Egy amőba szintjén

2010. január 28. 07:21 - Panni CsP

A következő történet főszereplője azért ostorozza magát, mert egy sötét hajú szirén elszédítette a fejét, ő pedig visszautasította. Tette ezt a folyamatos lelkifurdalás és a családja miatt. Mivel nem jutottak el az ágyig, a lány állandóan ott lebeg a férfi szeme előtt, aki csak arra az első, gyönyörű csókra tud gondolni, ami elindíthatott volna valamit, de csak a pontot tette ki a mondat végére.

 

Sajnos már közelebb vagyok a negyvenhez, mint a harminchoz, de úgy tűnik, hogy egy amőba szintjén sikerült megragadnom agyilag. Van egy feleségem, és egy tüneményesen gyönyörű 2 éves leányom. A házasságom évek óta nincs valami jó állapotban, de igazából komolyan nem foglalkoztatott a gondolat, hogy elhagyjam a családom, olyan amilyen. Csernus most ízekre szedne. Most viszont közel volt a pillanat. Tavasz óta egy haverom irodájába néha bejártam dolgozni, mivel nekem a munkám annyira nincs helyhez kötve, így vagy üzleti úton vagyok, vagy itthon, csak internet legyen!

Szóval időről időre bejártam az irodájukba, ismertem már mindenkit, amikor jött pár új hölgyike ellátni az adminisztrációs feladatokat. Helyesek, kedvesek, csicsergősek. Az egyik leány 30 körüli, a másik 23, a harmadik 22 éves. Világéletemben a korosztályomból választottam párt vagy idősebbet, de semmi esetre sem fiatalabbat. Pláne nem 13 évvel!

Pár dolgot leszámítva eléggé tudatosan élek, alakítom a dolgaimat, így szentül meg voltam győződve, hogy velem ez nem történik meg, de mire észbe kaptam, azt vettem észre, hogy a 23 éves leányzó teljesen megbolondított. Igazából nem is tett semmit ezért, csupán jött-ment, telefonált, beszélt, nevetett, vagyis létezett. Sokszor meglepetten vettem észre magam, hogy teljesen elmerengtem rajta. Néztem a vékony rajzos szemöldökét, hosszú szempilláját, a szép száját, a gyönyörű vékony kezét, a fantasztikusan vastag, sötét haját…Rájöttem, hogy én még életemben nem láttam ennyire szépet. Persze aztán ő is észrevette, hogy figyelem. Néha meg is kérdezte vigyorogva, hogy mit nézek?! :) Próbáltam távol tartani ezt az egészet magamtól, úgy tenni, hogy nem érdekel az egész, hiszen az igaz, hogy nem boldog a házasságom, de a hetedik érzékem is azt súgta, hogy ennek nem lehet jó vége, el innen messze-messze, de akkor már nemigen volt mit tenni…

Nem is tudom, hogy történt, de egyszer csak azon kaptam magam, hogy napi 8 óra MSN, 6 óra SMS hétvégén, és persze e-mailek. És vele együtt elkezdődött a szenvedés…Nem is tudom, mit gondoltam igazából, de annyira elragadott az érzés, annyira hiányzott, hogy mindig vele akartam lenni. És igen, hiányzott az is, hogy valakiért remeg a gyomrom, valakit várok, hogy lássam, hogy felhívjam, halljam a hangját, aggódjak érte, hazavigyem, vigyázzak rá…Emlékszem, egyszer csak meg akartam simítani az arcát, és úgy megremegett a kezem, hogy a simításból valami ügyetlen mozdulat lett csupán.

Mivel nem sikerült eldöntenie, hogy mit és kit akar, így döntöttem én helyette: megmondtam neki, hogy be akarom fejezni. Nagyon nem volt mit, mert addig semmi nem történt közöttünk…erőtlen próbálkozás lett csak belőle. Nem tudtam végigvinni, és ő sem hagyta. Megint találkoztunk, és elcsattant az első csók is, ami minden képzeletemet felülmúlta. Képzelhetitek, olyan volt, amilyennek lennie kell!! Az ember nem csupán a száját, nyelvét érzi, hanem még a talpa is belebizsereg. Istenem! Mikor is volt ilyen utoljára?!? Mondanom sem kell, hogy min mentem keresztül legbelül ezután. Előtte jöttek-mentek a nők az életemben, nem panaszkodom, viszont ő teljesen más volt, ő volt az abszolút tökéletes. Az igazi tengerszem!

Nem tudom igazából, hogy mit jelentettem neki…Az vonzotta hozzám csupán, hogy egy idősebb pasi remeg érte? Vagy ő is érzett valamit? Nem hiszem, nem akarom elhinni, hogy semmit nem jelentett neki az egész. Most tudom, hogy sokak ellenszenvét kiváltom, ha eddig ez nem sikerült, de bizony összepakoltam és eljöttem volna miatta, egyetlen szavára. Régen láttam ennyire tisztán, hogy mit akarok, kire és mire van szükségem. Most viszont teljesen biztos voltam benne. És mi van most? Mi lett az egészből? Maradt a régi pasi, vagy talán éppen jön most egy új, ahogy hallottam. Én meg akkorát koppantam, hogy azt sem tudom, merre van az előre. Persze a házasságomban lévő hibákat sokkal erősebben érzem, csökkent a toleranciaküszöböm is, kínoz a lelkiismeretem a gyerekemmel szemben, megint rohadt szürke lett a világ és végtelenül hiányzik ez a csodálatos lány az életemből. Úton vagyok ismét egy országban, éppen valamelyik szállodában ülök egy széken, bámulom a telefonom, talán ír egy sms-t, hogy érdeklődjön, mi van velem. Nézem az e-mailt, de semmi. Mintha nem is létezett volna az egész. Igen, ettől féltem a legelején is. Én mekkora egy hülye vagyok, egy amőba szintjén sikerült megragadnom…

 

 
221 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr71705656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Father Justice (törölt) 2010.01.28. 08:29:36

A zsenge csibehús iránti gerjedelmet a szerelemmel azonosítani - ez tényleg az amőba szintjét sejteti. Sajnálatos, mert egyébként kifejezetten értelmesnek tűnsz. Sebaj, majd jön az asszony helyett egy következő huszonéves pipi, aki már komolyan is gondolja, és kezdődhet az öömbódottá! Csak nehogy előbb-utóbb betöltse a harmincat melletted, mert akkor kínos helyzet áll elő: ismét keresgélni kell, ezúttal már negyvenes fejjel.

boss888 2010.01.28. 08:38:38

Hát jah!!!:) Megtudja bolondítani az embert a fiatal pipi. Feszes idomok, nincs kiélt feje stb.. Az nem derült ki, hogy most akkor [megszexelted] a csajt, vagy csak smártatok?
Ha otthon a dolgok huzamosabb ideig nem működnek, és nem lehet változtatni rajta, akkor hagyni kell a dolgot. A gyerekkel lehet jó kapcsolata az embernek, akkor is ha külön háztartásba él.

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.01.28. 08:57:51

A vén kecske is megnyalja...
Káposztára tésztát sose bízzál!
Éhes makkal disznót álmodsz!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.28. 08:58:30

Ha már házas, akkor vagy elválik, vagy a fiatal arankákat reszelgeti. Nincs AND csak OR.

kóristalány 2010.01.28. 08:59:26

Jó reggelt!

Szerintem egy fiatal nőben nem csak a teste lehet vonzó. Egy nő a huszas évei elején még független, élvezi a felnőttlét előnyeit, de még a nyomasztó gondok nélkül. Sugárzik belőle valamiféle életöröm és energia ami ellenállhatatlan tud lenni.

2010.01.28. 09:04:15

Reggelt! :)
@boss888:
Az a gond, hogy akkora egy PP (ha már Csernust belekevertük), hogy látja gond van otthon de nem tesz semmit azért, hogy jobb legyen.

Ha már tényleg Csernusnál tartunk, akkor javaslom olvasd tovább (ha már elolvastad még jópárszor) és hasonló irodalmakat, és ha még mindig nem vagy elég KEMÉNY LEGÉNY, hogy az asszony elé állj és változtassatok a dolgokon akkor menj el egy pszichológushoz, utána egy házassági tanácsadóhoz, de ha ez se megy, akkor add meg azt a tiszteletet és lehetőséget a nődnek, hogy ne egy PP mellett élje le az életét, és add meg az esélyt a lányodnak, hogy ne egy PP-től átvett mintát sajátítson el magának, mert a későbbiekbe több mint valószínű, hogy Ő is ilyen embert fog keresni. Ezt kivánod a lányodnak? Egy boldogtalan életet, amibe a férje ugyanazt csinálja és érzi amit te? Na ugye hogy nem...

Father Justice (törölt) 2010.01.28. 09:05:58

@kóristalány: Szerintem felesleges ezt ennyire túlmisztifikálni. :) Ha már egyszerűbb a kiutat keresni, mint energiát áldozni az otthoni problémák megoldásába, nyilván a zsenge, független csibék kerülnek képbe első körben - gyerek nélkül. A konkrét posztban pedig figyeld meg, hány jelző bukkant fel a lány külleme és hány a belső tulajdonságai kapcsán. ;)

Father Justice (törölt) 2010.01.28. 09:08:34

@Zsu0805: TPP, PP és KL? Ez a három fő kategória van? :)

kóristalány 2010.01.28. 09:08:59

Egy ellaposodott házasságban élő embernek nem sok kell, hogy elcsábuljon(legalább gondolatban). A baj csak az, hogy nem gondolnak bele, minden újból régi lesz egyszer.
Hogy is van a mondás? Még a legjobb nőt is unja valaki.
Szóval jól meg kellene gondolni, hogy mit rúg fel az ember egy fellángolásért.
A posztíró most bizonyára szenved, de ha az energiáját a családjára fordítaná, talán sikerülne rendbetenni a házasságát és megkaphatná othon is azt, ami hiányzott neki.

kóristalány 2010.01.28. 09:17:04

@Primitív Állat: Igazad van a jelzőkkel kapcsolatban, de én mégis azt hiszem, nem csak a külső fogta meg. Ha annyira belezúgott, hogy képes lett volna elhagyni a családját, biztos nem csak egy jó dugás reménye motiválta. Egy üres szépség csak rövid távon tud vonzó lenni. (most nem egyhuszonéves srácról beszélek, akit a hormonjai irányítanak)
De cáfolj meg nyugodtan, végül is én nem vagyok férfi. :)

2010.01.28. 09:20:25

@kóristalány:
Szenved, de mitől szenved? Várja az sms-t a kiscsajtól, hát gratulálok! Inkább fogja meg a telefont és írjon minden ilyen gondolatkor 1-2 szerelmes szót a feleségének. Hisz ő van otthon a gyerekkel, az "édes" tudatlanságban és várja haza, nem pedig a kiscsaj...

2010.01.28. 09:21:12

@Kedves Nard:
PP puha pöcs
TPP ????
KL ????

2010.01.28. 09:22:38

@kóristalány:
Őt az újdonság varázsa irányítja és az elkeseredettség, hogy otthon nincs minden rendben.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.28. 09:36:31

@Zsu0805:

Nem is akarja helyrehozni szerintem a házasságát, a frisshúst akarja dugni.

kóristalány 2010.01.28. 09:37:16

@Zsu0805: Hát, a férfiak(tisztelet a kivételnek) szeretik sajnáltatni magukat. Most biztos úgy érzi, kihagyott egy lehetőséget, feláldozta magát, és most az önsajnálat posványában dagonyázik. Jól fenéken kéne billenteni, hogy észhez térjen, és döntse el végre, mit is akar, aztán megyen érte, hogy úgy legyen.

2010.01.28. 09:43:48

@Kedves Nard:
Akkor váljon el. Jah boccs, jobb "biztosban" boldogtalanul élni, mint egyedül. Nem akar két szék közül a földre ülni, ezért jobb így, a kiscsaj már úgyis otthagyta. Lehet ő meglátta a szerencsétlenségét és még időben lépett, az asszonynak kicsit nehezebb. Ideje lenne golyókat növesztenie, és vagy rendbehozni azt amit elszúrtak, vagy elválni tisztességesen. Jah boccs, az neéz dolog, utána egyedül lenne.
De amúgy egy ilyen pasinak adnék egy jó kis élj egütt a 23 évessel 1 éves kúrát. Szerintem 1 hónap után rohanna haza. Hogy mért, mert mások az értékrendek, és máshogy élnek...

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 09:45:19

már megint ez a csókcsattanásos képzavar, azt hittem, hogy ez 40 felé már elmúlik, vagy kinövik

Girgesz 2010.01.28. 09:45:52

Szép napot!
Az élet adja a legjobb forgatókönyveket...ez meg olyan, mint egy brazil sorozat forgatókönyve:)Mi ez a sok tépelődés? Fő a határozottság, aztán utólag meg már a tapasztalatokon kell elgondolkodni, nem pedig rágódni,tépelődni,...

2010.01.28. 09:46:11

@kóristalány:
Áhhh, ugyse fogja megtenni. Ahogy @Primitív Állat: is leírta, él majd az asszonnyal amig nem jön egy újabb kiscsaj. Az ilyen remélem egyszer akkorát koppan, hogy utána évekbe telik míg feláll...

RobinGood 2010.01.28. 09:47:28

Azért arra kíváncsi lennék hány családos van a kommentelők között.

Én részben megértem a srácot. De azon szenvedni, hogy mégse dugta meg az viszont hülyeség. Ha az ember elhatároz valamit akkor jobb nem belegondolni "Mi lett voln ha?" Amúgy se az lett volna.

kóristalány 2010.01.28. 09:52:19

@RobinGood: Az biztos. Inkább kövessen el az ember hibát(abból legalább tanul), mint hogy élete végéig azon keseregjen, amit kihagyott.

TetraB 2010.01.28. 09:52:47

Én is jártam így, bár még csók sem volt, csak flört és beszélgetések. Én sajnos elmondtam az akkori páromnak és megkezdődött a két szék közé esés lassú, fájdalmas folyamata. Ez a legrosszabb lehetőség egyébként, két járható út van, mindenkinek a lelkiismeretétől függően: a) vidd el a csajt, jól rakd meg, majd felejtsd el és ne mondd el senkinek b) el se kezdd az egészet.
Persze ha a csajnak csak azért kellettél, hogy fényezze az egóját, és simán visszavonul, ha komolyabbra fordulna a dolog, az a legrosszabb. Ezért talán jobb el sem kezdeni. Az a durva az egészben, hogy ezt valóban csak egy blogon lehet elpanaszolni. Ki értené meg? Senki. Mert te is hibás vagy, ugyanakkor kutyául szenvedsz, ráadásul ez sose múlik el igazán. (kihagyott vagy kihagyottnak vélt lehetőségen lehet a legtovább agyalni és szenvedni.)

kóristalány 2010.01.28. 10:05:22

@TetraB: Hát, szép dolog a becsületesség, de van, hogy nem célravezető. Nem hiszem, hogy sok nő megbocsátana, ha őszintén eléállsz egy beismeréssel, még ha csak flörtről van is szó.
Én nem tudom, mit tennék ilyen helyzetben. Lehet, megbocsátanék, de a bizalom már soha nem lenne a régi.

Glg 2010.01.28. 10:06:42

pp szar házassággal. van egy mondás-ami nem megy nem kell erőltetni-az persze nem derül ki milyen természetű a prombléma a házasságban.

kotta69 2010.01.28. 10:07:56

Ha én járnék így,lőjetek le!

alumi 2010.01.28. 10:16:34

Túlmisztifikálta ezt a csajt a posztoló, az a gyanúm. Ilyen cép, meg olyan dönörű...EGyértelműen testi vonzalom volt, amit jól bekevert a szerelemmel.
Nézze a jó oldalát. Ha megvan a dolog, és a csaj rászáll, hogy váljon el, meg ilyenek, az sokkal szarabb lett volna.

alumi 2010.01.28. 10:24:09

www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/pachmann-peter-oszinten-vallott-uj-szerelmerol-2009759/

na igen. neki összegyött a keksz. ez lett belőle.

kedves Posztoló! itt van a mi lett volna ha...? egyik alternatívája.

azért kéretik figyelni Pachmann úr friss kapcsolatának alakulását úgy 2, 3, valamint 5 év múlva(feltéve, hogy akkor már nem 1 még újabb hölgy virít majd mellette)

AutosVilli 2010.01.28. 10:25:23

@Zsu0805: Attól hogy a férfi PP elmegy a családtól ,attól a nő még ugyan olyan PP(PuhaPöcs) maradhat.

AutosVilli 2010.01.28. 10:26:34

A véleményem meg az, hogy ezt életed végéig bánni fogod!!Dolgozd fel minél elöbb mert csak a bajod marad meg.

2010.01.28. 10:37:24

@AutosVilli:
A feleségről egy szó se esett szinte az egész posztban. Lehet hogy egy tök normális nő akivel meg lehet beszélni a gondokat, csak a pasi nem vette a fáradságot és gondolta elöbb beteszi a valagát a kényelmes puha jóba és csak utána (vagy még akkor se) veszi ki a házasságából.
Mit is fog bánni élete végéig? Hogy nem d*gta meg a kiscsajt? (bár nem derül ki hogy megesett e) Vagy arra gondolsz hogy mindezt megtette és ezzel hátbaszúrta a párját?
Elsősorban nem azon kéne keseregnie, hogy jajj sms. Írjál már édes szerelmem. Hanem inkább azon kéne, hogy hátbaszúrt egy olyan embert aki bízott benne. Ennyi tisztelet és megbecsülés nem jár ki már az embernek?

Én is voltam már hasonló helyzetben mielöbb bárki arra gondolna, hogy csak a levegőbe beszélek. Csupán csak az összekötő papír és a gyerek hiányzott, ami ugyebár maximum méginkább visszatartó erőnek kéne hogy legyen. Nagy a kisértés és a csábítás azt mindenki tudja, már csak az a kérdés, hogy vagy e annyira EMBER (legyél férfi vagy nő, fiú vagy lány), hogy tiszteled annyira azt aki vagy, hogy őszinte vagy vele.

Tremora 2010.01.28. 10:37:47

A dolog kétesélyes, vagy lett volna belőle valami vagy nem. Annak azonban biztos jele, hogy nem a nagy Ő-vel él együtt és ngyon nincsen rendben a házassága. Szent dolog a család meg a gyerek, de szerintem az ilyen házasságot jobb lezárni és mivel valószínűleg a másik fél sem érzi magát 100%-osan jól benne, talán jobb lenne magadnak is és neked is megadni még aze sélyt arra, hoyg valakivel boldogok lehessetek. És lezárt ügy a lánnyal a dolog? Nem fordítható vissza? ezt nem tudtuk meg...Én nem adnám fel...ha valaki ilyen érzéseket keltett. Nem biztos, hogy ő lesz életed párja, de egy jel volt, ami azt jelenti, nem a helyeden vagy!

Tremora 2010.01.28. 10:38:28

bocs , javítok, magadnak is és neki is (jelenlegi feleségnek)

Kósza 2010.01.28. 10:42:50

Sziasztok!
Ez zseniális poszt, .... most én is meséljem el nektek, hogyan NEM dugtam meg Julia Roberts-t? :)

Kósza 2010.01.28. 10:47:24

de ez a blogmotor valahogy nem az igazi

A valóság 2010.01.28. 10:49:08

Kedves posztíró!

Nem ugyanezt érezted anno, mikor a feleségedet megismerted?
Azt hiszed, ez az érzés, örökre megmarad, nem válik ez a kapcsolat is megszokássá?
Azt hiszem nem fogod fel, hogy örök láng nincs, helyette normális esetben marad szeretet, tisztelet, megbecsülés a párod és a gyermeked iránt...ami mindent pótol.
Benned valamiért ez nem alakult, ki...Valószínű nem ezt "hoztad magaddal" gyerekkorodból, nem ebben nőttél fel.
Értékrendi gondjaid vannak.
Én azt mondom, ne várd a telefonját, meg semmi egyebet...vele sem lenne más 2-3 év múlva. A saját házad táján tedd rendbe a dolgokat, talán tényleg le kéne ülni az asszonnyal megbeszélni a dolgokat és nem egy 2 éves kislány életét tönkretenni, aki semmiről nem tehet.
A csaj meg élje az életét, pár év múlva, ha normális, egészséges lelkületű, nála is jelentkezni fog az igény a családalapításra...

Tremora 2010.01.28. 10:59:18

Abban egyetértek, hogy egy próbát megér rendbetenni a dolgokat, de azt is tudom, ha olyan kapcsolat lenne a feleségével, akkor nem jutottak volna ide, hogy egy másik nő komolyan megérintse...

leroi 2010.01.28. 11:00:54

Úgy látom a történet egyetlen valódi áldozatát, a posztoló kislányát senki sem méltatja egytlen szóra sem, legalábbis érdemben nem. Pedig pont egy ilyen szitu, meg a folyományai (válás, vagy a feszültséggel teli otthoni hangulat, esetleg a folytonos félrelépések, hazudozás, botrányok, stb.) tudnak végérvényesen tönkretenni egy gyermeki lelkivilágot. Ne jöjjön senki azzal, hogy válás után is lehet jó kapcsolat a gyerekkel, mert jó kapcsolata a tanítónénijével, meg a zongoratanárával kell legyen a gyereknek. Az apjával nem jó kapcsolat kell, hanem neki otthon APA kell, így, csupa nagybetűvel, egészben, teljesen, aki MINDEN ESTE játszik vele, mesél neki, fürdeti, megszidja ha rosszalkodik, stb. Ha nincs APA, akkor a hiánya lesz, és ezt meg fogja sínyleni a lelke.
Pedig ő aztán tényleg nem tehet semmiről, és mégis rajta csattan minden.

Ha pedig a kedves posztoló ezután arról kezdene nyavalyogni, hogy ő nem boldog a házasságában, én megkérdezném: kinek a boldogsága fontosabb? A tiéd, vagy a kicsi lányodé? Akinek CSAK ti ketten vagytok igazán fontosak. Megvan a sztori a a házaspárról, akik a vizbe merülő vasúti kocsiból a lányukat tolták ki az ablakon, és ők megfulladtak? Vegyél példát!

Azt persze nem mondom, hogy élj boldogtalanul. Sőt igaz az is, hogyha a dolgok végérvényesen bedöglöttek, akkor tényleg jobb a válás, a gyereknek is. DE legtöbbször lehet segíteni a helyzeten, kérj tanácsot szakembertől, ülj le a feleségeddel megbeszélni a helyzetet. Csak tippelek, de szerintem még őszinte is lehetsz. Értékelni fogja, hogy nem árultad el. Lehet, hogy javítható a viszonyotok. Jó lenne. Gondolj a kislányodra, arra a kiegyensúlyozott, boldog fiatal nőre akivé válhat.
Én szurkolok neked. Az első döntésed jó volt!

pkrisko 2010.01.28. 11:02:11

Kedves posztoló!

Szerintem megérthető, ha egy férfi (akár egy blogon keresztül is) kiönti a szívét!
Érted? A szívét! Nem az agyát!!!

leroi 2010.01.28. 11:02:21

@A valóság: Hoppá, nem is láttm a te posztodat, egyetértek.

Cica7 2010.01.28. 11:02:59

Érdekes.
Elég sokan keverik a vágyat a szerelemmel...
Valahogy ez a poszt is ezt sugallja.

AutosVilli 2010.01.28. 11:04:50

@Zsu0805: Bocsi de csak erre reagáltam. idézem amit írtál :" hogy az asszony elé állj és változtassatok a dolgokon akkor menj el egy pszichológushoz, utána egy házassági tanácsadóhoz, de ha ez se megy, akkor add meg azt a tiszteletet és lehetőséget a nődnek, hogy ne egy PP mellett élje le az életét,". Te mit reagálnál arra ha párod haza állítana és elmondaná hogy drágám emilezek,meg smsezek egy kurvával ,de csak ennyi,nagyon tetszik,de nem fogom megdugni.
Szerinted ezt a nők hány százaléka értené meg? 1-2%?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.28. 11:05:34

@pkrisko:

Olyan nincsen neki, csak a frisshús (amit kihagyott) lebeg a szeme előtt. Szarik ő a lányára, a feleségére, NEKI milyen borzasztó! :)

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 11:06:07

Ha nem lenne egyértelmű, hogy a felesége már ezerszer félrekúrt mellette, akkor lehetne köpködni a szerencsétlent.

Így csak simán balfasz, hogy nem varrta le a friss pipit.

A valóság 2010.01.28. 11:07:20

Kulcstényező az, hogy otthonról mit hozott, mit látott, szüleitől, nagyszüleitől a posztíró. De erről nem tudunk semmit. Igazából, én úgy érzem, hogy korához képest igen éretlen, olyan érzésekre vágyik közel a negyvenhez, amikre normálisan max. 25 éves korig vágyik az ember égetően...
Nem gondol abba bele, hogy ez a csaj is pár év múlva már nem 23 és ha komolyra is fordulna a dolog, pár év múlva hasonló cipőben lenne vele. Az ellaposodás ellen TENNI kell mindkét félnek...

Devil2 2010.01.28. 11:11:12

@Kósza: De legalább smároltál Julia Robertssel? :D

Devil2 2010.01.28. 11:12:00

@Kósza: Mert arra a sztorira vevők lennénk.. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 11:12:24

@A valóság: Ezek szerint 30 felett az ember csak megszokásból és kényelemből van együtt a "párjával"?

sieddie 2010.01.28. 11:15:02

Öszintén nem értem az embereket...Kimondja, hogy vége utána smárol, aztán vár vár mire?Ha annyira vele akar lenni akkor derogál írni neki? miért nem lehet megírni?Basszus msnek,emilek,mobilek korában....Meg tippelget mint lovi pályán vajon hogy érzett?Meg lehet tőle kérdezni..Rossz a házasságom illik feltenni miért?Mindig 2 emberen múlik a dolog?Feleségének azt hiszi jó?Mit tett a javulás érdekében ő?Legyen féfi és hozza meg a döntéseit ne ilyen tesze-tosza módon intézze az ügyeit.Az idö válaszolja meg úgyis döntéseink helyességét.Mert lehet olyan variáció is,hogy öszejön 23-askával boldog lesz, anyu talál másik párt akivel szintén boldog lesz.Vagy beszél anyuval és helyre tudnak rakni mindent és világ újra megmenekül.Ha nem változtatok esélyem sem lesz boldognak lenni, negatív spirálból csak változtatás útján lehet kitörni.Ez olyan mintha állnék kutyagumiban,húh de büdi hú de büdi,de meszoktam és nem lépek el, nyilván ha ellépek beleléphetek egy másikba is,de ha nem lépek tuti büdi lesz végig..

Kósza 2010.01.28. 11:16:03

@Devil2: a szakemberek nem smárolnak, hát ennyit sem tudsz? :)

kóristalány 2010.01.28. 11:16:33

@magyarlaszlo: "Az apjával nem jó kapcsolat kell, hanem neki otthon APA kell, így, csupa nagybetűvel, egészben, teljesen, aki MINDEN ESTE játszik vele, mesél neki, fürdeti, megszidja ha rosszalkodik, stb."
Lehet, hogy ezeket most sem kapja meg szegény kislány, hiába él velük az apja. :(

Devil2 2010.01.28. 11:18:11

@A valóság: Mit lehet tenni az ellaposodás ellen?

Devil2 2010.01.28. 11:18:51

@Kósza: Jah, sorry, nem tudtam hogy szakember vagy.. :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 11:19:24

@Tremora: "És lezárt ügy a lánnyal a dolog? Nem fordítható vissza?" Na, nős pasas folyamatos zaklatása az még hiányozna ebből a történetből, valóban. Csak hogy kerek legyen.

2010.01.28. 11:19:54

@AutosVilli:
Ááááá, álljunk meg. Nem azt mondtam, hogy valljon az asszonynak. Ha azt akartam volna írni, akkor úgy írtam volna, hogy álljon az asszony elé, valljon színt és beszéljék meg azt, hogy hogyan tovább. Én annyit írtam, hogy legyen annyira KEMÉNY LEGÉNY, hogy az asszony elé áll és megmondja, hogy szerinte mi nem működik és hallgassa meg az asszonyt is, hogy neki erről mi a véleménye. Csak ehhez mindaz kell, hogy eldöntse, hogy mit akar? Keseregni azon, hogy a kiscsaj kidobta, vagy rendbetenni a kapcsolatát, ha még persze lehet. Itt az a gond, hogy sehol se volt olvasható az, hogy ő leült a feleségével és elmondta volna, hogy mik a gondok az ő meglátásából.
És amúgy tény, hogy a nők nagyon kevész százaléka bocsátaná meg azt, hogy a férje más nőkkel sms-ezget, levelezget akivel van (volt) bizonyos bizsergés. Vagy ha meg is bocsátja, akkor ottmarad a bizalmatlanság, amit már nagyon kevés kapcsolat él túl. Ezért se mondam azt, hogy valljon színt, hanem azt, hogy próbáljon meg változtatni a dolgokon.

A valóság 2010.01.28. 11:20:33

Amúgy magyarlaszlonak nagyon igaza van....olvassátok...
bölcs ember :)
Csodalámpának pedig üzenem 30 fölött az ember nem lángol és nem izzik tartósan, ennél sokkal racionálisabb...
De amikor nem égeti a szenvedély, akkor sem hajhássza azt, hanem teszi a dolgát, teszi az apai, férji kötelességét, ettől lesz férfi valaki...

Devil2 2010.01.28. 11:22:25

@csodalampa: És ha levarrta volna, mit változtatna az a dolgokon? Ezt tényleg csak az egysejtűek tudják megcsinálni. Levarrnak egy bomba csajt és attól már boldogok...

2010.01.28. 11:24:06

@magyarlaszlo:
Ez mind teljesen igaz. Nem azt kell szem elött tartani, hogy csak a gyerek legyen boldog. Mert lehet a gyerek boldog ha a szülei nem azok. Két boldogtalan ember mellett rosszabb élni, mint egy mellett és egy néha látom mellett akik boldogok. A posztolónak igenis elsősorban a gyerekét kéne szem elött tartania, és még a felesége és a saját boldogságát. Ha ők hárman nem boldogok nincs értelme az egésznek. Akkor jobb a válás.

Amúgy meg teljesen igazad van.

leroi 2010.01.28. 11:24:06

@kóristalány: Lehet, hogy ezeket most sem kapja meg szegény kislány, hiába él velük az apja. :(

Hát meglehet, de az már egy másik történet. Igaz, az is a férfiasságról szól. (Figyelem, NEM a párzási képességről, és hajlandóságról!!)

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 11:25:19

@Kósza: Szia!:-) Jelentés: sérülésmentes, egy darabban van.:-)

leroi 2010.01.28. 11:26:04

@kóristalány: Lehet, hogy ezeket most sem kapja meg szegény kislány, hiába él velük az apja. :(

Hát az meglehet, de az már egy másik probléma. Igaz, az is öszefügg a férfiassággal (ami NEM egyenlő a párzási képességgel és hajlandósággal, annál egy kicsit több :-))

Devil2 2010.01.28. 11:27:22

@Zsu0805: Szerintem boldogságot tudatosan fenntartani nem lehet. Egyébként jókat mondasz. :)

Kevanar 2010.01.28. 11:28:38

@kóristalány: "Az apjával nem jó kapcsolat kell, hanem neki otthon APA kell, így, csupa nagybetűvel, egészben, teljesen, aki MINDEN ESTE játszik vele, mesél neki, fürdeti, megszidja ha rosszalkodik, stb."

Minden este nem játszanék a gyerekkel, ez egy kicsit idealista felfogás:) Az assszony főz, most, takarít, neveli a gyereket női szerepeit betölti. A férfi viszi haza a zsét, néha foglalkozik a gyerekkel.

leroi 2010.01.28. 11:28:56

@Zsu0805: Mert lehet a gyerek boldog ha a szülei nem azok.

Szerintem nem lehet, de hozzá tartozik, hogy az ember nem csak úgy boldog, vagy boldogtalan, mindkét állapotért (főként az előbbiért) tenni kell.

Néha válni kell a szülőknek. DE NEM akkor, amikor felbukkan egy új p.nci/f.tyi

Kósza 2010.01.28. 11:30:40

@tarquin - kisördög: jöhet a következő megrendelés! Vagy ajánljak én? :)

2010.01.28. 11:31:03

@tarquin - kisördög:
Pontosan! :) Ha azzal a "kapcsolattal" akarna kezdeni valamit, akkor elöbb a régit kéne lezárnia.

Amúgy mindíg itt kezdődik a dolog, hogy le nem zárt kapcsolatokból, érzelmekből ugrunk egy másikba.

sieddie 2010.01.28. 11:31:44

Megcsalást tolerálni csak 1-2% szép is lenne sajnos, hány nő él olyan kapcsolatban,ahol folyamatosan megalázzák, tettlegesen is bántják és kitart a másik mellett évekig.A nők sokkal nehezebben viselik mint a férfiak.Meg a megcsalást is lehet sokféleképpen tálalni.Mert lehet úgy is,hogy drágám megcsaltalak,de akkor is rád gondoltam.ó, milyen szépek voltunk együtt újra visszahozni azt a perzselő szenvedélyt és rá döbbentem, hogy te vagy az egyetlen nő a világon soha többet nem teszek ilyet,segíts megjavulok blablabla+ajándék-virág combo.

sieddie 2010.01.28. 11:33:15

A nök sokkal nehezebben visleik a magányt mint a férfiak. Ezt akartam írni

leroi 2010.01.28. 11:34:38

@Kevanar:
Az assszony főz, most, takarít, neveli a gyereket női szerepeit betölti. A férfi viszi haza a zsét, néha foglalkozik a gyerekkel.
Maggie Thatcher meg rohaggyon meg!! :-) Még jó, hogy ő annak idején nem hitt az ilyen maszlagokban.

(fiataloknak: M.T. az Egyesült Királyság első női miniszterelnöke, a "Vaslady." Hirhedten hatalmas munkabírású volt, levert bányásztrájkokat, túlélt merényleteket, Reagannel együtt megnyerték a hidegháborút. Napi négy (!) órát aludt, huszat dolgozott.)

Snowmass 2010.01.28. 11:36:07

Posztírót összezavarta, hogy ismét rátalált egy réges-rég elfeledettnek hitt érzésre. Több szempontból is megingott, és nyilván nehéz szembe nézni azzal, hogy mennyi minden hiányzik a feleségéhez fűződő kapcsolatából. De mindezek ellenére azt is látnia és értékelnie kellene, hogy mégis mennyi mindene van abban a kapcsolatban, amit egy röpke pillanat alatt felszámolt volna. És azzal is számolni kellene, hogy az új nőcivel is csak idő kérdése lenne, hogy ugyanebbe az állapotba jusson. A mostani szürkeség oka pedig nem a pofára esés, hanem az, ami legbelül van. Vagyis nem egy új nőtől fog kivirulni újra minden, hanem inkább attól, hogy belül magában rendbe teszi a dolgokat.

A valóság 2010.01.28. 11:36:27

Devil2
Az ellaposodás ellen, közös programok, kettesben és a kislánnyal is...
Persze közös barátokkal is, utazás, színház, mozi, kiállítás, wellness bármi....
A fiatal csajjal sem lenne másképp pár év múlva, mondjuk ott is jön a gyerek és akkor már nehezebb kimozdulni, de időnként rá kell bízni nagyszülőre vagy valakire a gyereket.
A bizsergés elmúlik, ezt bizton állíthatom...

2010.01.28. 11:36:36

@magyarlaszlo:
Pontosan! Mindenféle nemű behatás nélkül kell eldönteniük (házastársaknak), hogy mit akarnak. Ha nem tudnak együtt élni válni kell.
Vannak boldog és boldogtalan pillanatok, már csak az a kérdés, hogy teszek e azért, hogy a boldogtalant boldoggá tegyük. Az hogy van egy boldogtalan időszak az nem jelenti azt, hogy vége mindennek, és hogy hagyni kell, hogy valaki befúrja magát a családunkba.

2010.01.28. 11:39:05

@Devil2:
A boldogságot nem is lehet tudatosan fenntartani, de a zavaró tényezőket (szeretőjelölteket) tudatosan ki lehet zárni. :)

kóristalány 2010.01.28. 11:39:25

@Kevanar: Sajnos ez igaz, manapság nemigen jut ideje az embernek minden nap játszani a gyerekkel.
Pedig épp tegnap vetette a szemünkre az óvónéni, hogy egy szülőnek kutya kötelessége minden este mesét olvasni a gyereknek, meg festeni, gyurmázni, társasozni vele, különben nem lesz belőle normális ember.
Ezért imádok szülői értekezletre járni. :)

A valóság 2010.01.28. 11:40:30

@Snowmass: Maximálisan igazad van, én is ezt írom már egy ideje...

2010.01.28. 11:45:48

@A valóság:
Nah igen, ellaposodás ellen ezek jók. Néha ilyeneket be kell iktatni, és anyut is fel kell világosítani, hogy márpedig megyünk és a gyereknek nem lesz semmi baja ha nem lát 2 napig. :) Sok nő amúgy ebbe a hibába esik. Azt hiszik, hogy ha gyerekük van az az alapfeladatuk, hogy csak a gyerekkel legyen és kimozdulni se akar.

2010.01.28. 11:48:49

@kóristalány:
És akkor az óvónéninek mi lesz a dolga? Hogy minden nap odaadja a napi keresetének a felét?
Ok hogy játszol a gyerekkel és felolvasol neki, de hogy mindennap... :) Maximum amíg otthon vagy a gyerekkel.

Cica7 2010.01.28. 11:49:33

@magyarlaszlo:

Két pártra fogunk szakadni.
A fiatal, még egyedül élők és a családosok, "öreg rókák", akik talán megéltek már egy-két kemény helyzetet a házasságukban, amit meg kellett oldaniuk.
Más értékrenddel és más szemszögből fogjuk magyarázni a posztot.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 11:50:05

@Kósza: nyugodt lélekkel, bízom az ízlésedben.:-)

katarandi 2010.01.28. 11:51:00

GRATULÁLOK!A feleségednél nem érezted ugyan ezt?Mit tennél,ha feleséged megcsalna egy nálad jóval fiatalabb álmai pasijával?Nem remegne be a gyomrod.Azt kapsz amit adsz.Miért olyan nehéz ránézi a feleségedre és akarni újból szerelmesnek lenni.Tedd meg az első lépést és akard tejes szívedből.A fiadért a feleségedért és magadért.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 11:52:18

@Devil2: Ezt mondják azok, akiknek nem jut semmi.

Miután azon vekeng a szerencsétlen, hogy mi lett volna ha ..., gondolom most jobban érezné magát.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 11:52:35

@Zsu0805: ezt nem tudom, még nem csináltam ilyet.

Cica7 2010.01.28. 11:55:52

@kóristalány:

Ja.
Nekem az teszik amikor az iskolai szülőértekezleten a pedagógusok panaszkodnak, mert, hogy a társas viselkedési problámákat a szülőnek kell megoldania.
Bár az ember nem látja a 25 gyereket az iskolában, hogy mit ökörködik össze, de az is a Te felelősséged..:))
Mert szülő vagy.:))
Van egy pszichológus szülő, na az meg beszólogat, így még jól el is telik az idő! :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.28. 11:57:54

@magyarlaszlo:

És mivel angol volt, olyan rohadt ronda volt, hogy nem csoda hogy ennyit dolgozott :)

katarandi 2010.01.28. 11:59:29

@Zsu0805: Igazad van,de azok az emberek akik tudják magukról,hogy nem tudnak egy helyben maradni és gyengék küzdeni azok ne vállaljanak gyereket mert ők az áldozatok a szülői gyengeségnek.

Kevanar 2010.01.28. 12:04:07

@magyarlaszlo: (fiataloknak: M.T. az Egyesült Királyság első női miniszterelnöke, a "Vaslady." Hirhedten hatalmas munkabírású volt, levert bányásztrájkokat, túlélt merényleteket, Reagannel együtt megnyerték a hidegháborút. Napi négy (!) órát aludt, huszat dolgozott.)

Lemérném a reakcióidődet egy évi rendszeres napi 4 óra alvás után..:)

hapsychotic (törölt) 2010.01.28. 12:13:44

Előtte jöttek-mentek a nők az életemben, nem panaszkodom, viszont ő teljesen más volt, ő volt az abszolút tökéletes. Az igazi tengerszem!

a feleséged mellett? vagy mit kamuzol?

leroi 2010.01.28. 12:15:35

@Kevanar: Az enyémet mérheted, az pocsék lenne. Maggie-é minden bizonnyal OK volt. Ezért lett volna hatalmas b.f.szság, ha ő vagy a szülei, esetleg a férje komolyan vette volna az olyan állításokat, mint a tiéd :-)

2010.01.28. 12:21:03

@katarandi:
Az a rossz, hogy a pasiknak csak x százaléka képes megbírkózni azzal a ténnyel hogy ott van egy gyerek. Hogy akkor már Rozi ha ő hazatér a munkából nem csak azzal foglalkozik, hogy mit kérsz vacsorára, nézzük a tv-t, beszélgessünk, szexeljünk, hanem akkor Rozi már csinálja a gyereknek a vacsorát/szoptat, hogy folyton rohan ha a gyerek sír, hogy a gyereket tisztába teszi, megfürdeti, lefekteti aludni. És neagyIsten nem körülötte forog a világ és a nő. Bár a nők hibája is, hisz ők meg nem vonják bele a férfiakat semmibe. Egy pasi is ugyanúgy meg tudja fürdetni a gyereket, tisztába tudja tenni és le tudja tenni aludni.
És persze mikor ezek nem így működnek akkor a pasik mire gondolnak, hogy az asszonnyal már nem boldog. Hogy ott van Gizi aki még szabad, aki körülötte sertepertél. És ugyebár ez jobb mint az otthoni lét. Csak abba nem gondol bele, hogy idővel Gizivel is ugyanez lesz, és hogy érte otthagyta a gyerekét és azt aki kitartott addig mellette.
Sokkal egyszerűbb megfutamodni a gondok elöl mint szembenézni velük.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 12:21:41

@hapsychotic: ez nekem is feltűnt, de nem egyértelmű, hogy a házasságával párhuzamosan jöttek-mentek.

Devil2 2010.01.28. 12:22:42

@Zsu0805: Elvben ki lehet zárni a szeretőjelölteket, de a vágy nem fog eltűnni ettől. Márpedig ha a vágy megvan és nem talál kielégülést akkor nincs boldogság sem. Nem csak szexuális vonatkozásban értem ezt. Az érzések, érzelmek nem irányíthatóak.

Devil2 2010.01.28. 12:24:12

@csodalampa: Őszintén kívánom hogy soha nem fejlődj túl az egysejtű állapoton, mert így egész életedben boldog lehetsz.

kóristalány 2010.01.28. 12:24:22

@Cica7: "Más értékrenddel és más szemszögből fogjuk magyarázni a posztot."
Pont ez a jó, hogy megismerhetünk más nézőpontokat. Ettől leszünk széles látókörüek és toleránsak. :)))))

2010.01.28. 12:28:50

@Devil2:
Persze nem tűnik el a vágy, de attól függetlenül hű tudok lenni magamhoz és a páromhoz. Ahhoz meg hogy boldog legyek (márha az akarok lenni) akkor leülök a párommal és megbeszélem vele a gondokat. Zárhatom ki akár évekig is a vágyat, de boldog és hiteles akkor leszek ha leülök a másikkal és megbeszélem vele, hogy mért nem vagyok boldog és mire van szükségem ahhoz hogy boldog legyek. Ha ezt nem tudjuk megbeszélni akkor nincs értelme a kizárásnak, de a kapcsolatnak se. Viszont megadom az esélyét annak, hogy boldog legyek azzal akivel eddig és nem megfutamodok a változások elől. Gondolom azért érted miről beszélek. :)

2010.01.28. 12:30:40

@Devil2:
Max addig ameddig talál friss húst. Végülis nem gáz egyedül megöregedni, csak ne adja Isten, hogy megbetegedjen, mert akkor max a család marad, ha van persze.

2010.01.28. 12:32:41

@kóristalány:
Viszont az a helyzet, hogy a nemházasok, a házasok, és az elváltak (x házasságon túl) egy része így, más része úgy, harmadik része amúgy látja. Nem minden nemházasnak, házasnak és elváltnak ugyanaz a véleménye.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 12:33:14

@Devil2: mondjuk összhangba lehet hozni az ember életét a vágyaival, de akkor nem kell hazudozni.

Cica7 2010.01.28. 12:36:03

@kóristalány:

Igen, így van.
Az egyik tábor, azt fogja mondani, hogy azonnal lépjen le az ember, mert hát boldogtalan otthon, a másik csapat meg arra buzdítja, hogy érdemes lenne elgondolkodni, hogy hogyan lehetne rendberakni a házasságát, amennyiben lehetséges.:))

csilek recseli 2010.01.28. 12:36:23

posztírónak ajánlom a fireproof c. filmet... kicsit idealizált, de megfelelő hozzáállással hasznos lehet...

2010.01.28. 12:36:30

@tarquin - kisördög:
Mindig a hazugsággal van a gond. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 12:40:54

@Cica7: az hova álljon, aki azt mondja, hogy csináljon, amit akar?:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.28. 12:41:28

@Cica7:

Csak azután lépjen le, váljon el, miután a rendbetétel csődöt mondott, úgy, hogy mindketten megtettek mindent amit lehet. Ha menthetetlen, lépni kell.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 12:45:23

@Devil2: @Zsu0805:

Szerintem ha már nem kósza gondolatok, hanem vágyak vannak, akkor már régen rossz irányba haladnak a dolgok.
Amikor már a mindennapjaidat köti le, hogy de jó lenne akárki mással, aki nem a párod. Na akkor kell elgondolkodni.
Hazudhatsz a másiknak, hazudhatsz magadnak, legfeljebb felörlődsz az évek során.

summerstorm 2010.01.28. 12:46:14

@Zsu0805:

Leülni akkor érdemes, és elmondani, hogy mi miért nem jó, és hogy mi bánt, ha a másik nem "dudorászik magában" amíg te próbálsz vele beszélni...
Mert van akinek olyan erősek az énképvédő mechanizmusai, hogy 1 perccel a beszélgetés után, ő már szanálja is az egészet, és szépen megerősíti magát, hogy nincs is semmi baj, neki nem kell tenni semmit, és a másik max hisztizik kicsit...
Aztán néhány ilyen után többet nem akarsz már arról beszélni, hogy mi kellen ahhoz, hogy újra működjön, csak le akarod zárni...
Azt viszont ő nem akarja, hiszen ha eddig jó volt, akkor most miért nem jó?
És ilyenkor jön a csúnya befejezés.
A télleg csúnya befejezés.

2010.01.28. 12:47:35

@csilek recseli:
Én meg fogom nézni. :) Kiváncsi vagyok rá. :)

Amúgy itt megtekinthető, remélem működik:

www.oromhirek.hu/kbgyifi/?p=135

Girgesz 2010.01.28. 12:55:12

Az egyik ismerősöm elolvasta a posztot az imént... durva volt a reakciója-azóta is ezen röhögök.

"Az író miért nem fényképezi le a kiscsajt? Aztán tegye ki a képet az éjjeliszekrényre oszt döngesse meg az asszonyt, hogy az két napig csak terpeszben bírjon járni -a f@szi beképzelheti, hogy megvolt a csajszi és megnyugszik, az asszonynak meg volt 10 csodálatos másodperce!"

Hát kérem szépen, ez az a fickó, aki nem fogja agyonstrapálni magát a töprengéssel :D
Vannak még egyszerű emberek :DDDDDDDD Hihetetlen!

2010.01.28. 12:56:39

@mooon:):
Igen, ilyenkor jön a befejezés, de legalább megpróbáltam. Elmondtam mi a rossz szerintem és nem csak kiléptem belőle. Amúgy teljesen igazad van mert ha a másik nem fogja fel akkor annak vége, ha meg se akarja érteni nincs értelme változtatni. De úgy kilépni valamiből hogy meg se próbáltam csak akkor ésszerű ha már érzelmi fronton lezártam mindent és tudom, hogy az énrészemről már felesleges lenne bármin is változtatni. Persze a változtatásban is ott rejlik ugyanez, hogy változtatunk, és utána rájövök, hogy ennek már régen vége, és ez az utolsó változtatós időszak is csak felesleges próbálkozás volt.

@csodalampa:
Ha már tényleg lezártam az előzőt és már csak a másikra tudok gondolni akkor már tény hogy felesleges bármit is rendbehozni. Viszont a posztolónk még a feleségével és a gyerekével van. Ő lezárta? Ha már nem érez semmit a nő iránt azon kivül hogy a gyereke anyja akkor álljon a nő elé és mondja meg hogy sorry de vége, viszont ha még úgy látja, hogy rendbehozható (ha rendbehozható - mert lehet már nem) akkor menjen haza és próbálkozzon. Max annyit veszthet hogy egyedül marad, és akkor már tiszta lappal kereshet újabb "szerelmet". Viszont ameddig nem tiztázta a dolgokat a feleségével addig tartsa a pöcsét a gatyájában és a nyelvét a szájában.

alumi 2010.01.28. 12:56:43

@sieddie: ezekre a megjegyzésekre szokta Nard cimbi azt írni, hogy " az ég kék, a fű zöld, a hó, meg hideg.." :))

2010.01.28. 12:57:59

@Girgesz:
:) :) :) Ez jó. :)

Cica7 2010.01.28. 12:59:25

@Girgesz:

És mindenki jól járt..:D

Erről csak az jut eszembe, hogy amit már az elején írtam, nem szerelemről van itt szó, hanem az esetleges otthoni szexhiányról...:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 13:05:33

@Kósza: @Cica7: :-)) Így el fogok tévedni.:-) Kitaláltam: oda állok, ahol szép.

Devil2 2010.01.28. 13:06:15

@csodalampa: Nem-nem, félreértetted amit a vággyal kapcsolatban ki akartam fejezni. Nem arról van szó hogy csak úgy gondolkodsz unalmadban hogy "de jó lenne..", hanem arról, mikor a posztbéli helyzet előáll, tehát ha egy konkrét valaki "beszivárog" (vagy berobban) a gondolataidba. Márpedig ehhez nem kell alapjában véve boldogtalannak lenni, elég "csak" a megszokása, rutinszerűvé válása annak a kapcsolatnak amiben élsz. Mert az újdonság varázsa rendkívüli erejű és vonzó tud lenni. Persze személyiségfüggő hogy ki hogyan éli meg az újdonság varázsát. Van akit bizserget ugyan de roppant hideg fejjel kezeli, van aki elkezd "törni zúzni", hülyeségeket csinálni, rövidtávú örömök reményében.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 13:08:36

@Zsu0805: 40 évesen egyedül maradni? Ne mondd ezt komolyan :)

Teljesen rendben van erkölcsileg a gondolatsor, csak messze van a valóságtól.
35-40 éves korban jön az a bizonyos pánik, amikor bizonyítania kell magának, hogy igenis képes még levadászni egy muffot. Ettől még szeretheti a családját (elsősorban a gyermekét).

Aza baj, hogy ebben a sztoriban ugyan nem derül ki, de nagyon gyanús, hogy anyuka már régen máshol portyázik, legfeljebb amőba még nem vette tudomásul és/vagy anyuka még nem állt elő a farbával.
Ennyi idősen még azért jól meg kellene lenni otthon, feltéve ha nem telt le a 10 év házasság. Másik eshetőség, hogy anyu már nem kívánja a szexet. A gyerek megvan, akkor meg minek kellene szexelni. Ha meg már otthon nem lehet jóllakni, akkor marad az idegenben vacsorázás.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 13:11:29

@csodalampa: "Ha meg már otthon nem lehet jóllakni" Hogyhogy nem? Ott az étel, nem kell finnyáskodni.:-)

tuli _ 2010.01.28. 13:12:35

@kóristalány: egy szülőnek valóban kutya kötelessége minden este mesét mesélni nekik. nem kell hosszút, de tényleg fontos.(najó, gyurmázni, meg festeni minden este nem kötelező:), arra már tényleg ki ér rá.)
bár, ha belegondolok, az enyémek már nem is emlékeznek az esti mesékre, kár volt beléjük :DDD

kóristalány 2010.01.28. 13:14:07

@Cica7: A harmadik tábor meg majd szidja, ha van rajta sapka azért, ha nincs, akkor meg azért. :)

2010.01.28. 13:15:34

@csodalampa:
Ha az ember tisztességesen intézi a dolgokat és nem egyik kapcsból a másikba ugrál, akkor van egy kis (vagy hosszabb) időszak mikor "egyedül" van. Amikor (persze család és barátokat leszámítva) nincs mellette más, egy barátnő vagy bármi ilyesmi.
Csak az értelmes 35-40 évesek hiába tudnák levadászni a muffot, mégse döntik meg, mert tudják, hogy a saját lelki békéjük és a családjuk békéje fontosabb annál hogy megd*gjanak valakit. Szex nélkül is tudhatom/tudhatod hogy igen ha ezt még tovább húzom ágyra mennénk. Le tudnám vadászni, de nem akarom...

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 13:15:47

@tarquin - kisördög: A hűtőből jóllakni? Jobb a friss meleg! :)

Kósza 2010.01.28. 13:16:30

@tarquin - kisördög: "a háztűzhely rendszeres, és alapos kikormolása minden háztartásban elengedhetetlen!" hogy én is elpuffantsak valami frázisosat :)

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 13:16:58

@Zsu0805: Nem láttam még, hogy egy kibontott sört érintetlenül nézzenek a fotelből! :)

Devil2 2010.01.28. 13:18:49

@Zsu0805: Persze értelek, mert az én fejemben már két sejt ping-pongozik egymással. :D
De én még mindig azon a véleményen vagyok, hogy ha egyszer valami megromlott azt visszacsinálni maradéktalanul nem lehet. Vén fejemmel (ugye amibe két agysejt szorult) én nem álltam még neki családot alapítani, mert mindig éreztem hogy erre én még nem vagyok készen. Nem hittem abban hogy egy feleség meg egy (vagy több) gyerek meg fogja változtatni a gondolkodásomat. Habár ez nem volt kristálytisztán tudatos folyamat, de már látom hogy nem cselekedtem rosszul. Ha nem ment egy kapcsolatom akkor az rövid úton véget is ért, mert nem volt meg az a motíváció bennem hogy feltétlenül meg kéne javítanom azt ami már egyszer megromlott. Az én elképzelésem szerint új partnerrel lehet csak érdemi változást elérni a boldog párkapcsolatok terén. Előbb utóbb csak megtalálja a zsák a foltját.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 13:21:10

@Devil2: Nem szabad hagyni, hogy unalmas és rutinszerű legyen. Elvileg a világot jelentette neked, mikor elvetted. Optimális esetben életed végéig ezt fogod érezni (na, ilyen nincsen a való életben).

Vagy sodródsz az árral, vagy ülsz a parton és nézed, ahogy a többiek jól érzik magukat.

/Egyébként értem én amit mondasz, csak provokálni szerettem volna :)

tuli _ 2010.01.28. 13:23:18

@Devil2: más egy sima kapcsolat, és más a család gyerekekkel.
ha egy kapcsolat romlik meg, könnyebben lehet véget vetni neki. ráadásul olyankor csak egymásra kell figyelni, nincsenek ott a betolakodó gyerekek:), akik óhatatlanul elvonják a figyelmet egymásról időnként a hétköznapok rohanásában.
ha vannak gyerekek, akkor már feléjük is felelősséggel tartozik a két fél. tapasztalatból mondom, újra lehet éleszteni, ha akarja mindkét fél.

Girgesz 2010.01.28. 13:24:06

@tuli _: "ár, ha belegondolok, az enyémek már nem is emlékeznek az esti mesékre, kár volt beléjük :DDD "

Érdekes, hogy én pl. csak azokra a mesékre emlékszem, amit anyum talált ki(vagy közös agyszülemény volt). A többi kiesett. De ezek annyira jók voltak, hogy még én is ezeket adtam elő a húgomnak, mikor kicsi volt :D

Szóval akkor jönnek majd elő az emlékeik, amikor te nem is gondolnád! :D

Devil2 2010.01.28. 13:25:33

@Zsu0805: Jaja, nem feltétlenül kell bezavarni a macit a málnásba hogy meglegyen a "győzelem" élménye. Legalábbis nem mindenkinek.

Girgesz 2010.01.28. 13:29:10

@Cica7: Hát igen... az a fránya szex... mennyivel könnyebb lenne, ha az ember ki tudná kapcsolni az ösztönös dolgokat. De ha már nem megy,akkor határozottan kell dönteni mindenben, aztán nem agyalni rajta, mert bekattan az ember a sok gondolkodástól(lásd az ismerősöm nem fog bekattanni. Egyszerű, mint a faék. :DDD )

summerstorm 2010.01.28. 13:32:39

@Devil2:

egyet kell értsek...
és így utólag én se húznám olyan sokáig a javítgatást :(...

2010.01.28. 13:35:05

@Devil2:
Ezért írtam anno feljebb, hogy lehet megpróbálja az ember helyretenni de mégse működik. Ilyen is van olyan is van, de legalább megpróbáltam, és egy gyerek megér annyit hogy legalább megpróbálom. Neked nem volt semmiféle odakötő kapocs, de lehet hogy ha lett volna valamelyik barátnődtől egy fiad vagy egy lányod akkor lehet leültél volna, hogy figyelj ez és ez nem jo. De még ez se garancia arra, hogy jobb lesz, csak arra, hogy te megpróbáltad.

Én ha majd egyszer gyerekem és férjem lesz akkor szeretném tisztességesen végigcsinálni. Ha esetleg egyszer majd a gyerekem megkérdezi, hogy te anya mért váltatok el a papával elmondhassam neki, hogy figyelj voltak gondok amik miatt nem tudtunk már a apával együtt élni, leültünk, megbeszéltük, megpróbáltunk változtatni, de nem működött, és ezért elváltunk, de most én is és apa is boldogok vagyunk, mind a ketten találtunk mást (vagy nem). Nem szeretném majd azt mondani, hogy figyelj drágám (mert azért a gyerekhez legyünk őszinték), jött a Dezső, apáddal már nem volt jó a kapcsolat, de Dezső újat mutatott, így hát úgy döntöttünk, hogy én lelépek Dezsővel, apád meg a Gizivel. Nekem ebből baromira hiányozna a de megbeszéltük és a de megpróbáltuk és csak azt látnám, hogy Dezső és Gizi. Hogy próbáljon egy olyan ember egy problémákkal szembenéző gyereket nevelni aki a saját problémáival nem néz szembe?

Devil2 2010.01.28. 13:35:54

@tuli _: Én nem mondtam hogy nem más a helyzete annak akinek gyerekeik is vannak. Most is azt az elvet vallom hogy egy pár ne vállaljon gyereket néhány évig, ha felelősen szeretné nevelni. A kapcsolatok nagy része pár év után jut oda hogy már jobb lenne külön, holott az elején minden szép és jó volt. Ha pár év után is jónak mondható (nem tökéletes) a kapcsolat akkor jöhet a gyerek és akkor nagyon csekély esélye lesz annak, hogy egy harmadik fog megérkezni a kapcsolatba.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 13:36:50

@Devil2: Akkor mi értelme nekikezdeni? Ha valamit elkezd az ember, azt illik befejezni!

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 13:38:02

@csodalampa: te dolgod.:-)

@Kósza: áááá, tarkónlövési élményhez hasonlítható örökbecsű nagyigazság ez.:D

2010.01.28. 13:39:18

@csodalampa:
Ott a kibontott üveg BacardiB (a sört nem csipem), a kezemben meg a pohár víz (bár ezt se szeretem), ami bár nem olyan finom, és bár nem dob fel az alkoholtartalmával, de ha jól ügyeskedek kiveszek a hütőből 1-2 citromot, a szekrényből a cukrot és csinálok limonádét. Ha a BacardiB csalogat megfogom a vizemet lepasszolom a gyerekeket, elmegyünk wellnesezni, elmegyünk moziba, sétálni, csinálok csak magunknak vacsorát, megiszunk egy-két üveg pezsgőt és mindjárt egymásra fokuszálunk és nem a BacardiB-re és az otthoni gondokra. Csak tudod mindehhez akarat kell és nem hormonok.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 13:41:41

@Zsu0805: És hogy került a kibontott BB az asztalra?

Girgesz 2010.01.28. 13:42:11

@Zsu0805: "Le tudnám vadászni, de nem akarom... "
1. nem vagy igazi ragadozó :P
2. Ami nem tilos, az már nem is olyan kívánatos :D

Cica7 2010.01.28. 13:42:17

@Girgesz:
Itt most arra gondolok, hogy otthon kevés van belőle, vagy egyáltalán már nincs is, mert anyu már letudta a gyerekcsinálással ezt a dolgot.
Egyszer egy öreg nénikétől hallottam, hogy: egy nő soha nem lehet annyira fáradt, hogy ne tudja széttenni a lábát.:))
Nem védeni akarom a férfiakat, de az ilyenfajta hiányosságok nagyon rossz irányba tudnak elvinni egy házasságot...:((

tuli _ 2010.01.28. 13:43:33

@Devil2: Ez esetben egyetértek. Nem is szerencsés gyereket vállalni a naaagy szerelem kellős közepén. Sokan járnak úgy amikor kijózanodnak, hogy ki ez a hülye, te atyavilág?
Olyanok vállaljanak gyereket, akik szeretik, nem utolsósorban tisztelik egymást, és tudják, bármikor számíthatnak egymásra.

@Girgesz:
bezzeg az apjuk meséire emlékeznek. :)
(gondolom, mert kevesebb alkalom volt, és ő volt a nagy kitalálós, én ritkábban)

Devil2 2010.01.28. 13:43:58

@csodalampa: Áh, látom nem érted, drága egysejtű barátom, de tudod mit? Jó Neked! :)

2010.01.28. 13:45:26

@csodalampa:
Elmegyek a boltba és megveszem. És itt a BB nem egy 3. fél, csak hangulatjavító ital mindenféle személy nélkül.

Devil2 2010.01.28. 13:45:48

@csodalampa: Elhiszem hogy az értékrendedben egy gyerek is lehet harmadik, de nem erre gondoltam.. :)

Kósza 2010.01.28. 13:48:00

@tuli _: az én fiamnak nem kellett a mese, számolni tanultunk az ágyban, abba aludt bele. És nem is felejtett el számolni! :)

summerstorm 2010.01.28. 13:50:27

@Kósza:

hány báránykáig jutottatok :)?

Kósza 2010.01.28. 13:55:23

@mooon:): nem úgy, összeadás, kivonás. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 13:56:22

@Cica7: nem nem tudja, nem akarja, hát el kell érni, hogy dehogynem:-)

2010.01.28. 13:58:49

@Girgesz:
A vadászélményeken túljut az ember. Egy idő után már belegondol abba, hogy van értelme levadászni azt a vadat? Mi újat ad az? Egy újabb strigula a noteszba? Egy kis egonövelés? (Ha ennyire kevés az egom akkor ott már gond van) Ezeken az emberek nagy része túlesik bizonyos kor és bizonyos események után.

Tudod az a gond a vadászattal. Régen én is vadászgattam (bizonyos magamnak felállított korlátokon belül, amiket én választottam). Volt a vad, kellett, kellett, láttam rajta hogy kell nekem, de tudtam hogy nekem nem kell semmi érdemlegesre, mégis levadásztam, megszereztem, utána meg ment a levesbe. Aztán eljutottam arra a pontra, hogy mivel most is single vagyok (25 leszek idén) vadászgatok. Ám a könnyűpréda nem érdekel. Már általában az első randin/talin tudom hogy levadászható e vagy sem. Ha levadászható akkor már csak az a kérdés hogy mire kell. Ha hosszútávra akkor megtartjuk, ha nem kell akkor meg nem kell. Akkor minek szenvedjek vele? A nehezen levadászható vad jobban érdekel mint az aki hipp-hopp meglenne. Ha levadásztam azért tettem, mert ő kell, nem más hanem ő, már csak az a kérdés hogy fenntartjuk e az együttlét örömét. De ha újra vadászni akarok akkor nem úgy fogok nekikezdeni, hogy az oszladozó tetem ott bűzölög mellettem, mivel az elveszi a vadászat élvezetét.

summerstorm 2010.01.28. 13:59:58

@Kósza:

nekem még nincs... de a keresztlányomnál a dalolás megy...

Girgesz 2010.01.28. 14:02:01

@Cica7: Ez egyrészt igaz is. A nagymamám szokta mondani, hogy ha az asszony békét akar a családban,akkor hagyja élni az embert.Eleinte azt hittem, hogy a haverokra és a kocsmára gondol, de aztán az eljegyzésünkön esett le a tantusz, amikor a páromnak elmagyarázta, hogy bizony nagy felelősség az övé, mert ha azzal a tudattal akar lefeküdni aludni, hogy nem lépek félre, akkor vagy behunyja a szemét és nem veszi észre a nyilvánvalót, vagy hagyja, hogy megadjam, neki a napi betevőt. Mivel félrelépni nem akarok, gondolhatod melyik megoldást választotta a párom :D

@tuli _: a kreativitás sok mindent megold:D Valószínű én is kitalált mesékkel fogom boldogítani az aprónépet, mert nekem is ezek jöttek be a legjobban. De nekem apum nem mesélt. Ő csak vitt magával mindenhova...

summerstorm 2010.01.28. 14:05:51

@Zsu0805:

hááááát, én tudok olyan példát mondani ismerős körből, ahol a pasi rég eljutott addig, hogy a vadászélmény már nem elég... halálba frusztrálja magát, mert már nem elég (no komment), de azért levadász mindenkit, aki hirtelen bejön neki...
és utána indul az önbüntető programja...

szóval lehet hogy belegondol, de tovább csinálja....
és nem ő az egyetlen.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 14:07:45

@Zsu0805: Magad sem vetted észre mekkora igazságot mondtál most!

Girgesz 2010.01.28. 14:08:51

@Zsu0805: mondod ezt egy vadásznak... a vadászat izgalom, a vadászat szerelem, a vadászat szenvedély, a vadászat vágy, a vadászat beteljesülés, a vadászat megsemmisülés, a vadászat maga az élet -már akinek.

De ha már itt tartunk, akkor az általad említett vadászat minőségi változatára is passzol az alábbi idézet: "A vadászat vadűzés és erdőzúgás -de több erdőzúgás."

(ha már képekben beszélünk:D)

Cica7 2010.01.28. 14:09:34

@Girgesz:

Bölcs a nagymami.:)
Tudnak jókat mondani, persze az ember fiatalabb korában csak nevet rajta, aztán meg még a végén kiderül, hogy milyen igaz.:)

summerstorm 2010.01.28. 14:10:23

@Zsu0805:

és én sem szeretem az oszladozó tetemet a közelben :)

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 14:11:30

@Devil2: Enyém lesz a mennyek országa! Az egész!!! :)))

tuli _ 2010.01.28. 14:12:17

@Kósza: :)))
sosem értettem, az amerikai filmekben sem, amikor mese, avagy más tevékenység alatt bealudtak a gyerekek, jó neked :))

@Girgesz: én másban voltam kreatív:)
az apák egyik dóga, hogy vigyék ide-oda a lurkókat, addig hejjde jól lehet takarítani. :P

summerstorm 2010.01.28. 14:17:58

@tuli _:

én régen elaludtam mesélés közben, de ha megpróbálták abbahagyni rögtön felébredtem, meg akkor is, ha megpróbáltak kihagyni belőle részeket, és közöltem velük de rögtön, hogy az nem úgy van ám, mert kimaradt az hogy:.....

ilyen szempontból tesóm szerencsés.
anyám szerint majd a sajátomtól visszakapom :)

Girgesz 2010.01.28. 14:18:45

@tuli _: "én másban voltam kreatív:)"
Naná!Megvannak a gyerekek nem? :D

@Cica7: Hát igen... ők azért már tapasztaltak egy s mást és a bár más volt az élet, a férfi-nő gondok hasonlóak voltak, mint most. Csak mi hisszük, hogy ők nem emberből voltak.

Kósza 2010.01.28. 14:23:27

@csodalampa: ne feledd, hogy bár a mennyben jó a klíma, de a pokolban sokkal jobb a társaság! :)

tuli _ 2010.01.28. 14:24:30

@mooon:): mind visszakapjátok :)
én már elterveztem, hogy a gyerekeim lakásába sáros lábbal megyek be, az előszobában természetesen levetem, de induláskor, mikor már rajtam van a cipő, eszembe jut, hogy a nappaliban hagytam a táskám, és beviharzok érte. természetesen cipőben, addigra már megszárad annyira, hogy a recékből szanaszét hulljon.:) a kakaós bögrémet pedig elrejtem az ágy alá, vagy a könyvek mögé, hogy ne találják meg azonnal, és nem utolsósorban száradjon csak bele a szutyi. és lesznek még majd ötleteim :D

@Girgesz: ehehe :) (és naná:))

summerstorm 2010.01.28. 14:28:03

@tuli _:

ez az ex is csinálta, sőőőőt, ehhez nem kellett gyereket szüljek :D

2010.01.28. 14:28:37

@mooon:):
Önbüntető programként ajánlanék neki egy kis tényleges egyedüllétet. Ez a pasi szerintem nem azért vadászgat, mert nem vadászott eleget, hanem azért, mert szar a kapcsolata és ebbe menekül. Mert könyebb vadászni és könnyebb a csöppnyi boldogságot elérni mint az otthoni életbe belevinni a vadászélményt.
Mi a vadászat abban ha hetente x-szer lefexel az asszonnyal, ugyanaz a poz, ugyanaz a forgatókönyv. Fürdötök, lefexetek tv-ni/olvasni, alvásra készültök, valamelyik épp kezdeményez, egy kis előjáték, egy kis szex igy, egy kis szex úgy, aztán vége. Nem lehet kéthetente-havonta lepasszolni a gyerekeket (ha vannak), főzni valamit közösen, vagy esetleg bedobni egy dr ottkeres muffint a sütőbe, venni egy kis gyümit, felbontani egy üveg pezsit amit beszélgetés közbe megisztok, esetleg elmenni vacsizni, vagy bármi ilyesmit?
Az elsőbe mi a vadászat? Meg kell hódítanod a párod? El kell csábítanod? NNEM, csupán a hormonjaira kell hatnod és kész. Ez aztán vadászélmény és izgalom. :)

Kósza 2010.01.28. 14:29:16

@tuli _: ágybapisilés is lesz :)

Cica7 2010.01.28. 14:30:21

@tuli _:

Milyen jól mondod.:)
Minden gyerek ezt csinálja.:)

tuli _ 2010.01.28. 14:31:08

@mooon:): :DD

@Kósza: lol. köszi az ötletet :D
(fú, de most belegondoltam, az mán azé' nem nyerő, ha nem direkt lesz :P)
:D

2010.01.28. 14:31:24

@Girgesz:
Igen a vadászat mindez. Csak az a lényeg, hogy arra vadászunk aki érdekel. Ha viszont nem a párom ha egy másik vad érdekel akkor a párom miért van? Ő a jól megszokott háziállat akire már nem kell vadászni amúgy is megvan ha épp nincs vadászható vad? :) Ha a férjem nem lesz vadászható vad akkor nem szeretnék már a felesége lenni. Ha nem kell küzdeni egy kapcsolatért annak már nincs is értelme.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 14:32:41

Még csak most esik le, hogy van azon a munkahelyen még két csaj. A 30 éves marad talonban, de a 22 éves biztosan szúrható!
Mégsincs minden veszve. :D

2010.01.28. 14:33:28

@tuli _:
Vagy fürdesse meg a gyereket és öltöztesse fel, addig hedejól lehet vacsit csinálni. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.28. 14:34:04

@csodalampa:

Gondolod nem adják le a drótot egymásnak? Mindegyiket bukta :)

Cica7 2010.01.28. 14:34:36

@Zsu0805:

:)
Lehet felnőttfilmet is nézni együtt pl...:)
Még a végén kiderül, hogy nem is olyan unalmas az aki otthon van...:))

2010.01.28. 14:35:04

@Kósza:
A klíma a pokolban is jó. :) Én szeretem a meleget. :)

summerstorm 2010.01.28. 14:37:53

@Zsu0805:

egyedül van...
és egyébként én is ezt a remek javaslatot tettem...
mármint hogy tényleg egyedül.
aztán gondolkodjon el egy kicsit.

2010.01.28. 14:38:40

@Cica7:
Éljen a kreativitás. Oktattatnám a középiskolában. :)
Felnőttfilmek... érdekes... engem azok valahogy nem vonzanak, szinte semmi realitás és csak arra tanítanak, hogy ilyen az igazi szexrabszolga, és ilyen az igazi férfi, aki órákon át d*g. Vicces inkább...

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 14:39:04

@Kedves Nard: Mondjuk egy töketlen faszinak hamar híre megy az tény.

2010.01.28. 14:40:15

@mooon:):
Ha egyedül van vadásszon csak, szexeljen agyba főbe, ahogy épp kedve szottyan, aztán ha megunta álljon le.

2010.01.28. 14:42:38

@csodalampa:
Mindenféle ilyen dolognak híre megy. Márha olyanok a kollégák akiknek elmodasz sokmindent. :)

Girgesz 2010.01.28. 14:42:45

@Zsu0805: "Ember küzdj és bízva bízzál!"

(Ugrándozz, hogy el ne hízzál...)

:P

summerstorm 2010.01.28. 14:45:39

@Zsu0805:

állítólag megunta :) :)...
de ez már az ő dolga. majd kitalálja szépen, hogy mit akar.
nem vagyok az anyukája :D

2010.01.28. 14:49:22

@mooon:):
Akkor kössön csomót a f-ra és keressen egy lányt, aki ki tudja csomózni.
Amúgy nem is a Te dolgod. Elég ha elmondod a véleményed ha kérdezi, rá nem tudod semmire se beszélni se rávezetni. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 15:06:34

@Zsu0805: Ezért kell elválasztani a munkát a magánélettől.
Én mindig törekszem arra, hogy munkatárssal ne alakítsak ki baráti köteléket. És fordítva, barátommal nem kezdek munkaviszonyt.
Sokszor lehet hallani, hogy milyen jó, hogy szinte családként érzik magukat, meg csapatépítő (értsd seggrészegre ivás, egymás ágyában ébredés) tréning. Semmi értelme, a munkát csak hátráltatja.

Arról már nem is merek beszélni, hogy a féltve őrzött titok kiteregetése mekkora blamába tud fulladni, mikor kedvesen visszaélnek vele.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 15:13:59

@Zsu0805: "Mi a vadászat abban ha hetente x-szer lefexel az asszonnyal, ugyanaz a poz, ugyanaz a forgatókönyv. Fürdötök, lefexetek tv-ni/olvasni, alvásra készültök,"
Ez teljesen jól hangzik így első olvasásra:-) Nem vagyok én vadászkutya, végül is.:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.28. 15:26:44

@csodalampa:

Ezzel egyetértek. Tőlem mindig kérdezik, hogy miért nem járok a közös sörözésekre (nem iszom sört), meg ilyen "spontán" céges bulikra. Én azt mondtam, hogy nekem fizetnek azért, hogy elviseljem őket munkaidőben, gondolják, hogy a szabadidőmben, ingyen megteszem? :) Persze rendelkeznek a humorral, ami szükséges ennek a felfogásához, ami nélkül iszonyú sértődés lenne ebből. Elfogadják, hogy én csak munkaidőben vagyok partner munkaügyben. Semmi más. Én sem szólok be a délutáni sörözésekre, mert nem érdekel.

uhhh (törölt) 2010.01.28. 15:35:10

@Kedves Nard:
a céges eseményeket én is rendszeresen kihagyom,hasonló okok miatt mint te(vannak nekem barátaim,akivel eljárhatok,a cégen belül meg csak elviselem az emberek többségét)
Már nagyjából megszokták, de azért kapom a megjegyzéseket a főnitől.
Pedig én szeretem a sört...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.28. 15:37:28

@Klájd:

Nekem nem szól be, ő sem jár el céges bulikra :)

Kósza 2010.01.28. 15:47:17

@tarquin - kisördög: inkább őrző-védő kutya lennél? :)

uhhh (törölt) 2010.01.28. 15:53:03

@Kedves Nard:
nálunk ezek kimondva nem kötelezőek, de néha jobban zokon veszik a tulajdonosok,ha nem mész el, mintha elbasznál valamit.

Father Justice (törölt) 2010.01.28. 15:57:08

@kóristalány: Sajnos csak most tudlak megcáfolni, mert doktori védésen voltam. A cáfolatom: de. Azt írod, "ha képes lett volna elhagyni a családját". Úgy gondolom, hogy annak az embernek, aki válság esetén a kiutat keresi a kapcsolatból, nem pedig a problémák megoldását, ez nem okoz egetrengető nehézséget. A láthatás joga úgyis járni fog neki, és a tudat, hogy a gyönyörű kislány tényleg tőle van, elég is. Számára a testiség rendszeresen élvezhető örömei a zsenge csibével (akár érzelmektől mentesen) elengedő okot szolgáltathatnak a váláshoz. Főleg annak tükrében, hogy semmit nem tudunk arról, milyen érzelmek fűzik még a feleségéhez, ha ugyan egyáltalán. "Van egy feleségem". Ennyi derült ki az asszonyhoz fűződő viszonyáról.

Kósza 2010.01.28. 16:08:26

@tarquin - kisördög:
"Le kell menni kutyába!
Légy a kutyák királya!
Ne királyok kutyája!"

summerstorm 2010.01.28. 16:21:58

@Kósza:

tyűűű :D ez is velős volt :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 16:32:26

küldök is posztírónak egy számot, csak úgy, mert ihletet kaptam: www.youtube.com/watch?v=q_R5FQahJ1E

Kósza 2010.01.28. 16:34:29

@tarquin - kisördög: ma eléggé szétesett vagyok,... vagy ma is? :)

Kósza 2010.01.28. 16:43:31

@tarquin - 1. Piréz FC:óóóó, yeah tudják a gyerekek, hogy Bill a király :)

Kósza 2010.01.28. 16:49:12

kellemes estépítést, sziasztok

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 16:51:39

@Kósza: olyan bizonytalannak tűnsz.:-) / most alapítottam a vitéznek.:-)

2010.01.28. 18:23:00

@csilek recseli:
Ez tényleg nagyon jó film volt... persze szem se maradt szárazon. :)

Nikica21 2010.01.28. 21:43:13

Jó estét estikék!:D

Erásss 2010.01.28. 21:55:58

Halihó esti műszaki!

Erásss 2010.01.28. 22:08:49

@Nikica21:
Szióka! Semmi extra. Veled? Milyen volt a napod?

Erásss 2010.01.28. 22:22:31

DEVIL! DEVIL! DEVIL!

Nikica21 2010.01.28. 22:38:50

@Erásss: Jó volt a napom...holnap meg megyek fodrászhoz és levágatom a hajam!:D

Nikica21 2010.01.28. 22:46:07

@Erásss: Neked hogy telt a napod?:)

Devil2 2010.01.28. 23:12:30

Huh, kicsit megkéstem.. gonodolom már nem vagytok itt?!
süti beállítások módosítása