Ha meg akar csalni, meg is fog

2013. június 19. 07:28 - csajokespasik

„Olyan módon szeretném a változást, hogy ne úgy jöjjön le neki, hogy meg akarom nyirbálni a szabadságát” – ha egyszer már szabadságot adtunk a pasinak, ő meg visszaél vele, azt utólag már nehéz korrigálni, hiszen az egésznek megbánás szaga van. Hogyan tálalható mindez a pasinak, hogy ne úgy érezze, rántottak a pórázán?

 

Sziasztok,

Nem olyan régen vagyunk együtt, mégis már most felmerült egy olyan dolog, amiből később bajok lehetnek. Ez kicsit az én hibám is, hiszen én gondolkodtam, illetve gondolkodom így. Arról van szó, hogy mindig annak az elvnek voltam a híve, hogy nem ülök rá a párom nyakára, megadom neki a szabadságot, oda megy, ahova akar. Engem nem zavar, ha a párom nélkülem megy el bulizni, rendben van.

Azt sem kérem számon, hogy beszámoljon arról, hova megy, milyen volt, kik voltak ott és mit csinált? Ellenben nekem ugyanez a jog jár és élek is vele. Élek, de vissza nem élek vele. sosem általánosítottam, hogy minden pasi visszaélne ezzel – és nem is éltek vissza. Eddig legalábbis. A dologhoz hozzátartozik, hogy 10 év korkülönbség van köztünk, ő az idősebb, de nem úgy viselkedik, mint aki tudatában van a korának. Sem tettekben, sem gondolkodásban. Szeret engem, ami fontos, de nem minden. Én is szeretem őt, itt nincs ellentmondás. Féltékeny típus sem voltam, de ő azzá tett. Elengedem a haverokkal inni, meccsre, akármire. Viszont, ha meg akar csalni, akkor meg is fog és nem fogok tudni róla. Sokáig úgy gondoltam, hogy a féltékenység rabság, mert a féltékeny nő ugyanúgy függ valamitől. Nem mernek függetlenek lenni, nincs igénye a függetlenségre, ebből lesz az iszonyatos féltékenység. A lényeg, hogy a neki adott szabadsággal visszaél, sokat maradozik ki, és nem mesél semmit, hol volt és kivel (régen nem vártam volna el, de az ő esetében most már nem bánnám). Ha most állítok fel olyan szabályokat, hogy vagy számoljon be mindenről, vagy vegyen vissza, azzal nem azt fogom elérni, hogy elveszítem? Nem fogja azt gondolni, hogy eddig csak megjátszottam magam? Eljátszottam a türelmet? Engem egyébként ritkán hív magával. Olyan módon szeretném a változást, hogy ne úgy jöjjön le neki, hogy meg akarom nyirbálni a szabadságát. Nem tudom, ezt az egészet, hogyan tálaljam neki.

---

Ha tetszett a poszt, kommentelj, ha viszont inkább saját élményekre vágysz, gyere a Csajok és Pasik társkereső oldalára. A több százezer ismerkedni vágyó közül sokan szívesen megismerkednének Veled. Nézegess fotókat, levelezz, böngéssz, flörtölj!

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr225368249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása