Szőke herceg, tisztasági csomaggal

2012. február 29. 07:20 - Panni CsP

„10 perc múlva arról kezdett el mesélni, hogy ő barátnőt keres, nem csak egy csajt, és nem is futókalandot" - vicces randi egy szőke fiúval, aki nem bízza a véletlenre a vécéügyeit és hajlamos a rezgőre állított telefonját a táska legaljára suvasztani. Levélírónk feltette magának a kérdést egy randi után: kell ez a srác?

Játékunk második fordulója következik: aki még nem tudná, a héten izgalmas sztorikra vadászunk a Heinekennel - az inspiráló ötletek egyébként itt laknak. Pénteken jön az utolsó nevezés, a hét végén pedig összesítünk, és a legtöbb komment-terméssel dicsekvő poszt szerzője 1 rekesz Heinekent kap!

 

Sziasztok! Mindig azt mondják, hogy a szép lányok néha buták, a szőkékről nem is beszélve. És a szép fiúkkal mi a helyzet? Akik még ráadásul szőkék is? 21 éves vagyok, lány. Pár hete történt egy munkahelyi bulin, amit erősen elszúrtak a szervezők, mert a 20 emberből, aki beígérte magát, és akire a szervezők készültek, megjelent nyolc… Az egyik férfi kolléga elhozta egy barátját is, de akkor még nem beszélgettem vele. Másnap azzal állt elő, hogy láttam-e azt a szőke fiút? Persze, nem veszett el a 8 ember között. Merthogy ő nagyon meg szeretne ismerni engem, de tegnap nem mert megszólítani. Azt kérdezte, megadhatja-e neki a mélcímem?

Ez meg is történt és este már írt is. Megkérdezte, felhívhat-e, így pár levélváltás után telefonszámot cseréltünk és beszéltünk. Mit szólnék egy találkozóhoz holnap? – kérdezte. Legyen így – válaszoltam. Én érkeztem előbb, egy Ráday utcai helyre beszéltük meg. Ő 20 percet késett. Amikor beesett a szőke herceg, annyit mondott, bocs, és magyarázott valamit, hogy az öccse elvitte a kulcsot, de nem emlékszem már rá pontosan, hogy volt. Nem is lényeg. A kezében egy nagy sporttáska. Lerakja, leül. Megállapítottam, hogy jól néz ki ez a fiú. 10 perc múlva arról kezd el mesélni, hogy ő barátnőt keres, nem csak egy csajt, és nem is futókalandot. Majd kijavította magát és próbálta megfogalmazni az elvárásait, de sajnálom, hogy nem tudom visszaadni, mert annyira összevisszaság volt, hogy nem maradt meg, de arra emlékszem, hogy szórakoztató volt hallgatni. Telik-múlik az idő, beszélgetünk, iszogatunk. Egyszer csak elővesz a táskájából egy kis csomagot. Azt mondja, mindjárt jön, csak igénybe veszi a toalettet. Biztos valami gyógyszer lehet abban a zsákban - gondoltam. Annyit rágtam magam rajta, hogy amikor visszatért, megkérdeztem, hogy mi az? Azt mondta, ez egy tisztasági csomag-féle, van benne minden, ami esetleg egy vécéből netán hiányozna. És be is mutatja nekem: elővesz belőle egy összecsukható poharat, kis szappant és mintha pár szelet vécépapírt is láttam volna… Hát, istenem, végre egy előrelátó férfi, nincs ezzel semmi baj… nem volt benne sminkkészlet, és az a lényeg : ) Amikor fizetünk és távoznánk, elkezdi keresni a telefonját. Nincsen. Elveszett vagy ellopták? Felajánlottam neki, hogy megcsörgetem. Igen ám, de közli, hogy rezgőre van állítva és elég nagy itt a zaj. Jelenet a következő: tök csöndben ülünk egymással szemben és fülelünk. Aztán az ölébe veszi a táskáját és érzi, hogy rezeg az alja. Meg van, hálisten. Mehetünk. Ahogy sétálunk az utcán, elmeséli, hogy ő szereti, ha egy lány „színes egyéniség”, mert valamennyire ő is az. … azt is mondta, hogy ő nem vadász (és ez most mit jelent, hogy nem fog lelőni??). Beszélgettünk sok mindenről: de kifejezetten irritált, hogy képes egyszerű dolgokra rácsodálkozni, majd azokat olyan stílusban megmagyarázni nekem, mintha egy randiszakkönyvben olvasta volna, hogy ezt így kell egy nőnek. Aztán lementünk a metróba és ott elváltunk. Elköszöntünk egymástól. Ahogy robogtam el, azon töprengtem, hogy vonzódom-e ehhez a fiúhoz? Akarok-e vele többet? És nem tudtam igennel válaszolni magamnak. Mert bizony van, amikor a vonzalom nem alakul ki, és tudod, hogy a következő randin sem fog… vagy csak egyoldalú marad. Az utóbbi jött be, mert a legközelebbi levélváltásunkkor elmondta, hogy mennyire szeretne még találkozni velem, mert „eléggé értelmes lánynak” tart, ahogy írta. Én fair játék alapon megírtam neki, hogy nem akarom megbántani, de nem hiszem, hogy működne ez a dolog kettőnk között, mert lehet, hogy ő azonosságot vél látni, de én csak a különbségeket… Egy kicsit még ment a levelezés, hogy de adjak még egy esélyt, végül megértette, és szépen elköszönt tőlem, és elnézést kért, hogy „felbolygatta az életem”. Nem vagyok az a típusú lány, aki élvezi, ha a másik szenved és inkább hülyít egy srácot a saját szórakoztatására, mint hogy megmondja neki. És én mérlegeltem és megmondtam. 

 
873 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr184223835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Αphelion 2012.03.03. 13:54:51

@Lilalány: "Kislányocskára és Szupercsajra :D"

Aha, szoval szerinted IRL nem is letezik ribanc? Az mondjuk igaz h olyan nem nagyon letezik aki nyiltan annak mondja magat ... de fogalmazzunk ugy h minden no apaca ruhat visel csak nemelyikukon elegge attetszo ;)

mütyür 2012.03.03. 13:57:12

bele kell húznunk, gyerkőcök:)

mütyür 2012.03.03. 14:10:07

@Aphelion: szted ki a ribanc? úgy értem, hogy definiálod? gondolom nem csak az ribanc, aki pénzt kér a szolgáltatásaiért.

mütyür 2012.03.03. 14:12:33

@Aphelion: nincs kedvem:( akkor így maradok, bután:)

Αphelion 2012.03.03. 14:13:20

@mütyür: OK varjal akkor mindjart kopizom a relevans kommenteket ... pill ... ;)

Αphelion 2012.03.03. 14:14:39

@mütyür: Hipermeno Szupercsaj 2012.03.02. 15:04:20
@JOKKA21: "ribi vagy te is, mint minden nő.:)"

Addig stimmel h en ribi vagyok, de nem minden no az. Haromfajta no van:

- kurva
- ribanc
- nemjocsaj

Αphelion 2012.03.03. 14:15:41

@mütyür: Aphelion 2012.03.02. 15:10:15
Van egy negyedik is, a boldog hazassagban elo alomno. Csak mielott Csibe beszol :)

Αphelion 2012.03.03. 14:16:58

@mütyür: Aphelion 2012.03.02. 15:20:07
@Picicsibe a szexistennő: "De akkor a házasságom előtt nem voltam jó csaj?! :(("

OK akkor meg egy kicsit csiszolunk rajta: az alomno aki boldog hazassagban el vagy fog elni. :D

Αphelion 2012.03.03. 14:18:23

@mütyür: Aphelion 2012.03.02. 16:14:08
@Lilalány: "ja, ott szegény poszter a harmadik kategóriába tartozik és még csak nem is jófej..."

Pontosan.

"de talán majd annyi söröcske segít neki majd a szépülésben, és feljebb léphet egy szintet ;)"

Aaah nem a sorrel is meg a harmadik kategoria lesz, csak azon belul kerul kicsit elonyosebb helyzetbe. A kategoriak definicioja ugyanis a kovetkezo:

1. aki azzal dug aki megfizeti
2. aki azzal dug akivel akar
3. aki azzal dug aki jut
4. aki azzal dug akit szeret

mütyür 2012.03.03. 14:21:38

@Aphelion: hmhmmmm... ezek a ribanc-kategória alpontjai?

Αphelion 2012.03.03. 14:22:38

@mütyür: Szoval a ribanc pont h nem az aki penzt ker erte, mert aki penzert kinalja magat ahhoz azok a pasik jonnek akik erre leginkabb raszorulnak ... szoval nem a vonzo fajta ugyebar. A ribancnak meg pont az a lenyeg h vonzo legyen, ha a vonzalom megvan akkor mar teszi is szet a labat. :)

Αphelion 2012.03.03. 14:24:04

@mütyür: Nem nem, varjal akkor itt van direktbe:

kurva = aki azzal dug aki megfizeti
ribanc = aki azzal dug akivel akar
nemjocsaj = aki azzal dug aki jut
monogam alomno = aki azzal dug akit szeret

mütyür 2012.03.03. 14:24:41

@Aphelion: értem, tehát a ribanc-kategória nem negatív fogalom, hisz minden ffi azt akarja, hogy vonzalom esetén azonnal tegyék nekik szét a lábukat:)

mütyür 2012.03.03. 14:25:42

@Aphelion: és mi van azzal, aki azzal dug, akit szeret, de a pasi mindenki mással is? ő a lúzerribanc?:)

Αphelion 2012.03.03. 14:37:53

@mütyür: "értem, tehát a ribanc-kategória nem negatív fogalom"

Hat en csak megadtam a definiciokat, h melyik pozitiv melyik negativ azt mindenki a maga ertekrendje alapjan eldontheti. Jokkanak pl. gondolom a kurva pozitiv, a ribanc meg nagyon negativ! XD

"hisz minden ffi azt akarja, hogy vonzalom esetén azonnal tegyék nekik szét a lábukat:)"

Nem hiszem, ferfija valogatja ... van aki hoditani szeret ... van aki birtokolni ... meg van aki vonzonak lenni es dugni. :)

Αphelion 2012.03.03. 14:39:26

@mütyür: "és mi van azzal, aki azzal dug, akit szeret, de a pasi mindenki mással is? ő a lúzerribanc?:)"

Az mindegy h a pasi kivel dug meg, ez egyik definicioba se jatszik bele. Az alapjan h azzal dug akit szeret a 4. kategoria.

mütyür 2012.03.03. 14:39:32

@Aphelion: mi a különbség? a lényeg az, a nő legyen készséges:)

mütyür 2012.03.03. 14:41:18

@Aphelion: jó, akkor most rögtön jólérzem magam:D

nyeff.

Αphelion 2012.03.03. 14:44:46

@mütyür: Jajj de ertetlen vagy ma de mindegy, ma szivesen magyarazok ;)) Szoval:

Aki hoditani szeret azt hidegen hagyja az olyan no aki hamar es keszsegesen szetteszi a labat. Ott nincs mit meghoditani, ergo nem erdekes.

Aki birtokolni szeret azt elegge zavarja ha a no keszseges, mert akkor ugyebar massal is keszseges lesz.

Aki vonzonak lenni es dugni szeret, nah az nem banja ha a no keszseges. Persze a vonzalom kialakitasahoz szukseg van nemi hoditas szerusegre is, de oneki nem ez a lenyeg hanem az ami utana jon.

mütyür 2012.03.03. 14:45:29

pasikra is kérek kategorizálást:)

Αphelion 2012.03.03. 14:45:31

@mütyür: "jó, akkor most rögtön jólérzem magam:D"

Mert miert? :)

Αphelion 2012.03.03. 14:46:04

(bocs az ertetlenkedesert...) :))

Αphelion 2012.03.03. 14:48:38

@mütyür: "pasikra is kérek kategorizálást:)"

Hmm, igazabol kb. ugyanaz mint a noknel: alfa, luzer, monogam alomferj, gigolo. (Nem ugyanabban a sorrendben irtam, hogy azzal kapcsolatban is futhassunk meg par kort...) :)

mütyür 2012.03.03. 14:50:36

@Aphelion: te írtad a posztot és kellene a sör?:)

Αphelion 2012.03.03. 14:51:17

@mütyür: Jah h szoval te akkor monogam alomno vagy? :)

mütyür 2012.03.03. 14:51:30

de alakulunk, szerdai poszter kezdhet imádni minket:P

mütyür 2012.03.03. 14:52:13

@Aphelion: naja:) csak nem találom hozzám a monogám álompasit:)

Αphelion 2012.03.03. 14:52:41

@mütyür: "te írtad a posztot és kellene a sör?:)"

Varjal mindjart kopizok megint... :)

mütyür 2012.03.03. 14:58:41

btw ha már úgyis dagadék vagyok, nem ártott a finom gesztenyepüré:)

Αphelion 2012.03.03. 14:59:40

@mütyür: Hmm nem talalom amit kopzni akartam ... varjal meg keresek ...

mütyür 2012.03.03. 15:01:01

@Aphelion: inkább írj, ne keresgélj, így jobb eséllyel nyerne ez a poszt:)

_Ω_ 2012.03.03. 15:01:34

@mütyür: Van gesztenyepüréd? És nem szóltál róla?!?!?! Mindjárt visszavonatom az álomnői státuszod!!! :P

mütyür 2012.03.03. 15:05:54

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: már nincs, megettem:o bocsánat, honnan tudjam, ki szereti?:)

Αphelion 2012.03.03. 15:08:58

@mütyür: OK szoval a lenyeg h azert mindenkeppen ennek drukkolok mert ebben a csaj szimpi es vele egyutt lehet nevetni a nem tul fenyesen sikerult randin, mig a pentekiben a no is eleg nyominak tunik, azzal en egyaltalan nem tudtam azonosulni, vegigolvasni is alig birtam ... igenytelen emberek eleterol szolo unalmas tortenet, ki a fenet erdekel ...

_Ω_ 2012.03.03. 15:09:05

@mütyür: Mindenki tudja, hogy a férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út. Különben is, ki NEM szereti? :)

Αphelion 2012.03.03. 15:10:09

@mütyür: "honnan tudjam, ki szereti?:)"

Pl. onnan h en elarulom: en igen! :D

mütyür 2012.03.03. 15:12:18

@Aphelion: a pénteki poszt tényleg undorító volt.

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: bocsánat, még van egy tömb a mélyben, azt mondjátok, bányásszam elő?:)

Αphelion 2012.03.03. 15:14:41

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: "Mindenki tudja, hogy a férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út."

Azert ezt is ferfija valogatja, en pl. tudok magamnak is fozni olyanokat amiket szeretek meg jo ettermeket is ismerek, szoval ha egy csaj jol foz ... hat legfeljebb gyakran megyek hozza meg a csaladjahoz vendegsegbe XD

_Ω_ 2012.03.03. 15:16:41

@Aphelion: Sajnáltam a nőt a pénteki posztban, mert szerintem senki sem érdemel ilyesmit, de ő maradt ott estére, úgyhogy valamennyire magának kereste a bajt. A főszereplő pofonosztó nővérét is sajnáltam, mert ha jól értettem azt a posztot, a fickó költözött a nővéréhez, így semmi joga nem lett volna kiosztani, hiszen befogadta.

_Ω_ 2012.03.03. 15:20:01

@mütyür: Ha meg szeretnél kínálni vele, akkor mindenképp, de ne most rögtön, mert eltart egy darabig, mire átugrok hozzád. :P

_Ω_ 2012.03.03. 15:22:32

@Aphelion: Ez nem valami erős cáfolat. Az, hogy magadnak is tudsz főzni és étteremben is tudsz enni, még nem jelenti azt, hogy egy nő nem tud végérvényesen meggyőzni arról a főzőtudományával, hogy ő a tökéletes nő (tökéletes a te számodra, ahol ez nem univerzális tökéletesség, továbbá ez csak az utolsó kis darab, amitől viszont már teljesnek érzed a mozaikot).

mütyür 2012.03.03. 15:23:40

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: a kiolvasztás kb egy óra... nos?:D

annyiradeannyira.... :S meg :'(

Αphelion 2012.03.03. 15:24:51

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: "Sajnáltam a nőt a pénteki posztban, mert szerintem senki sem érdemel ilyesmit, de ő maradt ott estére, úgyhogy valamennyire magának kereste a bajt."

Igen, ha nem maradt volna ott akkor azt mondom lehet pechje volt mert a pasi korabbi viselkedesebol nem biztos h kiderult h ilyen, de ez az ottmaradas ezt a lehetoseget is kilovi.

"A főszereplő pofonosztó nővérét is sajnáltam, mert ha jól értettem azt a posztot, a fickó költözött a nővéréhez, így semmi joga nem lett volna kiosztani, hiszen befogadta."

Igen azt lattam h a pofon kapcsan megint szoba kerult a gyerekneveles is ... nekem az fel se tunt a sztoriban, egy ilyen csaladban ez mindennapos esemeny.

mütyür 2012.03.03. 15:26:10

@Aphelion: @_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: mindenkinek más az ízlése. csinálhatok olyan gombapörit, hogy degeszre tömöm magam, másnak mégsem ízlik. sajnos minden a másik fél anyukáján múlik. a pasik minden kaját úgy szeretnek, ahogy az anyukájuk csinálja. ebben lehetetlen versenyezni.

Αphelion 2012.03.03. 15:28:32

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: "továbbá ez csak az utolsó kis darab, amitől viszont már teljesnek érzed a mozaikot"

Ebben lehet vmi, de akkor nem az van h azon keresztul vezet az ut, hanem h az a recepcios pult. ;)

Αphelion 2012.03.03. 15:29:43

@mütyür: "a pasik minden kaját úgy szeretnek, ahogy az anyukájuk csinálja."

Azert ez se igaz mindenkire, megint magambol kiindulva... :)

mütyür 2012.03.03. 15:30:41

vaaa, annyira cuki a cicóm, ahogy napozik=)

na, most a péntekit értelmezitek? ne már. akkor inkább a csütörtökit, annak lenne értelme.

mütyür 2012.03.03. 15:32:38

@Aphelion: hát én eddig csak mesterszakács-anyósjelöltekkel találkoztam. iszonyat érzés megpróbálni felvenni velük a versenyt. bár azóta rájöttem, nem is kell.
:S

_Ω_ 2012.03.03. 15:32:44

@mütyür: Ha :S meg :'( , akkor még a végén tényleg teszek nálad egy látogatást...

_Ω_ 2012.03.03. 15:36:23

@mütyür: És még a nők néznek furcsán, amikor a férfiak egy idő után anyjukként tekintenek rájuk, gyermeki odaadással. Papucs szindróma? Nem, csak megkedvelték a főztjét! :P
Amennyire én láttam, a férfiak megszokják választottjuk főztjét, utána pedig az anyjukét találják kevésbé jónak. Mondjuk ez évek alatt következik csak be, szóval látványos eredményekre ne számíts rövidtávon! De aki ennyi ideig veled marad, az menthetetlenül meg fog kedvelni mindent benned, vagy amit nem tud megkedvelni, azt elviseli.

mütyür 2012.03.03. 15:46:49

@Zsit (nyau és rémizé): csak tejszínhab:) bár gondolkodtam egy adag piskóta-csokipuding dolgon, de lusta voltam megfőzni a pudingot:))

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: hosszútávon még nem tudtam kiértékelni az eredményeimet:) egyébként is, asszem szar szakács vagyok:)

_Ω_ 2012.03.03. 15:50:07

@mütyür: Tekintve, hogy kiküldtél a kertbe levegőzni, majd erre később írok valamit. :D

mütyür 2012.03.03. 16:09:51

drágáim, kommenteljetek!!!

www.youtube.com/watch?v=y2KC1P9s6-Q

máskülönben jönnek a hülyezenelinkek:P

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.03.03. 16:21:06

@mütyür:
én meg inkább azt hagyom le róla, viszont a csokiöntetet bőséggel
Megyek, be is szerzek egy adagot :)

_Ω_ 2012.03.03. 16:43:49

@mütyür: 835 vs. 873 , még nyerhet is ez a poszt. :)

mütyür 2012.03.03. 17:00:23

2. mosás. kicsit unalmas. főleg, hogy kaja sehol.

mütyür 2012.03.03. 17:01:24

na, gyűrjük le, amit kell:))

_Ω_ 2012.03.03. 17:03:07

@mütyür: Adsz belőle egy kicsit? :D

_Ω_ 2012.03.03. 17:22:30

@mütyür: Szerintem tárgyaljuk újra ezt a szerdai posztot! :)
Szőke herceg fehér, szappanból faragott lovon. Szerinted a telefonkeresős mutatvánnyal csak a lány telefonszámát akarta megszerezni, vagy tényleg ennyire szétszórt lehet a srác?

_Ω_ 2012.03.03. 17:51:10

@mütyür: Akkor próbálj meg általánosítani, a poszt elolvasása nélkül!
Ha egy teljesen véletlenszerűen kiválasztott férfi, aki tisztaságcsomaggal jár és egyszerű dolgokra is rácsodálkozik (no itt bukott a véletlenszerű kiválasztás) a sporttáskájában tartja a mobilját (hol? nem zsebben, nem övön, nem nyakban? :D ), az szerinted a telefonszámért csörgetteti magát, vagy elképzelhető, hogy ennyire - húha, nehogy önmagam minősítsem, meg kell gondolni, mit írok - omegán is túli 78. nem létező betű?

pretty kitty 2012.03.03. 19:22:54

@Aphelion: "Azert ezt is ferfija valogatja, en pl. tudok magamnak is fozni olyanokat amiket szeretek meg jo ettermeket is ismerek, szoval ha egy csaj jol foz ... hat legfeljebb gyakran megyek hozza meg a csaladjahoz vendegsegbe XD"

Te fidi jAphelijooooooon!!!!! Nem mucaj am h caladosz caj leden, lehet ien Luzelcica celu cajiiiisz ;)))) Ed kedvesz alanyosz caj aki lemenykedik h eccel maj megdugod esz azzal plobal felizgatni h fozockezik neked :))) Nah miccolc, feltalaltam calmodla ja cajfelho fogalmat, hacnald egesszeggel, jo etvagyat!! ;))) Jogdijat kpba kelem :DDDDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.03. 20:42:56

@Aphelion: @mütyür: Nálunk se így van. Anyóst ki se lehet robbantani a konyhából, de olyan szarul, ízetlenül főz...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.03. 20:45:57

@mütyür: @_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: Én nem emlékszem, volt írva valahol, h hétvégi kommentek is számítanak? Nem lehet, h csak a kiposztolás napja számít? Me' szerintem úgy lenne korrekt. Na, mindegy. :)

_Ω_ 2012.03.03. 21:49:40

@Picicsibe a szexistennő: Mondok én mást is...
Pusztán a kommentszám alapján díjazni eleve nem szerencsés, mivel van egy olyan érzésem (nem készítettem statisztikát, szóval tényleg csak érzés), hogy a hét napjától is függ, nagyságrendileg mennyi kommentre lehet számítani, függetlenül a poszt tartalmától. Ez főleg az offtopic forgalomnak köszönhető.
De az is elgondolkodtató, hogy eleve egyes emberek kihagynak bizonyos napokat, más napokon pedig hiperaktívak, ami a munkahelyi vagy otthoni dolgaik miatt lehet így.
Úgyhogy a sör kiosztása szempontjából ez tényleg "na mindegy".

pretty kitty 2012.03.04. 04:25:49

Azoknak akik becologatnak a pheleszeguknek:

www.facebook.com/photo.php?fbid=10150745364668465&set=a.146378783464.135586.129446698464&type=1&theater

Don kliticajz jol vajfc dzadzmont ... LUK HU SZI MEELIIIIID!!!! :PPPP

Nigga Boy 2012.03.04. 04:39:43

Cum date a nigga baby

pretty kitty 2012.03.04. 04:47:21

@Nigga Boy: Hihihihihiiiiiiiiii ;)))))))

pretty kitty 2012.03.04. 04:52:03

Esz te jAphelijooooon????

Αphelion 2012.03.04. 04:52:58

@Coke Kekcemu Lopiszeggu Cekcimellu Kiszlanyocka: Majd megmondom de elobb megvarom a tobbiek valaszait ;)

JOKKA21 2012.03.04. 04:59:12

@Coke Kekcemu Lopiszeggu Cekcimellu Kiszlanyocka: Jól áll.Csajra kiverném, bár én nem szeretek nő mellett ülni buszon.

pretty kitty 2012.03.04. 11:09:13

@JOKKA21: Jol all a tesztoszteloncinted esz nem kell a noktol szemmii??? Bazmeg Jokka tudod te jeddaltalan mijaza tesztosztelon????

Αphelion 2012.03.04. 12:00:12

Áll egy nő a villamosmegállóban, mellette van a kutyája, akit Cicinek hívnak. Megérkezik a villamos, felszól a nő a vezetőnek:
- Elnézést, a Cicimet felvihetem?
Erre a vezető:
- Miért, mit gondol én a faszomat a végállomáson hagytam?

pretty kitty 2012.03.04. 12:39:04

DEEEELIJEBEEEEED joetvadatkivanokpasziiiiiiiik!!!!!! :DDDDDD

www.facebook.com/photo.php?fbid=336038119775761&set=a.301501963229377.71279.237126289666945&type=1&theater

Caok meg iljatok be komibaaaaa ;)))))

Αphelion 2012.03.04. 17:29:49

Józsibá és egy fiatal horgász beszélget:
- Te Józsi bátyám, hogy lehet az, hogyha maga
lejön süllőzni egyik nap, akkor süllőt fog, másik
nap meg pontyot?
Honnan tudja, hogy mikor mire kell horgászni?
Erre Józsibá:
- Hát reggel, amikor felkelnék, akkor
előtte a hátamra fekszek és meghúzom a farkam
fölfelé és ha balra dől süllőzök, ha jobbra, akkor
pontyozok.
Másnap ki is próbálja a fiatal.
Reggel meghúzza a farkát, de nem dől el, hanem
egyenesen áll.
Amikor találkozik Józsibával akkor megkérdezi,
hogy ilyenkor mi van?
Aszongya Józsibá:
- Ha egyenesen marad, akkor
baszni kell menni, nem pedig horgászni!

Lilalány 2012.03.04. 18:01:31

@Aphelion:
Úgy érzem, elbeszélünk egymás mellett. :)
Szerintem a ribancokból lesznek a monogám álomnők, és fordítva, ezzel szemben Picicsibe meg te úgy gondoljátok (ha jól értem), hogy a kettőhöz különböző mentalitás szükséges. De ezek részletkérdések, hiszen az apácaruhás hasonlatoddal pont nekem adsz igazat. ;)

Αphelion 2012.03.04. 20:13:02

@Lilalány: "Szerintem a ribancokból lesznek a monogám álomnők, és fordítva, ezzel szemben Picicsibe meg te úgy gondoljátok (ha jól értem), hogy a kettőhöz különböző mentalitás szükséges."

Igen en mindenkeppen ugy gondolom, nagyon kulonbozo. A monogam no *valakit* akar, a ribanc meg *valamit*. Ha osszesen 1 ember tudja szegenynek megadni azt amit akar akkor a ribanc is lehet monogam ... de attol meg ribanc, mert nem szerelmes, hanem ehes.

De miert gondolod te h ribancokbol lesznek a monogam alomnok es forditva?

"De ezek részletkérdések, hiszen az apácaruhás hasonlatoddal pont nekem adsz igazat. ;)"

Kifejtened?
süti beállítások módosítása