Túl sokat mesélt a nejéről...

2024. augusztus 02. 07:44 - csajokespasik

       

                „Annyit mesélt a volt feleségéről, hogy már legalább annyira ismertem, mint őt” – Posztolónk nem érti, hogy miért válnak el valakik, ha utána ugyanúgy megy tovább az életükben a közös rutin? Vajon a pasinak csak a nő lakása kellett, ahol átvészelhette a procedúrát, és kivárhatta, mennyire is kell majd eltávolodnia a családjától?        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Nem mostani történet.
Volt régebben egy barátom. Elvált. És amiatt szakítottam vele, mert a családja még mindig, ezek után is fontosabb volt, mint én. Nem azt akartam volna, hogy teljesen váljon le róluk, csak annyira, amennyire egy válás azt értelemszerűvé tette volna. De nem tudott semennyire sem leszakadni róluk. ...Akkor minek vált el? A dolog érdekes része, hogy nálam lakott! És már akkor sem volt nagyobb a lakásom, kicsit szűkösen, de megvoltunk, mert szerettem és voltak bizonyos reményeim. Aztán – csúnya így mondani, de ez van – gyomorforgatóan sokat mesélt a nejéről... hova mentek nyaralni, hogyan jöttek világra a gyerekek, karácsonyok, mit tudom én...stb.        

       

               Jó, ezek NEKI szép és fontos dolgok, nekem, aki mindebből nem részesült: irritáló. Engem ő érdekelt volna. Annyit mesélt a volt feleségéről, hogy már legalább annyira ismertem, mint őt. De minek?? Abszolút nem akart leválni róluk. És történt egy vitánk, amit talán kicsit túlreagáltam és nem a legszebb szavakkal világosítottam fel róla, hogy mennyire nem érdekel a neje, és a gyerekei. Nem akarok többet tudni, és ez így is maradjon.
A kérdésem annyi, hogy miért váltak el, ha valójában nem váltak el? Mi értelme ennek? Mert azt mondta, hogy megmaradt a jó viszonyuk (szerintem túlságosan is). Nem tudom, most mi van vele, szerintem már újra összejöttek... csak ez az egész velem volt tisztességtelen. De a lakásom jó mentsvárnak bizonyult neki : )          

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr6218458875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VOGAben 2024.08.02. 09:01:29

A tükör hazudott ismét! Mindenki önként engedi birtokon belülre a másikat. A "jó" nőknek nem opció ez. Nem kell elvált, rusnya, kripli stb. nyomorultakkal leálljanak, mert még gyerekesen is kifoghatnak egy épkézláb majom balekot. Kegyetlen egyszerű a kérdés. Megéri vagy nem éri meg alapon minden eldönthető. Jó, ehhez tiszta fejjel kell nekiindulni. Az, hogy ezért el kell hagyni a komfortzónájukat, hááát... mocsok nagy áldozat. Ki látott még ilyet!?

zati 2024.08.09. 12:18:49

Szerintem jogos a felvetés.
A múlt múlt, nyilván vannak, maradnak közös pontok, de a közös élmények nem kívánkoznak az új társ elé.
Különösen akkor nem, ha ennek egy "bezzeg" összehasonlító kontextusa lehet. Általában nem dicséretként éli meg az "új" társ a régmúlt felemlegetését.
Elég annyi, hogy ha egy étteremben nem sikerül jól a vacsora, valaki bemondja, hogy "na igen, régen olyan helyekre mentünk, ahol ilyen nem történhetett"... ekkor nem az az üzenet megy át, hogy "nahát, ez a hely nem olyan, mint régen", vagy hogy "az a hely jobb, mint ez", hanem a következő: "Vele jobb helyekre jártunk, mint veled".
És ez történik a beszélő szándékától függetlenül.
süti beállítások módosítása