Nem foglak hét hónap után elvenni!

2022. november 28. 07:21 - csajokespasik

       

               „Ma már sok nő is úgy van ezzel, hogy addig keresgél, amíg megtalálja a neki legeslegjobb kanit, de nekik szabad” – Posztolónk barátnője hét hónap után már házasságban gondolkodik. Amikor ennek hangot is adott, és azt látta, hogy párja hezitál, bosszúból bezárkózott. Vajon mi a helyes válasz ilyenkor?        

 
       

               Fedezd fel és használd!  Ha lazán ismerkednél, barátkoznál, de nyitott vagy egy kis extra kényeztetésre is, akkor a Barátság Extrákkal kapcsolat passzol hozzád. Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Mióta megmondtam a barátnőmnek, hogy nem akarok még megállapodni, rideg velem, pedig csak egyszer került szóba, csak úgy a semmiből dobta be, lazán érdeklődve. 7 hónapja vagyunk mindössze együtt, nem tudom, milyen választ várt. Utána pedig nem firtatta tovább, hogy de hát miért nem, mondjak érveket, csak jött az elzárkózás... De ez az eset felvetett bennem pár kérdést. Merthogy ezen még nem gondolkoztam, se alkalmas, se alkalmatlan jelöltek kapcsán. Én 194 centi vagyok, ő jóval alacsonyabb, és egyszer megjegyezte, hogy ezért pont passzolunk egymáshoz... És ha összefüggéstelen tulajdonságok alapján méricskéli a dolgokat, akkor nem tudom, kivel és milyen alapon akar családozni.        

       

               Elnézést, ha túl direkt a kérdésem, tudom, hogy egy mai embernek 27-35 között illene megházasodnia, de ha két ember egy életre el akarja kötelezni magát, az nem túl nagy áldozat a fiatal években és rövid ismeretség után?
Jó, vannak alternatívák a váláson kívül, és egy ismerősöm kísérletezett is házasságban a nyitott kapcsolattal, de nem lett szép vége. Nem tudom, mennyire működőképes egy jónak kikiáltott házasság a valóságban. Logikusan, a szilárd tényeket nézve, idővel a szexuális vágy csökken, a szerelem elmúlik, és ha nem beszélnek róla, akkor is - a házasság hívei ezt nem nagyon reklámozzák. Ahogy azt sem, hogy az állandó egymás mellett élés irritáló bizonyos típusú embereknek.
Láttam nem rég egy képet a neten, az volt a címe, hogy Együtt, és egy csaj meg egy pasi ült egy díványon egymásnak vetett háttal és mindketten a telefonjukat bámulták. Tehát az oké, hogy együtt vagyunk, de milyen minőségekben?

A másik, hogy abban viszont hiszek, hogy mindenkinek van egy megfelelő párja, akivel tudna családozni, de ilyet maximum egy-kettőt ad az élet, nem többet. Nekem is volt ilyen nőm, aki korábban nem kellett, de azóta bánom, hogy nem tartottam ki. Úgy éreztem magam vele, mintha már 100 éve ismernénk egymást, belém látna, érezné a gondolataimat, mintha nekem küldte volna a sors. Akkor ezeket negatívumnak fogtam fel. Hülye voltam. Könnyű ismerkedni az egyetemi évek vége után. Azóta se találtam hozzá hasonlót. Így nem mondom, hogy a jó minőségű házasság lehetetlen, mert elméletileg van rá esély, és az, hogy nekem nincs sok bizalmam benne, az csak én vagyok. Nálam az is szokatlan, ha azt érzem, hogy valakinek pont én kellek. Ma már sok nő is úgy van ezzel, hogy addig keresgél, amíg megtalálja a neki legeslegjobb kanit, de nekik szabad.
Szóval, jól hangzik az, hogy mindenkinek jár egy Igazi, csak a másik véleményét is mérlegeljük, ha lehet...          

 

 

107 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr1217989238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Real_Time 2022.11.28. 07:53:54

Nekik szabad persze, az hogy mekkora sikerrel járnak az jól látható az állatkereskedések és állatorvosi rendelők forgalmán.

Sztravinszka 2022.11.28. 08:14:40

A posztban elhangzó 1 mondatos életigazságok legjobban egy sörreklámra emlékeztetnek. Ez már az insta generáció?

Mindenkinek jár 1 igazi. Ez az élet habos oldala?

Lorrh 2022.11.28. 09:40:29

@Sztravinszka: az a borsodi. a habos oldal. kétszavas szlogen.
Ennél fejlettebb a tiktok generáció amikor már szavak sincsenek, csak hangokat makognak egyet egyet, mint egy makákó.

Almandin 2022.11.28. 13:21:29

Nyilván a posztoló nem szerelmes a nőbe. Másba volt szerelmes, de vele nem sikerült. Van ilyen. A nő valószínűleg szeretne családot, így jobb lenne, ha nem húzná az idejét.
A másik, hogy szerintem nincs olyan életkor, amikor kötelezően "illene" megházasodni. Eleve nem kényszer a házasodás. Ha valaki nem akarja, ne tegye.
A házasságról a posztolónak amúgy kissé pesszimista véleménye van. Igaz, hogy a vágy csökken minden házasságban idővel, de az intézmény cserébe ad is valamit. Stabilitást, összetartozás-érzést. A szexuális életet pedig odafigyeléssel jó állapotban lehet tartani. Életre szóló lángolás nincs, aki állandóan azt hajtja, nem ritkán teljesen egyedül marad. A házasság valószínűleg azért is van válságban, mert a mai, ingergazdag élethez szokott emberek unalmasnak élik meg.

Olasz Bazsa 2022.11.28. 13:22:01

"egy mai embernek 27-35 között illene megházasodnia"
- Bullshit. A házasság és az együttélősdi nem való mindenkinek. Ha nem vagy biztos benne, hogy neked való, vagy ővele való, inkább hagyd a picsába.
Az esküvő amúgy is kurvadrága, a válás még drágább. Pláne, ha férfi vagy.
Igen, amúgy vannak jó házasságok, de ez mindig idővel derül ki. Ha előre lehetne látni, éhendöglenének a válóperes ügyvédek.

Real_Time 2022.11.28. 13:28:25

@Almandin: Hogyne, a stabilitás az látszik a statisztikákon is :D

_Amatőr_ 2022.11.28. 14:00:35

@Almandin: Pont az a baj a házasság intézményével a 21. században, hogy sem stabilitást, sem összetartozás érzést nem ad.
Nem ad semmivel többet, mint egy tartós párkapcsolat, ráadásul a férfi jelentős anyagi kockázatot vállal.
Szóval, abszolút megértem a posztert, miért nincs kedve esküvősdit játszani, pláne nem 7 hónap után.

body_andras 2022.11.28. 14:08:32

7 hónap alatt felmérte a csaj hogy jó minőségű zsákmány vagy (tágabb értelemben) ezért az "All-In"-re hajt. Aztán amikor megtudta hogy nem lesz "Call", azóta mutatja, mennyire érdekled őt igazából.

Reactor 2022.11.28. 15:13:50

Egyetértek azzal, amit a házasságról gondol, teljesen igaz, hogy nem akarja a saját börtönét építeni, ami ráadásul minden évvel egyre szörnyűbb lesz aztán. Házasság? Blöe. A szabadság drágább az aranynál, ráadásul feleannyiba se kerül.

Negrogo 2022.11.28. 15:19:16

@Almandin: "nincs olyan életkor, amikor kötelezően "illene" megházasodni"
hogyne lenne. :D a gyerek valalas az ismeretsegi kuromben is 28-32 aka 30 -as korra volt jellemzo de nagyon. eleg nagy szazalekban lattam, hogy ha vki imseros lebabazott akkor utana 1-2 even belul az "osszes" . fuggetlen attol, h a megfelelo tarsal voltak e ezek a nok. nagyobb resze ra par evre persze el is valt. ha nem volt papir a kapcsolatrol akkor csak szakitas. mikor anno meg tobbet "logtam" fb-ob, nevetseges volt ahogy lattam a postokat a felcsinalas tenyerol majd a gyerekrol. baj ez 1 even belul tortent kb az osszesnel, azok kozt akik "jo baratnok" . csorda elven. ha neki is nehogy mar nekem ne legyen. passz.

a posthoz szolva : nekem volt olyan aki 1 ev kornyeken jott a dumaval, hogy hozzam jonne ha megkernem... (azt ki kell erdemelni) ra 3 hetre szakitott velem... nok... :D

antisocialnetwork 2022.11.28. 15:34:19

Hétfőn poszt? Mi a f@sz van? Túlóra? Vagy bevezetik a négynapos munkarendet, és termelni kell? Helló, hogy van ez?

Almandin 2022.11.28. 18:36:15

@Negrogo: Valóban az emberek nagy része csordaelven él. 100 éve falun meg azt tartották vénlánynak, aki nem volt házas 20 évesen, igyekeztek is a lányokat minél előbb férjhez hajtani. Pedig igazából azt kellene tenni, amit az ember szíve diktál. Nem kötelező házasodni, ha meg akar valaki, ne zavartassa magát, lehet fiatalabban vagy idősebben is. Riasztó, hogy sokan még a gyerekszámot is az elvárásoknak megfelelően állítják be, nem aszerint, mennyit szeretnének.

Real_Time 2022.11.28. 19:34:08

@Almandin: A házasság intézményét ti és hasonszőrű feminista kolléganőid írtátok le, az idetartozó társadalmi szerződést ti rúgtátok fel. Ezt pedig minden házasságra vágyó nőtársaitokkal illene végre közölnetek, a szokásos férfihibáztatás miatt, ez ugyanis saját főzt, tessék megenni szépen.

Lorrh 2022.11.28. 20:43:54

@Real_Time: persze mert a te elméd erre a negatív forgatókönyvre van kihegyezve. Ettől még sok embernek boldog a házassága.
És szingli öregembernek lenni meg totálisan lúzer dolog, hogy ennyire se voltál alkalmas az életben hogy egy társat magad mellé szerezz.
Ja, és az a patriarchális társadalmi szerződés nem volt ám annyira nagyon sikeres, amit a feministák felrúgtak. Olvass régi írókat is és megtudod.

Real_Time 2022.11.28. 20:47:47

@Lorrh: Tehát ha jól értem akkor most tulajdonképpen faszán működik minden. Akkor meg hol itt a probléma?

Lorrh 2022.11.28. 21:12:54

@Real_Time: Nem minden működik faszán. De az élet mégis sokkal bonyolultabb mint a te egybites világod.
De fel ne ébredj ám! Úgy kerek a világ ha elringatod magad a saját világképed tökéletességének illúziójában. Piros pirula.

Almandin 2022.11.28. 21:22:42

@Real_Time: Én nem szoktam a férfiakat hibáztatni. Rossz helyre címezted a reklamációt.

God Harald 2022.11.28. 21:38:08

@Negrogo: ismerős eset:)
18 évesen volt egy nagy szerelmem. Egy hónap után lepattintott. Majdnem félévre rá visszatért hozzám. 2 hónappal ezután felvázolta, hogy 1,5-2 év múlva összeházasodunk. Kérdeztem, hogy nem vagyok még túl fiatal ehhez? (Ő egy évvel idősebb volt) Azt mondta: ha két szív szereti egymást… Aztán kb. 2 hónap múlva megint lapátra tett a szokásos duzzogós-sírós stílusban:)

élhetetlen 2022.11.29. 00:08:42

@Olasz Bazsa: „de ez mindig idővel derül ki. Ha előre lehetne látni”. Fiatal ismerőseimet nézve, 8-9 évig együtt élnek házasság előtt. A rekordot az egyik kollégám tartja, húsz évig éltek együtt. Nagy meglepetések már nem lesznek. Jöhet a két, három gyerek. Ettől megváltozhatna az életvitel, de simán kimennek egy hónapra Amerikába három gyerekkel, (a pici még szopik). A másik két éves a Plitvicei tavaktól integet, a kilenc hónapos testvére még csak mutogat, és vigyorog, ha valami tetszik neki. Akik 38 évesen házasodtak, ott is megszületett három éven belül a fiú és a húga is. Ezek a családok is elválhatnak 60 évesen, de kisebb az esélye, mint egy hirtelen házasság után.

Real_Time 2022.11.29. 05:07:19

@Lorrh: A te világod az biztosan bonyolult lehet mert még te is belekeveredsz, aztán egyik szavadat baszod agyon a másikkal.

Olasz Bazsa 2022.11.29. 08:15:02

@élhetetlen: A házasság előtti főpróba pár év együttéléssel egyáltalán nem hülyeség. Sokminden kiderül "lakva".
Az én ismertségi körömben kicsit érdekes a válási statisztika. A túlnyomó többsége 5 és 7 év között válik el. A maradék meg húsz év után. Érdekes ez a két vízválasztó időszak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 09:09:06

@Lorrh:

"És szingli öregembernek lenni meg totálisan lúzer dolog, hogy ennyire se voltál alkalmas az életben hogy egy társat magad mellé szerezz."

Pontosan. Amennyire "menő" fiatalon szinglinek lenni, egyik virágról a másikra szállni, ugyanannyira lúzerség öregen szingliskedni.

Egy férfinak különösen. Betegeskedik, nem tudja már úgy ellátni magát stb. Csakhogy egy korban hozzá illő, vagyis fiatalabb nő bolond lenne ingyen ápolónőnek és házicselédnek beállni mellé. Amit egy nő 30-40-50 jóban-rosszban együtt töltött év után megtesz a férfinak, azt hülye lenne megtenni olyasvalakinek, aki korábban nem állt mellette.

Ez persze ha kisebb mértékben is, de áll a hasonló mentalitású nőkre is. Azért csak kisebb mértékben, mert statisztikailag idősebb korukban a házasok is megözvegyülnek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 09:15:44

@_Amatőr_:

"Pont az a baj a házasság intézményével a 21. században, hogy sem stabilitást, sem összetartozás érzést nem ad."

A stabilitáshoz és összetartozáshoz a házasság csak a keretet adja meg. Azt az említettekkel kitölteni már a pá

Amit a házasság válságának neveznek mindenütt, az valójában nem a házasság intézménye, hanem a párkapcsolatok, tágabb értelemben az emberi kapcsolatok válsága.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 09:16:33

Azt az említettekkel kitölteni már a pár dolga.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 09:22:30

@Olasz Bazsa:

Hét év utwn a "szerelemhormon" mennyisége csökken kritikus szint alá. A nevére már nem emlékszem, de állítólag létezik valami ilyesmi.

Húsz év elteltével pedig a fiktív "unalomhormon" szintje nő kritikus szint fölé. És a kapuzárási pánik, ami nemcsak nőknél van.

Adi21 2022.11.29. 09:40:10

@Negrogo:

pontosan noi dolog. "Szerelmes" beled, de ha nem arra haladnak a dolgok, akkor feladja egy ujabb lehetoseg remenyeben. Teljesen logikus, egyebkent noktol meglepoen racionalis cselekves.

_Amatőr_ 2022.11.29. 09:43:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Már miért lenne lúzerség öregen szinglinek lenni? (Egyébként férfiak esetében agglegénynek hívják.)
Mennyivel jobb az, amikor az asszony 20 év házasság után kirakja a szűrét? Ugyanúgy egyedül marad és még ki is semmizték anyagilag.

_Amatőr_ 2022.11.29. 09:49:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Lássuk be, egy olyan intézményi keretrendszer, amiből nagyon könnyű kiszállni (ti. elválni) és amiből a nő általában pozitívan száll ki, soha nem adhat stabilitást és összetartozást.
A férjnek Damoklész kardjaként lóg a feje felett, hogy bármikor elveszítheti családját és vagyonának tetemes részét.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 10:11:48

@_Amatőr_:

Aki így gondolkodik, az miért akad ki azon, hogy a nők is így gondolkodnak?

Lehet szinglinek maradni vénségedig, de ha gyereket csináltál valakinek, ugyanúgy kisemmiznek anyagilag. Ha meg nem csináltál gyereket, szépen kihalsz a teljes fehér lakossággal együtt.

Kezdem azt hinni, hogy az emberiséget nem háború, éhínség, természeti katasztrófa vsgy az UFO-k fogjqk kipusztítani, hanem a saját elvakult individualizmusa és önzése.

Ezért írtam, hogy nem a házasság intézménye, hanem az emberi kapcsolatok vannak válságban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 10:25:54

@_Amatőr_:

Egyrészt erre találták ki a házassági szerződést. Régi intézmény, nem mostani újítás.

Másrészt ugye közösen szerzett vagyont akartál mondani? Mert a házasságba vitt vagyont a házassági szerződés védi, az üzleti meg csak akkor közös, ha a felek úgy akarják?

Real_Time 2022.11.29. 10:33:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerintem meg megteszi a túltolt feminizmus is.

_Amatőr_ 2022.11.29. 10:36:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az a baj, hogy nőként nem érted a helyzetet:
Nem az a baj, hogy a gyerekvállalás sok pénzbe kerül, hanem sok pénzbe kerül és nincs rá garancia, hogy ott vagy a gyerek mellett, amíg felnő.

Csak szólok, a Homo sapiens faj most lépte át a 8 milliárdos lélekszámot a bolygón, szóval nem fenyeget minket a kihalás veszélye. ;)

_Amatőr_ 2022.11.29. 10:39:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A nap vicce! Te hány olyan házasságot ismersz, ahol van szerződés? xD

Szerinted a közösen szerzett vagyon nagy része hova vándorol?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 13:02:33

@_Amatőr_:

"nincs rá garancia, hogy ott vagy a gyerek mellett, amíg felnő."

Erre semmilyen együttélési mód esetén sincs garancia, szóval ez nem szól a házasság ellen.

"Csak szólok, a Homo sapiens faj most lépte át a 8 milliárdos lélekszámot a bolygón, szóval nem fenyeget minket a kihalás veszélye."

Lehet, hogy neked mindegy, de én azt szeretném, ha a fajon belül a fehér ember is fennmaradna. Jelenleg mind arányaiban, mind abszolút létszámban a kihalás felé közelít, miközben a Föld teljes lakosságán belül a legmagasabb életszínvonalon él. Megvan rá a logikus magyarázat, de akkor is érdekes paradoxon.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 13:09:42

@_Amatőr_:

Egyetértek! A nap vicce, hogy a férfiak rettegnek a kisemmizésüktől, holott régóta megvan a megoldás a félelmeikre. Csak túl hülyék ahhoz, hogy éljenek vele.

Almandin 2022.11.29. 13:18:57

@élhetetlen: Azért arra sem árt figyelni, hogy a női termékenység idővel csökken és a komplikációk esélye is nő. Nyilván jó, ha egy kipróbált kapcsolatot szentesítenek, de a közel tízéves, vagy húszéves várakozás már a másik véglet. Aki 38 éves kora után még tud több gyereket szülni, szerencsés.
Két-három év elég ehhez. A hét hónap szerintem is kicsit rövid, de erre se lehet általános szabályokat felállítani.

vanderkaay 2022.11.29. 13:19:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Hét év utwn a "szerelemhormon" mennyisége csökken kritikus szint alá. A nevére már nem emlékszem, de állítólag létezik valami ilyesmi."

Nem ez a híres oxitocin?
Volt itt annak idején egy pali aki minden második poszthoz kilométeres értekezéseket írt és bármilyen sztorit erre vezetett vissza

_Amatőr_ 2022.11.29. 13:25:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Pontosan ez az érv szól a házasság ellen!
Miért hajtsa valaki igába a fejét, amikor bármelyik párkapcsolati formában ugyanakkora az esélye, hogy megszívja?

Az miért érdekel téged, hogy mondjuk 100 év múlva az emberi fajon belül hogy alakul a rasszok aránya, amikor te már rég a föld alatt leszel?

_Amatőr_ 2022.11.29. 13:27:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hány nő megy bele önként és dalolva egy házassági szerződésbe az esküvő előtt?

Lorrh 2022.11.29. 17:09:05

@_Amatőr_: debizony! a normális emberek kihalnak.
Majd helyettük nigériában meg kongóban szaporodnak a tudjukmilyenek.
Ha neked ez vigasz akkor szép jövőnek nézel elébe.
Mondjuk a te családod kihal, mert nem lesz gyereked. Ennek te annyira örülsz?

Lorrh 2022.11.29. 17:12:37

@_Amatőr_: "Az miért érdekel téged, hogy mondjuk 100 év múlva az emberi fajon belül hogy alakul a rasszok aránya, amikor te már rég a föld alatt leszel? "
haha ezt te sosem fogod megérteni mert csak önmagadig, a saját élményalapú kényelmedig, a korlátolt kis életed horizontjáig látsz el.
Akinek gyereke, unokája van, az szeretné hogy normális világban élhessenek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 17:14:51

@vanderkaay:

Nem tudom, lehet. Én kissé szkeptikus vagyok, avagy elég sz@r dolog lenne, ha az alapvető érzéseinket vegyületek határoznák meg. (Pedig valószínűleg így van, sok kísérlet igazolta ezt.)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 17:17:16

@_Amatőr_:

"Miért hajtsa valaki igába a fejét, amikor bármelyik párkapcsolati formában ugyanakkora az esélye, hogy megszívja?"

Miért ne, ha ugyanakkora az esélye, hogy megszívja?

"Az miért érdekel téged, hogy mondjuk 100 év múlva az emberi fajon belül hogy alakul a rasszok aránya, amikor te már rég a föld alatt leszel?"

Hadd ne kelljen ezt elmagyaráznom. Ha nem érted, nincs az a magyarázat, amely meggyőzne.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 17:19:50

@_Amatőr_:

"Hány nő megy bele önként és dalolva egy házassági szerződésbe az esküvő előtt?"

Egy aranyásó jó eséllyel nem. Egy jó és biztos egzisztenciával rendelkező nő már inkább.
Aztán az egész függ a szerződés tartalmától is.

_Amatőr_ 2022.11.29. 17:24:09

@Lorrh: Haha, te aztán jó korlátolt vagy, hogy csak a fehér rasszban tudsz gondolkodni.
A dinoszauroszok 160 millió évig uralták a Földet, mi meg 200 ezer év alatt szétbasztuk.
A Nap 5 milliárd év múlva meg szénné égeti a bolgyóit.
Csak a Tejútrendszerben több bolygó van, mint amennyi homokszem az összes tengerparton.
És amúgyis az egész Világegyetem önmagába fog roskadni.
Micsoda szűk látókör! :D

_Amatőr_ 2022.11.29. 17:45:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Talán azért, mert az egzisztenciája megmarad? ;)

_Amatőr_ 2022.11.29. 17:47:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Egy jó és biztos egzisztenciájú nő egy jobb és biztosabb egzisztenciájú férfihoz megy szívesen feleségül.

Sztravinszka 2022.11.29. 18:09:23

@vanderkaay:
Szerintem kevered.
Az a dopamin volt, és a dopamin diéta, amit annyira reklámozott.

Sadist 2022.11.29. 18:20:44

"Mióta megmondtam a barátnőmnek, hogy nem akarok még megállapodni, rideg velem, pedig csak egyszer került szóba, csak úgy a semmiből dobta be, lazán érdeklődve. 7 hónapja vagyunk mindössze együtt, nem tudom, milyen választ várt. Utána pedig nem firtatta tovább, hogy de hát miért nem, mondjak érveket, csak jött az elzárkózás..."

20 éves? Szűz vagy te vetted el a szüzességét és nem volt rajtad kívül más partnere? Lojális? Tud és hajlandó főzni? Háztartást vezetni? Odaadó és elérhető az ágyban? Hajlandó áldozatokat hozni érted?
Ha ezek bármelyikére nem a válasz, akkor nem jár neki a házasság, pláne nem 7 hónap után.

"Elnézést, ha túl direkt a kérdésem, tudom, hogy egy mai embernek 27-35 között illene megházasodnia"

A nőknek 20-25 között illene házasodniuk és családot alapítaniuk, a férfiaknak 30 éves korukig meg se szabadna, hogy forduljon a fejükben a házasság gondolata.

"de ha két ember egy életre el akarja kötelezni magát, az nem túl nagy áldozat a fiatal években és rövid ismeretség után?"

Nőknek egyáltalán nem, aki még pörögni akar a faszkörhintán, az ugyanúgy megteheti házasságban is.

"A másik, hogy abban viszont hiszek, hogy mindenkinek van egy megfelelő párja, akivel tudna családozni, de ilyet maximum egy-kettőt ad az élet, nem többet."

Jól megetettek ezzel a hollywoodi, szirupos, romantikus fassággal.

élhetetlen 2022.11.29. 18:24:20

@Almandin: Az említett három pár közül (mert több is van), egyik már a gimi alatt összeköltözött, a másik gimi után nyáron vitte át az anyját és a beteg vendéggyereket a szomszéd faluban levő gyerekgyógyászhoz, és most a gyerekgyógyász lánya a felesége, van (eddig) három gyerekük. A házasság 30 éves koruk előtt jött, ami normális. A pártaláláshoz szerencse is kell, nem kell mindenkinek 30 partnert kipróbálni.
A 38 évesen házasodunk, 39 évesen jön az első gyerek, két év múlva a második, ez tényleg szerencse. Egy másik családnál a 40 éves feleség megjárta a poklot (a hormonkezeléstől kezdve), mire megszületett a kislány.
Csak záró poén, a srác 8 év után is megadta a módját a lánykérésnek. Először a szülők, nagy csokor virág, és úgy ünnepélyesen. A leendő anyós örült, a férj hallgatott, a felesége nógatta, na, mondj már valamit. Már éppen ideje volt, mondta a férj.

Sadist 2022.11.29. 18:36:44

@Almandin: "A nő valószínűleg szeretne családot"

Tévedés. A nő házasságot akar. Óriási különbség.

"A másik, hogy szerintem nincs olyan életkor, amikor kötelezően "illene" megházasodni. Eleve nem kényszer a házasodás. Ha valaki nem akarja, ne tegye."

Épp ez a baj, hogy az emberek, pontosabban főleg a nők nincsenek rákényszerítve, hogy férjhez menjenek, mert ma már állam bácsi és a társadalom biztosít számunkra mindent, amit korábban a férjüktől kaptak akkor.

"A házasságról a posztolónak amúgy kissé pesszimista véleménye van. Igaz, hogy a vágy csökken minden házasságban idővel, de az intézmény cserébe ad is valamit."

Aha, és mégis mit? :D Úgy értem a férfiaknak, mert a nőknek nyilvánvalóan jó deal, hogy ha szülnek egy gyereket, akkor automatikusan jár nekik a kecó, gyerektartás, segélyek, egyéb juttatások, de egy megállapodás is akkor működőképes, ha mindkét fél nyer valamit az alkuval.

"A házasság valószínűleg azért is van válságban, mert a mai, ingergazdag élethez szokott emberek unalmasnak élik meg."

Nem. A házasság mint intézményrendszer azért van válságban, mert a házassággal a nők csak jogokat kapnak felelősség nélkül, a férfiak meg csak felelősséget kapnak jogok nélkül.

Sadist 2022.11.29. 18:39:50

@_Amatőr_: "Nem ad semmivel többet, mint egy tartós párkapcsolat, ráadásul a férfi jelentős anyagi kockázatot vállal."

Ez a lényeg. Egyszerűen nincs az égvilágon semmi ösztönző a férfiak számára, hogy megházasodjanak.

Sadist 2022.11.29. 18:48:13

@Almandin: "100 éve falun meg azt tartották vénlánynak, aki nem volt házas 20 évesen, igyekeztek is a lányokat minél előbb férjhez hajtani. Pedig igazából azt kellene tenni, amit az ember szíve diktál."

A nagy lófaszt, már bocsánat. Pusztán érzelmekre tilos volna egy 20+ éves projektet alapozni.

"Nem kötelező házasodni, ha meg akar valaki, ne zavartassa magát, lehet fiatalabban vagy idősebben is."

Csak a nőknek figyelembe kellene venniük, hogy fiatalon a legkelendőbbek és ha szeretnének az életben férjet, családot, akkor fiatalon, minél alacsonyabb, ideális esetben 0 partnerszámmal kell házasodniuk, nem 30+-osan leesve a faszkörhintáról.

Sadist 2022.11.29. 19:00:50

@Lorrh: "És szingli öregembernek lenni meg totálisan lúzer dolog, hogy ennyire se voltál alkalmas az életben hogy egy társat magad mellé szerezz."

Egy férfi értékét egyáltalán nem az határozza meg, hogy "tud-e társat szerezni maga mellé", hanem hogy mennyi pozitív hatással van az őt körülvevő világra.

"Ja, és az a patriarchális társadalmi szerződés nem volt ám annyira nagyon sikeres, amit a feministák felrúgtak."

Tényleg nem valami sikeres ez a patriarchális társadalom, elvégre csak tiszta ivóvíz, gáz, áram, fedél a fejed fölött, csatorna, szemétszállítás, bőséges kaja, orvosi ellátás, meg internet van, amin keresztül irkálhatod az orbitális fasságaidat, de a Holdra még nem utazhatsz egy Budapest-Debrecen buszjegy áráért.

Sadist 2022.11.29. 19:07:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Egyrészt erre találták ki a házassági szerződést."

Ami pontosan annyit ér, amennyit a papír, amire írták. Férfiként kitörölheted vele a segged. A nőnek csak annyit kell mondania, hogy kényszer hatására írta alá és onnantól kezdve az egész semmis.

Sadist 2022.11.29. 19:16:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Erre semmilyen együttélési mód esetén sincs garancia, szóval ez nem szól a házasság ellen."

Dehogynem, a klasszikus házasságban, vagy nevezhetjük házasság 1.0-nak, pontosan ez volt. Mindkét félnek rögzítve voltak a jogai és az azokkal járó kötelezettségek, ha valaki ezt felrúgta, akkor a vétkes fél volt büntetve.
Ennek az évszázadokig működő rendszernek a nem vétkességi alapú válással szépen alávágtak úgy, hogy ma már indoklás nélkül el lehet válni, ha pedig negatív következmények nélkül fel lehet rúgni egy szerződést, akkor az a fél, aki pozitívan jön ki egy ilyen szerződés felrúgásából, az nagyon is ösztönözve lesz, hogy felrúgja.

Sadist 2022.11.29. 19:18:31

@_Amatőr_: "Hány nő megy bele önként és dalolva egy házassági szerződésbe az esküvő előtt?"

Hát az összes, mint az közismert!

vanderkaay 2022.11.29. 20:01:25

@Sztravinszka: Holtbiztos hogy volt itt egy olyan pali aki állandóan az oxitocint emlegette, szerintem még abban az időszakban amikor faszbúk júzerekkel lehetett itt hozzászólni. Lehet hogy dopaminos pali is volt/van, meg az is hogy a két illető ugyanaz bár én a dopaminosat még nem láttam, igaz mostanság ritkábban is nézek rá az oldalra

Real_Time 2022.11.29. 20:05:13

@Sadist: Ezt szeretem itt én hogy ezek minden lófaszt bemagyaráznak, UFO meg minden volt itt már, csak nehogy be kelljen látni a problémák fő és egyben egyetlen okát :D Azért nem látják csak a fától az erdőt, mert nem is akarják. Lehet hogy a társadalmi rendet sikerült (felrúgniuk) megváltoztatniuk, de a férfiak tulajdonságait és viselkedésüket nem fogják tudni megváltoztatni, ahogyan a nőkét sem lehet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 20:43:24

@Sadist:

"ha pedig negatív következmények nélkül fel lehet rúgni egy szerződést, akkor az a fél, aki pozitívan jön ki egy ilyen szerződés felrúgásából, az nagyon is ösztönözve lesz, hogy felrúgja."

Ebben van valami. Ha nem lesz is ösztönözve, hogy felrúgja, vissza sem tartja semmi ettől.

Lorrh 2022.11.29. 22:16:06

@Sadist: nem nem, te keversz valamit nagyon. A patriarchális társadalom például Irán, ahol a nőnek kuss a neve, az apja keres neki férjet és csadorban járhat. Örülhet ha naponta csak két nagy pofont kap a férjétől mert az éppen berúgott.
Ezt hogy lehet összekeverni a ciivilizáció technikai vivmányaival amiből férfi és nő is egyaránt részesül.
Persze ilyen hamis csúsztatással tudod igazolni a véleményedet, hogy mindent is a férfiak építettek fel a világon és nők akár ne is legyenek.

Sztravinszka 2022.11.29. 22:16:57

@vanderkaay:
Rémlik, hogy a dopaminos nemrég azt írta, hogy régebben más hormonokra esküdött. Szóval ugyanaz lehet, ráadásul ez a dopaminos ügy viszonylag új. Dr. Anna Lembkétől is linkelt, elég érdekes téma, felfogás amúgy.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 22:35:31

@Sztravinszka:

"nemrég azt írta, hogy régebben más hormonokra esküdött."

Bizonyára más lett a szponzor.

Szerencsére nem ismerem ezeket a gyógygurukat, de ismerem a módszert: kiválasztanak egy hatóanyagot, és kikiáltják valami csodaszerré. Józan ember egyáltalán komolyan veheti őket?

Sztravinszka 2022.11.29. 22:53:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem, ez a pasinál privát agylövés csak.
Dr. Lembke nem gyógyguru, hanem kutató, pszichiáter. Addiktológia a szakterülete, az elmélete az agy pleasure and pain homeosztázisáról szól, dióhéjban és konyhanyelven. Ez inkább neurobiológia, agyműködés.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 23:02:44

@Sztravinszka:

"elmélete az agy pleasure and pain homeosztázisáról szól"

Úgy tudom, ez eléggé népszerű, régóts alaposan kutatott terület.

Real_Time 2022.11.30. 04:34:48

@Lorrh: Az eszedért téged már biztosan nem lopnak el. Az iráni az az arab civilizáció, ami Európában sohasem volt, viszont patriarchátus igen. Az hogy nőknek mit kell hordaniuk az a vallásokból és hagyományokból ered, de kurvára nem a patriarchátusból.

Lorrh 2022.11.30. 07:35:57

@Real_Time: jajjjdejóóóó, örülök ha nem lopnak el!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 07:49:00

@Real_Time:

A vallás és a hagyományok nemcsak a nők öltözködését határozzák meg, hanem társadalmi szerepüket, rangjukat, "értéküket" is. Ám a vallás és a hagyományok nem csak úgy a semmiből jöttek, hanem a társadalom lenyomatát képezik, mégpedig legeslegtöbbször a férfiuralmi társadalomét.

Tehát a társadalom határozza meg a vallást, amely persze képes visszahatni a társadalomra, szinte bebetonozni azt. Másfelől a társadalom is képes felhasználni a vallást saját érdekeiben.

Európában a reneszánsz, a gazdasági-társadalmi változások képesek voltak megtörni az intézményesült vallás, vagyis az egyház hatalmát, lásd reformáció. Az iszlám világban az efféle változások csak mostanában kezdik itt-ott kikezdeni az egyház/vallás uralmát.

Sztravinszka 2022.11.30. 08:20:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Akkor dönts el magadtól, hogy gyógyguru vagy sem, biztosan menni fog egyedül is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 08:43:00

@Sztravinszka:

Nem érdekel, nem szoktam diétázni, nincs rá szükségem. Ahogy boldogság-hormonokban sem szenvedek hiányt.

Az ilyesmit meghagyom azoknak, akik képtelenek elfogadni önmagukat: soha nem lankadó friss reménnyel próbálhatják ki a félévente megjelenő új csodamódszereket.

Real_Time 2022.11.30. 08:46:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A kérdésem továbbra is az, hogy mi a faszom köze van a vallásnak és hagyományoknak a patriarchátushoz? Az kívül hogy semmi. A Nyugat európai matriarchátusban is élnek muszlimok például minden jó szokásaikkal együtt, magasról leszarva az itteni feminista rendszer előírásait.

Lorrh 2022.11.30. 08:52:53

@Real_Time: pedig elmondta. A vallási vezetők is férfiak, az ő érdekeik alapján hozták a vallási szabályokat.
Amik sokszor csak vallási köntösbe burkolt erkölcsi, hímsoviniszta vagy simán közegészségi szabályok voltak.
Komolyan nem érted ezt???
Hogy a vallást nem isten szabta meg hanem földi emberek, papok, férfiak.

Sztravinszka 2022.11.30. 09:01:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
:))) a dopamin diéta nem a kilókról szól, de vágom, te tökéletes vagy, úgyhogy csak további szépeket tudok kívánni, hajrá! Jaaaj

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 09:28:57

@Sztravinszka:

Messze nem vagyok tökéletes, nem is törekszem rá, mert a hibáimmal együtt el tudom fogadni magam olyannak, amilyen vagyok. Ez olyan lelki egyensúlyt ad, amit sokan csak mindenféle szerekkel próbálnak elérni.

Real_Time 2022.11.30. 09:35:36

@Lorrh: Ahhoz ennek továbbra sincsen semmi köze hogy egy társadalom patriarchátus vagy matriarchátus berendezésű? Te nem érted hogy például az itt élő muszlim nők önszántukból öltözkednek úgy, a hagyományok miatt. Mert láss csodát nem mindegyik követi már az itt élők között ezeket a hagyományokat, sokuk teljesen átlagosan öltözködik. Amelyik viszont nem, az sem azért mert rá lenne kényszerítve. Odahaza rá lenne, de itt nincs.

Lorrh 2022.11.30. 10:29:34

@Real_Time: az itthon élő muszlim nőket védik a magyar állam törvényei, tehát nyugati emberjogi törvények, ahol a ffi és anő egyenjogú. Ezért ezt vicces felhoznod példaként.
Menjenek szaudarábiába muszlimoskodni, akkor majd rádöbbennek.

Sztravinszka 2022.11.30. 10:32:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Vágjuk, jobb vagy mindenkinél. Nem kell ragozni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 10:41:37

@Sztravinszka:

Legalábbis valószínű, hogy szerek nélkül is jobban érzem magam a szerekhez folyamodóknál.

Tán érintve vagy, azért írsz nekem ilyen gúnyolódó hangnemben? Ne erőlködj, nincs rám hatással.

Real_Time 2022.11.30. 10:45:55

@Lorrh: És mi köze van ennek a patriarchátus berendezéshez? Egyébként pont nem az itt élő elenyésző számú muszlim közösségre gondoltam, de látom hogy te nem nagyon hagytad még el a kerítést. Vannak ahol tömegesen élnek és ott jól megfigyelhető a berendezkedésük. Az egy má kúltúra, amihez az európai keresztény és patriarchátus társadalmak soha nem is hasonlítottak.

Sztravinszka 2022.11.30. 10:49:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Érintve? Abban, hogy érdekelnek bizonyos témák? Én egy fickóval váltottam itt üzenetet az oxitocinról és dopaminról, aztán valahogy beleugattál a témába, de szerintem zárjuk le, nincs ezen mit tovább rágni.

Sadist 2022.11.30. 10:54:57

@Lorrh: "A patriarchális társadalom például Irán, ahol a nőnek kuss a neve, az apja keres neki férjet és csadorban járhat. Örülhet ha naponta csak két nagy pofont kap a férjétől mert az éppen berúgott."

Látszik, hogy full idióta vagy ebben a témában is. Muszlim országban bebaszott férjek... Árvaházban meg anyák napi ünnepség, mi?
Régebben már nagyon szépen levezettem, hogy mi is a patriarchális társadalom és miért szinonimája a fejlett civilizációnak, de már akkor is fullba nyomtad a kretént, úgyhogy nem fogom még egyszer leírni.

"mindent is a férfiak építettek fel a világon"

Miért, nem így van? De. Minden, amit magad körül látsz, 99%-ban férfiak hoztak létre és ők működtetik, nem a nők.

Olasz Bazsa 2022.11.30. 12:05:22

Következőt gondolom:
Valóban, ha szétnézünk, mindenhol a férfiak által feltalált, felépített és működtetett vívmányokat látunk a kurvakényelmes (túl)fogyasztói társadalmunkban.

Ugyanakkor lássuk meg azt is, hogy a feltaláló és építő férfi, amikor hazament és meleg ételt talált az asztalán, azt általában egy nő keze tette oda.
Amikor a férfi felkel reggel és friss, mosott ruháért nyúl a szekrénybe, azt is általában egy nő keze készítette oda be.
Sőt, hogy a feltaláló és az építő megszülessen, továbbá túlélje a kisgyermek korát, már ahhoz is egy nő kellett.

Arra szeretnék kilyukadni, hogy nem csak a hibákat és az idiotizmust, de a hasznosságot is egyenlően mérte ki a teremtő. Sem férfiak, sem nők nélkül ez a világ nemhogy így, hanem sehogysem nézne ki.
Ahogy végigolvasom ezt a komment cunamit, mintha azok állnának nyerésre, akiknek érdekében áll a család nevű szövetség lerombolása és a nemek egymás ellen fordítása.
Ezekkel a láthatatlan erőkkel csakis úgy lehet alaposan kibaszni, hogyha tudatosan nem az ellenséget, hanem a társat, partnert, kiegészítő szövetségest keressük a másikban.
Uff, beszéltem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 12:14:35

@Sztravinszka:

"aztán valahogy beleugattál a témába"

Bocsánat, nem tudtam, hogy Nagyságodtól engedélyt kell kérnem, hogy szólhassak Nagyságodhoz.

Egyébként ugatni a Kocsisoron kenyérkereső erotikus tevékenységet folytató, szifiliszes, köszörűs édesanyád szokott, amikor az ánuszába vágják az equus caballus péniszét.

Remélem, egyetlen csúnya szót sem használtam.

Lorrh 2022.11.30. 12:19:28

@Sadist: "Miért, nem így van?"
De bizony igy van!
És a gyerekeket meg a nők szülik kizárólag.
1:1

nevetséges ez a rugózásod és nőgyűlöleted.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 12:21:00

@Olasz Bazsa:

Nagyon igazad van. A természet különböző fajta tehetségekkel látta el a férfit és a nőt, és ezek ideálisan kiegészítik egymást. Mellesleg e kiegészülés iránti vágyról szól a művészetek 90%-a.

Egyik sem tud létezni a másik nélkül. Csak a társadalom atomizálására törekvő romboló mozgalmak igyekezneknek egymás ellen fordítani már nemcsak népeket, embercsoportokat, hanem a nemeket is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 12:27:42

Lehet, hogy bennünk nőkben _általában_ kevesebb a kreativitás, viyzont a tudományos és műszaki területek jekentős részén mégis beértük, sőt néhol meg is előztük a férfiakat. Az intellektuális képességeink semmivel nem gyengébbek a férfiakénál, csak az evolúció, a természet, majd később a társadalom olyan feladatokat bízott ránk, amelyek mellett csak kevés nő képes a férfiakéhiz mérhető teljesítményt nyújtani. De egyre több ilyen nő akad.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 12:30:31

Ráadásul a mai fejlett társadalmakban senki és semmi nem áll egy alkotni akaró nő útjába. A felsőoktatásban már ma több lány tanul, mint fiú.

Sztravinszka 2022.11.30. 12:36:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Köszönjük a bemutatkozásodat, bár eddig sem voltál egy rejtély.

Lorrh 2022.11.30. 12:56:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: konkrétan ez a Sadist egy romboló ember, aki egymás ellen uszítja a férfit és a nőt. Tökéletesen beleillik korunk megosztó mozgalmaiba.
A neo feministák meg a woke mozgalom az egyik véglet, ez a Sadist meg a másik véglet. Egyik sem tud létezni a másik nélkül.

Lorrh 2022.11.30. 12:58:13

@Sztravinszka: arra célzott hogy nem illik értelmes embereknek ilyet írni, hogy "beleugattál", szóval vedd magadra a kritikát.

Real_Time 2022.11.30. 13:18:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Lófaszt előztél te meg műszaki területen, feküdj inkább vissza szerintem.

Sztravinszka 2022.11.30. 13:21:09

@Lorrh:
Nem először teszed, de most már megkérnélek, hogy ne foglalkozzál velem és a hozzászólásaimmal annyit, feltéve, ha neked szólnak. Nem vagy sem a pótapám, se semmim, se a helyi gondnok. Köszönöm szépen, remélem számíthatok a megértésedre. Magyarul leszarom, amit gondolsz, ha esetleg nem menne át az üzenet.

Lorrh 2022.11.30. 13:41:43

@Sztravinszka: ez így kerek és naccerű.

God Harald 2022.11.30. 15:24:27

Van némi amperszag itt a levegőben!:))) Nemsokára még nőni fog a feszültség…

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 16:05:25

@Sztravinszka:

"feltéve, ha neked szólnak."

Nem hiszem, hogy bárkinek feltételt szabhatsz, mikor reagálhat a kommentjeidre.

Olasz Bazsa 2022.11.30. 16:20:56

@God Harald: Tisztára, mint a parlamentben.
Nagy a feszültség, kicsi az ellenállás és a vezetők érintése életveszélyes.

Sztravinszka 2022.11.30. 16:25:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Szerintem most már tipli rólam, ennyire nem lehetek izgi, még neked sem

God Harald 2022.11.30. 16:26:56

@Olasz Bazsa: :))) Hát ez nem csak ott van így! Melóhelyen az egy főre eső fajlagos kurvaanyázás megtízszereződött tavasz óta!:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 17:44:27

@Sztravinszka:

Nyugodj meg, túlságosan felszökik a vérnyomásod, az nem egészséges.

Holnap verőfényes napsütésre ébredsz, és máris szebb színben látod a világot, nem leszel ilyen izgága.

Sztravinszka 2022.11.30. 17:52:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Mondanám, hogy aggódom az ép elmédért, de rajtad már csak röhögni tudok :))) istenem, menj el egy plasztikai sebészhez, ha ennyire kínlódsz, hidd el mindenkinek jobb lesz :)))

Olasz Bazsa 2022.11.30. 17:52:23

@God Harald: Ugyanez a tapasztalat. A túlgyorsult világnak sajnos egyenesági következménye, hogy mind férfiakra, mind nőkre teljesíthetetlen mértékű elvárás szakadt. Az emberek nagy része megoldandó feladatkupacokat görget maga előtt, énidő, hobbi a kanyarban sem. Toleranciaküszöb a béka segge alatt. Elég kimenni az útra, vagy megnyitni egy kommentszekciót itt a neten. Megérett a világ egy kurvanagy RESET gombra.

God Harald 2022.11.30. 18:44:14

@Olasz Bazsa: egyetértek. Pár éve ezt a melót hatan végeztük. Illetve ennél kevesebbet. Most ketten vagyunk közel 50 üzemre. Ráadásul az előző pozíciómból magammal hoztam a feladataimat. Tavasz óta vészhelyzet…Csoda ha az ember időnként vért akar inni?!:)))

Real_Time 2022.11.30. 19:14:29

@Olasz Bazsa: Hát nem tudom nekem a hobbi az megvan, igaz az énidő ugyanúgy kiesik. Összesen pedig azt az énidőt fordíthatnám nőkre, de arról napi szinten megbizonyosodok hogy az csak felesleges időpazarlás lenne. A jelenlegi helyzetben amúgy kétféle embert ismerek, az egyik aki többet dolgozik hogy átjusson a nehezebb időszakon (ide tartozok én is), a másik pedig az időmilliomosok, akik mindenféle irányból a megmentésre várnak, csak hogy megtartsák a jelenlegi bevételüket ugyanannyi munka mellett. Utóbbival csak az a probléma hogy már nem szocializmus van, illetve az hogy perpill egész Európában így áll a helyzet.

Negrogo 2022.12.02. 10:38:56

@Adi21: csak ez ne kieroltetve legyen, illetve ne egy ev utan, mert meg se fordult a fejemben, na meg akkor 25 voltam a leanyzo meg 21... ettol meg ment volna elore a kapcsolat de o egy huszarvagassal veget vetett neki.

a "vicc" , h 7 eve is felkeresett de akkor volt valakim es szerelem, illetve most fel eve megint... csak eppen valik es van egy 2 eves gyerkoc... hogy-hogy nem?

fkv.119 2022.12.03. 06:29:58

"Nem foglak hét hónap után elvenni!"

Olyan soká? 1 hét és mehet a lagzi, biztos hogy az 1. szembejövő az igazi.

"Én 194 centi vagyok"

Nekem is akkora, alig fér el a gatyámban.

"nem tudom, kivel és milyen alapon akar családozni"

Nem csalánozni? Elveri a répád csalánnal, így jobban fog állni.

"idővel a szexuális vágy csökken"

Nem csodálom. Tele a tévé LMBTQP-vel, transzkvótaniggerrel, el is megy az ember kedve tőle, ha nagyobb a csaj fasza mint neked.

"oké, hogy együtt vagyunk, de milyen minőségekben?"

Ezt az ISO szabványok írják le egész pontosan...
süti beállítások módosítása