésükkel. Mellben sincsenek erősen felszerelkezve!:)

Reactor 2022.02.28. 23:17:20

@Puerto Prince: Nem tudom, de biztos, hogy Natasha, az nem.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.28. 23:22:35

@Reactor: Tehát még keresed az igazit. Ez számomra megható

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.28. 23:29:43

@The Cortez: Nézd, az én nőm nálam sokkal, értsd szó szerint 100x gazdagabb pasival volt előttem.

És nem volt boldog.

Értem szembe ment sok dologgal, például több évig a magyar társadalommal is. És közben is boldog volt, bár hülyeség volt ezzel próbálkozni.

A jó faszi, lett légyen bár átlagos minden vonatkozásban, nem arról ismerszik meg, hogy mit akar a Natasa vagy bukik-e a Kira a kukria Okinawán. A lényeg az irracionalitás, ami nem húszéves lejáratú lakáshitelekről, faszcentikről, pinatágulati együtthatókról szól, hanem arról, hogy egy nap mindannyian megpusztulunk: te is, én is, a nuni is, amit dugni óhajtunk.

A szexuális vonzerő lényege az, hogy megőrizz valamit... valamit, egy szikra-szilánkot a Teremtés ősi pillanatából. Abból az állapotból, amit még nem fertőzött meg sem a hierarchia, sem a lóvé, sem a vuvuzelányi faszméret, sem a lakáshitel, sem a kovid.

Ha ez megvan - nem könnyű rátalálni, pláne Európából! -, akkor bármire képes vagy.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.28. 23:32:44

@Cirigli Jenő: cserébe' lehet válogatni. Értem ezt úgy, hogy ők is csereszabatosnak látják magukat, és lássuk be, a többségük az is. Ezen belül vannak jó mellűek is. (európai) B-s, olykor C-s csajok sem ritkák, sőt, akinek fekszik a plasztik, az meg egyenesen dőzsölhet, bár nem annyira, mint Dél-Koreában, ahol...

Cirigli Jenő 2022.02.28. 23:42:04

@Puerto Prince: hát úgymond nem vagyok motivált:)))

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2022.03.01. 18:41:11

@Puerto Prince: Ennek a kommentnek nem sok értelme volt. Nem is értem ez a sok sületlenség hogy jön az én hozzászólásomhoz.

Reactor 2022.03.02. 03:01:50

@Puerto Prince: Igazából már rég nem keresem. Sok időt, energiát és pénzt fordítottam rá idáig, és nem hozott túlságosan sok pozitív eredményt. Hát abbahagytam. Ha létezik is az Igazi, majd megtalál ő...ha akar.

Látom ám, elég nagy világjáró vagy :))) Mondd csak, Indonéziában, Jakartában nem szoktál megfordulni esetleg? Egy szívességet szeretnék kérni tőled, ha igen - egy bizonyos hajónak kellene utánaérdeklődnöd...

Infomaniac 2022.03.02. 07:10:54

@Reactor: ez szomorú. Mármint hogy nem hozott túl sok pozitívumot. Mert az oké, hogy eredményt nem, bárkivel megesik, de hogy még a keresgélést sem élvezted...
Vagy csak sok idő eltelte után alakult úgy?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.02. 08:05:38

@Reactor: Már nagyon régen nem jártam ott, de maga a felkérés is izgatóbb számomra, mint ez a teljes blog! Miről lenne szó?

Reactor 2022.03.02. 16:47:12

@Infomaniac: Alapból az esélytelenek nyugalmával indultam neki, mivel nemigen van/volt olyan kvalitásom, amit egy modern felfogású nő vonzónak talált volna. Mindegy, azért lehetőséget adtam magamnak, és hát így utólag úgy látom, hogy jóval több erőforrást fordítottam erre, mint amennyi hasznom származott a dologból. És hát az ember egy idő után ráun.

@Puerto Prince: Kár :) pedig állítólag nagyon szép hely, barátságos emberekkel. Ha volna rá pénzem, magam indulnék neki a nagy kalandnak :))) Meglep egyébként, hogy így felcsigázta a kérésem az érdeklődésedet, még így is, hogy nincs punci a dologban. A hajó neve: SS Ourang Medan.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.02. 17:16:13

@Reactor: Én főleg Borneón csavarogtam egy rosszabb passzomban, illetve Celebeszen kötöttem ki olykor-olykor. A nép kb. ugyanaz az ausztronéz mint a Fülöpökön, szóval kaphatóak a huncutságra. Viszont nem megyek én semmiféle SS-es Ourang után!

Reactor 2022.03.02. 17:28:07

@Puerto Prince: Pont ezért gondoltam, hátha megfordultál már arra, mert korábban említetted, hogy bejártál arrafelé pár szigetet, na mondom, megkérdem, hátha Jakartát se hagyja ki, és lesz egy fölös félórája arra, hogy feltegyen egy kérdést az ottani hajózási irattárban, archívumban, vagy minek nevezik.
A hajók előtti "SS" megnevezésnek SEMMI köze a német "Schutzstaffel"-hez, hadd nyugtassalak meg :) ha jól tudom, a "steam ship" rövidítése. A hajónak ez a célállomás volt megadva elvileg annak idején, tehát itt tudniuk kell róla. Nem tudom, meddig tárolják visszamenőlegesen az anyagokat, az ominózus eset 1947-48 tájékán történt a Malakka-szorosban, már csak a közelség okán is tudniuk kell a hajóról valamit.

Reactor 2022.03.02. 18:58:48

@Puerto Prince: Nos, én komolyan gondoltam a dolgot :) És sajnos nem ismerek mást, aki jelenleg arrafelé kolbászolna. Gondoltam, egy próbát megér a dolog.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.02. 19:05:14

@Reactor: amennyiben nem, akkor ezért igazán kár lenne Jakartába utazni. A Malacca-szoros a világ legsűrűbben hajózott szorosa, pontos hidrográfiai vizsgálatok vannak róla, a roncsokat többnyire szétrobbantják, vagy elvontatják; mindenesetre megjelölik, mivel a szorosban a víz nagyon sekély. Ha a roncs valóban ott van, akkor lehet róla tudni. Ha engem kérdezel, ez csak a bolygó hollandi egyik újabb verziója.

Reactor 2022.03.02. 19:14:44

@Puerto Prince: Nyilván nem arra gondoltam,hogy CSAK ezért utaznál Jakartába, mint ahogy én magam se CSAK ezért utaznék. De ha már ott vagyok, rászánnék egy félórát, vagy órát, hogy utánaérdeklődjek az Ourang Medan-nak.
Nem ismerem teljesen a Malakka-szoros topográfiáját, de a földrajzi atlasz szerint nem is annyira sekély ott a víz. Ami a robbantást illeti, nos, a hajó ezt megspórolta nekik - mikor próbálták volna elvontatni, nem sokra rá egy akkora robbanás szakította ketté a hajót, hogy látszólag az egész kiemelkedett a vízből. A roncs (vagyis ami maradt belőle) ott kell legyen, csak eddig senki nem vette a fáradságot, hogy kutasson is utána, mondván, ez is csak egy legenda.
Elég sokan utánaeredtek amúgy (egy német professzor Essen-ből, egy Roy Bainton nevű író), és találtak is ezt-azt, ami elég jó alapot ad arra, hogy tényleg megtörtént az eset. Szóval esetünkben tényleg nem egy szellemhajóról van szó. Nagyon érdekelne, mi a fene történhetett a hajóval és a legénységgel, jó volna rekonstruálni.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.02. 19:39:57

@Reactor: tengerészeti léptékben nézve sekély a víz, nyilván a Balatonhoz képest nem. Mélytengernek olyan helyek számítanak, amelyek nem a kontinentális shelfen vannak, márpedig az Indokínai-félsziget és a Szunda-szigetek egykor a víz fölött voltak.

Na mindegy, a lényeg az, hogy ez egy jól kutatható terület, mármint lenne, ha nem lenne full tele hajókkal, a szorost nem sötétítené be a folyamatosan égő erdőtűz füstje és nem lenne benne relatíve erős sodrás.

De amúgy ha már megpróbálták elvontatni, akkor egész biztosan készült róla feljegyzés, hogy hol történt a vontatás? Tehát nem világos, hogy mit kéne kutatni. Illetve a robbanásoknak csak egy relatíve kis része "szakítja ketté" a hajókat. Egy kárfelmérős ismerősöm szokta mondani, amikor tengeri csatákat, stb. szoktunk kibeszélni, hogy a legtöbb hajó vagy felfordul, vagy partra fut, vagy banális léket kap. A hajótestet szétszakító robbanás nagyon ritka.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.02. 19:41:13

@Puerto Prince: *az Indokínai-fsz és a Szunda-szigetek közti tenger volt víz fölött. Mondjuk Jakartának állítólag nincs sok hátra, hogy víz alá kerüljön :)))

Reactor 2022.03.02. 19:54:56

@Puerto Prince: Épp ez az, hogy nem próbálták (legalábbis nem tudok róla). Az első írásos adat, ha jól tudom, 1952-ben került elő, azidőtájt még nem volt internet, kicsivel a II. világháború után járunk, hajóbalesetek, katasztrófák akkoriban sokkal gyakrabban estek meg, tehát érthető, miért került viszonylag későn a köztudatba az eset. Azidőtájt gondolom az ottani tengerészeti rendelkezések is másmilyenek voltak, mint ma (nem kellett minden roncsot elvontatni vagy szétrobbantani, és a technikai, anyagi háttér is igen szűkös lehetett erre a globalizáció előtti világban).

A leírás szerint a hajót a robbanás kettétépte, nyilván nem szubatomi részecskékre szaggatta szét, mert az esetben tényleg kár volna bármit is keresgélni. Ritka esemény, ez így van, de volt rá precedens párszor (egy Maasgusar nevű olasz hajóval szintén ez történt, ahhoz viszont semmi rejtélyes vagy természetfölötti nem kapcsolódott), ezt vélhetően a rakomány okozta. Sok teória foglalkozik ezzel, hogy az Ourang Medan valami nagyon csúnya kemikáliát fuvarozott, és az végzett a legénységgel, illetőleg okozta a robbanást (az utóbbi állítás igen valószínű, az előbbi már sokkal kevésbé). És valóban: kellett, hogy valami papírnyom maradjon a hajó után (akár elvontatták a maradványait, akár nem), annak viszont Jakartában kell lennie. Fura, de ott eddig még senki sem szimatolt, pedig ez volna a legkézenfekvőbb.
Írják sokan, hogy ilyen nevű hajó nem is létezett. Ez nem jelent semmit; anno olvastam a Pennsylvania hadihajóról szóló esetet is (a nyílt tengeren egyszer csak elkezdtek hatalmas repedések megjelenni a hajón, és gyakorlatilag egy órán belül minden ok nélkül magától szétmállott az egész), itt is mindenütt falba ütköztem. Végül aztán sok évvel később, egy újabb kutakodás során a hajó kapitánya nevének kikeresése után jöttem rá, hogy nem legenda, a dolog tényleg megtörtént, a hajó is létezett, csak más volt a neve (talán SS Luxemburg Victory), nem Pennsylvania. Na, úgy már aztán kezdtek sorjázni szépen a találatok. Az mindenesetre sokatmondó, hogy az Ourang Medan elvileg holland teherhajó volt, és mégis indonéz neve van ("Medan-ból származó ember"-t jelent).

Mindenesetre ha úgy fordulnának a dolgok, megköszönném, ha tennél egy próbát. Vennék neked ööö...virágot. Vagy egy üveg Chivas Regal-t. Vagy amit akarsz :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.02. 20:08:02

@Reactor: Miből gondolod, hogy ott van? Először is, ha ez a hajó olyan problémás rakományt vitt, és legális volt, kell tudnunk azt, hogy hol készült, melyik kikötőben volt honos, milyen zászló alatt hajózott, illetve hogy a Lloyd regiszterbe felvették-e. Ezek az információk sokkal megbízhatóbbak és egyértelműbbek, mint ez a random kutatás.

Amúgy az említett időszakban (bár ezek szerint nem tudod, hogy hol süllyedt el a hajó), nem létezett Indonézia, hanem Holland Kelet-India volt, ami külön hajónyilvántartást vezetett, amit nem tudom, hogy a hollandok vittek-e magukkal, mikor kipakoltak, de simán megérheti a kérdést.

A másik amit el tudok képzelni, hogy a britek, akiké volt akkoriban Malaya és Szingapúr is, vezethettek nyilvántartást a hajókról, már csak azért is, mert akkor még nem volt FAL konvenció és Szingapúrnál bizonyosan szükség volt forgalomirányításra.

Amúgy ha kifizetsz nekem egy hajót, én bárhova elmegyek. Repülni nem szeretek, meg nem is fogok, bocsi. Ha a hajós dolog érdekel, írj privát emailt :)

Reactor 2022.03.02. 20:31:44

@Puerto Prince: A mentőhajók jelentése alapján. Két hajó is fogta az Ourang Medan vészjeleit: a City of Baltimore, és a Silver Star (ez utóbbi vett részt a mentőakcióban). A Silver Star oda is ment a hajóhoz, fel is másztak rá, és látták, hogy mi történt. Tehát a hajó helyzetét ezek alapján relative pontosan be lehet lőni (ráadásul a Malakka-szoros se túlságosan tág, tehát nem tűt keresünk a szénakazalban).
Akik kutatták az esetet, mind a Lloyd-féle hajóregiszterhez fordultak először, és mind azt a választ kapták, hogy ilyen hajó nem létezett, legalábbis abban nincs beleírva (ezért írtam, hogy ennek ellenére simán létezhetett). Hogy hol készült és melyik kikötőben volt honos, erről én se találtam semmit, csak azt tudom, hogy holland zászló alatt hajózott, és Jakarta volt a célállomás. Még az is lehet, hogy a rakománya nem volt épp legális, és szándékos ködösítés történt.
Lehetséges, hogy a külön hajónyilvántartást a hollandok nem vitték magukkal, ezért nincs semmi nyoma a Lloyd-féle regiszterben. Én is így véltem, ahogy te, ezért se tartottam jó ötletnek a hollandoknál való nyomozást, inkább a megadott célkikötőben kellene érdeklődni.

Ha lenne pénzem kifizetni egy hajót, szerintem magam mennék :) meg is fogadtam már egyébként egy tucatszor magamban: ha valaha kőmilliomos leszek,az első az lesz, hogy odamegyek és megkeresem ami maradt a hajóból. Főleg azért érdekes a téma, mert akadt pár másik hajó is, ami hasonlóan járt (három ilyet találtam), és esetleg lehet összefüggés a dolgok között.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.02. 21:04:22

@Reactor: egy csomó ilyen történet van :)

Nekem amúgy két certificate-em van a Lloyd's Maritime Academyről, most csinálom a harmadikat.

De ami a lényeg: nem áll össze a sztori. A teherhajók nem úgy működnek, hogy van egy hajója a Pick szaláminak meg a Tiszai Vegyiműveknek, hanem vannak ezek a termelő cégek, és vannak a szállítmányozó cégek. A szállítmányozó cégeknek lehetnek hajóik (ez ritkább), de általában elviszik az árut a kikötőbe, a kikötőben felpakolják őket egy teherhajóra, majd a teherhajót üzemeltető cég elviszi a cuccot a célkikötőbe.

Nyilvánvaló, hogy egy cég annál nyereségesebb, minél hamarabb tudja a cuccot a konténerbe rakni, mert onnantól fogva övé a marzs az egész szállításon. Ezért ilyen kurva nyereséges pl. a dán Maersk. Szélsőséges esetben kikötőt is lehet venni, mint pl. a kínaiak teszik - ez, kombinálva sok egyéb redundáns költséggel, teszi lehetővé hogy a kínai áruk olyan kiba olcsók legyenek.

(tldr)

De ugye az van, hogy ha tegyük fel van egy konténerhajód (pl mint ami legutóbb elakadt a Szuezben), és vannak konténereid Szegeden, akkor feltöltöd a Pick szalámival megrakott konténereket Koperben, és irány Shanghai. Ám ahhoz, hogy ez gazdaságos legyen, valamit hoznia kell visszafelé. Tehát nem lehet azt megcsinálni, hogy van 100 konténered Koperben, de Shanghaiban csak 20, mert ez esetben a hajós társaság felszámol egy extra díjat, ergo az export drágább lesz a Picknek, az import meg drágább lesz Kínában.

Amúgy amikor a kovid beütött, pont ez történt, és az Európai meg Amerikai export lecsökkent, az import viszont (mivel az emberek nem tudtak "élményekre" költeni) megnőtt. Kína és más országok ahol nem fostak be így a koronától, ott egész egyszerűen hiába akarták tölteni a konténereket, nem tudták, mivel a konténerek nem jöttek vissza Európából. Ám elérkezett a pont, ahol már az üres konténereket is visszahozták a hajók, ám itt brutális felárat számítottak fel, ami drágította a kínai exportot és a nyugati importot is. Ennek mérséklésére a hajótársaságok bevezették, hogy megálltak útközben felvenni ezt-azt, hogy a szokásos kihasználtság töredékével futó hajóikat megtöltsék. Ennek az eredménye viszont egy káosz lett, mivel bizonyos konténerek kontinensekkel arrébb dekkolnak még mindig a 2020 karácsonyára rendelt cuccokkal. Gondolom észrevettétek, hogy bármilyen netes rendelésnél manapság gondolkodás nélkül refundolnak. Összességében ez az oka az egyre súlyosbodó, és megállíthatatlan inflációnak. Ugyanis 90%-a a tárgyi környezetünknek részben vagy egészben már volt egy konténerben. Ezért ezt pénzügyi eszközökkel kezelni igen nehéz lesz - mondja a feleségem, aki miatt nem tudok aludni. @Infomaniac: , remélem figyelsz.

(/tldr)

Ami most nekünk ebből fontos, az az, hogy egy értékes rakományt biztosítottak. Ez kizárólag kalózok, csempészek, stb. esetén nem valószínű.

Vészjelzéseket minden barom adhat le. Pláne, ahol több a szárazföld, mint a tenger; pláne, amikor még nem volt GPS, stb.

Ha volt ilyen hajó, a Silver Star legénysége bizonyára tudja, hogy mi történt. Ha valamilyen oknál fogva senki nem emlékszik, akkor lehet, hogy ez egy matrózvicc. Ha engem kérdezel: az.

Reactor 2022.03.02. 22:27:16

@Puerto Prince: Persze, történet az sok van, jó kísértethistóriát bárki ki tud találni. Ennek viszont több oldalról van írásos nyoma. Hidd el, ha tényleg csak egy kikötői mese lenne, amit egy old salt mond el egy korsó rum mellett, nem is foglalkoznék vele ennyit. De más se.
Csak olyanra szánok időt, aminek tényleg van valami lekövethető, írásos nyoma.

A tengerészeti regulákat túlzottan nem ismerem, de abban biztos vagyok, hogy csak úgy vészjelzést leadni indokolatlanul, mint az unatkozó pásztorfiú, aki farkast kiáltott, igen rossz ötlet. És hát, ha a történetnek csak a fele is igaz,vastagon volt oka az Ourang Medan-nak vészhívást leadni.

A kutatók döntő többsége pedig odáig jut el, hogy ami a Lloyd hajóregiszterében nincs, az nem is létezik. Ez olyan "ami nincs Facebookon, az nem létezik" hozzáállás. Abban lehetséges, hogy soha nem volt ilyen nevű hajó. Ettől a hajó más név alatt még vidáman létezhetett. Több, mint valószínű, hogy nem "Ourang Medan" néven építették, ezt a nevet később kapta (megintcsak a Pennyslvania-Luxemburg Victory eset).
Azzal tisztában vagyok, hogy a gyártó cégeknek nemigen van saját hajóflottájuk, hanem vagy bérelnek, vagy szerződnek szállítmányozási cégekkel. Az Ourang Medan vélhetően egy indonéz kikötőhöz tartozott, és bizonyára nem valami UPS- vagy Pan Am-szerű világszerte ismert vállalat birtokolta, hanem valami helyi Jóskapista Bt., esetleg Kft., és mivel azidőtájt nem volt internet, nem is maradhatott ilyen kis volumenű cégről semmi.

A Silver Star hajó is létezett, az ő vallomásukból tudjuk azt a keveset, amit tudunk (persze utólag az ő nevét is megváltoztatták, szóval ez is bezavart rendesen), a City of Baltimore csak fogta a vészjeleket, de túl messze voltak.
Hogy ilyen kevés az adat a témáról, és ezért foghíjas a sztori, ennek sajnos több oka is van. Egyrészt, jó rég történt. Másrészt, amit te is írtál, anno nem a Lloyd lajstromozta a hajókat, pláne nem két kontinenssel odébb, és a jogelődnél egy idő után vélhetően megsemmisítik a kartotékokat, mert kell a hely az újaknak. Ha volt is részletes feljegyzés a hajóról, ki tudja, megvan-e még. A Silver Star legénysége nem vitte magával a hajónaplót, szóval ez megint bonyolítja a dolgokat. Ezért gondoltam, hogy egy kis kérdezősködéssel visszább lehetne követni, mi is törént, de a legtutibb tényleg az volna, ha meglelnénk a roncsot.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.02. 22:45:35

@Reactor: hát ez megintcsak nem egészen így működik, de sok sikert kívánok a dologhoz. Tudod azért írtam ennyit az előbb, mert szerettem volna bemutatni, hogy ami nincs a Lloyds regiszterben, az általában tényleg nincs. Kapásból a hajógyárakban sem építenek olyan hajókat, amelyeket a Lloyds nem ellenőrzött az építés során (ez egy biztosítócég elsősorban), mert olyan hajóra legális, értelmezhető rakományt nem lehet felvinni. De a kedvedért megkérdezem a klubban, hogy ki kit gondol erről, jó?

Reactor 2022.03.02. 22:59:28

@Puerto Prince: Lehetséges, hogy ott van az, csak épp más néven, erre is akad számos példa. Lehet, hogy nem a Lloyd's lajstromozta az adott hajót, hanem valami más. Ha náluk nem tudnak semmit a hajóról, máshol kell érdeklődni, és azért gondoltam Jakartára, mert elvileg az lett volna a hajó célállomása (elnézve a Malakka-szorost, máshová nem is igen mehetett volna). Ha ők se tudnak semmit róla, akkor tényleg csak az marad, hogy felkutatni a roncsot.
Mindenesetre megköszönöm, bármilyen kis erőfeszítést is teszel az ügyben :) Addig is, amíg meg nem tollasodok annyira, hogy magam járjak utána :) Azt sose várnám el, hogy csak az én kedvemért elutazz oda, és kérdezősködj :D
Nem adom fel könnyen; a Mary Celeste után is folyik még a kutatás ennyi idővel később is.

Infomaniac 2022.03.03. 22:25:28

@Puerto Prince: bár pontosan nem tudom, mire kéne figyeljek, nagyon érdekes volt az elemzésed, igen

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.04. 12:16:54

@Infomaniac: csak arra, hogy milyen elborult időkben vagyok ébren. Egyszer régebben kérdezted, hogy mit csinálok éjszakánként, hát ezt :D
süti beállítások módosítása