Én legyek szimpatikus, ne a lakásom

2024. április 03. 07:56 - csajokespasik

       

               „Míg fölértem hozzá, legalább 4x csörgött rám, de tömegközlekedtem (hát autóm sincs,) ő elkezdett poharazni, és teljesen elázott, mire megérkeztem” – Az is kínos lehet, ha saját lakás hiányában a családi házban intézi valaki a találkozókat, de az még kínosabb, ha egyes nők lakás alapján választanak pasit.        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Így, 33 évesen, még mindig nem sikerült elköltöznöm otthonról. Így névtelenül bevallhatom... Ez van. Nem vagyok rá büszke. A családunk sosem volt módos, én se keresek sokat, albérletben nem gondolkodhatok, mert annyira elszálltak az árak. Abban a házban élek, amiben felnőttem. Viszonylag tágas, hoztam már fel barátnőt, de azért mégis kínos, mégse az igazi ott intézni ezt. Amiért írok, az az, hogy sok nőnek számít a saját pecó. És valahol megértem. A nálam idősebb nőkkel folytatott levelezésemben is kijelölték, hogy nem elvárás, de valamennyire számít. Jelent valamit.        

       

               De nem az én hibám. Ha lenne annyi pénzem, hogy innen elköltözzek, megtenném. Új munkahelyet nem akarok, megfelelő, ami van. Nagyon messze költözni, csak egy olcsó albi miatt, azt sem akarom, mert akkor mindent hátra kéne hagynom. De azt azért elvárom, hogy én legyek neki szimpatikus, ne a lakásom „megfelelő” vagy „elmegy” kategória.
… 
Az persze kínos, ha a nőnek van lakása, és én megyek hozzá légyottozni, mert így látja jobbnak: ehhez kapcsolódik egy vicces történet. Tavaly kavartam egy negyvenes nővel, aki kicsit piás volt, és míg fölértem hozzá, legalább 4x csörgött rám, de tömegközlekedtem (hát autóm sincs,) ő elkezdett poharazni, és teljesen elázott, mire megérkeztem. Ő elaludt, én hazajöttem.
Szóval, mit lehet tenni, ha a sors nem a jó lapokat osztotta le valakinek?          

 

 

27 komment
Címkék: költözés

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr5818369559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chendrys19 2024.04.03. 09:16:17

Hogy mit lehet tenni?! Fejlődni és változtatni...

Lorrh 2024.04.03. 13:10:08

Hogy nem a te hibád? Rendben.
De akkor az meg nem a nők hibája hogy ilyen embert, mint te nem tudnak teremtő, életerős, sikeres férfinek tekinteni.
Mert nem is vagy az. És a biológia meg a fajfenntartás millió éves ösztön és ezen a vizsgán te elbuktál.
Még a madarak is fészket épitenek és oda csalogatják a tojót.
Ha erre nem vagy képes, akkor kihaló dinoszaurusz vagy sajnos.

Reactor 2024.04.03. 14:54:17

Hát igen, csak a "mamahotel" az égő, a "pasihotel" az teljesen rendbe van ugye.

Kettős mérce at its finest :)

Lorrh 2024.04.03. 15:22:55

@Reactor: szerintem a kettős mérce ez esetben teljesen jogos, amig egyiknek farka van amit beledug a másik lukjába.
Amíg a férfinak dicsőség a sok csajt felhúznia, addig a nőnek szüzen kell férjhezmennie.
Amig csak a nők szülnek és csak ők tudják életben tartani a csecsemőt.
Emiatt a férfinek kell nagyobb szerepet vállalni az anyagi javak megteremtésében.
A nemi szerepekben nincs és nem is lehet közös mérce.

Chendrys19 2024.04.03. 18:14:12

@Reactor: A "mamahotel" és csak férfiak esetén égő. Nőknél teljesen rendben van, hogy amíg "nem találják meg az igazit", addig nem költöznek el otthonról. Mint ahogy válás után is normális, ha egy nő hazaköltözik... de égő, ha egy férfi teszi ugyanezt.

Chendrys19 2024.04.03. 18:15:17

@Lorrh: Azért az ugye megvan, hogy férfi nélkül a nők sem nagyon tudnak szülni...

Reactor 2024.04.03. 19:11:18

@Lorrh: Igen, a régi időkben valóban így mentek a dolgok - a lány megélhetése a férfitól függött, innen a "hozzámegy" kifejezés. A férfi volt a kenyérkereső, a nő otthon maradt és csinálta a házimunkát. Aztán jött a feminizmus és a nagy egyenlősdi, verték a nők a tamtamot keményen. Ebbe bizony az is beletartozik, hogy a nő is adhatja a kérót, sőt - minő blaszfémia - a pasival közösen hozzák össze.
Persze a feminizmus ilyenkor nyaralni megy és jót üdül :))) Hát bizony-bizony, minden szentnek maga felé hajlik a keze, tarcsa a mondás :DDD

Lorrh 2024.04.03. 19:57:50

@Reactor: igen, egyetértek, hogy a nők a férfival közösen hozzák össze a saját életüket.
De milyne közös életről beszélsz ha a pasi otthon terpeszkedik anyucijánál?
Hogy fogja ő megtanulni az önálló felelősségteljes életet, hogy fog küzdeni, honnan látja a nő hogy ez egy értékes férfi, ennek érdemes szülni, mert együtt fel tudják nevelni, a társa lesz a nehézségekben is?

@Chendrys19: Ugye most ezt ironikusan irod? A férfi két perc alatt beleélvez a nőbe és utána el is futhat világvégére. A nőé marad utána minden nehézség és gond. Te most komolyan össze akarod hasonlítani a gyerek világrahozataláig a nő és a férfi tevékenységét, egészségügyi és lelki és minden más kockázatát?
Te most viccelsz. De nem nevetek ezen, mert végtelen sötét szellemi űr tátong mondatod mögött.

Chendrys19 2024.04.03. 20:10:04

@Lorrh: "...a társa lesz a nehézségekben is?" - ugye most ezt ironikusan írod?! Ja... ez is csak a férfiakra vonatkozik, a nőkre persze nem. Amúgy mellesleg áruld már el, hogy ha a férfi dolga a "küzdés" meg a "teremtés" egy kapcsolatban, akkor a nő mit csinál... azon kívül, hogy van?!

Reactor 2024.04.03. 20:12:13

@Lorrh: A lány nem ugyanazt csinálja? :D No, hát akkor az egyenjogúság jegyében a "pasee" is terpeszkedhet odahaza anyucinál. Ha komolyan gondolják a külön lakást, azt teremtsék meg közösen. Mert az, hogy a csajééé rádumálja a párját egy hitelre, három emberöltőnyi adósságba veri őt, aztán esetleg 3-4 év múlva lelép, ugyanolyan szintű geciség, mint amikor a "pasee" lép le az asszony mellől (a nőnek a legritkább esetben adnak hitelt, mert többnyire a szülinapos bögréjén kívűl más fedezete nincs).

VOGAben 2024.04.03. 21:23:03

A csúnya anyagiak mindig. Sokan nem születnek a jóságba. Ugyan miért lenne cinkes a hapsinak a nőhöz költöznie? Ismerek ilyet nem is egyet.

Lorrh 2024.04.03. 21:41:28

@Reactor: ha közösen vesznek lakást akkora hitel is közös.

@VOGAben: nem cinkes egyáltalán. Ha a nőt ez nedvesiti akkor költöztesse magához a pasit. De elég szar lehet ha a nő a domináns mert ő van telken belül. A pasi meg egy kis here csak.

VOGAben 2024.04.03. 22:45:00

@Lorrh: Nem nagy dráma, csak legyen kéznél egy hereverő heverő! De most komolyan. Lehet, hogy hasznosítja magát az ürge. Vidéken akad bőven egyedülálló nő! Hirtelen csak Zalából jut eszembe három, akik 100+ négyzetméteres házikókban élnek. Van ott mit tenni ami igazolja, hogy nem egy szimpla here az illető! Természetesen mindegyik zakkant a maga módján, dehát 30+ ez természetes, 40+ meg szinte elvárás ez... Áldozatot kell hozni a társas létért, nem úgy megy ez mint a koleszos években. Ilyet asszem nem is ígért senki...

Lorrh 2024.04.04. 08:15:45

@VOGAben: tudod miért hívták sötét zalának? mert hektószám itták a noa bort és megvakultak tőle. Vak komondoros zalai özvegyasszonyt keresek nagy házzal :-)

Rubasov nertárs 2024.04.04. 11:08:09

Sajnos 33 éves korod ellenére eléggé kevés fogalmad van arról, hogy mik a nők motivációi egy klasszik, családalapítós kapcsolat esetén. Az, hogy 20-on évesen akadtak barátnőid arra utal, hogy külsőre jobb vagy az átlagnál, de nem vagy "csúcspasi", ennek alapján a fizikai smv-d kb. 7-8/10 lehet (átlagos külsővel, ruppótlanul szűz lennél). Viszont az anyagiak terén már messze nem ilyen jó helyzet, max. az átlagot hozod, azaz van talán néhány 100k megtakarítás (jó esetben), ami sajnos még egy pesti panelgarzon önerejéhez is édeskevés, de még egy (pesti) albi kaúciója is neccesen jön ki. Rossz hírem van: férfiként minél idősebb vagy annál nagyobb súllyal esnek latba az anyagiak az smv (=szint) tekintetében: azaz míg fiatalon (max. 25-27 éves korig) elég egy átlagosnál jobb, de nem kirívóan jó külső az érdemi csajozáshoz (értsd ez alatt, hogy 5-6/10 csajokat ideig-óráig blokkolni tudj), addig ez már masszívan a 30-as éveidet taposva már kevés lesz. Így összeségében a kedvezőtlen anyagi helyzeted miatt nagyon jó esetben is csak "átlagjózsi" vagy, ami már értelemszerűen kevés lesz.
Mit tehetsz? Alapvetően két út áll előtted: az egyik, hogy drasztikusan javítasz az anyagi helyzeteden és max. 1-2 év alatt legalább egy 50 nm-es pesti panellakás (ennyi azért kell a családalapításhoz) önerejét (kb. 10-12 millió most) összeszeded, a másik út, hogy masszívan lejjebb adva az igényeidet a 3-4/10 (kicsit, de nem kirívóan csúnyácska, enyhén, de nem durván kövér) csajok között kezdesz el válogatni. A harmadik út az alkoholizmus.
Szívesen.

God Harald 2024.04.04. 12:41:52

Na végre befutott a déli szint-állás jelentés. Budapesten az SMV 7-8/10, apad…5-6/10 csajok blokkolása tilos!:)))

Lorrh 2024.04.04. 13:19:42

@God Harald: ez krvajóóóóóóóó :-)

Reactor 2024.04.04. 20:39:13

@Lorrh: Igen, HA közösen veszik. Erre kb. annyi nő hajlandó, mint a házassági szerződésre...ugye ott is sokkal gyakoribb a "nemááá drágáááááám, há' nem hiszel az örökkében?"
Az esetek döntő többségében a csajos addig rágja a párja fülét (vagy dumálja rá), amíg az fel nem vesz hitelt. Hogy miből, hogyan törleszti vissza...ő dolga. Aztán ha a kapcsolatnak vége, a csaj szépen elbiccen, az expasi meg ott marad egy jókora adósságspirál közepén.

Lorrh 2024.04.04. 23:26:52

@Reactor: de ehhez mekkora buta pasinak kell lenni, hogy egyedül vegyen fel hitelt a nő kedvéért???
Nem arról beszéltek ti itt évek óta, hogy a pasi legyen alfahím és dominálja le a csajt?
Hogy addig fejlessze magát hogy a csajok omoljanak a lába elé?

Most meg jössz ezekkel a nyúlbélákkal, akik lemennek kutyába?
Ezeket pont ti, nagymegmondó emberek - ti nézitek le, hogy lúzerek.

Most akkor döntsd el melyik oldalon állsz.

Reactor 2024.04.04. 23:43:35

@Lorrh: Bőven elég, ha a pasas nem elég kelendő, pluszban még kapcsolatfüggő is. És ilyenből több van, mint gondolnád. Nos, nincs választása: vagy lemegy kutyába, vagy maradnak a prostik, szexrobot, jobbkéz-szabály...

Nem nézem le őket, inkább sajnálom, aki egy nő miatt szarrá adósítja magát. Aranyszabály, hogy hitelt olyanra, és CSAK olyanra, ami vissza is hozza az árát - de még ilyenkor is célszerű kikérni pénzügyi tanácsadó véleményét. Csak hát a hősszerelmes olyan mint az átlagidióta, ilyen apróságokkal ő nem foglalkozik, addig lát el, hogy legyen zsozsó, oszt majd lesz valahogy...

bz249 2024.04.05. 07:55:07

@Reactor: a semmirol (miskolci garzon meg egy jo allapotu 12 eves Dacia Logan) minek hazassagi szerzodest irni? Az akkor kell, amikor szabad szemmel lathato vallalati uzletreszek kerulnek a hazassagba, ugyanis nem szerencses hogy a munkavallaloid szivjanak a csaladi dramad miatt.

Lorrh 2024.04.05. 08:39:15

@bz249: Jogos! Amúgy a házasság előtti saját vagyonod a válás után visszajár a közösből is.
Más kérdés, hogy egy anyát a gyerekével sosem tudsz kirakni a közös lakásotokból, ha ő nem egyezik bele az eladásba.

bz249 2024.04.05. 09:38:38

@Lorrh: persze sot ugyanilyen modon lehet perlekedni, hogy egyreszrol 1 auto be es 1 auto ki, de mennyi is a jelenerteke es ki fizet kinek a vegen. Csakhat ez nem az a szint, amit szerzodesben lehet es kell szabalyozni.

moonshadow 2024.04.05. 09:58:59

33 évesen 1-2 év alatt úgy kipattithatod magad ha egy fokkal szebb vagy az ördögnél, hogy mindig akadni fog a hegyére.

Lorrh 2024.04.05. 11:34:41

@bz249: Az autó csak akkor számít értéknövekedésre, ha egy 1968-as Lamborghini Miuráról beszélünk, annak 1-ről 2 millió euróra ment az értéke. A dacia duster meg semmit nem ér már használtan sok év után.
Ellenben az ingatlan az tartja az értékét, sőt borzalmas sokat nőtt az elmúlt 10-15 évben.

Velem hiába vitatkozol, ez a bírósági és jogi gyakorlat: ha valaki egy másfeles panelt vitt be a házasságba akkor neki onnan egy jelenértékű másfeles panel jár első sorban, utána a többi meg felezendő.

bz249 2024.04.05. 13:38:07

@Lorrh: ok en a CH-A-D gyakorlatot ismerem, ott az oto kulon vagyonelem, amit megorzi a szamossagat, tehat beraktal egy oto a hazasassagba, akkor addig amig cserelitek az otot a csereauto is a tied lesz, ha jon egy masodik csaladi oto akkor azt meg ugye felezni, ha az oto potlas nelkul tunik el, akkor igy jartal. A vita "csak" abban van, hogy mennyit is ert az oto akkor es mennyit most a csereoto.
süti beállítások módosítása