A pszichológus nem segített: örömlányokhoz fordultam

2011. május 04. 07:44 - Panni CsP

„Helyette párszor k*rvákhoz jártam, de hamar rá kellet jönnöm, hogy ez csak rondít a dolgon, hiába az az 1-2 óra kellemes pillanat” - a tegnapi forró téma folytatódik, egy kedd este érkezett reakcióval. Mai Levélírónknak voltak ugyan kapcsolatai, de egyikben sem érezte teljesnek önmagát, az érzelmi sivárságot pedig itallal próbálta színesíteni, majd jöttek a pánikrohamok és a pszichológus. Az alapos önbizalomtuningra szoruló fiatalember állítása szerint 29 évesen még mindig nem tapasztalta meg az igazi szerelmet.

 

Üdv mindenkinek! A tegnapi „26 éves szűz vagyok” c. posztra bátorkodtam megírni az én kis történetemet, ugyanis sok hasonlóságot láttam a saját életem és a levél között. 28 éves férfi vagyok, de már nem szűz, és ez az egyik legnagyobb különbség. Sem az általánosban, sem a középiskolában nem volt fiatalkori szerelem, nem volt szex sem a lányokkal - hiába próbálkoztam, soha nem jött össze. Középiskola után irány a főiskola, de itt szinte én voltam a legfiatalabb, így kis senkinek néztek, barátokat nem is szereztem, persze azért beszélgettünk meg minden. Próbáltam társkereső oldalakat de ott sem jött össze semmi, ehhez kitérve 4 hónapja ismét megpróbáltam egy helyen regisztrálni, de a leveleimet, amiket írok, vagy el se olvassák, vagy azonnal törlik is, a saját oldalamat meg 1 hónapja senki nem nézte meg.

Az első igazi kapcsolatom 25 évesen jött össze, ekkor vesztettem el a szüzességemet is: mivel nem éreztem igazinak a dolgot, hiányérzetem volt, a lány nem így gondolta: később ott is hagyott. 1 évre rá jött az újabb boldogság, és bár relatív 6 hónapot kibírt a kapcsolat, csak a végén tudtam meg, hogy soha nem is szeretett, és ráadásul már rég mással van. Még szerencse, hogy a sok utazással nem kellett törődni, mivel majdhogynem szomszédok voltunk. :)

Ez, és a többi negatív élmény annyira összetört, hogy pánikrohamok jöttek nálam elő, egy ízben még orvost is hívtam annyira megijedtem, piálásba is kezdtem, de szerencsére a szüleim mellettem voltak, akikhez időközben visszaköltöztem, mert a munkámat otthagytam. Szerencsére azóta van új állásom, a pia meg a polcon maradt.

Elkezdtem pszichológushoz járni, de a kezdeti feltöltődés után, megint a semmit éreztem. Úgyhogy nem is jártam tovább. Helyette párszor k*rvákhoz jártam, de hamar rá kellet jönnöm, hogy ez csak rondít a dolgon, hiába az az 1-2 óra kellemes pillanat, utána megint rá van kényszerülve, mint a drogra. Szóval, lassan 29 évesen úgy érzem soha nem éreztem az igazi szerelmet. Teljes üresség van bennem, mert már hosszú ideje arra sem érzek késztetést, hogy hétvégenként a barátaimmal elmenjek valahova. Úgy érzem, csak vagyok. Ha látok egy csinos lányt, nem is próbálkozom, mert már előre tudom, hogy legszívesebben leköpne, amiért megpróbáltam vele szóba állni. És még a házasság meg gyerek dolgot nem is említettem. :)

 

 
530 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr892876206

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pszi-fóbia 2011.05.04. 10:49:01

Ki-ki biztosan talál olyan embert az ismeretségi körében, aki a külső szemlélő számára pszichológiai segítségre szorulna, mégsem lehet rávenni, hogy igénybe vegyen ilyesmit. Talán még sértésnek is veszi az ajánlatot, mintha az legalábbis a lehülyézésév...

Trackback: Ismerősök döbbenten kérdezik, hogy miért nincs barátnőm 2011.05.04. 10:48:47

31 éves férfi vagyok. 8 éve volt utoljára párkapcsolatom, és valamilyen okból kifolyólag nem tudok(akarok?) ezen az állapoton változtatni. Az ismerősök döbbenten kérdezik, hogy miért nincs barátnőm, amire csak annyit tudok válaszolni, hogy ha megtudom,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frigyesur (törölt) 2011.05.04. 15:21:41

@gyvy: Ja jo, csak ugy tunt. Aaa, mar magyarazkodni se akarok. Lefarasztottak az enelcesek es a melo :D

Hurri Kán 2011.05.04. 15:23:10

@Frigyesur:
Tudni kéne különbséget tenni a fontos és a nem fontos dolgok között, és annak megfelelően megosztani a figyelmet :PPP

Hurri Kán 2011.05.04. 15:25:07

@Puch Cavette:
Sok emberen, aki pszichológushoz megy, max. úgy lehetne segíteni, hogy a delikvens választhasson a villamosszék, a golyó és a kötél között :D

combo 2011.05.04. 15:34:06

Gyakori hibák:
1. Önsajnálat. Plusz egész elméletek felépítése annak igazolására, hogy "miért nem merem megszólítani"; vagy a másik véglet: olyan görcsösen próbálkozni, hogy az látszik. Az önsajnálat nihilizmusba/"probléma nyakba zúdításba" is átcsaphat, ami senkinek nem tetszik.
2. A pótcselekvésként végzett túlzott önvizsgálatban kapott "eredményeket" kivetíteni a másik nemre, pedig ez általában nem jó. (Ugyanis egy férfi "nőtípust" a keres, a nő viszont FÉRFIT, aki tényleg többek között határozott és magabiztos. Én speciel a "szerény" embereket bírom, de a nők sajnos nem.)
3. Túl sokáig "hinni" a hollywoodi romantikus filmekben. Holott a valóságban sokkal több a hazugság, túlzás (minden nő LEGvalamilyenebb szeretne lenni, egy színésznő után a második legszebb nőnek nevezni valaki halálos sértés, pedig igazából ez nagy dicséret), több nővel próbálkozás egyszerre, a többi férfi (finom) alázása (akár a nő fejének "telebeszélésével" stb). A "lúzerek" egy tekintélyes része ezt nem csinálja, hanem ehelyett azzal áltatja magát, hogy "de legalább tudok tükörbe nézni". Tud, de kitörölheti vele... (Én is csinálom, de próbálok róla leszokni.)

combo 2011.05.04. 15:36:48

4. Önértékelési problémák, ahogy többen is írták. Ez szélsőséges ön-alulértékelés is lehet, illetve a tapasztalat hiánya miatt csak "full extrás" + "azért a belső tulajdonságai is rendben legyenek" nőkben gondolkodás, ami garantált kudarc.

Frigyesur (törölt) 2011.05.04. 15:37:39

@gyvy: Aszittem azzal, hogy itt mar nem strapalom magam sikerult. :P

@Nard: Az meg mar mindennek a teteje. :D

[megmondoember] 2011.05.04. 15:43:37

@combo: Nem sok értelme van annak amit írsz. "Full extrás" és tökéletes partnerre ill. kapcsolatra ugyanis nyilván nem az vágyik akik súlyosan alulértékeli magát, hanem az, aki igenis sokra tartja magát (ami nem feltétlenül öntúlértékelés, hanem lehet, hogy van is alapja rá - de ez mindegy). Ő gondolja azt, hogy egyrészt a legjobbat érdemli, másrészt, hogy ő többet ér magának is annál, mint hogy olyan nőket dugdosson, akik igazából nem illenek hozzá és akikkel a hosszútávú kapcsolat kizárt. Ő mindjárt olyant akar aki egyben lelki társa is, felesége, párja lesz - és ehhez keresi a tökéletes nőt. Ami nem feltétlenül azt jelenti, hogy a nőnek mindenki másnál nagyobb dudája kell, hogy legyen - csak azt, hogy neki tökéletes legyen, hozzá tökéletesen illeszkedjen.

Az más, hogy ez is éppen olyan problémás és irrealisztikus elvárás, mint amiről te írtál - de ettől függetlenül köze nincs önmaga alulértékeléséhez. Sőt! Nyilván az érintettek egy része túl is értékeli magát és értékeit, amelyeket mások nem feltétlenül tartanak akkora értéknek mint ő - csak ő ezzel soha sem szembesül, mert nem próbálkozik senkivel, hanem keresi a tökéletest.

Puch Cavette 2011.05.04. 15:46:53

@gyvy: Ez az állítás vitathatatlan. Bár a témához sem kapcsolódik. :)

combo 2011.05.04. 15:48:41

@[megmondoember]: Stimmel, amit írtál. :-) Lehet, hogy én nem tudok magyarul, de itt az "illetve" szót úgy használtam, hogy "vagy". Tehát vagy önalulértékelés, vagy öntúlértékelés. Bár a tökéletesre törekvés nem mindig öntúlértékelés, lehet "csodavárás" is...

Rebelde 2011.05.04. 15:52:23

@combo:
ugyan, ami neked tökéletes, az másnak nem felel meg és fordítva...

mindenki maga tudja mi a jó neki, a sorozatos pofára esések azt (is) igazolják, hogy nem érje be senki félmegoldásokkal:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.04. 15:52:24

@Nard: "Mint Pukkandúr a Csipetcsapatban. Ő mondjuk azt mondta, hogy egy igazi gourmand nem burkol olcsó kolbászt :)"

Szarrá röhögtem magam ezen! XD kééész!

combo 2011.05.04. 15:53:11

@combo: És egyébként éppen azért kell sokat "próbálkozni" (magamat is biztatom közben), mert a "biológiának" erre is megvan a válaszra: Egy "egészséges lelkivilágú" emberben az elutasítások nem abba az irányba hatnak, hogy "mekkora szar vagyok", hanem inkább abba az irányba, hogy "beképzelt plázacica", "a nem annyira karcsú nőkön legalább van fognivaló", "fontosabbak a belső értékek" stb., azaz tudat alatt megtalálod a te kategóriádat, úgy, hogy még "örülsz is neki".

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.04. 15:59:00

@combo:

Egyre lejjebb megy az elvárás => maradékelven egy féllábú fogatlan bajszos vakond jut majd neked :)

Rebelde 2011.05.04. 16:01:56

@combo:

na így alkuszik meg valaki:)))

szóval ha elutasítanak, akkor az egyértelmű támadás a nő részéről és így jogos a plázapicsázás, végül is nem számít, jöhet lódarázsderék?

nem tudom mennyire takar ez egészsége lelkivilágot, de hogy rém egyszerű az biztos

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.04. 16:02:31

@antiszociális exlúzer:

Nem az a baj, hogy igényeik vannak, sőt az fontos hogy legyen. De a realitás talaján, nem olyan túlzóak mint amilyen általában.

Hurri Kán 2011.05.04. 16:03:27

@Puch Cavette:
Nem ez az egyetlen ilyen komment itt :DDD

@Rebelde:
A lódarázsderék az milyen? Szőrös, és csíkos is? :DDD

Rebelde 2011.05.04. 16:04:15

@Nard:

látod ezért is kellenek elvárások, ha nincsenek nincs miből lejjebb adni:)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.04. 16:06:16

@Rebelde:

Pont ezt mondtam! :) Helyettesítsük a cukrot cukorral! Kb annyi értelme van! :)

Hurri Kán 2011.05.04. 16:07:37

@Rebelde:
A gazdája zümmög is? :DDD

combo 2011.05.04. 16:08:44

@Rebelde: Egy lelkivilág definíció szerint akkor egészséges, ha olyan, mint a többségé. :-P Hogy ez egyszerű-e vagy sem, az már más kérdés.

Hát, én nem vagyok megalkuvó, de legalább jó nagy lúzer. Szóval akkor most önmagamra mutatok, mint szemléltető példa. ;-) De egyébként magamon is észre vettem már, hogy egy "kedves mosoly" után, zéró egyéb kommunikációval mellett vagyok "átértékelni" egy-egy "beskatulyázott" hölgyet. ;-) Valószínűleg rém egyszerű a lelkivilágom.

combo 2011.05.04. 16:10:30

javítás: "zéró egyéb kommunikációval hajlandó vagyok"... (Az utólagos átírogatásokat rendre elcseszem.)

Rebelde 2011.05.04. 16:11:18

@Nard:
most igen, de korábban mintha valami ilyesmit is mondtál volna:)

"Mert nem lehetnek igényei, mert akkor rögtön azzal van megvádolva az egyszeri nyomorult, hogy TÚLZÓAK! Épp ezért nem támaszt igényeket publikusan, hanem megpróbálja beérni azzal ami van"

na jó abba is fejezem, lehet ez a combo direkt adja ezeket a magas lasztikat

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.04. 16:11:36

@combo:

Boldogok a lelki szegények. :) Aki okos, az mindig kételkedik, aki leszar mindent az elégedett, hiszen a gondolkodás távol esik tőle, mint mondjuk Orbántól a demokrácia.

Alikam 2011.05.04. 16:13:58

"Ha látok egy csinos lányt, nem is próbálkozom, mert már előre tudom, hogy legszívesebben leköpne, amiért megpróbáltam vele szóba állni."

Ez az egyetlen differencia közted, meg egy "normális" ember között.
Ilyen hozzáállással le is fognak köpni, az tuti:)
Büdös életbe nem lesz egy nőd se. Mégis kinek kell egy ilyen önbizalom-hiányos, ex-alkoholista csődtömeg?

Az életedet szedd rendbe, mert ált. lépcsőzetesen épül fel és ilyen korban mint te, már nem a lépcső alján van a nő, hanem valahol a közepén.
Alján életcél - távolabbi -, egészséges életmód, egzisztencia - relatív -stb. stb. van.

Aztán akkor jobb kedv is lesz, kisugárzás is jobb lesz, nő sem fog leköpni.

Rebelde 2011.05.04. 16:14:06

@combo:

"Egy lelkivilág definíció szerint akkor egészséges, ha olyan, mint a többségé. "

ezt honnan szedted?

Hurri Kán 2011.05.04. 16:14:55

@combo:
"Valószínűleg rém egyszerű a lelkivilágom. "
Ez mással is előfordulhat, csak ezen nem érdemes emészteni magad.

combo 2011.05.04. 16:21:27

@Rebelde: "na jó abba is fejezem, lehet ez a combo direkt adja ezeket a magas lasztikat"

Szerintem még csak nem is mondunk ellent egymásnak. Én azt mondom, hogy a "biológia" lejjebb viszi az elvárásokat, de szerintem ez nem megalkuvás. Szerintem a megalkuvás az, ha TUDOM, hogy nem tetszik, de azért rámozdulok, mert "jobb, mint a semmi". Ha úgy gondolom/érzem, hogy tetszik (mert mondjuk megettem két kiló banánt egyszerre), az szerintem nem megalkuvás, még akkor sem, ha mondjuk 3 hónapja még mást gondoltam. (Itt a tetszik szót most nem csak külsőre értettem.)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.04. 16:24:04

@combo:

Magyarán hazudsz magadnak, hogy elhitessed, hogy a bajszos görény mégiscsak szép. Mert hogy milyen gilisztákat szarik, és az milyen kurvajó ha márnára mégy a Margit szigetnél! :)

Rebelde 2011.05.04. 16:35:18

@combo:
bevallom nem nagyon tudlak követni, bezavart a két kiló banán:)

vernarancs 2011.05.04. 16:36:12

A kurvazast mindenkeppen folytatni kell. Az legalabb csokkenti a herekben a nyomast.

[megmondoember] 2011.05.04. 16:36:44

@Nard: Így van. Az okos, sokat tanult és sokat tapasztalt, széles látókörű, esetleg világlátott ember az mindig, mindenben kételkedik - köztük saját magában is -, hiszen mindent ahhoz mér, amit ismer. Így tesz persze a szőrőstaplú, műveletlen és buta tökfej is - csak ő mivel még a saját kertje határán nem ám, hogy nem járt, de nem is látott soha túl azon, azon belül meg egyedül csak ő van, szentül meg van győződve róla, hogy ő a legfaszább gyerek a világon.

A nők meg már csak olyanok, hogy önálló értékítéletre nem képesek (ezt szokás úgy mondani finomabban, hogy nem tudják mit akarnak, mit keresnek), hanem csak az alapján ítélnek, hogy mások mit mondanak, mit gondolnak az illetőről [*] - beleértve az illetőt magát is, hogy ti. az mit gondol magáról. Akik közül ugye az okos és művelt kétkedik magában, a buta és műveletlen pedig azt hiszi, hogy ő a világ királya.

És ezzel a körül bezárult.

[*] ezért is dívik bizonyos kor (értsd: 35-40) alatti lányok körében a "sztárok" halál komoly bálványozása és jópasinak, jó férjjelöltnek, jó mindennek tartása, miközben férfiak közül azért senki nem gondolja, hogy Pam Anderson vagy Paris Hilton lenne az, akivel össze szeretné kötni az életét halálomig-halálodig.

Ginlia 2011.05.04. 16:47:52

Nem értem, hogyan élhet ennyi magányos ember egymás mellett. Olvasom ezt a posztot és közben az jár az eszemben, hogy az egyik barátnőm 1 éve egyedül van, pedig csinos, okos, csak valahogy nem találkozik azzal A Hapsival.
Pénteken el is megyek vele valahová, hogy esélyt adjunk Neki. Adjatok tanácsot hová vigyem!

combo 2011.05.04. 16:57:09

@Rebelde: A depressziósoknak szokták mondani, hogy egyenek sok banánt (mert segíti az endorfin áramlását, vagy mi). Odaképzelhetsz alkoholt is, de inkább azt akartam hangsúlyozni, hogy az ember "értékítélete" nem egy kőbe vésett valami, bizony olyan hülyeségek is befolyásolják, hogy mennyire éhes, mikor szexelt utoljára, hányszor ordították le a fejét a munkahelyen etc. Ebből kiragadni egy állapotot, és minden mást ahhoz viszonyítva "megalkuvásnak" tekinteni az kicsit necces.

Egyébként ha már a megalkuvásról van szó, nem tudom ki hogy van vele, de tökéletes embert én még nem láttam (én sem vagyok az, hajjaj), de lehet, hogy csak maximalista vagyok. Tehát még ha úgy is gondolom, hogy a jó tulajdonságok többségben vannak, a rossz tulajdonságokkal kapcsolatban meg kell alkudni (illetve ha lehet, törekedni arra, hogy ezek megváltozzanak).

@Nard: Ha a magányos öreg néninek megdöglött a cicája, és ő azt hiszi, hogy a cicát siratja, pedig saját magát, az hazugság vagy nem? A párkapcsolatok egésze (szerelem stb.) hazugság-e, amikor "hormonok rabszolgái vagyunk"? Jobb példákat hirtelen nem találtam, de ezzel azt akarom mondani, hogy a hazugság (önmagunknak) nem egy jól definiált fogalom, az ember egy túl bonyolult "molekulahalmaz" ehhez.

Father Justice (törölt) 2011.05.04. 16:58:36

@Ginlia: Hozzám! Küldjek limuzint értetek?

"Az A Hapsi."

fumerin 2011.05.04. 17:03:39

@combo: Én egy lelki és agyi hulladék vagyok, ezért is értek meg minden deviánst. De neked valami külön díjat fogok origamizni, mert eccerűen nem tudtalak követni!
:D

Rebelde 2011.05.04. 17:05:33

@Ginlia:

father jó lesz a barátnődnek, de javallom, hogy vigyen magával pénzt, hívja meg valamire és a számla legalább 60%-át fizesse ő mosolyogva, így tuti a második randi:)

Rebelde 2011.05.04. 17:10:34

nem látom irományom

Ginlia 2011.05.04. 17:12:00

@Father Justice: Ööööööööööööö, mindkettőnknek szól a meghívás? Elbírsz velünk? lol

@Rebelde: Nem mintha nem tudná megfinanszírozni a barátnőm, de mégis inkább a tradicionális szitu jön be neki, de legalábbis a ki-ki alapon számítás.

Rebelde 2011.05.04. 17:14:49

@Ginlia:
akkor nem father az emberetek, különben is a limuzinja szerintem kb. 2 méter hosszú és 6 db ceruzaelemmel megy:)
csak menőzik itt

combo 2011.05.04. 17:19:36

@Ginlia: Hát ez életszerűtlen... ;-) Legalább hódolói vannak? Ha igen, legyen kevésbé válogatós, vagy menjen "új helyekre" (célzottan) :-)

Father Justice (törölt) 2011.05.04. 17:22:48

@Rebelde: Ez nem is igaz! Egy két méteres játékautót egy hat ceruzaelemmel hajtott motor meg sem moccant. :) Az eredeti, limuzinos megjegyzésem pedig a hölgy valószínűsíthető elvárásaira vonatkozott "A Hapsi" kapcsán.

Ginlia 2011.05.04. 17:27:55

@Father Justice: És pont, hogy nem. Nem az elvárások képtelenek, hanem az a gáz, hogy bebeszélte magának, hogy ő már senki normálisnak nem kell. Ez leginkább annak köszönhető, hogy az exe megkattant és elég nagy csatákat vívnak. Egy pasi segítene kijönni ebből az állapotból, de ilyen állapotban teljesen kapcsolatképtelen. Vagyis ez egy ördögi kör... :(

@combo: Mondj új helyeket pls.

JOKKA21 2011.05.04. 17:39:39

Jól tetted, hogy örömlányokhoz mentél, ők nem vágnak át, mint a "rendes" lányok!Hazug ribi a legtöbb nő!

Rebelde 2011.05.04. 17:44:38

@Ginlia:

akkor inkább legyen egyedül egy darabig, töltődjön fel, nem vezet jóra a majd valaki megment gondolat

combo 2011.05.04. 17:46:23

@Ginlia: Ehhez tudni kellene, hogy hány éves a hölgy, milyenek az elvárásai (az "izomagyat" máshol kell keresni, mint az "intellektuális" férfit; tudom, a kettő nem zárja ki egymást, de most egyszerűsítünk), ha van olyan hobbija, ami férfiakat is érdekelhet, akkor az is lehet kapcsolódási pont stb. De én antiszociális vagyok, szóval ne engem kérdezz a részletekről. :-P

Röviden: Ha a "csinos" nem csak az öltözködésére vonatkozik, és emellett tényleg okos, akkor ha olyan helyre megy, ahol van elég (hozzávaló) férfi, akkor válogathat, mert annyian körbeudvarolják majd. Én a mikrokörnyezetemben úgy látom, hogy a "kedves" és "átlagos" kinézetű lányok ugyanolyan kigyúrt stb. pasikat engedhetnek meg magunknak, mint "plázacicák", szóval a férfiak macsó szövegei ellenére a "belső" is érték. (Megjegyzem, hogy nálam is sokkal értékesebb egy "kedves" és "átlagos" kinézetű lány, mint egy "undok", beképzelt, plázacica, még akkor is, ha modell szépségű.)

Father Justice (törölt) 2011.05.04. 17:48:23

@Ginlia: Akkor ez duplán ördögi kör, mert valóban kevés épelméjű férfinak kell ez a fajta problémás árukapcsolás (viszonylag normális nő + megkattant ex kombó). Viszont így van is alapja annak, amit bebeszél magának. Mondjuk eleve sejthető volt, hogy valami mégsem kerek itt.

Egyáltalán, mit kell csatározni az exekkel? Miért nem lehet lezárni végleg azt a fejezetet, mi köze még a jelenéhez, ha ő nem akarja, hogy legyen? Én inkább azt mondanám, ha önállóan képtelen kijönni ebből az állapotból, akkor eleve nagy baj van nála. Ehhez jó esetben nincs szükség harmadik szereplőre. Attól tartok, itt inkább a classic scenario figyel be: az ex ugyan lehet zakkant, de a barátnőd még mindig bele van zúgva. Gyanítom, ha holnap végleg eltűnne a színről a fazon, a hölgyre meg rámozdulnának az udvarlók, a normálisakról egy-kettőre kiderülne, hogy azok meg "unalmasak".

Eternal Classics - Vol. 69.

Father Justice (törölt) 2011.05.04. 17:50:15

@csupasz gőte: Te jó ég, mennyi sör férhet el ezekben. I'm jelly! :)

Ginlia 2011.05.04. 18:01:41

@Rebelde: 1 éve egyedül van. Nem tett jót neki... Sőt, szerintem ez az egy év arra volt jó, hogy lelkileg még jobban kikészüljön. Azelőtt nem volt hozzászokva ehhez a nagy magányhoz, tényleg jól néz ki, repültek rá rendesen.
De most valahogy olyan negativitás jön belőle a stressz hatására, ami elriasztja a férfiakat. Ebből próbáljuk kizökkenteni éppen.

@combo: Igen, igényes a barátnőm, de nem a herceget várja fehér lovon, hidd el.
Amúgy informatikus, az meg férfi terep. :) De reggel bemegy a melóhelyre kocsival, vagyis még arra sincs esélye, hogy a villamoson összemosolyogjon valakivel, este haza, hétvége meg ürügyek tömkelege, hogy miért nem ér rá emberek közé menni.

Kb havonta csajbulit tartunk, étterem, pub, locsifecsi. Próbálunk segíteni neki, de olyan kétségbeesetten ül köztünk ilyenkor, hogy az teljesen elriasztja a férfiakat. Áááááááááááá!

Ginlia 2011.05.04. 18:06:35

@Father Justice: Ez a csatározás egy elég bonyolult ügy. Amúgy nincs belezúgva az exbe, inkább szabadulna.
Az a kulcs a barátnőmnél amit te is mondasz: lelkileg nem áll készen és a külső körülményeket hibáztatja. Amint rendbe rakja a lelkét, indulni fog az özön. Csak ezt a rossz periódust kéne túlélni.

fumerin 2011.05.04. 18:07:13

@Ginlia: Te egy kibaszottul antipatikus lény vagy!
Hogy lehet egy állítólagos barátnőt így lehúzni egy blogon?
Ha az én barátnőm ezt tenné és ráadásul megtudnám...kitalálnék megfelelő büntetést.

Mindenkinek vannak gyenge pontjai, tessék, ha annyira karakán vagy, akkor sorold a sajátodat!!!
Ja, bocs:
áááááááááááááááááá!

combo 2011.05.04. 18:11:22

@Ginlia: LOL, akkor forduljon meg informatikus férfiak között, ő lesz az Istennő. Bár kérdés, hogy mennyire igényes... :-) És persze járjon tömegközlekedéssel. :-P Nem akarok kötekedni, de olyan sincs, hogy "a kétségbeesettség elriasztja A férfiakat" (én legalább 4 férfit ismerek, akit nem, sőt páran közülük depressziós lányokba voltak "belezúgva"), itt valami más gond van.

Ginlia 2011.05.04. 18:18:03

@csupasz gőte: Angyalom, nem húzom le a barátnőm, hanem elmesélem a problémát. Mindezt névtelenül, vagyis teljesen indifferens az, hogy ki is ő a sztori szempontjából.
Ezeket a problémákat neki is elszoktuk mondani, el is ismeri, hogy mi a gond, de tehetetlen.

Igen, nekem is megvannak a gondjaim és ha majd lesz egy olyan blogbejegyzés amihez kapcsolódik, akkor megírom. Vagy megírja a barátnőm. Aztán jóóóóóóóóóól megbüntetjük egymást... lol

Ginlia 2011.05.04. 18:23:11

@combo: Szerintem meg igenis van olyan, hogy valakiből árad a "utálom-magam-és-jobb-ha-a-közelembe-se-jössz" érzés. Aztán meg szenved ennek a következményétől.

4 férfi akit nem riasztott el a depi? Akkor van még remény.
Pénteken fel is kerekedünk, hogy felkutassuk őket. Drukkoljatok neki! :)

fumerin 2011.05.04. 18:24:46

@Ginlia: Nem emléxem arra, hogy cseresznyéztem volna veled egy tálból, Angyalom??? :O :O
Nekem az egész ott lett gyanús: "Kb havonta csajbulit tartunk, étterem, pub, locsifecsi. Próbálunk segíteni neki, de olyan kétségbeesetten ül köztünk ilyenkor, hogy az teljesen elriasztja a férfiakat. Áááááááááááá!"
Erre a válaszom és persze az angyalom megszólításra:
www.youtube.com/watch?v=ur47bYPdg4c

SciNu 2011.05.04. 18:27:28

@Ginlia: Informatikus mint Jen az IT Crowd-ban? :D
Mutasd be nekem. A hülye exeket már úgyis kezdem megszokni :D

[megmondoember] 2011.05.04. 18:29:01

@combo: "Egyébként ha már a megalkuvásról van szó, nem tudom ki hogy van vele, de tökéletes embert én még nem láttam"
Ezek szerint még nem mentem el melletted az utcán, vagy ha igen, akkor éppen a telefonodon pötyögtél valamit.

;)))

Rebelde 2011.05.04. 18:30:24

@Ginlia:

az a 4 férfi akit nem riasztott el a depi gyanítom, hogy nem egy főnyeremény

ha nincs jól a barátnőtök, akkor max. hozzá hasonló problémás alakot fog ki, az meg kinek jó?
az meg ne legyen probléma, hogy 1 éve egyedül van, mert mi van akkor? semmi

Father Justice (törölt) 2011.05.04. 18:47:00

@Ginlia: Igen, valahogy ilyenkor mindig "bonyolult ügyekről" van szó, amiket kár is lenne részletezni. És egy éve megy ez a bonyolult csatározás? Há' megmondom a frankót, én se mozdulnék rá egy ennyire bonyolult nőre - igaz, én nem is vagyok normális. A fenenagy bonyolultságnak általában mindössze annyi az oka, hogy anyagilag nem tud teljesen leszakadni a fickóról, csak ezt ciki lenne felvállalni. A legritkábban fúj holmi lelki tényezők felől a szél (legalábbis egy éves viszonylatban meglehetősen, de ha mégis, az önmagában is nagy gáz).

Dr. Jula Watson 2011.05.04. 18:51:28

@gyvy: Persze. Lemegy a bányába, aztán meg feljön a szén :D

fumerin 2011.05.04. 18:52:42

@Father Justice: Látom neked is feltűnt sok olyan tényező, ami miatt nem mártírt látunk a magányosnak titulált nőben és nem egy nagggyon jó szándékú, segítőkész kommentelőt a barátnőben! :D

tőzegmalac 2011.05.04. 19:01:05

Kit kell megbüntetni?:)

fumerin 2011.05.04. 19:02:18

@kabátnyúl: Aki elfoglalja a gyerekes parkolóhelyeket és nincs egy db. gyerkőc sem vele! :D

Father Justice (törölt) 2011.05.04. 19:03:20

@csupasz gőte: Feltűmt, feltűnt, de ha lehet, azért ne támadjuk egyből személyeskedve a hölgyet. Békésen is el lehet jutni a probléma gyökeréig! :)

fumerin 2011.05.04. 19:06:17

@Father Justice: Bocs, én is szeretem az igazságot, de nem válogatok eszközökben és stílusban, arra ott vagy Te!
:)

combo 2011.05.04. 19:27:50

@Rebelde: "az a 4 férfi akit nem riasztott el a depi gyanítom, hogy nem egy főnyeremény"

Nos, akkor csinálok egy kis reklámot a depis nőknek. :-)

1. Mivel sokan így gondolkodnak, nagyobb esélyed van egy értékes, csak éppen mellőzött "lelkibeteg" nőt kifogni (ha orvosi értelemben is depis, az már macerásabb).
2. Legalább van téma. Ami általában érdekesebb, mint az, hogy "a lila színű körömlakk megy-e jobban a ruhámhoz?". (Az ember egyébként általában csinál problémát, akkor legyen legalább "igazi".) Velem például elég "nehéz" beszélgetni, mert elég fura az érdeklődési köröm (pl. TV-t szinte egyáltalán nem nézek, max. néha a Showder Clubot meg a Houset), és a "lelkizés" egy olyan téma, ami általában a másik felet is érdekli. (És tegyük hozzá, hogy valakit felvidítani nem olyan rossz érzés.)

tőzegmalac 2011.05.04. 19:34:55

@Ginlia: A barátnődről beszélsz vagy magadról?

Ginlia 2011.05.04. 19:58:31

Húúú, mennyi hozzászólás érkezett amíg nem voltam jelen. Megpróbálok válaszolni, már amire érdemes.

@kabátnyúl: Barátnőmről írtam - ha nem lett volna egyértelmű. :)

@combo: Hááát, lehet, hogy te vagy a barátnőm embere. Javaslom pénteken fussatok össze. :) Magatokra foglak hagyni benneteket. :)

@Father Justice: Nem a pénzügyek miatt zaklatja a srác a barátnőmet vagy viszont.

@Rebelde: Ez igaz. Tényleg nem lenne jó neki egy defektes hapsi.

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Nem egészen. :) A barátnőm kicsivel jobban ért az IT-hez mint Jen, sőt pár hete, amikor elmentünk cipőt venni neki, nem vett 2 számmal kisebbet és nem szokott be nem kötött telefonokba beszélni. :)
Na? Nem is olyan rossz parti, ugye? :)

És akkor még egyszer: mindenkinek nagyon köszönöm az építő megjegyzéseket, át fogom adni neki a tanácsokat. Aki bele tudta élni magát a problémába, annak külön köszönet, aki meg a rosszindulatot látja, hááááááááááááát... Semmi gond amúgy, a barátnőnk szerencsére állati jól fogadja azt is amikor rendesen helyretesszük, mert képes felfogni, hogy a barátság néha arról is szól, hogy megmondjuk azt ha hülye.
Többnyire viszont az a felállás, hogy sír a vállunkon, mi meg támogatjuk ezerrel.

Lehet, hogy ezt a büntis dolgot is felvetem neki pénteken. Kíváncsi vagyok milyen képet vág! lol

Father Justice (törölt) 2011.05.04. 20:11:23

@Ginlia: Nem biztos, hogy feltétlenül rosszindulatú az, aki különösnek találja a barátnőd történetét. De ha nem a pénz felől fúj a szél és nem is szerelmes, egy év elteltével már végleg ki kellett volna iktatnia a zakkant exet az életéből. Hacsak nem egy totálisan becsavarodott, a szakítás után is birtokolni akaró / zaklató pszichopatáról beszélgetünk. Ez viszont nem vet túl jó fényt az esetleges következő kapcsolatára sem.

tőzegmalac 2011.05.04. 20:18:57

@Ginlia: aha

persze:) mint mindig... :D

Ginlia 2011.05.04. 20:20:20

@Father Justice: A retorikát találtam rosszindulatúnak.

Bingó: a srác be van csavarodva. Sajnos alapban is elég labilis volt és történt körülötte néhány tragikus dolog, ami a legrosszabbat hozta ki belőle. Végül is ő is egy áldozat.

Hurri Kán 2011.05.04. 20:21:53

@kabátnyúl:
nahát... most miért kell olyan rosszmájúnak lenni, amilyen én szoktam? :DDD

@Ginlia:
Mesélj szépen, mikor pókhálóztak rendesen ki utoljára?

Ginlia 2011.05.04. 20:24:17

@kabátnyúl: Te kis hitetlen. :) Meghívjunk döntőbírónak a büntis alkalomra? Ott láthatnád, hogy nem magam vagyok és tiéd lenne a lehetőség, hogy eldöntsd mennyire korrekt a büntetés a lehúzásért. lol

Ginlia 2011.05.04. 20:25:52

@gyvy: Nincs 24 órája. lol

Ginlia 2011.05.04. 20:29:36

@gyvy: És most is valami hasonlóra készülök. :D

Minden jót nektek! Egy élmény volt. :)

Hurri Kán 2011.05.04. 20:30:22

@Ginlia:
Gratulálok innen is, végre egy nem frusztrált ember :)

Father Justice (törölt) 2011.05.04. 20:32:32

@Ginlia: A tragikus dolgok sajnálatosak, de korántsem jelentik azt, hogy a barátnődnek még a szakítás után egy évvel is mártírkodnia kellene miattuk. Pláne úgy, hogy mindenféle csatározások is mennek közöttük. Vagy ő is áldozat akar maradni, hogy a fickó ne csavarodjon be még jobban?

Ha minden pontosan így van, ahogy leírtad, és más tényezők nem játszanak nagy szerepet a történetben, innen egy kiút lenne csak: ha a srác összejönne egy másik nővel. Viszont egy alapból is labilis férfira, akiből a körülmények már a legrosszabbat is kihozták (külső szemlélő számára: faszparasztra - mondjuk ki bátran), valószínűleg kb. akkora a kereslet a nők részéről, mint a valóban normális férfiakra a barátnőd részéről. Ezért mindenképp neki, önerőből kell kilépnie ebből a katyvaszból, ha nem akar még éveket tözsölögni feleslegesen.

tőzegmalac 2011.05.04. 20:36:12

@Ginlia: Ki dönti el mi lesz a büntetés? :)

Father Justice (törölt) 2011.05.04. 20:39:49

@kabátnyúl: Most már senki, mert gyvy indiszkrét személyeskedése miatt idejekorán távozott. Így viszont gyvy fizet egy kört, amiért feleslegesen írtuk a novella terjedelmű kérdéseket a hölgynek.

Ginlia 2011.05.04. 20:41:16

Na jó, most már tényleg az utolsó komment, mert az Ember itt mellettem kezd morcos lenni.

@gyvy: Megtisztelsz. :)

@kabátnyúl: Javaslatot tehetsz. :) Na?

@Father Justice: Azért örülök a hozzászólásaidnak, mert totál ugyanezeket mondjuk mi is a barátnőnknek és bennem mint nőben sokszor felmerül az, hogy egy férfi vajon mennyiben másképpen gondolkodna az adott helyzetben. Megerősítettél, köszönöm.
Pénteken külön megemlítem neki Father Justice-t. :)

Vagy gyorsan átküldöm neki ezt a linket, hogy olvasgasson.

Üdv!

Hurri Kán 2011.05.04. 20:41:27

@Father Justice:
Nem úgy van az, Atya!
Én kérdeztem, egyből válaszolt is. Meg kell tanulni kérdezni, ilyen egyszerű :DDD

Hurri Kán 2011.05.04. 20:43:28

@Ginlia:
Mondd neki dolgod van, addig mosakodjon be :)

Hurri Kán 2011.05.04. 20:45:25

@Ginlia:
Swinger klubba, így elsőre, a többi majd kialakul.

combo 2011.05.04. 20:47:57

@Ginlia: Hát, villamos itt is van, de gyanítom, hogy nem egy városban lakunk... Sebaj, azért majd pénteken felveszem az informatikus_csaj_csalogató, "akarsz beszélni róla?" nézésemet :-)

tőzegmalac 2011.05.04. 20:48:44

@gyvy: Minek az a sok mellébeszélés:D:D:D

tőzegmalac 2011.05.04. 20:51:36

@Ginlia: vagy blokkolnálak:D
vagy valami ilyesmi:DD

Ginlia 2011.05.04. 23:14:21

@kabátnyúl: Nyuszika! Ne engem, én jól vagyok! A barátnőmet! :)

Hurri Kán 2011.05.04. 23:21:28

@Ginlia:
Egész alakos fényképet, egyéb fontos paramétereket kérünk :D

minyimaaa 2011.05.04. 23:50:23

@posztíró + @first-person shooter:

nektek őszinte jóindulattal annyit tok mondani, amit a másik posztba a 26 évesünknek tudtam:

csajokespasik.blog.hu/2011/05/03/26_eves_szuz_vagyok/fullcommentlist/1#c13388861
& persze a késöbbi kommentjeim, alatta

olvassátok el, döntsétek el h passzol-e v sem a jellemzés (=tulajdonságegyüttes).
sajnos csak ennyi, de asszem ez is jóval több segítség, mint az itteni kommentek 95%-a.

minyimaaa 2011.05.04. 23:56:13

@Ginlia:

szeretem a depis, zakkant, stb csajokat, mert legalább érdekesebbek (érdekesek).

szóval én is itt vagyok.
(nyílván megadhatok sok infot magamról, (indanetes profilomm persze van), de azt mán nem itt, hanem emilben, v ilyesmiben)

Ginlia 2011.05.05. 08:54:05

@combo: Sajnálom, hogy nem vagy budapesti, te tényleg jónak tűnsz (már így a hozzászólásaid hangneméből ítélve). Megmondom a barátnőmnek, hogy ne adja fel, talán még valahol találkoztok. :)
Azt a nézést pedig keresni fogjuk. :)
Kösz a hsz-eket. :)

@minyimaaa: Oké, ezt is átadom a barátnőmnek, hogy érdekes mert zakkant. Neked is hálás vagyok a jelentkezésedért. :)

@kabátnyúl: A fizikai segítség is valami, kösz, hogy bevállalod. :)

Szépen elmesélem neki ezt és akiről úgy gondolja, hogy miért ne, az kap tőlem egy mailt. Ha jön válasz és kíváncsiak vagytok egymásra, akkor mehet a mailcsere és a többit rátok bízom.
Történjen már valami - help!

tőzegmalac 2011.05.05. 11:10:53

@Ginlia: Az úttörő ahol tud, segít :)
süti beállítások módosítása