Szép vagyok, majd fogok egy pénzes pasit

2015. január 14. 07:31 - csajokespasik

„Annyira tipikus, sekélyes, cuki-muki kislány volt, amivel csak az ostobaságát próbálta ellensúlyozni, hogy attól már okádnom kellett” – vannak nők, akik csak egy dologra jók, és vannak, akik még arra az egyre sem...

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Utálom az összes hipster, öntelt, air-max-es apuci pici egyetemista lányát. Egyetlen dologra jók, alaposan megkefélni, utána elküldeni őket haza. "Apukám 4 éve csalja anyukámat, de nagyon imádom őt, mert azt mondta, teljesen mindegy, hányszor bukok meg, amíg egyetemre járok, ő fizeti a tanulmányaim. Gazdagok vagyunk, mert apukámnak építési vállalkozása van, így igazából könnyen tudja fizetni, mert annyira ostoba vagyok, hogy államira fel se vettek testnevelés szakra, csak fizetősön, de így is alig bírok bent maradni, de könnyű lesz az életben, mert nagyon szép vagyok, és majd fogok egy pénzes pasit."

Na, jó persze a szöveg második felébe én rondítottam bele, de valóban nem államin van, és gyakorlatilag ezeket mondta szépen fedve, mosolyogva, mert annyira sötét, hogy fel se fogja, mit mond szerintem. Ja, a legjobban az a szöveg tetszett, hogy neki senki ne mondja, hogy nem tudja, mi a kemény munka, mert nyáron dolgozott 2 hónapot! Annyira mondtam volna neki, hogy te cukifalat, havi 280 órát dolgozom, és szeptembertől egyetemre járok ennyi munkaóra mellett !államira, nem apuka, nem anyuka fizeti, te szerencsétlen, magamat tartom el, egyedül élek, és még csak nem is a francos levelezősre megyek, te hülye kis elkényeztetett p*na. Huhhh...

Haverommal voltam bulizni és ott volt újdonsült barátnője, akinek a barátnője volt eme nagyszerű lány. Beletelt vagy 1 órába míg rám nem mozdult, szerintem annyit is alig bírt várni, de ennyit azért illik, hiszen ő "nem olyan lány"! :D Sajnáltattam magam minimum 10 percig, hogy megint egyedül kell aludnom otthon, és hogy milyen magányos az életem, annyira vágyom már, hogy egy barátnő mellett ébredhessek, nem is kellett több, bőven elég volt, hogy beadja a derekát és rávegyem, hogy ott aludjon. Természetesen semmi más célom nem volt vele, csak hogy megfektessem, utána pedig sétáljon haza, ne is aludjon itt, csak tegye szét a lábát és húzzon a fenébe, mert az ilyennel nekem semmi célom nincs. De nem került rá sor! Van az a pillanat, amikor megkérdezem magamtól: ér nekem ennyit egy dugás? Mondtam neki hajnal 3 órakor, hogy nekem tipli van, fáradt vagyok, dolgoztam, berúgtam, nekem mára ennyi volt, lépek. Erre jött nekem, hogy maradjunk már, még 15 percet mert "táncizni" akar még... Na, ez volt az a szó amitől körülnéztem, néztem, hogy nincs-e valahol egy kés, hogy átnyomjam a torkomon, mert meg akarok halni. Annyira tipikus, sekélyes, cuki-muki kislány volt, amivel csak az ostobaságát próbálta ellensúlyozni, hogy attól már okádnom kellett. Mondom neki, nem, bocsi, én mentem, ha jössz jössz, ha nem hát nem. Erre megfenyeget a kis hülye, hogy "ha most elmész, akkor engem soha többet nem látsz!" Adtam egy puszit az arcára és mondtam neki, hogy akkor örültem, hogy megismertem, de szerintem lesz pár év mire feldolgozom ezt a tragédiát... Bővebben itt

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr877072567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása