Elmenekültem az együttélés elől

2011. április 06. 07:46 - Panni CsP

„Most azt hiszi, valami rosszat csinált és haragszom rá. Nem szakadhatok el itthonról, pedig látom, mennyire akarja a párom, hogy végre összeköltözzünk” – nehéz dilemmát hozott következő posztolónk: a csaj képtelen elszakadni otthonról, pedig a párja már szeretne családot alapítani. Hiába kéri meg a kezét, hiába ajánlja fel a saját lakását, a dolgok ennél sokkal bonyolultabbak. A lány még elengedni is hajlandó lenne őt, csakhogy boldog legyen.

 

Sziasztok! 32 éves lány vagyok és egy meglehetősen egyedi esetet szeretnék megosztani Veletek. Van egy barátom, immár két éve: ő 41 éves, még nem volt nős és még mindig a szüleivel lakik, persze nem egy légtérben, hanem egy szinttel alattuk a társasházban – ez nem annyira súlyos, hiszen végül is külön élnek, csak egy plafon választja el őket egymástól. Én az anyámmal élek, aki apámtól már 12 éve elvált, és egyedül lenne, ha én nem lennék vele. A válás nagyon megviselte, hiszen emlékei egy olyan rendszerbe nyúlnak vissza, ahol az elvált nőt megbélyegezték, kinézték és összesúgtak a háta mögött. Lelkileg kissé labilis lett, de magától ment el pszichológushoz, az segített is rajta - de néha csak ül és nézi a falat: ha kérdezem, mi van, mi jár a fejében, azt mondja, semmi. Most ha elköltöznék, biztos vagyok benne, hogy egyszer valami szörnyűséget követne el.

Amikor a nagyanyám még élt, ő mesélte, hogy vigyázzak vele, mert anyám 21 évesen kétszer próbálkozott öngyilkossággal, mindkét esetben gyógyszerrel, úgyhogy hajlamos rá. Ezt elég ijesztő tudni az ember lányának. A pasim (Gábor) tavaly karácsonykor el akart jegyezni, és én nem tudtam, mit reagálni. Nem mondtam se igent, se nemet, csak bénáztam és pirultam. Ez egy komoly törés volt neki, de elmagyaráztam a helyzetet. Időt kértem. Mondtam, hogy abszolút nem vele van a baj, nekem ő a tökéletes. Hetekkel ezelőtt azt mondta, hogy nagyon szeretné, ha hozzá költöznék. Én azonnal nemet mondtam. Azért olyan hirtelen, mert már vártam a kérdést, korábban is pedzegette. Most azt hiszi, valami rosszat csinált és haragszom rá. Nem szakadhatok el itthonról, pedig látom, mennyire akarja a párom, hogy végre összeköltözzünk és úgy éljünk, mint egy olyan pár, akik ténylegesen összetartoznak. Annyi megy csak, hogy néha egy-egy hétvégét nála töltök – ennyi idő a max. amennyire anyámat nyugodt szívvel magára tudom hagyni. Nem várom el, hogy Gábor ezt sokáig tolerálja, ha elhagyna, igaza lenne. Tudom, hogy már családot szeretne alapítani. Tudom, hogy ezt a bizonytalan ingázást hosszúton nem fogja tolerálni, mit csináljak, engedjem el? Egyelőre nem látok más alternatívát. Vagy pedig elfogadja, hogy ez az állapot még jó ideig így marad. Egy bizonytalan helyzetben sem akarom tartani, mert azt egyszerűen nem érdemli meg.

 
191 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr742803744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indapass90210 2011.04.06. 11:03:48

@Bundabandi: vetessétek gondnokság alá. Majd Fricibá megmonnya mit kell adni neki, amitől pikpakk megkettyül, és nem lesz gond elintézni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.06. 11:06:54

@Frigyesur:

Én sem értem! Pedig járhatnék a userekhez AK47el! :) Amúgy tényleg elgondolkoztam rajta most, hogy igazán bevállalhattam volna. Világot is látok meg minden :)

fumerin 2011.04.06. 11:10:10

@Frigyesur: A háztartásvezetés bezony munka. Csak mellette dolgozni is kell, mert senki nem segít a bőrszínem miatt.:) Én már félek a szeptembertől előre, mikor főmeló mellől, másodállás mellett is háztartást kell vezetnem, ráadásul úgy, hogy nekem nincs mami-papi.
(és még lehet, hogy az egyetemre is felvesznek ;) )

Frigyesur (törölt) 2011.04.06. 11:10:18

@Kytia: Nem a munkaval van bajom. Sosem akartam nem dolgozni. Lennek a magam ura, de tisztaban vagyok vele, hogy uzleti erzekem nulla.

Nekem az. A szomszedokra meg siman nezhetek ugy, ahogy szoktam. :D A szulok sajna ebbol se ertenek. Lazannyaval, krumplis pogacsaval, gumicukorrla traktalhatnanak, azzal bezzeg senki sem akar. Csak taplalo etelek fujj. Jut eszembe, tegnap reggel ota elfelejtettem enni.

Ja, a halal miatt egyatalan nem aggodom, de az istennek se akar jonni felem. :D Bezzeg ha brontosaurus lennek. *sohaj*

2011.04.06. 11:12:39

Elsőkörben nekem is az fordult meg a fejembe ami @Dövan: -nak.
Költöztesd oda a pasit.

Bár én nem vagyok szülőkkel együtt élő tipus, de most választhatsz. Vagy anyáddal élsz ameddig meg nem hal. Vagy odaköltözteted a pasit, és így hármasban éltek anyáddal és pasiddal. Vagy odaköltözöl, és nagycsaládban élsz anyóssal-apóssal. Ugye tudod, hogy ha odaköltöznél anyósék folyton lejárnának, és ugyebár az idősek midnig mindent jobban tudnak. :)

Frigyesur (törölt) 2011.04.06. 11:14:22

@Nard: "Pedig járhatnék a userekhez AK47el!" :DDDDD Alom munkakorulmenyek neked, sztem. Kene nekem is ilyen melo. Zsiros kis eletbiztositas, aztan Kitty boldogan elhet. :))

@fumerin: Oke, de megelni belole nem lehet. Perszehogy idot es energiat igenyel, de alap.
Sztem tul keveset vallalsz be igy, unatkozni fogsz! :D (En a 2 munkahelyem melle gondolkodom posztgradualis kepzesen. :)

2011.04.06. 11:15:09

@Zsu0805:
ezt most nagyon összedobáltam. :)

fumerin 2011.04.06. 11:21:00

@Frigyesur: Pedig 6 évig is élvezhetném az állam könyöradományát:D
Így más gyerekét nevelem a saját helyett, aminek fele ellenértékét elviszi a bébisintér vagy a böli.
Az éjszakáim nagy részét beáldozom a papíroknak, és ha még tanulok is, akkor elmondhatom, hogy 24 órából 24-et aktívan megélem.
Az eredmény: a gyerekeimnek felnőtt, családos korában már nem lesz velem sok gondjuk. Néha hoznak majd virágot rám! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.06. 11:26:22

@Frigyesur:

"Nem megy az iwiw, javítsad meg kérlek!" kérést, azonnali tarkólövéssel díjaznám, és lezárnám a ticketet, a usert is törölhetném :)

indapass90210 2011.04.06. 11:27:07

@Zsu0805: sok választása nincs a picsának, ha nem akarja a mamát otthagyni. 10 év múlva már a kutyának sem fog kelleni, tipikus vénkisasszony lesz.

Esetleg azt meg lehet játszani, hogy két lakást eladni, és venni egy nagyobbat közösen, ahol a mama is elfér. Ha tud főzni, ez nem is egy hátrány, mert mosogatással, főzéssel, mosással nem kell foglalkozni.

Az sem baj, hogy az öregek mindent jobban tudnak, azt el lehet intézni azzal, hogy "jóvan mama, persze, mongya csak!".

Az legnagyobb hátrány, hogy nem lehet visonhagatva kúrni, mert az ember esetleg feszélyezve érzi magát, de ez is megoldható nagyobb lakásban jobb hangszigeteléssel. (jó, mondjuk a konyhaasztalon történő mutatványok nehezen megvalósíthatóságát ez sem oldja meg, de szerintem egy csomóan vagyunk akik még úgysem csináltuk ott).

indapass90210 2011.04.06. 11:28:10

@Nard: nekem az első dolgom az lenne, hogy átirányítanám a céges weblapra, utána meg egész nap csak tarkónlőni járnék.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.04.06. 11:29:45

Kedves poszt toló? mit is vársz tőlünk? nem fogjuk tudni megoldani az életedet, magadnak kell!

véleményem szerint a szülőkkel összeköltözni egészségtelen, akár egyik, akár másik lakásban/házban.

Frigyesur (törölt) 2011.04.06. 11:31:21

@fumerin: Ne panaszkodj, meg is van a pozitivuma, gond egy szal se. :D

@Nard: :DDD Ez nagyon jo. El kene sutni. *vigyorgas*

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.06. 11:36:35

@Dövan:

"A pizzát 9mm-es feltéttel szállítjuk, a feltét lehet a pizzán, és lehet a fejében" :D

Kytia 2011.04.06. 11:39:33

@Frigyesur: Énszerintem meg meneküljön, aki menekülni akar és maradjon a szülők közelében, aki meg azt akarja, oszt ennyi.:)

Én brontosaurus vagyok, úgyhogy nekem viszont már mindegy.:D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.04.06. 11:42:13

@Dövan: egyetértek, de nem csak a biológiai szükségletek miatt.

az idősek mindig mindent jobban tudnak, a saját múltbeli élettapasztalataikkal akarják lereagálni a jelen problémákat, még a modern gondolkodásúak is.

ezen felül mindenkinek a saját gyereke a legszebb/legokosabb a világon. így is fognak hozzád viszonyulni....

Kytia 2011.04.06. 11:44:22

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Valami könyvben volt egyszer valami olyasmi, hogy "A nagyszülők mindig azt gondolják, hogy jobban fel tudnák nevelni az unokákat, mint a gyerekeik, akiknek az életét amúgy anno ők baszták el.":DD

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.04.06. 11:45:07

@Frigyesur: osztom véleményed, ebben a megfogalmazásban minden benne van.

Kham 2011.04.06. 11:46:15

Egyáltalán nem értek egyet az eddig hozzászólókkal, szerintem nagy hiba lenne, mind a 32 éves posztírónak otthagynia depimamit, mind a 41 éves plafontáv srácnak az ő szüleit. Szerintem venniük kellene egy naaagy jurtát és összeköltözni az összes szereplőnek: mamitól-papiig, venni egy csomó kecskét és összehozni gyorsan egy folyton üvöltő fiú-lány ikerpárt. Aztán meghívni a Coen testvéreket: na ebből gyorsan forgassatok valami filmet. Esetleg ha ők nem érnek rá akkor Tarr Bélát, ha ő sem, akkor meg jöhet Cseke Eszter, leforgathaja az On The Spot: Békásmegyer-t.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.04.06. 11:49:16

@Kytia: szerintem csak több idejük van rá, és nincs is ezzel gond.

"valami" könyvben "valami" Platón néhány ezer évvel ezelőtt azt írta, hogy az ember "zoon pliticon", vagyis politikai állat: értsd nagy szüksége van a magányra és egyszerre nagy szüksége van a társaságra.
átfordítva az életre nem azzal van a gondom, hogy a nagyszülők belefolynak a nevelésbe, de egészséges egy család számára a független "MAGÁN"élet.
capiche?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.06. 11:50:45

@Tóthi: A fele pénzből max. a híd alá tudok menni. Sokan mondták már, hogy menjek bele az eladásba, de akkor még nagyobb szarba lennék, mint most vagyok. Így ha kitartok, akkor ez legalább megmarad, a többi vagyonával az csinál, amit akar. Igazából csak attól félek, hogy ha meghal, mennyi adósság jön még a fele ház mellé! Amiről most tudok: 500E villanyszámla tartozás, kb. 20E súlyadó, 6E illeték. Ez csak az amiről tudok, szóval biztosan van több is. :(

Kytia 2011.04.06. 11:52:35

@Kham: Én mennék jurtázni, csak legyenek lovak, meg sok bor.:P

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Nem éjteni. Lenni buta tjoll.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.06. 11:52:51

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Mindazonáltal ne felejtsük megemlíteni, hogy Platón is tévedhetett. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.06. 11:56:19

@Kytia:

Ha már jurta meg lovak, akkor nem bor, hanem kumisz. Amitől vagy egy hétig olyan vékonyat fosol mint a macska :) Tapasztalat. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.04.06. 11:56:43

@Nard: mindazonáltal :D állítólag akkor erős Napviharok érték a Földet :D

Kytia 2011.04.06. 11:57:37

@Nard: :DDD
A lányok nem kakilnak!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.04.06. 11:58:00

@Kham: Khadafinak van egy rohadt nagy sátra, csak azt nem értette, hogy a Central Parkban miért nem állíthatja fel azt :)

kérjék tőle kölcsön, úgysem kell már neki! :D

Tóthi 2011.04.06. 11:58:13

@Bundabandi: Feltehetően van némi fűtéselmaradás is, meg a fene se tudja, mit tábláznak még be a házra, ami úgyis a te adósságod lesz, ha elfogadod az örökséget. Alkesz ide vagy oda, attól még eléldegélhet az emberi kor végső határáig, azalatt bőven tud adósságokat felhalmozni. Vagyis semmi garanciád nincs rá, hogy az a fél ház valamikor tényleg a tied lesz, viszont egy rakás gondot biztos a nyakadba veszel. Ha viszont most eladjátok, akkor a tartozásait neki kell rendeznie.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.04.06. 11:59:21

@Kytia: ne vedd magadra, a gyengébbek kedvéért írtam le :D

2011.04.06. 12:08:14

@Dövan:
Vagy anyucit beköltöztetni a srác szüleihez. :) Elfoglalják egymást. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.06. 12:10:52

@Kytia:

Ezért írtam, hogy fosol. :)

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Sajnos már nemigen fér hozzá a számláihoz :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.06. 12:23:47

@Tóthi: Nem ezen a házon van a tartozás! Azokat rendeztem, mikor én maradtam itt. Az sem volt kevés! Azon a házon van, amiben most ő lakik. Ezt a házat kicsit hmmm, hogy úgy mondjam bebiztosítottam. Nem volt szándékomban, mégis több tervét sikerült megakadályoznom vele. Ugyanis felújításra vettünk fel hitelt, miáltal a bank terhelési és elidegenítési tilalma rákerült 10 évre. Így nem tud erre ráterheltetni semmit, anélkül, hogy én és a bank rá nem bólintunk. A másik házon lévő tartozással pedig úgy kalkulálok, hogy a ház értéke remélhetőleg fedezni fogja. Ha most eladom ezt(úgy saccolom, kb. 7 millió lenne az én részem), ahhoz mindenképpen kell legalább még egyszer ennyi hitel, hogy itt Bp-en vegyek egy kis lakást, azt fizethetem életem végéig és semmi mást nem tudok mellette megvalósítani. Sok álmatlan éjszakám volt már és arra jutottam, a kivárás a legjobb megoldás. Akkor legalább ez megmarad, amiben most vagyok.

indapass90210 2011.04.06. 12:28:32

@Zsu0805: jah, mature-gang-bang-facial-creampie-jizz-party

indapass90210 2011.04.06. 12:30:06

@Bundabandi: azért 7 milla indulótőke nem olyan rossz most a piacon.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.06. 12:37:54

@Dövan:

Egy nagyjából élhető lakás kerül 11-15 millába. A 7 elég kevés.

Kytia 2011.04.06. 12:45:45

@Nard: Azért a 7-hez már csak párat kell felvenni hitelben, és az akkor nem akkora szívás, nem?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.06. 12:52:47

@Kytia:

Persze, hogy nem akkora szívás, de szívás. A hitel mindig szívás.

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2011.04.06. 12:52:58

Miért nem költöztök össze, és költöztetitek anyukádat is magatokhoz. biztos neki is jobbat tenne a környezet változás. Igaz, hogy Gábornak ez lehet nem tetszene annyira, de még mindig több a semminél...

másfelől pedig nem dajkálhatod örökké az édesanyádat, mi lesz a te életeddel?

Kham 2011.04.06. 12:55:48

@Kytia: @Nard: Bezony, bezony jurtához csakis kumisz dukál, semmiféle úrihuncutságos borok. A garantált vékonyfosás előfordulhat, de az többnapos masszív részegség még garantáltabb. Csak azt nem tudom addig ki foglalkozni a lovakkal.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.06. 12:58:30

@Kham:

Tuti a vékonyfosás! :) Én kipróbáltam a kumiszt, olyan mint a romlott kefir. A hatása fajanszrepesztő volt :)

Tóthi 2011.04.06. 13:01:44

@Bundabandi: Te tudod, kívánom, hogy úgy legyen. De azért azzal nem árt tisztában lenned, hogy öröklésnél nem úgy vizsgálják, hogy "no, ezt a házat nem piszkáljuk, mert tehermentes, nézzük a másikat", hanem "itt egy ház x értékkel, itt egy fél ház z értékkel, és itt az adósság, ez mind az örökösé". Kell vagy nem, nem lehet belőle mazsolázni. Ha viszont elissza a házát, akkor akár még oda is költözhet hozzád...

Esetleg az értéknövelő beruházást se ártana minél alaposabban dokumentálnod, ebből is simán lehet még vita. (Netán beszerez egy élettársat, a javára végrendelkezik, te meg fizethetsz neki az általad finanszírozott értéknövekedés alapján.

Kytia 2011.04.06. 13:02:29

@Kham: Ha megiszom egy kumiszt, wohhohhohhóóó, attól leszek komisz, wáhháhháhháááá.

Kytia 2011.04.06. 13:03:31

@Nard: Asszem, hogy lehet, hogy nem fogom kipróbálni azt az italt.:D
Bár nagy hidegben lehet, hogy hozzá lehet szokni.:D

Tóthi 2011.04.06. 13:15:30

@Kytia: A jakvajas teánál nem lehet rosszabb. :-)

Kytia 2011.04.06. 13:17:05

@Tóthi: :DD

@Nard: Én is bak vok. Akkor lehet, meg kéne koóstolnom.:D

Falusi_metálos 2011.04.06. 13:18:59

Kedves Posztoló,

Csak nem bűntudatot plántált Önben a mama? Esetleg meg akarja Önt tartani játékszernek(támasznak) öregkorára? Bocsánat, de egyébként Ön nem lány, hanem 32 éves felnőtt nő. (Ja, én meg 40 éves fiú vagyok :) Persze lányként nem kell felelősséget vállalni a döntéseinkért, de felnőttként már igen, ugye?
Szerintem döntse el, hogy gyermekként nyavajog, vagy felnőttként, felelős döntést hoz a saját életével kapcsolatban.
Ha nem dönt, akkor Ön fog szörnyűséget elkövetni, saját magával szemben.

P.S. Anno hasonló helyzetben voltam, de sikerült túljutnom rajta.

Prof. Van Thasthaa

Kytia 2011.04.06. 13:20:45

@Nard: Ezt meg honnan veszed?:D

zenede 2011.04.06. 13:39:48

Ok, hogy félted anyádat, de neked is csak egy életed van. Beszéld meg vele - biztosan ő is vágyik unokákra. Esetleg kereshetnétek neki egy kis garzont a közeletekben.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.04.06. 13:50:30

Elég gáz szituáció, de tényleg nem lehet örökké így élni, és várni, hogy valami majdcsak lesz.

Vagy szembesíti a posztoló a helyzettel Gábort, hogy "Nézd, az van, hogy nem tudok előrelépni a kapcsolatunkban, mert koloncként itt van az anyám, akit félek magára hagyni, félek jobban törődni a saját életemmel, a saját boldogságommal törődni, ezért várj türelmesen, vagy menj el." Ha Gábor tényleg szereti a posztolót és/vagy birkatürelmű, esetleg csak simán hülye, akkor megérti és marad.

Vagy a posztoló beszéljen az anyjával, hogy mit szeretne valójában, és hogy többet szeretne a saját boldogolásáért tenni. Ha értelmes ember a kedves mama, akkor megérti.

Szóval csak kommunikáció kérdése az egész. A posztoló nem örök életre hagyná ott a mamát, hanem csak elköltözne, nyilván látogatná rendszeresen, stb.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.04.06. 13:52:53

@Imiface: A helyesírási-nyelvhelyességi hibákért meg szkuzi.:D

summarygloss 2011.04.06. 13:55:31

Anyámasszony pinája...

Ezt már biztos írták, de 32 évesen nem LÁNY vagy vazz, hanem nő. Szülőképes korú. A kortársaidnak egyik felének már gyereke van, a másik felének kettő, és már el is vált.

Anyád még legalább 20 évig élni fog. Addig semmiképp ne alapíts családot. A jó hír, hogy benne leszel a TV-ben, mint a magyar 52 éves kismama!

A pasidat meg engedd el, nálad jobbat érdemel.

tarquin - védőháló nélkül 2011.04.06. 13:55:44

"Tudom, hogy ezt a bizonytalan ingázást hosszúton nem fogja tolerálni, mit csináljak, engedjem el?"

Ha majd menni akar, muszáj lesz elengedni. De bírom, mikor valaki mindent tud előre.:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.06. 13:57:35

@Tóthi: Jogász asszisztens voltam 3 évig. Számlák elrakva a felújítás nagyobb összegeiről.:) Tudom, hogy mindent öröklök. Van ez a ház a hitellel, van az a ház az adósságokkal. Azt a házat felesben kapnám, mert az öccse a másik tulaj. Remélhetőleg vele meg tudok egyezni és eladjuk. Abból kifizetem az adósságokat és ez a ház marad nekem tehermentesen.

Tóthi 2011.04.06. 13:59:08

@Imiface: Sógoromnak volt egy hasonló kapcsolata. Anyu rátelepedett a lányra, a hétvégék a mamalátogatásról szóltak, az ünnepeket vele kellett tölteni, csak ő még ráadásul rühellte is a sógoromat, ott fúrta, ahol tudta. Az meg egy idő után megunta és dobbantott.

Caddy 2011.04.06. 14:03:58

Én meg csak most jutok ide, mikor ilyen jó poszt van. ÁÁÁÁ!
Kedves posztíró,nézzük a dolgokat kicsit lecsupaszítva. Értem én, hogy anya mindenekfelett, na de azt szeretnéd, ha pár év múlva együtt bámulnátok magatok elé? Ha anyukád nem érti meg azt, hogy ő ugyan lehet boldogtalan, de a saját lánya viszont szeretne boldog lenni anélkül, hogy lelkiismeret furdalása legyen, akkor anya jobb lesz, ha tovább jár az agyturkászhoz. Tényleg azért nem akarsz boldog lenni, mert akkor mi lesz anyával? Ugyan már! Neked sem az az életcélod, hogy tulajdonképpen felügyelőtisztet alakíts egész életedben. Talán anyuval kéne beszélni. HM?

Kham 2011.04.06. 14:08:41

@Kytia: nyehehe.
Reggel kumisz, este kumisz
attól nem látok el a mamuszig.
Öreganyám amíg csak élt hordta
aztán bedobtuk a kumiszos hordóba.

sga 2011.04.06. 14:11:35

1. "Tudom, hogy már családot szeretne alapítani."
2. "Most ha elköltöznék, biztos vagyok benne, hogy egyszer valami szörnyűséget követne el."

No, egy dologról nem írtál kedves posztoló: TE MIT SZERETNÉL? Családot, vagy anyut ápolgatni, esetleg a világot körbeutazni? Vagy valami mást? Szerintem először ezt gondold végig, és ne akard mások életét élni. Éld a sajátodat, aztán majd összeegyezteted azzal akivel tudod.

pöndörödő macskafülszőr 2011.04.06. 14:25:30

Kedves Posztoló!
Egész életedben anyádat akarod pátyolgatni? Normális vagy? Azonnal kérj elnézést a párodtól, aztán csmagolj, és indulj. Anyádtól nagyon önzőség, hogy a saját lelki nyomora miatt nem hagy téged élni...

Fviktor76 2011.04.06. 14:32:22

Én is kár, hogy nem tudtam előbb írni...
De mindent megírtak előttem:

1. TE milyen életet/jövőt képzelsz MAGADNAK?
2. Anyuval beszélni!!!

A 2-hoz hozzátenném a kérdéseket:
-Milyen a kapcsolatom anyuval?
-Biztos, hogy elvárja, hogy őt felügyeljem?
-Miért hiszem azt, hogy rosszat akar nekem?
-Az előző kettő kérdésnek van valami alapja?
-Ismerem anyut?

-Ha kiderül, hogy nem is akar rosszat, és azért érzem azt, hogy vele kell még lennem, mert olyan jó a kapcsolatunk, akkor semmi gond, mert ha hagysz neki is időt az életedben, akkor semmi baja nem lesz, ha leendő unokái apjához költözöl.

-Ha azért kell vele maradnod, mert zsarnokoskodik, akkor tessék, most választás elé lettél állítva. Egy szülő-gyerek kapcsolat a feltétlen szeretetről kell szóljon, nem lehet zsarnokoskodni. Te alárendelt vagy, tehát már nincs meg benned a feltétlen szeretet. Jövőt illetően kell döntened, úgy érzed két véghelyzet van, nincs meg egy egészséges állapot, ami neked jó, neki meg nem rossz. Akkor kell neked ápolnod őt, hogy aztán jól egyedül maradj???

Nagyon remélem, hogy az előbbi az igaz, de ne feledd 32 éves vagy! Ha most szakítasz, nehéz lesz később gyerekeid apját megtalálni.

Kytia 2011.04.06. 14:36:16

@pöndörödő macskafülszőr: Behaltam a röhögéstől a neved olvasása közben.:DDD
És írsz egy hótkomoly kommentet minden szmájli nélkül, basszus, kész.:DDDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.06. 14:40:25

@Kytia:

Mondjuk mivel bak vagy ezért elképzelhetőnek tartom, hogy ezen is spórolsz! :)

dr. gernika 2011.04.06. 14:46:12

@Nard: Ja, az 50 fokban tökjól érezted volna magad. :)

Caddy 2011.04.06. 14:46:39

@Fviktor76: hát mi ma nem veszünk össze Viktor. :)

@Kytia: @Nard: ti is ilyen okosakat szóltatok még a legelején?

Kytia 2011.04.06. 14:49:02

@Caddy: Nemtóm, ilyesmiket. De ettől behaltam. Olyan hatást váltott ki, mintha mondjuk látnád Hitlert, amint vérben forgó szemekkel, ordítva szónokol, és közben fogkrémcsíkos a bajusza.:DD

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.04.06. 14:53:55

azon agyaltam egy ideje, hogy túlzó szemét vagyok-e, ha a poszt toló anyját energiavámpírnak nevezzem?
fel nem foghatom, hogy nem képes egy 32 éves felnőtt nőt érzelmileg zsarolni a saját nyomorával?!

szóval lehet savazni, de ezt gondolom....

dr. gernika 2011.04.06. 14:55:32

@Kytia: Hahaha, bölcs, amúgy jóindulattal nézve, lehet hogy pont azokat a hibákat nem akarják többet elkövetni. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.04.06. 14:58:23

@summarygloss: mondjuk úgy, hogy 32 évesen az ideális szülési korhatáron túl van biológiailag. (18-30)
de majd jön a birodalom istencsászára, és kijavítja/pontosítja esetleges tárgyi tévedésem ez ügyben:)

Caddy 2011.04.06. 14:59:47

@Nard: csak a te kedvedért visszaolvastam. :)
Te már megint a nagyiverésen akadtál le. Kicsit olyan ez nekem, mint S. Ábel esete a nagyival. De most hogy a bíróság előtt áll, most nem nyilatkozik. Vigyázz mit kívánsz. :D:D:D

@Kytia: én nekem a fél ház a családom. Tudod milyen jó ott a hangulat? (visszaolvastam) :)

Kytia 2011.04.06. 15:01:57

@gernika: Ez a naivan optimista verzió.:D

@Caddy: :DDD

Madpapa 2011.04.06. 15:09:50

A kérdésen majd akkor gondolkozz el, majd amikor az érzelmi zsarolásból jeles anyád már megdöglött végre. Öregen, szétcsúszva, hulladékként tengetheted az elbaszott életed egy lyukban, miközben melankólikus Zárai-Vámosi zenéket fogsz hallgatni te lyány. Anyád egy hulladék, öreganyáddal egyetemben, aki ügyesen belédplántálta a félelmet. És a szar generációról generációra öröklődik.
De van egy jó hírem. Veled végre ki fog halni ez a genetikailag selejt vérvonal. Ha lehetne köttesd el magad, nehogy vélelenül teherbe ess és tovább örökítsd selejtes génjeidet. Tényleg. Ez volna az egyik legjobb amit tehetnél. A másikat nem mondom, úgyis kitalálod.
Te is pszichológiai eset vagy de nem is kicsit...Azon csodálkozom, hogy még szabadon mászkálsz és nem kóteroltak be valahová.

Elstron 2011.04.06. 15:14:58

Mi a franc ez az új trend, hogy 32 éves nők lányként aposztrofálják magukat? Pfejjj...

Egyébként, ha ennyi idősen ilyen hülye valaki, azon már segíteni nem lehet, élje csak le az életét anyucival.

Dr. Jula Watson 2011.04.06. 15:40:41

@Bundabandi: Most megint kötekedőnek fogsz beállítani, de nekem ez egy kicsit visszás. Azt mondod, te nem támogatnád őt, nem adnál neki semmit, de tulajdonképpen azt osztod szorzod, hogy te mennyit fogsz majd _tőle_ kapni. Igaz, csak a halála után. És milyen egy szemét ember, hogy ő képes lenne felélni azt amije van, ahelyett, hogy az örökségedet növelné. Ő sem egy nagylelkű eés gondoskodó ember, de ezt az önzőséget jól eltanultad tőle.

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): A független az nem feltétlen helytől függ. Vannak olyanok, akik több száz km-ről is nagy szeretettel kavarják a szart és szólnak bele mindenbe, míg vannak olyanok, akik nagyon jól el tudnak különülni akkor is, ha csak egy plafon választja el őket. Mint ahogy van minden lében kanál szomszéd is, aki arról is tud, hogy egy nap hányszor veszel levegőt, és van olyan is, akiről azt sem tudod, hogy ott lakik.

Tomato Tomi 2011.04.06. 15:55:18

És ha a kedves mama azért depresszózik, mert sosem volt magánélete? Előbb az anyja, most meg a 32 éves kislánya strázsál felette?

Amúgy rúgd ki Gábort, rövid időn belül találsz olyat aki leszarja hol laksz, csak a napi szex legyen meg.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.06. 16:14:10

@Caddy:

Nagyon is meg tudom érteni a srácot a nagyi-vonalat illetően. Mondjuk találkoztunk is vele még régen Parázsban :)

Tower13 2011.04.06. 16:16:47

Ne tedd tönkre a másik életét is. engedd el, mert neki lehet még élete. Mivel elmúlt már 40 éves, nem mondhatom, hogy a tényleges életre sok ideje maradna. Hiszen dolgozik, gyereket nevelne (bár ez jó), de mire az első gyerek kirepülne addigra már nyugdíjas, ha egyáltalán még van olyan.
Bár fura, hogy ennyire közel lakik szüleihez, gondolom, azért most már ha tehetné menne messebb is:D

AndOr01 2011.04.06. 16:24:39

Gábort rúgd ki, ne szenvedjen, meg ne szalasszon el miattad senkit.

Te meg savanyodj be, aztán öregedj meg. Azt hiszed, jó kifogás arra, hogy a saját életed tönkre tegyed, hogy anyut nem lehet magára hagyni...

Ha nem tudsz önállóan élni, az végül is azt jelenti, hogy nem vagy életképes egyedül. A többi csak kifogás.

fumerin 2011.04.06. 16:38:45

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Az energiavámpírokat azok találták ki, akik tehetetlenül nézik, hogy kizsákmányolják őket érzelmileg, mert kibaszott akarat gyenge emberek.
Szóval magyarul lefordítva, nem képesek saját döntésekre, mert vagy a súlyát nem bírják el, vagy a lehetséges következmények közül a negatívumtól riadnak vissza.
Mindig magunk felelünk az életünkért, még akkor is, ha kényelmesebb kitalálni rá, valami értelmetlen szar, ezotériás agymosott barmok által közkedvelt szót.
A csaj nem szenvedő fél, hanem egy olyan nő, akinek ez jutott, ami és nem képes beletörődni, hanem mártír maszkban tetszeleg!

magpie65 · http://ensemtudom.blogspot.com/ 2011.04.06. 16:44:20

Kedves Posztoló!
Biztosan sok szorongást, lelki és talán fizikai kínokat szenvedsz, és Veled együtt a Kedvesed is. Minden probléma megéléséhez és megoldásához nagy segítséget jelent, ha az ember távlatokban és magányosan semmiképpen sem megélhető összefüggésekben gondolhatja át az élethelyzetét. Ezért azt javasolnám, hogy olvasd el Susan Forward: Mérgező szülők (Bp., Háttér Kiadó, 2000.) című könyvét. És utána felüdülésképpen nézd meg (esetleg/remélem: újra) az Amelie csodálatos élete című filmet.
Sok bátorságot, őszinteséget és bizalmat kívánok Neked, hogy merj Önmagaddá lenni, teljes és boldog életet élő nővé -- akinek önállóságát látva Édesanyád a saját életét értelmesnek tapasztalhatja meg.
És még valami: olyan társat, akit tökéletesnek érzel, nem ad az élet újra.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.04.06. 16:45:35

@Tóthi: Nekem is volt egy olyan anyósjelöltöm, aki miatt minden kurva hétvégét ott kellett tölteni a csajnál... Alapvetően jól kijöttünk az anyjával, de egy idő után már terhes volt, hogy nekem meccs/koncert/egyéb tevékenység helyett ott kellett náluk lennem.

Dobbantottam, persze.

DR.version · http://m-12.blog.hu 2011.04.06. 17:32:00

lesed meg anyadat 50 evig???

akkor csak lesd

indapass90210 2011.04.06. 17:53:45

@Imiface: aztán mi van, ha azt mondod néha, hogy nem?

Dógóm van, mama, aviszonlátásra!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.06. 19:09:42

@Dr. Jula Watson: Először is, továbbra is egy kötözködő, okoskodó embernek tartalak! Csak engem pécézel ki magadnak, holott továbbra sem ismersz! És fent írtam, hogy ez csak egy része a teljes képnek. Hol osztom én szét az ő vagyonát??? Túlélni próbálok egy olyan Apa mellett, aki már akkor, mikor 14 éves voltam azt kérdezte a rokonoktól, meddig kell még eltartania, mert már nagyon unja. Engem nem érdekel mit csinál, de ez a ház amiben élek és ami jog szerint is fele részben az enyém, nem fog az ő életmódja miatt eladásra kerülni, csak azért hogy legyen miből innia. Ebben élek basszus! Menjek talán szerinted a híd alá??? Persze, hogy védem amim van! Ő meg simán kirakna innen. Aki meg ismer, tudja, hogy önző soha nem voltam. De TE soha nem fogsz remélhetőleg megismerni! Kíváncsi lennék pedig, hogy TE milyen ember vagy a valóságban, mert itt kiválóan osztod pár mondat után az észt és ítélkezel ismeretlenül mások felett.

Muha 2011.04.06. 20:36:00

Émma veszek egy SÖRt hazafele.
Remélem a gyerekem nem hányja a szememre, mer akkor beadom a zaciba.

Caddy 2011.04.06. 20:54:20

@Muha: na az a tied lesz. Az a tied amit megveszel. :D

Muha 2011.04.06. 20:56:14

@Caddy: Akkor megveszem az összeset. ha meg nem lesz elég pénzem, szerintem kérek kölcsön a kölöktől! :D

Caddy 2011.04.06. 21:06:06

@Muha: mindenképpen élősködjél, mert az jó. :)

Muha 2011.04.06. 21:18:01

@Caddy: naná. hát az éri meg. :D

Muha 2011.04.06. 21:32:44

viszont most valami szeget ütött a fejemben.
mi lesz, ha megveszem a sörömet, és utána elbasz egy busz a hazaúton?
a szüleim agyon fognak szidni, hogy elherdáltam a vagyonukat!

Kytia 2011.04.06. 22:32:19

@Muha: Azért majd nyugtass meg, hogy épségben hazaértél. Manapság gyakran fested az ördögöt a falra.:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.04.07. 07:37:04

@Dr. Jula Watson: tudom :) ha figyelmesen olvasol nem csak úgy értettem :)

@fumerin: szerintem meg pont nem ők találták ki, hanem a kényszeres elszenvedői. nem is mindenki tudja/ismeri fel a helyzetét. azzal egyet értek, hogy sajnáltatják magukat és önámítással elméleteket, kifogásokat gyártanak a mártírságra :)
süti beállítások módosítása